EU warehouse van ibuygou.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:46 schreef shiznuts het volgende:
Via UK? China direct, importkostenloos?
Xiaomi, dus natuurlijk wel goed voor elkaar.
Eigenlijk niet :-)quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:58 schreef mrbombastic het volgende:
Ik ben ook aan het kijken naar een nieuwe smartphone.
Bij sommige sites zie ik dat je 2 jaar garantie krijgt ipv 1 jaar.
Hechten jullie daar waarde aan?
Twee jaar erg moeizame garantie i.p.v. één jaar erg moeizame garantie.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:58 schreef mrbombastic het volgende:
Ik ben ook aan het kijken naar een nieuwe smartphone.
Bij sommige sites zie ik dat je 2 jaar garantie krijgt ipv 1 jaar.
Hechten jullie daar waarde aan?
Hoeveel inch?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:29 schreef julius123 het volgende:
gisteren kwam de DHL meneer deze brengen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
eerste indruk, heerlijke telefoon!
kwam van ibuygou en ze hebben daar gelukkig de originele software erop laten staan.
ik lees overal dat veel winkels er een multi-language rom installeren met veel ad- en malware.
vanmorgen de eerste OTA gehad dus met updates krijgen zit het ook wel snor.
het is de Xiaomi Redmi Note 3 PRO btw.
met een snapdragon 650 , 3gb ram en 32 gb oplslag
Ik heb er al 3x een nieuw scherm op gezet, dus de casing sluit niet meer goed aan op meerdere plekken, front cam heeft het begeven en het ziet er niet meer zo netjes uit.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:13 schreef shiznuts het volgende:
Qua OS neem ik aan toch niet? Scherm aan diggelen ofzo?
Ja, de UMI Touch lijkt me ook wel ok. Is onderweg. Nu met korting in de AliExpress Super Deals: http://activities.aliexpress.com/superdeals/1509_10.php .
Denk tezamen met de Elephone P9000 een van de nicere opties qua value dit eerste kwartaal.
Maar 't idd maar de vraag of ze 't ook waarmaken, maar ja, dan moet je maar voor een Xiaomi gaan ofzo.
I deed m'n G4S af en toe weleens demoën. Oh jeetje <floep>, glijdt 'ie zomaar uit m'n handen. Ik hoop dat 'ie het nog doet. Geintje, dee'k express, het is een G4S, Chinees kwaliteitje, 't is net Tupperware, natuurlijk doet 'ie het.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:18 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik heb er al 3x een nieuw scherm op gezet, dus de casing sluit niet meer goed aan op meerdere plekken, front cam heeft het begeven en het ziet er niet meer zo netjes uit.
[..]
Dunno. Mensen waren niet echt tevreden met de P7000 enz. Maar times change. De P9000 en Touch lijken me serieus genoege pogingen te doen om eens de taboe te doorbreken dat die dingen van ze meuk zijn.quote:Hoe is Elephone eigenlijk met hun software? Goede updates? Stabiel?
Ik vind de achterkant van de P9000 eigenlijk wat minder. Voor de rest een keurige telefoon natuurlijk.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
I deed m'n G4S af en toe weleens demoën. Oh jeetje <floep>, glijdt 'ie zomaar uit m'n handen. Ik hoop dat 'ie het nog doet. Geintje, dee'k express, het is een G4S, Chinees kwaliteitje, 't is net Tupperware, natuurlijk doet 'ie het.
En dan mensen maar 'iPhone is allemachtig prachtig'. En ondertussen loopt 50% met een kapot scherm rond, want ze moeten nog 11 maanden wachten op contractverlenging en hebben 'em niet sau teuer tegen schade verzekerd.
True. Aangezien de P9000 ook NFC heeft kies ik waarschijnlijk toch voor die.quote:Dunno. Mensen waren niet echt tevreden met de P7000 enz. Maar times change. De P9000 en Touch lijken me serieus genoege pogingen te doen om eens de taboe te doorbreken dat die dingen van ze meuk zijn.
Daarom heb ik maar via marktplaats een tweedehandse Xiaomi Mi2s gescoord. Even custom rom om hem up to date te brengen en ik kan weer door. Zeker icm de 3000mAh accu en losse 10400mAh powerbank kom ik de tijd wel doorquote:Op zondag 6 maart 2016 14:19 schreef RobertNL het volgende:
Chinese toestellen van 4'' / 4.5'' lijken nu helemaal wel uitgestorven. Zocht een budget toestelletje met redelijke specs alla de MTK6582 toestelletjes maar dan up to date.
Lijkt in zijn geheel niets meer te vinden met een 720P scherm in die range.
Ja, wellicht ook een optie inderdaadquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Daarom heb ik maar via marktplaats een tweedehandse Xiaomi Mi2s gescoord. Even custom rom om hem up to date te brengen en ik kan weer door. Zeker icm de 3000mAh accu en losse 10400mAh powerbank kom ik de tijd wel door
Neen. Dat is de doos; doos.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Is dat aan de linkerkant een mediaspeler uit China/HK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |