Mwha, de redmi note 3 gaat voor rond de 200 bij resellers. Dan gaat de Mi5 daar nog wel weer ruim boven.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:34 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Maar voor 200 euro, kies je van voor P9000 of de Mi5 die deze week aangekondigd gaat worden? :p
Goede vraag, daar wil ik in eerste instantie voor gaan. Ik kan in ieder geval nog even wachten met beslissen of die P9000 een goed idee is tot de Mi5 gelanceerd (incl prijsinformatie) gaat worden. Dinsdag of woensdag toch?quote:Op zondag 21 februari 2016 15:34 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Maar voor 200 euro, kies je van voor P9000 of de Mi5 die deze week aangekondigd gaat worden? :p
De Mi5 krijgt dan wel geen 800 MHz LTE gok ik, waardoor gebruik met Vodafone & KPN voor 4G beperkt wordenquote:Op zondag 21 februari 2016 17:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Goede vraag, daar wil ik in eerste instantie voor gaan. Ik kan in ieder geval nog even wachten met beslissen of die P9000 een goed idee is tot de Mi5 gelanceerd (incl prijsinformatie) gaat worden. Dinsdag of woensdag toch?
Ook al niet?quote:Op zondag 21 februari 2016 17:20 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De Mi5 krijgt dan wel geen 800 MHz LTE gok ik, waardoor gebruik met Vodafone & KPN voor 4G beperkt worden
Dezelfde vraag kan je natuurlijk ook stellen als het om een smartphone gaat.quote:
Ik werk al een tijd met 4G en het is simpelweg een heerlijke luxe die ik niet meer kwijt wil. Ook haast onmisbaar wanneer ik m'n telefoon als hotspot gebruik onderweg (veel treinreizen), daar wordt je met 3G echt niet vrolijk van. Daarnaast zal het gebruik van 4G steeds meer ingeburgerd raken en daar zullen abonnementen ook in meegroeien en ik ben niet van plan om over een jaar weer een telefoon te kopen die dan wél 4G heeft.quote:Als het om de snelheid gaat, heb je er een flink data-abonnement bij nodig, want de megabytes vliegen er doorheen. Naast de snelheid heb ik als enig voordeel ervaren dat de verbinding stabieler blijft bij het springen van mast tot mast.
Ik mis momenteel ook de 800-band, maar krijg met Vodafone al vaker 4G te pakken dan een half jaar geleden; dus dat gaat wel vooruit. (stedelijk gebied in de 'provincie')
Dat is toch wel de grootste ergernis bij 3G, dus alleen dat is al de reden voor 4Gquote:Op zondag 21 februari 2016 17:34 schreef Dromer het volgende:
Heb je 4G écht nodig? Als het om de snelheid gaat, heb je er een flink data-abonnement bij nodig, want de megabytes vliegen er doorheen. Naast de snelheid heb ik als enig voordeel ervaren dat de verbinding stabieler blijft bij het springen van mast tot mast.
Ik mis momenteel ook de 800-band, maar krijg met Vodafone al vaker 4G te pakken dan een half jaar geleden; dus dat gaat wel vooruit. (stedelijk gebied in de 'provincie')
De redmi 3 kost 137 dollar en schijnt erg goed te zijn in de sub 150 dollar prijsklasse. Op tweakers is er een forum over het toestel.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:18 schreef Thomas B. het volgende:
Ik zoek een mooi Chineesje om mijn Galaxy S4 te vervangen. Ben te spreken over de Xiaomi Redmi Note 3, maar die vind ik een beetje aan de grote kant. Hebben jullie misschien nog een tip? Had zelf iets van 180 dollar max in gedachten.
Ah dacht dat er alleen een Note-versie van was. Thanks.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:53 schreef tomthelong het volgende:
[..]
De redmi 3 kost 137 dollar en schijnt erg goed te zijn in de sub 150 dollar prijsklasse. Op tweakers is er een forum over het toestel.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1664833/0
Dat is wat kort door de bocht.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:48 schreef no1uknow het volgende:
Dezelfde vraag kan je natuurlijk ook stellen als het om een smartphone gaat.
Als het vergelijkbaar is met de S6 dan is het wederom een top toestelquote:Op zondag 21 februari 2016 21:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Niet Chinees maar toch wel mooi. Nubia moet dit jaar echt met een mooie smartphone komen anders haal ik gewoon de Galaxy S7 edge in het zwart.
[ afbeelding ]
Ja, leuk toestel lijkt hetquote:Op zondag 21 februari 2016 18:53 schreef tomthelong het volgende:
[..]
De redmi 3 kost 137 dollar en schijnt erg goed te zijn in de sub 150 dollar prijsklasse. Op tweakers is er een forum over het toestel.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1664833/0
In het zwart is het echt mooi dit jaar.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Als het vergelijkbaar is met de S6 dan is het wederom een top toestel. Even een maand of 3 wachten tot de prijscut en dan heb je wel leuke bang for buck.
[..]
Ja, leuk toestel lijkt het.
Binnenkort ga ik de Note versie eens aan de tand voelen.
Verkeerde topicquote:Op zondag 21 februari 2016 21:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Over deze TT gesproken![]()
Voor de zoveelste keren mijn sleutel kwijt. En dan weer twijfelen, maar morgen vervang ik gewoon het slot. Nu zal dit vast niet de laatste keer zijn en daarom zou ik graag een heel simpel chinees alarm systeempje hebben, gewoon om potentiële inbrekers af te schrikken.
Ik heb niet heel veel mee gekregen van de vorige discussies, maar kan iemand mij vertellen of er ergens een handig systeempje was voor weinig geld?
Niet.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:06 schreef no1uknow het volgende:
Iemand hier verkondigde overigens ooit dat met de Redmi via een update 4G op KPN e.d. wel mogelijk was. Hoe zit dit? Misschien geldt dit ook wel voor de mi5?
Vervangt het origineel dus? Heb je een eigen foto ben wel benieuwd hoe het er uit zietquote:Op maandag 22 februari 2016 17:26 schreef Brecht35 het volgende:
http://www.banggood.com/B(...)NOTE2-p-1033827.html
Beste wat je kan kopen voor de Note 2. Enorm verschil tussen dit en de standaard plastic achterkant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |