abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_157902027
Dit topic is bedoeld als algemeen topic over de verschillende complotten die op BNW besproken worden en de samenhang ertussen. De hoeveelheid hoaxes, false flags, artikelen van Martin Vrijland, speekselproductie van Alex Jones en de grijze haren van Obomba groeit met de dag en vandaar de ruimte deze te bespreken.

Er zijn er nogal wat veel bekend en minder bekend.
Hier kan je ook terecht met minder bekende complotten, zodat er niet een volledig nieuw topic voor aangemaakt hoeft te worden.

Als aanzet voor het topic een prima overzichtsvideo van Andy Thomas, een man die op YouTube zijn alternatieve visies verkondigt, met welke je het niet allemaal eens hoeft te zijn. Maar dat pleit niet tegen dit overzicht, check Wikipedia en andere bronnen voor de -vele bij mij voorheen onbekende of onderbelichte- historische complotten.

Dit topic is bedoeld als INHOUDELIJKE, en brede besprekingsplek voor de al dan niet bestaande complotten die ons nu en in de geschiedenis bezighouden.

Onderstaand filmpje is een prima eye-opener voor mensen die niet meteen in complotten geloven, kijk het en je zal vermoedelijk anders tegen bepaalde zaken aan gaan kijken.
Een echte aanrader voor iedereen ^O^


Een aantal complotten die waar bleken te zijn
http://www.cracked.com/ar(...)tually-happened.html
http://www.cracked.com/ar(...)tually-happened.html


Natuurlijk is niet alles gelijk waar, de bedoeling van dit topic en natuurlijk eigenlijk heel bnw is hierover te discussieren :)

en

omdat er geen topic voor is!
Maar toch 1 die af en toe weer eens op komt dagen :P

Ultieme conspiracy video:
https://www.youtube.com/p(...)Rnx6ikufsX9unhiNaVMc

[ Bericht 3% gewijzigd door Ali_boo op 01-12-2015 00:27:01 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_157917104
Deze vind ik hier wel passen.

quote:
Een nieuwe conceptwet geeft de politie verregaande bevoegdheden om in computers te kunnen inbreken. Privacywaakhonden en ict-experts vinden die wet veel te ver gaan. ,,De aanslagen in Parijs worden gebruikt om een politiestaat in te voeren."
Minister van Veiligheid en Justitie Ard van der Steur. © anp.

Vlak voor het weekend begon, gooide de ministerraad er afgelopen vrijdagmiddag nog snel een belangrijk persbericht uit. Ministers Ard van der Steur (Veiligheid en Justitie) en Ronald Plasterk (Binnenlandse Zaken) dienen vier wetsvoorstellen uit het actieprogramma Integrale aanpak Jihadisme in bij de Tweede Kamer. De maatregelen om het Jihadisme te bestrijden, zijn van groot belang, onderstreept de regering.

Onderdeel van die maatregelen is een uitbreiding van de bevoegdheden om onderzoek te doen in computers van criminelen en terroristen. De naam van het wetsvoorstel staat niet vermeld in het persbericht, maar desgevraagd bevestigt het ministerie van Veiligheid en Justitie dat het gaat om de wet Computercriminaliteit III, die al sinds 2013 in de maak is.

De omstreden wet kan met steun van VVD en PvdA rekenen op een meerderheid in de Tweede Kamer. Maar die partijen zullen andere partijen nodig hebben om de wet door de Eerste Kamer te loodsen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)s-voor-politie.dhtml

Het is nog een concept en gelukkig is er al veel weerstand tegen, Onwenselijk is het zeker, je pakt er uiteraard ook niet de doelgroep (criminelen, terroristen ) mee aangezien die toch gebruik maken van encryptie, beveiligde verbindingen etc. (het verbieden van encryptie gaat ook niet werken tegen deze doelgroep), kortom je valt er alleen maar weer gewone burgers mee lastig.
  maandag 30 november 2015 @ 10:56:25 #3
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_157917433
Mooie zin ook:
quote:
Privacywaakhonden en ict-experts vinden die wet veel te ver gaan.
Natuurlijk vinden privacywaakhonden dit te ver gaan, dat is hun werk en bestaansrecht. :7 Over clubjes die zichzelf in stand houden gesproken. Een paar keer blaffen en de subsidie aanvraag voor volgend jaar is weer veilig.

En 'ict-experts' is altijd zo'n lekker container begrip :D mijn oma vindt mij ook een ict-expert.

Overigens mag justitie uiteraard niet 'zomaar' stiekem iets doen. Daar moeten ze toestemming voor hebben van een OvJ of zelfs een rechter.

Mooie discussie verder, goed om te zien dat er mensen zijn die zich uit durven te spreken tegen een overheid.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 30 november 2015 @ 11:06:58 #4
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157917585
quote:
6s.gif Op maandag 30 november 2015 10:56 schreef SicSicSics het volgende:
Mooie zin ook:

[..]

Natuurlijk vinden privacywaakhonden dit te ver gaan, dat is hun werk en bestaansrecht. :7 Over clubjes die zichzelf in stand houden gesproken. Een paar keer blaffen en de subsidie aanvraag voor volgend jaar is weer veilig.

En 'ict-experts' is altijd zo'n lekker container begrip :D mijn oma vindt mij ook een ict-expert.

Overigens mag justitie uiteraard niet 'zomaar' stiekem iets doen. Daar moeten ze toestemming voor hebben van een OvJ of zelfs een rechter.

Mooie discussie verder, goed om te zien dat er mensen zijn die zich uit durven te spreken tegen een overheid.
Gaat het voorstel er niet over dat de politie straks juist zonder extra overzicht dit soort onzin mag doen? Met tussenkomst van een rechter vind ik het hoe dan ook nog wel te overzien maar als het gewoon kan wanneer oom agent het wil dan vind ik het wel een beetje jammer zeg maar.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 30 november 2015 @ 11:14:00 #5
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_157917674
quote:
14s.gif Op maandag 30 november 2015 11:06 schreef jogy het volgende:
Gaat het voorstel er niet over dat de politie straks juist zonder extra overzicht dit soort onzin mag doen? Met tussenkomst van een rechter vind ik het hoe dan ook nog wel te overzien maar als het gewoon kan wanneer oom agent het wil dan vind ik het wel een beetje jammer zeg maar.
Ik kan het zo snel niet achterhalen, maar ik kan me niet voorstellen dat de politie zelf mag beslissen waar ze wel/ niet inbreken. :)

Dat zou ik ook wel vervelend/ raar vinden ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_157917682
quote:
6s.gif Op maandag 30 november 2015 10:56 schreef SicSicSics het volgende:
Mooie zin ook:

[..]

Natuurlijk vinden privacywaakhonden dit te ver gaan, dat is hun werk en bestaansrecht. :7 Over clubjes die zichzelf in stand houden gesproken. Een paar keer blaffen en de subsidie aanvraag voor volgend jaar is weer veilig.

En 'ict-experts' is altijd zo'n lekker container begrip :D mijn oma vindt mij ook een ict-expert.
Het is wel een AD artikel, moet je ook niet al teveel van verwachten.

quote:
Overigens mag justitie uiteraard niet 'zomaar' stiekem iets doen. Daar moeten ze toestemming voor hebben van een OvJ of zelfs een rechter.
Zie het wel als glijdende schaal, het voorstel spreekt wel over inbreken op computers van derden.

quote:
Mooie discussie verder, goed om te zien dat er mensen zijn die zich uit durven te spreken tegen een overheid.
Dit gaat wat mij betreft ook wel heel veel stappen te ver, je pakt de echte criminelen er namelijk niet mee want die weten wel hoe dit te omzeilen. Heel misschien pak je er een keer een kp verzamelaar mee.
  maandag 30 november 2015 @ 12:59:40 #7
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_157919533
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 11:14 schreef Chewie het volgende:
Het is wel een AD artikel, moet je ook niet al teveel van verwachten.
Stomme MSM inderdaad! :D
quote:
Zie het wel als glijdende schaal, het voorstel spreekt wel over inbreken op computers van derden.
Ik hou nooit zo van glijdende schaal argumenten. :) Maar je hebt gelijk hoor, het gaat behoorlijk ver. Ik zou alleen wel de voorwaarden graag willen weten, wanneer men toestemming zou krijgen om dit via een derde te doen.

Er zijn best wat scenario's denkbaar waar dit op zich geen gek idee is.
quote:
Dit gaat wat mij betreft ook wel heel veel stappen te ver, je pakt de echte criminelen er namelijk niet mee want die weten wel hoe dit te omzeilen. Heel misschien pak je er een keer een kp verzamelaar mee.
Dat kp netwerk wat ze laatst gepakt hadden, was dat ook niet op een vergelijkbare manier gegaan? Het hoeft zeker niet ten koste van alles natuurlijk, maar bijzondere situaties vragen ook om bijzondere oplossingen.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_157919658
quote:
14s.gif Op maandag 30 november 2015 12:59 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Stomme MSM inderdaad! :D
Hoog niveau is het AD in ieder geval niet. :6

[..]

quote:
Ik hou nooit zo van glijdende schaal argumenten. :) Maar je hebt gelijk hoor, het gaat behoorlijk ver. Ik zou alleen wel de voorwaarden graag willen weten, wanneer men toestemming zou krijgen om dit via een derde te doen.

Er zijn best wat scenario's denkbaar waar dit op zich geen gek idee is.
Dat je de crimineel probeert te hacken is inderdaad wel wat voor te zeggen, een computer van een derde (buitenstaander) hiervoor gebruiken is imo altijd fout.

[..]

quote:
Dat kp netwerk wat ze laatst gepakt hadden, was dat ook niet op een vergelijkbare manier gegaan? Het hoeft zeker niet ten koste van alles natuurlijk, maar bijzondere situaties vragen ook om bijzondere oplossingen.
Volgens mij was dat door het netwerk in de lucht te houden nadat de Australische hoofdverdachte opgepakt was, dat mag niet in Nederland en of dat met dit concept mag is mij ook niet duidelijk.

Op zich vind ik die manier niet zo verkeerd, al kun je wel stellen (wat ik uit de berichtgeving omtrent dit netwerk heb begrepen, er moest actief geupload worden met vers materiaal) dat er daardoor nog wel kinderen misbruikt zijn om zo het netwerk beter in kaart te krijgen.

Er is inmiddels een eigen bnw topic over BNW / PC van jou, PC van mij. PC van de overheid

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2015 13:06:49 ]
pi_157920811
http://www.nu.nl/politiek(...)ngeren-opsporen.html

De 66.000 'onzichtbare jongeren' die niet naar school gaan en ook niet werken, moeten dat wel gaan doen. Gemeenten moeten die jongeren opsporen.

Dat schrijven de ministers van Sociale Zaken en van Onderwijs maandag aan de Tweede Kamer.

Het kabinet gaat met om te beginnen 35 gemeenten afspraken maken om de jongeren, die ook niet voor werkbegeleiding in beeld zijn bij uitkeringsinstantie UWV, op te sporen en aan de studie of het werk te zetten.
There is only one religion
  dinsdag 1 december 2015 @ 00:01:34 #10
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157936527
quote:
Who was John Titor, the 'time traveller' who came from 2036 to warn us of a nuclear war?
As the world celebrates Back to the Future Day, it has forgotten the unknown man whose 2001 internet postings might just have saved humanity

http://www.telegraph.co.u(...)f-a-nuclear-war.html
Tjoh 15 jaar later een msm artikel over John Titor, the famous Time Traveler. Wie had dat gedacht. :D
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157937337
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 14:04 schreef Dance99Vv het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)ngeren-opsporen.html

De 66.000 'onzichtbare jongeren' die niet naar school gaan en ook niet werken, moeten dat wel gaan doen. Gemeenten moeten die jongeren opsporen.

Dat schrijven de ministers van Sociale Zaken en van Onderwijs maandag aan de Tweede Kamer.

Het kabinet gaat met om te beginnen 35 gemeenten afspraken maken om de jongeren, die ook niet voor werkbegeleiding in beeld zijn bij uitkeringsinstantie UWV, op te sporen en aan de studie of het werk te zetten.
Wat één complot.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  woensdag 2 december 2015 @ 19:17:14 #12
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_157970376
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 00:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Tjoh 15 jaar later een msm artikel over John Titor, the famous Time Traveler. Wie had dat gedacht. :D
Hehe wel een interessant verhaal. En best goed in elkaar gezet.
  woensdag 2 december 2015 @ 21:50:17 #13
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157974869
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157974943
quote:
Hmm dat verklaart misschien het sms-je dat ik neen half uur geleden kreeg :/
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_157975067
There is only one religion
  woensdag 2 december 2015 @ 21:59:02 #16
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157975155
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 21:56 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Hoax! :D
Begeef je je niet op glad ijs nu? Ik bedoel als dat niet ter sprake gebracht mag worden over Parijs dan is dit wel erg uit den boze toch? :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 2 december 2015 @ 22:01:32 #17
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_157975228
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 21:56 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Hoax! :D
Leuk man, over de nog warme lijken van gehandicapten een grapje maken.
  Moderator woensdag 2 december 2015 @ 22:07:23 #18
257132 crew  Awsom
pi_157975603
Democrat Hillary Clinton was the first of the presidential candidates to weigh in on the unfolding tragedy.

"I refuse to accept this as normal," she tweeted. "We must take action to stop gun violence now."

http://www.nbcnews.com/ne(...)o-california-n472976
There is only one religion
pi_157975766
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 22:13 schreef Dance99Vv het volgende:
Democrat Hillary Clinton was the first of the presidential candidates to weigh in on the unfolding tragedy.

"I refuse to accept this as normal," she tweeted. "We must take action to stop gun violence now."

http://www.nbcnews.com/ne(...)o-california-n472976
Lol de lijken zijn nog niet eens opgeborgen of men begint al te schreeuwen om de wapens in te leveren 8)7
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_157975796
quote:
Is de shooting inmiddels over?

Op de Youtube kanaal laten ze niets meer zien :?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_157975848
quote:
11s.gif Op woensdag 2 december 2015 22:18 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Lol de lijken zijn nog niet eens opgeborgen of men begint al te schreeuwen om de wapens in te leveren 8)7
Vind je het gek?

Als er in Parijs een paar mafketels in het rond begint te schieten wordt de noodtoestand afgekondigd en rijden er een dag later pantserwagens door de binnenstad van Brussel. Zodra dit in de VS gebeurt staat de NRA vooraan om te roepen dat het een 'Lone Wolf' was, of een isolated incident, of wat anders. Maar dat er vooral méér wapens op straat nodig zijn.
pi_157975914
Witnesses told police they saw three men with long guns, a law enforcement source told CNN. The source said the suspects got into a black SUV and drove away.

http://edition.cnn.com/2015/12/02/us/san-bernardino-shooting/
There is only one religion
  woensdag 2 december 2015 @ 22:24:30 #24
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157975972
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 22:19 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Is de shooting inmiddels over?

Op de Youtube kanaal laten ze niets meer zien :?
CNN doet natuurlijk uitgebreid verslag op dit moment.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157976034
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 22:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

CNN doet natuurlijk uitgebreid verslag op dit moment.
:Y

The three suspects are believed to be armed with AK-47-type weapons, a local law enforcement official told CNN.
There is only one religion
  woensdag 2 december 2015 @ 22:28:14 #26
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_157976107
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 22:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

CNN doet natuurlijk uitgebreid verslag op dit moment.
Dat verwacht ik wel van een nieuwszender :P
pi_157976313
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 22:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

CNN doet natuurlijk uitgebreid verslag op dit moment.
Nah I'll pass :P

Gelukkig doet de live feed het weer *O*
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 2 december 2015 @ 22:36:27 #28
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157976410
The Daily Fail ook als de wiedeweerga erbij prominent in beeld brengend

http://www.dailymail.co.u(...)-three-suspects.html
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 2 december 2015 @ 22:37:58 #29
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_157976465
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 22:36 schreef controlaltdelete het volgende:
The Daily Fail ook als de wiedeweerga erbij prominent in beeld brengend

http://www.dailymail.co.u(...)-three-suspects.html
Toch kijk je er dus wel!
  woensdag 2 december 2015 @ 22:43:52 #30
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157976642
quote:
10s.gif Op woensdag 2 december 2015 22:37 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Toch kijk je er dus wel!
Mij heb je nooit horen beweren dat ik de msm vermijd. Obama heeft al zijn zegje gedaan op CBS. Haalt de stappen aan die genomen moeten worden om deze mass shootings tegen te gaan. Rara wat zou dat toch zijn?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 2 december 2015 @ 22:44:50 #31
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_157976676
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 22:43 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Mij heb je nooit horen beweren dat ik de msm vermijd. Obama heeft al zijn zegje gedaan op CBS. Haalt de stappen aan die genomen moeten worden om deze mass shootings tegen te gaan. Rara wat zou dat toch zijn?
Wat moet een Obama dan zeggen?

"Nou mensen ik heb echt GEEN idee wat we nu moeten doen. Iemand suggesties?"

Dat is nu eenmaal de politiek.
  woensdag 2 december 2015 @ 22:48:23 #32
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157976792
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 22:44 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Wat moet een Obama dan zeggen?

"Nou mensen ik heb echt GEEN idee wat we nu moeten doen. Iemand suggesties?"

Dat is nu eenmaal de politiek.
Ja dat is de politiek, guns inleveren en je privacy om dit soort zaken te voorkomen en vergeet de war on terror niet.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 2 december 2015 @ 22:49:18 #33
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_157976824
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 22:48 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja dat is de politiek, guns inleveren en je privacy om dit soort zaken te voorkomen en vergeet de war on terror niet.
Heeft ie dat net letterlijk gezegd ja?
  woensdag 2 december 2015 @ 22:53:28 #34
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157976953
quote:
15s.gif Op woensdag 2 december 2015 22:49 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Heeft ie dat net letterlijk gezegd ja?
Natuurlijk niet zo slim zijn ze wel, daar wordt naar toe gewerkt. Lijkt me klaar als een klontje dat je dit niet zomaar van de één op de andere dag kan invoeren. Privacy is allang gaande en wordt alleen maar meer beperkt in de toekomst.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 2 december 2015 @ 22:53:32 #35
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157976957
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 22:44 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Wat moet een Obama dan zeggen?

"Nou mensen ik heb echt GEEN idee wat we nu moeten doen. Iemand suggesties?"

Dat is nu eenmaal de politiek.
Dat zou wel briljant zijn. :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 2 december 2015 @ 22:53:49 #36
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_157976966
Alleen fascisten willen het volk ontwapenen, zal dit de zoveelste false flag zijn?

Hier nog wat mooie quotes
http://www.quotations.com/gun_control.htm


  woensdag 2 december 2015 @ 22:54:07 #37
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_157976973
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 22:53 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Natuurlijk niet zo slim zijn ze wel, daar wordt naar toe gewerkt. Lijkt me klaar als een klontje dat je dit niet zomaar van de één op de andere dag kan invoeren. Privacy is allang gaande en wordt alleen maar meer beperkt in de toekomst.
Ja en dat vroeg ik dus laatst ook al. Hoe en waar en waarbij merk jij dat dan? Ik loop al heel wat jaren op deze fijne bol rond maar ik merk eerder meer vrijheid dan meer inperkingen.
  woensdag 2 december 2015 @ 22:55:03 #38
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_157977006
quote:
10s.gif Op woensdag 2 december 2015 22:53 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat zou wel briljant zijn. :@.
"Als u dan allemaal even hiernaar wilt kijken"

  woensdag 2 december 2015 @ 22:55:57 #39
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157977040
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 22:54 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja en dat vroeg ik dus laatst ook al. Hoe en waar en waarbij merk jij dat dan? Ik loop al heel wat jaren op deze fijne bol rond maar ik merk eerder meer vrijheid dan meer inperkingen.
BB is watching you even in your home if they want ..als je dat nog steeds niet door hebt?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 2 december 2015 @ 22:57:49 #40
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_157977088
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 22:55 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

BB is watching you even in your home if they want ..als je dat nog steeds niet door hebt?
Ik heb geen Facebook, gebruik LinkedIn beperkt en afgeschermd en heb ook geen Twitter. Tenzij er een camera in de pitten van mijn gasfornuis zit kan ik me hier niet veel van voorstellen.

Nogmaals dit is ook weer enkel lucht. Geen concrete voorbeelden. Ik merk nog steeds volop vrijheid.
  woensdag 2 december 2015 @ 22:59:44 #41
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_157977134
Het doelwit schijnt overigens een soort van feestreceptie van de Department of Health te zijn geweest. Volkgsezondheidsfeestje dus.
  woensdag 2 december 2015 @ 23:01:22 #42
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157977168
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 22:57 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik heb geen Facebook, gebruik LinkedIn beperkt en afgeschermd en heb ook geen Twitter. Tenzij er een camera in de pitten van mijn gasfornuis zit kan ik me hier niet veel van voorstellen.

Nogmaals dit is ook weer enkel lucht. Geen concrete voorbeelden. Ik merk nog steeds volop vrijheid.
Je pc, je smart tv, je smartfoon, je huistelefoon, je bankpasjes en andere pasjes, camera's op de straat, satelieten die je overal kunnen volgen. Elke scheet die je doet is te traceren dat kan ook zonder FB of Twitter :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 2 december 2015 @ 23:02:39 #43
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_157977201
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:01 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je pc, je smart tv, je smartfoon, je huistelefoon, je bankpasjes en andere pasjes, camera's op de straat, satelieten die je overal kunnen volgen. Elke scheet die je doet is te traceren dat kan ook zonder FB of Twitter :o
Ja. Als ik me daar elke dag druk om zou maken zou mijn leven toch een stuk minder aangenaam zijn. Nogmaals, daar merk ik in de dagelijkse praktijk niks van. Jij wel? Misschien klopt mijn wereldbeeld niet he.
  woensdag 2 december 2015 @ 23:06:32 #44
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157977311
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 22:53 schreef Manke het volgende:
Alleen fascisten willen het volk ontwapenen, zal dit de zoveelste false flag zijn?

Hier nog wat mooie quotes
http://www.quotations.com/gun_control.htm

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies. 2nd Amendment is oa bedoeld om de burger zichzelf te kunnen beschermen tegen oa de overheid. Als ze geen guns meer hebben kunnen ze dus een stuk moeilijker in opstand komen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 2 december 2015 @ 23:08:12 #45
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157977361
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:02 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja. Als ik me daar elke dag druk om zou maken zou mijn leven toch een stuk minder aangenaam zijn. Nogmaals, daar merk ik in de dagelijkse praktijk niks van. Jij wel? Misschien klopt mijn wereldbeeld niet he.
In het ergste geval is men de val steeds verfijnder aan het maken tot ze genoeg vertrouwen hebben om het dicht te klappen. [/brainfart]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 2 december 2015 @ 23:09:10 #46
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157977381
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 22:54 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja en dat vroeg ik dus laatst ook al. Hoe en waar en waarbij merk jij dat dan? Ik loop al heel wat jaren op deze fijne bol rond maar ik merk eerder meer vrijheid dan meer inperkingen.
je merkt niets van de function creep?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 2 december 2015 @ 23:09:54 #47
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157977395
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:02 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja. Als ik me daar elke dag druk om zou maken zou mijn leven toch een stuk minder aangenaam zijn. Nogmaals, daar merk ik in de dagelijkse praktijk niks van. Jij wel? Misschien klopt mijn wereldbeeld niet he.
Dat laatste zou best kunnen. Tot nu toe merk ik persoonlijk weinig van, dit wil niet zeggen dat het niet zo is. Ik zie wel meer politie op straat en al vaak choppers overvliegen en laatst marechaussee in de tram die instapte en gewoon wat ging loeren oftewel oogje in zeil houden. In Frankrijk zijn ze al een stukje verder door de noodtoestand en het beperken van de mensenrechten.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 2 december 2015 @ 23:10:00 #48
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_157977402
quote:
14s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:08 schreef jogy het volgende:

[..]

In het ergste geval is men de val steeds verfijnder aan het maken tot ze genoeg vertrouwen hebben om het dicht te klappen. [/brainfart]
Laten we aannemen dat het om geld gaat. Dan heeft "de NWO" totaal niets aan een compleet gecontroleerde wereld. Hoe vrijer hoe meer cashflow. Kapitalisme vs Communisme, Dus ik zie niet in waarom er zo'n val zou zijn en wat daarmee te winnen valt.
  woensdag 2 december 2015 @ 23:11:35 #49
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_157977441
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je merkt niets van de function creep?
Dat werkt meerdere kanten op. Van micro tot macro niveau. Wees eens concreter.
  woensdag 2 december 2015 @ 23:12:30 #50
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_157977471
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat laatste zou best kunnen. Tot nu toe merk ik persoonlijk weinig van, dit wil niet zeggen dat het niet zo is. Ik zie wel meer politie op straat en al vaak choppers overvliegen en laatst marechaussee in de tram die instapte en gewoon wat ging loeren oftewel oogje in zeil houden. In Frankrijk zijn ze al een stukje verder door de noodtoestand en het beperken van de mensenrechten.
Dat is ook een goed punt. Al die politieagenten en andere `enforcers´ moeten dan dus wel gehersenspoeld zijn als ze ineens omgaan in die politiestaat toch? Of hoe zie je dat voor je?

Bovendien is het niet zo raar om de Marechaussee in de tram te zien he. Moeten ook naar hun werk.
  woensdag 2 december 2015 @ 23:16:34 #51
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157977576
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:10 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Laten we aannemen dat het om geld gaat. Dan heeft "de NWO" totaal niets aan een compleet gecontroleerde wereld. Hoe vrijer hoe meer cashflow. Kapitalisme vs Communisme, Dus ik zie niet in waarom er zo'n val zou zijn en wat daarmee te winnen valt.
Ik wil niet beledigend zijn maar als je het zo beredeneert snap je er weinig van. Het gaat niet alleen om geld het gaat om totale controle van de massa, het gepeupel, één wereldorde die de touwtjes in handen hebben die de massa makkelijk onder de duim kunnen houden en daar hoort ontwapening ook bij.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 2 december 2015 @ 23:18:08 #52
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_157977625
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik wil niet beledigend zijn maar als je het zo beredeneert snap je er weinig van. Het gaat niet alleen om geld het gaat om totale controle van de massa, het gepeupel, één wereldorde die de touwtjes in handen hebben die de massa makkelijk onder de duim kunnen houden en daar hoort ontwapening ook bij.
Dat is veel te moeilijk. Het werkt gewoon simpelst op de manier van de weg van de minste weerstand. He who controls the money controls the world. Hoef je niet "het volk" in het gareel voor te houden. Dat doet het geld wel voor je.

Oh en. Deze hoort er ook wel bij.

  woensdag 2 december 2015 @ 23:18:50 #53
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157977644
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:12 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dat is ook een goed punt. Al die politieagenten en andere `enforcers´ moeten dan dus wel gehersenspoeld zijn als ze ineens omgaan in die politiestaat toch? Of hoe zie je dat voor je?

Bovendien is het niet zo raar om de Marechaussee in de tram te zien he. Moeten ook naar hun werk.
Die gingen echt niet naar hun werk |:( Ik heb verder nog nooit de marechaussee in de tram gezien, die stapten echt niet in voor een ritje.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 2 december 2015 @ 23:20:53 #54
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_157977693
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:18 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Die gingen echt niet naar hun werk |:( Ik heb verder nog nooit de marechaussee in de tram gezien, die stapten echt niet in voor een ritje.
Gezien het beperkte aantal plaatsen in Nederland met een tramlijn (met nagenoeg allemaal wel een gebied met grens-mogelijkheden) lijkt me dat wel waarschijnlijk. Maar zelfs al zaten ze daar "om mensen in de gaten te houden". Hoe moet ik me dat dan voorstellen? Schreven ze op wie wat aan het doen was? Boekje met sofinummers erbij? Ik probeer me er iets bij voor te stellen.
  woensdag 2 december 2015 @ 23:24:53 #55
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157977791
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:20 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Gezien het beperkte aantal plaatsen in Nederland met een tramlijn (met nagenoeg allemaal wel een gebied met grens-mogelijkheden) lijkt me dat wel waarschijnlijk. Maar zelfs al zaten ze daar "om mensen in de gaten te houden". Hoe moet ik me dat dan voorstellen? Schreven ze op wie wat aan het doen was? Boekje met sofinummers erbij? Ik probeer me er iets bij voor te stellen.
Hoe vaak zit jij in de tram? Met zijn 2en instappen ene ging het voorste gedeelte en de andere in het achterste even observeren. Net zoals beveiliging wel eens in de metro doet in de late uurtjes. Na paar haltes stapten ze uit naar de volgende tram. Overdag zie ik laatste tijd vaak choppers overvliegen. Meer dan vroeger.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 2 december 2015 @ 23:25:59 #56
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_157977827
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Hoe vaak zit jij in de tram? Met zijn 2en instappen ene ging het voorste gedeelte en de andere in het achterste even observeren. Net zoals beveiliging wel eens in de metro doet in de late uurtjes. Na paar haltes stapten ze uit naar de volgende tram. Overdag zie ik laatste tijd vaak choppers overvliegen. Meer dan vroeger.
Ok duidelijker verhaal inderdaad.
En hoe hindert dit jou concreet in je vrijheden? Dit zou mij echt totaal niets uitmaken.

Daarmee wil ik niets afdoen aan jouw gevoel en verhaal uiteraard.
  woensdag 2 december 2015 @ 23:29:05 #57
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_157977907
Overigens een unassigned vliegtuig dat boven die shooting locatie nu vliegt (waarschijnlijk homeland security of iets)

Dit zijn overigens die vliegtuigen met heel veel sensoren die een HD-beeld van de omgeving vastleggen en tracking software hebben om mensen in dat gebied in die tijd te volgen. Toch wel BNW waardig lijkt me. (geen grap)

pi_157977935
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:25 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ok duidelijker verhaal inderdaad.
En hoe hindert dit jou concreet in je vrijheden? Dit zou mij echt totaal niets uitmaken.

Daarmee wil ik niets afdoen aan jouw gevoel en verhaal uiteraard.
Het hindert ons NOG niet... ze zijn ook bezig om de volledige controle-matrix de installeren, alvorens de knop om gaat, zoals Edward Snowden ook al aangaf.

En het ziet ernaar uit dat dit 't hem dan gaat worden, terwijl iedereen ondertussen voetbal, Voice of Holland en GTST zat te kijken:
-
  woensdag 2 december 2015 @ 23:30:51 #59
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157977950
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:25 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ok duidelijker verhaal inderdaad.
En hoe hindert dit jou concreet in je vrijheden? Dit zou mij echt totaal niets uitmaken.

Daarmee wil ik niets afdoen aan jouw gevoel en verhaal uiteraard.
Mij geeft het dat geen gevoel van veiligheid zeker niet met Frankrijk niet zo ver bij ons vandaan. Zodra wij zo'n aanslag voor onze kiezen krijgen volgt NL hetzelfde pad, noodtoestand, minder rechten, meer politie en militairen op straat die je als je even scheef kijkt, je op mogen pakken. Niet zo mijn idee van een vrije wereld :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 2 december 2015 @ 23:31:53 #60
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_157977975
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:30 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

En het ziet ernaar uit dat dit 't hem dan gaat worden, terwijl iedereen ondertussen voetbal, Voice of Holland en GTST zat te kijken:
Ik zie altijd die programma's langskomen als argument. Ik kijk geen TV man. En nu?
  woensdag 2 december 2015 @ 23:31:58 #61
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157977978
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:10 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Laten we aannemen dat het om geld gaat. Dan heeft "de NWO" totaal niets aan een compleet gecontroleerde wereld. Hoe vrijer hoe meer cashflow. Kapitalisme vs Communisme, Dus ik zie niet in waarom er zo'n val zou zijn en wat daarmee te winnen valt.
De aanname dat het om geld gaat hoeft geen juiste te zijn. Als het om daadwerkelijke directe macht gaat heeft men geen geld nodig. Geld is op een gegeven moment ook niet heel veel meer dan een systeem om mensen te kunnen sturen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Moderator woensdag 2 december 2015 @ 23:32:16 #62
257132 crew  Awsom
pi_157977989
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Hoe vaak zit jij in de tram? Met zijn 2en instappen ene ging het voorste gedeelte en de andere in het achterste even observeren. Net zoals beveiliging wel eens in de metro doet in de late uurtjes. Na paar haltes stapten ze uit naar de volgende tram. Overdag zie ik laatste tijd vaak choppers overvliegen. Meer dan vroeger.
Dat het heet Baader-Meinhof fenomeen. Als je er op gaat letten, merk je het vaker op.
  woensdag 2 december 2015 @ 23:32:32 #63
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_157977997
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:30 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Mij geeft het dat geen gevoel van veiligheid zeker niet met Frankrijk niet zo ver bij ons vandaan. Zodra wij zo'n aanslag voor onze kiezen krijgen volgt NL hetzelfde pad, noodtoestand, minder rechten, meer politie en militairen op straat die je als je even scheef kijkt, je op mogen pakken. Niet zo mijn idee van een vrije wereld :{
Nee dat klinkt inderdaad niet fijn maar dat is iets wat je jezelf nu aanpraat. Of worden er nu bussen met mensen opgepakt in Frankrijk omdat ze een agent of soldaat met een scheef oog aankeken?
pi_157978021
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:31 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik zie altijd die programma's langskomen als argument. Ik kijk geen TV man. En nu?
Fijn dat jij geen tv zit te kijken, maar geldt dat ook voor de andere 90% van Nederland dacht je?

Heb je de trailer ook gezien die ik gelinkt had?
-
  woensdag 2 december 2015 @ 23:33:36 #65
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157978026
quote:
99s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:32 schreef Awsom het volgende:

[..]

Dat het heet Baader-Meinhof fenomeen. Als je er op gaat letten, merk je het vaker op.
Wat een onzin. Ik zit vaak zat in de tram en heb dit nog nooit meegemaakt. Ik zag aan medepassagiers dat ze ook vreemd opkeken,
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 2 december 2015 @ 23:34:12 #66
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_157978047
quote:
14s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:31 schreef jogy het volgende:

[..]

De aanname dat het om geld gaat hoeft geen juiste te zijn. Als het om daadwerkelijke directe macht gaat heeft men geen geld nodig. Geld is op een gegeven moment ook niet heel veel meer dan een systeem om mensen te kunnen sturen.
En dan heb je die macht en dan? Wat bereik je er verder mee? Krijgen ze een grotere knobbel in de broek als ze de wereld beheersen? Nee, het enige gewin is financieel gewin dat te behalen valt. (mijn mening)
  woensdag 2 december 2015 @ 23:34:58 #67
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_157978071
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:33 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Fijn dat jij geen tv zit te kijken, maar geldt dat ook voor de andere 90% van Nederland dacht je?

Heb je de trailer ook gezien die ik gelinkt had?
Jep de trailer ziet er wel goed uit, ben benieuwd naar het eindresultaat.
Deed me ergens ook denken aan een mix van Equillibrium en In Time
pi_157978098
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:34 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Jep de trailer ziet er wel goed uit, ben benieuwd naar het eindresultaat.
Deed me ergens ook denken aan een mix van Equillibrium en In Time
Er komt geen film van, de main maker ervan is dood
There is only one religion
pi_157978109
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:34 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Jep de trailer ziet er wel goed uit, ben benieuwd naar het eindresultaat.
Deed me ergens ook denken aan een mix van Equillibrium en In Time
Goeie film Equilibrium. Dat is waar je nu deels in leeft figuurlijk gesproken; mensen die gehypnotiseerd zijn door de media en mensen die 'wakker' zijn.
-
  Moderator woensdag 2 december 2015 @ 23:36:33 #70
257132 crew  Awsom
pi_157978112
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:33 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ik zit vaak zat in de tram en heb dit nog nooit meegemaakt. Ik zag aan medepassagiers dat ze ook vreemd opkeken,
Kun je dit ook beargumenteren?
  woensdag 2 december 2015 @ 23:37:59 #71
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_157978147
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:35 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Er komt geen film van, de main maker ervan is dood
Jammer dat de rest van het team (als ik zo de indiegogo funding lees) niet doorgaat dan.
  woensdag 2 december 2015 @ 23:38:35 #72
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157978160
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:34 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

En dan heb je die macht en dan? Wat bereik je er verder mee? Krijgen ze een grotere knobbel in de broek als ze de wereld beheersen? Nee, het enige gewin is financieel gewin dat te behalen valt. (mijn mening)
De wereld scheppen zoals 'zij' het willen? Geen idee. Eventueel hebben ze in hun hoofd het beste met de wereld voor en willen ze ervoor zorgen dat het een soort utopia wordt voor de mensen die er uiteindelijk in blijven leven of het zijn een stel hoogfunctionerende psychopaten die in de tijd zo veel invloed hebben verzameld met elkaar dat ze nieuwsgierig zijn hoe ver ze ermee kunnen komen en vervelen ze zich gewoon een beetje. Het gaat wat mij betreft in ieder geval boven 'simpel' kapitaalbejag, daar ben je op een gegeven moment wel klaar mee denk ik.

Dit is wel een beetje mijn meest cynische en redelijk paranoïde advocaat van de duivel modus hoor :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 2 december 2015 @ 23:38:39 #73
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157978161
quote:
99s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:36 schreef Awsom het volgende:

[..]

Kun je dit ook beargumenteren?
Wat meer wil je nog horen? Je kunt ook je hoofd in het zand steken inderdaad en het wegdoen als onzin, toeval maar daar geloof ik niet meer in.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157978194
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:37 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Jammer dat de rest van het team (als ik zo de indiegogo funding lees) niet doorgaat dan.
Tja, als het hele gezin van de maker om het leven komt, dan kijken ze wel uit met dat project door te gaan.
-
  woensdag 2 december 2015 @ 23:40:43 #75
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_157978221
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:36 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Goeie film Equilibrium. Dat is waar je nu deels in leeft figuurlijk gesproken; mensen die gehypnotiseerd zijn door de media en mensen die 'wakker' zijn.
Nou dat is niet bepaald de strekking van de film he. Tenzij je het als symbool wilt zien en de dagelijkse injecties de media zijn. Maar dan vind ik V een betere vergelijking.
  Moderator woensdag 2 december 2015 @ 23:42:30 #76
257132 crew  Awsom
pi_157978262
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:38 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat meer wil je nog horen? Je kunt ook je hoofd in het zand steken inderdaad en het wegdoen als onzin, toeval maar daar geloof ik niet meer in.
Dus omdat jij iets vindt en niet meer in toeval gelooft, "is het zo".
  woensdag 2 december 2015 @ 23:42:31 #77
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157978263
CNN heeft het maar druk met hun verslaggeving. The presstitutes doen hun werk. Ik ben ervandoor. Fijne nacht nog iedereen en morgen gezond weer op allemaal :W
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 2 december 2015 @ 23:44:14 #78
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_157978311
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:39 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Tja, als het hele gezin van de maker om het leven komt, dan kijken ze wel uit met dat project door te gaan.
Hey de film is er toch wel,. de Rough Cut dan.

http://freedomoutpost.com(...)released-watch-full/
pi_157978322
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:44 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Hey de film is er toch wel,. de Rough Cut dan.

http://freedomoutpost.com(...)released-watch-full/
Dat is een docu, niet de film
There is only one religion
pi_157978353
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:40 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nou dat is niet bepaald de strekking van de film he. Tenzij je het als symbool wilt zien en de dagelijkse injecties de media zijn. Maar dan vind ik V een betere vergelijking.
Nee hoor, in films zitten veelal boodschappen van waarheid in, zeker wat de science-fiction films betreft laten ze ons vaak al zien wat ons te wachten staat.

"Predictive programming" noemen ze dat:

===========================================================================
Predictive Programming in Movies

Predictive programming is a subtle form of psychological conditioning provided by the media to acquaint the public with planned societal changes to be implemented by our leaders. If and when these changes are put through, the public will already be familiarized with them and will accept them as 'natural progressions', as Alan Watt calls it; thus lessening any possible public resistance and commotion.
===========================================================================

Als je bijvoorbeeld naar de intro van deze documentaire kijkt m.b.t de Matrix... dan zal je zien dat
die film metaforisch gezien ook niet ver van de waarheid ligt.

"This is your last chance. After this, there is no turning back. You take the blue pill - the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill - you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes."

-
  woensdag 2 december 2015 @ 23:49:04 #81
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_157978409
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:44 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Dat is een docu, niet de film
Lezen is de sleutel tot succes.

quote:
While the case is still under investigation, a rough cut of the full length movie has just been released on YouTube.
While the film has already been censored by YouTube and removed several times, it is currently up and available for viewing.
...
Gepubliceerd op 25 jan. 2015
This video is posted as fair use at: http://freedomoutpost.com/2015/01/fol.... The film was produced by a man, David Crowley, who is now deceased and attempts to claim copyright by any other are invalid and are merely trying to remove this information from the public forum.
En ja ik heb de comments gelezen maar alles verwijst wel naar deze film.
pi_157978551
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:49 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Lezen is de sleutel tot succes.

[..]

En ja ik heb de comments gelezen maar alles verwijst wel naar deze film.
Graag even reactie op post #80
-
  woensdag 2 december 2015 @ 23:59:15 #83
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_157978580
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:57 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Graag even reactie op post #80
Een filmpje van 2,5 uur? Dat ga ik niet meer redden want de wekker gaat straks weer. Daar kom ik nog op terug.
pi_157978581
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:49 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Lezen is de sleutel tot succes.

[..]

En ja ik heb de comments gelezen maar alles verwijst wel naar deze film.
Maar de film is nooit uitgekomen, de trailer was een succes en de fundraising was begonnen, alles in de raw cut is achtergrond informatie.
There is only one religion
pi_157978594
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:59 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Een filmpje van 2,5 uur? Dat ga ik niet meer redden want de wekker gaat straks weer. Daar kom ik nog op terug.
Ok, dat zou nice zijn. :)
-
pi_157978600
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:59 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Maar de film is nooit uitgekomen, de trailer was een succes en de fundraising was begonnen, alles in de raw cut is achtergrond informatie.
Bescheiden succes, net 60K binnengehaald. Daarom erg jammer had graag gezien dat een ander dit doorgepakt zou hebben.

Maar goed films als Equillibrium en V for Vendetta waar de rebellen zelfs winnen van de NWO zijn gewoon uitgebracht he. En dat zijn ook echte politiestaat films.
pi_157978629
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 00:00 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Bescheiden succes, net 60K binnengehaald. Daarom erg jammer had graag gezien dat een ander dit doorgepakt zou hebben.

Maar goed films als Equillibrium en V for Vendetta waar de rebellen zelfs winnen van de NWO zijn gewoon uitgebracht he. En dat zijn ook echte politiestaat films.
Waarom dacht je dat Guy Fawkes anders een legendarische status heeft onder de truthers? ;)

-
pi_157978648
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 00:01 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Waarom dacht je dat Guy Fawkes anders een legendarische status heeft onder de truthers? ;)

En dat terwijl het een mislukte consparicy was (8>
There is only one religion
pi_157978650
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 00:01 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Waarom dacht je dat Guy Fawkes anders een legendarische status heeft onder de truthers? ;)

Verraden door zijn eigen Truthers groep he ;)
pi_157978679
Tarik Z. wou vorig jaar ff een Guy Fawkes doen op het NOS-journaal, remember? :)

-
pi_157978684
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 00:04 schreef Lichtkogel het volgende:
Tarik Z. wou vorig jaar ff een Guy Fawkes doen op het NOS-journaal, remember? :)

[ afbeelding ]
Wilde hij de Koning en het Kabinet opblazen via het NOS Journaal?
pi_157978725
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 00:03 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Verraden door zijn eigen Truthers groep he ;)
Waarom verraden door zijn eigen Truthers groep?

Vooralsnog gaan er jaarlijks duizenden de straat op in London voor Fawkes:
-
pi_157978770
San Bernardino shooting
14 dood
14 gewonden
Dader(s) nog voortvluchtig
There is only one religion
pi_157978773
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 00:07 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Waarom verraden door zijn eigen Truthers groep?

Vooralsnog gaan er jaarlijks duizenden de straat op in London voor Fawkes:
Misschien het moment om je eens in te lezen in Guy Fawkes en het complot van de Gunpowder Plot. Dan snap je dat het niks met Tarik Z. te maken heeft. En waarom mensen de bonfires maken.

Weltrusten allemaal :D
pi_157978781
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 00:05 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Wilde hij de Koning en het Kabinet opblazen via het NOS Journaal?
Nope, hij wilde vertellen dat we allemaal gemanipuleerd worden door de media.
-
pi_157978797
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 00:09 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Misschien het moment om je eens in te lezen in Guy Fawkes en het complot van de Gunpowder Plot. Dan snap je dat het niks met Tarik Z. te maken heeft. En waarom mensen de bonfires maken.

Weltrusten allemaal :D
Zucht... je moet de film en het verhaal ook niet LETTERLIJK nemen, echter de boodschap die erin zit.

Trusten.
-
pi_157978800
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 00:09 schreef Dance99Vv het volgende:
San Bernardino shooting
14 dood
14 gewonden
Dader(s) nog voortvluchtig
https://gyazo.com/0fccc1e36b4b730f9d6ab5ee6553c794
pi_157978813
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 00:09 schreef Dance99Vv het volgende:
San Bernardino shooting
14 dood
14 gewonden
Dader(s) nog voortvluchtig
Is het weer bal?

Alles om het second amendment omver te zagen... zucht...
-
pi_157978824
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 00:10 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Zucht... je moet de film en het verhaal ook niet LETTERLIJK nemen, echter de boodschap die erin zit.

Trusten.
Ik kan het niet laten, maar je snapt toch wel dat Guy Fawkes en de Gunpowder Plot geen verhaal zijn maar echte historie he? :) Dan zit er dus ook geen "boodschap" achter over manipulatie door de media.
pi_157978862
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 00:12 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik kan het niet laten, maar je snapt toch wel dat Guy Fawkes en de Gunpowder Plot geen verhaal zijn maar echte historie he? :) Dan zit er dus ook geen "boodschap" achter over manipulatie door de media.
Ik hoor je morgen wel over dat 'filmpje' van 2,5 uur. ;)
-
  donderdag 3 december 2015 @ 00:27:19 #101
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157979167

Blijft een meesterlijk fragment dit. Kunst tot aan het uiteinde.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  donderdag 3 december 2015 @ 10:36:42 #103
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_157982895
In betrekking tot San Bernardino

http://edition.cnn.com/20(...)-shooting/index.html

Hoe denkt men hierover dat wel eens een "false flag" kan zijn om Amerikaanse publiek te laten overtuigen om hun strijd tegen IS op te hogen en eventueel in het latere termijn doorgaan om het regime van Assad omver te kunnen werpen?

Ik vind het zo toevallig dat deze bij deze aanslag de daders (weer) moslim zijn?

Motieven van de daders zijn overigens nog niet bekend maar goed, en het is ook maar een hypothese?

Het is voor meer dat ik meer en meer Machiavellistische zetten er in zie, dan eigenlijk een vorm van terrorisme. Maak je bevolking angstig om ze beter te controleren overtuig ze van een zogenaamde noodzaak dat je wel een oorlog moet aangaan en de zonen en dochters moet op offeren tegen een zogenaamd eigen gefabriceerd kwaad.

(Maar vertel er al niet bij dat je meer controle over je eigen burgers wilt hebben en dat er behoorlijke (geo) politieke belangen meespelen waarvoor eigenlijk de zonen en dochters van je staat gaan vechten anders zou men als volk wel eens tegen je kunnen gaan keren.)

[ Bericht 11% gewijzigd door Konijntjuh op 03-12-2015 11:00:18 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
  donderdag 3 december 2015 @ 11:21:52 #104
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_157983573
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 10:36 schreef Konijntjuh het volgende:
Hoe denkt men hierover dat wel eens een "false flag" kan zijn om Amerikaanse publiek te laten overtuigen om hun strijd tegen IS op te hogen en eventueel in het latere termijn doorgaan om het regime van Assad omver te kunnen werpen?
Vergezocht. In Amerika is er helemaal geen extra steun nodig in de oorlog tegen IS, die is er meer dan voldoende. En deze shooting aan Assad koppelen is nog veel ver-gezochter.
quote:
Ik vind het zo toevallig dat deze bij deze aanslag de daders (weer) moslim zijn?
Ik vind het heel toevallig dat elke shooting eventueel nep moet zijn.
quote:
Motieven van de daders zijn overigens nog niet bekend maar goed, en het is ook maar een hypothese?
Ik ben heel benieuwd ook, waarom gehandicapten afschieten? Alleen om extra verontwaardiging te creëren?
quote:
Het is voor meer dat ik meer en meer Machiavellistische zetten er in zie, dan eigenlijk een vorm van terrorisme. Maak je bevolking angstig om ze beter te controleren overtuig ze van een zogenaamde noodzaak dat je wel een oorlog moet aangaan en de zonen en dochters moet op offeren tegen een zogenaamd eigen gefabriceerd kwaad.
Als het als machiavellistisch middel ingezet kan worden, kan het toch automatisch ook al terroristisch middel ingezet worden? Waarom hang je meer naar de één dan naar de ander?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 3 december 2015 @ 11:31:45 #105
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_157983727
quote:
14s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:21 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Vergezocht. In Amerika is er helemaal geen extra steun nodig in de oorlog tegen IS, die is er meer dan voldoende. En deze shooting aan Assad koppelen is nog veel ver-gezochter.

[..]

Ik vind het heel toevallig dat elke shooting eventueel nep moet zijn.

Nep, ik denk niet dat we met elkaar in discussie behoren te gaan als je een" false flag" al onder mij geschreven bericht versta als onder nep.

En volgens krijgen we dan een discussie dat je mij bericht niet goed begrijp, dit kan aan mij liggen misschien als ik het oraal vertel dat het een stuk duidelijker is of dat jij je zinnen er op gezet om weer een BNW er uit te schrijven en graag het nakijken geeft om zijn quotes verdraaid te beantwoorden zoals gewoonlijk.

Dus bij deze van mij geen antwoorden
Hoe stout is Konijntjuh!
  donderdag 3 december 2015 @ 11:37:19 #106
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157983821
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 10:36 schreef Konijntjuh het volgende:
In betrekking tot San Bernardino

http://edition.cnn.com/20(...)-shooting/index.html

Hoe denkt men hierover dat wel eens een "false flag" kan zijn om Amerikaanse publiek te laten overtuigen om hun strijd tegen IS op te hogen en eventueel in het latere termijn doorgaan om het regime van Assad omver te kunnen werpen?

Ik vind het zo toevallig dat deze bij deze aanslag de daders (weer) moslim zijn?

Motieven van de daders zijn overigens nog niet bekend maar goed, en het is ook maar een hypothese?

Het is voor meer dat ik meer en meer Machiavellistische zetten er in zie, dan eigenlijk een vorm van terrorisme. Maak je bevolking angstig om ze beter te controleren overtuig ze van een zogenaamde noodzaak dat je wel een oorlog moet aangaan en de zonen en dochters moet op offeren tegen een zogenaamd eigen gefabriceerd kwaad.

(Maar vertel er al niet bij dat je meer controle over je eigen burgers wilt hebben en dat er behoorlijke (geo) politieke belangen meespelen waarvoor eigenlijk de zonen en dochters van je staat gaan vechten anders zou men als volk wel eens tegen je kunnen gaan keren.)
Je kan je beter gaan afvragen welke van al die shootings geen valse vlag zijn? Je kan ze wellicht op één hand tellen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 3 december 2015 @ 11:38:50 #107
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157983847
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:37 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je kan je beter gaan afvragen welke van al die shootings geen valse vlag zijn? Je kan ze wellicht op één hand tellen.
:')
graag uitleg over alle 350 aub ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 3 december 2015 @ 11:39:33 #108
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_157983860
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:31 schreef Konijntjuh het volgende:
Nep, ik denk niet dat we met elkaar in discussie behoren te gaan als je een" false flag" al onder mij geschreven bericht versta als onder nep.
Excuus, met nep bedoel ik 'gestaged' of 'false flag' of.. .Nu ja, cad geeft een mooie samenvatting van wat ik bedoel:
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Je kan je beter gaan afvragen welke van al die shootings geen valse vlag zijn? Je kan ze wellicht op één hand tellen.
quote:
En volgens krijgen we dan een discussie dat je mij bericht niet goed begrijp, dit kan aan mij liggen misschien als ik het oraal vertel dat het een stuk duidelijker is of dat jij je zinnen er op gezet om weer een BNW er uit te schrijven en graag het nakijken geeft om zijn quotes verdraaid te beantwoorden zoals gewoonlijk.
Ik begrijp je niet. :@
quote:
Dus bij deze van mij geen antwoorden
Jammer! :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 3 december 2015 @ 11:39:33 #109
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157983861
ow en 350 van afgelopen jaar in VS alleen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 3 december 2015 @ 11:53:34 #110
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_157984091
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 10:36 schreef Konijntjuh het volgende:
In betrekking tot San Bernardino

http://edition.cnn.com/20(...)-shooting/index.html

Hoe denkt men hierover dat wel eens een "false flag" kan zijn
Net zo'n grote onzin als eigenlijk al die dingen waarbij zo snel mogelijk "omg false flag!!" roepen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dance99Vv op 03-12-2015 13:48:09 ]
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 3 december 2015 @ 12:35:10 #111
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157984866
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:53 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Net zo'n grote onzin als eigenlijk al die dingen waarbij zo snel mogelijk "omg false flag!!" roepen.
heb je wel onderzoek gedaan...

[ Bericht 0% gewijzigd door Dance99Vv op 03-12-2015 13:48:44 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 3 december 2015 @ 12:47:16 #112
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157985103
http://www.activistpost.c(...)ned-under-obama.html

Obama is een klootzak die iedereen tot geweld aan zet.

Obama is zonder twijfel de meest slechte persoon die de wereld ooit heeft gezien.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 3 december 2015 @ 12:49:47 #113
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_157985151
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 12:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

heb je wel onderzoek gedaan...
Ik zie vooral allerlei onzinnige argumenten langskomen waarvan het grootste deel ook zo weer onderuit wordt gehaald.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 3 december 2015 @ 12:54:33 #114
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157985240
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 12:47 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.activistpost.c(...)ned-under-obama.html

Obama is een klootzak die iedereen tot geweld aan zet.

Obama is zonder twijfel de meest slechte persoon die de wereld ooit heeft gezien.
Dat ben ik je met je eens maar van Cameron krijg ik ook kokneigingen en dan gekke Hilly nog. De gekte straalt uit de ogen van dat mens, psychopaat pur sang. Ben bang dat ze het stokje straks van Obama over neemt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157985464
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 12:54 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat ben ik je met je eens maar van Cameron krijg ik ook kokneigingen en dan gekke Hilly nog. De gekte straalt uit de ogen van dat mens, psychopaat pur sang. Ben bang dat ze het stokje straks van Obama over neemt.
Waarom ben je daar bang voor?
pi_157985498
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 12:47 schreef Lambiekje het volgende:

Obama is zonder twijfel de meest slechte persoon die de wereld ooit heeft gezien.
zonder twijfel nog wel :')
  donderdag 3 december 2015 @ 13:12:22 #117
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_157985514
quote:
Ze gaat redelijk snel nat. Ze loopt nog te ranten over "3 white people in full military gear" dit verhaal klopt niet. :)

Ook zegt ze dat: Omdat Obama een gun-control agenda heeft, er opeens overal mass-shootings zijn. Dit klopt ook niet, die zijn er al tientallen jaren.

Wat is er feitelijk en reëel aan haar verhaal Lambiek?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 3 december 2015 @ 13:21:14 #118
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157985667
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:37 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je kan je beter gaan afvragen welke van al die shootings geen valse vlag zijn? Je kan ze wellicht op één hand tellen.
http://www.theguardian.co(...)america-gun-violence

wijs ze even aan wil je ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 3 december 2015 @ 13:32:28 #119
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157985910
quote:
Joh hoef je niet zo bijdehand te doen want dat ben je niet, verre van dat trouwens. Er zal heus wel wat gebeuren aan geweld daar in the States dat komt ze ook mooi uit, maar over het algemeen weten steeds meer mensen dat al die events die ons zo pontificaal onder de neus worden geduwd daar een hoop niet aan deugt. Vanaf 9.11, Sandy Hook, Charleston, Parijs en Turkije tot aan nu CA toe en de volgende zal vast al klaar staan.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 3 december 2015 @ 13:43:35 #120
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_157986123
Hoeveel van dit soort mass-shootings zijn er eigenlijk al voorkomen of vroegtijdig gestopt door gewapende burgers? :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 3 december 2015 @ 13:49:52 #121
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_157986243
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 10:36 schreef Konijntjuh het volgende:
In betrekking tot San Bernardino

http://edition.cnn.com/20(...)-shooting/index.html

Hoe denkt men hierover dat wel eens een "false flag" kan zijn om Amerikaanse publiek te laten overtuigen om hun strijd tegen IS op te hogen en eventueel in het latere termijn doorgaan om het regime van Assad omver te kunnen werpen?

Ik vind het zo toevallig dat deze bij deze aanslag de daders (weer) moslim zijn?

Motieven van de daders zijn overigens nog niet bekend maar goed, en het is ook maar een hypothese?

Het is voor meer dat ik meer en meer Machiavellistische zetten er in zie, dan eigenlijk een vorm van terrorisme. Maak je bevolking angstig om ze beter te controleren overtuig ze van een zogenaamde noodzaak dat je wel een oorlog moet aangaan en de zonen en dochters moet op offeren tegen een zogenaamd eigen gefabriceerd kwaad.

(Maar vertel er al niet bij dat je meer controle over je eigen burgers wilt hebben en dat er behoorlijke (geo) politieke belangen meespelen waarvoor eigenlijk de zonen en dochters van je staat gaan vechten anders zou men als volk wel eens tegen je kunnen gaan keren.)
Daar houd ik tegenwoordig standaard rekening mee , ik geloof niks meer puur omdat het all over the msm news is .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_157986289
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:49 schreef Summers het volgende:

[..]

Daar houd ik tegenwoordig standaard rekening mee , ik geloof niks meer puur omdat het all over the msm news is .
Hoe bedoel jij dit?
Als de msm ergens niet over bericht is het wel waar?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 3 december 2015 @ 13:58:33 #123
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157986403
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Joh hoef je niet zo bijdehand te doen want dat ben je niet, verre van dat trouwens. Er zal heus wel wat gebeuren aan geweld daar in the States dat komt ze ook mooi uit, maar over het algemeen weten steeds meer mensen dat al die events die ons zo pontificaal onder de neus worden geduwd daar een hoop niet aan deugt. Vanaf 9.11, Sandy Hook, Charleston, Parijs en Turkije tot aan nu CA toe en de volgende zal vast al klaar staan.
Ik ben niet bijdehand, dat is een andere user!
Jij claimt iets, ik vraag alleen welke..
Als je zo zeker bent van je zaak kan je me elke gebeurtenis precies onderbouwen.

Anders is het gewoon een onzinnige claim!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 3 december 2015 @ 13:59:37 #124
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157986424
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 01:44 schreef Lichtkogel het volgende:
Dat is geen kunst, dat is Satanisch.

Satanische kunst. :+ De beelden, de muziek, de sfeer... lekker creapy. Ik hou daar wel van. ;)
En het doet natuurlijk denken aan een heel elitair gezelschap...
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  donderdag 3 december 2015 @ 14:07:22 #125
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_157986556
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:51 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Hoe bedoel jij dit?
Als de msm ergens niet over bericht is het wel waar?
Ik bedoel dat als ze iets berichten , vooral als alle msm in het westen dat herhalen ik eerst verder ga kijken voordat ik het aanneem .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_157986698
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:07 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik bedoel dat als ze iets berichten , vooral als alle msm in het westen dat herhalen ik eerst verder ga kijken voordat ik het aanneem .
Ah oke.
Maar dat is wat ik doe bij al het nieuws dat zie op tv en of lees op het internet.
En dat terwijl ik vaak genoeg te horen krijg hier dat ik alleen maar msm kijk en dat ik mijn visie beperk door/tot msm.

Nu mag het duidelijk zijn, geen aannames meer maken over wat iemand kijkt, leest of hoe die persoon omgaat met de informatie die hij tot zich neemt ;)

Al het nieuws in de wereld brengt het zoals dat zij het willen en op die manier die het beste past bij het medium.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 3 december 2015 @ 14:15:01 #127
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157986714
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:07 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik bedoel dat als ze iets berichten , vooral als alle msm in het westen dat herhalen ik eerst verder ga kijken voordat ik het aanneem .
Eerst even kijken wat de non MSM er van zegt..

Zodra die hoax roepen, dan roep je ook hoax?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 3 december 2015 @ 14:31:22 #128
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_157987049
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:15 schreef theguyver het volgende:

[..]

Eerst even kijken wat de non MSM er van zegt..

Zodra die hoax roepen, dan roep je ook hoax?
Ik ben geen volger en ik beoordeel alles zelf , zoals het hoort .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 3 december 2015 @ 14:32:19 #129
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157987065
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:31 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik ben geen volger en ik beoordeel alles zelf , zoals het hoort .
;) oke, nou zo denken hier er wel meer over, helaas is dat niet altijd het geval..
Wat zegt de NON-MSM er over?
En welke gebruik je?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 3 december 2015 @ 14:40:52 #130
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_157987241
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:32 schreef theguyver het volgende:

[..]

;) oke, nou zo denken hier er wel meer over, helaas is dat niet altijd het geval..
Wat zegt de NON-MSM er over?
En welke gebruik je?
Ik heb geen bepaalde bron , vaak is het al af te leiden aan wat de msm zegt en waar ze mee komen qua video of foto's . Als je daar een vergrootglas op zet klopt het vaak niet .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 3 december 2015 @ 14:47:48 #131
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157987361
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:40 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik heb geen bepaalde bron , vaak is het al af te leiden aan wat de msm zegt en waar ze mee komen qua video of foto's . Als je daar een vergrootglas op zet klopt het vaak niet .
Zorg dan wel even als je dat doet dat de beelden FULL HD zijn ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 3 december 2015 @ 14:52:30 #132
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_157987449
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:47 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zorg dan wel even als je dat doet dat de beelden FULL HD zijn ;)
Schrijf een brief aan de msm met het verzoek of ze voor jou alles in full HD doen , ik kan je daar niet bij helpen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 3 december 2015 @ 15:07:29 #133
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157987793
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:52 schreef Summers het volgende:

[..]

Schrijf een brief aan de msm met het verzoek of ze voor jou alles in full HD doen , ik kan je daar niet bij helpen .
;) Ja hoor dat doen ze allang.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 3 december 2015 @ 15:28:26 #134
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_157988333
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

;) Ja hoor dat doen ze allang.
Behalve bij een false flag ,dan komen alle beelden inene van een oude camera die al 20 jaar uit de tijd is , is er inene geen beveiligingscamera aanwezig die het heeft opgenomen en is de gevonden paspoort altijd wel heel duidelijk .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 3 december 2015 @ 15:31:47 #135
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157988428
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:15 schreef theguyver het volgende:

[..]

Eerst even kijken wat de non MSM er van zegt..

Zodra die hoax roepen, dan roep je ook hoax?
.. Dat hoeft niet meer. Je ziet gewoon p-r-s patronen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 3 december 2015 @ 15:32:28 #136
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157988445
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:47 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zorg dan wel even als je dat doet dat de beelden FULL HD zijn ;)
geen 4k?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 3 december 2015 @ 15:35:34 #137
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157988523
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

geen 4k?
Mag is ook beter.
Maar er zijn tot dus ver wat ik weet geen nieuws zenders die in 4 K uitzenden.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 3 december 2015 @ 15:48:27 #138
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_157988798
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. Dat hoeft niet meer. Je ziet gewoon p-r-s patronen.
Wat is p-r-s ?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 3 december 2015 @ 15:59:27 #139
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_157989004
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:48 schreef Summers het volgende:

[..]

Wat is p-r-s ?
problem-reaction-solution
There is only one religion
pi_157989314
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:59 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Satanische kunst. :+ De beelden, de muziek, de sfeer... lekker creapy. Ik hou daar wel van. ;)
En het doet natuurlijk denken aan een heel elitair gezelschap...
"Ik hou daar wel van" Exact waar ze je willen hebben...
-
  donderdag 3 december 2015 @ 16:21:22 #141
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157989537
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 12:47 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.activistpost.c(...)ned-under-obama.html

Obama is een klootzak die iedereen tot geweld aan zet.

Obama is zonder twijfel de meest slechte persoon die de wereld ooit heeft gezien.
Echt, gast :')

Dat je Bush als 'slechterik' weg wilt zetten, wil ik best accepteren, maar Obama is gewoon duidelijk een persoon waarbij alle normale functies in z'n hersenen normaal en gezond werken. Bij jou ook trouwens?
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_157989643
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:21 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Echt, gast :')

Dat je Bush als 'slechterik' weg wilt zetten, wil ik best accepteren, maar Obama is gewoon duidelijk een persoon waarbij alle normale functies in z'n hersenen normaal en gezond werken. Bij jou ook trouwens?
Dude... Obama is erger dan Bush. Het enige verschil is dat Obama het met een big smile op z'n gezicht doet.
-
  donderdag 3 december 2015 @ 16:27:11 #143
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157989727
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:24 schreef Lichtkogel het volgende:
Dude... Obama is erger dan Bush. Het enige verschil is dat Obama het met een big smile op z'n gezicht doet.
Nee, geloof ik niks van. Bush was echt zo'n rijkeluiskind, opgegroeid binnen de elite, alles. Bush was een verwende jongen met te veel macht. Obama daarentegen zie ik juist als een 'goedmakertje' na Bush. Dat het 'm echter niet gelukt is om als niet-oorlogspresident de geschiedenis in te gaan, wijdt ik meer aan factoren buiten hem om eerlijk gezegd...
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_157989743
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:27 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Nee, geloof ik niks van. Bush was echt zo'n rijkeluiskind, opgegroeid binnen de elite, alles. Bush was een verwende jongen met te veel macht. Obama daarentegen zie ik juist als een 'goedmakertje' na Bush. Dat het 'm echter niet gelukt is om niet-oorlogspresident de geschiedenis in te gaan, weidt ik meer aan factoren buiten hem om eerlijk gezegd...
Wake up call al gezien..?
-
  donderdag 3 december 2015 @ 16:28:50 #145
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157989786
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:27 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Wake up call al gezien..?
Eerste deel gisteravond gekeken, als teaser voor mezelf en effe een idee te krijgen hoe of wat. Vond het eerste deel alvast veelbelovend op zich. Vanavond weer effe verder kijken.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_157989855
quote:
14s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:28 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Eerste deel gisteravond gekeken, als teaser voor mezelf en effe een idee te krijgen hoe of wat. Vond het eerste deel alvast veelbelovend op zich. Vanavond weer effe verder kijken.
Good-good.

Hier een korte video, om je alvast een extra idee te geven:
-
pi_157992558
Bill Hicks, dat is tegenwoordig toch Alex Jones volgens sommigen.
Google maar eens wat voor complot daar omheen zit.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  vrijdag 4 december 2015 @ 16:41:27 #148
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158012601
http://langleveeuropa.nl/(...)euro-uit/#more-30529

Het gaat weer goed met de economie.
Ecb anderhalf biljoen. Whatdafuck
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 4 december 2015 @ 16:45:43 #149
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158012709
Jawel onze corrupte kutagent mag ongestraft je computer misbruiken.

En jongens wat was Parijs hard nodig.

http://www.geenstijl.nl/m(...)gst_mag_politie.html
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_158014212
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:45 schreef Lambiekje het volgende:
Jawel onze corrupte kutagent mag ongestraft je computer misbruiken.

En jongens wat was Parijs hard nodig.

http://www.geenstijl.nl/m(...)gst_mag_politie.html
Msm troep waar je naar linkt.
  vrijdag 4 december 2015 @ 19:01:00 #151
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158015069
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:45 schreef Lambiekje het volgende:
Jawel onze corrupte kutagent mag ongestraft je computer misbruiken.

En jongens wat was Parijs hard nodig.

http://www.geenstijl.nl/m(...)gst_mag_politie.html
Je loopt achter de feiten aan lambiekje, is al een topic over BNW / PC van jou, PC van mij. PC van de overheid
en staat ook al in big brother-topic.
There is only one religion
  vrijdag 4 december 2015 @ 19:55:04 #152
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158016218
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:45 schreef Lambiekje het volgende:
corrupte kutagent

Wel grappig dat er altijd zo gegeneraliseerd wordt. Wat als jij ooit hulpdiensten nodig hebt?
Ik heb het namelijk even vol gehouden en aangezien maar continu de hulpdiensten en medici voor nog-net-niet-nazi's en fascisten uitmaken hangt me nu al de keel uit.

Waarom kun je je toon niet gewoon matigen? Je boodschap wordt slapper naarmate je meer superlatieven gebruikt. Ofzo.
  vrijdag 4 december 2015 @ 20:00:37 #153
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158016350
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:57 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Graag even reactie op post #80
Ik heb oprecht mijn best gedaan. Het schreeuwerige intro met de bijna sarcastische waarschuwingsmelding. De vele schreeuwerige betogen van verschillende mensen. Wat boeiende natuurplaatjes. Ik heb mijn best gedaan en niks nieuws gezien en niets dat niet al ooit eens ergens is langsgekomen.

Wat vond je er zelf van?
  vrijdag 4 december 2015 @ 21:21:18 #154
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158019178
En jawel hoor, de aanslag in San bernardino is IS. Teminste het NOS loopt het te bazuinen
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 4 december 2015 @ 21:29:13 #155
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_158019482
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 21:21 schreef Lambiekje het volgende:
En jawel hoor, de aanslag in San bernardino is IS. Teminste het NOS loopt het te bazuinen
Ik had niet anders verwacht, toen ik de namen las van de daders was het al duidelijk welke kant het zou opgaan. Nu de Nederlandse regering nog even (zogenaamd) in conclaaf of ze mee gaan bombarderen maar ik acht de kans zeer groot dat dit gaat gebeuren. Waarop NL ook een aanslag te verduren krijgt zodat men de beveiliging op kan schroeven maw de noodtoestand. Hopelijk zie ik het te duister in.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 4 december 2015 @ 21:33:30 #156
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_158019668
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 21:21 schreef Lambiekje het volgende:
En jawel hoor, de aanslag in San bernardino is IS. Teminste het NOS loopt het te bazuinen
Wat een verrassing :+
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 4 december 2015 @ 21:47:02 #157
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158020292
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 21:29 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik had niet anders verwacht, toen ik de namen las van de daders was het al duidelijk welke kant het zou opgaan. Nu de Nederlandse regering nog even (zogenaamd) in conclaaf of ze mee gaan bombarderen maar ik acht de kans zeer groot dat dit gaat gebeuren. Waarop NL ook een aanslag te verduren krijgt zodat men de beveiliging op kan schroeven maw de noodtoestand. Hopelijk zie ik het te duister in.
http://www.naturalnews.co(...)iance_terrorism.html
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 4 december 2015 @ 23:15:20 #158
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158023324
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 21:21 schreef Lambiekje het volgende:
En jawel hoor, de aanslag in San bernardino is IS. Teminste het NOS loopt het te bazuinen
quote:
Ik had niet anders verwacht,
Wie hebben het dan wel gedaan volgens jullie? Want dan is het toch gewoon een feit dat dit om een ideologische reden is gebeurd?
  zaterdag 5 december 2015 @ 12:03:49 #159
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158030082
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:15 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]


[..]

Wie hebben het dan wel gedaan volgens jullie? Want dan is het toch gewoon een feit dat dit om een ideologische reden is gebeurd?
Obama en co... Er dient een ontwapening plaats te vinden.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 5 december 2015 @ 12:06:21 #160
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158030112
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Obama en co... Er dient een ontwapening plaats te vinden.
Maar Obama is niet één van de gedode schutters. Dus het waren toch deze twee daders?
pi_158030840
Niet echt een complot, maar ik krijg de laatste tijd ineens bijzonder veel spam mails, met inhoud als "OBAMA REPTILLIAN" of allerlei andere conspiracy's die hier ook voorbij komen. Jullie ook?
pi_158030872
Als ik het goed begrijp dan claimt IS betrokkenheid. Dat zegt op zich niet zo heel veel. Als ze er daadwerkelijk achterzitten, dan is dat trouwens ook niet vreemd. IS is namelijk nogal van de afdeling 'onschuldigen afslachten op zoek naar De Grote Eindstrijd'.

Er wordt weleens vergeten dat IS een apocalyptische club is. En ja, wat dat praktisch inhoudt is dat ze in oorlog met de hele wereld moeten zijn. Dat lukt ze vrij aardig.
pi_158031032
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:04 schreef Scrummie het volgende:
Niet echt een complot, maar ik krijg de laatste tijd ineens bijzonder veel spam mails, met inhoud als "OBAMA REPTILLIAN" of allerlei andere conspiracy's die hier ook voorbij komen. Jullie ook?
misschien je emailadres minder vaak achterlaten links en rechts :D
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_158031052
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:04 schreef Scrummie het volgende:
Niet echt een complot, maar ik krijg de laatste tijd ineens bijzonder veel spam mails, met inhoud als "OBAMA REPTILLIAN" of allerlei andere conspiracy's die hier ook voorbij komen. Jullie ook?
:D
Nee, blijft beperkt tot VIAGRA NOW, FREE MEDICINIS en vage liefdesbrieven van vrouwen uit zuid-oost Siberië. :')
Nait Soezn Moar Broezn
pi_158031075
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:18 schreef kalinhos het volgende:

[..]

misschien je emailadres minder vaak achterlaten links en rechts :D
Dat sowieso, maar ik was gewend aan de viagra zooi, en nu is er zo'n ommezwaai :P
pi_158031081
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:20 schreef Divje het volgende:

[..]

:D
Nee, blijft beperkt tot VIAGRA NOW, FREE MEDICINIS en vage liefdesbrieven van vrouwen uit zuid-oost Siberië. :')
Ja precies! Die kreeg ik ook alleen, maar sinds kort dus zeg maar een soort van Fok! BNW feed met topics van Lichtkogel.
pi_158031103
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:04 schreef Scrummie het volgende:
Niet echt een complot, maar ik krijg de laatste tijd ineens bijzonder veel spam mails, met inhoud als "OBAMA REPTILLIAN" of allerlei andere conspiracy's die hier ook voorbij komen. Jullie ook?
Ik kreeg dat een paar jaar terug toen ik onderzoek deed naar scientology, alle reclame en spam emails gingen over scientology.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_158031118
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:23 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik kreeg dat een paar jaar terug toen ik onderzoek deed naar scientology, alle reclame en spam emails gingen over scientology.
Dat is wel raar toch.

Conditionering van de elite, ik zeg het je. En bij jou van scientology natuurlijk.
pi_158031151
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:23 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik kreeg dat een paar jaar terug toen ik onderzoek deed naar scientology, alle reclame en spam emails gingen over scientology.
Ik kreeg veel info over Nunspeet :D
pi_158031153
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:23 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat is wel raar toch.

Conditionering van de elite, ik zeg het je. En bij jou van scientology natuurlijk.
Het is wel duidelijk toch.

Google medewerkers zijn scientology reptilians :7
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_158031157
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik kreeg veel info over Nunspeet :D
Het rondehuis!
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_158031161
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:22 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja precies! Die kreeg ik ook alleen, maar sinds kort dus zeg maar een soort van Fok! BNW feed met topics van Lichtkogel.
He, dat is wel kut _O-
Nait Soezn Moar Broezn
pi_158031165
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:25 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Het is wel duidelijk toch.

Google medewerkers zijn scientology reptilians :7
...met een enorme erectiewens voor allen.
pi_158031191
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:26 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

...met een enorme erectiewens voor allen.
Google jij veel op erectie problemen ? _O- :P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_158031210
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:27 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Google jij veel op erectie problemen ? _O- :P
Nee, ik heb me wel lange tijd afgevraagd of er meer mensen zo vreselijk vaak neuken als ik. Zou dat het zijn?
pi_158031228
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:28 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee, ik heb me wel lange tijd afgevraagd of er meer mensen zo vreselijk vaak neuken als ik. Zou dat het zijn?
Het moment dat je spam krijgt gebaseerd op je gedachten en vragen die je jezelf stelt.. :o
Nait Soezn Moar Broezn
pi_158031234
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:28 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee, ik heb me wel lange tijd afgevraagd of er meer mensen zo vreselijk vaak neuken als ik. Zou dat het zijn?
Ik hoop het niet, wss zou dat dan betekenen dat google ook weet hoe vaak jij seks hebt, en misschien zelfs wel wanneer je seks hebt

Met die smarthwatch moet dat wel mogelijk zijn, gezien hij je hardslag kan meten :P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_158031248
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:29 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik hoop het niet, wss zou dat dan betekenen dat google ook weet hoe vaak jij seks hebt, en misschien zelfs wel wanneer je seks hebt
ALTIJD je Android telefoon in een andere kamer leggen dan waar je seks hebt. Ze luisteren mee.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_158031255
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:30 schreef Divje het volgende:

[..]

ALTIJD je Android telefoon in een andere kamer leggen dan waar je seks hebt. Ze luisteren mee.
En je google horloge af ;)
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_158031269
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:31 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

En je google horloge af ;)
+ bril!
Nait Soezn Moar Broezn
pi_158031281
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:29 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik hoop het niet, wss zou dat dan betekenen dat google ook weet hoe vaak jij seks hebt, en misschien zelfs wel wanneer je seks hebt

Met die smarthwatch moet dat wel mogelijk zijn, gezien hij je hardslag kan meten :P
Oké, dat is in dit geval wel een leuke spelfout.
pi_158031294
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:31 schreef Divje het volgende:

[..]

+ bril!
Maar wat heb je dan nog aan de iFuck-app?
pi_158031329
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:32 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Oké, dat is in dit geval wel een leuke spelfout.
:')
Danku :P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_158031388
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:33 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Maar wat heb je dan nog aan de iFuck-app?
Hmmmm. Stof tot nadenken.
Nait Soezn Moar Broezn
  zaterdag 5 december 2015 @ 14:16:27 #185
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_158032192
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:06 schreef Jigzoz het volgende:
Als ik het goed begrijp dan claimt IS betrokkenheid. Dat zegt op zich niet zo heel veel. Als ze er daadwerkelijk achterzitten, dan is dat trouwens ook niet vreemd. IS is namelijk nogal van de afdeling 'onschuldigen afslachten op zoek naar De Grote Eindstrijd'.

Er wordt weleens vergeten dat IS een apocalyptische club is. En ja, wat dat praktisch inhoudt is dat ze in oorlog met de hele wereld moeten zijn. Dat lukt ze vrij aardig.
Dus we leven in de eindtijd ?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_158032237
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 14:16 schreef Summers het volgende:

[..]

Dus we leven in de eindtijd ?
Volgens IS wel.
  zaterdag 5 december 2015 @ 14:28:56 #187
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158032520
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:38 schreef Divje het volgende:

[..]

Hmmmm. Stof tot nadenken.
http://www.easylife.org/fufme/
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_158032608
quote:
Wordt het niet eens tijd voor een upgrade Lambiekje? Windows 95/98/NT :')
Nait Soezn Moar Broezn
  zaterdag 5 december 2015 @ 16:23:15 #189
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158034683
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 14:33 schreef Divje het volgende:

[..]

Wordt het niet eens tijd voor een upgrade Lambiekje? Windows 95/98/NT :')
Maar wel leuke future erop :D GenitalDrive model M ready for operation (click to enlarge)
There is only one religion
pi_158034744
*feature.

Vroeger stond die site gewoon of fufme.org :P. Maar jezus hey, die site heb ik voor 't laatst gezien toen ik 12 was ofzo.
  zaterdag 5 december 2015 @ 17:16:57 #191
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158035851
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 14:33 schreef Divje het volgende:

[..]

Wordt het niet eens tijd voor een upgrade Lambiekje? Windows 95/98/NT :')
Ho Ho het was een website in 1996 ofzo. Vind wel goed dat iemand oude internet grollen in levenhoudt.

Moest ff googlen waar het stond...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_158035898
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ho Ho het was een website in 1996 ofzo. Vind wel goed dat iemand dus oude internet grollen in levenhoudt.
Haha i know :P
Zolang je me maar niet met geocities-achtige knutsel-sites gaat bestoken ;)
Nait Soezn Moar Broezn
  zaterdag 5 december 2015 @ 17:19:51 #193
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_158035924
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 5 december 2015 @ 18:31:54 #194
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158037660
quote:
Op twitter werd de verklaring gegeven dat dit een zero gravity trainer for international space station is/was.
It's a cosmonaut training plane. Dus weet niet maar het verhaal lijkt dus nogal dubieus.
There is only one religion
  zaterdag 5 december 2015 @ 19:26:48 #195
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_158038699
Wat ongeloofwaardig weer , journalisten die gewoon door het huis lopen en ALLES aanraken . :')

quote:
Unbelievable: Media Allowed to Ransack Crime Scene at San Bernardino Shooters’ Apartment

http://www.activistpost.c(...)oters-apartment.html
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 5 december 2015 @ 21:53:41 #196
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158043477
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 19:26 schreef Summers het volgende:
Wat ongeloofwaardig weer , journalisten die gewoon door het huis lopen en ALLES aanraken . :')

[..]

ik zag het gister al voorbij komen op TV.

Het wordt overduidelijk gehyped
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 6 december 2015 @ 14:30:29 #197
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158056167
Syed Farook And The New World Of Emotional

Some brilliant media pundits are now suggesting that the accused San Bernardino shooter, Syed Farook, may have been “triggered” by the Xmas party at the building he later attacked.

You know, the existence of Xmas contributed to setting him off because his religious faith was of a different type. Xmas was a grave insult.

There will be people, believe it or not, who think this “analysis” has merit.
http://www.activistpost.c(...)tional-triggers.html

quote:
Individual [Harvard law] students often ask teachers not to include the law of rape on exams for fear that the material would cause them to perform less well. One teacher I know was recently asked by a student not to use the word “violate” in class—as in “Does this conduct violate the law?”—because the word was triggering. Some students have even suggested that rape law should not be taught because of its potential to cause distress. (Jeannie Suk, The New Yorker, 12/15/14)
Hoe bespottelijk kan het. Nee dat zullen we ook maar niet onderwijzen. Tere domme kutstudenten.

Het lijken net artsen die mogen ook amper iets weten over hun vakgebied
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 6 december 2015 @ 14:40:03 #198
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158056381
In het programma Tegenlicht van de VPRO werd een modern Joods complot ontvouwd.

De nazi’s waren sterk in het ontwerpen van complottheorieën, waarbij Joden geacht werden samen te werken met elites achter de schermen, om zo hun duistere doelen na te streven. Een voorbeeld van zo’n theorie was het propagandagif van de nazi ideoloog Julius Streicher, met als achterliggend idee dat een kleine groep Joden in het geniep werelddominantie nastreefde.

Dat een kleine groep in het geniep de wereld manipuleert, is een gedachte die veel mensen aanspreekt. Dergelijke complottheorieën worden dan ook telkens weer opnieuw uitgevonden. De Joden vormen een dankbare invulling, want er zijn relatief weinig Joden op de wereld, ze zijn relatief vaak in de macht te vinden, ze zijn relatief intelligent en ze zijn al sinds jaar en dag omgeven door een wereld van haat. Dat biedt ruim baan voor de fantasie en dus voor complotten.

De VPRO besloot om eens een nieuwe invulling te geven aan Julius Streicher’s propagandafantasieën en gaf zo vorm aan een eigentijdse versie van het Joodse complot. Dit gebeurde met een keur aan insiders en commentatoren, die in een sfeer van gefluisterde geheimzinnigheid zich voordeden als verzetslieden tegen een enge, gevaarlijke en onzichtbare macht boven ons: Het Grote Joodse Complot.

De centrale gedachte achter deze uitzending van Tegenlicht was dat er duistere krachten werkzaam zijn binnen Europa en binnen Nederland die Israël willen helpen.

Steeds terugkerende woorden in deze documentaire: Joden. En Politieke elite. Die combi, die moest erin gehamerd worden.

Wat de VPRO hier doet, zo moeten we begrijpen van de VPRO is zeer gewaagd. Al aan het begin van de uitzending wordt de ingehuurde commentator, Thomas von der Dunk voorgelegd: Weet hij wel waar hij aan begint? Want er was al eerder een professor die het waagde om kanttekeningen te maken bij Isräel, en die werd toen zelfs voor antisemiet uit gemaakt.

Ach, schudde Von der Dunk van zich af, hij was wel wat gewend, dat deed hem niks meer. Hij ging voor de waarheid. Kom maar op. Een held van het vrije woord, kortom. Hij alleen tegenover het Joodse gevaar.

We begrepen dat we hier te maken hadden met een zeer dapper man. En zelfs, van een zeer moedige reportage.

Het Joodse complot heeft, zo moeten we begrijpen van Tegenlicht, al een lange geschiedenis. Na de oorlog kon Duitsland alleen maar weer een volwaardige staat worden als de Duitsers instemden met de oprichting van een Joodse staat. Dat was heel vernederend voor de Duitsers, maar hadden ze een keus? Het werd ze door de duistere Joodse elitekrachten afgedwongen, en zo ontstond een land alleen voor Joden. Dat dit ten koste ging van het eeuwige slachtoffervolk, de Palestijnen, ach, zouden de machtsbeluste Joden daar om malen? Hadden die wel een geweten?

We kregen beelden te zien van geheimzinnige Joodse universiteiten, van stiekeme congressen, van wapendeals die Nederland achter de rug van de bevolking om sloot, om de Joodse lobby te bekostigen. En uiteindelijk van de doordringende invloed van het complot der complotten, het binnenste van de PVV, de duistere pro-Joodse partij, die druk uitoefent op deze regering, waardoor er veelbetekenende zinnen in het regeerakkoord kwamen te staan die een sympathie voor Israël uitdrukken. Ongehoord natuurlijk. Het CIDI, onderdeel van het grote Joodse complot, werkte in het geheim met deze PVV samen, werd hier onthuld. Er werden ex-diplomaten gesproken die uit de doeken deden hoe het eraan toe ging met de politieke elite in Europa en Nederland en met het Joodse complot. Een vuil spel, zo begrepen we, met maar één doel: De Palestijnen kapot maken.

O, kijk, riep Von der Dunk uit, toen er bij zo’n samenzweringscongres werd ingezoomd op Ronny Naftaniel van het CIDI, daar zit hij, wat doet hij daar? Weer een bewijs. De bewijzen stapelden zich op bij dit kolossale Joodse complot, bedoeld om de uit hun huizen gedreven Palestijnen van hun bestaansvoorwaarden te ontdoen.

De regisseur van Tegenlicht legde de dappere commentator Von der Dunk steeds nieuwe beeldfragmenten voor, waarmee het Joodse complot stukje bij beetje werd onthuld, en de commentator deed wat hem verwacht werd, hij ontstak in toenemende woede, het kwijl liep hem daarbij uit de mond. Met deze retorische truc wilde de regisseur ook de woede wakker maken van de kijker over het vuile spel wat de Joden al sinds jaar en dag spelen. Dat woede het product was van deze uitzending was wel weer duidelijk uit de vele reacties die op de website van Tegenlicht te vinden waren.

En ooit, zo moeten de makers van de VPRO documentaire gedacht hebben, ooit zal die woede zo’n vlucht nemen dat de Joden de Middelandse Zee in worden gedreven, precies wat de helden van de VPRO, de organisatie Hamas, tot doel heeft, met als waanbeeld een aloude complottheorie, die van de Protocollen van Zion.

Lekkere uitzending.

De reportage/docu: http://tegenlicht.vpro.nl(...)-ban-van-israel.html
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_158057112
quote:
Klinkt veelbelovend

Zal hem vanavond kijken ^O^
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator zondag 6 december 2015 @ 15:18:35 #200
249559 crew  Lavenderr
pi_158057360
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 15:10 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Klinkt veelbelovend

Zal hem vanavond kijken ^O^
De VPRO als aanjager van antisemitisme. Dat had ik niet verwacht van ze, had ze best hoog staan als zijnde integer en principieel.
pi_158057842
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 15:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De VPRO als aanjager van antisemitisme. Dat had ik niet verwacht van ze, had ze best hoog staan als zijnde integer en principieel.
Hoe kan je ze nou neerzetten als 'aanjager van antisemitisme' ? Heb je de documentaire van Tegenlicht al gezien dan?
-
  zondag 6 december 2015 @ 15:39:32 #202
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158058016
Misschien was ik iets te snel met posten, want het is eigenlijk pretty boring, die reportage. :O
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  Moderator zondag 6 december 2015 @ 15:57:55 #203
249559 crew  Lavenderr
pi_158058621
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 15:34 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Hoe kan je ze nou neerzetten als 'aanjager van antisemitisme' ? Heb je de documentaire van Tegenlicht al gezien dan?
Lees de post van Villas_Rubin maar.
pi_158058854
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 15:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Lees de post van Villas_Rubin maar.
Hahaha. Ja dus?

En wat als het nou echt zo is dat ze de macht hebben?
-
  Moderator zondag 6 december 2015 @ 16:09:12 #205
249559 crew  Lavenderr
pi_158058946
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 16:06 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Hahaha. Ja dus?

En wat als het nou echt zo is dat ze de macht hebben?
Wat een angst.
pi_158059005
quote:
11s.gif Op zondag 6 december 2015 16:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat een angst.
Die is niet ongegrond, als we het over de supremistische politieke beweging Zionisme hebben.
-
  Moderator zondag 6 december 2015 @ 16:12:10 #207
45833 crew  Fogel
pi_158059043
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 16:10 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Die is niet ongegrond, als we het over de supremistische politieke beweging Zionisme hebben.
Waar precies ben je dan bang voor?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  zondag 6 december 2015 @ 16:14:40 #208
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158059138
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 15:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Lees de post van Villas_Rubin maar.
Het enige dat ze daarin beschrijven, is een serie denkbeelden die leven bij een bepaalde groep mensen, zoals sommige BNW'ers, of Midden-Oostenbewoners, of anti-semitieten uit het verleden. Het idee van een Joods wereldcomplot is al meer dan 100 jaar oud hoor.

Ik zie jou vaak vanuit een soort pavlov-reflex reageren op dingen mbt tot Israël/Jodendom/Zionisme. Waarom is dat?
Ik sta zelf ook zeer sceptisch tegenover het idee dat een klein clubje elite-zionisten heel de wereldse politiek, media en bankwezen in handen hebben (nou ja, aan die laatste twijfel ik minder; das gewoon een feit), maar kan er toch wel openminded naar kijken? Wie weet is het allemaal tóch niet helemaal uit de lucht gegrepen?
Kijk, dat we allemaal zijn opgegroeid met het schrikbeeld van WOII als ergste gebeurtenis ooit, met hun in de hoofdrol qua slachtoffer, snap ik dat het nogal een dingetje is. Maar ja, je moet ook soms even je conditionering los kunnen laten hè.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_158059293
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 16:14 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Het enige dat ze daarin beschrijven, is een serie denkbeelden die leven bij een bepaalde groep mensen, zoals sommige BNW'ers, of Midden-Oostenbewoners, of anti-semitieten uit het verleden. Het idee van een Joods wereldcomplot is al meer dan 100 jaar oud hoor.

Ik zie jou vaak vanuit een soort pavlov-reflex reageren op dingen mbt tot Israël/Jodendom/Zionisme. Waarom is dat?
Ik sta zelf ook zeer sceptisch tegenover het idee dat een klein clubje elite-zionisten heel de wereldse politiek, media en bankwezen in handen hebben (nou ja, aan die laatste twijfel ik minder; das gewoon een feit), maar kan er toch wel openminded naar kijken? Wie weet is het allemaal tóch niet helemaal uit de lucht gegrepen?
Kijk, dat we allemaal zijn opgegroeid met het schrikbeeld van WOII als ergste gebeurtenis ooit, met hun in de hoofdrol qua slachtoffer, snap ik dat het nogal een dingetje is. Maar ja, je moet ook soms even je conditionering los kunnen laten hè.
Bazenreactie! Netjes.
-
pi_158060121
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 15:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De VPRO als aanjager van antisemitisme. Dat had ik niet verwacht van ze, had ze best hoog staan als zijnde integer en principieel.
Dit soort onderwerpen aansnijden spreekt juist in hun voordeel
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_158060194
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 16:14 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Het enige dat ze daarin beschrijven, is een serie denkbeelden die leven bij een bepaalde groep mensen, zoals sommige BNW'ers, of Midden-Oostenbewoners, of anti-semitieten uit het verleden. Het idee van een Joods wereldcomplot is al meer dan 100 jaar oud hoor.

Ik zie jou vaak vanuit een soort pavlov-reflex reageren op dingen mbt tot Israël/Jodendom/Zionisme. Waarom is dat?
Ik sta zelf ook zeer sceptisch tegenover het idee dat een klein clubje elite-zionisten heel de wereldse politiek, media en bankwezen in handen hebben (nou ja, aan die laatste twijfel ik minder; das gewoon een feit), maar kan er toch wel openminded naar kijken? Wie weet is het allemaal tóch niet helemaal uit de lucht gegrepen?
Kijk, dat we allemaal zijn opgegroeid met het schrikbeeld van WOII als ergste gebeurtenis ooit, met hun in de hoofdrol qua slachtoffer, snap ik dat het nogal een dingetje is. Maar ja, je moet ook soms even je conditionering los kunnen laten hè.
Prima verwoord Rubin _O_
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_158063805

Leuk filmpje, vond ik. 2 redenen;

1. Het is bij RTL Late night, MSM op z'n top, commercieel. In eerste instantie is het natuurlijk gewoon een meisje met een tof werkstuk, maar ze wil dus aan tonen dat mensen meer moeten nadenken over alle media wat ze voorgeschoteld krijgen. Best BNW dus, als je dat doortrekt naar alle media en niet alleen de persoonlijke sfeer. Waarom is dit nou een item bij iets als RTL, best wel MSM?

2. Het laat zien hoe makkelijk het is te manipuleren, maar ook hoe moeilijk. Ik denk, mocht er een draadje hier over lopen, in de eerste week dat ze zogenaamd weg is, wij als BNW er na een paar dagen al achter waren, met het zoeken naar details en al die ongein. Zij ging zogenaamd weg, niemand wist er van behalve haar vriend. Met zo'n persoonlijk mini complot heeft ze het dus al aan 1 iemand moeten vertellen, laat staan hoe dat gaat bij de complotten van grotere schaal. Niet dat dat alle complotten onmogelijk maakt hoor, dat probeer ik echt niet te zeggen.

Ik vond het in elk geval wel grappig om te zien wat er allemaal bij komt kijken bij zo'n mini persoonlijk complot.
  Moderator zondag 6 december 2015 @ 20:10:12 #213
249559 crew  Lavenderr
pi_158064941
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 19:31 schreef Scrummie het volgende:

Leuk filmpje, vond ik. 2 redenen;

1. Het is bij RTL Late night, MSM op z'n top, commercieel. In eerste instantie is het natuurlijk gewoon een meisje met een tof werkstuk, maar ze wil dus aan tonen dat mensen meer moeten nadenken over alle media wat ze voorgeschoteld krijgen. Best BNW dus, als je dat doortrekt naar alle media en niet alleen de persoonlijke sfeer. Waarom is dit nou een item bij iets als RTL, best wel MSM?

2. Het laat zien hoe makkelijk het is te manipuleren, maar ook hoe moeilijk. Ik denk, mocht er een draadje hier over lopen, in de eerste week dat ze zogenaamd weg is, wij als BNW er na een paar dagen al achter waren, met het zoeken naar details en al die ongein. Zij ging zogenaamd weg, niemand wist er van behalve haar vriend. Met zo'n persoonlijk mini complot heeft ze het dus al aan 1 iemand moeten vertellen, laat staan hoe dat gaat bij de complotten van grotere schaal. Niet dat dat alle complotten onmogelijk maakt hoor, dat probeer ik echt niet te zeggen.

Ik vond het in elk geval wel grappig om te zien wat er allemaal bij komt kijken bij zo'n mini persoonlijk complot.
Deze heb ik een poosje als sig gehad:
Three can keep a secret, if two of them are dead.
Benjamin Franklin
pi_158068946
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 20:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Deze heb ik een poosje als sig gehad:
Three can keep a secret, if two of them are dead.
Benjamin Franklin
Ons toekomstbeeld :')
-
  maandag 7 december 2015 @ 08:23:41 #215
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_158072446
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 22:39 schreef Lichtkogel het volgende:
Ons toekomstbeeld
Wat hecht men toch altijd verdacht veel waarde aan Hollywood films... :D Aan de ene kant hard schreeuwen dat Hollywood niet te vertrouwen is en aan de andere kant The Matrix en Idiocracy als (voorspellende) documentaires aannemen?

Deze wilde ik hier ook nog even achterlaten:
http://journal.sjdm.org/15/15923a/jdm15923a.pdf

quote:
Although bullshit is common in everyday life and has attracted attention from philosophers, its reception (critical or ingenuous) has not, to our knowledge, been subject to empirical investigation. Here we focus on pseudo-profound bullshit, which consists of seemingly impressive assertions that are presented as true and meaningful but are actually vacuous. We presented participants with bullshit statements consisting of buzzwords randomly organized into statements with syntactic structure but no discernible meaning (e.g., “Wholeness quiets infinite phenomena”). Across multiple studies, the propensity to judge bullshit statements as profound was associated with a variety of conceptually relevant variables (e.g., intuitive cognitive style,
supernatural belief). Parallel associations were less evident among profundity judgments for more conventionally profound (e.g., “A wet person does not fear the rain”) or mundane (e.g., “Newborn babies require constant attention”) statements. These results support the idea that some people are more receptive to this type of bullshit and that detecting it is not merely a matter of indiscriminate skepticism but rather a discernment of deceptive vagueness in otherwise impressive sounding claims. Our results also suggest that a bias toward accepting statements as true may be an important component of pseudo-profound bullshit
receptivity.
Geniaal onderzoek! :7

[ Bericht 3% gewijzigd door SicSicSics op 07-12-2015 08:59:01 ]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_158072520
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 16:10 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Die is niet ongegrond, als we het over de supremistische politieke beweging Zionisme hebben.
Als je maar steevast blijft geloven in de protocollen van zion, buiten dat bestaan het niet (zionisme wel maar als allesbepalende organisatie/stroming niet).

Waarom ben jij eigenlijk zo makkelijk beïnvloedbaar door zo'n bewezen hoax?
  maandag 7 december 2015 @ 11:04:55 #217
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158074572
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 08:31 schreef Chewie het volgende:

[..]

Als je maar steevast blijft geloven in de protocollen van zion, buiten dat bestaan het niet (zionisme wel maar als allesbepalende organisatie/stroming niet).

Waarom ben jij eigenlijk zo makkelijk beïnvloedbaar door zo'n bewezen hoax?
.. En wat nu als de zogenaamde debunkers zelf hoaxers zijn. In mijn beleving is er geheel niets ontkracht.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_158074591
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 11:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. En wat nu als de zogenaamde debunkers zelf hoaxers zijn. In mijn beleving is er geheel niets ontkracht.
Ja en wat nu als de overheid achter elke complottheorie zit (wat in het geval van de protocollen ook gewoon zo is) :')





[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2015 11:09:54 ]
  donderdag 10 december 2015 @ 13:33:47 #219
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_158149284
Onder het mom van White genocide, ook een 'complot van de zionisten':

"We Must Enforce Race-Mixing in Swedish Schools!"
http://crushzion.k0nsl.or(...)-in-swedish-schools/

http://www.redditweekly.c(...)s&to_time=1396742399

[ Bericht 9% gewijzigd door Manke op 10-12-2015 14:27:04 ]
pi_158150226
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 13:33 schreef Manke het volgende:
Onder het mom van White genocide, ook een 'complot van de zionisten':

"We Must Enforce Race-Mixing in Swedish Schools!"
http://crushzion.k0nsl.or(...)-in-swedish-schools/

http://www.redditweekly.com/weekly? s=top&subreddit=WhiteRights&to_time=1396742399
' Stefan Löfven of the Social-Democrats can be seen sweating nervously in front of journalists as he is being closely watched by hateful bloodthirsty Jews'.
Alweer genoeg gelezen :r
  donderdag 10 december 2015 @ 14:20:17 #221
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_158150383
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 14:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

' Stefan Löfven of the Social-Democrats can be seen sweating nervously in front of journalists as he is being closely watched by hateful bloodthirsty Jews'.
Alweer genoeg gelezen :r
ja dat zag ik, zal eens naar het originele bericht zoeken.

Ergens begrijpelijke reactie als je ervan overtuigd bent dat ze een complot tegen je voeren, maar deze gaat wel ver. Je ziet het iedereen doen naar de ander.

Maar het is niet verzonnen uit jodenhaat:
  donderdag 10 december 2015 @ 16:45:32 #222
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158153209
quote:
http://www.telegraaf.nl/f(...)waar_bewapend__.html

Zwaarbewapende politie in Amsterdam
AMSTERDAM -

In Amsterdam worden voor het eerst agenten met machinegeweren ingezet op de openbare weg.

De zwaarbewapende agenten zullen de marinebasis middenin de stad bewaken waar het komende halfjaar meer dan twintig top-overleggen zijn in het kader van het Nederlandse voorzitterschap van de Europese Unie, schrijft het Parool donderdag. Er is gekozen voor de extra zware bewapening vanwege de wereldwijde terreurdreiging.

Agenten met machinegeweren waren altijd taboe in de stad. De marechaussees die joodse scholen en synagoges bewaken, laten hun zware wapens zo veel mogelijk in hun pantservoertuigen liggen om geen al te nare sfeer op te roepen
Ze weten gewoon dat ze hele hele hele foute zaken bespreken om de bevolking verder de afgrond in te duwen.

Als het allemaal voor ons welzijn is dan is dit bespottelijk wapentuig toch niet nodig.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_158154472
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 16:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ze weten gewoon dat ze hele hele hele foute zaken bespreken om de bevolking verder de afgrond in te duwen.

Als het allemaal voor ons welzijn is dan is dit bespottelijk wapentuig toch niet nodig.
Mwah, als je met een bomgordel ergens binnen kan rennen en zo een bups hooggeplaatste Europese politici en ambtenaren kan uitschakelen. Dat klinkt als best een aantrekkelijk doelwit. Extra beveiliging lijkt me niet gek. Het gaat ook niet om zwaardere wapens door de hele stad, enkel rondom de marinebasis en voor een bepaalde tijd.
  donderdag 10 december 2015 @ 18:34:58 #224
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158155490
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 17:48 schreef Fixers het volgende:

[..]

Mwah, als je met een bomgordel ergens binnen kan rennen en zo een bups hooggeplaatste Europese politici en ambtenaren kan uitschakelen. Dat klinkt als best een aantrekkelijk doelwit. Extra beveiliging lijkt me niet gek. Het gaat ook niet om zwaardere wapens door de hele stad, enkel rondom de marinebasis en voor een bepaalde tijd.
er wordt geen terroristische act uitgevoerd op dergelijke locaties. Dat dient de agenda niet. Alle zogenaamde terroristische aanslagen is bedacht en uitgevoerd door onze eigen overheden.

Collectieve knowhow van gewone burgers is zo utterly naief.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_158156556
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 18:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

er wordt geen terroristische act uitgevoerd op dergelijke locaties.
Had iedereen maar een dergelijk strategisch doch ongefundeerd inzicht.
quote:
Dat dient de agenda niet.
Gelukkig dient het uit de context trekken van een nieuwsartikel wel jouw agenda. Je schuwt zelfs de MSM niet zolang het maar in je agenda past. Maar gelukkig ben jijzelf uiteraard compleet objectief in het bepalen van andermans agenda's.
quote:
Alle zogenaamde terroristische aanslagen is bedacht en uitgevoerd door onze eigen overheden.
Het is jammer dat je je beperkt tot dit soort kreten zonder bewijs.
quote:
Collectieve knowhow van gewone burgers is zo utterly naief.
En jouw uitspattingen zal "de gewone burgers" ook nooit op anderen gedachten kunnen brengen.

[ Bericht 12% gewijzigd door jogy op 10-12-2015 19:25:34 ]
Conscience do cost.
  donderdag 10 december 2015 @ 20:42:51 #226
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_158159154
Topoverleggen op een marinebasis? Ze monitoren al het digitale verkeer, dus ze weten wel als iemand wat uit wil halen, ze vielen ten slotte bij mensen binnen die wat dingen online hadden gekocht waar je een bom mee kan maken.
pi_158163621
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 16:14 schreef Villas__Rubin het volgende:

Het enige dat ze daarin beschrijven, is een serie denkbeelden die leven bij een bepaalde groep mensen, zoals sommige BNW'ers, of Midden-Oostenbewoners, of anti-semitieten uit het verleden. Het idee van een Joods wereldcomplot is al meer dan 100 jaar oud hoor.

Ik zie jou vaak vanuit een soort pavlov-reflex reageren op dingen mbt tot Israël/Jodendom/Zionisme. Waarom is dat?
Als je weet wat de woorden Zionisme, Israël en Joden daardwerkelijk betekenen zal je begrijpen waarom de wereld zo geobsedeerd is door Joden en ze haten en zo heftig op reageren. Of dit nu in de 11e eeuw in Fez is. Of 2000 jaar geleden. Of Luther in Europa. En nu met staat Israël. Het is er vanaf de breuk aanwezig.

Alles wat er in de wereld gebeurd is de schuld van de Joden. Alles. Joden snappen het niet om er geen connectie is. Dat is gebroken. Zij weten niet wat antisemitisme is. Want dat is niet iets 'slechts'. Antisemitisme is een middel om druk te zetten. En is dus nodig. En dat zie je ook. Hoe meer ellende in de wereld hoe sterker antisemitisme komt. Als dit begrepen wordt door Joden zal ellende in de wereld verdwijnen.

quote:
Ik sta zelf ook zeer sceptisch tegenover het idee dat een klein clubje elite-zionisten heel de wereldse politiek, media en bankwezen in handen hebben (nou ja, aan die laatste twijfel ik minder; das gewoon een feit), maar kan er toch wel openminded naar kijken? Wie weet is het allemaal tóch niet helemaal uit de lucht gegrepen?
Kijk, dat we allemaal zijn opgegroeid met het schrikbeeld van WOII als ergste gebeurtenis ooit, met hun in de hoofdrol qua slachtoffer, snap ik dat het nogal een dingetje is. Maar ja, je moet ook soms even je conditionering los kunnen laten hè.
pi_158164138
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 23:26 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Als je weet wat de woorden Zionisme, Israël en Joden daardwerkelijk betekenen zal je begrijpen waarom de wereld zo geobsedeerd is door Joden en ze haten en zo heftig op reageren. Of dit nu in de 11e eeuw in Fez is. Of 2000 jaar geleden. Of Luther in Europa. En nu met staat Israël. Het is er vanaf de breuk aanwezig.

Alles wat er in de wereld gebeurd is de schuld van de Joden. Alles. Joden snappen het niet om er geen connectie is. Dat is gebroken. Zij weten niet wat antisemitisme is. Want dat is niet iets 'slechts'. Antisemitisme is een middel om druk te zetten. En is dus nodig. En dat zie je ook. Hoe meer ellende in de wereld hoe sterker antisemitisme komt. Als dit begrepen wordt door Joden zal ellende in de wereld verdwijnen.

[..]

Ik kan geen touw vastknopen aan wat je nu probeert te zeggen.
pi_158166589
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 23:43 schreef Fixers het volgende:

[..]

Ik kan geen touw vastknopen aan wat je nu probeert te zeggen.
Villas_Rubin is oa geinteresseerd in soefisme
pi_158166966
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 08:16 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Villas_Rubin is oa geinteresseerd in soefisme
Daarmee snap ik nog steeds niet de link tussen wereldellende, antisemitisme en dat joden dat moeten begrijpen. Je post leest als iemand die op een kistje in het winkelcentrum het einde der tijden aankondigt; raaskallend.
pi_158168060
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 08:58 schreef Fixers het volgende:

[..]

Daarmee snap ik nog steeds niet de link tussen wereldellende, antisemitisme en dat joden dat moeten begrijpen
Klopt dat je de link niet ziet , vandaar je reactie(s) voortkomend uit je gevoelens. Dat is alleen maar goed.

quote:
Je post leest als iemand die op een kistje in het winkelcentrum het einde der tijden aankondigt; raaskallend.
pi_158196803
quote:
Nice try, Obama bin Laden.
Conscience do cost.
pi_158196878
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 17:40 schreef ems. het volgende:

[..]

Nice try, Obama bin Laden.
Ter overdenking, zei ik.
pi_158199821
quote:
' In June 2014, Pozner accepted an invitation to join a private Facebook group called Sandy Hook Hoax. He told its members that he was willing to answer their questions. “I think I lasted all of eight minutes,” he recalls. One participant said, “Man, I’m gonna have to coach you up if you wanna go on TV and make money Lenny.” Another typical attacker proclaimed, “Fuck your fake family, you piece of shit.'

Klinkt bekend :+
pi_158210029
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 19:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

' In June 2014, Pozner accepted an invitation to join a private Facebook group called Sandy Hook Hoax. He told its members that he was willing to answer their questions. “I think I lasted all of eight minutes,” he recalls. One participant said, “Man, I’m gonna have to coach you up if you wanna go on TV and make money Lenny.” Another typical attacker proclaimed, “Fuck your fake family, you piece of shit.'

Klinkt bekend :+
En dat is dus het punt. Prima om kritische vragen te stellen, maar als je een alternatieve waarheid bedenkt, houd dan wel in je achterhoofd wat de gevolgen zijn als je het mis hebt.
  zondag 13 december 2015 @ 11:34:11 #237
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_158211244
quote:
Goed artikel.
quote:
One video montage that started making the rounds showed images of Noah set to a soundtrack of pornographic sounds.
dafuq? Hoe ziek ben je dan?
  zondag 13 december 2015 @ 12:11:12 #238
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158211807
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 19:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

' In June 2014, Pozner accepted an invitation to join a private Facebook group called Sandy Hook Hoax. He told its members that he was willing to answer their questions. “I think I lasted all of eight minutes,” he recalls. One participant said, “Man, I’m gonna have to coach you up if you wanna go on TV and make money Lenny.” Another typical attacker proclaimed, “Fuck your fake family, you piece of shit.'

Klinkt bekend :+
Jeez, krijg je de kans om je vragen te stellen, en dan reageer je zo..
dapper van die knakker dat hij zich in de hol van de leeuw heeft gewaagd, maar soms is het gewoon zinloos! :N
Doet me denken aan een familie lid van een brandweerman op het cluess forum!
Van paar jaar geleden!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator zondag 13 december 2015 @ 12:45:52 #239
249559 crew  Lavenderr
pi_158212436
quote:
15s.gif Op zondag 13 december 2015 11:34 schreef Terecht het volgende:

[..]

Goed artikel.

[..]

dafuq? Hoe ziek ben je dan?
zo ziek
http://jamesfetzer.blogsp(...)-08:00&max-results=3
pi_158212862
quote:
Ik moest hier een beetje van overgeven (om het zwak uit te drukken) :{
Gevaarlijk volk.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_158212941
quote:
15s.gif Op zondag 13 december 2015 11:34 schreef Terecht het volgende:

dafuq? Hoe ziek ben je dan?
Je bent gewoon compleet gestoord als je zoiets zegt
Dat zulke mensen gewoon bestaan
Ik denk dan: heb je geen enkele medeleven voor de slachtoffers
Om te kotsen dit :r

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 13 december 2015 @ 13:10:11 #242
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_158212995
Waarom geloven jullie dat sentimentele artikeltje allemaal wel?
Misschien schrijft hij dat wel om zichzelf in te dekken. Blijft apart dat de foto van zijn zoon Noah ook te zien was in Pakistan als zijnde een slachtoffer van de shooting daar. Heeft hij dan 2 overlijdensaktes?


Hier nog een artikel over de vader:
http://lennyposner.blogspot.nl/

En Veronique Haller Pozner (de moeder van Noah), is een gun control advocaat.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_158213044
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 19:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

' In June 2014, Pozner accepted an invitation to join a private Facebook group called Sandy Hook Hoax. He told its members that he was willing to answer their questions. “I think I lasted all of eight minutes,” he recalls. One participant said, “Man, I’m gonna have to coach you up if you wanna go on TV and make money Lenny.” Another typical attacker proclaimed, “Fuck your fake family, you piece of shit.'

Klinkt bekend :+
Het sneue is dat wanneer alle shootings onontkoombare government-staged events zijn, er echt 0.0 reden overblijft om de oorzaken van shootings aan proberen te pakken aangezien het toch buiten onze handen ligt. Op die manier houdt het policies tegen die de wereld daadwerkelijk een stukje beter zouden kunnen maken.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_158213056
quote:
18s.gif Op zondag 13 december 2015 13:10 schreef Izzy73 het volgende:

En Veronique Haller Pozner (de moeder van Noah), is een gun control advocaat.
Je zou je bijna afvragen waarom _O-
Conscience do cost.
pi_158213302
quote:
18s.gif Op zondag 13 december 2015 13:10 schreef Izzy73 het volgende:
Waarom geloven jullie dat sentimentele artikeltje allemaal wel?
Misschien schrijft hij dat wel om zichzelf in te dekken. Blijft apart dat de foto van zijn zoon Noah ook te zien was in Pakistan als zijnde een slachtoffer van de shooting daar. Heeft hij dan 2 overlijdensaktes?


Hier nog een artikel over de vader:
http://lennyposner.blogspot.nl/

En Veronique Haller Pozner (de moeder van Noah), is een gun control advocaat.
Je weet dat een advocate geen advocaat is?

En wat de neuk doet zijn religie er toe. Mij hemel, over mierenneuken gesproken.
pi_158213368
-edit- reactie op verwijderde post

[ Bericht 93% gewijzigd door Dance99Vv op 13-12-2015 13:43:27 ]
pi_158213399
Hoe meer ik er over na denk, hoe meer de hoaxers het vuile werk voor de NRA opknappen. Misschien is dat wel de echte conspiracy..
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zondag 13 december 2015 @ 13:33:47 #248
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_158213548
quote:
15s.gif Op zondag 13 december 2015 13:07 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Je bent gewoon compleet gestoord als je zoiets zegt
Dat zulke mensen gewoon bestaan
Ik denk dan: heb je geen enkele medeleven voor de slachtoffers
Om te kotsen dit :r

[ afbeelding ]
Foto's van een dooie kleuter begeleiden met porno: humor om te lachen. Een toonbeeld van fijnbesnaardheid, goede smaak en een gebalanceerde persoonlijkheid. Wee degene die daar een verontwaardigd geluid over laat ontvallen. Die doet dat uiteraard niet oprecht want ik kan vanaf mijn beeldscherm zien dat de emotie een hoax is, net zoals de emoties van de grievende ouders een hoax is!
pi_158213701
quote:
14s.gif Op zondag 13 december 2015 13:33 schreef Terecht het volgende:

[..]

Foto's van een dooie kleuter begeleiden met porno: humor om te lachen. Een toonbeeld van fijnbesnaardheid, goede smaak en een gebalanceerde persoonlijkheid. Wee degene die daar een verontwaardigd geluid over laat ontvallen. Die doet dat uiteraard niet oprecht want ik kan vanaf mijn beeldscherm zien dat de emotie een hoax is, net zoals de emoties van de grievende ouders een hoax is!
Bah, dat artikel over die vader. Je kunt je toch gewoon niet voorstellen dat mensen zo met iemand omgaan.
  zondag 13 december 2015 @ 13:40:44 #250
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158213712
En weer geveegd. Uit je ergernissen maar op een andere manier.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158213802
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 13:27 schreef oompaloompa het volgende:
Hoe meer ik er over na denk, hoe meer de hoaxers het vuile werk voor de NRA opknappen. Misschien is dat wel de echte conspiracy..
Ja ik quote mijzelf...

Maar ik vraag me af of NRA idd zo slim zou zijn om zoiets te doen en of het zou werken. Voornaamste pro-gun argument is om jezelf te verdedigen tegen de overheid.
Voornaamste anti-gun argument is dat er heel veel onschuldige slachtoffers vallen.

Het reframen van zo'n drama van onschuldige slachtoffers naar overheid is evil is echt een twee vliegen in 1 klap pro-gun argument.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_158214009
quote:
14s.gif Op zondag 13 december 2015 13:33 schreef Terecht het volgende:

[..]

Foto's van een dooie kleuter begeleiden met porno: humor om te lachen. Een toonbeeld van fijnbesnaardheid, goede smaak en een gebalanceerde persoonlijkheid. Wee degene die daar een verontwaardigd geluid over laat ontvallen. Die doet dat uiteraard niet oprecht want ik kan vanaf mijn beeldscherm zien dat de emotie een hoax is, net zoals de emoties van de grievende ouders een hoax is!
Gelukkig heb jij het morele besef dat dit verkeerd is . Iets waar de andere leden hier nog veel van kunnen opsteken

Hoe close was je met de slachtoffer btw?

quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 13:40 schreef mootie het volgende:

[..]

Bah, dat artikel over die vader. Je kunt je toch gewoon niet voorstellen dat mensen zo met iemand omgaan.
Je zou er bijna een muilkorf op willen doen

Of naar de delta willen sturen

Dat fok gewoon ruimte geeft aan dit soort mensen is onbegrijpelijk :|W
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 13 december 2015 @ 13:57:59 #253
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_158214147
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 13:53 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Gelukkig heb jij het morele besef dat dit verkeerd is . Iets waar de andere leden hier nog veel van kunnen opsteken

Hoe close was je met de slachtoffer btw?
Ik denk dat de meeste mensen wel zoiets hebben van 'dafuq' als ze dat lezen, dus die hoef ik niet de les te lezen. Recalcitrante bijgoochems zijn een ander verhaal.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dance99Vv op 13-12-2015 13:59:51 ]
pi_158214177
quote:
2s.gif Op zondag 13 december 2015 13:57 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste mensen wel zoiets hebben van 'dafuq' als ze dat lezen, dus die hoef ik niet de les te lezen. Recalcitrante bijgoochems zijn een ander verhaal.
Don't go there :@

[ Bericht 1% gewijzigd door Dance99Vv op 13-12-2015 14:00:11 ]
  zondag 13 december 2015 @ 14:01:03 #255
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_158214234
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 13:58 schreef mootie het volgende:

[..]

Don't go there :@
Gezicht vol poep smeren heb ik nog niet genoemd, dus het gaat er nog uitermate beschaafd aan toe. God wat een ophef veroorzaakte dat. :') En alles in het ironische hé. Humor. Om te lachen.
  zondag 13 december 2015 @ 14:03:04 #256
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158214285
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 13:45 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ja ik quote mijzelf...

Maar ik vraag me af of NRA idd zo slim zou zijn om zoiets te doen en of het zou werken. Voornaamste pro-gun argument is om jezelf te verdedigen tegen de overheid.
Voornaamste anti-gun argument is dat er heel veel onschuldige slachtoffers vallen.

Het reframen van zo'n drama van onschuldige slachtoffers naar overheid is evil is echt een twee vliegen in 1 klap pro-gun argument.
Onschuldige slachtoffers heb je ook met keukenmessen, messen, schroevendraaiers, priemen, bijlen, honkbalknuppels, hooivorken, scharen, kettingenzagen. Of gewoon balpennen, touw, plasticzak.

Kortom het is een kulargument
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 13 december 2015 @ 14:04:28 #257
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_158214330
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 14:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Onschuldige slachtoffers heb je ook met keukenmessen, messen, schroevendraaiers, priemen, bijlen, honkbalknuppels, hooivorken, scharen, kettingenzagen. Of gewoon balpennen, touw, plasticzak.

Kortom het is een kulargument
Nou idd, waarom gebruikt het leger vuurwapens uberhaupt? Een keukenmes is net zo effectief!
  zondag 13 december 2015 @ 14:05:17 #258
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158214346
Offtopic

[ Bericht 97% gewijzigd door jogy op 13-12-2015 14:06:44 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_158214427
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 14:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Onschuldige slachtoffers heb je ook met keukenmessen, messen, schroevendraaiers, priemen, bijlen, honkbalknuppels, hooivorken, scharen, kettingenzagen. Of gewoon balpennen, touw, plasticzak.

Kortom het is een kulargument
Gevaar zit alleen in de mogelijk ergste uitkomst en niet in de kans op die uitkomst en de snelheid waarmee het bereikt kan worden?
Dus een kernbom is even gevaarlijk als een mandarijn??

Ik denk dat ik je niet helemaal egrijp want dat zou een hele vreemde uitspraak zijn :P
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zondag 13 december 2015 @ 15:02:51 #260
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_158215770
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 14:09 schreef oompaloompa het volgende:

Gevaar zit alleen in de mogelijk ergste uitkomst en niet in de kans op die uitkomst en de snelheid waarmee het bereikt kan worden?
Dus een kernbom is even gevaarlijk als een mandarijn??

Ik denk dat ik je niet helemaal egrijp want dat zou een hele vreemde uitspraak zijn :P
Hangt er vanaf, kernbommen zijn hoogstwaarschijnlijk CGI, en als die mandarijn GMO is, izzy gevaarlijker ja. ~O>
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  zondag 13 december 2015 @ 15:34:36 #261
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_158216522
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 13:11 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Het sneue is dat wanneer alle shootings onontkoombare government-staged events zijn, er echt 0.0 reden overblijft om de oorzaken van shootings aan proberen te pakken aangezien het toch buiten onze handen ligt. Op die manier houdt het policies tegen die de wereld daadwerkelijk een stukje beter zouden kunnen maken.
Er klopt iets niet aan je verhaal
Als alle shootings gestaged zijn door de overheid moet je de overheid toch aanpakken om minder shootings te hebben en de wereld beter te maken ? De wereld gaat niet beter worden door het volk dan machtelozer te maken en hun vrijheden af te pakken waardoor de overheid zijn gang kan blijven gaan maar dan met nog minder weerstand .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_158216935
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 15:34 schreef Summers het volgende:

[..]

Er klopt iets niet aan je verhaal
Als alle shootings gestaged zijn door de overheid moet je de overheid toch aanpakken om minder shootings te hebben en de wereld beter te maken ? De wereld gaat niet beter worden door het volk dan machtelozer te maken en hun vrijheden af te pakken waardoor de overheid zijn gang kan blijven gaan maar dan met nog minder weerstand .
Dat is precies mijn punt
Recht op wapens staat in de grondwet om het volk zich te laten beschermen tegen de overheid. Wantrouwen aan de overheid zorgt er dus voor dat de kans dat er beperkingen op wapens komen kleiner wordt.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zondag 13 december 2015 @ 16:35:49 #263
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_158218146
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 15:48 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat is precies mijn punt
Recht op wapens staat in de grondwet om het volk zich te laten beschermen tegen de overheid. Wantrouwen aan de overheid zorgt er dus voor dat de kans dat er beperkingen op wapens komen kleiner wordt.
Je kan alleen iets met je wantrouwen als volk voordat iemand is gekozen , daarna word je geacht alles maar te accepteren wat er word verzonnen en je hoop te vestigen op degene die daarna komt .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_158219031
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 16:35 schreef Summers het volgende:

[..]

Je kan alleen iets met je wantrouwen als volk voordat iemand is gekozen , daarna word je geacht alles maar te accepteren wat er word verzonnen en je hoop te vestigen op degene die daarna komt .
Gun control staat volgens mij altijd wel ter dicussie in de een of de andere staat.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_158219190
Sowieso is de hele paranoia om gun control onterecht. Denk je nou echt dat de overheid met hun best getrainde leger van de wereld, drones en allerlei bommen die ze de halve wereld over kunnen schieten zich druk maken om een redneck met een shotgun of een neger met een glock?

Maar nee, laten we valse shootings doen op scholen om iets in te perken wat totaal geen bedreiging vormt. Dat is natuurlijk logisch. En het werkt ook zo goed.
Conscience do cost.
pi_158219312
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 17:25 schreef ems. het volgende:
Sowieso is de hele paranoia om gun control onterecht. Denk je nou echt dat de overheid met hun best getrainde leger van de wereld, drones en allerlei bommen die ze de halve wereld over kunnen schieten zich druk maken om een redneck met een shotgun of een neger met een glock?

Maar nee, laten we valse shootings doen op scholen om iets in te perken wat totaal geen bedreiging vormt. Dat is natuurlijk logisch. En het werkt ook zo goed.
Behalve als ze het doen om juist meer guns te verkopen :D
En die meer guns zorgen dan weer voor meer shootings etcetc. En voor je het weet heeft de NWO eindelijk de beoogde decimatie van het volk bereikt :P
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_158219349
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 17:32 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Behalve als ze het doen om juist meer guns te verkopen :D
En die meer guns zorgen dan weer voor meer shootings etcetc. En voor je het weet heeft de NWO eindelijk de beoogde decimatie van het volk bereikt :P
Het zou inderdaad logischer zijn om wapenverkoop aan te moedigen om een samenleving te 'ontwrichten' dan door het te beperken :P
Conscience do cost.
  zondag 13 december 2015 @ 17:37:13 #268
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_158219420
Man man, de VS kan IS (40.000 man) nog niet eens klein krijgen (alhoewel ze ook niet echt hun best doen natuurlijk, maar dit is wat de meesten geloven). Laat staan als de gehele gewapende bevolking van de VS in opstand komt tegen de machtshebbers daar. Dat is nl de achterliggende gedachte van guncontrol in de VS.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_158219421
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 17:33 schreef ems. het volgende:

[..]

Het zou inderdaad logischer zijn om wapenverkoop aan te moedigen om een samenleving te 'ontwrichten' dan door het te beperken :P
"Gun sale spike since San Bernandino"
http://time.com/4137749/gun-sales-spike-san-bernardino/

eerste zin: Some stores haven't seen a spike like this since the 2012 Sandy Hook shooting
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_158219819
quote:
18s.gif Op zondag 13 december 2015 17:37 schreef Izzy73 het volgende:
Man man, de VS kan IS (40.000 man) nog niet eens klein krijgen (alhoewel ze ook niet echt hun best doen natuurlijk, maar dit is wat de meesten geloven).
Dat is ook niet makkelijk.
quote:
Laat staan als de gehele gewapende bevolking van de VS in opstand komt tegen de machtshebbers daar.
Ja, dan is die bevolking vrij kansloos. Met of zonder proppenschieters.
quote:
Dat is nl de achterliggende gedachte van guncontrol in de VS.
Nope.
Conscience do cost.
  zondag 13 december 2015 @ 18:06:22 #271
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_158219957
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 17:58 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat is ook niet makkelijk.

[..]

Ja, dan is die bevolking vrij kansloos. Met of zonder proppenschieters.

[..]

Nope.
Jawel, nope, jup.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  zondag 13 december 2015 @ 18:17:35 #272
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_158220166
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 17:25 schreef ems. het volgende:
Sowieso is de hele paranoia om gun control onterecht. Denk je nou echt dat de overheid met hun best getrainde leger van de wereld, drones en allerlei bommen die ze de halve wereld over kunnen schieten zich druk maken om een redneck met een shotgun of een neger met een glock?
Genoeg om een hypocriete persconferentie te geven over dat de wapens ingeperkt moeten worden van die redneck op het moment dat het volk de voorspelbare emoties doorloopt van die groot uitgemeten gebeurtenis .
quote:
Maar nee, laten we valse shootings doen op scholen om iets in te perken wat totaal geen bedreiging vormt. Dat is natuurlijk logisch. En het werkt ook zo goed.
Ik geloof dan ook niet dat het te doen is om de veiigheid van de burger te waarborgen maar om meer macht en controle te hebben over een bevolking .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_158220387
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 18:17 schreef Summers het volgende:

[..]

Genoeg om een hypocriete persconferentie te geven over dat de wapens ingeperkt moeten worden van die redneck op het moment dat het volk de voorspelbare emoties doorloopt van die groot uitgemeten gebeurtenis .

[..]

Ik geloof dan ook niet dat het te doen is om de veiigheid van de burger te waarborgen maar om meer macht en controle te hebben over een bevolking .
En ondertussen blijven gun manufacterers en de NRA maar geld binnenharken en onschuldige slachtoffers sterven. Is er eindelijk een duidelijk teken dat "big iets" mensenlevens op het spel zet voor winst, wordt het niet geaccepteerd door de conspiracy minded :(

daveinstpaul twitterde op vrijdag 02-10-2015 om 04:59:44 Line of best fit according to pro-gun activists. http://t.co/dAeAUll9Mv reageer retweet
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_158220511
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 18:17 schreef Summers het volgende:

[..]

Genoeg om een hypocriete persconferentie te geven over dat de wapens ingeperkt moeten worden van die redneck op het moment dat het volk de voorspelbare emoties doorloopt van die groot uitgemeten gebeurtenis .
Maar wat is daar dan precies hypocriet aan? Of je het er mee eens bent of niet (of gelooft dat het is gebeurt of niet), een schietpartij op een school is in mijn ogen een prima reden om de manier waarop je met wapens omgaat eens te herzien.
quote:
Ik geloof dan ook niet dat het te doen is om de veiigheid van de burger te waarborgen maar om meer macht en controle te hebben over een bevolking .
Dat geloof ik dan weer niet.
quote:
18s.gif Op zondag 13 december 2015 18:06 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Jawel, nope, jup.
Jij weet echt alles beter hm? Jammer dat je te bescheiden bent om ook daadwerkelijk de macht te grijpen want dan was het ongetwijfeld een luilekkerland voor iedereen.
Conscience do cost.
  zondag 13 december 2015 @ 20:46:16 #275
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_158223477
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 18:37 schreef ems. het volgende:

[..]

Maar wat is daar dan precies hypocriet aan? Of je het er mee eens bent of niet (of gelooft dat het is gebeurt of niet), een schietpartij op een school is in mijn ogen een prima reden om de manier waarop je met wapens omgaat eens te herzien.
Obama veroorzaakt al jaren een sandy hook in het midden oosten maar dan hoor je hem niet ,
dat is hypocriet . Moet ik echt denken dat 20 uit 1 gebeurtenis hem iets interesseren na al die onschuldige kinderen door de jaren heen ? Geloof er niks van , Obomba zou aan banden gelegd moeten worden als het gaat om de veiligheid en voorkomen van het doden van onschuldige burgers en kinderen overal ter wereld .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 13 december 2015 @ 20:49:55 #276
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158223592
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 18:29 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

En ondertussen blijven gun manufacterers en de NRA maar geld binnenharken en onschuldige slachtoffers sterven. Is er eindelijk een duidelijk teken dat "big iets" mensenlevens op het spel zet voor winst, wordt het niet geaccepteerd door de conspiracy minded :(

Het ontwapen van het volk is geen goed idee. Ondanks dat je een paar gekken hebt weegt dat niet op.

Ze kunnen beter de wapens aka medicijnen van bigpharma verbieden.

[ Bericht 7% gewijzigd door Dance99Vv op 13-12-2015 21:09:58 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_158223682
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 20:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het ontwapen van het volk is geen goed idee. Ondanks dat je een paar gekken hebt weegt dat niet op.
Data suggereert het tegendeel, kijk bv naar die grafiek die ik gepost heb op de vorige pagina.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_158223798
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 20:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het ontwapen van het volk is geen goed idee. Ondanks dat je een paar gekken hebt weegt dat niet op.

Ze kunnen beter de wapens aka medicijnen van bigpharma verbieden.

Wel handig, zonder medicijnen gaan de mensen vanzelf dood, hoeft de overheid niks te doen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Dance99Vv op 13-12-2015 21:10:33 ]
pi_158223923
Wat? Medicijnen verbieden en wapenhandel legaliseren?
pi_158223951
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 20:46 schreef Summers het volgende:

[..]

Obama veroorzaakt al jaren een sandy hook in het midden oosten maar dan hoor je hem niet ,
dat is hypocriet . Moet ik echt denken dat 20 uit 1 gebeurtenis hem iets interesseren na al die onschuldige kinderen door de jaren heen ? Geloof er niks van , Obomba zou aan banden gelegd moeten worden als het gaat om de veiligheid en voorkomen van het doden van onschuldige burgers en kinderen overal ter wereld .
Oh, ik ben het ook meestal niet met de man eens en allicht zou je hem (of z'n eventuele puppetmasters, natuurlijk) daarom hypocriet kunnen noemen. Maar dat staat verder toch los van de waarde van het argument dat het misschien een goed idee is om op een andere manier met wapens om te gaan?

Buiten dat, hoewel ik zelf eigenlijk best wel wat kan zeggen voor het recht op wapenbezit vind ik wel dat dat op de een of andere manier gecontroleerd moet worden zodat klaasje bumfuck uit een buitenwijk van Amsterdam niet zomaar wat mensen omver kan maaien. Als er dan een meerdere keren een vies ongelukje gebeurt dan is het toch in ieder geval wenselijk om na te denken over manieren om zoiets te vermijden. Dat initiatief meteen doen laten escaleren naar "they want to take our guns" lijkt mij vooral voorbarig.

Bovendien zou ik bij een eventuele revolutie een battle-axe gebruiken. Veel stoerder dan die nichterige klappertjes.
Conscience do cost.
  zondag 13 december 2015 @ 21:12:09 #281
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158224339
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 20:55 schreef mootie het volgende:

[..]

Wel handig, zonder medicijnen gaan de mensen vanzelf dood, hoeft de overheid niks te doen.
Met medicijnen ook volgens lambiekje ;)
There is only one religion
  maandag 14 december 2015 @ 08:43:38 #282
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_158231082
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 20:49 schreef Lambiekje het volgende:
Het ontwapen van het volk is geen goed idee. Ondanks dat je een paar gekken hebt weegt dat niet op.
Punt is wel dat alleen de Conspiracy Roepers uiteindelijk baat hebben bij het "Conspiracy" roepen. Heb ik in een ander topic ook al een voor gepleit. :)

Gun sales gaan standaard rete hard omhoog, NRA memberships vliegen over de toonbank, de 'Don't tread on me' clubjes worden groter...

Maar de overheid heeft het gedaan! :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 14 december 2015 @ 08:58:03 #283
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158231223
quote:
14s.gif Op maandag 14 december 2015 08:43 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Punt is wel dat alleen de Conspiracy Roepers uiteindelijk baat hebben bij het "Conspiracy" roepen. Heb ik in een ander topic ook al een voor gepleit. :)

Gun sales gaan standaard rete hard omhoog, NRA memberships vliegen over de toonbank, de 'Don't tread on me' clubjes worden groter...

Maar de overheid heeft het gedaan! :D
Tja dan blijft de vraag voor wie pakt het dan beter uit?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 14 december 2015 @ 09:05:57 #284
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_158231313
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 08:58 schreef theguyver het volgende:
Tja dan blijft de vraag voor wie pakt het dan beter uit?
Kijk mijn Sandy Hook Docu en doneer hier.
Lees alles wat je wil over hoe de wereld zal eindigen en bezoek mijn webshop voor preppers.
Kijk mijn video's over het Occulte Satanisme en bezoek één van mijn vele symposia.
Lees alles over hoe de Big Pharma je kapot maakt en koop mijn homeopathische oplossingen/ boek/ gebedsgenezing.

Ik zie wel een patroon. ;)

Uiteindelijk is er ook nog een andere groep, die het doen omdat ze serieus denken dat ze het beste voor hebben met de wereld en dat dit hun steentje is.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 14 december 2015 @ 09:42:32 #285
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158231685
intern memo van de Europese Commissie voor Handel blijkt dat de EU-regeringen het eens zijn om elke discussie over handel tijdens de onderhandelingen op de klimaatconferentie COP21 te blokkeren. Het klimaatakkoord mag het TTIP-vrijhandelsakkoord op geen enkele manier inperken. De retoriek van de EU-regeringen voor een degelijk klimaatakkoord is in tegenspraak met de echte intenties.

http://www.duurzaamnieuws(...)voorstellen-om-ttip/

----
Wat is EU toch een fout bolwerk.

Los van het feit dat co2 natuurlijk al bullshit is
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_158231800
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 09:42 schreef Lambiekje het volgende:
Los van het feit dat co2 natuurlijk al bullshit is
Ah, alle astronomen hebben het dus fout? Vertel eens welk bewijs heb je dat o.a. CO2, methaan en zuurstof geen broeikaseffect hebben? En kan je daarom verklaren waarom de temperatuur op planeten dichter bij de zon lager kan zijn dan die verder van de zon?
  maandag 14 december 2015 @ 10:06:59 #287
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158231961
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 09:52 schreef Fixers het volgende:

[..]

Ah, alle astronomen hebben het dus fout? Vertel eens welk bewijs heb je dat o.a. CO2, methaan en zuurstof geen broeikaseffect hebben? En kan je daarom verklaren waarom de temperatuur op planeten dichter bij de zon lager kan zijn dan die verder van de zon?
co2 is een gevolg van en niet oorzaak.

Door co2 kan men alles en iedereen belasten. En met co2 kan iedereen valselijk beschuldigen.

Plus dat we bomen ontnemen te ademen, wat weer wordt om gezet in zuurstof. Dus indirect zegt de politiek, mens mag niet ademen.

Co2 was on het verleden drastisch hoger geweest en is dus volstrekt geen issue.

De aarde kan heel goed co2 zelf afhandelen middels vulkanen en oceanen.

Klimaatprobleem tot alleen co2 is fout bekrompen en puur en alleen bedoeld voor belasting. Niets meer niets minder.

Kortom het berust op bedrog en schuldcomplex van de gewone man.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 14 december 2015 @ 10:08:58 #288
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158231989
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 09:52 schreef Fixers het volgende:

[..]

Ah, alle astronomen hebben het dus fout? Vertel eens welk bewijs heb je dat o.a. CO2, methaan en zuurstof geen broeikaseffect hebben? En kan je daarom verklaren waarom de temperatuur op planeten dichter bij de zon lager kan zijn dan die verder van de zon?
Meh. de hele Co2 'scare' is een oversimplificatie van het probleem waar de mensheid mee kampt. Dat men milieuvriendelijker te werk moet gaan is gewoon een feit maar dan staat Co2 ergens onderaan de lijst van prioriteiten. Deels ook omdat de totale Co2 productie en het effect van de mens erop nogal klein is en een cyclus nou eenmaal natuurlijk is. En als je dan ook kijkt naar de Co2 handel en wat er met het geld gebeurd die er aan besteedt wordt dan weet je al helemaal dat het verkeerd om wordt aangepakt.

Dat gezegd hebbende ben ik het verder wel eens met het schrijfsel van Swartzenegger op Facebook.
http://www.salon.com/2015(...)climate_change_plea/

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 14-12-2015 10:24:24 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 14 december 2015 @ 11:21:53 #289
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158233218
quote:
14s.gif Op maandag 14 december 2015 10:08 schreef jogy het volgende:

[..]

Meh. de hele Co2 'scare' is een oversimplificatie van het probleem waar de mensheid mee kampt. Dat men milieuvriendelijker te werk moet gaan is gewoon een feit maar dan staat Co2 ergens onderaan de lijst van prioriteiten. Deels ook omdat de totale Co2 productie en het effect van de mens erop nogal klein is en een cyclus nou eenmaal natuurlijk is. En als je dan ook kijkt naar de Co2 handel en wat er met het geld gebeurd die er aan besteedt wordt dan weet je al helemaal dat het verkeerd om wordt aangepakt.
http://www.dagelijksestan(...)-co2-op-het-klimaat/
http://www.delezing.nl/up(...)imaatverandering.pdf

Natuurlijk moeten we vriendelijker met milieu omgaan. maar het hele CO2discussie is bullshit.

Dat nu 195 landen een accoord hebben bereikt is zeer ernstig te noemen.
http://www.volkskrant.nl/(...)-in-parijs~a4206786/

Hoe bespottelijk kan het allemaal.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_158233525
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 11:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

http://www.dagelijksestan(...)-co2-op-het-klimaat/
http://www.delezing.nl/up(...)imaatverandering.pdf

Natuurlijk moeten we vriendelijker met milieu omgaan. maar het hele CO2discussie is bullshit.

Dat nu 195 landen een accoord hebben bereikt is zeer ernstig te noemen.
http://www.volkskrant.nl/(...)-in-parijs~a4206786/

Hoe bespottelijk kan het allemaal.
Ik zou er graag inhoudelijk op in gaan, maar aangezien je de twee keer dat ik dat vandaag al gedaan heb totaal hebt genegeerd houdt ik het gewoon bij "nietes".
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 14 december 2015 @ 11:34:44 #291
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158233551
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 11:33 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik zou er graag inhoudelijk op in gaan, maar aangezien je de twee keer dat ik dat vandaag al gedaan heb totaal hebt genegeerd houdt ik het gewoon bij "nietes".
Maar ik ben ook wel benieuwd :{.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158233679
quote:
11s.gif Op maandag 14 december 2015 11:34 schreef jogy het volgende:

[..]

Maar ik ben ook wel benieuwd :{.
Kies maar 1 van Lambiekjes stellingen uit dan :P
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 14 december 2015 @ 11:41:04 #293
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158233721
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 09:52 schreef Fixers het volgende:

[..]

Ah, alle astronomen hebben het dus fout? Vertel eens welk bewijs heb je dat o.a. CO2, methaan en zuurstof geen broeikaseffect hebben? En kan je daarom verklaren waarom de temperatuur op planeten dichter bij de zon lager kan zijn dan die verder van de zon?
klimaatwetenschappers zijn net zulke sukkels als medische wetenschappers.

En van de zon. Niet elke flare is op de aarde gericht.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 14 december 2015 @ 11:45:32 #294
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158233806
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 11:39 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Kies maar 1 van Lambiekjes stellingen uit dan :P
Doe dan maar die gemoedelijk kijkende oude man van de dagelijksestandaard. :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158233941
quote:
10s.gif Op maandag 14 december 2015 11:45 schreef jogy het volgende:

[..]

Doe dan maar die gemoedelijk kijkende oude man van de dagelijksestandaard. :P.
Ik bedoelde eigenlijk een uitspraak van Lambiekje, maar artikel is ook goed. Kost wel wat meer tijd is nogal een lap text :P
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 14 december 2015 @ 11:57:48 #296
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158234092
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 11:51 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk een uitspraak van Lambiekje, maar artikel is ook goed. Kost wel wat meer tijd is nogal een lap text :P
Ohh op die fiets. Sorry.

Ik ben benieuwd naar de onderbouwing dat Co2 opbouw hoofdzakelijk door de mensheid komt, dat de mensheid er een realistische invloed op uit kan oefenen en dat we met een aan zekerheid aangrenzende waarschijnlijkheid aan kunnen tonen dat het paard niet achter de wagen wordt gespannen. Zoals ik het nu zie is Co2 het minst nuttige om achteraan te gaan en kan men zich beter eerst concentreren op de daadwerkelijk giftige zaken in de grond, in het water en in de lucht.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 14 december 2015 @ 12:12:55 #297
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158234414
quote:
14s.gif Op maandag 14 december 2015 11:57 schreef jogy het volgende:

[..]

Ohh op die fiets. Sorry.

Ik ben benieuwd naar de onderbouwing dat Co2 opbouw hoofdzakelijk door de mensheid komt, dat de mensheid er een realistische invloed op uit kan oefenen en dat we met een aan zekerheid aangrenzende waarschijnlijkheid aan kunnen tonen dat het paard niet achter de wagen wordt gespannen. Zoals ik het nu zie is Co2 het minst nuttige om achteraan te gaan en kan men zich beter eerst concentreren op de daadwerkelijk giftige zaken in de grond, in het water en in de lucht.
het gaat niet om milieu. het gaat om een briljant belastingstelsel gebaseerd op een klimaatschuldcomplex.

men dacht toch niet echt sedrieus dat de elite en politiek betrokken zijn bij het milieu en welzijn van flora en fauna?!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 14 december 2015 @ 12:16:06 #298
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158234511
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 12:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het gaat niet om milieu. het gaat om een briljant belastingstelsel gebaseerd op een klimaatschuldcomplex.

men dacht toch niet echt sedrieus dat de elite en politiek betrokken zijn bij het milieu en welzijn van flora en fauna?!
Dat idee heb ik ook hoor. Er is nu één of ander grootschalig en schimmige handel opgezet in Co2 credits en ander spul en ik heb geen idee waar de opbrengsten van die handel nou uiteindelijk terecht komt, het komt mij over alsof het gewoon ergens op een bankrekening terecht komt maar ik kan er naast zitten, dat hoop ik dan maar.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 14 december 2015 @ 12:20:24 #299
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158234660
_O-!

http://www.forbes.com/sit(...)bon-investment-hype/

(David) Blood and (Al) Gore _O-.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158234885
quote:
14s.gif Op maandag 14 december 2015 11:57 schreef jogy het volgende:

[..]

Ohh op die fiets. Sorry.

Ik ben benieuwd naar de onderbouwing dat Co2 opbouw hoofdzakelijk door de mensheid komt,
Dit is een moeilijke stelling omdat het
1. afhangt van wat je ziet als hoofdzakelijk. Als een systeem zelf 100 units creeert en er 100 af kan breken, en mensen creeren er 1 extra, is de opbouw dan hoofdzakelijk door de mens?
2. de vraag of het de schuld van de mens is, niet per se heel relevant is als we voornamelijk de consequenties willen voorkomen. Stel dat het niet hoofdzakelijk veroorzaakt is door mensen, doet dat iets af aan iets?

quote:
dat de mensheid er een realistische invloed op uit kan oefenen
CO2 houdt warmte vast. Logisch gezien zou een vermindering van CO2 dus de hoeveelheid warmte die vastgehouden wordt moeten verminderen. Of dat zo is weten we natuurlijk niet 100% zeker omdat we het nog niet geprobeerd hebben. We kunnen het wel met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid stellen, en is het echt een gok die we willen wagen? Ik weet ook niet 100% zeker dat ik zal sterven als ik stop met eten, maar doe het voor de zekerheid toch maar wel aangezien logica en observaties voorspellen dat niet eten waarschijnlijk fataal is :P

quote:
en dat we met een aan zekerheid aangrenzende waarschijnlijkheid aan kunnen tonen dat het paard niet achter de wagen wordt gespannen.
Wat bedoel je hiermee?

quote:
Zoals ik het nu zie is Co2 het minst nuttige om achteraan te gaan en kan men zich beter eerst concentreren op de daadwerkelijk giftige zaken in de grond, in het water en in de lucht.
Waarom niet allebei?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 14 december 2015 @ 12:38:00 #301
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158235085
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 12:29 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dit is een moeilijke stelling omdat het
1. afhangt van wat je ziet als hoofdzakelijk. Als een systeem zelf 100 units creeert en er 100 af kan breken, en mensen creeren er 1 extra, is de opbouw dan hoofdzakelijk door de mens?
2. de vraag of het de schuld van de mens is, niet per se heel relevant is als we voornamelijk de consequenties willen voorkomen. Stel dat het niet hoofdzakelijk veroorzaakt is door mensen, doet dat iets af aan iets?
Ja. Als laten we zeggen 95% door de natuur komt en, laten we zeggen het uitademen van zuurstof en 5% van de mensheid door mechanische zaken. En van die 5% zou de mensheid 10% kunnen verminderen dan is dat 0,5% van het totaal. Beetje kansloos :@.

quote:
[..]

CO2 houdt warmte vast. Logisch gezien zou een vermindering van CO2 dus de hoeveelheid warmte die vastgehouden wordt moeten verminderen. Of dat zo is weten we natuurlijk niet 100% zeker omdat we het nog niet geprobeerd hebben. We kunnen het wel met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid stellen, en is het echt een gok die we willen wagen? Ik weet ook niet 100% zeker dat ik zal sterven als ik stop met eten, maar doe het voor de zekerheid toch maar wel aangezien logica en observaties voorspellen dat niet eten waarschijnlijk fataal is :P
Als die voorgestelde totaliteit van vermindering ook daadwerkelijk een effect zal hebben en de rest ook klopt dan is het wel logisch inderdaad.

quote:
[..]

Wat bedoel je hiermee?
Of, wat lambiekje zegt en wel vaker geopperd wordt, Co2 verhoging niet een gevolg is van de climaatopwarming ipv andersom. Dus het wordt warmer waardoor er meer Co2 vrijkomt en de verhoging van de temperatuur niet gewoon leidend is.

quote:
[..]

Waarom niet allebei?
Omdat het een beetje nutteloos is.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')