Dan was ik hem knalhard rechts voorbij gevlamdquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:21 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Seconde of 6 voordat ik op de rechterbaan in de ankers had gemoeten.
Ja... Als er niet een vrachtwagen voor hem had gereden was dat een mogelijkheid geweest.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan was ik hem knalhard rechts voorbij gevlamd
Ah, dus je had 15 meter verderop alsnog in de ankers gemoeten, want die vrachtwagen rijdt ook vast geen 120.. krijg nu effe een ander beeld van de situatiequote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:29 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ja... Als er niet een vrachtwagen voor hem had gereden was dat een mogelijkheid geweest.
Die vrachtwagen zat ook gewoon netjes op de rechterbaan, daar zou ik nooit last van gehad hebben aangezien ik al naar de linkerbaan was.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah, dus je had 15 meter verderop alsnog in de ankers gemoeten, want die vrachtwagen rijdt ook vast geen 120.. krijg nu effe een ander beeld van de situatie [ afbeelding ]
Dan nog, is het volgens mij wel een situatie waarin je zou kunnen verwachten dat er snurkers zijn die hem last minute naar links kwakken. Ik praat het niet goed natuurlijk, maar bij blokmarkeringen en splitsingen ben ik altijd extra alert, want er rijden nogal wat van die briljantjes rond zo hier en daarquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:32 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Die vrachtwagen zat ook gewoon netjes op de rechterbaan, daar zou ik nooit last van gehad hebben aangezien ik al naar de linkerbaan was.
Het was 8 uur in de avond, de hele A30 was leeg Op beroepschauffeur en beroepstrianglejosti na. Vrij lang stuk dus had ze al een km oid in het zicht.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan nog, is het volgens mij wel een situatie waarin je zou kunnen verwachten dat er snurkers zijn die hem last minute naar links kwakken. Ik praat het niet goed natuurlijk, maar bij blokmarkeringen en splitsingen ben ik altijd extra alert, want er rijden nogal wat van die briljantjes rond zo hier en daar
Fietsers moeten op rotondes doorgaans voorrang verlenen. Maar je hebt altijd van die sociale figuren die een goed gevoel krijgen als ze een fietser voor laten gaan.quote:
Ah, ik dacht dat je een ronde bedoelde waar het ook de regel wasquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:33 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Fietsers moeten op rotondes doorgaans voorrang verlenen. Maar je hebt altijd van die sociale figuren die een goed gevoel krijgen als ze een fietser voor laten gaan.
Het verkeer is niet voor liefdadigheid. Natuurlijk is een beetje sociaal gedrag handig, maar de regeltjes zijn er niet voor niets.
Hier erger ik me zo aan, hè.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:12 schreef Ridocar het volgende:
En net weer een rotonde dat vast stond omdat een fietser voorrang kreeg...
Yup.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:59 schreef Fer het volgende:
Laat ik het anders stellen, reed je dus 6 seconden op de linkerbaan, voordat het uilskuiken naar links kwam?
Dat is wel blind ja, ik zag gisteren ook zoiets, met iemand die op een spitstrook reed en bij een puntstuk (waar hij gewoon overheen mocht) zomaar naar links ging, waar dus iemand reed die hard moest ankeren.quote:
En meestal terwijl ze er al een kwartier achter rijden...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:55 schreef Fer het volgende:
Maar wat SD al zei, die kletst dus nooit uit zijn nek, wees nogal bedacht op mensen kort achter een vrachtwagen rijden. 9/10 komen die wel een keer naar links, meestal als jij eraan komt.
Na een kwartier komen ze tot de conclusie dat ze geen uitzicht hebben en dat er nooit een gat zal vallen dat groot genoeg is om zonder hinder in te halen....quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:01 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
En meestal terwijl ze er al een kwartier achter rijden...
Volgens het online woordenboek: het aanbrengen van een plamuurachtige vulling in de voegenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Afvoegen, is dat uitvoegen en afslaan tegelijk?
Die mensen trekken geen conclusies, die doen gewoon.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Na een kwartier komen ze tot de conclusie dat ze geen uitzicht hebben en dat er nooit een gat zal vallen dat groot genoeg is om zonder hinder in te halen....
Is ook eigenlijk wel zo.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:57 schreef Fer het volgende:
[..]
Die mensen trekken geen conclusies, die doen gewoon.
Even grootlicht knipperen. Zo'n gast zal nadat 5 auto's dit hebben gedaan wel beseffen dat er iets mis is.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:09 schreef Debsterr het volgende:
Waar ik de laatste tijd mee zit: wat doe je als je een gevaarlijke situatie ziet zoals bijvoorbeeld een auto waarvan beide achterlichten defect zijn? Je kunt wel seinen, maar ja, ik weet ook nooit waarom iemand naar mij seint .
En ik vind het hier passen, want het is best irritant dat mensen dit zelf niet door hdbben .
Doe ik ook wel hoor, maar toch. Had ook een keer iemand waarvan de remlichten niet werkten. Kan seinen wat je wilt maar ja, je ziet zelf het probleem natuurlijk niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Even grootlicht knipperen. Zo'n gast zal nadat 5 auto's dit hebben gedaan wel beseffen dat er iets mis is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |