En dan ook echt 4x naast je komen staan bij een stoplicht, terwijl jij de kruising al over bent eer zij een keer hun versnelling gevonden hebben. En waarom? Omdat ze bij dezelfde afslag als jij rechtsaf moeten.quote:Op zondag 18 oktober 2015 10:35 schreef Jihawti het volgende:
midden is hersenloos rechtdoor aan het hobbelen
Of zoek een mooie dikke en keiharde betonnen muur op waar je jezelf tegen te pletter rijdt zonder dat anderen er last van hebben.quote:Op zondag 18 oktober 2015 13:52 schreef BMWK111RS het volgende:
Gisteren nog iemand gezien die de afrit van de snelweg moet hebben, daar een vrachtwagen ziet rijden, de vrachtwagen "nog even" inhaalt en dan over het puntstuk nog rakelings voor de vrachtwagen de afslag neemt. Ga dan alsjeblieft een paar hersencellen halen, die je nu hebt werken niet.
Als chauffeur zie ik dit regelmatig gebeuren. En het is echt niet zo dat ik opeens sneller of langzamer moet rijden. Er staat nota bene "LET OP" en "EXTRA LANG" op de achterkant van de aanhanger.quote:Op zondag 18 oktober 2015 13:52 schreef BMWK111RS het volgende:
Gisteren nog iemand gezien die de afrit van de snelweg moet hebben, daar een vrachtwagen ziet rijden, de vrachtwagen "nog even" inhaalt en dan over het puntstuk nog rakelings voor de vrachtwagen de afslag neemt. Ga dan alsjeblieft een paar hersencellen halen, die je nu hebt werken niet.
Sociaal inhalen, ook een kunst die veel mensen niet snappen :/quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:35 schreef deezler het volgende:
Ik zat gisteren op de A27. Zat op de rechterbaan en werd ingehaald door een audi die met met een redelijk snelheidsverschil inhaalde om dan net voor mij de snelheid te laten zakken en in hetzelfde tempo als ik verder te rijden, maar blijft dan wel op zo'n korte afstand op de middelste rijstrook zitten dat ik de in de verte voor mij rijdende vrachtwagen niet kan inhalen zo. Daarop snelheid maar iets laten zakken en hem en de vrachtwagen ingehaald. Maar daarna werd dit geintje nog een keer herhaald. Toen ben ik dus ook maar op de middelste rijstrook blijven rijden.
Wat snap je daar niet aan?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:01 schreef Fer het volgende:
Welke debiel heeft bedacht, dat je bij Alkmaarse ring op de linkerbaan 70 mag en rechts maar 50?
Ik denk dat 'ie het heeft over de keuze voor dergelijke vastgestelde maximumsnelheden.quote:
Dan zullen er wel werkzaamheden zijn want voor zo ver ik weet is het gewoon 70.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 02:54 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie het heeft over de keuze voor dergelijke vastgestelde maximumsnelheden.
Echt met vaste borden of gewoon met matrixborden? Dat laatste doen ze namelijk nog wel eens bij een file op een uitvoegstrook oid.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 08:22 schreef Fer het volgende:
Nee oo de west ring, N9. ri Haarlem. Links van de weg een 70 bord, rechts ervan een 50, op de zelfde punten en dat meerdere keren achter elkaar.
Dan heeft er eentje met zijn poten aan de borden gezeten. Gister ook bij oprit Amstelveen (5 op de A9), bordje 70 open geklapt. En bordje werkzaamheden. En verkeer op de hoofdrijbaan reed gewoon 100 en had geen bordjes.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 08:22 schreef Fer het volgende:
Nee oo de west ring, N9. ri Haarlem. Links van de weg een 70 bord, rechts ervan een 50, op de zelfde punten en dat meerdere keren achter elkaar.
De oostring heeft na de flyover ook geen matrixborden meer.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:44 schreef Fer het volgende:
Gewoon de randweg ring Alkmaar, dat is niet eens een snelweg en heeft geen matrixborden of afvoegstukken. Behalve het Oostelijke driebaansstuk dan, maar die bedoel ik niet.
Maar wel afvoegstroken, dat bedoelde ik.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:30 schreef Pizza_Boom het volgende:
De oostring heeft na de flyover ook geen matrixborden meer.
Goede zaak.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:12 schreef Ridocar het volgende:
En net weer een rotonde dat vast stond omdat een fietser voorrang kreeg...
Gisteravond op de A30, rij daar beschaafd 120, voeg uit naar de linkerbaan en wil een VW Transporter en een vrachtwagen inhalen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 08:33 schreef CherryLips het volgende:
Wil je invoegen, gaat er net een sjappie van de middenbaan naar rechts, waar ik er net tussenging Vervolgens gaat de auto voor je vol op de rem dus hang je in de ankers, en aan het eind van de invoegstrook komt er een andere sjappie die een stuk over de vluchtstrook gaat en hem er dan maar tussen mij en m'n voorganger plempt terwijl we allemaal net in de ankers gingen, allemaal in een paar seconden tijd. Heb even zitten vloeken
Hoeveel seconden had je nog door kunnen rijden op de rechterbaan?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:36 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Gisteravond op de A30, rij daar beschaafd 120, voeg uit naar de linkerbaan en wil een VW Transporter en een vrachtwagen inhalen.
Die vieze kolerelijer van een VW chauffeur flikkert dus letterlijk en figuurlijk zijn stuur om naar links om dan ook maar in te voegen. Lekker verhaal, hij rijdt 80, ik 120 en had ongeveer een halve seconde om vol op de rem te gaan staan. Uitwijken was geen mogelijkheid voor.
De tering, hartslag van 200, rood gezicht en echt in staat om hem aan de kant te duwen, uit de auto te trekken en een schroevendraaier een paar keer in zijn oogkas te rammen.
Heb er gewoon 4 vlakke plekken van op de banden
Afvoegen, is dat uitvoegen en afslaan tegelijk?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:52 schreef Fer het volgende:
[..]
Maar wel afvoegstroken, dat bedoelde ik.
Seconde of 6 voordat ik op de rechterbaan in de ankers had gemoeten.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:56 schreef Fer het volgende:
[..]
Hoeveel seconden had je nog door kunnen rijden op de rechterbaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |