abonnement Unibet Coolblue
pi_157193449
WINTER, Kevin de 12184 A 24 Olympia Heist op den Berg 6 3 4 7 10
VANHERSTRAETEN, Alexander 12928 A 88 Olympia Heist op den Berg 7 2 4 6 2
ESPEN, Arne van 14311 V 3 Olympia Heist op den Berg 6 1 3 4 4
GLASSEE, Kevin 14463 A 16 Olympia Heist op den Berg 6 1 2 3 8
RYMENANTS, Jonathan 12229 V 9 Olympia Heist op den Berg 7 1 2 3 16
VERMEULEN, Sef 13553 A 28 Olympia Heist op den Berg 4 1 1 2 0
SERNEELS, Glenn 12856 A 5 Olympia Heist op den Berg 6 1 0 1 2
KERREMANS, Dimitri 11989 V 67 Olympia Heist op den Berg 7 1 0 1 10
EGDOM, Machel van 13445 A 70 Olympia Heist op den Berg 3 0 1 1 8
VERSCHAEREN, Peter 09045 V 10 Olympia Heist op den Berg 7 0 1 1 6

10 Belgen met punten, dan wordt het een lang seizoen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 29 oktober 2015 @ 22:23:14 #127
449827 WondermansLOU
NHL Redacteur SportAmerika
pi_157193832
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 07:28 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

3 in Nederland geboren spelers. Er zijn wel meer spelers met een (gedeelde) Nederlandse nationalitei in de NHL geweest. Denk bijvoorbeeld aan Wayne van Dorp.
Kun jij aangeven welke 3 dat zijn? Ed Kea is 1, Daniel Sprong is 2. En als je Ed Baars bedoelt (dat is logisch), maar die is echt in Merritt geboren en niet in Zwaag.

Ben benieuwd :)
Komt van Zuid. Dusdat
  donderdag 29 oktober 2015 @ 23:07:57 #128
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157194998
Volgens het hele internet en alles issie in Zwaag geboren.. Dus ja, die bedoelde ik.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_157197227
Volgens de Flames site ook :)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:54:20 #130
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_157201343
gaat volgens mij iets mis bij de Belgische IT afdeling

staan nog steeds 3 sheets van vorig weekend niet online

Tigers - Devils
Olympia - Lions
Phantoms - Red Eagles

HYC werkt wel gewoon, de rest ook
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_157215061
1700 man bij Den Haag volgens de sheet, hopelijk dat het waarheidsgetrouw is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_157216768
Het was weer druk in de Uithof in Den Haag, zeer spannende wedstrijd en in de verlenging toch nog gewonnen met 4-3 *O*
"If she don't get her way
She'll slice you apart"
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 00:06:55 #133
449827 WondermansLOU
NHL Redacteur SportAmerika
pi_157216958
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 01:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens de Flames site ook :)
Snap ik. Tis trouwens Beers. Typen is ook een vak...

Hij is echt in Merritt geboren. Eliteprospects heeft m daar ook.op staan. Centennials bevestigen het ook en lokale Merritt media schrijven ook nooit over Zwaaag:

"The numbers include quite a few past and present Centennials players, such as former NHLer and Merritt-born Ed Beers, along with the likes of Chris Forsberg, Derry and Doneau Menard, Tyler Martin, Payton Schaeffer, Scotty Patterson, Dave Dunnigan, Danny Morrissey and Colin Gage."

Trust me, ik ben ooit in dit verhaal gedoken. Maar t bleek geen verhaal te zijn ;)
Komt van Zuid. Dusdat
  Moderator zaterdag 31 oktober 2015 @ 00:20:48 #134
9859 crew  Karina
Woman
pi_157217145
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 23:57 schreef Bosnimf1983 het volgende:
Het was weer druk in de Uithof in Den Haag, zeer spannende wedstrijd en in de verlenging toch nog gewonnen met 4-3 *O*
Vond het een beetje saaie wedstrijd eigenlijk. Wel mooi voor Amsterdam dat ze een puntje lieten liggen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_157222419
Wel mooi dat de Uithof weer zo vol zat. Ik begreep dat er in Den Haag ontzettend veel vrijkaarten worden weggegeven.
Flesje bier
pi_157223760
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 00:06 schreef WondermansLOU het volgende:

[..]

Snap ik. Tis trouwens Beers. Typen is ook een vak...

Hij is echt in Merritt geboren. Eliteprospects heeft m daar ook.op staan. Centennials bevestigen het ook en lokale Merritt media schrijven ook nooit over Zwaaag:

"The numbers include quite a few past and present Centennials players, such as former NHLer and Merritt-born Ed Beers, along with the likes of Chris Forsberg, Derry and Doneau Menard, Tyler Martin, Payton Schaeffer, Scotty Patterson, Dave Dunnigan, Danny Morrissey and Colin Gage."

Trust me, ik ben ooit in dit verhaal gedoken. Maar t bleek geen verhaal te zijn ;)
Je kan je beter bezig houden met dingen waar je iets van af weet

http://www.nhl.com/ice/pl(...)49#&navid=nhl-search
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zaterdag 31 oktober 2015 @ 15:36:49 #137
9859 crew  Karina
Woman
pi_157223953
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 14:16 schreef Gezicht het volgende:
Wel mooi dat de Uithof weer zo vol zat. Ik begreep dat er in Den Haag ontzettend veel vrijkaarten worden weggegeven.
Dat idee kregen wij ook vorige keer dat we er waren. het bleef vrij stil de hele tijd bij goals e.d. en het leek alsof het publiek de 'etiquette' (zoals klappen als een gewonde speler van het ijs gaat) niet wisten. Oh en er zaten opvallen veel scholieren en kinderen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_157224840
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 15:36 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat idee kregen wij ook vorige keer dat we er waren. het bleef vrij stil de hele tijd bij goals e.d. en het leek alsof het publiek de 'etiquette' (zoals klappen als een gewonde speler van het ijs gaat) niet wisten. Oh en er zaten opvallen veel scholieren en kinderen.
Ach ja, als van die toeschouwers die gratis binnenkomen de volgende keer een tiende weer komt kijken is daar al winst mee geboekt.
Flesje bier
  Moderator zaterdag 31 oktober 2015 @ 16:35:56 #139
9859 crew  Karina
Woman
pi_157224981
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 16:29 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Ach ja, als van die toeschouwers die gratis binnenkomen de volgende keer een tiende weer komt kijken is daar al winst mee geboekt.
Tuurlijk. Volgens mij zaten er bij de 1e thuiswedstrijd van Amsterdam ook veel vrijkaartjes. En vorige week misschien wat 'binnenlopers' vanwege het marathonschaatsen wat ook werd gehouden toen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator zaterdag 31 oktober 2015 @ 16:42:00 #140
9859 crew  Karina
Woman
pi_157225077
Overigens denk ik dat wat aandacht op tv ook goed zou helpen de aantallen op te vijzelen. Zie bijv. Hoeveel mensen er nu naar rugby kijken, zullen vast mensen tussen zitten die denken: laat ik eens naar een wedstrijd gaan, leuk!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_157225809
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 16:42 schreef Karina het volgende:
Overigens denk ik dat wat aandacht op tv ook goed zou helpen de aantallen op te vijzelen. Zie bijv. Hoeveel mensen er nu naar rugby kijken, zullen vast mensen tussen zitten die denken: laat ik eens naar een wedstrijd gaan, leuk!
Ja waar dat hele WK Rugby live op RTL7 opeens vandaan is gekomen vraag ik me ook af. Is toch ook niet een sport die bar veel aandacht krijgt in Nederland.
Olympisch IJshockey wordt doorgaans meestal toch ook wel uitgezonden maar dat wordt lang niet zo breed in de media uitgemeten als het WK Rugby nu. Afgelopen jaar hadden we het WK IJshockey (eigen poule dan) nota bene in eigen land, geen hond in de (nationale) media die daar iets om gaf.
Flesje bier
pi_157226834
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 17:20 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Ja waar dat hele WK Rugby live op RTL7 opeens vandaan is gekomen vraag ik me ook af. Is toch ook niet een sport die bar veel aandacht krijgt in Nederland.
Olympisch IJshockey wordt doorgaans meestal toch ook wel uitgezonden maar dat wordt lang niet zo breed in de media uitgemeten als het WK Rugby nu. Afgelopen jaar hadden we het WK IJshockey (eigen poule dan) nota bene in eigen land, geen hond in de (nationale) media die daar iets om gaf.
Rugby is gewoon een veel grotere sport en RWC een veel groter evenement als WK voor A-landen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_157226853
En de beste spelers doen niet mee.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_157233377
Nog mensen die NHL kijken? Zit nu naar Kings - Predators te kijken. Zag de Predators paar weken geleden live tegen Islanders (in New York). Is een sport die me wel gegrepen heeft.
pi_157238806
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 22:10 schreef opperkleurder het volgende:
Nog mensen die NHL kijken? Zit nu naar Kings - Predators te kijken. Zag de Predators paar weken geleden live tegen Islanders (in New York). Is een sport die me wel gegrepen heeft.
Hoe speelden de Kings?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 1 november 2015 @ 03:12:48 #146
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_157239155
Geleen - Dordrecht was ondanks de uitslag een zeer matige pot. Beide teams wisten maar zeer weinig acties uit te werken.
Flesje bier
pi_157239837
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 02:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hoe speelden de Kings?
Ze waren iets beter dan Predators, verdiende zege.
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 09:46:05 #148
9859 crew  Karina
Woman
pi_157240219
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 17:20 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Ja waar dat hele WK Rugby live op RTL7 opeens vandaan is gekomen vraag ik me ook af. Is toch ook niet een sport die bar veel aandacht krijgt in Nederland.
Olympisch IJshockey wordt doorgaans meestal toch ook wel uitgezonden maar dat wordt lang niet zo breed in de media uitgemeten als het WK Rugby nu. Afgelopen jaar hadden we het WK IJshockey (eigen poule dan) nota bene in eigen land, geen hond in de (nationale) media die daar iets om gaf.
En zelfs op FOX die vorig jaar het A WK uitzonden en dat breed adverteerde lieten ze eigenlijk maar bar weinig wedstrijden zien.
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 18:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Rugby is gewoon een veel grotere sport en RWC een veel groter evenement als WK voor A-landen
Klopt maar dan nog, wat is de laatste keer dat je een rugby wedstrijd uit de Nederlandse competitie op tv hebt gezien? Kan het me niet herinneren (als het al ooit bij bijv. Studio Sport is geweest).
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 22:10 schreef opperkleurder het volgende:
Nog mensen die NHL kijken? Zit nu naar Kings - Predators te kijken. Zag de Predators paar weken geleden live tegen Islanders (in New York). Is een sport die me wel gegrepen heeft.
Toen ik voor het WK FOX Sport had keek ik af en toe wel, maar meestal is het op een beetje onmogelijke tijden en nu zou ik via een stream moeten kijken, heb ik dan geen zin in :')

Wel gisteren de stream van Flyers-Nijmegen gekeken. Was niet echt super spannend.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_157240307
quote:
99s.gif Op zondag 1 november 2015 09:46 schreef Karina het volgende:

[..]

En zelfs op FOX die vorig jaar het A WK uitzonden en dat breed adverteerde lieten ze eigenlijk maar bar weinig wedstrijden zien.

[..]

Klopt maar dan nog, wat is de laatste keer dat je een rugby wedstrijd uit de Nederlandse competitie op tv hebt gezien? Kan het me niet herinneren (als het al ooit bij bijv. Studio Sport is geweest).

[..]

Toen ik voor het WK FOX Sport had keek ik af en toe wel, maar meestal is het op een beetje onmogelijke tijden en nu zou ik via een stream moeten kijken, heb ik dan geen zin in :')

Wel gisteren de stream van Flyers-Nijmegen gekeken. Was niet echt super spannend.
Heb van Fox begrepen dat ze meer duels uit willen zenden als het NFL en MLB seizoen er op zit. Dat is bijna het geval, dus ik verwacht vanaf nu veel meer duels. Liefst natuurlijk in de avond.
pi_157246678
Leo T. is het in elk geval niet eens met een opsplitsing van de BeNe-Liga maar de verschillen zijn wel groot en het blijft jammer dat de beker niet veel voor stelt

Als volgend jaar een stuk of 10/15 eredivisiewaardige Nederlanders stoppen dan worden eredivisie spelers natuurlijk veel meer waard

[ Bericht 30% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 01-11-2015 15:52:14 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')