abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_208282775
Dat zijn wel hele mooie berichten! Ik ben laatst weer eens bij de Trappers geweest, na zo'n bezoekje denk ik altijd 'kon ik maar vaker'. Helaas zorgt werk en reisafstand (plusminus een uur) altijd voor uitdaging. Zuid-west Nederland is zo groot en dan toch geen ijshockey ;(

Weet iemand trouwens wat er gebeurd is in Nijmegen, ik heb toch wat nieuws gemist. Het laatste wat ik meekreeg was dat de naam Nijmegen Wolves werd i.p.v. Devils i.v.m. faillissement en nu is het toch weer gewoon Nijmegen Devils?
  Moderator donderdag 9 maart 2023 @ 19:44:29 #252
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_208304534
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 21:36 schreef Azijnplasser het volgende:
Dat zijn wel hele mooie berichten! Ik ben laatst weer eens bij de Trappers geweest, na zo'n bezoekje denk ik altijd 'kon ik maar vaker'. Helaas zorgt werk en reisafstand (plusminus een uur) altijd voor uitdaging. Zuid-west Nederland is zo groot en dan toch geen ijshockey ;(

Weet iemand trouwens wat er gebeurd is in Nijmegen, ik heb toch wat nieuws gemist. Het laatste wat ik meekreeg was dat de naam Nijmegen Wolves werd i.p.v. Devils i.v.m. faillissement en nu is het toch weer gewoon Nijmegen Devils?
volgens mij kreeg Nijmegen Wolves geen licentie meer voor de Beneliga vanwege het faillissement en nog steeds wat schimmige geldstromen, daarna was er nog wat gemopper en gedreig met rechtzaken en daarna heb ik er nooit meer wat van gehoord

Nijmegen Devils is volgens mij feitelijk het eerste team van de jeugdorganisatie

denk dat er niet teveel spelers zijn blijven hangen want heel bijzonder doen ze het niet en ik zag bv Levi Houkes met het tweede van Tilburg meedraaien
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_208355799
quote:
88s.gif Op donderdag 9 maart 2023 19:44 schreef sp3c het volgende:

[..]
volgens mij kreeg Nijmegen Wolves geen licentie meer voor de Beneliga vanwege het faillissement en nog steeds wat schimmige geldstromen, daarna was er nog wat gemopper en gedreig met rechtzaken en daarna heb ik er nooit meer wat van gehoord

Nijmegen Devils is volgens mij feitelijk het eerste team van de jeugdorganisatie

denk dat er niet teveel spelers zijn blijven hangen want heel bijzonder doen ze het niet en ik zag bv Levi Houkes met het tweede van Tilburg meedraaien
Ah thanks voor de info! Wel jammer dat er zo weer een team van het toneel verdwijnt.

Zaterdag hoop ik naar Groningen - Tilburg te gaan, hopelijk kan ik morgenochtend kaarten bemachtigen. Het beloofd in ieder geval een mooie wedstrijd te worden. Zeker nu Groningen een doelpunt onthouden is gisteren tijdens de wedstrijd zullen ze extra gemotiveerd zijn om het in een uitverkocht Kardinge recht te zetten!
pi_208378431
Kaarten in the pocket en een uitverkocht Kardinge. Het belooft een mooie pot te worden! Hopelijk zonder arbitrale missers en gewoon een heerlijke pot ijshockey.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 22:05:23 #255
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_208378608
Mooi dat de Eredivisie weer zo leeft. w/ Beneliga was in Geleen matig dit jaar, ben voor het eerst in 10 jaar maar een stuk of 8 wedstrijden geweest. :X
Heb bij die wedstrijden overigens nooit meer dan een man of 600 op de tribune gezien, dat was vroeger ook wel anders :{

Afsluiten nu met een best of 3 (als ze er niet weer een best of 2 + 1 periode van maken zoals in de vorige ronde :') ) tegen Leuven voor de troostprijs.

[ Bericht 13% gewijzigd door Gezicht op 14-03-2023 22:10:40 ]
Flesje bier
  dinsdag 14 maart 2023 @ 22:29:01 #256
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_208378956
Larry van Wieren cup perikelen. Gaat helemaal nergens meer over.

Uit in Eindhoven verliezen met 9-0 en daags later thuis winnen met 10-0 :7 :7
Tics van je petten.
pi_211448830
Kick w/

Aardig seizoen in de Beneleague tot nu toe, voor het eerst in jaren dat teams echt aan elkaar gewaagd zijn.

Hopelijk een prijsje pakken in Geleen dit jaar *O*
Flesje bier
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 22 januari 2024 @ 13:34:46 #258
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_212129494
Beste @sp3c, @Gezicht, @nattermann, @Azijnplasser (even willekeurig de namen getagd die ik hier zag)

De Jeugdspelen in Zuid-Korea zijn bezig, waar de landen één van de vier toernooien moeten kiezen om een team naar te sturen (3x3 of 6x6), Nederland is bij de vrouwen 3x3 bezig. Dat gaat echt zó bizar slecht....vijf wedstrijden gespeeld, vijf keer gescoord en 76 (!) goals tegen...hoe kan dat? Ik snap dat ze niet bij de favorieten horen, maar 76 tegengoals is echt bizar :o
https://en.wikipedia.org/(...)n%27s_3x3_tournament
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_212129563
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2024 13:34 schreef heywoodu het volgende:
Beste @:sp3c, @:Gezicht, @:nattermann, @:Azijnplasser (even willekeurig de namen getagd die ik hier zag)

De Jeugdspelen in Zuid-Korea zijn bezig, waar de landen één van de vier toernooien moeten kiezen om een team naar te sturen (3x3 of 6x6), Nederland is bij de vrouwen 3x3 bezig. Dat gaat echt zó bizar slecht....vijf wedstrijden gespeeld, vijf keer gescoord en 76 (!) goals tegen...hoe kan dat? Ik snap dat ze niet bij de favorieten horen, maar 76 tegengoals is echt bizar :o
https://en.wikipedia.org/(...)n%27s_3x3_tournament
Kansloos om geld te steken in dat soort exercities.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 22 januari 2024 @ 13:51:21 #260
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_212129654
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2024 13:41 schreef Halcon het volgende:

[..]
Kansloos om geld te steken in dat soort exercities.
Ja, maar dat geldt voor zat andere landen ook. Nederland zal echt niet het enige land zijn dat hier niet al te veel geld in steekt, en bijvoorbeeld op het WK U18 hebben de Nederlandse vrouwen in hun divisie keurig een derde plek gepakt afgelopen week. Het is dus duidelijk niet zo dat Nederland totaal niks kan in het ijshockey bij de vrouwen, maar toch worden ze op dit toernooi nota bene met 17-0 verslagen door China, met 33-0 door Hongarije, terwijl de goals bijna bovenop elkaar staan...hoe krijg je dan geen enkele goal gescoord?

De vraag is dus niet waarom Nederland niet wint he, maar waarom ze vandaag in twee wedstrijden 50 tegengoals krijgen, wat echt bizar is. En 'gebrek aan geld' zal daar dus zeker niet de enige reden voor zijn, en 'gebrek aan talent' ook niet, gezien het brons in hun divisie op het WK U18 :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_212129691
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2024 13:51 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, maar dat geldt voor zat andere landen ook. Nederland zal echt niet het enige land zijn dat hier niet al te veel geld in steekt, en bijvoorbeeld op het WK U18 hebben de Nederlandse vrouwen in hun divisie keurig een derde plek gepakt afgelopen week. Het is dus duidelijk niet zo dat Nederland totaal niks kan in het ijshockey bij de vrouwen, maar toch worden ze op dit toernooi nota bene met 17-0 verslagen door China, met 33-0 door Hongarije, terwijl de goals bijna bovenop elkaar staan...hoe krijg je dan geen enkele goal gescoord?

De vraag is dus niet waarom Nederland niet wint he, maar waarom ze vandaag in twee wedstrijden 50 tegengoals krijgen, wat echt bizar is. En 'gebrek aan geld' zal daar dus zeker niet de enige reden voor zijn, en 'gebrek aan talent' ook niet, gezien het brons in hun divisie op het WK U18 :P
Klopt.

Bij sporten als ijshockey in Nederland zijn de middelen schaars. Om dan naar Zuid-Korea te gaan om er met 33-0 af te gaan tegen Hongarije en met 9-2 te verliezen van Mexico...

Denk dat je dan beter iets selectiever bent met wie je ver weg stuurt en wie niet.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 22 januari 2024 @ 13:55:48 #262
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_212129708
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2024 13:54 schreef Halcon het volgende:

[..]
Klopt.

Bij sporten als ijshockey in Nederland zijn de middelen schaars. Om dan naar Zuid-Korea te gaan om er met 33-0 af te gaan tegen Hongarije en met 9-2 te verliezen van Mexico...

Denk dat je dan beter iets selectiever bent met wie je ver weg stuurt en wie niet.
Dat lijkt me ook ja....maar ik kan me dus ook écht met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat dit de beste Nederlandse speelsters van deze leeftijd zijn, terwijl de speelsters van grofweg één jaar ouder (in hun divisie, uiteraard) gewoon hartstikke competitief zijn.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator maandag 22 januari 2024 @ 14:03:29 #263
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212129781
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2024 13:51 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, maar dat geldt voor zat andere landen ook. Nederland zal echt niet het enige land zijn dat hier niet al te veel geld in steekt, en bijvoorbeeld op het WK U18 hebben de Nederlandse vrouwen in hun divisie keurig een derde plek gepakt afgelopen week. Het is dus duidelijk niet zo dat Nederland totaal niks kan in het ijshockey bij de vrouwen, maar toch worden ze op dit toernooi nota bene met 17-0 verslagen door China, met 33-0 door Hongarije, terwijl de goals bijna bovenop elkaar staan...hoe krijg je dan geen enkele goal gescoord?

De vraag is dus niet waarom Nederland niet wint he, maar waarom ze vandaag in twee wedstrijden 50 tegengoals krijgen, wat echt bizar is. En 'gebrek aan geld' zal daar dus zeker niet de enige reden voor zijn, en 'gebrek aan talent' ook niet, gezien het brons in hun divisie op het WK U18 :P
U18 dametjes verloren met 0-18 van China op het wk he

waarom krijgen ze zoveel tegengoals?
omdat ze niet goed genoeg zijn

niveauverschillen in de kelder zijn gewoon heel erg groot
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_212131218
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2024 13:55 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat lijkt me ook ja....maar ik kan me dus ook écht met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat dit de beste Nederlandse speelsters van deze leeftijd zijn, terwijl de speelsters van grofweg één jaar ouder (in hun divisie, uiteraard) gewoon hartstikke competitief zijn.
Ik weet het niet, maar als je met een of ander C-elftal moet gaan is dat des te meer reden om niet te gaan. Geldverspilling. Nul kans op een resultaat en je leert er helemaal niks van.
  Moderator maandag 22 januari 2024 @ 17:46:54 #265
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212132127
Is ook gewoon vreemd om je hiervoor in te schrijven terwijl je tegelijkertijd een wk organiseert in eigen land in dezelfde leeftijdscategorie waar de spoeling toch al dun is

Eigenaardig zelfs

Maar het zal best een mooie ervaring zijn voor die meiden en ik neem aan dat de ouders voor het Leeuwinnendeel van de kosten opdraaien dus baat het niet, schaad het niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')