Geen plexiglas boardingquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://tivoli-eissporthalle.de
Niks mis mee
Ik al sinds 6 september niet meerquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:04 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Geen plexiglas boarding![]()
Helaas kan ik niet gaan komende zondag... Hoop wel dat de ijsproblemen snel zijn opgelost zodat volgende week gewoon weer in Geleen kan worden gespeeld. Inmiddels al ruim 3 weken geen ijshockey meer gezien
Geen plexiglas, levensgevaarlijke rand bovenop de boarding (al zitten er nu goddank geen gaten meer in), geen fatsoenlijke kleedkamer voor scheidsrechters, geen officialbench, geen strafbanken, geen afscheiding tussen de spelersbanken, geen scheiding tussen publiek en spelersbanken. Moet ik nog even door gaan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://tivoli-eissporthalle.de
Niks mis mee
Nu dan gefeliciteerd met je aanstelling. Mag je direct mijn favo team doen. Als ik je niet uitfluit, ben jij die dag een beetje een uitfluiter?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:27 schreef MutedFaith het volgende:
De 18e naar Leuven, voor Leuven - Amsterdam.
Regional-liga NRW kan zo meequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:42 schreef sp3c het volgende:
ziet er wel schattig uit
doet een beetje denken aan die Belgische halletjes maar dan met tribunes, zou leuk zijn als er voor volgend jaar ook over de grens naar dit soort clubjes gekeken ging worden
kun je Duitsers ook aanmerken als lokale spelers ... dan krijg je ineens een klap meer speelruimte om een team te bouwen
LageLandenLiga (L3) ipv BeNeLiga
Heerlijk inderdaad, was er erg blij mee!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Leuk einde van de wedstrijd
Klopt, ook bij de doelpunten hoorde je ze bijna niet. En dat terwijl er bij het winnende doelpunt een orkaan van geluid teweeg werd gebracht.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:57 schreef sp3c het volgende:
voor mijn gevoel niet
viel me zelfs wat tegen, denk dat er vorige week meer amsterdammers in zoetermeer waren dan dat er gister hagenezen in amsterdam waren
als het er veel waren dan waren ze heel erg stil iig
had je een dikke jas meegenomenquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:46 schreef Leonos het volgende:
Gister in Zoetermeer geweest, mijn eerste ijshockey pot.
5 raten!
Het is behoorlijk fris daar inderdaad.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:25 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nee, uiteindelijk maar bij de bar gehangen. Ijskoud
En voor Tilburg spannende wedstrijden met als hoogtepunt vandaag op Stappegoor een heerlijke middag met geweldige Erfurt-fans die zingen, dansen, muziek maken en heel Stappegoor meekrijgen. Al met al goede ontwikkelingen in het Nederlandse ijshockey.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:58 schreef sp3c het volgende:
Zoetermeer met pijn en moeite en overtime voorbij Eindhoven ... tot nu toe leuke competitie
http://www.myqcmallards.n(...)html?article_id=1594quote:MALLARDS SIGN NAGTZAAM TO TRYOUT AGREEMENT
By: Mallards Communications Staff
10/11/2015 8:32 AM
The Quad City Mallards have signed forward Nardo Nagtzaam to a tryout agreement, the Mallards announced today.
Nagtzaam, 25, joins the Mallards after previously skating in the Wheeling Nailers’ training camp. A native of Nijmegen in the Netherlands, Nagtzaam turned professional at the end of last season with the Elmira Jackals, for whom he played five games and scored two goals. Last season also saw the 6’ 0”, 185-pound Nagtzaam score four times and add six assists for ten points in 19 games as a senior at Mercyhurst College.
Nagtzaam scored 27 goals, picked up 43 assists and totaled 70 points in 96 career collegiate games. In 2013-14 he helped Mercyhurst claim the Atlantic Hockey regular season title for the first time.
Before arriving at Mercyhurst, Nagtzaam spent three seasons in the junior ranks with the Alaska Avalanche and Alexandria Blizzard of the North American Hockey League. In 2010-11 he finished tied for the NAHL lead in assists (51), ranked second in points (87) and finished fourth in goals (36) while propelling Alexandria to a division title.
Nagtzaam has represented the Netherlands in each of the last two International Ice Hockey Federation World Championships.
Nagtzaam and the Mallards travel to Indianapolis for a preseason game against the Indy Fuel today at 2:05 p.m. The Mallards will begin their nineteenth regular season- and their second in the ECHL- on the road against the defending champion Allen Americans on Friday, October 16 before returning to the Quad Cities to play their home opener on Friday, October 23 at 7:05 p.m. against the Tulsa Oilers. The home opener will also bring a postgame fireworks show outside the iWireless Center and return of $1 Dog/$1 Beer Friday presented by 97X. In addition, Every Friday game will also be a MetroLINK College Night this season. The Mallards have once again partnered with Metro to provide transit service between Augustana College and downtown Moline during all Friday home games. As part of Metro’s unlimited ride program, Augustana riders can use their Augustana ID as their fare.
Single game tickets for all Mallards regular season games- including the home opener- are on sale now at the iWireless Center box office, Ticketmaster outlets, ticketmaster.com and Ticketmaster charge-by-phone toll free at 1-800-745-3000. The box office is open weekdays from 10:00 a.m. to 5:30 p.m. and Saturdays from 10 a.m. to 2:00 p.m. Tickets are available for $10, $16, $20 and $28.
Mallards 2015-16 season tickets are also still available. Season ticket holders enjoy significant savings off the walk-up ticket price and receive a host of exclusive benefits. For more season ticket information, fans can contact the Mallards at 309-277-1364 or info@myqcmallards.com.
170 km of zoquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:55 schreef sp3c het volgende:
wat blijft er dan nog over wat in de buurt zit?
Maaseik?
hoe ver weg is Utrecht vanuit Geleen?
Blijft wel eeuwig zonde dat Nederland net vorig jaar degradeerde. WK is een week later dus ook veel meer kans dat bijvoorbeeld Nagtzaam, Schaafsma, Bison, Bruijsten, Dalhuisen, Van Lijden, Joly en de oberliga boys erbij kunnen zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:34 schreef Caws het volgende:
[..]
En voor Tilburg spannende wedstrijden met als hoogtepunt vandaag op Stappegoor een heerlijke middag met geweldige Erfurt-fans die zingen, dansen, muziek maken en heel Stappegoor meekrijgen. Al met al goede ontwikkelingen in het Nederlandse ijshockey.
Ik ga er van uit dat het ijs in Hasselt op zaterdagavond al vergeven is.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 07:33 schreef MutedFaith het volgende:
Waarom niet naar Hasselt? Net zo lang reizen als Aken (vergeleken met vorig weekend zelfs minder lang ) en betere faciliteiten.
Ik kan nu wel een stuk van de wedstrijd zien, aangezien ik de wedstrijd ervoor op t ijs sta.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:De Nederlander Daniel Sprong heeft voor een mijlpaal gezorgd in zijn nog prille ijshockeyloopbaan. De 18-jarige speler maakte namens Pittsburgh Penguins zijn eerste treffer in de Noord-Amerikaanse competitie NHL.
Sprong was in de tweede periode verantwoordelijk voor de 2-0 van de Penguins in het thuisduel met Ottawa Senators. Daarvoor had Jevgeni Malkin al voor de 1-0 gezorgd van Pittsburg, dat met 2-0 zegevierde.
Bron
Staat nu ook op de site van AT5 en die van Het Parool.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:54 schreef Gezicht het volgende:
Artikel van Sprong staat nu zelfs op de frontpage van nu.nl
Tx gelezenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:54 schreef Gezicht het volgende:
Op ijshockey.com staat een uitgebreide voorbeschouwing van komend weekend.
Zou naar de Trappers gaan, VS optie is nu wel voorbijquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:39 schreef sp3c het volgende:
nagtzaam heeft het niet gehaald bij Quad City
Ik geloof niet dat hier een Devils fan is die die vraag kan beantwoorden. Ik meen wel eens sheets van afgelopen seizoen te hebben gezien die ook in de richting van 250 - 350 man waren.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
400 toeschouwers bij de Devils, is dat voor Nijmegen begrippen veel?
Welke kenners?quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:07 schreef sp3c het volgende:
Red Eagles dat door de 'kenners' kanonnenvoer werd genoemd pakt toch maar mooi 5 punten dit weekend
enig idee wanneer de sheet van leuven-amsterdam online komt?quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:20 schreef MutedFaith het volgende:
En Turnhout wint in een leuke pot van Luik.
3 in Nederland geboren spelers. Er zijn wel meer spelers met een (gedeelde) Nederlandse nationalitei in de NHL geweest. Denk bijvoorbeeld aan Wayne van Dorp.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 01:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.princegeorgeci(...)-in-canada-1.2046507
17 jaar, 6'3, 187 pond, nu nog de fitnessruimte in en naar 210/220 pond gaan
Neem aan dat ze samen speelden in Amsterdam
Edit: Er zijn 3 Nederlanders geweest in de NHL inclusief Sprong
enig idee wat er met Quincy Merk is gebeurt?quote:
John Wensink, maar in Nederland geboren zijn er 3quote:Op woensdag 21 oktober 2015 07:28 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
3 in Nederland geboren spelers. Er zijn wel meer spelers met een (gedeelde) Nederlandse nationalitei in de NHL geweest. Denk bijvoorbeeld aan Wayne van Dorp.
Wat ik begrepen heb is dat hij tot voor kort nog niet in training was. Als het goed is zou hij wel weer aansluiten als hij wedstrijdfit is. Geen idee waarom hij niet meer op de site staat. Mocht ie toch niet meedoen dit seizoen, dan wordt het wel een krappe selectie vergeleken met andere teams. Misschien toch Josh Prudden nog eens proberen. Amsterdam heeft eerder al wel met hem gesproken.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
enig idee wat er met Quincy Merk is gebeurt?
heb hem volgens mij nog niet gezien en hij staat niet meer bij de lineup op de site van Amstel Tigers
Hoe dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 05:05 schreef sp3c het volgende:
tot nu toe vind ik het wel tof eigenlijk, ik zou er niet zoveel aan veranderen
misschien die importlimiet een beetje tweaken zodat er wat meer mogelijkheden zijn qua spelers
Hier zitten toch gewoon 2 tegenstrijdigheden in?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:02 schreef Gezicht het volgende:
Vooral deze opzet de komende jaren aanhouden wat mij betreft. Verschillen tussen de teams vind ik zelfs nu nog te groot. Geef de mindere clubs eerst eens meer tijd om spelers te ontwikkelen.
geen idee zou ik over na moeten denkenquote:
Als je de BeNe-liga opsplist is dat weer opgelost want de talentvolle spelers willen zo hoog mogelijk spelen of geen knaken krijgen in de eerste divisiequote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen idee zou ik over na moeten denken
er moeten iig meer mogelijkheden komen om de krappere selecties op te vullen zonder dat het weer een ratrace wordt naar steeds maar weer duurdere spelers
misschien een beperking op het soort import ipv het aantal
dan kun je denken aan het aantal jaren dat de speler als prof gespeeld heeft en/of het niveau waarop de speler gespeeld heeft ofzo
een standaard contract voor alle imports kan ook
Voor de eerste is het dan prima dat de BeNe - liga naar 6 ploegen gaat. Nijmegen - Turnhout is nou niet bepaald onoverkomelijk, nog afgezien van de Nijmegen spelers die niet uit Nijmegen komenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:18 schreef MutedFaith het volgende:
Van die belgische teams mist er 1 vooral breedte en de ander coaching en discipline.
Hoeveel mensen kunnen er eigenlijk in de Uithof? 2000 ofzo? Ik zie dat er vandaag inderdaad 1500 mensen wordt gemeld en tegen Turnhout laatst ook bijna 1200, maar als ik af ga wat ik op de streams zie vraag ik me dat af. Heel veel lege plekken te zien, met name achter de goals, maar ook op de lange zijdes. Worden die aantallen niet gewoon wat hoger neergezet om meer sponsors te lokken? Het valt ook op dat het altijd een afgerond aantal is en bijvoorbeeld bij Amsterdam op de supporter precies wordt vermeld. Toch apart vind ik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:19 schreef Gezicht het volgende:
1 - 2 na de eerste periode. 1500 Toeschouwers volgens de sheet
Bij Den Haag ronden ze volgens mij voor het gemak wel altijd naar boven af inderdaad. Ik weet wel dat aan de lange zijde onder de camera de tribune meestal stampvol zit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:37 schreef 020man het volgende:
[..]
Hoeveel mensen kunnen er eigenlijk in de Uithof? 2000 ofzo? Ik zie dat er vandaag inderdaad 1500 mensen wordt gemeld en tegen Turnhout laatst ook bijna 1200, maar als ik af ga wat ik op de streams zie vraag ik me dat af. Heel veel lege plekken te zien, met name achter de goals, maar ook op de lange zijdes. Worden die aantallen niet gewoon wat hoger neergezet om meer sponsors te lokken? Het valt ook op dat het altijd een afgerond aantal is en bijvoorbeeld bij Amsterdam op de supporter precies wordt vermeld. Toch apart vind ik.
Gewoon te weinig Belgen van niveau voor 6 ploegenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:06 schreef sp3c het volgende:
was te verwachten toch?
was vorig seizoen in Belgie ook eerder regel dan uitzondering
Kun jij aangeven welke 3 dat zijn? Ed Kea is 1, Daniel Sprong is 2. En als je Ed Baars bedoelt (dat is logisch), maar die is echt in Merritt geboren en niet in Zwaag.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 07:28 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
3 in Nederland geboren spelers. Er zijn wel meer spelers met een (gedeelde) Nederlandse nationalitei in de NHL geweest. Denk bijvoorbeeld aan Wayne van Dorp.
Snap ik. Tis trouwens Beers. Typen is ook een vak...quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens de Flames site ook
Vond het een beetje saaie wedstrijd eigenlijk. Wel mooi voor Amsterdam dat ze een puntje lieten liggen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:57 schreef Bosnimf1983 het volgende:
Het was weer druk in de Uithof in Den Haag, zeer spannende wedstrijd en in de verlenging toch nog gewonnen met 4-3
Je kan je beter bezig houden met dingen waar je iets van af weetquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:06 schreef WondermansLOU het volgende:
[..]
Snap ik. Tis trouwens Beers. Typen is ook een vak...
Hij is echt in Merritt geboren. Eliteprospects heeft m daar ook.op staan. Centennials bevestigen het ook en lokale Merritt media schrijven ook nooit over Zwaaag:
"The numbers include quite a few past and present Centennials players, such as former NHLer and Merritt-born Ed Beers, along with the likes of Chris Forsberg, Derry and Doneau Menard, Tyler Martin, Payton Schaeffer, Scotty Patterson, Dave Dunnigan, Danny Morrissey and Colin Gage."
Trust me, ik ben ooit in dit verhaal gedoken. Maar t bleek geen verhaal te zijn
Dat idee kregen wij ook vorige keer dat we er waren. het bleef vrij stil de hele tijd bij goals e.d. en het leek alsof het publiek de 'etiquette' (zoals klappen als een gewonde speler van het ijs gaat) niet wisten. Oh en er zaten opvallen veel scholieren en kinderen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:16 schreef Gezicht het volgende:
Wel mooi dat de Uithof weer zo vol zat. Ik begreep dat er in Den Haag ontzettend veel vrijkaarten worden weggegeven.
Ach ja, als van die toeschouwers die gratis binnenkomen de volgende keer een tiende weer komt kijken is daar al winst mee geboekt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat idee kregen wij ook vorige keer dat we er waren. het bleef vrij stil de hele tijd bij goals e.d. en het leek alsof het publiek de 'etiquette' (zoals klappen als een gewonde speler van het ijs gaat) niet wisten. Oh en er zaten opvallen veel scholieren en kinderen.
Tuurlijk. Volgens mij zaten er bij de 1e thuiswedstrijd van Amsterdam ook veel vrijkaartjes. En vorige week misschien wat 'binnenlopers' vanwege het marathonschaatsen wat ook werd gehouden toen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:29 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ach ja, als van die toeschouwers die gratis binnenkomen de volgende keer een tiende weer komt kijken is daar al winst mee geboekt.
Ja waar dat hele WK Rugby live op RTL7 opeens vandaan is gekomen vraag ik me ook af. Is toch ook niet een sport die bar veel aandacht krijgt in Nederland.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:42 schreef Karina het volgende:
Overigens denk ik dat wat aandacht op tv ook goed zou helpen de aantallen op te vijzelen. Zie bijv. Hoeveel mensen er nu naar rugby kijken, zullen vast mensen tussen zitten die denken: laat ik eens naar een wedstrijd gaan, leuk!
Rugby is gewoon een veel grotere sport en RWC een veel groter evenement als WK voor A-landenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:20 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ja waar dat hele WK Rugby live op RTL7 opeens vandaan is gekomen vraag ik me ook af. Is toch ook niet een sport die bar veel aandacht krijgt in Nederland.
Olympisch IJshockey wordt doorgaans meestal toch ook wel uitgezonden maar dat wordt lang niet zo breed in de media uitgemeten als het WK Rugby nu. Afgelopen jaar hadden we het WK IJshockey (eigen poule dan) nota bene in eigen land, geen hond in de (nationale) media die daar iets om gaf.
Hoe speelden de Kings?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:10 schreef opperkleurder het volgende:
Nog mensen die NHL kijken? Zit nu naar Kings - Predators te kijken. Zag de Predators paar weken geleden live tegen Islanders (in New York). Is een sport die me wel gegrepen heeft.
Ze waren iets beter dan Predators, verdiende zege.quote:Op zondag 1 november 2015 02:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe speelden de Kings?
En zelfs op FOX die vorig jaar het A WK uitzonden en dat breed adverteerde lieten ze eigenlijk maar bar weinig wedstrijden zien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:20 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ja waar dat hele WK Rugby live op RTL7 opeens vandaan is gekomen vraag ik me ook af. Is toch ook niet een sport die bar veel aandacht krijgt in Nederland.
Olympisch IJshockey wordt doorgaans meestal toch ook wel uitgezonden maar dat wordt lang niet zo breed in de media uitgemeten als het WK Rugby nu. Afgelopen jaar hadden we het WK IJshockey (eigen poule dan) nota bene in eigen land, geen hond in de (nationale) media die daar iets om gaf.
Klopt maar dan nog, wat is de laatste keer dat je een rugby wedstrijd uit de Nederlandse competitie op tv hebt gezien? Kan het me niet herinneren (als het al ooit bij bijv. Studio Sport is geweest).quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Rugby is gewoon een veel grotere sport en RWC een veel groter evenement als WK voor A-landen
Toen ik voor het WK FOX Sport had keek ik af en toe wel, maar meestal is het op een beetje onmogelijke tijden en nu zou ik via een stream moeten kijken, heb ik dan geen zin inquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:10 schreef opperkleurder het volgende:
Nog mensen die NHL kijken? Zit nu naar Kings - Predators te kijken. Zag de Predators paar weken geleden live tegen Islanders (in New York). Is een sport die me wel gegrepen heeft.
Heb van Fox begrepen dat ze meer duels uit willen zenden als het NFL en MLB seizoen er op zit. Dat is bijna het geval, dus ik verwacht vanaf nu veel meer duels. Liefst natuurlijk in de avond.quote:Op zondag 1 november 2015 09:46 schreef Karina het volgende:
[..]
En zelfs op FOX die vorig jaar het A WK uitzonden en dat breed adverteerde lieten ze eigenlijk maar bar weinig wedstrijden zien.
[..]
Klopt maar dan nog, wat is de laatste keer dat je een rugby wedstrijd uit de Nederlandse competitie op tv hebt gezien? Kan het me niet herinneren (als het al ooit bij bijv. Studio Sport is geweest).
[..]
Toen ik voor het WK FOX Sport had keek ik af en toe wel, maar meestal is het op een beetje onmogelijke tijden en nu zou ik via een stream moeten kijken, heb ik dan geen zin in
Wel gisteren de stream van Flyers-Nijmegen gekeken. Was niet echt super spannend.
wat vond jij van Tobie Collard (#77)?quote:Op zondag 1 november 2015 03:12 schreef Gezicht het volgende:
Geleen - Dordrecht was ondanks de uitslag een zeer matige pot. Beide teams wisten maar zeer weinig acties uit te werken.
Als hij maar een beetje talent heeft van zijn vader wordt hij een goedequote:Op zondag 1 november 2015 18:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat vond jij van Tobie Collard (#77)?
had 1 goal en 1 assist en hij is pas 16
Niet echt op geletquote:Op zondag 1 november 2015 18:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat vond jij van Tobie Collard (#77)?
had 1 goal en 1 assist en hij is pas 16
Herentals is niet, net als Heerenveen, in principe zonder puntverlies en de wedstrijd tegen Zoetermeer werd niet eigenlijk 'gewoon' gewonnenquote:Op zondag 1 november 2015 22:09 schreef 020man het volgende:
Het is een heel goed weekend geweest voor Amsterdam. Alle jeugdteams hebben gewonnen en het eerste won natuurlijk met 7-4 in Den Bosch. Bovendien verspeelden playoff-concurrenten Den Haag (1) en Zoetermeer (3) punten tegen Tilburg. Dus ik mag niet klagen.
Hopelijk gaan de komende twee wedstrijden ook goed, het zijn immers niet de allerminste. Allereerst over twee weken uit bij Heerenveen. Die dag wordt trouwens ook Zoetermeer - Den Haag gespeeld en kan er een flinke slag worden geslagen. Het wordt een echte test voor de mannen van Ron Berteling, want Heerenveen is nog zonder puntverlies in de competitie.
Een week later komt dé titelkandidaat op bezoek. Herentals is, net als Heerenveen, in principe ook nog zonder puntverlies, De wedstrijd van de reglementaire nederlaag tegen Zoetermeer werd eigenlijk 'gewoon' gewonnen. Een nederlaag in deze wedstrijd lijkt op voorhand ingecalculeerd, maar dat wil niet zeggen dat de mannen er alles aan zullen doen om de Belgen toch te verslaan.
Kortom, met twee zware wedstrijden voor de boeg zijn de verloren punten van de concurrentie dit weekend extra fijn.
Heerenveen - Dordtquote:
Hier staat wat hoor:quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer dat de NIJB niet gewoon het team vrijgeeft
Speelt Belgie ook?
Veel hebben zich afgemeldquote:Op dinsdag 3 november 2015 17:01 schreef Gezicht het volgende:
Ik mis behoorlijk wat smaakmakers bij de selectie voor Roemenië. Waar zijn de Trappers?
Ze hebben pas een import, dus er mag er sowieso nog een bij.quote:Op donderdag 5 november 2015 09:33 schreef sp3c het volgende:
http://m.ijshockey.com/it(...)ekt-naar-zwitserland
gaat ook niet meer mee naar Roemenie maar het is een goede stap voor hem
lullig, verliezen ze weer een speler en de topscorer ook nog ... ik zou ze dispensatie geven voor een derde import kunnen ze misschien Filip Orescanin terug op het ijs zien te krijgen ofzo
Je hebt gelijk maar niet echt duidelijk geschreven door Joep.quote:Op donderdag 5 november 2015 09:22 schreef MutedFaith het volgende:
Nick Verschuren naar Trappers? Dat lees ik nergens. Volgens IJshockey.com wordt Mason komend weekend bij Oranje vervangen door Verschuren.
Verschuren naar Trappers zou niet logisch zijn. In 't Beneleague team mag hij niet spelen. En denk niet dat hij in 't Oberliga team veel ijstijd zou krijgen.
Henderson en Devereaux toch?quote:Op donderdag 5 november 2015 13:34 schreef Caws het volgende:
[..]
Ze hebben pas een import, dus er mag er sowieso nog een bij.
Hij heeft het over de Trappers en ze mogen ook onbeperkt spelers met een Nederlandse pas halen, eventueel bijvoorbeeld Wurm uit de Nederlandse competitie.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
Henderson en Devereaux toch?
maar Mutedfaith heeft gelijk, niets aan het handje
Tijd zal toch wel niet voor het oprapen liggen in Geleen?quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:38 schreef Gezicht het volgende:
Inhaalwedstrijd voor de wedstrijd van Geleen tegen Den Bosch die geen doorgang kon vinden door het kapotte ijs is nu dus weer fijn op een dinsdag ingepland.
http://nijmegendevils.nl/de-devils-laten-the-legends-herleven/quote:Ook Nardo Nagtzaam is terug in Nijmegen om lekker te trainen
Beetje pit erin mag van mij wel. Ze moeten alleen geen domme straffen pakken. Overtredingen die eigenlijk niet hoeven bijvoorbeeld, of een straf pakken als je net powerplay hebt ofzo.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:06 schreef Karina het volgende:
Ze moeten vooral wat minder straffen pakken...
Dat ook ja, dat eeuwige gebrei voor er eindelijk eens eentje actie onderneemt...lijkt Ajax soms welquote:
Of nog een straf pakken als je al met 1 man minder staat. Hoe vaak zie je niet dat ze met 3 tegen 5 spelen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:21 schreef 020man het volgende:
Overtredingen die eigenlijk niet hoeven bijvoorbeeld, of een straf pakken als je net powerplay hebt ofzo.
Wie?quote:Op zondag 15 november 2015 23:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
11 wedstrijden en al 59 goals tegen en alleen gewonnen tegen het nog slechtere Dordt en Den Bosch(OY) en Turnhout
Nijmegen. En ze hadden er vooraf nog zo'n zin en vertrouwen in daar. Veel sponsors op de boarding, een gloednieuwe eregalerij van oud-spelers bij het VIP-gedeelte, toenemende toeschouwersaantallen, nieuwe coach en spelers als De Jong en Schut erbij. Maar de huidige realiteit is hard daar. De afgelopen twee jaar stonden ze steeds in de finale van de playoffs, maar een derde keer zal niet gaan lukken. Sterker, de playoffs halen zal nog lastig genoeg worden. Die twee finales waren overigens in de eerste divisie en gingen beide verloren tegen Groningen en Den Haag. Voor Nijmegen lijkt het nu al een jaar om snel te vergeten.quote:
Verschil zou veel kleiner zijn als je met 10 ploegen speeltquote:Op zondag 15 november 2015 23:33 schreef sp3c het volgende:
laagvliegers houd je altijd, of je nu met 5 of 10 of 20 teams speelt
voorlopig eindigt een kwart van de wedstrijden met 1 doelpunt verschil dus ik vind het wel best zo
Verschillen waar kleiner en is geen argument voor een grote Be-Ne ligaquote:Op maandag 16 november 2015 07:30 schreef MutedFaith het volgende:
Vorig jaar had je dezelfde verschillen. En toen waren er maar vijf teams.
Wat vind je van Ron Berteling dan?quote:Op maandag 16 november 2015 13:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Verschillen waar kleiner en is geen argument voor een grote Be-Ne liga
Toch denk ik dat het toch zo zal blijven.Van Leo vd Thillart (Den Bosch) en Chris Eimers (Den Haag) en vanuit Nijmegen heb ik eenzelfde soort reactie gehoord. En dat zijn allen toch gerenommeerde namen in het Nederlandse ijshockey. Bovendien valt niet te ontkennen dat de publieke belangstelling toeneemt, dus zullen de beleidsmakers nog minder reden zien om dingen te gaan veranderen.quote:Op maandag 16 november 2015 15:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ben ik het niet mee eens.
Of als een stuk of 20 goede Nederlandse spelers stoppen omdat er niet genoeg uitdaging isquote:Op maandag 16 november 2015 15:54 schreef 020man het volgende:
Toch denk ik dat het
[..]
Toch denk ik dat het toch zo zal blijven.Van Leo vd Thillart (Den Bosch) en Chris Eimers (Den Haag) en vanuit Nijmegen heb ik eenzelfde soort reactie gehoord. En dat zijn allen toch gerenommeerde namen in het Nederlandse ijshockey. Bovendien valt niet te ontkennen dat de publieke belangstelling toeneemt, dus zullen de beleidsmakers nog minder reden zien om dingen te gaan veranderen.
er is niet echt sprake van dingen veranderen maar van voet bij stuk houden ... het plan is altijd geweest om de boel volgend jaar op basis van de sportieve prestaties van dit seizoenquote:Op maandag 16 november 2015 15:54 schreef 020man het volgende:
Toch denk ik dat het
[..]
Toch denk ik dat het toch zo zal blijven.Van Leo vd Thillart (Den Bosch) en Chris Eimers (Den Haag) en vanuit Nijmegen heb ik eenzelfde soort reactie gehoord. En dat zijn allen toch gerenommeerde namen in het Nederlandse ijshockey. Bovendien valt niet te ontkennen dat de publieke belangstelling toeneemt, dus zullen de beleidsmakers nog minder reden zien om dingen te gaan veranderen.
Volgens mij is een competitie met 1 wedstrijd per weekend en een gedevalueerde beker al een veredeld 2e niveau. De clubs die nu tekort komen kunnen dan mooi een jaar terug naar de eerste divisie om zo hun jonge spelers te ontwikkelen en de 5,6 Nederland en 5/6 Belgische ploegen kunnen dan gewoon een volwaardige competitie en beker spelen(eventueel met de eerste divisie ploegen)quote:Op maandag 16 november 2015 19:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
er is niet echt sprake van dingen veranderen maar van voet bij stuk houden ... het plan is altijd geweest om de boel volgend jaar op basis van de sportieve prestaties van dit seizoen
als dat nu weer omgegooid moet worden dan moet meneer Berteling (met alle respect) met de (betere) argumenten komen want er zitten voor en nadelen aan
zo is er op dit moment geen tweede niveau om van te spreken, dat lijkt mij een groot probleem want als een team dan weg dreigt te vallen gaan ze A: teveel risico's nemen om te kunnen blijven (voorbeelden te over) B: met een veel te sterk team deelnemen aan de eerste divisie (Groningen) of C: helemaal stuk (Utrecht)
daarnaast twijfel ik aan het uithoudingsvermogen van sommige ploegen
de Beneliga nu is heel leuk als stopgap maar als je het voort wilt zetten dan is er nog heel veel werk aan de winkel
staan 2de nu in die Oberliga Nordquote:
Trappers 2 kan zich natuurlijk altijd nog ontwikkelen tot een team dat voor de prijzen mee doet in Nederland.quote:Op woensdag 18 november 2015 12:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is gewoon knap en beter tor op heden dan ik had verwacht
Kans wordt wel steeds groter zo dat Nederland het zonder de TT moet doen
Bedoelde oranjequote:Op vrijdag 20 november 2015 10:12 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Trappers 2 kan zich natuurlijk altijd nog ontwikkelen tot een team dat voor de prijzen mee doet in Nederland.
Vanaf volgend jaar is hij ook status speler al maakt dat niet veel uit want nu hebben ze ook al geen imports. Maar je kan dan volgend jaar wel 2 imports halen als die zich bijvoorbeeld aanmelden omdat ze in Nederland gaan/willen wonenquote:Op vrijdag 20 november 2015 15:21 schreef 020man het volgende:
http://www.nijb.nl/v1/transfers.php
Wat zie ik daar staan? Josh Prudden naar Amsterdam!! Lekker hoor als het echt zo is.
We hebben er nu wel al eentje: Jason Forward (Canada)quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar is hij ook status speler al maakt dat niet veel uit want nu hebben ze ook al geen imports. Maar je kan dan volgend jaar wel 2 imports halen als die zich bijvoorbeeld aanmelden omdat ze in Nederland gaan/willen wonen
Was een week of 2? geleden al een gerucht (of uitgelekt als het idd waar isquote:Op vrijdag 20 november 2015 15:21 schreef 020man het volgende:
http://www.nijb.nl/v1/transfers.php
Wat zie ik daar staan? Josh Prudden naar Amsterdam!! Lekker hoor als het echt zo is.
Helaas krijg ik net inside information dat Josh in eerste instantie niet voor het eerste team gaat spelen helaas. Hij gaat spelen in de tweede divisie voor Cool Mokum. Hopelijk schuift hij snel door naar de hoofdmacht.quote:
Waarom dat in vredesnaam? Ver onder zijn niveau...quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:02 schreef 020man het volgende:
[..]
Helaas krijg ik net inside information dat Josh in eerste instantie niet voor het eerste team gaat spelen helaas. Hij gaat spelen in de tweede divisie voor Cool Mokum. Hopelijk schuift hij snel door naar de hoofdmacht.
Precieze reden is niet bekend, maar het gaat de ronde dat hij voor nu alleen nog recreatief wil spelen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:42 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Waarom dat in vredesnaam? Ver onder zijn niveau...
Nog een keeper erbij? Ze hebben er pas drie. Zie ik hem liever in Amsterdam. Wordt trouwens flink geïnvesteerd daar in Zoetermeer mocht het inderdaad waar zijn. Dan zie ik de playoffs moeilijk worden voor Amsterdam. Had nog hoop met het eerste bericht van Prudden, maar nu dat niet doorgaat en de selectie van Zoetermeer mogelijk wél wordt versterkt...quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In Eindhoven zegt men dat Holske naar de Panthers gaat, die worden zo wel een stuk sterker
Maar ze wordt wel vermeld op de teampagina en zit vanavond ook bij de selectie tegen Heerenveen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:46 schreef sp3c het volgende:
twee hebben ze, bianca bos staat in de eerste divisie op goal
Klopt, maar Borgman is nog een jeugdspeler en Bos nietquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:36 schreef sp3c het volgende:
ja en jeremy borgman zat er vorige week met amstel tijgers op de bank, soms komt dat zo uit
Borgman is volgens mij ouder dan Barendregt dus als dat een criterium is ...quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:38 schreef 020man het volgende:
[..]
Klopt, maar Borgman is nog een jeugdspeler en Bos niet
Wordt niet bijgehouden, is heel slecht geregeld bij die Belgische clubs.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:33 schreef Gezicht het volgende:
Kan iemand me vertellen waar ik de livesheets van de BeNeliga vind op de website van de RBIHF? Ik snap geen klote van die hele site en kan de sheet van Heist o/d Berg - Eaters nergens vinden.
Huh? Ik dacht dat de wedstrijden die in België werden gespeeld wel gewoon werden bijgehouden, maar dat de sheet niet live op de website van de nijb stond maar wel op de site van de RBIHF. Zou toch wel zeer onprofessioneel zijn als er niet eens een officiële sheet live wordt bijgehouden.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:42 schreef 020man het volgende:
[..]
Wordt niet bijgehouden, is heel slecht geregeld bij die Belgische clubs.
Barendregt is toch al 19 ofzo? Kwam van een team uit Amerika. Borgman was 15 dat ie vorig jaar naar Amsterdam kwam. Speelt ook nog gewoon in U17. Barendregt speelt volgens mij alleen in de BeNe-league.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
Borgman is volgens mij ouder dan Barendregt dus als dat een criterium is ...
De ene keer wordt er wel wat bijgehouden, de andere keer weer niet. Maar het is vaker niet dan wel. Thuiswedstrijden van Herentals zijn trouwens wel live op de Nederlandse bondssite en weer niet op de Belgische. Ik vind het ook heel irritant, vooral als ik Amsterdam wil volgen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:44 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat de wedstrijden die in België werden gespeeld wel gewoon werden bijgehouden, maar dat de sheet niet live op de website van de nijb stond maar wel op de site van de RBIHF. Zou toch wel zeer onprofessioneel zijn als er niet eens een officiële sheet live wordt bijgehouden.
Tijd voor een nieuwe website in dat geval. Nu kun ik dus op geen enkele manier Olympia Heist o/d Berg - Eaters volgen... Hoort toch niet te kunnen anno 2015.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:57 schreef MutedFaith het volgende:
Wedstrijden staan daar bewust niet op, omdat de liveticker vastloopt als iemand er geautomatiseerd data vanaf probeert te trekken.
Klopt, op Twitter (en soms ook Facebook) is de score van Geleen vaak wel te volgen. Geldt voor meer teams trouwens. Dus bij geen livesheet zoek ik daar altijd op.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:04 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe website in dat geval. Nu kun ik dus op geen enkele manier Olympia Heist o/d Berg - Eaters volgen... Hoort toch niet te kunnen anno 2015.
Edit: ik zie nu wel dat Eaters Live aan het twitteren is... Inmiddels 0 - 3.![]()
Als je nog wat argumenten nodig hebt om de BeNe - liga weer in te krimpen naar 10 of max 12 ploegen heb je er hier 11quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:06 schreef Gezicht het volgende:
Eaters op 0 - 11 inmiddels, dit gaat weer helemaal nergens over.
http://www.dordtsport.nl/(...)n-avontuur-in-de-usaquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:46 schreef 020man het volgende:
[..]
Barendregt is toch al 19 ofzo? Kwam van een team uit Amerika. Borgman was 15 dat ie vorig jaar naar Amsterdam kwam. Speelt ook nog gewoon in U17. Barendregt speelt volgens mij alleen in de BeNe-league.
Hmm okee, dacht dat ik had gezien dat ie ouder was toen bekend werd dat ie naar Zoetermeer ging. Maar eigenlijk heeft Zoetermeer dan maar 1 echte selectiekeeper. Barendregt is dan ook nog jeugd en Bos speelt in het tweede. Groenheijde vind ik ook niet alles, dus dan snap ik wel dat ze Holske willen. Dan kan Amsterdam het seizoen langzamerhand wel schriftelijk afdoen. De eerste drie zijn duidelijk en Zoetermeer wordt alsmaar sterker. Wordt nog heel moeilijk om dan de playoffs te halen, zeker als ze niet beter gaan spelen. Hopelijk houdt Herentals zich een beetje in morgen. Een kleine nederlaag zou mooi zijn, over meer durf ik niet te dromen. Zou wel meegenomen zijn, maar lijkt een utopie. Ben benieuwd of van Duin weer terug is van de hersenschudding.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
http://www.dordtsport.nl/(...)n-avontuur-in-de-usa
Selectie is van iets eerder, maar kloptquote:Op zaterdag 21 november 2015 10:32 schreef MutedFaith het volgende:
Joey Beeren is toch terug naar Eindhoven?
Er had inderdaad wat meer in gezeten, maar met zo'n keeper ben je kansloos. Maakte drie blunders en ook alle 1 tegen 1 situaties gingen erin. Herentals speelde als een soort counterploeg, maar deed wel wat Amsterdam na liet...scoren. Met een betere keeper en wat meer scherpte voorin had een stuntje mogelijk geweest. Wel was ik tevreden over de wedstrijdmentaliteit. Als de tegenstander sterker is kun je ze het alsnog moeilijk maken door strijd erin te gooien. En dat deden te mannen.quote:Op zondag 22 november 2015 10:17 schreef Karina het volgende:
Amstel TIjgers helaas gisteren met 4-7 verloren van Herentals. Was wel een attractieve wedstrijd en voor zover ik het als 'leek kan beoordelen had er wel wat meer ingezeten. Maar waar Amstel TIjgers voor een goal kansen nodig had, had Herentals er maar 1 nodig. Plus Herentals maakt gewoon heel goed gebruik van de PP.
Lichtpuntje: meeste tegengoals voor Herentals dit seizoen.
Petje af voor de referees overigens, die lieten lekker doorspelen en floten niet voor elke scheet.
Die goal was inderdaad niet echt sterk gekeept. Verder ging hij volgens mij bij de derde en vierde goal ook in de fout. Liet de puck onder hem doorgaan en was hem vervolgens kwijt waardoor Herentals via een simpele tip in kon scoren. En liet de puck ook nog een keer uit de handschoen vallen waardoor de Belgen ook konden scoren. Daarnaast wat ik al zei wist je als aanvaller bij een 1 op 1 eigenlijk al zeker dat hij erin zou gaan. Heeft ook wel een paar reddingen gemaakt, maar dat mag ook wel als goalie. Voor de wedstrijd stond ik nog even met iemand te praten die zich afvroeg waar Jacob van Duin was. Die vond van Rijswijk tegen Heerenveen ook al niks en vond gisteren na de wedstrijd ook dat hij geblunderd had. Overigens was ook de vraag waar Mackie-Kwist was. Ging een verhaal de ronde dat er zich wat had voorgevallen en hij uit de selectie was gelaten. Of dat klopt weet ik niet. Van Duin wist ik trouwens wel, die is nog niet hersteld van zijn hersenschudding opgelopen tegen Eindhoven. Hopelijk is die snel weer terug. Ook al heeft die ook zo zijn dingen is hij toch nog beter dan de huidige goalie.quote:Op zondag 22 november 2015 11:58 schreef sp3c het volgende:
die blunders heb ik ff gemist denk ik
welke doelpunten waren dit?
ik zag 1 foutje (tweede doelpunt denk ik) waarbij hij het schot (naast) liet gaan waarna hij door een crazy mad bounce terug voor zijn goal en toevalligerwijs recht op de stick van een belgische aanvaller terechtkwam
verder een dikke voldoende wat mij betreft
Vind ik niet. Het hangt er ook vanaf hoe dingen gebeuren. Het zag er ook gewoon weifelend uit bij hem. Ik zit elke keer met samengeknepen billen als hij op doel staat en er is kansrijke mogelijkheid voor de tegenstander om te scoren. Op het laatst had hij nog wel wat goede reddingen en dan klap ik daar ook voor. Maar toen was het kalf al verdronken en ik vond (en met mij meerdere mensen) dat het mede door de goalie kwam. Ik zal het ook nog even voor hem opnemen. Ik hoorde dat iemand zei dat die zesde goal, afstandsschot van Engelen, ook houdbaar was voor van Rijswijk. Daar was ik het dus niet mee eens, want die was gewoon goed ingeschoten.quote:Op zondag 22 november 2015 12:37 schreef sp3c het volgende:
mjah zo kun je alles wel op de goalie afschuiven
'hij hield hem niet tegen dus hij heeft geblunderd'
Melancon had wel wat leuke individuele acties, maar was teveel ego bezig. En veel gezeur inderdaad. Donny van Musscher is wel een speler waar ik fan van ben.quote:Op zondag 22 november 2015 14:45 schreef sp3c het volgende:
leukste speler bij de Belgen vond ik #17 Yente Franssen
geen puntjes vandaag maar keihard werken, Tyler Melancon viel me niet zo op ... veel zeiken bij de scheids, had ik wat meer van verwacht
bij Amsterdam vooral van Hoorn, van Musscher en Lam die de kar trokken in de aanval en die missen toch wat skills nog
ook exemplarisch dat je bij je eerste powerplay je twee beste spelers (van de Velden en Oosterveld) op het strafbankje hebt, die moeten echt een beetje gaan dimmen
Melancon is veruit de beste speler in de BeNe-ligaquote:Op zondag 22 november 2015 14:55 schreef 020man het volgende:
[..]
Melancon had wel wat leuke individuele acties, maar was teveel ego bezig. En veel gezeur inderdaad. Donny van Musscher is wel een speler waar ik fan van ben.
Kleine overwinning voor Geleenquote:Op zondag 22 november 2015 15:31 schreef Gezicht het volgende:
Ik ben eens benieuwd naar Luik vanavond, heb geen flauw idee wat voor niveau ik van ze moet verwachten.
Ik hoop iig wel op wat meer tegenstand. Telkens dik winnen wordt ook wat saai zo.quote:Op zondag 22 november 2015 16:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kleine overwinning voor Geleen
De thuiswedstrijden zijn tot nu toe nog niet bepaald spannend geweest.quote:Op zondag 22 november 2015 19:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ook net 60% van de wedstrijden gewonnen
Enig idee waarom Mackie niet meedeed trouwens?quote:Op zondag 22 november 2015 14:55 schreef 020man het volgende:
[..]
Melancon had wel wat leuke individuele acties, maar was teveel ego bezig. En veel gezeur inderdaad. Donny van Musscher is wel een speler waar ik fan van ben.
En daar gaat het uiteindelijk om natuurlijk.quote:Op zondag 22 november 2015 22:34 schreef Gezicht het volgende:
Vanavond iig wel weer een echte spannende en vermakelijke wedstrijd gezien.
quote:Op zondag 22 november 2015 22:34 schreef Gezicht het volgende:
Vanavond iig wel weer een echte spannende en vermakelijke wedstrijd gezien.
quote:Op zondag 22 november 2015 16:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kleine overwinning voor Geleen
Hij kan zich gewoon bij een andere club aanmeldenquote:Op woensdag 25 november 2015 11:06 schreef sp3c het volgende:
Leuven verliest zijn eerste twee wedstrijden (Tilburg en Nijmegen) reglementair met 5:0 omdat ze 1 import te veel hadden, zakken nu af naar een gedeelde zevende plek met 6 punten (Red Eagles ook 6), Tilburg stijgt naar plek 1
http://www.ijshockey.com/(...)ntair-verlies-leuven
mazzeltje voor de Devils ... hadden ze ook wel nodig
vind het ergens wel jammer dat Jordan Steger die wel in Leuven op school zit maar (meen op Twitter gezien te hebben dat hij een kamer deelt met Darge) niet mee kan doen want hij kan het niveau prima aan (3 goals en een assist in die twee wedstrijden) maar goed
regels zijn regels
Mooi, Turnhout miste toch echt flink wat breedte tot nu toe.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:02 schreef MutedFaith het volgende:
2 nieuwe spelers voor Turnhout trouwens. Deden afgelopen weekend voor 't eerst mee: Lars Peek en Mickey van Loon. Beide overgekomen van Tilburg2.
Geen idee, hoop dat hij er dit weekend weer bij is. Is een van de betere aanvallers. Na het afhaken van Quincy Merk en het in de verdediging zetten van Kathan en Hoogenraad blijven er zo steeds minder aanvallers over. Was het trouwens niet zo dat Mackie tot het nieuwe jaar geldt als import en er met dus met hem en Forward twee imports bij Amsterdam spelen. Ik had zoiets ergens zien staan. Als dat zo is en Mackie vanaf januari geen import meer is, misschien dat dan Prudden (die als import geldt) alsnog bij de selectie komt. Dat zou wellicht iets kunnen verklaren. Dan speelt hij in ieder geval voor de club. Misschien een wilde fantasie van mij, maar dat komt alleen maar omdat ik hoop dat Prudden nog bij de hoofdmacht komt.quote:Op zondag 22 november 2015 22:38 schreef Karina het volgende:
Enig idee waarom Mackie niet meedeed trouwens?
Geen leuk begin voor hen aldaar. Herentals uit al ruim verloren en de komende twee duels tegen Heerenveen en Amsterdam. Lijkt mij ook 2x 0 punten.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:02 schreef MutedFaith het volgende:
2 nieuwe spelers voor Turnhout trouwens. Deden afgelopen weekend voor 't eerst mee: Lars Peek en Mickey van Loon. Beide overgekomen van Tilburg2.
reken maar uitquote:Op woensdag 25 november 2015 23:16 schreef 020man het volgende:
[..]
Geen idee, hoop dat hij er dit weekend weer bij is. Is een van de betere aanvallers. Na het afhaken van Quincy Merk en het in de verdediging zetten van Kathan en Hoogenraad blijven er zo steeds minder aanvallers over. Was het trouwens niet zo dat Mackie tot het nieuwe jaar geldt als import en er met dus met hem en Forward twee imports bij Amsterdam spelen. Ik had zoiets ergens zien staan. Als dat zo is en Mackie vanaf januari geen import meer is, misschien dat dan Prudden (die als import geldt) alsnog bij de selectie komt. Dat zou wellicht iets kunnen verklaren. Dan speelt hij in ieder geval voor de club. Misschien een wilde fantasie van mij, maar dat komt alleen maar omdat ik hoop dat Prudden nog bij de hoofdmacht komt.
In een online artikel van een klein jaartje terug heeft hij aangegeven eventueel wel weer in Nederland te willen spelen. Al was er toen nog sprake van de Eredivisie. Aangezien hij niks lijkt te hebben mag hij van mij terugkomen naar Amsterdam.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ligt er aan of hij in Nederland wil wonen, als hij dat wil weet hij vast wel de weg naar de Jaap Eden hal te vinden
Zou ook een mogelijke Oranje speler zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |