SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links:
Max Verstappen
Scuderia Toro Rosso
Formula 1
Max Verstappen on F1.com
Official news message on F1.com
[ Bericht 4% gewijzigd door WEST op 25-08-2015 10:30:33 ]Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 00:38 schreef VacaLoca het volgende:
Mja zelfs met regen wordt t 'm niet op Spa vrees ik. Monza al helemaal niet. Signapore is de beste kans op punten
Altijd leuk, dit soort voorspellingenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 08:47 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ze komen vermogen te kort, Spa, Monza, Sochi het wordt allemaal niks.
Singapore, Suzuka, Mexico zijn de plekken dat ie echt nog een kans op scoren heeft.
Met nog een keer de beelden erbij, zolang ze online staanquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:31 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Met nog een keer de beelden erbij, zolang ze online staan
Een geluk zoals het weg vallen van een Vettel, Hulkenberg en een Maldonado reken je niet mee in een voorspelling.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:20 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Altijd leuk, dit soort voorspellingen
1e rondequote:Op maandag 24 augustus 2015 14:13 schreef VacaLoca het volgende:
Past mooi bij dat 'round the outside' filmpje van 'm
Zijn er geen onboard beelden vanaf begin?
Want?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:50 schreef tong80 het volgende:
Hopen dat ie zakt voor z'n eerste rij-examen.
Danke!quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:29 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
1e ronde
vanaf 50 sec Fagnes tot busstop
Geen rekening houden met uitvallers Als als als alsquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:27 schreef nils7 het volgende:
[..]
Een geluk zoals het weg vallen van een Vettel, Hulkenberg en een Maldonado reken je niet mee in een voorspelling.
En het circuit lag hen ook niet, hooguit P10 als er niemand voor hem weg viel.
Races zat gehad waarbij er maar 1 uitvaller was.
Als het hele jaar al vrij weinig mensen uitvallen ga ik daar geen rekening mee houden nee voor een voorspelling.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen rekening houden met uitvallers Als als als als
Iets voor de OP? Daar zijn geen nieuwe vids meer aan toegevoegd sinds Macau.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:18 schreef Atreidez het volgende:
Alleen commentaar er tussendoor en delen niet fullscreen Wel z'n start erbij, en die was ook prachtig.
En dan Olav Mol nadoen. Liefst het commentaar van de inhaalactie van Alonso op MSC in de 130R!quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:42 schreef Fer het volgende:
Het werkt wel aanstekelijk. Kon het net ook niet laten om de A200 -> A9 ri. Utrecht volgas in de buitenbocht te nemen.
Wauw, hierin zie je ook dat hij Alonso in ronde 1 aan de binnenkant inhaalt bij Blanchimont.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:29 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
1e ronde
vanaf 50 sec Fagnes tot busstop
Vanwege treuzelen en niet vlot genoeg doorrijden?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:50 schreef tong80 het volgende:
Hopen dat ie zakt voor z'n eerste rij-examen.
Toen ik bijna elke dag van Amersfoort naar Ede reed, deed ik dat steeds met mijn bestelbus bij knooppunt A1 > A30. Iedereen bleef braaf achter elkaar rijden terwijl er nog een linker rijbaan is, ik richtte er mijn bus zo op in dat niet mijn hele bus overhoop lag van het aanremmen van de bocht, rustig maar toch vlot rechtsafslaan en dan nog wat plekjes goed te maken in de acceleratie. Gaf echt een kick, elke keer weerquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:42 schreef Fer het volgende:
Het werkt wel aanstekelijk. Kon het net ook niet laten om de A200 -> A9 ri. Utrecht volgas in de buitenbocht te nemen.
Ha ha haquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vanwege treuzelen en niet vlot genoeg doorrijden?
Whehehetwitter:former_f1doc twitterde op zaterdag 22-08-2015 om 19:22:09 Just saw video of De Jong's accident. 1) no one, ever, went into that corner 2 abreast without crashing (think Irvine/Burti) ... reageer retweet
Mja ze hebben even gemist dat Sauber redelijk backwards is. Wel mazzel dat er 2 Mercedesjes uitvallen, als die hadden gereden was dat -2 plaatsen geweest, en Ricciardo reed ook wel beter rond. 11e van het veld is buiten de punten, maar goed dat is als, telt uiteindelijk niet.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:20 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Altijd leuk, dit soort voorspellingen
Ik vond die eerste keer binnendoor echt super mooi. Die tweede gaf mij een hartverzakking. Aan de ene kant denk ik "doe dat nou niet" aan de andere kant... zonder deze acties zou Max geen Max zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:36 schreef Geralt het volgende:
En Max deed dat 2x daar. 1x binnendoor bij Alonso en die buitenom later.
De examinator die het lef heeft om Max Verstappen te laten zakken dan moet je wel echt gigantische kloten hebben, met alle bagger dat je dan over je heen krijgt. Ik zou dan meteen maar een schuiladres zoeken voor de internationale pers en zijn fans van over de hele wereld.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:50 schreef tong80 het volgende:
Hopen dat ie zakt voor z'n eerste rij-examen.
Had een Nederlandskampioen motorcross hier uit Zaltommel.
Max tijdens z'n examen "kut, apex gemist, komt van de zenuwen".quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 02:28 schreef MakkieR het volgende:
[..]
De examinator die het lef heeft om Max Verstappen te laten zakken dan moet je wel echt gigantische kloten hebben, met alle bagger dat je dan over je heen krijgt. Ik zou dan meteen maar een schuiladres zoeken voor de internationale pers en zijn fans van over de hele wereld.
!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 05:20 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Max tijdens z'n examen "kut, apex gemist, komt van de zenuwen".
Elke coureur heeft hinder van de regen. De een is daar beter in dan de ander. Tevens is regen een grote gelijkmaker. De auto waarin je zit doet er dan veel minder toe en het komt meer op de coureur aan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 02:24 schreef MakkieR het volgende:
Kan iemand mij even uitleggen waarom half Nederland elke race hoopt op regen, Is het dan uitgesloten dat ook Max er hinder van kan hebben, terwijl we eigenlijk er al vanuit gaan dat regen op de baan gelijk staat aan winst voor Max.
De TR heeft minder motorvermogen dan de Mercedessen en Ferrari's, als de baan nat is kunnen die minder hard terwijl de TR relatief minder aan snelheid hoeft in te boeten om de limieten van de grip op te zoeken. Verder kan Max zoals eerder gemeld wel een aardig potje sturen en dat helpt ook enorm om die limieten op te zoeken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 02:24 schreef MakkieR het volgende:
Kan iemand mij even uitleggen waarom half Nederland elke race hoopt op regen, Is het dan uitgesloten dat ook Max er hinder van kan hebben, terwijl we eigenlijk er al vanuit gaan dat regen op de baan gelijk staat aan winst voor Max.
Dit!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 06:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Elke coureur heeft hinder van de regen. De een is daar beter in dan de ander. Tevens is regen een grote gelijkmaker. De auto waarin je zit doet er dan veel minder toe en het komt meer op de coureur aan.
Dat Max in de regen prima uit de voeten kan heeft hij vorig jaar reeds bewezen door tijdens de regen in
een F3 auto 2 seconden sneller te zijn dan het hele veld op een circuit wat in 50 seconden rondging.
Dat was zijn eerste echte regenrace in de autosport. Achteraf gaf hij aan dat het eigenlijk net karten was qua snelle lijnen zoeken en vinden. Max heeft in de karts veel gereden in de regen en daar veel ervaring mee.
Dat hij dan in zijn eerste regenrace in een auto zoiets laat zien geeft aan dat hij prima uit de voeten kan in de regen
Iemand die ook erg goed was in de regen was Senna. En waarom was dat? Omdat hij in zijn eerste regenrace in de karts er compleet geen zak van bakte en vervolgens steevast iedere keer als het regende in die kart kroop. Maakte niet uit hoe kut en koud het was. Daar heeft Senna de basis gelegd voor het prima uit de voeten kunnen in de regen. En die basis heeft Max ook.
Dat allemaal gezegd hebbende is regen erg listig en natuurlijk zal hij ook een keer van de baan schieten in de regen.
Haha wat een baas. Word je ff buitenom afgepist door een ventje van 17quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:29 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
1e ronde
vanaf 50 sec Fagnes tot busstop
FI is wel behoorlijk op komen zettenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja ze hebben even gemist dat Sauber redelijk backwards is. Wel mazzel dat er 2 Mercedesjes uitvallen, als die hadden gereden was dat -2 plaatsen geweest, en Ricciardo reed ook wel beter rond. 11e van het veld is buiten de punten, maar goed dat is als, telt uiteindelijk niet.
Als iedere auto heel blijft haalt Max normaal geen punten op de snelle banen, maar in Spa zat t mee.
Ohja, 13e van het veld zelfs. Heeft ie er nog wat op de baan achter zich gehouden. Sws bottas want die reed matig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:22 schreef nils7 het volgende:
[..]
FI is wel behoorlijk op komen zetten
inderdaad en ze zitten erbij.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:28 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Iets voor de OP? Daar zijn geen nieuwe vids meer aan toegevoegd sinds Macau.
Hij kon er weinig aan doen dat hij de verkeerde band kreeg natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ohja, 13e van het veld zelfs. Heeft ie er nog wat op de baan achter zich gehouden. Sws bottas want die reed matig.
Max: "Oké, box box box!"quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 05:20 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Max tijdens z'n examen "kut, apex gemist, komt van de zenuwen".
hi la rischquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:36 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Max: "Oké, box box box!"
Examinator: "Eh, wat is er?"
Max: "Ik heb meer vleugel nodig!"
Examinator:
Vervolgens bij iedere horizontale witte lijn op de weg: "Hey, waar zit hier de DRS?!"
Examinator: "Die heb je niet?"
Max: "Oh issie nog disabled? Maar wanneer wordt die dan enabled?"
Examintor: "Zucht.. we gaan hier rechtsaf. "
Vervolgens bij ieder stoplicht: *Brrrrm brrrrm brrrrrm*
Examinator: "Wat ben je nou aan het doen?"
Max: "Clutch bite point testen natuurlijk!"
Examinator: "Och jah natuurlijk, wat stom dat ik daar niet aan gedacht heb."
Leuk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:36 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Max: "Oké, box box box!"
Examinator: "Eh, wat is er?"
Max: "Ik heb meer vleugel nodig!"
Examinator:
Vervolgens bij iedere horizontale witte lijn op de weg: "Hey, waar zit hier de DRS?!"
Examinator: "Die heb je niet?"
Max: "Oh issie nog disabled? Maar wanneer wordt die dan enabled?"
Examintor: "Zucht.. we gaan hier rechtsaf. "
Vervolgens bij ieder stoplicht: *Brrrrm brrrrm brrrrrm*
Examinator: "Wat ben je nou aan het doen?"
Max: "Clutch bite point testen natuurlijk!"
Examinator: "Och jah natuurlijk, wat stom dat ik daar niet aan gedacht heb."
Servus TV = Red Bullquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Het jong is haast vaker op de Oostenrijkse tv dan op de Nederlandse.
Maar het is niet zo dat Sainz het slecht doet dit jaar, integendeelquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:47 schreef TargaFlorio het volgende:
Dus is het niet gek dat hij daar vaak te zien is.
Wordt Sainz ook zo vaak uitgenodigd? Ik verwacht van niet overigens. Is minder interessant, spreekt waarschijnlijk ook geen Duits.
Komt uit Limboland dus halve Duitser.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:00 schreef Geralt het volgende:
Zijn Duits is echt goed. Kudo's daarvoor.
Ik ook, maar ik spreek maar half zo goed Duits. Ik kan me prima redden, daar niet van, maar zeker 21 jaar geleden sprak ik niet zo goed Duits als dat kereltje nu doetquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Komt uit Limboland dus halve Duitser.
Ik kan er nog weinig over zeggen, zn kwali's zijn over het algemeen goed, neemt weinig risico's, daarom ook weinig fouten, maar heeft te veel pech gehad tijdens races om er zinnige uitspraken over te doen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Maar het is niet zo dat Sainz het slecht doet dit jaar, integendeel
Die ongemakkelijke, niet-spontane applausjes, die op de vreemdste momenten komen.quote:
Het programma wordt uitgezonden vanuit Hangar-7 op Salzburg Airport. De akoestiek daar is door de gigantische hal zodanig slecht, dat je zelfs op de afstand dat het publiek zit de interviewer of gasten niet kan verstaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:40 schreef marcodej het volgende:
En waarom heeft het publiek oortjes in?
quote:
quote:
Oké... dat was dus geen succes.quote:
En duidelijk even slikken voor Jos toen het over Wilson ging. En dat was nog voor het overlijden van Wilson.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:31 schreef Geralt het volgende:
Even gekeken. Leuk interview. En veel waardering vanuit het publiek, zowel voor Jos als voor Max. Mooi om te zien
Dat viel me ook op. Wel terecht natuurlijk. Je zoon van amper 17 zit in het F1 wereldje wat dit jaar voor het eerst sinds Senna weer een dodelijk slachtoffer te betreuren gehad heeft en dan heeft je oud teamgenootje een zeer zeer zwaar ongeval gehad waarbij iedereen zich kon afvragen of dat wel te overleven was en dan gaat het over gevaar in de sport en of hij niet bang is en dergelijke.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:26 schreef Vriezzer het volgende:
En duidelijk even slikken voor Jos toen het over Wilson ging. En dat was nog voor het overlijden van Wilson.
Max en Jos zijn slogan is nu ook Overtaking is an Art. Zo is het ook, zoals Max kan inhalen zo konden alleen de echt grote mensen zoals Senna en Schumacher het.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:33 schreef Geralt het volgende:
Ik heb nog eens een flink aantal inhaalacties van Max teruggekeken. Zowel van de eerste helft van het seizoen van de F1 als het hele seizoen F3 vorig jaar.
Wat daarbij opvalt (mij in elk geval) is de manier van inhalen. En ik denk dat je die manier inmiddels wel zijn specialiteit mag noemen.
Buitenlangs sturen en als je er in die bocht voorbij kan prima en anders zitten blijven zitten blijven zitten blijven en de volgende bocht zit ie dan aan de binnenkant.
Dat doet ie ogenschijnlijk alleen waarbij de volgende bocht ook daadwerkelijk de andere kant op gaat (zodat hij dus niet weer moet proberen om buitenlangs te gaan als de bocht dezelfde kant op gaat), en daar heeft hij dan het voordeel van de binnenbocht houden.
Precies dus hoe hij het afgelopen weekend ook weer in Blanchimont deed. Buitenlangs lukte net niet, dus dan maar zitten blijven voor de volgende bocht.
Ik zie er dat maar weinig doen in de F1 als ik eerlijk ben. De meeste doen het nagenoeg nooit zelfs. Die doen alleen maar aan uitremacties.
Prachtig om te zien in elk geval, gewoon een paar bochten lang vechten om een plek en hem dan pakken. Veel mooier dan uit de slipstream komen, binnenkantje en klaar. Zoals het gros dus doet.
Volgens mij laten veel coureurs zich daarom ook verrassen door Max. Simpelweg omdat ze het niet verwachten.
Heerlijk om te zien in elk geval
Het mag nog een stukje minder wild allemaal. Bij drie van zijn acties zondag kwam hij baan te kort.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:34 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Max en Jos zijn slogan is nu ook Overtaking is an Art. Zo is het ook, zoals Max kan inhalen zo konden alleen de echt grote mensen zoals Senna en Schumacher het.
Als Max binnen 3 a 4 jaar in een wk auto zit, wint hij heel wat gp's. Max gaat heel wat records verbreken, ben ik wel van overtuigd. Zeker na een half seizoen F1. Zelden zo een goed debuut seizoen van iemand meegemaakt. Hamilton en Vettel waren de laatste met zo een goed debuutseizoen.
En we weten allemaal wat die zijn geworden, meervoudig WK.
De STR had op Spa flink minder vleugel staan om mee te kunnen komen op snelheid. Ik denk dat Max daarom wat meer last had van verlies van downforce Hij ving het wel keurig op.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het mag nog een stukje minder wild allemaal. Bij drie van zijn acties zondag kwam hij baan te kort.
Alesi had ook een stormachtige eerste anderhalf jaar en heeft het niet ingelost. Je kunt er vaak wel jaren op teren.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:34 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Max en Jos zijn slogan is nu ook Overtaking is an Art. Zo is het ook, zoals Max kan inhalen zo konden alleen de echt grote mensen zoals Senna en Schumacher het.
Als Max binnen 3 a 4 jaar in een wk auto zit, wint hij heel wat gp's. Max gaat heel wat records verbreken, ben ik wel van overtuigd. Zeker na een half seizoen F1. Zelden zo een goed debuut seizoen van iemand meegemaakt. Hamilton en Vettel waren de laatste met zo een goed debuutseizoen.
En we weten allemaal wat die zijn geworden, meervoudig WK.
Tja, keuzes keuzes keuzes. Hij had een contract bij Williams, maar kon naar Ferrari en dat was z'n grote droom. De rest weten wequote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alesi had ook een stormachtige eerste anderhalf jaar en heeft het niet ingelost. Je kunt er vaak wel jaren op teren.
Ik zie het meer als een soort onbevangenheid. Dat hebben wel meer rookies die snel door de ranks richting de F1 stromen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het mag nog een stukje minder wild allemaal. Bij drie van zijn acties zondag kwam hij baan te kort.
quote:Sommigen zeggen dat Onze Lieve Heer hoogstpersoonlijk bij hem langs is geweest en hem heeft gesmeekt of Hij zijn rechtervoet eventjes mag lenen.
Ik heb begrepen dat veel coureurs hun beklag hebben gedaan bij Bernie en de FIA; dit kan zo niet langer doorgaan. Ze voelen zich in hun hemd gezet door een tiener zonder rijbewijs. Bottas werd na een zoekactie van stewards en baancommissarissen na drie uur teruggevonden in de omringende bossen, huilend tegen een boom. Van Nasr is tot op heden niets meer vernomen. Zijn wagen werd verlaten langs de baan teruggevonden. Het schijnt dat hij ergens in Brazilië op het strand watermeloenen verkoopt.
Sommigen zeggen dat hij niet op aarde is verwekt, anderen zeggen dat hij helemaal niet is verwekt maar dat hij half mens en half race auto is.
Massa piepte dat hij zich gekleineerd voelde, Kimi murmelde dat hij ijskoude rillingen kreeg van Max en Perez was alleen maar druk met de diverse vacaturesites op internet. De rijders hebben gelijk gekregen, dit kon inderdaad niet langer doorgaan. De actie -waarbij Max in één zucht Kimi voor Les Combes passeert, vervolgens Massa rechts verschalkt en Perez na het uitkomen van de bochtencombinatie voorbij rijdt- wordt geschrapt. In plaats daarvan mag Max een heel moedige doch vergeefse poging wagen om Kimi te passeren. Oud-coureurs, commentatoren en analisten zullen deze inhaalpoging prijzen en daarmee nogmaals het talent van Max benadrukken.
Sommigen zeggen dat zijn heerschappij vijftien jaar gaat duren en dat hij daarna de baas van de Formule 1 wordt. Er is niemand die dat tegenspreekt.
Hoewel Bottas letterlijk door Max het bos in werd gestuurd mag deze actie wel blijven staan. Frank Williams verhinderde dat ook deze werd geschrapt. Hij verontschuldigde zich hoogstpersoonlijk bij Max voor het gedrag van Massa en noemde hem zelfs een huilebalk. De actie van Max op Bottas was een leermoment voor de Fin en de psychiaters hadden gezegd dat het voor zijn genezingsproces beter was om zijn beperkingen onder ogen te zien.
Sommigen zeggen dat zijn linkertepel de vorm van het circuit van Spa-Francorchamps heeft.
Over de twee inhaalacties van Max in Blanchimont is veel discussie geweest. Alonso werd hier bij het ingaan van de bocht binnendoor ingehaald en Nasr in de bocht buitenom. Zelden vertoond, en vaak in tranen eindigend. Alonso gaf uiteindelijk toe, maar onder voorwaarde dat de actie niet live op tv wordt uitgezonden en in de samenvattingen slechts terloops wordt genoemd.
De actie buitenom op Nasr, daar was meer discussie over: Eigenlijk kon deze helemaal niet. Daniël de Jong was een dag eerder in dezelfde bocht bij precies dezelfde actie keihard eraf gegaan. Niemand haalt daar in. En tóch deed Max het en hij hield voet bij stuk, deze actie leverde hij niet in. Maar hij ging er wel mee akkoord dat hij tijdens het passeren niet een spelletje simracing op zijn stuur zal spelen terwijl hij een banaan eet.
Sommigen zeggen dat hij 'The Stig' in levende lijve heeft ontmoet. Wij weten niet wat er toen gebeurd is, maar Top Gear bestaat niet meer.
Het enige wat wij weten is dat hij Max Verstappen heet en racen in zijn bloed heeft.
Vettel presteerde nog wel een stukje meer en overklaste zijn teamgenoot totaal. Was ook een stukje ouder natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:34 schreef alwaysonhold het volgende:
Hamilton en Vettel waren de laatste met zo een goed debuutseizoen.
Tarso Marquez was natuurlijk niet de beste uitvinding sinds stromend water.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 07:22 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Vettel presteerde nog wel een stukje meer en overklaste zijn teamgenoot totaal. Was ook een stukje ouder natuurlijk.
Alonso in een Minardi destijds was ook knap.
Wat een intens kneuzig stuk, bijna net zo 'grappig' als die rijlessketch.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 06:44 schreef Geralt het volgende:
Stukje wat ik ergens op internet tegen kwam:
[..]
Wat vreemd is want in 96 was dat de verrassing van het seizoen..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 07:58 schreef nils7 het volgende:
[..]
Tarso Marquez was natuurlijk niet de beste uitvinding sinds stromend water.
Ferrari of McLaren zijn de enige topteams waarop je kan bouwen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vond Toranosuke Takagi altijd veel potentieel hebben. Hij had bijvoorbeeld Rosset op twee ronden achterstand gereden in de 1998 Argentijnse GP en een aantal zeer goed kwalificaties afgewerkt. 13de op de grid bij zijn debuut in de Tyrrell bijvoorbeeld. Maar dit geheel terzijde allemaal natuurlijk.
Wat Maxie betreft denk ik dat hij het goed doet al komt hij wat wild over en is hij het kwalificatie duel aan het verliezen. Het lijkt me lastig voor zijn kamp om zijn volgende stap te plannen want voor RBR ziet de toekomst er niet zo rooskleurig uit. Ik zou er als coureur niet vrolijk van worden om iedere keer te moeten lezen dat ze de stekker eruit willen trekken als de prestaties niet verbeteren. Het zou spectaculair zijn om hem in de tweede Ferrari te zien vanaf 2017 al lijkt het me niet makkelijk om met Vettel in een team te zitten.
Ja het lijkt me nogal demotiverend voor iedereen binnen Red Bull om te moeten lezen dat stoppen een serieuze mogelijkheid is. Als je dan als RBR personeelslid de mogelijkheid krijgt om naar een team als McLaren over te stappen zou ik het altijd doen. Nogal dom dus van Mateschitz/Marko om het zo te spelen maar de frustraties zitten kennelijk hoog. Op deze manier de druk opvoeren op Renault lijkt me ook overbodig want die hebben zelf ook wel in de gaten dat ze voorschut staan en dat het beter moet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:22 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ferrari of McLaren zijn de enige topteams waarop je kan bouwen.
Ondanks dat Ferrari het om de zoveel tijd roept, roept Red Bull het me iets te vaak.
En van Mercedes is het ook geen publiek geheim dat die er mee zullen nokken zodra ze geen podia meer scoren.
Kon er flink om lachen, vooral dat laatste stukquote:Op woensdag 26 augustus 2015 06:44 schreef Geralt het volgende:
Stukje wat ik ergens op internet tegen kwam:
[..]
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 06:44 schreef Geralt het volgende:
Stukje wat ik ergens op internet tegen kwam:
[..]
Max blijft iemand die de grenzen opzoekt.. en blij dat hij niet te bang is om zijn nek niet uit te steken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 06:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zie het meer als een soort onbevangenheid. Dat hebben wel meer rookies die snel door de ranks richting de F1 stromen.
De scherpe randjes zijn er meestal na een paar jaar wel vanaf. Hopelijk blijven ze bij Max.
De tweede wet van Clarke.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:02 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Max blijft iemand die de grenzen opzoekt.. en blij dat hij niet te bang is om zijn nek niet uit te steken.
Iemand die dat ook deed was Schumacher, tijdens trainingen, uitentreure rondjes rijden, bochten missen, van de baan af glijden, fouten maken.. soms zelfs crashen. Dat is de enige manier om erachter te komen waar de grenzen liggen en de rempunten, en waar je wel en niet in kan halen.
Hij had geoefend! (link klikken voor filmpje er bij)twitter:Max33Verstappen twitterde op woensdag 26-08-2015 om 16:50:17 People say I have been practising on overtaking on the outside of Blanchimont ;-) #Neverstop #BelgianGP #Overtakinghttps://t.co/ruF9ctBBKd reageer retweet
Wel grappig eigenlijk, Max lijkt een echte "next gen" racer die thuis op z'n simulator alle mogelijke inhaalacties op het volgende circuit uitprobeertquote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:18 schreef TagForce het volgende:Hij had geoefend! (link klikken voor filmpje er bij)twitter:Max33Verstappen twitterde op woensdag 26-08-2015 om 16:50:17 People say I have been practising on overtaking on the outside of Blanchimont ;-) #Neverstop #BelgianGP #Overtakinghttps://t.co/ruF9ctBBKd reageer retweet
Kwam op mn Facebook een sponsored bericht voorbij dat Max aan het racen met Project Cars, maar op alle foto's zie ik of iRacing of rFactor.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wel grappig eigenlijk, Max lijkt een echte "next gen" racer die thuis op z'n simulator alle mogelijke inhaalacties op het volgende circuit uitprobeert
Hij is met Jos langsgeweest bij Playseat... Daar heeft ie een beetje met Project Cars gespeeld. Thuis doet ie iRacing met Team RedLine.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:48 schreef nils7 het volgende:
[..]
Kwam op mn Facebook een sponsored bericht voorbij dat Max aan het racen met Project Cars, maar op alle foto's zie ik of iRacing of rFactor.
Dacht dat die foto bij m thuis was...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:29 schreef TagForce het volgende:
[..]
Hij is met Jos langsgeweest bij Playseat... Daar heeft ie een beetje met Project Cars gespeeld. Thuis doet ie iRacing met Team RedLine.
http://www.playseathq.com(...)ayseat-headquarters/quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:32 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dacht dat die foto bij m thuis was...
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:52 schreef TagForce het volgende:
[..]
http://www.playseathq.com(...)ayseat-headquarters/
Die shakers kosten volgens mij al 10000 Euro. Pedalen zo'n 800 Euro.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:13 schreef Geralt het volgende:
Zo een stoel kost 1000 euro. Zonder stuur en pedalen. En zonder die bewegingen.
Hij rijdt met een Fanatec stuur volgens mij.
Denk alles bij elkaar al vlug een paar duizend euro (meer dan 2 in elk geval. En dat is dan zonder pc en monitoren).
Zou graag zo een setup thuis willen hebben staan hoor
Groot gelijk inderdaad, al zal dit wel grotendeels gesponsord zijn. Dat voordeel hebben dit soort gasten dan ook weer.quote:
http://www.jamesallenonf1(...)gs-of-the-crash-kid/quote:In the aftermath of the Belgian Grand Prix, Sebastian Vettel has come in for a fair bit of criticism for putting himself out of contention once again and damaging his championship chances.
Spa was his third retirement of the season. He is now 31 points off the championship lead. He’s made things more difficult for himself, but with 150 points up for grabs, he can still recover.
He’s under the spotlight for a collision with Jenson Button, which put the world champion out of the race and he made five visits to the pits, including a drive through penalty. It was another messy day, when there was a clear podium to be had from his fourth place on the grid.
But he has also found support from some quarters, with some fans and pundits feeling that the penalty from the stewards was too harsh. Many of those who defend him point to his age, just 23.
But there is more to it than that.
McLaren’s Martin Whitmarsh called him the “Crash Kid” after the race, which is clever and will almost certainly stick to him for a while, increasing the pressure. And it is the pressure, in my view, that is the issue here.
Vettel is very fast and as intelligent a driver as you will find on the grid, but he’s not handling the pressure well this year. In a Red Bull car which clearly deserves to win the title – Schumacher had the title wrapped up in July or August in the years when he had such a car – Vettel feels under pressure to get the job done, but has failed to impose himself on his team mate or secure the necessary race results.
There is no doubt his weak point, exacerbated by the pressure, is impetuousness. particularly in races, as we saw in Istanbul when he collided with his team mate, or Silverstone where he insisted on a pass at the start that was never going to come off. Ron Dennis used the word “impetuous” after the race,
“It seems Sebastian is just too impetuous,” says Dennis. “Look at the incident with his own team-mate (Istanbul), look at incidents that put him out of the race. It’s good to push, it’s good to be competitive, but there are so many historical lines in motorsport and the one that fits him more than anything is, ‘To finish first, first you have to finish.’
hierbij vergeleken is mijn setup wel erg basic.Maargoed ik heb dan ook geen sponsors of een f1 salaris : p Wel erg gaaf om te zien die trainingen met atze kerkhof.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:40 schreef nils7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is niet waar die video is geschoten
Ook andere monitoren trouwens...
Maar om snel te zijn heb je zo'n setup niet nodig. Genoeg die erg snel zijn maar gewoon met een Logitech stuur en pedalen rijden. Uiteindelijk blijft het maar een simulatie.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:22 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
hierbij vergeleken is mijn setup wel erg basic.Maargoed ik heb dan ook geen sponsors of een f1 salaris : p Wel erg gaaf om te zien die trainingen met atze kerkhof.
Mijnes ook. G25. !!!!!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:22 schreef Sjemmert het volgende:
hierbij vergeleken is mijn setup wel erg basic.
weet ik rij ook zelf ook met een g27. Gaat ook niet persee om de snelheid maar gewoon om hoe het aanvoelt. En natuurlijk blijft het simulatie en niet te vergelijken met het echte werk. Maar met een setup als max voelt die simulatie echt wel een stuk beter en voel je veel meer details.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar om snel te zijn heb je zo'n setup niet nodig. Genoeg die erg snel zijn maar gewoon met een Logitech stuur en pedalen rijden. Uiteindelijk blijft het maar een simulatie.
tip: zet een progressieve veer in je rempedaal van bv gteye of nixim. Kost weinig en geeft een veel beter gevoel in je rem. En makkelijk te monteren.quote:
Rij gewoon een tijdje Renault, leer je vanzelf doseren, zonder enige vorm van tegendruk. Echt, voor het eerst rijden in een Megane, bij het remmen je giegel tegem het raam.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:01 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
tip: zet een progressieve veer in je rempedaal van bv gteye of nixim. Kost weinig en geeft een veel beter gevoel in je rem. En makkelijk te monteren.
Nergens last van.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:29 schreef Fer het volgende:
[..]
Rij gewoon een tijdje Renault, leer je vanzelf doseren, zonder enige vorm van tegendruk. Echt, voor het eerst rijden in een Megane, bij het remmen je giegel tegem het raam.
Wat is deze?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:01 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
tip: zet een progressieve veer in je rempedaal van bv gteye of nixim. Kost weinig en geeft een veel beter gevoel in je rem. En makkelijk te monteren.
Bij de standaard veer is de tegendruk van het pedaal altijd gelijk. Hierdoor moet je gokken of per auto aanleren tot hoever je je rem in kan drukken voordat je wielen blokkeren. Een progressieve veer geeft meer tegendruk naarmate je het rempedaal verder in trapt. Het rempedaal wordt dus steeds stijver wanneer je hem verder in drukt. Het verschil is dat je niet meer hoeft te onthouden hoe ver je je pedaal in kan trappen maar hoe hard je op het pedaal moet drukken, wat dus veel makkelijker/realistischer is. Tevens maakt het je rem iets stijver want de standaard veer is niet zo sterk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat is deze?
Kun je hier wat meer over vertellen?
En dat kan iemand met 2 linkerhanden erin zetten zonder iets stuk te maken?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 07:15 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Bij de standaard veer is de tegendruk van het pedaal altijd gelijk. Hierdoor moet je gokken of per auto aanleren tot hoever je je rem in kan drukken voordat je wielen blokkeren. Een progressieve veer geeft meer tegendruk naarmate je het rempedaal verder in trapt. Het rempedaal wordt dus steeds stijver wanneer je hem verder in drukt. Het verschil is dat je niet meer hoeft te onthouden hoe ver je je pedaal in kan trappen maar hoe hard je op het pedaal moet drukken, wat dus veel makkelijker/realistischer is. Tevens maakt het je rem iets stijver want de standaard veer is niet zo sterk.
Ik heb zelf die van gteye, koste geloof ik iets van 20 euro. De veer die oorspronkelijk in de rem zat heb ik in de koppeling gezet en die van de koppeling in het gaspedaal, waardoor deze ook iets stijver zijn nu. Eigenlijk raad ik iedereen met een g25/g27 aan er zoon progressieve veer in te zetten want het geeft echt een significante verbetering voor die 2 tientjes.
Die wordt bij de teams ook veel gebruikt in hun simulatoren heb ik eens gelezen. Dan wel niet de consumentenversie maar de pro versie. Die wij niet kunnen kopen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 07:47 schreef Party_P het volgende:
in het filmpje van de BBC, bij Max en Jos thuis leek het er sterk op dat hij rFactor gebruikte, herkende het aan de tijdwaarneming rechtsonder in beeld.
uit mijn hoofd alleen een schroevendraaier inbussleutels en dopsleutel. Kijk anders even dit filmpje voor een review en how to install.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
En dat kan iemand met 2 linkerhanden erin zetten zonder iets stuk te maken?
Ik heb een schroevendraaier qua gereedschap
Cool. Nooit geweten. Misschien dat ik die maar eens moet bestellen dan. Ziet er uit alsof ik dat met mijn 2 linkerhanden ook best wel voor elkaar ga krijgen. Thanksquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:47 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
uit mijn hoofd alleen een schroevendraaier inbussleutels en dopsleutel. Kijk anders even dit filmpje voor een review en how to install.
het stelt echt niet veel voor.
Geen probleem man ! zoals ik al zei echt een aanrader voor iedereen die wat meer gevoel wilt in zijn rempedaal, zonder daarvoor gelijk 100-300eu aan uit te geven voor een load cell. Als je nog vragen hebt kun je altijd even een pb sturen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Cool. Nooit geweten. Misschien dat ik die maar eens moet bestellen dan. Ziet er uit alsof ik dat met mijn 2 linkerhanden ook best wel voor elkaar ga krijgen. Thanks
twitter:Max33Verstappen twitterde op donderdag 17-09-2015 om 15:21:40 From the first moment we've met. You gave me a big smile on my face @MikaelaAhlinK ❤ http://t.co/KEEVimHNxe reageer retweet
Deze is 22, de meeste vrouwen van 22 gaan toch echt niet aan de haal met een jochie van 17.quote:Op donderdag 17 september 2015 18:29 schreef TargaFlorio het volgende:
Hij houdt wel van oudere vrouwen.
Tja als je 17 jaar bent en je bent F1 coureur...... tja dan kijken vrouwen niet naar een getal.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:58 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Deze is 22, de meeste vrouwen van 22 gaan toch echt niet aan de haal met een jochie van 17.
Of is Max echt zo volwassen als iedereen wil doen geloven ?
Als je 17 bent en in de formule 1 rijdt, ben je wel volwassener dan de gemiddelde 17 jarige vermoed ik zo.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:58 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Deze is 22, de meeste vrouwen van 22 gaan toch echt niet aan de haal met een jochie van 17.
Of is Max echt zo volwassen als iedereen wil doen geloven ?
Jammer dat ie geen Tamara zeiquote:Op donderdag 17 september 2015 23:25 schreef Benoves het volgende:
Op de vraag of de 17-jarige Nederlander dan liever met Ecclestone uit eten zou gaan dan met een topmodel antwoordt hij: ,,Voor honderd procent! Aan een mooie vrouw heb je niks in de Formule 1, van Bernie kan ik enorm veel leren over de sport. Mijn carrière is belangrijker dan vrouwen."
die ziet er wel leuk uit. En kan een potje sturen.quote:
Mwah, de bankrekening is ook een leuk getal anders.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:00 schreef WEST het volgende:
[..]
Tja als je 17 jaar bent en je bent F1 coureur...... tja dan kijken vrouwen niet naar een getal.
Ja, en hij heeft natuurlijk de grootste ballen van alle coureurs in het veld.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:01 schreef bluemoon23 het volgende:
Ja, als F1 coureur is hij wel een goede "catch" natuurlijk
Nee dat is Pastor.quote:Op vrijdag 18 september 2015 10:53 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ja, en hij heeft natuurlijk de grootste ballen van alle coureurs in het veld.
Maar de kans dat ie ze naar de kloten (haaa... See what I did there? ) rijdt is bij Pastor wat groter... Heb je er nog niks aan.quote:
Nee Maldonado is de grootste crashdummie op de weg, zagen we vandaag ook weer!quote:
quote:Op zondag 20 september 2015 19:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee Maldonado is de grootste crashdummie op de weg, zagen we vandaag ook weer!
Je act wordt vermoeiend.quote:
Nee dan het Pastor bashen elke race.quote:
lef heeft hij wel, het pakt alleen niet altijd goed uit!quote:Op maandag 21 september 2015 19:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee dan het Pastor bashen elke race.
Hilarisch werkelijk om die link te posten naar haspastorcrashed.
SPOILER: Hele tekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit stukkie:Is Sainz gewoon een beetje jelly of spreekt hij de waarheid?quote:Sainz cited two instances where he had obeyed team orders this season and has no plans to stop being a team player despite Verstappen's actions.
"My approach will not change," said Sainz ahead of this weekend's Japanese GP. "I know more what Max is about.
"He likes to play a bit more of maybe a 'bad boy' role and I kind of knew this, but now he has demonstrated it.
"Towards the team [my approach] is not going to change. If they call something I will trust them. I'm a team player.
"I think I behaved, when I need to be selfish I will be, but so far I've not had the opportunity or situation to show selfishness because I trust them and every time they've called for swaps I've done it.
"Malaysia in the last stint when Max overtook me, it was not an overtake.
"I let him by and everyone on the news was like 'oh what a great move' and I was like 'please, I let him by'.
Sainz solliciteert met die opmerking naar een positie als 2e rijder voor de rest van z'n carriere. Verstappen naar die van Wereldkampioen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:19 schreef DeeBee het volgende:
Sainz heeft dit niet nodig ook. Talent zat en nu jezelf overdreven neerzetten als 'teamplayer' is een beetje zielig.
Daarnaast was het gewoon een vaag moment, als het team het duidelijker had uitgelegd als 'strategie' dan was het ook anders geweest. Al is 3 rondjes voor het einde sowieso te laat...
Ach, Max zoekt denk ik niet bewust een 'bad boy' imago, maar wel het imago van een winnaar. En daar hoort ook iets van 'over mijn lijk' mentaliteit bij, wat soms betekent dat je minder een teamspeler bent maar voor jezelf gaat. Als Max uiteindelijk het niet waar maakt kan hem dat opbreken, maar ik zie ook weinig jongens in de F1 die een stoeltje krijgen 'omdat ze zo'n goede teamplayer zijn', dus de strategie van Sainz geloof ik ook niet zo in.
Nou dat weet ik zo net nog niet.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:39 schreef marcodej het volgende:
Max heeft Sainz waar hij hem hebben wil: huilend in een hoekje.
Sorry, kon het niet laten liggen.quote:
In de trainingsronde is hij afgehaakt, vanwege het uitvallen van de motor.quote:
ja preciesquote:
12quote:Op zaterdag 26 september 2015 08:56 schreef BaardHagrid het volgende:
[..]
ja precies
waar start Sainz dan?
11 omdat Hulkenberg 3 plaatsen achteruit moet.quote:
staat t al online? met wie is het?quote:Op zaterdag 26 september 2015 08:44 schreef alwaysonhold het volgende:
Max bij de BBC. Die lach van hem, geweldig. Het wordt weer een inhaalshow denkt die!
Niet in de VS.quote:Op woensdag 30 september 2015 11:30 schreef TargaFlorio het volgende:
Alcohol mag nu dus laat de podiums nu maar komen.
Daar zijn in het verleden wel vaker coureurs geweest die nog geen 21 warenquote:
mag hij niet op het podium komen daarquote:
Maar die kregen (als het goed is) geen alcohol. Bijvoorbeeld Graham Rahal in de IndyCars in 2008, toen hij 19 jaar was.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar zijn in het verleden wel vaker coureurs geweest die nog geen 21 waren
Ah, zie nu dat de jongste ooit 21 was (Vettel op Monza). Nog een mooi record die Max vast en zeker gaat verbrekenquote:Op woensdag 30 september 2015 12:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maar die kregen (als het goed is) geen alcohol. Bijvoorbeeld Graham Rahal in de IndyCars in 2008, toen hij 19 jaar was.
verstappen.nlquote:Max slaagt op z’n verjaardag voor zijn rijbewijs
Geplaatst op 30 september 2015 door Niels Hendrix
Het grootste cadeau ontving Max Verstappen vandaag van zichzelf: op zijn achttiende verjaardag is de Scuderia Toro Rosso-coureur geslaagd voor zijn rijbewijs. Een jaar geleden ontving Max al zijn superlicentie, het Formule 1-rijbewijs, waardoor hij aan Grand Prix-weekenden deel mocht nemen. En vanaf nu, na het behalen van zijn praktijkexamen, mag Max dan ook zelfstandig op de openbare weg rijden.
“Ik ben blij om achttien te zijn en ook om mijn rijbewijs gehaald te hebben”, vertelt Max aan Verstappen.nl. “Dat ik eindelijk alleen de weg op mag, geeft me meer zelfstandigheid, daar ben ik heel blij mee. Het is wel een opluchting om geslaagd te zijn. Ik was een beetje zenuwachtig om fouten te maken, maar het examen ging prima.”
In januari slaagde Max voor het theoretisch examen van het rijbewijs en sindsdien mocht hij - als in België woonachtige Nederlander - onder begeleiding autorijden, zij het alleen in België. Vandaag tijdens zijn praktijkexamen moest Max als bijzondere verrichtingen inparkeren en keren op de weg. Dat ging probleemloos, ondanks dat de jarige pas op maandagavond zijn eerste rijles had en niet meer dan vijf uur met een rijinstructeur had gereden.
Max heeft altijd gezegd liever als passagier in een straatauto te zitten dan achter het stuur. Dat is voor hem een rustmoment. “Zo denk ik daar nog steeds over. Maar als ik voortaan zelf ergens heen wil gaan, kan ik mijn eigen Renault Clio RS pakken. Die vrijheid geeft me een goed gevoel.”
Max belooft een heer in het verkeer te zijn. Een misstap kan hij zich op dat gebied ook niet veroorloven, want tegenwoordig is een gewoon rijbewijs een vereiste om als Formule 1-coureur te mogen (blijven) rijden. “Ik ga me netjes aan de regels houden”, zegt Max toe, voor hij een stukje taart tot zich neemt om deze heuglijke dag te vieren.
Dacht dat dat altijd een onderdeel was van een super licentie maar blijkbaar pas sinds de wijziging.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vreemd dat een rijbewijs vereist is in de F1
klopt, sinds de verandering. Hij blijft nu ook altijd de jongste die zijn debuut gemaakt heeft in F1quote:Op woensdag 30 september 2015 13:36 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dacht dat dat altijd een onderdeel was van een super licentie maar blijkbaar pas sinds de wijziging.
Ben ook benieuwd of ie nu ook officieel Nederlander is
Max Verstappen heeft zichzelf eenquote:Op woensdag 30 september 2015 11:11 schreef Frux het volgende:
Max Verstappen is vandaag jarig! 18 jaar, gefeliciteerd!
Prachtig Wat een coureur al, Nasr is vaak de sjaakquote:Op woensdag 30 september 2015 22:48 schreef marcodej het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_max_verstappen.html
Al zijn moves tot nu toe. Wat een coureur zeg.
Je hebt niks aan een rijbewijs in de F1, een personenwagen is niet te vergelijken met een F1 wagen en 't is een circuit waar totaal andere regels gelden dan op de openbare weg.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vreemd dat een rijbewijs vereist is in de F1
Daarom dat het me bevreemdquote:Op woensdag 30 september 2015 23:56 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Je hebt niks aan een rijbewijs in de F1, een personenwagen is niet te vergelijken met een F1 wagen en 't is een circuit waar totaal andere regels gelden dan op de openbare weg.
Is veranderd om te voorkomen dat te jonge coureurs zonder (enige) rijervaring in de F1 terecht komen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Daarom dat het me bevreemd
Ik vraag mij af in hoever Max Verstappen een onafhankelijke rijexamen heeft moeten afleggen.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Max Verstappen heeft zichzelf een
mooi verjaardagscadeau gegeven.De
Formule 1-coureur is 18 jaar geworden,
oud genoeg om zijn rijbewijs te halen.
Dat is hem in één keer gelukt,liet
Verstappen via Twitter weten. "Legal
to drive.Born to race!",schrijft hij.
Verstappen was met 17 jaar de jongste
Formule 1-coureur ooit.Op het circuit
rijden mocht hij al een tijdje,nu mag
hij ook de openbare weg op.
De jarige Verstappen had zijn examen
strak gepland.Afgelopen weekeinde
reed hij nog de grand prix van Japan,
vanmiddag gaat hij door naar Engeland.
Tenzij ze die regel ooit weer afschaffen dan he. Je kan nooits weten.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:17 schreef WEST het volgende:
[..]
klopt, sinds de verandering. Hij blijft nu ook altijd de jongste die zijn debuut gemaakt heeft in F1
Wacht even. Dit wist jij niet? Als mod zijnde en fanatieke poster in de diverse F1 topics?quote:Op woensdag 30 september 2015 13:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, zie nu dat de jongste ooit 21 was (Vettel op Monza). Nog een mooi record die Max vast en zeker gaat verbreken
Maar die hebben al ervaring met racen, zijn met karten begonnen zoals elek coureur.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Is veranderd om te voorkomen dat te jonge coureurs zonder (enige) rijervaring in de F1 terecht komen.
Niet alleen jongste coureur ooit he, ook jongste puntenscorer ooit en hopelijk snel jongste podium en jongste GP winnaar. Daar heeft ie nog ruim 2 jaar de tijd voor om Vettel van de troon te stoten. Moet lukken zou je denkenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar die hebben al ervaring met racen, zijn met karten begonnen zoals elek coureur.
Als het om de jonge leeftijd te doen is volstaat ook een leeftijdslimiet en ook die is ingesteld.
Voordeel is overigens wel dat Max nu (zolang de regels niet opnieuw veranderen) voor altijd de jongste zal zijn, da's best een record om trots op te zijn.
Ik denk volgend jaar nog niet, maar het jaar daaropquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Niet alleen jongste coureur ooit he, ook jongste puntenscorer ooit en hopelijk snel jongste podium en jongste GP winnaar. Daar heeft ie nog ruim 2 jaar de tijd voor om Vettel van de troon te stoten. Moet lukken zou je denken
Even verbeterd gezien hij in Belgie heeft afgeredenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:22 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik vraag mij af in hoever Max Verstappen een onafhankelijke rijexamen heeft moeten afleggen.
Ik zou namelijk als examinator niet graag in de schoenen willen staan om Max te laten zakken voor zijn rijbewijs. Dat nieuws gaat immers de hele wereld over en ben jij als examinator meteen een bekende Belg geworden.
Dat wordt dus een brokkenpiloot.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Even verbeterd gezien hij in Belgie heeft afgereden
http://www.foxsports.com.(...)frf3zl-1227550568072quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:45 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Ik denk volgend jaar nog niet, maar het jaar daarop
quote:START A RACE — 37 years, 9 months, 19 days
Chiron's final race start came at Monaco in 1955, aged 55 years, 9 months and 19 days
This record would come into Verstappen’s sights should he still be racing an F1 car in 2053, and the amount of time left is greater than Mark Webber’s age when he retired from F1.
Jij doet niets anders dan de hele dag max googlen?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
http://www.foxsports.com.(...)frf3zl-1227550568072
Hier een leuk artikel over hoeveel tijd Max nog heeft voor diverse records van de jongste ooit te pakken. Tevens records van de oudste ooit.
Bijvoorbeeld deze:
[..]
dat wist ik zelfsquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wacht even. Dit wist jij niet? Als mod zijnde en fanatieke poster in de diverse F1 topics?
You serious?
In de VS is er alleen een federaal ingestelde minimumleeftijd om alcohol te kopen. Consumptie is in de meeste staten legaal, alhoewel soms wel aan voorwaarden verbonden (thuis, in bijzijn van volwassenen enz.).quote:
Nee ik kwam het per toeval tegenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 04:26 schreef opreis het volgende:
[..]
Jij doet niets anders dan de hele dag max googlen?
Wist dat het Vettel was, maar wist niet dat hij 21 wasquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wacht even. Dit wist jij niet? Als mod zijnde en fanatieke poster in de diverse F1 topics?
You serious?
In de USA mag je toch al op je 16e een rijbewijs halen?quote:Op woensdag 30 september 2015 15:17 schreef WEST het volgende:
[..]
klopt, sinds de verandering. Hij blijft nu ook altijd de jongste die zijn debuut gemaakt heeft in F1
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:18 schreef fathank het volgende:
[..]
In de USA mag je toch al op je 16e een rijbewijs halen?
yessquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:18 schreef fathank het volgende:
[..]
In de USA mag je toch al op je 16e een rijbewijs halen?
Maar voor het behalen van een F1 licentie is meer nodig, o.a. leeftijd van 18 jaar.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:18 schreef fathank het volgende:
[..]
In de USA mag je toch al op je 16e een rijbewijs halen?
Eh niet eens, Zowel Jos verstappen als Jean Alesi konden het ook, maar stapten op de verkeerde momenten in de verkeerde auto.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:34 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Max en Jos zijn slogan is nu ook Overtaking is an Art. Zo is het ook, zoals Max kan inhalen zo konden alleen de echt grote mensen zoals Senna en Schumacher het.
Als Max binnen 3 a 4 jaar in een wk auto zit, wint hij heel wat gp's. Max gaat heel wat records verbreken, ben ik wel van overtuigd. Zeker na een half seizoen F1. Zelden zo een goed debuut seizoen van iemand meegemaakt. Hamilton en Vettel waren de laatste met zo een goed debuutseizoen.
En we weten allemaal wat die zijn geworden, meervoudig WK.
Jos zeer zeker.quote:Op zondag 4 oktober 2015 10:47 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Eh niet eens, Zowel Jos verstappen als Jean Alesi konden het ook, maar stapten op de verkeerde momenten in de verkeerde auto.
Ik denk niet dat Max "zomaar ff WK wordt".quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:25 schreef nils7 het volgende:
Waarom denkt iedereen dat Max zomaar ff WK wordt?
Iedereen die de F1 volgt die weet dat hij in een WK wagen hoort te zitten om WK te worden.
Zelfs al rijdt hij volgend jaar in een RB, dan denk ik niet dat ie t wordt.
Sinds 2009 is het altijd al zo geweest dat je maar met 1 auto kampioen kan worden, en daarvoor waren het er 2 (als je soms pech mee rekent van een concurrent).
Als hij een neusje heeft voor goede auto's zoals z'n pa dan wordt t nooit wat...
Alonso begon toch ook bij Minardi?quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Max "zomaar ff WK wordt".
Ik denk wel dat Max nog voor vele jaren mooie F1 kan zorgen en met wat geluk kan doorstromen naar een team waar podiumplaatsen in het verschiet liggen.
Het is lastig met stoeltjes in de F1, altijd geweest... Haden een Vettel of Hamilton bij een team als Manor gezeten dan hadden we wss ook nooit meer wat van hen gehoord, ondanks hun rijkwaliteiten.
Mooier voorbeeld: Bianchi had nu bij Ferrari kunnen rijden.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:43 schreef Jolige_Joffer het volgende:
[..]
Alonso begon toch ook bij Minardi?
en Webber, Fisichella, Trulli.... toch ook gasten die niet enkel voor spek en bonen meededen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:43 schreef Jolige_Joffer het volgende:
[..]
Alonso begon toch ook bij Minardi?
Ik denk niet dat ie dit jaar al ingestapt had. Zoveel had ie nou ook weer niet laten zien. Ja een puntje op Monaco. Nou nou.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooier voorbeeld: Bianchi had nu bij Ferrari kunnen rijden.
Max Verstappen is een veel groter talent ivm Bianchi. Robin Frijns was bv al een stapje beter dan Bianchi.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie dit jaar al ingestapt had. Zoveel had ie nou ook weer niet laten zien. Ja een puntje op Monaco. Nou nou.
In de aanloop naar de F1 was het een groot crashfestijn met die kerel.
Maargoed, niks dan goeds over de dooie natuurlijk
Klopt... en dan Giedo laatst met zn post op FB "TBT" hij kon m wel schieten in zijn GP2 loopbaan..quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie dit jaar al ingestapt had. Zoveel had ie nou ook weer niet laten zien. Ja een puntje op Monaco. Nou nou.
In de aanloop naar de F1 was het een groot crashfestijn met die kerel.
Maargoed, niks dan goeds over de dooie natuurlijk
Ricciardo heeft zijn wedstrijddebuut bij HRT volbracht. Kun je nagaan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:43 schreef Jolige_Joffer het volgende:
[..]
Alonso begon toch ook bij Minardi?
Sauber met Van der Garde was het plan, en pas volgend jaar Ferrari. Helaas gooide zijn ongeluk roet in het eten van beide coureurs.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooier voorbeeld: Bianchi had nu bij Ferrari kunnen rijden.
Leuke vlag, maar om daar nou 16 blikken red bull voor leeg te moeten drinkenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:12 schreef Waffle het volgende:
Gratis Max Verstappen vlag bij 4x4 blikjes redbull bij de jumbo. Of gratis blikjes bij de vlag. Is maar net hoe je het bekijkt
http://www.maxvlaggenactie.nl
doorverkopen?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Leuke vlag, maar om daar nou 16 blikken red bull voor leeg te moeten drinken
vlag verkopen en korting op een modelquote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:48 schreef Geralt het volgende:
Liever een puik schaalmodelletje dan een vlag. Vind ik dan.
Dit jaar in Spa ook gekeken voor team-kleding, maar net wat je zegt: je gaat het niet dragen. (ik tenminste niet) En voor in de kast, vind ik het iets te prijzigquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:01 schreef Waffle het volgende:
Schaalmodel wil ik eigenlijk ook wel maar vind ¤70 veel geld :/ al ga ik over enkele jaren hier wel erg bij mee zijn vermoed ik. Toch blijft het veel geld voor een student
Petje op spa gekocht en heb ook twee tshirts die je ook prima normaal kan dragen. Ben altijd bang met die team kleding, die ook moeilijk veel duurder is, dat je het nooit gaat dragen.
twitter:Max33Verstappen twitterde op woensdag 07-10-2015 om 21:58:10 Surprise from my mechanics and engineers! Thanks guys! http://t.co/1nf5ONjT3j reageer retweet
Gewaagd spandoek welquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:15 schreef VacaLoca het volgende:[ afbeelding ]twitter:Max33Verstappen twitterde op woensdag 07-10-2015 om 21:58:10 Surprise from my mechanics and engineers! Thanks guys! http://t.co/1nf5ONjT3j reageer retweet
Geweldig.
Ondanks alle pech toch gewoon een top debuutseizoen al hoor. Spraakmakend, snel, veel airtime met geweldige inhaalacties en gewild door elk team.
Dat is beter dan kleurloos punten scoren met een goede motor.
Edit: Haha deze reactie ook op de foto:
Javier Rica ?@JavierRica 7h7 hours ago
@Max33Verstappen Eres un gilipollas
(Je bent een klootzak)
Dat is een taart, of bedoel je iets anders?quote:
Haha, scherp van mequote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:33 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is een taart, of bedoel je iets anders?
Barrichello was echt niet goed genoeg. Heeft 2 goede seizoenen gedraaid in zijn carriere.quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:27 schreef Meike26 het volgende:
Vergeet Barrichello niet, ook een coureur met een grote vooruitziende blik, heeft ook vaak mooie en gedurfde inhaalacties laten zien.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Barrichello was echt niet goed genoeg. Heeft 2 goede seizoenen gedraaid in zijn carriere.
Waar kun je dan eventueel een schaalmodel kopen van Max's TR voor ¤ 70?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:01 schreef Waffle het volgende:
Schaalmodel wil ik eigenlijk ook wel maar vind ¤70 veel geld :/ al ga ik over enkele jaren hier wel erg bij mee zijn vermoed ik. Toch blijft het veel geld voor een student
Petje op spa gekocht en heb ook twee tshirts die je ook prima normaal kan dragen. Ben altijd bang met die team kleding, die ook moeilijk veel duurder is, dat je het nooit gaat dragen.
Nergens meer. Was een 2tal gelimiteerde oplage.quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waar kun je dan eventueel een schaalmodel kopen van Max's TR voor ¤ 70?
Ik wil alleen maar 1:18 of 1:24 modellen. Die 1:43 vind ik veel te klein.quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:47 schreef Geralt het volgende:
http://www.verstappenshop(...)cale-model-edition-2
Daar dus. Voor 75 euro, maar ok.
Is wel maar een 1:43 modelletje. De 1:18 modellen die nog moeten komen gaan een stuk duurder zijn dat 70/75 euro.
Ik heb geen idee, ik heb nog nooit een 1:43 gehad dus ik weet niet hoe groot/klein ze zijnquote:Op maandag 12 oktober 2015 13:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar 1:18 of 1:24 modellen. Die 1:43 vind ik veel te klein.
ca 10 cm lang.quote:Op maandag 12 oktober 2015 13:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik heb nog nooit een 1:43 gehad dus ik weet niet hoe groot/klein ze zijn
Als je wel een 1:18 hebt dan ongeveer de grootte van een Sidepod ervanquote:Op maandag 12 oktober 2015 13:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik heb nog nooit een 1:43 gehad dus ik weet niet hoe groot/klein ze zijn
Hoe goedkoper hoe minder gedetailleerd lijkt mequote:Op maandag 12 oktober 2015 13:58 schreef nils7 het volgende:
Overigens vrijdag een Vettel (1:18) gekocht van Bburago en die was maar 60 euro.
Dat dacht ik ook maar het prijsverschil (de andere 1:18's zijn 100+ euro) vind ik ze niet waard.quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoe goedkoper hoe minder gedetailleerd lijkt me
Die wil ik ook.quote:Op maandag 12 oktober 2015 13:58 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als je wel een 1:18 hebt dan ongeveer de grootte van een Sidepod ervan
Ik spaar 1:18 en heb die van Max ook besteld (komt alleen van Spark)
quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:54 schreef Nattekat het volgende:
Zit er nog een prijsverschil tussen 1:18 en 1:43?
1:18 http://www.gpworld.nl/artikel.php?artikelID=5911quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die wil ik ook.
Spaar ook 1:18 modellen.
Een echte FOKker gaat natuurlijk voor 30 cm.quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:02 schreef Nattekat het volgende:
Dat is een hoop geld
Denk dat ik, als het eenmaal zo ver is, voor de kleinere ga. 10cm is groot zat
Reminder: nu dus!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:32 schreef glasshole het volgende:
Max is vanavond te gast bij Humberto Tan in RTL Late Night, 22:30 @ RTL4
http://www.rtllatenight.n(...)en_in_rtl_late_night
Voor motors ja, iets wat we al wistenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:12 schreef alwaysonhold het volgende:
In gesprek met Mercedes werd bevestigd!! Plan b dus
chickie hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:05 schreef bluemoon23 het volgende:
Max zijn vriendin zit naast Jos, vriendin was net ook even aan het woord.
Schoonmoeder van Max?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:17 schreef yvonne het volgende:
Wie is die vrouw naast de vriendin van Jos?
Nee team Mercedes....quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor motors ja, iets wat we al wisten
Jos is toch gewoon getrouwd... Naast hem zit de Zweedse vriendin van Maxquote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:17 schreef yvonne het volgende:
Wie is die vrouw naast de vriendin van Jos?
Ja, en ook met Ferrari. Voor het geval RB en STR eruit stappen en er 3de auto's ingezet gaan worden. Beiden willen ze Max wel hebben.quote:
ik dacht dat je over die vrouw naast max z'n vriendin had.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:29 schreef yvonne het volgende:
Krijg nou wat. Dacht dat het de vriendin van Jos was.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:31 schreef WEST het volgende:
[..]
ik dacht dat je over die vrouw naast max z'n vriendin had.
Maar wie komt er met bitterballen over de vloer...? Dat was een eis van Max om bij Humbeerto aan tafel te komenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ja, en ook met Ferrari. Voor het geval RB en STR eruit stappen en er 3de auto's ingezet gaan worden. Beiden willen ze Max wel hebben.
Maar dat was al bekend. En niet iets wat ik hier uit haalde. Dacht dat het over de motoren ging.
Ik zou voor het model van sparks gaan. Ik heb er nu 3 van max. 2 van minichamps en 1 van sparks.quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:02 schreef Nattekat het volgende:
Dat is een hoop geld
Denk dat ik, als het eenmaal zo ver is, voor de kleinere ga. 10cm is groot zat
Dat was meer een grapje dan een daadwerkelijke eis.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 02:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wie komt er met bitterballen over de vloer...? Dat was een eis van Max om bij Humbeerto aan tafel te komen
zou een goede move zijn om Max bitterballen aan te laten prijzen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 02:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wie komt er met bitterballen over de vloer...? Dat was een eis van Max om bij Humbeerto aan tafel te komen
Jan Dino niet kennenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:04 schreef Geralt het volgende:
Die neger was overigens wel lachen. Ik wist niet dat je eisen kon stellen hier; volgende keer kom ik alleen als je kip hebt!!!
De eerste keer dat ik oprecht moest lachen van die vent
Nieuw gerucht: Mora koopt Red Bull over.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat was meer een grapje dan een daadwerkelijke eis.
Dergelijke sterallures heeft Max totaal niet. Vooralsnog dan.
Scuderia Cora Mora.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nieuw gerucht: Mora koopt Red Bull over.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:33 schreef Nattekat het volgende:
Voor wie het gemist heeft:
Met een geweldige videonaam
quote:Deze video bevat inhoud van RTL Netherlands, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd voor je land.
Big Brother is watching youquote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe de fuck... Deze video staat op privé
Tegenwoordig gratis dus, vroeger was het gewoon direct betaaldquote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:13 schreef sasquatsch het volgende:
Hier is de uitzending ook terug te zien.
http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)8a-9a0c-acc33b41d49c
Als het zover mag komen, zou ik gewoon afwachten wat die Amerikanen me voor fles zouden geven en als dat dan echte is ze keihard sewen.....quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:45 schreef F1gamer het volgende:
Wel top dat hij mag rijden, maar als voor zijn 21ste op het podium kom van USA gp dan mag hij zeker alleen kinderchampagne spuiten.
In de junior klasses spuiten ze ook gewoon met champagne dus....quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het zover mag komen, zou ik gewoon afwachten wat die Amerikanen me voor fles zouden geven en als dat dan echte is ze keihard sewen.....
Als je Engelse woorden gebruikt doe het dan goed.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het zover mag komen, zou ik gewoon afwachten wat die Amerikanen me voor fles zouden geven en als dat dan echte is ze keihard sewen.....
Hij gaat ze keihard naaien, klopt tochquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je Engelse woorden gebruikt doe het dan goed.
Hier in Europa zijn we niet zo kinderachtig.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:05 schreef nils7 het volgende:
[..]
In de junior klasses spuiten ze ook gewoon met champagne dus....
Jammer genoeg gaan we wel op de knietjes als ons circus naar Zandbakken gaatquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hier in Europa zijn we niet zo kinderachtig.
Coureurs die zweepslagen krijgen hoeft voor mij ook niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 07:46 schreef nils7 het volgende:
[..]
Jammer genoeg gaan we wel op de knietjes als ons circus naar Zandbakken gaat
verstappen.nlquote:Max denkt in regen betere kans te hebben
Geplaatst op 23 oktober 2015 door Niels Hendrix
Volgens de meteorologen kan het Formule 1-circus zich opmaken voor een nat weekend. In Austin wordt namelijk veel regen voorspeld. Een regenrace reed Max Verstappen nog niet in de koningsklasse van de autosport, wel enkele vrije trainingen en een kwalificatie. Toch is Max vol vertrouwen het ook dan, of juist dan, goed te kunnen doen. Op een natte baan wordt het speelveld immers gelijkwaardiger en komt talent bovendrijven.
“Dat heeft met gevoel te maken. In de regen moet je nog oplettender rijden. Het is moeilijker, want de baan is gladder en de risico’s groter. Door aquaplanning is de kans om te crashen groter. Het is ook vermoeiender: in een droge race kun je soms even ontspannen op een recht stuk, maar in de regen heb je daarvoor geen seconde de tijd”, zegt Max tegenover de verzamelde pers op Circuit of the Americas.
Wanneer is een auto sterk in de regen? “Als hij goed instuurt en als je goede tractie hebt. Tijdens de keren dat ik op een natte baan heb gereden, merkte ik meteen dat dat wel goed gaat bij ons. Ik denk dat we bij Toro Rosso meer kans maken in de regen. Maar dan moet het niet het hele weekend gaan regenen, want dan kan iedereen zich goed voorbereiden en is dat voordeel weer verdwenen. Ik kijk er naar uit.”
hln.bequote:18-jarige Verstappen mag in Amerika bar niet binnen
Max Verstappen (18) kon er wel om lachen. Eerder deze week wilde de Belgische Nederlander met vader Jos een kijkje nemen in een bekende lokale muziekbar (Austin staat er bekend om), maar de tiener werd de toegang geweigerd. Hij kwam de tent niet binnen. Te jong. In Amerika geldt namelijk een leeftijdsgrens van 21 jaar voor cafébezoek.
"Ben ik net 18, moet je hier 21 zijn... Dat je nog geen alcohol mag drinken snap ik wel, maar dat je niet naar binnen mag? In Amerika mag je wel op je zestiende autorijden, maar niet naar een muziekcafé. Vind ik een beetje krom,'' zei Verstappen, die Amerika verder een aangenaam land vindt.
"Ik vind het fijn om hier te zijn. Het is een mooi land. Je voelt je vrij, omdat het zo groot is. Het eten is er lekker, je hebt hier leuke restaurants en barretjes.''
Kijk die Belgen geforceerd proberen Max zich toe te eigenen met hun "Belgische Nederlander"quote:
Hij is toch ook gewoon 50% belg?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kijk die Belgen geforceerd proberen Max zich toe te eigenen met hun "Belgische Nederlander"
Waarom zijn het dan de Belgen die het telkens over een Belgische Nederlander hebben, en nooit de Nederlanders die het hebben over een halve Belg?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |