abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 30 juli 2015 @ 18:17:29 #1
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_154769835
Waar at jij vandaag, (eer-)gisteren, ergens deze week?

Is dat restaurant met de michelinster, het simpele eetcafé of je lokale chinees een aanrader of zou je het liefst de tijd willen terugdraaien zodat je een andere keus had kunnen maken omdat het er zo walgelijk was?

Voor de langere verslagen kun je terecht in de topics van het restaurant zelf, of open er een .

Waar?
Wanneer?
Wat at je?
Impressie?
Kosten?
Cijfer?
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  donderdag 30 juli 2015 @ 18:19:22 #2
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_154769874
Dat Iwanius de standaard OP is, is wel ironisch
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 30 juli 2015 @ 18:43:14 #3
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_154770406
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 18:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat Iwanius de standaard OP is, is wel ironisch
De OP is niet van I. maar wordt al gehanteerd vanaf deel 1 CUL / Waar heb jij gegeten? en alles daarop volgend CUL / Waar heb jij gegeten? #2: Van sterrentents tot Piet Patat
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 30 juli 2015 @ 18:44:22 #4
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_154770429
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 18:43 schreef golfer het volgende:

[..]

De OP is niet van I. maar wordt al gehanteerd vanaf deel 1 CUL / Waar heb jij gegeten? en alles daarop volgend CUL / Waar heb jij gegeten? #2: Van sterrentents tot Piet Patat
Niet meer
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 30 juli 2015 @ 18:45:05 #5
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_154770446
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 18:43 schreef golfer het volgende:
De OP is niet van I. maar wordt al geha
Toen ik een nieuw deel opende heb stond er eerst automatisch de OP van het vorige topic, waar de recensie van Iwanius in stond.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_154770664
Van de week met m'n vriendin gegeten bij Chichi's, een tex-mex-keten die eerst alleen in België zit maar nu ook in Nederland :)

Waar? Groningen, in de Poelestraat
Wanneer? Dinsdag
Wat at je? Het AH-menu :+ Vooraf proeverij van tapas (een bord met tortillachips, salsa, wat knoflook-olijven en twee kaas-jalapenopepers) m'n vriendin had vooraf een salade met maïs en gehakt.
Hoofdgerecht was een "Grunnchy" burger met jenever(?)-saus.
Nagerecht was vanilleijs met cornflakes in een tortilla, gefrituurd(?) en m'n vriendin een caramelbrownie met slagroom.
Impressie? Geen foto's gemaakt oid, het was wel lekker :)
Kosten? 34 euro voor ons tweeën dankzij de AH-actie.
Cijfer? 6, het eten was lekker en de rekening was laag maar het duurde allemaal eeeeerg lang. Voor-hoofd- en nagerecht in maar liefst tweeënhalf uur, bestelling opnemen van drinken duurde lang, drinken brengen nog langer. Naast ons en achter ons waren mensen die een halfuur na ons binnen waren gekomen en met ons nagerecht nog op hun hoofdgerecht zaten te wachten. Hun bestellingen waren vergeten bleek later toen een ober hen dat kwam mededelen. Ze zijn sinds februari open las ik ergens dus de periode van beginproblemen kan onderhand wel afgelopen zijn lijkt me
  donderdag 30 juli 2015 @ 20:32:09 #7
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_154773158
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 17:56 schreef Bluezz het volgende:
Nou Braam wat heerlijk en dat bier :D :D
Het is ook nog eens belachelijk lekker bier.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:
wat is dat toch met drinken en eten in jampotten te serveren? Uit de VS over komen waaien? Ken het uit films als ze iemand als zwaar trailerpark white trash willen neerzetten, dan drinken ze moonshine uit jampotten.
Geen idee, ik heb het wel vaker op internet bij zelf gemaakte limonade gezien. Bij deze tent hadden ze dit een paar maanden geleden ook niet. Hipster gehalte denk ik.... Wel raar want dit is eigenlijk meer de traditionele zone.
Siesta & Fiesta!
pi_154773418
Je kunt nu zelfs overal van die kansloze "Mojito" potten halen :')
Action doet er ook al aan blijkbaar.
  zondag 2 augustus 2015 @ 21:12:54 #9
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154851626
Waar: Paal 6, Julianadorp
Wanneer: vanavond
Wat at je: big boy p6 burger
Impressie: ziet er leuk uit, mooi uitzicht over zee en het strand.
Kosten: ¤53,70 voor 2 skuumkoppe, 2 big boy p6 burgers, 2 cola light en een espresso macchiato
Cijfer: 6,5

Vanmiddag even op het terras gaan zitten bij strandtent paal 6 in Julianadorp (Den Helder), omdat ons strand tegenwoordig even geen strandtent meer heeft.

Bij binnenkomst loeidruk (logisch, mooi weer!), maar gelukkig was er nog een plekje vrij. Bediening liet lang op zich wachten, zeker 15 minuten. Eerste drankjes besteld (Skuumkoppe en espresso) die vrij snel kwamen, maar waarvan mijn koekje nogal oud smaakte.

Uiteindelijk de menukaart maar eens bekeken. Keuze van mijn partner en mij was beide de big boy p6 burger. Omdat ik niet zo wild ben van frietjes, vroeg ik of het mogelijk was om gebakken aardappeltjes te krijgen ipv frietjes. Niet mogelijk. Beetje jammer. Maar goed, helaas.

Op de menukaart staat de big boy beschreven als: "grote bol/ huisgemaakte black angus hamburger / salade/ tomaat/ puntje friet/ spek/ kaas/ krokante uienringen"

Dat ik hem bestelde verwachtte ik dus echt een grote bol. Italiaanse bol formaat. Met een salade erbij. Maar het formaat viel serieus nogal tegen:



Ik vind de combinatie patat met een handje sloffe chips sowieso nogal raar, maar goed. De burger was dus IMHO best klein. Dit is mijn inziens geen grote bol. Helemaal niet voor ¤19,50. En de salade was ook nergens te bekennen bedenk ik me net :')

Anyway, de hamburger zelf smaakte prima. Beetje veel saus, had wel minder gemogen, maar verder goede hamburger. De uienringen vond ik niet lekker, maar ik hou sowieso niet van uienringen. Mijn partner vond die wel prima. De chips was slof. Alsof de zak al 2 dagen open had gelegen. De friet was dusdanig zout dat mijn nieren spontaan er van krompen.

De bediening was matig. Veel met zichzelf bezig, glazen aangeven ipv neerzetten, lang wachten met bestelling opnemen, ect. En vaak verwijzen naar een andere collega als ik nog wat wilde bestellen want "ik heb geen apparaat".

Al met al is dit niet mijn strandtent. Ik heb hier vorige week ook al eens gezeten en wat gedronken en toen was de bediening ook zwaar matig en vrij nors.

Al met al zal ik hier niet nog eens gaan eten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Qwea op 02-08-2015 22:10:57 ]
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_154851742
19,50 voor een simpele hamburger, de tievus.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_154851834
brits pub voer, en de daarbij behorende prijzen O+

Een burger groter dan deze met goede patat en een hele pint bier naar keuze voor 6 pond. Nom.
Ja doei.
pi_154852198
quote:
13s.gif Op zondag 2 augustus 2015 21:16 schreef habitue het volgende:
19,50 voor een simpele hamburger, de tievus.
De drankjes lijken dan weer mee te vallen voor een strandtent.
pi_154852337
LOL, zonder de opsmuk is dat gewoon zo'n Cafetaria hamburger op een normaal bolletje, waar ze meestal 3,50-5 euro voor vragen :')

Btw, wat is "sloffe" chips en skuumkoppe?
pi_154852749
Ouwe chips en lekker bier.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 2 augustus 2015 @ 22:08:36 #15
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154853084
quote:
13s.gif Op zondag 2 augustus 2015 21:16 schreef habitue het volgende:
19,50 voor een simpele hamburger, de tievus.
Ja, zo zat ik dus ook best wel :') Ben best gewend dat strandtenten wat duurder zijn met name vanwege het uitzicht e.d. Maar godver, deze had ik easy kunnen maken, 3x zo groot :')

quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 21:39 schreef Pap89 het volgende:
LOL, zonder de opsmuk is dat gewoon zo'n Cafetaria hamburger op een normaal bolletje, waar ze meestal 3,50-5 euro voor vragen :')

Btw, wat is "sloffe" chips en skuumkoppe?
Nah dit was wel echt een black angus hamburger. Had hem ook goed rare. Maar idd, normaal bolletje die ff onder de grill is geweest. In mijn hoofd zag ik toen ik het bestelde een italiaanse bol voor me, met een hamburger die eruit stak, goed wat sla, tomaat, augurkje, komkommer, kaas, spek, beetje saus, paar uienringen erbij, salade ernaast geserveerd. Helaas :{

Sloffe chips, ja sorry, haal mij uit drenthe maar drenthe haal je niet uit mij :P Dat is oude chips. Waarvan de zak al even open heeft gelegen. Niet knapperig, maar gewoon "slof".

Skuumkoppe is texels speciaal bier.

quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 21:33 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

De drankjes lijken dan weer mee te vallen voor een strandtent.
Klopt. Alleen 19,50 voor een hamburger is dan weer erg jammer :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 2 augustus 2015 @ 22:11:13 #16
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_154853165
Skuumkoppe is een bier van de texelse brouwerij, hoog hipstergehalte, is niet vies maar zeker niets bijzonders. De bieren van deze brouwerij van voor tot achter gedronken, ze zijn leuk bezig, sympatiek project maar de bieren zijn nog niet uitgerijpt of uitontwikkeld. Brouwerij is volgens mij te succesvol om kritisch op zichzelf te zijn.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_154853333
Is dat niet met veel van die biertjes de laatste jaren?
Ieder dorp lijkt wel een eigen bierbrouwer/wijngaard te hebben, wat dan heel speciaal moet zijn.
  zondag 2 augustus 2015 @ 22:18:18 #18
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154853384
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 22:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Skuumkoppe is een bier van de texelse brouwerij, hoog hipstergehalte, is niet vies maar zeker niets bijzonders. De bieren van deze brouwerij van voor tot achter gedronken, ze zijn leuk bezig, sympatiek project maar de bieren zijn nog niet uitgerijpt of uitontwikkeld. Brouwerij is volgens mij te succesvol om kritisch op zichzelf te zijn.
Deels met je eens. Ik vind idd skuumkoppe persoonlijk niet zo bijzonder. Ik ben meer een tripel liefhebber. Karmelietje, duveltje, borther david, IPA gaat er overigens ook graag in. Hop damn, IPA van 't ij, ect. Maar voor een semi witbiertje is skuum wel erg goed te drinken. Is het IMHO een goed biertje? Meh. Ik heb ze 100x beter gehad. Maar hipster zijn ze IMHO niet.

De brouwerij is idd erg succesvol, maar nog steeds wel erg kritisch. Ook voor het kritiek van buitenstaanders staan ze open heb ik gemerkt. Maar af zijn sommige bieren IMHO idd niet. Vuurbaak, wit, donkert.. mja, het is het allemaal net niet.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 2 augustus 2015 @ 22:19:15 #19
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154853412
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 22:16 schreef Pap89 het volgende:
Is dat niet met veel van die biertjes de laatste jaren?
Ieder dorp lijkt wel een eigen bierbrouwer/wijngaard te hebben, wat dan heel speciaal moet zijn.
Klopt. Den Helder heeft zelf nu ook een stads brouwerij. Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier (ja sorry, maar ik kan het niet anders omschrijven). Ik heb het toen op het NH bierfestival in Alkmaar gehad. Wat een bocht.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_154853444
In al die landwinkeltjes ook joh.
Bier van "insert streek hier" en dan 4-5x de supermarkt prijs, als het niet meer is.
  zondag 2 augustus 2015 @ 23:09:30 #21
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_154855090
quote:
14s.gif Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:

[..]

Klopt. Den Helder heeft zelf nu ook een stads brouwerij. Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier
_O- :') !

[ Bericht 0% gewijzigd door Isegrim op 02-08-2015 23:15:17 ]
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_154855184
Mooie zin ja :P signature waardig
pi_154855700
quote:
14s.gif Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:

[..]

Klopt. Den Helder heeft zelf nu ook een stads brouwerij. Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier (ja sorry, maar ik kan het niet anders omschrijven). Ik heb het toen op het NH bierfestival in Alkmaar gehad. Wat een bocht.
Wat een prachtige recensie.
Ik begrijp precies wat je bedoelt. :D
Make my day!
  zondag 2 augustus 2015 @ 23:26:36 #24
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_154855740
quote:
14s.gif Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:

Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier (ja sorry, maar ik kan het niet anders omschrijven).
Deze ga ik eens in een recensie van je citeren. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 3 augustus 2015 @ 12:07:03 #25
79273 18konijn
Rey de Copán
pi_154864232
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 21:12 schreef Qwea het volgende:
Waar: Paal 6, Julianadorp
Wanneer: vanavond
Wat at je: big boy p6 burger
Impressie: ziet er leuk uit, mooi uitzicht over zee en het strand.
Kosten: ¤53,70 voor 2 skuumkoppe, 2 big boy p6 burgers, 2 cola light en een espresso macchiato
Cijfer: 6,5
Meer dan 50 euro, dat is wel van een volstrekt grensoverschrijdende brutaliteit... De menukaart bestaat gezien dit gerecht waarschijnlijk voornamelijk uit sluwe suggesties van lekkernijen die je op je bord nauwelijks terugvindt. Helaas symptomatisch voor de concept-horeca anno 2015 in Nederland. Boycotten zo'n tent!
It's not a lie, if you believe
  maandag 3 augustus 2015 @ 12:40:10 #26
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154864810
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 12:07 schreef 18konijn het volgende:

[..]

Meer dan 50 euro, dat is wel van een volstrekt grensoverschrijdende brutaliteit... De menukaart bestaat gezien dit gerecht waarschijnlijk voornamelijk uit sluwe suggesties van lekkernijen die je op je bord nauwelijks terugvindt. Helaas symptomatisch voor de concept-horeca anno 2015 in Nederland. Boycotten zo'n tent!
Ik kom er ook niet meer. Mijn partner merkte op zojuist dat de salade ws de sla op de bol was. Rot op, dat is geen salade in mijn ogen :o

En ik had gisteren gewoon nog honger he nadat ik die "grote bol" had weggewerkt
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 3 augustus 2015 @ 13:00:21 #27
79273 18konijn
Rey de Copán
pi_154865215
Salade? Een paar reepjes ijsbergsla (!) uit de shredder...
It's not a lie, if you believe
pi_154865349
Ik zit op hun site het menu te bekijken... Voor friet durven ze 4,50 te vragen :')
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:31:06 #29
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_154869950
Zie nu pas dat ik de LaPo had, sorry. :@

Strandtent prijzen zijn belachelijk tegenwoordig.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_154870882
Tja, zolang mensen naar dat soort tenten blijven gaan, blijft het in stand.

Op Iens toevallig gezocht naar lage cijfers, zijn er van die mensen die dan iets plaatsen in de trant van :"Hier meerdere keren geweest, maar het blijft bedroevend, doe er wat aan!"

Ja sukkel, als jij het blijft betalen, vinden hun het ook best :')

Mooiste was een of ander poffertjes tent die laag scoorde en dat er zelf een hond van de eigenaar liep.
Een bezoeker vond dat juist prachtig, dat daar nog een hond liep.
pi_154872448
Ik heb niet zo veel last van (niet-opdringerige) huisdieren eerlijk gezegd. Maar ik ben niet allergisch, dat scheelt vast een hoop.
  maandag 3 augustus 2015 @ 18:26:21 #32
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_154872995
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 12:40 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik kom er ook niet meer. Mijn partner merkte op zojuist dat de salade ws de sla op de bol was. Rot op, dat is geen salade in mijn ogen :o

En ik had gisteren gewoon nog honger he nadat ik die "grote bol" had weggewerkt
Wat veel geld voor zo weinig :{.

Wij hebben vorig jaar bij De Strandtent in Callantsoog een hamburger gehad. Wij vonden de prijzen toen juist meevallen, hadden veel hogere prijzen verwacht aan zee (wij komen niet zo vaak aan zee :') )

Die hamburger kostte 5,50 (heb de kaart er net nog even weer bij gezocht) .
En dat was een prima burger voor dat geld. Ook gewoon op een wit bolletje, maar zo staat het ook op de kaart :P.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 3 augustus 2015 @ 18:41:40 #33
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_154873378
19,50 voor zo'n hamburger-menu, jezus zeg :')
Wel een leuke signature aan overgehouden 10.gif
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_154875713
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 18:26 schreef MaLo het volgende:

[..]

Wat veel geld voor zo weinig :{.

Wij hebben vorig jaar bij De Strandtent in Callantsoog een hamburger gehad. Wij vonden de prijzen toen juist meevallen, hadden veel hogere prijzen verwacht aan zee (wij komen niet zo vaak aan zee :') )

Die hamburger kostte 5,50 (heb de kaart er net nog even weer bij gezocht) .
En dat was een prima burger voor dat geld. Ook gewoon op een wit bolletje, maar zo staat het ook op de kaart :P.
Ze hebben ook een webcam link op de website.
http://www.destrandtent.nl/webcam/

Met de tekst eronder: Het beeld wordt iedere 15 minuten vernieuwd. :') _O-
  maandag 3 augustus 2015 @ 23:11:08 #35
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_154882145
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 21:12 schreef Qwea het volgende:
Waar: Paal 6, Julianadorp

Ik had in de periode dat ik in Julianadorp woonde sowieso niet zo'n hoge pet op van de strandtenten daar. De enige twee waar ik nog wel eens kwam waren Donkere Duinen en Nogal Wiedes. Maar ja, dat zijn niet echt strandtenten.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 18:39:52 #36
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_154901669
Waar: Marriott, Tbilisi, Georgië
Wanneer: half uur geleden
Wat at je: Croque Monsieur
Impressie: leuke lokatie, mooi uitzicht uit het raam, mooie dames die buiten rondhuppelen (zit ongeveer een meter hoger). Lekker rustig, bijzonder vriendelijke bediening, niet geforceerd, lekker losjes en grappig
Kosten: 14 Lari
Cijfer: 8



Heerlijk knapperig, prima gesmolten kaas, beetje sambal erbij laten mikken. Smikkelen dus. Kaas was iets te overheersend en net iets te veel, dus daarom geen 9. Ook lekker om even af en toe een puntje in de ketchup te duwen.

Aanrader. En volgens mij is de camera van mijn telefoon raar aan het doen zo te zien.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_154908608
Waar?
Doorn, El Rio

Wanneer?
Vandaag

Wat at je?
Voorgerecht: Gefrituurde Calemares
Hoofdgerecht: Entrecote + Ossenhaas
Nagerecht: Pistache/Aardbei/Vanille ijs

Partner:
Voorgerecht: Chorizo
Hoofdgerecht: MixedGrill (Chorizo, Lam, Varkenshaas, Biefstuk, Sparerib)
Nagerecht: Mokka ijs

Impressie?
Vrij goede recensies op de websites en we wilden wel eens "Argentijns" eten
Vlees was lekker, alleen werd niet gevraagd hoe we het wilden hebben, zelf daardoor ook vergeten te melden. Ossenhaas was Medium, dus was goed te doen, entrecote was (jammer genoeg) medium well/ well done.
Goede houtskool smaak.

Verder was het niet zo spectaculair, simpel slaatje erbij, ijs kwam in ieder geval uit een bakje en qua opmaak was het ook niet veel bijzonders (toefje slagroom met een chocolade krulstaafje erop :P )

Door de recensies gingen we toch wel uit van wat meer, maar aangezien de prijzen was het ook wel te verwachten
Kosten?
80.-
Cijfer?
Het restaurant doet wat het moet doen en dat is het. 7/10
Zullen er alleen niet nog eens gaan eten, niet omdat het niet goed is, maar het is gewoon niet zo bijzonder.
pi_154909838
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 18:39 schreef static het volgende:
Waar: Marriott, Tbilisi, Georgië
Wanneer: half uur geleden
Wat at je: Croque Monsieur
Impressie: leuke lokatie, mooi uitzicht uit het raam, mooie dames die buiten rondhuppelen (zit ongeveer een meter hoger). Lekker rustig, bijzonder vriendelijke bediening, niet geforceerd, lekker losjes en grappig
Kosten: 14 Lari
Cijfer: 8

[ link | afbeelding ]

Heerlijk knapperig, prima gesmolten kaas, beetje sambal erbij laten mikken. Smikkelen dus. Kaas was iets te overheersend en net iets te veel, dus daarom geen 9. Ook lekker om even af en toe een puntje in de ketchup te duwen.

Aanrader. En volgens mij is de camera van mijn telefoon raar aan het doen zo te zien.
hebben ze ook iets lokaals op de kaart staan? Daar zou ik graag een review van zien :)
pi_154910394
Ik mis wel het eten toen ik in China was. Meestal at ik in de gong fu school maar soms op me vrije dag ging ik wel eens uit lunchen of avond eten.

Waar: China, Wudang,shan, hubei province, 50 meter van het tunneltje bij Yuxu Gong tempel vandaan.(is Unesco world heritage tempel).
Wat: Chao Mian
kosten 7 yuan (minder dan een euro)
Gewoon lekkerste Chao mian die je ooit gehad hebt (Chao mian is de chinese versie van bami goreng)
Impressie de kok verstaat zijn vak goed het restaurant is voornamelijk bekend om zijn Jiaozi en Baozi die vond ik persoonlijk de lekkerste van het hele dorp. en zijn Chao Mian vond ik ook de lekkerste van het dorp. Het restaurant is eenvoudig van opzet met goedkope tafeltjes en stoeltjes die ze in nederland nog niet goed genoeg zouden vinden voor de camping. Maar het kost geen reet en het eten is geweldig.
Cijfer 9

Of moeten het Nederlandse restaurants zijn? want dat staat er niet bij.
Ik kan je daar ook de noedlesoep met rundvlees aanraden en de jiaozi en baozi.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 22:33:31 #40
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_154910536
Nee hoor, het hoeven geen Nederlandse restaurants te zijn. :)

Klinkt heerlijk, jammer dat het niet op fietsafstand is. :D
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 22:36:19 #41
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_154910651
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 22:18 schreef Prego het volgende:

[..]

hebben ze ook iets lokaals op de kaart staan? Daar zou ik graag een review van zien :)
Vast wel, zal morgen even kijken.

Kom net terug uit Kazakhstan (vanochtend) daar stond veel paardenvlees op de kaart, net als in Uzbekistan.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 22:39:46 #42
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_154910799
Ik zou verwachten dat paarden daar te duur en te nuttig zijn om ze op te eten. Maar mijn beeld klopt duidelijk niet. :P
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_154910931
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 22:30 schreef _Newman_ het volgende:
Ik mis wel het eten toen ik in China was. Meestal at ik in de gong fu school maar soms op me vrije dag ging ik wel eens uit lunchen of avond eten.

Waar: China, Wudang,shan, hubei province, 50 meter van het tunneltje bij Yuxu Gong tempel vandaan.(is Unesco world heritage tempel).
Wat: Chao Mian
kosten 7 yuan (minder dan een euro)
Gewoon lekkerste Chao mian die je ooit gehad hebt (Chao mian is de chinese versie van bami goreng)
Impressie de kok verstaat zijn vak goed het restaurant is voornamelijk bekend om zijn Jiaozi en Baozi die vond ik persoonlijk de lekkerste van het hele dorp. en zijn Chao Mian vond ik ook de lekkerste van het dorp. Het restaurant is eenvoudig van opzet met goedkope tafeltjes en stoeltjes die ze in nederland nog niet goed genoeg zouden vinden voor de camping. Maar het kost geen reet en het eten is geweldig.
Cijfer 9

Of moeten het Nederlandse restaurants zijn? want dat staat er niet bij.
Ik kan je daar ook de noedlesoep met rundvlees aanraden en de jiaozi en baozi.
Klinkt goed.
Vlucht zojuist geboekt.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_154914289
Waar: Bulls and dogs - Foodhallen Amsterdam.
Wanneer: Vanmiddag
Wat at je: "The luxurious dog" een hotdog met wilde paddestoelen, truffel en hazelnoot.
Impressie:

Kosten: 6 euro
Cijfer: 6

Misschien was het alleen een tegenvaller omdat ik al veel hierover had gelezen. Maar ik vond het gewoon niet zo bijzonder. Het broodje was lekker, fijn dat er een keer niet zo'n flut zacht broodje bij zat. Worstje was ook niets mis mee. De rest had eigenlijk enorm weinig smaak. Waardoor het geheel ook een beetje saai was. Ik zou er de volgende keer voorbij lopen.
pi_154918959
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 00:05 schreef Myraela het volgende:
Waar: Bulls and dogs - Foodhallen Amsterdam.
Wanneer: Vanmiddag
Wat at je: "The luxurious dog" een hotdog met wilde paddestoelen, truffel en hazelnoot.
Impressie:
[ afbeelding ]
Kosten: 6 euro
Cijfer: 6

Misschien was het alleen een tegenvaller omdat ik al veel hierover had gelezen. Maar ik vond het gewoon niet zo bijzonder. Het broodje was lekker, fijn dat er een keer niet zo'n flut zacht broodje bij zat. Worstje was ook niets mis mee. De rest had eigenlijk enorm weinig smaak. Waardoor het geheel ook een beetje saai was. Ik zou er de volgende keer voorbij lopen.
Hum, jammer! Hoe zouden ze het voor elkaar krijgen om een topping van wilde paddestoelen en truffel weinig smaak te laten hebben? :?
Let me see you stripped down to the bone
pi_154918961
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 12:07 schreef 18konijn het volgende:
sluwe suggesties
Mooi.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 08:53:49 #47
269 vats
Live life to the max!
pi_154919291
Waar? Rotterdam Pho (http://www.restaurant-pho-rotterdam.nl/)

Wanneer? Gisteren middag

Wat at je?

Ik had Bun Tit Nuong, wat koude noodles zijn met als topping diverse groentes en heerlijk buikspek,



Deze smaakte erg goed, heerlijk vlees.. punten van kritiek zijn dat de noodles veel te dik zijn voor dit gerecht, en dat er wat meer vocht bij gemogen had.

Mijn vrouw had de Pho.



De Pho was erg lekker, goede soep en lekker veel en good vlees.

Impressie?

Goed eten, komt goed in de buurt van de real thing. Helaas te weinig verse kruiden.. je krijgt een klein schaaltje met 2 basilicum blaadjes er in en wat tauge.. In Vietnam staan er hele kruiden tuinen op je tafel. Gelukkig haalde de jongen in de bediening wat meer toen ik daar om vroeg. Jammer weer een restaurant waar je geen water kan krijgen, gewoon kraanwater dus. In ieder restaurant in Vietnam staat er standaard water op tafel, vaak infused met limoen, citroengras, mint & basillicum. Gemiste kans want wie betaald er nu bijna 5 euro voor een fles souscy wat niet meer is als kraanwater uit utrecht.

Kosten?

25 euro voor 2 porties.

Cijfer?

noodles voor nederland een 8.5. Geen water dus aftrek van 2 punten = een 6.5
  woensdag 5 augustus 2015 @ 09:03:33 #48
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_154919429
Kraanwater drink je maar thuis. Als je geen paar euro voor drinken kunt missen, dan kun misschien ook beter thuis eten.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 09:19:33 #49
269 vats
Live life to the max!
pi_154919663
Waar? Rotterdam Restaurant Sansan (http://www.sansan33.nl/)

Wanneer? Afgelopen zondag, en de zondag daarvoor

Wat at je?

Diverse dingen geprobeerd de afgelopen 2 keer dat we daar gegeten hebben.

Spicy beef



De spicy beef voor 8.50 euro is geen winner.. dit kunnen ze een stuk beter in China.. portie was te klein en de beef te droog. Ook had ik graag wat meer chili olie gehad en meer koreander.

Crispy Duck in een pittige saus



Ik vond de eend heerlijk, lekker knapperig in een lekkere pittige saus.. Mijn chinese vrouw vond deze erg tegenvallen.



Gebakken aardappel met paprika, lekker, goede aardappel smaak, en goed gebakken met nog steeds een bite er in. Volgens mijn vrouw moeilijk goed te maken, hier kunnen ze het en doen ze niets onder voor de restaurants in China.



Varkens vlees met pit :) Damn zo lekker.. heerlijk pittig, schotel was top!

Afgelopen zondag terug gegaan.. minder goede foto's genomen heb een overview foto van wat we aten.



Kip met sichuan peppers.. damn die kip was echt top.. beste dish tot nu toe hier, heel heet en heel erg lekker!

Beef in chilly oil, deze viel tegen, de koreander die hier in hoort was ver te zoeken, en ook de smaak was niet zoals wij hem in China gewent zijn.

Aardappels,... prima net als de week ervoor!

Impressie?

Goede tent, goed eten wat heel dicht bij de real deal in de buurt komt! Lekker thee bij gedronken waar ze 2.50 voor rekenen (vullen ze bij) Wat natuurlijk prima is!

Kosten?

Eerste keer 55 euro, tweede keer 48 euro.

Cijfer? een dikke 8!
  woensdag 5 augustus 2015 @ 09:21:52 #50
269 vats
Live life to the max!
pi_154919699
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 09:03 schreef MutedFaith het volgende:
Kraanwater drink je maar thuis. Als je geen paar euro voor drinken kunt missen, dan kun misschien ook beter thuis eten.
Onzin.. in de meeste landen van de wereld krijg je standaard water geserveerd (of thee in azie). Ik ben niet te beroerd om wat te bestellen maar als er geen water af kan dan ga ik ook geen drankje bestellen. Buiten dat in heel Vietnam krijg je standaard water met hierin diverse kruiden.. dit is heerlijk verfrissend, en dit had ik dan ook graag gezien bij een Vietnamees in NL.
pi_154919794
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 09:03 schreef MutedFaith het volgende:
Kraanwater drink je maar thuis. Als je geen paar euro voor drinken kunt missen, dan kun misschien ook beter thuis eten.
Alleen kraanwater drinken vind ik stom ja, maar als je wat anders te drinken neemt vind ik kraanwater wel normaal.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 09:34:44 #52
269 vats
Live life to the max!
pi_154919907
Waar? Amsterdam Le Pain Quotidien (http://www.lepainquotidien.nl/)

Wanneer? Afgelopen Zaterdag Ochtend

Wat at je? Ontbijt! We waren vroeg met de boot in de stad, hadden een plekje gevonden om te liggen om later die dag naar de gay-pride te kijken dus was het om een uur of 9 tijd voor ontbijt!



Ik had een broodje kaas, croissant en een cappuccino. Broodje kaas was top, cappuccino was ook top, croissant was redelijk.

Mijn vrouw had scrambled eggs met zalm en avocado wat ook erg goed was.

Impressie? Mooi terras vol toeristen, ik was de eerste hollander die er was die dag vertelde de gastheer mij.. de dag was nog vroeg dat dan weer wel :)

Kosten? 30 euro, 2 keer ontbijt, 1 cappuccino en 1 verse jus

Cijfer? Toch wel een dikke 8.
pi_154920075
t is eigenlijk zo lekker he, buiten de deur ontbijten in de stad O+
Ik doe het veel te weinig.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_154920396
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 09:27 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Alleen kraanwater drinken vind ik stom ja, maar als je wat anders te drinken neemt vind ik kraanwater wel normaal.
Dit vind ik ook, maar zelfs in zulke gevallen wordt er vaak geen kraanwater geserveerd, terwijl je voor 20 euro (of meer) aan drank hebt besteld. Ze mogen van mij het kraanwater ook wel voor een klein bedrag in rekening brengen als ze dat zo graag willen, maar ik vind het zonde dat ons heerlijke kraanwater niet wordt geserveerd in plaats van die verpakte zooi.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 10:03:37 #55
269 vats
Live life to the max!
pi_154920426
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:02 schreef Renzoku het volgende:

[..]

Dit vind ik ook, maar zelfs in zulke gevallen wordt er vaak geen kraanwater geserveerd, terwijl je voor 20 euro (of meer) aan drank hebt besteld. Ze mogen van mij het kraanwater ook wel voor een klein bedrag in rekening brengen als ze dat zo graag willen, maar ik vind het zonde dat ons heerlijke kraanwater niet wordt geserveerd in plaats van die verpakte zooi.
Amen! Euro per kan voor het goede doel of zoiets! Drink er genoeg bier/wijn bij.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 10:37:32 #56
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_154921077
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 09:21 schreef vats het volgende:

[..]

Onzin.. in de meeste landen van de wereld krijg je standaard water geserveerd (of thee in azie). Ik ben niet te beroerd om wat te bestellen maar als er geen water af kan dan ga ik ook geen drankje bestellen. Buiten dat in heel Vietnam krijg je standaard water met hierin diverse kruiden.. dit is heerlijk verfrissend, en dit had ik dan ook graag gezien bij een Vietnamees in NL.
Oh, maar als 't in andere landen gewoon is dan MOET t wel zo horen. Restaurants in Nederland pakken een groot deel van hun marge op de drank. Dus die hebben er geen fuck aan als je gratis kraanwater gaat zitten drinken.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 10:40:20 #57
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_154921139
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 09:27 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Alleen kraanwater drinken vind ik stom ja, maar als je wat anders te drinken neemt vind ik kraanwater wel normaal.
Als je toch al een paar flessen wijn met de tafel gebruikt moet er inderdaad best een flesje water van t huis bij kunnen. Maar 't moet ook niet zo vanzelfsprekend zijn als gesteld werd. Vragen om gratis water is een beetje een pauper actie.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Official ESF Kreviewer woensdag 5 augustus 2015 @ 10:40:21 #58
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_154921140
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 09:34 schreef vats het volgende:
Kosten? 30 euro, 2 keer ontbijt, 1 cappuccino en 1 verse jus
Vind ik wel extreem duur voor een ontbijtje.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 10:54:33 #59
269 vats
Live life to the max!
pi_154921520
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:37 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Oh, maar als 't in andere landen gewoon is dan MOET t wel zo horen. Restaurants in Nederland pakken een groot deel van hun marge op de drank. Dus die hebben er geen fuck aan als je gratis kraanwater gaat zitten drinken.
Denk jij niet dat dat geld voor ieder restaurant en/of eet toko in de wereld? De betere tenten in NL zetten gewoon een flinke kan water neer.

We hebben het beste kraanwater ter wereld hier. Ik ben heel makkelijk ik betaal geen 5 euro voor een fles water met een waarde van inkoop 60 cent, hier 5 euro voor vragen is diefstal. Reken dan gewoon een normaal bedrag dan ben ik de beroereste niet om wat te bestellen, maar geen 5 euro voor een 75cl fles utrechts kraanwater. Voor zon' fles betaal ik gerust 2 euro, maar dat is wel de max.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 10:55:06 #60
269 vats
Live life to the max!
pi_154921537
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:40 schreef Kreator het volgende:

[..]

Vind ik wel extreem duur voor een ontbijtje.
was niet goedkoop, maar was wel goed! Prima koffie ook trouwens.
pi_154921736
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:40 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Als je toch al een paar flessen wijn met de tafel gebruikt moet er inderdaad best een flesje water van t huis bij kunnen. Maar 't moet ook niet zo vanzelfsprekend zijn als gesteld werd. Vragen om gratis water is een beetje een pauper actie.
Ik heb een keer om kraanwater gevraagd en dat serveerde ze niet. Ik bood aan om precies hetzelfde bedrag te betalen als een fles water op het menu, maar ook dit kon er niet vanaf.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 13:26:58 #62
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_154925251
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:54 schreef vats het volgende:

[..]

Denk jij niet dat dat geld voor ieder restaurant en/of eet toko in de wereld? De betere tenten in NL zetten gewoon een flinke kan water neer.

We hebben het beste kraanwater ter wereld hier. Ik ben heel makkelijk ik betaal geen 5 euro voor een fles water met een waarde van inkoop 60 cent, hier 5 euro voor vragen is diefstal. Reken dan gewoon een normaal bedrag dan ben ik de beroereste niet om wat te bestellen, maar geen 5 euro voor een 75cl fles utrechts kraanwater. Voor zon' fles betaal ik gerust 2 euro, maar dat is wel de max.
In de 'betere tenten' waar ik heb mogen eten heb ik gewoon voor 't water moeten betalen hoor. En daar zat 't zeker niet in een kan.

Maar als je geen 5 euro wil betalen voor een fles die inkoop nog geen euro kost, hoe kijk je dan aan tegen een fles wijn die 3 tot 4 keer over de kop gaat? Of een glas cola dat 300 tot 600% meer kost dan de inkoopwaarde? Of een cappuccino van 3 euro, waar voor 16 cent aan bonen in zit?
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 13:34:13 #63
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_154925423
Bij kraanwater gaat het mij om de totale onzin om water zoals dat hier uit de kraan komt in een fles te doen en met een vrachtwagen te vervoeren. Complete verspilling. Dus ja, ik verwacht ook kraanwater en dat is bij de meeste restaurants in Rotterdam (ook de betere!) volstrekt normaal.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_154927126
Ik vraag ook altijd kraanwater. Nog nooit gehad dat ze dat niet wilden schenken.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_154927192
Duidelijk gevraagd om kraanwater.
Kregen we ons water.
Op de bon 4x Chaudfontaine a 3.50 p/glas :')

Zeg het dan gewoon dat je het niet serveert.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 14:47:43 #66
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_154927416
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 14:39 schreef Pap89 het volgende:
Duidelijk gevraagd om kraanwater.
Kregen we ons water.
Op de bon 4x Chaudfontaine a 3.50 p/glas :')

Zeg het dan gewoon dat je het niet serveert.
en waar was dat? :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_154927550
In Houten.
Zo'n all you can eat wokgedoe.

"Ja maar daar verdienen ze op!"

Bij een wok in Veenendaal betaal je 2-3 euro extra, voor onbeperkt Frisdrank (flesjes) en dergelijke.
Dus die vlieger gaat niet overal op.

Maar ga zelf niet graag naar dat soort plekken/vreetschuren.
pi_154927565
Waar?


Op het terras van:
Hotel Restaurant Zur Linde
Schuld (Eifel, Duitsland)
http://goo.gl/maps/0clZm

Wanneer?

Zaterdag 1 augustus, 17:00 uur

Wat at je?

Wienerschnitzel + pommes + salat
Jaegerschnitzel + pommes + salat
2 Cola, 2 Sprite

Impressie?

Schnitzels maken kunnen ze we in de Eifel. Dikke laag champions en een heerlijke saus. Korstje was knapperig. Goed warm opgediend.

De salade zat er (vooraf) bij en was lekker 'zurig'. Met koude sperciebonen, kool en rode kool. Ik hou er wel van, vrouwlief niet. Heb dat gedeelte van haar portie ook opgegeten.

Geen mayo bij de franse frietjes. Gelukkkig genoeg jaegersaus om in te dopen.

Kosten?


Totaal 28,70. Drankjes waren 1,70 en de gerechten +/-11 euro

Cijfer?

Gewoon lekker buikje rond gegeten voor weinig geld. Het uitzicht van de zitplaats op het terras was het alleen al waard:

pi_154927576
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 14:39 schreef Pap89 het volgende:
Duidelijk gevraagd om kraanwater.
Kregen we ons water.
Op de bon 4x Chaudfontaine a 3.50 p/glas :')

Zeg het dan gewoon dat je het niet serveert.
En dat heb je ook betaald?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_154927625
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 14:53 schreef pvdplanet het volgende:

Wienerschnitzel + pommes + salat
Jaegerschnitzel + pommes + salat
2 Cola, 2 Sprite

[ afbeelding ]
Oh wauw! Een schnitzel eten met zo'n uitzicht! O+ Dat is sowieso fantasisch natuurlijk, zelfs bij een beroerde schnitzel! :)

Ik ga het onthouden voor als we weer eens naar Europa Park gaan. Komen we zo'n beetje daarlangs *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_154927647
Het stomme was eigenlijk dat we al onderweg naar huis waren toen we de bon nakeken.
Maar voor een Wok is het sowieso geen leuke/goede zaak.
Weinig keuze, hogere prijs (wil je "vis" betaal je extra voor een stokje met gamba's)
Het desert, maximaal 2 bolletjes ijs, die hun voor je scheppen.

Voor een vreetschuur, nog een slechte vreetschuur ook :P
  woensdag 5 augustus 2015 @ 15:05:05 #72
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_154927851
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 14:56 schreef Pap89 het volgende:
Het stomme was eigenlijk dat we al onderweg naar huis waren toen we de bon nakeken.
Maar voor een Wok is het sowieso geen leuke/goede zaak.
Weinig keuze, hogere prijs (wil je "vis" betaal je extra voor een stokje met gamba's)
Het desert, maximaal 2 bolletjes ijs, die hun voor je scheppen.

Voor een vreetschuur, nog een slechte vreetschuur ook :P
dat soort tenten kom ik toch niet, maar jammer altijd, als je je achteraf zo genaaid voelt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_154927912
Komen er vaak ook alleen als we door familie uitgenodigd zijn oid (die zijn helemaal Pro-wok, want -> veel eten ofzo :') )

Deze keer dus gewoon omdat we er toevallig langs kwamen.
pi_154928389
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 14:53 schreef pvdplanet het volgende:
Waar?


Op het terras van:
Hotel Restaurant Zur Linde
Schuld (Eifel, Duitsland)
http://goo.gl/maps/0clZm

Totaal 28,70. Drankjes waren 1,70 en de gerechten +/-11 euro
Fijne vooroorlogse prijzen ook. Doen ze goed. Dan houden de Duitsers nog wat geld over ook om de rest van de economie te steunen.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_154929132
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 09:03 schreef MutedFaith het volgende:
Kraanwater drink je maar thuis. Als je geen paar euro voor drinken kunt missen, dan kun misschien ook beter thuis eten.
Dikke onzin dit weer. Als ik uit eten ga vind ik het echt geen probleem om veel geld aan lekker eten en een goede wijn uit te geven. Als ik echter kraanwater wil, dan kan het restaurant mij dat gewoon geven. Dat gedoe van 'daar doen wij niet aan' vind ik maar triest. Moet trouwens zeggen dat ik dat vooral bij goedkopere restaurants mee maak. De duurdere vinden het geen probleem om een karaaf kraanwater te serveren bij de wijn.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')