nee dan ook niet..quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:47 schreef mitchelll0181 het volgende:
help je raam is naar beneden te gaan, gaat die dan wel door ?
Alleen 1 raam of alle ramen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:31 schreef rival het volgende:
Ik heb eens hulp nodig.... Kom er maar niet uit
E36.. Mijn electrische ramen gaan maar beetje bij beetje open en dicht. dus ik druk op de knop, dan gaat ie anderhalve centimeter... en dan moet ik weer op de knop drukken...
helemaal open of dicht doen moet ik dus 20 keer op de knop drukken...
Wat veroorzaakt dit? moet ik zoeken in de computer? heb ik misschien verkeerde relais ergens tussen of wat dan ook....
Snap er helemaal niks van...
Ga ik morgenochtend meteen proberen..quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:23 schreef xaban06 het volgende:
[..]
http://e36bmw318is.blogsp(...)p-and-down-in-1.html
Ik hou van mensen die nadenkenquote:Since you have now become an expert at the magnet job, now would be a good time to repeat all these steps on the other side of the car. The logic is if one went bad, the other may be closer than you think. When I first tackled this repair on the driver side door, I didn't worry about the passenger side because it was working fine. However a week later both windows were now only moving in increments. Figuring the epoxy did not hold and the magnet had moved, I tore apart the driver door again only to see everything looked as it should be. After wasting time checking fuses and relays, the light bulb of common sense lit up and I checked the passenger door to find its magnet had moved out of sight. Not sure why the passenger door made both windows not work correctly, but that's another unique challenge of BMW electronics. After fixing the passenger door, both sides again worked fine.
quote:Now go out for a drive and show off your newly repaired power windows. Drive through a couple different fast food places just so you can smile when getting your lunch, or go on the highway so you can feel happy paying the toll fee because your windows now work nicely.
Ik hou je op de hoogtequote:Op donderdag 26 maart 2015 15:39 schreef xaban06 het volgende:
Succes! Hoop dat dat het is en je ramen weer werken en je straks naar de McDrive kan
[..]
ATE, Bosch.. lekker standaard....quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat raad jij aan kwa merk voor remblokken?
Oliefilter, brandstoffiler, interieurfilter, luchtfilter samen met de remblokken (ATE) zijn onderweg, maar vergeten de slijtage indicator mee te bestellen ooopsquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
ATE, Bosch.. lekker standaard....
Die ferodo waarover gesproken werd zijn geweldig... Maar volgens mij alleen voor circuit.....
Ferodo remt als een malle, maar daardoor veel remstof... (maakte op de circuitbak niks uit natuurlijk)
Alle merken zijn universeel? Zou mooi zijnquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:53 schreef Piet__Piraat het volgende:
Als de oude nog niet is gaan branden, kun je die gewoon hergebruiken, toch?
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:34 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Alle merken zijn universeel? Zou mooi zijn
Echt lekker ist nog niet nee hahaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:59 schreef jitzzzze het volgende:
Kachelmotor is ineens stuk, mega wierd en super onhandig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |