abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_175522774
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 16:32 schreef Faxie het volgende:
En deel 1 en 2 vond ik echt geweldig. Maar deel 3 mist het hart gewoon. En het is vooral ook erg saai, lol.
Jep. En de DLC duurt een kwartier en is ronduit waardeloos. Oscar die een beetje rondrent. That's it.
Zoo jammer. Het was zo'n mooie serie.
I wished for my computer to be as easy to use as my telephone; my wish has come true because I can no longer figure out how to use my telephone.
pi_175522814
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:33 schreef Beathoven het volgende:

Ford biedt in 't spel een handdoek aan en die moet je dan niet aannemen en dan gaat Mr. Prosser (Arthur?)in jouw plaats voor de bulldozer liggen. Vervolgens ga je met Ford wat drinken.
Vergeet je de hond geen sandwich te geven, anders kun je eigenlijk net zo goed opnieuw beginnen :)

En ja, eigenlijk moet je de trilogie in vijf delen een keertje lezen. Zeker als je van droge engelse humor houdt is het geweldig leesvoer.

Meretzky games waren nooit makkelijk. Al had je er heel soms wel puzzels bij waarvan je achteraf denkt 'Ja stom.. duh.. natuurlijk moet dat zo ...'.
I wished for my computer to be as easy to use as my telephone; my wish has come true because I can no longer figure out how to use my telephone.
pi_175522838
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 09:35 schreef Bosbeetle het volgende:

Daarvoor had je de hintlijnen die je kon bellen :P
pi_175523958
registreer om deze reclame te verbergen
Oplossingen voor Adventure games stonden destijds in tijdschriften, Hoog Spel bijvoorbeeld voor wie het nog kan herinneren. Maar je zag ze ook in Amiga en PC blaadjes onder de games sectie als ik me niet vergis. In die tijd werden overigens ook veel Doc Discs met oplossingen voor vrijwel alle spellen door de 'scene' uitgebracht. Te vinden en te kopieren uiteraard op je locale maandelijkse computer-bijeenkomst, waar iedereen gretig met floppy's en diskettes en broodjes frikandel in de weer was.
pi_175526005
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:54 schreef NutKees het volgende:
Oplossingen voor Adventure games stonden destijds in tijdschriften, Hoog Spel bijvoorbeeld voor wie het nog kan herinneren. Maar je zag ze ook in Amiga en PC blaadjes onder de games sectie als ik me niet vergis. In die tijd werden overigens ook veel Doc Discs met oplossingen voor vrijwel alle spellen door de 'scene' uitgebracht. Te vinden en te kopieren uiteraard op je locale maandelijkse computer-bijeenkomst, waar iedereen gretig met floppy's en diskettes en broodjes frikandel in de weer was.
En de walkthrough-boeken niet te vergeten.

Ik heb hier nog de originele complete Larry liggen voor 1 t/m 5 :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')