O wow... moet hebbenquote:
Ik ken eigenlijk alleen The Neverhood als andere voorbeeld van een stop-motion adventurequote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:53 schreef Manke het volgende:
Moest door de stijl denken aan Down in the dumps.
Lijkt er totaal niet op zo te zien...
Begin is overigens wel ruk, maar dat is maar 10 minuten ofzo. WTF man.quote:“The voice acting is masterful, the game's soundtrack is moody, the action is amazing and the game's visual style is incredibly charming.”
9/10 – Gamereactor Sweden
“Ken Follett's The Pillars of the Earth is a surprisingly well grounded game.”
8/10 – WCCFtech
“Daedalic’s interpretation seems an ideal way to experience the story of The Pillars of the Earth”
9/10 – TechRaptor
Oeh klinkt leuk!quote:Op maandag 4 december 2017 11:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Deze klinkt ook veelbelovend https://adventuregamers.com/articles/view/33914
ace attorney meets this is the police?quote:Op maandag 4 december 2017 11:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Deze klinkt ook veelbelovend https://adventuregamers.com/articles/view/33914
Ik vond 'm heel heel heel slecht. Heel de sfeer zoals in 1 en 2 is er bijna niet. En de DLC is ronduit bagger.quote:Op maandag 8 mei 2017 04:13 schreef Faxie het volgende:
Syberia 3 vind ik tot nu toe wat tegenvallen eigenlijk... weet niet of ik 'm uit ga spelen..
Ik heb 'm ondertussen van de schijf gegooidquote:Op maandag 4 december 2017 12:46 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ik vond 'm heel heel heel slecht. Heel de sfeer zoals in 1 en 2 is er bijna niet. En de DLC is ronduit bagger.
Dat geloof ik meteenquote:Op maandag 4 december 2017 14:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb 'm ondertussen van de schijf gegooid
En deel 1 en 2 vond ik echt geweldig. Maar deel 3 mist het hart gewoon. En het is vooral ook erg saai, lol.quote:
Vooral 1 heb ik van genoten, twee vond ik al iets minder.quote:Op maandag 4 december 2017 16:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
En deel 1 en 2 vond ik echt geweldig. Maar deel 3 mist het hart gewoon. En het is vooral ook erg saai, lol.
Daarvoor had je de hintlijnen die je kon bellenquote:Op maandag 4 december 2017 17:06 schreef Beathoven het volgende:
Over die oude text adventures.. ik heb vandeweek Hitchiker's guide to the Galaxy van Infocom eens geprobeerd die in het andere topic genoemd werd.
Al in t begin na t verlaten van het huis komt de bulldozer op je af. En waar je ook heengaat, zelfs op 'veilige afstand' sterf je omdat de bulldozer je huis plat walst en er kennelijk stenen rondvliegen.
De oplossing is om op de grond voor de bulldozer te gaan liggen en te wachten.. want dan ziet de bestuurder je ineens wel (?) (bedankt internet).
Misschien is dit in zekere zin logisch na iets dat vermeld is in details, maar hoe kwam men in het pre-internet tijdperk achter dit soort clues naar deze en nog vagere oplossingen? Als ik het spel toen had gekocht had ik waarschijnlijk voor altijd in level 1 vastgezeten
dat was arthurquote:Op dinsdag 5 december 2017 09:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Of je had wellicht ooit het boek aangeschaft en gezien dat ford dat doet in het boek
ohja...quote:
Maanden gedaan over Simon the Sorcerer 2.quote:Op maandag 4 december 2017 17:06 schreef Beathoven het volgende:
Misschien is dit in zekere zin logisch na iets dat vermeld is in details, maar hoe kwam men in het pre-internet tijdperk achter dit soort clues naar deze en nog vagere oplossingen? Als ik het spel toen had gekocht had ik waarschijnlijk voor altijd in level 1 vastgezeten
quote:
Ford biedt in 't spel een handdoek aan en die moet je dan niet aannemen en dan gaat Mr. Prosser (Arthur?)in jouw plaats voor de bulldozer liggen. Vervolgens ga je met Ford wat drinken.quote:
Oh ja, natuurlijk..quote:Op dinsdag 5 december 2017 09:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Daarvoor had je de hintlijnen die je kon bellen
Of je had wellicht ooit het boek aangeschaft en gezien dat ford dat doet in het boek
Jep. En de DLC duurt een kwartier en is ronduit waardeloos. Oscar die een beetje rondrent. That's it.quote:Op maandag 4 december 2017 16:32 schreef Faxie het volgende:
En deel 1 en 2 vond ik echt geweldig. Maar deel 3 mist het hart gewoon. En het is vooral ook erg saai, lol.
Vergeet je de hond geen sandwich te geven, anders kun je eigenlijk net zo goed opnieuw beginnenquote:Op dinsdag 5 december 2017 19:33 schreef Beathoven het volgende:
Ford biedt in 't spel een handdoek aan en die moet je dan niet aannemen en dan gaat Mr. Prosser (Arthur?)in jouw plaats voor de bulldozer liggen. Vervolgens ga je met Ford wat drinken.
quote:Op dinsdag 5 december 2017 09:35 schreef Bosbeetle het volgende:
Daarvoor had je de hintlijnen die je kon bellen
En de walkthrough-boeken niet te vergeten.quote:Op woensdag 6 december 2017 10:54 schreef NutKees het volgende:
Oplossingen voor Adventure games stonden destijds in tijdschriften, Hoog Spel bijvoorbeeld voor wie het nog kan herinneren. Maar je zag ze ook in Amiga en PC blaadjes onder de games sectie als ik me niet vergis. In die tijd werden overigens ook veel Doc Discs met oplossingen voor vrijwel alle spellen door de 'scene' uitgebracht. Te vinden en te kopieren uiteraard op je locale maandelijkse computer-bijeenkomst, waar iedereen gretig met floppy's en diskettes en broodjes frikandel in de weer was.
Under en Over sidequote:Op woensdag 14 februari 2018 09:20 schreef Bosbeetle het volgende:
toch wel tof:
https://www.fangamer.com/products/thimbleweed-park-vinyl
tof hèquote:
Verzendkosten zullen wel weer aan de prijs zijn, $23 voor een nieuwe plaat is niet heel gek volgens mij.quote:Op woensdag 14 februari 2018 10:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tof hè
Alleen wel weer duur en de muziek is nou ook weer niet zo boeiend. Wel lekker sfeervol.
nog niet maar wellicht dat ik van de winter weer eens wat meer adventures aanslinger.quote:Op maandag 16 juli 2018 10:17 schreef Tijn het volgende:
Zijn jullie Hero-U al aan het spelen, de nieuwe game van Corey & Lori-Ann Cole (makers van Quest for Glory)? Ik heb er nu zo’n 30 uur inzitten. Toffe shit, hoor!
Ik zit op twee, monkey island en loomquote:Op maandag 10 december 2018 09:53 schreef Faxie het volgende:
Lol, heb er maar 1 gespeeld van die lijst.
nice heb je de documentaire "get lamp" wel eens gezien erg leuk om te kijkenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:21 schreef Sigaartje het volgende:
Ik speel alleen maar tekst-adventures
En ik maak ze zelf ook.
Ik kom nog uit de tijd van Collosal Cave.
leukquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:05 schreef Ceased2Be het volgende:
Toffer:
https://variety.com/2019/(...)y-sequel-1203171160/
Na 25 jaar een vervolg op Beneath A Steel Sky
Nee, ga ik even kijken!quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nice heb je de documentaire "get lamp" wel eens gezien erg leuk om te kijken
Sickquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:05 schreef Ceased2Be het volgende:
Toffer:
https://variety.com/2019/(...)y-sequel-1203171160/
Na 25 jaar een vervolg op Beneath A Steel Sky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |