abonnement Unibet Coolblue
  maandag 3 november 2014 @ 22:37:04 #251
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_146274723
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 22:29 schreef theguyver het volgende:

[..]

doe es gek stel een vraag ipv, gelijk al conclusie te trekken!
Ik reageerde op Tingo en vragen stel ik genoeg maar niet hier. Je zit er wel altijd snel bovenop, no offense maar het lijkt wel alsof je 24/7 aanwezig bent.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 3 november 2014 @ 23:16:02 #252
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146276562
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 22:37 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik reageerde op Tingo en vragen stel ik genoeg maar niet hier. Je zit er wel altijd snel bovenop, no offense maar het lijkt wel alsof je 24/7 aanwezig bent.
Dus het is gewoon van, nou we plempen hier maar wat neer, en jullie zoeken het maar uit want ik weet het toch maar beter, dat heet Giga trollen niet meer of minder, een eigen mening heb je ook al niet want je neemt alles gewoon letterlijk en figuurlijk over van anderen!
Kort gezegd schaapjesachtigetroll.

Ben veel aanwezig, is dat een probleem?

Het gaat niet eens meer over MH17 maar meer hoe verziek ik een topic met geblaat!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 3 november 2014 @ 23:19:11 #253
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146276704
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 22:37 schreef controlaltdelete het volgende:

Ik reageerde op Tingo en vragen stel ik genoeg maar niet hier. Je zit er wel altijd snel bovenop, no offense maar het lijkt wel alsof je 24/7 aanwezig bent.
No offense, maar jij zat nu sneller bovenop hem dan andersom.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator maandag 3 november 2014 @ 23:21:10 #254
45833 crew  Fogel
pi_146276788
Ik hou niet zo van herhalingen, maar vooruit, ik ben nieuw dus:

quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 16:00 schreef Fogel het volgende:
Zullen we vanaf hier weer proberen om niet op de man/vrouw te spelen?
Dank u.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_146276809
quote:
10s.gif Op maandag 3 november 2014 23:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

No offense, maar jij zat nu sneller bovenop hem dan andersom.
Oeh... :9~
  maandag 3 november 2014 @ 23:28:30 #256
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146277141
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 23:21 schreef Fogel het volgende:
Ik hou niet zo van herhalingen, maar vooruit, ik ben nieuw dus:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O-)

Maar goed weer on-topic.

Zal nog maar weer eens vragen hoe de Nederlandse regering hiervoor verantwoordelijk kan zijn, wat zouden ze geflikt hebben, vooral Hoe!

Bom aan boord, zelf neer geschoten, israel ingehuurd (die kunnen schijnbaar alles) en een gedeelte is crisis acteur en de andere niet, vaag verhaal allemaal, valt geen touw aan vast te knopen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_146277150
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 22:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat weet ik wel zeker alleen nu komen ze ermee weg, handig bedacht ook. Rouw enzo daar mag men vooral geen vragen over stellen of in twijfel trekken want is respectloos weet je wel.
Heel veel criminelen spelen de slachtoffer.Mensen zijn meer kwetsbaar als ze 'n trieste verhaal horen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator maandag 3 november 2014 @ 23:36:07 #258
45833 crew  Fogel
pi_146277448
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 23:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O-)

Maar goed weer on-topic.

Zal nog maar weer eens vragen hoe de Nederlandse regering hiervoor verantwoordelijk kan zijn, wat zouden ze geflikt hebben, vooral Hoe!

Bom aan boord, zelf neer geschoten, israel ingehuurd (die kunnen schijnbaar alles) en een gedeelte is crisis acteur en de andere niet, vaag verhaal allemaal, valt geen touw aan vast te knopen!

Da's een ander type herhaling, om dingen te begrijpen ;)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  maandag 3 november 2014 @ 23:38:46 #259
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146277556
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 23:36 schreef Fogel het volgende:

[..]

Da's een ander type herhaling, om dingen te begrijpen ;)
-off topic-
;) i know grapje
-on topic -
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_146281960
Overigens, die mensen in dat filmpje praten steenkolen Engels. Daarom komt het over dat ze onzeker zijn, omdat het verhaal gewoon wat langzamer en geforceerder over komt. Dat en het feit dat ze niet echt ervaring hebben met rouwen om direct dierbare personen, maakt dat ze misschien 'apart' of verdacht overkomen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 4 november 2014 @ 08:09:15 #261
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146281966
'Wij hadden raket, maar schoten niet op MH17'

Rebellencommandant Aleksandr Chodakovski heeft opnieuw bevestigd dat de pro-Russische separatisten in het oosten van Oekraïne over luchtdoelraketten beschikten toen MH17 werd neergehaald.

"Ik heb met alle commandanten die over dergelijke wapens beschikken gesproken en ze hebben mij verzekerd dat niemand die heeft gebruikt", zegt Chodakovski.

Denk dat een van zijn commandanten of hijzelf gewoon liegt hierover.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_146282227
quote:
Denk dat een van zijn commandanten of hijzelf gewoon liegt hierover.
Ehm?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 4 november 2014 @ 08:34:07 #263
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146282262
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 08:30 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ehm?
sorry, c_/
Het is nog vroeg!
Ik gok dat Chodakovski liegt.
Of een van zijn commandanten tegen Chodakovski liegt.
Ik denk zelf dat de pro-russen het hebben gedaan, en misschien in de war wwaren met een Spy vliegtuig, en dat het neerhalen van MH17 een vergissing betrof!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_146282436
Dat lijkt me ook altijd nog de meest logische / minst onlogische verklaring. De MH17 is aangezien voor een ander vliegtuig/vrachtvliegtuig. Zou ook de tweets verklaren direct na het neerhalen en het even snel verwijderen van die tweets toen duidelijk werd dat het om een lijnvlucht ging.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_146282769
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 08:34 schreef theguyver het volgende:

[..]

sorry, c_/
Het is nog vroeg!
Ik gok dat Chodakovski liegt.
Of een van zijn commandanten tegen Chodakovski liegt.
Ik denk zelf dat de pro-russen het hebben gedaan, en misschien in de war wwaren met een Spy vliegtuig, en dat het neerhalen van MH17 een vergissing betrof!
Als je meteen na de ramp bovenop internet zat dan kan je niets anders via de diverse tweets en facebook/vkontakte berichten dit concluderen.

Binnen 24 uur is echter ook al de desinformatie op gang gekomen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  dinsdag 4 november 2014 @ 09:12:30 #266
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146282850
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 09:08 schreef Montagui het volgende:

[..]

Als je meteen na de ramp bovenop internet zat dan kan je niets anders via de diverse tweets en facebook/vkontakte berichten dit concluderen.

Binnen 24 uur is echter ook al de desinformatie op gang gekomen.
Plus als je de OP ziet schade wrakstukken en de video's van de buk in de regio, Er is natuurlijk een kleine kans dat Oekraine zelf verantwoordelijk is, om support van de westerse wereld te krijgen, Maar alles wijst er als nog op dat het de Rebellen in de regio zijn.

Het nadeel is nog steeds, dat het niet hard te maken is, dat de rebellen alsnog verantwoordelijk zijn, het bewijs materiaal is weg gemoffeld, en de verantwoordelijke houd zijn kaken stijf op elkaar.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_146283465
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 08:08 schreef kalinhos het volgende:
Overigens, die mensen in dat filmpje praten steenkolen Engels. Daarom komt het over dat ze onzeker zijn, omdat het verhaal gewoon wat langzamer en geforceerder over komt. Dat en het feit dat ze niet echt ervaring hebben met rouwen om direct dierbare personen, maakt dat ze misschien 'apart' of verdacht overkomen.
Ik vind van niet....zelfde soort lichaamstaal is te zien in de neppe nabestanden/slachtoffers van Boston Smoke Bom,Sandy Hook enz.

Ik vind 't ook 'n beetje raar dat de authoriteiten heeft zowiezo de tweet van de rebel leider als 100% genuine meteen genomen.Hoe kunnen de security forces zeker weten dat 't niet 'n bom aan bord was en dat er waren niet meer aanvallen geplannde op andere vluchten uit Schiphol?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 4 november 2014 @ 10:10:40 #268
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_146284090
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 09:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik vind van niet....zelfde soort lichaamstaal is te zien in de neppe nabestanden/slachtoffers van Boston Smoke Bom,Sandy Hook enz.

Ik vind 't ook 'n beetje raar dat de authoriteiten heeft zowiezo de tweet van de rebel leider als 100% genuine meteen genomen.Hoe kunnen de security forces zeker weten dat 't niet 'n bom aan bord was en dat er waren niet meer aanvallen geplannde op andere vluchten uit Schiphol?
Er deugt veel niet in dit alles zo ook met die nabestaanden en al helemaal die red head. Maak je niet druk over wat anderen (en al helemaal niet op Fok) erover denken of meteen tegengas moeten geven want ja debunken moet nu éénmaal. Follow the truth, your heart,ignore the others.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 4 november 2014 @ 10:30:48 #269
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_146284577
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 10:10 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Er deugt veel niet in dit alles zo ook met die nabestaanden en al helemaal die red head. Maak je niet druk over wat anderen (en al helemaal niet op Fok) erover denken of meteen tegengas moeten geven want ja debunken moet nu éénmaal. Follow the truth, your heart,ignore the others.
Met die houding ga je geen ene fuck leren. Heeft dan ook niets meer met waarheid zoeken te maken, maar alleen nog maar met jezelf overtuigen van je eigen denkbeelden.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator dinsdag 4 november 2014 @ 10:32:04 #270
249559 crew  Lavenderr
pi_146284606
Beetje geveegd en genote.
Normaal reageren of gewoon niet. Dat kan namelijk ook.
pi_146285123
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 10:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Follow the truth, your heart,ignore the others.
Hoe volg jij de waarheid eigenlijk? Je weigert namelijk keer op keer elke vorm van onderbouwing met argumentatie dat je "nu weg moet"of "dat als ik die informatie deel dan laten ze me verdwijnen"
pi_146285359
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 09:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik vind van niet....zelfde soort lichaamstaal is te zien in de neppe nabestanden/slachtoffers van Boston Smoke Bom,Sandy Hook enz.

Ik vind 't ook 'n beetje raar dat de authoriteiten heeft zowiezo de tweet van de rebel leider als 100% genuine meteen genomen.Hoe kunnen de security forces zeker weten dat 't niet 'n bom aan bord was en dat er waren niet meer aanvallen geplannde op andere vluchten uit Schiphol?
Dat is vorige pagina's al uitgelegd. Overigens, wat zou je dan wél 'normaal' nabestaandengedrag vinden?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 4 november 2014 @ 11:25:23 #273
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_146285860
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 10:54 schreef Chewie het volgende:

[..]

Hoe volg jij de waarheid eigenlijk? Je weigert namelijk keer op keer elke vorm van onderbouwing met argumentatie dat je "nu weg moet"of "dat als ik die informatie deel dan laten ze me verdwijnen"
Begrijpend lezen ontbreekt hier ook regelmatig! Ik heb nooit beweerd dat ik als ik deze info deel ik zou verdwijnen. Ik gaf aan als ik 100% harde bewijzen op tafel kon leggen dat de MH17 one big fraud is bovendien veel gestaged voor politiek gewin, ik zou verdwijnen dat is wat ik beweerde. En ja ik heb niet altijd tijd om hier diep op in te gaan, ik heb best nog wel eens andere dingen te doen buiten Fokken weet je wel :Y
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator dinsdag 4 november 2014 @ 11:28:40 #274
45833 crew  Fogel
pi_146285943
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 11:25 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Begrijpend lezen ontbreekt hier ook regelmatig! Ik heb nooit beweerd dat ik als ik deze info deel ik zou verdwijnen. Ik gaf aan als ik 100% harde bewijzen op tafel kon leggen dat de MH17 one big fraud is bovendien veel gestaged voor politiek gewin, ik zou verdwijnen dat is wat ik beweerde. En ja ik heb niet altijd tijd om hier diep op in te gaan, ik heb best nog wel eens andere dingen te doen buiten Fokken weet je wel :Y
Maar je zegt nu dus eigenlijk dat je geen 100% harde bewijzen en dat daardoor het gevaar van verdwijning niet [meer] bestaat?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  dinsdag 4 november 2014 @ 11:28:50 #275
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_146285951
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 11:25 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Begrijpend lezen ontbreekt hier ook regelmatig! Ik heb nooit beweerd dat ik als ik deze info deel ik zou verdwijnen. Ik gaf aan als ik 100% harde bewijzen op tafel kon leggen dat de MH17 one big fraud is bovendien veel gestaged voor politiek gewin, ik zou verdwijnen dat is wat ik beweerde. En ja ik heb niet altijd tijd om hier diep op in te gaan, ik heb best nog wel eens andere dingen te doen buiten Fokken weet je wel :Y
Vragen beantwoorden is wederom te veel gevraagd zie ik.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')