abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146261764
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 18:02 schreef controlaltdelete het volgende:

Ik zeg niet en heb ook nooit beweerd dat alle nabestaanden fake zijn dat idee heb ik ook niet. Maar wel een aantal die zich merkwaardig gedragen en hun achtergronden niet blijken te kloppen etc etc etc. Als ik 100% bewijs op tafel kon leggen werd ik waarschijnlijk vanavond nog opgepakt.
Jij vind dat ze zich merkwaardig gedragen, dat is geen feit maar een onderbuikgevoel. En ik heb je nog nooit in 1 van deze discussies aan zien tonen dat hun achtergronden niet zouden kloppen.

Zeer triest dat je het nu gooit op je veiligheid om zo geen bewijs te overleggen, zo belangrijk ben je nu ook alweer niet.
pi_146261875
CTRL Alt Delete, jij gaf aan dat de Nederlanse overheid de MH 17 neergehaald heeft. Waar heb je daar énig bewijs van?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  maandag 3 november 2014 @ 18:09:42 #228
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_146261911
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 18:05 schreef Chewie het volgende:

[..]

Jij vind dat ze zich merkwaardig gedragen, dat is geen feit maar een onderbuikgevoel. En ik heb je nog nooit in 1 van deze discussies aan zien tonen dat hun achtergronden niet zouden kloppen.

Zeer triest dat je het nu gooit op je veiligheid om zo geen bewijs te overleggen, zo belangrijk ben je nu ook alweer niet.
Jawel hoor. Maar zulke dingen post ik hier niet want ik weet dat dan de bombarie losbarst. Martijn Vrijland heeft zich daar ook eens goed in verdiept en kwamen allerlei vreemde zaken naar boven. Maar MV mag hier überhaupt al niet genoemd worden want die valt ook onder de noemer de respectloze fantast.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_146261935
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 18:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jawel hoor. Maar zulke dingen post ik hier niet want ik weet dat dan de bombarie losbarst. Martijn Vrijland heeft zich daar ook eens goed in verdiept en kwamen allerlei vreemde zaken naar boven. Maar MV mag hier überhaupt al niet genoemd worden want die valt ook onder de noemer de respectloze fantast.
Grootheidswaanzin
  maandag 3 november 2014 @ 18:11:52 #230
189978 controlaltdelete
pi_146261987
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 18:10 schreef Chewie het volgende:

[..]

Grootheidswaanzin
Schuif het daar maar op af. Slaat helemaal nergens op.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_146262002
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 18:11 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jawel, dat is duidelijk zo. Er klopt gewoon geen flikker van wat die vent zegt. Geloof er geen snars van.
Ja doei.
pi_146262012
quote:

[..]

Jawel hoor. Maar zulke dingen post ik hier niet want ik weet dat dan de bombarie losbarst.
Ohja want nu vindt nog niet iedereen je een respectloze halve zool, dat scheelt. Maargoed, je rent dus weer weg als er om argumentatie wordt gevraagd. De ene keer verpak je het als smoes "Hu hu ik heb wel betere dingen te doen dan met jullie discussieren", de andere keer ben je bang dat de AIVD je op komt pakken "hu hu als ik het hier post word ik vanavond nog opgepakt" en weer een andere keer kom je met "hu hu jullie geloven mijn bronnen toch niet". Nu kom je met "Hu hu als ik mijn bronnen post dan komt er bombarie".

Doe het nou gewoon eens, grote meid.

quote:
Martijn Vrijland heeft zich daar ook eens goed in verdiept en kwamen allerlei vreemde zaken naar boven.
Definieer 'vreemd'. Hij heeft random mensen uit het telefoonboek gebeld, betwijfelde de echtheid van bepaalde namen op de passagierslijst. Daar is hij volgens mij zelf later op teruggekomen dat hij een naam verkeerd had gelezen. Kortom, 0 bewijs slechts gevoel.

quote:
Maar MV mag hier überhaupt al niet genoemd worden want die valt ook onder de noemer de respectloze fantast.
Nou ja, als je nabestaanden op gaat bellen met de vraag of de mensen waar ze om rouwen wel echt bestaan hebben ben je natuurlijk a. respectloos en b. compleet van 't padje. Respectloze fantast vat het mooi samen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_146262018
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 18:11 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het niet onderbouwen van je hersenscheten slaat wel ergens op bedoel je?
pi_146262028
See what I did there?
Ja doei.
  Moderator maandag 3 november 2014 @ 18:16:13 #235
249559 crew  Lavenderr
pi_146262146
quote:

[..]

Oh jawel hoor. En ik zie hem ook nog steeds staan in je post.
  maandag 3 november 2014 @ 18:16:27 #236
189978 controlaltdelete
pi_146262156
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 18:12 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ohja want nu vindt nog niet iedereen je een respectloze halve zool, dat scheelt. Maargoed, je rent dus weer weg als er om argumentatie wordt gevraagd. De ene keer verpak je het als smoes "Hu hu ik heb wel betere dingen te doen dan met jullie discussieren", de andere keer ben je bang dat de AIVD je op komt pakken "hu hu als ik het hier post word ik vanavond nog opgepakt" en weer een andere keer kom je met "hu hu jullie geloven mijn bronnen toch niet". Nu kom je met "Hu hu als ik mijn bronnen post dan komt er bombarie".

Doe het nou gewoon eens, grote meid.

[..]

Definieer 'vreemd'. Hij heeft random mensen uit het telefoonboek gebeld, betwijfelde de echtheid van bepaalde namen op de passagierslijst. Daar is hij volgens mij zelf later op teruggekomen dat hij een naam verkeerd had gelezen. Kortom, 0 bewijs slechts gevoel.

[..]

Nou ja, als je nabestaanden op gaat bellen met de vraag of de mensen waar ze om rouwen wel echt bestaan hebben ben je natuurlijk a. respectloos en b. compleet van 't padje. Respectloze fantast vat het mooi samen.
Niet alleen die lijst hoor alhoewel dat ook vreemd te noemen was. Maar goed, ben er vandoor heb andere dingen te doen nu. w/
  Moderator maandag 3 november 2014 @ 18:17:47 #237
249559 crew  Lavenderr
pi_146262197
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 18:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Niet alleen die lijst hoor alhoewel dat ook vreemd te noemen was. Maar goed, ben er vandoor heb andere dingen te doen nu. w/
Missie geslaagd?
pi_146262210
En weer heel veel geblaat, weinig wol :')
Ja doei.
pi_146262242
quote:
19s.gif Op maandag 3 november 2014 18:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Jawel, dat is duidelijk zo. Er klopt gewoon geen flikker van wat die vent zegt. Geloof er geen snars van.
Hoe weten wij of heel die Vrijland wel echt is. Wie zegt dat het niet gewoon een fake account is van iemand op buitenlandse zaken?
  Moderator maandag 3 november 2014 @ 18:19:36 #240
249559 crew  Lavenderr
pi_146262249
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
En weer heel veel geblaat, weinig wol :')
Iedereen over de zeik. Dat flikt ze toch maar _O-
  maandag 3 november 2014 @ 18:21:08 #241
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146262298
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 18:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 18:12 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ohja want nu vindt nog niet iedereen je een respectloze halve zool, dat scheelt. Maargoed, je rent dus weer weg als er om argumentatie wordt gevraagd. De ene keer verpak je het als smoes "Hu hu ik heb wel betere dingen te doen dan met jullie discussieren",
spijker 8)7
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_146262360
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 18:19 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Hoe weten wij of heel die Vrijland wel echt is. Wie zegt dat het niet gewoon een fake account is van iemand op buitenlandse zaken?
Ik vind sowieso dat hij al die filmpjes altijd wel heel snel heeft gemaakt. Volgens mij heeft minbuza gewoon een algoritme laten ontwikkelen dat standaard bnw-gepriedel loslaat op actuele nieuwsbeelden waarbij het gebruik maakt van trending informatie op zowel MSM en Clues forum om zo aan de lopende band 'Nieuw Media' te creëren.
Ja doei.
  maandag 3 november 2014 @ 18:26:59 #243
189978 controlaltdelete
pi_146262480
Wat jullie van me denken boeit me eigenlijk niet zo. Sorry guys :* :W
  Moderator maandag 3 november 2014 @ 18:33:33 #244
249559 crew  Lavenderr
pi_146262689
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 18:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat jullie van me denken boeit me eigenlijk niet zo. Sorry guys :* :W
Dus je wilt helemaal niet discussieren? Dat is dan duidelijk .
pi_146262712
Alleen af en toe roepen

"DAT IS NIET WAAR"

"DAT KLOPT NIET"

"DAT IS NIET ECHT"

"DIT HEEFT DAT GEDAAN"

Ok. Duidelijk.
Ja doei.
  maandag 3 november 2014 @ 18:56:13 #246
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146263522
Niet meer voeren die heeft genoeg gehad!

Misschien als het trolletje genoeg gegeten heeft dat er argumenten of iets komen maar ben er bang voor..
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_146267465
Als iemand was verdacht en geinterviewde door 't politie wegens fraude of zo, en die verdachte gedraagt zoals die rare figuren in de videos dan worden de verdachte waarschijnlijk gehouden voor verder onderzoek en moellijke vragen stellen.Denk ik.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_146268446
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 16:58 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Die twee zijn tenenkrommend idd en kunnen nog wel een paar acteerlesjes gebruiken. Sowieso begrijp ik niet waarom je op het vliegveld komt hangen als je je zoon en schoondochter in die crash hebt verloren. Wat komen ze daar doen eigenlijk en wat hopen ze daar te vinden?
Ben ik de enige die dat filmpje gekeken heeft? Het wordt nota bene in de eerste 10 seconden verteld.
  maandag 3 november 2014 @ 22:05:32 #249
189978 controlaltdelete
pi_146273227
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 20:20 schreef Tingo het volgende:
Als iemand was verdacht en geinterviewde door 't politie wegens fraude of zo, en die verdachte gedraagt zoals die rare figuren in de videos dan worden de verdachte waarschijnlijk gehouden voor verder onderzoek en moellijke vragen stellen.Denk ik.
Dat weet ik wel zeker alleen nu komen ze ermee weg, handig bedacht ook. Rouw enzo daar mag men vooral geen vragen over stellen of in twijfel trekken want is respectloos weet je wel.
  maandag 3 november 2014 @ 22:29:19 #250
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146274373
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 22:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat weet ik wel zeker alleen nu komen ze ermee weg, handig bedacht ook. Rouw enzo daar mag men vooral geen vragen over stellen of in twijfel trekken want is respectloos weet je wel.
doe es gek stel een vraag ipv, gelijk al conclusie te trekken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')