Jij vind dat ze zich merkwaardig gedragen, dat is geen feit maar een onderbuikgevoel. En ik heb je nog nooit in 1 van deze discussies aan zien tonen dat hun achtergronden niet zouden kloppen.quote:Op maandag 3 november 2014 18:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik zeg niet en heb ook nooit beweerd dat alle nabestaanden fake zijn dat idee heb ik ook niet. Maar wel een aantal die zich merkwaardig gedragen en hun achtergronden niet blijken te kloppen etc etc etc. Als ik 100% bewijs op tafel kon leggen werd ik waarschijnlijk vanavond nog opgepakt.
Jawel hoor. Maar zulke dingen post ik hier niet want ik weet dat dan de bombarie losbarst. Martijn Vrijland heeft zich daar ook eens goed in verdiept en kwamen allerlei vreemde zaken naar boven. Maar MV mag hier überhaupt al niet genoemd worden want die valt ook onder de noemer de respectloze fantast.quote:Op maandag 3 november 2014 18:05 schreef Chewie het volgende:
[..]
Jij vind dat ze zich merkwaardig gedragen, dat is geen feit maar een onderbuikgevoel. En ik heb je nog nooit in 1 van deze discussies aan zien tonen dat hun achtergronden niet zouden kloppen.
Zeer triest dat je het nu gooit op je veiligheid om zo geen bewijs te overleggen, zo belangrijk ben je nu ook alweer niet.
Grootheidswaanzinquote:Op maandag 3 november 2014 18:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar zulke dingen post ik hier niet want ik weet dat dan de bombarie losbarst. Martijn Vrijland heeft zich daar ook eens goed in verdiept en kwamen allerlei vreemde zaken naar boven. Maar MV mag hier überhaupt al niet genoemd worden want die valt ook onder de noemer de respectloze fantast.
Schuif het daar maar op af. Slaat helemaal nergens op.quote:
Jawel, dat is duidelijk zo. Er klopt gewoon geen flikker van wat die vent zegt. Geloof er geen snars van.quote:Op maandag 3 november 2014 18:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Schuif het daar maar op af. Slaat helemaal nergens op.
Ohja want nu vindt nog niet iedereen je een respectloze halve zool, dat scheelt. Maargoed, je rent dus weer weg als er om argumentatie wordt gevraagd. De ene keer verpak je het als smoes "Hu hu ik heb wel betere dingen te doen dan met jullie discussieren", de andere keer ben je bang dat de AIVD je op komt pakken "hu hu als ik het hier post word ik vanavond nog opgepakt" en weer een andere keer kom je met "hu hu jullie geloven mijn bronnen toch niet". Nu kom je met "Hu hu als ik mijn bronnen post dan komt er bombarie".quote:Op maandag 3 november 2014 18:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar zulke dingen post ik hier niet want ik weet dat dan de bombarie losbarst.
Definieer 'vreemd'. Hij heeft random mensen uit het telefoonboek gebeld, betwijfelde de echtheid van bepaalde namen op de passagierslijst. Daar is hij volgens mij zelf later op teruggekomen dat hij een naam verkeerd had gelezen. Kortom, 0 bewijs slechts gevoel.quote:Martijn Vrijland heeft zich daar ook eens goed in verdiept en kwamen allerlei vreemde zaken naar boven.
Nou ja, als je nabestaanden op gaat bellen met de vraag of de mensen waar ze om rouwen wel echt bestaan hebben ben je natuurlijk a. respectloos en b. compleet van 't padje. Respectloze fantast vat het mooi samen.quote:Maar MV mag hier überhaupt al niet genoemd worden want die valt ook onder de noemer de respectloze fantast.
Het niet onderbouwen van je hersenscheten slaat wel ergens op bedoel je?quote:Op maandag 3 november 2014 18:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Schuif het daar maar op af. Slaat helemaal nergens op.
Oh jawel hoor. En ik zie hem ook nog steeds staan in je post.quote:Op maandag 3 november 2014 18:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar zulke dingen post ik hier niet want ik weet dat dan de bombarie losbarst. Martijn Vrijland heeft zich daar ook eens goed in verdiept en kwamen allerlei vreemde zaken naar boven. Maar MV mag hier überhaupt al niet genoemd worden want die valt ook onder de noemer de respectloze fantast.
Niet alleen die lijst hoor alhoewel dat ook vreemd te noemen was. Maar goed, ben er vandoor heb andere dingen te doen nu.quote:Op maandag 3 november 2014 18:12 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ohja want nu vindt nog niet iedereen je een respectloze halve zool, dat scheelt. Maargoed, je rent dus weer weg als er om argumentatie wordt gevraagd. De ene keer verpak je het als smoes "Hu hu ik heb wel betere dingen te doen dan met jullie discussieren", de andere keer ben je bang dat de AIVD je op komt pakken "hu hu als ik het hier post word ik vanavond nog opgepakt" en weer een andere keer kom je met "hu hu jullie geloven mijn bronnen toch niet". Nu kom je met "Hu hu als ik mijn bronnen post dan komt er bombarie".
Doe het nou gewoon eens, grote meid.
[..]
Definieer 'vreemd'. Hij heeft random mensen uit het telefoonboek gebeld, betwijfelde de echtheid van bepaalde namen op de passagierslijst. Daar is hij volgens mij zelf later op teruggekomen dat hij een naam verkeerd had gelezen. Kortom, 0 bewijs slechts gevoel.
[..]
Nou ja, als je nabestaanden op gaat bellen met de vraag of de mensen waar ze om rouwen wel echt bestaan hebben ben je natuurlijk a. respectloos en b. compleet van 't padje. Respectloze fantast vat het mooi samen.
Missie geslaagd?quote:Op maandag 3 november 2014 18:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Niet alleen die lijst hoor alhoewel dat ook vreemd te noemen was. Maar goed, ben er vandoor heb andere dingen te doen nu.
Hoe weten wij of heel die Vrijland wel echt is. Wie zegt dat het niet gewoon een fake account is van iemand op buitenlandse zaken?quote:Op maandag 3 november 2014 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jawel, dat is duidelijk zo. Er klopt gewoon geen flikker van wat die vent zegt. Geloof er geen snars van.
Iedereen over de zeik. Dat flikt ze toch maarquote:Op maandag 3 november 2014 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
En weer heel veel geblaat, weinig wol
quote:Op maandag 3 november 2014 18:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Niet alleen die lijst hoor alhoewel dat ook vreemd te noemen was. Maar goed, ben er vandoor heb andere dingen te doen nu.
spijkerquote:Op maandag 3 november 2014 18:12 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ohja want nu vindt nog niet iedereen je een respectloze halve zool, dat scheelt. Maargoed, je rent dus weer weg als er om argumentatie wordt gevraagd. De ene keer verpak je het als smoes "Hu hu ik heb wel betere dingen te doen dan met jullie discussieren",
Ik vind sowieso dat hij al die filmpjes altijd wel heel snel heeft gemaakt. Volgens mij heeft minbuza gewoon een algoritme laten ontwikkelen dat standaard bnw-gepriedel loslaat op actuele nieuwsbeelden waarbij het gebruik maakt van trending informatie op zowel MSM en Clues forum om zo aan de lopende band 'Nieuw Media' te creëren.quote:Op maandag 3 november 2014 18:19 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Hoe weten wij of heel die Vrijland wel echt is. Wie zegt dat het niet gewoon een fake account is van iemand op buitenlandse zaken?
Dus je wilt helemaal niet discussieren? Dat is dan duidelijk .quote:Op maandag 3 november 2014 18:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat jullie van me denken boeit me eigenlijk niet zo. Sorry guys![]()
Ben ik de enige die dat filmpje gekeken heeft? Het wordt nota bene in de eerste 10 seconden verteld.quote:Op maandag 3 november 2014 16:58 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die twee zijn tenenkrommend idd en kunnen nog wel een paar acteerlesjes gebruiken. Sowieso begrijp ik niet waarom je op het vliegveld komt hangen als je je zoon en schoondochter in die crash hebt verloren. Wat komen ze daar doen eigenlijk en wat hopen ze daar te vinden?
Dat weet ik wel zeker alleen nu komen ze ermee weg, handig bedacht ook. Rouw enzo daar mag men vooral geen vragen over stellen of in twijfel trekken want is respectloos weet je wel.quote:Op maandag 3 november 2014 20:20 schreef Tingo het volgende:
Als iemand was verdacht en geinterviewde door 't politie wegens fraude of zo, en die verdachte gedraagt zoals die rare figuren in de videos dan worden de verdachte waarschijnlijk gehouden voor verder onderzoek en moellijke vragen stellen.Denk ik.
doe es gek stel een vraag ipv, gelijk al conclusie te trekken!quote:Op maandag 3 november 2014 22:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker alleen nu komen ze ermee weg, handig bedacht ook. Rouw enzo daar mag men vooral geen vragen over stellen of in twijfel trekken want is respectloos weet je wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |