Toch is het de enige coureur die Schumacher consistent versloeg.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:01 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Wat een waardeloze coureur.
Bij de start. Ligt wel aan het weer.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:02 schreef opreis het volgende:
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat rosberg voorbij de 2 rb's komt morgen
Schumi was toen ook niet meer zo snel als vroeger.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch is het de enige coureur die Schumacher consistent versloeg.
Die is maar 1x in fullrace tests verslagen door iemand, toch knap.
Mol zegt morgen tussen 12:00 & 15:00 regen verwacht wordtquote:Op zaterdag 19 april 2014 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de start. Ligt wel aan het weer.
Dat is in NL tijd?quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:05 schreef WEST het volgende:
[..]
Mol zegt morgen tussen 12:00 & 15:00 regen verwacht wordt
Hoe weet je dat het een smoes isquote:Op zaterdag 19 april 2014 09:05 schreef Fiorano het volgende:
Helmut Marko had gelijk 1 of andere zwakke smoes over de motoren bij Red Bull van Vettel
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 | [img]http://oi57.tinypic.com/2ef10kl.jpg[/img] [img]http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2012/03/shanghai_2012.jpg[/img] [u][b]Circuit data[/b][/u] [b]Lap data[/b] Lap length - 5.451km Race laps - 56 Race distance - 305.066km Pole position - Left-hand side of the track Lap record* - 1’32.238 (212.75 kph) by Michael Schumacher, 2004 Fastest lap - 1’32.238 (212.75 kph) by Michael Schumacher, 2004 Maximum speed - 316kph DRS zone/s (race) - Pit straight and longest straight Distance from grid to turn one - 380m [b]Car performance[/b] Full throttle - 56% Longest flat-out section - 1397m Downforce level - High Fuel use per lap - 1.7kg Time penalty per lap of fuel - 0.051s [b]Strategy[/b] Quickest complete pit stop in 2013 - 19.323s by Red Bull 2014 prime tyre - Medium (2013: Medium) 2014 option tyre - Soft (2013: Soft) [img=440,30]http://i.fokzine.net/upload/100415_122036_f12010chiweer.jpg[/img] [img=440,30]http://i.fokzine.net/upload/100415_122036_f12010chitijd.jpg[/img] [img=476,408]http://oi61.tinypic.com/15rf5ma.jpg[/img] [img=440,30]http://i.fokzine.net/upload/100415_122036_f12010chitv.jpg[/img] [b]BBC [/b](NL'se tijden) Geen live uitzendingen, wel uitgebreide samenvattingen -O- Zaterdag Qualifying - 15.15 BBC1 Zondag Race - 15.30 BBC1 [b]Sport1[/b] Vrijdag FP1 - 03:55 FP2 - 07:55 Zaterdag FP3 - 04:55 Kwalificatie - 08:00 Zondag Race - 09:00 [b]RTL[/b] (DE) zaterdag 06:45 Formel 1: Freies Training 07:30 Formel 1: Qualifying Zondag 07:45 Formel 1: Countdown 09:00 Formel 1: Das Rennen 10:45 Formel 1: Siegerehrung und Highlights [url=http://nl.vipboxeu.co/motorsports/217173/1/chinese-f1-gp-practice-1---fia-formula-one-world-championship-2014-live-stream-online.html]FP1 stream 04.00[/url] [url=http://nl.vipboxeu.co/motorsports/217174/1/chinese-f1-gp-practice-2---fia-formula-one-world-championship-2014-live-stream-online.html]FP2 stream 08.00[/url] [url=http://nl.vipboxeu.co/motorsports/217175/1/chinese-f1-gp-practice-3---fia-formula-one-world-championship-2014-live-stream-online.html]FP3 stream 05.00[/url] [url=http://nl.vipboxeu.co/motorsports/217176/1/chinese-f1-gp-qualifying---fia-formula-one-world-championship-2014-live-stream-online.html]Quali stream 08.00[/url] [url=http://nl.vipboxeu.co/motorsports/217177/1/chinese-f1-gp-race---fia-formula-one-world-championship-2014-live-stream-online.html]Race stream 09.00[/url] [url=http://nl.vipboxeu.co/motorsports/95559/1/skysports-f1-:-skyf1-live-stream-online.html]Continue Stream Sky F1[/url] [u][b]Sfeerimpressie[/b][/u] Polelap 2013 met Hamilton :) [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=zg_cqdD2DoA[/youtube] [img]http://www.myferraris.com/images/Shanghai%202004%20GP/F1_2004_09_26_Grid_01_Web.jpg[/img] [img=640,429]http://f1voorspellingen.files.wordpress.com/2011/04/shanghai-circuit-foto.jpg[/img] [img=480,360]http://3.bp.blogspot.com/-rO9mJxplGnY/UJTy10MrCsI/AAAAAAAAAE4/-r7tk09VAn8/s1600/Buddh.jpg[/img] [u][b]Teamviewer Livetiming dankzij Nattekat:[/b][/u] Tweede Vrije Training: [url=http://go.teamviewer.com/v9/m71773583]m71-773-583[/url] (Onder voorbehoud) Kwalificatie: [url=http://go.teamviewer.com/v9/m59230497]m59-230-497[/url] Race: [url=http://go.teamviewer.com/v9/m23141867]m23-141-867[/url] Game On! |
nl tijd 6:00 & 9:00quote:
Dat verschil is al een stuk kleiner nu ze de volledige power van de ERS kunnen gebriiken.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:06 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Renault's moter is ook veeeeeel langzamer dan Mercedes's.
Het was vroeg zullen we maar denkenquote:Op zaterdag 19 april 2014 09:18 schreef Sinister-D- het volgende:
Mijn China-OP is niet meer goed genoeg ofzo
Ik denk niet dat Red Bull een topsnelheid dichtbij 350kph had.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat verschil is al een stuk kleiner nu ze de volledige power van de ERS kunnen gebriiken.
Ook een beetje jammer dat een minder betrokkene de OP heeft.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:18 schreef Sinister-D- het volgende:
Mijn China-OP is niet meer goed genoeg ofzo
Ik ben vrij actief in AMS? Alleen wel vooral ín het seizoenquote:Op zaterdag 19 april 2014 09:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook een beetje jammer dat een minder betrokkene de OP heeft.
Meer om het feit dat je al direct verdwenen wasquote:Op zaterdag 19 april 2014 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben vrij actief in AMS? Alleen wel vooral ín het seizoen
Ja, ik was even onder de douche dus, omdat ik zo weg moetquote:Op zaterdag 19 april 2014 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meer om het feit dat je al direct verdwenen was
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | 1. L. Hamilton Mercedes 01:53.860 21 2. D. Ricciardo Red Bull 01:54.455 23 3. S. Vettel Red Bull 01:54.960 23 4. N. Rosberg Mercedes 01:55.143 22 5. F. Alonso Ferrari 01:55.637 21 6. F. Massa Williams 01:56.147 24 7. V. Bottas Williams 01:56.282 24 8. N. Hulkenberg Force India 01:56.366 23 9. J. Vergne Toro Rosso 01:56.773 23 10. R. Grosjean Lotus 01:57.079 22 11. K. Raikkonen Ferrari 01:56.860 17 12. J. Button McLaren 01:56.963 17 13. D. Kvyat Toro Rosso 01:57.289 18 14. A. Sutil Sauber 01:57.393 17 15. K. Magnussen McLaren 01:57.675 17 16. S. Perez Force India 01:58.264 17 17. E. Gutiérrez Sauber 01:58.988 10 18. K. Kobayashi Caterham 01:59.260 10 19. J. Bianchi Marussia 01:59.326 10 20. M. Ericsson Caterham 02:00.646 10 21. M. Chilton Marussia 02:00.865 10 |
Omdat ie niet heeft meegedaan. Ergens iets met motorproblemen/hydrolyse druk....quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:31 schreef kepler het volgende:
Waarom staat Maldonado niet in de lijst??
[ code verwijderd ]
Aha ok, kan er niks over terug vinden tot nu toe. Bedankt!quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Omdat ie niet heeft meegedaan. Ergens iets met motorproblemen/hydrolyse druk....
quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:37 schreef kepler het volgende:
[..]
Aha ok, kan er niks over terug vinden tot nu toe. Bedankt!
http://www.autosport.com/news/report.php/id/113536quote:Pastor Maldonado was classified 22nd as he was unable to participate thanks to an engine problem that forced him to stop on track during morning practice.
Zou eigenlijk een goeie straf zijn als hij morgen niet mag starten maar dat zal niet gebeuren denk ikquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Omdat ie niet heeft meegedaan. Ergens iets met motorproblemen/hydrolyse druk....
Thanks, staat nu bij mn favorieten.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
[..]
http://www.autosport.com/news/report.php/id/113536
Dat gevoel heb ik ook constantquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:59 schreef Vriezzer het volgende:
Hamilton baas.
Bij RBR eindelijk een coureur die aantoont dat Vettel helemaal niet zo'n geweldenaar is.
SPT / [Divers] Junior Formule Klassen #6: waar 2014 reeds wacht....quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:18 schreef Geralt het volgende:
http://www.fiaf3europe.com/livestream.html
Verstappen zometeen (11:20) van start op Silverstone
Wat een onzin, hij is behoorlijk snel, maar maakt soms domme fouten. Voor een middenmoot team een prima rijder.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:41 schreef Jigzoz het volgende:
Onvoorstelbaar dat die idioot ooit een GP gewonnen heeft. Echt met grote afstand de allerslechtste coureur van het hele veld.
Prima middenmoter? Noem dan eens vijf coureurs die volgens jou slechter zijn?quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:37 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Wat een onzin, hij is behoorlijk snel, maar maakt soms domme fouten. Voor een middenmoot team een prima rijder.
Ik kan je zo zeggen dat in snelheid Ericsson, Chilton, Gutierrez, Sutil.en Massa slechter zijn. Vergne en Button vermoed ik ook, that's it dat welquote:Op zaterdag 19 april 2014 11:43 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Prima middenmoter? Noem dan eens vijf coureurs die volgens jou slechter zijn?
Om er even twee uit te pikken: denk je serieus dat Button en Massa slechtere coureurs dan Maldonado zijn?quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan je zo zeggen dat in snelheid Ericsson, Chilton, Gutierrez, Sutil.en Massa slechter zijn. Vergne en Button vermoed ik ook, that's it dat wel
Dat lijkt mij ook sterk.quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Om er even twee uit te pikken: denk je serieus dat Button en Massa slechtere coureurs dan Maldonado zijn?
Even los van de fanboyverzinsels, Vettel heeft zijn successen niet te danken aan zijn spectaculaire snelheid, maar aan het maximaliseren daar op. Hij stond er altijd en was op zijn best als het er echt om ging, naast dat hij gewoon structureel een paar tienden sneller was dan zijn sympathieke teamgenoot.quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:17 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook constant
Webber hebben ze aardig verpest door imo Vettel ECHT als nummer 1 te behandelen. Webber had imo iets te veel 'pech' met technische problemen of rare pitstopstrategiën dat Vettel het altijd maar van hem won. Niet dat Webber zo goed was, maar zeker net zo snel en soms wel sneller.Tot nu toe lijkt het alsof RBR de jongens wat meer vrij laat en plots komt Ricciardo als snelste uit de bus.
Met de rest van dat rijtje was ik het ook niet eens, maar deze twee namen vielen me wel heel erg op.quote:
Die 2 niet, maar die overige namen kan hij hebben. Neem nou een Sutil, die heeft zelden een uitschieter, heb je als middenmoter helemaal niks aan. Maldonado kan op bepaalde circuits heel goed voor de dag komen. Zou geen betere optie weten voor Lotus.quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Om er even twee uit te pikken: denk je serieus dat Button en Massa slechtere coureurs dan Maldonado zijn?
Dus jij denkt dat Chilton ook gewonnen had in een Williamsquote:Op zaterdag 19 april 2014 11:50 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Met de rest van dat rijtje was ik het ook niet eens, maar deze twee namen vielen me wel heel erg op.
Hij rijdt 'm iig niet kapot, daar kun je zeker van zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:51 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat Chilton ook gewonnen had in een Williams
Puur op snelheid? Ja. Hoewel Button een twijfelgeval is, die jongen is wel snel maar dat komt er maar soms uit.quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Om er even twee uit te pikken: denk je serieus dat Button en Massa slechtere coureurs dan Maldonado zijn?
Nou ja, hij neemt natuurlijk een zeldzaam grote bak geld mee, geen coureur die dat nadoet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:50 schreef M.Melandri het volgende:
Zou geen betere optie weten voor Lotus.
Geen idee. Ik vond het al een wonder dat Maldonado dat lukte.quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:51 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat Chilton ook gewonnen had in een Williams
beetje de pedro diniz van 2014quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:54 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou ja, hij neemt natuurlijk een zeldzaam grote bak geld mee, geen coureur die dat nadoet.
Om punten te scoren moet je eerst finishen en niet constant je neus er af rijden (= enorm tijdsverlies). Wat dat betreft heb ik wat meer vertrouwen in Sutil dan in Maldonado...quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:50 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Die 2 niet, maar die overige namen kan hij hebben. Neem nou een Sutil, die heeft zelden een uitschieter, heb je als middenmoter helemaal niks aan. Maldonado kan op bepaalde circuits heel goed voor de dag komen. Zou geen betere optie weten voor Lotus.
Daar staat tegenover dat hij ook aardig wat wagens afschrijft. Ben benieuwd hoe de kosten-batenanalyse eruit ziet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:54 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou ja, hij neemt natuurlijk een zeldzaam grote bak geld mee, geen coureur die dat nadoet.
In Bahrein was hij gelijkwaardig aan Grosjean, dus dat was ook niet slecht.quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:54 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou ja, hij neemt natuurlijk een zeldzaam grote bak geld mee, geen coureur die dat nadoet.
Hij heeft zeker zijn goeie momenten, maar op andere dagen doet hij dingen die zo belachelijk zijn dat ik me echt afvraag hoelang hij zijn superlicentie nog mag houden.quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:59 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
In Bahrein was hij gelijkwaardig aan Grosjean, dus dat was ook niet slecht.
Op Alonso na dan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:54 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou ja, hij neemt natuurlijk een zeldzaam grote bak geld mee, geen coureur die dat nadoet.
Santanderquote:
Lauda bracht toch ooit Parmalat mee naar Brabham?quote:
Kloptquote:Op zaterdag 19 april 2014 12:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Santander was geen sponsor van Alonso voor 2007? Toen was het Telefonica.
Was dat niet piquet?quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Lauda bracht toch ooit Parmalat mee naar Brabham?
Nee, Brabham reed in 1978 al met Parmalat als sponsor. Lauda had Parmalat als privésponsor. Ik weet alleen niet zeker of er daadwerkelijk een oorzakelijk verband tussen zat, maar volgens mij reed Brabham in 1977 nog niet met Parmalat als sponsor, dus er zal wel een relatie tussen zitten.quote:
Vind ik het nog iets te vroeg voor maar hij is goed bezigquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:59 schreef Vriezzer het volgende:
Hamilton baas.
Bij RBR eindelijk een coureur die aantoont dat Vettel helemaal niet zo'n geweldenaar is.
Hmmmm, Button heeft meer "raw speed" dan Faalonso en Kimi.quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Puur op snelheid? Ja. Hoewel Button een twijfelgeval is, die jongen is wel snel maar dat komt er maar soms uit.
Dan Alonso? Haha ne. Die gast is best snel.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:51 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hmmmm, Button heeft meer "raw speed" dan Faalonso en Kimi.
Button heeft gewoon heel vaak geluk gehad in races met SC's/regen/uitvallen van anderen en dat hij op het juiste moment in de juiste auto zat (m.u.v vorig jaar) verder is het geen spectaculaire rijder.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:51 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hmmmm, Button heeft meer "raw speed" dan Faalonso en Kimi.
Hij kan alles uit een slechte auto halen, met een goede auto laat hij het vaak liggen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan Alonso? Haha ne. Die gast is best snel.
Spectaculair zou ik hem inderdaad niet noemen. Degelijk wel. Beetje als Rosberg.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:29 schreef opreis het volgende:
[..]
Button heeft gewoon heel vaak geluk gehad in races met SC's/regen/uitvallen van anderen en dat hij op het juiste moment in de juiste auto zat (m.u.v vorig jaar) verder is het geen spectaculaire rijder.
Bij McLaren (m.u.v de dip in 2012) was hij vaak gelijkwaardig aan Hamilton. De beste coureur in het veld. En wrm moet een coureur überhaupt spectaculair zijn?quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:29 schreef opreis het volgende:
[..]
Button heeft gewoon heel vaak geluk gehad in races met SC's/regen/uitvallen van anderen en dat hij op het juiste moment in de juiste auto zat (m.u.v vorig jaar) verder is het geen spectaculaire rijder.
Dan vraag ik me af wat hij die jaren in de Honda met Earth-Livery deedquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:44 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hij kan alles uit een slechte auto halen, met een goede auto laat hij het vaak liggen.
De waanzinnige kwaliteiten van coureurs als Alonso en Räikkönen zie je pas echt goed op momenten van drukte en chaos. Ze reageren echt absurd snel en verwerken direct veranderende situaties.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan Alonso? Haha ne. Die gast is best snel.
Renault was toen ook duidelijk een bloedsnelle auto. Bijvoorbeeld vorig seizoen had hij het vaak veel beter kunnen doen in races en kwalis.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat hij die jaren in de Honda met Earth-Livery deed
Alonso is niet de snelste coureur, zeker de laatste 2, 3 jaar niet meer maar hij kan echt wel wat. Alonso is de Prost van dit moment waar Hamilton de Senna van dit moment is. Alleen haalt de Mansell uit deze tijd (Vettel) wel het meeste uit zijn situaties.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:48 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Renault was toen ook duidelijk een bloedsnelle auto. Bijvoorbeeld vorig seizoen had hij het vaak veel beter kunnen doen in races en kwalis.
Button zijn successen in de regen hebben nauwelijks iets met geluk te maken. Button is een zeer goede regenrijder en blijft onder die omstandigheden kalm en berekenend. Dat maakt hem sterk onder regenomstandigheden.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:29 schreef opreis het volgende:
[..]
Button heeft gewoon heel vaak geluk gehad in races met SC's/regen/uitvallen van anderen en dat hij op het juiste moment in de juiste auto zat (m.u.v vorig jaar) verder is het geen spectaculaire rijder.
Button is niet een goede regenrijder. Hij is vergeleken met regen in het droge sneller.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:55 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Button zijn successen in de regen hebben nauwelijks iets met geluk te maken. Button is een zeer goede regenrijder en blijft onder die omstandigheden kalm en berekenend. Dat maakt hem sterk onder regenomstandigheden.
Dit jaquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:56 schreef Zorro het volgende:
Button is vooral goed in het kiezen van de juiste strategie en banden op het moment dat de omstandigheden veranderen.
Dat heeft dan ook totaal niets te maken met Button zijn presteren op dat moment.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:48 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Renault was toen ook duidelijk een bloedsnelle auto.
Precies, hij had het beter kunnen doen, en dat deed hij juist niet.quote:Bijvoorbeeld vorig seizoen had hij het vaak veel beter kunnen doen in races en kwalis.
Precies dit.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:55 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Button zijn successen in de regen hebben nauwelijks iets met geluk te maken. Button is een zeer goede regenrijder en blijft onder die omstandigheden kalm en berekenend. Dat maakt hem sterk onder regenomstandigheden.
Ik quote de verkeerde persoon... Button was royaal naar Honda. Hij had al kunnen rijden bij Ferrari, McLaren, Renault enz.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat heeft dan ook totaal niets te maken met Button zijn presteren op dat moment.
[..]
Ik heb nooit gezegd dat Vettel een matig rijder is. En ook niet gezegd dat Button terecht wereldkampioen 2009 is. Vettel is zeker wel een goede rijder, maar word in mijn ogen veel te veel opgehemeld en heeft zijn titels voor zeker 70% ook aan zijn superieure auto te danken. Inhalen hebben we hem de afgelopen 4 a 5 jaar maar weinig zien doen. Alonso heeft zijn punten en dus ook posities veel meer op eigen kracht gereden, dan wat er van die Ferrari's verwacht werd.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:52 schreef Fir3fly het volgende:
Oh dit weer. Vettel is een matige rijder en Button is terecht een wereldkampioen .
Mansell had 4x de beste auto (1987, 1988, 1991 en 1992) en werd 1x wereldkampioen. Vettel had 4x de beste auto en werd 4x wereldkampioen. Vettel staat echt wel ver boven Mansell (één van de meest overschatte coureurs).quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen haalt de Mansell uit deze tijd (Vettel) wel het meeste uit zijn situaties.
86 en 87 ja. Maar vergeet niet dat ie in 86 eigenlijk 2e coureur was, in 87 ongeveer alle mankementjes aan z'n auto had en in 1991 in de eerste 4 races 3x uitviel waardoor het 40-6 voor Senna stond oidquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mansell had 4x de beste auto (1987, 1988, 1991 en 1992) en werd 1x wereldkampioen. Vettel had 4x de beste auto en werd 4x wereldkampioen. Vettel staat echt wel ver boven Mansell (één van de meest overschatte coureurs).
Tsja, iedereen die Wk wordt heeft het voor 80% te danken aan de auto. Er zijn niet zo heel veel jaren dat iemand met een mindere auto WK is geworden.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:59 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat Vettel een matig rijder is. En ook niet gezegd dat Button terecht wereldkampioen 2009 is. Vettel is zeker wel een goede rijder, maar word in mijn ogen veel te veel opgehemeld en heeft zijn titels voor zeker 70% ook aan zijn superieure auto te danken. Inhalen hebben we hem de afgelopen 4 a 5 jaar maar weinig zien doen. Alonso heeft zijn punten en dus ook posities veel meer op eigen kracht gereden, dan wat er van die Ferrari's verwacht werd.
Dat Button WK werd in 2009 heeft hij ook grotendeels aan de BrawnGP te danken, niet aan zijn superieure talent, want ook al ben ik fan van hem, ik zie ook wel in dat hij dat niet is. Hij heeft dat wk in mijn ogen ook een beetje met mazzel gewonnen. 2e helft van 2009 lieten zowel JB als RB het naar mijn idee te veel liggen. BrawnGP is wel terecht wk geworden, van JB vind ik dat nog altijd een twijfelgevalletje.
Bij Williams kregen ze hetzelfde materiaal en was er geen 2e coureur. Dat was nou net de reden dat Piquet wegging. En 1991 is misschien een twijfelgeval. In 87 had Piquet ook regelmatig met problemen te maken.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
86 en 87 ja. Maar vergeet niet dat ie in 86 eigenlijk 2e coureur was, in 87 ongeveer alle mankementjes aan z'n auto had en in 1991 in de eerste 4 races 3x uitviel waardoor het 40-6 voor Senna stond oid
Terug naar Mercedes?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:51 schreef Nober het volgende:
Kortom Button moet naar een top team zoals in 2009.
Was dat niet dezelfde race dat Button en Hamilton allebei een andere achtervleugel hadden gekozen? Dan is het ook toe te schrijven aan Hamilton dat hij gewoon de verkeerde keuze had gemaakt.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:50 schreef Meike26 het volgende:
Royaal of Loyaal ? (leuke spraakverwarring nu we net tijdens het Chinese GP weekend zitten
Button vergelijk ik nog steeds het meeste met Barrichello. Snel in droog/nat en veranderd weer, maar alleen ook als hij met juiste been uit bed gestapt is. Sowieso geen kwalificatie-rijder die pole na pole pakt, meer een pitstop-rijder met vaak ook mooie inhaalacties. Zowel Barrichello als Button hebben beide een vloeiende rijstijl. Jammer alleen dat, hoe graag ik Button ook zie rijden en winnen, dat het vuur in zijn ogen vaak alleen een waakvlammetje is. Zijn super-races zijn op 1 hand te tellen.
Welk jaar was dat ook alweer, Monza 2011 of 2012, Button reed Hamilton helemaal zoek, Hamilton zat continu vast achter Massa volgens mij, Button haalt Hamilton in en is binnen die zelfde ronde ook Massa voorbij
1976, 1986, 2007. Vaak wordt het spannend door teamduels (86, 07) of door zwakke eerste coureurs (97 oa) Of gemiste of uitvallen in races (76, 94, 99)quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tsja, iedereen die Wk wordt heeft het voor 80% te danken aan de auto. Er zijn niet zo heel veel jaren dat iemand met een mindere auto WK is geworden.
Na z'n F1 WK werd-ie als rookie direct kampioen in de CART Series. Bij z'n eerste race haalde-ie al meteen de pole en won vervolgens ook de wedstrijd. En hij had een grote snor. Een held dus.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:00 schreef Wombcat het volgende:
Mansell (één van de meest overschatte coureurs).
In 1994 was er toch ook duidelijk spraken van een kampioen met een mindere auto.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1976, 1986, 2007. Vaak wordt het spannend door teamduels (86, 07) of door zwakke eerste coureurs (97 oa) Of gemiste of uitvallen in races (76, 94, 99)
Nee was Monza 2011, geweldig gevecht tussen Hamilton en Schumacher, alleen ging dat bij beide coureurs ten koste van de banden, daardoor kon Button eerst Hamilton en vervolgens Schumacher voorbij. Zo bijzonder was dat niet, was gewoon jammer van die waardeloze Pirelli banden waarbij je gestraft werd als je een gevecht aanging.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:22 schreef MoriniStylr het volgende:
[..]
Was dat niet dezelfde race dat Button en Hamilton allebei een andere achtervleugel hadden gekozen? Dan is het ook toe te schrijven aan Hamilton dat hij gewoon de verkeerde keuze had gemaakt.
Brit he, die coureurs worden altijd 1 klasse beter gemaakt dan ze zijn, en die uit het gemene best een halve klasse beter. En Duitsers een klasse minder. Kennelijk bepalen de chauvinistische Britten het gros van de perceptie.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mansell had 4x de beste auto (1987, 1988, 1991 en 1992) en werd 1x wereldkampioen. Vettel had 4x de beste auto en werd 4x wereldkampioen. Vettel staat echt wel ver boven Mansell (één van de meest overschatte coureurs).
2010 waren RBR, McLaren en Ferrari redelijk gelijkwaardig.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Brit he, die coureurs worden altijd 1 klasse beter gemaakt dan ze zijn, en die uit het gemene best een halve klasse beter. En Duitsers een klasse minder. Kennelijk bepalen de chauvinistische Britten het gros van de perceptie.
Nu zijn 4 titels op rij wat teveel eer voor Vettel, het is maar helemaal de vraag of hij in al die seizoenen wel de beste auto had. Als ik kijk naar het presteren van bijvoorbeeld Button in de McLaren dan was dat ook een hele goeie auto. Als de auto's behoorlijk aan elkaar gewaagd zijn maakt de coureur het verschil, niet alleen op snelheid, maar ook op mentaliteit.
Maar wel met traction control.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
In 1994 was er toch ook duidelijk spraken van een kampioen met een mindere auto.
Nee.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
In 1994 was er toch ook duidelijk spraken van een kampioen met een mindere auto.
Daar is geen enkel bewijs voor. Misschien op kwalificatiesnelheid, waar Senna een 3-0 noteerde tegen Schumacher en Schumacher daarna nog een vijftal keren verloor van Hill. Ongeveer 8-8, en in races wist Hill maar 2x (waarbij 1 DQ voor Schumi en 1x in zware regen) Schumi te verslaan in gelijke auto-omstandigheden. (De bak in Spanje telt niet mee)quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
In 1994 was er toch ook duidelijk spraken van een kampioen met een mindere auto.
Oh 1982 ook ja, die was ik vergeten.quote:
De Ferrari was duidelijk beter, maar Pironi miste natuurlijk teveel races als gevolg van zijn ongeluk, om over Villeneuve nog maar te zwijgen. De Renault ging zo vaak stuk, dat 'ie niet echt beter was.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh 1982 ook ja, die was ik vergeten.
Dat had ook te maken met 'een aantal races missen', of beter gezegd het annus horribilis voor Ferraririjders, en het zoveelste debaclejaar van de betrouwbaarheid van de Renault-turbo
Keke maakte daar slim gebruik van, in wat vermoedelijk nog altijd de derde beste auto van de grid was.
Waarom niet? Die hoort ook bij de auto.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[(De bak in Spanje telt niet mee)
De tweede auto was wel iets minder, maar Schumi's setup was ook erg ongewoon. Alleen Zanardi wist Schumacher ooit in racetrim te verslaan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:55 schreef Peterselieman het volgende:
Alleen jammer dat ze maar in één auto investeerden en dat de tweede bolide toen een heel stuk minder was.
Het gaat ook niet om de snelste auto, maar om de beste. En bij de beste auto hoort ook dat 'ie minder uitvalt. Dus vandaar kun je de bak in Spanje gewoon meerekenen. En ook dan blijft de Benetton de beste auto.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De tweede auto was wel iets minder, maar Schumi's setup was ook erg ongewoon. Alleen Zanardi wist Schumacher ooit in racetrim te verslaan.
Overigens is een eenmalige kapotte auto geen indicatie voor de pure snelheid van een auto. De Williams ging dat seizoen ook maar een paar keer kapot - de Benneton van Schumi had maar 1 DNF door autoproblemen
De Williams was in het begin niet beter, eerder slechter dan de Benetton. Alleen Senna was toen in staat om bij Schumacher in de buurt te blijven. Pas later in het seizoen hadden ze de betere auto waardoor Hill in de buurt van Schumacher kon komen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarom niet? Die hoort ook bij de auto.
Verder helemaal met je eens trouwens. Je hoeft maar naar de 1e 7 races te kijken om te zien dat de Benetton echt niet minder was dan de Williams, anders win je niet 6 van de 7 en wordt je 1x 2e.
Precies, dus over het gehele jaar genomen had Schumacher de betere auto.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De Williams was in het begin niet beter, eerder slechter dan de Benetton. Alleen Senna was toen in staat om bij Schumacher in de buurt te blijven. Pas later in het seizoen hadden ze de betere auto waardoor Hill in de buurt van Schumacher kon komen.
Klopt, maar een 'toevallig' uitvalbeurtje vind ik iets anders dan structureel niet finishen..quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de snelste auto, maar om de beste. En bij de beste auto hoort ook dat 'ie minder uitvalt. Dus vandaar kun je de bak in Spanje gewoon meerekenen. En ook dan blijft de Benetton de beste auto.
Een auto die een kwart van de races wint, in de helft 2e wordt en een kwart uitvalt, die is beter (voor het kampioenschap) dan een auto die de helft van de races wint en de andere helft uitvalt. Met de eerste wordt je namelijk WK, met de 2e niet.
Hangt er een beetje vanaf wmb. Als het iets mechanisch is, hoort het erbij. Als het komt omdat ze bij de pitstop een moer niet goed vast draaien, dan niet. Hoewel dat misschien ook iets mechanisch is.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar een 'toevallig' uitvalbeurtje vind ik iets anders dan structureel niet finishen..
Of de boel in de hens zoals toen bij Verstappen in Duitsland gebeurde. Schumacher moest toen vanuit leidende positie opgeven omdat ze zijn auto niet meer bij konden tankenquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf wmb. Als het iets mechanisch is, hoort het erbij. Als het komt omdat ze bij de pitstop een moer niet goed vast draaien, dan niet. Hoewel dat misschien ook iets mechanisch is.
Die brand kwam dan weer doordat ze bij Benetton een filter uit de brandstofpomp gesloopt hadden, dus eigen fout van het team. Eigenlijk hadden ze daarvoor gediskwalificeerd kunnen worden, vanwege een illegale modificatie.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Of de boel in de hens zoals toen bij Verstappen in Duitsland gebeurde. Schumacher moest toen vanuit leidende positie opgeven omdat ze zijn auto niet meer bij konden tanken
Ze waren beiden uitgevallen, dan kan dat ook nietquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die brand kwam dan weer doordat ze bij Benetton een filter uit de brandstofpomp gesloopt hadden, dus eigen fout van het team. Eigenlijk hadden ze daarvoor gediskwalificeerd kunnen worden, vanwege een illegale modificatie.
klopt, maar dit was wel een uitvalbeurt die te voorkomen was geweest en past in het rijtje dat het kampioenschap veel eerder beslist had kunnen zijnquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die brand kwam dan weer doordat ze bij Benetton een filter uit de brandstofpomp gesloopt hadden, dus eigen fout van het team. Eigenlijk hadden ze daarvoor gediskwalificeerd kunnen worden, vanwege een illegale modificatie.
Wiki geeft 'Engine' aan. Ik kan me ook herinneren dat het niets met een out of fuel te maken had.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Of de boel in de hens zoals toen bij Verstappen in Duitsland gebeurde. Schumacher moest toen vanuit leidende positie opgeven omdat ze zijn auto niet meer bij konden tanken
Voor het hele seizoen, bedoel ik, of iig de voorgaande races.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze waren beiden uitgevallen, dan kan dat ook niet
Klopt. Staat ook in de "Grand Prix Review 1994", die ik heb: "Schumacher came into the pits, but not with any urgency. His engine had failed."quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wiki geeft 'Engine' aan. Ik kan me ook herinneren dat het niets met een out of fuel te maken had.
hmm, ik denk dat je gelijk hebt, maar het moment van uitvallen van Schumacher valt wel ongeveer samen met het moment dat er een stop plaats zou vinden. Mogelijk is het een combinatie van beide geweestquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wiki geeft 'Engine' aan. Ik kan me ook herinneren dat het niets met een out of fuel te maken had.
Schumacher viel in de 20e ronde uit, en was in de 12e ronde al binnen geweest voor brandstof.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hmm, ik denk dat je gelijk hebt, maar het moment van uitvallen van Schumacher valt wel ongeveer samen met het moment dat er een stop plaats zou vinden. Mogelijk is het een combinatie van beide geweest
Ik weet wel dat Rosset in 1996 (San Marino) uitviel toen Jos een Albersje deed, omdat ie niet meer kon tankenquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:02 schreef sasquatsch het volgende:
Voor zover ik weet was de installatie dusdanig beschadigd dat tanken niet meer mogelijk zou zijn, dus ook zonder de motorpech zou hij uitgevallen zijn, denk ik.
Ik merk dat ook wel bij de bbc en sky. Di Resta werd ook de hemel in geprezen (oke het is geen slechte maar ook weer niet een geweldenaar) en chillton zijn ze ook lauter positief over. "alle races geeindigd als rookie, knap van hem!" ja, gek he, als je altijd achteraan rijdt, nooit iemand in haalt en het enige verkeer waar je last van hebt zijn de raceleaders die je op 1 of 2 rondes zetten.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Brit he, die coureurs worden altijd 1 klasse beter gemaakt dan ze zijn, en die uit het gemene best een halve klasse beter. En Duitsers een klasse minder. Kennelijk bepalen de chauvinistische Britten het gros van de perceptie.
Nu zijn 4 titels op rij wat teveel eer voor Vettel, het is maar helemaal de vraag of hij in al die seizoenen wel de beste auto had. Als ik kijk naar het presteren van bijvoorbeeld Button in de McLaren dan was dat ook een hele goeie auto. Als de auto's behoorlijk aan elkaar gewaagd zijn maakt de coureur het verschil, niet alleen op snelheid, maar ook op mentaliteit.
dan had ik het toch niet helemaal goed onthouden. Maar goed, het is dan ook alweer 20 jaar geledenquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Schumacher viel in de 20e ronde uit, en was in de 12e ronde al binnen geweest voor brandstof.
Waarschijnlijk moest hij wel nog een stop maken.
2010, Red Bull was snellerquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
2010 waren RBR, McLaren en Ferrari redelijk gelijkwaardig.
2011 was de RBR duidelijk beter
2012 was de McLaren sneller, maar minder betrouwbaar, dus waren de RBR en Ferrari overall beter dan de Mac.
2013 was RBR duidelijk beter (anders win je er niet 9 op rij mee).
Dit jaar moet je in een Mercedes zitten. Ben benieuwd of die het record van McLaren in 1988 kunnen breken.
Is de baan nog wel droog?quote:
Je hebt zojuist 10¤ verspild, tenzij je niet van de huidige oplossing houdt.quote:Op zondag 20 april 2014 08:46 schreef Googolplexian het volgende:
Ok ... gisteren ook maar de F1 app gekocht en geen spijt! Voor die joet zit ik goed.
Zo te zien wel ... zal wel "groen" zijn. Is dan toch wel rap opgedroogd!quote:
Welke huidige oplossing?quote:Op zondag 20 april 2014 08:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt zojuist 10¤ verspild, tenzij je niet van de huidige oplossing houdt.
Teamviewer, van mijn emulator met die app. Voor de meesten goed genoeg maar iets minder compleet dan zelf de app hebben.quote:
Heb zoiets geprobeerd ... kan me alleen niet voorstellen dat andere oplossingen completer zijn en gezien ik van de cijfertjes en grafiekjes hou' is dit op het lijf geschreven voor mequote:Op zondag 20 april 2014 08:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Teamviewer, van mijn emulator met die app. Voor de meesten goed genoeg maar iets minder compleet dan zelf de app hebben.
Dank voor het noemen, zal hem gelijk even opstarten; is ie al online?quote:Op zondag 20 april 2014 08:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Teamviewer, van mijn emulator met die app. Voor de meesten goed genoeg maar iets minder compleet dan zelf de app hebben.
Minuutjequote:Op zondag 20 april 2014 08:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dank voor het noemen, zal hem gelijk even opstarten; is ie al online?
Staat in de OP, ff op de link klikken en opstartenquote:Op zondag 20 april 2014 09:00 schreef Ermanon het volgende:
Hoe werkt dat teamviewer ding? Zou ik daar ook op kunnen kijken? Heb teamviewer.
zie linkje in OPquote:Op zondag 20 april 2014 09:00 schreef Ermanon het volgende:
Hoe werkt dat teamviewer ding? Zou ik daar ook op kunnen kijken? Heb teamviewer.
Daar is de motor normaal juist NIET goed genoeg voorquote:Op zondag 20 april 2014 09:02 schreef Googolplexian het volgende:
RIC en VET gaan vol in de aanval ... Eén van de twee zie ik nog wel P1 pakken bij de eerste bocht
Maar de mechanische grip en de downforce wel dus later remmenquote:Op zondag 20 april 2014 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar is de motor normaal juist NIET goed genoeg voor
Hij hoopt dat ze een Schumachertje doenquote:Op zondag 20 april 2014 09:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat is die Hamilton aan het doen Probeert ie Ricciardo nu al op te jagen?
Als Hamilton een kutstart heeft dan kan hetquote:Op zondag 20 april 2014 09:03 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Maar de mechanische grip en de downforce wel dus later remmen
6 en in Nico-gevecht.quote:
Het is gewoon het gas intrappen als de lichten groen wordenquote:Op zondag 20 april 2014 09:06 schreef Googolplexian het volgende:
Niet zijn schuld (ROS) ... geen telemetrie, geen begeleiding en z'n proef-start was bout
Zijn frontwing voelt raar....vrij vertaald hoor.quote:
Mwwmmwmmwmmw Bwwmmw Frontwing Mwww Buhquote:
Gaat die nu ook harder op het rechte stuk.......quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 09:11 schreef Gramulanion het volgende:
Dat is toch gewoon een straf voor Alonso?
Dat slaat nergens opquote:
Ditquote:Op zondag 20 april 2014 09:11 schreef Googolplexian het volgende:
Wel respect dat de auto's een keer heel blijven!
Auto kapotquote:
Alonso houdt zn eigen lijn, Masa komt erin vliegen.quote:
Handrem er niet afgehaald?quote:
Hij stuurt inderdaad marginaal naar rechts, tis niet alsof ie geen ruimte laatquote:Op zondag 20 april 2014 09:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Alonso houdt zn eigen lijn, Masa komt erin vliegen.
Massa deed weinig fout, het is niet alsof die vol naar links instuurde. Massa ging langzaam aan naar links terwijl Alonso langzaam de wagen naar rechts liet lopen. Ik zag daar geen abrupte stuurbeweging iig.quote:Op zondag 20 april 2014 09:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Alonso houdt zn eigen lijn, Masa komt erin vliegen.
Doen ze tegen het einde van de race wel, maar in het begin niet. Heel raar.quote:Op zondag 20 april 2014 09:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
Man, vroeger had je op de Duitser de race altijd in een klein venster onderin staan tijdens de reclame
Nee precies, en Masa had ook rustiger kunnen gaan. Achja, niks misgegaan dus laat maar zijn zou ik zeggen.quote:Op zondag 20 april 2014 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij stuurt inderdaad marginaal naar rechts, tis niet alsof ie geen ruimte laat
Idd ... race incidentquote:Op zondag 20 april 2014 09:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee precies, en Masa had ook rustiger kunnen gaan. Achja, niks misgegaan dus laat maar zijn zou ik zeggen.
idd, de softs hebben veel meer last van grainingquote:Op zondag 20 april 2014 09:17 schreef Googolplexian het volgende:
Button, de bandenspecialist. Ben benieuwd hoeveel plekken deze strategie 'm gaat brengen. Het gaat niet meer regenen dus baan wordt warmer. Mediums zouden wel eens de goede keuze kunnen zijn.
Hij deed net z'n oordoppen uit?quote:Op zondag 20 april 2014 09:19 schreef Uccie het volgende:
Officieel is Sutil nog in pit plan is nog weer op de baan te komen.
Ik las de app, vandaar, maar die liep een beetje achter.quote:Op zondag 20 april 2014 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij deed net z'n oordoppen uit?
Loopt juist voorquote:Op zondag 20 april 2014 09:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik las de app, vandaar, maar die liep een beetje achter.
Dan liep ik een beetje achter.quote:
Volgens de app, zijn de banden van VET naar de gallemiezen maar mocht hij nog niet pitten van RB.quote:Op zondag 20 april 2014 09:22 schreef Googolplexian het volgende:
HAM's banden zijn inderdaad goed. Seconde sneller per rondje dan VET
Waarschijnlijk door die bots met Alonso ja.quote:Op zondag 20 april 2014 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien gaat de band niet goed op omdat ie kapottish was?
Was dat de band van de bump? Kan best verbogen zijn ofzo.quote:Op zondag 20 april 2014 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien gaat de band niet goed op omdat ie kapottish was?
zou zomaar kunnen door die tikquote:Op zondag 20 april 2014 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien gaat de band niet goed op omdat ie kapottish was?
78 secondenquote:
Meer dan een minuut pitstopquote:
Dit is met pitlane in tijd denk ikquote:Op zondag 20 april 2014 09:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Meer dan een minuut pitstop
Even koffie halen...misschien dat ik dan wakker word.
Vettel straks ingehaald door Kvyatquote:
Ja, moet eens een terug roepen van Turn Turn Turnquote:
Dat zegt iequote:Op zondag 20 april 2014 09:29 schreef FlorentijnH het volgende:
Vettel heeft geen kans op het rechte stuk met die mindere Renault motor
ERS gaat automatisch tegenwoordig, DRS moet nog handmatig ingeschakeld worden. Maar Nico heeft vrij baan voor hem, dus het is niet vreemd dat ie een FL pakt nu.....quote:Op zondag 20 april 2014 09:31 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Rosberg heeft zijn ERS knopje gevonden.
Is geen knopjequote:Op zondag 20 april 2014 09:31 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Rosberg heeft zijn ERS knopje gevonden.
Allah akbar?quote:Op zondag 20 april 2014 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zou leuk zijn als die Mercedes zichzelf op zou blazen.
Of 5 minuten pitstquote:Op zondag 20 april 2014 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of als Hamilton in de gravel rijdt.
Is traag.quote:Op zondag 20 april 2014 09:34 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Wat is er met Vettel gebeurd?
ROS heeft geen telemetriequote:Op zondag 20 april 2014 09:35 schreef Sinister-D- het volgende:
Sinds wanneer moeten ze vanaf de pits vragen hoeveel brandstof een coureur nog heeft Hebben ze bij Mercedes dan geen telemetrie?
quote:
Bij Rosberg is het stuk.quote:Op zondag 20 april 2014 09:35 schreef Sinister-D- het volgende:
Sinds wanneer moeten ze vanaf de pits vragen hoeveel brandstof een coureur nog heeft Hebben ze bij Mercedes dan geen telemetrie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |