abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 22 maart 2014 @ 22:55:16 #151
249559 crew  Lavenderr
pi_138059173
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:50 schreef puntito het volgende:
Ach je zegt gewoon: God die er is en leeft, Luister eens even naar mij.
Dan steek je van wal.

Ik denk trouwens dat meneer generaal mijn verhaal als referentie heeft gebruikt.
Je kunt het misschien als leek niet zien, maar het is niet uit de lucht gegrepen.
De argumenten die ik aanvoer zijn wel degelijk overredend.
Dat zou heel goed kunnen :)
  zondag 23 maart 2014 @ 08:23:44 #152
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_138065575
De vermiste Boeing 777 van Malaysia Airlines kan als vliegende radioactieve bom worden gebruikt voor een terreuraanslag op de nucleaire top die maandag in Den Haag begint. Dat stelt oppert voormalig Commandant der Strijdkrachten en F16-vlieger Dick Berlijn in De Telegraaf. Berlijn, tegenwoordig cybercrime-expert: „Het toestel kan in een voormalige Sovjetrepubliek zijn geparkeerd, beladen met radioactief materiaal. Technisch is het mogelijk dat vlucht MH370 vervolgens in de huid van een reguliere lijndienst kruipt.”
Als voorbeeld noemt Berlijn het Malaysia Airlines toestel dat maandag regulier van Kuala Lumpur naar Amsterdam vliegt. „De terroristen die MH370 deden verdwijnen, toetsen op de plek waar het toestel wordt verborgen de transpondercode van die gewone lijndienst in. Ze stijgen op en zetten koers naar Nederland.”
Zo worden alle genomen veiligheidsmaatregelen omzeild, stelt Berlijn.

http://www.welingelichtek(...)bom-op-den-haag.html
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_138065615
Kunnen we meteen ff onze anti-air testen.
Conscience do cost.
  zondag 23 maart 2014 @ 09:02:01 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138065848
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:50 schreef puntito het volgende:
Ach je zegt gewoon: God die er is en leeft, Luister eens even naar mij.
Dan steek je van wal.

Ik denk trouwens dat meneer generaal mijn verhaal als referentie heeft gebruikt.
Je kunt het misschien als leek niet zien, maar het is niet uit de lucht gegrepen.
De argumenten die ik aanvoer zijn wel degelijk overredend.
Ik denk dat als jouw verhaal werkelijk de basis zou zijn van het scenario waar Berlijn rekening mee houdt dat er dat niet alleen een AT bij je klaarstaat, maar je ook gevolgd wordt.

Maar ik denk dat je de scenario's waar dat soort mensen rekening mee houdt behoorlijk onderschat als je denkt dat ze zich op jouw post baseren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_138066444
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 22:50 schreef puntito het volgende:
Ach je zegt gewoon: God die er is en leeft, Luister eens even naar mij.
Dan steek je van wal.

Ik denk trouwens dat meneer generaal mijn verhaal als referentie heeft gebruikt.
Je kunt het misschien als leek niet zien, maar het is niet uit de lucht gegrepen.
De argumenten die ik aanvoer zijn wel degelijk overredend.
Ik vind 'uit de lucht gegrepen' een treffende woordspeling.
  Moderator zondag 23 maart 2014 @ 10:46:55 #156
249559 crew  Lavenderr
pi_138067041
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 08:23 schreef Lambiekje het volgende:
De vermiste Boeing 777 van Malaysia Airlines kan als vliegende radioactieve bom worden gebruikt voor een terreuraanslag op de nucleaire top die maandag in Den Haag begint. Dat stelt oppert voormalig Commandant der Strijdkrachten en F16-vlieger Dick Berlijn in De Telegraaf. Berlijn, tegenwoordig cybercrime-expert: „Het toestel kan in een voormalige Sovjetrepubliek zijn geparkeerd, beladen met radioactief materiaal. Technisch is het mogelijk dat vlucht MH370 vervolgens in de huid van een reguliere lijndienst kruipt.”
Als voorbeeld noemt Berlijn het Malaysia Airlines toestel dat maandag regulier van Kuala Lumpur naar Amsterdam vliegt. „De terroristen die MH370 deden verdwijnen, toetsen op de plek waar het toestel wordt verborgen de transpondercode van die gewone lijndienst in. Ze stijgen op en zetten koers naar Nederland.”
Zo worden alle genomen veiligheidsmaatregelen omzeild, stelt Berlijn.

http://www.welingelichtek(...)bom-op-den-haag.html
En dan anderen verwijten niet goed te lezen .

Post 147: En nu maar hopen dat dit een indianenverhaal blijkt te zijn

http://www.welingelichtek(...)bom-op-den-haag.html
  Moderator zondag 23 maart 2014 @ 10:47:28 #157
249559 crew  Lavenderr
pi_138067054
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 08:30 schreef ems. het volgende:
Kunnen we meteen ff onze anti-air testen.
..en onze Nike-Air's
  Moderator zondag 23 maart 2014 @ 11:06:24 #158
249559 crew  Lavenderr
pi_138067388
Zou het dan toch gevonden worden?

'Hoop op vondst vermist vliegtuig neemt toe'

De hoop neemt toe dat het sinds 8 maart vermiste Maleisische vliegtuig wordt teruggevonden. Dit zei de Australische premier Tony Abbott zondag.
Abbott meent dat er geloofwaardige aanwijzingen voor deze hoop zijn.

De zoekactie is nu gericht op een stuk oceaan circa 2500 kilometer ten zuidwesten van de West-Australische stad Perth. Daar is voor het eerst vanuit een vliegtuig iets dat op zee drijft waargenomen dat meer aandacht verdient.

http://www.nu.nl/buitenla(...)gtuig-neemt-toe.html
pi_138067578
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 11:06 schreef Lavenderr het volgende:
Zou het dan toch gevonden worden?

'Hoop op vondst vermist vliegtuig neemt toe'

De hoop neemt toe dat het sinds 8 maart vermiste Maleisische vliegtuig wordt teruggevonden. Dit zei de Australische premier Tony Abbott zondag.
Abbott meent dat er geloofwaardige aanwijzingen voor deze hoop zijn.

De zoekactie is nu gericht op een stuk oceaan circa 2500 kilometer ten zuidwesten van de West-Australische stad Perth. Daar is voor het eerst vanuit een vliegtuig iets dat op zee drijft waargenomen dat meer aandacht verdient.

http://www.nu.nl/buitenla(...)gtuig-neemt-toe.html
2500 kilometer ten zuidwesten van Perth?
Is dat wel mogelijk met de hoeveelheid brandstof aan boord en laatst waargenomen positie?
  Moderator zondag 23 maart 2014 @ 11:35:51 #160
249559 crew  Lavenderr
pi_138067931
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 11:17 schreef balaverde het volgende:

[..]

2500 kilometer ten zuidwesten van Perth?
Is dat wel mogelijk met de hoeveelheid brandstof aan boord en laatst waargenomen positie?
Ja, dat is de vraag. Wat ze waargenomen hebben kan natuurlijk ook een container van een schip zijn die over boord is geslagen bij zwaar weer. Gebeurt ook regelmatig.
pi_138068215

http://www.bbc.com/news/world-asia-26702855

Volgens BBC ligt de waarneming op de mogelijke route van het toestel.
pi_138074010
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 10:47 schreef Lavenderr het volgende:
..en onze Nike-Air's
Vroeger hadden we tenminste nog Nike-Hercules
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nike-Hercules
  Moderator zondag 23 maart 2014 @ 15:14:32 #163
249559 crew  Lavenderr
pi_138074393
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 15:02 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Vroeger hadden we tenminste nog Nike-Hercules
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nike-Hercules
Wow, dat is different koek!
pi_138077569
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 09:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat als jouw verhaal werkelijk de basis zou zijn van het scenario waar Berlijn rekening mee houdt dat er dat niet alleen een AT bij je klaarstaat, maar je ook gevolgd wordt.

Maar ik denk dat je de scenario's waar dat soort mensen rekening mee houdt behoorlijk onderschat als je denkt dat ze zich op jouw post baseren.
Staan ze ergens naast een vpn of zo
Voetbal is het begin van alle ellende in de wereld.
Zelfs de wereldoorlogen begonnen om een verloren partijtje.
Gewoon mijn mening.
  Moderator zondag 23 maart 2014 @ 18:12:13 #165
249559 crew  Lavenderr
pi_138080937
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 16:38 schreef puntito het volgende:

[..]

Staan ze ergens naast een vpn of zo
Wat is een vpn?
  zondag 23 maart 2014 @ 18:26:43 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138081553
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 16:38 schreef puntito het volgende:

[..]

Staan ze ergens naast een vpn of zo
Vast.... wel jammer dat "jouw" scenario pas gepost werd nadat de Telegraaf gisteren bezorgd was....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zondag 23 maart 2014 @ 19:12:33 #167
249559 crew  Lavenderr
pi_138083328
De piloot van de vermiste vlucht Malaysia Airlines MH370 heeft vlak voor het opstijgen twee minuten gebeld met een mysterieuze vrouw die een valse identiteit opgaf bij het kopen van de simkaart. Het was een van de laatste telefoontjes die Zaharie Ahmad Shah ontving voor de Boeing 777 Kuala Lumpur verliet. .

Onderzoekers vinden het een belangrijk spoor omdat iedereen die in Maleisië een simkaart koopt een formulier moet invullen met zijn identiteitskaart- of paspoortnummer. De autoriteiten namen deze maatregel na 9/11 zodat elk nummer getraceerd kan worden. De politie kwam zo uit bij een winkel in Kuala Lumpur, maar de vrouw die de kaart recent kocht, gaf valse gegevens op. Door de ontdekking groeit de vrees van een link tussen de piloot en terroristische groeperingen. Alle andere oproepen van en naar Zaharie vlak voor het opstijgen, werden al gecheckt.

Ondervraging vrouw van piloot
De onderzoekers gaan zich nu richten op het ondervragen van de vrouw van de piloot. Uit respect hebben ze daar twee weken mee gewacht, maar nu wordt Faizah Khan aan de tand gevoeld. Ondanks het feit dat het koppel- dat drie kinderen heeft- gescheiden was, leefden ze nog steeds onder één dak. "Faizah is nog niet in detail ondervraagd over het gedrag van haar man in de dagen voor de verdwijning", aldus een insider. "Dit komt deels door culturele aspecten. Het wordt in Maleisië niet gedaan om mensen onder zware druk te zetten na een vreselijke gebeurtenis."

Cruciale informatie?
De echtgenote werd wel al eens gehoord door de onderzoekers en daaruit bleek dat ze misschien cruciale informatie heeft over Zaharie. "De hele wereld zoekt naar het vliegtuig en de persoon die het meeste weet over de toestand van Zaharie, wordt met rust gelaten", aldus een FBI-bron. "Als we willen uitsluiten dat de piloot er iets mee te maken heeft, moeten we haar ondervragen."

Niet meteen alarm
De mysterieuze beller werd ontdekt toen de politie de telefoongegevens van de piloot en zijn copiloot natrokken. De onderzoekers benadrukken dat er niet meteen aan terroristische daden wordt gedacht omdat de vrouw valse gegevens opgaf. Politieke activisten kopen soms simkaarten onder een valse naam als ze vrezen dat de gsm wordt afgeluisterd door de overheid.

Harde schijf
Zaharie is een aanhanger van oppositieleider Anwar Ibrahim en zou vlak voor de vlucht aanwezig zijn geweest op een zitting waar Anwar tot vijf jaar cel werd veroordeeld. Het telefoontje doet de onderzoekers nog meer in de richting van Zaharie kijken terwijl ze proberen uitvissen of de vlucht gekaapt werd of het om een ongeval gaat. Ondertussen onderzoekt de FBI verder de harde schijf van een vliegsimulator die bij Zaharie werd gevonden nadat bleek dat er programma's werden gewist. De piloot gebruikte de simulator om extreme landingen te oefenen.


http://www.demorgen.be/dm(...)terieuze-vrouw.dhtml
  zondag 23 maart 2014 @ 22:06:42 #168
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_138094085
Is er misschien ook nog een no-plane mogelijkheid?
1) Het vliegtuig is niet echt vertrokken, er is een hack op de software van vluchtleiding, waardoor een spookvliegtuig als echt vliegtuig doorkomt.
2) Het vliegtuig is niet vertrokken, er is geen hack van de vluchtleiding, maar het vliegtuig wordt internationaal als vermist opgegeven op het moment dat het zou moeten landen.

Het vliegtuig staat nog op Kuala Lumpur International Airport, en is later, pas deze week, als reguliere vlucht naar Rusland vertrokken.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  zondag 23 maart 2014 @ 22:08:11 #169
6941 APK
Factual, I think.
pi_138094187
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:06 schreef BabeWatcher het volgende:
Is er misschien ook nog een no-plane mogelijkheid?
1) Het vliegtuig is niet echt vertrokken, er is een hack op de software van vluchtleiding, waardoor een spookvliegtuig als echt vliegtuig doorkomt.
2) Het vliegtuig is niet vertrokken, er is geen hack van de vluchtleiding, maar het vliegtuig wordt internationaal als vermist opgegeven op het moment dat het zou moeten landen.

Het vliegtuig staat nog op Kuala Lumpur International Airport, en is later, pas deze week, als reguliere vlucht naar Rusland vertrokken.
De passagiers zitten allemaal braaf in een hotel te wachten? :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 23 maart 2014 @ 22:09:17 #170
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_138094274
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:08 schreef APK het volgende:

[..]

De passagiers zitten allemaal braaf in een hotel te wachten? :+
Van de passagiers van de vier 9/11 vluchten is zelfs geen voortand of vingernagel meer gevonden. Zo moeilijk is het niet om passagiers te laten verdwijnen.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_138094359
Voetbal is het begin van alle ellende in de wereld.
Zelfs de wereldoorlogen begonnen om een verloren partijtje.
Gewoon mijn mening.
pi_138094895
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:09 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Van de passagiers van de vier 9/11 vluchten is zelfs geen voortand of vingernagel meer gevonden. Zo moeilijk is het niet om passagiers te laten verdwijnen.
Dat was dan ook geen kaping, we zitten in BNW, kan je vrij denken.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138095524
Voetbal is het begin van alle ellende in de wereld.
Zelfs de wereldoorlogen begonnen om een verloren partijtje.
Gewoon mijn mening.
pi_138097246
quote:
Vast.... wel jammer dat "jouw" scenario pas gepost werd nadat de Telegraaf gisteren bezorgd was....
Ach ja, voor of na. Ik had reeds een eerder een nog niet zo uitgekauwde versie
eerder gepost. http://forum.fok.nl/topic/2085795 Maar toen werd erop gewezen dat ik beter ergens anders mijn verhaal kwijt kon. Wel hier dus.
Als het al bijzonder is, dan is het bijzondere aan mijn scenario
dat het een tactische verklaring is voor de successie van gebeurtenissen en het
mogelijke motief. Het is geen absoluut bewijs, maar het maakt de kaping
een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid.
En dan lijkt mij zoveel moeite voor een kaping om daarna zelfmoord te plegen
in de indische oceaan wel een clownsvertoning.
Generaals die het over Rusland hebben, slaan de bal goed mis trouwens en
hebben volgens mij even geen idee. Had ie korea gezegd dan had ik nog even
gedacht: Misschien weten ze wat. Maar Rusland.
Hooguit is daar de (bom) als die er al is, gestolen. Misschien.
Verder is de vuile bom die hij noemt een gemakkelijke bom. Wat ik zo eng vind
is dat ze zo verschrikkelijk professioneel te werk lijken te zijn gegaan.
Voetbal is het begin van alle ellende in de wereld.
Zelfs de wereldoorlogen begonnen om een verloren partijtje.
Gewoon mijn mening.
pi_138097910
En daarom vrees ik dat ze een echte atoombom hebben.
Misschien een neutronenbom omdat die een beetje uit
de gratie kwamen, vermoed ik dat ze apart zijn gezet en
naar ik vermoed misschien vergeten.

[ Bericht 66% gewijzigd door puntito op 23-03-2014 23:10:50 ]
Voetbal is het begin van alle ellende in de wereld.
Zelfs de wereldoorlogen begonnen om een verloren partijtje.
Gewoon mijn mening.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')