abonnement Unibet Coolblue
pi_136717039




Show hier je nagels FAQ, antwoord op alle veelgestelde vragen uit dit topic!
De FAQ kan door iedereen worden bijgewerkt! Heb je een vraag, kijk dan eerst even of het antwoord hier misschien al bij staat *O*.

Tutorials:
Fix je gebroken nagel MacGuyver style!
Snel en netjes je nagelriemen schoonmaken
Gelnagels zetten met Puckzzz

Overige linkjes
Makeupalley.com: Productreviews & Boards
Check de store-locator voor OPI verkooppunten!
Nagellak gesorteerd op kleur, finish, etc.

SHJN User Blogs
SpaceInvaders
Holyme
Miezziej
Debsterr
AmyGrace
RenRen-
Miss_V

(Buitenlandse) Blogs
Nails by Asami, veel nailart tutorials
Scrangie
The Nailasaurus

Webshops
Nailsupplies (voorheen TD of TransDesign) More for less, goedkoop verkooppunt voor o.a. OPI, China Glaze, Color Club en CND. Verzendkosten zijn $ 20,- per 9 flesjes, gebruik hiervoor small flatrate bij verzendopties
NailEtc, goedkope OPI, Zoya, Orly, Essie, China Glaze en meer. Shipping is afhankelijk van de hoeveelheid flesjes, dit staat aangegeven op de site
Nfu Oh Nederland, Nederlandse distributeur van Nfu Oh lakjes
Naildesign euro discount: goedkope nailart spullen en materiaal voor kunstnagels
Veelsieraden: Konad, nagellak en nailart
Cherry Culture: o.a. LA Rockstar en NYX nagellak
8ty8 Beauty: China Glaze, Essie, Color Club, Orly Verzendkosten zijn 16 euro voor zes lakjes
Models' Own nagellak
Nailpolish Fashion: China Glaze, Color Club, Zoya, Nubar en Konad. Nederlandse webshop
Boozyshop: LA colors en Diamond Cosmetics, Nederlandse webshop

Gerelateerde Fok!topics
Er zijn veel gerelateerde topics, deze staan allemaal in LIF centraal (boven de gesloten topics). Hier vind je o.a. de SHJN SC, het ruiltopic en de swapkoffer!

Moois uit het vorige deel:

Debs oranje nagels:


Confetti van Spees:


Spongebob nagels van Sokkepok:


Epic stamping van Holyme:


En tot slot een prachtige swatch van een anonieme blogster:


[ Bericht 8% gewijzigd door Danny op 23-12-2018 19:44:46 ]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_136853344


32 The dark Night van Catrice
pi_136853391


36 Mint me up van Catrice!
pi_136853525


C03 Love, Peach & Harmony (limited edition, celtica) van Catrice
pi_136893147


23 The Monkey Gets Funky van Catrice
pi_136916502
Hoi. Ik heb mijn eerste bestelling onder de knop, met 1 been on the dark side dus. Maar voor ik OK klik, paar vraagjes: hoe krijgen jullie allemaal van die mooie nagelriemen :o ? Ik bestel een bokkepootje maar da's niet afdoende natuurlijk. Verder heb ik iets van 12 potjes China Glaze bij nailsupplies klaar om te bestellen, is dat een goed merk? Momenteel zweer ik bij sneldrogend en langhoudend (no7 colourstay maar om nou 7 pond per potje neer te tellen :') . Ik las ook iets over een verdunner, na 4-5 keer lakken wordt mijn lak stroperig. Verkoopt nailsupply dit?

Verder plates van moyou in de planning en een stempel en schraper. Met name die stempel, is dat wat bij moyou? Ik wou die met 2 maten bestellen want 'je weet nooit'.

Cheers!
Resistance is futile.
pi_136918919
Lush lemony flutter! En sowieso veel smeren :)
I had a signature once. It was awful.
pi_136926636
quote:
7s.gif Op donderdag 20 februari 2014 00:27 schreef Seven. het volgende:
Hoi. Ik heb mijn eerste bestelling onder de knop, met 1 been on the dark side dus. Maar voor ik OK klik, paar vraagjes: hoe krijgen jullie allemaal van die mooie nagelriemen :o ? Ik bestel een bokkepootje maar da's niet afdoende natuurlijk. Verder heb ik iets van 12 potjes China Glaze bij nailsupplies klaar om te bestellen, is dat een goed merk? Momenteel zweer ik bij sneldrogend en langhoudend (no7 colourstay maar om nou 7 pond per potje neer te tellen :') . Ik las ook iets over een verdunner, na 4-5 keer lakken wordt mijn lak stroperig. Verkoopt nailsupply dit?

Verder plates van moyou in de planning en een stempel en schraper. Met name die stempel, is dat wat bij moyou? Ik wou die met 2 maten bestellen want 'je weet nooit'.

Cheers!
Ik heb geen china glaze dus daar weet ik niks van. Beetje stroperig ja is bij mij ook weleens gebeurd als ie te lang staat. Beetje nagelakremover wil vaak wel helpen.
Ik zelf gebruik meestal de lakken van essent bevallen me prima en zijn niet duur.
Nu heb ik er pas 11 op de HHB in de rai gekocht voor ¤ 1,- per stuk. Beter kan niet.
En in het algemeen ben ik zo geen merk mens en probeer alles uit want men moet toch meestal 2 x lakken.
Wat de nagelriemen betrft is het inderdaad zo veel smeren met bijv. nagelriem oli.
ik gebruik die van etos eigen merk. Gebruik ik elke dag ook tit er nagelak op blij ik de riemen smeren.
Een a anderhalve dag per week gebruik ik geen nagelak en laat ze luchten en doe er nageloli en nagelriemoli alleen maar op.
Succes ;)
pi_136926785
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:28 schreef daisy2007 het volgende:

[..]

Ik heb geen china glaze dus daar weet ik niks van. Beetje stroperig ja is bij mij ook weleens gebeurd als ie te lang staat. Beetje nagelakremover wil vaak wel helpen.
Ik zelf gebruik meestal de lakken van essent bevallen me prima en zijn niet duur.
Nu heb ik er pas 11 op de HHB in de rai gekocht voor ¤ 1,- per stuk. Beter kan niet.
En in het algemeen ben ik zo geen merk mens en probeer alles uit want men moet toch meestal 2 x lakken.
Wat de nagelriemen betrft is het inderdaad zo veel smeren met bijv. nagelriem oli.
ik gebruik die van etos eigen merk. Gebruik ik elke dag ook tit er nagelak op blij ik de riemen smeren.
Een a anderhalve dag per week gebruik ik geen nagelak en laat ze luchten en doe er nageloli en nagelriemoli alleen maar op.
Succes ;)
Absoluut GEEN nagellakremover in je nagellak gooien!! o|O Remover is bedoeld om je nagellak te verwijderen en tast dus de kwaliteit van je lak aan. Er is speciale nagellakverdunner te koop (online, maar bv ook van het merk Mavala bij Douglas), dit bevat oplosmiddelen die normaal in je nagellak zitten en die na verloop van tijd kunnen verdampen waardoor je lak dikker wordt. Een paar druppels verdunner erbij en het lakt weer prima!
pi_136926956
Eens met de geen remover.

En China Glaze is een prima merk. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136927019
quote:
7s.gif Op donderdag 20 februari 2014 00:27 schreef Seven. het volgende:
Hoi. Ik heb mijn eerste bestelling onder de knop, met 1 been on the dark side dus. Maar voor ik OK klik, paar vraagjes: hoe krijgen jullie allemaal van die mooie nagelriemen :o ? Ik bestel een bokkepootje maar da's niet afdoende natuurlijk. Verder heb ik iets van 12 potjes China Glaze bij nailsupplies klaar om te bestellen, is dat een goed merk? Momenteel zweer ik bij sneldrogend en langhoudend (no7 colourstay maar om nou 7 pond per potje neer te tellen :') . Ik las ook iets over een verdunner, na 4-5 keer lakken wordt mijn lak stroperig. Verkoopt nailsupply dit?

Verder plates van moyou in de planning en een stempel en schraper. Met name die stempel, is dat wat bij moyou? Ik wou die met 2 maten bestellen want 'je weet nooit'.

Cheers!
Voor verzorgde nagelriemen smeer ik vooral veel. Handcreme maar ook nagelriemcreme (lemony flutter van Lush maar cuticle balsam van Trind vind ik ook heel fijn). Regelmatig terugduwen met een bokkepootje als ze ingesmeerd zijn en ik gebruik een cuticle remover om de restjes weg te krijgen die soms aan de nagelplaat vastzitten. En niet aan de nagelriemen pulken of stukjes wegknippen.

China Glaze is fijne lak! Als je graag iets sneldrogend wil, kan ik een sneldrogende topcoat aanbevelen! Die droogt elke lak in een paar minuten, echt ideaal. Fijne merken zijn Sally Hansen InstaDry, L'Oréal fast dry (uit hun nieuwe lijn nagelverzorging), Seche Vite, Revlon quick dry of bv Poshe. Werken allemaal prima.

Qua stempelen kan ik je niet helpen, dat doe ik zelf eigenlijk nooit ;)
pi_136927160
@ Miss_Congeniality
Bedankt voor de tip. Wist niet dat het niet goed was want het werkt best. Maar goed ik neem je advies dan ook graag aan en ga er naar kijken bij een volgende keer!!
pi_136927226
Seche Vite heb ik ook, werkt inderdaad super!!
Hij is snel droog!
pi_136927286
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:45 schreef daisy2007 het volgende:
@ Miss_Congeniality
Bedankt voor de tip. Wist niet dat het niet goed was want het werkt best. Maar goed ik neem je advies dan ook graag aan en ga er naar kijken bij een volgende keer!!
Graag gedaan! :D

Het werkt ook wel eventjes, want het is natuurlijk wat vloeistof die je erbij gooit waardoor het weer wat makkelijker lakt. Maar als je dat potje lak na een tijdje dan weer pakt, kan ie helemaal verpest zijn -O-
pi_136927432
En alleen bij de douglas? Beetje duur of niet?
Hebben ze zoiets niet bij het kruidvat of hema of zo?
pi_136927720
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:52 schreef daisy2007 het volgende:
En alleen bij de douglas? Beetje duur of niet?
Hebben ze zoiets niet bij het kruidvat of hema of zo?
Ik heb het zelf nog nooit bij kruidvat of Hema gezien... Ik weet dat ze het spul bij Douglas hebben, het is maar een klein flesje voor iets van 9 euro als ik het goed heb. Redelijk prijzig, maar je hebt per potje lak maar een paar druppels nodig vaak. Ik heb die van mij al jaren en er zit nog steeds meer dan de helft in. Maar volgens mij moet je online ook wel verdunner kunnen vinden voor een fijnere prijs.
pi_136929838
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 14:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik heb het zelf nog nooit bij kruidvat of Hema gezien... Ik weet dat ze het spul bij Douglas hebben, het is maar een klein flesje voor iets van 9 euro als ik het goed heb. Redelijk prijzig, maar je hebt per potje lak maar een paar druppels nodig vaak. Ik heb die van mij al jaren en er zit nog steeds meer dan de helft in. Maar volgens mij moet je online ook wel verdunner kunnen vinden voor een fijnere prijs.
Nou dan valt het wel me he. Bedankt!! ;)
pi_136930435
Nog 2 opties: Seche Restore en P2 verdunner, werken allebei ook prima en vast goedkoper als je toch al online besteld of in Duitsland aan 't winkelen bent :) Je doet er inderdaad erg lang mee!
Voor de nagelriemen sluit ik me helemaal aan bij Miss_C, smeren, alleen terugduwen als ze ingesmeerd en dus soepel zijn, cuticle remover gebruiken (die van Essence werkt prima) en niet knippen, ook niet met die speciale tangetjes!

China Glaze O+ Seche Vite O+ Ik gebruik wel een dubbelzijdige stamper maar niet die van MoYou, geloof dat Debster die wel heeft en er tevreden mee was.
pi_136930589
En dan ook maar weer 'ns wat posten :)

China Glaze Sweet Hook met Color Club Uptown Girl & BPS glequins.
pi_136963859
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:15 schreef Holyme het volgende:
En dan ook maar weer 'ns wat posten :)
[ afbeelding ]
China Glaze Sweet Hook met Color Club Uptown Girl & BPS glequins.
Pachtig!!
pi_136964162
Deze heb ik gister gekocht. Nieuwe effecten van essent. Super leuk!


pi_136964191
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:15 schreef Holyme het volgende:
En dan ook maar weer 'ns wat posten :)
[ afbeelding ]
China Glaze Sweet Hook met Color Club Uptown Girl & BPS glequins.
Supermooi. :9
  vrijdag 21 februari 2014 @ 14:39:45 #24
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_136974251
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:10 schreef Holyme het volgende:
Nog 2 opties: Seche Restore en P2 verdunner, werken allebei ook prima en vast goedkoper als je toch al online besteld of in Duitsland aan 't winkelen bent :) Je doet er inderdaad erg lang mee!
Voor de nagelriemen sluit ik me helemaal aan bij Miss_C, smeren, alleen terugduwen als ze ingesmeerd en dus soepel zijn, cuticle remover gebruiken (die van Essence werkt prima) en niet knippen, ook niet met die speciale tangetjes!

China Glaze O+ Seche Vite O+ Ik gebruik wel een dubbelzijdige stamper maar niet die van MoYou, geloof dat Debster die wel heeft en er tevreden mee was.
Ik heb de enkele roze van MoYou, die is squishy en echt awesome ♥.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_136976170


186 Fuchsia Fever van maybelline new york (color show)
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:36:02 #26
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136981255

hoi :@
beetje grote foto _O-
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_136981450
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:36 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
hoi :@
beetje grote foto _O-
Leuk, welk kleurtje is het?
Mokkel met stuntstok
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:43:11 #28
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_136981605
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:40 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Leuk, welk kleurtje is het?
Het is er een van essence uit de limited edition van denim wanted een paar jaar geleden. Hij heet 02 I love my jeans. :P
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 12:06:11 #29
277627 Seven.
We are Borg.
pi_137009517
Zo. 9 potjes nagellak besteld bij Nailsupplies en plates en stempel van moyou. Hopelijk volgend weekend aan de slag.

Wat een prijsverschil trouwens bij Nailsupplies! China Glaze is daar iets van $3.25, hier in Engeland £5.25! Voor dezelfde bestelling was ik zo'n £60 kwijt geweest, tegenover $60 (£35).

Dan nog een tripje naar Boots een dezer voor sponsjes. En ik wil nog een striper ergens vandaan toveren maar zal voor de volgende bestelling zijn, denk ik.
Resistance is futile.
pi_137022728
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 15:19 schreef LizzyJodi het volgende:
[ afbeelding ]

186 Fuchsia Fever van maybelline new york (color show)
mooi kleur!!
  zaterdag 22 februari 2014 @ 19:04:11 #31
277627 Seven.
We are Borg.
pi_137022735
Niet slecht voor mijn eerste poging.



Ik heb nagelriem olie gekocht, ja. In het echte leven valt het niet zo op maar de camera is genadeloos :').
Resistance is futile.
pi_137022775
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 19:04 schreef Seven. het volgende:
Niet slecht voor mijn eerste poging.

[ afbeelding ]

Ik heb nagelriem olie gekocht, ja. In het echte leven valt het niet zo op maar de camera is genadeloos :').
Leuk!! met een spons gedaan??
  zaterdag 22 februari 2014 @ 19:14:09 #33
277627 Seven.
We are Borg.
pi_137023105
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 19:05 schreef daisy2007 het volgende:

[..]

Leuk!! met een spons gedaan??
Ja, was veel makkelijker dan ik dacht eigenlijk.

Paar obstakels:

Ik heb op 1 van mijn nagels over de hele lengte een soort breuk en lichte kleuren dekken dat niet helemaal. Ik dacht dat het sponzen dat wel op zou lossen maar dat bleek niet het geval dus. Dus ik moest er nog een keer met het kwastje overheen en daarna nog eens sponzen.

Verder duurde het schoonmaken een eeuwigheid, zelfs met een borsteltje gedaan maar ben d'r 20 minuten mee bezig geweest en nog altijd geen perfect resultaat.

Borsteltje zelf is bijna al zijn haren al kwijt :') dus even door blijven zoeken naar eentje die wel tegen nagellakremover kan.

En verder is het eindresultaat een beetje rommelig omdat ik constant tegen mijn nagelriemen aan lak. Ik hoop dat dit beter wordt als mijn nagelriemen in betere conditie zijn.
Resistance is futile.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 19:37:37 #34
277627 Seven.
We are Borg.
pi_137024008
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 14:39 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik heb de enkele roze van MoYou, die is squishy en echt awesome ♥.
Die heb ik uiteindelijk ook besteld. Ben benieuwd!
Resistance is futile.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 19:38:26 #35
277627 Seven.
We are Borg.
pi_137024042
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:36 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
hoi :@
beetje grote foto _O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:54 schreef daisy2007 het volgende:
Deze heb ik gister gekocht. Nieuwe effecten van essent. Super leuk!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:15 schreef Holyme het volgende:
En dan ook maar weer 'ns wat posten :)
[ afbeelding ]
China Glaze Sweet Hook met Color Club Uptown Girl & BPS glequins.
Wat mooi allemaal! ^O^
Resistance is futile.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 19:39:36 #36
277627 Seven.
We are Borg.
pi_137024083
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 15:19 schreef LizzyJodi het volgende:
[ afbeelding ]

186 Fuchsia Fever van maybelline new york (color show)
Ik dacht eerst dat het aan je nagellak lag, hoeveel lagen doe jij erop? Het ziet eruit alsof je heel dik lakt.

Mooie kleurtjes!
Resistance is futile.
pi_137035282
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 19:39 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik dacht eerst dat het aan je nagellak lag, hoeveel lagen doe jij erop? Het ziet eruit alsof je heel dik lakt.

Mooie kleurtjes!
Ik heb het idee dat er misschien gelnagels onder zitten oid?
  zondag 23 februari 2014 @ 00:42:57 #38
277627 Seven.
We are Borg.
pi_137036056
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 00:09 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat er misschien gelnagels onder zitten oid?
Hoogstwaarschijnlijk ja! Dat ik dat zelf niet zag :')
Resistance is futile.
pi_137038953
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 19:04 schreef Seven. het volgende:
Niet slecht voor mijn eerste poging.

[ afbeelding ]

Ik heb nagelriem olie gekocht, ja. In het echte leven valt het niet zo op maar de camera is genadeloos :').
Ik vind het er erg netjes uitzien!
  zondag 23 februari 2014 @ 10:43:58 #40
277627 Seven.
We are Borg.
pi_137040157
Iemand hier al eens een water marble geprobeerd?

Resistance is futile.
pi_137040224
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 19:14 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja, was veel makkelijker dan ik dacht eigenlijk.

Paar obstakels:

Ik heb op 1 van mijn nagels over de hele lengte een soort breuk en lichte kleuren dekken dat niet helemaal. Ik dacht dat het sponzen dat wel op zou lossen maar dat bleek niet het geval dus. Dus ik moest er nog een keer met het kwastje overheen en daarna nog eens sponzen.

Verder duurde het schoonmaken een eeuwigheid, zelfs met een borsteltje gedaan maar ben d'r 20 minuten mee bezig geweest en nog altijd geen perfect resultaat.

Borsteltje zelf is bijna al zijn haren al kwijt :') dus even door blijven zoeken naar eentje die wel tegen nagellakremover kan.

En verder is het eindresultaat een beetje rommelig omdat ik constant tegen mijn nagelriemen aan lak. Ik hoop dat dit beter wordt als mijn nagelriemen in betere conditie zijn.
Ik vind 'm goed gelukt, lekker zomers! :) Om de cleanup makkelijker te maken, kun je je vingers afplakken (gewoon plakband) of -wat ik zelf minder handig vind- invetten met olie of vaseline, kan je het meeste er zo vanaf vegen. Hoef je daarna alleen nog je nagelriemen te doen :)
Watermarble heb ik wel 'ns gedaan ja, veel werk, best wel 'n zooi, en behoorlijke kans op mislukkingen zoals bubbeltjes... wel mooi resultaat als het lukt!
pi_137040245
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 19:04 schreef daisy2007 het volgende:

[..]

mooi kleur!!
Thanks!
pi_137040280
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 19:39 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik dacht eerst dat het aan je nagellak lag, hoeveel lagen doe jij erop? Het ziet eruit alsof je heel dik lakt.

Mooie kleurtjes!
Twee dunne laagjes zijn het.
pi_137040297
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 00:09 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat er misschien gelnagels onder zitten oid?
Klopt, ik zet m'n eigen gelnagels
pi_137040302
quote:
2s.gif Op zondag 23 februari 2014 00:42 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hoogstwaarschijnlijk ja! Dat ik dat zelf niet zag :')
:D
  zondag 23 februari 2014 @ 12:31:26 #46
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_137043533
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 19:37 schreef Seven. het volgende:

[..]

Die heb ik uiteindelijk ook besteld. Ben benieuwd!
Je weet wel dat je 'm even moet "primen" vooraf? Als je de stempel binnenkrijgt is het kussentje nog helemaal glanzend. Gebruik een heel fijne vijl om lichtjes het oppervlak te schuren, daarna afnemen met aceton en dan is het goed. Na het stempelen kun je 'm trouwens he beste schoonmaken met plakband i.p.v. elke keer aceton!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_137045391
hebben jullie trouwens een tip voor nagelriemvrzorging,iets wat qua substantie erg op lemony flutter?
Ik vind het wel lekker ruiken, maar mijn katten dus absoluut NIET!!!!
pi_137045679
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 13:13 schreef deadly_kiss het volgende:
hebben jullie trouwens een tip voor nagelriemvrzorging,iets wat qua substantie erg op lemony flutter?
Ik vind het wel lekker ruiken, maar mijn katten dus absoluut NIET!!!!
Wat maakt dat nou weer uit? :D
Mokkel met stuntstok
pi_137045878
omdat ik het thuis ook gebruik, toen ik het net gebruikte vorig jaar hadden ze eens op het bed geplast precies daar waar ik mijn handen naast mijn kussen leg!
had het eerst nog niet door tot ik deze winter weer begon met smeren en meteen weer raak. toen heb ik ze het potje onder hun neus gedouwd en mepten ze het meteen uit mn handen :')
ook lomp dat ik er niet eerder aan gedacht had, het stinkt enorm voor hun :)
moet je die koppen eens zien als ik het gebruikt heb, en ik aai ze over hun bol :{w
  zondag 23 februari 2014 @ 14:11:01 #50
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_137047174
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 13:26 schreef deadly_kiss het volgende:
omdat ik het thuis ook gebruik, toen ik het net gebruikte vorig jaar hadden ze eens op het bed geplast precies daar waar ik mijn handen naast mijn kussen leg!
had het eerst nog niet door tot ik deze winter weer begon met smeren en meteen weer raak. toen heb ik ze het potje onder hun neus gedouwd en mepten ze het meteen uit mn handen :')
ook lomp dat ik er niet eerder aan gedacht had, het stinkt enorm voor hun :)
moet je die koppen eens zien als ik het gebruikt heb, en ik aai ze over hun bol :{w
Uhh... dus ze zeiken op je bed omdat ze het vies vinden en jouw oplossing is een ander product zoeken :D?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_137047204
quote:
17s.gif Op zondag 23 februari 2014 14:11 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Uhh... dus ze zeiken op je bed omdat ze het vies vinden en jouw oplossing is een ander product zoeken :D?
Ik vind het ook nogal frappant :D :@
Mokkel met stuntstok
pi_137049607
Niet vanwege dat alleen, ik kan mn katten nieteens aaien omdat ze die geur gewoon niet kunnen uitstaan en het is ook een overheersende geur... en zijn ook zat mensen die er een hekel aan hebben kan je nagaan dat katten het 10x sterker ruiken :) zo raar is dat niet hoor... maar er bestaat dus niks wat er op lijkt?
pi_137050550
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 15:11 schreef deadly_kiss het volgende:
Niet vanwege dat alleen, ik kan mn katten nieteens aaien omdat ze die geur gewoon niet kunnen uitstaan en het is ook een overheersende geur... en zijn ook zat mensen die er een hekel aan hebben kan je nagaan dat katten het 10x sterker ruiken :) zo raar is dat niet hoor... maar er bestaat dus niks wat er op lijkt?
Volgens mij niet echt.
Mokkel met stuntstok
  maandag 24 februari 2014 @ 08:59:37 #54
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_137080976
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 15:11 schreef deadly_kiss het volgende:
Niet vanwege dat alleen, ik kan mn katten nieteens aaien omdat ze die geur gewoon niet kunnen uitstaan en het is ook een overheersende geur... en zijn ook zat mensen die er een hekel aan hebben kan je nagaan dat katten het 10x sterker ruiken :) zo raar is dat niet hoor... maar er bestaat dus niks wat er op lijkt?
Ja okay, ik laat zelf mijn katten niet in de slaapkamer en gebruik het alleen in bed dus heb er nooit "last" van gehad.

Tegenwoordig is Burt's Bees te koop bij de Kruidvat geloof ik, die balsems zijn ook erg populair. Maar is wel vettiger en minder romig als ik het goed zeg.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_137081558
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 15:11 schreef deadly_kiss het volgende:
Niet vanwege dat alleen, ik kan mn katten nieteens aaien omdat ze die geur gewoon niet kunnen uitstaan en het is ook een overheersende geur... en zijn ook zat mensen die er een hekel aan hebben kan je nagaan dat katten het 10x sterker ruiken :) zo raar is dat niet hoor... maar er bestaat dus niks wat er op lijkt?
Trind heeft ook een cuticle balsam, die trekt heel snel in en maakt je nagelriemen ook zacht zonder dat het vettig wordt. De geur is ook stukken fijner dan lemony flutter vind ik persoonlijk. Ik heb het allebei gebruikt en ik merk bij mezelf dat ik wat vaker naar Trind pak omdat die dus snel intrekt en ik daarom niet continu met vettige handen rondloop.

Mijn katten haten die citroenlucht van lemony flutter ook, maar ik vond het dan weer grappig om hun koppen te zien als ik ze ging aaien met dat spul op mijn vingers :@
pi_137085832
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 13:13 schreef deadly_kiss het volgende:
hebben jullie trouwens een tip voor nagelriemvrzorging,iets wat qua substantie erg op lemony flutter?
Ik vind het wel lekker ruiken, maar mijn katten dus absoluut NIET!!!!
Hoi
nou niet perse op lemony maar ik gebruik nageoli maar ook de nagelriemoli van eigen merk etos en dat bevalt prima. ;)
pi_137085886
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 12:14 schreef daisy2007 het volgende:

[..]

Hoi
nou niet perse op lemony maar ik gebruik nageoli maar ook de nagelriemoli van eigen merk etos en dat bevalt prima. Blijven wel vettig ;)
pi_137086131
Ik heb wel even een vraag. Een keer per week ( meestal) gebruik ik geen nagelak en verzorg ze met de oliën. Maar als ik de nagellak eraf heb heb ik gelijk heel gevoelige nagels bijna pijnlijk.
Weet iemand hoe dat komt en wat ik er aan kan doen?
pi_137087008
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 12:21 schreef daisy2007 het volgende:
Ik heb wel even een vraag. Een keer per week ( meestal) gebruik ik geen nagelak en verzorg ze met de oliën. Maar als ik de nagellak eraf heb heb ik gelijk heel gevoelige nagels bijna pijnlijk.
Weet iemand hoe dat komt en wat ik er aan kan doen?
Buff je ze veel?
Mokkel met stuntstok
pi_137087410
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 12:44 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Buff je ze veel?
Wel regelmatig ja omdat ik ribbeltjes heb
pi_137087438
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 12:57 schreef daisy2007 het volgende:

[..]

Wel regelmatig ja omdat ik ribbeltjes heb
Niet doen dus, of met mate, want je nagels worden er erg dun van, en ja, dan doen ze zeer..

Iedereen heeft ribbels. gebruik een goeie basecoat, dan zie je ze niet zo (ridgefiller)
Mokkel met stuntstok
pi_137087555
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 12:57 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Niet doen dus, of met mate, want je nagels worden er erg dun van, en ja, dan doen ze zeer..

Iedereen heeft ribbels. gebruik een goeie basecoat, dan zie je ze niet zo (ridgefiller)
Okey, thanks. Niet meer bufferen dus ;)
pi_137087564
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 13:01 schreef daisy2007 het volgende:

[..]

Okey, thanks. Niet meer bufferen dus ;)
Nouja, sterk minderen :Y
Mokkel met stuntstok
pi_137087768
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 13:01 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Nouja, sterk minderen :Y
Doe ik, en een basecoat gebruik wel van Seche Vite en bevalt wel prima.
pi_137094455
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 13:08 schreef daisy2007 het volgende:

[..]

Doe ik, en een basecoat gebruik wel van Seche Vite en bevalt wel prima.
Een basecoat is niet automatisch een ridgefiller, mocht je echt een ridgefiller willen en Seche bevalt goed, dan kun je ook 'ns kijken naar Seche Base Ridge Filling basecoat :)
Wat M_S al zei, te vaak buffen kan pijn geven, en daarnaast kunnen sommige nagelverharders bij sommige mensen ook pijnlijke nagels geven. Ik buff m'n nagels zelf amper, alleen de tips na het vijlen om die vijlkantjes weer glad te krijgen zeg maar, en in geval van chips om de nagel glad te maken. En ik gebruik niet alle verharders meer, sommige kreeg ik na verloop van tijd ook klachten van.
pi_137120189
thanx voor de tips ^O^
lemony flutter mag lekker meeverhuizen naar mn werk, dan kan ik thuis met wat anders smeren :9
pi_137124250
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:29 schreef Holyme het volgende:

[..]

Een basecoat is niet automatisch een ridgefiller, mocht je echt een ridgefiller willen en Seche bevalt goed, dan kun je ook 'ns kijken naar Seche Base Ridge Filling basecoat :)
Wat M_S al zei, te vaak buffen kan pijn geven, en daarnaast kunnen sommige nagelverharders bij sommige mensen ook pijnlijke nagels geven. Ik buff m'n nagels zelf amper, alleen de tips na het vijlen om die vijlkantjes weer glad te krijgen zeg maar, en in geval van chips om de nagel glad te maken. En ik gebruik niet alle verharders meer, sommige kreeg ik na verloop van tijd ook klachten van.
Bedankt voor de tip. Ik gebruik ook af en toe een verharder maar dan ook van etos eigen merk.
pi_137151096
Nou hier dan de witte van jewels maar wat een tegenvaller. Dit is het naar 2x lakken.
Vind het niet leuk moet dan wel als topper over een andere lak vind ik!


pi_137154845
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 07:56 schreef daisy2007 het volgende:
Nou hier dan de witte van jewels maar wat een tegenvaller. Dit is het naar 2x lakken.
Vind het niet leuk moet dan wel als topper over een andere lak vind ik!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is sowieso bedoeld als topper volgens mij.
Mokkel met stuntstok
pi_137155515
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 11:27 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Die is sowieso bedoeld als topper volgens mij.
+ 1
  woensdag 26 februari 2014 @ 12:35:40 #71
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_137156656
Heeft iemand tips voor mij. Bij veel van mijn nagels gaat de bovenlaag van mijn nagels steeds blakeren Ook met nagellak op gebeurd dit wel eens en dan krijg ik vaak van die grote chips.
Ik gebruik al nagelverharder maar dit lijkt alleen te helpen zonder nagellak (dan voelen mijn nagels veel harder).
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_137157892
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
Heeft iemand tips voor mij. Bij veel van mijn nagels gaat de bovenlaag van mijn nagels steeds blakeren Ook met nagellak op gebeurd dit wel eens en dan krijg ik vaak van die grote chips.
Ik gebruik al nagelverharder maar dit lijkt alleen te helpen zonder nagellak (dan voelen mijn nagels veel harder).
Duri Rejuvacote! Bazenspul, gebruik het nu driekwart jaar als basecoat en mijn nagels zien er super uit
pi_137166698
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 13:22 schreef milka82 het volgende:

[..]

Duri Rejuvacote! Bazenspul, gebruik het nu driekwart jaar als basecoat en mijn nagels zien er super uit
Klinkt interessant. .. waar haal je dat?
pi_137167232
Ebay, bij beautyzone2007 ( nee, heb geen aandelen, gewoon een goede verkoopster, verzend snel)
  woensdag 26 februari 2014 @ 23:27:20 #75
277627 Seven.
We are Borg.
pi_137183109
Zeg, mijn vriend is er heilig van overtuigd dat er voor stempelen speciale nagellak vereist is. Heeft hij bij wijze van uitzondering gelijk?

Ik heb moeite om het patroon met fatsoen op de stempel te krijgen.
Resistance is futile.
pi_137183994
quote:
7s.gif Op woensdag 26 februari 2014 23:27 schreef Seven. het volgende:
Zeg, mijn vriend is er heilig van overtuigd dat er voor stempelen speciale nagellak vereist is. Heeft hij bij wijze van uitzondering gelijk?

Ik heb moeite om het patroon met fatsoen op de stempel te krijgen.
Neuh. Al is het wel waar dat niet iedere nagellak even goed werkt. Iets met pigment en dikte geloof ik. De stelregel was geloof ik dat als het in een (normale) laag dekt, het een goeie stempelkandidaat is. Beetje zoeken dus. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_137193379
quote:
7s.gif Op woensdag 26 februari 2014 23:27 schreef Seven. het volgende:
Zeg, mijn vriend is er heilig van overtuigd dat er voor stempelen speciale nagellak vereist is. Heeft hij bij wijze van uitzondering gelijk?

Ik heb moeite om het patroon met fatsoen op de stempel te krijgen.
Wat Ijsdraakje al zei, als iets in 1 laag dekt, werkt 't eigenlijk altijd wel prima. Lakken die goed dekken en niet te dun zijn (zodat je de afbeelding sneller smudged) of te snel drogen (zodat de afbeelding al droog is op je stempel), kun je dus gerust allemaal proberen. Als je er een beetje gevoel voor krijgt, merk je vanzelf waar het aan ligt dat het niet werkt. Heb ook een pagina op m'n blog met allemaal gewone lakken die werken, sterker nog, bijna al mijn stamped manis zijn met gewone lakjes :) Dus gewoon proberen met een lakje wat goed dekt! Heb ook een How To, misschien staan daar nog tips in voor je, maar vooral, oefenen oefenen oefenen :Y En wat Debs al zei, voor je je stempel de allereerste keer gebruikt, even lichtjes opruwen met een vijl!
pi_137196172
Heeft iemand hier plates van winstonia, pueen of de jr plates van myonlineshop? En hoe is de kwaliteit hiervan?

De nieuwe Pueen collectie ziet er wel tof uit en ben echt verliefd op deze van myonlineshop en deze van Loja bbf maar die lijkt uitverkocht.
pi_137197150
quote:
7s.gif Op woensdag 26 februari 2014 23:27 schreef Seven. het volgende:
Zeg, mijn vriend is er heilig van overtuigd dat er voor stempelen speciale nagellak vereist is. Heeft hij bij wijze van uitzondering gelijk?

Ik heb moeite om het patroon met fatsoen op de stempel te krijgen.
Ow ja ik ook. Heb er ook zoveel moeite mee.
pi_137197170
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:13 schreef Whoopdidoo het volgende:
Heeft iemand hier plates van winstonia, pueen of de jr plates van myonlineshop? En hoe is de kwaliteit hiervan?

De nieuwe Pueen collectie ziet er wel tof uit en ben echt verliefd op deze van myonlineshop en deze van Loja bbf maar die lijkt uitverkocht.
Pueen is prima :Y Die andere heb ik geen ervaring mee.
pi_137197262
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:41 schreef Holyme het volgende:

[..]

Wat Ijsdraakje al zei, als iets in 1 laag dekt, werkt 't eigenlijk altijd wel prima. Lakken die goed dekken en niet te dun zijn (zodat je de afbeelding sneller smudged) of te snel drogen (zodat de afbeelding al droog is op je stempel), kun je dus gerust allemaal proberen. Als je er een beetje gevoel voor krijgt, merk je vanzelf waar het aan ligt dat het niet werkt. Heb ook een pagina op m'n blog met allemaal gewone lakken die werken, sterker nog, bijna al mijn stamped manis zijn met gewone lakjes :) Dus gewoon proberen met een lakje wat goed dekt! Heb ook een How To, misschien staan daar nog tips in voor je, maar vooral, oefenen oefenen oefenen :Y En wat Debs al zei, voor je je stempel de allereerste keer gebruikt, even lichtjes opruwen met een vijl!
ow wat fijn voor de uitleg, heb ff mee gelezen. Bedankt.
pi_137197286
Ik ga ff weer oefenen!!
pi_137197728
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:44 schreef daisy2007 het volgende:

[..]

ow wat fijn voor de uitleg, heb ff mee gelezen. Bedankt.
Hopelijk helpt het, succes! :)
pi_137197843
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:58 schreef Holyme het volgende:

[..]

Hopelijk helpt het, succes! :)
Ja hoop ik ook. Maar volgende week ergens pas. Einde denk ik en dan laat ik het wel hier zien!
ga van het weekend eerst carnevallen *O*
pi_137202360


Heel lang niets meer gedaan, dus ook crappy nagelriemen en alles.

Net grote bestelling bij MoYou geplaatst en die van myonlineshop besteld *O* *O* *O*

Vanaf maandag toch geen tijd meer om mn geld uit te geven dus doe het nu maar *O*
pi_137223463
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:56 schreef Whoopdidoo het volgende:
[ afbeelding ]

Heel lang niets meer gedaan, dus ook crappy nagelriemen en alles.

Net grote bestelling bij MoYou geplaatst en die van myonlineshop besteld *O* *O* *O*

Vanaf maandag toch geen tijd meer om mn geld uit te geven dus doe het nu maar *O*
Uiltjes O+.
Resistance is futile.
pi_137224486

Poging gedaan tot ombre-nails. Best goed gelukt al zeg ik het zelf :Y
Oh even een editje erbij.
Ik heb de nagellak van Safari gebruikt :)


[ Bericht 33% gewijzigd door DjinN op 27-02-2014 23:46:41 ]
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_137228593
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 23:39 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Poging gedaan tot ombre-nails. Best goed gelukt al zeg ik het zelf :Y
Oh even een editje erbij.
Ik heb de nagellak van Safari gebruikt :)
[ afbeelding ]
pi_137228599
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 23:39 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Poging gedaan tot ombre-nails. Best goed gelukt al zeg ik het zelf :Y
Oh even een editje erbij.
Ik heb de nagellak van Safari gebruikt :)
[ afbeelding ]
Heel netjes gedaan. Ziet er mooi uit!
pi_137228601
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:56 schreef Whoopdidoo het volgende:
[ afbeelding ]

Heel lang niets meer gedaan, dus ook crappy nagelriemen en alles.

Net grote bestelling bij MoYou geplaatst en die van myonlineshop besteld *O* *O* *O*

Vanaf maandag toch geen tijd meer om mn geld uit te geven dus doe het nu maar *O*
Leuk!!
pi_137230295
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 07:37 schreef daisy2007 het volgende:

[..]

Heel netjes gedaan. Ziet er mooi uit!
Thnxx! :D
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_137238431
Wat grappig dat dit topic nog bestaat, ik heb heel actief meegedaan in 2008/2009 (onder andere naam).

Uiteraard zit ik nog steeds helemaal in de nagels, dat stopt nooit meer :D

@DjinN; gaaf!! dekken die kleuren een beetje? vind de kleuren erg gaaf maar mijn ervaring met safari is niet zo best..

wat swatches:

één lade..


Emily de Molly - Dark Depths


Girly Bits - Purple Potion


Macro van GB - PP


China glaze - Riveting


Color club
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_137241508
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 14:35 schreef UnicornFarts het volgende:
Wat grappig dat dit topic nog bestaat, ik heb heel actief meegedaan in 2008/2009 (onder andere naam).

Uiteraard zit ik nog steeds helemaal in de nagels, dat stopt nooit meer :D

@DjinN; gaaf!! dekken die kleuren een beetje? vind de kleuren erg gaaf maar mijn ervaring met safari is niet zo best..

wat swatches:
[ afbeelding ]
één lade..

[ afbeelding ]
Emily de Molly - Dark Depths

[ afbeelding ]
Girly Bits - Purple Potion

[ afbeelding ]
Macro van GB - PP

[ afbeelding ]
China glaze - Riveting

[ afbeelding ]
Color club
Die Emily de Molly is echt :9~
pi_137246204
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 14:35 schreef UnicornFarts het volgende:
Wat grappig dat dit topic nog bestaat, ik heb heel actief meegedaan in 2008/2009 (onder andere naam).

Uiteraard zit ik nog steeds helemaal in de nagels, dat stopt nooit meer :D

@DjinN; gaaf!! dekken die kleuren een beetje? vind de kleuren erg gaaf maar mijn ervaring met safari is niet zo best..

wat swatches:
[ afbeelding ]
één lade..

[ afbeelding ]
Emily de Molly - Dark Depths

[ afbeelding ]
Girly Bits - Purple Potion

[ afbeelding ]
Macro van GB - PP

[ afbeelding ]
China glaze - Riveting

[ afbeelding ]
Color club
Hey, jou ken ik nog! Of beter, je UI herken ik :P Mooie swatches :)
pi_137247735
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 18:47 schreef Holyme het volgende:

[..]

Hey, jou ken ik nog! Of beter, je UI herken ik :P Mooie swatches :)
Jou ken ik ook nog! :D
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 19:37:58 #96
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_137248154
Oooooooh die Purple Potion <3 enne welkom terug shorty ;)!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_137248398
You remember *O*

Ik zie dat je nog steeds blogt, nog steeds mooie nagels O+
Chippen Dance Legends bij jou ook zo bizar snel?
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_137250182
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 15:56 schreef Whoopdidoo het volgende:

[..]

Die Emily de Molly is echt :9~
Nou nee, zonder witte lak eronder dekken ze absoluut niet inderdaad :D heb eerst mijn nagels wit gelakt, en daarna met makeupsponsje de neonkleuren aangebracht. Zoals je ziet pakt het dan wel perfect :)
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_137263947
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 14:35 schreef UnicornFarts het volgende:
Wat grappig dat dit topic nog bestaat, ik heb heel actief meegedaan in 2008/2009 (onder andere naam).

Uiteraard zit ik nog steeds helemaal in de nagels, dat stopt nooit meer :D

@DjinN; gaaf!! dekken die kleuren een beetje? vind de kleuren erg gaaf maar mijn ervaring met safari is niet zo best..

wat swatches:
[ afbeelding ]
één lade..

[ afbeelding ]
Emily de Molly - Dark Depths

[ afbeelding ]
Girly Bits - Purple Potion

[ afbeelding ]
Macro van GB - PP

[ afbeelding ]
China glaze - Riveting

[ afbeelding ]
Color club
Prachtig. Die donker blauwe vind ik erg mooi!
  zaterdag 1 maart 2014 @ 12:10:52 #100
277627 Seven.
We are Borg.
pi_137267639
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 14:35 schreef UnicornFarts het volgende:
Wat grappig dat dit topic nog bestaat, ik heb heel actief meegedaan in 2008/2009 (onder andere naam).

Uiteraard zit ik nog steeds helemaal in de nagels, dat stopt nooit meer :D

@DjinN; gaaf!! dekken die kleuren een beetje? vind de kleuren erg gaaf maar mijn ervaring met safari is niet zo best..

wat swatches:
[ afbeelding ]
één lade..

[ afbeelding ]
Emily de Molly - Dark Depths

[ afbeelding ]
Girly Bits - Purple Potion

[ afbeelding ]
Macro van GB - PP

[ afbeelding ]
China glaze - Riveting

[ afbeelding ]
Color club
Jaloers op je verzameling!!

quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 23:39 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Poging gedaan tot ombre-nails. Best goed gelukt al zeg ik het zelf :Y
Oh even een editje erbij.
Ik heb de nagellak van Safari gebruikt :)
[ afbeelding ]
Leuke kleurtjes O+
Resistance is futile.
pi_137277806
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 12:10 schreef Seven. het volgende:

[..]

Jaloers op je verzameling!!

[..]

Leuke kleurtjes O+
Dankjewel! O+ :D

Ondertussen al weer mn nagels opnieuw gelakt O-) :Y

"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_137279672
Ik had mijn nagels naakt en gelijk brak er weer 1... Ik twijfel nog steeds over gellak maar het is steeds moeilijker om te weerstaan :')
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 23:14:44 #103
277627 Seven.
We are Borg.
pi_137290280
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 17:55 schreef DjinN het volgende:

[..]

Dankjewel! O+ :D

Ondertussen al weer mn nagels opnieuw gelakt O-) :Y

[ afbeelding ]
Leuke combinatie weer, ik moet ook maar eens spierwitte nagellak aanschaffen. Morgen maar eens zien of de nagellak nog in de aanbieding is :') .
Resistance is futile.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 23:17:58 #104
277627 Seven.
We are Borg.
pi_137290417
Ik heb trouwens een vijltje gekocht waarmee ik van ribbels af kan komen. Echt een dramatische verbetering. Nu even een nachtje geen nagellak. Morgen weer experimenteren. Ik heb geen geschikte nagellak voor mijn stempels dus het zal wel weer een gradient worden dan.

Ik zit trouwens nog steeds te wachten op mijn bestelling van nailsupplies, versturen ze het op een roeiboot of zo? :') . Volgens mij 2 weken geleden al besteld.
Resistance is futile.
pi_137290581
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 23:14 schreef Seven. het volgende:

[..]

Leuke combinatie weer, ik moet ook maar eens spierwitte nagellak aanschaffen. Morgen maar eens zien of de nagellak nog in de aanbieding is :') .
Ik koop mijn meeste nagellak altijd bij de Hema :Y Voor mijn gevoel prima kwaliteit, en de prijs is ook prima :) Mijn nagellak overleeft de week toch nooit want ik heb zowat 3x per week een andere creatie op mijn nagels getoverd
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_137292761
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 23:17 schreef Seven. het volgende:
Ik zit trouwens nog steeds te wachten op mijn bestelling van nailsupplies, versturen ze het op een roeiboot of zo? :') . Volgens mij 2 weken geleden al besteld.
Wat ik me kan herinneren kan die goedkoopste verzendoptie wel 3 weken duren. Maar het is wel heeel lang geleden dat ik besteld heb.
pi_137297843
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 18:59 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik had mijn nagels naakt en gelijk brak er weer 1... Ik twijfel nog steeds over gellak maar het is steeds moeilijker om te weerstaan :')
duri rejuvacote gebruiken :9

quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 23:17 schreef Seven. het volgende:
Ik heb trouwens een vijltje gekocht waarmee ik van ribbels af kan komen. Echt een dramatische verbetering. Nu even een nachtje geen nagellak. Morgen weer experimenteren. Ik heb geen geschikte nagellak voor mijn stempels dus het zal wel weer een gradient worden dan.

Ik zit trouwens nog steeds te wachten op mijn bestelling van nailsupplies, versturen ze het op een roeiboot of zo? :') . Volgens mij 2 weken geleden al besteld.
Hier is het meestal binnen ongeveer een week nadat ik die mail krijg dat het verstuurd is!
  zondag 2 maart 2014 @ 18:15:56 #108
277627 Seven.
We are Borg.
pi_137316247
Weer aan het klungelen geweest.



Eerste keer stempelen, niet slecht eigenlijk al kan het veel netter. Na een paar nagels ging het ineens een stuk beter omdat ik erachter kwam dat ik veel teveel nagellak van het plaatje afschraapte. Paar nagels opnieuw moeten doen etc, maar voor mijn eerste poging vind ik het eindresultaat best OK.



Mijn verzameling sinds een week (beetje overboard gegaan!)
Resistance is futile.
pi_137316364
Egaal > printjes
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 2 maart 2014 @ 18:23:09 #110
277627 Seven.
We are Borg.
pi_137316580
quote:
6s.gif Op zondag 2 maart 2014 18:19 schreef Fascination het volgende:
Egaal > printjes
:6

Ombre > egaal > printjes

Printjes zijn eigenlijk alleen echt mooi als ze echt goed gedaan zijn.
Resistance is futile.
pi_137344387
Heb eindelijk een dekkend lichtroze lakje gevonden, 'rosy in love' van Essence :)

pi_137376841
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:49 schreef Evi90 het volgende:
Heb eindelijk een dekkend lichtroze lakje gevonden, 'rosy in love' van Essence :)

[ link | afbeelding ]
Die moet ik onthouden!
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:58:12 #113
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_137377750
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:49 schreef Evi90 het volgende:
Heb eindelijk een dekkend lichtroze lakje gevonden, 'rosy in love' van Essence :)

[ link | afbeelding ]
Oh, die is cute O+! Een nieuwe Colour & Go?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_137380015
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:49 schreef Evi90 het volgende:
Heb eindelijk een dekkend lichtroze lakje gevonden, 'rosy in love' van Essence :)

[ link | afbeelding ]
En hij staat je nog goed ook! ik vind dat soort kleurtjes ook leuk... ga hem denk ik toch een proberen..
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_137391875
Thx!!

quote:
17s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:58 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Oh, die is cute O+! Een nieuwe Colour & Go?
Nee, de limited edition van dit moment. Wilde gisteren nog een backup halen, maar alle lakjes waren uitverkocht :'(
pi_137391992
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 20:15 schreef Evi90 het volgende:
Thx!!

[..]

Nee, de limited edition van dit moment. Wilde gisteren nog een backup halen, maar alle lakjes waren uitverkocht :'(
Oh dan mag ik weleens op gaan schieten.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_137392194
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:49 schreef Evi90 het volgende:
Heb eindelijk een dekkend lichtroze lakje gevonden, 'rosy in love' van Essence :)

[ link | afbeelding ]
Mooie kleur! Hoeveel lagen is dit?
  dinsdag 4 maart 2014 @ 20:23:21 #118
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_137392239
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 20:15 schreef Evi90 het volgende:
Thx!!

[..]

Nee, de limited edition van dit moment. Wilde gisteren nog een backup halen, maar alle lakjes waren uitverkocht :'(
Ooooh, dan ben ik benieuwd of ik 'm nog ergens vind.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_137408500
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 20:22 schreef Chule het volgende:

[..]

Mooie kleur! Hoeveel lagen is dit?
2 maar!
  woensdag 5 maart 2014 @ 13:31:54 #120
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137412105
Ik zal hier ook weer eens wat posten :P

Mijn carnavalsmani:

De koeienvlekken hoorden bij mijn outfit en de neonkleuren bij mijn pruik :D
pi_137412214
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik zal hier ook weer eens wat posten :P

Mijn carnavalsmani:
[ link | afbeelding ]
De koeienvlekken hoorden bij mijn outfit en de neonkleuren bij mijn pruik :D
Leuk!!! Nu heb ik zin in carnaval :') Nog een hele tijd wachten dus :P
I solemnly swear i'm up to no good
pi_137412220
Hoi allemaal
net terug van weggeweest. Heerlijk wezen carnevallen in Düsseldorf. *O*
Hier mijjn outfit in neonpink en black

  woensdag 5 maart 2014 @ 14:15:01 #123
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137413242
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Leuk!!! Nu heb ik zin in carnaval :') Nog een hele tijd wachten dus :P
Thnx!

Je hoeft iig geen heel jaar meer te wachten aangezien het volgend jaar half februari al is :P
pi_137414827
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 14:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Thnx!

Je hoeft iig geen heel jaar meer te wachten aangezien het volgend jaar half februari al is :P
haha ja dat is zo. Agh het is zo weer 11 v/d 11
I solemnly swear i'm up to no good
pi_137482858
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 14:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Thnx!

Je hoeft iig geen heel jaar meer te wachten aangezien het volgend jaar half februari al is :P
Maar vast wel een stuk kouder. Dat was dit jaar gelukkig niet. !!
pi_137483036
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:07 schreef daisy2007 het volgende:

[..]

Maar vast wel een stuk kouder. Dat was dit jaar gelukkig niet. !!
Vand het altijd wel wat hebben door de vrieskou in mijn jurkje naar de stad fietsen.. Einde van de avond niet meer weten in welke kroeg je je jas hebt achtergelaten en dan zonder jas naar huis. maar voel je toch niks van als het promillage hoog genoeg is.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_137497757
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Vand het altijd wel wat hebben door de vrieskou in mijn jurkje naar de stad fietsen.. Einde van de avond niet meer weten in welke kroeg je je jas hebt achtergelaten en dan zonder jas naar huis. maar voel je toch niks van als het promillage hoog genoeg is.
Ja dat is ook zo! Altijd gezellig!
pi_137497805
Heerlijk ff bij de Hema geweest vandaag en een nieuw kleurtje gehaald. Nou ja 2 dan :-)

  zaterdag 8 maart 2014 @ 01:16:06 #130
277627 Seven.
We are Borg.
pi_137505568
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik zal hier ook weer eens wat posten :P

Mijn carnavalsmani:
[ link | afbeelding ]
De koeienvlekken hoorden bij mijn outfit en de neonkleuren bij mijn pruik :D
Cool gedaan, zo netjes!!

Hoe heb je die kleurtjes zo netjes gekregen?
Resistance is futile.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 01:16:38 #131
277627 Seven.
We are Borg.
pi_137505580
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:24 schreef daisy2007 het volgende:
Heerlijk ff bij de Hema geweest vandaag en een nieuw kleurtje gehaald. Nou ja 2 dan :-)

[ afbeelding ]
Mooi!
Resistance is futile.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 12:11:26 #132
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137510195
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 01:16 schreef Seven. het volgende:

[..]

Cool gedaan, zo netjes!!

Hoe heb je die kleurtjes zo netjes gekregen?
Dank je! :D

Ik heb de koeienvlekken met een Konad image plate gestempeld (weet even niet meer welke) en de stipjes heb ik met een dottingtool gezet (maar kan ook met de bolle kant van een kopspeld of met een sateprikker). Daarvoor had ik wat druppels lak op een placemat gedaan en daar de dottingtool in gedoopt :)
De witte lak is van Maybelline Color Show, die dekt met 2 laagjes nog best goed!
  zaterdag 8 maart 2014 @ 12:12:15 #133
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137510204
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:24 schreef daisy2007 het volgende:
Heerlijk ff bij de Hema geweest vandaag en een nieuw kleurtje gehaald. Nou ja 2 dan :-)

[ afbeelding ]
Die groene is leuk! Daar moet ik misschien ook maar eens naar kijken :9
  zondag 9 maart 2014 @ 22:30:12 #134
277627 Seven.
We are Borg.
pi_137564500


Glitter ombre (champagne en zwart met zilver)
Resistance is futile.
  zondag 9 maart 2014 @ 22:36:09 #135
277627 Seven.
We are Borg.
pi_137564887
En dit was een rommeltje, ombre en stempel is teveel van het goeie al zeg ik het zelf:



Om van de rommelige afwerking nog maar niet te spreken :') . Slechte dag blijkbaar.
Resistance is futile.
pi_137577399
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 12:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Die groene is leuk! Daar moet ik misschien ook maar eens naar kijken :9
Ja he. Maar hij is blauw. Net op gedaan.
pi_137577423
quote:
7s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:30 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]

Glitter ombre (champagne en zwart met zilver)
Nice!! ;)
pi_137577504
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 01:16 schreef Seven. het volgende:

[..]

Mooi!
Dank je!!
  maandag 10 maart 2014 @ 22:22:51 #139
277627 Seven.
We are Borg.
pi_137600400
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 12:17 schreef daisy2007 het volgende:

[..]

Ja he. Maar hij is blauw. Net op gedaan.
[ afbeelding ]
Jammer dat we hier in de UK geen HEMA hebben :{ , mooi!
Resistance is futile.
pi_137614568
Net ff bij het kruidvat geweest. Aanbieding van catrice 2 voor ¤5,-
Deze zijn het geworden
  dinsdag 11 maart 2014 @ 19:11:18 #141
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_137626346
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:12 schreef daisy2007 het volgende:
Net ff bij het kruidvat geweest. Aanbieding van catrice 2 voor ¤5,-
Deze zijn het geworden
[ afbeelding ]
Heb dezelfde kleurtjes! Vond de champagne&oyster heeeeel mooi, maar die roze viel me erg tegen..
  dinsdag 11 maart 2014 @ 19:15:10 #142
277627 Seven.
We are Borg.
pi_137626558
Ik vlieg morgen met Alitalia, op de heenweg was er een deal aan boord voor 10 OPI lakjes voor 35 euro. Is dat een goeie deal? Ik heb nog nooit OPI gekocht.
Resistance is futile.
pi_137626714
da's 3,5 euro per lakje, dat zijn amerikaanse prijzen :9
Neem aan dat 't echte zijn en geen zooi van Chinabay? :D Kun je ook nog zelf kiezen?
Mokkel met stuntstok
pi_137654143
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:15 schreef Seven. het volgende:
Ik vlieg morgen met Alitalia, op de heenweg was er een deal aan boord voor 10 OPI lakjes voor 35 euro. Is dat een goeie deal? Ik heb nog nooit OPI gekocht.
Ik zelf heb ze ook niet maar van verhalen moeten het wel erg goede lakken zijn en voor deze prijs niet duur!!
pi_137654184
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:11 schreef purebliss het volgende:

[..]

Heb dezelfde kleurtjes! Vond de champagne&oyster heeeeel mooi, maar die roze viel me erg tegen..
Ik ben benieuwd. Heb ze nog niet opgedaan.
pi_137658636
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:03 schreef daisy2007 het volgende:

[..]

Ik zelf heb ze ook niet maar van verhalen moeten het wel erg goede lakken zijn en voor deze prijs niet duur!!
mijn moeder zweerde er altijd bij, ze is ongeveer 20 jaar geleden begonnen als nagelstyliste en een paar jaar terug gestopt wegens gezondheidsredenen...
Mn zus en ik mochten een deel van de nagellakjes onderling verdelen behalve Opi,die hield mn moeder zelf :( :P

In nederland betaal je volgens mij tegenwoordig tussen de 8 en 12 euro als ik me niet vergis. Maar dat is ook afhankelijk of je uit de nieuwste collectie koopt of niet.
  donderdag 13 maart 2014 @ 00:14:22 #147
277627 Seven.
We are Borg.
pi_137681403
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:17 schreef Mord_Sith het volgende:
da's 3,5 euro per lakje, dat zijn amerikaanse prijzen :9
Neem aan dat 't echte zijn en geen zooi van Chinabay? :D Kun je ook nog zelf kiezen?
Het was ECHTE OPI lak, maar je kon niet zelf kiezen (kwam in een pakket met 10 kleuren maar wel echt goeie kleuren zoals zilver glitter, zachtroze, paar rode tinten dus niet vage kleuren als knalgroen, pimpelpaars en zeeblauw). En nu kan ik mijn haren wel uit mijn kop trekken want ik ben het vergeten!!!

Maar ik ga binnenkort weer naar Italie voor mijn werk dus als ik de kans krijg, dan vraag ik of ze Alitalia boeken. Meestal gaan die aanbiedingen een maand of 3 mee. Het enige dat ik niet echt kon opmaken uit de advertentie.. er stond iets van '10 kleuren blablabla 35 euro blabla' MAAR op de foto stond het afgebeeld als 2 verschillende pakketten met 10 kleurtjes. Het zou dus kunnen dat je voor 35 euro maar 5 kleurtjes krijgt en DAN zou ik dus zeggen 'go fuck yourself' want voor 35 euro wil ik dan wel zelf de kleurtjes kiezen, zelfs al bieden ze mooie kleuren aan.
Resistance is futile.
pi_137687205
quote:
9s.gif Op donderdag 13 maart 2014 00:14 schreef Seven. het volgende:

[..]

Het was ECHTE OPI lak, maar je kon niet zelf kiezen (kwam in een pakket met 10 kleuren maar wel echt goeie kleuren zoals zilver glitter, zachtroze, paar rode tinten dus niet vage kleuren als knalgroen, pimpelpaars en zeeblauw).

Kom hier eigenlijk bijna nooit meer, maar er is hier duidelijk een hoop veranderd. Ooit waren knalgroen, pimpelpaars en zeeblauw geen vage kleuren, maar kleuren waar iedereen warm voor liep, hahaha
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:13:27 #149
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137687654
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:58 schreef mirannie het volgende:

[..]

Kom hier eigenlijk bijna nooit meer, maar er is hier duidelijk een hoop veranderd. Ooit waren knalgroen, pimpelpaars en zeeblauw geen vage kleuren, maar kleuren waar iedereen warm voor liep, hahaha
Voor mij zijn dat nog steeds de kleuren waar ik voor warm loop hoor :P
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:14:31 #150
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_137687679
quote:
9s.gif Op donderdag 13 maart 2014 00:14 schreef Seven. het volgende:

[..]

Het was ECHTE OPI lak, maar je kon niet zelf kiezen (kwam in een pakket met 10 kleuren maar wel echt goeie kleuren zoals zilver glitter, zachtroze, paar rode tinten dus niet vage kleuren als knalgroen, pimpelpaars en zeeblauw). En nu kan ik mijn haren wel uit mijn kop trekken want ik ben het vergeten!!!

Maar ik ga binnenkort weer naar Italie voor mijn werk dus als ik de kans krijg, dan vraag ik of ze Alitalia boeken. Meestal gaan die aanbiedingen een maand of 3 mee. Het enige dat ik niet echt kon opmaken uit de advertentie.. er stond iets van '10 kleuren blablabla 35 euro blabla' MAAR op de foto stond het afgebeeld als 2 verschillende pakketten met 10 kleurtjes. Het zou dus kunnen dat je voor 35 euro maar 5 kleurtjes krijgt en DAN zou ik dus zeggen 'go fuck yourself' want voor 35 euro wil ik dan wel zelf de kleurtjes kiezen, zelfs al bieden ze mooie kleuren aan.
En waren het wel volle flesjes, niet zo'n setje met de top 10 in mini's :)?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_137687902
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 17:55 schreef DjinN het volgende:

[..]

Dankjewel! O+ :D

Ondertussen al weer mn nagels opnieuw gelakt O-) :Y

[ afbeelding ]
Waarom niet rood, rose, paars OF blauw dan is het perfect.
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:29:13 #152
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137688119
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 12:17 schreef daisy2007 het volgende:

[..]

Ja he. Maar hij is blauw. Net op gedaan.
[ afbeelding ]
Nog steeds mooi :D
pi_137690838
Hoi
nou hier is de champagne kleur. Vind hem zelf erg mooi!!
pi_137690873
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Nog steeds mooi :D
Thanks ;)
  donderdag 13 maart 2014 @ 22:56:52 #155
277627 Seven.
We are Borg.
pi_137715650
quote:
17s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:14 schreef Debsterr het volgende:

[..]

En waren het wel volle flesjes, niet zo'n setje met de top 10 in mini's :)?
Volgens mij 3.75ml.
Resistance is futile.
pi_137715772
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 13:05 schreef daisy2007 het volgende:
Hoi
nou hier is de champagne kleur. Vind hem zelf erg mooi!!
[ afbeelding ]
Ik zit op mobiel dus kan het niet zo goed zien. Hoe doorschijnend is die?
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 13 maart 2014 @ 23:01:15 #157
277627 Seven.
We are Borg.
pi_137715939
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 13:05 schreef daisy2007 het volgende:
Hoi
nou hier is de champagne kleur. Vind hem zelf erg mooi!!
[ afbeelding ]
Ja, die is mooi inderdaad!
Resistance is futile.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 09:56:13 #158
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_137723384
quote:
2s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:56 schreef Seven. het volgende:

[..]

Volgens mij 3.75ml.
Jup, dat zijn dus mini's, dus dan is het ineens een wat minder goede deal ;).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_137728726
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik zit op mobiel dus kan het niet zo goed zien. Hoe doorschijnend is die?
Met een laagje wel erg doorschijnend. 2 of 3 laagje is ie dekkend.
pi_137838993
Hier is de andere en die dekt iets beter en vind hem ook erg mooi.

  maandag 17 maart 2014 @ 13:23:14 #161
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137839549
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 13:11 schreef daisy2007 het volgende:
Hier is de andere en die dekt iets beter en vind hem ook erg mooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat die 'Call me princess'? Die heb ik nu ook op 2 accentnagels zitten, dekte met 2 laagjes en blijft nu al 3 dagen perfect zitten. En hij is inderdaad erg mooi!

De zandlakjes van de Catrice Luxury Lacquers die ik heb gebruikt (de perzik en de mintgroene) dekken tot nu toe allemaal pas met 3 laagjes helaas. Maar ze blijven wel weer goed zitten :)
pi_137839707
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 13:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Is dat die 'Call me princess'? Die heb ik nu ook op 2 accentnagels zitten, dekte met 2 laagjes en blijft nu al 3 dagen perfect zitten. En hij is inderdaad erg mooi!

De zandlakjes van de Catrice Luxury Lacquers die ik heb gebruikt (de perzik en de mintgroene) dekken tot nu toe allemaal pas met 3 laagjes helaas. Maar ze blijven wel weer goed zitten :)
Ja dat is die. 2 laagjes. Echt super.
ow ik vind die Catrice Luxury Lacquers super mooi maar bij ons nergens te krijgen. :(
Ben bij het kruidvat en trekpleister geweest maar heelaas. :(
  maandag 17 maart 2014 @ 13:29:21 #163
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137839869
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 13:26 schreef daisy2007 het volgende:

[..]

Ja dat is die. 2 laagjes. Echt super.
ow ik vind die Catrice Luxury Lacquers super mooi maar bij ons nergens te krijgen. :(
Ben bij het kruidvat en trekpleister geweest maar heelaas. :(
Ja ik vind hem ook erg mooi!

Ik had geluk, bij 'mijn' kruidvat was het hele display toen net binnengekomen en ze zouden het een uur later gaan vullen. En aangezien die kruidvat op loopafstand zit, ben ik een uur later gewoon teruggelopen en kon alle zandlakjes meenemen *O*
Een dag later was het display zo goed als leeggeroofd :') Behalve de glitters dan, maar die vond ik zelf ook niet zo spannend dus daar heb ik er geen van. Ik ben gewoon heel erg zandlakjes fan :@
pi_137840020
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 13:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ja ik vind hem ook erg mooi!

Ik had geluk, bij 'mijn' kruidvat was het hele display toen net binnengekomen en ze zouden het een uur later gaan vullen. En aangezien die kruidvat op loopafstand zit, ben ik een uur later gewoon teruggelopen en kon alle zandlakjes meenemen *O*
Een dag later was het display zo goed als leeggeroofd :') Behalve de glitters dan, maar die vond ik zelf ook niet zo spannend dus daar heb ik er geen van. Ik ben gewoon heel erg zandlakjes fan :@
ow fijn dat het gelukt is bij jouw. Ik hoef ook niet ver. hoorde gister van een kennis dat hier bij het kruidvat op maandag avond door werken en de vakken vullen dus ga ik morgen middag in de pauze nog een poging wagen. :Y
  maandag 17 maart 2014 @ 13:33:00 #165
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137840045
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 13:32 schreef daisy2007 het volgende:

[..]

ow fijn dat het gelukt is bij jouw. Ik hoef ook niet ver. hoorde gister van een kennis dat hier bij het kruidvat op maandag avond door werken en de vakken vullen dus ga ik morgen middag in de pauze nog een poging wagen. :Y
Slim! Hopelijk krijg jij ze dan ook gevonden! :D
pi_137881125
Joehoe, ben geslaagd. *O* *O* *O* Zoals ik zij hebben ze het gister opgevuld en de aanbieding was er ook weer bij het kruidvat. 2 voor ¤ 5,- :Y :Y :Y
Ik heb de Catrice Luxury Lacquers nr. c 03 Sanhopper
Ik heb de Catrice Luxury Lacquers nr. c 08 Waikiki Peach
Ik heb de Catrice Luxury Lacquers nr. c 08 Glitter me if you can

en een ander ultimate nail lacquer nr. 47 Orango Bloom


pi_137895330
Daar is ie dan. OW zo mooi!
  dinsdag 18 maart 2014 @ 20:39:34 #168
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137898580
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 19:29 schreef daisy2007 het volgende:
Daar is ie dan. OW zo mooi!
[ afbeelding ]
Zeker mooi! Die zit bij mij nu op mijn tenen :D
  woensdag 19 maart 2014 @ 06:35:06 #169
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_137912525
http://www.ebay.com/itm/G(...)%26sd%3D191027839899
http://www.ebay.com/itm/H(...)&hash=item19e6dd2678

Heeft iemand hier ervaring mee? Plakt dat goed en hoe lang blijft het zitten? Komt dat goed van het folie af?

[ Bericht 19% gewijzigd door Sotchi2014 op 19-03-2014 06:42:13 ]
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
pi_137912652
Nail foil is tof maar aids om te gebruiken en aan te brengen.
Mokkel met stuntstok
pi_137913528
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 20:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Zeker mooi! Die zit bij mij nu op mijn tenen :D
Leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *)
pi_137913917
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 06:35 schreef Sotchi2014 het volgende:
http://www.ebay.com/itm/G(...)%26sd%3D191027839899
http://www.ebay.com/itm/H(...)&hash=item19e6dd2678

Heeft iemand hier ervaring mee? Plakt dat goed en hoe lang blijft het zitten? Komt dat goed van het folie af?
Nee nooit gezien ook. Sorry. Maar ben wel benieuwd!!
  woensdag 19 maart 2014 @ 11:13:21 #173
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_137917326
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 07:08 schreef Mord_Sith het volgende:
Nail foil is tof maar aids om te gebruiken en aan te brengen.
Voor die euro wil ik het best proberen, maar ik heb inderdaad geen idee hoe het aan te brengen. Moet je dat echt op maat knippen en dan lijmen, of erop krassen zoals die krasplaatjes van vroeger? (de beschrijving wekt de indruk van dat laatste), of iets anders?
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 09:05 schreef daisy2007 het volgende:

[..]

Nee nooit gezien ook. Sorry. Maar ben wel benieuwd!!
Als ik weet hoe het werkt zal ik het proberen en hier laten weten of het wat is :P

Edit: Oh, werkt het als dit?
Edit 2: Heb besteld. Voor 67 cent kun je je toch geen buil vallen, leve de CAD-EUR wisselkoers :P

[ Bericht 10% gewijzigd door Sotchi2014 op 19-03-2014 11:22:35 ]
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
pi_137920230
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:13 schreef Sotchi2014 het volgende:

[..]

Voor die euro wil ik het best proberen, maar ik heb inderdaad geen idee hoe het aan te brengen. Moet je dat echt op maat knippen en dan lijmen, of erop krassen zoals die krasplaatjes van vroeger? (de beschrijving wekt de indruk van dat laatste), of iets anders?

[..]

Als ik weet hoe het werkt zal ik het proberen en hier laten weten of het wat is :P

Edit: Oh, werkt het als dit?
Edit 2: Heb [ afbeelding ] besteld. Voor 67 cent kun je je toch geen buil vallen, leve de CAD-EUR wisselkoers :P
Bedankt. Nou dat is niet moelijk he. mooi. Succes!! ;)
pi_137964494
Ik heb wat gevonden waardoor je je nagellak er makkelijker af krijgt
*O* *O* *O*




Er staat kunstnagel remover maar ik heb er normale zonder aceton ingedaan!!
Dit gaat een stuk makkelijker. Helemaal blij!! :Y
pi_137965071
Zitten daar een soort borsteltjes in?

Ik ken de variant met een spons aan de binnenkant, die vind ik erg fijn.
pi_137995050
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:54 schreef Myraela het volgende:
Zitten daar een soort borsteltjes in?

Ik ken de variant met een spons aan de binnenkant, die vind ik erg fijn.
ja die zijn best hard
plastic wel en dat gaat er zo fijn af!!
pi_137995056
Mijn weekend outfit

pi_138153270
nu heb ik de waikiki peach van catrice op met een nailtattoo

pi_138169528
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:58 schreef mirannie het volgende:

[..]

Kom hier eigenlijk bijna nooit meer, maar er is hier duidelijk een hoop veranderd. Ooit waren knalgroen, pimpelpaars en zeeblauw geen vage kleuren, maar kleuren waar iedereen warm voor liep, hahaha
Ik nog!!

Net Grass is lime greener besteld O+



Happy go lucky, orange knockout komen ook veel te vaak uit mijn kast :D Hoe feller hoe beter!
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 20:45:43 #181
164755 Mss
kutHOEr
pi_138169716
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 20:42 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ik nog!!

Net Grass is lime greener besteld O+

[ afbeelding ]

Happy go lucky, orange knockout komen ook veel te vaak uit mijn kast :D Hoe feller hoe beter!
Deze is baas _O_

Groene neons O+

Helaas is mijn CG Kiwi Kool-ada slecht geworden. Hij is niet meer matte, meer rubber en veel donkerder, en verre van neon helaas ;(.
Ik had via ebay een nieuwe besteld, maar die was ook niet zoals hij hoort te zijn helaas. Ik zou die kleur graag willen hebben zoals hij hoort te zijn.
Aids.
pi_138169838
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 20:45 schreef Mss het volgende:

[..]

Deze is baas _O_

Groene neons O+

Helaas is mijn CG Kiwi Kool-ada slecht geworden. Hij is niet meer matte, meer rubber en veel donkerder, en verre van neon helaas ;(.
Ik had via ebay een nieuwe besteld, maar die was ook niet zoals hij hoort te zijn helaas. Ik zou die kleur graag willen hebben zoals hij hoort te zijn.
Ah Kiwi O+ Al Enchantra gecheckt? kan je ook afhalen :)
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_138189842
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 20:42 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ik nog!!

Net Grass is lime greener besteld O+

[ afbeelding ]

Happy go lucky, orange knockout komen ook veel te vaak uit mijn kast :D Hoe feller hoe beter!
Super mooi!!
  woensdag 26 maart 2014 @ 14:53:40 #184
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_138192499
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 13:27 schreef daisy2007 het volgende:

[..]

Super mooi!!
Ja, das dus niet haar foto he :P.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 26 maart 2014 @ 14:58:17 #185
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_138192670
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_138192729
Middelste. :9
pi_138193034
Die laatste!! oranje O+ O+

Ik heb op beautyzone CND Cuticle eraser besteld.



Ik gebruik normaal altijd cuticle remover van nfu oh en flutter en dat werkt prima maar mijn cuticle remover is op en een nieuwe is alleen te krijgen bij nagelgroothandel en ik ben dan 21 euro kwijt incl verzenden. Tuurlijk ik doe er een jaar mee maar vind het best veel geld _O-

Ik had hier toch al nagellak besteld en de reviews hierover schijnen echt enorm goed te zijn.
Ben benieuwd *O*
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_138193218
quote:
17s.gif Op woensdag 26 maart 2014 14:53 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ja, das dus niet haar foto he :P.
maar toch mooi!!
pi_138193247
ik vind ze alle drie mooi :Y
pi_138193321
@ Debsterr
Hoe lang duurde de verzending van die Dance Legends?

[ Bericht 1% gewijzigd door mirannie op 26-03-2014 15:44:22 ]
  woensdag 26 maart 2014 @ 15:25:56 #191
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_138193437
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 15:21 schreef mirannie het volgende:
@ Debsterr
Hoe lang duurde de verzending van die Dancr Legends?
Uhhh ik geloof zeker 6 weken, misschien wel 8!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_138193455
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 15:21 schreef mirannie het volgende:
@ Debsterr
Hoe lang duurde de verzending van die Dancr Legends?
Mijn dance legends waren er zó snel.. 4 dagen
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  woensdag 26 maart 2014 @ 15:26:58 #193
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_138193474
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 15:26 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Mijn dance legends waren er zó snel.. 4 dagen
Wat?! Bij DL zelf besteld?!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 26 maart 2014 @ 15:27:33 #194
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_138193497
Er is wel een NL webshop die ze ook verkoopt - Hypnotic Polish (nu alleen nog via FB).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_138193629
quote:
17s.gif Op woensdag 26 maart 2014 15:26 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Wat?! Bij DL zelf besteld?!
Ja, was echt te bizar voor woorden, de bel ging maar ik lag al in bed ik dacht nou ik heb niets besteld (op DL na) dus zal wel weer postbode zijn die wat wil dumpen bij mij.

Kom ik de ochtend uit bed staat er een pakketje van mij op de trap, bovenburen hadden het aangenomen, mijn DL's _O-
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  woensdag 26 maart 2014 @ 15:33:00 #196
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_138193667
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 15:31 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ja, was echt te bizar voor woorden, de bel ging maar ik lag al in bed ik dacht nou ik heb niets besteld (op DL na) dus zal wel weer postbode zijn die wat wil dumpen bij mij.

Kom ik de ochtend uit bed staat er een pakketje van mij op de trap, bovenburen hadden het aangenomen, mijn DL's _O-
Okay, dan klopt mijn theorie misschien toch wel: heeeeeeel af en toe wordt alles verzonden. Als je net op het goeie moment zit gaat het dus HEUL snel :D!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_138193760
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 15:21 schreef mirannie het volgende:
@ Debsterr
Hoe lang duurde de verzending van die Dancr Legends?
Bij mij waren ze eind nov verzonden en eind feb binnen :') maar ze zijn t wel waard
pi_138193790
Vriendin van me had een heel gedoe met DL, duurde echt maanden, kom ik aan met 4 dagen :D
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_138193843
bij mij kwamen ze met PostNL trouwens
  woensdag 26 maart 2014 @ 15:41:41 #200
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_138193926
quote:
17s.gif Op woensdag 26 maart 2014 15:38 schreef Sharana_LV het volgende:
bij mij kwamen ze met PostNL trouwens
Hier ook :Y
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_138193942
Oh god.... Ik had het beter even vooraf kunnen vragen dus :') Fail

Iemand nog een idee waar ik Ninja Polish vandaan kan halen? I know, I'm way too late
  woensdag 26 maart 2014 @ 15:50:20 #202
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_138194184
Bij Ninja Polish zelf?
pi_138194692
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 15:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bij Ninja Polish zelf?
alles is out of stock (nou ja, iig de lakjes die ik wil, bij de rest heb ik niet gekeken)
pi_138195536
Ik wacht ook nog op mijn DL.... Begin februari besteld....
  woensdag 26 maart 2014 @ 23:09:40 #205
149959 SQ
snelle trees
pi_138212135
Dance legend kan maanden duren maar ze komen altijd en zijn het ook waard :)
disclaimer
  woensdag 26 maart 2014 @ 23:53:04 #206
164755 Mss
kutHOEr
pi_138213643
Ze komen bij mij altijd net na mijn paypal claim _O-
Aids.
pi_138228806
Wel al een track&trace gehad (niet dat dat nou per se iets zegt natuurlijk)
  donderdag 27 maart 2014 @ 16:04:04 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_138228862
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:02 schreef mirannie het volgende:
Wel al een track&trace gehad (niet dat dat nou per se iets zegt natuurlijk)
Nee, die kan gerust 6 weken ongewijzigd blijven :) :')
disclaimer
pi_138228947
Ermahgedd ik wil ook dance legends <3 Debs haar swatches zijn echt divine
Mokkel met stuntstok
pi_138228996
Ik wil die galaxy lakjes. Die flakies boeien me niet zo maar die holo multichromes ERMAHGERD sopsopsop
Aids.
pi_138229055
Sowieso multichromes O+ *glijdt van bed
Mokkel met stuntstok
pi_138229314
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:08 schreef Mord_Sith het volgende:
Sowieso multichromes O+ *glijdt van bed
JA EN DAN OOK NOG HOLO O+ O+ O+

Glij je nu niet helemaal de gang door?
Aids.
  donderdag 27 maart 2014 @ 17:34:16 #213
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_138231990
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:06 schreef Mord_Sith het volgende:
Ermahgedd ik wil ook dance legends <3 Debs haar swatches zijn echt divine
Thanks!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 27 maart 2014 @ 17:35:32 #214
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_138232037
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_138232545
Oh wow die zijn leuk!

Ik heb al zoiets als sandhopper en plumbeach maar toch wil ik ze hebben :')

Sands O+
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  donderdag 27 maart 2014 @ 17:51:42 #216
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138232631
quote:
Mooi! Ik heb zelf al die zandlakjes van de Luxury Lacquers gehaald :@
Die groene zit al bijna 2 weken op mijn tenen en nog geen enkele slijtage, toch knap voor een lakje zonder topcoat.
  donderdag 27 maart 2014 @ 17:53:21 #217
149959 SQ
snelle trees
pi_138232682
ik heb nu een nieuwe sand style van P2 op, en die is ook echt enorm bazig. Een zeemeerminzandlak :9
disclaimer
pi_138232719
Daarom heb ik zoveel sands (opi,p2,Anny o.a) ze drogen snel, makkelijk te lakken en chippen niet snel :D
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  donderdag 27 maart 2014 @ 18:01:10 #219
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138232905
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:53 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb nu een nieuwe sand style van P2 op, en die is ook echt enorm bazig. Een zeemeerminzandlak :9
Foto? :D
  donderdag 27 maart 2014 @ 18:01:20 #220
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138232909
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:54 schreef UnicornFarts het volgende:
Daarom heb ik zoveel sands (opi,p2,Anny o.a) ze drogen snel, makkelijk te lakken en chippen niet snel :D
+1
  donderdag 27 maart 2014 @ 18:02:59 #221
149959 SQ
snelle trees
pi_138232965
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 18:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Foto? :D
nee, mijn foto's pakken altijd kut uit. Op het oog lijkt het nog wel wat maar zodra ik er een camera boven hang heb ik ineens kartonnen nagelriemen en gekartelde nagels, om nog maar te zwijgen over kleurechtheid ;( :')
disclaimer
pi_138233215
Welke p2 sand is t? Misschien heb ik nog een foto :Y
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  donderdag 27 maart 2014 @ 18:11:28 #223
149959 SQ
snelle trees
pi_138233236
Dreamy :P
disclaimer
  donderdag 27 maart 2014 @ 18:20:20 #224
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138233497
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
Dreamy :P
Ff gegoogled, die is mooi ja!
pi_138237716
quote:
17s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:16 schreef Mss het volgende:

[..]

JA EN DAN OOK NOG HOLO O+ O+ O+

Glij je nu niet helemaal de gang door?
ik heb net pas m'n bed teruggevonden _O_
Mokkel met stuntstok
pi_138238845
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, die kan gerust 6 weken ongewijzigd blijven :) :')
:(
  donderdag 27 maart 2014 @ 20:39:10 #227
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_138239096
Sandstyle, ik kan er nog steeds niks mee. :')

Voor het weekend, neon, holo of pastelskittle?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 27 maart 2014 @ 20:45:05 #228
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_138239410
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 20:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Sandstyle, ik kan er nog steeds niks mee. :')

Voor het weekend, neon, holo of pastelskittle?
Holo :Y
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_138239651
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 20:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Sandstyle, ik kan er nog steeds niks mee. :')

Voor het weekend, neon, holo of pastelskittle?
Allemaal jongeuh!
Aids.
  donderdag 27 maart 2014 @ 21:10:29 #230
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_138240791
quote:
17s.gif Op donderdag 27 maart 2014 20:45 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Holo :Y
Check!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 28 maart 2014 @ 08:45:16 #231
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_138253607
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 21:10 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Check!
Wat heb je opgesmeerd :9?

Ik heb weer eens een oldie uit de kast getrokken: OPI DS Diamond ♥.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 28 maart 2014 @ 09:08:50 #232
164755 Mss
kutHOEr
pi_138253977
Ik ben al een maand nakend :')
Aids.
pi_138255844
quote:
ow die zijn mooi he!! ik heb de sandhoper ook. Prachtig en de waikiki peach die is ook erg mooi!
pi_138255914
Maar voor nu heb ik er ff niks op. ff laten luchten want er zijn al weer wat afebroken :( :( :(
Dus ff verzorgen en in de olie zetten!! _O-
pi_138396430
heb net een nieuwe creme gekocht. hand en nagelcreme van eigen merk kruidvat.
voor me nagels dus in de hoop dat deze creme wat beter is het splijten en droge nagels tegen tegaan.
Ben dus in therapie daar mee en nog steeds geen nagellak op. :(
Heeft er iemand ervaring mee?
pi_138397333
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 10:31 schreef daisy2007 het volgende:
Maar voor nu heb ik er ff niks op. ff laten luchten want er zijn al weer wat afebroken :( :( :(
Dus ff verzorgen en in de olie zetten!! _O-
als je wilt dat je nagels niet breken kun je beter nagellak dragen dan naakte nagels :)
  dinsdag 1 april 2014 @ 15:44:05 #237
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_138400307
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 10:31 schreef daisy2007 het volgende:
Maar voor nu heb ik er ff niks op. ff laten luchten want er zijn al weer wat afebroken :( :( :(
Dus ff verzorgen en in de olie zetten!! _O-
Ze ademen niet hoor.. als ze afbreken zijn ze OF te hard/droog (dan is geen lak dragen en veel olie smeren wel een optie, de olie wordt ook via de nagelplaat opgenomen) OF te dun (lak dragen met versterkende bestanddelen en juist geen naakte nagels).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_138432903
okey, thanks.
En als ze dun en droog zijn??

Maar ik wil zo graag weer lak op. Voel me niet fijn zo!! Vind het juist leuk om veel te lakken!!
  woensdag 2 april 2014 @ 13:23:52 #239
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138433190
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:16 schreef daisy2007 het volgende:
okey, thanks.
En als ze dun en droog zijn??

Maar ik wil zo graag weer lak op. Voel me niet fijn zo!! Vind het juist leuk om veel te lakken!!
Ik zou ze gewoon lakken en zorgen dat je dagelijks je nagelriemen goed insmeert, want op die manier hou je ook je nagels in goede conditie. En wanneer je van lak wisselt, kun je je nagels ook wat extra verzorging geven. :Y
pi_138433283
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik zou ze gewoon lakken en zorgen dat je dagelijks je nagelriemen goed insmeert, want op die manier hou je ook je nagels in goede conditie. En wanneer je van lak wisselt, kun je je nagels ook wat extra verzorging geven. :Y
Okey *O* *O*
dus ik ga weer lakken
pi_138439007
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:16 schreef daisy2007 het volgende:
okey, thanks.
En als ze dun en droog zijn??

Maar ik wil zo graag weer lak op. Voel me niet fijn zo!! Vind het juist leuk om veel te lakken!!
Lakkennn :Y
pi_138466759
Ben ook ff bij de action geweest en heb deze kleine lakjes gehaald.
Deze waren per pakje voor ¤ 0,99,-
Vind ze wel mooi fleurig!!

Dus vrijdag of zaterdag ga ik weer lakken!! *O*


  donderdag 3 april 2014 @ 13:21:42 #243
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138468595
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 12:14 schreef daisy2007 het volgende:
Ben ook ff bij de action geweest en heb deze kleine lakjes gehaald.
Deze waren per pakje voor ¤ 0,99,-
Vind ze wel mooi fleurig!!

Dus vrijdag of zaterdag ga ik weer lakken!! *O*

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Das niet duur! :D

Ik moet ook echt weer even manicuren, ik vind mijn nagels te lang en de mani zit inmiddels ook al 6 dagen en heeft tipwear en hier en daar een mini chip. Ik heb nu Blue Jeaned van Essence op, van die nieuwe sugar crystal lakjes. Zonder topcoat en nu dus al 6 dagen met echt minimale beschadiging, ik vind hem top ^O^
  donderdag 3 april 2014 @ 13:33:15 #244
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_138468957
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:16 schreef daisy2007 het volgende:
okey, thanks.
En als ze dun en droog zijn??

Maar ik wil zo graag weer lak op. Voel me niet fijn zo!! Vind het juist leuk om veel te lakken!!
Lakken en veel olie op je nagelriemen smeren :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_138468984
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 13:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Das niet duur! :D

Ik moet ook echt weer even manicuren, ik vind mijn nagels te lang en de mani zit inmiddels ook al 6 dagen en heeft tipwear en hier en daar een mini chip. Ik heb nu Blue Jeaned van Essence op, van die nieuwe sugar crystal lakjes. Zonder topcoat en nu dus al 6 dagen met echt minimale beschadiging, ik vind hem top ^O^
wouw, dat is zeker toppie!! Dat is mij nog nooit gelukt . HaHa
Maar ik let ook vaak niet op n stoot of met de afwas enz
bij mij al naar de 2 a 3 dag heb ik beschadigingen. pfff....
Ben geen type om handschoenen aan te trekken :P
pi_138468998
quote:
17s.gif Op donderdag 3 april 2014 13:33 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Lakken en veel olie op je nagelriemen smeren :).
Ga ik doen!!! :Y
pi_138497698
Ja Ja ik heb weer gelakt. Eerst blauw en toen met de jewels van essence eroverheen.

*O* *O* *O*


pi_138512002
Beautyzone had me een mail verzonden dat ze nog 1 grass is lime greener had maar die was aan het lekken, dit is een standaard mailtje voor "oops mijn voorraad was niet juist" heb hem nu maar in NL besteld en nog wat extra's omdat ik boos was :') allemaal lekkere felle kleuren en neons _O-
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_138564954
Gister weer een lakje gehaald bij de Hema. 2x lakken en een topcoat!
pi_138575895
Lekker zomers kleurtje!

Ik heb m'n favo sand op O+ Opi - Kiss me at midnight alleen doordat ie best grof is bleef ik vanochtend hangen en scheurde m'n middelvinger nagel :')
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  zondag 6 april 2014 @ 17:02:15 #251
277627 Seven.
We are Borg.
pi_138576176
I'm back! OPI gekocht op Heathrow, een zwarte crackle. Erg blij mee!
Resistance is futile.
  zondag 6 april 2014 @ 23:31:49 #252
277627 Seven.
We are Borg.
pi_138595549


Ik vind 'm met geel en roze het mooist. Van de week weer verder mee rommelen.

OPI _O_
Resistance is futile.
pi_138596195
quote:
7s.gif Op zondag 6 april 2014 23:31 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind 'm met geel en roze het mooist. Van de week weer verder mee rommelen.

OPI _O_
Ze hebben momenteel OPI crackles bij de Big Bazar mocht je er meer willen :Y
Mokkel met stuntstok
pi_138608700
quote:
7s.gif Op zondag 6 april 2014 23:31 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind 'm met geel en roze het mooist. Van de week weer verder mee rommelen.

OPI _O_
Erg leuk!!
pi_138608735
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:55 schreef UnicornFarts het volgende:
Lekker zomers kleurtje!

Ik heb m'n favo sand op O+ Opi - Kiss me at midnight alleen doordat ie best grof is bleef ik vanochtend hangen en scheurde m'n middelvinger nagel :')
Wat erg. Maar dat ken ik ook wel.
  maandag 7 april 2014 @ 17:06:36 #256
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_138616799
Jippie, nu ik geen bijbaantje bij Bakker Bart meer heb kan ik eindelijk m'n nagels weer lakken :P
Door m'n werk heb ik alleen best ruwe/lompe handen gekregen. Waarmee kan ik het beste smeren om van de velletjes rondom m'n nagels af te komen? En welk merk nagellak blijft nou écht goed zitten?
pi_138618372
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 17:06 schreef morgane het volgende:
Jippie, nu ik geen bijbaantje bij Bakker Bart meer heb kan ik eindelijk m'n nagels weer lakken :P
Door m'n werk heb ik alleen best ruwe/lompe handen gekregen. Waarmee kan ik het beste smeren om van de velletjes rondom m'n nagels af te komen? En welk merk nagellak blijft nou écht goed zitten?
Lemony Flutter O+
Mokkel met stuntstok
  maandag 7 april 2014 @ 18:06:44 #258
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_138619035
Misschien toch maar weer eens een potje halen. Die werkt idd goed, maar ik vond m echt niet lekker ruiken...precies van dat antimuggenspul.
pi_138629821
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:06 schreef morgane het volgende:
Misschien toch maar weer eens een potje halen. Die werkt idd goed, maar ik vond m echt niet lekker ruiken...precies van dat antimuggenspul.
Misschien vind je die van Burts Bees dan wat fijner :)
Ik ga zelf altijd voor LF

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2014 21:41:13 ]
pi_138662143
Ik ben dol op LF maar een goed alternatief is de scrub en handcreme van rituals.

Als je echt veel overtollig nagelriem hebt een cuticle remover, ik heb nog wel voor en na foto's als ik t niet en wel gebruik :')
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_138680107
Ik ben ff aan het uitproberen geweest. Dit is het resultat

pi_138745692


Slechte foto maar:
Grass is lime greener, Sun of a peach, Kiwi cool-ada en Lotus begin

*O* *O* *O* *O*
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_138761682
quote:
17s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:20 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]

Slechte foto maar:
Grass is lime greener, Sun of a peach, Kiwi cool-ada en Lotus begin

*O* *O* *O* *O*
Mooi frisse kleuren
pi_138767813
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 08:23 schreef daisy2007 het volgende:
Ik ben ff aan het uitproberen geweest. Dit is het resultat

[ afbeelding ]
Leuk, brengt mij ook weer op ideetjes! Thnx! :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_138776692
Weekend! Nagels doen om ze de rest van de week te laten afbladderen omdat ik dan tijdgebrek heb om überhaupt iets anders te doen dan mascara smeren en wat heen en weer gooien met m'n haar. :')



Lekker gevarieerde in merk ook :')
pi_138859364
Ik heb leuke voetjes gezien. Vind ze super mooi en die wil ik ook wel

  maandag 14 april 2014 @ 13:04:35 #267
426116 MamaSmurf
DarknTwisty
pi_138863577
Hoi!

Een vriendin van mij blijft maar zeggen dat dit zo'n gezellig topic is, dus ik dacht "laat ik eens kijken!"
Zelf ben ik al een tijdje bezig met lakken, ik heb een bescheiden stash aan lakjes en hou eigenlijk wel van alles, maar de echte pastel tinten houden helaas niet van mij...

Lemony Flutter is hier ook favoriet, maar mijn Powder Perfect Cute-icle Balm is een goede tweede.
Mocht je dicht bij de Duitse grens wonen of wel eens in DL zijn, dan heeft P2 ook een fijne cuticle balm en die is ook heel betaalbaar.

Aangezien het een show je nagels topic is, hierbij wat swatches:

Vandaag op mijn nageltjes



En nog wat andere swatches:





En ook van zo af en toe een beetje klooien met nail art vind ik leuk, de ene keer lukt het beter dan anders ...



darkntwistynails.blogspot.com
pi_138864021
MamaSmurf... :')

Grass O+ O+ O+ O+ Ik haat het dat ie jou wel staat _O-
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  maandag 14 april 2014 @ 13:20:13 #269
426116 MamaSmurf
DarknTwisty
pi_138864139
Hij lakt echt 3x kloten, maar hij is zo ontzetend gaaf!
darkntwistynails.blogspot.com
pi_138865011
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:04 schreef MamaSmurf het volgende:
Hoi!

Een vriendin van mij blijft maar zeggen dat dit zo'n gezellig topic is, dus ik dacht "laat ik eens kijken!"
Zelf ben ik al een tijdje bezig met lakken, ik heb een bescheiden stash aan lakjes en hou eigenlijk wel van alles, maar de echte pastel tinten houden helaas niet van mij...

Lemony Flutter is hier ook favoriet, maar mijn Powder Perfect Cute-icle Balm is een goede tweede.
Mocht je dicht bij de Duitse grens wonen of wel eens in DL zijn, dan heeft P2 ook een fijne cuticle balm en die is ook heel betaalbaar.

Aangezien het een show je nagels topic is, hierbij wat swatches:

Vandaag op mijn nageltjes

[ afbeelding ]

En nog wat andere swatches:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En ook van zo af en toe een beetje klooien met nail art vind ik leuk, de ene keer lukt het beter dan anders ...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooie kleuren.
Ik vind je laatste wel erg leuk gedan die 2 kleurtjes
pi_138977214
Naar een week weers de nagellak eraf gehaald.
Zo zien mijn nagels er dus nu uit. Vreselijk he!
Trots smeren en olien.

  vrijdag 18 april 2014 @ 09:44:51 #272
277627 Seven.
We are Borg.
pi_139004134
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:04 schreef MamaSmurf het volgende:
Hoi!

Een vriendin van mij blijft maar zeggen dat dit zo'n gezellig topic is, dus ik dacht "laat ik eens kijken!"
Zelf ben ik al een tijdje bezig met lakken, ik heb een bescheiden stash aan lakjes en hou eigenlijk wel van alles, maar de echte pastel tinten houden helaas niet van mij...

Lemony Flutter is hier ook favoriet, maar mijn Powder Perfect Cute-icle Balm is een goede tweede.
Mocht je dicht bij de Duitse grens wonen of wel eens in DL zijn, dan heeft P2 ook een fijne cuticle balm en die is ook heel betaalbaar.

Aangezien het een show je nagels topic is, hierbij wat swatches:

Vandaag op mijn nageltjes

[ afbeelding ]

En nog wat andere swatches:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En ook van zo af en toe een beetje klooien met nail art vind ik leuk, de ene keer lukt het beter dan anders ...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
_O_

Die laatste foto! Zoiets wil ik ook nog eens proberen. Is het lastig?
Resistance is futile.
  vrijdag 18 april 2014 @ 09:48:20 #273
277627 Seven.
We are Borg.
pi_139004218
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:40 schreef daisy2007 het volgende:
Naar een week weers de nagellak eraf gehaald.
Zo zien mijn nagels er dus nu uit. Vreselijk he!
Trots smeren en olien.

[ afbeelding ]
Wow... maar het is ook een foto en dan ziet het er erger uit.

Mijn routine:
Nagellak verwijderen, vijlen maar, dan Sally Hansen cuticle remover, dan Sally Hansen nail & cuticle oil. Die olie doe ik iets van 3 keer of zo, volgende dag weer lekker lakken. Op zich doen mijn nagels het daar wel goed op.
Resistance is futile.
  vrijdag 18 april 2014 @ 09:51:24 #274
277627 Seven.
We are Borg.
pi_139004285
Ik zal binnenkort eens een foto plaatsen zonder nagellak. Mijn kale nagels zijn ook niet echt mooi. Wel gezond, weinig onregelmatigheden maar ik heb tot mijn 19e nagels gebeten, en dan echt tot op het vlees :') . Gevolg is dat het roze gedeelte bij mij vrij kort is en ook onregelmatig. Heel irritant, na 11 jaar niet meer nagelbijten is dat nog steeds niet bijgetrokken dus ik heb de hoop op mooie natuurlijke French manicure nageltjes opgegeven.
Resistance is futile.
pi_139004292
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:40 schreef daisy2007 het volgende:
Naar een week weers de nagellak eraf gehaald.
Zo zien mijn nagels er dus nu uit. Vreselijk he!
Trots smeren en olien.

[ afbeelding ]
Huh, de lijn tussen het roze en witte gedeelte vervaagt of zo?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_139053216
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:51 schreef Fascination het volgende:

[..]

Huh, de lijn tussen het roze en witte gedeelte vervaagt of zo?
Zo te zien chippen d'r nagels, dus die lijn lijkt vaag omdat er wat nagel afgebladderd is :)

quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:40 schreef daisy2007 het volgende:
Naar een week weers de nagellak eraf gehaald.
Zo zien mijn nagels er dus nu uit. Vreselijk he!
Trots smeren en olien.

[ afbeelding ]
Ik ben fan van Trind Nail Balsam, dat spul werkt echt super bij mij! Nog wat andere tips, wat doe je met je nagelriemen, alleen terug duwen of ook knippen oid? Als je dat laatste doet, mee stoppen en eventueel een cuticle remover gaan gebruiken :) En als je een buffervijl gebruikt, ook mee stoppen, eventueel de chips iets bijvijlen met zo'n ding zodat het wat gladder wordt, maar verder lekker vanaf blijven. En een goede basecoat gaan gebruiken! :) Oh, en een andere remover kan ook helpen, zo drogen mijn nagels juist uit van remover zonder aceton.
pi_139144524
Hoi
bedankt allemaal voor jullie reacties. ^O^ ^O^ ^O^
Het is niet vervaagt maar gewoon heel dun en het bladert af aan de randjes. Zo lelijk.
Dan heb ik er wel weer gelakt vrijdag maar gister morgen weer afgehaald.
Nu ben ik iets aan het proberen.
olijfolie!!
Dat zij iemand. Die hebben we in de keuken staan en het kost niks he.
Het proberen waard.
Ze zegt ik moet er een beetje in een bakje doen en warm maken en badderen!
een poosje elke dag!
Kent iemand dit of ervaring?
  vrijdag 25 april 2014 @ 10:46:53 #278
426116 MamaSmurf
DarknTwisty
pi_139244770
quote:
...

Die laatste foto! Zoiets wil ik ook nog eens proberen. Is het lastig?
Nee, is eigenlijk super makkelijk!
Gewoon je nagels in de donkere kleur lakken, 1 laagje is genoeg, het hoeft niet te dekken.
Daarna de lichte kleur er overheen, waarbij je hem minder ver richting je nagelriemen lakt, zodat je de donkere rand blijft zien.

Oei, die nagels zien er erg droog uit, inderdaad lekker smeren!
darkntwistynails.blogspot.com
pi_139385700


06 call me princess van catrice (crushed crystals)
pi_139410130
Even ter info
Vanvond naar 17,00 u is er een aanbieding bij het kruidvat 1 + 1 gratis
pi_139410155
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:29 schreef daisy2007 het volgende:
Even ter info
Vanvond naar 17,00 u is er een aanbieding bij het kruidvat 1 + 1 gratis
Is wat nagelspullen betreft nu ook al, de hele week zelfs.
Mokkel met stuntstok
pi_139410182
quote:
14s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:29 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Is wat nagelspullen betreft nu ook al, de hele week zelfs.
okey thanks dat wist ik niet!!
pi_139436536
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 19:41 schreef LizzyJodi het volgende:
[ afbeelding ]

06 call me princess van catrice (crushed crystals)
O+ Ik had hem vorige week ook op. Heerlijk dat hij echt een paar dagen mooi blijft, dat red ik meestal niet ... wel een crime om het er weer af te krijgen.
pi_139445006
quote:
7s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:20 schreef Serinde het volgende:

[..]

O+ Ik had hem vorige week ook op. Heerlijk dat hij echt een paar dagen mooi blijft, dat red ik meestal niet ... wel een crime om het er weer af te krijgen.
Klopt, hij blijft super mooi zitten!! En ja zo op je nagels afhalen met remover is een rot klus. Ik heb gelnagels, dus ik vijl het er af, dus voor mij niet zo'n klus zeg maar O+
pi_139557432
Net weer watertandend dit topic door zitten kijken, wat een kunstwerkjes! :9~

Bij vlagen raak ik ook verslaafd aan nagellak (en dan ben ik het soms weer maanden beu), en dankzij die actie bij Kruidvat is het weer raak.

Nu had ik hier (en elders) al eens de tip gelezen om (Scotch) tape te gebruiken als je bijvoorbeeld strepen wilt maken. Net even geprobeerd en op zich ging het best redelijk:



Alleen die tape plakt niet altijd goed genoeg, waardoor de nagellak er soms onder loopt. Iemand tips hoe je dat kunt voorkomen of wat voor tape ik als alternatief kan gebruiken?

Edit: mijn nagelriemen zien er inderdaad niet uit, daar wordt aan gewerkt ;)
Smile, tomorrow will be worse...
pi_139561176
Ik hou van mannen en hun simpele manier van denken! O+

Komt m'n vriend net: en als je nou gewoon afplaktape gebruikt? Worked like a charm! :D
Gevalletje 'zo-simpel-dat-ik-er-zelf-nooit-opgekomen-was' :')
Smile, tomorrow will be worse...
pi_139561275
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 19:31 schreef BrainTeaser het volgende:
Net weer watertandend dit topic door zitten kijken, wat een kunstwerkjes! :9~

Bij vlagen raak ik ook verslaafd aan nagellak (en dan ben ik het soms weer maanden beu), en dankzij die actie bij Kruidvat is het weer raak.

Nu had ik hier (en elders) al eens de tip gelezen om (Scotch) tape te gebruiken als je bijvoorbeeld strepen wilt maken. Net even geprobeerd en op zich ging het best redelijk:

[ afbeelding ]

Alleen die tape plakt niet altijd goed genoeg, waardoor de nagellak er soms onder loopt. Iemand tips hoe je dat kunt voorkomen of wat voor tape ik als alternatief kan gebruiken?

Edit: mijn nagelriemen zien er inderdaad niet uit, daar wordt aan gewerkt ;)
Ik gebruik scotch tape, die matte tape dus, daarbij kun je heel goed zien of je het goed aangedrukt hebt, waar het goed zit wordt het doorschijnend, anders blijft het mat wit :) Ik gebruik overigens wel goede tape, heb ooit soortgelijke tape van de Big Bazar gehad, dat was dus 3x niks.
Verder plak ik altijd even snel de tape op m'n hand, dan op m'n nagel, zodat de ergste plak er af is en je minder kans hebt om je basiskleurtje mee te trekken. Dan snel werken, dus liefst nagel voor nagel, en liefst 1-coaters gebruiken. Ik krijg zelf nl veel sneller problemen als ik 't langer laat zitten of lak gebruik die in meerdere laagjes moet. En zodra de lak er op zit, meteen die tape er weer af, anders krijg je sneller wat kartelige randjes. Het is even oefenen, en het verschilt soms ook per lak hoe snel je moet zijn (droogt de lak erg snel, issie erg dun, ...) maar dan gaat het vrij simpel zonder problemen. En zo te zien heb je dat al een heel eind voor elkaar! :Y Ik zie op de foto namelijk wel wat je bedoeld, maar je nagels zijn daar ook wel even ietsje groter dan in het echt. En bij mezelf zie ik dingen ook altijd veel erger terwijl geen man daar op let. Dus ik denk dat andere mensen gewoon strakke lijnen bij je zien hoor ^O^
pi_139561414
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:33 schreef BrainTeaser het volgende:
Ik hou van mannen en hun simpele manier van denken! O+

Komt m'n vriend net: en als je nou gewoon afplaktape gebruikt? Worked like a charm! :D
Gevalletje 'zo-simpel-dat-ik-er-zelf-nooit-opgekomen-was' :')
Dat werkt inderdaad ook, en die is ook het handigst als je figuurtjes uit de tape wil ponsen! Maar voor de rest geef ik dus wel de voorkeur aan die matte tape omdat ik daar goed kan zien of het overal wel écht goed plakt :)
pi_139561996
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:37 schreef Holyme het volgende:

[..]

Dat werkt inderdaad ook, en die is ook het handigst als je figuurtjes uit de tape wil ponsen! Maar voor de rest geef ik dus wel de voorkeur aan die matte tape omdat ik daar goed kan zien of het overal wel écht goed plakt :)
Oeh, dat klinkt pas écht geniaal!! :D Had ik ook niet aan gedacht! Zal mijn 5-jarige nichtje binnenkort eens lief aankijken, volgens mij heeft die een flinke verzameling van die ponsdingen! ;)

Ik had dus ook echte Scotch tape, maar het liep er toch een beetje onderdoor. Met die afplaktape vond ik fijner. En iets minder kritisch zijn help misschien ook wel inderdaad! ;)
Smile, tomorrow will be worse...
pi_139562374
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:47 schreef BrainTeaser het volgende:

[..]

Oeh, dat klinkt pas écht geniaal!! :D Had ik ook niet aan gedacht! Zal mijn 5-jarige nichtje binnenkort eens lief aankijken, volgens mij heeft die een flinke verzameling van die ponsdingen! ;)

Ik had dus ook echte Scotch tape, maar het liep er toch een beetje onderdoor. Met die afplaktape vond ik fijner. En iets minder kritisch zijn help misschien ook wel inderdaad! ;)
Net wat jij fijner vindt, als het maar werkt ^O^ En ja, daar kan je ook leuke dingetjes mee doen als je van die kleine ponsjes hebt, en vergeet de figuurscharen niet :P Onderstaande was met een iets andere techniek (ziplockbag) en zo'n schaar gedaan, maar met afplaktape kan je die tape ook gewoon zo knippen, die is een stuk steviger natuurlijk :)

  zondag 4 mei 2014 @ 21:09:36 #291
164755 Mss
kutHOEr
pi_139563363
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:53 schreef Holyme het volgende:

[..]

Net wat jij fijner vindt, als het maar werkt ^O^ En ja, daar kan je ook leuke dingetjes mee doen als je van die kleine ponsjes hebt, en vergeet de figuurscharen niet :P Onderstaande was met een iets andere techniek (ziplockbag) en zo'n schaar gedaan, maar met afplaktape kan je die tape ook gewoon zo knippen, die is een stuk steviger natuurlijk :)

[ afbeelding ]
O+ O+ O+ O+ :9~ :9~ :9~ :9~

Jouw nagels _O_ _O_
Aids.
pi_139563588
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:53 schreef Holyme het volgende:

[..]

Net wat jij fijner vindt, als het maar werkt ^O^ En ja, daar kan je ook leuke dingetjes mee doen als je van die kleine ponsjes hebt, en vergeet de figuurscharen niet :P Onderstaande was met een iets andere techniek (ziplockbag) en zo'n schaar gedaan, maar met afplaktape kan je die tape ook gewoon zo knippen, die is een stuk steviger natuurlijk :)

[ afbeelding ]
Aah, geweldig! :D :9~ Die scharen ken ik nog wel ja!
Mijn hoofd ontploft nu echt van de ideeën! Nu nog genoeg geduld vinden om de laagjes tussendoor goed te laten drogen, want daar gaat het meestal mis :')
Smile, tomorrow will be worse...
pi_139563841
Gaaf holyme! Ga ik onthouden
Heb van l'oreal de diamond topcoat gekocht, die is erg gaaf zeg *kwijl!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_139564331
quote:
17s.gif Op zondag 4 mei 2014 21:09 schreef Mss het volgende:

[..]

O+ O+ O+ O+ :9~ :9~ :9~ :9~

Jouw nagels _O_ _O_
Naaww dankje :D Da's al een oude hoor, ben even niet met bloggen bezig :)

quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 21:13 schreef BrainTeaser het volgende:

[..]

Aah, geweldig! :D :9~ Die scharen ken ik nog wel ja!
Mijn hoofd ontploft nu echt van de ideeën! Nu nog genoeg geduld vinden om de laagjes tussendoor goed te laten drogen, want daar gaat het meestal mis :')
Heel dun laagje quick dry top coat tussendoor kan helpen, en 1-coaters gaan verzamelen :') Als ik zie of lees dat iets zo goed dekt, dan kan ik 't eigenlijk al niet meer weerstaan om mee te stampen, of dit soort dingen :@

quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 21:18 schreef Ml-etje het volgende:
Gaaf holyme! Ga ik onthouden
Heb van l'oreal de diamond topcoat gekocht, die is erg gaaf zeg *kwijl!
Thanks! :) Wil daarvan ook nog steeds die zwart/witte glitter top coat, zal die van jou ook 'ns bekijken!
  zondag 4 mei 2014 @ 21:30:53 #295
164755 Mss
kutHOEr
pi_139564676
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 21:26 schreef Holyme het volgende:

[..]

Naaww dankje :D Da's al een oude hoor, ben even niet met bloggen bezig :)

Dat viel me ook al op ja, jammer. Is alles okay?
Aids.
pi_139579090
quote:
17s.gif Op zondag 4 mei 2014 21:30 schreef Mss het volgende:

[..]

Dat viel me ook al op ja, jammer. Is alles okay?
Lief dat je 't vraagt :) En op zich wel hoor, beetje rare periode, maar ach dat komt ook wel weer goed! Nagels doen is dan al snel een van de eerste dingen die even op een lager pitje komen te staan. Maar kreeg van de week weer wat review spul binnen en het begint weer te kriebelen, binnenkort maar weer 'ns wat doen! :Y
pi_139583527
Net maar meteen een figuurschaar gekocht :@
Met verwisselbare bladen, dus heb 5 verschillende patroontjes :9

En toen ik toch bezig was, ook maar meteen een stempelsetje :@

Jullie Dark Side is echt evil })
Smile, tomorrow will be worse...
pi_139587753
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 14:25 schreef BrainTeaser het volgende:
Net maar meteen een figuurschaar gekocht :@
Met verwisselbare bladen, dus heb 5 verschillende patroontjes :9

En toen ik toch bezig was, ook maar meteen een stempelsetje :@

Jullie Dark Side is echt evil })
Haha! Veel plezier ermee :D
  maandag 5 mei 2014 @ 17:32:45 #299
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_139588977
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:53 schreef Holyme het volgende:

[..]

Net wat jij fijner vindt, als het maar werkt ^O^ En ja, daar kan je ook leuke dingetjes mee doen als je van die kleine ponsjes hebt, en vergeet de figuurscharen niet :P Onderstaande was met een iets andere techniek (ziplockbag) en zo'n schaar gedaan, maar met afplaktape kan je die tape ook gewoon zo knippen, die is een stuk steviger natuurlijk :)

[ afbeelding ]
Wauw, super mooi!

En ik ben al blij dat ik een french manicure redelijk op mijn nagels krijg. :P

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_139592829
Wauw, mooi snakelady! :D

Ik ben best tevreden met m'n eerste stempelresultaat! Nu alleen nog wat minder scheef! ;)

Smile, tomorrow will be worse...
pi_139612818
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 17:32 schreef snakelady het volgende:

[..]

Wauw, super mooi!

En ik ben al blij dat ik een french manicure redelijk op mijn nagels krijg. :P

[ afbeelding ]
Dankje! En ik vind 'm er keurig opzitten hoor :Y

quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 19:27 schreef BrainTeaser het volgende:
Wauw, mooi snakelady! :D

Ik ben best tevreden met m'n eerste stempelresultaat! Nu alleen nog wat minder scheef! ;)

[ afbeelding ]
Daar mag je zeker tevreden mee zijn! Ik krijg soms vragen over stampen, vaak zijn dat mensen die net beginnen en problemen hebben dat de afbeelding niet goed op de nagel komt, smudged, halve afbeelding, dat soort dingen. Hij zit niet helemaal recht, maar ze zijn zo te zien wél allemaal goed en strak op je nagel gekomen :) Je kan stampen ook handig oefenen voor je een oude mani eraf haalt, als het dan niet goed gaat heb je niet meteen je hele mani verklooit, en images zoals je sterretjes en animal prints enzo zijn fijn om mee te beginnen, daarbij vallen foutjes minder op dan rechte/strakke lijnen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')