abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137049607
Niet vanwege dat alleen, ik kan mn katten nieteens aaien omdat ze die geur gewoon niet kunnen uitstaan en het is ook een overheersende geur... en zijn ook zat mensen die er een hekel aan hebben kan je nagaan dat katten het 10x sterker ruiken :) zo raar is dat niet hoor... maar er bestaat dus niks wat er op lijkt?
pi_137050550
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 15:11 schreef deadly_kiss het volgende:
Niet vanwege dat alleen, ik kan mn katten nieteens aaien omdat ze die geur gewoon niet kunnen uitstaan en het is ook een overheersende geur... en zijn ook zat mensen die er een hekel aan hebben kan je nagaan dat katten het 10x sterker ruiken :) zo raar is dat niet hoor... maar er bestaat dus niks wat er op lijkt?
Volgens mij niet echt.
Mokkel met stuntstok
  maandag 24 februari 2014 @ 08:59:37 #54
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_137080976
quote:
Ja okay, ik laat zelf mijn katten niet in de slaapkamer en gebruik het alleen in bed dus heb er nooit "last" van gehad.

Tegenwoordig is Burt's Bees te koop bij de Kruidvat geloof ik, die balsems zijn ook erg populair. Maar is wel vettiger en minder romig als ik het goed zeg.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_137081558
quote:
Trind heeft ook een cuticle balsam, die trekt heel snel in en maakt je nagelriemen ook zacht zonder dat het vettig wordt. De geur is ook stukken fijner dan lemony flutter vind ik persoonlijk. Ik heb het allebei gebruikt en ik merk bij mezelf dat ik wat vaker naar Trind pak omdat die dus snel intrekt en ik daarom niet continu met vettige handen rondloop.

Mijn katten haten die citroenlucht van lemony flutter ook, maar ik vond het dan weer grappig om hun koppen te zien als ik ze ging aaien met dat spul op mijn vingers :@
pi_137085832
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 13:13 schreef deadly_kiss het volgende:
hebben jullie trouwens een tip voor nagelriemvrzorging,iets wat qua substantie erg op lemony flutter?
Ik vind het wel lekker ruiken, maar mijn katten dus absoluut NIET!!!!
Hoi
nou niet perse op lemony maar ik gebruik nageoli maar ook de nagelriemoli van eigen merk etos en dat bevalt prima. ;)
pi_137085886
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 12:14 schreef daisy2007 het volgende:

[..]

Hoi
nou niet perse op lemony maar ik gebruik nageoli maar ook de nagelriemoli van eigen merk etos en dat bevalt prima. Blijven wel vettig ;)
pi_137086131
Ik heb wel even een vraag. Een keer per week ( meestal) gebruik ik geen nagelak en verzorg ze met de oliën. Maar als ik de nagellak eraf heb heb ik gelijk heel gevoelige nagels bijna pijnlijk.
Weet iemand hoe dat komt en wat ik er aan kan doen?
pi_137087008
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 12:21 schreef daisy2007 het volgende:
Ik heb wel even een vraag. Een keer per week ( meestal) gebruik ik geen nagelak en verzorg ze met de oliën. Maar als ik de nagellak eraf heb heb ik gelijk heel gevoelige nagels bijna pijnlijk.
Weet iemand hoe dat komt en wat ik er aan kan doen?
Buff je ze veel?
Mokkel met stuntstok
pi_137087410
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 12:44 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Buff je ze veel?
Wel regelmatig ja omdat ik ribbeltjes heb
pi_137087438
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 12:57 schreef daisy2007 het volgende:

[..]

Wel regelmatig ja omdat ik ribbeltjes heb
Niet doen dus, of met mate, want je nagels worden er erg dun van, en ja, dan doen ze zeer..

Iedereen heeft ribbels. gebruik een goeie basecoat, dan zie je ze niet zo (ridgefiller)
Mokkel met stuntstok
pi_137087555
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 12:57 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Niet doen dus, of met mate, want je nagels worden er erg dun van, en ja, dan doen ze zeer..

Iedereen heeft ribbels. gebruik een goeie basecoat, dan zie je ze niet zo (ridgefiller)
Okey, thanks. Niet meer bufferen dus ;)
pi_137087564
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 13:01 schreef daisy2007 het volgende:

[..]

Okey, thanks. Niet meer bufferen dus ;)
Nouja, sterk minderen :Y
Mokkel met stuntstok
pi_137087768
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 13:01 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Nouja, sterk minderen :Y
Doe ik, en een basecoat gebruik wel van Seche Vite en bevalt wel prima.
pi_137094455
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 13:08 schreef daisy2007 het volgende:

[..]

Doe ik, en een basecoat gebruik wel van Seche Vite en bevalt wel prima.
Een basecoat is niet automatisch een ridgefiller, mocht je echt een ridgefiller willen en Seche bevalt goed, dan kun je ook 'ns kijken naar Seche Base Ridge Filling basecoat :)
Wat M_S al zei, te vaak buffen kan pijn geven, en daarnaast kunnen sommige nagelverharders bij sommige mensen ook pijnlijke nagels geven. Ik buff m'n nagels zelf amper, alleen de tips na het vijlen om die vijlkantjes weer glad te krijgen zeg maar, en in geval van chips om de nagel glad te maken. En ik gebruik niet alle verharders meer, sommige kreeg ik na verloop van tijd ook klachten van.
pi_137120189
thanx voor de tips ^O^
lemony flutter mag lekker meeverhuizen naar mn werk, dan kan ik thuis met wat anders smeren :9
pi_137124250
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:29 schreef Holyme het volgende:

[..]

Een basecoat is niet automatisch een ridgefiller, mocht je echt een ridgefiller willen en Seche bevalt goed, dan kun je ook 'ns kijken naar Seche Base Ridge Filling basecoat :)
Wat M_S al zei, te vaak buffen kan pijn geven, en daarnaast kunnen sommige nagelverharders bij sommige mensen ook pijnlijke nagels geven. Ik buff m'n nagels zelf amper, alleen de tips na het vijlen om die vijlkantjes weer glad te krijgen zeg maar, en in geval van chips om de nagel glad te maken. En ik gebruik niet alle verharders meer, sommige kreeg ik na verloop van tijd ook klachten van.
Bedankt voor de tip. Ik gebruik ook af en toe een verharder maar dan ook van etos eigen merk.
pi_137151096
Nou hier dan de witte van jewels maar wat een tegenvaller. Dit is het naar 2x lakken.
Vind het niet leuk moet dan wel als topper over een andere lak vind ik!

pi_137154845
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 07:56 schreef daisy2007 het volgende:
Nou hier dan de witte van jewels maar wat een tegenvaller. Dit is het naar 2x lakken.
Vind het niet leuk moet dan wel als topper over een andere lak vind ik!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is sowieso bedoeld als topper volgens mij.
Mokkel met stuntstok
pi_137155515
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 11:27 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Die is sowieso bedoeld als topper volgens mij.
+ 1
  woensdag 26 februari 2014 @ 12:35:40 #71
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_137156656
Heeft iemand tips voor mij. Bij veel van mijn nagels gaat de bovenlaag van mijn nagels steeds blakeren Ook met nagellak op gebeurd dit wel eens en dan krijg ik vaak van die grote chips.
Ik gebruik al nagelverharder maar dit lijkt alleen te helpen zonder nagellak (dan voelen mijn nagels veel harder).
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_137157892
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
Heeft iemand tips voor mij. Bij veel van mijn nagels gaat de bovenlaag van mijn nagels steeds blakeren Ook met nagellak op gebeurd dit wel eens en dan krijg ik vaak van die grote chips.
Ik gebruik al nagelverharder maar dit lijkt alleen te helpen zonder nagellak (dan voelen mijn nagels veel harder).
Duri Rejuvacote! Bazenspul, gebruik het nu driekwart jaar als basecoat en mijn nagels zien er super uit
pi_137166698
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 13:22 schreef milka82 het volgende:

[..]

Duri Rejuvacote! Bazenspul, gebruik het nu driekwart jaar als basecoat en mijn nagels zien er super uit
Klinkt interessant. .. waar haal je dat?
pi_137167232
Ebay, bij beautyzone2007 ( nee, heb geen aandelen, gewoon een goede verkoopster, verzend snel)
  woensdag 26 februari 2014 @ 23:27:20 #75
277627 Seven.
We are Borg.
pi_137183109
Zeg, mijn vriend is er heilig van overtuigd dat er voor stempelen speciale nagellak vereist is. Heeft hij bij wijze van uitzondering gelijk?

Ik heb moeite om het patroon met fatsoen op de stempel te krijgen.
Resistance is futile.
pi_137183994
quote:
7s.gif Op woensdag 26 februari 2014 23:27 schreef Seven. het volgende:
Zeg, mijn vriend is er heilig van overtuigd dat er voor stempelen speciale nagellak vereist is. Heeft hij bij wijze van uitzondering gelijk?

Neuh. Al is het wel waar dat niet iedere nagellak even goed werkt. Iets met pigment en dikte geloof ik. De stelregel was geloof ik dat als het in een (normale) laag dekt, het een goeie stempelkandidaat is. Beetje zoeken dus. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_137193379
quote:

Wat Ijsdraakje al zei, als iets in 1 laag dekt, werkt 't eigenlijk altijd wel prima. Lakken die goed dekken en niet te dun zijn (zodat je de afbeelding sneller smudged) of te snel drogen (zodat de afbeelding al droog is op je stempel), kun je dus gerust allemaal proberen. Als je er een beetje gevoel voor krijgt, merk je vanzelf waar het aan ligt dat het niet werkt. Heb ook een pagina op m'n blog met allemaal gewone lakken die werken, sterker nog, bijna al mijn stamped manis zijn met gewone lakjes :) Dus gewoon proberen met een lakje wat goed dekt! Heb ook een How To, misschien staan daar nog tips in voor je, maar vooral, oefenen oefenen oefenen :Y En wat Debs al zei, voor je je stempel de allereerste keer gebruikt, even lichtjes opruwen met een vijl!
pi_137196172
Heeft iemand hier plates van winstonia, pueen of de jr plates van myonlineshop? En hoe is de kwaliteit hiervan?

De nieuwe Pueen collectie ziet er wel tof uit en ben echt verliefd op deze van myonlineshop en deze van Loja bbf maar die lijkt uitverkocht.
pi_137197150
quote:

Ow ja ik ook. Heb er ook zoveel moeite mee.
pi_137197170
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:13 schreef Whoopdidoo het volgende:
Heeft iemand hier plates van winstonia, pueen of de jr plates van myonlineshop? En hoe is de kwaliteit hiervan?

De nieuwe Pueen collectie ziet er wel tof uit en ben echt verliefd op deze van myonlineshop en deze van Loja bbf maar die lijkt uitverkocht.
Pueen is prima :Y Die andere heb ik geen ervaring mee.
pi_137197262
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:41 schreef Holyme het volgende:

[..]

Wat Ijsdraakje al zei, als iets in 1 laag dekt, werkt 't eigenlijk altijd wel prima. Lakken die goed dekken en niet te dun zijn (zodat je de afbeelding sneller smudged) of te snel drogen (zodat de afbeelding al droog is op je stempel), kun je dus gerust allemaal proberen. Als je er een beetje gevoel voor krijgt, merk je vanzelf waar het aan ligt dat het niet werkt. Heb ook een pagina op m'n blog met allemaal gewone lakken die werken, sterker nog, bijna al mijn stamped manis zijn met gewone lakjes :) Dus gewoon proberen met een lakje wat goed dekt! Heb ook een How To, misschien staan daar nog tips in voor je, maar vooral, oefenen oefenen oefenen :Y En wat Debs al zei, voor je je stempel de allereerste keer gebruikt, even lichtjes opruwen met een vijl!
ow wat fijn voor de uitleg, heb ff mee gelezen. Bedankt.
pi_137197286
Ik ga ff weer oefenen!!
pi_137197728
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:44 schreef daisy2007 het volgende:

[..]

ow wat fijn voor de uitleg, heb ff mee gelezen. Bedankt.
Hopelijk helpt het, succes! :)
pi_137197843
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:58 schreef Holyme het volgende:

[..]

Hopelijk helpt het, succes! :)
Ja hoop ik ook. Maar volgende week ergens pas. Einde denk ik en dan laat ik het wel hier zien!
ga van het weekend eerst carnevallen *O*
pi_137202360

Heel lang niets meer gedaan, dus ook crappy nagelriemen en alles.

Net grote bestelling bij MoYou geplaatst en die van myonlineshop besteld *O* *O* *O*

Vanaf maandag toch geen tijd meer om mn geld uit te geven dus doe het nu maar *O*
pi_137223463
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:56 schreef Whoopdidoo het volgende:
[ afbeelding ]

Net grote bestelling bij MoYou geplaatst en die van myonlineshop besteld *O* *O* *O*

Vanaf maandag toch geen tijd meer om mn geld uit te geven dus doe het nu maar *O*
Uiltjes O+.
Resistance is futile.
pi_137224486

Poging gedaan tot ombre-nails. Best goed gelukt al zeg ik het zelf :Y
Oh even een editje erbij.
Ik heb de nagellak van Safari gebruikt :)

[ Bericht 33% gewijzigd door DjinN op 27-02-2014 23:46:41 ]
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_137228593
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 23:39 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
pi_137228599
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel netjes gedaan. Ziet er mooi uit!
pi_137228601
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:56 schreef Whoopdidoo het volgende:
[ afbeelding ]

Leuk!!
pi_137230295
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 07:37 schreef daisy2007 het volgende:

[..]

Heel netjes gedaan. Ziet er mooi uit!
Thnxx! :D
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_137238431
Wat grappig dat dit topic nog bestaat, ik heb heel actief meegedaan in 2008/2009 (onder andere naam).

Uiteraard zit ik nog steeds helemaal in de nagels, dat stopt nooit meer :D

@DjinN; gaaf!! dekken die kleuren een beetje? vind de kleuren erg gaaf maar mijn ervaring met safari is niet zo best..

wat swatches:

één lade..

Emily de Molly - Dark Depths

Girly Bits - Purple Potion

Macro van GB - PP

China glaze - Riveting

Color club
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_137241508
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 14:35 schreef UnicornFarts het volgende:
Wat grappig dat dit topic nog bestaat, ik heb heel actief meegedaan in 2008/2009 (onder andere naam).

@DjinN; gaaf!! dekken die kleuren een beetje? vind de kleuren erg gaaf maar mijn ervaring met safari is niet zo best..

wat swatches:
[ afbeelding ]
één lade..

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Macro van GB - PP

[ afbeelding ]
China glaze - Riveting

[ afbeelding ]
Color club
Die Emily de Molly is echt :9~
pi_137246204
quote:

wat swatches:
[ afbeelding ]
één lade..

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Macro van GB - PP

[ afbeelding ]
China glaze - Riveting

[ afbeelding ]
Color club
Hey, jou ken ik nog! Of beter, je UI herken ik :P Mooie swatches :)
pi_137247735
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 18:47 schreef Holyme het volgende:

[..]

Hey, jou ken ik nog! Of beter, je UI herken ik :P Mooie swatches :)
Jou ken ik ook nog! :D
Wat een sfeerspons.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 19:37:58 #96
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_137248154
Oooooooh die Purple Potion <3 enne welkom terug shorty ;)!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_137248398
You remember *O*

Ik zie dat je nog steeds blogt, nog steeds mooie nagels O+
Chippen Dance Legends bij jou ook zo bizar snel?
Wat een sfeerspons.
pi_137250182
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 15:56 schreef Whoopdidoo het volgende:

[..]

Die Emily de Molly is echt :9~
Nou nee, zonder witte lak eronder dekken ze absoluut niet inderdaad :D heb eerst mijn nagels wit gelakt, en daarna met makeupsponsje de neonkleuren aangebracht. Zoals je ziet pakt het dan wel perfect :)
pi_137263947
quote:

wat swatches:
[ afbeelding ]
één lade..

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Macro van GB - PP

[ afbeelding ]
China glaze - Riveting

[ afbeelding ]
Color club
Prachtig. Die donker blauwe vind ik erg mooi!
  zaterdag 1 maart 2014 @ 12:10:52 #100
277627 Seven.
We are Borg.
pi_137267639
quote:

wat swatches:
[ afbeelding ]
één lade..

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Macro van GB - PP

[ afbeelding ]
China glaze - Riveting

[ afbeelding ]
Color club
Jaloers op je verzameling!!

quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke kleurtjes O+
Resistance is futile.
pi_137277806
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 12:10 schreef Seven. het volgende:

[..]

Jaloers op je verzameling!!

[..]

Leuke kleurtjes O+
Dankjewel! O+ :D

Ondertussen al weer mn nagels opnieuw gelakt O-) :Y

pi_137279672
Ik had mijn nagels naakt en gelijk brak er weer 1... Ik twijfel nog steeds over gellak maar het is steeds moeilijker om te weerstaan :')
Wat een sfeerspons.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')