abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 12 februari 2014 @ 20:30:46 #1
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136640263


Waar ben ik nu weer beland?
Welkom in het centrale Pokémon topic op FOK!! Voor de release van Black & White kreeg elk deel zijn eigen topic, maar die liepen, zodra de game een paar maanden uit was, niet bijzonder goed meer. Hoeft ook niet, maar hopelijk krijgt de franchise op deze manier een impuls op het forum. Bovendien kun je hier ook terecht met vragen en opmerkingen over de vele andere games uit zowel de hoofdserie als alle spin-offs.

Hoewel ik denk dat iedereen wel weet waar Pokémon over gaat, toch even een korte uitleg, te beginnen met de geschiedenis.

De geschiedenis van Pokémon, dat is vast reuze interessant.
Dat is het zeker! Het begon allemaal met Pokémon Red, Green en Blue in Japan, waar ze in 1996-1997 verschenen op de Game Boy. De games werden een groot succes, niet alleen in het Aziatische land, maar ook in Noord-Amerika, Australië en Europa, waar Pokémon Red en Blue in 1998-1999 uitkwamen. Een jaar later verscheen ook nog Pokémon Yellow, dat gericht was op fans van de tekenfilmserie (animé). Deze vier games vormden uiteindelijk de eerste generatie, bestaande uit 151 Pokémon.

De tweede generatie zag in 2000-2001 het levenslicht, volledig in kleur op de GameBoy Color. Pokémon Gold en Silver, en uiteindelijk ook Pokémon Crystal, voegden een heel aantal nieuwe features toe aan de sterke fundering die gelegd was met de eerste generatie; features die we tien jaar later, ondertussen in de vijfde generatie, nog steeds tegenkomen. Naast 100 nieuwe pokémon werden bijvoorbeeld ook breeding, de dag/nacht cyclus en de optie om als meisje te spelen geďntroduceerd.

Hoewel de initiële hype rond Pokémon toen al weg was, verkochten de games uit de tweede generatie goed en werd er een derde generatie aangekondigd. Pokémon Ruby en Sapphire kwamen in 2002-2003 uit en voerden de speler weg van de twee provincies uit de eerste twee generaties (Kanto en Johto). Daarvoor in de plaats werd het eiland Hoenn geďntroduceerd, waar 135 nieuwe pokémon gevangen konden worden. Dit bracht het totaal aantal pokémon op 386. Deze games, die op de Game Boy Advance uitkwamen, konden echter niet ruilen met games uit de eerste twee generaties. Daardoor waren 184 van 251 originele pokémon niet beschikbaar in het spel, een tegenvaller in een franchise die als motto "Gotta catch 'em all!" heeft. Dit werd echter opgelost met de introductie van Pokémon FireRed en LeafGreen, remakes van de games waar het allemaal mee begon, vijf jaar eerder. Later kwam er ook nog Pokémon Emerald uit, een geüpgrade versie van Ruby en Sapphire, die onder andere de Battle Frontier met zich meebracht.

De vierde generatie begon in 2006-2007, met de release van Pokémon Diamond en Pearl, de eerste games uit de main serie die voor de Nintendo DS ontwikkeld werden. De graphics waren sterk verbeterd en voor het eerst kon men via het internet ruilen en vechten met mensen over de hele wereld. Er werden 107 nieuwe pokémon geďntroduceerd, waarmee het totaal op 493 uit kwam. Ondertussen werd er druk gespeculeerd over remakes van Gold en Silver, die in 2009-2010 uitkwamen als Pokémon HeartGold en SoulSilver. Tussendoor werd ook nog Platinum uitgebracht, een verbeterde versie van Diamond en Pearl.

Met de release van Pokémon Black en White, september 2010 in Japan en maart 2011 in de rest van de wereld, is de franchise aangekomen bij de vijfde generatie, die gezien kan worden als een "reboot"; een nieuw begin. De speler wordt meegenomen naar het compleet nieuwe Unova, een gebied gebaseerd op New York, waar hij/zij 156 nieuwe pokémon kan vangen. Pokémon uit de eerdere generaties worden pas later in de game beschikbaar, waarmee de game breekt met een lange traditie van bijvoorbeeld Geodudes en Zubats die in elke cave te vinden waren, in/op welke provincie/eiland de game ook plaatshad.

In 2012 zijn Black 2 en White 2 uitgekomen. Het speelt zich wederom af in Unova, maar wel 2 jaar dan Black en White. Er is dan ook behoorlijk wat veranderd in de regio. Dit keer kun je vanaf het begin Pokémon van alle generaties vangen.

Januari 2013 zijn X & Y, de eerste spellen van de 6e generatie aangekondigd. De spellen zijn uitgekomen in oktober 2013. Nieuw is ook dat deze spellen alleen speelbaar zijn op een Nintendo 3DS. Een ander nieuw onderdeel is de Pokémon Bank. Deze vervangt Poké Transfer en hiermee kun je veel Pokémon op internet opslaan - tegen een betaling van een paar euro per jaar.

De Pokémon franchise is na zestien jaar nog altijd zeer populair en er staan ongetwijfeld nieuwe games in de franchise gepland.

Allemaal leuk en aardig, maar ik heb nog nooit een Pokémon game gespeeld. Wat moet ik me erbij voorstellen?
Pokémon is een zogenaamde Role Playing Game waarin je als speler de rol aanneemt van een beginnende Pokémon trainer. Je krijgt aan het begin van het spel je eerste pokémon, een klein en kleurrijk monstertje, waarmee je vervolgens door de wereld trekt met als doel de beste Pokémon trainer allertijden te worden. Dat doel bereik je door onderweg pokémon te vangen en te trainen, andere trainers te verslaan en badges te verdienen bij Gym Leaders. Ook krijg je te maken met criminele organisaties, die pokémon willen gebruiken om hun snode plannen werkelijkheid te laten worden. Aan jou en je pokémon om hen tegen te houden en om je sterker te tonen dan alle andere trainers in de game. Alleen dan mag je jezelf de Champion noemen...

Dat is het verhaal, vertel ook eens wat over de gameplay.
Zoals gezegd gaat het erom dat je pokémon vangt en traint. Dit doe je door met andere pokémon te vechten in een soort opgeblazen vorm van rock-paper-scissors. Iedere pokémon heeft namelijk een bepaald type, zoals Fire, Grass of Water. Elke type heeft zijn eigen sterke en zwakke punten en het is aan jou als speler om die uit te buiten. Er zijn in totaal zeventien types in totaal, die veelal in combinaties voorkomen, waardoor je goed moet nadenken welke pokémon en welke aanvallen je gebruikt.

Er zijn echter nog duizend andere dingen om rekening mee te houden. Stats zijn erg belangrijk, zij geven aan op welk gebied je pokémon sterk is. Items spelen ook een cruciale rol, een potion kan het verschil maken tussen eeuwige glorie en bitter verlies. Dan zijn er ook nog weersomstandigheden, aandoeningen zoals verlamming en vergiftiging... teveel om op te noemen. Ik zou zeggen: gewoon spelen die game, dan leer je het vanzelf wel.

Ik las ook iets over spin-offs...
Klopt. Naast de games uit de zogenaamde "main franchise" zijn er ook een heel aantal spin-offs ontwikkeld. Ik ga ze niet allemaal opnoemen en beschrijven; dit zijn waarschijnlijk de bekendste op een rijtje:

- Pokémon Stadium en Pokémon Stadium 2. Games voor de Nintendo 64 console van Nintendo, waarmee de pokémon uit de handheld games in 3D op je televisie met elkaar konden vechten.
- Pokémon Pinball. Spreekt voor zich lijkt me. Later kwam er een vervolg uit onder de naam "Pokémon Pinball Ruby & Sapphire".
- Pokémon Snap. Een spel voor de Nintendo 64, waarin je als een jongen genaamd Todd Snap foto's moest maken van Pokémon. In 3D, dus cooler dan het klinkt. Écht.
- Pokémon Colosseum en Pokémon XD: Gale of Darkness. De opvolgers van Pokémon Stadium, uitgebracht op de GameCube. Beide games hadden, naast de (multiplayer)stadiongevechten ook een singleplayer mode, waarin je Pokémon op een speciale manier moest vangen in een land genaamd "Orre".
- Pokémon Mystery Dungeon: Red Rescue Team en Blue Rescue Team. Opvallend doordat je als speler in de huid van een daadwerkelijke pokémon kroop én dat de rode versie voor de Game Boy Advance ontwikkeld was en de blauwe versie voor de Nintendo DS. Later kwamen er nog eens drie vervolgen uit, deze allemaal enkel voor de Nintendo DS en gebaseerd op de vierde generatie, waar de originele games gebaseerd waren op de derde.
- Pokémon Ranger. In deze game, waar later nog eens twee vervolgen op uitkwamen, speel je een ranger, die met behulp van pokémon, maar zonder ze te vangen, de balans van de natuur bewaakt. Één van de leuke spin-offs volgens mij, al heb ik ze nog nooit zelf gespeeld.

Juist ja. Geef eens een aantal linkjes, het is me nog niet helemaal duidelijk allemaal.
Officiële sites:
- Nederland
- Noord-Amerika
- Japan

Fansites:
- Serebii Pokédex - Een database met daarin alle pokémon, de aanvallen die ze kunnen leren, de stats die ze hebben, locaties in de game... Erg handig als je snel iets op moet zoeken over een pokémon.
- Serebii Pokéarth - Een database ingedeeld op locatie. Alle routes, alle caves en alle steden staan erin, samen met de pokémon én de trainers die je op die locatie kunt vinden.
- Bulbapedia - Wikipedia... Pokémon style. Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat je hier bakken vol info kunt vinden.

En om af te sluiten, de mascotte van dit alles:



D'aaaaaawwwww. O+

Game on!

Trading zone:
Gen 1

Gen 2

Gen 3

Gen 4

Gen 5

Friendcodes Pokémon X/Y
http://wiki.fok.nl/index.php/Pokemon

Wil je ook in deze lijst?
Voeg het toe aan de Wiki!
Noteer het als volgt: FC - FOK! username - Mii name - Ingame name

Friendsafari types en pokémons
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regels van het chainen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Momenteel verbannen naar Ubers
Mega Kangaskhan
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  woensdag 12 februari 2014 @ 20:32:02 #2
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136640326
De helft van mijn team compleet nu. :+
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136640329
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 19:19 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Heb je nog de game zelf dan? Wil al een tijdje een originele Ruby/Sapphire voor m'n DS Lite _O_
Nee, alles verkocht of weggegeven destijds :(

Maar misschien maar weer bij deze spellen oppakken. Dat ken ik tenslotte. Al is Stadium/Colosseum ook wel nostalgie, mja, lastig op de PC :')
pi_136640468
Wat is jullie "dream-team"?
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  woensdag 12 februari 2014 @ 20:37:57 #5
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_136640648
Geen nieuwe TT? -O-

Op smogon had ik al gekeken, maar daar hebben ze maar één set en die is specially defensive. Ik twijfel tussen gemixt en physically defensive.

Audino is idd niet zo goed, maar ik heb een shiny, dus het zou zonde zijn om daar niks mee te doen. Nu kan-ie alleen geen Wish leren, omdat dat een egg move is. ;(
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_136640790
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:34 schreef DoubleUU het volgende:
Wat is jullie "dream-team"?
Lastig te zeggen :') Wat ik momenteel gebruik is Genesect als lead, Ferrothorn, Gengar, Garchomp, Togekiss en Rotom-W maar ik mis een spinner! De beste spinner is Excadrill, maar dan heb je drie steel-types en dan kun je Ferrothorn weer weghalen maar dan mis je weer een setupman enzovoort.

Mooi startpunt is Aegislash, Greninja en/of Talonflame samen met Rotom en van daaruit een beetje kijken wat je allemaal nodig hebt, denk ik
Ga weg
pi_136640835
Overigens ben ik echt verliefd geworden op Mega Charizard Y maar die zuigt zo hard zonder spin, ook al heb je roost op hem
Ga weg
pi_136640875
quote:
14s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:40 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Lastig te zeggen :') Wat ik momenteel gebruik is Genesect als lead, Ferrothorn, Gengar, Garchomp, Togekiss en Rotom-W maar ik mis een spinner! De beste spinner is Excadrill, maar dan heb je drie steel-types en dan kun je Ferrothorn weer weghalen maar dan mis je weer een setupman enzovoort.

Mooi startpunt is Aegislash, Greninja en/of Talonflame samen met Rotom en van daaruit een beetje kijken wat je allemaal nodig hebt, denk ik
Ik moet zeggen dat ik enkel pokemon ken uit de eerste 2 generaties...zodoende is mijn dream-team:
Venusaur
Charizard
Blastoise
Alakazam
Raichu
Mewtwo
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_136641368
lol hoe voeg je friends toe (voor friend safari, en waar vind ik mijn code ?)
pi_136641546
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:51 schreef Mr_Brownz het volgende:
lol hoe voeg je friends toe (voor friend safari, en waar vind ik mijn code ?)
Vanaf je Home, klik op de oranje smilie.
Als goed is zie je jezelf staan met je FC.

Om nieuwe vrienden toe te voegen klik je op Register Friend.
pi_136641721
Nice nice thanks blijkbaar is mijn code: 2766-9750-3283
Iemand zijn codes hier zodat ik kan kijken in wat safaries, en iemand welke mijne wilt bekijken?
pi_136651168
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:56 schreef Mr_Brownz het volgende:
Nice nice thanks blijkbaar is mijn code: 2766-9750-3283
Iemand zijn codes hier zodat ik kan kijken in wat safaries, en iemand welke mijne wilt bekijken?
Toegevoegd. :)

1418-7097-6280

[ Bericht 0% gewijzigd door Syntos op 13-02-2014 13:12:33 ]
pi_136651540
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 00:34 schreef Syntos het volgende:

[..]

Toegevoegt. :)

1418-7097-6280
Ik jou ook, zag dat je een flying safari hebt.
Swanna en spearow tegen gekomen :P

Enig idee wat ik heb ?
  donderdag 13 februari 2014 @ 01:59:00 #14
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136652257
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:34 schreef DoubleUU het volgende:
Wat is jullie "dream-team"?
Umbreon/Vaporeon
Aegislash
Aerodactyl
Charizard Y
Dragonite
Gliscor
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136655410
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 00:54 schreef Mr_Brownz het volgende:

[..]

Ik jou ook, zag dat je een flying safari hebt.
Swanna en spearow tegen gekomen :P

Enig idee wat ik heb ?
Een Bug safari met Beautifly en Ledyba. De derde kan ik niet zien.
pi_136656210
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:56 schreef Mr_Brownz het volgende:
Nice nice thanks blijkbaar is mijn code: 2766-9750-3283
Iemand zijn codes hier zodat ik kan kijken in wat safaries, en iemand welke mijne wilt bekijken?
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 00:34 schreef Syntos het volgende:

[..]

Toegevoegt. :)

1418-7097-6280
Heb jullie allebei toegevoegd

0619-4341-5809
  donderdag 13 februari 2014 @ 13:12:07 #17
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136661150
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 00:34 schreef Syntos het volgende:

[..]

Toegevoegt. :)

1418-7097-6280
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:56 schreef Mr_Brownz het volgende:
Nice nice thanks blijkbaar is mijn code: 2766-9750-3283
Iemand zijn codes hier zodat ik kan kijken in wat safaries, en iemand welke mijne wilt bekijken?
Toegevoegd. Mijne is 3754-8098-9185
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  donderdag 13 februari 2014 @ 13:12:49 #18
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136661176
quote:
10s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:41 schreef Nikmans het volgende:
Overigens ben ik echt verliefd geworden op Mega Charizard Y maar die zuigt zo hard zonder spin, ook al heb je roost op hem
Wat wordt er bedoeld met spinner :') :?
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  donderdag 13 februari 2014 @ 13:30:34 #19
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_136661865
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 13:12 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Wat wordt er bedoeld met spinner :') :?
Rapid spin om spikes/rocks/web/tspikes weg te werken
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_136664011
Charizard is dubbel weak tegen rock dus verliest 50% van zijn hp als ie inswitcht in stealth rocks
Ga weg
pi_136664046
quote:
9s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:34 schreef Nikmans het volgende:
Charizard is dubbel weak tegen rock dus verliest 50% van zijn hp als ie inswitcht in stealth rocks
Gebruiken als lead in sunteam
pi_136664086
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:35 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Gebruiken als lead in sunteam
Da's toch niet viable man zonder +3 beurten extra sun item :P
Ga weg
  donderdag 13 februari 2014 @ 15:53:11 #23
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136667328
Iemand een 5iv addy dratini met ha/5 iv jolly aerodactyl pressure/rockhead/5iv adamant fletchling met ha? Heb nog een box vol.
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136674058
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:53 schreef CapnIzzy het volgende:
Iemand een 5iv addy dratini met ha/5 iv jolly aerodactyl pressure/rockhead/5iv adamant fletchling met ha? Heb nog een box vol.
Ik heb wel oren naar een aerodactyl en fletchling. Stonden ook nog op mijn lange lijstje te breeden Pokemon :P
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  donderdag 13 februari 2014 @ 18:49:45 #25
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136674119
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:48 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Ik heb wel oren naar een aerodactyl en fletchling. Stonden ook nog op mijn lange lijstje te breeden Pokemon :P
Had ik jou al? Wat is je ign?
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136674185
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:49 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Had ik jou al? Wat is je ign?
Trainer naam is Rolf. Geen idee of ik jou al toegevoegd had. Mijn FC is iig 1118-1345-7723. Zal ff online komen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  donderdag 13 februari 2014 @ 18:51:50 #27
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136674202
O, Rolf _O_ Jij hebt mij toen die Honedge gegeven die alleen nog maar EV training nodig had. Zit nu in mijn team :*
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136674218
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:51 schreef CapnIzzy het volgende:
O, Rolf _O_ Jij hebt mij toen die Honedge gegeven die alleen nog maar EV training nodig had. Zit nu in mijn team :*
Hehe, tof. :D
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  donderdag 13 februari 2014 @ 18:52:50 #29
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136674245
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:52 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Hehe, tof. :D
Ook nog interesse in Gligar?
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136674265
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:52 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Ook nog interesse in Gligar?
Ja, zeker! Klere ding om tegen te knokken :P
Heb zelf niet veel meer over aan leftovers. Wat Litwick, Eevee, Fennekin, Snivy, Mawile, Mr mime, Honedge en Piplup.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  donderdag 13 februari 2014 @ 18:55:14 #31
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136674344
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:53 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Ja, zeker! Klere ding om tegen te knokken :P
Heb zelf niet veel meer over aan leftovers. Wat Litwick, Eevee, Fennekin, Snivy, Mawile, Mr mime, Honedge en Piplup.
Snivy/Litwick zou wel tof zijn ;)
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  donderdag 13 februari 2014 @ 18:56:51 #32
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136674411
Laatst een shiny Chandelure weten te snipen voor een Reshiram

Kijk hoe sexy

Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136674453
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:56 schreef CapnIzzy het volgende:
Laatst een shiny Chandelure weten te snipen voor een Reshiram
Das wel nice. Ik ga na mn nieuwe playthrough eerst Pokedex vol krijgen. Dan weer shiny hunten.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_136674498
Top! Dank. Dratini hek zelf al :)
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  donderdag 13 februari 2014 @ 18:59:53 #35
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136674522
Thanks
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136674575
Gisteren een timid, 31IV in HP, SpAtk en Sp.def, 23IV in defense, 9 IVspeed Xerneas gevangen. Ook wel een leuke.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_136674652
Hoe schaf je Pokebank aan als je die trail-versie hebt, zeg maar? :') Ik heb nu tegoed, maar ik vind geen knopje om te kunnen betalen :+
pi_136677029
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:03 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Hoe schaf je Pokebank aan als je die trail-versie hebt, zeg maar? :') Ik heb nu tegoed, maar ik vind geen knopje om te kunnen betalen :+
Als goed is krijg je een melding om je subscription te verlengen als je nog maar 14 dagen gratis trial hebt.
  donderdag 13 februari 2014 @ 20:05:38 #39
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136677374
Legendaries ruilen voor Pokémon met andere kleurtjes

:')
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  donderdag 13 februari 2014 @ 20:20:33 #40
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136678041
Wuuut, zojuist met EV training een Shiny Nosepass gevangen en een shiny 6iv ditto geruild voor mijn shiny 6iv drapion :D

Ditto O+
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136678422
6IV Ditto is echt zo handig O+
  donderdag 13 februari 2014 @ 20:30:16 #42
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136678461
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:29 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
6IV Ditto is echt zo handig O+
Ja was al lang op zoek, en ook gelijk shiny :*
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  donderdag 13 februari 2014 @ 20:30:30 #43
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136678470
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:32 schreef Quasi-intellectueel het volgende:

[..]

Nee, alles verkocht of weggegeven destijds :(

Maar misschien maar weer bij deze spellen oppakken. Dat ken ik tenslotte. Al is Stadium/Colosseum ook wel nostalgie, mja, lastig op de PC :')
Aaah I see :s)
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  donderdag 13 februari 2014 @ 20:32:26 #44
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_136678562
Shiny's zijn geen donder meer waard thanks to Gen V(I)
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  donderdag 13 februari 2014 @ 20:33:41 #45
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136678630
quote:
9s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:32 schreef Faux. het volgende:
Shiny's zijn geen donder meer waard thanks to Gen V(I)
Waren ze dat ooit wel dan

een ander kleurtje, schei toch uit _O- :')
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_136680301
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:33 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Waren ze dat ooit wel dan

een ander kleurtje, schei toch uit _O- :')
Heb je shinies? Zo ja: ruilen? :P
  donderdag 13 februari 2014 @ 21:05:12 #47
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136680465
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:02 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:

[..]

Heb je shinies? Zo ja: ruilen? :P
Hmmm kan wel alleen water shinies regelen _O-
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_136681217
Iedereen met een gen 5 game heeft eindeloze shinies, alleen jammer dat niemand toe durft te geven dat ze genned zijn :')
Ga weg
  donderdag 13 februari 2014 @ 21:29:59 #49
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136682003
quote:
10s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:17 schreef Nikmans het volgende:
Iedereen met een gen 5 game heeft eindeloze shinies, alleen jammer dat niemand toe durft te geven dat ze genned zijn :')
Durf met alle moed te zeggen dat mijn shinies in Black 2 en White 2 genned zijn

En nu

[ Bericht 0% gewijzigd door SGYENZO op 13-02-2014 22:16:59 ]
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_136682960
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:29 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Durf met alle moed te zeggen dat mijn shinies in Black 2 en White 2

En nu
Nu niks.
Ga weg
  donderdag 13 februari 2014 @ 22:17:29 #51
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136684835
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:44 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Nu niks.
Ok Niksman
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_136685328
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:17 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Ok Niksman
Battle?
Ga weg
  donderdag 13 februari 2014 @ 22:59:15 #53
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136686487
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:28 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Battle?
Ik kan nog niet OTL
DS nog afgepakt
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_136686977
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:59 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Ik kan nog niet OTL
DS nog afgepakt
Hoe lang?
Hier moet meer gebattled worden :(
Ga weg
  vrijdag 14 februari 2014 @ 02:40:24 #55
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_136691710
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:59 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Ik kan nog niet OTL
DS nog afgepakt
Wat heb je gedaan dan? :P

Ik ben van plan een paar walls te trainen, maar is dat niet ontzettend kut? Zo'n Pokémon is offensief vaak zwak en dan ben je toch afhankelijk van de Exp. Share?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_136691724
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 02:40 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Wat heb je gedaan dan? :P

Ik ben van plan een paar walls te trainen, maar is dat niet ontzettend kut? Zo'n Pokémon is offensief vaak zwak en dan ben je toch afhankelijk van de Exp. Share?
Gewoon twee rondjes Restaurant Le Wow en klaar
Ga weg
  vrijdag 14 februari 2014 @ 02:44:31 #57
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_136691729
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 02:43 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Gewoon twee rondjes Restaurant Le Wow en klaar
In White 2 bedoel ik.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_136691754
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 02:44 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

In White 2 bedoel ik.
Wie speelt dat nu nog
Ga weg
  vrijdag 14 februari 2014 @ 02:54:54 #59
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_136691761
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 02:52 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Wie speelt dat nu nog
Ik. 8-) XY vind ik veel minder leuk. En heel belangrijk: in White 2 heb ik Join Avenue waardoor ik mijn Pokémon tegen betaling volledig kan EV-trainen zonder ook maar één Pokémon te hoeven verslaan. :7 En ik kan ze altijd nog naar XY sturen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 14 februari 2014 @ 08:20:17 #60
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136692914
quote:
11s.gif Op donderdag 13 februari 2014 23:11 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Hoe lang?
Hier moet meer gebattled worden :(
T/m het weekend. :(
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  vrijdag 14 februari 2014 @ 08:21:35 #61
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136692922
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 02:40 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Wat heb je gedaan dan? :P

Iets niet voor school gemaakt. :{
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  vrijdag 14 februari 2014 @ 10:39:42 #62
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136695898
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 02:54 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik. 8-) XY vind ik veel minder leuk. En heel belangrijk: in White 2 heb ik Join Avenue waardoor ik mijn Pokémon tegen betaling volledig kan EV-trainen zonder ook maar één Pokémon te hoeven verslaan. :7 En ik kan ze altijd nog naar XY sturen.
EV trainen in XY kost je ook maar 10 minuten.
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  vrijdag 14 februari 2014 @ 10:40:25 #63
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136695920
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 08:21 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Iets niet voor school gemaakt. :{
Foei o|O
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  vrijdag 14 februari 2014 @ 11:49:40 #64
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_136698041
Gisteravond in een Friend Safari mijn aller eerste Shiny gevangen.... Een Audino!
  vrijdag 14 februari 2014 @ 11:50:44 #65
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_136698070
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 08:21 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Iets niet voor school gemaakt. :{
En je weet zeker dat je moeder niet zelf aan het spelen is?
Dan kan je natuurlijk nog lang wachten . :)
  vrijdag 14 februari 2014 @ 13:01:35 #66
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136700168
OOOOOOOOP HEB M TERUG GODZIJDANK JEZUS

Kom maar op met die battles :)
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_136700545
Heeft iemand een Cacnea/Cacturne en/of een Eevee met Hidden Ability in de aanbieding?
pi_136700690
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 13:12 schreef Flightguy1986 het volgende:
Heeft iemand een Cacnea/Cacturne en/of een Eevee met Hidden Ability in de aanbieding?
Ik heb nog wel een Naive/Anticipation Eevee met 31/31/31/31/31/x.
Je kan hem zo krijgen.
pi_136702887
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 13:15 schreef Syntos het volgende:

[..]

Ik heb nog wel een Naive/Anticipation Eevee met 31/31/31/31/31/x.
Je kan hem zo krijgen.
Dat zou geweldig zijn, bedankt. Enige wat ik terug kan bieden zijn wat 3/4 IV mon die overgebleven zijn na breeding projects helaas
pi_136702921
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:23 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

Dat zou geweldig zijn, bedankt. Enige wat ik terug kan bieden zijn wat 3/4 IV mon die overgebleven zijn na breeding projects helaas
Stuur maar wat je kan missen. ;)
Ik heb alleen vanavond pas weer tijd.

1418-7097-6280
pi_136703512
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:24 schreef Syntos het volgende:

[..]

Stuur maar wat je kan missen. ;)
Ik heb alleen vanavond pas weer tijd.

1418-7097-6280
Top, bedankt. Ik zal je even toevoegen, FC 3540-0055-5834

Stuur maar een DM ofzo als je online bent :)
pi_136709353
Bedankt Syntos :)
pi_136709506
Veel plezier er mee. :)
  vrijdag 14 februari 2014 @ 18:53:24 #74
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_136711342
quote:
10s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:17 schreef Nikmans het volgende:
Iedereen met een gen 5 game heeft eindeloze shinies, alleen jammer dat niemand toe durft te geven dat ze genned zijn :')
Gewat?

quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:53 schreef CapnIzzy het volgende:
Iemand een 5iv addy dratini met ha/5 iv jolly aerodactyl pressure/rockhead/5iv adamant fletchling met ha? Heb nog een box vol.
Ik zou wel graag een HA Dratini en een HA Fletchling willen. Ik heb alleen geen waardevolle Pokémon om te geven.
Edit: ik heb wel Pokémon met PokéRus.

[ Bericht 1% gewijzigd door Madame_Paon op 14-02-2014 21:54:09 ]
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_136711850
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:53 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Gewat?

[..]

Ik zou wel graag een HA Dratini en een HA Fletchling willen. Ik heb alleen geen waardevolle Pokémon om te geven.
Genned, gennen, genereren. Duizend en één manieren om dat te doen :P Daarom heeft iedereen 6 IV shiny Ditto's enzo, plus die shit komt meestal gewoon door Pokébank heen (zolang de stats en moveset realistisch zijn) dus in XY zie je inmiddels ook mensen met teams vol shinies.
Ga weg
  vrijdag 14 februari 2014 @ 19:15:52 #76
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_136712073
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 19:08 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Genned, gennen, genereren. Duizend en één manieren om dat te doen :P Daarom heeft iedereen 6 IV shiny Ditto's enzo, plus die shit komt meestal gewoon door Pokébank heen (zolang de stats en moveset realistisch zijn) dus in XY zie je inmiddels ook mensen met teams vol shinies.
Oh, gehackt? Mijn 4 shinies in gen 5 zijn wel echt. :Y
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_136712139
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 19:15 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Oh, gehackt? Mijn 4 shinies in gen 5 zijn wel echt. :Y
Yeah ^O^ Doodsimpel
En wmb de enige manier om een fatsoenlijke legend of event-mon te krijgen :')
Ga weg
  vrijdag 14 februari 2014 @ 19:20:02 #78
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_136712227
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 19:17 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Yeah ^O^ Doodsimpel
En wmb de enige manier om een fatsoenlijke legend of event-mon te krijgen :')
Op die manier een event-only Pokémon krijgen, dat moet gewoon kunnen. Als je zo'n event hebt gemist, kun je zo'n beest anders nooit meer krijgen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_136712287
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 19:20 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Op die manier een event-only Pokémon krijgen, dat moet gewoon kunnen. Als je zo'n event hebt gemist, kun je zo'n beest anders nooit meer krijgen.
Ja precies, en een week resetten voor een fatsoenlijke Kyurem is ook weer zoiets, vind ik iig. Verder vind ik het leuker om gewoon te breeden dus whatever ^O^
Ga weg
  vrijdag 14 februari 2014 @ 20:22:05 #80
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136714538
Kut Moltres.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_136714803
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 19:17 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Yeah ^O^ Doodsimpel
En wmb de enige manier om een fatsoenlijke legend of event-mon te krijgen :')
Tuurlijk niet. Gewoon even wachten. Ze delen regelmatig oude legendaries uit.
pi_136718073
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 19:08 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Genned, gennen, genereren. Duizend en één manieren om dat te doen :P Daarom heeft iedereen 6 IV shiny Ditto's enzo, plus die shit komt meestal gewoon door Pokébank heen (zolang de stats en moveset realistisch zijn) dus in XY zie je inmiddels ook mensen met teams vol shinies.
Dat laatste hoeft niet te betekenen dat ze gehackt zijn, zodra ik klaar ben met breeden heb ik ook een team vol met shinies :P
pi_136722380
Ben ook van plan om voor mijn living pokedex de event pokemon te krijgen. Zullen clones zijn maar dat maakt me weinig uit als ze precies zijn zoals ze toentertijd uitgegeven zijn met goede trainername, moves etc.

Zelf nu 5 shinies gehad in gen 6 allemaal echt (nog een 6e, mijn 6iv ditto maar das een clone en prolly gegenned). Die 5 zijn zonder die 6iv ditto gebreed.

Maar goed: de pokeleague is verslagen met mijn eeveelutions! Nu dus de living pokedex completen. Gaat wat worden.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  zaterdag 15 februari 2014 @ 07:47:31 #84
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136726782
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:53 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Gewat?

[..]

Ik zou wel graag een HA Dratini en een HA Fletchling willen. Ik heb alleen geen waardevolle Pokémon om te geven.
Edit: ik heb wel Pokémon met PokéRus.
Maakt niet uit, heb er toch te veel. Word dan zondagochtend/avond dat ik tijd heb.
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136730274
Iemand interesse in 5IV Grimer/Staryu/Chimchar/Honedge?
  zaterdag 15 februari 2014 @ 13:10:21 #86
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136733116
Poke Transporter via een 3G hotspot downloaden:

Tering lang _O-
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zaterdag 15 februari 2014 @ 13:11:03 #87
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136733140
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 11:41 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Iemand interesse in 5IV Grimer/Staryu/Chimchar/Honedge?
Chimchar graag! Wat zoek je?
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_136733412
Geen idee of het al eerder gepost is, maar je kan momenteel op Twitch met 14000 anderen Pokemon Red spelen.

http://www.twitch.tv/twitchplayspokemon
pi_136733549
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 13:11 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Chimchar graag! Wat zoek je?
Niks, geef maar iets :) Iron Fist of Blaze? Heb ik jou al in m'n friend list?
Edit: nee dus. Toegevoegd. Mijn FC is 1779-0174-6226
pi_136735186
Wow, een Tornadus en een shiny Feraligatr van Wondertrade _O_ Ook nog eens van dezelfde persoon gekregen :')
pi_136738273
Nog steeds geen enkele shiny :(

Wel mn manaphy piones ofzo laten breeden en wat oudere pokemons.

Rayquaza,suicune,entei,raikou wel compleet nu :)

Ik krijg pokeradar maar niet goed tot 6 chains leek het te lukken en dan Faal verkeerde patch
pi_136744231
Heb nu een miljoen in pokemon Y, kan je daar buiten clothes en accessories nog iets mee (moet nog enkele tms kopen bijv) ?
  zondag 16 februari 2014 @ 00:24:04 #93
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136758465
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 13:20 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:

[..]

Niks, geef maar iets :) Iron Fist of Blaze? Heb ik jou al in m'n friend list?
Edit: nee dus. Toegevoegd. Mijn FC is 1779-0174-6226
Doe maar Iron Fist :) heb je ook toegevoegd!
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_136758499
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:16 schreef Mr_Brownz het volgende:
Heb nu een miljoen in pokemon Y, kan je daar buiten clothes en accessories nog iets mee (moet nog enkele tms kopen bijv) ?
Heeeeeel veel Calcium, Protein etc kopen om EV-training te versnellen :P
Ga weg
  zondag 16 februari 2014 @ 00:26:20 #95
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136758521
Pokemon Transporter hack check= FAIL.

Wilde een legit Zekrom overzetten: deed ie niet.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zondag 16 februari 2014 @ 02:16:32 #96
238711 Mr_Brownz
is niet bruin
pi_136760332
quote:
14s.gif Op zondag 16 februari 2014 00:25 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Heeeeeel veel Calcium, Protein etc kopen om EV-training te versnellen :P
Faaaaack daar had ik niet eens aan gedacht, thanks :D
  zondag 16 februari 2014 @ 09:10:42 #97
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136761868
Poke Transporter laat dus mijn legit Zekrom niet door, maar wel mijn nonlegits lvl 100 shiny Volcarona en lvl 100 shiny Emolga :?
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_136771636
http://www.twitch.tv/twitchplayspokemon

Met commands in de chatbox wordt de pokemon game bestuurd. Jammer dat alleen 30.000 mensen dit nu doen =D
  zondag 16 februari 2014 @ 15:09:00 #99
100521 Krizzol
Whoaaah Ondertitel
pi_136771889
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 15:04 schreef Ooku het volgende:
http://www.twitch.tv/twitchplayspokemon

Met commands in de chatbox wordt de pokemon game bestuurd. Jammer dat alleen 30.000 mensen dit nu doen =D
Ja haha dat viel mij dus ook al op. En het is megairritant om zo te volgen...
Whoaaah
pi_136772085
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 15:09 schreef Krizzol het volgende:

[..]

Ja haha dat viel mij dus ook al op. En het is megairritant om zo te volgen...
Na haast 90 uur spelen zitten ze haast aan het eind van de rock tunnel :D
  zondag 16 februari 2014 @ 15:15:12 #101
100521 Krizzol
Whoaaah Ondertitel
pi_136772192
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 15:12 schreef Ooku het volgende:

[..]

Na haast 90 uur spelen zitten ze haast aan het eind van de rock tunnel :D
Dat is toch nog helemaal niet zo ver?
Whoaaah
  zondag 16 februari 2014 @ 16:29:32 #102
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136776578
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 15:15 schreef Krizzol het volgende:

[..]

Dat is toch nog helemaal niet zo ver?
Zit 3 minuten te kijken, en elke battle duurt volgens mij een uur ofzo :')
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  zondag 16 februari 2014 @ 18:15:41 #103
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_136781583
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 07:47 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Maakt niet uit, heb er toch te veel. Word dan zondagochtend/avond dat ik tijd heb.
Ik ben online. Alleen nog even m'n friendcode uitvinden. :+ Stuur maar een dm als je tijd hebt.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 16 februari 2014 @ 18:35:48 #104
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_136782303
Jullie kijken ook naar Twitch Plays Pokémon? :D Ik vind 't geweldig om te zien. Het leukste is dat ze allemaal huilen als Pidgeotto doodgaat terwijl ze het volledig aan zichzelf te danken hebben _O-
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zondag 16 februari 2014 @ 18:37:03 #105
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136782339
quote:
10s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:35 schreef Faux. het volgende:
Jullie kijken ook naar Twitch Plays Pokémon? :D Ik vind 't geweldig om te zien. Het leukste is dat ze allemaal huilen als Pidgeotto doodgaat terwijl ze het volledig aan zichzelf te danken hebben _O-
Nietechtwhoops
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zondag 16 februari 2014 @ 19:13:56 #106
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136783513
quote:
10s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:35 schreef Faux. het volgende:
Jullie kijken ook naar Twitch Plays Pokémon? :D Ik vind 't geweldig om te zien. Het leukste is dat ze allemaal huilen als Pidgeotto doodgaat terwijl ze het volledig aan zichzelf te danken hebben _O-
Gaat echt helemaal nergens over :') :D
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  zondag 16 februari 2014 @ 19:17:46 #107
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_136783658
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 19:13 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Gaat echt helemaal nergens over :') :D
Zijn net uit de Rock Tunnel. Zal nog ruim een dag duren voordat ze bij Erika aankomen _O-

Wel echt een geniaal idee trouwens.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zondag 16 februari 2014 @ 19:22:59 #108
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136783866
quote:
14s.gif Op zondag 16 februari 2014 19:17 schreef Faux. het volgende:

[..]

Zijn net uit de Rock Tunnel. Zal nog ruim een dag duren voordat ze bij Erika aankomen _O-

Wel echt een geniaal idee trouwens.
_O- :+ 8)7 Dat krijg ik ervan
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  zondag 16 februari 2014 @ 19:43:22 #109
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136784676


[ Bericht 100% gewijzigd door SGYENZO op 16-02-2014 19:43:57 ]
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zondag 16 februari 2014 @ 19:46:38 #110
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136784813
Woah dit is vette shit
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zondag 16 februari 2014 @ 20:42:10 #111
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_136787145
Ik heb mezelf - met veel moeite - toegevoegd aan de wiki.
Grasssafari met Ivysaur, Pansage en nog een andere.
Meld het even als je me wilt toevoegen, dan voeg ik jou ook toe. :)
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 16 februari 2014 @ 20:45:42 #112
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136787363
Ben officieel van Electric naar Fire overgestapt.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zondag 16 februari 2014 @ 20:46:26 #113
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_136787405
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:45 schreef SGYENZO het volgende:
Ben officieel van Electric naar Fire overgestapt.
Waarmee? Als favoriete type?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 16 februari 2014 @ 20:49:58 #114
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136787666
Team:
-Reshiram
-Volcarona
-Arcanine
-Charizard
-Talonflame

en Inkay omdat ik moet chain fishen _O-
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zondag 16 februari 2014 @ 20:51:43 #115
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136787773
quote:
5s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:46 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Waarmee? Als favoriete type?
Was eerst Electric trainer :Y
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_136793665
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:51 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Was eerst Electric trainer :Y
Wut, waarom? Wat heb je daaraan :P
Ga weg
  zondag 16 februari 2014 @ 22:25:54 #117
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_136793823
Kutbeesten, geef me een ei. Meer dan 2000 stappen gezet en nog steeds niks. :(
De ene keer heb je na een paar stappen al een ei en de andere keer moet je >5000 stappen zetten.
/firstworldproblems
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 16 februari 2014 @ 22:42:26 #118
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136794806
quote:
11s.gif Op zondag 16 februari 2014 22:23 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Wut, waarom? Wat heb je daaraan :P
Vond t wel interessant om een type te trainen.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_136795167
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 22:42 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Vond t wel interessant om een type te trainen.
Battle je ook met maar één type?
Ga weg
  zondag 16 februari 2014 @ 22:51:33 #120
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136795325
quote:
11s.gif Op zondag 16 februari 2014 22:48 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Battle je ook met maar één type?
:Y
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_136795495
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 22:51 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

:Y
Ik wil nog altijd wel een keer met je battlen maar denk je niet dat je een nadeel hebt als je maar één type gebruikt? :P
Ga weg
  zondag 16 februari 2014 @ 23:03:16 #122
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136795896
quote:
14s.gif Op zondag 16 februari 2014 22:55 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ik wil nog altijd wel een keer met je battlen maar denk je niet dat je een nadeel hebt als je maar één type gebruikt? :P
Ik struggle er wel doorheen _O- //vooral met een lvl 100 Volcarona maar laten we dat vergeten
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zondag 16 februari 2014 @ 23:06:58 #123
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136796089
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 22:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Kutbeesten, geef me een ei. Meer dan 2000 stappen gezet en nog steeds niks. :(
De ene keer heb je na een paar stappen al een ei en de andere keer moet je >5000 stappen zetten.
/firstworldproblems
Is gewoon een fixed aantal hoor :@

edit: nvm kan niet lezen :P
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136796433
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:03 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Ik struggle er wel doorheen _O- //vooral met een lvl 100 Volcarona maar laten we dat vergeten
Ik ga even douchen en dan battle?
Ga weg
pi_136797473
Holy shit, vandaag 5 shinies :o
pi_136798742
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:32 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Holy shit, vandaag 5 shinies :o
Goddamn, allemaal gebreed?
Ga weg
pi_136799507


*O*
gr gr
pi_136800516
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 00:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]

*O*
Vet
Ga weg
  maandag 17 februari 2014 @ 03:34:43 #129
202546 Baszh
The Dude abides
pi_136800770
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_136800784
Genesect en Mega Lucario naar Ubers.
Genesect ok, begrijpelijk maar Mega Luke?
Ga weg
pi_136801717
quote:
10s.gif Op maandag 17 februari 2014 00:06 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Goddamn, allemaal gebreed?
Nope, 2 via Wondertrade, 2 Friend Safari en 1 Random Encounter *O*
pi_136802942
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 00:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]

*O*
Echt een aanrader om te doen, vooral lachen met 3 mannen en 3 vrouwen. Let wel, je bent echt heel snel dronken. (3x gedaan, 1x met 3 mannen hebben we het einde gehaald. De andere keren waren we dronken bij Brock)

Deel 2 is trouwens nog erger.
  maandag 17 februari 2014 @ 10:19:43 #133
238711 Mr_Brownz
is niet bruin
pi_136803359
Jezus wat een pure tering dat play pokemon met z'n alle
Hoe de F komt die pidgeot op lvl 42 :P

Net een Random Cut op een gras patch :D
Ook de uitspraak: Pidgeot+firestone=moltres <3
pi_136803965
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 10:00 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Echt een aanrader om te doen, vooral lachen met 3 mannen en 3 vrouwen. Let wel, je bent echt heel snel dronken. (3x gedaan, 1x met 3 mannen hebben we het einde gehaald. De andere keren waren we dronken bij Brock)

Deel 2 is trouwens nog erger.
Ja, hij is echt dodelijk volgens mij, als je ziet hoe vaak je moet drinken. Dat moet je echt met hele kleine shotjes doen wil je Pokémon Master worden.

Wij willen van de zomer 2 auto's kopen met een paar man en een roadtrip gaan maken. Het geniale idee om deze drinking game groot op sticketformaat te printen en vervolgens op de motorkap te plakken is al geopperd. :D
gr gr
pi_136804063
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 10:45 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Ja, hij is echt dodelijk volgens mij, als je ziet hoe vaak je moet drinken. Dat moet je echt met hele kleine shotjes doen wil je Pokémon Master worden.

Wij willen van de zomer 2 auto's kopen met een paar man en een roadtrip gaan maken. Het geniale idee om deze drinking game groot op sticketformaat te printen en vervolgens op de motorkap te plakken is al geopperd. :D
Haha, die is gaaf. Doen, maar dan wel foto's maken en hier delen ;)
pi_136806033
quote:
13s.gif Op maandag 17 februari 2014 03:50 schreef Nikmans het volgende:
Genesect en Mega Lucario naar Ubers.
Genesect ok, begrijpelijk maar Mega Luke?
Echte fagets. :(
  maandag 17 februari 2014 @ 12:02:44 #137
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_136806077
Kijken jullie ook de Twitch Plays?

SPOILER: RIP Abby en Jay Leno
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_136806108
quote:
10s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:02 schreef Ugjerke het volgende:
Kijken jullie ook de Twitch Plays?

SPOILER: RIP Abby en Jay Leno
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never forget :'(
  maandag 17 februari 2014 @ 12:13:50 #139
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136806415
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 10:45 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Ja, hij is echt dodelijk volgens mij, als je ziet hoe vaak je moet drinken. Dat moet je echt met hele kleine shotjes doen wil je Pokémon Master worden.

Wij willen van de zomer 2 auto's kopen met een paar man en een roadtrip gaan maken. Het geniale idee om deze drinking game groot op sticketformaat te printen en vervolgens op de motorkap te plakken is al geopperd. :D
_O_
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  maandag 17 februari 2014 @ 12:28:18 #140
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136806875


:)
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  maandag 17 februari 2014 @ 12:43:00 #141
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_136807332
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:03 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Never forget :'(
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  maandag 17 februari 2014 @ 13:20:40 #142
238711 Mr_Brownz
is niet bruin
pi_136808361
''So lets toss away TM megadrain''
pi_136811720
quote:
Waar kijk ik naar?
Ga weg
  maandag 17 februari 2014 @ 14:41:18 #144
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_136811879
quote:
10s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:02 schreef Ugjerke het volgende:
Kijken jullie ook de Twitch Plays?

SPOILER: RIP Abby en Jay Leno
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was erbij toen het gebeurde _O-
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_136811907
quote:
10s.gif Op maandag 17 februari 2014 14:41 schreef Faux. het volgende:

[..]

Ik was erbij toen het gebeurde _O-
Ik ook, ik zat helemaal te smeken om weg te gaan van de PC en furieus 'b' te typen in de chat maar het was al te laat :'(
  maandag 17 februari 2014 @ 14:43:08 #146
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_136811941
Ik hoop trouwens in de namiddag ons eigen FOK! speelt Pokémon gereed te hebben ^O^
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  maandag 17 februari 2014 @ 15:12:17 #147
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_136813209
quote:
10s.gif Op maandag 17 februari 2014 14:41 schreef Faux. het volgende:

[..]

Ik was erbij toen het gebeurde _O-
Ik ook, ik zat echt te hopen op een flink aantal b'tjes! :D

Maar het mocht niet baten, al zouden er geen mensen met kwade bedoelingen zijn, dan was het alsnog overladen door de a'tjes die ingetypt werden op de PC uberhaupt te openen. ;(


quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 14:42 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Ik ook, ik zat helemaal te smeken om weg te gaan van de PC en furieus 'b' te typen in de chat maar het was al te laat :'(
We hadden een extra slot nodig en de Daycare werkte echt niet. ;(

Gelukkig is de profeet er nog.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  maandag 17 februari 2014 @ 15:22:50 #148
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136813656
Shiny duskull hatched :D 5ivs.. mist ie ook echt defense :(
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  maandag 17 februari 2014 @ 15:43:55 #149
238711 Mr_Brownz
is niet bruin
pi_136814549
Om shinies te breeden moet je gewoon geluk hebben toch? ik breed mn gek aan phions,deerlings,duskulls (toevallig ook) :P
  maandag 17 februari 2014 @ 15:50:27 #150
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136814761
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 15:43 schreef Mr_Brownz het volgende:
Om shinies te breeden moet je gewoon geluk hebben toch? ik breed mn gek aan phions,deerlings,duskulls (toevallig ook) :P
Ja, ik ga niet blijven breeden tot een shiny.. Gewoon goede karma ;)
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136814865
Wat een frustratie is pokebank. :{ Constant cartridges wisselen is niet tof.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  maandag 17 februari 2014 @ 16:22:11 #152
238711 Mr_Brownz
is niet bruin
pi_136816004
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 15:50 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Ja, ik ga niet blijven breeden tot een shiny.. Gewoon goede karma ;)
Netjes, ik ben ook al een tijdje aan het breeden maar geen enkele shiny nog, wel sinds gister een japanse Deoxys in mijn bezit ook :D
pi_136816011
quote:
8s.gif Op maandag 17 februari 2014 15:53 schreef Seikcid het volgende:
Wat een frustratie is pokebank. :{ Constant cartridges wisselen is niet tof.
Wacht maar tot je 30 boxen hebt gesorteerd, en vervolgens de verbinding wegvalt als je de aanpassingen op wilt slaan. ;(
  maandag 17 februari 2014 @ 16:26:07 #154
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136816109
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 16:22 schreef Mr_Brownz het volgende:

[..]

Netjes, ik ben ook al een tijdje aan het breeden maar geen enkele shiny nog, wel sinds gister een japanse Deoxys in mijn bezit ook :D
Hehe, maar shiny 6iv ditto O+
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  maandag 17 februari 2014 @ 16:43:05 #155
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_136816720
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  maandag 17 februari 2014 @ 16:58:43 #156
238711 Mr_Brownz
is niet bruin
pi_136817324
lmao nice, de eerste fire stone was al getossed :P
  maandag 17 februari 2014 @ 18:44:18 #157
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136820737
Holy shit het is ze gelukt om Eevee te evolven. :o
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  maandag 17 februari 2014 @ 18:44:44 #158
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136820754
Wilt er iemand nou battlen _O-
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  maandag 17 februari 2014 @ 18:45:48 #159
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136820801
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 18:44 schreef SGYENZO het volgende:
Wilt er iemand nou battlen _O-
geef me 10 minuten ofzo :P
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  maandag 17 februari 2014 @ 18:45:56 #160
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136820803
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 16:22 schreef Syntos het volgende:

[..]

Wacht maar tot je 30 boxen hebt gesorteerd, en vervolgens de verbinding wegvalt als je de aanpassingen op wilt slaan. ;(
Niet om de box opslaan :')
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  maandag 17 februari 2014 @ 18:46:28 #161
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136820820
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 18:45 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

geef me 10 minuten ofzo :P
Yay! Heb ik je al in m'n lijst staan trouwens?
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  maandag 17 februari 2014 @ 18:47:25 #162
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136820855
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 18:46 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Yay! Heb ik je al in m'n lijst staan trouwens?
Weet nie, wat is je ign? John Kramer hier :D :')
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136821104
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 18:45 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Niet om de box opslaan :')
Lesje geleerd ja. 8)7
  maandag 17 februari 2014 @ 19:33:23 #164
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136822497
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 18:47 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Weet nie, wat is je ign? John Kramer hier :D :')
Chizu hier. Heb je er nog niet in staan, kijk wel ff in de lijst.
Die van mij is
quote:
0619 - 4450 - 4979
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  maandag 17 februari 2014 @ 19:35:06 #165
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136822552
Heb btw Mewtwo met een Mewtwonite X binnen weten te slepen _O_

Heb nu dus Mega Mewtwo X en Y _O_
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  maandag 17 februari 2014 @ 19:38:37 #166
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136822719
Toegevoegd, Izzy ;).
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  maandag 17 februari 2014 @ 19:42:07 #167
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136822852
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 19:38 schreef SGYENZO het volgende:
Toegevoegd, Izzy ;).
Ju, same. Maar moet nu weg :P
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  maandag 17 februari 2014 @ 19:43:17 #168
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_136822901
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 19:42 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Ju, same. Maar moet nu weg :P
Komt nog wel ^O^
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_136824179
Eevee heeft voor al deze ellende gezorgd :'(
  maandag 17 februari 2014 @ 20:12:13 #170
422485 Chizu
Pokemon Master
pi_136824224
Ja ben ik weer
ik was SGY maar nu Chizu so hi
Hier met die kaas.
  maandag 17 februari 2014 @ 20:40:20 #171
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_136825469
DM als je FOK! speelt Pokemon wil betatesten :D
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  maandag 17 februari 2014 @ 20:46:09 #172
422485 Chizu
Pokemon Master
pi_136825711
quote:
14s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:40 schreef Faux. het volgende:
DM als je FOK! speelt Pokemon wil betatesten :D
Hoi Faux., ik kan niet DM'en nog maar ik wil wel betatesten! :W
Hier met die kaas.
  maandag 17 februari 2014 @ 20:48:20 #173
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_136825819
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:46 schreef Chizu het volgende:

[..]

Hoi Faux., ik kan niet DM'en nog maar ik wil wel betatesten! :W
top :) Kan je DM's ontvangen?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  maandag 17 februari 2014 @ 20:51:23 #174
422485 Chizu
Pokemon Master
pi_136825951
quote:
14s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:48 schreef Faux. het volgende:

[..]

top :) Kan je DM's ontvangen?
Nou ja, stuur maar naar SGYENZO :Y
Hier met die kaas.
pi_136832540
Weer een shiny rijker. Zubat :')
  dinsdag 18 februari 2014 @ 00:20:04 #176
422485 Chizu
Pokemon Master
pi_136834957
I did it _O_
Hier met die kaas.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 00:36:07 #177
238711 Mr_Brownz
is niet bruin
pi_136835342
Kan mijn zapdos shiny zijn ? Hij is geel/zwart gewoon maar elke keer als hij in het veld komt krijgt hij die glinsters even om hem heen?

Stomme vraag misschien, want bij andere legandaries lijk ik dat niet te hebben
  dinsdag 18 februari 2014 @ 00:39:05 #178
422485 Chizu
Pokemon Master
pi_136835396
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 00:36 schreef Mr_Brownz het volgende:
Kan mijn zapdos shiny zijn ? Hij is geel/zwart gewoon maar elke keer als hij in het veld komt krijgt hij die glinsters even om hem heen?

Stomme vraag misschien, want bij andere legandaries lijk ik dat niet te hebben
Dat zou heel goed kunnen. Shiny Zapdos is iets donkerder geel dan de gewone dus ik denk t wel ja :s) Lucky bitch _O-
Hier met die kaas.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 00:40:41 #179
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136835419
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 00:36 schreef Mr_Brownz het volgende:
Kan mijn zapdos shiny zijn ? Hij is geel/zwart gewoon maar elke keer als hij in het veld komt krijgt hij die glinsters even om hem heen?

Stomme vraag misschien, want bij andere legandaries lijk ik dat niet te hebben
Als hij shiny is staat er bij markings een extra rood sterretje bij
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  dinsdag 18 februari 2014 @ 00:49:17 #180
238711 Mr_Brownz
is niet bruin
pi_136835540


rode ster staat er bij summary in het scherm
  dinsdag 18 februari 2014 @ 00:50:29 #181
422485 Chizu
Pokemon Master
pi_136835571
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 00:49 schreef Mr_Brownz het volgende:
[ afbeelding ]

rode ster staat er bij summary in het scherm
Pretty obvious
Hier met die kaas.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 00:51:41 #182
238711 Mr_Brownz
is niet bruin
pi_136835594
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 00:50 schreef Chizu het volgende:

[..]

Pretty obvious
Sorry blijkbaar mn eerste shiny vandaar :P
  dinsdag 18 februari 2014 @ 00:53:02 #183
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136835620
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 00:51 schreef Mr_Brownz het volgende:

[..]

Sorry blijkbaar mn eerste shiny vandaar :P
Ruilen voor een pidgey? #TeamPidgeot
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  dinsdag 18 februari 2014 @ 00:53:47 #184
422485 Chizu
Pokemon Master
pi_136835635
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 00:53 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Ruilen voor een pidgey? #TeamPidgeot
_O-
Hier met die kaas.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 00:54:23 #185
238711 Mr_Brownz
is niet bruin
pi_136835643
Haha neen bedankt vind hem wel mooi zo was hem aan het trainen (sinds vandaag uit de bank) en het viel me op
  dinsdag 18 februari 2014 @ 00:54:32 #186
422485 Chizu
Pokemon Master
pi_136835645
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 00:51 schreef Mr_Brownz het volgende:

[..]

Sorry blijkbaar mn eerste shiny vandaar :P
* Chizu steekt al zijn legendaries naar je uit
Hier met die kaas.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 00:55:58 #187
238711 Mr_Brownz
is niet bruin
pi_136835676
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 00:54 schreef Chizu het volgende:

[..]

* Chizu steekt al zijn legendaries naar je uit
Wil hem toch wel graag houden, volgens mij heb ik deze trouwens verkregen dmv trade een hele tijd geleden voor mn zyangade(dinges)
  dinsdag 18 februari 2014 @ 00:58:26 #188
422485 Chizu
Pokemon Master
pi_136835708
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 00:55 schreef Mr_Brownz het volgende:

[..]

Wil hem toch wel graag houden, volgens mij heb ik deze trouwens verkregen dmv trade een hele tijd geleden voor mn zyangade(dinges)
:D
Hier met die kaas.
pi_136836828
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 00:58 schreef Chizu het volgende:

[..]

:D
Ik wil nog altijd wel battlen
Ga weg
  dinsdag 18 februari 2014 @ 10:35:54 #190
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136840366
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 04:14 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ik wil nog altijd wel battlen
Motte komme vandaag. Vandaag is de dag dat jij niet meer bent.
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136851900
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 10:35 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Motte komme vandaag. Vandaag is de dag dat jij niet meer bent.
Let's go?
Ga weg
  dinsdag 18 februari 2014 @ 15:42:57 #192
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136852348
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 15:34 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Let's go?
Ok
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136852437
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 15:42 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Ok
Even mijn 3DS pakken en mijn team anders inrichten, zonder Genesect ;( Hold on, 2 min
Ga weg
  dinsdag 18 februari 2014 @ 15:47:09 #194
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136852559
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 15:44 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Even mijn 3DS pakken en mijn team anders inrichten, zonder Genesect ;( Hold on, 2 min
Ben nog ff bezig met een rating battle
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136852608
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 15:47 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Ben nog ff bezig met een rating battle
Prima ^O^ Ik kijk even wat ik überhaupt wil spelen nu
Ga weg
  dinsdag 18 februari 2014 @ 15:54:17 #196
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136852922
Wow, Breloom is echt aids om tegen te vechten. Spore :')
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136852939
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 15:54 schreef CapnIzzy het volgende:
Wow, Breloom is echt aids om tegen te vechten. Spore :')
Poison Heal Breloom zo oldschool
Ga weg
  dinsdag 18 februari 2014 @ 15:55:17 #198
422485 Chizu
Pokemon Master
pi_136852976
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij geeft Razor Leaf 95% van alle keren een crit?
Hier met die kaas.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 15:56:15 #199
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136853025
Sharp-edged leaves are launched to slash at the foe. It has a high critical-hit ratio. :P
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136853035
Maar vijf pokemon in mijn team, wacht
Ga weg
pi_136854015
85% is niet genoeg
Ga weg
pi_136854553
Nouja goed gespeeld, vanavond wil ik er nog wel een
Ga weg
  dinsdag 18 februari 2014 @ 16:21:37 #203
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136854632
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:21 schreef Nikmans het volgende:
Nouja goed gespeeld, vanavond wil ik er nog wel een
:*
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136854710
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:21 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

:*
Will-o-Wisp 15% kans om te raken, Serene Grace Airslash 5% kans op flinch, oid
Ga weg
  dinsdag 18 februari 2014 @ 16:24:51 #205
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136854919
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:22 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Will-o-Wisp 15% kans om te raken, Serene Grace Airslash 5% kans op flinch, oid
Ik ga misschien Aerodactyl @ razor fang doen (iron head/rock slide ~42% flinch :+z) . Maar mega is ook wel grappig :P
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136855053
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:24 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Ik ga misschien Aerodactyl @ razor fang doen (iron head/rock slide ~42% flinch :+z) . Maar mega is ook wel grappig :P
Die Aerodactyl was wel goed ja, sowieso die Talonflame lastminute gauw in mijn team duwen was niet zo'n succes
Ga weg
  dinsdag 18 februari 2014 @ 16:27:05 #207
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136855081
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:26 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Die Aerodactyl was wel goed ja, sowieso die Talonflame lastminute gauw in mijn team duwen was niet zo'n succes
Zonder Aerodactyl was het RIP aan de nabestaanden
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136855273
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:27 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Zonder Aerodactyl was het RIP aan de nabestaanden
Nouja, ergens rond etenstijd ofzo nog een potje?
Sowieso moet er meer gebattled worden hier _O_
Ga weg
  dinsdag 18 februari 2014 @ 16:32:10 #209
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136855449
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:29 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Nouja, ergens rond etenstijd ofzo nog een potje?
Sowieso moet er meer gebattled worden hier _O_
Denk het niet, misschien later op de avond ;)
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  dinsdag 18 februari 2014 @ 16:39:28 #210
422485 Chizu
Pokemon Master
pi_136856199
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 15:56 schreef CapnIzzy het volgende:
Sharp-edged leaves are launched to slash at the foe. It has a high critical-hit ratio. :P
Ah, vandaar. Kan nergens move descriptions vinden in Red.
Hier met die kaas.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 16:39:54 #211
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136856231
Nikmans vs. CapnIzzy (1-0)

UEUW-WWWW-WWW5-L4G3 (1-1)
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136860807
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:39 schreef Chizu het volgende:

[..]

Ah, vandaar. Kan nergens move descriptions vinden in Red.
Normaal crit je 1 uit 16 hits (ongeveer), pak em beet 6%, met een 'stage' hogere critrating wordt dat 1/8 dus pak em beet 12%
Ga weg
  dinsdag 18 februari 2014 @ 18:24:21 #213
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_136860944
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 18:30:26 #214
238711 Mr_Brownz
is niet bruin
pi_136861145
Ik heb een pokerus geďnfecteerde cobalion, was dat een goed iets, verdubbelde punten ofzo ? En heeft dit ook negatieve kanten (voordat ik al mn legendaries probeer te infecteren :P )
  dinsdag 18 februari 2014 @ 18:32:41 #215
238711 Mr_Brownz
is niet bruin
pi_136861217
Wooot shiny jigglypuff lvl 48 gevonden in mn bank
  dinsdag 18 februari 2014 @ 18:34:26 #216
422485 Chizu
Pokemon Master
pi_136861287
quote:
Fauxje als ik op enter druk komt er een nieuwe regel. (Chrome)
Hier met die kaas.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 18:49:12 #217
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_136861841
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:30 schreef Mr_Brownz het volgende:
Ik heb een pokerus geďnfecteerde cobalion, was dat een goed iets, verdubbelde punten ofzo ? En heeft dit ook negatieve kanten (voordat ik al mn legendaries probeer te infecteren :P )
Ja, dan krijgt hij dubbele EV's. Een Golbat geeft normaal gesproken 2 Speed EV's en als je Pokémon PokéRus heeft, geeft hij 4 Speed EV's.
Het is wel handig om een aantal Pokémon te besmetten en ze dan in de box te laten, want dat kunnen ze nog andere Pokémon infecteren. Als je ze in je party houdt, is het na een tijdje (een X aantal uren) niet meer overdraagbaar.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 18 februari 2014 @ 20:17:16 #218
238711 Mr_Brownz
is niet bruin
pi_136865891
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:49 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ja, dan krijgt hij dubbele EV's. Een Golbat geeft normaal gesproken 2 Speed EV's en als je Pokémon PokéRus heeft, geeft hij 4 Speed EV's.
Het is wel handig om een aantal Pokémon te besmetten en ze dan in de box te laten, want dat kunnen ze nog andere Pokémon infecteren. Als je ze in je party houdt, is het na een tijdje (een X aantal uren) niet meer overdraagbaar.
Thank u very much.
Zojuist een aantal legendaries besmet, zo ook nog even wat standaard pokemons doen voor in de box :D
Hoorde dat pokerus nog best rare is, heb je zelf een besmette pokemon nodig om dit te verspreiden?
  dinsdag 18 februari 2014 @ 20:19:46 #219
422485 Chizu
Pokemon Master
pi_136866041
BOA (Box Overdraagbare Aandoening) _O-
Hier met die kaas.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 20:21:06 #220
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_136866132
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:17 schreef Mr_Brownz het volgende:

[..]

Thank u very much.
Zojuist een aantal legendaries besmet, zo ook nog even wat standaard pokemons doen voor in de box :D
Hoorde dat pokerus nog best rare is, heb je zelf een besmette pokemon nodig om dit te verspreiden?
Jup, je moet een Pokémon met nog overdraagbare PokéRus in je party hebben om de andere Pokémon in je party te kunnen besmetten.
In Pearl had ik een Zubat gevangen en die bleek PokéRus te hebben. :D
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 18 februari 2014 @ 20:25:54 #221
238711 Mr_Brownz
is niet bruin
pi_136866431
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:21 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Jup, je moet een Pokémon met nog overdraagbare PokéRus in je party hebben om de andere Pokémon in je party te kunnen besmetten.
In Pearl had ik een Zubat gevangen en die bleek PokéRus te hebben. :D
He he pokemons met een Soa, thanks trouwens.
Heb je nog een pokerus nodig ?
Ik ga zo namelijk een hoop infecteren :D
  dinsdag 18 februari 2014 @ 20:28:20 #222
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_136866548
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:25 schreef Mr_Brownz het volgende:

[..]

He he pokemons met een Soa, thanks trouwens.
Heb je nog een pokerus nodig ?
Ik ga zo namelijk een hoop infecteren :D
Ik heb het al in meerdere spellen. In Heart Gold van een onbekende Pokémon die ik had gevangen, In X door een Weedle of Caterpie die ik had gevangen ( :') ) en met de transporter heb ik het nu ook in White 2.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 18 februari 2014 @ 20:35:30 #223
238711 Mr_Brownz
is niet bruin
pi_136866931
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:28 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik heb het al in meerdere spellen. In Heart Gold van een onbekende Pokémon die ik had gevangen, In X door een Weedle of Caterpie die ik had gevangen ( :') ) en met de transporter heb ik het nu ook in White 2.
Haha beter, ik las dat ze moeilijker tegen te komen zijn als shinies (in het wild).
Maar ja heb je er één kan je alles besmetten :D
pi_136876272
Battle? Iemand?
Ga weg
pi_136914388
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 23:09 schreef Nikmans het volgende:
Battle? Iemand?
Ga weg
pi_136921303
quote:
6s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:23 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ik zal vanavond mn DS wel weer een keer aanzetten voor je ;)

Ik heb niet echt een 6v6 team, maar oke!

Edit: Ik hou me trouwens niet aan Smogon regels, gewoon aan de regels die rated battles ook hanteren. Niet haten dus als ik banned abilities heb
  donderdag 20 februari 2014 @ 17:04:21 #227
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136934696
quote:
6s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:23 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Lets go?
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136935071
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:04 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Lets go?
Ja fuck, over een uur ofzo ok?
Ga weg
  donderdag 20 februari 2014 @ 17:24:06 #229
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136935402
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:16 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ja fuck, over een uur ofzo ok?
Ja gvd. :o
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136942529
Iemand battle?
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:43:44 #231
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136957033
Heeft er hier iemand een Qwilfish?
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_136964296
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:43 schreef CapnIzzy het volgende:
Heeft er hier iemand een Qwilfish?
Heb er eentje voor je gebreed. Wat is je IGN/FC?

[ Bericht 2% gewijzigd door Syntos op 21-02-2014 10:09:16 ]
  vrijdag 21 februari 2014 @ 12:06:55 #233
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_136968538
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:59 schreef Syntos het volgende:

[..]

Heb er eentje voor je gebreed. Wat is je IGN/FC?
3754-8098-9185 JOHN KRAMER
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:51:40 #234
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_136981899
Loopt gisteren White 2 ook al vast. Kutspellen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 22 februari 2014 @ 03:18:33 #235
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_137004343
Heeft er hier iemand een rain dish tentacool/cruel?
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  zaterdag 22 februari 2014 @ 16:18:49 #236
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_137017081
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:59 schreef Syntos het volgende:

[..]

Heb er eentje voor je gebreed. Wat is je IGN/FC?
Shiny Qwilfish :D helaas poison point ability :(
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  zaterdag 22 februari 2014 @ 16:28:00 #237
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_137017596
Lol wtf weer een shiny qwilfish :9~

Deze wel swift swim ability, snel ivs checken

4ivs tho -sp.a -sp.d :(
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_137019420
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 16:18 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Shiny Qwilfish :D helaas poison point ability :(
Shiny Qwilfish ziet eruit alsof hij zelf vergiftigd is. _O-
  zaterdag 22 februari 2014 @ 17:46:39 #239
422485 Chizu
Pokemon Master
pi_137020495
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 17:12 schreef Syntos het volgende:

[..]

Shiny Qwilfish ziet eruit alsof hij zelf vergiftigd is. _O-
[ afbeelding ]
Shiny Qwilfish is het poison point zelve _O-
Hier met die kaas.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 17:47:41 #240
422485 Chizu
Pokemon Master
pi_137020529
Op een of andere manier m'n moeder overgehaald _O-

Mag een GBA SP kopen _O_
Hier met die kaas.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 18:01:47 #241
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_137020970
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 17:47 schreef Chizu het volgende:
Op een of andere manier m'n moeder overgehaald _O-

Mag een GBA SP kopen _O_
Waarom niet 3ds :P
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_137023279
Ff vraagje over Pokemon X voor de ds. Kan je dat spel alleen maar in je eentje spelen? Ik bedoel, mijn vriend heeft zijn spel gesaved en nu kan ik volgens mij niet mijn eigen spel starten. Of kan dat nog wel ergens? Vind het een beetje dom om voor mezelf ook dat spel te kopen :{
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 22 februari 2014 @ 19:21:21 #243
176766 crew  zoem
zoemt
pi_137023373
Er kan maar één savegame tegelijkertijd opgeslagen worden.
pi_137023401
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 19:21 schreef zoem het volgende:
Er kan maar één savegame tegelijkertijd opgeslagen worden.
;(
  zaterdag 22 februari 2014 @ 19:29:36 #245
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_137023689
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 19:22 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

;(
:N
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_137028372
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 19:21 schreef zoem het volgende:
Er kan maar één savegame tegelijkertijd opgeslagen worden.
Meest achterlijke ooit. In Pokemon red en blue ok. Maar nú nog.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_137028698
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 21:10 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Meest achterlijke ooit. In Pokemon red en blue ok. Maar nú nog.
Je verkoopt er wel meer games mee.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 22:32:33 #248
422485 Chizu
Pokemon Master
pi_137032006
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 18:01 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Waarom niet 3ds :P
Omdat die geen GBC games kan spelen :{
Überhaupt niet eens GBA games :')

Heb er trouwens wel een hoor.
Hier met die kaas.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 22:33:23 #249
422485 Chizu
Pokemon Master
pi_137032044
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 19:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ff vraagje over Pokemon X voor de ds. Kan je dat spel alleen maar in je eentje spelen? Ik bedoel, mijn vriend heeft zijn spel gesaved en nu kan ik volgens mij niet mijn eigen spel starten. Of kan dat nog wel ergens? Vind het een beetje dom om voor mezelf ook dat spel te kopen :{
Ooit Pokémon gespeeld? :P
Hier met die kaas.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 22:34:36 #250
422485 Chizu
Pokemon Master
pi_137032092
Iemand battlen?
Hier met die kaas.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 22:36:40 #251
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_137032179
Iemand neuken?
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  zaterdag 22 februari 2014 @ 22:37:30 #252
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_137032206
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 21:10 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Meest achterlijke ooit. In Pokemon red en blue ok. Maar nú nog.
er zijn mensen die daarom de andere versie kopen
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 22:37:42 #253
422485 Chizu
Pokemon Master
pi_137032214
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 22:36 schreef dikkedaniel het volgende:
Iemand neuken?
Ga maar weer weg :{w
Hier met die kaas.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 22:38:05 #254
422485 Chizu
Pokemon Master
pi_137032231
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 22:37 schreef Faux. het volgende:

[..]

er zijn mensen die daarom de andere versie kopen
Ditx10000
Hier met die kaas.
pi_137032552
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 22:37 schreef Faux. het volgende:

[..]

er zijn mensen die daarom de andere versie kopen
Snap ik, maar dat betekend niet dat ik het er mee eens ben :P Zakelijk een prima keus natuurlijk.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  zondag 23 februari 2014 @ 00:03:46 #256
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_137035151
Carnifex.
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  zondag 23 februari 2014 @ 00:10:20 #257
422485 Chizu
Pokemon Master
pi_137035295
quote:
14s.gif Op zondag 23 februari 2014 00:03 schreef CapnIzzy het volgende:
Carnifex.
#Dodo _O-

Lugia en Ho-Oh zijn legit uit Soul Silver, maar alleen met shiny cheat ;)
Hier met die kaas.
  zondag 23 februari 2014 @ 00:10:29 #258
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_137035298
Ook echt een Shiny Groudon gekregen via GTS voor een Yveltal :') Heb die Shiny Groudon maar weer in de GTS gezet voor een Mew. Ben benieuwd.
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  zondag 23 februari 2014 @ 00:11:10 #259
422485 Chizu
Pokemon Master
pi_137035312
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 00:10 schreef CapnIzzy het volgende:
Ook echt een Shiny Groudon gekregen via GTS voor een Yveltal :') Heb die Shiny Groudon maar weer in de GTS gezet voor een Mew. Ben benieuwd.
Mew _O_
Hier met die kaas.
  zondag 23 februari 2014 @ 00:13:16 #260
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_137035355
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 00:11 schreef Chizu het volgende:

[..]

Mew _O_
Heb je geen ander team?
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  zondag 23 februari 2014 @ 00:14:25 #261
422485 Chizu
Pokemon Master
pi_137035382
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 00:13 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Heb je geen ander team?
Jawel, maar doe tegenwoordig flying :)

Hoe je Carnifex mijn team vloerde ;(
Hier met die kaas.
  zondag 23 februari 2014 @ 00:15:06 #262
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_137035396
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 00:14 schreef Chizu het volgende:

[..]

Jawel, maar doe tegenwoordig flying :)

Hoe je Carnifex mijn team vloerde ;(
Ja dat is kut als je opponent rock heeft en +speed. :P
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  zondag 23 februari 2014 @ 00:16:06 #263
422485 Chizu
Pokemon Master
pi_137035417
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 00:15 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Ja dat is kut als je opponent rock heeft en +speed. :P
Dit. :'( _O-
Hier met die kaas.
  zondag 23 februari 2014 @ 00:16:31 #264
422485 Chizu
Pokemon Master
pi_137035426
Battlen met m'n psychic team?
Hier met die kaas.
  zondag 23 februari 2014 @ 00:16:56 #265
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_137035433
Sure.
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  zondag 23 februari 2014 @ 00:18:08 #266
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_137035461
Ik ben zelf druk bezig met rain dance team :P Politoed met drizzle en zulks. Azumarill/qwilfish/ludicolo/scizor/tentacruel denk ik.
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  zondag 23 februari 2014 @ 00:20:46 #267
422485 Chizu
Pokemon Master
pi_137035535
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 00:18 schreef CapnIzzy het volgende:
Ik ben zelf druk bezig met rain dance team :P Politoed met drizzle en zulks. Azumarill/qwilfish/ludicolo/scizor/tentacruel denk ik.
Nice *G*
Hier met die kaas.
  zondag 23 februari 2014 @ 00:23:55 #268
422485 Chizu
Pokemon Master
pi_137035615
FUCKING SPIKES
Hier met die kaas.
  zondag 23 februari 2014 @ 00:31:16 #269
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_137035780
Zwaardje
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  zondag 23 februari 2014 @ 00:47:02 #270
422485 Chizu
Pokemon Master
pi_137036141
quote:
10s.gif Op zondag 23 februari 2014 00:31 schreef CapnIzzy het volgende:
Zwaardje
Volgens mij deed ik het nog beter met Flying dan Psychic _O- #Triest

Maar ja we zijn 2Fly4U
Hier met die kaas.
  zondag 23 februari 2014 @ 00:52:16 #271
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_137036265
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 00:47 schreef Chizu het volgende:

[..]

Volgens mij deed ik het nog beter met Flying dan Psychic _O- #Triest

Maar ja we zijn 2Fly4U
Ach, je kan constant rock slide spammen tegen flying. En tegen psychic kan je constant shadow sneak spammen.
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  zondag 23 februari 2014 @ 01:11:05 #272
422485 Chizu
Pokemon Master
pi_137036585
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 00:52 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Ach, je kan constant rock slide spammen tegen flying. En tegen psychic kan je constant shadow sneak spammen.
Ho-Oh _O_
Lugia _O_

Lugia kan ik constant gebruiken want Flying/Psychic type
Hier met die kaas.
  zondag 23 februari 2014 @ 01:12:48 #273
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_137036611
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 01:11 schreef Chizu het volgende:

[..]

Ho-Oh _O_
Lugia _O_

Lugia kan ik constant gebruiken want Flying/Psychic type
Die beesten zijn shit :P
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  zondag 23 februari 2014 @ 01:15:57 #274
422485 Chizu
Pokemon Master
pi_137036659
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 01:12 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Die beesten zijn shit :P
Whoooaaat

Johto _O_
Hier met die kaas.
  zondag 23 februari 2014 @ 01:17:41 #275
422485 Chizu
Pokemon Master
pi_137036697
Reviews over regions in emoticons

Kanto _O_
Johto :Y
Hoenn *G*
Sinnoh _O_ _O_ _O_
Unova :{
Kalos ;( :N :{w
Hier met die kaas.
  zondag 23 februari 2014 @ 01:20:16 #276
422485 Chizu
Pokemon Master
pi_137036734
In Generaties:

Gen I _O_
Gen II: :Y
Gen III: *G*
Gen IV: _O_ x1000
Gen V: :{
Gen VI: :N ;( :{w

Ik zweer het echt bij Sinnoh

Sinnoh=Childhood

Kanto natuurlijk ook maar Sinnoh meer.
Hier met die kaas.
  zondag 23 februari 2014 @ 01:25:27 #277
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_137036832
Ja, ze zijn wel leuk alleen kom je er niet zo ver mee :P
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_137047739
Hoe vaak checkt men hier eigenlijk de wiki voor Friend Codes, aangezien ik eerder in dit topic ook al "wie voegt mij toe" zag. Zoek altijd nog wel Friend Safari's om mebezig te houden (2552-1999_2736)

Als die wiki eigenlijk maar 3 keer per jaargecheckt wordt ofzo is het de moeite ook niet waard :')
pi_137048814
Zat na lange tijd weer eens Leaf Green te spelen op de GBA, en was helemaal vergeten wat voor geniale pokemon Lickitung toch is (als in 6de partylid). Niet alleen kan je veel HM's op het beestje los laten, maar 't ding is geestelijk zo traag van begrip dat een 'confuse' aanval op Licki gewoon niet werkt.

  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 23 februari 2014 @ 14:59:43 #280
176766 crew  zoem
zoemt
pi_137049157
quote:
17s.gif Op zondag 23 februari 2014 14:49 schreef Roland. het volgende:
Zat na lange tijd weer eens Leaf Green te spelen op de GBA, en was helemaal vergeten wat voor geniale pokemon Lickitung toch is (als in 6de partylid). Niet alleen kan je veel HM's op het beestje los laten, maar 't ding is geestelijk zo traag van begrip dat een 'confuse' aanval op Licki gewoon niet werkt.

[ afbeelding ]
_O-
  zondag 23 februari 2014 @ 15:08:07 #281
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_137049459
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 14:26 schreef Fsmxi het volgende:
Hoe vaak checkt men hier eigenlijk de wiki voor Friend Codes, aangezien ik eerder in dit topic ook al "wie voegt mij toe" zag. Zoek altijd nog wel Friend Safari's om mebezig te houden (2552-1999_2736)

Als die wiki eigenlijk maar 3 keer per jaargecheckt wordt ofzo is het de moeite ook niet waard :')
Tja, toen het spel net uit was, ging het natuurlijk sneller. Ik heb jou in ieder geval toegevoegd (en iedereen die nu op de wiki staat).
  zondag 23 februari 2014 @ 15:51:16 #282
238711 Mr_Brownz
is niet bruin
pi_137051378
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 00:14 schreef Chizu het volgende:

[..]

Jawel, maar doe tegenwoordig flying :)

Hoe je Carnifex mijn team vloerde ;(
Wtf is een carnifex ?
pi_137052506
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 15:51 schreef Mr_Brownz het volgende:

[..]

Wtf is een carnifex ?
Een metal band blijkbaar. :P
  zondag 23 februari 2014 @ 17:24:55 #284
238711 Mr_Brownz
is niet bruin
pi_137055185
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 16:16 schreef Syntos het volgende:

[..]

Een metal band blijkbaar. :P
Dat was ook het enige wat ik kon vinden, maar het klonk als een pokemon :P
  zondag 23 februari 2014 @ 17:44:36 #285
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_137056087
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 15:51 schreef Mr_Brownz het volgende:

[..]

Wtf is een carnifex ?


[ Bericht 68% gewijzigd door CapnIzzy op 23-02-2014 19:03:55 ]
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_137059740
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 14:26 schreef Fsmxi het volgende:
Hoe vaak checkt men hier eigenlijk de wiki voor Friend Codes, aangezien ik eerder in dit topic ook al "wie voegt mij toe" zag. Zoek altijd nog wel Friend Safari's om mebezig te houden (2552-1999_2736)

Als die wiki eigenlijk maar 3 keer per jaargecheckt wordt ofzo is het de moeite ook niet waard :')
Ik heb je toegevoegd. Ik sta in de wiki.
  zondag 23 februari 2014 @ 19:13:30 #287
422485 Chizu
Pokemon Master
pi_137060946
Vecht nu echt tegen een kuttrainer _O-

Iemand battlen?
Hier met die kaas.
  zondag 23 februari 2014 @ 19:16:12 #288
422485 Chizu
Pokemon Master
pi_137061101
Aaaa Izzy is online

even inviten
Hier met die kaas.
  zondag 23 februari 2014 @ 19:21:08 #289
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_137061392
Equinox :D
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  zondag 23 februari 2014 @ 19:22:51 #290
238711 Mr_Brownz
is niet bruin
pi_137061500
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 17:44 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Shit man even aero, got me fooled hoge speed stats
  zondag 23 februari 2014 @ 19:23:21 #291
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_137061534
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 19:22 schreef Mr_Brownz het volgende:

[..]

Shit man even aero, got me fooled hoge speed stats
Die mega is echt bizar richting de 500 op lvl 100 :D
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  zondag 23 februari 2014 @ 19:37:01 #292
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_137062396
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 03:18 schreef CapnIzzy het volgende:
Heeft er hier iemand een rain dish tentacool/cruel?
Nog steeds op zoek :)
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  zondag 23 februari 2014 @ 19:45:30 #293
422485 Chizu
Pokemon Master
pi_137062946
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 19:21 schreef CapnIzzy het volgende:
Equinox :D
Complimenten voor je Protect-Toxic techniek ^O^.
Hier met die kaas.
  zondag 23 februari 2014 @ 19:46:56 #294
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_137063042
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 19:45 schreef Chizu het volgende:

[..]

Complimenten voor je Protect-Toxic techniek ^O^.
Payback is alleen minder :( Had er eerst curse op zitten, maar liever een redelijke STAB dan. Maar in Gen 5 kon je volgens mij Foul Play er op zetten met de tutor, dan val je aan met de attack stats van de tegenstander.
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  zondag 23 februari 2014 @ 19:48:21 #295
422485 Chizu
Pokemon Master
pi_137063138
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 19:46 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Payback is alleen minder :( Had er eerst curse op zitten, maar liever een redelijke STAB dan. Maar in Gen 5 kon je volgens mij Foul Play er op zetten met de tutor, dan val je aan met de attack stats van de tegenstander.
Ah ja, ken ik. Die had ik alleen ingeruild voor Punishment (Zoroark) _O-
Hier met die kaas.
  zondag 23 februari 2014 @ 19:54:10 #296
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_137063523
Nu dat water team aan het EV trainen :( nog steeds geen rain dish tentacruel gevonden dan maar kingdra/kabutops/bronzong
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  zondag 23 februari 2014 @ 19:57:44 #297
238711 Mr_Brownz
is niet bruin
pi_137063718
Bah ik Ben helemaal nog niet into de pvp maar klinkt interresant
  zondag 23 februari 2014 @ 20:00:51 #298
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_137063882
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 19:57 schreef Mr_Brownz het volgende:
Bah ik Ben helemaal nog niet into de pvp maar klinkt interresant
www.smogon.com en wifi battles op youtube kijken heeft mij goed geholpen bij het kiezen van teams. Ik wist er zelf ook nog helemaal niets van toen ik er aan begon. Wist zelfs niet eens wat IV/EV was etc. :P
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  zondag 23 februari 2014 @ 20:05:01 #299
422485 Chizu
Pokemon Master
pi_137064105
pvp?
Hier met die kaas.
  zondag 23 februari 2014 @ 20:05:40 #300
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_137064154
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 20:05 schreef Chizu het volgende:
pvp?
player vs player, zal wel gewoon comp battles bedoelen denk
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  zondag 23 februari 2014 @ 20:17:56 #301
422485 Chizu
Pokemon Master
pi_137064835
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 20:05 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

player vs player, zal wel gewoon comp battles bedoelen denk
Ah.
Hier met die kaas.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')