Dat is toch nog helemaal niet zo ver?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:12 schreef Ooku het volgende:
[..]
Na haast 90 uur spelen zitten ze haast aan het eind van de rock tunnel
Zit 3 minuten te kijken, en elke battle duurt volgens mij een uur ofzoquote:Op zondag 16 februari 2014 15:15 schreef Krizzol het volgende:
[..]
Dat is toch nog helemaal niet zo ver?
Ik ben online. Alleen nog even m'n friendcode uitvinden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:47 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Maakt niet uit, heb er toch te veel. Word dan zondagochtend/avond dat ik tijd heb.
Nietechtwhoopsquote:Op zondag 16 februari 2014 18:35 schreef Faux. het volgende:
Jullie kijken ook naar Twitch Plays Pokémon?Ik vind 't geweldig om te zien. Het leukste is dat ze allemaal huilen als Pidgeotto doodgaat terwijl ze het volledig aan zichzelf te danken hebben
Gaat echt helemaal nergens overquote:Op zondag 16 februari 2014 18:35 schreef Faux. het volgende:
Jullie kijken ook naar Twitch Plays Pokémon?Ik vind 't geweldig om te zien. Het leukste is dat ze allemaal huilen als Pidgeotto doodgaat terwijl ze het volledig aan zichzelf te danken hebben
Zijn net uit de Rock Tunnel. Zal nog ruim een dag duren voordat ze bij Erika aankomenquote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 19:17 schreef Faux. het volgende:
[..]
Zijn net uit de Rock Tunnel. Zal nog ruim een dag duren voordat ze bij Erika aankomen
Wel echt een geniaal idee trouwens.
Waarmee? Als favoriete type?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:45 schreef SGYENZO het volgende:
Ben officieel van Electric naar Fire overgestapt.
Battle je ook met maar één type?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:42 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Vond t wel interessant om een type te trainen.
Ik wil nog altijd wel een keer met je battlen maar denk je niet dat je een nadeel hebt als je maar één type gebruikt?quote:
Ik struggle er wel doorheenquote:Op zondag 16 februari 2014 22:55 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik wil nog altijd wel een keer met je battlen maar denk je niet dat je een nadeel hebt als je maar één type gebruikt?
Is gewoon een fixed aantal hoorquote:Op zondag 16 februari 2014 22:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Kutbeesten, geef me een ei. Meer dan 2000 stappen gezet en nog steeds niks.
De ene keer heb je na een paar stappen al een ei en de andere keer moet je >5000 stappen zetten.
/firstworldproblems
Ik ga even douchen en dan battle?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:03 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik struggle er wel doorheen//vooral met een lvl 100 Volcarona maar laten we dat vergeten
Echt een aanrader om te doen, vooral lachen met 3 mannen en 3 vrouwen. Let wel, je bent echt heel snel dronken. (3x gedaan, 1x met 3 mannen hebben we het einde gehaald. De andere keren waren we dronken bij Brock)quote:
Ja, hij is echt dodelijk volgens mij, als je ziet hoe vaak je moet drinken. Dat moet je echt met hele kleine shotjes doen wil je Pokémon Master worden.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:00 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Echt een aanrader om te doen, vooral lachen met 3 mannen en 3 vrouwen. Let wel, je bent echt heel snel dronken. (3x gedaan, 1x met 3 mannen hebben we het einde gehaald. De andere keren waren we dronken bij Brock)
Deel 2 is trouwens nog erger.
Haha, die is gaaf. Doen, maar dan wel foto's maken en hier delenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:45 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja, hij is echt dodelijk volgens mij, als je ziet hoe vaak je moet drinken. Dat moet je echt met hele kleine shotjes doen wil je Pokémon Master worden.
Wij willen van de zomer 2 auto's kopen met een paar man en een roadtrip gaan maken. Het geniale idee om deze drinking game groot op sticketformaat te printen en vervolgens op de motorkap te plakken is al geopperd.
Echte fagets.quote:Op maandag 17 februari 2014 03:50 schreef Nikmans het volgende:
Genesect en Mega Lucario naar Ubers.
Genesect ok, begrijpelijk maar Mega Luke?
SPOILER: RIP Abby en Jay LenoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:02 schreef Ugjerke het volgende:
Kijken jullie ook de Twitch Plays?Never forgetSPOILER: RIP Abby en Jay LenoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:45 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja, hij is echt dodelijk volgens mij, als je ziet hoe vaak je moet drinken. Dat moet je echt met hele kleine shotjes doen wil je Pokémon Master worden.
Wij willen van de zomer 2 auto's kopen met een paar man en een roadtrip gaan maken. Het geniale idee om deze drinking game groot op sticketformaat te printen en vervolgens op de motorkap te plakken is al geopperd.
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:02 schreef Ugjerke het volgende:
Kijken jullie ook de Twitch Plays?Ik was erbij toen het gebeurdeSPOILER: RIP Abby en Jay LenoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
Ik ook, ik zat helemaal te smeken om weg te gaan van de PC en furieus 'b' te typen in de chat maar het was al te laatquote:
Ik ook, ik zat echt te hopen op een flink aantal b'tjes!quote:
We hadden een extra slot nodig en de Daycare werkte echt niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:42 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik ook, ik zat helemaal te smeken om weg te gaan van de PC en furieus 'b' te typen in de chat maar het was al te laat
Ja, ik ga niet blijven breeden tot een shiny.. Gewoon goede karmaquote:Op maandag 17 februari 2014 15:43 schreef Mr_Brownz het volgende:
Om shinies te breeden moet je gewoon geluk hebben toch? ik breed mn gek aan phions,deerlings,duskulls (toevallig ook)
Netjes, ik ben ook al een tijdje aan het breeden maar geen enkele shiny nog, wel sinds gister een japanse Deoxys in mijn bezit ookquote:Op maandag 17 februari 2014 15:50 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Ja, ik ga niet blijven breeden tot een shiny.. Gewoon goede karma
Wacht maar tot je 30 boxen hebt gesorteerd, en vervolgens de verbinding wegvalt als je de aanpassingen op wilt slaan.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:53 schreef Seikcid het volgende:
Wat een frustratie is pokebank.Constant cartridges wisselen is niet tof.
Hehe, maar shiny 6iv dittoquote:Op maandag 17 februari 2014 16:22 schreef Mr_Brownz het volgende:
[..]
Netjes, ik ben ook al een tijdje aan het breeden maar geen enkele shiny nog, wel sinds gister een japanse Deoxys in mijn bezit ook
geef me 10 minuten ofzoquote:
Niet om de box opslaanquote:Op maandag 17 februari 2014 16:22 schreef Syntos het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 30 boxen hebt gesorteerd, en vervolgens de verbinding wegvalt als je de aanpassingen op wilt slaan.
Weet nie, wat is je ign? John Kramer hierquote:Op maandag 17 februari 2014 18:46 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Yay! Heb ik je al in m'n lijst staan trouwens?
Chizu hier. Heb je er nog niet in staan, kijk wel ff in de lijst.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:47 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Weet nie, wat is je ign? John Kramer hier![]()
quote:0619 - 4450 - 4979
Ju, same. Maar moet nu wegquote:
Hoi Faux., ik kan niet DM'en nog maar ik wil wel betatesten!quote:Op maandag 17 februari 2014 20:40 schreef Faux. het volgende:
DM als je FOK! speelt Pokemon wil betatesten
topquote:Op maandag 17 februari 2014 20:46 schreef Chizu het volgende:
[..]
Hoi Faux., ik kan niet DM'en nog maar ik wil wel betatesten!
Dat zou heel goed kunnen. Shiny Zapdos is iets donkerder geel dan de gewone dus ik denk t wel jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:36 schreef Mr_Brownz het volgende:
Kan mijn zapdos shiny zijn ? Hij is geel/zwart gewoon maar elke keer als hij in het veld komt krijgt hij die glinsters even om hem heen?
Stomme vraag misschien, want bij andere legandaries lijk ik dat niet te hebben
Als hij shiny is staat er bij markings een extra rood sterretje bijquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:36 schreef Mr_Brownz het volgende:
Kan mijn zapdos shiny zijn ? Hij is geel/zwart gewoon maar elke keer als hij in het veld komt krijgt hij die glinsters even om hem heen?
Stomme vraag misschien, want bij andere legandaries lijk ik dat niet te hebben
Pretty obviousquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:49 schreef Mr_Brownz het volgende:
[ afbeelding ]
rode ster staat er bij summary in het scherm
Ruilen voor een pidgey? #TeamPidgeotquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:51 schreef Mr_Brownz het volgende:
[..]
Sorry blijkbaar mn eerste shiny vandaar
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:53 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Ruilen voor een pidgey? #TeamPidgeot
* Chizu steekt al zijn legendaries naar je uitquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:51 schreef Mr_Brownz het volgende:
[..]
Sorry blijkbaar mn eerste shiny vandaar
Wil hem toch wel graag houden, volgens mij heb ik deze trouwens verkregen dmv trade een hele tijd geleden voor mn zyangade(dinges)quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:54 schreef Chizu het volgende:
[..]
* Chizu steekt al zijn legendaries naar je uit
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:55 schreef Mr_Brownz het volgende:
[..]
Wil hem toch wel graag houden, volgens mij heb ik deze trouwens verkregen dmv trade een hele tijd geleden voor mn zyangade(dinges)
Motte komme vandaag. Vandaag is de dag dat jij niet meer bent.quote:
Let's go?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:35 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Motte komme vandaag. Vandaag is de dag dat jij niet meer bent.
Okquote:
Ben nog ff bezig met een rating battlequote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:44 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Even mijn 3DS pakken en mijn team anders inrichten, zonder GenesectHold on, 2 min
Primaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:47 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Ben nog ff bezig met een rating battle
Poison Heal Breloom zo oldschoolquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:54 schreef CapnIzzy het volgende:
Wow, Breloom is echt aids om tegen te vechten. Spore
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |