Echt een aanrader om te doen, vooral lachen met 3 mannen en 3 vrouwen. Let wel, je bent echt heel snel dronken. (3x gedaan, 1x met 3 mannen hebben we het einde gehaald. De andere keren waren we dronken bij Brock)quote:
Ja, hij is echt dodelijk volgens mij, als je ziet hoe vaak je moet drinken. Dat moet je echt met hele kleine shotjes doen wil je Pokémon Master worden.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:00 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Echt een aanrader om te doen, vooral lachen met 3 mannen en 3 vrouwen. Let wel, je bent echt heel snel dronken. (3x gedaan, 1x met 3 mannen hebben we het einde gehaald. De andere keren waren we dronken bij Brock)
Deel 2 is trouwens nog erger.
Haha, die is gaaf. Doen, maar dan wel foto's maken en hier delenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:45 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja, hij is echt dodelijk volgens mij, als je ziet hoe vaak je moet drinken. Dat moet je echt met hele kleine shotjes doen wil je Pokémon Master worden.
Wij willen van de zomer 2 auto's kopen met een paar man en een roadtrip gaan maken. Het geniale idee om deze drinking game groot op sticketformaat te printen en vervolgens op de motorkap te plakken is al geopperd.
Echte fagets.quote:Op maandag 17 februari 2014 03:50 schreef Nikmans het volgende:
Genesect en Mega Lucario naar Ubers.
Genesect ok, begrijpelijk maar Mega Luke?
SPOILER: RIP Abby en Jay LenoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:02 schreef Ugjerke het volgende:
Kijken jullie ook de Twitch Plays?Never forgetSPOILER: RIP Abby en Jay LenoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:45 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja, hij is echt dodelijk volgens mij, als je ziet hoe vaak je moet drinken. Dat moet je echt met hele kleine shotjes doen wil je Pokémon Master worden.
Wij willen van de zomer 2 auto's kopen met een paar man en een roadtrip gaan maken. Het geniale idee om deze drinking game groot op sticketformaat te printen en vervolgens op de motorkap te plakken is al geopperd.
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:02 schreef Ugjerke het volgende:
Kijken jullie ook de Twitch Plays?Ik was erbij toen het gebeurdeSPOILER: RIP Abby en Jay LenoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
Ik ook, ik zat helemaal te smeken om weg te gaan van de PC en furieus 'b' te typen in de chat maar het was al te laatquote:
Ik ook, ik zat echt te hopen op een flink aantal b'tjes!quote:
We hadden een extra slot nodig en de Daycare werkte echt niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:42 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik ook, ik zat helemaal te smeken om weg te gaan van de PC en furieus 'b' te typen in de chat maar het was al te laat
Ja, ik ga niet blijven breeden tot een shiny.. Gewoon goede karmaquote:Op maandag 17 februari 2014 15:43 schreef Mr_Brownz het volgende:
Om shinies te breeden moet je gewoon geluk hebben toch? ik breed mn gek aan phions,deerlings,duskulls (toevallig ook)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |