abonnement Unibet Coolblue
pi_129447276




Handige links
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groepschat:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teamspeak 3:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ingame namen van FOK!kers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129447290
Goede TT
pi_129447557
Wat is een skillstorm? :P
pi_129447629
Hey buddy, had je gemist. Welke champs zijn nu OP?
pi_129447651
quote:
14s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:51 schreef EpicKnife het volgende:
Wat is een skillstorm? :P
Net zo'n topic icoon als jij vroeger was :P
pi_129447693
quote:
14s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:53 schreef kensei het volgende:

[..]

Net zo'n topic icoon als jij vroeger was :P
Een held dus. O-)
pi_129447833
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:37 schreef Keselo het volgende:

[..]

Tear geeft je mana iedere keer als je spells gebruikt en kan gebouwd worden in een AD item (manamune) en AP item (Archangels Staff).

Ability Power is magic power, maakt spells sterker (niet alle, vooral van mages). AD maakt over het algemeen je auto attacks sterker.
quote:
14s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:18 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Tear of Goddes geeft +4 mana per ability die je cast.
Als abilities in het geel staan, zoals malphite, dan scaled het mee met het aantal armor.
Is de (+0) groen, is het ability power, is het rood is het physical damage. Blauw is mana, zoals ryze.

Ability power is over het algemeen voor mages, en dat upgrade je door magic penetration te kopen en ability power. Het word gecounterd door magic resist, maar daar heb je magic penetration voor.

Physical damage zijn vaak auto attacks, of bepaalde abilities van physical champions. Het word gecounterd door armor, maar daarvoor heb je armor penetration.

Verder heb je ook nog % damage en true damage.
True damage is true damage en word niet gecounterd. soms door HP te kopen.
% damage is soms true damage, soms physical damage en soms magic damage. Het countert je aantal HP.

Darius' R counter je dmv HP te kopen.
Cho'gaths R counter je ook dmv HP te kopen. armor en magic resist zullen hierbij dus niet helpen/
Vayne's W is een passive op al haar auto attacks, na 3 auto attacks krijgt ze een burst. Dit is 8% true damage. Dit counter je dus niet door armor, hp of magic resist te kopen, helaas. :P
Top bedankt voor de info beiden.
Ik vroeg me echter wel af of ik niet enorm veel mana items heb als ik die eerder genoemde lijst opvolg. En Kha'zix is geen mage toch? Ik probeer meestal te focussen op health & attack damage met o.a. Bloodthirster, Sightstone, Catalyst the protector en Warmog's armour, ik probeer dus ook altijd zsm die belt van +380 health te halen.
Is dit een goede benadering of is dit niet logisch?
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_129448377
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:58 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

[..]

Top bedankt voor de info beiden.
Ik vroeg me echter wel af of ik niet enorm veel mana items heb als ik die eerder genoemde lijst opvolg. En Kha'zix is geen mage toch? Ik probeer meestal te focussen op health & attack damage met o.a. Bloodthirster, Sightstone, Catalyst the protector en Warmog's armour, ik probeer dus ook altijd zsm die belt van +380 health te halen.
Is dit een goede benadering of is dit niet logisch?
Warmogs kan eventueel handig zijn, Sightstone en Catalyst the protector zou ik weg laten. de sightstone zal ik gewoon vervangen voor wards en is de HP niet waard. Catalyst is meer bedoelt voor de mages, omdat je die uitbouwt naar een Rod of Ages bijvoorbeeld.

Toch zal ik zeggen dat de Guardian Angel een betere keus is over het algemeen dan Warmogs, maar dat verschilt wel eens. Als de teamfights close/close zijn, dan kan een guardian angel je weer tot leven wekken, en het geeft wat armor en magic resist. Dit kan dus handig zijn als ze jou focussen.

De mana van je tear of goddes is erg handig en die bouw je uit naar een manamume, Wanneer je al je bonus mana binnen hebt, veranderd hij in een muramana. Dit item kan je togglen, het gebruikt een % van je mana voor een % bonus damage. + de passive van het item geeft al bonus AD.
dit betekent dus dat het je damage verhoogt, je Q damage verhoogt, en je mana zorgt dat je de W kan spammen, met extra veel damage, en je W geeft nog eens wat levens terug ook!

Khazix is handig als een anti squishy champ. Poke, poke, erin > kill pakken en weg jumpen tegen offtanks. een champion als ashe is erg makkelijk te killen als ze alleen loopt zonder defensive items.
pi_129449903
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:58 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

[..]

Top bedankt voor de info beiden.
Ik vroeg me echter wel af of ik niet enorm veel mana items heb als ik die eerder genoemde lijst opvolg. En Kha'zix is geen mage toch? Ik probeer meestal te focussen op health & attack damage met o.a. Bloodthirster, Sightstone, Catalyst the protector en Warmog's armour, ik probeer dus ook altijd zsm die belt van +380 health te halen.
Is dit een goede benadering of is dit niet logisch?
Kha zix is nutteloos. GG gooi de champ maar weg.
pi_129449981
quote:
14s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:09 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Warmogs kan eventueel handig zijn, Sightstone en Catalyst the protector zou ik weg laten. de sightstone zal ik gewoon vervangen voor wards en is de HP niet waard. Catalyst is meer bedoelt voor de mages, omdat je die uitbouwt naar een Rod of Ages bijvoorbeeld.

Toch zal ik zeggen dat de Guardian Angel een betere keus is over het algemeen dan Warmogs, maar dat verschilt wel eens. Als de teamfights close/close zijn, dan kan een guardian angel je weer tot leven wekken, en het geeft wat armor en magic resist. Dit kan dus handig zijn als ze jou focussen.

De mana van je tear of goddes is erg handig en die bouw je uit naar een manamume, Wanneer je al je bonus mana binnen hebt, veranderd hij in een muramana. Dit item kan je togglen, het gebruikt een % van je mana voor een % bonus damage. + de passive van het item geeft al bonus AD.
dit betekent dus dat het je damage verhoogt, je Q damage verhoogt, en je mana zorgt dat je de W kan spammen, met extra veel damage, en je W geeft nog eens wat levens terug ook!

Khazix is handig als een anti squishy champ. Poke, poke, erin > kill pakken en weg jumpen tegen offtanks. een champion als ashe is erg makkelijk te killen als ze alleen loopt zonder defensive items.
Je laatste alinea klopt niet. Kha poked bijna niet meer. Je levelt je spikes amper, of doet geen damage meer.
pi_129450493
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:38 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Je laatste alinea klopt niet. Kha poked bijna niet meer. Je levelt je spikes amper, of doet geen damage meer.
lol, wat is er gebeurt dan? Ik ben nu 5+- weken inactiefjes sinds ik ook dota speel en steam summer sale games haha. Heb ik wat gemist in 5 weekjes tijd?
pi_129450565
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:36 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Kha zix is nutteloos. GG gooi de champ maar weg.
Niks van aan trekken, gewoon de champ spelen die je leuk vind.
  zondag 28 juli 2013 @ 22:49:06 #13
222905 Tanjaa
Internet
pi_129450600
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:29 schreef JennaSometimes het volgende:

[..]

Hij heeft niet voor niets een 80% verban-percentage. :')
Ja, omdat een speler met wat nodige skills een game kan bepalen met deze champignon :')
Niet iedere retard kan thresh spelen.
The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
  zondag 28 juli 2013 @ 22:50:17 #14
222905 Tanjaa
Internet
pi_129450661
quote:
14s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:48 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Niks van aan trekken, gewoon de champ spelen die je leuk vind.
Idd niks van aantrekken :)
Ik ben nu zelf mijn smurf aan het levelen en op dit level worden de meeste kha zix' slecht gecountered en zijn meestal gefeed.
The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
pi_129451351
Vandaag tot platinum IV gekomen door annie + sona botlane te spelen *O*

http://www.lolking.net/summoner/euw/19644226#history
pi_129451417
Goeden TT.
  zondag 28 juli 2013 @ 23:06:40 #17
222905 Tanjaa
Internet
pi_129451450
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 23:04 schreef Suncatcher het volgende:
Vandaag tot platinum IV gekomen door annie + sona botlane te spelen *O*

http://www.lolking.net/summoner/euw/19644226#history
Naisch!
The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
pi_129451467
quote:
14s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:53 schreef kensei het volgende:

[..]

Net zo'n topic icoon als jij vroeger was :P
Nee, ik ben aardig maar ik word getrolld door droeftoeters hier. Zoals jij. ^O^

[ Bericht 4% gewijzigd door Skillstorm op 28-07-2013 23:36:44 ]
pi_129452402
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 23:04 schreef Suncatcher het volgende:
Vandaag tot platinum IV gekomen door annie + sona botlane te spelen *O*

http://www.lolking.net/summoner/euw/19644226#history
Ik vind het zo kut om tegen annie te moeten op bot :')
pi_129452421
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 23:04 schreef Suncatcher het volgende:
Vandaag tot platinum IV gekomen door annie + sona botlane te spelen *O*

http://www.lolking.net/summoner/euw/19644226#history
Hoe krijg je dat voor elkaar? Platinum elo? Fuck de meta? In League of Legends? Is dat mogelijk?
-> Silver Elo: Ik krijg al een report als ik Heimerdinger pak.
pi_129452954
quote:
14s.gif Op zondag 28 juli 2013 23:27 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat voor elkaar? Platinum elo? Fuck de meta? In League of Legends? Is dat mogelijk?
-> Silver Elo: Ik krijg al een report als ik Heimerdinger pak.
AP is sterker tegen AD early ranks. Annie heeft om de 5 seconden een stun klaar. Gecombineerd met sona's damage en ultimate.. 4 second stun, 1shot hun ad carry. Je hoeft als annie botlane geneens health te bouwen. Gewoon zhonya, deathcap en tegen die tijd is het al gg :')
pi_129453268
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 23:38 schreef Suncatcher het volgende:

[..]

AP is sterker tegen AD early ranks. Annie heeft om de 5 seconden een stun klaar. Gecombineerd met sona's damage en ultimate.. 4 second stun, 1shot hun ad carry. Je hoeft als annie botlane geneens health te bouwen. Gewoon zhonya, deathcap en tegen die tijd is het al gg :')
Je bent de lul als het een 60 minuten game word. :+

Misschien dat ik weer lekker elo ga grinden. Ik was ooit silver 1, maar gedropt naar silver 5 dmv geen ranked spelen en dat elo decay gedoe haha.

Ik pak wel een noob champ als Kennen, Singed, Renekton, Zed, Tryndamere, Kha'zix of Riven top. Helaas kan ik niet zo 1,2,3 iets out of the box denken.. hmmm.. Annie top? :D
pi_129453403
quote:
14s.gif Op zondag 28 juli 2013 23:45 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Je bent de lul als het een 60 minuten game word. :+

Misschien dat ik weer lekker elo ga grinden. Ik was ooit silver 1, maar gedropt naar silver 5 dmv geen ranked spelen en dat elo decay gedoe haha.

Ik pak wel een noob champ als Kennen, Singed, Renekton, Zed, Tryndamere, Kha'zix of Riven top. Helaas kan ik niet zo 1,2,3 iets out of the box denken.. hmmm.. Annie top? :D
Klopt. Heb een 45 minute game op het nippertje gewonnen.. je mist endgame gewoon de constante damage van een ADC.
pi_129453585
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 23:48 schreef Suncatcher het volgende:

[..]

Klopt. Heb een 45 minute game op het nippertje gewonnen.. je mist endgame gewoon de constante damage van een ADC.
Ja, dat is hetzelfde als Renekton pakken. Leuk voor de 0-30 minuten, maar tegen de 30-60 minuten had je liever gehoopt dat je Nasus of Riven had gepakt. :')
pi_129457179
Nou ik ben we weer gold IV, dankzij een afker bij de tegenstander :')

Ik voel me vies ;(
pi_129457221
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 01:43 schreef kensei het volgende:
Nou ik ben we weer gold IV, dankzij een afker bij de tegenstander :')

Ik voel me vies ;(
Je bent ook vies.
Neem een douche.
pi_129457229
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 23:07 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Nee, ik ben aardig maar ik word getrolld door droeftoeters hier. Zoals jij. ^O^
Je bent alleen aardig tegen tanjaa nooit tegen mij ;(
pi_129457259
quote:
15s.gif Op maandag 29 juli 2013 01:45 schreef kensei het volgende:

[..]

Je bent alleen aardig tegen tanjaa nooit tegen mij ;(
Ik ben wel aardig, maar dan krijg ik weer een kutopmerking terug ofzo.
  maandag 29 juli 2013 @ 01:50:09 #29
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_129457306
"Standing in bullettime is like standing in aids" zegt zo'n gast nadat hij voor de 2e keer in de match vol wordt geraakt door mijn ulti. hoppa 1.2k damage :').
pi_129457438
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 01:47 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ik ben wel aardig, maar dan krijg ik weer een kutopmerking terug ofzo.
Ik heb alleen kutopmerkingen in mijn vocabulaire, helaas

Ik ga nu douchen, gr gr
pi_129457553
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 01:47 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ik ben wel aardig, maar dan krijg ik weer een kutopmerking terug ofzo.
Nee hoor! :@ *; o|O
pi_129457664
quote:
15s.gif Op maandag 29 juli 2013 01:45 schreef kensei het volgende:

[..]

Je bent alleen aardig tegen tanjaa nooit tegen mij ;(
Het is dan ook onmogelijk niet aardig tegen mij te zijn
The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
pi_129457723
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 02:17 schreef Tanjaa het volgende:

[..]

Het is dan ook onmogelijk niet aardig tegen mij te zijn
Nou ik moet je anders toch echt tot de orde roepen als die sandwiches weer op zich laten wachten :P
pi_129459040
Snachts gaan games echt 10x beter, slapen retards niet ofzo?
The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
pi_129459109
Bij mij juist niet. Tref altijd Spanjaarden in de nachtelijke uren en die bakken er niks van, laat staan dat ze engels kunnen..

Handig als je nachtdiensten werkt. ;(
pi_129459119
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 04:25 schreef Xetran het volgende:
Bij mij juist niet. Tref altijd Spanjaarden in de nachtelijke uren en die bakken er niks van, laat staan dat ze engels kunnen..

Handig als je nachtdiensten werkt. ;(
Ja die zitten allemaal in het enemy team
The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
pi_129459165
Speel League puur uit verveling met mijn kutritme nu in de vakantie. }:|
pi_129459167
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 04:33 schreef Skillstorm het volgende:
Speel League puur uit verveling met mijn kutritme nu in de vakantie. }:|
Game?
The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
pi_129459177
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 04:33 schreef Tanjaa het volgende:

[..]

Game?
Zit net in champ select Maar als je 5 minuten wil wachten kan het wel.
pi_129459187
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 04:34 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Zit net in champ select Maar als je 5 minuten wil wachten kan het wel.
Ehh kan :) Ben te laat zeker?
The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
pi_129459192
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 04:35 schreef Tanjaa het volgende:

[..]

Ehh kan :) Ben te laat zeker?
Nee, ging er al uit, 3 instalockers, daar wil je niet mee spelen. 8)7 (zo'n premade dus)
pi_129459627
Amai, slapen jullie niet ofzo? :') Zijn er überhaupt wel mensen online om 4 uur?
pi_129459872
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 07:43 schreef JennaSometimes het volgende:
Amai, slapen jullie niet ofzo? :') Zijn er überhaupt wel mensen online om 4 uur?
Met 12m spelers per dag zullen er vast wel een paar online zijn als de rest slaapt, al zullen queuetijden wel wat langer worden.
pi_129460227
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 08:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Met 12m spelers per dag zullen er vast wel een paar online zijn als de rest slaapt, al zullen queuetijden wel wat langer worden.
Maar dat zijn alle regio's samen, waarvan de Amerikaanse, Chinese en Zuid-Koreaanse server waarschjnlijk 75% van de speler-aantal uitmaakt. EUW kan toch echt geen spelersbasis van 12 miljoen bevatten. :')
pi_129460365
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 08:50 schreef JennaSometimes het volgende:

[..]

Maar dat zijn alle regio's samen, waarvan de Amerikaanse, Chinese en Zuid-Koreaanse server waarschjnlijk 75% van de speler-aantal uitmaakt. EUW kan toch echt geen spelersbasis van 12 miljoen bevatten. :')
Totaal inderdaad. Volgens mij is EU groter dan NA maar geen idee hoe groot Korea en China zijn. Cijfers geeft Riot niet.
pi_129460846
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 23:38 schreef Suncatcher het volgende:

[..]

AP is sterker tegen AD early ranks. Annie heeft om de 5 seconden een stun klaar. Gecombineerd met sona's damage en ultimate.. 4 second stun, 1shot hun ad carry. Je hoeft als annie botlane geneens health te bouwen. Gewoon zhonya, deathcap en tegen die tijd is het al gg :')
Zijn er lanes waar je het moeilijk tegen hebt als Annie Sona? Thresh, Leona of Blitz bijvoorbeeld? Dat is wat ik er tegen zou spelen.
pi_129461946
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 09:35 schreef Keselo het volgende:

[..]

Zijn er lanes waar je het moeilijk tegen hebt als Annie Sona? Thresh, Leona of Blitz bijvoorbeeld? Dat is wat ik er tegen zou spelen.
Volgens mij is het probleem meer dat je die lane nooit ziet aankomen, en daarom vrijwel niet gecountered kan worden. Tenzij het nu meta is bij de highrollers.

Tegen zo'n lane is qss/mercurial rushen de enige oplossing denk ik.
pi_129462022
Wie heeft die tt nou weer gereport, kinderachtig zeg
pi_129462039
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:31 schreef kensei het volgende:

[..]

Volgens mij is het probleem meer dat je die lane nooit ziet aankomen, en daarom vrijwel niet gecountered kan worden. Tenzij het nu meta is bij de highrollers.

Tegen zo'n lane is qss/mercurial rushen de enige oplossing denk ik.
Ik mocht een keer tegen Suncatcher spelen, toen hij Annie support speelde. Enorm kut, ging iedere keer direct dood als Sona, maar als de jungler de lane campt heb je iedere keer free kills. Sona en Annie komen nooit weg van een gank en kunnen misschien een iemand neer bursten voordat ze zelf neer gaan.
pi_129462353
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:35 schreef Keselo het volgende:

[..]

Ik mocht een keer tegen Suncatcher spelen, toen hij Annie support speelde. Enorm kut, ging iedere keer direct dood als Sona, maar als de jungler de lane campt heb je iedere keer free kills. Sona en Annie komen nooit weg van een gank en kunnen misschien een iemand neer bursten voordat ze zelf neer gaan.
Sona heeft toch best wel goede disengage met R en E. Annie zou ook nog kunnen stunnen en weglopen.
pi_129462433
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:47 schreef kensei het volgende:

[..]

Sona heeft toch best wel goede disengage met R en E. Annie zou ook nog kunnen stunnen en weglopen.
Wel 2 stuns maar geen echte escapes. Ligt natuurlijk aan de jungler maar over het algemeen zijn sona lanes makkelijk te ganken. Enige waar je voor op moet passen is natuurlijk dat je niet met zn allen op een hoopje loopt, Tibbers + Crescendo combo zal best pijn doen _O-
  maandag 29 juli 2013 @ 11:00:36 #52
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_129462689
Nasus jungle nog steeds OP.
Wither de ADC en ziet uw elo stijgen !
"My dream is to know why my nightmares never cease"
pi_129462752
quote:
14s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:00 schreef OuweBaas het volgende:
Nasus jungle nog steeds OP.
Wither de ADC en ziet uw elo stijgen !
En die objective control _O_
  maandag 29 juli 2013 @ 11:03:34 #54
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_129462772
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:02 schreef Keselo het volgende:

[..]

En die objective control _O_
Ow ja, lvl 6 loop naar baron plant een pink ward: profit !
"My dream is to know why my nightmares never cease"
pi_129462810
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:03 schreef OuweBaas het volgende:

[..]

Ow ja, lvl 6 loop naar baron plant een pink ward: profit !
Op level 6 zou ik naar dragon lopen, op baron kun je dan nog wel even wachten :D
  maandag 29 juli 2013 @ 11:05:35 #56
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_129462820
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:05 schreef Keselo het volgende:

[..]

Op level 6 zou ik naar dragon lopen, op baron kun je dan nog wel even wachten :D
arf, same shit different dragon :P
maandagochtend :')
"My dream is to know why my nightmares never cease"
pi_129463180
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 08:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Totaal inderdaad. Volgens mij is EU groter dan NA maar geen idee hoe groot Korea en China zijn. Cijfers geeft Riot niet.
Cijfers van Riot zijn gewoon propaganda. :')
Er zijn echt geen 12 miljoen mensen tegelijk online, maar 12 miljoen maandelijks actieve en unieke spelers.
pi_129463227
quote:
14s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:18 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Cijfers van Riot zijn gewoon propaganda. :')
Er zijn echt geen 12 miljoen mensen tegelijk online, maar 12 miljoen maandelijks actieve en unieke spelers.
12 Miljoen per dag online en dan ga ik er van uit dat ze rekening houden met die datum in alle tijdzones (dus meer dan 24uur).
pi_129463336
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

12 Miljoen per dag online en dan ga ik er van uit dat ze rekening houden met die datum in alle tijdzones (dus meer dan 24uur).
Per dag lijkt me sterk.
DotA2 is de #2 meest gespeelde PC game en heeft 5 miljoen maandelijkse gebruikers, en op peak ongeveer 400.000 tegelijk online. Dan staat LoL dus echt ver boven alle andere pc games. :)
pi_129463510
quote:
14s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:22 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Per dag lijkt me sterk.
DotA2 is de #2 meest gespeelde PC game en heeft 5 miljoen maandelijkse gebruikers, en op peak ongeveer 400.000 tegelijk online. Dan staat LoL dus echt ver boven alle andere pc games. :)
http://news.cnet.com/8301(...)t-played-video-game/
pi_129463711
"Teemo dies 6.5 million times a day" _O_
pi_129463867
quote:
Riot kan makkelijk de getallen naar boven afronden toch. :7
pi_129464292
quote:
14s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:40 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Riot kan makkelijk de getallen naar boven afronden toch. :7
11.8M naar 12M misschien, maar heus geen 8M naar 12M.
pi_129464423
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

11.8M naar 12M misschien, maar heus geen 8M naar 12M.
Misschien wel van 100K naar 12M. 8)7
pi_129464463
quote:
14s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:59 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Misschien wel van 100K naar 12M. 8)7
En misschien ben ik wel de grootmoefti van Jeruzalem
pi_129464559
Waarom zouden ze liegen daarover :')
pi_129464692
Met sona en annie bot ben ik meerdere keren gegankt hoor, telkens minstens een doublekill.
Enige dat er effectief tegen werkt is draven en blitzcrank en dan vanaf level 1 al gezoned worden door de zieke damage van draven. Blitzcrank alleen is het probleem niet.

Zodra ik echter vayne zie dan moet ik al hard lachen.. :9
pi_129464803
Xinzhao + anivia bottomlane is ook een grappige combo
pi_129464891
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:07 schreef Suncatcher het volgende:
Met sona en annie bot ben ik meerdere keren gegankt hoor, telkens minstens een doublekill.
Enige dat er effectief tegen werkt is draven en blitzcrank en dan vanaf level 1 al gezoned worden door de zieke damage van draven. Blitzcrank alleen is het probleem niet.

Zodra ik echter vayne zie dan moet ik al hard lachen.. :9
Jarvan Leona, Jarvan Lee Sin, dat soort lanes. Hoe zou dat gaan? Tegen Annie Sona.
pi_129464932
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:03 schreef kensei het volgende:
Waarom zouden ze liegen daarover :')
Om nog meer spelers te trekken bijvoorbeeld?

quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:10 schreef Suncatcher het volgende:
Xinzhao + anivia bottomlane is ook een grappige combo
Haha, dat soort dingen deed ik op laag level altijd. *)
pi_129464960
Jarvan leona is OP. geloof me, ik heb dat soort lanes al eens tegen gehad toen ik nog silver was :')

De truuk is trouwens om annie als lastpick te nemen. everybody goes like wtf?! report!

20 minuten later staat het al iets van 15-4 :')
pi_129465250
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:15 schreef Suncatcher het volgende:
Jarvan leona is OP. geloof me, ik heb dat soort lanes al eens tegen gehad toen ik nog silver was :')

De truuk is trouwens om annie als lastpick te nemen. everybody goes like wtf?! report!

20 minuten later staat het al iets van 15-4 :')
Ik wil dat ook leren. Nooit geweten dat zonder ADC zou werken en dat je hier van af kwam zonder ban.

Zonya's en Rabandons als core? Wat max je? R>Q>W>E?

Ben benieuwd of zoiets soloq werkt. Ik probeer het eerst wel even in normals.
pi_129465494
Je begint met dat manaregen ding van 180 gold, 5 health pots, 1 mana pots en een ward.

Q>W>Q>E>Q>R

Daarna max je Q en W. Je shield heb je nodig om zo snel mogelijk weer te stunnen. Als het kan eerst sona een paar keer laten poken zodat je de adc in 1 keer neer kan nuken. Barrier blijft irritant.

Bij je eerste recall koop je als eerste large rod. Niet genoeg geld koop je armsguard.
Zodra je zhonya hebt kunnen ze amper nog wat, aangezien de meeste te dom zijn om meteen last whisper te rushen om dat weer te counteren :')
pi_129465933
In mijn hardcore gaming silver games kom ik ze ook tegen, je kan er niet echt veel tegen.. Maar in mid en late mis je wel een vitaal punt.. een adc?
pi_129466020
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:15 schreef Suncatcher het volgende:
Jarvan leona is OP. geloof me, ik heb dat soort lanes al eens tegen gehad toen ik nog silver was :')

De truuk is trouwens om annie als lastpick te nemen. everybody goes like wtf?! report!

20 minuten later staat het al iets van 15-4 :')
Ik weet het, vroeg me af of je daar als Annie Sona tegen kunt spelen, want de traditionele botlane maakt geen schijn van kans daartegen.
pi_129466068
quote:
7s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:42 schreef Xetran het volgende:
In mijn hardcore gaming silver games kom ik ze ook tegen, je kan er niet echt veel tegen.. Maar in mid en late mis je wel een vitaal punt.. een adc?
Ideaal zou het zijn om dan een figuur als Vayne top te pakken. Dan counter je 2 lanes _O_
pi_129466172
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:29 schreef Suncatcher het volgende:
Je begint met dat manaregen ding van 180 gold, 5 health pots, 1 mana pots en een ward.

Q>W>Q>E>Q>R

Daarna max je Q en W. Je shield heb je nodig om zo snel mogelijk weer te stunnen. Als het kan eerst sona een paar keer laten poken zodat je de adc in 1 keer neer kan nuken. Barrier blijft irritant.

Bij je eerste recall koop je als eerste large rod. Niet genoeg geld koop je armsguard.
Zodra je zhonya hebt kunnen ze amper nog wat, aangezien de meeste te dom zijn om meteen last whisper te rushen om dat weer te counteren :')
Tof. zijn er ook andere lane combinaties met Annie botlane? Annie + Thresh bijvoorbeeld? :)

quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:46 schreef Keselo het volgende:

[..]

Ideaal zou het zijn om dan een figuur als Vayne top te pakken. Dan counter je 2 lanes _O_
Twitch, of Draven top zou misschien ook nog kunnen werken! Of je neemt een hypercarry om het ietwat te compenseren zoals een goede Tryndamere speler. ;)
  maandag 29 juli 2013 @ 12:51:21 #78
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_129466195
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:46 schreef Keselo het volgende:

[..]

Ideaal zou het zijn om dan een figuur als Vayne top te pakken. Dan counter je 2 lanes _O_
Vayne top is goed viable.
zorg wel dat je een ward of 2-3 hebt voor de bosjes, condem ze tegen de muur en laat ze truedmg eten :)
"My dream is to know why my nightmares never cease"
pi_129466206
quote:
14s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:50 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Tof. zijn er ook andere lane combinaties met Annie botlane? Annie + Thresh bijvoorbeeld? :)

[..]

Twitch, of Draven top zou misschien ook nog kunnen werken! Of je neemt een hypercarry om het ietwat te compenseren zoals een goede Tryndamere speler. ;)
Mensen willen nog wel eens met Pantheon op bot, maar ik denk dat je met j4 beter af bent omdat die late meer cc heeft?
pi_129466222
quote:
14s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:50 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Tof. zijn er ook andere lane combinaties met Annie botlane? Annie + Thresh bijvoorbeeld? :)

[..]

Twitch, of Draven top zou misschien ook nog kunnen werken! Of je neemt een hypercarry om het ietwat te compenseren zoals een goede Tryndamere speler. ;)
Tryn als hypercarry ben ik zelf niet zo'n fan van. Tryndamere moet om effectief te zijn vrijwel constant splitpushen. Vayne top countert vrijwel iedere bruiser dus dat zou wel moeten werken. Draven is niet sterk genoeg meer.
pi_129466249
Ik hou van ongebruikelijke toplane champions. AD warwick wordt afgemaakt door leesin. AP warwick juist weer niet als je DFG rushed :D

Darius? ik neem wel zilean of ashe.
pi_129466250
quote:
7s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:51 schreef Xetran het volgende:

[..]

Mensen willen nog wel eens met Pantheon op bot, maar ik denk dat je met j4 beter af bent omdat die late meer cc heeft?
J4 base stats zijn insane en hij blijft goed door de hele game qua damage, ook als je tank bouwt.
  maandag 29 juli 2013 @ 13:10:30 #83
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_129466743
0/13 botlane premades *O*.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_129467197
quote:
14s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:10 schreef Zeroku het volgende:
0/13 botlane premades *O*.
Moet kunnen.
pi_129468821
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:52 schreef Suncatcher het volgende:
Ik hou van ongebruikelijke toplane champions. AD warwick wordt afgemaakt door leesin. AP warwick juist weer niet als je DFG rushed :D

Darius? ik neem wel zilean of ashe.
Ik speel warwick altijd met de nadruk op CDR en wat magicpen. Werkt heul behoorlijk
Vicariously I live while the whole world dies
pi_129469013
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:52 schreef Suncatcher het volgende:
Ik hou van ongebruikelijke toplane champions. AD warwick wordt afgemaakt door leesin. AP warwick juist weer niet als je DFG rushed :D

Darius? ik neem wel zilean of ashe.
Als je tegen Lee Sin gewoon armor quints neemt en dan verder uitbouwt moet het wel lukken toch?
  maandag 29 juli 2013 @ 14:25:49 #87
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_129469336
http://www.twitch.tv/djurres

Yoloqueue with ThaLupo!
Tadumtiedum.
pi_129469854
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:25 schreef Djurres het volgende:
http://www.twitch.tv/djurres

Yoloqueue with ThaLupo!
Max je W met Orianna? :P
pi_129469961
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:12 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Ik speel warwick altijd met de nadruk op CDR en wat magicpen. Werkt heul behoorlijk
AP bouwen is ook vrijwel zinloos imo, cdr maxxen en voor wits end en/of sunfire oid gaan kan je vies hard mee carryen. Als je de lanefase kan overleven :P
pi_129469996
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:17 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als je tegen Lee Sin gewoon armor quints neemt en dan verder uitbouwt moet het wel lukken toch?
Lijkt mij ook dat Warwick een Lee Sin gewoon kan bij houden met wat sustain.

Lee Sinnen die hun W maxen en een Hydra rushen :r
pi_129470149
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:48 schreef Keselo het volgende:

[..]

Lijkt mij ook dat Warwick een Lee Sin gewoon kan bij houden met wat sustain.

Lee Sinnen die hun W maxen en een Hydra rushen :r
Overpowered.
  maandag 29 juli 2013 @ 14:58:08 #92
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_129470280
quote:
14s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:42 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Max je W met Orianna? :P
Jazeker. Dat is voor de early damage output.
Q komt later wel.
Tadumtiedum.
pi_129470699
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:58 schreef Djurres het volgende:

[..]

Jazeker. Dat is voor de early damage output.
Q komt later wel.
Ik zou Q eerst maxen voor damage, omdat je die meer kan spammen. Als je tegen een figuur als Zed/Talon zit zou ik E eerst doen.
pi_129471387
quote:
14s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:48 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Niks van aan trekken, gewoon de champ spelen die je leuk vind.
Lekker verliezen, ja toch
pi_129471453
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 15:36 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Lekker verliezen, ja toch
Alsof het voordat je 30 bent ook maar iets uitmaakt wat je speelt.
  maandag 29 juli 2013 @ 15:39:08 #96
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_129471465
Me smurf is ondertussen ook weer lvl 22 en heeft alle mogelijke runeslots al opgevuld
resultaat was gisteren leuk om te zien, ik sta als ashe in lane met een dorans blade: totale AD ~ 79
Enemy ashe met een dorans blade: ~ 60
:')
"My dream is to know why my nightmares never cease"
  maandag 29 juli 2013 @ 15:39:49 #97
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_129471480
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 15:38 schreef Keselo het volgende:

[..]

Alsof het voordat je 30 bent ook maar iets uitmaakt wat je speelt.
Critplank top doet het altijd goed op smurfs, IE rushen en zie de squishy's in 2 klappen dood gaan :')
"My dream is to know why my nightmares never cease"
pi_129471518
Best Mao EU, honor plox

pi_129471716
quote:
14s.gif Op maandag 29 juli 2013 15:40 schreef kensei het volgende:
Best Mao EU, honor plox

[ afbeelding ]
:')
I noticed you noticing me so i just want to put you on notice that i noticed you too.
pi_129471723
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 15:45 schreef Vierkantblokje het volgende:

[..]

:')
jelly
pi_129472094
quote:
10s.gif Op maandag 29 juli 2013 15:46 schreef kensei het volgende:

[..]

jelly
Die man zeker jelly
pi_129472610
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 15:56 schreef Keselo het volgende:

[..]

Die man zeker jelly
Deze man weet
pi_129477973
Best Trynda EU, honor plox

pi_129477987
quote:
14s.gif Op maandag 29 juli 2013 19:02 schreef EpicKnife het volgende:
Best Trynda EU, honor plox

[ afbeelding ]
respect brah
I noticed you noticing me so i just want to put you on notice that i noticed you too.
pi_129478041
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 19:02 schreef Vierkantblokje het volgende:

[..]

respect brah
De game waar ik 9/9/6 speelde had ik 1v5 gecarried. We waren telkens aan het verliezen en turtlen op onze base. Toen ging ik backdoor, en had ik een paar towers, een inhibitor en de nexus kapot in 2+- minuten :')
pi_129478145
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:58 schreef Djurres het volgende:

[..]

Jazeker. Dat is voor de early damage output.
Q komt later wel.
Ik zou je Q maxen, dan is je cooldown 2 seconden dacht ik. W is handig voor de buff/debuff, maar ik zou het niet maxen. O-)
pi_129478456
quote:
14s.gif Op maandag 29 juli 2013 19:02 schreef EpicKnife het volgende:
Best Trynda EU, honor plox

[ afbeelding ]
Wat een kutbuild
pi_129479535
quote:
14s.gif Op maandag 29 juli 2013 19:02 schreef EpicKnife het volgende:
Best Trynda EU, honor plox

[ afbeelding ]
Guide pls
pi_129479901
quote:
14s.gif Op maandag 29 juli 2013 19:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Wat een kutbuild
:')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I noticed you noticing me so i just want to put you on notice that i noticed you too.
pi_129480457
quote:
14s.gif Op maandag 29 juli 2013 19:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Wat een kutbuild
Wat? Hoe zou jij het doen dan? Phantom Dancer, Infinity Edge, Magic Penetration boots, 3x Bloodthirster?
pi_129485181
quote:
14s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:10 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Wat? Hoe zou jij het doen dan? Phantom Dancer, Infinity Edge, Magic Penetration boots, 3x Bloodthirster?
Botrk, Mercuial Scepter, Phantom Dancer, IE, Thornmail, Merc Threads
pi_129487024
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:42 schreef Snorrenbaard het volgende:

[..]

Botrk, Mercuial Scepter, Phantom Dancer, IE, Thornmail, Merc Threads
Zephyr > Phantom Dancer imo.
Thornmail vind ik persoonlijk echt een slecht item, dan neem ik liever een randuins omen. :P Mercurial Scimitar kan nog. Merc Threads verschilt, maar is wel handig inderdaad, aangezien Tryndamere waardeloos is wanneer cc'ed.

Bovendien neem ik vaak een Hydra + Statikk voor splitpushing tactieken. Statikk vind ik een core earlygame voor de mensen die armor kopen. :p
pi_129487410
Kom je thuis na een dag werken, kun je 2 games spelen, in allebei de games een troll die het verneukt. Had gewoon beide gewonnen :')

Misschien maar geen ranked (of LoL) spelen na een werkdag maar gewoon een singleplayer spel oid.
  maandag 29 juli 2013 @ 22:37:58 #115
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_129487793
Na 346 games eindelijk Silver. Nu meteen +32lp.

Op naar gold.
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
  maandag 29 juli 2013 @ 22:38:52 #116
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_129487828
quote:
14s.gif Op maandag 29 juli 2013 19:02 schreef EpicKnife het volgende:
Best Trynda EU, honor plox

[ afbeelding ]
Verkoop je boots en koop phantom dancer.

quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:58 schreef Djurres het volgende:

[..]

Jazeker. Dat is voor de early damage output.
Q komt later wel.
Ik heb 80 potjes gespeeld met W maxen maar ben laatst met Q begonnen en Q is zeker ook wel lekker in lane. En farmt easy.
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_129488078
quote:
19s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:38 schreef RhytmicalRemedy het volgende:

[..]

Verkoop je boots en koop phantom dancer.

[..]

Ik heb 80 potjes gespeeld met W maxen maar ben laatst met Q begonnen en Q is zeker ook wel lekker in lane. En farmt easy.
Haha, ik heb eigenlijk nog nooit mijn boots verkocht. Ik ben blijven hangen in season 2. :')

quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:27 schreef Keselo het volgende:
Kom je thuis na een dag werken, kun je 2 games spelen, in allebei de games een troll die het verneukt. Had gewoon beide gewonnen :')

Misschien maar geen ranked (of LoL) spelen na een werkdag maar gewoon een singleplayer spel oid.
Een pauze van een maandje heeft mij wel wat geholpen. Probeer andere games uit. Singleplayer, of eventueel zelfs DotA 2. ;)
pi_129490988
quote:
14s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:44 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Haha, ik heb eigenlijk nog nooit mijn boots verkocht. Ik ben blijven hangen in season 2. :')

[..]

Een pauze van een maandje heeft mij wel wat geholpen. Probeer andere games uit. Singleplayer, of eventueel zelfs DotA 2. ;)
Heb geen tijd en geen zin om een nieuwe Moba te leren.

Heb echter wel genoeg spellen gekocht tijdens de steamsale, heb echt ongelofelijk veel dingen die ik kan spelen. Morgen misschien eens beginnen met Dishonored, schijnt wel een aardig spelletje te zijn.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 00:03:39 #119
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_129491936
http://www.twitch.tv/djurres

draven-lee op botlane :)
Tadumtiedum.
pi_129492810
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 00:03 schreef Djurres het volgende:
http://www.twitch.tv/djurres

draven-lee op botlane :)
Dat anivia gave me eyecancer.
pi_129492976
quote:
14s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:44 schreef Keselo het volgende:

[..]

Heb geen tijd en geen zin om een nieuwe Moba te leren.

Heb echter wel genoeg spellen gekocht tijdens de steamsale, heb echt ongelofelijk veel dingen die ik kan spelen. Morgen misschien eens beginnen met Dishonored, schijnt wel een aardig spelletje te zijn.
Heb je wel weer gelijk in, enige profit die je hebt is 100 nieuwe heroes spelen. :7

@Djurres; het is "anivia is better than you" niet "then you" :+
pi_129493083
Heb zin om die anivia toe te voegen en om een 1v1 te vragen. Kijken of een platinum verliest van een bronze III anivia :7
  dinsdag 30 juli 2013 @ 00:42:21 #123
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_129493123
Lolz. Nouja, t was iig een mooie pot.
Lee sin nam de early kills helaas, waardoor ik niet100 procent damage output had voor men gevoel.
Maar het laatste lekker een ebetje getrolled.
Tadumtiedum.
pi_129496309
quote:
14s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:19 schreef EpicKnife het volgende:

[..]
Thornmail vind ik persoonlijk echt een slecht item,
Thornmail is juist op Tryndamere fantastisch. JE wilt zo snel mogelijk richting de AD carry spinnen waardoor hij gedwongen is om jou aan te vallen. Elke aanval die hij op jou doet, doet hem ook flink pijn en daarbij sta jij hem ook nog even te critten. Dan moet je hem makkelijk dood krijgen voordat jouw ulti ermee ophoudt.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_129496500
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 08:21 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Thornmail is juist op Tryndamere fantastisch. JE wilt zo snel mogelijk richting de AD carry spinnen waardoor hij gedwongen is om jou aan te vallen. Elke aanval die hij op jou doet, doet hem ook flink pijn en daarbij sta jij hem ook nog even te critten. Dan moet je hem makkelijk dood krijgen voordat jouw ulti ermee ophoudt.
Thornmail is alleen goed als je veel hp en verdere resists hebt. Als het je enige armor item is zou ik eerder voor een Randuin gaan.
pi_129496615
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 08:46 schreef Keselo het volgende:

[..]

Thornmail is alleen goed als je veel hp en verdere resists hebt. Als het je enige armor item is zou ik eerder voor een Randuin gaan.
Die haal je uit je ultimate in het geval van tryndamere. In vrijwel alle andere gevallen heb je gelijk.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_129496734
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 08:59 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Die haal je uit je ultimate in het geval van tryndamere. In vrijwel alle andere gevallen heb je gelijk.
Aah ja klopt.
pi_129499169
Die icon voor thornmail is zo lelijk, daarom bouw ik hem nooit :@
  dinsdag 30 juli 2013 @ 11:32:30 #129
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_129499734
Enemy's die net voor het einde een 1vs1 met je callen en je daarna een friend invite geven en vervolgens de 1vs1 zelf niet accepteren :')
"My dream is to know why my nightmares never cease"
pi_129499764
Rammus met thornmail is OP. Mijn premade buddy heeft zowat de helft van onze ranked games met rammus gecarried omdat ze allemaal AD kozen :')
pi_129500846
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 11:32 schreef OuweBaas het volgende:
Enemy's die net voor het einde een 1vs1 met je callen en je daarna een friend invite geven en vervolgens de 1vs1 zelf niet accepteren :')
1v1 gaan om je te bewijzen :')
pi_129501341
Hoe.. kan een platinum IV gematched worden tegen een silver I. Riot?!?!

Ik heb die ryze dus totaal afgemaakt als annie, en ik kreeg weliswaar 25 LP ;(
pi_129501411
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:20 schreef Suncatcher het volgende:
Hoe.. kan een platinum IV gematched worden tegen een silver I. Riot?!?!

Ik heb die ryze dus totaal afgemaakt als annie, en ik kreeg weliswaar 25 LP ;(
premades
pi_129502452
Premades.

  dinsdag 30 juli 2013 @ 13:16:59 #135
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_129503081
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:56 schreef Suncatcher het volgende:
Premades.

[ afbeelding ]
easy
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_129503587
Nou cho is in G4 nog steeds goed viable O+

Ondanks dat ik first blood op top weggaf de lane kunnen facerollen tegen een renek *O*

pi_129503645
oh en: honor plox
  dinsdag 30 juli 2013 @ 13:36:16 #138
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_129503651
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 13:34 schreef kensei het volgende:
Nou cho is in G4 nog steeds goed viable O+

Ondanks dat ik first blood op top weggaf de lane kunnen facerollen tegen een renek *O*

[ afbeelding ]
guide pls voor die build :')
"My dream is to know why my nightmares never cease"
pi_129503659
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:56 schreef Suncatcher het volgende:
Premades.

[ afbeelding ]
+1 honor
pi_129503682
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 13:36 schreef OuweBaas het volgende:

[..]

guide pls voor die build :')
Heel easy, je koop allemaal random tank items, halverwege doe je er een liandry tussen en klaar O+
  dinsdag 30 juli 2013 @ 14:16:05 #141
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_129504990
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 13:37 schreef kensei het volgende:

[..]

Heel easy, je koop allemaal random tank items, halverwege doe je er een liandry tussen en klaar O+
aight aight thanks.
"My dream is to know why my nightmares never cease"
pi_129506158
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:20 schreef Suncatcher het volgende:
Hoe.. kan een platinum IV gematched worden tegen een silver I. Riot?!?!

Ik heb die ryze dus totaal afgemaakt als annie, en ik kreeg weliswaar 25 LP ;(
Dit. Ik word hier ZO gek van! Ik wil echt een optie ´don´t match me with premades´. Ik was in promotion voor silver 2, nu weer silver 3 met 0 punten, elke keer een premade, en elke keer bronze 2-4 erin. En dan doen ze het misschien nog niets een zo slecht in een lane, maar dan gaan ze bijvoorbeeld een dragon doen in plaats van een inhib, Full HP terug naar base terwijl we een 5vs3 baron kunnen doen, etc. Word er helemaal simpel van. Even geen ranked meer voorlopig denk ik :')
pi_129506970
42K IP gespaard en 11 champs gekocht.

Ik wil Quinn wel spelen, maar hoe build je die top?
  dinsdag 30 juli 2013 @ 15:17:29 #144
222905 Tanjaa
Internet
pi_129507258
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:10 schreef Skillstorm het volgende:
42K IP gespaard en 11 champs gekocht.

Ik wil Quinn wel spelen, maar hoe build je die top?
Ik heb haar een hele tijd top gespeeld, je kunt haar het beste tanky bouwen.
De core items voor haar zijn (volgens mij) cleaver en mallet. Wat ik daarna bouwde hing af van de game.
Vaak botrk en maw of malmortius. Verder nog een armor item erbij, welke je zelf het fijnst of handigst vind.
The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
pi_129507353
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:17 schreef Tanjaa het volgende:

[..]

Ik heb haar een hele tijd top gespeeld, je kunt haar het beste tanky bouwen.
De core items voor haar zijn (volgens mij) cleaver en mallet. Wat ik daarna bouwde hing af van de game.
Vaak botrk en maw of malmortius. Verder nog een armor item erbij, welke je zelf het fijnst of handigst vind.
Ah oke bedankt. :)
  dinsdag 30 juli 2013 @ 15:24:37 #146
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_129507593
Onze nederlandsche eindbaas.


2 champs tegelijk spelen.
Tadumtiedum.
pi_129508850
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:24 schreef Djurres het volgende:
Onze nederlandsche eindbaas.


2 champs tegelijk spelen.
En nog de game winnen ook _O-
  dinsdag 30 juli 2013 @ 16:00:30 #148
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_129508922
Tis gewoon een pure eindbaasch.
Sowiso, zijn guide's <3
Tadumtiedum.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 16:36:03 #149
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_129510377
En weer online :D

Streaming @ http://www.twitch.tv/djurres
Tadumtiedum.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 16:39:03 #150
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_129510485
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 16:36 schreef Djurres het volgende:
En weer online :D

Streaming @ http://www.twitch.tv/djurres
Ga hem zo eens opzetten, nog een kwartiertje werk :7
pi_129510673
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 16:36 schreef Djurres het volgende:
En weer online :D

Streaming @ http://www.twitch.tv/djurres
Cho top, OP
  dinsdag 30 juli 2013 @ 16:44:16 #152
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_129510685
Ik speel nooit cho :')
Tadumtiedum.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 16:44:34 #153
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_129510697
uberhaupt, top :')
Tadumtiedum.
pi_129510733
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 16:44 schreef Djurres het volgende:
Ik speel nooit cho :')
ninja tabi > sunfire > liandry

Tegen deze lane, & easy game
pi_129510823
oh nvm je bent tegen mundo :')
  dinsdag 30 juli 2013 @ 16:49:54 #156
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_129510888
Morellonomicon is het enige wat je nodig hebt.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_129511542
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 16:44 schreef Djurres het volgende:
uberhaupt, top :')
:')
  dinsdag 30 juli 2013 @ 17:09:37 #158
350683 Renn
Kan niet kiezen
pi_129511580
cho top, dat is min of meer mijn favo top
pi_129511708
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 08:21 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Thornmail is juist op Tryndamere fantastisch. JE wilt zo snel mogelijk richting de AD carry spinnen waardoor hij gedwongen is om jou aan te vallen. Elke aanval die hij op jou doet, doet hem ook flink pijn en daarbij sta jij hem ook nog even te critten. Dan moet je hem makkelijk dood krijgen voordat jouw ulti ermee ophoudt.
In dit geval is randuins ook handig aangezien je dan beter kan chasen, en een debuff geeft in een teamfight. Maar je punt klopt. Types zoals ashe zijn alleen erg hinderlijk als je zelf Tryndamere speelt. Ik zou thornmail eens een shot moeten geven.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:56 schreef Suncatcher het volgende:
Premades.

[ afbeelding ]
Anivia en Annie mid of bot ipv adc? :P
Vanavond even Annie / Graves ofzo bot proberen. Volgens mij is dat beter dan Annie / Sona.

[ Bericht 2% gewijzigd door EpicKnife op 30-07-2013 17:22:12 ]
  dinsdag 30 juli 2013 @ 17:24:47 #160
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_129512113
nu draven adc <3

mn main. Lekker axes catchen :D
Tadumtiedum.
pi_129513235
Sorry, dat was annie en anivia mid. Annie tegen ryze, anivia tegen orianna
  dinsdag 30 juli 2013 @ 18:47:25 #162
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_129514708
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 16:44 schreef Djurres het volgende:
uberhaupt, top :')
lol
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_129515020
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 16:44 schreef Djurres het volgende:
uberhaupt, top :')
Beetje waar, aangezien het gewoon een eenzame lane is waar over het algemeen niet veel gebeurt. :P

Maar vind het nog wel leuk om te spelen,
pi_129515260
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 18:57 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Beetje waar, aangezien het gewoon een eenzame lane is waar over het algemeen niet veel gebeurt. :P

Maar vind het nog wel leuk om te spelen,
Als er niet veel gebeurt doe je zelf iets verkeerd. Push de lane, gank mid, steel buffs, teleport naar bot en help hun winnen, sloop drake, carry de game GG
pi_129515310
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 19:04 schreef kensei het volgende:

[..]

Als er niet veel gebeurt doe je zelf iets verkeerd. Push de lane, gank mid, steel buffs, teleport naar bot en help hun winnen, sloop drake, carry de game GG
Toch heb ik gelijk, dat is al niet meer in de toplane.
pi_129515600
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 19:06 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Toch heb ik gelijk, dat is al niet meer in de toplane.
Elke lane is een farmlane tot je de actie opzoekt, of geforceerd wordt
pi_129515681
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 19:14 schreef kensei het volgende:

[..]

Elke lane is een farmlane tot je de actie opzoekt, of geforceerd wordt
Tja, maar in top heb je geen dragon dichtbij, of een andere teammaat in de lane. Dus ik zie het een beetje als eenzaam eiland in het begin van de game.
pi_129522855
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:17 schreef Tanjaa het volgende:

[..]

Ik heb haar een hele tijd top gespeeld, je kunt haar het beste tanky bouwen.
De core items voor haar zijn (volgens mij) cleaver en mallet. Wat ik daarna bouwde hing af van de game.
Vaak botrk en maw of malmortius. Verder nog een armor item erbij, welke je zelf het fijnst of handigst vind.
Haha vet, ik heb niks gelezen maar je bent een chick dus reageer ik maar ff.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_129523833
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 21:49 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Haha vet, ik heb niks gelezen maar je bent een chick dus reageer ik maar ff.
_O-
pi_129523842
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 21:49 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Haha vet, ik heb niks gelezen maar je bent een chick dus reageer ik maar ff.
_O_
pi_129523874
Kijk Skillstorm, zo zet je die ehossel
pi_129523928
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 22:07 schreef kensei het volgende:
Kijk Skillstorm, zo zet je die ehossel
Ik ben daar niet op uit. :+
  dinsdag 30 juli 2013 @ 22:08:43 #173
222905 Tanjaa
Internet
pi_129523951
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 21:49 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Haha vet, ik heb niks gelezen maar je bent een chick dus reageer ik maar ff.
:') w/
The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
pi_129526959
leona aan het "leren" (vooral in bot games) deze week voor ik der binnenkort ga halen maar dang ze speelt wel heerlijk 300 HP(leona) full AD carry... E-W-auto-Q-(R) bye bye AD (als de rest die bij je is iig reageert XD)
pi_129527100
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 23:03 schreef Liandri het volgende:
leona aan het "leren" (vooral in bot games) deze week voor ik der binnenkort ga halen maar dang ze speelt wel heerlijk 300 HP(leona) full AD carry... E-W-auto-Q-(R) bye bye AD (als de rest die bij je is iig reageert XD)
Stop nou met botgames man :P
pi_129527914
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 23:06 schreef kensei het volgende:

[..]

Stop nou met botgames man :P
Nah ik grijp daar soms toch echt nog we naar als ik te moe ben of als ik me niet echt lekker voel (helaas is dat de laatste tijd nog al zo omdat ik midden in een verhuizing zit en mijn lichaam dan echt niet meer wil of dat ik gewoon geen focus heb)

Ik hou me gewoon bezig met ARAM of nog ff met Bots

Zodra de verhuizing ergens is en ik op men plekje zit en weer wat tijd heb overdag dan ga ik weer verder met Normals leren op men NA of ik moet zin hebben om een smurfje te maken op EUW

Als we een keer een 10 personen Fok match kunnen maken doe ik wel een keertje mee dan mag iedereen ragen op mijn skittlez
  dinsdag 30 juli 2013 @ 23:59:39 #177
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_129529343
Ik wil Lee spelen maar ook rankeds winnen :/

Helaas is dat onmogelijk met Lee. Elk potje ga ik ham en heb ik elke lane gecarried, maar als mijn team slecht is dan kan je gewoon niks.
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_129529721
quote:
19s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 23:59 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik wil Lee spelen maar ook rankeds winnen :/

Helaas is dat onmogelijk met Lee. Elk potje ga ik ham en heb ik elke lane gecarried, maar als mijn team slecht is dan kan je gewoon niks.
:')
We're slowly approaching inevitable death.
pi_129529729
Hoe heet dat syndroom ook alweer?
  woensdag 31 juli 2013 @ 00:10:55 #180
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_129529756
Dunning-krugereffect
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_129529979
Wat lach ik me toch telkens kapot als je met premade gaat en die lui je de huid proberen vol te schelden. Een jaar of 20 zijn en je dan zo gedragen.. C'mon man. :')
pi_129530159
quote:
7s.gif Op woensdag 31 juli 2013 00:10 schreef Zeroku het volgende:
Dunning-krugereffect
Ja, dat dus
pi_129530618
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 23:25 schreef Liandri het volgende:

[..]

Nah ik grijp daar soms toch echt nog we naar als ik te moe ben of als ik me niet echt lekker voel (helaas is dat de laatste tijd nog al zo omdat ik midden in een verhuizing zit en mijn lichaam dan echt niet meer wil of dat ik gewoon geen focus heb)

Ik hou me gewoon bezig met ARAM of nog ff met Bots

Zodra de verhuizing ergens is en ik op men plekje zit en weer wat tijd heb overdag dan ga ik weer verder met Normals leren op men NA of ik moet zin hebben om een smurfje te maken op EUW

Als we een keer een 10 personen Fok match kunnen maken doe ik wel een keertje mee dan mag iedereen ragen op mijn skittlez
Ja gaaf :D

een custom game vol met fokkers. Dat wordt lachen, ik kan nu al de bans raden van diegene die tegen mij moet spelen.

-Anivia
-Annie
-Sona.

:')
  woensdag 31 juli 2013 @ 00:53:17 #184
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_129530928
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 00:09 schreef dustbrain het volgende:

[..]

:')
Het is toch zo.
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_129531201
quote:
19s.gif Op woensdag 31 juli 2013 00:53 schreef RhytmicalRemedy het volgende:

[..]

Het is toch zo.
1 tipje: in teamfights ALLEEN je ad carry proberen te beschermen, hoe fed je ook bent. Kick de eerste de beste die in de buurt komt weg en shield hem. Vervolgens heb je nog je E om te slowen zodat je AD carry kan kiten. Hoe langer je ad carry in leven blijft, hoe meer kans om een teamfight te winnen. Meer nog dan dat je ASAP probeert hun carry te slopen.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_129532316
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 00:40 schreef Suncatcher het volgende:

[..]

Ja gaaf :D

een custom game vol met fokkers. Dat wordt lachen, ik kan nu al de bans raden van diegene die tegen mij moet spelen.

-Anivia
-Annie
-Sona.

:')
Waarom zouden ze alleen jouw champs bannen?
pi_129532868
quote:
5s.gif Op woensdag 31 juli 2013 02:10 schreef kensei het volgende:

[..]

Waarom zouden ze alleen jouw champs bannen?
Ooit kom je daar wel achter :P
pi_129533505
mensen die Annie AD builden ;(
pi_129539023
Iemand zin in een normal?
pi_129539543
Ik que alleen met diamonds :{w
pi_129539632
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 00:40 schreef Suncatcher het volgende:

[..]

Ja gaaf :D

een custom game vol met fokkers. Dat wordt lachen, ik kan nu al de bans raden van diegene die tegen mij moet spelen.

-Anivia
-Annie
-Sona.

:')
Support or feed! o wacht dat zou ik probz goe dan ook wel doen :P
pi_129540757
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 12:15 schreef kensei het volgende:
Ik que alleen met diamonds :{w
(c) Bronze league
  woensdag 31 juli 2013 @ 13:01:05 #193
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_129540955
Whehe, nieuwe Yi is awesome :P
pi_129541106
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 12:53 schreef Suncatcher het volgende:

[..]

(c) Bronze league
Wat is er mis met bronze?
pi_129541480
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 12:15 schreef kensei het volgende:
Ik que alleen met diamonds :{w
pi_129541736
quote:
Jij bent mijne ruwe diamantje toch O+
pi_129542249
Wat er mis is met de gemiddelde brainless bronze speler?

-Geven elohell de schuld
-Denken dat ze goed zijn omdat ze 5 diamond gasten in hun friendlist hebben en af en toe eens mee mogen spelen ( lees goed : gecarried worden )
pi_129542530
Midgame :

Vayne : OMG NUNU STOLE MY FARM. i dont care anymore, this team deserve to loose.

Gaat vervolgens solo lanes pushen, nooit aanwezig met teamfights, 'i dont care'.
Laatste paar teamfights ook nog eens voorop staan zodat ie neergenuked kan worden.

"You stole my farm, i make you lose this game"

x4 report. Autistic brain vayne.Welkom in platinum I / V
pi_129542956
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 13:53 schreef Suncatcher het volgende:
Midgame :

Vayne : OMG NUNU STOLE MY FARM. i dont care anymore, this team deserve to loose.

Gaat vervolgens solo lanes pushen, nooit aanwezig met teamfights, 'i dont care'.
Laatste paar teamfights ook nog eens voorop staan zodat ie neergenuked kan worden.

"You stole my farm, i make you lose this game"

x4 report. Autistic brain vayne.Welkom in platinum I / V
fantastisch he zulke gasten... liever een (overigens kansloos) punt maken en verliezen dan je eroverheen zetten, excuses accepteren en de game gewoon winnen. Dat soort gasten komt zichzelf gelukkig later wel een keer tegen met die houding.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_129543520
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:05 schreef nyny83 het volgende:

[..]

fantastisch he zulke gasten... liever een (overigens kansloos) punt maken en verliezen dan je eroverheen zetten, excuses accepteren en de game gewoon winnen. Dat soort gasten komt zichzelf gelukkig later wel een keer tegen met die houding.
"Farm stelen" Vind ik altijd iets doms... nu snap ik wel dat het de ADC is en dat die leeft op farm/gold, En dat dit voor een vayne nog best wel is belangrijk kan zijn (late game carry enzo)
Maar .. Als ze nou beide in een lane lopen en nunu gebruikt er een paar om zich zelf te healen om vervolgens in een Teamfight beter te staan en de rest gewoon deelt?

En daarbij ga ik er vanuit dat die Vanyne best uiteindelijk wat free farm heeft mogen oppicken als er toch niks op de map gebeurde?

Misschien ligt het wel aan mij maar ik snap dat soort gasten altijd maar moeilijk...

Wat moet de jungle dan wel niet?
Ik bedoel die krijgt de eerste 2 buffs in de game. daarna is het mid: i need blue els i cant farm "QQ"
Bot ADC: "i need red i do no dmg QQ"
en de rest van het team stealt alle andere camps leeg....

maar zoals gezegt ik snap dit spel niet dus het ligt vast aan mij....
pi_129543827
Buig voor jullie Volibear koning _O_

pi_129543888
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 13:47 schreef Suncatcher het volgende:
Wat er mis is met de gemiddelde brainless bronze speler?

-Geven elohell de schuld
-Denken dat ze goed zijn omdat ze 5 diamond gasten in hun friendlist hebben en af en toe eens mee mogen spelen ( lees goed : gecarried worden )
Diamonds in friendlist is een bekend topic grapje gebaseerd op BG's opmerkingen, je slaat de plank een beetje mis hier :*
pi_129544176
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:21 schreef Liandri het volgende:

[..]

"Farm stelen" Vind ik altijd iets doms... nu snap ik wel dat het de ADC is en dat die leeft op farm/gold, En dat dit voor een vayne nog best wel is belangrijk kan zijn (late game carry enzo)
Maar .. Als ze nou beide in een lane lopen en nunu gebruikt er een paar om zich zelf te healen om vervolgens in een Teamfight beter te staan en de rest gewoon deelt?

En daarbij ga ik er vanuit dat die Vanyne best uiteindelijk wat free farm heeft mogen oppicken als er toch niks op de map gebeurde?

Misschien ligt het wel aan mij maar ik snap dat soort gasten altijd maar moeilijk...

Wat moet de jungle dan wel niet?
Ik bedoel die krijgt de eerste 2 buffs in de game. daarna is het mid: i need blue els i cant farm "QQ"
Bot ADC: "i need red i do no dmg QQ"
en de rest van het team stealt alle andere camps leeg....

maar zoals gezegt ik snap dit spel niet dus het ligt vast aan mij....
Je snapt het best aardig hoor ;) De AD carry wil zoveel mogelijk farm hebben omdat hij met name scalet met (AD) items. Echter, dat betekent niet dat de rest 0 farm mag pakken. Zeker als een Nunu low is moet hij gewoon wat kunnen consumen zodat hij niet helemaal back to base hoeft en kostbare gank- en XP-tijd verliest.

En ja, als jungler ben je altijd een beetje de hoer van het team, een soort secundaire support. Je moet al je farm en buffs opgeven en je moet maar komen ganken wanneer je team erom vraagt (vooral in allchat).

Overigens gister een Taric support game gespeeld. Denk dat ik wel 40 wards gekocht heb, maar op een gegeven moment werden we onze basis in gedrukt. Gelijk gezeik van mn team dat er geen wards stonden terwijl ik iedere keer in mn eigen base super minions stond te tanken. Gelukkig herkende de tegenstander wel dat ik zo slecht nog niet was en kreeg ik +2 honorable opponent omdat ik mn team (en dan met name onze Vayne) alsnog bijna naar de overwinning gecarried heb met goede plays en vision in de jungle.
Vicariously I live while the whole world dies
  woensdag 31 juli 2013 @ 14:47:27 #204
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_129544319
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:21 schreef Liandri het volgende:

[..]

"Farm stelen" Vind ik altijd iets doms... nu snap ik wel dat het de ADC is en dat die leeft op farm/gold, En dat dit voor een vayne nog best wel is belangrijk kan zijn (late game carry enzo)
Maar .. Als ze nou beide in een lane lopen en nunu gebruikt er een paar om zich zelf te healen om vervolgens in een Teamfight beter te staan en de rest gewoon deelt?

En daarbij ga ik er vanuit dat die Vanyne best uiteindelijk wat free farm heeft mogen oppicken als er toch niks op de map gebeurde?

Misschien ligt het wel aan mij maar ik snap dat soort gasten altijd maar moeilijk...

Wat moet de jungle dan wel niet?
Ik bedoel die krijgt de eerste 2 buffs in de game. daarna is het mid: i need blue els i cant farm "QQ"
Bot ADC: "i need red i do no dmg QQ"
en de rest van het team stealt alle andere camps leeg....

maar zoals gezegt ik snap dit spel niet dus het ligt vast aan mij....
Gewoon de lane inlopen en je lane tax claimen.
Klaar ! :)
"My dream is to know why my nightmares never cease"
pi_129544355
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:47 schreef OuweBaas het volgende:

[..]

Gewoon de lane inlopen en je lane tax claimen.
Klaar ! :)
Moet je in ranked niet doen als je wilt winnen, krijg je ragers, en afk-ers
  woensdag 31 juli 2013 @ 14:49:41 #206
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_129544387
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:48 schreef kensei het volgende:

[..]

Moet je in ranked niet doen als je wilt winnen, krijg je ragers, en afk-ers
Gewoon de game carry'en als Fokeindbaas 4vs5 jwt.
"My dream is to know why my nightmares never cease"
  woensdag 31 juli 2013 @ 17:20:19 #207
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_129549669
-ksst-

[ Bericht 94% gewijzigd door STING op 01-08-2013 09:27:42 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_129550767
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 01:03 schreef nyny83 het volgende:

[..]

1 tipje: in teamfights ALLEEN je ad carry proberen te beschermen, hoe fed je ook bent. Kick de eerste de beste die in de buurt komt weg en shield hem. Vervolgens heb je nog je E om te slowen zodat je AD carry kan kiten. Hoe langer je ad carry in leven blijft, hoe meer kans om een teamfight te winnen. Meer nog dan dat je ASAP probeert hun carry te slopen.
Dat heeft lekker veel zin als je een ADC hebt die letterlijk er middenin rent :')
Als ik op leesin ga, ga ik meestal wel goed. Gank veel, geef kills aan mezelf of adc.

Maar als in teamfights de adc constant voorop loopt of gepakt wordt, kun je als leesin niet veel doen behalve je ult iemand wegschoppen. Met lee kun je niet een game carrieen, als je tegenstanders in een group blijven zodat je niemand solo kan afmaken.

Zo vaak gezien dat EZ's hun E gebruiken als poke spell en dan gepakt worden :')
pi_129551210
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:01 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Dat heeft lekker veel zin als je een ADC hebt die letterlijk er middenin rent :')
Als ik op leesin ga, ga ik meestal wel goed. Gank veel, geef kills aan mezelf of adc.

Maar als in teamfights de adc constant voorop loopt of gepakt wordt, kun je als leesin niet veel doen behalve je ult iemand wegschoppen. Met lee kun je niet een game carrieen, als je tegenstanders in een group blijven zodat je niemand solo kan afmaken.

Zo vaak gezien dat EZ's hun E gebruiken als poke spell en dan gepakt worden :')
Mjah je kan ook niet alles carryen inderdaad. Soms zijn er spelers tussen die echt te dom zijn om te poepen. In dat geval: dikke pech. Maar Lee Sin kan naar mijn mening bovengemiddeld veel bijdragen in teamfights, zowel in damage als in peeling voor de AD carry.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_129551258
Matches waarbij de enemies dom waren:

Good game! Ik heb gecarried, zie je wel dat het aan mijn team lag?
We're slowly approaching inevitable death.
pi_129551445
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:17 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Mjah je kan ook niet alles carryen inderdaad. Soms zijn er spelers tussen die echt te dom zijn om te poepen. In dat geval: dikke pech. Maar Lee Sin kan naar mijn mening bovengemiddeld veel bijdragen in teamfights, zowel in damage als in peeling voor de AD carry.
Ja dat zeker, je kunt met je shields veel mensen redden. Het is alleen nutteloos in het geval van stupiditeit bij je teammaten.
pi_129558251
Al die Yi's top :')

Zo'n beetje elke bruiser countert Yi daar _O-
pi_129558276
Net gecarried door een Yi.
pi_129558902
quote:
7s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:26 schreef Skillstorm het volgende:
Net gecarried door een Yi.
Jungle Yi is ook niks mis mee, maar op top is hij waardeloos
pi_129559489
Dankzij verwijdering runic bullwarq. Wat een kut item was dat ook. Tanks zijn tanks en carries zijn carries waarom moeten ze hun tankyness dan in een aura hebben en carries ook tanky maken?

Zo gay af en toe, die fed adc met een runic bulwarq aura + Ga, GG FUCK THIS SHIT
We're slowly approaching inevitable death.
pi_129559880
Ik als trouwens net een goed punt zonet. Waarom worden andere champs niet gebuffed i.p.v dat de sterke champions worden generfd? Dan krijg je op het laatst een dota waarin bijna alles viable en OP is. En je krijgt daar ook nieuwe metas van.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_129560011
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 22:00 schreef dustbrain het volgende:
Ik als trouwens net een goed punt zonet. Waarom worden andere champs niet gebuffed i.p.v dat de sterke champions worden generfd? Dan krijg je op het laatst een dota waarin bijna alles viable en OP is. En je krijgt daar ook nieuwe metas van.
1 champ nerfen, of meerdere champs balancen... lijkt me geen moeilijke keuze voor de Riot mensen :P
pi_129560262
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 22:02 schreef kensei het volgende:

[..]

1 champ nerfen, of meerdere champs balancen... lijkt me geen moeilijke keuze voor de Riot mensen :P
;(
We're slowly approaching inevitable death.
pi_129564643
Dit spel is totaal unbalanced. Was net full premade met 4 lvl 30'ers, 1 lvl 10'er. Enemy team allemaal diamond 1. :P
Ik ben uit wanhoop doran rings gaan kopen op vayne. :')
pi_129567589
quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2013 23:58 schreef EpicKnife het volgende:
Dit spel is totaal unbalanced. Was net full premade met 4 lvl 30'ers, 1 lvl 10'er. Enemy team allemaal diamond 1. :P
Ik ben uit wanhoop doran rings gaan kopen op vayne. :')
Totaal unbalanced :')

9 van de 10 keer is de matchmaking prima
pi_129570674
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 02:02 schreef kensei het volgende:

[..]

Totaal unbalanced :')

9 van de 10 keer is de matchmaking prima
Deze keer was het wel unbalanced. :D
Ergste nog, de level 10'er uit ons team deed het het best. Was premade met één Diamond 1, en één Gold elo'er.

Hey, wat denken jullie van vayne/twitch top? Zijn ze alleen goed als counterpick oid?
pi_129571284
quote:
14s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 09:13 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Deze keer was het wel unbalanced. :D
Ergste nog, de level 10'er uit ons team deed het het best. Was premade met één Diamond 1, en één Gold elo'er.

Hey, wat denken jullie van vayne/twitch top? Zijn ze alleen goed als counterpick oid?
Maakt op onze ELO toch geen flikker uit, gewoon spelen als je wilt.
pi_129571295
Vayne top gaat nog wel omdat die met de tumble en condemn nog 2 tools heeft om mensen van zich af te houden. Twitch wordt gesloopt door iedereen met een gapcloser.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_129571352
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 09:44 schreef nyny83 het volgende:
Vayne top gaat nog wel omdat die met de tumble en condemn nog 2 tools heeft om mensen van zich af te houden. Twitch wordt gesloopt door iedereen met een gapcloser.
Ja oké, maar hetzelfde geld voor Teemo dan, en die word wel geaccepteerd. :7 (nja, ook niet altijd)
pi_129571754
quote:
14s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 09:46 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Ja oké, maar hetzelfde geld voor Teemo dan, en die word wel geaccepteerd. :7 (nja, ook niet altijd)
Heb normaal anders zelden moeite met Teemo.
pi_129571933
Speel je even een maandje niet ben je opeens demoted tot Silver :/

Nu wel weer Gold, wel een verdiende promo series denk ik: in de gewonnen partijen K/D/A 34/11/18. Laatste potje wel ziek hard zitten frusten aangezien we 2-7 stonden na 5 min.
pi_129571984
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 10:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Heb normaal anders zelden moeite met Teemo.
Ligt eraan, met riven of renekton heb ik weinig moeite. Met tryndamere word ik wel weer chagrijnig.
pi_129573383
quote:
14s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 09:46 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Ja oké, maar hetzelfde geld voor Teemo dan, en die word wel geaccepteerd. :7 (nja, ook niet altijd)
Teemo heeft een blind om in ieder geval auto-attacks tegen te gaan en heeft die speedboost, maar ook die wil je tegen sommige tops inderdaad niet spelen (Lee Sin, Pantheon, Renekton bijv.)
Vicariously I live while the whole world dies
pi_129573516
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 11:10 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Teemo heeft een blind om in ieder geval auto-attacks tegen te gaan en heeft die speedboost, maar ook die wil je tegen sommige tops inderdaad niet spelen (Lee Sin, Pantheon, Renekton bijv.)
Inderdaad. Met GP bijvoorbeeld is Teemo wel irritant, maar met Xin is het dan weer easymode. Gewoon er in en de Q pas activeren als de blind is afgelopen.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 11:23:03 #230
350683 Renn
Kan niet kiezen
pi_129573719
Net als J4 8 kills 8 deaths. Rest van het team tussen de 1 en 2 kills, tussen de 6 en 8 deaths.

Jarvan, it's your fault, you dont give kill to vayne. Alle kills die ik pakte waren solo top terwijl vayne bot is. Yeah, sure, vayne had ze wel kunnen pakken.

Klein detail, het was ook nog 5v4. Dat ze dan niet kunnen winnen.
pi_129573971
quote:
10s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 11:23 schreef Renn het volgende:
Net als J4 8 kills 8 deaths. Rest van het team tussen de 1 en 2 kills, tussen de 6 en 8 deaths.

Jarvan, it's your fault, you dont give kill to vayne. Alle kills die ik pakte waren solo top terwijl vayne bot is. Yeah, sure, vayne had ze wel kunnen pakken.

Klein detail, het was ook nog 5v4. Dat ze dan niet kunnen winnen.
Ik vind de meeste league spelers zo kinderachtig. Ze trekken zich af op statistieken. Blamen is iets wat ik al een tijdje niet meer doe. Het heeft toch geen nut, en je demotiveert spelers alleen maar.

Gewoon kills blijven pakken, het is tenminste SOLOQ. Killsteals komen zelden voor. Ik geef vaak wel kills weg als ik al gefeed ben, maar anders speel ik erg egoïstisch, je kunt randoms gewoon niet met gold vertrouwen. :7

Ik probeer zo relaxed mogelijk te spelen, een keertje 0/5 kan gebeuren. Enige wat je kan verwachten is een report. Helaas word dat ding abused door bronze players, zodat het alleen maar langer duurt om de echte toxic players te bannen.

Van alles wat je doet word een mug een olifant.:')
pi_129574220
Nouja zeg, werd helemaal verslagen als Quinn door Rengar.
pi_129575833
quote:
9s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 11:39 schreef Skillstorm het volgende:
Nouja zeg, werd helemaal verslagen als Quinn door Rengar.
Quinn is dan ook een waardeloze champ, beetje het debiele broertje van vayne
  donderdag 1 augustus 2013 @ 12:38:14 #234
350683 Renn
Kan niet kiezen
pi_129575944
unlucky streak... nu weer iemand die eerst 7 kills feed dan afk gaat.
pi_129576013
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 12:34 schreef kensei het volgende:

[..]

Quinn is dan ook een waardeloze champ, beetje het debiele broertje van vayne
Hmm, ja nu pas gemerkt, jammer dat ik haar gekocht heb.
pi_129576074
Hij heeft over het algemeen wel meer winrating dan vayne.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_129576083
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 12:40 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Hmm, ja nu pas gemerkt, jammer dat ik haar gekocht heb.
Ach je hebt nog 9 andere nieuwe champs toch, yolo
pi_129576101
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 12:42 schreef kensei het volgende:

[..]

Ach je hebt nog 9 andere nieuwe champs toch, yolo
Nee, 10.
pi_129576115
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 12:42 schreef dustbrain het volgende:
Hij heeft over het algemeen wel meer winrating dan vayne.
Beetje sejuani verhaal toch, alleen hoog omdat alleen de mensen die quinn mainen hem nog spelen
pi_129576172
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 12:43 schreef kensei het volgende:

[..]

Beetje sejuani verhaal toch, alleen hoog omdat alleen de mensen die quinn mainen hem nog spelen
Dus mensen noobpicken vayne constant?
We're slowly approaching inevitable death.
pi_129576306
Ik zag laatst in LCS tournament een team keihard rippen met Quinn. Zeggen dat het een slechte champ is lijkt me dan ook vooral voorbarigheid.
Conscience do cost.
pi_129576316
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 12:45 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Dus mensen noobpicken vayne constant?
Geen idee, maar underplayed champs hebben wel vaker een hoge winrating, niet perse andersom
pi_129576395
Het was ook mijn 2de game met Quinn hoor, maar ik weet het niet, ik leek amper damage te doen op Rengar terwijl hij erg vaak op mij sprong,ik heb wel mijn E maar hij springt binnen een paar sec zo weer op je.
pi_129576499
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 12:50 schreef ems. het volgende:
Ik zag laatst in LCS tournament een team keihard rippen met Quinn. Zeggen dat het een slechte champ is lijkt me dan ook vooral voorbarigheid.
In de lcs speelden ze ook karma jungle maar om nou te zeggen dat het viable is lijkt me vooral voorbarigheid :P
pi_129576692
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 12:56 schreef kensei het volgende:

[..]

In de lcs speelden ze ook karma jungle maar om nou te zeggen dat het viable is lijkt me vooral voorbarigheid :P
Maar één manier om erachter te komen :P

Nee, maar ik ben altijd wat voorzichtig met zeggen dat een champ nutteloos is. Zoveel champs worden in het begin genegeerd totdat een of andere pro opeens ontdekt hoe je ermee kan pwnen. Dat is me nou iets te vaak gebeurt om bij voorbaat hem af te doen als wack.

Verder is Rengar - Quinn nou niet de meeste eerlijke vergelijking lijkt me. Ik zou em wel gewoon lekker met een support neerzetten. Als Rengar rip ik vayne keihard maar dat maakt vayne nou niet meteen weak.
Conscience do cost.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 13:02:57 #246
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_129576717
quote:
14s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 09:46 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Ja oké, maar hetzelfde geld voor Teemo dan, en die word wel geaccepteerd. :7 (nja, ook niet altijd)
Gisteren Teemo top gerolled omdat ik dacht dat ik tegen een Yi kwam (Normal / blind pick) kwam ik tegen een zed :')
2 keer zijn lvl 6 all in gewonnen en meneer begint te blaten dat teemo een noob champ is en dat hij eigenlijk gedelete moest worden.
mijn enige reactie: this teemo just deleted you from the game :D
Nog meer geflame en uiteindelijk leaved hij de game :')
"Never underestimate the power of the scouts call"
"My dream is to know why my nightmares never cease"
pi_129576869
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:02 schreef OuweBaas het volgende:

[..]

Gisteren Teemo top gerolled omdat ik dacht dat ik tegen een Yi kwam (Normal / blind pick) kwam ik tegen een zed :')
2 keer zijn lvl 6 all in gewonnen en meneer begint te blaten dat teemo een noob champ is en dat hij eigenlijk gedelete moest worden.
mijn enige reactie: this teemo just deleted you from the game :D
Nog meer geflame en uiteindelijk leaved hij de game :')
"Never underestimate the power of the scouts call"
Code* :P
  donderdag 1 augustus 2013 @ 13:08:35 #248
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_129576877

Ik vind Draven maar een stomme champ, maar dit is best wel geniaal.
Spatieboos
  donderdag 1 augustus 2013 @ 13:09:09 #249
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_129576896
Wie zin in een normal game nu?
Add me: Ryan42
Spatieboos
pi_129576954
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:02 schreef OuweBaas het volgende:

[..]

Gisteren Teemo top gerolled omdat ik dacht dat ik tegen een Yi kwam (Normal / blind pick) kwam ik tegen een zed :')
2 keer zijn lvl 6 all in gewonnen en meneer begint te blaten dat teemo een noob champ is en dat hij eigenlijk gedelete moest worden.
mijn enige reactie: this teemo just deleted you from the game :D
Nog meer geflame en uiteindelijk leaved hij de game :')
"Never underestimate the power of the scouts call"
Nice. Zed is de enige champion waar ik op level 6 met anivia niets tegen kan doen, tenzij ik zhonya rush.. maar tegen die tijd ben je al level 10 :')
pi_129578942
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:11 schreef Suncatcher het volgende:

[..]

Nice. Zed is de enige champion waar ik op level 6 met anivia niets tegen kan doen, tenzij ik zhonya rush.. maar tegen die tijd ben je al level 10 :')
Sja zo heeft elke champion wel een tegenpool waar hij vrijwel niets tegen kan. Een tryndamere raget ook hard tegen een teemo en met Akali wil je liever ook niet tegen een Lee Sin spelen.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_129578947
Gelukkig is TF nog wel leuk ondanks zijn Pick a Card verkrachting. :( Ik snap wel dat ze het irritant vonden dat je kon zonen met gold card, maar dit is een beetje kut. Maar goed, niet echt gehinderd er door, het is gewoon irri dat je de kaart snel moet gooien of 8 seconden lang moet flippen tussen kaarten.
pi_129579183
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:21 schreef Skillstorm het volgende:
Gelukkig is TF nog wel leuk ondanks zijn Pick a Card verkrachting. :( Ik snap wel dat ze het irritant vonden dat je kon zonen met gold card, maar dit is een beetje kut. Maar goed, niet echt gehinderd er door, het is gewoon irri dat je de kaart snel moet gooien of 8 seconden lang moet flippen tussen kaarten.
wat is er veranderd?
pi_129579349
quote:
14s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:29 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

wat is er veranderd?
Eerst kon je in 10 seconden kiezen en de kaart vasthouden, nu heb je 8 seconden om te kiezen. (en de kaarten flippen volgens mij iets sneller) en 4 om vast te houden.

Ook zijn passive is veranderd, zin team krijgt geen gold meer, maar TF wel, en dat is niet 2 maar dat is 1 gold tot 6 gold per last hit, het is random, maar meestal krijg je wat meer.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 14:44:07 #255
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_129579638
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:21 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Sja zo heeft elke champion wel een tegenpool waar hij vrijwel niets tegen kan. Een tryndamere raget ook hard tegen een teemo en met Akali wil je liever ook niet tegen een Lee Sin spelen.
Wat is tegenpool van Zed dan?
Spatieboos
pi_129579935
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:44 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Wat is tegenpool van Zed dan?
Tanks en champs met veel sustain
  donderdag 1 augustus 2013 @ 14:53:21 #257
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_129579967
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:52 schreef kensei het volgende:

[..]

Tanks en champs met veel sustain
Maar die heb je niet zo vaak mid :(
Ik win soms wel eens met Lee sin tegen hem. maar verder verlies ik meestal :(
Spatieboos
pi_129580001
quote:
14s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:29 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

wat is er veranderd?
quote:
Summary: Loaded Dice no longer grants global bonus gold, but instead gives Twisted Fate between 1-6 gold per kill. Pick a Card has been changed, too, giving TF players a smaller window to throw the card after locking it instead of one long window to both lock and throw the card.

Context: Loaded Dice was giving Twisted Fate and his team a lot of hidden power without feeling individually impactful. The change fits more thematically with his kit and allows his passive to feel more noticeable by giving TF more gold on average over the course of the match.

The Pick a Card changes are intended to introduce more counterplay to the ability, as many players were locking their card within a second or two of shuffling, then sitting on the locked card for the rest of the duration to intimidate opponents. While these changes mean TF players have more time to utilize Pick a Card, they'll have a smaller window to act once they lock in their card.

Loaded Dice (Remade)
Upon killing a unit, Twisted Fate rolls his dice, gaining anywhere from 1 to 6 bonus Gold. Naturally, Twisted Fate has a higher chance to receive a larger bonus
Pick a Card
Now has 8 seconds to lock the card and 4 seconds to throw it instead of 10 seconds to do both
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_129580084
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:44 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Wat is tegenpool van Zed dan?
Kayle om zijn ult tegen te gaan met haar eigen ult en ze heeft ranged harass. Elise, Fizz en Diana kunnen er ook wel aardig goed tegen spelen denk ik.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_129580139
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:44 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Wat is tegenpool van Zed dan?
http://www.championselect.net/champ/Zed
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 15:01:05 #261
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_129580196
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:57 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Kayle om zijn ult tegen te gaan met haar eigen ult en ze heeft ranged harass. Elise, Fizz en Diana kunnen er ook wel aardig goed tegen spelen denk ik.
Ohja, Kayle die was ik even vergeten.
Hmm ja en Diana lijkt me ook wel, Elise weet ik niet. Maar Fizz dacht ik niet zo :o
Spatieboos
pi_129580598
Lissandra is vast de hardste
We're slowly approaching inevitable death.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 15:50:40 #263
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_129581753
quote:
Die site moet je dus niet volgen. Aangezien er keihard getrolled wordt met die counterpicks.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_129584510
AD yi :')
pi_129584800
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 14:35 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Eerst kon je in 10 seconden kiezen en de kaart vasthouden, nu heb je 8 seconden om te kiezen. (en de kaarten flippen volgens mij iets sneller) en 4 om vast te houden.

Ook zijn passive is veranderd, zin team krijgt geen gold meer, maar TF wel, en dat is niet 2 maar dat is 1 gold tot 6 gold per last hit, het is random, maar meestal krijg je wat meer.
Net ff custom geprobeerd, niks gemerkt van zijn W. :P
pi_129584822
quote:
14s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 17:34 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Net ff custom geprobeerd, niks gemerkt van zijn W. :P
Dan denk ik niet dat je hem vaak genoeg speelt. Of je gooit sowieso zijn kaart instantly na het picken.
pi_129588172
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 17:35 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Dan denk ik niet dat je hem vaak genoeg speelt. Of je gooit sowieso zijn kaart instantly na het picken.
Nee, maar.. ik snap het niet denk ik? o|O
Oh, wacht vandaar. snap het :P
pi_129588874
Hallo :W
Je maintiendrai
pi_129588878
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 17:23 schreef Snorrenbaard het volgende:
AD yi :')
AD yi _O_
nooit zo'n lol gehad late game :')
Je maintiendrai
pi_129591634
Hallo ik speel sinds 1 week ook LoL, ben al 2 keer gesuspended geweest maar vandaag ben ik unsuspended.
Ik ben level 7 en speel in EU-west.
Mijn username is Yllavyre
Ik speel het liefst Master Yi of Annie.
Baby gooi je app?
pi_129592412
quote:
99s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:30 schreef Prolapsje het volgende:
Hallo ik speel sinds 1 week ook LoL, ben al 2 keer gesuspended geweest maar vandaag ben ik unsuspended.
Ik ben level 7 en speel in EU-west.
Mijn username is Yllavyre
Ik speel het liefst Master Yi of Annie.
Volgende keren je potje afmaken ipv leaven omdat je moet eten
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_129593017
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:51 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Volgende keren je potje afmaken ipv leaven omdat je moet eten
bronnen dat het was omdat ik moest eten?
Nee we hadden bijna verloren, tegenstanders zaten al bij de Nexus en toen ging ik weg
naja dat mag dus niet
Baby gooi je app?
pi_129593490
Mag ik ook in de OP
Baby gooi je app?
pi_129594114
quote:
99s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:30 schreef Prolapsje het volgende:
Hallo ik speel sinds 1 week ook LoL, ben al 2 keer gesuspended geweest maar vandaag ben ik unsuspended.
Ik ben level 7 en speel in EU-west.
Mijn username is Yllavyre
Ik speel het liefst Master Yi of Annie.
Op level 7 al 2x suspended? knap :'( ;(
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_129598235
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 22:37 schreef znarch het volgende:

[..]

Op level 7 al 2x suspended? knap :'( ;(
Met die FOK! naam moet je ook geen niveau verwachten :P
pi_129598611
Grootste retards in plat elo, wdf? Zo kan iedereen wel plat worden godverdomme. Ik verwacht dat je op plat minstens weet dat je niet in je eentje een enemy team in rent en perma lanes farmed als jungler.

RANKED RAAAAAAAAAAAGE

de rage is weg, -11 en de game daarop +34, here i come plat btches!

[ Bericht 14% gewijzigd door dustbrain op 02-08-2013 01:17:53 ]
We're slowly approaching inevitable death.
pi_129600153
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 22:37 schreef znarch het volgende:

[..]

Op level 7 al 2x suspended? knap :'( ;(
Haha, had ik ook hoor. Terug in 2011. Leaven omdat ik shooters gewend was. :')
pi_129602802
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 00:35 schreef dustbrain het volgende:
Grootste retards in plat elo, wdf? Zo kan iedereen wel plat worden godverdomme. Ik verwacht dat je op plat minstens weet dat je niet in je eentje een enemy team in rent en perma lanes farmed als jungler.

RANKED RAAAAAAAAAAAGE

de rage is weg, -11 en de game daarop +34, here i come plat btches!
Welke champs speel jij ranked?
pi_129606663
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 08:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Met welke champs speel carry jij elke ranked?
Dit kan je beter vragen
pi_129609908
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 08:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Welke champs speel jij ranked?
Ik probeer perma ahri te spelen omdat mijn winrating daarmee het hoogst is, maar als ik gecountert wordt pak ik kassadin of één van mijn junglers(Hecarim,skarner) als ik geen jungle of mid kan speel ik riven top, maar dat is nog maar 1 keer gebeurt. Copy dat stats sht en je mag mid.

quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 11:15 schreef kensei het volgende:

[..]

Dit kan je beter vragen
haha


woow skarner krijgt een buff om in de gapcloser meta te passen. Fcking nice, ik vond hem zo ook al heel sterk.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_129610713
Dang TSM v Curse... rare match ben nog aan het kijken maar mijn hemel...
pi_129610789
Gapcloser meta? More like Gaycloser meta, amirite?
pi_129610832
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:51 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Ik probeer perma ahri te spelen omdat mijn winrating daarmee het hoogst is, maar als ik gecountert wordt pak ik kassadin of één van mijn junglers(Hecarim,skarner) als ik geen jungle of mid kan speel ik riven top, maar dat is nog maar 1 keer gebeurt. Copy dat stats sht en je mag mid.

[..]

haha


woow skarner krijgt een buff om in de gapcloser meta te passen. Fcking nice, ik vond hem zo ook al heel sterk.
Ik had skarner pas gekocht omdat ik die earth rune skin zo nice vond. Maar ik kon er echt niks mee in de jungle, dus na 2 games maar weer opgegeven.

Hopelijk na de buff iets makkelijker te spelen :P
pi_129610884
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 13:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gapcloser meta? More like Gaycloser meta, amirite?
Gayer dan broke back mountain meta
pi_129611417
Waarom kan de meta eigenlijk niet gecounterd worden met tanky champs zoals galio en cho gath. als je in hun gezicht springt ga je instant dood. Achja, ben geen pro dus ze zullen wel gelijk hebben. die nieuwe gapcloser champs zijn wel ongrijpbaar(Zed, Elise, Kha zix)
We're slowly approaching inevitable death.
pi_129611582
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 12:51 schreef dustbrain het volgende:

woow skarner krijgt een buff om in de gapcloser meta te passen. Fcking nice, ik vond hem zo ook al heel sterk.
Als dat zo is pak ik hem ook weer op. Heb er best een tijd mee gespeeld maar sinds inderdaad iedereen en zn moeder een escape heeft word je (net als Udyr en Shyvana, toen mn andere main junglers :P) helemaal kapot gekite. Mn huidige junglers zijn overigens Eve en Lee Sin (en af en toe Nocturne/Warwick).
Vicariously I live while the whole world dies
pi_129611978
Gewoon nauti of maokai spelen, dan kunnen ze zelfs met gapcloser niet wegkomen vaak O+
pi_129612038
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 13:42 schreef kensei het volgende:
Gewoon nauti of maokai spelen, dan kunnen ze zelfs met gapcloser niet wegkomen vaak
Maokai heb ik ook veel gespeeld maar ik word altijd hard genaaid als ik W en zij terug naar hun tower flashen. Als je die root zou kunnen cancelen zou ik hem vaker spelen. Nautilus krijg ik het amper mee voor elkaar om de jungler te clearen.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_129612088
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 13:43 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Maokai heb ik ook veel gespeeld maar ik word altijd hard genaaid als ik W en zij terug naar hun tower flashen. Als je die root zou kunnen cancelen zou ik hem vaker spelen. Nautilus krijg ik het amper mee voor elkaar om de jungler te clearen.
Nauti cleared juist vrij snel door de aoe dot op je shield :P
pi_129612191
Helemaal als je blue hebt en E kan spammen en icm je passive vrij snelle clear voor een ap tank
pi_129613454
Ik vind zn clear ook wel hard, vooral met attackspeed runes.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_129617356
Wow, speel promotions en zuig ineens paardenpik. Dat was de vorige promotion van silver naar gold ook al zo. Soort van promotion syndroom waardoor je slaperig wordt en niks je meer wat kan schelen.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_129617433
Nee je kunt het niveau gewoon niet aan
pi_129617521
Kan dat het misschien zijn? Dat minions ineens moeilijker worden om te lasthitten? Op plat minions. ;(

Maarja, ik weet wat je probeer te zeggen maar dat is het niet. Al mijn enemies tot nu toe waren van hetzelfde niveau tot aan promotions toe. Ik zuig gewoon plotseling. Als deze promotion gefaald is red ik de volgende makkelijk.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_129617813
Eigenlijk prober ik helemaal niks te zeggen, ik verveel mij en ben alleen op de zaak en het is rustig en ik ben erg loom en het is te warm om straks naar huis te moeten fietsen
pi_129617823
En dan quote ik jou
pi_129618038
Dacht ik al. Waarom zou je ineens zo'n aanval doen. Had al zo'n vermoeden kleine sneakybak. :(
We're slowly approaching inevitable death.
pi_129619173
Fietsen :')
pi_129619177
De provincie :')
pi_129619186
OP
pi_129619190
ok
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')