quote:
Op zondag 28 juli 2013 21:12 schreef Trinitrobenzeen het volgende:[..]
Top dankje, ik weet toevallig dat Tear of the Godess volgensmij zorgt voor ability power, heb ik dat wel nodig?
Wat is overigens het verschil tussen ability (power), physical attacks etc?
Ook zie je bij je 'stats' sommige onderdelen in het geel staan, ik dacht zelf dat dat de enige stats zijn die van invloed zijn op jouw summoner, maar dat durf ik dus niet te zeggen.
Tear of Goddes geeft +4 mana per ability die je cast.
Als abilities in het geel staan, zoals malphite, dan scaled het mee met het aantal armor.
Is de (+0) groen, is het ability power, is het rood is het physical damage. Blauw is mana, zoals ryze.
Ability power is over het algemeen voor mages, en dat upgrade je door magic penetration te kopen en ability power. Het word gecounterd door magic resist, maar daar heb je magic penetration voor.
Physical damage zijn vaak auto attacks, of bepaalde abilities van physical champions. Het word gecounterd door armor, maar daarvoor heb je armor penetration.
Verder heb je ook nog % damage en true damage.
True damage is true damage en word niet gecounterd. soms door HP te kopen.
% damage is soms true damage, soms physical damage en soms magic damage. Het countert je aantal HP.
Darius' R counter je dmv HP te kopen.
Cho'gaths R counter je ook dmv HP te kopen. armor en magic resist zullen hierbij dus niet helpen/
Vayne's W is een passive op al haar auto attacks, na 3 auto attacks krijgt ze een burst. Dit is 8% true damage. Dit counter je dus niet door armor, hp of magic resist te kopen, helaas.