quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:03 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
nicegrats! Ik uiteindelijk toch ook mijn promotion gekregen
Nice.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:12 schreef Tanjaa het volgende:
Willen jullie even trots zijn op mijn eerste echte pentakill!![]()
![]()
Normal game met miss fortune, nooit gedacht dat me dat ooit zou lukken
quote:
zonder pics geen bewijsquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:12 schreef Tanjaa het volgende:
Willen jullie even trots zijn op mijn eerste echte pentakill!![]()
![]()
Normal game met miss fortune, nooit gedacht dat me dat ooit zou lukken
quote:
Wedstrijdquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:57 schreef JennaSometimes het volgende:
Eerste keer AD Amethyst Ashe: Quadra Kill!
Hier ben ik trots op. Helaas wel de wedstrijd verloren.
Maar goed, mijn AD Ashe build is niet compleet en ik maak nog aanpassingen hier en daar. Ik vraag me af of het een beter idee is om mijn armor seals te vervangen door attack speed?
Beetje hypocriet als je in dezelfde post wel: quadra kill, build, armor, seals & attack speed gebruikt.quote:
Gamequote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:11 schreef kensei het volgende:
[..]
Beetje hypocriet als je in dezelfde post wel: quadra kill, build, armor, seals & attack speed gebruikt.
En game ga je dan vervangen door wedstrijd?![]()
Oké, voor de volgende keer zeg ik wel gewoon viervoudige moord, uitrusting en aanvals-snelheid. Nou blij?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:11 schreef kensei het volgende:
[..]
Beetje hypocriet als je in dezelfde post wel: quadra kill, build, armor, seals & attack speed gebruikt.
En game ga je dan vervangen door wedstrijd?![]()
Als jij perse nederlands wil gebruiken moet je dat zeker doenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:16 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Oké, voor de volgende keer zeg ik wel gewoon viervoudige moord, uitrusting en aanvals-snelheid. Nou blij?
lifesteal quintsquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:57 schreef JennaSometimes het volgende:
Eerste keer AD Amethyst Ashe: Quadra Kill!
Hier ben ik trots op. Helaas wel de wedstrijd verloren.
Maar goed, mijn AD Ashe build is niet compleet en ik maak nog aanpassingen hier en daar. Ik vraag me af of het een beter idee is om mijn armor seals te vervangen door attack speed?
Er zijn genoeg goede splitpushers in de game, maar om het nou OP te noemen...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:47 schreef Keselo het volgende:
[..]
De hele dag splitpushen, kun je niets tegen doen.
Speel ook wel veel Ashe. Mn favo ADC samen met Graves. Ik ga altijd voor de BF, dan die zeal of Vampiric Scepter (ligt er een beetje aan of ik extra life steal wil). Als ik beiden heb (of in 1 keer iets kan kopen) SS>BT afmaken, Last Whisper en IE er pas na. Speelt wel fijn vindt ik....maar ja ben nog een noob die vandaag lvl 30 is geworden xDquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:21 schreef totalvamp het volgende:
[..]
lifesteal quints
arpen of ad runes
sowieso heb je altijd armor en mr/pl runes. Die veranderen nooit.
Ikzelf ga op ashe altijd Static Shiv eerst voor de poke. Daarna IE
W scaled ook op en AP en Lichbanequote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:30 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je dan 0 damage hebt als je ult down is en in die tijd ben je alleen een lopende ward
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |