Dan zou ik morgenochtend gelijk boodschappen doen ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:57 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ze zijn het enige wat ik nog in huis heb
Damn dat is zuurquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:06 schreef Zeroku het volgende:
Ik.
In mijn final promotion vergeten een champion te kiezen.
Je wordt gematched op MMR niet op league of divisie, je tegenstanders zijn te slecht voor hun eigen tier daarom spelen ze tegen lagere mensenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:23 schreef I.C.O.N. het volgende:
Volgens mij mag ik van riot niet promoveren... Promo match voor silver 3, ons team: bronze 1, de rest silver 4... Enemy team: Gold V, Silver 1 (2x), Silver 2 (2x)
Nice, op naar gold. Denk dat ik vandaag eindelijk 30 wordt, nog 400xp te gaan xDquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:03 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
nicegrats! Ik uiteindelijk toch ook mijn promotion gekregen
Nice.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:12 schreef Tanjaa het volgende:
Willen jullie even trots zijn op mijn eerste echte pentakill!![]()
![]()
Normal game met miss fortune, nooit gedacht dat me dat ooit zou lukken
quote:
zonder pics geen bewijsquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:12 schreef Tanjaa het volgende:
Willen jullie even trots zijn op mijn eerste echte pentakill!![]()
![]()
Normal game met miss fortune, nooit gedacht dat me dat ooit zou lukken
quote:
Wedstrijdquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:57 schreef JennaSometimes het volgende:
Eerste keer AD Amethyst Ashe: Quadra Kill!
Hier ben ik trots op. Helaas wel de wedstrijd verloren.
Maar goed, mijn AD Ashe build is niet compleet en ik maak nog aanpassingen hier en daar. Ik vraag me af of het een beter idee is om mijn armor seals te vervangen door attack speed?
Beetje hypocriet als je in dezelfde post wel: quadra kill, build, armor, seals & attack speed gebruikt.quote:
Gamequote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:11 schreef kensei het volgende:
[..]
Beetje hypocriet als je in dezelfde post wel: quadra kill, build, armor, seals & attack speed gebruikt.
En game ga je dan vervangen door wedstrijd?![]()
Oké, voor de volgende keer zeg ik wel gewoon viervoudige moord, uitrusting en aanvals-snelheid. Nou blij?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:11 schreef kensei het volgende:
[..]
Beetje hypocriet als je in dezelfde post wel: quadra kill, build, armor, seals & attack speed gebruikt.
En game ga je dan vervangen door wedstrijd?![]()
Als jij perse nederlands wil gebruiken moet je dat zeker doenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:16 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Oké, voor de volgende keer zeg ik wel gewoon viervoudige moord, uitrusting en aanvals-snelheid. Nou blij?
lifesteal quintsquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:57 schreef JennaSometimes het volgende:
Eerste keer AD Amethyst Ashe: Quadra Kill!
Hier ben ik trots op. Helaas wel de wedstrijd verloren.
Maar goed, mijn AD Ashe build is niet compleet en ik maak nog aanpassingen hier en daar. Ik vraag me af of het een beter idee is om mijn armor seals te vervangen door attack speed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |