Heb je wel weer gelijk in, enige profit die je hebt is 100 nieuwe heroes spelen.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:44 schreef Keselo het volgende:
[..]
Heb geen tijd en geen zin om een nieuwe Moba te leren.
Heb echter wel genoeg spellen gekocht tijdens de steamsale, heb echt ongelofelijk veel dingen die ik kan spelen. Morgen misschien eens beginnen met Dishonored, schijnt wel een aardig spelletje te zijn.
Thornmail is juist op Tryndamere fantastisch. JE wilt zo snel mogelijk richting de AD carry spinnen waardoor hij gedwongen is om jou aan te vallen. Elke aanval die hij op jou doet, doet hem ook flink pijn en daarbij sta jij hem ook nog even te critten. Dan moet je hem makkelijk dood krijgen voordat jouw ulti ermee ophoudt.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:19 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Thornmail vind ik persoonlijk echt een slecht item,
Thornmail is alleen goed als je veel hp en verdere resists hebt. Als het je enige armor item is zou ik eerder voor een Randuin gaan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:21 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Thornmail is juist op Tryndamere fantastisch. JE wilt zo snel mogelijk richting de AD carry spinnen waardoor hij gedwongen is om jou aan te vallen. Elke aanval die hij op jou doet, doet hem ook flink pijn en daarbij sta jij hem ook nog even te critten. Dan moet je hem makkelijk dood krijgen voordat jouw ulti ermee ophoudt.
Die haal je uit je ultimate in het geval van tryndamere. In vrijwel alle andere gevallen heb je gelijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:46 schreef Keselo het volgende:
[..]
Thornmail is alleen goed als je veel hp en verdere resists hebt. Als het je enige armor item is zou ik eerder voor een Randuin gaan.
Aah ja klopt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:59 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Die haal je uit je ultimate in het geval van tryndamere. In vrijwel alle andere gevallen heb je gelijk.
1v1 gaan om je te bewijzenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:32 schreef OuweBaas het volgende:
Enemy's die net voor het einde een 1vs1 met je callen en je daarna een friend invite geven en vervolgens de 1vs1 zelf niet accepteren
premadesquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:20 schreef Suncatcher het volgende:
Hoe.. kan een platinum IV gematched worden tegen een silver I. Riot?!?!
Ik heb die ryze dus totaal afgemaakt als annie, en ik kreeg weliswaar 25 LP
easyquote:
guide pls voor die buildquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:34 schreef kensei het volgende:
Nou cho is in G4 nog steeds goed viable![]()
Ondanks dat ik first blood op top weggaf de lane kunnen facerollen tegen een renek![]()
[ afbeelding ]
Heel easy, je koop allemaal random tank items, halverwege doe je er een liandry tussen en klaarquote:
aight aight thanks.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:37 schreef kensei het volgende:
[..]
Heel easy, je koop allemaal random tank items, halverwege doe je er een liandry tussen en klaar
Dit. Ik word hier ZO gek van! Ik wil echt een optie ´don´t match me with premades´. Ik was in promotion voor silver 2, nu weer silver 3 met 0 punten, elke keer een premade, en elke keer bronze 2-4 erin. En dan doen ze het misschien nog niets een zo slecht in een lane, maar dan gaan ze bijvoorbeeld een dragon doen in plaats van een inhib, Full HP terug naar base terwijl we een 5vs3 baron kunnen doen, etc. Word er helemaal simpel van. Even geen ranked meer voorlopig denk ikquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:20 schreef Suncatcher het volgende:
Hoe.. kan een platinum IV gematched worden tegen een silver I. Riot?!?!
Ik heb die ryze dus totaal afgemaakt als annie, en ik kreeg weliswaar 25 LP
Ik heb haar een hele tijd top gespeeld, je kunt haar het beste tanky bouwen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:10 schreef Skillstorm het volgende:
42K IP gespaard en 11 champs gekocht.
Ik wil Quinn wel spelen, maar hoe build je die top?
Ah oke bedankt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:17 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik heb haar een hele tijd top gespeeld, je kunt haar het beste tanky bouwen.
De core items voor haar zijn (volgens mij) cleaver en mallet. Wat ik daarna bouwde hing af van de game.
Vaak botrk en maw of malmortius. Verder nog een armor item erbij, welke je zelf het fijnst of handigst vind.
En nog de game winnen ookquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:24 schreef Djurres het volgende:
Onze nederlandsche eindbaas.
2 champs tegelijk spelen.
Ga hem zo eens opzetten, nog een kwartiertje werkquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:36 schreef Djurres het volgende:
En weer online
Streaming @ http://www.twitch.tv/djurres
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |