Je bent ook vies.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:43 schreef kensei het volgende:
Nou ik ben we weer gold IV, dankzij een afker bij de tegenstander
Ik voel me vies
Je bent alleen aardig tegen tanjaa nooit tegen mijquote:Op zondag 28 juli 2013 23:07 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, ik ben aardig maar ik word getrolld door droeftoeters hier. Zoals jij.![]()
Ik ben wel aardig, maar dan krijg ik weer een kutopmerking terug ofzo.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:45 schreef kensei het volgende:
[..]
Je bent alleen aardig tegen tanjaa nooit tegen mij
Ik heb alleen kutopmerkingen in mijn vocabulaire, helaasquote:Op maandag 29 juli 2013 01:47 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik ben wel aardig, maar dan krijg ik weer een kutopmerking terug ofzo.
Nee hoor!quote:Op maandag 29 juli 2013 01:47 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik ben wel aardig, maar dan krijg ik weer een kutopmerking terug ofzo.
Het is dan ook onmogelijk niet aardig tegen mij te zijnquote:Op maandag 29 juli 2013 01:45 schreef kensei het volgende:
[..]
Je bent alleen aardig tegen tanjaa nooit tegen mij
Nou ik moet je anders toch echt tot de orde roepen als die sandwiches weer op zich laten wachtenquote:Op maandag 29 juli 2013 02:17 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Het is dan ook onmogelijk niet aardig tegen mij te zijn
Ja die zitten allemaal in het enemy teamquote:Op maandag 29 juli 2013 04:25 schreef Xetran het volgende:
Bij mij juist niet. Tref altijd Spanjaarden in de nachtelijke uren en die bakken er niks van, laat staan dat ze engels kunnen..
Handig als je nachtdiensten werkt.
Game?quote:Op maandag 29 juli 2013 04:33 schreef Skillstorm het volgende:
Speel League puur uit verveling met mijn kutritme nu in de vakantie.
Ehh kanquote:Op maandag 29 juli 2013 04:34 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Zit net in champ select Maar als je 5 minuten wil wachten kan het wel.
Met 12m spelers per dag zullen er vast wel een paar online zijn als de rest slaapt, al zullen queuetijden wel wat langer worden.quote:Op maandag 29 juli 2013 07:43 schreef JennaSometimes het volgende:
Amai, slapen jullie niet ofzo?Zijn er überhaupt wel mensen online om 4 uur?
Maar dat zijn alle regio's samen, waarvan de Amerikaanse, Chinese en Zuid-Koreaanse server waarschjnlijk 75% van de speler-aantal uitmaakt. EUW kan toch echt geen spelersbasis van 12 miljoen bevatten.quote:Op maandag 29 juli 2013 08:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Met 12m spelers per dag zullen er vast wel een paar online zijn als de rest slaapt, al zullen queuetijden wel wat langer worden.
Totaal inderdaad. Volgens mij is EU groter dan NA maar geen idee hoe groot Korea en China zijn. Cijfers geeft Riot niet.quote:Op maandag 29 juli 2013 08:50 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Maar dat zijn alle regio's samen, waarvan de Amerikaanse, Chinese en Zuid-Koreaanse server waarschjnlijk 75% van de speler-aantal uitmaakt. EUW kan toch echt geen spelersbasis van 12 miljoen bevatten.
Zijn er lanes waar je het moeilijk tegen hebt als Annie Sona? Thresh, Leona of Blitz bijvoorbeeld? Dat is wat ik er tegen zou spelen.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:38 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
AP is sterker tegen AD early ranks. Annie heeft om de 5 seconden een stun klaar. Gecombineerd met sona's damage en ultimate.. 4 second stun, 1shot hun ad carry. Je hoeft als annie botlane geneens health te bouwen. Gewoon zhonya, deathcap en tegen die tijd is het al gg
Volgens mij is het probleem meer dat je die lane nooit ziet aankomen, en daarom vrijwel niet gecountered kan worden. Tenzij het nu meta is bij de highrollers.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:35 schreef Keselo het volgende:
[..]
Zijn er lanes waar je het moeilijk tegen hebt als Annie Sona? Thresh, Leona of Blitz bijvoorbeeld? Dat is wat ik er tegen zou spelen.
Ik mocht een keer tegen Suncatcher spelen, toen hij Annie support speelde. Enorm kut, ging iedere keer direct dood als Sona, maar als de jungler de lane campt heb je iedere keer free kills. Sona en Annie komen nooit weg van een gank en kunnen misschien een iemand neer bursten voordat ze zelf neer gaan.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:31 schreef kensei het volgende:
[..]
Volgens mij is het probleem meer dat je die lane nooit ziet aankomen, en daarom vrijwel niet gecountered kan worden. Tenzij het nu meta is bij de highrollers.
Tegen zo'n lane is qss/mercurial rushen de enige oplossing denk ik.
Sona heeft toch best wel goede disengage met R en E. Annie zou ook nog kunnen stunnen en weglopen.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:35 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik mocht een keer tegen Suncatcher spelen, toen hij Annie support speelde. Enorm kut, ging iedere keer direct dood als Sona, maar als de jungler de lane campt heb je iedere keer free kills. Sona en Annie komen nooit weg van een gank en kunnen misschien een iemand neer bursten voordat ze zelf neer gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |