Sja zo heeft elke champion wel een tegenpool waar hij vrijwel niets tegen kan. Een tryndamere raget ook hard tegen een teemo en met Akali wil je liever ook niet tegen een Lee Sin spelen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:11 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Nice. Zed is de enige champion waar ik op level 6 met anivia niets tegen kan doen, tenzij ik zhonya rush.. maar tegen die tijd ben je al level 10
wat is er veranderd?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:21 schreef Skillstorm het volgende:
Gelukkig is TF nog wel leuk ondanks zijn Pick a Card verkrachting.Ik snap wel dat ze het irritant vonden dat je kon zonen met gold card, maar dit is een beetje kut. Maar goed, niet echt gehinderd er door, het is gewoon irri dat je de kaart snel moet gooien of 8 seconden lang moet flippen tussen kaarten.
Eerst kon je in 10 seconden kiezen en de kaart vasthouden, nu heb je 8 seconden om te kiezen. (en de kaarten flippen volgens mij iets sneller) en 4 om vast te houden.quote:
Wat is tegenpool van Zed dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:21 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Sja zo heeft elke champion wel een tegenpool waar hij vrijwel niets tegen kan. Een tryndamere raget ook hard tegen een teemo en met Akali wil je liever ook niet tegen een Lee Sin spelen.
Tanks en champs met veel sustainquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat is tegenpool van Zed dan?
Maar die heb je niet zo vaak midquote:
quote:
quote:Summary: Loaded Dice no longer grants global bonus gold, but instead gives Twisted Fate between 1-6 gold per kill. Pick a Card has been changed, too, giving TF players a smaller window to throw the card after locking it instead of one long window to both lock and throw the card.
Context: Loaded Dice was giving Twisted Fate and his team a lot of hidden power without feeling individually impactful. The change fits more thematically with his kit and allows his passive to feel more noticeable by giving TF more gold on average over the course of the match.
The Pick a Card changes are intended to introduce more counterplay to the ability, as many players were locking their card within a second or two of shuffling, then sitting on the locked card for the rest of the duration to intimidate opponents. While these changes mean TF players have more time to utilize Pick a Card, they'll have a smaller window to act once they lock in their card.
Loaded Dice (Remade)
Upon killing a unit, Twisted Fate rolls his dice, gaining anywhere from 1 to 6 bonus Gold. Naturally, Twisted Fate has a higher chance to receive a larger bonus
Pick a Card
Now has 8 seconds to lock the card and 4 seconds to throw it instead of 10 seconds to do both
Kayle om zijn ult tegen te gaan met haar eigen ult en ze heeft ranged harass. Elise, Fizz en Diana kunnen er ook wel aardig goed tegen spelen denk ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
http://www.championselect.net/champ/Zedquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ohja, Kayle die was ik even vergeten.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:57 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Kayle om zijn ult tegen te gaan met haar eigen ult en ze heeft ranged harass. Elise, Fizz en Diana kunnen er ook wel aardig goed tegen spelen denk ik.
Die site moet je dus niet volgen. Aangezien er keihard getrolled wordt met die counterpicks.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:58 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
http://www.championselect.net/champ/Zed
Net ff custom geprobeerd, niks gemerkt van zijn W.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:35 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Eerst kon je in 10 seconden kiezen en de kaart vasthouden, nu heb je 8 seconden om te kiezen. (en de kaarten flippen volgens mij iets sneller) en 4 om vast te houden.
Ook zijn passive is veranderd, zin team krijgt geen gold meer, maar TF wel, en dat is niet 2 maar dat is 1 gold tot 6 gold per last hit, het is random, maar meestal krijg je wat meer.
Dan denk ik niet dat je hem vaak genoeg speelt. Of je gooit sowieso zijn kaart instantly na het picken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:34 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Net ff custom geprobeerd, niks gemerkt van zijn W.
Nee, maar.. ik snap het niet denk ik?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:35 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dan denk ik niet dat je hem vaak genoeg speelt. Of je gooit sowieso zijn kaart instantly na het picken.
Volgende keren je potje afmaken ipv leaven omdat je moet etenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:30 schreef Prolapsje het volgende:
Hallo ik speel sinds 1 week ook LoL, ben al 2 keer gesuspended geweest maar vandaag ben ik unsuspended.
Ik ben level 7 en speel in EU-west.
Mijn username is Yllavyre
Ik speel het liefst Master Yi of Annie.
bronnen dat het was omdat ik moest eten?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:51 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Volgende keren je potje afmaken ipv leaven omdat je moet eten
Op level 7 al 2x suspended? knapquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:30 schreef Prolapsje het volgende:
Hallo ik speel sinds 1 week ook LoL, ben al 2 keer gesuspended geweest maar vandaag ben ik unsuspended.
Ik ben level 7 en speel in EU-west.
Mijn username is Yllavyre
Ik speel het liefst Master Yi of Annie.
Welke champs speel jij ranked?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:35 schreef dustbrain het volgende:
Grootste retards in plat elo, wdf? Zo kan iedereen wel plat worden godverdomme. Ik verwacht dat je op plat minstens weet dat je niet in je eentje een enemy team in rent en perma lanes farmed als jungler.
RANKED RAAAAAAAAAAAGE
de rage is weg, -11 en de game daarop +34, here i come plat btches!
Dit kan je beter vragenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Met welke champs speel carry jij elke ranked?
Ik probeer perma ahri te spelen omdat mijn winrating daarmee het hoogst is, maar als ik gecountert wordt pak ik kassadin of één van mijn junglers(Hecarim,skarner) als ik geen jungle of mid kan speel ik riven top, maar dat is nog maar 1 keer gebeurt. Copy dat stats sht en je mag mid.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Welke champs speel jij ranked?
hahaquote:
Ik had skarner pas gekocht omdat ik die earth rune skin zo nice vond. Maar ik kon er echt niks mee in de jungle, dus na 2 games maar weer opgegeven.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:51 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik probeer perma ahri te spelen omdat mijn winrating daarmee het hoogst is, maar als ik gecountert wordt pak ik kassadin of één van mijn junglers(Hecarim,skarner) als ik geen jungle of mid kan speel ik riven top, maar dat is nog maar 1 keer gebeurt. Copy dat stats sht en je mag mid.
[..]
haha
woow skarner krijgt een buff om in de gapcloser meta te passen. Fcking nice, ik vond hem zo ook al heel sterk.
Gayer dan broke back mountain metaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gapcloser meta? More like Gaycloser meta, amirite?
Als dat zo is pak ik hem ook weer op. Heb er best een tijd mee gespeeld maar sinds inderdaad iedereen en zn moeder een escape heeft word je (net als Udyr en Shyvana, toen mn andere main junglersquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:51 schreef dustbrain het volgende:
woow skarner krijgt een buff om in de gapcloser meta te passen. Fcking nice, ik vond hem zo ook al heel sterk.
Maokai heb ik ook veel gespeeld maar ik word altijd hard genaaid als ik W en zij terug naar hun tower flashen. Als je die root zou kunnen cancelen zou ik hem vaker spelen. Nautilus krijg ik het amper mee voor elkaar om de jungler te clearen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:42 schreef kensei het volgende:
Gewoon nauti of maokai spelen, dan kunnen ze zelfs met gapcloser niet wegkomen vaak
Nauti cleared juist vrij snel door de aoe dot op je shieldquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:43 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Maokai heb ik ook veel gespeeld maar ik word altijd hard genaaid als ik W en zij terug naar hun tower flashen. Als je die root zou kunnen cancelen zou ik hem vaker spelen. Nautilus krijg ik het amper mee voor elkaar om de jungler te clearen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |