abonnement Unibet Coolblue
pi_147295831
quote:
99s.gif Op donderdag 4 december 2014 22:55 schreef Saisai het volgende:
Ik heb 7 verkocht in 2 dagen :o

Bij dezen deel ik mijn euforie graag met jullie. yay! :D
Van?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 5 december 2014 @ 09:30:23 #77
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_147301025
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 23:29 schreef Miniem het volgende:

[..]

Van?
Bambi :)




>:O
O+
  vrijdag 5 december 2014 @ 16:36:53 #78
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_147311070
Super SaiSai! *O* Ik vind hem nogsteeds erg gaaf O+
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_155087461
Ik schop even het topic omhoog :@

Ik zit eraan te denken om een webwinkel te beginnen. Maar is Etsy nou echt makkelijker dan zelf een webshop maken? Neemt Etsy een deel van je inkomsten in of dat niet?
pi_155088896
quote:
5s.gif Op maandag 10 augustus 2015 19:01 schreef Elvi het volgende:
Ik schop even het topic omhoog :@

Ik zit eraan te denken om een webwinkel te beginnen. Maar is Etsy nou echt makkelijker dan zelf een webshop maken? Neemt Etsy een deel van je inkomsten in of dat niet?
Ik vind het heel makkelijk werken en een groot voordeel: je krijgt er denk ik veel meer bezoekers door. Niet alleen mensen die bewust naar jouw webshop surfen, maar ook mensen die er via doorklikken op Etsy op terecht komen.

Hier vind je meer info over de kosten: https://www.etsy.com/nl/legal/fees/?ref=list Je betaalt dus wel wat / staat een deel(tje) van je inkomsten af, maar dat is het naar mijn mening zeker waard.
A balanced diet is a cookie in each hand
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 17:44:43 #81
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_156644498
Waarom wordt hier nooit meer gepost? Etsy is leuk!
O+
pi_169066778
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 17:44 schreef Saisai het volgende:
Waarom wordt hier nooit meer gepost? Etsy is leuk!
Eens :P

Jij recent wat gekocht / verkocht?

Ik snap overigens de ringmaten niet op Etsy, VS 5 T/M 9 bijv. Iemand?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 22 februari 2017 @ 13:38:12 #83
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_169067614
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 12:57 schreef Miniem het volgende:

[..]

Eens :P

Jij recent wat gekocht / verkocht?

Ik snap overigens de ringmaten niet op Etsy, VS 5 T/M 9 bijv. Iemand?
Ja, maar steeds minder omdat ik alleen nog met track en trace verkoop. Volgens mij hebben bloedzuigers Etsy ontdekt, want ik kreeg ineens aan de lopende band "ik heb het pakket niet ontvangen". In zulke gevallen gaat Etsy er sowieso vanuit dat je niets verstuurd hebt, nog ondanks dat je mensen hiervoor hebt gewaarschuwd -O-

Met als gevolg dat je gratis spullen de wereld over stuurt.
O+
pi_169067830
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 13:38 schreef Saisai het volgende:

[..]

Ja, maar steeds minder omdat ik alleen nog met track en trace verkoop. Volgens mij hebben bloedzuigers Etsy ontdekt, want ik kreeg ineens aan de lopende band "ik heb het pakket niet ontvangen". In zulke gevallen gaat Etsy er sowieso vanuit dat je niets verstuurd hebt, nog ondanks dat je mensen hiervoor hebt gewaarschuwd -O-

Met als gevolg dat je gratis spullen de wereld over stuurt.
Moet jij daar voor op draaien dan? :{ Verzend je het item dan nog een keer of moet je het geld terug geven? Groot gelijk dat je dan nog alleen met tracking verzend. Maar zo gaat de lol er wel vanaf.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 22 februari 2017 @ 13:51:01 #85
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_169067929
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 13:46 schreef Miniem het volgende:

[..]

Moet jij daar voor op draaien dan? :{ Verzend je het item dan nog een keer of moet je het geld terug geven? Groot gelijk dat je dan nog alleen met tracking verzend. Maar zo gaat de lol er wel vanaf.
jep, daar moet ik voor opdraaien. Heb er indd nog weinig lol in.
O+
  woensdag 22 februari 2017 @ 15:45:04 #86
403253 Meke
after all this time? always.
pi_169070524
quote:
15s.gif Op woensdag 22 februari 2017 13:51 schreef Saisai het volgende:

[..]

jep, daar moet ik voor opdraaien. Heb er indd nog weinig lol in.
Wat is het nadeel van T&T dan voor jou, als verkoper? Of moet jij voor de extra kosten betalen? :o
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  woensdag 22 februari 2017 @ 15:55:26 #87
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_169070719
quote:
17s.gif Op woensdag 22 februari 2017 15:45 schreef Meke het volgende:

[..]

Wat is het nadeel van T&T dan voor jou, als verkoper? Of moet jij voor de extra kosten betalen? :o
Nee, het is hartstikke duur. In de meeste gevallen is de verzending duurder dan het item zelf, dus dan ziet de koper er maar vanaf :{

trouwens; ik heb nu ook iemand die claimt niets ontvangen te hebben terwijl Postnl aangeeft dat het afgelopen maandag is bezorgd.

serieus, fuck me ;(
O+
pi_169070737
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 15:55 schreef Saisai het volgende:

[..]

Nee, het is hartstikke duur. In de meeste gevallen is de verzending duurder dan het item zelf, dus dan ziet de koper er maar vanaf :{

trouwens; ik heb nu ook iemand die claimt niets ontvangen te hebben terwijl Postnl aangeeft dat het afgelopen maandag is bezorgd.

serieus, fuck me ;(
Je hebt toch het bewijs dat het bezorgd is?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 22 februari 2017 @ 16:02:38 #89
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_169070841
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 15:56 schreef Miniem het volgende:

[..]

Je hebt toch het bewijs dat het bezorgd is?
Ja maar toch, ik word toch wéér voor oplichter uitgemaakt. -O-
O+
  woensdag 22 februari 2017 @ 16:57:18 #90
403253 Meke
after all this time? always.
pi_169071919
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 15:55 schreef Saisai het volgende:

[..]

Nee, het is hartstikke duur. In de meeste gevallen is de verzending duurder dan het item zelf, dus dan ziet de koper er maar vanaf :{

trouwens; ik heb nu ook iemand die claimt niets ontvangen te hebben terwijl Postnl aangeeft dat het afgelopen maandag is bezorgd.

serieus, fuck me ;(
-O- Dan gaat de lol er ook wel een beetje vanaf. Zonde, want ik vind het juist zo tof dat dingen zo persoonlijk zijn op Etsy O+ En ik vind het andersom vaak ook wel spannend stiekem: dat je dan betaalt en de ander op z'n woord moet vertrouwen dat je het ook daadwerkelijk krijgt :o
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_176550820
Kleine bump.

Was / bel zelf van plan om een winkeltje op Etsy te openen , dus ben ik aan het rondkijken hoe dat allemaal werkt.

Alleen het betaalgedeelte... zoals ook hierboven te lezen staat. Ik vroeg mij af of het mogelijk was om dingen te verkopen zonder PayPal te gebruiken.
Ik lees vooral veel slechte ervaringen met PayPal. ( over goede ervaringen lees je juist weer niets maar dat terzijde ). PayPal zal te veel aan de kant van de koper zitten. Zelfs als het opgestuurd is met track and trace.

Ik denk, het zal makkelijker zijn als het gewoon via banktransfer kon, maar dat werkt niet op etsy, vooral omdat ze 3,5 % krijgen van de prijs van verkocht artikel. En dat is een geautomatiseerd proces.

Ik vroeg mij af of er fokkers zijn die winkeltje begonnen zijn en hoe ze tegen dit probleem aankijken. Zelf heb ik een prepaid creditcard, kosten aan etsy voor plaatsen van items zou ik kunnen betalen.

Of hebben jullie andere ideeën?
  dinsdag 16 januari 2018 @ 21:53:16 #92
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_176553649
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 20:18 schreef Attitude het volgende:
Kleine bump.

Was / bel zelf van plan om een winkeltje op Etsy te openen , dus ben ik aan het rondkijken hoe dat allemaal werkt.

Alleen het betaalgedeelte... zoals ook hierboven te lezen staat. Ik vroeg mij af of het mogelijk was om dingen te verkopen zonder PayPal te gebruiken.
Ik lees vooral veel slechte ervaringen met PayPal. ( over goede ervaringen lees je juist weer niets maar dat terzijde ). PayPal zal te veel aan de kant van de koper zitten. Zelfs als het opgestuurd is met track and trace.

Ik denk, het zal makkelijker zijn als het gewoon via banktransfer kon, maar dat werkt niet op etsy, vooral omdat ze 3,5 % krijgen van de prijs van verkocht artikel. En dat is een geautomatiseerd proces.

Ik vroeg mij af of er fokkers zijn die winkeltje begonnen zijn en hoe ze tegen dit probleem aankijken. Zelf heb ik een prepaid creditcard, kosten aan etsy voor plaatsen van items zou ik kunnen betalen.

Of hebben jullie andere ideeën?
Ik had een winkeltje op Etsy. Eerst met Paypal begonnen, daarna ook een prepaid creditcard gebruikt.

Werkte beide prima. Heb nooit problemen gehad met Paypal. Maar heb ook nog nooit problemen gehad met kopers.
Heb ook nog nooit iets van slechte ervaringen gehoord, maar dat kan aan mij liggen.
Je kunt met je creditcard ook betalingen ontvangen, dus daar zou je mee kunnen beginnen. Maar volgens mij gaan er veel aankopen via Paypal. Die klanten die dat gebruiken, ben je dan eigenlijk kwijt.

Kijk het aan en probeer het uit zou ik zeggen. Succes
^O^
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_176579284
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:53 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Ik had een winkeltje op Etsy. Eerst met Paypal begonnen, daarna ook een prepaid creditcard gebruikt.

Werkte beide prima. Heb nooit problemen gehad met Paypal. Maar heb ook nog nooit problemen gehad met kopers.
Heb ook nog nooit iets van slechte ervaringen gehoord, maar dat kan aan mij liggen.
Je kunt met je creditcard ook betalingen ontvangen, dus daar zou je mee kunnen beginnen. Maar volgens mij gaan er veel aankopen via Paypal. Die klanten die dat gebruiken, ben je dan eigenlijk kwijt.

Kijk het aan en probeer het uit zou ik zeggen. Succes
^O^
Dank voor je reactie!

Nog n klein vraagje, kon je toen geld weer overboeken? ( van creditcard naar je eigen rekening ? en was dat gratis ? )
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 16:02 schreef Saisai het volgende:

[..]

Ja maar toch, ik word toch wéér voor oplichter uitgemaakt. -O-
Hai Saisai, ik vroeg mij af of je nog verder mee bent gegaan? En of je nu een ander middel gebruikt om betalingen te ontvangen?
pi_176579366
Heb vorige week voor t eerst in twee jaar weer iets besteld.
Trinket schaaltjes met naam. Had er een paar tegelijk voor wat aankomende verjaardagen. Ideaal.
https://www.etsy.com/uk/l(...)ref=shop_home_feat_1
Met een meidenkwartet
  donderdag 18 januari 2018 @ 09:30:13 #95
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_176582347
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 23:38 schreef Attitude het volgende:

[..]

Dank voor je reactie!

Nog n klein vraagje, kon je toen geld weer overboeken? ( van creditcard naar je eigen rekening ? en was dat gratis ? )

Als je bestelling via creditcard ontvangt, komt het op je Etsy account te staan. Via Etsy kun je dan je geld overboeken naar je bankrekening.
Ik weet alleen niet meer of dit geld kost. Ik gok even van niet.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 18 januari 2018 @ 12:01:33 #96
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_176585577
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 23:38 schreef Attitude het volgende:

[..]

Dank voor je reactie!

Nog n klein vraagje, kon je toen geld weer overboeken? ( van creditcard naar je eigen rekening ? en was dat gratis ? )

[..]

Hai Saisai, ik vroeg mij af of je nog verder mee bent gegaan? En of je nu een ander middel gebruikt om betalingen te ontvangen?
het staat nog online, maar ik doe er nog bar weinig mee. ik moet zeggen dat dit soort gedoe de pret er voor mij wel aardig uit slaat hoor.
O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')