abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 30 mei 2013 @ 14:05:44 #1
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127202520


Poll: Tot nu toe spreekt de .............. mij meer aan.
Playstation 4
Xbox One
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 30 mei 2013 @ 14:13:20 #2
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127202874
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:52 schreef Ceased2Be het volgende:
Ook wel grappig:

PS4 streamt alle spellen naar Vita

Maar om deze functie te gebruiken staat je ps4 altijd standby en altijd verbonden met internet...
OH NOES!
xbox one > moet altijd online > wordt de consument niet beter door
PS4 > wanneer die online is kan je spellen streamen > wordt de consument wel beter door > is optioneel
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 30 mei 2013 @ 14:21:46 #3
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_127203257
Ik ben er voor om geen discussie meer te voeren over speculatieve onderwerpen omtrent de Xbox One. Laten we het hebben over de positieve vooruitzichten en al het leuks dat het met zich mee brengt.

De meeste schaffen hem toch wel aan, net als ik. En het waait allemaal vanzelf over en je vergeet alles wanneer je eenmaal lekker zit te gamen. Wacht de E3 af, maak een beslissing, sta daar achter en geniet van het gamen ongeacht op welk platvorm.

Vrede. >:O
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_127203400
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 14:21 schreef Giester het volgende:
Ik ben er voor om geen discussie meer te voeren over speculatieve onderwerpen omtrent de Xbox One. Laten we het hebben over de positieve vooruitzichten en al het leuks dat het met zich mee brengt.

De meeste schaffen hem toch wel aan, net als ik. En het waait allemaal vanzelf over en je vergeet alles wanneer je eenmaal lekker zit te gamen. Wacht de E3 af, maak een beslissing, sta daar achter en geniet van het gamen ongeacht op welk platvorm.

Vrede. >:O
Zoals de controller die imo nu al perfect is en (van wat ik gelezen heb) nog beter wordt. _O_ En daar was ik een beetje sceptisch over toen ik hem voor het eerste zag. Dat die triggers bv druk gevoelig worden lijkt me een beste toffe nieuwe feature.
pi_127203507
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 14:13 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

xbox one > moet altijd online > wordt de consument niet beter door
PS4 > wanneer die online is kan je spellen streamen > wordt de consument wel beter door > is optioneel
Het zijn beiden nog aannames wat dat betreft; voor de One is er geen definitieve uitspraak over hoe het online gebeuren precies geïmplementeerd wordt. Idem voor deze functie van de PS4.

Sony heeft ook een cloud-service en second-screen gebeuren en ze focussen op het hele social gaming gebeuren dat allemaal bij elkaar genomen duidt ook duidelijk op een console die het meerendeel van de tijd online is.
Maar ook daar is het speculeren.

Vermoed dat uiteindelijk alleen de exclusives nog wat uit gaan maken.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 30 mei 2013 @ 14:27:24 #6
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_127203510
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 14:25 schreef CaasS het volgende:

[..]

Zoals de controller die imo nu al perfect is en (van wat ik gelezen heb) nog beter wordt. _O_ En daar was ik een beetje sceptisch over toen ik hem voor het eerste zag. Dat die triggers bv druk gevoelig worden lijkt me een beste toffe nieuwe feature.
Helemaal mee eens. De controller is voor mij zelfs de belangrijkste reden om voor de Xbox One te gaan. Ik vond de 360 controller al perfect, maar perfect kan nog beter blijkbaar. (D-Pad) ^O^
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_127203659
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 14:27 schreef Ceased2Be het volgende:
Vermoed dat uiteindelijk alleen de exclusives nog wat uit gaan maken.
Hardware specs op de lange termijn. Eerste jaar vermoedelijk niet.
Daarna zou dat wel eens kunnen verschillen.

Exclusives was voor de meeste mensen Sony iets sterker met GT, Uncharted, Infamous en een aantal zeer leuke indi releases.
  donderdag 30 mei 2013 @ 14:41:29 #8
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_127204182
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 14:13 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

xbox one > moet altijd online > wordt de consument niet beter door
PS4 > wanneer die online is kan je spellen streamen > wordt de consument wel beter door > is optioneel
Staat ook nergens in dat artikel dat de PS4 daarvoor 'altijd online/verbonden met internet moet zijn'.

Alleen dat streamen gaat via draadloos internet. (Maar dat zal wel wifi zijn)

Edit:
Hetzelfde artikel staat op IG iets beter verwoord.
http://www.insidegamer.nl(...)speelbaar-op-de-vita
  donderdag 30 mei 2013 @ 14:43:49 #9
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_127204301
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 14:30 schreef Godtje het volgende:

[..]

Hardware specs op de lange termijn. Eerste jaar vermoedelijk niet.
Daarna zou dat wel eens kunnen verschillen.

Exclusives was voor de meeste mensen Sony iets sterker met GT, Uncharted, Infamous en een aantal zeer leuke indi releases.
Klopt, de exclusives op de PS3 waren mooier dan de exclusives op de X360. Maar zelfs die waren nog meer dan prima. De nieuwe consoles zullen de eerste 2 jaar gelijk zijn aan kracht en gelijk blijven vanuit de 3rd party ontwikkelaars.

Maar, als MS waar maakt wat ze zeggen, dan kan het zijn dat de Xbox One mooier exclusives krijgt dan de PS4. En niet door de lokale hardware voor zover bekend, want de PS4 is waarschijnlijk iets krachtiger, maar door de "Cloud Power". Oftewel; MS zegt bij post processing, en andere berekeningen die niet van impact zijn op de lag of framerate, te laten berekenen in "The Cloud" En ze zeiden dat er voor elke Xbox One nog 3 "Xbox One's" in de cloud staan. Daarmee bedoelen ze dus Could Power die gelijk staat aan 3 Xbox One's. Oftewel totaal de kracht van 4 Xbox One's. En dat zou gelijk staan aan zo'n 5 teraflops tegenover de 1,78 van de PS4.

Hopelijk gaan ze dat waar maken. Wordt technisch nog wel een flinke uitdaging, maar wie weet.
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_127204779
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 14:43 schreef Giester het volgende:

[..]

Klopt, de exclusives op de PS3 waren mooier dan de exclusives op de X360. Maar zelfs die waren nog meer dan prima. De nieuwe consoles zullen de eerste 2 jaar gelijk zijn aan kracht en gelijk blijven vanuit de 3rd party ontwikkelaars.

Maar, als MS waar maakt wat ze zeggen, dan kan het zijn dat de Xbox One mooier exclusives krijgt dan de PS4. En niet door de lokale hardware voor zover bekend, want de PS4 is waarschijnlijk iets krachtiger, maar door de "Cloud Power". Oftewel; MS zegt bij post processing, en andere berekeningen die niet van impact zijn op de lag of framerate, te laten berekenen in "The Cloud" En ze zeiden dat er voor elke Xbox One nog 3 "Xbox One's" in de cloud staan. Daarmee bedoelen ze dus Could Power die gelijk staat aan 3 Xbox One's. Oftewel totaal de kracht van 4 Xbox One's. En dat zou gelijk staan aan zo'n 5 teraflops tegenover de 1,78 van de PS4.

Hopelijk gaan ze dat waar maken. Wordt technisch nog wel een flinke uitdaging, maar wie weet.
Hoe dat gaat werken is nog een raadsel maar als het waar is zou de Xbox One een behoorlijk lange levensduur moeten gaan halen in theorie. Ik denk alleen dat de PS4 hetzelfde geintje uit zou kunnen halen mocht dit echt werken.
pi_127204845
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 14:43 schreef Giester het volgende:
"Cloud Power". Oftewel; MS zegt bij post processing, en andere berekeningen die niet van impact zijn op de lag of framerate, te laten berekenen in "The Cloud" En ze zeiden dat er voor elke Xbox One nog 3 "Xbox One's" in de cloud staan. Daarmee bedoelen ze dus Could Power die gelijk staat aan 3 Xbox One's. Oftewel totaal de kracht van 4 Xbox One's. En dat zou gelijk staan aan zo'n 5 teraflops tegenover de 1,78 van de PS4.

Hopelijk gaan ze dat waar maken. Wordt technisch nog wel een flinke uitdaging, maar wie weet.
http://www.eurogamer.net/(...)oud-transform-gaming

Interessant stuk hierover.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 30 mei 2013 @ 15:35:40 #12
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_127206903
quote:
Had ik al gelezen idd. Maar zeker interessant.
Thanks. :)
"Thats how we roll in the Shire!"
  donderdag 30 mei 2013 @ 15:36:29 #13
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_127206951
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 14:52 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Hoe dat gaat werken is nog een raadsel maar als het waar is zou de Xbox One een behoorlijk lange levensduur moeten gaan halen in theorie. Ik denk alleen dat de PS4 hetzelfde geintje uit zou kunnen halen mocht dit echt werken.
Ja, maybe dat PS4 het dan ook doet.
Maar dan is MS nog altijd in het voordeel met Xbox-Live en de kracht van 300.000 Xbox-Live servers wereldwijd die zie in gaan zetten.
"Thats how we roll in the Shire!"
  donderdag 30 mei 2013 @ 15:37:02 #14
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_127206985
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 14:27 schreef Giester het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. De controller is voor mij zelfs de belangrijkste reden om voor de Xbox One te gaan. Ik vond de 360 controller al perfect, maar perfect kan nog beter blijkbaar. (D-Pad) ^O^
Voor mij ook (dat en achievements.. ja ik ben een achievementshoer).. ik ben vooral benieuwd naar de vibrerende triggers
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  donderdag 30 mei 2013 @ 15:38:36 #15
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_127207067
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 15:37 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Voor mij ook (dat en achievements.. ja ik ben een achievementshoer).. ik ben vooral benieuwd naar de vibrerende triggers
Ja ik weet niet of het echt vibrerend is. (Gelukkig maar, anders zit m'n vriendin de hele tijd te gamen :P )
Maar het is meer force feedback. En gelukkig maar, want dat heeft meer voordeel. Zwaardere triggers voor zwaardere guns of auto's enz. Of het open maken van geroeste sloten net als in Skyrim. Zou vet zijn.
"Thats how we roll in the Shire!"
  donderdag 30 mei 2013 @ 15:41:21 #16
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_127207191
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 15:38 schreef Giester het volgende:

[..]

Ja ik weet niet of het echt vibrerend is. (Gelukkig maar, anders zit m'n vriendin de hele tijd te gamen :P )
Maar het is meer force feedback. En gelukkig maar, want dat heeft meer voordeel. Zwaardere triggers voor zwaardere guns of auto's enz. Of het open maken van geroeste sloten net als in Skyrim. Zou vet zijn.
Er stond een stukje over op theverge:
http://www.theverge.com/m(...)ontroller/in/4116279
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  donderdag 30 mei 2013 @ 15:43:44 #17
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_127207312
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 15:41 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Er stond een stukje over op theverge:
http://www.theverge.com/m(...)ontroller/in/4116279
Ik ga het lezen. Thanks!
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_127207592
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 15:36 schreef Giester het volgende:

[..]

Ja, maybe dat PS4 het dan ook doet.
Maar dan is MS nog altijd in het voordeel met Xbox-Live en de kracht van 300.000 Xbox-Live servers wereldwijd die zie in gaan zetten.
Misschien, maar Sony heeft Gaikai overgenomen dus die vast ook vast wat van plan.
  donderdag 30 mei 2013 @ 15:54:09 #19
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_127207824
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2013 15:49 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Misschien, maar Sony heeft Gaikai overgenomen dus die vast ook vast wat van plan.
Ja klopt, maar dat is online streaming van games. Dat is wel wat anders dan Cloud Powered gaming wat MS bedoeld. Maar het is sowieso even afwachten. Als MS hun visie waar maakt, dan heeft de Xbox One een hele grote voorsprong. Het maakt de rekenkracht groter die nodig is om full specs te kunnen gamen. En dat in tegenstelling tot online streaming gamen, wat heel lag gevoelig is.
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_127208170
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 15:54 schreef Giester het volgende:

[..]

Ja klopt, maar dat is online streaming van games. Dat is wel wat anders dan Cloud Powered gaming wat MS bedoeld. Maar het is sowieso even afwachten. Als MS hun visie waar maakt, dan heeft de Xbox One een hele grote voorsprong. Het maakt de rekenkracht groter die nodig is om full specs te kunnen gamen. En dat in tegenstelling tot online streaming gamen, wat heel lag gevoelig is.
Maar als ik dat Digital Foundry artikel goed begrijp is het technisch gezien helemaal niet mogelijk allemaal?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 30 mei 2013 @ 16:03:40 #21
400505 Seikcid
Since 1922
pi_127208254
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 15:54 schreef Giester het volgende:

[..]

Ja klopt, maar dat is online streaming van games. Dat is wel wat anders dan Cloud Powered gaming wat MS bedoeld. Maar het is sowieso even afwachten. Als MS hun visie waar maakt, dan heeft de Xbox One een hele grote voorsprong. Het maakt de rekenkracht groter die nodig is om full specs te kunnen gamen. En dat in tegenstelling tot online streaming gamen, wat heel lag gevoelig is.
Want dingen in de cloud zijn niet gevoelig voor netwerkstoringen ofzo? :?
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_127208338
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:03 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Want dingen in de cloud zijn niet gevoelig voor netwerkstoringen ofzo? :?
Er zijn genoeg failsafes in te bouwen, vooralsnog heeft Sony een slechtere naam mbt het online houden van zijn netwerk dan Microsoft ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 30 mei 2013 @ 16:13:01 #23
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_127208648
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:01 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Maar als ik dat Digital Foundry artikel goed begrijp is het technisch gezien helemaal niet mogelijk allemaal?
Klopt dat het technisch een flinke uitdaging is.
Maar onmogelijk is een groot woord.
"Thats how we roll in the Shire!"
  donderdag 30 mei 2013 @ 16:14:42 #24
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_127208742
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:03 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Want dingen in de cloud zijn niet gevoelig voor netwerkstoringen ofzo? :?
Jazeker wel, maar "Cloud Powered" zou ten alle tijden ondersteunend zijn, mocht de cloud wegvallen, dan kan je de game altijd nog spelen. En dat is bij Gakai niet. Valt Gakai weg, dan valt je game weg. Plus is de cloud om de game te poweren met processen die geen impact hebben op lag of framerate. Waar bij Gakai de beelden worden gestreamed en de data vanuit je controller naar de Gakai server. Dit introduceerd meer lag.
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_127208788
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:05 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Er zijn genoeg failsafes in te bouwen, vooralsnog heeft Sony een slechtere naam mbt het online houden van zijn netwerk dan Microsoft ;)
is dat verschil echt zo groot? ik neig nu na de presentatie van de xbox one meer naar de ps4. heb wel een ps2 gehad, maar nooit mee online geweest destijds.

dat het bij microsoft stabiel is geloof ik wel, er wordt immers geld betaald voor de gold abbo's. :)
pi_127208899
quote:
19s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:15 schreef dawg het volgende:

[..]

is dat verschil echt zo groot? ik neig nu na de presentatie van de xbox one meer naar de ps4. heb wel een ps2 gehad, maar nooit mee online geweest destijds.

dat het bij microsoft stabiel is geloof ik wel, er wordt immers geld betaald voor de gold abbo's. :)
Geen ervaring met het playstation network, maar ken wel de berichten over de dagen dat het onbeschikbaar was na een (of meerdere) hack(s).

De Microsoft cloud draait nu al volop voor dienstverlening voor bedrijven en Microsoft heeft al tig jaar ervaring met het bouwen en beheren van grote serverparken.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 30 mei 2013 @ 16:20:23 #27
400505 Seikcid
Since 1922
pi_127209003
Ik heb met zowel de PS3 en de 360 zelden netwerkproblemen gehad.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_127209037
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:17 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Geen ervaring met het playstation network, maar ken wel de berichten over de dagen dat het onbeschikbaar was na een (of meerdere) hack(s).

De Microsoft cloud draait nu al volop voor dienstverlening voor bedrijven en Microsoft heeft al tig jaar ervaring met het bouwen en beheren van grote serverparken.
ja, die hack heb ik wel meegekregen toen. :P

klopt wel wat je zegt, plus dat microsoft kennelijk het xbox live platform gaat uibreiden naar 300.000 servers. maar goed. dan nog spreekt die nieuwe xbox me vooralsnog niet aan.
pi_127209872
quote:
7s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:20 schreef Seikcid het volgende:
Ik heb met zowel de PS3 en de 360 zelden netwerkproblemen gehad.
Ik met de 360 ook nooit, maar ik speel ook geen multplayer dat scheelt wellicht ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_127210083
Veel plezier met jullie kinect.

pi_127211349
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:44 schreef KoningStoma het volgende:
Veel plezier met jullie kinect.

[ afbeelding ]
Uh, oke.
  donderdag 30 mei 2013 @ 17:19:32 #32
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127211614
Hebben we nu echt al 12 topics vol gehuil over hoe het echt precies gaat werken uit monde van users die er al eentje hebben gebruikt of in bezit hebben?

Sceptisch zijn is één ding, maar als een autist blijven roepen dat het zo gaat werken omdat je dat al helemaal ingevuld hebt op basis van halve uitspraken, geruchten en weet ik het wat terwijl je gewoon geen info hebt is echt heel vervelend, vermoeiend en overbodig.

Als je het niet weet, dan moet je wachten.
Zorgen, vraagtekens, discussie: prima.

Maar ga je angsten niet als voldongen feit door lopen drammen omdat je ergens een "interview" (random gesprek over online component met iemand die het duidelijk ook niet weet) hebt gelezen of je alu hoedje bij voorbaat om de kinect vouwen omdat het wel eens alles zou kunnen registreren wat je uitvreet... (Buiten de houding die je aanneemt en dus aandacht die een game trekt en het vloeken op reclames op XBLive! Gold waarop eventueel gelet kan worden zal het weinig opleveren behalve vele TB's aan gegevens zonder informatiewaarde.)

Get a grip, das voor niemand echt boeiend of van praktische waarde.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 30 mei 2013 @ 17:20:39 #33
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127211670
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:44 schreef KoningStoma het volgende:
Veel plezier met jullie kinect.

[ afbeelding ]
Gelukkig zijn er vast mensen die wel kunnen nadenken en niet een tafeltje opofferen voor een grappig filmpje...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 30 mei 2013 @ 18:21:30 #34
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_127214427
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 17:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Hebben we nu echt al 12 topics vol gehuil over hoe het echt precies gaat werken uit monde van users die er al eentje hebben gebruikt of in bezit hebben?

Sceptisch zijn is één ding, maar als een autist blijven roepen dat het zo gaat werken omdat je dat al helemaal ingevuld hebt op basis van halve uitspraken, geruchten en weet ik het wat terwijl je gewoon geen info hebt is echt heel vervelend, vermoeiend en overbodig.

Als je het niet weet, dan moet je wachten.
Zorgen, vraagtekens, discussie: prima.

Maar ga je angsten niet als voldongen feit door lopen drammen omdat je ergens een "interview" (random gesprek over online component met iemand die het duidelijk ook niet weet) hebt gelezen of je alu hoedje bij voorbaat om de kinect vouwen omdat het wel eens alles zou kunnen registreren wat je uitvreet... (Buiten de houding die je aanneemt en dus aandacht die een game trekt en het vloeken op reclames op XBLive! Gold waarop eventueel gelet kan worden zal het weinig opleveren behalve vele TB's aan gegevens zonder informatiewaarde.)

Get a grip, das voor niemand echt boeiend of van praktische waarde.
^O^
"Thats how we roll in the Shire!"
  donderdag 30 mei 2013 @ 18:53:54 #35
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_127215538
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 14:27 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Het zijn beiden nog aannames wat dat betreft; voor de One is er geen definitieve uitspraak over hoe het online gebeuren precies geïmplementeerd wordt. Idem voor deze functie van de PS4.

Sony heeft ook een cloud-service en second-screen gebeuren en ze focussen op het hele social gaming gebeuren dat allemaal bij elkaar genomen duidt ook duidelijk op een console die het meerendeel van de tijd online is.
Maar ook daar is het speculeren.

Vermoed dat uiteindelijk alleen de exclusives nog wat uit gaan maken.
Als het er zo uit gaat ziet als jij hier beschrijft, is er nog steeds een groot verschil. Bij de PS4 zou je online moeten zijn voor dat social media gebeuren, maar hoeft het niet om te gamen. Bij de X1 zou je sowieso eens per 24 uur online moeten zijn. Dat kan nog wel eens problemen opleveren wanneer je tijdelijk zonder internet zit om wat voor reden dan ook.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_127225501
quote:
7s.gif Op donderdag 30 mei 2013 18:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Als het er zo uit gaat ziet als jij hier beschrijft, is er nog steeds een groot verschil. Bij de PS4 zou je online moeten zijn voor dat social media gebeuren, maar hoeft het niet om te gamen. Bij de X1 zou je sowieso eens per 24 uur online moeten zijn. Dat kan nog wel eens problemen opleveren wanneer je tijdelijk zonder internet zit om wat voor reden dan ook.
Waarbij het eerste bevestigd is door Sony en het 'eens-per-24-uur' een vermoeden is van een MS medewerker in een interview. Dus laten we dat nog maar even afwachten tot de E3 :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_127227069
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 14:43 schreef Giester het volgende:

[..]

Klopt, de exclusives op de PS3 waren mooier dan de exclusives op de X360. Maar zelfs die waren nog meer dan prima. De nieuwe consoles zullen de eerste 2 jaar gelijk zijn aan kracht en gelijk blijven vanuit de 3rd party ontwikkelaars.

Maar, als MS waar maakt wat ze zeggen, dan kan het zijn dat de Xbox One mooier exclusives krijgt dan de PS4. En niet door de lokale hardware voor zover bekend, want de PS4 is waarschijnlijk iets krachtiger, maar door de "Cloud Power". Oftewel; MS zegt bij post processing, en andere berekeningen die niet van impact zijn op de lag of framerate, te laten berekenen in "The Cloud" En ze zeiden dat er voor elke Xbox One nog 3 "Xbox One's" in de cloud staan. Daarmee bedoelen ze dus Could Power die gelijk staat aan 3 Xbox One's. Oftewel totaal de kracht van 4 Xbox One's. En dat zou gelijk staan aan zo'n 5 teraflops tegenover de 1,78 van de PS4.

Hopelijk gaan ze dat waar maken. Wordt technisch nog wel een flinke uitdaging, maar wie weet.
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 15:35 schreef Giester het volgende:

[..]

Had ik al gelezen idd. Maar zeker interessant.
Thanks. :)
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 15:54 schreef Giester het volgende:

[..]

Ja klopt, maar dat is online streaming van games. Dat is wel wat anders dan Cloud Powered gaming wat MS bedoeld. Maar het is sowieso even afwachten. Als MS hun visie waar maakt, dan heeft de Xbox One een hele grote voorsprong. Het maakt de rekenkracht groter die nodig is om full specs te kunnen gamen. En dat in tegenstelling tot online streaming gamen, wat heel lag gevoelig is.
Denken dat de Xbox one 4x sneller wordt door de cloud, jij bent wel heel erg bezig met wishful thinking. :') Je zegt dat je het artikel hebt gelezen op Eurogamer, maar de conclusie van dat artikel was nou juist dat de cloud in games bijna geen praktisch nut heeft. Vrijwel alles moet real-time berekent worden, behalve statische belichting. Reken je dus nog maar vast niet rijk met de "power of the cloud". :)
Active Topics
  donderdag 30 mei 2013 @ 22:45:05 #38
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_127229020
quote:
Die statistieken zijn van ver voor de Xbox One onthulling en dus compleet niet relevant meer.
  donderdag 30 mei 2013 @ 23:28:42 #40
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_127231140
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:28 schreef Active_Topics het volgende:

[..]


[..]


[..]

Denken dat de Xbox one 4x sneller wordt door de cloud, jij bent wel heel erg bezig met wishful thinking. :') Je zegt dat je het artikel hebt gelezen op Eurogamer, maar de conclusie van dat artikel was nou juist dat de cloud in games bijna geen praktisch nut heeft. Vrijwel alles moet real-time berekent worden, behalve statische belichting. Reken je dus nog maar vast niet rijk met de "power of the cloud". :)
Mijn mening is niet verwerkt in wat ik zei, ik zei alleen wat ik op diverse sites heb gelezen. Ook gaf ik aan dat het technisch zeer moeilijk is en dat MS claimt het eventueel te gaan kunnen inc die kracht van 4 Xbone's.

Ik zelf denk dat het de eerste 2 jaar niet aan de orde is, maar dat er in de toekomst misschien wel wat rek zit dmv the cloud. Al denk ik ook niet 4 Xbone's. Maar het zou wel mooi zijn als ze iets verzinnen. :)
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_127235956
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2013 23:28 schreef Giester het volgende:

[..]

Mijn mening is niet verwerkt in wat ik zei, ik zei alleen wat ik op diverse sites heb gelezen. Ook gaf ik aan dat het technisch zeer moeilijk is en dat MS claimt het eventueel te gaan kunnen inc die kracht van 4 Xbone's.

Ik zelf denk dat het de eerste 2 jaar niet aan de orde is, maar dat er in de toekomst misschien wel wat rek zit dmv the cloud. Al denk ik ook niet 4 Xbone's. Maar het zou wel mooi zijn als ze iets verzinnen. :)
Het mooie van als je console eenmaal Cloud heeft ( PS4 en xbox 3 ) dan kan je mocht het ooit gaan gebeuren bij beide systemen gaan zien dat ze via Cloud berekeningen doen. De PS4 blijft dus de betere console qua hardware en spellen durf ik mijn hand ook wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 05:57:33 #42
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_127238005
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:05 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Waarbij het eerste bevestigd is door Sony en het 'eens-per-24-uur' een vermoeden is van een MS medewerker in een interview. Dus laten we dat nog maar even afwachten tot de E3 :)
Desalniettemin; zoals jij het beschrijft valt het voordeel zwaar uit richting de PS4.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 09:04:36 #43
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_127239300
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 01:08 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Het mooie van als je console eenmaal Cloud heeft ( PS4 en xbox 3 ) dan kan je mocht het ooit gaan gebeuren bij beide systemen gaan zien dat ze via Cloud berekeningen doen. De PS4 blijft dus de betere console qua hardware en spellen durf ik mijn hand ook wel voor in het vuur te steken.
Gebaseerd op lucht?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 09:06:32 #44
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127239332
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 09:04 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Gebaseerd op lucht?
Ja, zoals zoveel hier :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 31 mei 2013 @ 09:11:34 #45
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_127239399
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 09:04 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Gebaseerd op lucht?
Gebaseerd op de huidige geruchten klopt het wel.
Maar voor de rest is het giswerk en speculaties.

Trouwens, speculatie op brood met een beetje boter is heerlijk.
"Thats how we roll in the Shire!"
  vrijdag 31 mei 2013 @ 09:12:25 #46
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_127239416
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 09:11 schreef Giester het volgende:

[..]

Gebaseerd op de huidige geruchten klopt het wel.
Maar voor de rest is het giswerk en speculaties.

Trouwens, speculatie op brood met een beetje boter is heerlijk.
Niemand weet exact hoe dat cloud-computing gaat werken dus aannemen dat de PS4 sowieso betere hardware en games zal hebben, tsja...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_127239444
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 09:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, zoals zoveel hier :').
Hoezo lucht? MS claimt zelf dat "de cloud" ervoor zorgt dat de Xbox One 40 keer sterker is dan de 360.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 09:14:04 #48
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_127239445
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 09:12 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Niemand weet exact hoe dat cloud-computing gaat werken dus aannemen dat de PS4 sowieso betere hardware en games zal hebben, tsja...
Kerel, het gaat om de lokale hardware. (Heeft de cloud dus niks mee te maken.)
En zowel MS als PS hebben de lokale hardware specs onthuld.
Alleen niet tot in details en welke kloksnelheden en alles draait.
Maar gebaseerd op wat we nu weten of denken te weten over de hardware van de Xbone en de PS4, komt de PS4 als de sterkere uit de kast idd.
"Thats how we roll in the Shire!"
  vrijdag 31 mei 2013 @ 09:16:29 #49
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_127239481
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 09:14 schreef Giester het volgende:

[..]

Kerel, het gaat om de lokale hardware. (Heeft de cloud dus niks mee te maken.)
En zowel MS als PS hebben de lokale hardware specs onthuld.
Alleen niet tot in details en welke kloksnelheden en alles draait.
Maar gebaseerd op wat we nu weten of denken te weten over de hardware van de Xbone en de PS4, komt de PS4 als de sterkere uit de kast idd.
Hij heeft het toch over de cloud of niet? :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 01:08 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Het mooie van als je console eenmaal Cloud heeft ( PS4 en xbox 3 ) dan kan je mocht het ooit gaan gebeuren bij beide systemen gaan zien dat ze via Cloud berekeningen doen. De PS4 blijft dus de betere console qua hardware en spellen durf ik mijn hand ook wel voor in het vuur te steken.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 09:19:00 #50
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_127239515
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 09:16 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hij heeft het toch over de cloud of niet? :P

[..]

Lees dan wat jij zegt:
quote:
dus aannemen dat de PS4 sowieso betere hardware en games zal hebben, tsja...
De HARDWARE is, zover men weet en speculeert, krachtiger in de PS4.

De cloud kan er eventueel voor zorgen dat het Xbone platform krachtiger wordt. Maar dat valt nog te bezien. Dus alleen sprekend over de HARDWARE, ja, dan wordt waarschijnlijk de PS4 krachtiger.
"Thats how we roll in the Shire!"
  vrijdag 31 mei 2013 @ 09:21:33 #51
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_127239558
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 09:19 schreef Giester het volgende:

[..]

Lees dan wat jij zegt:

[..]

De HARDWARE is, zover men weet en speculeert, krachtiger in de PS4.

De cloud kan er eventueel voor zorgen dat het Xbone platform krachtiger wordt. Maar dat valt nog te bezien. Dus alleen sprekend over de HARDWARE, ja, dan wordt waarschijnlijk de PS4 krachtiger.
Maar goed, wat maakt het uit.
Eerder zei ik al om gewoon de E3 af te wachten.

Ik denk dat MS het allemaal wel weer rechttrekt en goed maakt en dat als we eenmaal de games hebben gezien allemaal happy campers zijn. Ik ga toch wel voor de Xbone, wat de PS4 ook gaat doen.
"Thats how we roll in the Shire!"
  vrijdag 31 mei 2013 @ 09:28:15 #52
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_127239663
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 09:19 schreef Giester het volgende:

[..]

Lees dan wat jij zegt:

[..]

De HARDWARE is, zover men weet en speculeert, krachtiger in de PS4.

De cloud kan er eventueel voor zorgen dat het Xbone platform krachtiger wordt. Maar dat valt nog te bezien. Dus alleen sprekend over de HARDWARE, ja, dan wordt waarschijnlijk de PS4 krachtiger.
Ook hij had het over de hardware, maar goed, lekker belangrijk. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 10:59:52 #53
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127242112
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 09:19 schreef Giester het volgende:
De HARDWARE is, zover men weet en speculeert, krachtiger in de PS4.

De cloud kan er eventueel voor zorgen dat het Xbone platform krachtiger wordt. Maar dat valt nog te bezien. Dus alleen sprekend over de HARDWARE, ja, dan wordt waarschijnlijk de PS4 krachtiger.
De gemiddelde Android is op papier ook een meervoud van de gemiddelde iPhone qua specs, maar helaas moet ik de eerste Android nog tegenkomen die werkelijk net zo soepel draait...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 31 mei 2013 @ 11:03:33 #54
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_127242256
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 10:59 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

De gemiddelde Android is op papier ook een meervoud van de gemiddelde iPhone qua specs, maar helaas moet ik de eerste Android nog tegenkomen die werkelijk net zo soepel draait...
Als je daarmee wilt zeggen dat hardware specs niet alles zeggen over de kracht van een platform, dan heb je helemaal gelijk. Het OS en de manier van programmeren maken of breken performance.
"Thats how we roll in the Shire!"
  vrijdag 31 mei 2013 @ 11:07:24 #55
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127242392
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:03 schreef Giester het volgende:

[..]

Als je daarmee wilt zeggen dat hardware specs niet alles zeggen over de kracht van een platform, dan heb je helemaal gelijk. Het OS en de manier van programmeren maken of breken performance.
Ook de eisen die een bedrijf stelt. Sony gaat er prat op dat alles 60FPS moest draaien, maar levert op textures in tenzij er foefjes voor verzonnen worden. MS ramt er genoeg RAM in maar bleef kwa framerate soms flink achter.
Overigens zou 48 FPS synced ideaal tussen snel en traag in zitten, maar in werkelijkheid lastig om dingen zo te programmeren denk ik...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 31 mei 2013 @ 11:11:44 #56
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127242557
Op het moment dat de nieuwe consoles op 30 FPS lopen schaf ik 'm niet aan :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 11:13:14 #57
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_127242618
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:11 schreef 2Happy4U het volgende:
Op het moment dat de nieuwe consoles op 30 FPS lopen schaf ik 'm niet aan :')
Kan prima zijn voor games zoals Skyrim en rustige games. (Mits in sync en zonder framedrops.)
Shooters graag wel op 60FPS.
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_127242787
Ik wil shooters op 1fps
Dan kan ik nog bukken voor de kogels
  vrijdag 31 mei 2013 @ 11:19:25 #59
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_127242850
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:11 schreef 2Happy4U het volgende:
Op het moment dat de nieuwe consoles op 30 FPS lopen schaf ik 'm niet aan :')
Dan kun je ze alvast wegstrepen van je lijstje, 30 FPS wordt gewoon weer de norm.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 12:00:58 #60
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127244481
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:19 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dan kun je ze alvast wegstrepen van je lijstje, 30 FPS wordt gewoon weer de norm.
Bla bla bla eerst maar eens zien.

Beide consoles rekende voor de laatste omzetting altijd op een lager dan aangegeven resolutie om geheugen te besparen, pas bij het renderen naar eindbeeld werd er naar volle resolutie opgeschaald. Zover ik weet zijn er maar enkele games die daar van afweken.

Persoonlijk zie ik een console als een luxe want zal altijd een PC nodig hebben/willen, zelfde waarom ik een PC heb en geen laptop: ik kan er meer mee. Dus zal ik er ook op gamen. Consoles zijn voor de wat meer lossere ervaringen hier, het roept gewoon een andere sfeer op.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 31 mei 2013 @ 12:33:52 #61
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_127245687
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 12:00 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Bla bla bla eerst maar eens zien.
Ik dacht toch echt dat games als de nieuwe Killzone en Drive Club al bevestigd op 30 FPS draaien, maar goed.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:13:24 #62
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_127250686
Zit nu toch wel met een hoop vragen na alles wat ik nu weet over de Xbox One. Met name: waarom de neuk maakt Microsoft een soort van Orwelliaans apparaat terwijl ze weten dat ze daar iedereen mee tegen de haren strijken. Of was het gewoon van "Voor de grap eens kijken of iedereen erin gaat trappen. Als het zo is gaan we er bakken met geld mee verdienen, in het waarschijnlijke geval van niet maken we wel schoon schip op de E3"? Ben benieuwd.

En ook waar de focus van het apparaat gaat liggen (games? films? "entertainment"?) en of Kinect nu ook toegepast gaat worden in hardcore games of het wat gamen betreft weer gewoon een gadget is voor casual games.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:17:45 #63
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_127250808
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:13 schreef Thanatos45 het volgende:
Met name: waarom de neuk maakt Microsoft een soort van Orwelliaans apparaat terwijl ze weten dat ze daar iedereen mee tegen de haren strijken.

quote:
En ook waar de focus van het apparaat gaat liggen (games? films? "entertainment"?) en of Kinect nu ook toegepast gaat worden in hardcore games of het wat gamen betreft weer gewoon een gadget is voor casual games.
Maak je geen zorgen, het is en blijft een GAME console.
Tuurlijk willen ze de rest ook doordrukken, maar games komen er zeker!
"Thats how we roll in the Shire!"
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:21:18 #64
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_127250904
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:17 schreef Giester het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ja ik weet het, ik overdrijf. Maar toch zit het me niet lekker dat het ding zoveel informatie over mij kan verzamelen en het is voor mij een serieuze overweging voor het al dan niet aanschaffen van de Xbox One.
pi_127250957
Ik dacht leuk een Xbox One topic maar ik zie alleen maar 3 pagina's vol leugens en zogenaamde waarheden en feitjes die nergens op gebaseerd zijn. Poep.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:23:15 #66
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_127250979
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:21 schreef Thanatos45 het volgende:

[..]

Ja ik weet het, ik overdrijf. Maar toch zit het me niet lekker dat het ding zoveel informatie over mij kan verzamelen en het is voor mij een serieuze overweging voor het al dan niet aanschaffen van de Xbox One.
Nuanceer en u zult serieus genomen worden. ;)

Maar even serieus; ik snap wat je bedoeld en ja, ook ik zie liever geen camera en microfoon in mijn woonkamer. Maar ach, eerst maar eens zien hoe het loopt en desnoods............
"Thats how we roll in the Shire!"
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:25:21 #67
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_127251040
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:22 schreef videonatic het volgende:
Ik dacht leuk een Xbox One topic maar ik zie alleen maar 3 pagina's vol leugens en zogenaamde waarheden en feitjes die nergens op gebaseerd zijn. Poep.
Dat is reeds al gemeld en we proberen hier verder een normale serieuze conversatie te hebben om onze vraagtekens te nuanceren en te discussiëren.

Een woord zoals "poep" is wel een heel sterk argument overigens.
"Thats how we roll in the Shire!"
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:25:45 #68
400505 Seikcid
Since 1922
pi_127251052
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:23 schreef Giester het volgende:

[..]

Nuanceer en u zult serieus genomen worden. ;)

Maar even serieus; ik snap wat je bedoeld en ja, ook ik zie liever geen camera en microfoon in mijn woonkamer. Maar ach, eerst maar eens zien hoe het loopt en desnoods............
[ afbeelding ]
Niet iedereen is bereid om het dan maar te accepteren of het constant uit te moeten schakelen. Gelukkig is het maar een gameconsole met een zeer goed alternatief. Iedereen blij. *O*
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:30:43 #69
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_127251190
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:23 schreef Giester het volgende:

[..]

Nuanceer en u zult serieus genomen worden. ;)

Maar even serieus; ik snap wat je bedoeld en ja, ook ik zie liever geen camera en microfoon in mijn woonkamer. Maar ach, eerst maar eens zien hoe het loopt en desnoods............
[ afbeelding ]
Hey, ik ben en blijf een zolderkamerautist hè :D

En ja, de stekker kan er ook altijd uit. Maar dan moet ik ook een nieuwe plek voor m'n stekkerdoos gaan zoeken want ik kan er nu zo moeilijk bij dus elke keer stekker erin- stekker eruit is geen doen. En daar heb ik geen zin in want behalve een ongenuanceerde zolderkamerautist ben ik ook een luie zolderkamerautist :+

Maar inderdaad, eerst E3 en verder afwachten.
pi_127269092
Klikaanklikuit misschien iets voor jullie? Mijn huidige X360 zit daar nu ook in, gewoon om stroom te besparen want ik speel soms hele periodes er niet op.
pi_127269322


Gejat van ene Boempa uit het funny pics topic. :P
  Donald Duck held vrijdag 31 mei 2013 @ 22:58:31 #72
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_127269692
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:23 schreef Giester het volgende:

[..]

Nuanceer en u zult serieus genomen worden. ;)

Maar even serieus; ik snap wat je bedoeld en ja, ook ik zie liever geen camera en microfoon in mijn woonkamer. Maar ach, eerst maar eens zien hoe het loopt en desnoods............
[ afbeelding ]
De X1 zal echt niet toestaan dat je hem probeert uit te schakelen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_127269750
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 22:58 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

De X1 zal echt niet toestaan dat je hem probeert uit te schakelen
[ afbeelding ]
What are you doing Dave?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 31 mei 2013 @ 23:01:04 #74
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127269841
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 22:59 schreef Pheno het volgende:

[..]

What are you doing Dave?
I can't let you do that Dave.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_127269878
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 23:01 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

I can't let you do that Dave.
Ik hoop dat Microsoft humor heeft en dat soort software als easteregg inbouwt :D
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_127269906
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 22:52 schreef SolidasRock het volgende:
[ afbeelding ]

Gejat van ene Boempa uit het funny pics topic. :P
_O-
  vrijdag 31 mei 2013 @ 23:02:43 #77
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127269929
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 23:01 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik hoop dat Microsoft humor heeft en dat soort software als easteregg inbouwt :D
Liever wilt dat ze al die onzin eruit gooien en dan dat als easteregg erin gooit :+
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_127269970
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 23:02 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Liever wilt dat ze al die onzin eruit gooien en dan dat als easteregg erin gooit :+
Welke onzin? het meeste zijn geruchten en doemdenkers die graag in mogelijke problemen denken :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 31 mei 2013 @ 23:04:44 #79
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127270039
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 23:03 schreef Pheno het volgende:

[..]

Welke onzin? het meeste zijn geruchten en doemdenkers die graag in mogelijke problemen denken :+
Dat het geruchten zijn wilt niet zeggen dat het niet waar is :* Microsoft zie ik het best doen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_127270115
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 23:04 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Dat het geruchten zijn wilt niet zeggen dat het niet waar is :* Microsoft zie ik het best doen.
Nee, maar gewoon wachten dat er duidelijkheid is lijkt onmogelijk voor velen ;)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 31 mei 2013 @ 23:07:18 #81
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127270166
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 23:06 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nee, maar gewoon wachten dat er duidelijkheid is lijkt onmogelijk voor velen ;)
Als Microsoft eerst zegt dat het wel zo is, enorme backlash krijgt, dan snel in full damage control gaat zegt genoeg :P
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_127270238
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 23:07 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Als Microsoft eerst zegt dat het wel zo is, enorme backlash krijgt, dan snel in full damage control gaat zegt genoeg :P
Het mooie is dat ze eigenlijk nog niets gezegd hebben. Ik wacht gewoon af, ipv alle geruchten als waarheid te zien :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_127270374
Is dat ene dat kinect detecteert hoeveel kijkers er zijn en hierop afrekent een gerucht of berust dit op waarheid? (let wel, ik heb me nergens in verdiept, ik lees alleen zo en nu dan de nieuwsberichten en in dit topic mee).
pi_127270566
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 23:11 schreef SolidasRock het volgende:
Is dat ene dat kinect detecteert hoeveel kijkers er zijn en hierop afrekent een gerucht of berust dit op waarheid? (let wel, ik heb me nergens in verdiept, ik lees alleen zo en nu dan de nieuwsberichten en in dit topic mee).
gerucht. Iets met een patent, dus dat zegt nog helemaal niets. Al helemaal niet dat afrekenen :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Donald Duck held vrijdag 31 mei 2013 @ 23:37:02 #85
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_127271724
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 23:11 schreef SolidasRock het volgende:
Is dat ene dat kinect detecteert hoeveel kijkers er zijn en hierop afrekent een gerucht of berust dit op waarheid? (let wel, ik heb me nergens in verdiept, ik lees alleen zo en nu dan de nieuwsberichten en in dit topic mee).
Microsoft heeft het patent ervoor. Of het wordt ingezet is een andere vraag natuurlijk.
http://appft.uspto.gov/ne(...)04&RS=DN/20120278904
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 1 juni 2013 @ 00:45:07 #86
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_127274763
Dit vond ik dan ook wel weer grappig nieuws...

Google is verplicht om gegevens aan de FBI te overhandigen als de veiligheidsdienst daarom vraagt.


http://www.nu.nl/tech/348(...)leveren-bij-fbi.html

Dat Google gegevens deelt met de amerikaanse overheid is al lang geen geheim meer. Google stuurt ieder jaar een overzicht de wereld in waarin staat van hoeveel personen en op verzoek van welke landen zij gegevens delen.

Het is ook geen geheim dat Microsoft gegevens deelt met overheden. (Ook de Nederlandse overheid).

Wat mij dan wel zorgen baart inzake de Xbox One en Kinect is dat die Kinect (naar schijnt) ook info verzamelt over hartslag, emoties. Toch behoorlijk privacy gevoelige info waarvan je niet wil dat het zomaar ergens in de cloud staat.
pi_127296570
ah het topic is dus nog niks veranderd :')
  zondag 2 juni 2013 @ 07:27:44 #88
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_127314277
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 00:45 schreef peleetje het volgende:
Dit vond ik dan ook wel weer grappig nieuws...

Google is verplicht om gegevens aan de FBI te overhandigen als de veiligheidsdienst daarom vraagt.


http://www.nu.nl/tech/348(...)leveren-bij-fbi.html

Dat Google gegevens deelt met de amerikaanse overheid is al lang geen geheim meer. Google stuurt ieder jaar een overzicht de wereld in waarin staat van hoeveel personen en op verzoek van welke landen zij gegevens delen.

Het is ook geen geheim dat Microsoft gegevens deelt met overheden. (Ook de Nederlandse overheid).

Wat mij dan wel zorgen baart inzake de Xbox One en Kinect is dat die Kinect (naar schijnt) ook info verzamelt over hartslag, emoties. Toch behoorlijk privacy gevoelige info waarvan je niet wil dat het zomaar ergens in de cloud staat.
Nog maar een keer dan:

http://www.slashgear.com/(...)om-privacy-22283117/

en

http://www.xbox.com/en-US/kinect/privacyandonlinesafety
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 2 juni 2013 @ 11:19:37 #89
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_127316115
quote:
Leuk hoor...
Maar dat neemt niet weg dat de data die MS verzamelt met kinect in de Cloud staat.

Neemt ook niet weg dat dergelijke data gewoon kan worden opgevraagd.

En dan kun je wel in Europa wonen. Dit soort data staat op servers die worden beheerd door een Amerikaans bedrijf en daarmee (al staan de servers in Europa) vallen onder Amerikaanse wetgeving.
  zondag 2 juni 2013 @ 11:34:02 #90
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_127316360
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 11:19 schreef peleetje het volgende:

[..]

Leuk hoor...
Maar dat neemt niet weg dat de data die MS verzamelt met kinect in de Cloud staat.

Neemt ook niet weg dat dergelijke data gewoon kan worden opgevraagd.

En dan kun je wel in Europa wonen. Dit soort data staat op servers die worden beheerd door een Amerikaans bedrijf en daarmee (al staan de servers in Europa) vallen onder Amerikaanse wetgeving.
Neemt ook niet weg dat ze een goede gegronde reden moeten hebben om de data op te vragen... alleen wapperen met het patriot act papiertje is niet voldoende.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 2 juni 2013 @ 11:46:43 #91
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_127316580
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 11:34 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Neemt ook niet weg dat ze een goede gegronde reden moeten hebben om de data op te vragen... alleen wapperen met het patriot act papiertje is niet voldoende.
Het gebeurt.... en het gebeurt zeer regelmatig dat regeringen MS om gegevens vragen. Heeft niet alleen te maken met terrorisme maar ook kinderporno, drugshandel en allerhande 'illegale' activiteiten op het web. En het mij niet om de gevallen waarin er een gegronde reden was dat die info werd opgevraagd, maar om de gevallen waarin er geen gegronde reden was. Want die zijn er ook in grote getalen.
  zondag 2 juni 2013 @ 11:56:56 #92
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_127316771
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 11:46 schreef peleetje het volgende:

[..]

Het gebeurt.... en het gebeurt zeer regelmatig dat regeringen MS om gegevens vragen. Heeft niet alleen te maken met terrorisme maar ook kinderporno, drugshandel en allerhande 'illegale' activiteiten op het web. En het mij niet om de gevallen waarin er een gegronde reden was dat die info werd opgevraagd, maar om de gevallen waarin er geen gegronde reden was. Want die zijn er ook in grote getalen.
Tuurlijk gebeurt het, dat ontken ik ook niet... en dat laatst is gewoon giswerk. Het moet onderdeel zijn van een aantoonbaar gerechterlijk onderzoek niet omdat iemand zin heeft om data te minen.

Qua cijfers is de US govt. niet eens zo heel spannend qua data-opvragingen bij MS:

http://www.informationwee(...)ct-data-re/240151534
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 2 juni 2013 @ 12:04:51 #93
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_127316929
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 11:56 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Tuurlijk gebeurt het, dat ontken ik ook niet... en dat laatst is gewoon giswerk. Het moet onderdeel zijn van een aantoonbaar gerechterlijk onderzoek niet omdat iemand zin heeft om data te minen.

Qua cijfers is de US govt. niet eens zo heel spannend qua data-opvragingen bij MS:

http://www.informationwee(...)ct-data-re/240151534
Een gerechtelijk bevel is niet nodig. (Onderdeel van de NSL). Verzoeken zonder gerechtelijk bevel worden niet in de openbaarheid gebracht ivm landsbelangen en zijn hiermee dus zeer controversieel.

Maar goed...
Het idee dat er zoveel privacygevoelige info in de cloud staat vind ik wel zorgwekkend.
  Donald Duck held zondag 2 juni 2013 @ 12:05:55 #94
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_127316947
Als deel van de Patriot Act kan de FBI zonder toestemming van de rechter bijzonder privacy-gevoelige gegevens opvragen. Dit was zeer recent weer in het nieuws omdat Google zo'n verzoek kreeg. Ze weigerden en daarop stapte de FBI pas naar de rechter, die Google vervolgens dwong om mee te werken.
http://www.guardian.co.uk/world/feedarticle/10819353
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zondag 2 juni 2013 @ 14:21:51 #95
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_127320427
De negatieve reacties in dit topic zijn opzich wel terecht omdat MS zoveel onduidelijke shit heeft laten zien.

Denk niet dat de Xbone wordt want ik Vantevoren allemaal wou.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_127320600
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 14:21 schreef AQuila360 het volgende:
De negatieve reacties in dit topic zijn opzich wel terecht omdat MS zoveel onduidelijke shit heeft laten zien.

Denk niet dat de Xbone wordt want ik Vantevoren allemaal wou.
Ik ben bij nader inzien toch ook best teleurgesteld. Die DRM fratsen mogen ze mee ophoepelen. Die IGN poll is dan ook zo duidelijk dat mensen gewoon voor de PS4 gaan, alleen op basis van de DRM-policy. Ik laat het ook daar van afhangen. Exclusives doen mij niet veel.
pi_127321772
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 14:27 schreef emokid het volgende:

[..]

Ik ben bij nader inzien toch ook best teleurgesteld. Die DRM fratsen mogen ze mee ophoepelen. Die IGN poll is dan ook zo duidelijk dat mensen gewoon voor de PS4 gaan, alleen op basis van de DRM-policy. Ik laat het ook daar van afhangen. Exclusives doen mij niet veel.
En PS4 komt met hetzelfde geauwehoer :')
  zondag 2 juni 2013 @ 15:24:41 #98
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127322263
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 15:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

En PS4 komt met hetzelfde geauwehoer :')
http://www.vg247.com/2013(...)or-ps4-yoshida-says/
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_127322332
quote:
Oh ja, ik dacht dat het over 2e hands games ging :')

Ik kan me niet herinneren wanneer ik geen internet had. :P

Maar het gaat hier nog steeds over altijd online in dit topic? :|W

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2013 15:28:12 ]
  zondag 2 juni 2013 @ 15:29:10 #100
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127322394
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 15:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Oh ja, ik dacht dat het over 2e hands games ging :')

Ik kan me niet herinneren wanneer ik geen internet had. :P

Maar het gaat hier nog steeds over altijd online in dit topic? :|W
http://www.gamespot.com/n(...)y-used-games-6404263
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_127323372
quote:
February 21, 2013 :+
  zondag 2 juni 2013 @ 16:03:49 #102
292709 KoningStoma
Misantroop
pi_127323557
Je punt?
pi_127324049
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 14:21 schreef AQuila360 het volgende:
De negatieve reacties in dit topic zijn opzich wel terecht omdat MS zoveel onduidelijke shit heeft laten zien.

Denk niet dat de Xbone wordt want ik Vantevoren allemaal wou.
Microsoft had nooit deze presentatie moeten geven, als Sony geen presentatie had gegeven dan was er ook geen Microsoft presentatie geweest.

Microsoft moet echt een hele sterke E3 neerzetten voor de huidige 360 gamers. Natuurlijk viel het te verwachten dat ze het beste bewaren voor de E3.

Ben benieuwd, ik ben die avond vrij en ga die presentatie kijken. Heb aardig hoge verwachtingen wat dat betreft.
  zondag 2 juni 2013 @ 16:25:24 #104
8369 speknek
Another day another slay
pi_127324289
Volgens mij was het juist wel slim om nu de presentatie te geven. MS wist ook wel dat het een gokje was die verkeerd uit kon pakken. Zeker zodra mensen bedenken dat het licentiemodel betekent dat er een ingebouwde obsolescence in je games zit (misschien hoopten ze wel dat dat niet zou uitkomen). Maar nu dat die bom gedropped is, kan het het E3 feestje niet meer verpesten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_127328481
quote:
Dat kan op de xbox ook, je moet alleen extra betalen (zoals het nu lijkt). Dat Sony mannetje zegt verder niks, dus afwachten.
  zondag 2 juni 2013 @ 18:56:32 #106
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127328812
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 18:44 schreef CaasS het volgende:

[..]

Dat kan op de xbox ook, je moet alleen extra betalen (zoals het nu lijkt). Dat Sony mannetje zegt verder niks, dus afwachten.
quote:
"purchase physical form, they want to use it everywhere, right? So that's my expectation."
Zoals het daar staat lijkt mij niet het geval.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_127329130
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 18:56 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

[..]

Zoals het daar staat lijkt mij niet het geval.
Speaking about consumers' expectations when they purchase a physical disc, Yoshida said that people "purchase physical form, they want to use it everywhere, right? So that's my expectation."

Als dat de hele quote is....geeft hij antwoord op een vraag waarvan hij denkt wat consumenten verwachten van Sony. Dat is iets anders dan dat Sony gaat doen in de praktijk. ;) Feitelijk zegt hij dus helemaal niets. Hij verwoord het wel beter/slimmer dan Microsoft medewerkers.
Ik kan me simpelweg niet voorstellen dat Microsoft dit wel doet en Sony niet, want waarom zou Microsoft dit als enige doen als ze zoveel shit over zich heen krijgen?
pi_127329151
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 16:18 schreef Rogan het volgende:

[..]

Microsoft had nooit deze presentatie moeten geven, als Sony geen presentatie had gegeven dan was er ook geen Microsoft presentatie geweest.

Microsoft moet echt een hele sterke E3 neerzetten voor de huidige 360 gamers. Natuurlijk viel het te verwachten dat ze het beste bewaren voor de E3.

Ben benieuwd, ik ben die avond vrij en ga die presentatie kijken. Heb aardig hoge verwachtingen wat dat betreft.
De Microsoftpresentatie was gericht op de algemene media, niet direct op gamers. De media is over het algemeen wel positief over de presentatie, de gamers niet. Bij de Sonypresentatie was dit juist andersom en niet toevallig lieten ze daar alleen spellen zien en hard/software ontwikkelaars aan het woord.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_127329669
Andere kijk vanaf 26:45 minuut RPGCast 268: http://www.rpgamer.com/rpgcast/rpgcast_archive.html
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_127330072
quote:
7s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:06 schreef Aether het volgende:

[..]

De Microsoftpresentatie was gericht op de algemene media, niet direct op gamers. De media is over het algemeen wel positief over de presentatie, de gamers niet. Bij de Sonypresentatie was dit juist andersom en niet toevallig lieten ze daar alleen spellen zien en hard/software ontwikkelaars aan het woord.
Daarom denk ik ook dat Microsoft van Sony gaat winnen. Qua gamen liggen ze nu min of meer gelijk met Sony. Met de xbox one kunnen ze een deel van de casual markt naar zich toetrekken. Sony doet dat niet want die richten zich alleen maar op gamers. Als ze dan in staat zijn om de verhoudingen kwa gamers op 45-55 zelfs 40-60 te houden (of gewoon te winnen) dan winnen ze het met de rest.
  zondag 2 juni 2013 @ 20:08:37 #111
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127331479
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:35 schreef CaasS het volgende:

[..]

Daarom denk ik ook dat Microsoft van Sony gaat winnen. Qua gamen liggen ze nu min of meer gelijk met Sony. Met de xbox one kunnen ze een deel van de casual markt naar zich toetrekken. Sony doet dat niet want die richten zich alleen maar op gamers. Als ze dan in staat zijn om de verhoudingen kwa gamers op 45-55 zelfs 40-60 te houden (of gewoon te winnen) dan winnen ze het met de rest.
Je vergeet dat ze geen indies meer gaan verkopen op de xbox, dat valt al enorm af. En wie zegt dat ze 'al' het casual publiek krijgen? Ze richten nu op mensen die niet echt gamen, die zullen dan sowieso niet zo snel een console kopen en ze laten ook hun core gamers achter die het ook niet zullen kopen, naar mijn idee zullen ze alleen maar minder verkopen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zondag 2 juni 2013 @ 20:16:49 #112
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_127331791
Ik geloof ook niet in die casual markt eerlijk gezegd. Nintendo had die met de Wii wel even te pakken maar nu zitten die allemaal op de iPad en zulks met Games van 80 cent.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_127332923
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 20:08 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Je vergeet dat ze geen indies meer gaan verkopen op de xbox, dat valt al enorm af. En wie zegt dat ze 'al' het casual publiek krijgen? Ze richten nu op mensen die niet echt gamen, die zullen dan sowieso niet zo snel een console kopen en ze laten ook hun core gamers achter die het ook niet zullen kopen, naar mijn idee zullen ze alleen maar minder verkopen.
Daar ook quotes over? :P Dacht zelf gelezen te hebben dat ze dat anders gaan doen. Indie games kunnen niet onafhankelijk op xbox live gezet worden, maar dat wil niet zeggen dat Microsoft het niet gaat ondersteunen. Volgens mij is Microsoft ook begonnen met xbox live arcade en hebben ze summer of arcade die goed loopt? dus dat zal wel loslopen. Ook dat kan je anders interpreteren; namelijk dat Microsoft de controle erover wil hebben en geen rotzooi hoeft op Xbox live. Dan kunnen ze net zo goed die onafhankelijke mensen/studio's gaan funden.
Core gamers laten ze niet achter toch? De console wordt alleen anders in de markt gezet, maar vraag me af hoeveel hardcore gamers daar onder te leiden hebben aangezien 90% van de games multi platform is. Daarbij hebben ze aangegeven flink te investeren in games en met veel exclusives te komen plus dat ze Xbox live hebben en de controller die wordt gezien als de betere.
Ik vraag me juist af wat de PS4 gaat brengen. Men was ook niet echt positief na de PS4 presentatie, dat kwam pas na de presentatie van Microsoft. :')
  maandag 3 juni 2013 @ 05:16:40 #114
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_127347691
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 20:08 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Je vergeet dat ze geen indies meer gaan verkopen op de xbox, dat valt al enorm af. En wie zegt dat ze 'al' het casual publiek krijgen? Ze richten nu op mensen die niet echt gamen, die zullen dan sowieso niet zo snel een console kopen en ze laten ook hun core gamers achter die het ook niet zullen kopen, naar mijn idee zullen ze alleen maar minder verkopen.
Ook niet helemaal waar natuurlijk; indies kunnen niet self-publishen onder de XNA noemer maar wel via geselecteerde partners in XBLA.
En XNA is nooit wereldwijd beschikbaar geweest
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Moderator maandag 3 juni 2013 @ 10:05:37 #115
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_127350102
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:35 schreef CaasS het volgende:

[..]

Daarom denk ik ook dat Microsoft van Sony gaat winnen. Qua gamen liggen ze nu min of meer gelijk met Sony. Met de xbox one kunnen ze een deel van de casual markt naar zich toetrekken. Sony doet dat niet want die richten zich alleen maar op gamers. Als ze dan in staat zijn om de verhoudingen kwa gamers op 45-55 zelfs 40-60 te houden (of gewoon te winnen) dan winnen ze het met de rest.
verkeerde instelling.

Er is geen bedrijf dat moet winnen, wij als gamers moeten als winnaars uit de bus komen.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  maandag 3 juni 2013 @ 10:19:32 #116
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_127350400
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:05 schreef Jimbo het volgende:

[..]

verkeerde instelling.

Er is geen bedrijf dat moet winnen, wij als gamers moeten als winnaars uit de bus komen.
Vote Jimbo! w/ ^O^
"Thats how we roll in the Shire!"
  maandag 3 juni 2013 @ 10:50:59 #117
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_127351213
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:05 schreef Jimbo het volgende:

[..]

verkeerde instelling.

Er is geen bedrijf dat moet winnen, wij als gamers moeten als winnaars uit de bus komen.
Wat een heerlijk naieve kijk op de wereld heb jij. ^O^
  maandag 3 juni 2013 @ 11:02:10 #118
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127351480
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:05 schreef Jimbo het volgende:

[..]

verkeerde instelling.

Er is geen bedrijf dat moet winnen, wij als gamers moeten als winnaars uit de bus komen.
En dus alle platformen in huis moeten hebben.

The house always wins, mate...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 3 juni 2013 @ 11:07:28 #119
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_127351630
Fanboys :') Slaven van de consumptiemaatschappij

Gewoon kijken welke van de systemen het beste bij jouw eisen en wensen passen. Na de E3 weet je niet alleen welke hardware je in huis kunt halen, maar ook welke games er te spelen zijn. Helaas krijg je weer een hoop exclusives waardoor je gebonden zit aan één systeem als je persé die ene game wilt spelen.

Multiplatform O+
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_127351718
quote:
3s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:07 schreef Rossdale het volgende:
Multiplatform O+
De laatste jaren waarschijnlijk meer genoten van de exclusives vergeleken met de 'uitmelk' multi's

Uncharted O+
Heavy Rain O+
Flower O+
Infamous O+
GT ^O^
LBP ^O^

En zo lijkt The Last of Us ook weer O+ te worden
  Moderator maandag 3 juni 2013 @ 11:21:50 #121
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_127352046
quote:
10s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:02 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

En dus alle platformen in huis moeten hebben.

The house always wins, mate...
Goed geld neerleggen voor een product die goed ondersteund word vind ik geen problem, een game pc kost me al snel evenveel als beide consoles.

Vind het alleen we een pro als ze zich meer op de games dan op de hardware richten, hw projectje is nu klaar, tijd om wat perfecte games uit te brengen zodat wij als gamers zijnde ook eens wat winnen ^O^
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator maandag 3 juni 2013 @ 11:22:06 #122
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_127352052
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:10 schreef Godtje het volgende:

[..]

De laatste jaren waarschijnlijk meer genoten van de exclusives vergeleken met de 'uitmelk' multi's

Uncharted O+
Heavy Rain O+
Flower O+
Infamous O+
GT ^O^
LBP ^O^

En zo lijkt The Last of Us ook weer O+ te worden
hopen op een LBP 3 O+
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  maandag 3 juni 2013 @ 11:26:30 #123
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_127352183
Als we eens allemaal een EERLIJK lijstje maken zoals hieronder, dan ben ik wel benieuwd eigenlijk.

3rd Party: Xbox
Online: Xbox Live
Exclusives: Xbox
Controller: Xbox!!!
Design: Afwachtend
Community: Xbox Live

Mijn mening gebaseerd op mijn ervaringen met de Xbox, Xbox 360 en PS.
En mijn hoop en visie op de Xbone.
"Thats how we roll in the Shire!"
  maandag 3 juni 2013 @ 11:30:46 #124
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_127352286
Leuk lijstje, en zal voor de consoles die tot nu toe op de markt waren voor jou misschien zo gelden. Maar voor de volgende consoles kan het weer helemaal anders liggen.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  maandag 3 juni 2013 @ 11:31:37 #125
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127352302
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 05:16 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ook niet helemaal waar natuurlijk; indies kunnen niet self-publishen onder de XNA noemer maar wel via geselecteerde partners in XBLA.
En XNA is nooit wereldwijd beschikbaar geweest
En hoeveel indies zie je met publishers? Niet zo heel veel.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  maandag 3 juni 2013 @ 11:32:26 #126
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_127352324
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:10 schreef Godtje het volgende:

[..]

De laatste jaren waarschijnlijk meer genoten van de exclusives vergeleken met de 'uitmelk' multi's

Uncharted O+
Heavy Rain O+
Flower O+
Infamous O+
GT ^O^
LBP ^O^

En zo lijkt The Last of Us ook weer O+ te worden
Klopt en daarom vind ik het klote dat ik die titels als 360-eigenaar niet kan spelen ;) Daarom zou ik liever alles multi-platform hebben, maarja dan zijn sony en MS hun unique selling-points kwijt, dus dat gaat hem niet worden.
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 3 juni 2013 @ 11:34:41 #127
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_127352389
quote:
7s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:30 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Leuk lijstje, en zal voor de consoles die tot nu toe op de markt waren voor jou misschien zo gelden. Maar voor de volgende consoles kan het weer helemaal anders liggen.
Voor mij zal het lijstje wel hetzelfde blijven denk ik.
De controller is sowieso weer de Xbox de winnaar.
Xbox live zal, waarschijnlijk, weer perfect werken.
De Xbox Live community zitten mijn meeste vrienden, dus community wise wint die ook al sowieso.
De 3rd Party games zal ik zeer waarschijnlijk liever op de Xbone spelen om de controller en Live.
En de Exclusives van de Xbone liggen mij meer, omdat ik al Forza etc speel.

Dus, tja.
"Thats how we roll in the Shire!"
  maandag 3 juni 2013 @ 11:38:09 #128
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_127352483
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:26 schreef Giester het volgende:
Als we eens allemaal een EERLIJK lijstje maken zoals hieronder, dan ben ik wel benieuwd eigenlijk.

3rd Party: Xbox
Online: Xbox Live
Exclusives: Xbox
Controller: Xbox!!!
Design: Afwachtend
Community: Xbox Live

Mijn mening gebaseerd op mijn ervaringen met de Xbox, Xbox 360 en PS.
En mijn hoop en visie op de Xbone.
Ach als de controller van de PS4 veel beter in de hand ligt, is voor mij DE reden om voor de 360 gekozen te hebben niet meer van toepassing op de next-gen consoles.



Met Gaikai heeft Sony wel een mooi iets in handen tov de Games on Demand van MS, daarmee zou ik ook nog alle PS3 exclusives kunnen spelen die ik als 360-eigenaar gemist heb. Daarnaast wil ik mijn console niet zo nodig als multimedia-apparaat gebruiken. Daar heb ik al een NAS en mediaserver voor. Indien de PS4 meer basic blijft zou dat voordelen hebben.

Maarja indien de Xbox One hele goede exclusives krijgt en de vrienden die ik nu op Xbox Live heb ook de One halen, dan haal ik wellicht toch die opvolger. Sony heeft ook te kennen gegeven dat ze veel functionaliteit met de Vita willen om die verkopen wat te stimuleren. Maarja ik wil helemaal geen handheld voor eventuele functionaliteit, in dat opzicht is smartglass weer handiger.

Ik ben gewoon heel benieuwd naar de E3. De hardwarespecs weten we, maar alles waar het voor ons als gamers om draait moet nog aangekondigd worden O+
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 3 juni 2013 @ 11:43:43 #129
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_127352689
quote:
3s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:38 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ach als de controller van de PS4 veel beter in de hand ligt, is voor mij DE reden om voor de 360 gekozen te hebben niet meer van toepassing op de next-gen consoles.

[ afbeelding ]

Met Gaikai heeft Sony wel een mooi iets in handen tov de Games on Demand van MS, daarmee zou ik ook nog alle PS3 exclusives kunnen spelen die ik als 360-eigenaar gemist heb. Daarnaast wil ik mijn console niet zo nodig als multimedia-apparaat gebruiken. Daar heb ik al een NAS en mediaserver voor. Indien de PS4 meer basic blijft zou dat voordelen hebben.

Maarja indien de Xbox One hele goede exclusives krijgt en de vrienden die ik nu op Xbox Live heb ook de One halen, dan haal ik wellicht toch die opvolger. Sony heeft ook te kennen gegeven dat ze veel functionaliteit met de Vita willen om die verkopen wat te stimuleren. Maar ja ik wil helemaal geen handheld voor eventuele functionaliteit, in dat opzicht is smartglass weer handiger.

Ik ben gewoon heel benieuwd naar de E3. De hardwarespecs weten we, maar alles waar het voor ons als gamers om draait moet nog aangekondigd worden O+
Ik snap je punt. En Sony heeft hun controller zeker verbeterd op alle punten! Alleen de lay-out van de pookjes vind ik persoonlijk niet fijn.

Gakai is idd leuk en lijkt mij ook beter dan Games on Demand of wat er ook gaat komen. Maar vooralsnog zit je nog teveel met bandbreedte en lag bij online game diensten, dus daar kijk ik niet eens naar.

En idd, mijn vrienden op Xbox Live, dus ik ook. Daar haal ik de meeste lol uit, dus dat ik het belangrijkst.

De hardwarespecs die weten we eigenlijk nog niet helemaal. Deels revealed, deels speculatie. Dus dat en de games is gewoon afwachten op de E3!!! Dat zal ook voor mij de doorslag geven, al heeft de Xbone al wel een stapje voor.
"Thats how we roll in the Shire!"
  Moderator maandag 3 juni 2013 @ 11:53:01 #130
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_127353042
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:26 schreef Giester het volgende:
Als we eens allemaal een EERLIJK lijstje maken zoals hieronder, dan ben ik wel benieuwd eigenlijk.

3rd Party: Xbox
Online: Xbox Live
Exclusives: Xbox
Controller: Xbox!!!
Design: Afwachtend
Community: Xbox Live

Mijn mening gebaseerd op mijn ervaringen met de Xbox, Xbox 360 en PS.
En mijn hoop en visie op de Xbone.
Vind het online van playstation vele malen beter, en dan ook nog eens gratis :Y
Exclusives is uiteraard een persoonlijke kwestie, als ik kan kiezen tussen de twee GOw's (gears en god of war) ga ik sterk naar god of war.
Controller van de PS3 vind ik ook velen malen beter"
design boeit me niet
xbox community valt me op dat het vooral jongeren zijn terwijl ik bij de playstation vaak met mensen van 20+ game.

In dit geval zou ik (weer) voor de playstation gaan... maarja het is allemaal persoonsgebonden, wie weet is de xone dit keer wel beter..Boeiend, ik zie het wel als ze hier staan :7
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  maandag 3 juni 2013 @ 12:11:53 #131
114651 Active_Topics
Active Topics
pi_127353808
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:34 schreef Giester het volgende:

[..]

Voor mij zal het lijstje wel hetzelfde blijven denk ik.
De controller is sowieso weer de Xbox de winnaar.
Xbox live zal, waarschijnlijk, weer perfect werken.
De Xbox Live community zitten mijn meeste vrienden, dus community wise wint die ook al sowieso.
De 3rd Party games zal ik zeer waarschijnlijk liever op de Xbone spelen om de controller en Live.
En de Exclusives van de Xbone liggen mij meer, omdat ik al Forza etc speel.

Dus, tja.
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 14:21 schreef Giester het volgende:
Ik ben er voor om geen discussie meer te voeren over speculatieve onderwerpen omtrent de Xbox One. Laten we het hebben over de positieve vooruitzichten en al het leuks dat het met zich mee brengt.

Ik denk, ik verwacht, waarschijnlijk
. Hier valt echt geen zinnig woord over te zeggen. Je was zelf zo'n voorstander van de topictitel, maar je leeft hem niet echt na. :')
Active Topics
  maandag 3 juni 2013 @ 12:19:28 #132
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_127354050
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 12:11 schreef Active_Topics het volgende:

[..]

[..]


Ik denk, ik verwacht, waarschijnlijk
. Hier valt echt geen zinnig woord over te zeggen. Je was zelf zo'n voorstander van de topictitel, maar je leeft hem niet echt na. :')
Het zijn toch mijn positieve vooruitzichten. ;)
Of hoor je mij negatief zeuren over dingen waar we nog geen weet van hebben?
"Thats how we roll in the Shire!"
  maandag 3 juni 2013 @ 12:21:05 #133
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127354117
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:21 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Goed geld neerleggen voor een product die goed ondersteund word vind ik geen problem, een game pc kost me al snel evenveel als beide consoles.
En de spellen ervan zijn gemiddeld 15 euro per stuk goedkoper, over de jaren bespaar je dus een console. Daarnaast heb je waarschijnlijk altijd een PC nodig...
quote:
Vind het alleen we een pro als ze zich meer op de games dan op de hardware richten, hw projectje is nu klaar, tijd om wat perfecte games uit te brengen zodat wij als gamers zijnde ook eens wat winnen ^O^
Bullshit, differentiatie tussen consoles is nodig anders kun je net zo goed een PC onder je TV prikken. (al scheelt het steeds minder).
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 3 juni 2013 @ 12:24:27 #134
114651 Active_Topics
Active Topics
pi_127354214
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 12:19 schreef Giester het volgende:

[..]

Het zijn toch mijn positieve vooruitzichten. ;)
Of hoor je mij negatief zeuren over dingen waar we nog geen weet van hebben?
Ja, jij vergelijkt de PS4 op "feiten" die je zelf verzonnen hebt, hoe kun je nou weten dat de Xbone controller beter is dan de PS4 controller terwijl je geen van beiden in je handen hebt gehad en de DS4 tov DS3 ook nog eens een complete make-over heeft gehad. Maar leuk idee hoor, zo'n lijstje. :')
Active Topics
pi_127354257
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 12:11 schreef Active_Topics het volgende:

[..]

[..]


Ik denk, ik verwacht, waarschijnlijk
. Hier valt echt geen zinnig woord over te zeggen. Je was zelf zo'n voorstander van de topictitel, maar je leeft hem niet echt na. :')
Het is dan ook de grootste ongefundeerde fanboy die hier post. Gewoon negeren
  Moderator maandag 3 juni 2013 @ 12:26:35 #136
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_127354304
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 12:21 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

En de spellen ervan zijn gemiddeld 15 euro per stuk goedkoper, over de jaren bespaar je dus een console. Daarnaast heb je waarschijnlijk altijd een PC nodig...

[..]

Bullshit, differentiatie tussen consoles is nodig anders kun je net zo goed een PC onder je TV prikken. (al scheelt het steeds minder).
pc games zijn gratis mits je online wilt :X

hihi

Maar moet zeggen nu ik steeds ouder word ik echt nooit meer achter de pc zit, in mn puberteit was ik die hard pc gamer...nu boeit de pc me geen kut meer, lig liever op de bank met vrouwlief een beetje console te spelen. Ooit nog een dikke gamebak gebouwd, denk dat ie nu 30-50x aan geweest is sinds ik hem heb en daarvan zal het meeste nog werk gerelateerd zijn ook.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_127354384
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:34 schreef Giester het volgende:

[..]

Voor mij zal het lijstje wel hetzelfde blijven denk ik.
De controller is sowieso weer de Xbox de winnaar.
Xbox live zal, waarschijnlijk, weer perfect werken.
De Xbox Live community zitten mijn meeste vrienden, dus community wise wint die ook al sowieso.
De 3rd Party games zal ik zeer waarschijnlijk liever op de Xbone spelen om de controller en Live.
En de Exclusives van de Xbone liggen mij meer, omdat ik al Forza etc speel.

Dus, tja.
Dat is allemaal persoonlijke smaak. Voor mij is de één op veel fronten niet beter dan de ander (behalve de controller dan) en is het meer een kwestie van gewoonte dat ik het meest op de 360 heb gespeeld.

Dus ook hier kan je niets over zeggen.
  Moderator maandag 3 juni 2013 @ 12:30:43 #138
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_127354454
Er is geen betere console, het heeft puur met je eigen smaak te maken.

Conclusie van dit topic ^
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  maandag 3 juni 2013 @ 12:31:43 #139
114651 Active_Topics
Active Topics
pi_127354494
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 12:25 schreef Godtje het volgende:

[..]

Het is dan ook de grootste ongefundeerde fanboy die hier post. Gewoon negeren
QFT.

En giester, vraagje, ben je echt 31? :{
Active Topics
  maandag 3 juni 2013 @ 12:42:05 #140
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127354898
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 12:26 schreef Jimbo het volgende:

[..]

pc games zijn gratis mits tenzij je online wilt :X
Nee, dat zijn ze niet. Kansloos figuur. :{
quote:
hihi

Maar moet zeggen nu ik steeds ouder word ik echt nooit meer achter de pc zit, in mn puberteit was ik die hard pc gamer...nu boeit de pc me geen kut meer, lig liever op de bank met vrouwlief een beetje console te spelen. Ooit nog een dikke gamebak gebouwd, denk dat ie nu 30-50x aan geweest is sinds ik hem heb en daarvan zal het meeste nog werk gerelateerd zijn ook.
Ik doe meer met mijn PC dan met mijn console, maar ook dat heeft met vrouwlief te maken (Gamen terwijl de ander TV kijkt/koptelefoon op kunnen doen) en een persoonlijke voorkeur om shooters vooral met muis en toetsenbord te willen spelen.
Console is voor erbij, ik kan er immers geen photoshop op draaien om maar iets te noemen.

Ik game met golven, dan weer wel, dan weer niet. Hangt ervanaf hoe druk ik het verder heb.

Alleen ga niet met argumenten smijten als "met maten op de bank" (nauwelijks splitscreen spellen te krijgen buiten sport en enkele co-op games, verder niets meer op 1 scherm te spelen anno nu), "consoles zijn goedkoper" (5 jaar consoleleven met spellen die gemiddeld 15 euro duurder zijn versus een duurdere aanschaf maar goedkopere games balanceert aardig uit kan ik je vertellen) en "de spellen zijn toch multiplatform en controllers wennen wel" (Ik weet niet welk spel getest was met console-spelers en PC gamers in een server, maar de consolers werden uit het water geblazen)

PC heeft naast gamefunctie meerdere rollen en zal nodig blijven, de console is voor ernaast. Beiden hebben voordelen, de een is NIET per definitie beter dan de ander, beiden hebben gigantische nadelen. Boeien.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Moderator maandag 3 juni 2013 @ 12:47:04 #141
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_127355081
quote:
10s.gif Op maandag 3 juni 2013 12:42 schreef Skull-splitter het volgende:
uurder zijn versus een duurdere aanschaf maar goedkopere games balanceert aardig uit kan ik je vertellen) en "de spellen zijn toc
ik ben het ook niet oneens met je dus zal ook zeker niet argumenteren dat het niet zo is.

ik zeg alleen dat ik zelf niets meer op de pc doe. dit omdat ik nu liever op de bank lig te gamen ipv op een stoel te zitten achter mn toetsenbord en muis.

tevens zit ik ook met mn console amper online en shooters blijven kut op consoles. Zoals ik al zei, ik geef je nergens ongelijk of ga een discussie aan, ik geef puur aan dat ik er zelf niets meer me doe.

Ohja en couch multiplayer moet terug komen! DAT is iets waar ze zowel bij Xone en ps4 weer eens wat aan moeten doen, feit is gewoon dat het veel gezelliger is met je maten op een bank te zitten met een biertje ipv online via een headset praten.

Maarja, de games laten het tegenwoordig niet toe...veel beter dan LBP of halo word het niet ;(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_127355121
quote:
10s.gif Op maandag 3 juni 2013 12:42 schreef Skull-splitter het volgende:
"consoles zijn goedkoper" (5 jaar consoleleven met spellen die gemiddeld 15 euro duurder zijn versus een duurdere aanschaf maar goedkopere games balanceert aardig uit kan ik je vertellen)
Je prijs stelling houdt ook slecht stand.
Console games worden vaak mee gestunt tegenwoordig. Bij Launch kan je ze al regelmatig voor 40/45 op de kop tikken. Zeker in Engeland. Dan is het verschil ook geen 15 euro meer
  Moderator maandag 3 juni 2013 @ 12:49:46 #143
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_127355173
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 12:48 schreef Godtje het volgende:

[..]

Je prijs stelling houdt ook slecht stand.
Console games worden vaak mee gestunt tegenwoordig. Bij Launch kan je ze al regelmatig voor 40/45 op de kop tikken. Zeker in Engeland. Dan is het verschil ook geen 15 euro meer
blijft een mooi iets. bij launch 45, week later 60 :') :D
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator maandag 3 juni 2013 @ 13:01:06 #144
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_127355590
Als ze ze nou 40-45 euro maken, veel beter :Y :7
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  maandag 3 juni 2013 @ 13:06:45 #145
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127355797
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 12:48 schreef Godtje het volgende:

[..]

Je prijs stelling houdt ook slecht stand.
Console games worden vaak mee gestunt tegenwoordig. Bij Launch kan je ze al regelmatig voor 40/45 op de kop tikken. Zeker in Engeland. Dan is het verschil ook geen 15 euro meer
PC-games zijn vaak binnen een paar weken of maanden ook spotgoedkoop. Crysis 3 lag binnen 3 weken voor de helft van de prijs te koop voor de PC. Je moet ook niet stuntaanbiedingen rekenen maar gewoon adviesprijs. Anders blijf je bezig :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_127355842
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Crysis 3 lag binnen 3 weken voor de helft van de prijs te koop voor de PC.
Dat lag aan de game.
En wat ik moet doen dan bepaal ik zelf wel.
Ken genoeg mensen die games alleen kopen bij dat soort aanbiedingen.
  maandag 3 juni 2013 @ 13:11:49 #147
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127355994
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 12:47 schreef Jimbo het volgende:

[..]

ik ben het ook niet oneens met je dus zal ook zeker niet argumenteren dat het niet zo is.

ik zeg alleen dat ik zelf niets meer op de pc doe. dit omdat ik nu liever op de bank lig te gamen ipv op een stoel te zitten achter mn toetsenbord en muis.
Soms snap ik dit, maar ik vind de spelbeleving ontzettend anders. Sfeervolle games op een console toveren mijn kamer om in een andere wereld, op een PC word ik van de buitenwereld afgezonderd en de spelwereld ingezogen, net wat intenser. Ik speel op de console vooral racers en third person-games en daar is het apparaat ook geweldig in, maar al het anderen vind ik zo'n beetje lekkerder op PC.
quote:
tevens zit ik ook met mn console amper online en shooters blijven kut op consoles. Zoals ik al zei, ik geef je nergens ongelijk of ga een discussie aan, ik geef puur aan dat ik er zelf niets meer me doe.
Eens, daarom wil ik een PC die gewoon al het spul kan draaien wat me kut lijkt spelen op een console.
quote:
Ohja en couch multiplayer moet terug komen! DAT is iets waar ze zowel bij Xone en ps4 weer eens wat aan moeten doen, feit is gewoon dat het veel gezelliger is met je maten op een bank te zitten met een biertje ipv online via een headset praten.

Maarja, de games laten het tegenwoordig niet toe...veel beter dan LBP of halo word het niet ;(
Het zou de reden zijn TZT een ouya aan te schaffen denk ik, dat is het soort console wat dat weer leuk kan maken. (al is er de laatste jaren een flinke opmars bezig met coop)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 3 juni 2013 @ 13:13:05 #148
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127356044
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:07 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dat lag aan de game.
Mwah, game was prima. Op de PC iig.
quote:
En wat ik moet doen dan bepaal ik zelf wel.
Ken genoeg mensen die games alleen kopen bij dat soort aanbiedingen.
Prima, maar een dynamisch rekenmodel is appels en peren enzo. PC is goedkoper van games vanaf 5 euro op steam is ook zo'n kutargument.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 3 juni 2013 @ 13:31:08 #149
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_127356770
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 12:19 schreef Giester het volgende:

[..]

Het zijn toch mijn positieve vooruitzichten. ;)
Of hoor je mij negatief zeuren over dingen waar we nog geen weet van hebben?
Ah okee, dus ongefundeerde vooruitzichten mogen wel als ze positief zijn?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  maandag 3 juni 2013 @ 13:35:37 #150
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_127356926
Dus een normale discussie is hier niet mogelijk?

Het is toch iets plezieriger om samen te speculeren over al het goede dat er mogelijk is met de nieuwe Xbox, dan preventief negatief te zijn over dingen die nog niet zijn bevestigd?
"Thats how we roll in the Shire!"
  maandag 3 juni 2013 @ 13:43:39 #151
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_127357255
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:35 schreef Giester het volgende:
Dus een normale discussie is hier niet mogelijk?

Het is toch iets plezieriger om samen te speculeren over al het goede dat er mogelijk is met de nieuwe Xbox, dan preventief negatief te zijn over dingen die nog niet zijn bevestigd?
Fijn dat het voor jou plezierig is. Maar als je geen ongefundeerde voorzichtig wilt horen moet je realistisch zijn en ook wat positieve dingen gaan bedenken die eventueel mogelijk zijn, maar je houden bij de feiten.

Of niet zeuren, dat is ook een mogelijkheid.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  maandag 3 juni 2013 @ 13:44:52 #152
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_127357306
quote:
7s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:43 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Fijn dat het voor jou plezierig is. Maar als je geen ongefundeerde voorzichtig wilt horen moet je realistisch zijn en ook wat positieve dingen gaan bedenken die eventueel mogelijk zijn, maar je houden bij de feiten.

Of niet zeuren, dat is ook een mogelijkheid.
Zoals ik eerder al zei, wacht ik gewoon netjes de E3 af.
"Thats how we roll in the Shire!"
  maandag 3 juni 2013 @ 13:51:27 #153
114651 Active_Topics
Active Topics
pi_127357596
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:35 schreef Giester het volgende:
Dus een normale discussie is hier niet mogelijk?
Noem je wat jij deed een discussie? Het was een monoloog over hoe fantastisch de Xbone wel niet is met zelfverzonnen feiten. :')

quote:
Het is toch iets plezieriger om samen te speculeren over al het goede dat er mogelijk is met de nieuwe Xbox, dan preventief negatief te zijn over dingen die nog niet zijn bevestigd?
Eens, maar dan wel realistisch en zonder de intentie om een andere console af te kraken. Zoals ik je ookal gewezen had op je grote fantasie voor wat betreft de 'power of the cloud', waarmee je meende te moeten bewijzen dat de Xbox one toch wel 4x sneller werd dan de PS4. Ondanks dat er in een artikel wat je zei te hebben gelezen (dat wel met feiten was onderbouwd) werd aangegeven dat het een beperkt nut heeft. Waarbij je het ook nog eens niet kon laten om Gaikai steeds af te schilderen als een inferieure dienst.

quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:44 schreef Giester het volgende:

[..]

Zoals ik eerder al zei, wacht ik gewoon netjes de E3 af.
Doe dat dan ook en stop alsjeblieft met posten. :)
Active Topics
  maandag 3 juni 2013 @ 13:57:59 #154
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_127357895
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:51 schreef Active_Topics het volgende:

[..]

Noem je wat jij deed een discussie? Het was een monoloog over hoe fantastisch de Xbox wel niet is met zelfverzonnen feiten. :')

[..]

Eens, maar dan wel realistisch en zonder de intentie om een andere console af te kraken. Zoals ik je ookal gewezen had op je grote fantasie voor wat betreft de 'power of the cloud', waarmee je meende te moeten bewijzen dat de Xbox one toch wel 4x sneller werd dan de PS4. Ondanks dat er in een artikel wat je zei te hebben gelezen (dat wel met feiten was onderbouwd) werd aangegeven dat het een beperkt nut heeft. Waarbij je het ook nog eens niet kon laten om Gaikai steeds af te schilderen als een inferieure dienst.

[..]

Doe dat dan ook en stop alsjeblieft met posten. :)
Ik heb nooit beweerd dat The power of the cloud gaat werken, ik gaf alleen aan wat Microsoft beweerd en ik ben het eens met het artikel op Eurogamer. Ook zeik ik Gaikai niet af, want ik denk dat de PS4 daarmee wel een voorstapje heeft op on-demand gamen. Maar technisch gezien zijn er gewoon gevoeligheden zoals lag en bandbreedte.
"Thats how we roll in the Shire!"
  maandag 3 juni 2013 @ 13:59:36 #155
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127357973
Nou, wat ik gezien heb met OnLive werkt het cloud gamen al best goed hoor. Zelfs op een oud bakkie kon ik redelijk recente games goed spelen. Dus daar heb ik wel vertrouwen in, van welke partij dan ook.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 3 juni 2013 @ 14:09:04 #156
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_127358386
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:51 schreef Active_Topics het volgende:

[..]

Doe dat dan ook en stop alsjeblieft met posten. :)
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  maandag 3 juni 2013 @ 14:11:09 #157
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_127358471
quote:
14s.gif Op maandag 3 juni 2013 14:09 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Jullie zeggen tenminste nog alstjeblieft.
Dat is wel beleefd van jullie. :*
"Thats how we roll in the Shire!"
  Moderator maandag 3 juni 2013 @ 14:15:48 #158
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_127358647
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:59 schreef HeatWave het volgende:
Nou, wat ik gezien heb met OnLive werkt het cloud gamen al best goed hoor. Zelfs op een oud bakkie kon ik redelijk recente games goed spelen. Dus daar heb ik wel vertrouwen in, van welke partij dan ook.
je verbinding word het belangrijkste dalijk.
tijd dat ze die dingen ook eens uppen in nederland en glasvezel het standaard word
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_127362523
Nog eentje dan :P :

  maandag 3 juni 2013 @ 16:51:03 #160
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_127365118
Ziet er goed uit die xbox :9
En de wii valt me ook zeker niet tegen!
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_127395492
Een post op NeoGAF zorgt weer voor wat opschudding rondom de E3, waar je natuurlijk nooit genoeg van kunt hebben, laten we eerlijk zijn. De user plaatste een lijst met games die Microsoft op aankomende E3 zal vertonen, plus een afbeelding van een of andere poster die als bewijs hoort te dienen. Voordat er een shitstorm aan fanboys en girls in hun broek plassen van enthousiasme, moeten jullie wel weten dat dit een gerucht is en dus een hoge hoeveelheid aan bullshit kan bevatten.

Hier de lading aan games, die ‘zogenaamd’ tijdens de E3 het licht zien:

Halo 5
Killer Instinct
Banjo Kazooie 4: Grunty Land
Forza Motorsport 5
Quantum Break
Halo: Spartan Assault
Ryse
Fable 4
Crackdown 3
Fortnite
Dead Rising 3
Call of Duty: Ghosts
Battlefield 4
The Witcher 3: The Wild Hunt
Dying Light
Prey 2
Homefront 2
Beyond Good & Evil 2
Mirror’s Edge 2
Rainbow 6: Patriots
Brothers in Arms
League of Legends

Gerucht dus. http://www.pu.nl/artikele(...)rosoft-games-gelekt/
Ziet er wel tof uit overigens.
pi_127396120
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:31 schreef CaasS het volgende:
Een post op NeoGAF zorgt weer voor wat opschudding rondom de E3, waar je natuurlijk nooit genoeg van kunt hebben, laten we eerlijk zijn. De user plaatste een lijst met games die Microsoft op aankomende E3 zal vertonen, plus een afbeelding van een of andere poster die als bewijs hoort te dienen. Voordat er een shitstorm aan fanboys en girls in hun broek plassen van enthousiasme, moeten jullie wel weten dat dit een gerucht is en dus een hoge hoeveelheid aan bullshit kan bevatten.

Hier de lading aan games, die ‘zogenaamd’ tijdens de E3 het licht zien:

Halo 5
Killer Instinct
Banjo Kazooie 4: Grunty Land
Forza Motorsport 5
Quantum Break
Halo: Spartan Assault
Ryse
Fable 4
Crackdown 3
Fortnite
Dead Rising 3
Call of Duty: Ghosts
Battlefield 4
The Witcher 3: The Wild Hunt
Dying Light
Prey 2
Homefront 2
Beyond Good & Evil 2
Mirror’s Edge 2
Rainbow 6: Patriots
Brothers in Arms
League of Legends

Gerucht dus. http://www.pu.nl/artikele(...)rosoft-games-gelekt/
Ziet er wel tof uit overigens.
Beyond Good & Evil 2 O+

Zou een keer tijd worden dat deze gereleased wordt
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 11:56:01 #163
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_127396318
Van dat lijstje sequels word ik nog niet bijzonders enthousiast
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:01:25 #164
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_127396461
Killer Instinct zou wel top zijn.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:12:13 #165
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_127396743
Fable 4 wordt 'm sowieso niet. Fable 1 HD is net aangekondigd. Ik verwacht niet dat ze twee games uitbrengen. Of ze doen Fable 1 HD in september, Fable 4 in maart ofzo.

Verder verwacht ik geen twee games van Rare zonder een Kinect-titel erbij... Sowieso, waar zijn de familietitels? Zonder die is elke lijst een beetje ongeloofwaardig.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_127396819
Er staan waarschijnlijk veel spellen tussen die men graag zou zien verschijnen, maar waar weinig tot niets van bekend is.
PSN id: NL_SToRM
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:16:56 #167
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_127396852
LoL voor de console? :o
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_127398263
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:31 schreef CaasS het volgende:
Een post op NeoGAF zorgt weer voor wat opschudding rondom de E3, waar je natuurlijk nooit genoeg van kunt hebben, laten we eerlijk zijn. De user plaatste een lijst met games die Microsoft op aankomende E3 zal vertonen, plus een afbeelding van een of andere poster die als bewijs hoort te dienen. Voordat er een shitstorm aan fanboys en girls in hun broek plassen van enthousiasme, moeten jullie wel weten dat dit een gerucht is en dus een hoge hoeveelheid aan bullshit kan bevatten.

Hier de lading aan games, die ‘zogenaamd’ tijdens de E3 het licht zien:

Halo 5
Killer Instinct
Banjo Kazooie 4: Grunty Land
Forza Motorsport 5
Quantum Break
Halo: Spartan Assault
Ryse
Fable 4
Crackdown 3
Fortnite
Dead Rising 3
Call of Duty: Ghosts
Battlefield 4
The Witcher 3: The Wild Hunt
Dying Light
Prey 2
Homefront 2
Beyond Good & Evil 2
Mirror’s Edge 2
Rainbow 6: Patriots
Brothers in Arms
League of Legends

Gerucht dus. http://www.pu.nl/artikele(...)rosoft-games-gelekt/
Ziet er wel tof uit overigens.
Geen Fallout 4 :(

Edit:

Hmm wacht dit gaat alleen maar om Xbox One games.
pi_127398698
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:49 schreef Tain het volgende:

[..]

Beyond Good & Evil 2 O+

Zou een keer tijd worden dat deze gereleased wordt
Banjo 4, mits goed uitgevoord. ( nuts and bolts was een gedrocht )
Forza 5
fable 4
the witcher 3
mirrors edge 2
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  dinsdag 4 juni 2013 @ 13:38:16 #170
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_127399437
En uiteraard is het nep...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_127414447
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
En uiteraard is het nep...
Vooral League of Legends is wel een hele aparte...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_127415074
Dat soort lijstjes en vreemde foto's van lijstjes.

1 ding: :')
  dinsdag 4 juni 2013 @ 21:36:33 #173
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_127418356
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 13:18 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Banjo 4, mits goed uitgevoord. ( nuts and bolts was een gedrocht )
Forza 5
fable 4
the witcher 3
mirrors edge 2
N&B was tof!

Als die lijst waar is is MS weer de baas.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  Moderator dinsdag 4 juni 2013 @ 22:41:34 #174
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_127422555
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:36 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

N&B was tof!

Als die lijst waar is is MS weer de baas.
Ik gok dat jij nu een nieuwe username nodig hebt ? :+
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator dinsdag 4 juni 2013 @ 22:42:41 #175
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_127422619
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 13:05 schreef Vault-Boy het volgende:
Killerr Instinct
Seriously ? :D
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 4 juni 2013 @ 22:58:13 #176
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_127423452
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 22:41 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Ik gok dat jij nu een nieuwe username nodig hebt ? :+
Wordt een probleem idd...
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  Moderator woensdag 5 juni 2013 @ 00:08:02 #177
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_127427113

Zo te zien werkt het niet helemaal lekker nog dat tv gebeuren. Het beeld schokt maar in snapmode is het echt niet te kijken.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  woensdag 5 juni 2013 @ 00:11:38 #178
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127427236
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:59 schreef HeatWave het volgende:
Nou, wat ik gezien heb met OnLive werkt het cloud gamen al best goed hoor. Zelfs op een oud bakkie kon ik redelijk recente games goed spelen. Dus daar heb ik wel vertrouwen in, van welke partij dan ook.
De laptop van mijn vriendin heeft ondanks geheugen moeite met fucking youtube met een verse installatie, OnLive gaat je dan ook niet redden.

Daarnaast hou ik echt niet van clouds en de afhankelijkheid ervan...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 5 juni 2013 @ 00:12:19 #179
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127427268
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:56 schreef L3viathan het volgende:
Van dat lijstje sequels word ik nog niet bijzonders enthousiast
Mwah, ik zie daar wel titels tussenzitten die ik ERG kan waarderen...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_127447204
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 00:08 schreef Jimbo het volgende:

Zo te zien werkt het niet helemaal lekker nog dat tv gebeuren. Het beeld schokt maar in snapmode is het echt niet te kijken.
Daarnaast hebben we er in Europa geen flikker aan.
pi_127470401
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 00:08 schreef Jimbo het volgende:

Zo te zien werkt het niet helemaal lekker nog dat tv gebeuren. Het beeld schokt maar in snapmode is het echt niet te kijken.
Weer TV-shit.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_127470669
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 13:05 schreef Vault-Boy het volgende:
Killer Instinct
Marvel vs Capcom 4
Als je een Nederlander debiel hoort gillen in de zaal, sorry, dan ben ik het. Maar eerst maar zien of er weer een attention whore op het internet is of niet.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_127471184
NeoGAF: TRUTHFACT: MS having eSRAM yield problems on Xbox One, RUMOR: downclocking GPU
http://neogaf.com/forum/showthread.php?t=576869
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 6 juni 2013 @ 08:45:33 #184
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_127471668
Ojee.. nu is de X1 echt d00med
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  donderdag 6 juni 2013 @ 08:49:28 #185
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_127471751
Het is en blijft een gerucht natuurlijk
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 6 juni 2013 @ 08:52:04 #186
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_127471789
Het gaat MS niet voor de wind zeg.
Ik hoop dat de geruchten niet waar zijn.
"Thats how we roll in the Shire!"
  donderdag 6 juni 2013 @ 08:59:43 #187
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_127471930
quote:
3s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:49 schreef Rossdale het volgende:
Het is en blijft een gerucht natuurlijk
Geruchten zijn tegenwoordig feiten :P
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  Moderator donderdag 6 juni 2013 @ 09:42:18 #188
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_127472870
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juni 2013 08:08 schreef Aether het volgende:
NeoGAF: TRUTHFACT: MS having eSRAM yield problems on Xbox One, RUMOR: downclocking GPU
http://neogaf.com/forum/showthread.php?t=576869
Schijnen nog wel meer problemen te zijn als je neogaf mag geloven :Y
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  donderdag 6 juni 2013 @ 09:43:35 #189
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_127472893
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:42 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Schijnen nog wel meer problemen te zijn als je neogaf mag geloven :Y
Idd, ik zit het te lezen.

Eigenlijk kan je beter maar niks meer lezen, want de geruchten zijn niet heel positief. Ook al zijn het geruchten natuurlijk.
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_127472912
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:43 schreef Giester het volgende:
zit het te lezen.

Eigenlijk kan je beter maar niks meer lezen, want de geruchten zijn niet heel positief. Ook al zijn het geruchten natuurlijk.
Je sluit je ogen wederom liever? :D _O-
  Moderator donderdag 6 juni 2013 @ 09:45:46 #191
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_127472938
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:43 schreef Giester het volgende:

[..]

Idd, ik zit het te lezen.

Eigenlijk kan je beter maar niks meer lezen, want de geruchten zijn niet heel positief. Ook al zijn het geruchten natuurlijk.
Dit gerucht gaat wel al een tijdje, het is tijd dat dat ding maar eens uitkomt. dan kunnen we zelf de problemen zien *O*
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  donderdag 6 juni 2013 @ 09:46:57 #192
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_127472972
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:45 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Dit gerucht gaat wel al een tijdje, het is tijd dat dat ding maar eens uitkomt. dan kunnen we zelf de problemen zien *O*
We zullen het wel zien op de E3.
Kijken of Sony en MS ook speelbare consoles hebben draaien.
"Thats how we roll in the Shire!"
  donderdag 6 juni 2013 @ 09:47:24 #193
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_127472982
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:44 schreef Godtje het volgende:

[..]

Je sluit je ogen wederom liever? :D _O-
Respect voor die garp swa. :')
"Thats how we roll in the Shire!"
  donderdag 6 juni 2013 @ 09:48:00 #194
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127472995
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:44 schreef Godtje het volgende:

[..]

Je sluit je ogen wederom liever? :D _O-
En waarom zou MS een echt slechte console uitbrengen?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_127473003
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:45 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Dit gerucht gaat wel al een tijdje, het is tijd dat dat ding maar eens uitkomt. dan kunnen we zelf de problemen zien *O*
In elk geval beter dat het ditmaal voor de release lijkt uit komen. De de 360 was ook niet klaar en technisch niet acceptabel het eerste jaar met alle uitval. Gewoon je klanten neppen.

MS is nog nooit een goed hardwarebedrijf geweest.
pi_127473059
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:48 schreef Godtje het volgende:

[..]

In elk geval beter dat het ditmaal voor de release lijkt uit komen. De de 360 was ook niet klaar en technisch niet acceptabel het eerste jaar met alle uitval. Gewoon je klanten neppen.
Net als Sony dus eigenlijk met de PS3?

Even wat goed XBO nieuws, Forza 5 draait bevestigd 1080p/60 FPS. *O*

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 6 juni 2013 @ 09:58:59 #197
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_127473234
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:50 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Net als Sony dus eigenlijk met de PS3?

Even wat goed XBO nieuws, Forza 5 draait bevestigd 1080p/60 FPS. *O*

Goed XBO nieuws is niet hip.
Maak er maar 900p/30fps van :P
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_127473320
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:58 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Goed XBO nieuws is niet hip.
Maak er maar 900p/30fps van :P
Hip is uit.
Uit is hip.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 6 juni 2013 @ 10:02:59 #199
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_127473326
Het wordt wel steeds duidelijker dat het heel slim wordt om de consoles niet direct bij de launch te halen, maar minimaal een paar maanden te wachten totdat alle problemen boven zijn komen drijven :D

De Xbox One schijnt wel echt een zooitje te zijn qua hardware en al die TV features werken hoogstwaarschijnlijk toch niet hier in Nederland.

Daarnaast vraag ik me af wat Sony tot nu toe verzwijgt en wat nog niet uitgelekt is :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_127473800
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:48 schreef Godtje het volgende:

[..]

In elk geval beter dat het ditmaal voor de release lijkt uit komen. De de 360 was ook niet klaar en technisch niet acceptabel het eerste jaar met alle uitval. Gewoon je klanten neppen.

MS is nog nooit een goed hardwarebedrijf geweest.
Eerste drie jaar.
Diverse adviezen van technici zijn toen genegeerd.

De 360 Slim was veel beter opgezet.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:10:04 #201
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127475122
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:48 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

En waarom zou MS een echt slechte console uitbrengen?
Omdat de hoge piefen blind zijn. Die denken dat wanneer je zo veel mogelijk mensen kan aanspreken (met hun TV bullshit etc.) dat het meer moet verkopen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:14:31 #202
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127475278
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:24 schreef Aether het volgende:

[..]

Eerste drie jaar.
Diverse adviezen van technici zijn toen genegeerd.

De 360 Slim was veel beter opgezet.
Denk dat ze wel flink geleerd hebben van toen...

De XO wordt al volledig stil, lijkt strakker in elkaar te zitten en ik denk dat ze qua service net zo netjes zijn. Tel daarbij de HD van 500GB en de ondersteuning van externe schijven (al snap ik niet waarom want altijd trager dan interne schijven) en MS maakt dat betreft wel goede stappen.

Geruchten zijn leuk, maar aangezien het meeste van beide consoles uit dezelfde fabriek moeten komen zal er door Sony een flinke zak met geld ingezet zijn wil er echt iets "mis" gaan...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:16:11 #203
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127475347
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:10 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Omdat de hoge piefen blind zijn. Die denken dat wanneer je zo veel mogelijk mensen kan aanspreken (met hun TV bullshit etc.) dat het meer moet verkopen.
Wel eens een windowspresentatie gezien? MS gooit graag met mogelijkheden terwijl gebruikers maar twee vragen hebben: is het stabiel en werkt het vlot.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:19:17 #204
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127475457
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:16 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Wel eens een windowspresentatie gezien? MS gooit graag met mogelijkheden terwijl gebruikers maar twee vragen hebben: is het stabiel en werkt het vlot.
Heel veel mensen gebruik Windows, van mensen die 2 uur per week op de computer zitten tot die-hard gamers. Daar is het niet heel vreemd dat ze voor een breder publiek gaan. Voor de xbox minder.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:22:54 #205
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127475554
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:19 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Heel veel mensen gebruik Windows, van mensen die 2 uur per week op de computer zitten tot die-hard gamers. Daar is het niet heel vreemd dat ze voor een breder publiek gaan. Voor de xbox minder.
Je mist het punt: presentaties van MS is nagenoeg altijd feature-glorificatie, terwijl de eindgebruiker daar weinig mee doet, althans, bewust.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:23:26 #206
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127475570
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:22 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Je mist het punt: presentaties van MS is nagenoeg altijd feature-glorificatie, terwijl de eindgebruiker daar weinig mee doet, althans, bewust.
Ik ben net wakker :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_127475643
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:14 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Denk dat ze wel flink geleerd hebben van toen...

De XO wordt al volledig stil, lijkt strakker in elkaar te zitten en ik denk dat ze qua service net zo netjes zijn. Tel daarbij de HD van 500GB en de ondersteuning van externe schijven (al snap ik niet waarom want altijd trager dan interne schijven) en MS maakt dat betreft wel goede stappen.
Voor de consument is een externe schijf veel eenvoudiger dan een interne. Met USB3 zijn de snelheden voor een groot deel opgelost.
quote:
Geruchten zijn leuk, maar aangezien het meeste van beide consoles uit dezelfde fabriek moeten komen zal er door Sony een flinke zak met geld ingezet zijn wil er echt iets "mis" gaan...
Componenten komen uit diverse fabrieken. Assemblage wordt waarschijnlijk wel in dezelfde fabriek gedaan.
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:16 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Wel eens een windowspresentatie gezien? MS gooit graag met mogelijkheden terwijl gebruikers maar twee vragen hebben: is het stabiel en werkt het vlot.
Veel bedrijven schermen liever met specs terwijl de meeste consumenten daar weinig mee kunnen (of inschatten). Je kunt veel beter laten zien wat je kunt met een product en hoe het is te gebruiken. Zie bijvoorbeeld de Sony-presentatie, Nintendo en Apple.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_127476183
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:25 schreef Aether het volgende:

Veel bedrijven schermen liever met specs terwijl de meeste consumenten daar weinig mee kunnen (of inschatten). Je kunt veel beter laten zien wat je kunt met een product en hoe het is te gebruiken. Zie bijvoorbeeld de Sony-presentatie, Nintendo en Apple.
Eens, alhoewel de PS3 presentatie op de E3 een aantal jaren geleden ook geen groot succes was. Nog maar een paar dagen wachten :9~
pi_127476260
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:42 schreef Frenk3nstein het volgende:

[..]

Eens, alhoewel de PS3 presentatie op de E3 een aantal jaren geleden ook geen groot succes was. Nog maar een paar dagen wachten :9~
PS3 was ook alleen specs en veel specs hebben het uiteindelijke ontwerp nooit gehaald (beperkte GPU, meerdere HDMI, Ethernet etc.)
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 6 juni 2013 @ 12:04:58 #210
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_127476971
Een 3d model van de Xbox One, best grappig :)

http://sketchfab.com/show/qsRPEw7hTKC4E02XMop9DUpu2wb
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 6 juni 2013 @ 15:35:41 #211
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_127484169
Ennnnnn respawn's eerste titel is een MS-exclusive:

http://www.gamer.nl/nieuw(...)x-one-xbox-360-en-pc

Eén van de niet first-party games die gamers naar de Xbox One moet trekken ipv de PS4 dus :)
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 6 juni 2013 @ 15:38:21 #212
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_127484272
quote:
3s.gif Op donderdag 6 juni 2013 15:35 schreef Rossdale het volgende:
Ennnnnn respawn's eerste titel is een MS-exclusive:

http://www.gamer.nl/nieuw(...)x-one-xbox-360-en-pc

Eén van de niet first-party games die gamers naar de Xbox One moet trekken ipv de PS4 dus :)
Ben benieuwd wat het wordt, de Respawn dudes zijn de minsten niet dus m'n verwachtingen zijn redelijk hooggespannen!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  donderdag 6 juni 2013 @ 15:43:09 #213
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_127484419
Klinkt interessant.. ik ben wel benieuwd naar:
quote:
Ook wordt Kinect "in meer of mindere mate" gebruikt en werkt de game met Microsoft's Smartglass-technologie.
en:
quote:
De cloud-opties van Xbox One zouden een prominente rol spelen in de game.
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_127484551
quote:
3s.gif Op donderdag 6 juni 2013 15:35 schreef Rossdale het volgende:
Ennnnnn respawn's eerste titel is een MS-exclusive:

http://www.gamer.nl/nieuw(...)x-one-xbox-360-en-pc

Eén van de niet first-party games die gamers naar de Xbox One moet trekken ipv de PS4 dus :)
Online MP only.
Exclusive niet bevestigd, misschien timed.
En system seller zal het niet zijn als die ook op de 360 en PC te spelen is. Dan hadden ze hem Xboxnone excl moeten maken
pi_127484617
quote:
o here's the exclusivity mention: They thought working on PS4, Xbox One and PC would prove too difficult for a small team, so they decided to focus on one console instead of two. (er...). "Not to say we won't [go multiplatform] in the future, but for our first game we wanted to focus on making the best game we could."

GI points how that the Xbox One has 5GB of GDDR3 ram available to devs, whereas PS4 has 8GB DDR5 ram, and asks if that's a problem for Respawn. He says they're having trouble even using the 5GB efficiently with all the new architecture tricks. (that is to say, even if they had 8GB they wouldn't know how to use it properly at this stage of development)

GI: "What XBox One lacks in RAM, it potentially makes up for in cloud computing." Talks about how the game will have unlimited dedicated servers for the game, offloading "a few dozen AI" and physics, says the game would be impossible without the cloud and wouldn't have attempted it. Still dealing with unfinished hardware and software, so it's "still a little rough going at times."
pi_127484716
Dit nieuws was er al op 29-04 trouwens :P

http://kotaku.com/the-nex(...)clusive-so-484785241
  donderdag 6 juni 2013 @ 15:51:17 #217
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_127484723
Hmm release staat gepland voor lente 2014, dus toch geen launch-game?
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 6 juni 2013 @ 15:59:21 #218
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_127485028
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 15:46 schreef Godtje het volgende:

[..]

Online MP only.
Waar haal je dat vandaan? In het artikel staat:
quote:
Volgens het magazine heeft de game zowel een campaign als normale multiplayer, alsmede een singleplayermodus die nog niet onthuld is.
edit: o wacht in het kotaku artikel staat inderdaad wat meer info
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  donderdag 6 juni 2013 @ 16:00:51 #219
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_127485087
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 15:51 schreef Godtje het volgende:
Dit nieuws was er al op 29-04 trouwens :P

http://kotaku.com/the-nex(...)clusive-so-484785241
Dat was een gerucht, zoals de meeste "nieuwtjes" de afgelopen maanden
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_127485398
quote:
- Xbox One, PC
- Xbox 360 version developed by someone else
- Planned to target current gen, but realized that they couldn't run it
- Started to look into next gen and the answer they got from Microsoft intrigued them
- They said they needed to focus on fewer hardware. In the future they are open to more. They don't specify if it would be this project or another.
- Plan to use Microsoft's Cloud for dedicated servers and physics and AI calculations
- Spring 2014 Release Date
- In my opinion it visually looks pretty nice.
- First person shooter
- "Mech" and ground combat
- "Mech's" are called Titans.
- They want these Titans to feel fast. They can dodge etc.
- If you don't want to pilot the Titan you can have it follow you, killing people as it goes along.
- Player characters are called Pilots
- They are extremely agile. Can run on walls, multiple jumps.
- They can take down Titans. Jumping on them and shooting the "brain".
- You need to be cunning as a pilot. "Hit and fade" tactics is the term the game director uses.
- Pilots come equipped with a variety of weapons. Pistol, Assault Rifle, Anti-Titan Rocket Launcher, data knife used to hack AI characters into joining you.
- There are AI enemies on the maps.
- You survive longer than in COD. Making it more welcoming to newcomers.
- Source Engine. Building new engine = too much time.
- Source gives them 60 fps
- Rewrote aspects of it for next gen
- Article talks about the process of forming the team, being fired, prototyping ideas etc. I recommend reading it.
- Going for a District 9 or Blade Runner vibe.
- Integrate memorable single player moments into a multiplayer game.
- Storytelling style will be more Left 4 Dead.
- Humans segregated between Earth and frontier planets. Corporation trying to take the resources of these frontier people.
  donderdag 6 juni 2013 @ 16:17:56 #221
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_127485633
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:11 schreef lordteddybeer het volgende:

[..]

Say whaaaat??!! Source Engine? Vind ik beetje moeilijk te geloven, Valve is niet meer zo happig op het verkopen van Source licenties, teveel rompslomp om de licenties te ondersteunen..!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_127485650
quote:
3s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:00 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dat was een gerucht, zoals de meeste "nieuwtjes" de afgelopen maanden
Wat dus compleet bleek te kloppen.
pi_127487043
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 15:48 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dus die cloud maakt de xbox wel sterker? En hij zegt dat als de PS4 sterker is dat het waarschijnlijk in de toekomst (wanneer developers bekender raken met de hardware) betere graphics gaat laten zien? maar dat dat weer gecompenseerd wordt (deels) door die cloud?
  donderdag 6 juni 2013 @ 20:17:10 #224
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127492958
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 17:03 schreef CaasS het volgende:

[..]

Dus die cloud maakt de xbox wel sterker? En hij zegt dat als de PS4 sterker is dat het waarschijnlijk in de toekomst (wanneer developers bekender raken met de hardware) betere graphics gaat laten zien? maar dat dat weer gecompenseerd wordt (deels) door die cloud?
Cloud wordt teveel toegedicht vrees ik...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:26:12 #225
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_127496892
quote:
3s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:02 schreef Rossdale het volgende:
Het wordt wel steeds duidelijker dat het heel slim wordt om de consoles niet direct bij de launch te halen, maar minimaal een paar maanden te wachten totdat alle problemen boven zijn komen drijven :D

De Xbox One schijnt wel echt een zooitje te zijn qua hardware en al die TV features werken hoogstwaarschijnlijk toch niet hier in Nederland.

Daarnaast vraag ik me af wat Sony tot nu toe verzwijgt en wat nog niet uitgelekt is :D
Sowieso eerst afwachten tot alle kinderziektes eruit zien en beide consoles uitvoerig zijn gereviewed.
  donderdag 6 juni 2013 @ 22:07:47 #226
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_127499464
Microsoft cancelt een aantal één-op-één gesprekken met bekende media (o.a. Games Industry.biz). Officiële reden 'scheduling conflict'. Yeah right.

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_127501760
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juni 2013 22:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Microsoft cancelt een aantal één-op-één gesprekken met bekende media (o.a. Games Industry.biz). Officiële reden 'scheduling conflict'. Yeah right.

Niet handig om de media en journalisten tegen je in het harnas te jagen. Op zijn zachtst gezegd.
pi_127506104
"glazen bol voorspellingen", hé? :')

quote:
With Xbox One you can game offline for up to 24 hours on your primary console, or one hour if you are logged on to a separate console accessing your library. Offline gaming is not possible after these prescribed times until you re-establish a connection, but you can still watch live TV and enjoy Blu-ray and DVD movies.
http://news.xbox.com/2013/06/connected

quote:
Today, some gamers choose to sell their old disc-based games back for cash and credit. We designed Xbox One so game publishers can enable you to trade in your games at participating retailers. Microsoft does not charge a platform fee to retailers, publishers, or consumers for enabling transfer of these games.
quote:
Xbox One is designed so game publishers can enable you to give your disc-based games to your friends. There are no fees charged as part of these transfers. There are two requirements: you can only give them to people who have been on your friends list for at least 30 days and each game can only be given once.
http://news.xbox.com/2013/06/license
  vrijdag 7 juni 2013 @ 00:40:01 #229
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_127506516
quote:
Lekker... toch geen geruchten dus! Dat zijn voor mijn redenen om de Xbox te laten staan. (Tenzij Sony er precies hetzelfde mee omgaat)

Koop je een gameconsle, ligt je internet er 24uur uit, kun je niet meer gamen maar nog wel t.v. of blu-rays/dvd's kijken! Man voor een technologische vooruitgang! :')
pi_127506600
Ik heb al een lijst met onderdelen voor een nieuwe PC, die ik ga bestellen op het moment dat Sony met dezelfde onzin komt.
pi_127507307
Haha, na 24u niet meer offline kunnen gamen. Het moet toch niet veel gekker meer worden. Dus als je helemaal geen internet hebt dan kun je sowieso niet gamen op de One?
PSN id: NL_SToRM
  vrijdag 7 juni 2013 @ 01:35:40 #232
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_127507672
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 01:13 schreef SToRM81 het volgende:
Haha, na 24u niet meer offline kunnen gamen. Het moet toch niet veel gekker meer worden. Dus als je helemaal geen internet hebt dan kun je sowieso niet gamen op de One?
Welkom in 1994, waar het hebben van internet nog bijzonder is :')
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 01:37:22 #233
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_127507686
Wel iets moois aan de Xbone:
quote:
Give your family access to your entire games library anytime, anywhere: Xbox One will enable new forms of access for families. Up to ten members of your family can log in and play from your shared games library on any Xbox One. Just like today, a family member can play your copy of Forza Motorsport at a friend’s house. Only now, they will see not just Forza, but all of your shared games. You can always play your games, and any one of your family members can be playing from your shared library at a given time.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 02:44:34 #234
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_127508169
quote:
Laatste quote is wel triest. 30 dagen op je friends list, daarmee is de markt voor 2e hands wel zo goed als dood.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_127508220
Ik geloof echt mijn fucking ogen niet. Blijken al die rampvoorspellingen tóch gewoon waar. :{
pi_127508269
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 01:35 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Welkom in 1994, waar het hebben van internet nog bijzonder is :')
En wat ga jij doen als de servers van MS gehackt worden? Of MS zomaar besluit de servers offline te gooien?
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_127508418
quote:
19s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 03:27 schreef Glijdt_licht het volgende:

Of MS zomaar besluit de servers offline te gooien?
:')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_127508421
Maar dit is wel je eigen graf graven natuurlijk: hackers gaan dit lol vinden of je provider gaat eens een poosje de lucht uit, en jij kunt niet gamen. Nou ja, als het ding WiFi snoept dan WiFi-hotspot via de telefoon als redding.

Dat je internet moet hebben zit ik niet zo mee, dat heb ik. Mijn Mac is ook always connected zo ongeveer. Dus ik zie dat probleem niet zo, alleen voor derde wereldlanden waar ik twijfel of ze al weten van een nieuwe Xbox :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_127508569
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 05:57 schreef Pheno het volgende:
Maar dit is wel je eigen graf graven natuurlijk: hackers gaan dit lol vinden of je provider gaat eens een poosje de lucht uit, en jij kunt niet gamen. Nou ja, als het ding WiFi snoept dan WiFi-hotspot via de telefoon als redding.

Dat je internet moet hebben zit ik niet zo mee, dat heb ik. Mijn Mac is ook always connected zo ongeveer. Dus ik zie dat probleem niet zo, alleen voor derde wereldlanden waar ik twijfel of ze al weten van een nieuwe Xbox :+
Ga je verhuizen en sluiten ze je inet pas over 4 weken aan ga je lekker game... Oh wacht :')
pi_127508623
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 00:40 schreef peleetje het volgende:

[..]

Lekker... toch geen geruchten dus! Dat zijn voor mijn redenen om de Xbox te laten staan. (Tenzij Sony er precies hetzelfde mee omgaat)

Koop je een gameconsle, ligt je internet er 24uur uit, kun je niet meer gamen maar nog wel t.v. of blu-rays/dvd's kijken! Man voor een technologische vooruitgang! :')
Het is een blu-ray-speler... die ook games speelt :+
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_127508632
Maar dit betekent dat je spellen na een x jaar niet meer te spelen zijn?
Of in iedergeval tot Microsoft besluit de servers offlne te zetten.
Retrogaming zal er over 20 jaar waarschijnlijk niet zijn (voor de X1).
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_127508641
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 07:05 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ga je verhuizen en sluiten ze je inet pas over 4 weken aan ga je lekker game... Oh wacht :')
dat is tegenwoordig een dag :P en je moet nog verven.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_127508656
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 07:21 schreef Aether het volgende:
Maar dit betekent dat je spellen na een x jaar niet meer te spelen zijn?
Of in iedergeval tot Microsoft besluit de servers offlne te zetten.
Retrogaming zal er over 20 jaar waarschijnlijk niet zijn (voor de X1).
een cloud kan voor meerdere dingen ingezet worden. Samen met je office en dergelijke. Dus het zal uiteindelijk gewoon samengevoegd worden, tenminste dikke kans erop.

Maar het is een vraag waard. Nu we er toch zijn :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_127508717
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 02:44 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Laatste quote is wel triest. 30 dagen op je friends list, daarmee is de markt voor 2e hands wel zo goed als dood.
Betreft dit digitaal of fysiek? Fysiek op die manier aan banden leggen lijkt me niet handig. Digitaal maakt niks uit. Ik las ook ergens een quote dat games maar één keer aan dezelfde persoon gegeven kan worden en "dat het niet anders is dan eerst waar je een fysieke disc ook niet twee keer aan dezelfde persoon kan geven." Aangezien dat erg logisch is, gaat dat van die 30 dagen dan niet over digitale games?

Verder laten ze het aan de uitgever. Ben benieuwd of Sony hier nog onderuit weet te komen, want het is nu wel duidelijk dat het de wens van de publisher is.
pi_127508760
Het altijd online interesseert me dan weer geen flikker. Het ding vereist gewoon internet. Als je in de rimboe woont of vaak te maken hebt met 24 uur geen internet in je woonkamer dan koop je hem dus niet. Je koopt ook geen grasmaaier als je geen gazon hebt.
pi_127508817
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 07:22 schreef Pheno het volgende:
dat is tegenwoordig een dag :P en je moet nog verven.
Vriend van mij heeft van de week bijna een week alleen al moeten wachten op een nieuwe modem van de vrienden van ziggo.
pi_127508884
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 07:36 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Betreft dit digitaal of fysiek? Fysiek op die manier aan banden leggen lijkt me niet handig. Digitaal maakt niks uit. Ik las ook ergens een quote dat games maar één keer aan dezelfde persoon gegeven kan worden en "dat het niet anders is dan eerst waar je een fysieke disc ook niet twee keer aan dezelfde persoon kan geven." Aangezien dat erg logisch is, gaat dat van die 30 dagen dan niet over digitale games?

Verder laten ze het aan de uitgever. Ben benieuwd of Sony hier nog onderuit weet te komen, want het is nu wel duidelijk dat het de wens van de publisher is.
Volgens mij fysiek. Reden voor mij om mijn 360 niet te gaan vervangen door een One.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator vrijdag 7 juni 2013 @ 08:11:11 #248
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_127508943
Give your family access to your entire games library anytime, anywhere: Xbox One will enable new forms of access for families. Up to ten members of your family can log in and play from your shared games library on any Xbox One. Just like today, a family member can play your copy of Forza Motorsport at a friend’s house. Only now, they will see not just Forza, but all of your shared games. You can always play your games, and any one of your family members can be playing from your shared library at a given time.


hoop dat je dan op 1copy samen met je maten kan spelen..of ehm family members dan :')
maar ook tegelijk dan iig
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  vrijdag 7 juni 2013 @ 08:11:51 #249
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_127508951
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 02:44 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Laatste quote is wel triest. 30 dagen op je friends list, daarmee is de markt voor 2e hands wel zo goed als dood.
Dat gaat over spellen uitlenen, niet over het verkopen van je spellen. Ik neem aan dat je je games niet uitleent aan vreemden. Als je dus een spel leent van een maatje, heeft hij 30 dagen om het spel uit te spelen. Het idee daarachter is natuurlijk dat je zo even een game kunt proberen, zodat je daarna zelf de game koopt als hij bevalt.

Het een keer per 24 uur online is op zich geen probleem, Spotify heeft een zelfde systeem voor gedownloade muziek offline spelen.
pi_127508993
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 08:11 schreef Chevalric het volgende:
Spotify heeft een zelfde systeem voor gedownloade muziek offline spelen.
Die muziek koop je dan ook niet. Die huur je in de basis al.
Die heeft dus verbinding nodig om te bepalen dat je nog wel netjes je huur aan het betalen bent.

Dat spel bij de xbox heb je aangeschaft. Is je eigendom.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 08:17:06 #251
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_127509010
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 08:15 schreef Godtje het volgende:

[..]

Die muziek koop je dan ook niet. Die huur je in de basis al.
Die heeft dus verbinding nodig om te bepalen dat je nog wel netjes je huur aan het betalen bent.

Dat spel bij de xbox heb je aangeschaft. Is je eigendom.
Dat is en blijft een foute aanname bij software. Je koopt een licentie op de software (en in het geval van een disc, de fysieke drager van die software), de software zelf blijft eigendom van de maker.

(ik snap wel dat het niet past binnen het wereldbeeld van mensen)
pi_127509017
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 08:17 schreef Chevalric het volgende:
fysieke drager van die software), de software zelf blijft eigendom van de maker.
Ja, en de flos cola van coke cola.
Je mag best dommertje spelen. Wat jij wil
  Redactie Games vrijdag 7 juni 2013 @ 08:18:32 #253
181272 crew  Noppie2000
pi_127509028
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 08:11 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Dat gaat over spellen uitlenen, niet over het verkopen van je spellen. Ik neem aan dat je je games niet uitleent aan vreemden. Als je dus een spel leent van een maatje, heeft hij 30 dagen om het spel uit te spelen. Het idee daarachter is natuurlijk dat je zo even een game kunt proberen, zodat je daarna zelf de game koopt als hij bevalt.

Het een keer per 24 uur online is op zich geen probleem, Spotify heeft een zelfde systeem voor gedownloade muziek offline spelen.
Beter lezen. Geef je de game weg, kan jij hem onmogelijk nog spelen. Hij kan ook maar 1 keer worden doorgegeven, je vriend kan er dus als hij klaar is er niets meer mee doen.

BELACHELIJK
  vrijdag 7 juni 2013 @ 08:23:58 #254
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_127509085
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 08:18 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Beter lezen. Geef je de game weg, kan jij hem onmogelijk nog spelen. Hij kan ook maar 1 keer worden doorgegeven, je vriend kan er dus als hij klaar is er niets meer mee doen.

BELACHELIJK
Je maakt nog steeds niet het verschil tussen een game uitlenen aan een vriend en verkopen aan een willekeurig iemand als 2e hands game. In het eerste geval mag je vriend 30 dagen het spel spelen en dit kun je maar 1x doen. Op zich is een maand een prima tijd om een spel uit te spelen. Ik vind het (vanuit de publisher gezien) ook niet gek dat je een game moet aanschaffen, als je hem daarna wilt spelen.
In het tweede geval bepaalt de publisher of je de game aan iedereen mag verkopen of alleen bij bepaalde winkels.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 08:25:23 #255
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_127509103
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 08:17 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ja, en de flos cola van coke cola.
Je mag best dommertje spelen. Wat jij wil
Ik zeg toch niet dat ik het zo zie? Het is alleen wettelijk zo geregeld, voor zover ik weet. Mocht ik me vergissen, dan hoor ik 't graag.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 08:37:42 #256
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_127509314
:W dag Microsoft... Wat een constructies allemaal, wetende dat Sony niet zulk soort eisen stelt. Ik ben nu bijna om, na jaren Xbox ga ik nu waarschijnlijk naar de PlayStation
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
pi_127509330
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 08:23 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Je maakt nog steeds niet het verschil tussen een game uitlenen aan een vriend en verkopen aan een willekeurig iemand als 2e hands game. In het eerste geval mag je vriend 30 dagen het spel spelen en dit kun je maar 1x doen. Op zich is een maand een prima tijd om een spel uit te spelen. Ik vind het (vanuit de publisher gezien) ook niet gek dat je een game moet aanschaffen, als je hem daarna wilt spelen.
In het tweede geval bepaalt de publisher of je de game aan iedereen mag verkopen of alleen bij bepaalde winkels.
Ik zie al een probleem met de EU regelgeving en dat ze dat systeem waarschijnlijk moeten uitzetten (uiteindelijk)
  vrijdag 7 juni 2013 @ 08:48:50 #258
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_127509488
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 08:37 schreef _NZT_ het volgende:
:W dag Microsoft... Wat een constructies allemaal, wetende dat Sony niet zulk soort eisen stelt. Ik ben nu bijna om, na jaren Xbox ga ik nu waarschijnlijk naar de PlayStation
Bron?

Publishers willen al die regeltjes he, niet MS...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 08:52:05 #259
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_127509550
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 08:48 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Bron?

Publishers willen al die regeltjes he, niet MS...
ik zie dit helaas ook wel op PS4 danwel PC gebeuren.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_127509594
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 08:48 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Bron?


quote:
"PlayStation 4 can still be enjoyed old school without an Internet connection at all."
http://www.officialplayst(...)03/20/michael-denny/
pi_127509646
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 08:48 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Bron?

Publishers willen al die regeltjes he, niet MS...
Als MS nee zegt dan kunnen die publishers hoog en laag springen. te grote markt om eisen te stellen, lijkt me :+ Ik denk dat MS nu wel meer exclusives van EA en Activision heeft, door deze maatregelen, mits Sony niet dit soort grappen inbouwt. Maar als mensen afhaken door deze regels dan heeft MS er nog weinig aan. Tijd zal het leren. Er wordt wel vaker moord en brand geschreeuwd en uiteindelijk koopt iedereen alsnog het gewraakte product.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_127509688
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 08:57 schreef Pheno het volgende:

[..]

Als MS nee zegt dan kunnen die publishers hoog en laag springen. te grote markt om eisen te stellen, lijkt me :+ Ik denk dat MS nu wel meer exclusives van EA en Activision heeft, door deze maatregelen, mits Sony niet dit soort grappen inbouwt. Maar als mensen afhaken door deze regels dan heeft MS er nog weinig aan. Tijd zal het leren. Er wordt wel vaker moord en brand geschreeuwd en uiteindelijk koopt iedereen alsnog het gewraakte product.
MS heeft natuurlijk ook een slechte track record wat betreft security. De PS3 heeft dat een stuk beter gedaan. Als Sony weer heeft beloofd dat er in elk geval geen hack mogelijk is....
pi_127509689
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 08:52 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

ik zie dit helaas ook wel op PS4 danwel PC gebeuren.
Op de pc kan je bij alles wat je via steam koopt of moet registreren al lang niet meer je software verkopen, maar er loopt via een Duitse consumenten organisatie een rechtszaak om steam te dwingen het mogelijk te maken je gekochte licenties aan derden te verkopen.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 09:00:12 #264
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_127509695
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 08:54 schreef Godtje het volgende:

[..]

[..]

Ja dan hebben we het alleen over die internet connectie...
Ik doelde op de used games e.d.

Vind trouwens dat als je alles meeneemt de soep niet zo heet gegeten wordt als opgediend. :P
Dat je bv. al je games bij vrienden kunt spelen zonder ze mee te nemen is toch relaxed? En dat 10 familieleden toegang hebben tot al je games, prima toch?

Maar goed, uiteindelijk blijven de games die straks worden aangekondigd voor mij het belangrijkste.
De console met de voor mij tofste games komt in huis. :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 08:59 schreef Godtje het volgende:

[..]

MS heeft natuurlijk ook een slechte track record wat betreft security. De PS3 heeft dat een stuk beter gedaan
PSN debacles vergeten?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_127509829
PR-technisch gezien ontvouwt zich hier een kleine ramp voor Microsoft waar ik Sony nog wel eens van zie profiteren.

Ik hou het na de Xbox 360 mooi voor gezien als ik dit allemaal lees. Ik ga nog keihard genieten van GTA V en wellicht Assassin's Creed IV en daarna is het mooi geweest. Speel toch amper games, veel te weinig om de aanschaf van een nieuw systeem te rechtvaardigen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 7 juni 2013 @ 09:16:00 #266
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_127509987
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 09:00 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja dan hebben we het alleen over die internet connectie...
Ik doelde op de used games e.d.

Vind trouwens dat als je alles meeneemt de soep niet zo heet gegeten wordt als opgediend. :P
Dat je bv. al je games bij vrienden kunt spelen zonder ze mee te nemen is toch relaxed? En dat 10 familieleden toegang hebben tot al je games, prima toch?

Maar goed, uiteindelijk blijven de games die straks worden aangekondigd voor mij het belangrijkste.
De console met de voor mij tofste games komt in huis. :)

[..]

PSN debacles vergeten?
Aan die familie-licenties zal ook wel een restrictie zitten. Anders regel je via FOK! een groepje mensen die als "familie" wil dienen en zo kun je met zijn 10'en alle games van elkaar spelen. Als je om de beurt een game koopt speel je 10 games voor zo'n 5 euro per stuk. _O-

Gok niet dat het zo gaat werken :D
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 7 juni 2013 @ 09:17:43 #267
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_127510018
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 09:16 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Aan die familie-licenties zal ook wel een restrictie zitten. Anders regel je via FOK! een groepje mensen die als "familie" wil dienen en zo kun je met zijn 10'en alle games van elkaar spelen. Als je om de beurt een game koopt speel je 10 games voor zo'n 5 euro per stuk. _O-

Gok niet dat het zo gaat werken :D
Nee dat zal ook wel. :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_127510109
Interessant artikel wat ook betrekking heeft op de Kinect:
http://tweakers.net/nieuw(...)e-techbedrijven.html

Ondanks alle mooie worden van MS over privacy en de "strengste veiligheideisen" (lekkere dooddoener) kan de NSA en FBI dus gewoon meekijken wat jij thuis aan het doen bent. Geheel legaal volgens de Amerikaanse wet en je kunt het als gebruiker niet uitzetten.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 09:24:02 #269
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_127510124
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 09:23 schreef kakner2 het volgende:
Interessant artikel wat ook betrekking heeft op de Kinect:
http://tweakers.net/nieuw(...)e-techbedrijven.html

Ondanks alle mooie worden van MS over privacy en de "strengste veiligheideisen" (lekkere dooddoener) kan de NSA en FBI dus gewoon meekijken wat jij thuis aan het doen bent. Geheel legaal volgens de Amerikaanse wet en je kunt het als gebruiker niet uitzetten.
Dan ga ik express mijn prostaat masseren vlak voor de Kinect camera, na 3 weken niet te hebben gedoucht of mijn reet te hebben afgeveegd, zal ze leren.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 09:32:47 #270
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_127510299
Die geruchten allemaal zijn niet mis.
Nog een paar dagen en dan weten we het.
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_127510535
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 01:35 schreef SpankmasterC het volgende:
Welkom in 1994, waar het hebben van internet nog bijzonder is :')
Voor mij is dit geen probleem, maar ik kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die dit wel vinden. Kinderen die een xbox op hun slaapkamer hebben en geen internet op die kamer hebben gaan dus geen spellen op de One kunnen spelen.
Ik hoop trouwens ook dat men de onwetende consument van te voren even inlicht, dit kan volgens mij ook al een hoop gedoe besparen :P

Ik hoop dat Sony niet een soortgelijk systeem gaat hanteren, maar mocht dit wel zo zijn dan koop ik m toch. Als Sony dit systeem niet gaat gebruiken dan kunnen ze volgens mij wel een grote voorsprong pakken.

[ Bericht 5% gewijzigd door SToRM81 op 07-06-2013 09:50:24 ]
PSN id: NL_SToRM
pi_127510786
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 07:45 schreef Mystikvm het volgende:
Het altijd online interesseert me dan weer geen flikker. Het ding vereist gewoon internet. Als je in de rimboe woont of vaak te maken hebt met 24 uur geen internet in je woonkamer dan koop je hem dus niet. Je koopt ook geen grasmaaier als je geen gazon hebt.
Je koopt ook een magnetron die minstens eenmaal per 24 uur gebruikt moet worden? :+
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_127510852
Tja, als je een auto koopt waarbij je eens in de 24 uur je locatie moet kunnen doorgeven via GPS dan ga je ook niet blij worden denk ik, terwijl je tegenwoordig ook overal een GPS signaal hebt.
PSN id: NL_SToRM
  vrijdag 7 juni 2013 @ 09:53:35 #274
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_127510862
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 09:32 schreef Giester het volgende:
Die geruchten allemaal zijn niet mis.
Nog een paar dagen en dan weten we het.
Komt van de xbox site af hoor, zijn geen geruchten meer.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_127510926
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 09:49 schreef Aether het volgende:

[..]

Je koopt ook een magnetron die minstens eenmaal per 24 uur gebruikt moet worden? :+
Dat staat er niet. Je mag hem weken niet gebruiken. Alleen als je hem gebruikt moet hij eens per 24 uur online zijn.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 09:55:58 #276
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_127510941
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 09:07 schreef Nielsch het volgende:
PR-technisch gezien ontvouwt zich hier een kleine ramp voor Microsoft waar ik Sony nog wel eens van zie profiteren.

Ik hou het na de Xbox 360 mooi voor gezien als ik dit allemaal lees. Ik ga nog keihard genieten van GTA V en wellicht Assassin's Creed IV en daarna is het mooi geweest. Speel toch amper games, veel te weinig om de aanschaf van een nieuw systeem te rechtvaardigen.
Dat denk ik ook. Zijn genoeg mensen die het geen probleem vinden dat de X1 eens per 24uur online moet zijn. Maar er zijn evenzoveel mensen die daar wel bezwaren tegen hebben. En de game community reageert er ook niet positief op.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 09:57:48 #277
114651 Active_Topics
Active Topics
pi_127510989
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 08:17 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Dat is en blijft een foute aanname bij software. Je koopt een licentie op de software (en in het geval van een disc, de fysieke drager van die software), de software zelf blijft eigendom van de maker.

(ik snap wel dat het niet past binnen het wereldbeeld van mensen)
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 08:25 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat ik het zo zie? Het is alleen wettelijk zo geregeld, voor zover ik weet. Mocht ik me vergissen, dan hoor ik 't graag.
Gelukkig denkt het Europese Hof van Justitie daar anders over (bron). :)
Active Topics
  vrijdag 7 juni 2013 @ 10:01:44 #278
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_127511087
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 09:53 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Komt van de xbox site af hoor, zijn geen geruchten meer.
Nee klopt idd, mijn fout.
Ik bedoelde eigenlijk dat de geruchten langzaam aan waarheid worden en daar wordt deze jongen niet blij van.
"Thats how we roll in the Shire!"
  vrijdag 7 juni 2013 @ 10:10:15 #279
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_127511350
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 09:23 schreef kakner2 het volgende:
Interessant artikel wat ook betrekking heeft op de Kinect:
http://tweakers.net/nieuw(...)e-techbedrijven.html

Ondanks alle mooie worden van MS over privacy en de "strengste veiligheideisen" (lekkere dooddoener) kan de NSA en FBI dus gewoon meekijken wat jij thuis aan het doen bent. Geheel legaal volgens de Amerikaanse wet en je kunt het als gebruiker niet uitzetten.
Hoeveel TB aan videobeelden levert dat wel niet op? Maar dan ik dus poedelnaakt Justin Bieber zingen. Enige verzoekje wat ik krijg is: Kap eens met zingen!
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_127511382
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:10 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Hoeveel TB aan videobeelden levert dat wel niet op? Maar dan ik dus poedelnaakt Justin Bieber zingen. Enige verzoekje wat ik krijg is: Kap eens met zingen!
Waarom kan jij Justin Bieber nummers zingen?
  vrijdag 7 juni 2013 @ 10:18:48 #281
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_127511610
Doei Xbox :W
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 7 juni 2013 @ 10:27:22 #282
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_127511837
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Doei Xbox :W
En na de E3 kondigt Sony aan dat ze dezelfde soort maatregelen getroffen hebben met de PS4, let maar op :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_127512261
Dat hele gedoe met die PSN-hack (ja dat is van Sony) maakt mij wat huiverig om een console aan te schaffen die 1x per 24 uur een online check doet. Je zit gewoon met een waardeloos apparaat als het netwerk van MS een paar dagen plat gaat. Zelfde met die Kinect die altijd aanstaat.

Die hele 2e handsmarkt boeit me totaal niet, ik koop heel weinig consoletitels en ik verkoop ze ook niet. 2e hands koop ik ook niet, dan wacht ik gewoon tot hij voor weinig in de budgetbak ligt.
Get it and Bet it
  vrijdag 7 juni 2013 @ 10:45:15 #284
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_127512309
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:27 schreef Rossdale het volgende:

[..]

En na de E3 kondigt Sony aan dat ze dezelfde soort maatregelen getroffen hebben met de PS4, let maar op :D
Dan ook geen PS4. Ga wel retro gamen ofzo.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 7 juni 2013 @ 11:00:31 #285
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_127512786
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:11 schreef Godtje het volgende:

[..]

Waarom kan jij Justin Bieber nummers zingen?
kan ook niet.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_127512795
Dus even voor de duidelijkheid.

Mijn man en ik willen misschien beiden die Xbox. Normaal kopen we 1 spel en die spelen we beiden.

Dit gaat nu niet meer? We moeten nu beiden het spel kopen? Wtf :') Dat is wel heel triest hoor gvd.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 11:03:12 #287
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_127512867
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
Dus even voor de duidelijkheid.

Mijn man en ik willen misschien beiden die Xbox. Normaal kopen we 1 spel en die spelen we beiden.

Dit gaat nu niet meer? We moeten nu beiden het spel kopen? Wtf :') Dat is wel heel triest hoor gvd.
Je kunt beiden het spel spelen hoor, nog even nalezen zou ik zeggen. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 11:06:31 #288
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127512972
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 09:16 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Aan die familie-licenties zal ook wel een restrictie zitten. Anders regel je via FOK! een groepje mensen die als "familie" wil dienen en zo kun je met zijn 10'en alle games van elkaar spelen. Als je om de beurt een game koopt speel je 10 games voor zo'n 5 euro per stuk. _O-

Gok niet dat het zo gaat werken :D
Daar is die kinect dan voor. Scant je gezicht, neemt stiekem je DNA af wanneer je slaapt. Alleen dan kan je je familie spellen lenen, kom je gelijk erachter dat je vader je vader niet is.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 11:19:12 #289
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_127513395
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 11:06 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Daar is die kinect dan voor. Scant je gezicht, neemt stiekem je DNA af wanneer je slaapt. Alleen dan kan je je familie spellen lenen, kom je gelijk erachter dat je vader je vader niet is.
Vervolgens belt skype alvast de dichtsbijzijnde advocaat op zodat je je ouders kan aanklagen
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_127513458
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 11:03 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Je kunt beiden het spel spelen hoor, nog even nalezen zou ik zeggen. :)
is dat het stukje van 10 family members?

Ow dus we kunnen 2 xboxen kopen en 1 spel. En dan kunnen we beiden net zolang spelen als we willen?
pi_127513503
Gamers zijn wel erg conservatief volk zeg. Dat is inmiddels wel duidelijk.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 11:22:37 #292
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_127513515
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 11:21 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

is dat het stukje van 10 family members?

Ow dus we kunnen 2 xboxen kopen en 1 spel. En dan kunnen we beiden net zolang spelen als we willen?
Als ik het goed begrijp wel ja. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_127513585
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 11:22 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp wel ja. :)
ok dan vind ik het goed. Wij hebben een gezamenlijke game collectie. Alleen gears of war hebben wij dubbel. Omdat we dat samen spelen, ieder op een eigen Xbox :)
  vrijdag 7 juni 2013 @ 11:26:12 #294
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_127513650
http://www.nu.nl/tech/349(...)en-microsoft-af.html

Ze zullen blij zijn met het altijd aangesloten moeten zijn van kinect.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 11:27:08 #295
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127513680
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 11:22 schreef CaasS het volgende:
Gamers zijn wel erg conservatief volk zeg. Dat is inmiddels wel duidelijk.
Ja heh, waarom zouden ze tegen veranderingen zijn dat enkel negatief is voor de consument. Belachelijk! PS: Hoop jij ook dat Microsoft de volgende keer glijmiddel gebruikt?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 11:27:22 #296
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_127513696
Waar zijn nou al die Micrsosoft Fanboys om de X1 weer te hemel in te prijzen en zichzelf af te trekken op die geile Microsoft presentatie?

Eerst mochten we niks negatiefs zeggen over de X1 want... :')
Nu hoor je ze niet meer. :X
  vrijdag 7 juni 2013 @ 11:27:44 #297
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127513713
quote:
Used games determined by publisher, participating retailers only
Dus niet meer zelf doorverkopen? Enkel aan Gamestop of de variant daarvan in Nederland etc. ?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 11:28:16 #298
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_127513732
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 11:27 schreef peleetje het volgende:
Waar zijn nou al die Micrsosoft Fanboys om de X1 weer te hemel in te prijzen en zichzelf af te trekken op die geile Microsoft presentatie?

Eerst mochten we niks negatiefs zeggen over de X1 want... :')
Nu hoor je ze niet meer. :X
Je bent 12?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 11:29:43 #299
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_127513776
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 11:28 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Je bent 12?
12 en 6 maanden :*
pi_127513884
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 11:27 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ja heh, waarom zouden ze tegen veranderingen zijn dat enkel negatief is voor de consument. Belachelijk! PS: Hoop jij ook dat Microsoft de volgende keer glijmiddel gebruikt?
Xbone afkraken en dan overlopen op PC waar je ook altijd online bent en Steam gebruikt zodat je geen 2e hands spellen kan spelen.....
  vrijdag 7 juni 2013 @ 11:34:45 #301
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127513940
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 11:33 schreef CaasS het volgende:

[..]

Xbone afkraken en dan overlopen op PC waar je ook altijd online bent en Steam gebruikt zodat je geen 2e hands spellen kan spelen.....
Steam is niet verplicht dombo.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')