abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 juni 2013 @ 22:07:47 #226
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_127499464
Microsoft cancelt een aantal één-op-één gesprekken met bekende media (o.a. Games Industry.biz). Officiële reden 'scheduling conflict'. Yeah right.

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_127501760
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juni 2013 22:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Microsoft cancelt een aantal één-op-één gesprekken met bekende media (o.a. Games Industry.biz). Officiële reden 'scheduling conflict'. Yeah right.

Niet handig om de media en journalisten tegen je in het harnas te jagen. Op zijn zachtst gezegd.
pi_127506104
"glazen bol voorspellingen", hé? :')

quote:
With Xbox One you can game offline for up to 24 hours on your primary console, or one hour if you are logged on to a separate console accessing your library. Offline gaming is not possible after these prescribed times until you re-establish a connection, but you can still watch live TV and enjoy Blu-ray and DVD movies.
http://news.xbox.com/2013/06/connected

quote:
Today, some gamers choose to sell their old disc-based games back for cash and credit. We designed Xbox One so game publishers can enable you to trade in your games at participating retailers. Microsoft does not charge a platform fee to retailers, publishers, or consumers for enabling transfer of these games.
quote:
Xbox One is designed so game publishers can enable you to give your disc-based games to your friends. There are no fees charged as part of these transfers. There are two requirements: you can only give them to people who have been on your friends list for at least 30 days and each game can only be given once.
http://news.xbox.com/2013/06/license
  vrijdag 7 juni 2013 @ 00:40:01 #229
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_127506516
quote:
Lekker... toch geen geruchten dus! Dat zijn voor mijn redenen om de Xbox te laten staan. (Tenzij Sony er precies hetzelfde mee omgaat)

Koop je een gameconsle, ligt je internet er 24uur uit, kun je niet meer gamen maar nog wel t.v. of blu-rays/dvd's kijken! Man voor een technologische vooruitgang! :')
pi_127506600
Ik heb al een lijst met onderdelen voor een nieuwe PC, die ik ga bestellen op het moment dat Sony met dezelfde onzin komt.
pi_127507307
Haha, na 24u niet meer offline kunnen gamen. Het moet toch niet veel gekker meer worden. Dus als je helemaal geen internet hebt dan kun je sowieso niet gamen op de One?
PSN id: NL_SToRM
  vrijdag 7 juni 2013 @ 01:35:40 #232
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_127507672
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 01:13 schreef SToRM81 het volgende:
Haha, na 24u niet meer offline kunnen gamen. Het moet toch niet veel gekker meer worden. Dus als je helemaal geen internet hebt dan kun je sowieso niet gamen op de One?
Welkom in 1994, waar het hebben van internet nog bijzonder is :')
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 01:37:22 #233
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_127507686
Wel iets moois aan de Xbone:
quote:
Give your family access to your entire games library anytime, anywhere: Xbox One will enable new forms of access for families. Up to ten members of your family can log in and play from your shared games library on any Xbox One. Just like today, a family member can play your copy of Forza Motorsport at a friend’s house. Only now, they will see not just Forza, but all of your shared games. You can always play your games, and any one of your family members can be playing from your shared library at a given time.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 02:44:34 #234
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_127508169
quote:
Laatste quote is wel triest. 30 dagen op je friends list, daarmee is de markt voor 2e hands wel zo goed als dood.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_127508220
Ik geloof echt mijn fucking ogen niet. Blijken al die rampvoorspellingen tóch gewoon waar. :{
pi_127508269
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 01:35 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Welkom in 1994, waar het hebben van internet nog bijzonder is :')
En wat ga jij doen als de servers van MS gehackt worden? Of MS zomaar besluit de servers offline te gooien?
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_127508418
quote:
19s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 03:27 schreef Glijdt_licht het volgende:

Of MS zomaar besluit de servers offline te gooien?
:')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_127508421
Maar dit is wel je eigen graf graven natuurlijk: hackers gaan dit lol vinden of je provider gaat eens een poosje de lucht uit, en jij kunt niet gamen. Nou ja, als het ding WiFi snoept dan WiFi-hotspot via de telefoon als redding.

Dat je internet moet hebben zit ik niet zo mee, dat heb ik. Mijn Mac is ook always connected zo ongeveer. Dus ik zie dat probleem niet zo, alleen voor derde wereldlanden waar ik twijfel of ze al weten van een nieuwe Xbox :+
pi_127508569
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 05:57 schreef Pheno het volgende:
Maar dit is wel je eigen graf graven natuurlijk: hackers gaan dit lol vinden of je provider gaat eens een poosje de lucht uit, en jij kunt niet gamen. Nou ja, als het ding WiFi snoept dan WiFi-hotspot via de telefoon als redding.

Dat je internet moet hebben zit ik niet zo mee, dat heb ik. Mijn Mac is ook always connected zo ongeveer. Dus ik zie dat probleem niet zo, alleen voor derde wereldlanden waar ik twijfel of ze al weten van een nieuwe Xbox :+
Ga je verhuizen en sluiten ze je inet pas over 4 weken aan ga je lekker game... Oh wacht :')
pi_127508623
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 00:40 schreef peleetje het volgende:

[..]

Lekker... toch geen geruchten dus! Dat zijn voor mijn redenen om de Xbox te laten staan. (Tenzij Sony er precies hetzelfde mee omgaat)

Koop je een gameconsle, ligt je internet er 24uur uit, kun je niet meer gamen maar nog wel t.v. of blu-rays/dvd's kijken! Man voor een technologische vooruitgang! :')
Het is een blu-ray-speler... die ook games speelt :+
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_127508632
Maar dit betekent dat je spellen na een x jaar niet meer te spelen zijn?
Of in iedergeval tot Microsoft besluit de servers offlne te zetten.
Retrogaming zal er over 20 jaar waarschijnlijk niet zijn (voor de X1).
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_127508641
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 07:05 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ga je verhuizen en sluiten ze je inet pas over 4 weken aan ga je lekker game... Oh wacht :')
dat is tegenwoordig een dag :P en je moet nog verven.
pi_127508656
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 07:21 schreef Aether het volgende:
Maar dit betekent dat je spellen na een x jaar niet meer te spelen zijn?
Of in iedergeval tot Microsoft besluit de servers offlne te zetten.
Retrogaming zal er over 20 jaar waarschijnlijk niet zijn (voor de X1).
een cloud kan voor meerdere dingen ingezet worden. Samen met je office en dergelijke. Dus het zal uiteindelijk gewoon samengevoegd worden, tenminste dikke kans erop.

Maar het is een vraag waard. Nu we er toch zijn :+
pi_127508717
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 02:44 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Laatste quote is wel triest. 30 dagen op je friends list, daarmee is de markt voor 2e hands wel zo goed als dood.
Betreft dit digitaal of fysiek? Fysiek op die manier aan banden leggen lijkt me niet handig. Digitaal maakt niks uit. Ik las ook ergens een quote dat games maar één keer aan dezelfde persoon gegeven kan worden en "dat het niet anders is dan eerst waar je een fysieke disc ook niet twee keer aan dezelfde persoon kan geven." Aangezien dat erg logisch is, gaat dat van die 30 dagen dan niet over digitale games?

Verder laten ze het aan de uitgever. Ben benieuwd of Sony hier nog onderuit weet te komen, want het is nu wel duidelijk dat het de wens van de publisher is.
pi_127508760
Het altijd online interesseert me dan weer geen flikker. Het ding vereist gewoon internet. Als je in de rimboe woont of vaak te maken hebt met 24 uur geen internet in je woonkamer dan koop je hem dus niet. Je koopt ook geen grasmaaier als je geen gazon hebt.
pi_127508817
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 07:22 schreef Pheno het volgende:
dat is tegenwoordig een dag :P en je moet nog verven.
Vriend van mij heeft van de week bijna een week alleen al moeten wachten op een nieuwe modem van de vrienden van ziggo.
pi_127508884
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 07:36 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Betreft dit digitaal of fysiek? Fysiek op die manier aan banden leggen lijkt me niet handig. Digitaal maakt niks uit. Ik las ook ergens een quote dat games maar één keer aan dezelfde persoon gegeven kan worden en "dat het niet anders is dan eerst waar je een fysieke disc ook niet twee keer aan dezelfde persoon kan geven." Aangezien dat erg logisch is, gaat dat van die 30 dagen dan niet over digitale games?

Verder laten ze het aan de uitgever. Ben benieuwd of Sony hier nog onderuit weet te komen, want het is nu wel duidelijk dat het de wens van de publisher is.
Volgens mij fysiek. Reden voor mij om mijn 360 niet te gaan vervangen door een One.
  Moderator vrijdag 7 juni 2013 @ 08:11:11 #248
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_127508943
Give your family access to your entire games library anytime, anywhere: Xbox One will enable new forms of access for families. Up to ten members of your family can log in and play from your shared games library on any Xbox One. Just like today, a family member can play your copy of Forza Motorsport at a friend’s house. Only now, they will see not just Forza, but all of your shared games. You can always play your games, and any one of your family members can be playing from your shared library at a given time.

hoop dat je dan op 1copy samen met je maten kan spelen..of ehm family members dan :')
maar ook tegelijk dan iig
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  vrijdag 7 juni 2013 @ 08:11:51 #249
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_127508951
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 02:44 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dat gaat over spellen uitlenen, niet over het verkopen van je spellen. Ik neem aan dat je je games niet uitleent aan vreemden. Als je dus een spel leent van een maatje, heeft hij 30 dagen om het spel uit te spelen. Het idee daarachter is natuurlijk dat je zo even een game kunt proberen, zodat je daarna zelf de game koopt als hij bevalt.

Het een keer per 24 uur online is op zich geen probleem, Spotify heeft een zelfde systeem voor gedownloade muziek offline spelen.
pi_127508993
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 08:11 schreef Chevalric het volgende:
Spotify heeft een zelfde systeem voor gedownloade muziek offline spelen.
Die muziek koop je dan ook niet. Die huur je in de basis al.
Die heeft dus verbinding nodig om te bepalen dat je nog wel netjes je huur aan het betalen bent.

Dat spel bij de xbox heb je aangeschaft. Is je eigendom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')