abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:13:44 #1
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127103693


Poll: Tot nu toe spreekt de .............. mij meer aan.
Playstation 4
Xbox One
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_127103742
Waar is de geen van beide in de poll? :P
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:17:59 #3
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127103859
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:12 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

En nog geen antwoord op deze vraag: En dus ligt de focus nu op kinect? Ja of nee?
Nee. De focus van de presentatie wel, enige wat je er nu uit concluderen is dat het apparaat eindelijk fatsoenlijke mainstream ondersteuning gaat krijgen. Forza waar je met je hoofd kunt draaien om rond te kijken, dat soort grappen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_127103955
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Weet ik het?! heb ik er al 1?
Zucht... Je schrijft zelf nota bene dat kinect nu belangrijk is gemaakt omdat er verbeterde spraak en bewegingspatronen herkent zullen worden maar kan niet zelfstandig concluderen dat er nu wel de focus op de kinect gelegd wordt?

Je doet namelijk alsof het echt een vereiste is om een kinect bij je X1 te moeten krijgen, want anders heb je niks aan de X1? Er zal heus een powerknopje eropzitten, en via de controller zal je alles kunnen doen zonder de kinect.

Het is zoals Skullsplitter zelf al zegt dat de Kinect tegenvallende verkopen had en Microsoft nu de focus erop legt en hoopt dat ie nu populairder wordt en veel vaker gebruikt zal worden. De drempel om kinect in huis te halen is nu weg. Het is of een X1 (met kinect) of niks en aangezien je straks toch al kinect hebt ga je het heus wel gebruiken en misschien zelfs 1 of meerdere kinectgames kopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2013 12:21:13 ]
  Redactie Games dinsdag 28 mei 2013 @ 12:21:36 #5
206706 crew  Racerblade
pi_127103990
Dudes, kunnen jullie allemaal de E3-presentatie van Sony herinneren in 2006 waar het over de PS3 ging? Zo niet, het was verschrikkelijk. Uiteindelijk bleek de Playstation 3 echter helemaal niet zo'n slecht apparaat te zijn.

Moraal van het verhaal: je weet nog helemaal niets.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:21:57 #6
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127104004
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:20 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Zucht... Je schrijft zelf nota bene dat kinect nu belangrijk is gemaakt omdat er verbeterde spraak en bewegingspatronen herkent zullen worden maar kan niet zelfstandig concluderen dat er nu wel de focus op de kinect gelegd wordt?

Je doet namelijk alsof het echt een vereiste is om een kinect bij je X1 te moeten krijgen, want anders heb je niks aan de X1? Er zal heus een powerknopje eropzitten, en via de controller zal je alles kunnen doen zonder de kinect.

Het is zoals Skullspitter zelf al zegt dat de Kinect tegenvallende verkopen had en Microsoft nu de focus erop legt en hoopt dat ie nu populairder wordt en veel vaker gebruikt zal worden. De drempel om kinect in huis te halen is nu weg. Het is of een X1 (met kinect) of niks en aangezien je straks toch al kinect hebt ga je het heus wel gebruiken en misschien zelfs 1 of meerdere kinectgames kopen.
Ik doe dat helemaal niet. Ik zeg alleen dat het logisch is dat hij erbij zit als ze het OS geoptimaliseerd hebben voor spraak- en handgebaarbediening.

En dat baseer ik op de demo, niet mijn eigen idee. Ze hebben heel veel laten zien daarvan, meer niet.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_127104204
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:17 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Nee. De focus van de presentatie wel, enige wat je er nu uit concluderen is dat het apparaat eindelijk fatsoenlijke mainstream ondersteuning gaat krijgen. Forza waar je met je hoofd kunt draaien om rond te kijken, dat soort grappen.
En wederom onderschrijft je post dat de focus nu wel gelegd is op kinect. Het is nu de manier om rond te kunnen kijken, ja echt. Maar nee, geen focus, hij zit er voor de gein erbij en toen hebben de grappenmakers er maar wat mee gedaan. Nee heus, geen focus.

Of wacht, om ff jouw woorden te citeren (wel ff uit de hoofd, dus vergeef me dat het niet helemaal correct is): en maar stug blijven volhouden he? :')

Maar luitjes? Ik ben ervandoor :P :W
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:28:03 #8
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_127104208
Zo tegenvallend heeft de eerste kinect het toch niet gedaan?

Zouden ze niet gewoon afwillen van het wel/geen hd, wel/geen kinect.. zodat het voor devs makkelijker is?
Ik noem maar wat :P
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_127104256
Ik snap de mensen van onder andere InsideGamer niet die zeggen; Ja de XBO is groot. Ja hallo wat verwacht je dan? Je zal wel moeten ivm koelen van de machine etc of wil je weer hetzelfde gezeik als in het prille begin van de PS3 en de 360?
pi_127104276
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:28 schreef L3viathan het volgende:
Zo tegenvallend heeft de eerste kinect het toch niet gedaan?

Zouden ze niet gewoon afwillen van het wel/geen hd, wel/geen kinect.. zodat het voor devs makkelijker is?
Ik noem maar wat :P
Neuh, heeft niets met devven te maken. HDD bleken geen melkkoe te zijn (veel te veel vragen voor zo weinig mogelijk)en er werd ofwel nepHDD geplaatst ofwel deed men niet aan het upgraden daarvan en kinect is nu het paradepaardje waar ze op in willen zetten. Net zoals Philips Ambilight als hun paradepaardje gebruikt.
pi_127104318
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:30 schreef MolFan het volgende:
Ik snap de mensen van onder andere InsideGamer niet die zeggen; Ja de XBO is groot. Ja hallo wat verwacht je dan? Je zal wel moeten ivm koelen van de machine etc of wil je weer hetzelfde gezeik als in het prille begin van de PS3 en de 360?
Het is moderner om steeds kleinere vernieuwde producten te verzinnen. Ik vind de X1 zelf ook een groot lelijk glanzend hoekig ding. (misschien dat ik hem in real wel mooi vind).

En nu echt weg.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:33:51 #12
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127104368
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:27 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

En wederom onderschrijft je post dat de focus nu wel gelegd is op kinect.
Nee. Focus zou zijn als alle spellen dermate gebruik maken van kinect dat je je controller niet meer gebruikt, terwijl het een tandem is. Ondersteunen is niet gelijk aan focus.

quote:
Het is nu de manier om rond te kunnen kijken, ja echt. Maar nee, geen focus, hij zit er voor de gein erbij en toen hebben de grappenmakers er maar wat mee gedaan. Nee heus, geen focus.
Ondersteunen dus :') Want we hebben generaties "focus" gehad voor controllers. GTFO.

quote:
Of wacht, om ff jouw woorden te citeren (wel ff uit de hoofd, dus vergeef me dat het niet helemaal correct is): en maar stug blijven volhouden he? :')

Maar luitjes? Ik ben ervandoor :P :W
Je kunt het inhoudelijk niet winnen dus sluit af met een steekje en een houdoe? Sadness :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:35:08 #13
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_127104408
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:30 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Neuh, heeft niets met devven te maken. HDD bleken geen melkkoe te zijn (veel te veel vragen voor zo weinig mogelijk)en er werd ofwel nepHDD geplaatst ofwel deed men niet aan het upgraden daarvan en kinect is nu het paradepaardje waar ze op in willen zetten. Net zoals Philips Ambilight als hun paradepaardje gebruikt.
Mja ze moeten op zich toch wat om zich te differentiëren.. ik ben op zich geen kinect fan.. de eerste werkte bij mij in huis vrij matig en ik ben sowieso niet zo'n motion gaming fan.. maar deze nieuwe variant heeft op zich wel potentie om aangenamer te zijn.. hangt er een beetje af of ze wat betere toepassingen kunnen verzinnen dan voice commands
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_127104526
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:21 schreef Racerblade het volgende:
Dudes, kunnen jullie allemaal de E3-presentatie van Sony herinneren in 2006 waar het over de PS3 ging? Zo niet, het was verschrikkelijk. Uiteindelijk bleek de Playstation 3 echter helemaal niet zo'n slecht apparaat te zijn.

Moraal van het verhaal: je weet nog helemaal niets.
Dan is het nog wel een zwaar tegenvallende presentatie.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:40:40 #15
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127104566
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:30 schreef MolFan het volgende:
Ik snap de mensen van onder andere InsideGamer niet die zeggen; Ja de XBO is groot. Ja hallo wat verwacht je dan? Je zal wel moeten ivm koelen van de machine etc of wil je weer hetzelfde gezeik als in het prille begin van de PS3 en de 360?
Ik mag hopen dat er nu geen powerbrick bij moet :D
En dat het verdomde ding echt stil is, ik heb een classic 360 en dat ding maakt me een lawaai...

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:30 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Neuh, heeft niets met devven te maken. HDD bleken geen melkkoe te zijn (veel te veel vragen voor zo weinig mogelijk)en er werd ofwel nepHDD geplaatst ofwel deed men niet aan het upgraden daarvan
Tot de grote update waarbij het op de HDD plaatsen echt mogelijk werd was het ook niet de moeite, 20GB is genoeg voor savegames en wat demo's. Daarna kwam ook rap een nieuw model met standaard 250GB. Ik heb nog een klassieke 20GB schijf en nooit gezeik mee gehad op een enkele RROD na die binnen een week gefixt was.
quote:
en kinect is nu het paradepaardje waar ze op in willen zetten. Net zoals Philips Ambilight als hun paradepaardje gebruikt.
Scheve vergelijking, ambilight is iets wat je TV enkele honderden euro's duurder maakt voor een passief iets, terwijl de kinect nu gewoon bij de aanschaf inbegrepen zit terwijl het je gameervaring prettiger kan maken.

Maar er is een oplossing: PC-only gamen. Ik speel vooral op de PC, alleen racers en third persons op een console in het algemeen. Gaat prima.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:41:32 #16
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127104591
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:39 schreef Rogan het volgende:

[..]

Dan is het nog wel een zwaar tegenvallende presentatie.
Dat vond ik wel meevallen. Wat hadden ze moeten laten zien dan volgens jou? Nieuwe games, met betere graphics? Dat die komen met 10 keer betere specs lijkt me logisch.

Het is een totaal nieuw platform ze hebben de mogelijkheden naast het gamen laten zien en nieuwe manier van aansturen. Ik vond het er best stoer uitzien allemaal.

En ja, nu wachten we af of het echt zo werkt, niet meer, niet minder.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_127104710
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat vond ik wel meevallen. Wat hadden ze moeten laten zien dan volgens jou? Nieuwe games, met betere graphics? Dat die komen met 10 keer betere specs lijkt me logisch.

Het is een totaal nieuw platform ze hebben de mogelijkheden naast het gamen laten zien en nieuwe manier van aansturen. Ik vond het er best stoer uitzien allemaal.

En ja, nu wachten we af of het echt zo werkt, niet meer, niet minder.
Games.
There are only 151 Pokémon.
pi_127104720
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:45 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Games.
E3. Games heb je bij PS4 ook niet gezien of amper.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:45:59 #19
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127104740
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat vond ik wel meevallen. Wat hadden ze moeten laten zien dan volgens jou? Nieuwe games, met betere graphics? Dat die komen met 10 keer betere specs lijkt me logisch.

Het is een totaal nieuw platform ze hebben de mogelijkheden naast het gamen laten zien en nieuwe manier van aansturen. Ik vond het er best stoer uitzien allemaal.

En ja, nu wachten we af of het echt zo werkt, niet meer, niet minder.
Eerlijk is eerlijk: het is leuk om te zien wat een apparaat nog meer kan dan kinect aansturen. Ik heb heel de presentatie niet gezien moet ik bekennen, maar als ik de samenvattingen zo lees dan heb ik niets gemist.

Sony affakkelen omdat ze het apparaat zelf niet toonbaar hebben en dan vertikken echt spellen te laten zien of techdemo's te draaien buiten het kinectverhaal is gewoon strategisch niet slim.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:45 schreef MolFan het volgende:

[..]

E3. Games heb je bij PS4 ook niet gezien of amper.
Meer dan bij de XO, er zijn 17 minuten Killzone te kijken, bij de XO zijn er een handvol filmpjes zonder gameplaybeelden en als er gameplaybeelden zijn dan is het niet bijster boeiend (COD-gif van de hondenkaak spreekt boekdelen en is IMO wel treffend).

Ik hoop dat MS bij de E3 alle registers open trekt want ze hebben het nodig.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_127104771
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:45 schreef MolFan het volgende:

[..]

E3. Games heb je bij PS4 ook niet gezien of amper.
Daar brachten ze het in ieder geval in de presentatie naar voren als zijnde een speerpunt. Bij de Xbox heb ik het woord nauwelijks gehoord. Dat was alleen maar TVTVTVTV
There are only 151 Pokémon.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:47:23 #21
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127104789
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:45 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Games.
:').

En die komen niet? Want ze hebben er maar 8 laten zien?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:47:25 #22
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_127104791
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:46 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Daar brachten ze het in ieder geval in de presentatie naar voren als zijnde een speerpunt. Bij de Xbox heb ik het woord nauwelijks gehoord. Dat was alleen maar TVTVTVTV
Onzin, ondanks dat ze tig keer TV riepen hebben ze het weldegelijk ook over games gehad.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_127104799
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:46 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Daar brachten ze het in ieder geval in de presentatie naar voren als zijnde een speerpunt. Bij de Xbox heb ik het woord nauwelijks gehoord. Dat was alleen maar TVTVTVTV
En bij de PS4 heb ik een plastieke controller gezien en meer niet :') Van beide is iets te zeggen en ik verwacht van de Xbox veel meer verkopen omdat de doelgroep veel breder is.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:48:58 #24
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127104839
Ze hebben iig de bestsellers genoemd, Fifa, CoD, Forza, Madden etc. En dat nieuwe spel Quantum nogwat.

En je kan wel keihard roepen dat je (bijv) GTA12 hebt, maar die is blijkbaar nog niet af. Dus komen ze een hele whopping 20 dagen later bij de E3 met een zooi spellen als het goed is.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:49:17 #25
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127104852
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

:').

En die komen niet? Want ze hebben er maar 8 laten zien?
Te weinig en vooral voorspelbare en/of identiteitsloze titels. Vooral ook veel devers aan het woord met hoe geniaal het allemaal wel niet is, maar niets van de orde van Halo voor de Xbox of Gears of War voor de 360.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_127104865
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:45 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk: het is leuk om te zien wat een apparaat nog meer kan dan kinect aansturen. Ik heb heel de presentatie niet gezien moet ik bekennen, maar als ik de samenvattingen zo lees dan heb ik niets gemist.

Sony affakkelen omdat ze het apparaat zelf niet toonbaar hebben en dan vertikken echt spellen te laten zien of techdemo's te draaien buiten het kinectverhaal is gewoon strategisch niet slim.
Het is een domme beslissing om, als je 15 exclusives zegt te hebben en een investering van 1 miljard, geen games te laten zien. Dat klopt inderdaad wel. Op E3 moeten ze veel goedmaken wat dat betreft en ik denk dat ze die verwachtingen nooit kunnen overtreffen. Het wordt confirmation bias voor veel mensen. "Zie je wel dat het allemaal kutgames zijn." "Halo5? GoW 398? Forza weetikhoeveel?"

En aan de andere kant natuurlijk: "Zie eens wat een toffe games" etc. etc.

Gewoon oerstom van MS. Die andere functies zijn cool, maar niet wat gamers verwachten.
pi_127104871
Wat ik wel heel opvallend vond is dat EA alle sportgames exclusives gaat geven voor de XBO + COD met een eerdere release etc. Ik geloof best dat Xbox wat geld neerlapt om exclusief te zijn, maar niet bij elke game.
pi_127104896
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:49 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het is een domme beslissing om, als je 15 exclusives zegt te hebben en een investering van 1 miljard, geen games te laten zien. Dat klopt inderdaad wel. Op E3 moeten ze veel goedmaken wat dat betreft en ik denk dat ze die verwachtingen nooit kunnen overtreffen. Het wordt confirmation bias voor veel mensen. "Zie je wel dat het allemaal kutgames zijn." "Halo5? GoW 398? Forza weetikhoeveel?"

En aan de andere kant natuurlijk: "Zie eens wat een toffe games" etc. etc.

Gewoon oerstom van MS. Die andere functies zijn cool, maar niet wat gamers verwachten.
De XBO is dan ook niet speciaal voor gamers, want die doelgroep is te klein. XBO wordt een machine voor het hele gezin wat zorgt voor veel meer verkopen.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:50:54 #29
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127104904
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:49 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Te weinig en vooral voorspelbare en/of identiteitsloze titels. Vooral ook veel devers aan het woord met hoe geniaal het allemaal wel niet is, maar niets van de orde van Halo voor de Xbox of Gears of War voor de 360.
ja, das jouw mening dus weer. Ik vind het niet zo gek dat ze in ieder geval de bestverkopende franchises aankondigen. Dat jij (of een ander) nou zit te wachten op vage-japanse-RPG deel 92847, dat mag, maar daar verdienen ze het geld niet mee. Dus eerst aankondigen dat de massa iig hun games krijgt, de rest zien we op de E3 wel lijkt me.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_127104906
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:50 schreef MolFan het volgende:

[..]

De XBO is dan ook niet speciaal voor gamers, want die doelgroep is te klein. XBO wordt een machine voor het hele gezin wat zorgt voor veel meer verkopen.
en dus per definitie minder interessant voor echte gamers
There are only 151 Pokémon.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:51:15 #31
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_127104919
Die Kinect, zou die nu ook gebruikt worden zoals "een product voor de PC".
Weet de naam er niet meer van, maar daarmee plaatste je een sensor op je kop (meen ik) en 1 bij de PC. Als je tijdens een racespel (was het voorbeeld daar) dan je kop iets draaide, draaide de camera (cockpitview).. Dat kan toch nog wel een interessante optie zijn/ worden?
pi_127104930
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:50 schreef MolFan het volgende:

[..]

De XBO is dan ook niet speciaal voor gamers, want die doelgroep is te klein. XBO wordt een machine voor het hele gezin wat zorgt voor veel meer verkopen.
Dat snap ik heel goed, maar de meeste mensen die de presentatie hebben gezien zijn natuurlijk gamers. Daar hadden ze meer mee moeten doen.
pi_127104932
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:50 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

en dus per definitie minder interessant voor echte gamers
Dat moet zich uitwijzen he, kun je nu nog niet zeggen. Forza etc zagen er goed uit in ieder geval en Sony is gewoon dom dat ze zich alleen richten op gamers.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:51:42 #34
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127104934
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:50 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

en dus per definitie minder interessant voor echte gamers
Ach ja, de Xbox 1 zou ook helemaal niets worden, en de 360 ook niet :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_127104935
voorlopig lijkt de PS4 de enige console te zijn waar de focus nog op games ligt. Ik zeg niet dat het daar allemaal koek en ei is (met DRM en 2ehands etc).
There are only 151 Pokémon.
pi_127104946
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:51 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat snap ik heel goed, maar de meeste mensen die de presentatie hebben gezien zijn natuurlijk gamers. Daar hadden ze meer mee moeten doen.
Bron? Mijn vader heeft de perscon ook gezien geen gamer, gewoon voor de leuk.
pi_127104953
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:51 schreef Eenskijken het volgende:
voorlopig lijkt de PS4 de enige console te zijn waar de focus nog op games ligt. Ik zeg niet dat het daar allemaal koek en ei is (met DRM en 2ehands etc).
PS4 focus ligt duidelijk op Facebook, Twitter etc social media dus
pi_127104970
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:50 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

en dus per definitie minder interessant voor echte gamers
nee, niet per definitie. En minder interessant dan wat? Wil je games-only moet je naar Nintendo namelijk
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_127104976
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:52 schreef MolFan het volgende:

[..]

Bron? Mijn vader heeft de perscon ook gezien geen gamer, gewoon voor de leuk.
Bij de presentatie van een nieuwe gamesconsole verwacht je gamers en gadgetfreaks. Daar heb ik natuurlijk geen bron van, maar ik denk niet dat ieders vader, oma of tante heeft zitten kijken naar geneuzel over 8 cores en hyperthreading.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:53:32 #40
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127104990
En als je als hardcoregamer meer focus op games wil had je ze misschien moeten kopen ipv downloaden ;).

nee, geintje, maar ze weten dat de games wel komen denk ik, en dus de hardcore gamers ook. Dus proberen ze ook de niet-gamers te boeien nu
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:55:34 #41
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127105040
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ja, das jouw mening dus weer. Ik vind het niet zo gek dat ze in ieder geval de bestverkopende franchises aankondigen.
COD met een marginale grafische update, sportspellen die elk jaar iets beter worden maar verder weinig baanbrekend zijn, allemaal voorbeelden van de eerste stap na een 360 wellicht, maar niets wat schreeuwt "kijk wat dit monster kan". En das niet zo heel handig. Had op zijn minst 1 titel laten zien waarin grafisch geweld zit, goede kinectondersteuning verwerkt zit en had dat live laten zien, desnoods zoiets als de Milo-techdemo voor de kinect.
quote:
Dat jij (of een ander) nou zit te wachten op vage-japanse-RPG deel 92847, dat mag, maar daar verdienen ze het geld niet mee. Dus eerst aankondigen dat de massa iig hun games krijgt, de rest zien we op de E3 wel lijkt me.
Dude, ik speel vooral third person games als Assassins Creed (al denk ik dat ik daar nu wel mee klaar ben aangezien ze de bedenker de laan uitgestuurd hebben wegens verschil van mening over de te nemen koers en het zeer tegenvallende deel 3), Splinter Cell en dergelijke. Obscure Japanse shit kan me gewoon niet boeien. Maar iets als Gears of War liet wel zien wat het spel was wat EN de 360 en de Unreal Engine 3 op de kaart heeft gezet. En dat mist nu echt hard.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:56:24 #42
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127105066
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:50 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

en dus per definitie minder interessant voor echte gamers
Kolder, "echte" gamers kunnen er prima mee spelen... Ik denk niet dat je het aanschaft om Farmville te spelen iig.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_127105075
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:55 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

COD met een marginale grafische update, sportspellen die elk jaar iets beter worden maar verder weinig baanbrekend zijn, allemaal voorbeelden van de eerste stap na een 360 wellicht, maar niets wat schreeuwt "kijk wat dit monster kan". En das niet zo heel handig. Had op zijn minst 1 titel laten zien waarin grafisch geweld zit, goede kinectondersteuning verwerkt zit en had dat live laten zien, desnoods zoiets als de Milo-techdemo voor de kinect.

[..]

Dude, ik speel vooral third person games als Assassins Creed (al denk ik dat ik daar nu wel mee klaar ben aangezien ze de bedenker de laan uitgestuurd hebben wegens verschil van mening over de te nemen koers en het zeer tegenvallende deel 3), Splinter Cell en dergelijke. Obscure Japanse shit kan me gewoon niet boeien. Maar iets als Gears of War liet wel zien wat het spel was wat EN de 360 en de Unreal Engine 3 op de kaart heeft gezet. En dat mist nu echt hard.
Dat ligt niet zozeer aan de makers maar meer aan de maker van een nieuwe engine he. Developers zijn daar afhankelijk van om een game een boost te kunnen geven.
  Redactie Games dinsdag 28 mei 2013 @ 12:57:09 #44
181272 crew  Noppie2000
pi_127105086
Sony legde tenminste ren sterke nadruk op games. Microsoft schoof het hele gebeuren naar voren, alsof dat slechts tweede prioriteit is. Geen goede focus voor veel gamers.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:57:12 #45
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127105091
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:51 schreef Eenskijken het volgende:
voorlopig lijkt de PS4 de enige console te zijn waar de focus nog op games ligt. Ik zeg niet dat het daar allemaal koek en ei is (met DRM en 2ehands etc).
De PS3 is al doorregen met online crap als muziek, tv-kanalen etc...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_127105101
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:57 schreef Noppie2000 het volgende:
Sony legde tenminste ren sterke nadruk op games. Microsoft schoof het hele gebeuren naar voren, alsof dat slechts tweede prioriteit is. Geen goede focus voor veel gamers.
Nogmaals is niet waar. Heb Sony denk wel 20x horen vertellen social media en sharen met je vrienden
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:59:14 #47
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_127105157
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:57 schreef MolFan het volgende:

[..]

Nogmaals is niet waar. Heb Sony denk wel 20x horen vertellen social media en sharen met je vrienden
Precies, mensen vergeten snel.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_127105165
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:57 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

De PS3 is al doorregen met online crap als muziek, tv-kanalen etc...
En een kut controller (dat is de reden dat ik de ps3 ook verkocht heb, wat een plastic fantastic die controller)
pi_127105225
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:59 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Precies, mensen vergeten snel.
Dat valt mij ook op. En ook dat ze nu allemaal zeker een PS4 kopen terwijl Sony helemaal niets heeft gezegd over tweedehands games en altijd online, behalve dat je tweedehands games kunt spelen en dat je niet altijd online hoeft te zijn. Dat is nog steeds hetzelfde als niks zeggen als je geen details geeft.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 13:02:04 #50
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127105257
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:56 schreef MolFan het volgende:

[..]

Dat ligt niet zozeer aan de makers maar meer aan de maker van een nieuwe engine he. Developers zijn daar afhankelijk van om een game een boost te kunnen geven.
UE4 staat klaar en is al door diverse devers in gebruik, Cryengine is state of the art, genoeg aangekondigde titels die er waanzinnig uitzien en op de XO uit gaan komen maar gewoon niet getoond zijn als boegbeeld of als shock-value. En dat is echt een gemiste kans. Prima dat er goedverkopende titels op gaan komen, maar laat gewoon zien wat het apparaat doet met die kinect behalve aan/uit/skype en 8 cores/8GB RAM.

Een nat doorslagje van de laatste COD waarin ondanks Sub-D (gewoon tesselation dus) nauwelijks verbetering zichtbaar is of een racegame zonder gameplay te tonen doet het hem gewoon niet voor mij.

Ik geloof best dat het een goed apparaat is, maar als presentatie was het gewoon nogal "meh".
Tel daarbij op dat er nergens concrete antwoorden gegeven zijn over het online gebeuren en de doorverkoop en dan moet je wel heel koppig zijn wil je het een goede presentatie vinden.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_127105283
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:02 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

UE4 staat klaar en is al door diverse devers in gebruik, Cryengine is state of the art, genoeg aangekondigde titels die er waanzinnig uitzien en op de XO uit gaan komen maar gewoon niet getoond zijn als boegbeeld of als shock-value. En dat is echt een gemiste kans. Prima dat er goedverkopende titels op gaan komen, maar laat gewoon zien wat het apparaat doet met die kinect behalve aan/uit/skype en 8 cores/8GB RAM.

Een nat doorslagje van de laatste COD waarin ondanks Sub-D (gewoon tesselation dus) nauwelijks verbetering zichtbaar is of een racegame zonder gameplay te tonen doet het hem gewoon niet voor mij.

Ik geloof best dat het een goed apparaat is, maar als presentatie was het gewoon nogal "meh".
Tel daarbij op dat er nergens concrete antwoorden gegeven zijn over het online gebeuren en de doorverkoop en dan moet je wel heel koppig zijn wil je het een goede presentatie vinden.
Je geeft zelf het antwoord al; De engine staat klaar ;) Maar is nog niet af anders had dat allang wereldwijd op alle gamesites gestaan denk je niet ;)
  dinsdag 28 mei 2013 @ 13:10:03 #52
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127105494
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:02 schreef MolFan het volgende:

[..]

Je geeft zelf het antwoord al; De engine staat klaar ;) Maar is nog niet af anders had dat allang wereldwijd op alle gamesites gestaan denk je niet ;)
Je verwart Engine met Game denk ik...
Dying Light is nagenoeg gelijk aangekondigd bijvoorbeeld, maar is niet draaiende gezien.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_127105580
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:10 schreef Skull-splitter het volgende:
Dying Light
Dat lijkt me ook logisch. Ze willen nog wat hebben voor E3 :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_127105606
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:33 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Nee. Focus zou zijn als alle spellen dermate gebruik maken van kinect dat je je controller niet meer gebruikt, terwijl het een tandem is. Ondersteunen is niet gelijk aan focus.

[..]

Ondersteunen dus :') Want we hebben generaties "focus" gehad voor controllers. GTFO.

[..]

Je kunt het inhoudelijk niet winnen dus sluit af met een steekje en een houdoe? Sadness :')
Ondersteunen :') ik geef aan weg te gaan en dat is ook weer niet goed, net als het oeverloos doorgaan over iets, het is nooit goed met jou/jullie he? :') Ik ging weg omdat ik wat beters te doen had daarnet.

Ambilight is het ondersteunen van de philipstv-verkopen, zo kan je het ook zien ja... :')

Kinect=verplicht bij elke X1
X1 nu met spraak en handgebaarmogelijkheden dankzij Kinect
Straks bij Forza kunnen rondkijken dankzij Kinect (en nog wel meer dingen en bij meer games)
Straks X1 kunnen bedienen dankzij Kinect.
Gamedevelopers zullen nu de toch al aanwezige Kinect te pas en te onpas gaan gebruiken, want waarom zou je het niet doen?

Mijn conclusie is dat Microsoft nu de focus heeft gelegd op iets wat nooit echt is doorgebroken en daar maak jij "ondersteunen" van. Als het echt ondersteunen zou zijn zou het een optie en geen verplichtiging zijn, punt.

:')
  dinsdag 28 mei 2013 @ 13:16:48 #55
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127105649
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:13 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook logisch. Ze willen nog wat hebben voor E3 :+
Nu lijkt al redelijk wat volk afgeknapt wegens de beroerde presentatie. Had dan je console 2 dagen voor de E3 de lucht ingetrapt met per dag een reveil...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 28 mei 2013 @ 13:17:00 #56
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_127105657
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:14 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ondersteunen :') ik geef aan weg te gaan en dat is ook weer niet goed, net als het oeverloos doorgaan over iets, het is nooit goed met jou/jullie he? :') Ik ging weg omdat ik wat beters te doen had daarnet.

Ambilight is het ondersteunen van de philipstv-verkopen, zo kan je het ook zien ja... :')

Kinect=verplicht bij elke X1
X1 nu met spraak en handgebaarmogelijkheden dankzij Kinect
Straks bij Forza kunnen rondkijken dankzij Kinect (en nog wel meer dingen en bij meer games)
Straks X1 kunnen bedienen dankzij Kinect.
Gamedevelopers zullen nu de toch al aanwezige Kinect te pas en te onpas gaan gebruiken, want waarom zou je het niet doen?

Mijn conclusie is dat Microsoft nu de focus heeft gelegd op iets wat nooit echt is doorgebroken en daar maak jij "ondersteunen" van. Als het echt ondersteunen zou zijn zou het een optie en geen verplichtiging zijn, punt.

:')
Het is toch nog steeds een optie? Niemand verplicht die developers om er iets mee te doen, ze hebben echter WEL de garantie dat iedereen zo'n ding heeft dus ALS ze er rekening mee houden bij de ontwikkeling doen het in ieder geval niet voor jan-met-de-korte-achternaam.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 28 mei 2013 @ 13:18:06 #57
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127105683
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:14 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ondersteunen :') ik geef aan weg te gaan en dat is ook weer niet goed, net als het oeverloos doorgaan over iets, het is nooit goed met jou/jullie he? :') Ik ging weg omdat ik wat beters te doen had daarnet.

Ambilight is het ondersteunen van de philipstv-verkopen, zo kan je het ook zien ja... :')

Kinect=verplicht bij elke X1
X1 nu met spraak en handgebaarmogelijkheden dankzij Kinect
Straks bij Forza kunnen rondkijken dankzij Kinect (en nog wel meer dingen en bij meer games)
Straks X1 kunnen bedienen dankzij Kinect.
Gamedevelopers zullen nu de toch al aanwezige Kinect te pas en te onpas gaan gebruiken, want waarom zou je het niet doen?

Mijn conclusie is dat Microsoft nu de focus heeft gelegd op iets wat nooit echt is doorgebroken en daar maak jij "ondersteunen" van. Als het echt ondersteunen zou zijn zou het een optie en geen verplichtiging zijn, punt.

:')
Dus omdat iets kan moet je het vooral niet gebruiken? Man, ga terug naar je Atari 2600 :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 28 mei 2013 @ 13:19:38 #58
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_127105725
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:13 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook logisch. Ze willen nog wat hebben voor E3 :+
Ik snap best dat ze wat willen bewaren voor E3, maar ze hadden toch wel íets kunnen laten zien naast de standaard COD/EA Sports?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 13:20:54 #59
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_127105762
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Ik snap best dat ze wat willen bewaren voor E3, maar ze hadden toch wel íets kunnen laten zien naast de standaard COD/EA Sports?
Quantum Break hebben ze laten zien. ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_127105774
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:16 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Nu lijkt al redelijk wat volk afgeknapt wegens de beroerde presentatie. Had dan je console 2 dagen voor de E3 de lucht ingetrapt met per dag een reveil...
Het normale volk, dat misschien in d ekrant leest dat er wat is aangekondigd zal er geen traan om laten. Pers en gamers weten dat Microsoft gezegd heeft de games op de E3 te gaan tonen. Tja, wie precies? Ik hoor alleen de valse aanname over tweedehands games, dat dat niet zou kunnen. Daar vallen mensen vooral over. Terwijl Microsoft aangeeft dat ze die plannen later bekendmaken. Kat en muisspelletje met Sony gok ik. Wie gaat het eerst het slechte nieuws melden :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 28 mei 2013 @ 13:23:27 #61
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_127105842
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:21 schreef Pheno het volgende:

[..]

Het normale volk, dat misschien in d ekrant leest dat er wat is aangekondigd zal er geen traan om laten. Pers en gamers weten dat Microsoft gezegd heeft de games op de E3 te gaan tonen. Tja, wie precies? Ik hoor alleen de valse aanname over tweedehands games, dat dat niet zou kunnen. Daar vallen mensen vooral over. Terwijl Microsoft aangeeft dat ze die plannen later bekendmaken. Kat en muisspelletje met Sony gok ik. Wie gaat het eerst het slechte nieuws melden :P
het is eigenlijk wachten op een developer die z'n mond voorbij praat :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_127105985
http://www.eurogamer.net/(...)odrm-online-campaign

Sony is ook behoorlijk hush-hush over used games. Als het echt zonder restrictie had gekund dan hadden ze dat direct geroepen in plaats van "we hear you". Beetje hetzelfde als Microsoft, dit maakt het niet duidelijker.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 13:28:05 #63
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_127106019
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:27 schreef Mystikvm het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)odrm-online-campaign

Sony is ook behoorlijk hush-hush over used games. Als het echt zonder restrictie had gekund dan hadden ze dat direct geroepen in plaats van "we hear you". Beetje hetzelfde als Microsoft, dit maakt het niet duidelijker.
Ik zie ze al zitten in een vergaderruimte met alle grote publishers :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_127106079
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:23 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

het is eigenlijk wachten op een developer die z'n mond voorbij praat :D
Mja en een NDA breekt waardoor het bedrijf een probleempje krijgt :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 28 mei 2013 @ 13:33:24 #65
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_127106227
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:29 schreef Pheno het volgende:

[..]

Mja en een NDA breekt waardoor het bedrijf een probleempje krijgt :+
ach, er lekt wel vaker wat... net als die programmeur met z'n 2 XBOX One devkits op ebay :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 28 mei 2013 @ 13:33:54 #66
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127106244
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:21 schreef Pheno het volgende:

[..]

Het normale volk, dat misschien in d ekrant leest dat er wat is aangekondigd zal er geen traan om laten. Pers en gamers weten dat Microsoft gezegd heeft de games op de E3 te gaan tonen. Tja, wie precies? Ik hoor alleen de valse aanname over tweedehands games, dat dat niet zou kunnen. Daar vallen mensen vooral over. Terwijl Microsoft aangeeft dat ze die plannen later bekendmaken. Kat en muisspelletje met Sony gok ik. Wie gaat het eerst het slechte nieuws melden :P
Gaat het niet om, je lijkt dat ook te missen: je krijgt heel veel bitter/zuur (geruchten) zonder dat je daar zoets (toffe games) voor terugziet. Dat schrikt af. Het is niet handig, maar des te meer MS/Balmer om dit zo te presenteren helaas...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_127106386
Dan lees je de geruchten zoals ze zijn: geruchten.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 28 mei 2013 @ 13:44:38 #68
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127106576
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:33 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Gaat het niet om, je lijkt dat ook te missen: je krijgt heel veel bitter/zuur (geruchten) zonder dat je daar zoets (toffe games) voor terugziet. Dat schrikt af. Het is niet handig, maar des te meer MS/Balmer om dit zo te presenteren helaas...
Ja, en vervolgens verkopen ze er weer tientallen miljoenen van, zoals altijd. Denk je nou echt dat de mening van een paar puristen die het liefst nog een NES 8 bit willen hebben er toe doet? :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_127106581
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:33 schreef Skull-splitter het volgende: zonder dat je daar zoets (toffe games) voor terugziet.
Forza 5, Quantum Break, CoD, noem het maar kuttitels. Die haat tegen CoD begrijp ik toch al niet. Omdat CoD of zo :') EA doet met FIFA niet veel anders (zelfde dingetje elk jaar weer opnieuw) en daar hoor je niemand over :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_127106619
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:44 schreef Pheno het volgende:

[..]

Forza 5, Quantum Break, CoD, noem het maar kuttitels. Die haat tegen CoD begrijp ik toch al niet. Omdat CoD of zo :') EA doet met FIFA niet veel anders (zelfde dingetje elk jaar weer opnieuw) en daar hoor je niemand over :+
Mario :') 120 games hoezo uitmelken _O-
pi_127106629
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, en vervolgens verkopen ze er weer tientallen miljoenen van, zoals altijd. Denk je nou echt dat de mening van een paar puristen die het liefst nog een NES 8 bit willen hebben er toe doet? :P.
De meeste mensen willen gewoon gamen, wat content kunnen streamen en weet ik wat meer. Dat kan op beide next-gens, dus no problemo in de verkopen. Die paar aluhoedjes met hun Kinect die alles naar FBI gaat sturen etc, tja, wil je die wel aan boord als bedrijf?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_127106645
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:45 schreef MolFan het volgende:

[..]

Mario :') 120 games hoezo uitmelken _O-
Geheel met je eens. En toch verkoopt het elke keer weer als een tierelier. Wat zou jij doen als bedrijf? Steeds weer risico zoeken met kans op dikke faal, of in ieder geval wat zekerheden creëren? Microsoft zou wel gek zijn geen Gears en geen Halo te maken voor X1. Warme broodjes. EA zou wel gek zijn geen FIFA meer te doen. Nintendo zou failliet gaan als ze geen mario hadden.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 28 mei 2013 @ 13:53:25 #73
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127106862
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:46 schreef Pheno het volgende:

[..]

Geheel met je eens. En toch verkoopt het elke keer weer als een tierelier. Wat zou jij doen als bedrijf? Steeds weer risico zoeken met kans op dikke faal, of in ieder geval wat zekerheden creëren? Microsoft zou wel gek zijn geen Gears en geen Halo te maken voor X1. Warme broodjes. EA zou wel gek zijn geen FIFA meer te doen. Nintendo zou failliet gaan als ze geen mario hadden.
Er zijn met al die games gewoon miljoenen mensen die het met plezier spelen, dat die nou zogenaamd geen "ekte ekte" zijn, dat is dan leuk voor de mensen die zichzelf zo zien.

Ik vind een singleplayer CoD echt geweldig, bite me.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_127107029
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Er zijn met al die games gewoon miljoenen mensen die het met plezier spelen, dat die nou zogenaamd geen "ekte ekte" zijn, dat is dan leuk voor de mensen die zichzelf zo zien.

Ik vind een singleplayer CoD echt geweldig, bite me.
Nou ja, je hebt altijd van die mensen die zich verheven voelen. Ja, ik wil zelf ook graag eens wat nieuwe IP's zien. Maar meer uit creatief oogpunt dan dat ik me te goed voel voor zelda, mario, halo, gears, god of war, of noem ze allemaal maar op. Het enige gevaar dat er is is dat ontwikkelaars lui worden en niet creatief bezig zijn met hun bekende franchises. Maar dat wordt meestal vrij snel afgestraft in verkoopcijfers.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 28 mei 2013 @ 13:59:42 #75
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_127107054
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:58 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nou ja, je hebt altijd van die mensen die zich verheven voelen. Ja, ik wil zelf ook graag eens wat nieuwe IP's zien. Maar meer uit creatief oogpunt dan dat ik me te goed voel voor zelda, mario, halo, gears, god of war, of noem ze allemaal maar op. Het enige gevaar dat er is is dat ontwikkelaars lui worden en niet creatief bezig zijn met hun bekende franchises. Maar dat wordt meestal vrij snel afgestraft in verkoopcijfers.
Dat soort dingen zie je vooral in Kickstarters terug; ik speel graag top-down RPG's maar die zie je niet terug op de consoles. met het nieuwe Indie-beleid zie ik die ook niet zo snel komen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_127107105
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:59 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat soort dingen zie je vooral in Kickstarters terug; ik speel graag top-down RPG's maar die zie je niet terug op de consoles. met het nieuwe Indie-beleid zie ik die ook niet zo snel komen.
Wat is het nieuwe indie-beleid?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 28 mei 2013 @ 14:02:32 #77
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_127107134
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 14:01 schreef Pheno het volgende:

[..]

Wat is het nieuwe indie-beleid?
het afschaffen van XNA en het Indie-developers onmogelijk maken om games in eigen beheer uit te brengen op de XBOX One. Terwijl dat laatste op de PS4 wel mogelijk is
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_127107195
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 14:02 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

het afschaffen van XNA en het Indie-developers onmogelijk maken om games in eigen beheer uit te brengen op de XBOX One. Terwijl dat laatste op de PS4 wel mogelijk is
dan heeft de consument die het boeit dus een belangrijk punt om te kiezen tussen X1 en PS4. Als het een merkbaar breekpunt voor velen wordt, dan gaat Microsoft ook wel overstag.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 28 mei 2013 @ 14:07:29 #79
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_127107286
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 14:04 schreef Pheno het volgende:

[..]

dan heeft de consument die het boeit dus een belangrijk punt om te kiezen tussen X1 en PS4. Als het een merkbaar breekpunt voor velen wordt, dan gaat Microsoft ook wel overstag.
Ja precies; maar dit is ook zoiets wat makkelijk aan te passen is na launch. Ik vond het voor nu alleen een rare keuze.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 28 mei 2013 @ 14:11:25 #80
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_127107422
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 14:02 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

het afschaffen van XNA en het Indie-developers onmogelijk maken om games in eigen beheer uit te brengen op de XBOX One. Terwijl dat laatste op de PS4 wel mogelijk is
Maar dat hele indie gebeuren op de 360 heeft toch nooit in Europa gewerkt, of heb ik ergens een memo gemist? :?
  dinsdag 28 mei 2013 @ 14:12:38 #81
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_127107457
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 14:11 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Maar dat hele indie gebeuren op de 360 heeft toch nooit in Europa gewerkt, of heb ik ergens een memo gemist? :?
via wat truucjes kon je het werkend krijgen, maar inderdaad ook zo'n feature die hier nooit officieel uitgerold is :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 28 mei 2013 @ 14:31:53 #82
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127108091
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Er zijn met al die games gewoon miljoenen mensen die het met plezier spelen, dat die nou zogenaamd geen "ekte ekte" zijn, dat is dan leuk voor de mensen die zichzelf zo zien.

Ik vind een singleplayer CoD echt geweldig, bite me.
Natuurlijk mag je het wel leuk vinden, probleem is dat publishers/developers zien 'hé, CoD doet het goed, laten we hen nadoen' en zo krijg je 100 CoD-klonen op de markt die allen ten onder gaan.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 14:34:40 #83
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_127108189
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 14:31 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Natuurlijk mag je het wel leuk vinden, probleem is dat publishers/developers zien 'hé, CoD doet het goed, laten we hen nadoen' en zo krijg je 100 CoD-klonen op de markt die allen ten onder gaan.
En de oplossing daarvoor is... ?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 28 mei 2013 @ 14:35:35 #84
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_127108217
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 14:11 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Maar dat hele indie gebeuren op de 360 heeft toch nooit in Europa gewerkt, of heb ik ergens een memo gemist? :?
In NL kan het niet, in de UK bv. weer wel.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 14:35:58 #85
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127108224
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 14:34 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En de oplossing daarvoor is... ?
Die is er niet, developers moeten gewoon inzien dat mensen die CoD achtige spellen alleen CoD kopen en geen andere, laat ze maar focussen op hun eigen kwaliteiten in plaats van CoD na te doen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_127108250
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 14:34 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En de oplossing daarvoor is... ?
Dan verkoopt het niet en dan is het een flop. Uitgever gaat weer op zoek naar iets nieuws en poogt weer wat.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 28 mei 2013 @ 14:37:17 #87
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_127108264
Can the Xbox One cloud transform next-gen gaming?

quote:
Microsoft needs to prove its position with strong ideas and practical demonstrations. Until then, it's perhaps best not to get too carried away with the idea of a super-powered console, and there's very little evidence that Sony needs to be worried about its PS4 specs advantage being comprehensively wiped out by "the power of the cloud".
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 14:38:24 #88
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_127108298
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 14:36 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dan verkoopt het niet en dan is het een flop. Uitgever gaat weer op zoek naar iets nieuws en poogt weer wat.
Ja precies, met als gevolg dat alle grote uitgevers op safe blijven spelen.
Daarom ben ik ook zo'n fan van Kickstarter voor games :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_127108369
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 14:38 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ja precies, met als gevolg dat alle grote uitgevers op safe blijven spelen.
Daarom ben ik ook zo'n fan van Kickstarter voor games :)
Door al die mogelijkehden (grafisch etc) wordt het ook steeds kostbaarder om een risico te nemen. Indie-gamers hebben daar veel minder last van. Nu zien we vooral die pareltjes ertussen uit springen en niet de vele faal. Maar het is mooi dat ze een platform krijgen. Dat moet Microsoft dan in zien. Of Sony mag bewijzen dat het inderdaad allemaal fap is.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 28 mei 2013 @ 14:46:44 #90
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_127108586
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 14:40 schreef Pheno het volgende:

[..]

Door al die mogelijkehden (grafisch etc) wordt het ook steeds kostbaarder om een risico te nemen. Indie-gamers hebben daar veel minder last van. Nu zien we vooral die pareltjes ertussen uit springen en niet de vele faal. Maar het is mooi dat ze een platform krijgen. Dat moet Microsoft dan in zien. Of Sony mag bewijzen dat het inderdaad allemaal fap is.
Daarom des te gunstiger dat de kosten voor multiplatform ontwikkelen (neem ik aan) lager worden aangezien de architectuur van de xbox en ps niet zo gek veel meer verschillen als dat ze in de vorige generatie deden. Maar dan nog is het een duur geintje aangezien het tegenwoordig vooral graphics over gameplay lijkt te zijn.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_127108669
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 14:46 schreef Ceased2Be het volgende:
Maar dan nog is het een duur geintje aangezien het tegenwoordig vooral graphics over gameplay lijkt te zijn.
Graphics zijn wat makkelijker om te laten zien en te overtuigen dan gameplay. En het gros is gewoon graphics whore.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 28 mei 2013 @ 15:09:34 #92
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_127109400
En weer een gerelateerd bericht uit het PS4 kamp... het blijven geruchten natuurlijk...

Sony is een draaideur
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 28 mei 2013 @ 16:02:40 #93
114651 Active_Topics
Active Topics
pi_127111069
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 15:09 schreef Ceased2Be het volgende:
En weer een gerelateerd bericht uit het PS4 kamp... het blijven geruchten natuurlijk...

Sony is een draaideur
Keuze voor de titel en de kwaliteit van de nieuwsberichten op de frontpage, om te janken. :')
Active Topics
pi_127111388
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:18 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dus omdat iets kan moet je het vooral niet gebruiken? Man, ga terug naar je Atari 2600 :')
Commodore 64! :6
  dinsdag 28 mei 2013 @ 16:34:46 #95
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_127112353
Waarom wordt er geen mooie OP gemaakt i.p.v. wat plaatjes en bovenál, een poll waarin nog duidelijk wordt dat hij al gefaald is voordat hij de winkels in komt..
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_127112654
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 16:34 schreef Woods het volgende:
Waarom wordt er geen mooie OP gemaakt i.p.v. wat plaatjes en bovenál, een poll waarin nog duidelijk wordt dat hij al gefaald is voordat hij de winkels in komt..
Ja? Misschien wat screenshots van games e... oh wacht ;(
  dinsdag 28 mei 2013 @ 16:44:00 #97
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_127112779
Was de huiswerkklas al klaar jongens? Of zitten jullie stiekem onder schooltijd te Fokken?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Redactie Games dinsdag 28 mei 2013 @ 17:43:40 #98
175011 SolidDS
Nice.
pi_127114649
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 16:44 schreef Ceased2Be het volgende:
Was de huiswerkklas al klaar jongens? Of zitten jullie stiekem onder schooltijd te Fokken?
Schooltijd... werktijd is voor mij meer van toepassing.
Follow me on Twitter: Ronald_Alubalu - Xbox Live: Cypherius NL - Twitch: RonaldAlubalu
  Redactie Games dinsdag 28 mei 2013 @ 17:45:52 #99
175011 SolidDS
Nice.
pi_127114720
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 16:02 schreef Active_Topics het volgende:

[..]

Keuze voor de titel en de kwaliteit van de nieuwsberichten op de frontpage, om te janken. :')
:( :( -O-
Follow me on Twitter: Ronald_Alubalu - Xbox Live: Cypherius NL - Twitch: RonaldAlubalu
  dinsdag 28 mei 2013 @ 18:41:27 #100
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_127116390
Op twitter heeft Sony ook gereageerd op alle DRM toestanden.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 19:07:56 #101
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_127117536
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 18:41 schreef peleetje het volgende:
Op twitter heeft Sony ook gereageerd op alle DRM toestanden.
Linkje?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 28 mei 2013 @ 19:11:57 #102
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_127117731
quote:
19s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:07 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Linkje?
http://www.insidegamer.nl(...)p-campagne-tegen-drm

Niet inhoudelijk. Maar in iedergeval toch leuk dat Sony aangeeft te luisteren naar de hardcore gamers. Of ze er ook iets mee gaan doen is een tweede.

IMO een stuk beter dan wat Microsoft doet met tegenstijdige en vage berichtgeving.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 19:22:41 #103
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_127118241
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:11 schreef peleetje het volgende:

[..]

http://www.insidegamer.nl(...)p-campagne-tegen-drm

Niet inhoudelijk. Maar in iedergeval toch leuk dat Sony aangeeft te luisteren naar de hardcore gamers. Of ze er ook iets mee gaan doen is een tweede.

IMO een stuk beter dan wat Microsoft doet met tegenstijdige en vage berichtgeving.
Oh dat. Dit zegt nog steeds niets 'we hebben jullie gehoord' :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_127118858
Microsoft is ook niet achterlijk. We gaan heus nog wel wat horen van beide betreffende drm.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 21:30:35 #105
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_127125052
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_127129872
quote:
:P
pi_127130101
quote:
_O-
pi_127130555
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:35 schreef Frenk3nstein het volgende:
Microsoft is ook niet achterlijk. We gaan heus nog wel wat horen van beide betreffende drm.
Microsoft is best wel achterlijk. Paar trefwoorden: Bing die nooit eens goede hits meteen weergeeft zoals google dat kan, IE die gewoon traag is, MSN vervangen voor Skype, W8 dikke faal, en nu de X1.
pi_127131571
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 23:40:01 #110
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127132839
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:44 schreef Pheno het volgende:

[..]

Forza 5, Quantum Break, CoD, noem het maar kuttitels. Die haat tegen CoD begrijp ik toch al niet. Omdat CoD of zo :') EA doet met FIFA niet veel anders (zelfde dingetje elk jaar weer opnieuw) en daar hoor je niemand over :+
Het zijn gewoon geen paradepaardjes, het zijn niet titels die een grote wow-factor hebben en van de meeste games hebben we filmpjes zonder gameplay gezien.

Presentatietechnisch gezien is het gewoon een misser, al lag ie volledig in de lijn der verwachtingen van MS (zakelijk, features features features, beter, harder, sneller!-Balmer zegmaar).
Ik hoop alleen dat de E3 meer toepassing laat zien IPV virtuele piemels op tafel leggen. (Dat lijkt me dan weer wel lachen met die Kinect :D :') )

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:53 schreef HeatWave het volgende:

Ik vind een singleplayer CoD echt geweldig, bite me.
Ik ook, maar verder vind ik het gewoon Quake 3 met een skin en gameplay verneukende perks. Ik heb 1x de volle mep betaald, nooit meer.

quote:
10s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 23:14 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 28 mei 2013 @ 23:59:13 #111
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127133782
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 16:11 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Commodore 64! :6
Veeeeel te revolutionair...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 29 mei 2013 @ 02:31:38 #112
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_127137950
Hehe deze is mooi gedaan:
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 29 mei 2013 @ 08:41:24 #113
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_127139674
_O-
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  woensdag 29 mei 2013 @ 11:19:14 #114
7957 Chevalric
The things I do for love...
  woensdag 29 mei 2013 @ 11:33:52 #115
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127144673
quote:
Hij kan wel de vergelijking met Steam en itunes gebruiken maar het verschil is dat Steam en itunes goedkoper zijn dan retail. Mochten spellen niet meer dan 30 euro kosten op release dan maakt het mij minder uit, 60 is gewoon te veel.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_127148507


Haha, echt prachtig die reactie :D
PSN id: NL_SToRM
  woensdag 29 mei 2013 @ 12:59:19 #117
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_127148729
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 12:54 schreef SToRM81 het volgende:
[ afbeelding ]

Haha, echt prachtig die reactie :D
_O-
Arme man :P
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_127150576
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 02:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Hehe deze is mooi gedaan:
[ afbeelding ]
:@ b.. bedankt

Ik heb net een nieuwe gemaakt

  woensdag 29 mei 2013 @ 14:09:29 #119
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_127151910
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 12:54 schreef SToRM81 het volgende:
[ afbeelding ]

Haha, echt prachtig die reactie :D
Heel scherp! ^O^
  woensdag 29 mei 2013 @ 14:41:37 #120
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_127153446
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 13:42 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

:@ b.. bedankt

Ik heb net een nieuwe gemaakt

Holy shit bro, sinds wanneer ben jij de nieuwe SunhiLegend?
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 29 mei 2013 @ 14:58:14 #121
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_127154303
Ik weet niet hoor... aan de ene kant wil ik erg graag Forza 5 spelen, aan de andere kant ben ik helemaal niet blij met die "kinect always on" onzin...
  woensdag 29 mei 2013 @ 15:25:29 #122
400505 Seikcid
Since 1922
pi_127155561
Ik ga 'm niet kopen, al is het maar als een statement. Wel jammer, heb er ondertussen een sport van gemaakt om alle consoles te verzamelen.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  woensdag 29 mei 2013 @ 15:29:37 #123
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127155748
quote:
14s.gif Op woensdag 29 mei 2013 15:25 schreef Seikcid het volgende:
Ik ga 'm niet kopen, al is het maar als een statement. Wel jammer, heb er ondertussen een sport van gemaakt om alle consoles te verzamelen.
Oh, ze zullen niet meer kunnen slapen nu :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 29 mei 2013 @ 15:30:59 #124
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_127155818
Ik ga deze unit waarschijnlijk gewoon halen.
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  woensdag 29 mei 2013 @ 15:31:43 #125
400505 Seikcid
Since 1922
pi_127155858
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 15:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Oh, ze zullen niet meer kunnen slapen nu :').
Roflol idd.

:{
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_127156990
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:33 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Hij kan wel de vergelijking met Steam en itunes gebruiken maar het verschil is dat Steam en itunes goedkoper zijn dan retail. Mochten spellen niet meer dan 30 euro kosten op release dan maakt het mij minder uit, 60 is gewoon te veel.
Dit is dus ook eigenlijk veel interessanter, niet of het uberhaupt een licensing systeem heeft want dat lijkt al zo goed als zeker. Wat gaan de prijzen worden, vooral ook voor de doorverkoop van licenties? Kun je spellen wellicht voor minder geld kopen, met minder functies? Het lijkt me sterk dat ze nu gewoon licenties gaan aanbieden voor 60 euro per stuk.
I'm the motherfucking baboon
  woensdag 29 mei 2013 @ 16:16:18 #127
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_127158160
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 29 mei 2013 @ 16:18:06 #128
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127158255
:P. Nogmaals, dan leg je hem toch gewoon met de camera naar beneden neer, of je trekt het kabeltje los ;).

Natuurlijk zit niemand er op te wachten dat er 24/7 een webcam aanstaat in de kamer..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 29 mei 2013 @ 16:23:01 #129
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_127158485
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 16:18 schreef HeatWave het volgende:
:P. Nogmaals, dan leg je hem toch gewoon met de camera naar beneden neer, of je trekt het kabeltje los ;).

Natuurlijk zit niemand er op te wachten dat er 24/7 een webcam aanstaat in de kamer..
Ik heb er nooit een issue van gemaakt, vond de strip gewoon wel grappig.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 29 mei 2013 @ 16:23:04 #130
400505 Seikcid
Since 1922
pi_127158486
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 16:18 schreef HeatWave het volgende:
:P. Nogmaals, dan leg je hem toch gewoon met de camera naar beneden neer, of je trekt het kabeltje los ;).

Natuurlijk zit niemand er op te wachten dat er 24/7 een webcam aanstaat in de kamer..
Jij weet tenminste hoe je een vuist moet maken tegen zulke grove schendingen van de privacy. :|W
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  woensdag 29 mei 2013 @ 16:24:16 #131
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127158548
quote:
14s.gif Op woensdag 29 mei 2013 16:23 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Jij weet tenminste hoe je een vuist moet maken tegen zulke grove schendingen van de privacy. :|W
Want het is een feit dat dan ding je privacy schendt? of zou het gewoon kunnen dat het ding aanstaat zodat je je Xbox aan kan zetten als die uitstaat?

paranoide much?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 29 mei 2013 @ 16:27:26 #132
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_127158698
Zouden wat van die netwerk nerds er niet binnen een paar dagen achter zijn als er inderdaad verdachte data over de lijn gezonden wordt?
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  woensdag 29 mei 2013 @ 16:28:15 #133
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127158732
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 16:27 schreef L3viathan het volgende:
Zouden wat van die netwerk nerds er niet binnen een paar dagen achter zijn als er inderdaad verdachte data over de lijn gezonden wordt?
Tuurlijk, gewoon een netwerksniffer erop en kijken of er data wordt verzonden.

Ze zijn echt niet zo achterlijk bij MS natuurlijk. Maar ja, conspiracydenken is hip.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 29 mei 2013 @ 16:28:18 #134
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_127158736
quote:
14s.gif Op woensdag 29 mei 2013 16:23 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Jij weet tenminste hoe je een vuist moet maken tegen zulke grove schendingen van de privacy. :|W
Ik heb 3 topics geleden alle privacy voorwaarden van de Kinect al gepost... denk je dat dat NU pas een issue wordt bij VERSIE TWEE?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 29 mei 2013 @ 16:28:29 #135
400505 Seikcid
Since 1922
pi_127158749
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 16:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Want het is een feit dat dan ding je privacy schendt? of zou het gewoon kunnen dat het ding aanstaat zodat je je Xbox aan kan zetten als die uitstaat?

paranoide much?
Ja want dingen zijn zelden te misbruiken voor andere doeleinden, hetzij door de maker of een ander. :')
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  woensdag 29 mei 2013 @ 16:28:55 #136
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127158777
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 16:28 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Ja want dingen zijn zelden te misbruiken voor andere doeleinden, hetzij door de maker of een ander. :')
Ja, en dat kan je niet met een programmatje van 0 euro controleren :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 29 mei 2013 @ 16:29:34 #137
400505 Seikcid
Since 1922
pi_127158809
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 16:28 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik heb 3 topics geleden alle privacy voorwaarden van de Kinect al gepost... denk je dat dat NU pas een issue wordt bij VERSIE TWEE?
Sorry, ik was waarschijnlijk aan het werk.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  woensdag 29 mei 2013 @ 16:30:03 #138
400505 Seikcid
Since 1922
pi_127158840
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 16:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, en dat kan je niet met een programmatje van 0 euro controleren :').
Precies, je begint het te snappen.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  woensdag 29 mei 2013 @ 16:30:32 #139
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127158866
quote:
14s.gif Op woensdag 29 mei 2013 16:30 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Precies, je begint het te snappen.
Erg veel van techniek weet je niet he?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 29 mei 2013 @ 16:30:40 #140
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_127158874
Als zoiets uit zou komen dan verkoopt MS echt geen enkele X1 meer.. ik denk dat zie hier wel mee oppassen
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_127158917
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 16:30 schreef L3viathan het volgende:
Als zoiets uit zou komen dan verkoopt MS echt geen enkele X1 meer.. ik denk dat zie hier wel mee oppassen
Tuurlijk wel, gewoon je kinect omdraaien.
  woensdag 29 mei 2013 @ 16:31:30 #142
400505 Seikcid
Since 1922
pi_127158918
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 16:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Erg veel van techniek weet je niet he?
Ik ben niet zo naïef, dat scheelt. Maar goed, veel plezier met je sniffer. :')
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  woensdag 29 mei 2013 @ 16:32:25 #143
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127158959
quote:
14s.gif Op woensdag 29 mei 2013 16:31 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Ik ben niet zo naïef, dat scheelt. Maar goed, veel plezier met je sniffer. :')
Nee, voornamelijk paranoide.

Als de Xbox ongewenst data verstuurt is men dat binnen 1 uur na de release achter hoor, of heeft MS opeens een heel nieuwe TCP/IP-protocol bedacht?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 29 mei 2013 @ 16:36:45 #144
400505 Seikcid
Since 1922
pi_127159166
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 16:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, voornamelijk paranoide.

Als de Xbox ongewenst data verstuurt is men dat binnen 1 uur na de release achter hoor, of heeft MS opeens een heel nieuwe TCP/IP-protocol bedacht?
Want het verzenden van data naar andere partijen moet per se gebeuren vanaf jouw lokale Xbox?

Geweldig altijd hoe mensen die niet zonder meer bereid zijn alles te delen of open te zetten of op zijn minst vragen te stellen bij bepaalde 'features' weg worden gezet als paranoïde. :')
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  woensdag 29 mei 2013 @ 16:37:41 #145
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127159215
quote:
14s.gif Op woensdag 29 mei 2013 16:36 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Want het verzenden van data naar andere partijen moet per se gebeuren vanaf jouw lokale Xbox?

Geweldig altijd hoe mensen die niet zonder meer bereid zijn alles te delen of open te zetten of op zijn minst vragen te stellen bij bepaalde 'features' weg worden gezet als paranoïde. :')
Wel als er nog helemaal niets bekend is van het ding op dat gebied ja.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_127159488
quote:
14s.gif Op woensdag 29 mei 2013 16:36 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Want het verzenden van data naar andere partijen moet per se gebeuren vanaf jouw lokale Xbox?

Geweldig altijd hoe mensen die niet zonder meer bereid zijn alles te delen of open te zetten of op zijn minst vragen te stellen bij bepaalde 'features' weg worden gezet als paranoïde. :')
De vragen die jij bij de features hebt zijn al beantwoord. Het dient alleen om je Xbox aan te zetten. Ja, natuurlijk kan het ook voor andere doeleinden gebruikt worden, maar als dat niet in voorwaarden genoemd wordt dan lijkt me dat nogal riskant voor een groot bedrijf dat het moet hebben van consumentenvertrouwen.
  woensdag 29 mei 2013 @ 16:49:51 #147
400505 Seikcid
Since 1922
pi_127159781
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2013 16:42 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

De vragen die jij bij de features hebt zijn al beantwoord. Het dient alleen om je Xbox aan te zetten. Ja, natuurlijk kan het ook voor andere doeleinden gebruikt worden, maar als dat niet in voorwaarden genoemd wordt dan lijkt me dat nogal riskant voor een groot bedrijf dat het moet hebben van consumentenvertrouwen.
Want MS is uiteraard de enige die eventueel misbruik zou kunnen maken van een apparaat met microfoon en camera aangesloten aan het internet. Net zoals alleen HP eventueel mijn PC zou kunnen hacken. Geweldig zulke logica.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_127160427
quote:
14s.gif Op woensdag 29 mei 2013 16:49 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Want MS is uiteraard de enige die eventueel misbruik zou kunnen maken van een apparaat met microfoon en camera aangesloten aan het internet. Net zoals alleen HP eventueel mijn PC zou kunnen hacken. Geweldig zulke logica.
Maarja, dat kan je over elke webcam en console accessoire zeggen die een camera hebben. Nu klinkt het opeens eng omdat dat ding blijkbaar altijd aanstaat omdat je hem met voice command aan kunt zetten. Het valt op nu die functie er is. Third party kon er altijd al mee aan de haal gaan.
I'm the motherfucking baboon
  woensdag 29 mei 2013 @ 17:06:43 #149
400505 Seikcid
Since 1922
pi_127160561
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 17:03 schreef Fruitsalade het volgende:

[..]

Maarja, dat kan je over elke webcam en console accessoire zeggen die een camera hebben. Nu klinkt het opeens eng omdat dat ding blijkbaar altijd aanstaat omdat je hem met voice command aan kunt zetten. Het valt op nu die functie er is. Third party kon er altijd al mee aan de haal gaan.
Klopt, m'n Macbook heeft ook een klein stukje tape over de webcam heen. :)
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  woensdag 29 mei 2013 @ 17:06:58 #150
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127160571
quote:
14s.gif Op woensdag 29 mei 2013 17:06 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Klopt, m'n Macbook heeft ook een klein stukje tape over de webcam heen. :)
Ok, we're done here :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_127161174
quote:
14s.gif Op woensdag 29 mei 2013 17:06 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Klopt, m'n Macbook heeft ook een klein stukje tape over de webcam heen. :)
Ja godver, dan doe je dat toch ook bij die Kinect als je hem niet gebruikt. De hele discussie is dus irrelevant te noemen.
I'm the motherfucking baboon
  woensdag 29 mei 2013 @ 17:24:35 #152
400505 Seikcid
Since 1922
pi_127161347
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 17:20 schreef Fruitsalade het volgende:

[..]

Ja godver, dan doe je dat toch ook bij die Kinect als je hem niet gebruikt. De hele discussie is dus irrelevant te noemen.
Ja want dat is lekker praktisch enzo. :')

Maar weet je, ieder z'n ding. Het is voor mij vooral een principe kwestie geworden, ze moeten niet denken altijd alles maar door je strot te kunnen duwen. Wat anderen ervan vinden interesseert me eigenlijk geen reet. :)
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  woensdag 29 mei 2013 @ 17:25:58 #153
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127161438
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 17:24 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Ja want dat is lekker praktisch enzo. :')

Maar weet je, ieder z'n ding. Het is voor mij vooral een principe kwestie geworden, ze moeten niet denken altijd alles maar door je strot te kunnen duwen. Wat anderen ervan vinden interesseert me eigenlijk geen reet. :)
Ja, dat is jouw visie, en wat nou als het gewoon onschuldig bedoeld is om verdomde handig te zijn? Moeten ze dat ook niet opdringen?

Klote wiel, moeten ze mij niet opdringen hoor! :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 29 mei 2013 @ 17:29:13 #154
400505 Seikcid
Since 1922
pi_127161586
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 17:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, dat is jouw visie, en wat nou als het gewoon onschuldig bedoeld is om verdomde handig te zijn? Moeten ze dat ook niet opdringen?

Klote wiel, moeten ze mij niet opdringen hoor! :').
Jezus wat ben jij dom. :')
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  woensdag 29 mei 2013 @ 17:30:09 #155
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127161627
quote:
14s.gif Op woensdag 29 mei 2013 17:29 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Jezus wat ben jij dom. :')
Ja, tuurlijk, ik zit niet met mijn aluhoedje op de hele dag bang te wezen, noem mij maar lekker dom hoor :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 29 mei 2013 @ 17:33:03 #156
400505 Seikcid
Since 1922
pi_127161742
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 17:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk, ik zit niet met mijn aluhoedje op de hele dag bang te wezen, noem mij maar lekker dom hoor :).
Ben je 12 ofzo? 'Aluhoedje'.. :')
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_127163392
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 16:18 schreef HeatWave het volgende:
:P. Nogmaals, dan leg je hem toch gewoon met de camera naar beneden neer, of je trekt het kabeltje los ;).

Natuurlijk zit niemand er op te wachten dat er 24/7 een webcam aanstaat in de kamer..
X1 schijnt niet te kunnen werken als de kinect losgetrokken wordt.

http://uk.ign.com/article(...)hout-kinect-attached

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2013 18:21:30 ]
pi_127163944
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 18:18 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

X1 schijnt niet te kunnen werken als de kinect losgetrokken wordt.

http://uk.ign.com/article(...)hout-kinect-attached
Het spreekt elkaar allemaal tegen.. We will see!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_127164220
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 18:18 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

X1 schijnt niet te kunnen werken als de kinect losgetrokken wordt.

http://uk.ign.com/article(...)hout-kinect-attached
Dat zou ik vrij bizar en kut vinden.

Zelf ben ik nogal zuinig op mijn apparatuur, maar stel dat je Kinect niet meer goed werkt of er geen connectie meer tussen beide apparaten is door een interne storing.

Ik werkelijk niet geloven dat ze het op die manier op de markt gaan brengen.
pi_127165117
Er gaat wel erg veel 'macht' van de consument naar de manifacturer als alles is zoals we nu aannemen zoals het is. Maar eerst de E3 maar eens afwachten. Als Sony niet dit soort verplichte ongein heeft is de keuze snel gemaakt.
pi_127165405
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 19:01 schreef Dutchguy het volgende:
Er gaat wel erg veel 'macht' van de consument naar de manifacturer als alles is zoals we nu aannemen zoals het is. Maar eerst de E3 maar eens afwachten. Als Sony niet dit soort verplichte ongein heeft is de keuze snel gemaakt.
Hier ook, als ik nu zou moeten kiezen zou ik direct voor Sony kiezen.

Als die Gaika shit goed werkt, dan ga ik sowieso een PS4 aanschaffen.
  woensdag 29 mei 2013 @ 19:16:27 #162
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_127165837
quote:
Microsoft denkt gamers nog altijd te kunnen overtuigen dat Xbox One een goede spelcomputer is. Topman Aaron Greenberg denkt dat het bedrijf 10 juni alle neuzen dezelfde kant op zal krijgen. Microsoft moet dan onder meer duidelijkheid gaan bieden over de doorverkoop van games, de verplichte online verbindingen en welke spellen in de maak zijn.

Na de onthulling van Xbox One kreeg het bedrijf veel kritiek te verwerken. Het zou zich te veel gericht hebben op televisie en films en te weinig op games. Bovendien zijn veel gamers het niet eens met de manier waarop Microsoft de doorverkoop van games beperkt. "Veel aannames en te weinig feiten", reageerde Greenberg op de geruchten rond de blokkade van tweedehands spellen.

Het softwarebedrijf benadrukt dat Xbox One boven alles een spelcomputer is. Topman Don Mattrick zei in gesprek met het tijdschrift OXM dat Microsoft een miljard dollar investeert in het maken van spellen voor de spelcomputer. Ook benadrukt hij tegenover gameweblog Kotaku dat de spelcomputer ruimte biedt aan onafhankelijke game-ontwikkelaars om hun producten te verkopen.

Microsoft presenteert zijn plannen voor Xbox One 10 juni in Los Angeles. De spelcomputer moet eind dit jaar op de markt verschijnen. Een prijs voor de nieuwe Xbox is nog niet genoemd.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 29 mei 2013 @ 19:33:51 #163
375756 Jungle_Jim
samurai cop
pi_127166837
hoop dat ze helemaal terugkrabbelen op dat 2e hands gebeuren
Wie dit leest is hek.
  woensdag 29 mei 2013 @ 19:54:25 #164
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_127168054
Gaat niet gebeuren. De EAs en Activisions van deze wereld willen graag dat de verkoop an tweedehands games aan banden wordt gelegd, dus die gaan daar voor lobbyen. Ik verwacht dat Sony met een min of meer vergelijkbaar systeem gaat komen voor de ps4.
pi_127168429
quote:
14s.gif Op woensdag 29 mei 2013 19:16 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Als het enkel aannames zouden zijn zou MS niet wachten tot 10 juni voordat het ontkracht zou worden.
  woensdag 29 mei 2013 @ 20:16:26 #166
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_127169546
Wordt er eigenlijk verwacht dat er een prijs bekend wordt gemaakt tijdens E3?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_127170898
quote:
7s.gif Op woensdag 29 mei 2013 20:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wordt er eigenlijk verwacht dat er een prijs bekend wordt gemaakt tijdens E3?
Nee, naderhand gaan een vijftal belangrijke MS werknemers naar compleet verschillende prijscategorieën hinten.
  woensdag 29 mei 2013 @ 21:03:56 #168
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_127172437
Ze gaan vast vertellen dat het een all in one apparaat is dat niet voor weinig geld verkocht wordt. Reactie publiek: DUUR! Antwoord Microsoft: hij wordt goedkoper dan de PS3 oorspronkelijk (599). En zo gaat het wat heen en weer totdat de prijs in augustus bekendgemaakt wordt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_127173163
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 19:54 schreef Chevalric het volgende:
Gaat niet gebeuren. De EAs en Activisions van deze wereld willen graag dat de verkoop an tweedehands games aan banden wordt gelegd, dus die gaan daar voor lobbyen. Ik verwacht dat Sony met een min of meer vergelijkbaar systeem gaat komen voor de ps4.
Of het komt er voor beide, of het komt er niet idd..
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_127174231
Maandag, 10 Juni 2013 om 22.00 weten we meer. :)

Dan is de E3 presentatie van Micro$oft.
  woensdag 29 mei 2013 @ 21:31:03 #171
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_127174306
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 21:29 schreef Rogan het volgende:
Maandag, 10 Juni 2013 om 22.00 weten we meer. :)

Dan is de E3 presentatie van Micro$oft.
MS begint 18.30 uur, Ubisoft begint 22.00 uur. Voor zover dat ik weet ;)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_127174369
Kinect kan gewoon uit. :) Van wie de quote is, is alleen niet duidelijk. Van pu.nl....

KINECT 2.0 TOCH UITSCHAKELBAAR
Moord en brand! Privacyschending! Houd de dief! Het bericht dat de nieuwe Kinect op de Xbox One niet uit te schakelen zou zijn, viel niet bij iedereen in goede aarde. Waarschijnlijk zijn er toch meer malloten die 's avonds de gordijnen dichtdoen en met hun piemel luchtgitaar spelen op de melodie van YMCA dan de Wacht dacht. Want serieus, wat boeit het nou of dat ding wel of niet aanstaat? Heb je iets te verbergen? Bang voor inbrekers die eerst de servers van Microsoft hacken, dan zien dat je huiskamer vol staat met zakken goud en kernkoppen (yeah right) en vervolgens een retourtje Schiphol pakken om je goudvis te jatten?

Tja, kennelijk is het toch een dingetje, dat hele privacy-gedoe. Alle doemdenkers kunnen nu echter opgelucht ademhalen: Microsoft heeft laten weten dat Kinect 2.0 wél kan worden uitgeschakeld! Kijk, hier zeggen ze het:

"YES, YOU CAN TURN THE SYSTEM COMPLETELY OFF. THIS WOULD USE NO POWER AND TURN EVERYTHING OFF. WE’LL SHARE MORE DETAILS ABOUT HOW IT ALL WORKS LATER."
pi_127174483
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 21:32 schreef CaasS het volgende:
Kinect kan gewoon uit. :) Van wie de quote is, is alleen niet duidelijk. Van pu.nl....

KINECT 2.0 TOCH UITSCHAKELBAAR
Moord en brand! Privacyschending! Houd de dief! Het bericht dat de nieuwe Kinect op de Xbox One niet uit te schakelen zou zijn, viel niet bij iedereen in goede aarde. Waarschijnlijk zijn er toch meer malloten die 's avonds de gordijnen dichtdoen en met hun piemel luchtgitaar spelen op de melodie van YMCA dan de Wacht dacht. Want serieus, wat boeit het nou of dat ding wel of niet aanstaat? Heb je iets te verbergen? Bang voor inbrekers die eerst de servers van Microsoft hacken, dan zien dat je huiskamer vol staat met zakken goud en kernkoppen (yeah right) en vervolgens een retourtje Schiphol pakken om je goudvis te jatten?

Tja, kennelijk is het toch een dingetje, dat hele privacy-gedoe. Alle doemdenkers kunnen nu echter opgelucht ademhalen: Microsoft heeft laten weten dat Kinect 2.0 wél kan worden uitgeschakeld! Kijk, hier zeggen ze het:

"YES, YOU CAN TURN THE SYSTEM COMPLETELY OFF. THIS WOULD USE NO POWER AND TURN EVERYTHING OFF. WE’LL SHARE MORE DETAILS ABOUT HOW IT ALL WORKS LATER."
Volgens mij bedoelen ze dat je gewoon de stekker eruit moet halen dan. :')
  woensdag 29 mei 2013 @ 21:34:01 #174
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_127174498
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 21:32 schreef CaasS het volgende:
Kinect kan gewoon uit. :) Van wie de quote is, is alleen niet duidelijk. Van pu.nl....

KINECT 2.0 TOCH UITSCHAKELBAAR
Moord en brand! Privacyschending! Houd de dief! Het bericht dat de nieuwe Kinect op de Xbox One niet uit te schakelen zou zijn, viel niet bij iedereen in goede aarde. Waarschijnlijk zijn er toch meer malloten die 's avonds de gordijnen dichtdoen en met hun piemel luchtgitaar spelen op de melodie van YMCA dan de Wacht dacht. Want serieus, wat boeit het nou of dat ding wel of niet aanstaat? Heb je iets te verbergen? Bang voor inbrekers die eerst de servers van Microsoft hacken, dan zien dat je huiskamer vol staat met zakken goud en kernkoppen (yeah right) en vervolgens een retourtje Schiphol pakken om je goudvis te jatten?

Tja, kennelijk is het toch een dingetje, dat hele privacy-gedoe. Alle doemdenkers kunnen nu echter opgelucht ademhalen: Microsoft heeft laten weten dat Kinect 2.0 wél kan worden uitgeschakeld! Kijk, hier zeggen ze het:

"YES, YOU CAN TURN THE SYSTEM COMPLETELY OFF. THIS WOULD USE NO POWER AND TURN EVERYTHING OFF. WE’LL SHARE MORE DETAILS ABOUT HOW IT ALL WORKS LATER."
Stekker eruit ja. Dan hoef je ook niet ALTIJD ONLINE te zijn! Tweedehands games doen het dan overigens helemaal niet ;(

Non-nieuws dus :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_127174834
quote:
19s.gif Op woensdag 29 mei 2013 21:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

MS begint 18.30 uur, Ubisoft begint 22.00 uur. Voor zover dat ik weet ;)
:o
pi_127175132
quote:
19s.gif Op woensdag 29 mei 2013 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Stekker eruit ja. Dan hoef je ook niet ALTIJD ONLINE te zijn! Tweedehands games doen het dan overigens helemaal niet ;(

Non-nieuws dus :')
Niet helemaal, maar ik dacht even dat je Kinect uit kon zetten en er een powerbutton op zit om hem (zonder Kinect te hoeven gebruiken) aan kan zetten en alles met controller te doen. Zo is het idd een beetje non nieuws.

It's useful to know that Xbox One users can turn off the console and its sensor all at once without having to, say, unplug the machine. But it's still hard to tell how watchful the Kinect will be during gaming and other uses of the console.

Microsoft: "We are designing the new Kinect with simple, easy methods to customize privacy settings."

Met die bakken kritiek passen ze het ook wel aan, ze moeten wel. Zullen ze op de E3 wel het een en ander over te melden hebben.
  woensdag 29 mei 2013 @ 22:09:29 #177
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_127176925
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 16:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, en dat kan je niet met een programmatje van 0 euro controleren :').
Hoeveel mensen, waaronder ik, hebben niet pas zo'n hippe Samaung tv gekocht waar een webcam op zit. Nu gebruik ik de handbediening (ofzo) niet en speel ik geen spelletjes op dat ding maar die kan nu ook constant beelden verzenden. Tjah.. Als die spleetogen een op de bankhangende whiteboy willen zien, prima.
pi_127177300
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2013 22:09 schreef Keltie het volgende:

[..]

Hoeveel mensen, waaronder ik, hebben niet pas zo'n hippe Samaung tv gekocht waar een webcam op zit. Nu gebruik ik de handbediening (ofzo) niet en speel ik geen spelletjes op dat ding maar die kan nu ook constant beelden verzenden. Tjah.. Als die spleetogen een op de bankhangende whiteboy willen zien, prima.
Sowieso...als je je dan toch druk maakt om je privacy ga je dan druk maken om iets anders dan een niet verplicht stuk entertainment.
  woensdag 29 mei 2013 @ 22:15:23 #179
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_127177363
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:18 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dus omdat iets kan moet je het vooral niet gebruiken? Man, ga terug naar je Atari 2600 :')
Was anders best heel blij dat ik de touchscreens van de Vita uit kon zetten in Fifa :)
  woensdag 29 mei 2013 @ 22:20:37 #180
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_127177820
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 19:33 schreef Jungle_Jim het volgende:
hoop dat ze helemaal terugkrabbelen op dat 2e hands gebeuren
Het zou mij werkelijk waar aan m'n reet roesten. Gewoon selectiever games kopen.. Games die ik heb verkocht en gekocht waren bijna altijd twijfelgevalletjes dus dat scheelt dan weer..
  woensdag 29 mei 2013 @ 22:24:46 #181
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_127178151
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 22:14 schreef CaasS het volgende:

[..]

Sowieso...als je je dan toch druk maakt om je privacy ga je dan druk maken om iets anders dan een niet verplicht stuk entertainment.
Ook dat :') Kinect kost je privacy, PS4 gooit het op social media shizzle.. Wat nu al veelgebruikt is.
  woensdag 29 mei 2013 @ 23:07:11 #182
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127181581
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2013 22:15 schreef Keltie het volgende:

[..]

Was anders best heel blij dat ik de touchscreens van de Vita uit kon zetten in Fifa :)
Appels/peren. Het is niet dat die kinect je controller vervangt in de meeste spellen straks, maar een aanvulling wordt. Om muurtjes heen kijken door je romp te bewegen, rondkijken in racers, middels gebaren teammaten aansturen in Rainbow Six, ik noem maar wat.

springen en dansen was het enige wat specifiek voor de kinect werd gemaakt en die reputatie blijkt nogal hardnekkig.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 29 mei 2013 @ 23:36:21 #183
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_127183996
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 19:33 schreef Jungle_Jim het volgende:
hoop dat ze helemaal terugkrabbelen op dat 2e hands gebeuren
Voor mij maakt het eerlijk gezegd geen kut uit... Koop geen tweedehands games, verkoop ze niet en leen ook niks van anderen. Heel af en toe leen ik games uit, dus ja... dat wordt kut voor die gasten :') :P
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
  woensdag 29 mei 2013 @ 23:37:48 #184
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_127184118
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 18:38 schreef Rogan het volgende:

[..]

Dat zou ik vrij bizar en kut vinden.

Zelf ben ik nogal zuinig op mijn apparatuur, maar stel dat je Kinect niet meer goed werkt of er geen connectie meer tussen beide apparaten is door een interne storing.

Ik werkelijk niet geloven dat ze het op die manier op de markt gaan brengen.
Oud nieuws toch!
Je hebt die kinect nodig (of iig de microfoon) om tegen je xbox aan kletsen en hem met voice commands aan te zetten.
  woensdag 29 mei 2013 @ 23:45:39 #185
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_127184763
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 23:37 schreef peleetje het volgende:

[..]

Oud nieuws toch!
Je hebt die kinect nodig (of iig de microfoon) om tegen je xbox aan kletsen en hem met voice commands aan te zetten.
MS is gewoon heel dom bezig. Always on DRM, verplicht Kinect. Ze hebben wel gelijk dat m'n 360 ook altijd verbinding heeft met het internet, maar het gaat om het feit dat je iets voor de consument bepaald... Heel dom, vooral om dan als een of ander figuur 'Deal with it' gaat tweeten. Daar win je de sympathie van je doelgroep niet mee.
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
pi_127185418
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2013 23:45 schreef _NZT_ het volgende:

[..]

MS is gewoon heel dom bezig. Always on DRM, verplicht Kinect. Ze hebben wel gelijk dat m'n 360 ook altijd verbinding heeft met het internet, maar het gaat om het feit dat je iets voor de consument bepaald... Heel dom, vooral om dan als een of ander figuur 'Deal with it' gaat tweeten. Daar win je de sympathie van je doelgroep niet mee.
Die verplichting van internet zal vooral uitmaken wanneer je de X1 mee wilt nemen op vakantie of op andere plekken waar niet altijd internet voor handen is.
  woensdag 29 mei 2013 @ 23:59:18 #187
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127185729
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2013 23:45 schreef _NZT_ het volgende:

[..]

MS is gewoon heel dom bezig. Always on DRM, verplicht Kinect. Ze hebben wel gelijk dat m'n 360 ook altijd verbinding heeft met het internet, maar het gaat om het feit dat je iets voor de consument bepaald... Heel dom, vooral om dan als een of ander figuur 'Deal with it' gaat tweeten. Daar win je de sympathie van je doelgroep niet mee.
Vooral dom dat ze niet concreet uitleggen wat ze willen doen maar de ene keer het een roepen en de andere keer het ander. Vooral omdat het nogal negatieve reputatie opbouwt...

quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 23:55 schreef portie het volgende:

[..]

Die verplichting van internet zal vooral uitmaken wanneer je de X1 mee wilt nemen op vakantie of op andere plekken waar niet altijd internet voor handen is.
Of verhuist en bij gebrek aan online mogelijkheden SP wil gaan spelen...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 29 mei 2013 @ 23:59:35 #188
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_127185751
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2013 23:45 schreef _NZT_ het volgende:

[..]

MS is gewoon heel dom bezig. Always on DRM, verplicht Kinect. Ze hebben wel gelijk dat m'n 360 ook altijd verbinding heeft met het internet, maar het gaat om het feit dat je iets voor de consument bepaald... Heel dom, vooral om dan als een of ander figuur 'Deal with it' gaat tweeten. Daar win je de sympathie van je doelgroep niet mee.
Klantvriendelijk is het allerminst.

Wat dat betreft vind ik de presentatie en reactie van Sony een stuk beter.
pi_127186982
Mensen die zeiken over privacy maar wel Google gebruiken die juist alles van je weten :')
  donderdag 30 mei 2013 @ 00:33:32 #190
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127187294
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 00:25 schreef MolFan het volgende:
Mensen die zeiken over privacy maar wel Google gebruiken die juist alles van je weten :')
Google, MS, FB, Apple, AH, je bank, je overheid, je providers...

Privacy kent zijn grenzen, het is meer dat die cam dus ook mee zou kunnen luisteren/kijken in slaapmodus, en dat is wat veel mensen zorgen baart.

Mij kan het geen hol schelen als een MS-medewerker mij in mijn ondergoed voorbij de TV ziet lopen iig...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_127187472
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 00:33 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Google, MS, FB, Apple, AH, je bank, je overheid, je providers...

Privacy kent zijn grenzen, het is meer dat die cam dus ook mee zou kunnen luisteren/kijken in slaapmodus, en dat is wat veel mensen zorgen baart.

Mij kan het geen hol schelen als een MS-medewerker mij in mijn ondergoed voorbij de TV ziet lopen iig...
Google kan je codes zien die je intoetst bij het internetbankieren, tja als ze er niks mee doen prima toch? Google ziet alles wat je in Chrome doet, ook je iDEAL etc vergeet dat niet.
pi_127187697
quote:
19s.gif Op woensdag 29 mei 2013 21:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

MS begint 18.30 uur, Ubisoft begint 22.00 uur. Voor zover dat ik weet ;)
Klopt, en om 19:00 Apple.
pi_127187771
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 21:33 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelen ze dat je gewoon de stekker eruit moet halen dan. :')
"Yeah... you can turn Kinect off," says some Microsoft executive. "How, exactly?" asks the reporter. "You can just unplug it from your wall socket. And boom! Kinect is turned off."

The executive continues, "it is really an elegant and simple design." "Everybody knows how to unplug a device. It's like an universal language," the executive concludes who went on to praise it's 'industry-leading' and 'innovative' sometimes-online [once each 24 hours Xbox One must be connected to the internet - editor] system.

----
Ik zie 't al helemaal voor me :9
  donderdag 30 mei 2013 @ 00:58:10 #194
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127188132
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 00:37 schreef MolFan het volgende:

[..]

Google kan je codes zien die je intoetst bij het internetbankieren, tja als ze er niks mee doen prima toch? Google ziet alles wat je in Chrome doet, ook je iDEAL etc vergeet dat niet.
Nee, dat zien ze niet. Net zo min als IE dat ziet of firefox :')

Als je begint te ratelen, doe het dan goed.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_127189125
quote:
New Kinect to be used for naming and shaming

Unnamed sources have revealed that the Xbox One could use Kinect to name and shame owners who use pirated games. The exact details are unknown as of this moment but the source said that upon detecting a pirated copy the console will enable Kinect to capture embarrassing footage of the owner in his underwear. This would then be uploaded straight to a website that will be registered later this year. Asked whether Microsoft would have to blur out the faces of those users the response was that all legal aspects will be covered in the EULA.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 30 mei 2013 @ 06:55:17 #196
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127190495
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 19:01 schreef Dutchguy het volgende:
Er gaat wel erg veel 'macht' van de consument naar de manifacturer als alles is zoals we nu aannemen zoals het is.
Want? Vroeger moest je elke generatie de vorige bewaren om oude games te spelen, werden ook innovaties aan je verkocht. Enige wat gewoon eng is, is dat het apparaat meeluistert (en waarschijnlijk pas KAN kijken als je hem aanzet), maar dit staat dan niet automagisch verbonden met een afluistercentrale zeg :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 30 mei 2013 @ 07:06:51 #197
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_127190548
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 00:58 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Nee, dat zien ze niet. Net zo min als IE dat ziet of firefox :')

Als je begint te ratelen, doe het dan goed.
Niet weten dat Google en de AIVD continu je scherm capturen :')
#YOLO
pi_127191292
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 06:55 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Want? Vroeger moest je elke generatie de vorige bewaren om oude games te spelen, werden ook innovaties aan je verkocht. Enige wat gewoon eng is, is dat het apparaat meeluistert (en waarschijnlijk pas KAN kijken als je hem aanzet), maar dit staat dan niet automagisch verbonden met een afluistercentrale zeg :')
Sommige mensen trekken het wel heel ver door ja. Bij elke innovatie eerst verzinnen voor welke slechte dingen het gebruikt kan worden. Als we allemaal zo hadden geredeneerd dan woonden we nu nog in lemen hutjes.

Natuurlijk is privacy een issue en ik ben echt niet zo naïef dat ik alles maar aan iedereen toevertrouw. Maar dat die camera opnames zou maken van wat ik in mijn huis doe...Dat gaat me toch iets te ver om zomaar aan te nemen :')
  donderdag 30 mei 2013 @ 09:09:20 #199
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_127191785
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2013 07:06 schreef maxburger het volgende:

[..]

Niet weten dat Google en de AIVD continu je scherm capturen :')
Je vergeet de CIA, FBI, Mossad en FSB nog! :')

Kom op zeg, je kunt ook overdrijven. Genoeg privacy-freaks die checken of je browser geen informatie verstuurd aan mensen die er niks mee te maken hebben. Je hebt meer kans dat je deel uit maakt van een botnet dan dat Google, Mozilla of MS informatie van je steelt.

En ook voor Kinect zal gelden dat MS zich gewoon aan de privacy-wetgeving gaat houden, want als ze het niet doen, krijgen ze overheden achter zich aan met dikke boetes. Dat verdienen ze echt niet terug met foto's van jou met je hand in je onderbroek, hoor :P.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 23:37 schreef peleetje het volgende:

[..]

Oud nieuws toch!
Je hebt die kinect nodig (of iig de microfoon) om tegen je xbox aan kletsen en hem met voice commands aan te zetten.
Nee dus, er zit een power knop op de xbox waarmee je hem aan en uit kunt zetten. Dat is juist waar dat hele artikel eerder in dit topic over ging.
pi_127191937
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 00:44 schreef WSquater het volgende:

[..]

Klopt, en om 19:00 Apple.
Hmm, als de persconferentie van MS dus niet interessant is ga ik ondertussen daar kijken naar Apple :D Over de wifi van Microsoft, dat zal ze leren persconferenties te vernaggelen :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_127192087
quote:
7s.gif Op donderdag 30 mei 2013 09:17 schreef Pheno het volgende:
de persconferentie van MS dus niet interessant is ga ik ondertussen daar kijken naar Apple :D Over de wifi van Microsoft, dat zal ze leren persconferenties te vernaggelen
Ze houden je in de gaten via een kinect en sluiten je wifi af als je niet op let.
pi_127192254
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 09:23 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ze houden je in de gaten via een kinect en sluiten je wifi af als je niet op let.
De wifi gaat niet eens werken, zoals elk jaar gaat de hele zaal het proberen en liggen er drie routers oververhit te zijn. Prachtig initiatief die ze net zo goed niet kunnen doen, want het heeft echt geen enkele zin.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_127192515
quote:
7s.gif Op donderdag 30 mei 2013 09:29 schreef Pheno het volgende:
De wifi gaat niet eens werken, zoals elk jaar gaat de hele zaal het proberen en liggen er drie routers oververhit te zijn. Prachtig initiatief die ze net zo goed niet kunnen doen, want het heeft echt geen enke
Slechte infra. Ik ben een aantal keer bij MS bijeenkomsten geweest met een aardig groot publiek en daar kan je in elke zaal op elk moment zonder problemen Wifi gebruiken.
pi_127193054
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 09:38 schreef Godtje het volgende:

[..]

Slechte infra. Ik ben een aantal keer bij MS bijeenkomsten geweest met een aardig groot publiek en daar kan je in elke zaal op elk moment zonder problemen Wifi gebruiken.
Zou kunnen, we hebben het hier over een paar duizend man (even een schatting).
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_127193088
quote:
7s.gif Op donderdag 30 mei 2013 09:54 schreef Pheno het volgende:
Zou kunnen, we hebben het hier over een paar duizend man (even een schatting).
Daar had ik het ook over. Over een paar duizend man tegelijk.
pi_127193106
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 09:55 schreef Godtje het volgende:

[..]

Daar had ik het ook over. Over een paar duizend man tegelijk.
Dan moet de Xbox-divisie eens gaan praten met die van Software of zo, want het is al jaren zo bagger :D
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 30 mei 2013 @ 10:03:18 #207
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_127193322
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 09:38 schreef Godtje het volgende:

[..]

Slechte infra. Ik ben een aantal keer bij MS bijeenkomsten geweest met een aardig groot publiek en daar kan je in elke zaal op elk moment zonder problemen Wifi gebruiken.
Maar in hoeverre is het waar dat wifi nooit bedoeld is geweest voor zoveel apparaten tegelijk. Ik ben nu op het werk en weet zo 123 niet waar ik het las/hoorde. Sorry
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_127193618
quote:
3s.gif Op donderdag 30 mei 2013 10:03 schreef Pettigrew81 het volgende:
Maar in hoeverre is het waar dat wifi nooit bedoeld is geweest voor zoveel apparaten tegelijk. Ik ben nu op het werk en weet zo 123 niet waar ik het las/hoorde. Sorry
Niks van waar uiteraard. Het kan nooit een doel zijn geweest om dat niet aan te kunnen.
Dat er in het begin technische beperkingen waren wil nog niet zeggen dat het niet de bedoeling was. Dat zou duiden op een doelbewust design dat er weinig machines op moeten kunnen.

Voortschrijdende technische mogelijkheden.
pi_127193913
We will kill Sony at E3

Vertaald IGN Spanje artikel waarin Craig Davidson, Director of Global Marketing van MS, aangeeft dat de One de wereld gaat verrassen op de E3, en Sony gaat ''killen''. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 30 mei 2013 @ 10:26:56 #210
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127194014
quote:
10s.gif Op donderdag 30 mei 2013 10:24 schreef PBateman1978 het volgende:
We will kill Sony at E3

Vertaald IGN Spanje artikel waarin Craig Davidson, Director of Global Marketing van MS, aangeeft dat de One de wereld gaat verrassen op de E3, en Sony gaat ''killen''. :P
Nou, dat zal ook wel weer loslopen natuurlijk :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 30 mei 2013 @ 10:30:31 #211
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127194140
Wel cool dat ik met de PS4 nu alle spellen ook op mijn Vita kan spelen. Maar das offtopic hier :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_127194495
quote:
10s.gif Op donderdag 30 mei 2013 10:24 schreef PBateman1978 het volgende:
We will kill Sony at E3

Vertaald IGN Spanje artikel waarin Craig Davidson, Director of Global Marketing van MS, aangeeft dat de One de wereld gaat verrassen op de E3, en Sony gaat ''killen''. :P
Fanboy-like reactie van die gast. De meeste titels zijn multiplatform. Dan moet je met wel een hele vette exclusive-regen gaan komen om ze volledig weg te vagen. Dat zie ik niet gebeuren :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_127194562
quote:
7s.gif Op donderdag 30 mei 2013 10:41 schreef Pheno het volgende:

[..]

Fanboy-like reactie van die gast. De meeste titels zijn multiplatform. Dan moet je met wel een hele vette exclusive-regen gaan komen om ze volledig weg te vagen. Dat zie ik niet gebeuren :P
Ik kan me voorstellen dat de director of global marketing een Xbox fanboy is ja. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_127194621
quote:
10s.gif Op donderdag 30 mei 2013 10:43 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat de director of global marketing een Xbox fanboy is ja. :P
Hij mag ook wat realistischer zijn, anders snap ik wel dat Microsoft wat aan het treurneuzen is met hun ideeën over Kinect en zo :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_127194646
quote:
7s.gif Op donderdag 30 mei 2013 10:45 schreef Pheno het volgende:

[..]

Hij mag ook wat realistischer zijn, anders snap ik wel dat Microsoft wat aan het treurneuzen is met hun ideeën over Kinect en zo :P
Nog een kleine 2 weken en we gaan 't allemaal meemaken. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_127194681
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 10:45 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nog een kleine 2 weken en we gaan 't allemaal meemaken. :)
Klopt. Ik heb iig wel afspraken voor een zooi next-gen, dus ben benieuwd.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_127194760
quote:
7s.gif Op donderdag 30 mei 2013 10:46 schreef Pheno het volgende:

[..]

Klopt. Ik heb iig wel afspraken voor een zooi next-gen, dus ben benieuwd.
Ah je slaat de Wii U dus over! ^O^
pi_127195169
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 06:55 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Want? Vroeger moest je elke generatie de vorige bewaren om oude games te spelen, werden ook innovaties aan je verkocht. Enige wat gewoon eng is, is dat het apparaat meeluistert (en waarschijnlijk pas KAN kijken als je hem aanzet), maar dit staat dan niet automagisch verbonden met een afluistercentrale zeg :')
DRM (als het waar is).
Een Xbox die niet functioneert als je Kinect niet inschakelt.
Een mic die 24/7 naar je luistert voor commando's. Ook niet te omzeilen.
Met internet verbonden moeten zijn ook al is het maar 1x per dag.

Het zijn behoorlijk wat verschuivingen van de consument naar de manufacturer. Nou kun je wel je schouders ophalen, maar dat er discussie over ontstaat of we dit eigenlijk wel willen vind ik veel gezonder.
  donderdag 30 mei 2013 @ 11:04:06 #219
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127195216
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 11:02 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

DRM (als het waar is).
Een Xbox die niet functioneert als je Kinect niet inschakelt.
Een mic die 24/7 naar je luistert voor commando's. Ook niet te omzeilen.
Met internet verbonden moeten zijn ook al is het maar 1x per dag.

Het zijn behoorlijk wat verschuivingen van de consument naar de manufacturer. Nou kun je wel je schouders ophalen, maar dat er discussie over ontstaat of we dit eigenlijk wel willen vind ik veel gezonder.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_127195246
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 11:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:')
  donderdag 30 mei 2013 @ 11:06:35 #221
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127195320
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 11:04 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

:')
Ja, wat? Dan zet je hem toch gewoon lekker uit? Echt in het ergste geval trek je de stekker eruit.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_127195383
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 11:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, wat? Dan zet je hem toch gewoon lekker uit? Echt in het ergste geval trek je de stekker eruit.
Of nog beter, je koopt 'm gewoon niet.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 30 mei 2013 @ 11:10:07 #223
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127195452
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 11:08 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Of nog beter, je koopt 'm gewoon niet.
ja, dat kan ook gewoon natuurlijk. het is een luxeproduct pur sang.

Maar goed, de 5% zure sloten doen hun zegje wel weer nu, de rest wacht af, daarna kopen de andere mensen het ding en vervolgens de zeikerds ook wel weer.

Xbox, xbox360, xbox ONE,, xbox TWO, repeat :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_127195456
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 11:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, wat? Dan zet je hem toch gewoon lekker uit? Echt in het ergste geval trek je de stekker eruit.
Ik koop een Xbox om hem uit te zetten. :')
Het gaat er mij om dat MS zaken doorvoert waarbij de machtspositie eerst bij de consument lag en die overneemt tijdens het gamen maar ook buiten het gamen om. Ook als je de stekker er uit trekt verandert dat die situatie niet.
Trouwens genoeg instanties die aan de bel trekken incl. de Duitse privacywaakhond.
  donderdag 30 mei 2013 @ 11:12:26 #225
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127195525
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 11:10 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ik koop een Xbox om hem uit te zetten. :')
Het gaat er mij om dat MS zaken doorvoert waarbij de machtspositie eerst bij de consument lag en die overneemt tijdens het gamen maar ook buiten het gamen om. Ook als je de stekker er uit trekt verandert dat die situatie niet.
De machtspositie nog wel, gamen is wel van levensbelang geloof ik he?

Je koopt een xbox om te gamen, en dat kan ermee. En als je niet wil gamen, kan je hem gewoon uitzetten, nou nou, MS heeft wel de wereldmacht in handen opeens.

Waarom maken mensen overal zo'n overtrokken drama van? het is een stukje consumentenelectronica, geen ICBM-lanceringsplatform :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_127195545
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 11:08 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Of nog beter, je koopt 'm gewoon niet.
Ik denk dat Microsoft niet dom is. Ws. zetten ze hoog in en zullen ze op E3 met een aantal dingen terugkrabbelen. Pas dan overweeg ik een Xbox One. Of een PS4.
  donderdag 30 mei 2013 @ 11:13:51 #227
8369 speknek
Another day another slay
pi_127195575
Ik verwacht op de E3 heel veel targetrenders van wat de secret power of the cloud (niet) mogelijk gaat maken op de Xbox one.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_127195585
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 11:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

De machtspositie nog wel, gamen is wel van levensbelang geloof ik he?

Je koopt een xbox om te gamen, en dat kan ermee. En als je niet wil gamen, kan je hem gewoon uitzetten, nou nou, MS heeft wel de wereldmacht in handen opeens.

Waarom maken mensen overal zo'n overtrokken drama van? het is een stukje consumentenelectronica, geen ICBM-lanceringsplatform :').
Omdat het binnen de gamewereld wel degelijk een grote verandering is. Mag je daar dan niets over zeggen en geen mening over hebben? Of een grote verandering je aanstaat of niet?

Overigens ga ik gewoon E3 kijken en hoop ik dat veel zaken optioneel worden.
  donderdag 30 mei 2013 @ 11:17:02 #229
114651 Active_Topics
Active Topics
pi_127195709
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 11:14 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Omdat het binnen de gamewereld wel degelijk een grote verandering is. Mag je daar dan niets over zeggen en geen mening over hebben? Of een grote verandering je aanstaat of niet?
Dit. Heatwave slaat een beetje door in het constant afdoen van argumenten in het nadeel van de Xbox one als puberaal gezeik of aluhoedjes. :')
Active Topics
pi_127195897
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 11:17 schreef Active_Topics het volgende:

[..]

Dit. Heatwave slaat een beetje door in het constant afdoen van argumenten in het nadeel van de Xbox one als puberaal gezeik of aluhoedjes. :')
Het gaat me niet om Heatwave of wie dan ook hoor en ik probeer heus de voorpret van E3 niet te verpesten of zo. Ik ben ook benieuwd waar Microsoft mee komt en ga ook E3 volgen, maar bepaalde dingen staan mij en anderen niet aan. Daar moet natuurlijk ruimte voor zijn, net zo goed als dat ws. de grote meerderheid er geen moeite mee heeft en ws. blind een Xbox One in huis haalt.
  donderdag 30 mei 2013 @ 11:22:02 #231
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127195933
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 11:14 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Omdat het binnen de gamewereld wel degelijk een grote verandering is. Mag je daar dan niets over zeggen en geen mening over hebben? Of een grote verandering je aanstaat of niet?

Overigens ga ik gewoon E3 kijken en hoop ik dat veel zaken optioneel worden.
natuurlijk mag dat, maar het slaat zo enorm ver door aan de hand van geruchten, want dat zijn het geruchten.

Waarom gaan mensen er nou van uit de MS de hele gamewereld tegen zich wil hebben ipv een miljard xboxen verkopen?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_127196124
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 11:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

natuurlijk mag dat, maar het slaat zo enorm ver door aan de hand van geruchten, want dat zijn het geruchten.

Waarom gaan mensen er nou van uit de MS de hele gamewereld tegen zich wil hebben ipv een miljard xboxen verkopen?
Het zijn inderdaad geruchten maar wel geruchten op basis van die Microsoft conference en de info die MS ons gegeven heeft. Microsoft en Sony wilden alvast wat laten zien maar niet alles. Ze willen volgens mij ook speculatie maar die kan natuurlijk beide kanten op slaan.
Hoort ook een beetje bij E3 vind ik, en het kan natuurlijk niet allemaal altijd positief zijn. Ik geef toe dat MS wel veel gezeik over zich heen heeft gehad maar meer om DRM dan Kinect. Maar goed, we zullen wel zien wat er echt allemaal van uit komt. Hopelijk ook veel goeie games.
  donderdag 30 mei 2013 @ 11:30:10 #233
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127196225
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 11:27 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Het zijn inderdaad geruchten maar wel geruchten op basis van die Microsoft conference en de info die MS ons gegeven heeft. Microsoft en Sony wilden alvast wat laten zien maar niet alles. Ze willen volgens mij ook speculatie maar die kan natuurlijk beide kanten op slaan.
Hoort ook een beetje bij E3 vind ik, en het kan natuurlijk niet allemaal altijd positief zijn. Ik geef toe dat MS wel veel gezeik over zich heen heeft gehad maar meer om DRM dan Kinect. Maar goed, we zullen wel zien wat er echt allemaal van uit komt. Hopelijk ook veel goeie games.
ja, daar hoop ik uiteraard ook gewoon op, ook voor de PS4. Ik heb al jaren allebei gewoon, en verwacht dat deze generatie ook weer zo zal zijn.

Ik geef toch ik ben hier soms wat 'fel" maar ik vind dit soort topics gewoon vooral bedoeld om het over wat er met een apparaat kan, wat voor games er komen. En niet voor ellenlang, oeverloos gezwam over hoe MS je in de gaten gaat houden in je onderbroek. Dat is echt iets voor BNW.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 30 mei 2013 @ 11:30:27 #234
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_127196236
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 11:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

natuurlijk mag dat, maar het slaat zo enorm ver door aan de hand van geruchten, want dat zijn het geruchten.

Waarom gaan mensen er nou van uit de MS de hele gamewereld tegen zich wil hebben ipv een miljard xboxen verkopen?
Niemand gaat er vanuit dat MS de gamewereld tegen zich wel hebben. Maar de manier waarop MS omgaat met de geruchten, de tegenstrijdige berichten van MS medewerkers, alle negatieve berichten omtrent DRM, Kinect; zijn geen zaken waar MS hoog op scoort qua klantvriendelijkheid.
pi_127196332
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 11:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ja, daar hoop ik uiteraard ook gewoon op, ook voor de PS4. Ik heb al jaren allebei gewoon, en verwacht dat deze generatie ook weer zo zal zijn.

Ik geef toch ik ben hier soms wat 'fel" maar ik vind dit soort topics gewoon vooral bedoeld om het over wat er met een apparaat kan, wat voor games er komen. En niet voor ellenlang, oeverloos gezwam over hoe MS je in de gaten gaat houden in je onderbroek. Dat is echt iets voor BNW.
Ik kan ook fel zijn, soms ook wel spijt van. Maar goed, ondanks mijn reserves, geniet ik gewoon van E3 net als altijd denk ik.
Het wordt in ieder geval een super E3. Kan bijna niet anders met 2 consolelaunches. :)
  donderdag 30 mei 2013 @ 11:35:54 #236
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127196424
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 11:33 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ik kan ook fel zijn, soms ook wel spijt van. Maar goed, ondanks mijn reserves, geniet ik gewoon van E3 net als altijd denk ik.
Het wordt in ieder geval een super E3. Kan bijna niet anders met 2 consolelaunches. :)
Oh, ik heb nergens spijt van, kan mij het nou schelen wat een zooi complot-freaks van me vinden :P.

Ik kijk er ook wel naar uit, en ik ben blijkbaar de enige die te tech-demo van de ONE indrukwekkend vond. Uiteraard wacht ik ook gewoon af of het allemaal zo soepel gaat in het echt, maar ben niet zo'n zure muts dat ik er maar vanuit ga dat het allemaal kut werkt.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_127196550
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 11:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Oh, ik heb nergens spijt van, kan mij het nou schelen wat een zooi complot-freaks van me vinden :P.

Ik kijk er ook wel naar uit, en ik ben blijkbaar de enige die te tech-demo van de ONE indrukwekkend vond. Uiteraard wacht ik ook gewoon af of het allemaal zo soepel gaat in het echt, maar ben niet zo'n zure muts dat ik er maar vanuit ga dat het allemaal kut werkt.
Hij had een clicker in zijn broek!!111 :6 :P

Het zag er technisch idd. behoorlijk gelikt uit, dat is absoluut zo. Of de gamer er iets in ziet, we gaan het zien.
  donderdag 30 mei 2013 @ 11:40:56 #238
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127196621
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 11:39 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Hij had een clicker in zijn broek!!111 :6 :P

Het zag er technisch idd. behoorlijk gelikt uit, dat is absoluut zo. Of de gamer er iets in ziet, we gaan het zien.
Nou ja, zou natuurlijk best kunnen, maar dat merken we dan wel in de praktijk ;).

Voor "de gamer" maakt het toch allemaal niet zoveel uit wat hij naast gamen ook nog kan? De 360 kan ook als mediacentre dienen, hoor je niemand over.

Ik kan me voorstellen dat mensen meer games hadden verwacht ipv de techdemo, maar om dan maar meteen uit te gaan dat er geen games komen is gewoon onzinnig.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_127196847
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 11:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou ja, zou natuurlijk best kunnen, maar dat merken we dan wel in de praktijk ;).

Voor "de gamer" maakt het toch allemaal niet zoveel uit wat hij naast gamen ook nog kan? De 360 kan ook als mediacentre dienen, hoor je niemand over.

Ik kan me voorstellen dat mensen meer games hadden verwacht ipv de techdemo, maar om dan maar meteen uit te gaan dat er geen games komen is gewoon onzinnig.
Er komen zat games, daar ben ik ook niet bang voor. Maar ik vind het interessant om straks te zien hoe Microsoft de Xbox One in de markt gaan zetten en of hij gaat verkopen, of hij aanslaat bij het publiek.
Maar goed, dat geldt voor PS4 ook en eigenlijk weten we daar ook bijna niets van nog.
  donderdag 30 mei 2013 @ 11:48:14 #240
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127196947
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 11:46 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Er komen zat games, daar ben ik ook niet bang voor. Maar ik vind het interessant om straks te zien hoe Microsoft de Xbox One in de markt gaan zetten en of hij gaat verkopen, of hij aanslaat bij het publiek.
Maar goed, dat geldt voor PS4 ook en eigenlijk weten we daar ook bijna niets van nog.
Xbox is een enorm sterk merk, zeker in de VS. Een nieuwe gaat volgens mij gewoon prima verkopen. net als Playstation trouwens hoor.

Mij verbaast het gewoon dat als MS naast gamen meer aan gaat bieden mensen er klakkeloos vanuit gaat dat gamen op de 2de plek komt. Zeker voordat er ook maar iemand buiten MS om het ding heeft gezien.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:04:05 #241
400505 Seikcid
Since 1922
pi_127197579
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 11:17 schreef Active_Topics het volgende:

[..]

Dit. Heatwave slaat een beetje door in het constant afdoen van argumenten in het nadeel van de Xbox one als puberaal gezeik of aluhoedjes. :')
Je mag alleen roepen hoe geweldig het allemaal wel niet is, dat weet je ondertussen toch wel. :')
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:05:17 #242
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127197629
quote:
14s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:04 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Je mag alleen roepen hoe geweldig het allemaal wel niet is, dat weet je ondertussen toch wel. :')
Lul niet. Maar 1000 keer herhalen dat MS je in je blote reet naar de CIA gaat doorsturen is bloedirritant.

het is een console, praat dan over de console en hou je conpiracycrap in BNW.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_127197634
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 11:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Xbox is een enorm sterk merk, zeker in de VS. Een nieuwe gaat volgens mij gewoon prima verkopen. net als Playstation trouwens hoor.

Mij verbaast het gewoon dat als MS naast gamen meer aan gaat bieden mensen er klakkeloos vanuit gaat dat gamen op de 2de plek komt. Zeker voordat er ook maar iemand buiten MS om het ding heeft gezien.
De gedachte vind ik niet heel raar... Bij de onthulling van het ding werd er amper over games gerept.
'De presentatie was ook alleen maar voor de hardware' --> Dat klopt, maar voor velen maken ze dan toch een vreemde eerste indruk.
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:06:04 #244
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127197661
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:05 schreef Frenk3nstein het volgende:

[..]

De gedachte vind ik niet heel raar... Bij de onthulling van het ding werd er amper over games gerept.
'De presentatie was ook alleen maar voor de hardware' --> Dat klopt, maar voor velen maken ze dan toch een vreemde eerste indruk.
Amper? hele stukken over Fifa, Madden, CoD, Quantum dinges...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_127197708
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Amper? hele stukken over Fifa, Madden, CoD, Quantum dinges...
Moet ik dat 'highlights'-filmpje erbij pakken? :') Het is hypocriet om te zeggen dat ze veel games hebben laten zien/ het erover gehad hebben.

:)
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:07:27 #246
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127197727
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Amper? hele stukken over Fifa, Madden, CoD, Quantum dinges...
Spellen die toch wel uitkomen, die multiplatform zijn.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:07:31 #247
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127197732
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:07 schreef Frenk3nstein het volgende:

[..]

Moet ik dat 'highlights'-filmpje erbij pakken? :') Het is hypocriet om te zeggen dat ze veel games hebben laten zien/ het erover gehad hebben.

:)
Ik heb gewoon live de hele demo gezien, niet alleen de highlights.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:07:52 #248
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127197749
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:07 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Spellen die toch wel uitkomen, die multiplatform zijn.
Oh, nou hebben ze het opeens WEL over spellen gehad, zijn het weer niet de juiste spellen :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:08:52 #249
400505 Seikcid
Since 1922
pi_127197788
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Lul niet. Maar 1000 keer herhalen dat MS je in je blote reet naar de CIA gaat doorsturen is bloedirritant.

het is een console, praat dan over de console en hou je conpiracycrap in BNW.
Jij maakt er constant een belachelijk verhaal van met je CIA en aluhoedjes, alsof je een boze fanboy bent van net 12 jaar oud. Alsof het per se een conspiracy zou moeten zijn. :')
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:09:05 #250
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127197798
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Oh, nou hebben ze het opeens WEL over spellen gehad, zijn het weer niet de juiste spellen :').
Die spellen hebben verder niets met xbox te maken.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:12:39 #251
400505 Seikcid
Since 1922
pi_127197956
Alles bij elkaar genomen lijkt het er steeds meer op dat ze de consument in eerste instantie zien als product in plaats van klant.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_127197966
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik heb gewoon live de hele demo gezien, niet alleen de highlights.
pi_127198004
quote:
14s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:08 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Jij maakt er constant een belachelijk verhaal van met je CIA en aluhoedjes, alsof je een boze fanboy bent van net 12 jaar oud. Alsof het per se een conspiracy zou moeten zijn. :')
Ik pak even wat reacties van jou erbij:

quote:
14s.gif Op woensdag 29 mei 2013 16:23 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Jij weet tenminste hoe je een vuist moet maken tegen zulke grove schendingen van de privacy. :|W
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 16:28 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Ja want dingen zijn zelden te misbruiken voor andere doeleinden, hetzij door de maker of een ander. :')
quote:
14s.gif Op woensdag 29 mei 2013 16:31 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Ik ben niet zo naïef, dat scheelt. Maar goed, veel plezier met je sniffer. :')
quote:
14s.gif Op woensdag 29 mei 2013 17:06 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Klopt, m'n Macbook heeft ook een klein stukje tape over de webcam heen. :)
Ik snap HW's reacties op jou wel...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:17:08 #254
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_127198119
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:13 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik pak even wat reacties van jou erbij:

[..]

[..]

[..]

[..]

Ik snap HW's reacties op jou wel...
Leuk hoor al die reacties...

Maar context....?
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:17:13 #255
400505 Seikcid
Since 1922
pi_127198121
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:13 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik pak even wat reacties van jou erbij:

[..]

[..]

[..]

[..]

Ik snap HW's reacties op jou wel...
^O^

En nu?
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:22:29 #256
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_127198361
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 11:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Xbox is een enorm sterk merk, zeker in de VS. Een nieuwe gaat volgens mij gewoon prima verkopen. net als Playstation trouwens hoor.

Mij verbaast het gewoon dat als MS naast gamen meer aan gaat bieden mensen er klakkeloos vanuit gaat dat gamen op de 2de plek komt. Zeker voordat er ook maar iemand buiten MS om het ding heeft gezien.
Het is natuurlijk een utopie om te denken dat als de consument een nieuwe Blu-Ray player/Decoder/Mediacenter wil hebben dat hij/zij een X1 gaat kopen.

Een Xbox koop je voor het gamen. Alles wat je er extra mee kunt is leuk maar meer een gimmick.
pi_127198687
quote:
14s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:17 schreef Seikcid het volgende:

[..]

^O^

En nu?
Niks!
Maar je bent dus wel een beetje bang voor allerlei big brother praktijken....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:32:22 #258
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127198748
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Niks!
Maar je bent dus wel een beetje bang voor allerlei big brother praktijken....
http://i.imgur.com/5WXh32l.jpg
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:32:59 #259
400505 Seikcid
Since 1922
pi_127198771
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Niks!
Maar je bent dus wel een beetje bang voor allerlei big brother praktijken....
Nee, er kan misbruik van worden gemaakt. Punt.

Dat er hier dwazen zijn die dat lezen als 'Huuuh de CIA wilt foto's van je maken in je onderbroek!!1' kan ik niets aan doen. :')
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_127199227
quote:
14s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:32 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Nee, er kan misbruik van worden gemaakt. Punt.

Dat er hier dwazen zijn die dat lezen als 'Huuuh de CIA wilt foto's van je maken in je onderbroek!!1' kan ik niets aan doen. :')
En nogmaals, dat kon ook allemaal al met de eerste Kinect die al jaren ondersteund wordt. Alle privacy-zaken zijn allang en breed afgetikt voor het apparaat. Het is nu een issue omdat je het ding vanuit een standby modus met je stem aan kunt zetten?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:49:06 #261
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_127199409
Daar gaan we weer... :')
pi_127199517
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:49 schreef peleetje het volgende:
Daar gaan we weer... :')
Ik heb al mijn reacties ook gewoon een word-documentje gezet, kan ik ze elk topic weer even copy/pasten. Net zo handig :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_127199588
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:22 schreef peleetje het volgende:

[..]

Het is natuurlijk een utopie om te denken dat als de consument een nieuwe Blu-Ray player/Decoder/Mediacenter wil hebben dat hij/zij een X1 gaat kopen.

Een Xbox koop je voor het gamen. Alles wat je er extra mee kunt is leuk maar meer een gimmick.
Voor jou wel ja, maar hoe groot zal het marktdeel zijn dat hardcore games speelt op een console? 30%?
Daarbuiten heb je gewoon een aanzienlijk deel dat alleen Fifa en Call of Duty speelt en dan heb je nog een deel dat bijna geen games speelt en hem voornamelijk voor andere doeleinden gebruikt en dat gedeelte wordt alleen maar groter.
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:54:58 #264
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_127199642
Voor mensen die bang zijn voor hun privacy, dan wil ik ze even melden dat ze ook even hun mobiele telefoon en pc/laptop weg moeten doen. Je kunt vast ergens nog wel een boerderij huren in de Bible Belt. En als je mazzel hebt, dan kom je nog ooit eens in de Nederlandse versie van Doomsday Preppers.

Voor de andere mensen, maak je niet zo druk. Alle info die wordt toch wel verzameld via je GSM en computer en straks ook via de Xbox One ja. Nou en? Mij hebben ze er niet mee iig, want ik verkoop mijn drugs en geweren niet vanuit huis en die orgies die ik organiseer die zijn geluidsloos en dan doe ik een doek over de Kinect heen. En verder mogen ze mijn piemel zien en ze mogen zelfs weten welke dirty shit ik tegen mijn vriendin zeg. Dus boeiend. Het gaat waarschijnlijk weer om het gericht adverteren enzo. Ach ja. Shit happens. En anders koop je een stekker doos met een uit knop erop. Ben je ook klaar.

Mijn mening: Het zal allemaal wel los lopen. Op de E3 komt vast alles goed. Ze investeren goed in games en de controller lijkt mij helemaal beter dan best. Ik ben er klaar voor.

Kusje.
"Thats how we roll in the Shire!"
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:54:59 #265
400505 Seikcid
Since 1922
pi_127199643
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:44 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En nogmaals, dat kon ook allemaal al met de eerste Kinect die al jaren ondersteund wordt. Alle privacy-zaken zijn allang en breed afgetikt voor het apparaat. Het is nu een issue omdat je het ding vanuit een standby modus met je stem aan kunt zetten?
Ik heb geen issue met het gebruiken van een feature waar het voor gemaakt is. Wel met het mogelijke misbruik ervan, door welke partij dan ook.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:55:58 #266
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_127199677
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:53 schreef CaasS het volgende:

[..]

Voor jou wel ja, maar hoe groot zal het marktdeel zijn dat hardcore games speelt op een console? 30%?
Daarbuiten heb je gewoon een aanzienlijk deel dat alleen Fifa en Call of Duty speelt en dan heb je nog een deel dat bijna geen games speelt en hem voornamelijk voor andere doeleinden gebruikt en dat gedeelte wordt alleen maar groter.
Geen idee. Daar ik geen cijfers van. Jij ook niet denk ik. Dus dat is speculeren in het luchtledige.
pi_127199812
quote:
14s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:54 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Ik heb geen issue met het gebruiken van een feature waar het voor gemaakt is. Wel met het mogelijke misbruik ervan, door welke partij dan ook.
Ik ben geheel voor misbruik, het liefst door zoveel en zo vaag mogelijke partijen mogelijk.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 30 mei 2013 @ 13:02:24 #268
400505 Seikcid
Since 1922
pi_127199925
quote:
12s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:59 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik ben geheel voor misbruik, het liefst door zoveel en zo vaag mogelijke partijen mogelijk.
That´s what she said. :9
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  donderdag 30 mei 2013 @ 13:04:09 #269
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_127199997
Inzake de privacy van de X1 is dit wel grappig om te lezen...

http://www.hpdetijd.nl/20(...)ames-van-huiskamers/

Vind ik ook een zorgwekkend iets.
pi_127200132
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:55 schreef peleetje het volgende:

[..]

Geen idee. Daar ik geen cijfers van. Jij ook niet denk ik. Dus dat is speculeren in het luchtledige.
Black ops staat bv. op iets meer dan 10mln, net als Halo 3. Grotere games zijn er niet terwijl er meer dan 150mln verkochte consoles zijn. Dan kan je in het geval van Halo 3 zeggen dat 1 op de 7 mensen in het bezit van een 360 Halo 3 gekocht heeft. Dan is het best aannemelijk om te concluderen dat het gedeelte hardcore gamers helemaal niet zo groot is. Zeker niet meer dan 50%. Casual gamers en mensen die (bijna) niet gamen zijn net zo belangrijk en een stuk goedkoper denk ik. :P
  donderdag 30 mei 2013 @ 13:15:29 #271
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_127200477
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:07 schreef CaasS het volgende:

[..]

Black ops staat bv. op iets meer dan 10mln, net als Halo 3. Grotere games zijn er niet terwijl er meer dan 150mln verkochte consoles zijn. Dan kan je in het geval van Halo 3 zeggen dat 1 op de 7 mensen in het bezit van een 360 Halo 3 gekocht heeft. Dan is het best aannemelijk om te concluderen dat het gedeelte hardcore gamers helemaal niet zo groot is. Zeker niet meer dan 50%. Casual gamers en mensen die (bijna) niet gamen zijn net zo belangrijk en een stuk goedkoper denk ik. :P
Wat is precies je punt?

Ik begon deze vage discussie met; 'als mensen een nieuwe Blu-Ray, Decoder of Mediacenter willen kopen, dat het niet waarschijnlijk is dat ze dan een Xbox One gaan kopen. En dat mensen die een X1 kopen dit puur doen om te gamen. (Casual, hardcore, whatever.)

En jij komt met allerei verkoop cijfers van games aanzetten?

:{
pi_127200561
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:15 schreef peleetje het volgende:

[..]

Wat is precies je punt?

Ik begon deze vage discussie met; 'als mensen een nieuwe Blu-Ray, Decoder of Mediacenter willen kopen, dat het niet waarschijnlijk is dat ze dan een Xbox One gaan kopen. En dat mensen die een X1 kopen dit puur doen om te gamen. (Casual, hardcore, whatever.)

En jij komt met allerei verkoop cijfers van games aanzetten?

:{
Dat ie dus niet alleen gekocht wordt om te gamen en dat ze dat met de xbox one daar naar luisteren en daar op inspelen.
  donderdag 30 mei 2013 @ 13:20:10 #273
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_127200630
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:17 schreef CaasS het volgende:

[..]

Dat ie dus niet alleen gekocht wordt om te gamen en dat ze dat met de xbox one daar naar luisteren en daar op inspelen.
Juist!

Als ik een nieuwe Blu-Ray player wil dan is mijn eerste gedachte ook! XBOX ONE! 8-)

:|W
pi_127200672
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:20 schreef peleetje het volgende:

[..]

Juist!

Als ik een nieuwe Blu-Ray player wil dan is mijn eerste gedachte ook! XBOX ONE! 8-)

:|W
Waarom worden er dan relatief zo weinig games verkocht? Wat doen mensen er dan mee?
  donderdag 30 mei 2013 @ 13:22:07 #275
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_127200701
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 12:22 schreef peleetje het volgende:

[..]

Het is natuurlijk een utopie om te denken dat als de consument een nieuwe Blu-Ray player/Decoder/Mediacenter wil hebben dat hij/zij een X1 gaat kopen.

Een Xbox koop je voor het gamen. Alles wat je er extra mee kunt is leuk maar meer een gimmick.
Denk jij dat MS geen marktonderzoek doet? Dat ze helemaal uit het niets denken: "Goh, laten we onze volgende console eens niet alleen voor games maken, maar als mediacenter in de wereld zetten."?

Zij zien gewoon uit onderzoeken dat er een behoefte begint te ontstaan aan dit soort apparaten, waarbij gamen een van de functies is. Net zoals Apple met de lancering van de iPhone had ingeschat dat de tijd rijp was voor zo'n smartphone. We zullen over een aantal jaar pas weten of de Xbox One net zo'n gouden greep is als de iPhone destijds was (net zoals we in 2005/2006 niet konden weten dat de iPhone de wereld zo zou veranderen).
  donderdag 30 mei 2013 @ 13:22:34 #276
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_127200717
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:21 schreef CaasS het volgende:

[..]

Waarom worden er dan relatief zo weinig games verkocht? Wat doen mensen er dan mee?
Er zijn wel meer games als Black Ops en Halo3.
  donderdag 30 mei 2013 @ 13:25:39 #277
400505 Seikcid
Since 1922
pi_127200837
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:22 schreef peleetje het volgende:

[..]

Er zijn wel meer games als Black Ops en Halo3.
Precies, ik heb beide games nog nooit gespeeld terwijl ik toch echt kasten vol heb thuis.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  donderdag 30 mei 2013 @ 13:25:59 #278
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_127200855
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:22 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Denk jij dat MS geen marktonderzoek doet? Dat ze helemaal uit het niets denken: "Goh, laten we onze volgende console eens niet alleen voor games maken, maar als mediacenter in de wereld zetten."?

Zij zien gewoon uit onderzoeken dat er een behoefte begint te ontstaan aan dit soort apparaten, waarbij gamen een van de functies is. Net zoals Apple met de lancering van de iPhone had ingeschat dat de tijd rijp was voor zo'n smartphone. We zullen over een aantal jaar pas weten of de Xbox One net zo'n gouden greep is als de iPhone destijds was (net zoals we in 2005/2006 niet konden weten dat de iPhone de wereld zo zou veranderen).
Wat zit je nou te kletsen?

de X360 is toch ook een mediacenter ding. Zullen genoeg mensen zijn die hem OOK als zodanig gebruiken. Maar die hem daar niet primair voor aanschaffen. Want dan zijn er veel betere opties.

Als je een gameconsole koopt is het in de 1ste plaats om mee te gamen. Casual, hardcore. Whatever. In de 2de plaats biedt de Xbox interessante leuke features.

Maar zoals ik al zei; als je een blu-ray player wilt kopen ga je natuurlijk niet voor een dure X1.
pi_127200900
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:25 schreef peleetje het volgende:

[..]

Maar zoals ik al zei; als je een blu-ray player wilt kopen ga je natuurlijk niet voor een dure X1.
Nee, dan koop je een PS3... was die feature destijds zo omstreden? Weet dat de 360 werd verguisd destijds omdat het GEEN Blu-Ray had.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 30 mei 2013 @ 13:28:21 #280
400505 Seikcid
Since 1922
pi_127200957
Er was een periode dat de PS3 een relatief goedkoop alternatief was voor iemand die een blu-ray speler zocht ja. Dat is nu niet meer zo.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  donderdag 30 mei 2013 @ 13:29:05 #281
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_127200987
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:25 schreef peleetje het volgende:

[..]

Wat zit je nou te kletsen?

de X360 is toch ook een mediacenter ding. Zullen genoeg mensen zijn die hem OOK als zodanig gebruiken. Maar die hem daar niet primair voor aanschaffen. Want dan zijn er veel betere opties.

Als je een gameconsole koopt is het in de 1ste plaats om mee te gamen. Casual, hardcore. Whatever. In de 2de plaats biedt de Xbox interessante leuke features.

Maar zoals ik al zei; als je een blu-ray player wilt kopen ga je natuurlijk niet voor een dure X1.
Nee, als je puur een blu-ray speler wilt, koop je geen xbox one. Wil je een blu-ray speler, een media center en een games console, dan is de Xbox ineens wel interessant. En ik loop niet te kletsen; of geloof je echt dat Microsoft geen marktonderzoek doet? Zij doen op basis van onderzoek de voorspelling dat er een groeiende behoefte is aan een all-in-one apparaat, zoals de Xbox One. Dat jij er nu geen behoefte aan hebt, betekent niet dat niemand ooit die behoefte zal hebben. Sterker nog, de groep die er behoefte aan heeft, zal (in ieder geval volgens MS) gaan groeien in de komende jaren.
  donderdag 30 mei 2013 @ 13:29:11 #282
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_127200990
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:26 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nee, dan koop je een PS3... was die feature destijds zo omstreden? Weet dat de 360 werd verguisd destijds omdat het GEEN Blu-Ray had.
Pcies... want de eeste blu-ray players waren destijds nog ontzettend duur. En kon je voor hetzelfde bijna een PS3 kopen.
pi_127201021
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:29 schreef peleetje het volgende:

[..]

Pcies... want de eeste blu-ray players waren destijds nog ontzettend duur. En kon je voor hetzelfde bijna een PS3 kopen.
Helemaal aan het begin waren die zelfs het dubbele! (1000 a 1200¤)
  donderdag 30 mei 2013 @ 13:36:14 #284
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_127201279
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:29 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Nee, als je puur een blu-ray speler wilt, koop je geen xbox one. Wil je een blu-ray speler, een media center en een games console, dan is de Xbox ineens wel interessant. En ik loop niet te kletsen; of geloof je echt dat Microsoft geen marktonderzoek doet? Zij doen op basis van onderzoek de voorspelling dat er een groeiende behoefte is aan een all-in-one apparaat, zoals de Xbox One. Dat jij er nu geen behoefte aan hebt, betekent niet dat niemand ooit die behoefte zal hebben. Sterker nog, de groep die er behoefte aan heeft, zal (in ieder geval volgens MS) gaan groeien in de komende jaren.
Ik weet niet of MS marktonderzoek doet. Ik denk wel dat ze gewoon de lijn voorzetten die ze al waren ingeslagen met de X360. (Gameconsole/Mediacenter) en nu met de X1 (Gameconsole,Mediacenter,Decoder en Blu-Ray Player).

Maar primair blijft het een gameconsole. En daar zal het gros van de mensen ook een X1 voor kopen.
pi_127201506
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:36 schreef peleetje het volgende:

[..]

Ik weet niet of MS marktonderzoek doet. Ik denk wel dat ze gewoon de lijn voorzetten die ze al waren ingeslagen met de X360. (Gameconsole/Mediacenter) en nu met de X1 (Gameconsole,Mediacenter,Decoder en Blu-Ray Player).

Maar primair blijft het een gameconsole. En daar zal het gros van de mensen ook een X1 voor kopen.
Dat vraag ik me dus af. Vandaar ook cijfers over best verkochte spellen die nog niet eens op 20% van aantal verkochte consoles komen. Veel games hebben zelfs moeite om op 3 a 4 miljoen te komen, Call of Duty is wat dat betreft een absolute uitschieter.
Ik denk dat het grootste gedeelte van de mensen af en toe een game speelt en er voornamelijk op skyped, apps gebruikt en tv kijkt vandaar deze richting. Voor die mensen wordt het een all in one apparaat waarop je o.a. kan gamen. Die visie dat je een console koopt primair om te gamen is van gamers zelf en het marktaandeel van hardcore gamers (en dat laat die cijfers zien imo) is helemaal niet zo groot.
pi_127201508
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:36 schreef peleetje het volgende:

[..]

Maar primair blijft het een gameconsole. En daar zal het gros van de mensen ook een X1 voor kopen.
Klopt, maar dat gold ook voor de 360; die kon van meet af aan al gebruikte worden als Media-Extender voor je media-center pc, hij speelde dvd's af en in Amerika staat netflix met stip op 1 van gebruikte apps.

Maar het blijft primair een game-console en dat geldt ook gewoon voor de opvolger.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 30 mei 2013 @ 13:46:14 #287
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_127201689
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:41 schreef CaasS het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus af. Vandaar ook cijfers over best verkochte spellen die nog niet eens op 20% van aantal verkochte consoles komen. Veel games hebben zelfs moeite om op 3 a 4 miljoen te komen, Call of Duty is wat dat betreft een absolute uitschieter.
Ik denk dat het grootste gedeelte van de mensen af en toe een game speelt en er voornamelijk op skyped, apps gebruikt en tv kijkt vandaar deze richting. Voor die mensen wordt het een all in one apparaat waarop je o.a. kan gamen. Die visie dat je een console koopt primair om te gamen is van gamers zelf en het marktaandeel van hardcore gamers (en dat laat die cijfers zien imo) is helemaal niet zo groot.
De wereld draait niet om 'Black Ops, Halo3 en CoD'.
pi_127201793
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:46 schreef peleetje het volgende:

[..]

De wereld draait niet om 'Black Ops, Halo3 en CoD'.
Nee die draait om games die moeite hebben om 1 mln copies te halen terwijl er een afzetmarkt is van 150 mln plus units, maar goed doet er ook niet toe.
  donderdag 30 mei 2013 @ 13:50:22 #289
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127201835
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:46 schreef peleetje het volgende:

[..]

De wereld draait niet om 'Black Ops, Halo3 en CoD'.
JOUW wereld misschien niet nee.

Maar wat hadden ze dan moeten laten zien qua games om het wel als een geweldige presentatie te laten worden beoordeeld?

Wat voor verwachtingen hebben de zogenaamde ekte ekte gamers dan? Alles wat de PS4 en de ONE kan qua games kan al weer een tijdje op een PC.

De controller is op 40 punten verbeterd, de kinect is verbeterd, en de "extra" functies zijn verbeterd.

Dus vertel mij eens wat voor enorme stappen vooruit in het gamen ze uberhaupt hadden kunnen laten zien dan?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 30 mei 2013 @ 13:50:54 #290
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127201860
Oh, en dit gaat ook voor de PS4 op trouwens, niet alleen de ONE.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_127201919
Ook wel grappig:

PS4 streamt alle spellen naar Vita

Maar om deze functie te gebruiken staat je ps4 altijd standby en altijd verbonden met internet...
OH NOES!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 30 mei 2013 @ 13:53:19 #292
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127201940
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:52 schreef Ceased2Be het volgende:
Ook wel grappig:

PS4 streamt alle spellen naar Vita

Maar om deze functie te gebruiken staat je ps4 altijd standby en altijd verbonden met internet...
OH NOES!
Dan wil ik geen PS4! dus, nou ja, dus, koop je gewoon niets :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 30 mei 2013 @ 13:53:22 #293
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_127201945
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 23:07 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Appels/peren. Het is niet dat die kinect je controller vervangt in de meeste spellen straks, maar een aanvulling wordt. Om muurtjes heen kijken door je romp te bewegen, rondkijken in racers, middels gebaren teammaten aansturen in Rainbow Six, ik noem maar wat.

springen en dansen was het enige wat specifiek voor de kinect werd gemaakt en die reputatie blijkt nogal hardnekkig.
Dat is toch hetzelfde met die touchscreens? Het is een toevoeging, het is niet dat de Vita geen sticks en buttons meer heeft.
  donderdag 30 mei 2013 @ 13:54:45 #294
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_127202005
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

JOUW wereld misschien niet nee.

Maar wat hadden ze dan moeten laten zien qua games om het wel als een geweldige presentatie te laten worden beoordeeld?

Wat voor verwachtingen hebben de zogenaamde ekte ekte gamers dan? Alles wat de PS4 en de ONE kan qua games kan al weer een tijdje op een PC.

De controller is op 40 punten verbeterd, de kinect is verbeterd, en de "extra" functies zijn verbeterd.

Dus vertel mij eens wat voor enorme stappen vooruit in het gamen ze uberhaupt hadden kunnen laten zien dan?
Heb je hem weer met z'n presentatie. :')
  donderdag 30 mei 2013 @ 13:55:18 #295
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127202027
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:54 schreef peleetje het volgende:

[..]

Heb je hem weer met z'n presentatie. :')
Wat is er verder dan? Jouw glazen bol? Wat vage elkaar tegensprekende geruchten?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 30 mei 2013 @ 13:58:13 #296
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_127202144
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:52 schreef Ceased2Be het volgende:
Maar om deze functie te gebruiken staat je ps4 altijd standby en altijd verbonden met internet...
OH NOES!
Dat is ook precies hetzelfde natuurlijk hè :')
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  donderdag 30 mei 2013 @ 13:58:36 #297
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_127202163
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wat is er verder dan? Jouw glazen bol? Wat vage elkaar tegensprekende geruchten?
Misschien moet je eerst een wat teruglezen voordat je gaat reageren...
  donderdag 30 mei 2013 @ 14:00:00 #298
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127202233
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:58 schreef peleetje het volgende:

[..]

Misschien moet je eerst een wat teruglezen voordat je gaat reageren...
ja, nog ff, het gaat als dagen elke keer precies hetzelfde. Er IS niets meer dan de presentatie en wat vage gerechten, niets en dan ook niets is 100% vaststaand tot het ding in de winkel ligt.

Dus misschien moet je even wat minder uit je duim zuigen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_127202425
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 13:42 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Klopt, maar dat gold ook voor de 360; die kon van meet af aan al gebruikte worden als Media-Extender voor je media-center pc, hij speelde dvd's af en in Amerika staat netflix met stip op 1 van gebruikte apps.

Maar het blijft primair een game-console en dat geldt ook gewoon voor de opvolger.
Nee steeds meer mensen hebben behoefte aan alles in 1 zoals al aangegeven is. Microsoft doet net zoals ieder ander bedrijf marktonderzoek en men wil geen 20 apparaten meer in huis, maar gewoon 1 of 2. Zoals met de Logitech Harmony afstandsbediening, waarom denk je dat die zoveel verkocht worden? Juist men wil geen 10 afstandsbedieningen meer, maar gewoon 1 waar je alles mee kan doen ;)
  donderdag 30 mei 2013 @ 14:03:54 #300
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_127202431
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 14:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ja, nog ff, het gaat als dagen elke keer precies hetzelfde. Er IS niets meer dan de presentatie en wat vage gerechten, niets en dan ook niets is 100% vaststaand tot het ding in de winkel ligt.

Dus misschien moet je even wat minder uit je duim zuigen.
Als je niet leest kap dan ook gewoon met het posten van domme reacties. :')
  donderdag 30 mei 2013 @ 14:05:20 #301
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127202499
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 14:03 schreef peleetje het volgende:

[..]

Als je niet leest kap dan ook gewoon met het posten van domme reacties. :')
Als je het zoveel beter weer, kap dan met helemaal niets zeggen en kom met argumenten en geen onzin.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')