Ja godver, dan doe je dat toch ook bij die Kinect als je hem niet gebruikt. De hele discussie is dus irrelevant te noemen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:06 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Klopt, m'n Macbook heeft ook een klein stukje tape over de webcam heen.
Ja want dat is lekker praktisch enzo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:20 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Ja godver, dan doe je dat toch ook bij die Kinect als je hem niet gebruikt. De hele discussie is dus irrelevant te noemen.
Ja, dat is jouw visie, en wat nou als het gewoon onschuldig bedoeld is om verdomde handig te zijn? Moeten ze dat ook niet opdringen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:24 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ja want dat is lekker praktisch enzo.
Maar weet je, ieder z'n ding. Het is voor mij vooral een principe kwestie geworden, ze moeten niet denken altijd alles maar door je strot te kunnen duwen. Wat anderen ervan vinden interesseert me eigenlijk geen reet.
Jezus wat ben jij dom.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is jouw visie, en wat nou als het gewoon onschuldig bedoeld is om verdomde handig te zijn? Moeten ze dat ook niet opdringen?
Klote wiel, moeten ze mij niet opdringen hoor!.
Ja, tuurlijk, ik zit niet met mijn aluhoedje op de hele dag bang te wezen, noem mij maar lekker dom hoorquote:
Ben je 12 ofzo? 'Aluhoedje'..quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, ik zit niet met mijn aluhoedje op de hele dag bang te wezen, noem mij maar lekker dom hoor.
X1 schijnt niet te kunnen werken als de kinect losgetrokken wordt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:18 schreef HeatWave het volgende:
. Nogmaals, dan leg je hem toch gewoon met de camera naar beneden neer, of je trekt het kabeltje los
.
Natuurlijk zit niemand er op te wachten dat er 24/7 een webcam aanstaat in de kamer..
Het spreekt elkaar allemaal tegen.. We will see!quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
X1 schijnt niet te kunnen werken als de kinect losgetrokken wordt.
http://uk.ign.com/article(...)hout-kinect-attached
Dat zou ik vrij bizar en kut vinden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
X1 schijnt niet te kunnen werken als de kinect losgetrokken wordt.
http://uk.ign.com/article(...)hout-kinect-attached
Hier ook, als ik nu zou moeten kiezen zou ik direct voor Sony kiezen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:01 schreef Dutchguy het volgende:
Er gaat wel erg veel 'macht' van de consument naar de manifacturer als alles is zoals we nu aannemen zoals het is. Maar eerst de E3 maar eens afwachten. Als Sony niet dit soort verplichte ongein heeft is de keuze snel gemaakt.
quote:Microsoft denkt gamers nog altijd te kunnen overtuigen dat Xbox One een goede spelcomputer is. Topman Aaron Greenberg denkt dat het bedrijf 10 juni alle neuzen dezelfde kant op zal krijgen. Microsoft moet dan onder meer duidelijkheid gaan bieden over de doorverkoop van games, de verplichte online verbindingen en welke spellen in de maak zijn.
Na de onthulling van Xbox One kreeg het bedrijf veel kritiek te verwerken. Het zou zich te veel gericht hebben op televisie en films en te weinig op games. Bovendien zijn veel gamers het niet eens met de manier waarop Microsoft de doorverkoop van games beperkt. "Veel aannames en te weinig feiten", reageerde Greenberg op de geruchten rond de blokkade van tweedehands spellen.
Het softwarebedrijf benadrukt dat Xbox One boven alles een spelcomputer is. Topman Don Mattrick zei in gesprek met het tijdschrift OXM dat Microsoft een miljard dollar investeert in het maken van spellen voor de spelcomputer. Ook benadrukt hij tegenover gameweblog Kotaku dat de spelcomputer ruimte biedt aan onafhankelijke game-ontwikkelaars om hun producten te verkopen.
Microsoft presenteert zijn plannen voor Xbox One 10 juni in Los Angeles. De spelcomputer moet eind dit jaar op de markt verschijnen. Een prijs voor de nieuwe Xbox is nog niet genoemd.
Als het enkel aannames zouden zijn zou MS niet wachten tot 10 juni voordat het ontkracht zou worden.quote:
Nee, naderhand gaan een vijftal belangrijke MS werknemers naar compleet verschillende prijscategorieën hinten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wordt er eigenlijk verwacht dat er een prijs bekend wordt gemaakt tijdens E3?
Of het komt er voor beide, of het komt er niet idd..quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:54 schreef Chevalric het volgende:
Gaat niet gebeuren. De EAs en Activisions van deze wereld willen graag dat de verkoop an tweedehands games aan banden wordt gelegd, dus die gaan daar voor lobbyen. Ik verwacht dat Sony met een min of meer vergelijkbaar systeem gaat komen voor de ps4.
MS begint 18.30 uur, Ubisoft begint 22.00 uur. Voor zover dat ik weetquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:29 schreef Rogan het volgende:
Maandag, 10 Juni 2013 om 22.00 weten we meer.
Dan is de E3 presentatie van Micro$oft.
Volgens mij bedoelen ze dat je gewoon de stekker eruit moet halen dan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:32 schreef CaasS het volgende:
Kinect kan gewoon uit.Van wie de quote is, is alleen niet duidelijk. Van pu.nl....
KINECT 2.0 TOCH UITSCHAKELBAAR
Moord en brand! Privacyschending! Houd de dief! Het bericht dat de nieuwe Kinect op de Xbox One niet uit te schakelen zou zijn, viel niet bij iedereen in goede aarde. Waarschijnlijk zijn er toch meer malloten die 's avonds de gordijnen dichtdoen en met hun piemel luchtgitaar spelen op de melodie van YMCA dan de Wacht dacht. Want serieus, wat boeit het nou of dat ding wel of niet aanstaat? Heb je iets te verbergen? Bang voor inbrekers die eerst de servers van Microsoft hacken, dan zien dat je huiskamer vol staat met zakken goud en kernkoppen (yeah right) en vervolgens een retourtje Schiphol pakken om je goudvis te jatten?
Tja, kennelijk is het toch een dingetje, dat hele privacy-gedoe. Alle doemdenkers kunnen nu echter opgelucht ademhalen: Microsoft heeft laten weten dat Kinect 2.0 wél kan worden uitgeschakeld! Kijk, hier zeggen ze het:
"YES, YOU CAN TURN THE SYSTEM COMPLETELY OFF. THIS WOULD USE NO POWER AND TURN EVERYTHING OFF. WE’LL SHARE MORE DETAILS ABOUT HOW IT ALL WORKS LATER."
Stekker eruit ja. Dan hoef je ook niet ALTIJD ONLINE te zijn! Tweedehands games doen het dan overigens helemaal nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:32 schreef CaasS het volgende:
Kinect kan gewoon uit.Van wie de quote is, is alleen niet duidelijk. Van pu.nl....
KINECT 2.0 TOCH UITSCHAKELBAAR
Moord en brand! Privacyschending! Houd de dief! Het bericht dat de nieuwe Kinect op de Xbox One niet uit te schakelen zou zijn, viel niet bij iedereen in goede aarde. Waarschijnlijk zijn er toch meer malloten die 's avonds de gordijnen dichtdoen en met hun piemel luchtgitaar spelen op de melodie van YMCA dan de Wacht dacht. Want serieus, wat boeit het nou of dat ding wel of niet aanstaat? Heb je iets te verbergen? Bang voor inbrekers die eerst de servers van Microsoft hacken, dan zien dat je huiskamer vol staat met zakken goud en kernkoppen (yeah right) en vervolgens een retourtje Schiphol pakken om je goudvis te jatten?
Tja, kennelijk is het toch een dingetje, dat hele privacy-gedoe. Alle doemdenkers kunnen nu echter opgelucht ademhalen: Microsoft heeft laten weten dat Kinect 2.0 wél kan worden uitgeschakeld! Kijk, hier zeggen ze het:
"YES, YOU CAN TURN THE SYSTEM COMPLETELY OFF. THIS WOULD USE NO POWER AND TURN EVERYTHING OFF. WE’LL SHARE MORE DETAILS ABOUT HOW IT ALL WORKS LATER."
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
MS begint 18.30 uur, Ubisoft begint 22.00 uur. Voor zover dat ik weet
Niet helemaal, maar ik dacht even dat je Kinect uit kon zetten en er een powerbutton op zit om hem (zonder Kinect te hoeven gebruiken) aan kan zetten en alles met controller te doen. Zo is het idd een beetje non nieuws.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Stekker eruit ja. Dan hoef je ook niet ALTIJD ONLINE te zijn! Tweedehands games doen het dan overigens helemaal niet
Non-nieuws dus
Hoeveel mensen, waaronder ik, hebben niet pas zo'n hippe Samaung tv gekocht waar een webcam op zit. Nu gebruik ik de handbediening (ofzo) niet en speel ik geen spelletjes op dat ding maar die kan nu ook constant beelden verzenden. Tjah.. Als die spleetogen een op de bankhangende whiteboy willen zien, prima.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en dat kan je niet met een programmatje van 0 euro controleren.
Sowieso...als je je dan toch druk maakt om je privacy ga je dan druk maken om iets anders dan een niet verplicht stuk entertainment.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoeveel mensen, waaronder ik, hebben niet pas zo'n hippe Samaung tv gekocht waar een webcam op zit. Nu gebruik ik de handbediening (ofzo) niet en speel ik geen spelletjes op dat ding maar die kan nu ook constant beelden verzenden. Tjah.. Als die spleetogen een op de bankhangende whiteboy willen zien, prima.
Was anders best heel blij dat ik de touchscreens van de Vita uit kon zetten in Fifaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dus omdat iets kan moet je het vooral niet gebruiken? Man, ga terug naar je Atari 2600
Het zou mij werkelijk waar aan m'n reet roesten. Gewoon selectiever games kopen.. Games die ik heb verkocht en gekocht waren bijna altijd twijfelgevalletjes dus dat scheelt dan weer..quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:33 schreef Jungle_Jim het volgende:
hoop dat ze helemaal terugkrabbelen op dat 2e hands gebeuren
Ook datquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:14 schreef CaasS het volgende:
[..]
Sowieso...als je je dan toch druk maakt om je privacy ga je dan druk maken om iets anders dan een niet verplicht stuk entertainment.
Appels/peren. Het is niet dat die kinect je controller vervangt in de meeste spellen straks, maar een aanvulling wordt. Om muurtjes heen kijken door je romp te bewegen, rondkijken in racers, middels gebaren teammaten aansturen in Rainbow Six, ik noem maar wat.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Was anders best heel blij dat ik de touchscreens van de Vita uit kon zetten in Fifa
Voor mij maakt het eerlijk gezegd geen kut uit... Koop geen tweedehands games, verkoop ze niet en leen ook niks van anderen. Heel af en toe leen ik games uit, dus ja... dat wordt kut voor die gastenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:33 schreef Jungle_Jim het volgende:
hoop dat ze helemaal terugkrabbelen op dat 2e hands gebeuren
Oud nieuws toch!quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:38 schreef Rogan het volgende:
[..]
Dat zou ik vrij bizar en kut vinden.
Zelf ben ik nogal zuinig op mijn apparatuur, maar stel dat je Kinect niet meer goed werkt of er geen connectie meer tussen beide apparaten is door een interne storing.
Ik werkelijk niet geloven dat ze het op die manier op de markt gaan brengen.
MS is gewoon heel dom bezig. Always on DRM, verplicht Kinect. Ze hebben wel gelijk dat m'n 360 ook altijd verbinding heeft met het internet, maar het gaat om het feit dat je iets voor de consument bepaald... Heel dom, vooral om dan als een of ander figuur 'Deal with it' gaat tweeten. Daar win je de sympathie van je doelgroep niet mee.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:37 schreef peleetje het volgende:
[..]
Oud nieuws toch!
Je hebt die kinect nodig (of iig de microfoon) om tegen je xbox aan kletsen en hem met voice commands aan te zetten.
Die verplichting van internet zal vooral uitmaken wanneer je de X1 mee wilt nemen op vakantie of op andere plekken waar niet altijd internet voor handen is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:45 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
MS is gewoon heel dom bezig. Always on DRM, verplicht Kinect. Ze hebben wel gelijk dat m'n 360 ook altijd verbinding heeft met het internet, maar het gaat om het feit dat je iets voor de consument bepaald... Heel dom, vooral om dan als een of ander figuur 'Deal with it' gaat tweeten. Daar win je de sympathie van je doelgroep niet mee.
Vooral dom dat ze niet concreet uitleggen wat ze willen doen maar de ene keer het een roepen en de andere keer het ander. Vooral omdat het nogal negatieve reputatie opbouwt...quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:45 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
MS is gewoon heel dom bezig. Always on DRM, verplicht Kinect. Ze hebben wel gelijk dat m'n 360 ook altijd verbinding heeft met het internet, maar het gaat om het feit dat je iets voor de consument bepaald... Heel dom, vooral om dan als een of ander figuur 'Deal with it' gaat tweeten. Daar win je de sympathie van je doelgroep niet mee.
Of verhuist en bij gebrek aan online mogelijkheden SP wil gaan spelen...quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:55 schreef portie het volgende:
[..]
Die verplichting van internet zal vooral uitmaken wanneer je de X1 mee wilt nemen op vakantie of op andere plekken waar niet altijd internet voor handen is.
Klantvriendelijk is het allerminst.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:45 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Google, MS, FB, Apple, AH, je bank, je overheid, je providers...quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:25 schreef MolFan het volgende:
Mensen die zeiken over privacy maar wel Google gebruiken die juist alles van je weten
Google kan je codes zien die je intoetst bij het internetbankieren, tja als ze er niks mee doen prima toch? Google ziet alles wat je in Chrome doet, ook je iDEAL etc vergeet dat niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Google, MS, FB, Apple, AH, je bank, je overheid, je providers...
Privacy kent zijn grenzen, het is meer dat die cam dus ook mee zou kunnen luisteren/kijken in slaapmodus, en dat is wat veel mensen zorgen baart.
Mij kan het geen hol schelen als een MS-medewerker mij in mijn ondergoed voorbij de TV ziet lopen iig...
Klopt, en om 19:00 Apple.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
MS begint 18.30 uur, Ubisoft begint 22.00 uur. Voor zover dat ik weet
"Yeah... you can turn Kinect off," says some Microsoft executive. "How, exactly?" asks the reporter. "You can just unplug it from your wall socket. And boom! Kinect is turned off."quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen ze dat je gewoon de stekker eruit moet halen dan.
Nee, dat zien ze niet. Net zo min als IE dat ziet of firefoxquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:37 schreef MolFan het volgende:
[..]
Google kan je codes zien die je intoetst bij het internetbankieren, tja als ze er niks mee doen prima toch? Google ziet alles wat je in Chrome doet, ook je iDEAL etc vergeet dat niet.
quote:New Kinect to be used for naming and shaming
Unnamed sources have revealed that the Xbox One could use Kinect to name and shame owners who use pirated games. The exact details are unknown as of this moment but the source said that upon detecting a pirated copy the console will enable Kinect to capture embarrassing footage of the owner in his underwear. This would then be uploaded straight to a website that will be registered later this year. Asked whether Microsoft would have to blur out the faces of those users the response was that all legal aspects will be covered in the EULA.
Want? Vroeger moest je elke generatie de vorige bewaren om oude games te spelen, werden ook innovaties aan je verkocht. Enige wat gewoon eng is, is dat het apparaat meeluistert (en waarschijnlijk pas KAN kijken als je hem aanzet), maar dit staat dan niet automagisch verbonden met een afluistercentrale zegquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:01 schreef Dutchguy het volgende:
Er gaat wel erg veel 'macht' van de consument naar de manifacturer als alles is zoals we nu aannemen zoals het is.
Niet weten dat Google en de AIVD continu je scherm capturenquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, dat zien ze niet. Net zo min als IE dat ziet of firefox
Als je begint te ratelen, doe het dan goed.
Sommige mensen trekken het wel heel ver door ja. Bij elke innovatie eerst verzinnen voor welke slechte dingen het gebruikt kan worden. Als we allemaal zo hadden geredeneerd dan woonden we nu nog in lemen hutjes.quote:Op donderdag 30 mei 2013 06:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Want? Vroeger moest je elke generatie de vorige bewaren om oude games te spelen, werden ook innovaties aan je verkocht. Enige wat gewoon eng is, is dat het apparaat meeluistert (en waarschijnlijk pas KAN kijken als je hem aanzet), maar dit staat dan niet automagisch verbonden met een afluistercentrale zeg
Je vergeet de CIA, FBI, Mossad en FSB nog!quote:Op donderdag 30 mei 2013 07:06 schreef maxburger het volgende:
[..]
Niet weten dat Google en de AIVD continu je scherm capturen
Nee dus, er zit een power knop op de xbox waarmee je hem aan en uit kunt zetten. Dat is juist waar dat hele artikel eerder in dit topic over ging.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:37 schreef peleetje het volgende:
[..]
Oud nieuws toch!
Je hebt die kinect nodig (of iig de microfoon) om tegen je xbox aan kletsen en hem met voice commands aan te zetten.
Hmm, als de persconferentie van MS dus niet interessant is ga ik ondertussen daar kijken naar Applequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |