abonnement Unibet Coolblue
pi_122077313
Twijfel of dit onder Seks of R&P moet, maar gezien het feit dat onze relaties voorop staan toch maar hier:

Ik (vrouw, 27) moest twee weken geleden met mijn mannelijke collega een aantal dagen op een werkbezoek in het buitenland. We hebben de laatste nacht daar fantastische seks gehad. We hebben allebei een relatie, maar vonden dit eigenlijk zo'n succes dat we dat misschien wel wat vaker samen zouden willen. We weten allebei heel goed dat het hier puur om de seks gaat; er komen geen verliefde gevoelens bij kijken. We zijn ook allebei gelukkig in onze relaties, maar misschien is dit net dat beetje extra spanning wat het leuk maakt..
Op het werk is het helemaal niet ongemakkelijk overigens, sinds dit voorval.. Dat is in ieder geval fijn!

Zijn vriendin is akkoord met seksuele escapades buiten hun relatie, zolang hij haar daar maar van op de hoogte houdt. Ze zijn samen heel open-minded en praten hier ook gewoon over.

Mijn man zegt dat als ik ooit vreemd zou gaan, hij dat in ieder geval niet wil weten. Geen expliciet "OK" dus, maar het lijkt mij misschien wel ok bij absoluut stilzwijgen. Ik weet niet goed wat hij er van zou vinden als hij er achter zou komen.

De afspraken in onze en hun relatie spreken elkaar dus een beetje tegen. Zo nu en dan spreken collega+vriendin mijn man ook. Ingewikkeld dus.. Hoe kunnen we dit het beste aanpakken?
pi_122077419
Lekker hoor, vreemdgaan. Doe je goed. Hoop dat jouw vriend je dumpt.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2013 18:26:35 ]
pi_122077427
Ellende is begonnen
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:51:28 #4
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_122077448
Volgens mij bedoelde je vriend "Als je één keertje langs de pot piste" en niet dat je structureel met een ander gaat batsen.
Gewoon tegen je vriend vertellen, anders ben je puur oneerlijk en het komt ALTIJD een keer uit.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_122077454
Beter dump je je man gewoon, je verdient niet zo'n man
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:51:52 #6
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_122077460
Niet vreemdgaan als het niet besproken is (al is het dan geen vreemdgaan meer, dus eigenlijk gewoon niet vreemdgaan).
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_122077473
open kaart spelen natuurlijk, maar da's vast te makkelijk gedacht he?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:52:14 #8
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_122077481
don't ask, don't tell. Je moet zelf weten of je hier door mee wil gaan, maar accepteer dan ook dat je de sjaak bent als hij er ooit achterkomt. Dat risico loop je dan.
Gourmetten of steengrillen?
pi_122077498
Ik zou maar eens een goed gesprek aangaan met je man i.p.v. dingen voor hem in te vullen, weten jullie beide waar je aan toe bent.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:52:50 #10
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_122077502
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:51 schreef LXIV het volgende:
Volgens mij bedoelde je vriend "Als je één keertje langs de pot piste" en niet dat je structureel met een ander gaat batsen.
Gewoon tegen je vriend vertellen, anders ben je puur oneerlijk en het komt ALTIJD een keer uit.
Dit dus, een keertje met zomaar iemand kan misschien niet uitkomen, maar echt fuckbuddies komt altijd uit.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:53:06 #11
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_122077515
Je moet dus met je collega en zijn vriendin openlijk bespreken dat jullie het voor je man geheim houden.

Sim-pel.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_122077589
Lekker heftige reacties :P Ik snap dat dit niet de conventionele manier is, maar he.. Voor sommige mensen werkt dat.

We hebben regelmatig gesproken over "vreemdgaan" en dat dat wat ons betreft niet echt een enorm issue is. Het is dus niet dat ik hem keihard bedrieg ofzo, maar we hebben elkaar wel plechtig beloofd wat te doen als er een ander in het spel is (zwijgen als het graf, tegen iedereen.)

Open kaart is inderdaad een goede suggestie, maar aangezien mijn man expliciet heeft aan te geven er niets van te willen weten wat ik zoal doe een minder goed idee.

@Papierversnipperaar: Dat lijkt mij in eerste instantie ook het beste idee.. Maar zitten daar niet stiekem haken en ogen aan?
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:56:39 #13
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_122077683
Vreemdgaan, daar zit altijd haken en ogen aan :')
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_122077694
Gewoon open kaart spelen.
Ура для россии
pi_122077724
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:50 schreef o.us2.0 het volgende:
Lekker hoor, vreemdgaan. Doe je goed. Hoop dat jouw vriend je dumpt. Slet.
^O^
pi_122077790
Ja, ik besef dat de haken en ogen er altijd zijn. Grootste risico is natuurlijk dat er ooit gevoelens bij komen kijken, maar ik denk dat collega en ik eerlijk genoeg zijn om het dan direct toe te geven en af te kappen.

Open kaart spelen naar vriend is wellicht een optie, maar ik vind het lastig zo'n directe suggestie te doen, aangezien ik hem dan dus vertel wat ik van plan ben, wat hij juist NIET wil weten. Ik ben dus bang dat ik door het dan te proberen goed te doen, juist verkeerd doe. (Snap je?)
pi_122077838
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:54 schreef Susanne456 het volgende:
Open kaart is inderdaad een goede suggestie, maar aangezien mijn man expliciet heeft aan te geven er niets van te willen weten wat ik zoal doe een minder goed idee.
Wat hij bedoelde is dat hij vertrouwen in je had dat je niet vreemd ging en dat hij dat heel erg zou vinden.
Vrouwen gebruiken dit dus als excuus om maar gewoon te neuken met wie ze willen en later de slachtofferrol in te kunnen kruipen "maar je zei dat je het niet zou weten".
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_122077841
Ook een punt dat "fuckbuddies" wellicht altijd wel een keer uitkomt.. Maar ons leek het zo regelmatig op een werkbezoek wel prima, niet nog ingewikkeld in Nederland af gaan spreken daarvoor enzo.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:00:29 #19
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_122077854
Ja hij zegt zelf dat hij het niet wil weten, dus: vertel het dan ook niet. Als hij later boos wordt, zeg je: maar ik mocht het toch niet vertellen!?

...heb je dan dus mooi juridisch afgetikt enzo. :+ Even los van de vraag of het moreel verwerpelijk is of niet. (Jij bent de enige die daarover gaat, niet al die maagden hier die je uitschelden voor slet)
Gourmetten of steengrillen?
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:00:39 #20
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_122077865
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:54 schreef Susanne456 het volgende:
Lekker heftige reacties :P Ik snap dat dit niet de conventionele manier is, maar he.. Voor sommige mensen werkt dat.

We hebben regelmatig gesproken over "vreemdgaan" en dat dat wat ons betreft niet echt een enorm issue is. Het is dus niet dat ik hem keihard bedrieg ofzo, maar we hebben elkaar wel plechtig beloofd wat te doen als er een ander in het spel is (zwijgen als het graf, tegen iedereen.)

Open kaart is inderdaad een goede suggestie, maar aangezien mijn man expliciet heeft aan te geven er niets van te willen weten wat ik zoal doe een minder goed idee.

@Papierversnipperaar: Dat lijkt mij in eerste instantie ook het beste idee.. Maar zitten daar niet stiekem haken en ogen aan?
Ja. Omdat de andere partij open (en dus relaxed) is naar elkaar, kunnen ze makkelijk vergeten dat ze hun mond moeten houden.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_122077882
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:59 schreef Susanne456 het volgende:
Ja, ik besef dat de haken en ogen er altijd zijn. Grootste risico is natuurlijk dat er ooit gevoelens bij komen kijken, maar ik denk dat collega en ik eerlijk genoeg zijn om het dan direct toe te geven en af te kappen.

Open kaart spelen naar vriend is wellicht een optie, maar ik vind het lastig zo'n directe suggestie te doen, aangezien ik hem dan dus vertel wat ik van plan ben, wat hij juist NIET wil weten. Ik ben dus bang dat ik door het dan te proberen goed te doen, juist verkeerd doe. (Snap je?)
Dump hem dan, doe jij jezelf en je vriend een plezier.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:01:16 #22
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_122077887
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:00 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Wat hij bedoelde is dat hij vertrouwen in je had dat je niet vreemd ging en dat hij dat heel erg zou vinden.
Vrouwen gebruiken dit dus als excuus om maar gewoon te neuken met wie ze willen en later de slachtofferrol in te kunnen kruipen "maar je zei dat je het niet zou weten".
"Vrouwen gebruiken dit dus" :'). Gelukkig zijn wij mannen door de jaren heen in dergelijke situaties altijd volledig betrouwbaar gebleken. :P
Gourmetten of steengrillen?
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:01:33 #23
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_122077899
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:00 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Wat hij bedoelde is dat hij vertrouwen in je had dat je niet vreemd ging en dat hij dat heel erg zou vinden.
Vrouwen Mannen gebruiken dit dus als excuus om maar gewoon te neuken met wie ze willen en later de slachtofferrol in te kunnen kruipen "maar je zei dat je het niet zou weten".
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_122077962
Niet heiliger dan de paus zijn, sommige mensen hier.. Ik doe een poging dit zo netjes mogelijk te doen, ik probeer geen excuus te vinden om "in het rond te neuken".

En het is mijn man, we hebben een zoontje, die ga ik niet zomaar dumpen nee :P

Collega stelde ook voor om eventueel een keer iets met zijn vieren te doen. Maar dat lijkt me misschien wat te heftig..

Eigenlijk is de vraag, wat is erger: Vooraf "weten" dat en met wie (?) ik seks zal hebben. Of eventueel per ongeluk later ontdekken dat dat gebeurd is.
pi_122077981
- Meh. -

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2013 18:21:43 ]
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:04:28 #26
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_122078017
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:59 schreef Susanne456 het volgende:

Open kaart spelen naar vriend is wellicht een optie, maar ik vind het lastig zo'n directe suggestie te doen, aangezien ik hem dan dus vertel wat ik van plan ben, wat hij juist NIET wil weten. Ik ben dus bang dat ik door het dan te proberen goed te doen, juist verkeerd doe. (Snap je?)
Ben nou gewoon eens eerlijk tov je vriend en jezelf, en maak jezelf niet wijs dat je je vriend 'beschermt' door stiekem met een ander te neuken terwijl hij van niets weet. Kom op. Ben reeel. Ben eerlijk. Dat ben je niet.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_122078060
Even OT, alleen al de gedachte dat mijn vriendin door een andere man wordt genomen vind ik te walgelijk voor woorden. Wat roeren in het zaad van een ander, gadverdamme
pi_122078133
Als je interesse hebt in details alwaysonhold: Hij mag niet in mij klaarkomen, dus geen zaad roeren :P

Maar ik snap op zich de afkeer, hoor. Ik denk dat ik er jaren geleden misschien ook wel zo over gedacht heb.
pi_122078148
LXIV: Ik twijfel dus of ik nou echt niet eerlijk ben.. Maar wel even iets om streng naar mezelf te kijken inderdaad.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:07:35 #30
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_122078173
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:07 schreef Susanne456 het volgende:
LXIV: Ik twijfel dus of ik nou echt niet eerlijk ben.. Maar wel even iets om streng naar mezelf te kijken inderdaad.
Natuurlijk ben je niet eerlijk. Dit is echt iets anders dan één keer de fout in gaan en het vanwege je huwelijk of je zoontje voor je houden.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_122078222
Goed, dus stel dat je dat inderdaad zo zou zeggen. Dan zou ik dus met hem moeten gaan overleggen over of hij dat in de toekomst ziet zitten (mij met een andere man) en onder welke voorwaarden. Maar dan moet ik dat gaan uitleggen zonder dat "ene slippertje" van een paar weken terug te noemen. Ofzo?
pi_122078234
- Genoeg zo. -

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2013 18:23:51 ]
pi_122078251
Want eigenlijk weet ik dan niet zo goed hoe ik dat gesprek zou moeten beginnen.. Suggesties?

(Nu nalezend klinkt mijn reactie afwijzender dan bedoeld)
pi_122078265
- Ja, ja, we weten het inmiddels wel. -

[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2013 18:24:29 ]
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:10:35 #35
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_122078301
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:08 schreef Susanne456 het volgende:
Goed, dus stel dat je dat inderdaad zo zou zeggen. Dan zou ik dus met hem moeten gaan overleggen over of hij dat in de toekomst ziet zitten (mij met een andere man) en onder welke voorwaarden. Maar dan moet ik dat gaan uitleggen zonder dat "ene slippertje" van een paar weken terug te noemen. Ofzo?
Je moet gewoon zeggen dat je met een collega op het werk tijdens een zakenreis geweldige sex hebt gehad en dat je van plan bent daarmee door te gaan. Want dat is de waarheid.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:11:19 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122078326
Er is natuurlijk nogal een verschil tussen een keer vreemdgaan en willens en wetens een seksrelatie aangaan met een ander. Iemand die je man ook nog eens af en toe spreekt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_122078362
Echt, point taken: Ik ben een slet. Ik heb het genoteerd, dan hoeven jullie het niet steeds te herhalen en kan ik proberen een constructief gesprek te voeren. :)

Maar breek ik met het vertellen van die waarheid niet mijn belofte aan hem om dat stil te houden? Misschien moet ik juist een gesprek beginnen over dat ik graag eens zo nu en dan seks zou willen hebben met collega, dat ik het idee heb dat collega dat ook wil en hoe hij daar tegenover staat? Ik denk eigenlijk dat hij daar niet eens zo heel negatief tegenover zou staan misschien.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:14:10 #38
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_122078443
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:12 schreef Susanne456 het volgende:

Maar breek ik met het vertellen van die waarheid niet mijn belofte aan hem om dat stil te houden?
Heb je dat dan ook echt expliciet beloofd? VOlgens mij heb je ooit beloofd (bij je huwelijk) om hem trouw te blijven. Maak jezelf niet wijs dat je hem niet bedriegt.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_122078472
Neenee, ik heb hem dat expliciet beloofd. In meerdere specifieke gesprekken over seks buiten onze relatie. Ik probeer me niet te verstoppen achter een huwelijksbelofte ofzo, we hebben het hier serieus over gehad :)
pi_122078481
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:12 schreef Susanne456 het volgende:
Echt, point taken: Ik ben een slet. Ik heb het genoteerd, dan hoeven jullie het niet steeds te herhalen en kan ik proberen een constructief gesprek te voeren. :)

Maar breek ik met het vertellen van die waarheid niet mijn belofte aan hem om dat stil te houden? Misschien moet ik juist een gesprek beginnen over dat ik graag eens zo nu en dan seks zou willen hebben met collega, dat ik het idee heb dat collega dat ook wil en hoe hij daar tegenover staat? Ik denk eigenlijk dat hij daar niet eens zo heel negatief tegenover zou staan misschien.
Echt, volgens mij zit er een gigantische dikke muur tussen jou en jouw realiteitszin. Godver. :{
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:17:34 #41
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_122078584
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:11 schreef Copycat het volgende:
Er is natuurlijk nogal een verschil tussen een keer vreemdgaan en willens en wetens een seksrelatie aangaan met een ander. Iemand die je man ook nog eens af en toe spreekt.
Dit dus, moreel verwerpelijk, maar dat is blijkbaar niet zo erg. Denk aan je vriend TS, dit is echt ongelooflijk lullig voor hem. Hij bedoelde met dat hij het niet hoefde te weten waarschijnlijk niet dat je wel een seksrelatie met iemand anders mag gaan hebben.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_122078673
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:14 schreef Susanne456 het volgende:
Neenee, ik heb hem dat expliciet beloofd. In meerdere specifieke gesprekken over seks buiten onze relatie. Ik probeer me niet te verstoppen achter een huwelijksbelofte ofzo, we hebben het hier serieus over gehad :)
Maar heeft je man gezegd dat hij seks met een ander niet erg vond 'zolang hij het maar niet weet' of heeft hij eerder iets gezegd als 'ik zou het erg vinden als je seks met een ander hebt, maar mocht het een keer gebeuren dan wil ik het liever niet weten'. Maakt nog al verschil en dat duidelijk krijgen was misschien handig geweest voor je hier aan was begonnen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_122078691
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:09 schreef Susanne456 het volgende:
Want eigenlijk weet ik dan niet zo goed hoe ik dat gesprek zou moeten beginnen.. Suggesties?

(Nu nalezend klinkt mijn reactie afwijzender dan bedoeld)
Je zou kunnen aangeven dat je er eventueel behoefte aan hebt, kan je zijn reactie in ieder geval peilen.
pi_122078700
Isabeau: Dat eerste. Maar op zich is het dan wel waar dat er een verschil is tussen een keertje seks met een ander of meerdere malen met dezelfde.
pi_122078718
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:20 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Je zou kunnen aangeven dat je er eventueel behoefte aan hebt, kan je zijn reactie in ieder geval peilen.
Gewoon vast even subtiel checken vanavond lijkt me sowieso een goeie inderdaad.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:20:59 #46
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_122078726
Misschien bedoelde hij inderdaad dat hij het prima vindt zo lang je hem niets vertelt. Misschien bedoel hij dat niet. Ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat ik walg van het idee dat jij het risico van daarover een aanname doen wilt nemen terwijl je daarmee mogelijk het huwelijk met de vader van je kind verpest.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:22:34 #47
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_122078796
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:20 schreef CruellaDeVil het volgende:
Misschien bedoelde hij inderdaad dat hij het prima vindt zo lang je hem niets vertelt. Misschien bedoel hij dat niet. Ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat ik walg van het idee dat jij het risico van daarover een aanname doen wilt nemen terwijl je daarmee mogelijk het huwelijk met de vader van je kind verpest.
Doe geen moeite, TS weet toch al wat ze wil: een seksrelatie buiten haar relatie om. :')
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_122078835
Ik weet wat ik wil, maar dat wil niet zeggen dat ik dat per definitie ga doen. Als het me niks kon schelen, opende ik dit topic uberhaupt niet.
pi_122078836
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:20 schreef Susanne456 het volgende:
Isabeau: Dat eerste. Maar op zich is het dan wel waar dat er een verschil is tussen een keertje seks met een ander of meerdere malen met dezelfde.
Tsja, als hij het echt niet wil weten dan is het 'open kaart spelen' zoals hier wordt gesuggereerd juist iets wat hij niet wilde. Zijn 'ik wil het liever niet weten' maakt het eigenlijk gecompliceerder dan nodig. Nu weet je niet hoe hij gaat reageren mocht hij er per ongeluk achter komen en dan ga jij roepen: maar je wilde het niet weten! 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_122078853
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:22 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Doe geen moeite, TS weet toch al wat ze wil: een seksrelatie buiten haar relatie om. :')
Klopt, en ze wil weten of haar partner zich hier in kan vinden.

Het enige dat te verwijten valt is dat ze het voor deze eerste keer eigenlijk al had moeten weten.
pi_122078890
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tsja, als hij het echt niet wil weten dan is het 'open kaart spelen' zoals hier wordt gesuggereerd juist iets wat hij niet wilde. Zijn 'ik wil het liever niet weten' maakt het eigenlijk gecompliceerder dan nodig. Nu weet je niet hoe hij gaat reageren mocht hij er per ongeluk achter komen en dan ga jij roepen: maar je wilde het niet weten! 8)7
Exact dat is mijn probleem ja.. Echt best lastig :S
pi_122078895
Oeps
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:25:19 #53
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_122078913
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:23 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Klopt, en ze wil weten of haar partner zich hier in kan vinden.

Het enige dat te verwijten valt is dat het voor deze eerste keer eigenlijk al had moeten weten.
Ja en dat ze niet vreemd had moeten gaan, nu al de seksrelatie met die collega beginnen en liegen tegen haar man. Echt goed bezig deze TS :')
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_122078941
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:12 schreef Susanne456 het volgende:
Echt, point taken: Ik ben een slet. Ik heb het genoteerd, dan hoeven jullie het niet steeds te herhalen en kan ik proberen een constructief gesprek te voeren. :)

Wat zij zegt. Dat simpele gescheld hoeft niet.
pi_122078974
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:51 schreef LXIV het volgende:
Volgens mij bedoelde je vriend "Als je één keertje langs de pot piste" en niet dat je structureel met een ander gaat batsen.
Gewoon tegen je vriend vertellen, anders ben je puur oneerlijk en het komt ALTIJD een keer uit.
Wat een gelul. Ik ben tien jaar structureel vreemd gegaan, en ze had niet het minste vermoeden.

Vreemdgaan kan je prima onbestraft doen, zolang je scherp blijft.

Overigens kan je dit prima doorzetten, TS, maar ben je niet bang verliefd te worden?
-nee-
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:26:55 #56
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_122078991
Eerlijk zijn naar je vriend toe! Hoe zou jij het vinden als je vriend vreemd ging, 'voor de seks', en je niks vertelde? Hij verdient de waarheid, net zoals jij de waarheid verdiende als je vriend met een andere vrouw het bed deelde.
pi_122078993
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:25 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ja en dat ze niet vreemd had moeten gaan, nu al de seksrelatie met die collega beginnen en liegen tegen haar man. Echt goed bezig deze TS :')
Ik ben nog geen seksrelatie begonnen. Ik heb één keer seks gehad. En dat was ok, als ik dat verzwijg. (Dat is HEEL duidelijk afgesproken, twijfel ik niet over)
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:27:22 #58
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_122079007
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:23 schreef Susanne456 het volgende:
Ik weet wat ik wil, maar dat wil niet zeggen dat ik dat per definitie ga doen. Als het me niks kon schelen, opende ik dit topic uberhaupt niet.
Als het je iets kon schelen overwoog je dit alles überhaupt niet. Dat is het nou net, onze verschillende definities van 'het'. 'Het' is in jouw geval je eigen persoon. Jij kan jezelf schelen. Jouw seksuele behoeften kunnen je schelen. In mijn geval is 'het' jullie kind. Jullie kind wiens thuissituatie jij liever potentieel ontwricht dan dat je potentieel een 'Nee!' van je man te horen krijgt.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:28:12 #59
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_122079027
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:26 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Wat een gelul. Ik ben tien jaar structureel vreemd gegaan, en ze had niet het minste vermoeden.

Vreemdgaan kan je prima onbestraft doen, zolang je scherp blijft.
... Serieus? Heb je er dan geen enkel moment zoiets gedacht van: 'Hmm misschien is dit wel lullig voor haar'? Ik vraag het me gewoon af.

En TS, voel je je nu niet ontzettend lullig tegenover je man?
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_122079057
Newbie: Nee.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:28:54 #61
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122079058
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:26 schreef Susanne456 het volgende:

Ik ben nog geen seksrelatie begonnen. Ik heb één keer seks gehad. En dat was ok, als ik dat verzwijg. (Dat is HEEL duidelijk afgesproken, twijfel ik niet over)
Maar een seksrelatie is een heel ander balspel. En ik gok dat je echtgenoot dat niet bedoelde. Wil je echt duidelijkheid, vraag het hem.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_122079088
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:28 schreef Copycat het volgende:

Maar een seksrelatie is een heel ander balspel. En ik gok da je echtgenoot dat niet bedoelde. Wil je echt duidelijkheid, vraag het hem.
Helemaal mee eens :Y Dit is iets anders dan een keer seks hebben met een ander.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:30:02 #63
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_122079105
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:59 schreef Susanne456 het volgende:
Ja, ik besef dat de haken en ogen er altijd zijn. Grootste risico is natuurlijk dat er ooit gevoelens bij komen kijken, maar ik denk dat collega en ik eerlijk genoeg zijn om het dan direct toe te geven en af te kappen.

Open kaart spelen naar vriend is wellicht een optie, maar ik vind het lastig zo'n directe suggestie te doen, aangezien ik hem dan dus vertel wat ik van plan ben, wat hij juist NIET wil weten. Ik ben dus bang dat ik door het dan te proberen goed te doen, juist verkeerd doe. (Snap je?)
Nog niets afgesproken maar wel over afkappen spreken?
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_122079121
weer zo'n kuttopic. dit kan bijna niet anders dan getroll zijn. ~:)
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:30:58 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122079142
En gevoelens kunnen ratio als sneeuw voor de zon doen verdwijnen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:32:10 #66
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_122079196
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:30 schreef dawg het volgende:
weer zo'n kuttopic. dit kan bijna niet anders dan getroll zijn. ~:)
Ik hoop het maar...
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_122079238
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:30 schreef Copycat het volgende:
En gevoelens kunnen ratio als sneeuw voor de zon doen verdwijnen.
Zelfde geldt voor de man van haar. Je kan in een 'what if' gesprek hele rationele dingen zeggen, maar als het je overkomt en je vrouw blijkt wel degelijk seks te hebben met anderen zonder je daarvan op de hoogte te brengen (zoals afgesproken) ...probeer dan nog maar rationeel te reageren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_122079247
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:28 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

... Serieus? Heb je er dan geen enkel moment zoiets gedacht van: 'Hmm misschien is dit wel lullig voor haar'?
Een belangrijke insteek bij het vreemdgaan is dat een ander dr gevoelens je niet zo veel kunnen schelen. :P
-nee-
pi_122079261
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:28 schreef Susanne456 het volgende:
Newbie: Nee.
nou, klaar als een klontje dus. fake nep en niet origineel. :')
pi_122079270
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zelfde geldt voor de man van haar. Je kan in een 'what if' gesprek hele rationele dingen zeggen, maar als het je overkomt en je vrouw blijkt wel degelijk seks te hebben met anderen zonder je daarvan op de hoogte te brengen (zoals afgesproken) ...probeer dan nog maar rationeel te reageren.
Risico van het spel
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:34:34 #71
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122079301
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:33 schreef Isabeau het volgende:

Zelfde geldt voor de man van haar. Je kan in een 'what if' gesprek hele rationele dingen zeggen, maar als het je overkomt en je vrouw blijkt wel degelijk seks te hebben met anderen zonder je daarvan op de hoogte te brengen (zoals afgesproken) ...probeer dan nog maar rationeel te reageren.
True.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_122079341
Very true indeed..

Ok, ik ga er nog even over nadenken.. Ik moet nu naar een etentje. Hopelijk zie ik vanavond of morgen al kans om hem hierover te spreken. Maar post alsjeblieft je inzichten door; ze zetten me aan het denken. :) Dankje!
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:35:36 #73
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_122079348
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:33 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Een belangrijke insteek bij het vreemdgaan is dat een ander dr gevoelens je niet zo veel kunnen schelen. :P
Als het je toch niet kan schelen waarom ga je dan een relatie aan?
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_122079372
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:33 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Een belangrijke insteek bij het vreemdgaan is dat een ander dr gevoelens je niet zo veel kunnen schelen. :P
Djiez, dan zou ik daar wel heel slecht in zijn :)
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:37:29 #75
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_122079448
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:36 schreef Susanne456 het volgende:

[..]

Djiez, dan zou ik daar wel heel slecht in zijn :)
En net zei je nog dat je het niet lullig vond tegenover je man? Lijkt me dat dat is wat Marsenal bedoelde.

Dawg heeft me overtuigd.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_122079587
quote:
5s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:35 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Als het je toch niet kan schelen waarom ga je dan een relatie aan?
Een relatie aangaan is zo gebeurd, voordat je het in de gaten hebt. En op dat moment kan het je misschien wel schelen. Maar things change.

En een relatie verbreken kan lastig zijn.
Geld, woonplek, familie, vrienden, kinderen.. Legio redenen om het niet te durven verbreken.
-nee-
  zaterdag 26 januari 2013 @ 18:43:48 #77
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_122079767
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:40 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Een relatie aangaan is zo gebeurd, voordat je het in de gaten hebt. En op dat moment kan het je misschien wel schelen. Maar things change.

En een relatie verbreken kan lastig zijn.
Geld, woonplek, familie, vrienden, kinderen.. Legio redenen om het niet te durven verbreken.
Mja ik vind het raar, en lullig voor de persoon, maar toch bedankt voor de uitleg ^O^
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_122083400
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:26 schreef Susanne456 het volgende:

[..]

Ik ben nog geen seksrelatie begonnen. Ik heb één keer seks gehad. En dat was ok, als ik dat verzwijg. (Dat is HEEL duidelijk afgesproken, twijfel ik niet over)
Als je erover gaat praten, verbreek je in principe jullie afspraak, want hij wil het niet weten. Dus als je gaat praten neem je al een risico...

Als er niks over zegt, en je gaat toch die seksrelatie aan, dan zou ik me persoonlijk sterk afvragen of dit wel helemaal "in de geest" van de afspraak was... een keer vreemdgaan of stelselmatig.... voor mij toch anders.

Daarnaast zou ik me ook in een bredere zin afvragen of die seks het waard is om potentieel een relatie met je vriend te verspelen.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 20:40:26 #79
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_122085058
Reken maar niet dat jouw vriend dat goedkeurt, TS'je.

Hopelijk komt hij erachter en zet hij je bij het vuil.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 22:34:16 #80
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_122091412
Dit is al het zoveelste topic in R&P over vreemdgaan, in nagenoeg dezelfde schrijfstijl. Zo eentje waarvan je vantevoren wéét dat het een paar pagina's heftige reacties zal oproepen. En telkens blijft de TS doorposten i.p.v. af te druipen.
  zondag 27 januari 2013 @ 01:50:10 #81
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_122100188
Als het voor jou werkt, primo.
Ik ben er zelf niet zo goed in en ik zou het ook niet heel chill vinden als mijn vriendin dit deed, daarom ook aangegeven zoiets wél te willen weten, dan kan ik mijn conclusies trekken :Y).
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_122101418
- Niet doen. -

[ Bericht 69% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2013 12:20:39 ]
IT'er in hart en nieren
pi_122104818
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:48 schreef Susanne456 het volgende:
Hoe kunnen we dit het beste aanpakken?
Jouw man geeft aan dit niet te willen, dus het mag niet. Klaar.

Wil je het per se toch? Dan moet je met de relatie kappen en mag je alles doen wat je maar wilt.

Zo ingewikkeld is het niet.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_122105206
Draai het eens om. Zou jij het willen weten als je zo bedonderd werd? Heb wat respect voor je man. Hij heeft je niet zijn OK gegeven om een dikke affaire te hebben. Het lijkt mij dat hij enkel niet wil weten van eenmalige slippertjes. Dat is dit niet.
  zondag 27 januari 2013 @ 12:19:47 #85
262 Re
Kiss & Swallow
pi_122106533
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:30 schreef Copycat het volgende:
En gevoelens kunnen ratio als sneeuw voor de zon doen verdwijnen.
kijkt meewarig naar buiten... kutregen ;(

is er nou echt een verwschil tussen een keer ergens liggen ketsen met iemand en meerdere keren... is het ene erger dan de ander en waarom moet het in het laatste geval WEL verteld worden?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 27 januari 2013 @ 12:21:20 #86
262 Re
Kiss & Swallow
pi_122106601
en hou op met dat troll geroep, gebruik de TR daarvoor
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 27 januari 2013 @ 12:22:55 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122106652
Het eenmalige is een slippertje, dat kan gebeuren. Het stelselmatige getuigt imo van diepgaander bedrog. En ja, persoonlijk zou ik dat erger vinden.
Hoe TS' partner dat ziet, weet alleen hij. En TS, als ze het hem op de man af vraagt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_122106751
Mwa als je een seksvriend nodig hebt dan zit je relatie niet goed.. Je moet het zelf weten maar ik zou een einde maken aan je relatie.. Wel zo eerlijk voor je vriend.. zelfde geldt voor je collega..

succes
Geniet van het leven, want het duurt maar even..
  zondag 27 januari 2013 @ 12:28:32 #89
262 Re
Kiss & Swallow
pi_122106899
quote:
7s.gif Op zondag 27 januari 2013 12:22 schreef Copycat het volgende:
Het eenmalige is een slippertje, dat kan gebeuren. Het stelselmatige getuigt imo van diepgaander bedrog. En ja, persoonlijk zou ik dat erger vinden.
Hoe TS' partner dat ziet, weet alleen hij. En TS, als ze het hem op de man af vraagt.
het andere koppel heeft het iig beter geregeld lijkt me, dat is wel zo, eerlijkheid is wel de fundering van een relatie
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 27 januari 2013 @ 12:37:35 #90
44906 merino
World of Sleepers
pi_122107313
In stabiele relaties waarbij sex buiten de deur een mogelijkheid is wordt daar meestal ook gewoon open en eerlijk over gepraat. Voorkomt veel gedoe.

Niets willen horen is meestal ook teken dat hij eigenlijk liever niet heeft dat het gebeurd. Een enkel slippertje kan dan geen probleem zijn, en iets waar hij geen weet van wilt hebben, maar een vaste sexrelatie is dan wel heel iets anders.

En ik sluit me verder aan bij Re, eerlijkheid is de fundering van een relatie en werkt op lange termijn gewoon het beste. Bovendien lijkt het me dat in een goede relatie je ook helemaal niet zo iets voor je partner verborgen wilt houden.

Maar goed ik begrijp zelf dan ook niet waarom mensen dit soort dingen graag stiekem willen doen (behalve dan dat de spanning misschien opwindend is maar om daar nu je relatie voor op spel te zetten :{) en besluiten dat hun sexuele activiteit iets persoonlijks is en niet iets van de relatie. Als je zo graag alles zelf wilt beslissen wees dan gewoon lekker vrijgezel dan hoef je ook niet meer met anderen rekening te houden.
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_122107454
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 20:40 schreef ikjijallebei het volgende:
Reken maar niet dat jouw vriend dat goedkeurt, TS'je.

Hopelijk komt hij erachter en zet hij je bij het vuil.
Volgens mij gaan relaties niet altijd uit bij vreemdgaan.

Als ik de gemiddelde man in Nederland zie, heb ik toch mijn twijfels.

Aangezien TS het volgende zegt:

Mijn man zegt dat als ik ooit vreemd zou gaan, hij dat in ieder geval niet wil weten. Geen expliciet "OK" dus, maar het lijkt mij misschien wel ok bij absoluut stilzwijgen. Ik weet niet goed wat hij er van zou vinden als hij er achter zou komen.

Wat voor een man ben je dan :')
pi_122108182
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:26 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Wat een gelul. Ik ben tien jaar structureel vreemd gegaan, en ze had niet het minste vermoeden.

Vreemdgaan kan je prima onbestraft doen, zolang je scherp blijft.

Overigens kan je dit prima doorzetten, TS, maar ben je niet bang verliefd te worden?
Ik zou er ook niet zo'n moreel bezwaar tegen hebben, vreemdgaan.

Maar als ik een kindje met iemand krijg, dan zou dat toch wel anders liggen denk ik zo.

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:35 schreef Susanne456 het volgende:

Maar post alsjeblieft je inzichten door; ze zetten me aan het denken. :) Dankje!
Ten eerste:

Jij praat met je man over eventueel vreemdgaan en hij wil het niet weten? Met andere woorden, je tast hem in zijn mannelijkheid aan. Daarom wil hij dat ook niet weten, de waarheid is te pijnlijk voor hem.

Hij is ook vader (dus man), denk je dat dat geen effect gaat hebben op zijn gedrag als vader?

Hoe kan hij de man zijn als jij hem gewoon met een andere man bedriegt?

Ten tweede:

Je bent 27, je hebt een man en een kind.

Vraag je je niet af waarom dit gebeurd is?

Misschien alles "volgens het boekje" gedaan?

Daarmee wil ik zeggen: school afgemaakt, tijdens studie iemand leren kennen, gaan werken, samenwonen en kindje krijgen met diezelfde persoon.

Alles beetje op de automatische piloot?

Misschien zegt iets in jou dat je niet genoeg geleeft hebt en dat nu wil compenseren?
  zondag 27 januari 2013 @ 13:06:23 #93
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_122108610
Buiten dit alles om, zet je ook een beetje de relatie met je kind op het spel. Die zal, wanneer het uitkomt, uiteindelijk zijn eigen mening gaan vormen over dit hele verhaal en op basis daarvan gaan reageren naar jou.

Je krijgt spanningen in huis die zullen leiden naar ruzies, en daar zit je zoon dan mooi tussenin. Moet je ook maar willen.
Bay of Plenty
pi_122110840
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 12:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Volgens mij gaan relaties niet altijd uit bij vreemdgaan.
Er gaat wel altijd iets verloren. En dat is waar mensen minder vaak bij stil staan als ze vreemd gaan.

Ze maken zich wel zorgen om het feit of je de relatie verbreekt, maar minder om hoe de relatie zal veranderen. En veranderen zal die.

Soms tot op het punt dat je er op een later moment alsnog mee moet kappen, omdat er simpelweg niets meer over is.

Liefde overwint veel, maar niet alles.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
  zondag 27 januari 2013 @ 13:59:32 #95
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_122110961
Dat je man zegt dat hij het niet wil weten als je een keer een slippertje maakt betekent niet dat hij het ok vind en zijn goedkeuring er voor geeft he.
pi_122111665
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:48 schreef Susanne456 het volgende:
Twijfel of dit onder Seks of R&P moet, maar gezien het feit dat onze relaties voorop staan toch maar hier:

Ik (vrouw, 27) moest twee weken geleden met mijn mannelijke collega een aantal dagen op een werkbezoek in het buitenland. We hebben de laatste nacht daar fantastische seks gehad. We hebben allebei een relatie, maar vonden dit eigenlijk zo'n succes dat we dat misschien wel wat vaker samen zouden willen. We weten allebei heel goed dat het hier puur om de seks gaat; er komen geen verliefde gevoelens bij kijken. We zijn ook allebei gelukkig in onze relaties, maar misschien is dit net dat beetje extra spanning wat het leuk maakt..
Op het werk is het helemaal niet ongemakkelijk overigens, sinds dit voorval.. Dat is in ieder geval fijn!

Zijn vriendin is akkoord met seksuele escapades buiten hun relatie, zolang hij haar daar maar van op de hoogte houdt. Ze zijn samen heel open-minded en praten hier ook gewoon over.

Mijn man zegt dat als ik ooit vreemd zou gaan, hij dat in ieder geval niet wil weten. Geen expliciet "OK" dus, maar het lijkt mij misschien wel ok bij absoluut stilzwijgen. Ik weet niet goed wat hij er van zou vinden als hij er achter zou komen.

De afspraken in onze en hun relatie spreken elkaar dus een beetje tegen. Zo nu en dan spreken collega+vriendin mijn man ook. Ingewikkeld dus.. Hoe kunnen we dit het beste aanpakken?
Ik word misselijk van die wijven
I'm so happy I could scream!
pi_122111942
Sja... zolang er geen diepere gevoelens bij in het spel zijn, wat is dan de noodzaak om iemand anders er angst over te bezorgen. Je laat mensen zich alleen maar onnodig zorgen maken dan. Seks is maar seks.. een (lekkere) fysieke daad. ;)
pi_122114173
Snol
  zondag 27 januari 2013 @ 15:27:03 #99
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_122115755
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:48 schreef Susanne456 het volgende:

Mijn man zegt dat als ik ooit vreemd zou gaan, hij dat in ieder geval niet wil weten. Geen expliciet "OK" dus, maar het lijkt mij misschien wel ok bij absoluut stilzwijgen. Ik weet niet goed wat hij er van zou vinden als hij er achter zou komen.

De afspraken in onze en hun relatie spreken elkaar dus een beetje tegen. Zo nu en dan spreken collega+vriendin mijn man ook. Ingewikkeld dus.. Hoe kunnen we dit het beste aanpakken?
Je man heeft toch duidelijk aangegeven dat hij het helemaal oké vind zolang hij er niks van weet. Dus ik zou het gewoon doen zolang je maar je best doet om je dubbelleven echt goed geheim te houden. Misschien kun je bijvoorbeeld met een vriendin afspreken dat je zegt dat je daar slaapt tegen je man, zodat hij geen argwaan krijgt. Ik zie verder geen problemen.
pi_122138635
Twijfel of dit onder Seks of R&P moet, maar gezien het feit dat onze relaties voorop staan toch maar hier:

en toch door willen bangen?

Ik (vrouw, 27) moest twee weken geleden met mijn mannelijke collega een aantal dagen op een werkbezoek in het buitenland. We hebben de laatste nacht daar fantastische seks gehad. We hebben allebei een relatie, maar vonden dit eigenlijk zo'n succes dat we dat misschien wel wat vaker samen zouden willen. We weten allebei heel goed dat het hier puur om de seks gaat; er komen geen verliefde gevoelens bij kijken. We zijn ook allebei gelukkig in onze relaties, maar misschien is dit net dat beetje extra spanning wat het leuk maakt..
Op het werk is het helemaal niet ongemakkelijk overigens, sinds dit voorval.. Dat is in ieder geval fijn!

In welke tijdperk leef jij dan? Denk je nou werkelijk dat iedereen toe gaat stemmen?
Wellicht zitten de problemen in "des huize" zelf. Want als jouw seksleven goed zou zijn, dan had je die gedachtegang naar fantastische seks nooit gehad? Think, think, think
......

Zijn vriendin is akkoord met seksuele escapades buiten hun relatie, zolang hij haar daar maar van op de hoogte houdt. Ze zijn samen heel open-minded en praten hier ook gewoon over.

Goh, maakt hij je dat wijs? Hij banged jou plus zijn eigen vriendin....
Dacht je nou werkelijk dat er een orgie in zat
?


Mijn man zegt dat als ik ooit vreemd zou gaan, hij dat in ieder geval niet wil weten. Geen expliciet "OK" dus, maar het lijkt mij misschien wel ok bij absoluut stilzwijgen. Ik weet niet goed wat hij er van zou vinden als hij er achter zou komen.

Zou jij het willen weten met wie je man evt. gebanged zou kunnen hebben?
Hier zal hij wel een reden voor hebben, die reden heb jij te respecteren....


Hoe nu verder?
Ik zou zeggen doe een partnerruil, maar dan moet die andere chick wel bereid zijn om stiefmoeder te worden.....
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
pi_122150571
'Dan wil ik het niet weten'... Geweldig hoe jij jezelf weet in te dekken. En dat alleen omdat het bij jou begint te jeuken als je een andere vent ziet.
Ik hoop op veel pijn en verdriet als 'ie er achter komt.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  maandag 28 januari 2013 @ 04:40:23 #102
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_122150640
Als je het nou gewoon eens laat??
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 28 januari 2013 @ 05:07:09 #103
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_122150658
Parallel neuken:

De crux ligt hierbij vanuit wiens perspectief je de zaak beschouwt. Ik weet dat het voor de actor vaak niet echt een issue is. Het voelt niet echt een big deal of een probleem. Ook is niet iedereen die trouw is aan zijn partner ook geestelijk monogaam. Veel mensen fantaseren echt wel eens over een ander. Echter voor de andere partij is het wel degelijk een probleem. De pijnpunten zijn samen te vatten tot:

Gevaar
Jij bent beslist niet the best catch out there. De kans is levensgroot dat die andere man/vrouw leuker is dan wat je partner nu heeft.
Dat je bij je eerste/vaste partner blijft is voor een groot deel gemakzucht. Je wilt namelijk ook de voordelen van een vaste relatie dus wil je die niet kwijt. Vanuit het perspectief als partner, word je daar echt niet blij van.

Concurrentie
Sex is niet voorbehouden aan je vaste partner. Echter secundaire zaken die een relatie maken zoals gezelligheid, 'leuke dingen doen', vriendschap zijn ook in monogame relaties niet strikt beperkt tot je vaste relatie. Dus als je zelfs sex niet exclusief voorbehoudt voor je partner, wat dan wel!?

Reden
De kern van de pijn voor jou als partner ligt in de waarom-vraag. Waarom wil je partner een ander neuken!?? Op zijn best ben jij niet de enige waar je partner wel mee naar bed wil. Je bent in ieder geval niet zo aantrekkelijk dat je partner niet de behoefte heeft om zich heen te 'kijken' (lees: neuken). Met andere woorden: jij bent dus niet de leukste man/vrouw op de aarbol voor je partner. Soms neukt je partner gewoon liever een ander (inb4 'je eet toch ook niet elke dag boerenkool').

[ Bericht 3% gewijzigd door Puntenjager op 28-01-2013 12:37:59 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_122151918
Alleen OP gelezen: Oh ik vind dit zó zielig voor de man van TS :{ snap niet hoe je dit kan doen als je van iemand anders houdt :{
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_122152782
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:40 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Een relatie aangaan is zo gebeurd, voordat je het in de gaten hebt. En op dat moment kan het je misschien wel schelen. Maar things change.

En een relatie verbreken kan lastig zijn.
Geld, woonplek, familie, vrienden, kinderen.. Legio redenen om het niet te durven verbreken.
Met dat laatste bedoel je dus eigenlijk gewoon dat je een ruggengraatloos watje bent.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122152795
Wat een bord voor je kop heb je zeg... Hij zegt niet dat ie het niet wil weten omdat hij het ok vindt, maar omdat hij het idee van dat jij vreemdgaat niet aankan. Vreemdgaan is niet ok voor hem, maar hij zegt dat ie een slippertje niet wil weten omdat als hij het weet, jou nooit meer zal vertrouwen.
  maandag 28 januari 2013 @ 10:09:28 #107
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_122153122
Dit topic is al eens eerder langsgeweest.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_122153761
Het enige wat ik hierop kan zeggen is dat ik medelijden heb met de man van TS en dat ik vind dat hij beter verdient dan zij.

Wat een kuttopic.
Ik doe mijn best.
  maandag 28 januari 2013 @ 12:11:02 #109
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_122157019
Het gesprek van TS met haar man:

Liefste, ik wil met een ander gaan neuken! Niet een keertje, maar gewoon op regelmatige basis. Ik heb het al geprobeerd hoor. Het was zo lekker dat ik eigenlijk wel vaker bij die andere vent aan mijn gerief wil komen.
Maar maak je geen zorgen, ik vind je nog steeds een aardige vent. Ik word alleen niet meer echt geil van je, dus het neuken zou ik willen outsourcen. Om de sfeer goed te houden ben ik van plan ook nog weleens met jou te neuken, hoor. Tevens hebben we een zoontje, dus ik ga niet bij je weg. Dat is me ook weer te veel gedoe, haha.
Nah ja, hoe kijk jij tegen mijn plannetje aan, lieverd? O ja, het is een collega, dus we kunnen werk en sex makkelijk combineren. Hoef ik je er ook niet altijd mee te confronteren. Ik zeg dan wel dat ik weer moest overwerken, hihi.


[ Bericht 6% gewijzigd door Puntenjager op 28-01-2013 12:18:16 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  maandag 28 januari 2013 @ 12:17:49 #110
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_122157231
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 12:11 schreef Puntenjager het volgende:
Het gesprek van TS met haar man:

Liefste, ik wil met een ander gaan neuken. Niet een keertje, maar gewoon op regelmatige basis. Ik heb het al geprobeerd hoor. Het was zo lekker dat ik eigenlijk wel vaker bij die andere vent aan mijn gerief wil komen.
Maar maak je geen zorgen, ik vind je nog steeds een aardige vent. Ik word alleen niet meer echt geil van je, dus het neuken zou ik willen outsourcen. Om de sfeer goed te houden ben ik van plan ook nog wel met jou te neuken, hoor. Tevens hebben we een zoontje, dus ik ga niet bij je weg. Dat is me ook weer te veel gedoe, haha.
Nah ja, hoe kijk jij tegen mijn plannetje aan, lieverd? O ja, het is een collega, dus we kunnen werk en sex makkelijk combineren. Hoef ik je er ook niet altijd mee te confronteren. Ik zeg dan dat ik weer moest overwerken, hihi.

Reactie:

Schat, heb je Studio Sport wel opgenomen?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_122157264
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 12:11 schreef Puntenjager het volgende:
Het gesprek van TS met haar man:

Liefste, ik wil met een ander gaan neuken! Niet een keertje, maar gewoon op regelmatige basis. Ik heb het al geprobeerd hoor. Het was zo lekker dat ik eigenlijk wel vaker bij die andere vent aan mijn gerief wil komen.
Maar maak je geen zorgen, ik vind je nog steeds een aardige vent. Ik word alleen niet meer echt geil van je, dus het neuken zou ik willen outsourcen. Om de sfeer goed te houden ben ik van plan ook nog weleens met jou te neuken, hoor. Tevens hebben we een zoontje, dus ik ga niet bij je weg. Dat is me ook weer te veel gedoe, haha.
Nah ja, hoe kijk jij tegen mijn plannetje aan, lieverd? O ja, het is een collega, dus we kunnen werk en sex makkelijk combineren. Hoef ik je er ook niet altijd mee te confronteren. Ik zeg dan wel dat ik weer moest overwerken, hihi.

_O-
Vraag me af of er serieus mensen zijn die zo denken...
Rustig aan.
  maandag 28 januari 2013 @ 12:19:22 #112
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_122157281
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 12:17 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Reactie:

Schat, heb je Studio Sport wel opgenomen?
Nou, dan is er niets aan de hand voor TS :D
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  maandag 28 januari 2013 @ 12:20:19 #113
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_122157316
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 12:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

_O-
Vraag me af of er serieus mensen zijn die zo denken...
Jazeker. TS! Ze heeft er zelfs een topic over geopend op FOK!
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_122157484
quote:
3s.gif Op maandag 28 januari 2013 12:20 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Jazeker. TS! Ze heeft er zelfs een topic over geopend op FOK!
De carriére vrouw, die TS :')
pi_122159221
TS , heb je je man al gesproken ?
Ik ben wel benieuwd eigenlijk. :)
  maandag 28 januari 2013 @ 13:20:18 #116
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_122159530
Zelfde topic met een bijna identieke OP: R&P / Sexvriend in relatie, ervaringdeskundigen gezocht
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 28 januari 2013 @ 13:49:20 #117
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_122160591
Het is haar leven, haar keuzes en haar consequenties.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  maandag 28 januari 2013 @ 14:08:23 #118
262 Re
Kiss & Swallow
pi_122161410
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 13:12 schreef Xlarge het volgende:
TS , heb je je man al gesproken ?
Ik ben wel benieuwd eigenlijk. :)
dat was maaike, dit is suzanne }:|
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 28 januari 2013 @ 14:09:39 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122161468
quote:
7s.gif Op maandag 28 januari 2013 13:20 schreef Scorpie het volgende:
Zelfde topic met een bijna identieke OP: R&P / Sexvriend in relatie, ervaringdeskundigen gezocht
Dat je dat nog weet. Best goeie posts, ook.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_122161507
quote:
7s.gif Op maandag 28 januari 2013 13:20 schreef Scorpie het volgende:
Zelfde topic met een bijna identieke OP: R&P / Sexvriend in relatie, ervaringdeskundigen gezocht
Verdomd, het kwam me al zo bekend voor. Nice find.
pi_122161559
quote:
3s.gif Op zondag 27 januari 2013 12:28 schreef Re het volgende:

[..]

het andere koppel heeft het iig beter geregeld lijkt me, dat is wel zo, eerlijkheid is wel de fundering van een relatie
Kan TS een voorbeeld aan nemen idd.
  maandag 28 januari 2013 @ 14:12:30 #122
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122161613
Nu is het gegeven natuurlijk ook weer niet zo enorm uniek dat het niet twee keer in drie jaar in min of meer dezelfde 'probleemvorm' kan opduiken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_122161796
Sorry, maar je bent gewoon een slet, niets meer en niets minder.
Hopelijk komt hij er achter en zet hij je op straat bij het grofvuil.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  maandag 28 januari 2013 @ 14:21:47 #124
262 Re
Kiss & Swallow
pi_122162026
quote:
12s.gif Op maandag 28 januari 2013 14:12 schreef Copycat het volgende:
Nu is het gegeven natuurlijk ook weer niet zo enorm uniek dat het niet twee keer in drie jaar in min of meer dezelfde 'probleemvorm' kan opduiken.
zeer recentelijk nog de dame die op congres in het buitenland zou worden uitgewoond, maar dan vanuit het perspectief van de bedrogen man
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 28 januari 2013 @ 14:21:48 #125
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_122162027
quote:
We zijn ook allebei gelukkig in onze relaties,
_O-
  maandag 28 januari 2013 @ 14:22:58 #126
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_122162077
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:48 schreef Susanne456 het volgende:

Mijn man zegt dat als ik ooit vreemd zou gaan, hij dat in ieder geval niet wil weten. Geen expliciet "OK" dus, maar het lijkt mij misschien wel ok bij absoluut stilzwijgen. Ik weet niet goed wat hij er van zou vinden als hij er achter zou komen.

Oh nee, bij stilzwijgen is er niets aan de hand nee, dan is het okee. Dat is het fijne aan stilzwijgen. Of ze het nou okee vinden of niet, als je niets vertelt is het altijd goed! Jeeej! O-)

Maar serieus, hoe kan je nou van je partner niet weten of vreemdgaan geaccepteerd is?! Praten jullie uberhaupt weleens? T lijkt me toch een fundament van elke relatie dat je weet op welke voorwaarden deze aangegaan is. Daarom heb ik ook wat moeite met geloven in de betrouwbaarheid van TS en dr verhaal. Als het echt is, dan weet TS ook wel of ze fout bezig is of niet.

Dat weet TS natuurlijk ook wel, die weet zelfs heel goed dat manlief niet de polonaise gaat lopen als ze vertelt dat ze vreemdgaat. Ze wil gewoon horen dat ze niets moet zeggen. Dat dat beter is voor iedereen (en vooral voor haar). Vind het wel opmerkelijk dat TS nergens in deze draad ook maar overweegt om níet vreemd te gaan. Dat hoort natuurlijk ook niet bij het plannetje.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_122166083
Vertellen aan je man en je kind!
  maandag 28 januari 2013 @ 16:22:28 #128
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_122167164
quote:
14s.gif Op maandag 28 januari 2013 14:16 schreef chroestjov het volgende:
Sorry, maar je bent gewoon een slet, niets meer en niets minder.
Hopelijk komt hij er achter en zet hij je op straat bij het grofvuil.
hihaho we postten hetzelfde. ;(
pi_122167192
Het is wachten op de eerste ''Relatievriend naast seks - Hoe aan te pakken'' topics.

''De seks is in onze relaties is heel erg goed, maar we missen oprechte liefde''
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122167799
quote:
3s.gif Op zondag 27 januari 2013 12:21 schreef Re het volgende:
en hou op met dat troll geroep, gebruik de TR daarvoor
gebeurt in wel meer topics dat dat geroepen wordt, deze is overduidelijk fake, en nu val je daar ineens over?

valt me van je tegen re. ~:)
  maandag 28 januari 2013 @ 16:37:29 #131
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_122167834
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 18:35 schreef Susanne456 het volgende:
Maar post alsjeblieft je inzichten door; ze zetten me aan het denken. :) Dankje!
Ik heb een soortgelijke deal met mijn vriendin. Als ze echter structureel afspraken maakte met dezelfde persoon, dan zou ik daar toch een probleem mee hebben, dat is anders dan een slippertje.

Bespreken is een optie, maar daarmee kun je een bommetje afsteken. Vriend heeft duidelijk gezegd dat hij er niks van wil weten.

Mijn alternatief: overweeg of je het strikt in het buitenland kunt houden. Dan heb je een duidelijke scheiding tussen wat wel en wat niet kan, voor jezelf en voor je collega.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  maandag 28 januari 2013 @ 16:38:20 #132
262 Re
Kiss & Swallow
pi_122167868
quote:
19s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:36 schreef dawg het volgende:

[..]

gebeurt in wel meer topics dat dat geroepen wordt, deze is overduidelijk fake, en nu val je daar ineens over?

valt me van je tegen re. ~:)
dat jij vind dat het een trol is maakt het nog geen trol, dus meldt het via TR, dan kijken wij er naar en beslissen vervolgens, het om het hardst roepen in het topic is greoon iets waar we consistent tegen zijn, obvious or not.

dat kan verder wel via FB
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_122168910
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:22 schreef ikjijallebei het volgende:

[..]

hihaho we postten hetzelfde. ;(
Ik zie het, pure toeval, aangezien ik het topic verder niet had gelezen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_122203102
TS is al weg.

Of het nou echt of een troll is, gewoon het topic negeren mensen. Je wilt toch zo'n hoer toch niet helpen?
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_122241442
Wat een haat hier, TS zet hier netjes een verhaal neer, maakt mss de fout dat ze haar man wellicht verkeerd begrepen heeft.

En vervolgens een stortvloed van mensen met witte puntmutsen, fakkels en rieken.
pi_122242139
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 23:56 schreef outcast_within het volgende:
Wat een haat hier, TS zet hier netjes een verhaal neer, maakt mss de fout dat ze haar man wellicht verkeerd begrepen heeft.

En vervolgens een stortvloed van mensen met witte puntmutsen, fakkels en rieken.
Ach kom, beetje common sense van haar kant dat haar man dit vast niet al te leuk zal vinden.
pi_122242629
R&P zit vol bedrogen frusti's, volgens mij. :P
-nee-
pi_122245767
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 00:31 schreef Marsenal het volgende:
R&P zit vol bedrogen frusti's, volgens mij. :P
Of mensen met normen en waarden, het is maar hoe je het bekijkt ouwe schuinsmarcheerder.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 30 januari 2013 @ 09:18:07 #139
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_122245891
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 09:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Of mensen met normen en waarden, het is maar hoe je het bekijkt ouwe schuinsmarcheerder.
Je bedoelt de normen en waarden van Nederland, 2012/'13.

Dat er zoveel haat uitdruipt zodra iemands normen en waarden afwijken, dat vind ik moeilijk te begrijpen van een volwassen persoon.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_122246128
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 09:18 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Je bedoelt de normen en waarden van Nederland, 2012/'13.

Dat er zoveel haat uitdruipt zodra iemands normen en waarden afwijken, dat vind ik moeilijk te begrijpen van een volwassen persoon.
Niet percé.

Tsja, sommigen kunnen nogal overdrijven he. ;)
Ik vind het trouwens moeilijk te begrijpen dat een volwassen persoon zijn partner kan bedriegen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122246138
Tja, er is niets makkelijker natuurlijk dan je biologische impulsen te volgen. Je hieraan onttrekken is vele malen moeilijker.

Je hebt een stille afspraak met je huidige partner om een monogame relatie te hebben ? Je hebt je hier niet aan gehouden door met je collega vreemd te gaan.

Je kunt zeggen, ik was hier op voorbereid en heb mijn kansen genomen, wat iets over jou karakter zegt. Of je was wel erg slap en zogezegd slachtoffer van het vlees.

Ik vermoed in jou geval het eerste. Maar doordat je nu hier advies vraagt laat mij neigen naar de tweede.

In dat laatste geval kun je eerlijk pogen te zijn naar je partner en je partner de kans te geven van jou te scheiden, of je kunt weer op goede voet proberen te komen als hij bij jou wil blijven. In welk geval je aan serieuze karakterbuilding zou moeten gaan doen om het volgende snoepje te weerstaan...
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_122247266
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 00:31 schreef Marsenal het volgende:
R&P zit vol bedrogen frusti's, volgens mij. :P
Problemen mee?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  woensdag 30 januari 2013 @ 10:31:33 #143
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_122247504
Simpel gescheld:
TS is gewoon een hoer

Constructieve kritiek:
Vertel het je vent tenminste of maak het uit maar ga niet achter iemands rug om een ander batsen.

:r gatverdamme
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 30 januari 2013 @ 10:53:51 #144
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_122248065
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 23:56 schreef outcast_within het volgende:
Wat een haat hier, TS zet hier netjes een verhaal neer, maakt mss de fout dat ze haar man wellicht verkeerd begrepen heeft.

En vervolgens een stortvloed van mensen met witte puntmutsen, fakkels en rieken.
Hahaha wellicht verkeerd begrepen?

Als je macaroni maakt terwijl je man aangaf zin te hebben in spaghetti, dan heb je hem wellicht verkeerd begrepen...

Of het okee is dat je je laat uitwonen door een ander lijkt me nou niet een punt wat wellicht verkeerd begrepen wordt. Iig niet in een lange relatie met kinderen. Daar praat je toch over met elkaar?

Als ze overeengekomen zijn dat het een open relatie is, dan moeten ze het lekker allemaal zelf weten. Ieder zn ding, al lijkt het me dan nog steeds van vitaal belang dat je blijft communiceren. Maar dat is hier uberhaupt niet het geval volgens mij. Dus bedriegt ze dr man gewoon en twijfelt of ze dat moet vertellen, want ja, das ook zo'n gedoe dan. Dus je kan er op wachten dat dit een backfire-topic wordt. Dat is zelfs zo duidelijk dat men terecht gaat twijfelen of het een troll is.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
  woensdag 30 januari 2013 @ 10:59:23 #145
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_122248202
Oh die gekke Susanne
Heeft altijd snode planne
Heeft een lieve vriend
Maar moet zo nodig seks met andere manne
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_122248566
Wat hij niet weet, doet hem geen pijn. Ik zou het ook niet willen weten, maar zoiezo afkeuren en relatie verbreken als ik erachter zou komen.
pi_122248592
Werkt niet ! , triest verhaal .
hi there good people
pi_122248815
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 12:11 schreef Puntenjager het volgende:
Het gesprek van TS met haar man:

Liefste, ik wil met een ander gaan neuken! Niet een keertje, maar gewoon op regelmatige basis. Ik heb het al geprobeerd hoor. Het was zo lekker dat ik eigenlijk wel vaker bij die andere vent aan mijn gerief wil komen.
Maar maak je geen zorgen, ik vind je nog steeds een aardige vent. Ik word alleen niet meer echt geil van je, dus het neuken zou ik willen outsourcen. Om de sfeer goed te houden ben ik van plan ook nog weleens met jou te neuken, hoor. Tevens hebben we een zoontje, dus ik ga niet bij je weg. Dat is me ook weer te veel gedoe, haha.
Nah ja, hoe kijk jij tegen mijn plannetje aan, lieverd? O ja, het is een collega, dus we kunnen werk en sex makkelijk combineren. Hoef ik je er ook niet altijd mee te confronteren. Ik zeg dan wel dat ik weer moest overwerken, hihi.

Antwoord Man : Als je de inkomsten aan mij geeft ,lullen we nergens meer over .
Bats ik er wel 1 achter het raam,na die kleine heb je toch een dikke reet .
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_122249171
En als jouw man in dat open gesprek aangeeft dat hij dan ook een vaste seksrelatie heeft met een andere vrouw?
Hoe reageer je daarop?
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_122249624
Ts, als jij dit graag wilt doen, dan moet je er zeker voor gaan.

Ik bedoel waarom zou je rekening gaan houden met iemand anders gevoelens, het is niet dat het je man/vriend is ofzo.

Oh wacht. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')