Ja en dat ze niet vreemd had moeten gaan, nu al de seksrelatie met die collega beginnen en liegen tegen haar man. Echt goed bezig deze TSquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:23 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Klopt, en ze wil weten of haar partner zich hier in kan vinden.
Het enige dat te verwijten valt is dat het voor deze eerste keer eigenlijk al had moeten weten.
Wat zij zegt. Dat simpele gescheld hoeft niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:12 schreef Susanne456 het volgende:
Echt, point taken: Ik ben een slet. Ik heb het genoteerd, dan hoeven jullie het niet steeds te herhalen en kan ik proberen een constructief gesprek te voeren.
Wat een gelul. Ik ben tien jaar structureel vreemd gegaan, en ze had niet het minste vermoeden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:51 schreef LXIV het volgende:
Volgens mij bedoelde je vriend "Als je één keertje langs de pot piste" en niet dat je structureel met een ander gaat batsen.
Gewoon tegen je vriend vertellen, anders ben je puur oneerlijk en het komt ALTIJD een keer uit.
Ik ben nog geen seksrelatie begonnen. Ik heb één keer seks gehad. En dat was ok, als ik dat verzwijg. (Dat is HEEL duidelijk afgesproken, twijfel ik niet over)quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja en dat ze niet vreemd had moeten gaan, nu al de seksrelatie met die collega beginnen en liegen tegen haar man. Echt goed bezig deze TS
Als het je iets kon schelen overwoog je dit alles überhaupt niet. Dat is het nou net, onze verschillende definities van 'het'. 'Het' is in jouw geval je eigen persoon. Jij kan jezelf schelen. Jouw seksuele behoeften kunnen je schelen. In mijn geval is 'het' jullie kind. Jullie kind wiens thuissituatie jij liever potentieel ontwricht dan dat je potentieel een 'Nee!' van je man te horen krijgt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:23 schreef Susanne456 het volgende:
Ik weet wat ik wil, maar dat wil niet zeggen dat ik dat per definitie ga doen. Als het me niks kon schelen, opende ik dit topic uberhaupt niet.
... Serieus? Heb je er dan geen enkel moment zoiets gedacht van: 'Hmm misschien is dit wel lullig voor haar'? Ik vraag het me gewoon af.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:26 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Wat een gelul. Ik ben tien jaar structureel vreemd gegaan, en ze had niet het minste vermoeden.
Vreemdgaan kan je prima onbestraft doen, zolang je scherp blijft.
Maar een seksrelatie is een heel ander balspel. En ik gok dat je echtgenoot dat niet bedoelde. Wil je echt duidelijkheid, vraag het hem.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:26 schreef Susanne456 het volgende:
Ik ben nog geen seksrelatie begonnen. Ik heb één keer seks gehad. En dat was ok, als ik dat verzwijg. (Dat is HEEL duidelijk afgesproken, twijfel ik niet over)
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:28 schreef Copycat het volgende:
Maar een seksrelatie is een heel ander balspel. En ik gok da je echtgenoot dat niet bedoelde. Wil je echt duidelijkheid, vraag het hem.
Nog niets afgesproken maar wel over afkappen spreken?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:59 schreef Susanne456 het volgende:
Ja, ik besef dat de haken en ogen er altijd zijn. Grootste risico is natuurlijk dat er ooit gevoelens bij komen kijken, maar ik denk dat collega en ik eerlijk genoeg zijn om het dan direct toe te geven en af te kappen.
Open kaart spelen naar vriend is wellicht een optie, maar ik vind het lastig zo'n directe suggestie te doen, aangezien ik hem dan dus vertel wat ik van plan ben, wat hij juist NIET wil weten. Ik ben dus bang dat ik door het dan te proberen goed te doen, juist verkeerd doe. (Snap je?)
Zelfde geldt voor de man van haar. Je kan in een 'what if' gesprek hele rationele dingen zeggen, maar als het je overkomt en je vrouw blijkt wel degelijk seks te hebben met anderen zonder je daarvan op de hoogte te brengen (zoals afgesproken) ...probeer dan nog maar rationeel te reageren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:30 schreef Copycat het volgende:
En gevoelens kunnen ratio als sneeuw voor de zon doen verdwijnen.
Een belangrijke insteek bij het vreemdgaan is dat een ander dr gevoelens je niet zo veel kunnen schelen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
... Serieus? Heb je er dan geen enkel moment zoiets gedacht van: 'Hmm misschien is dit wel lullig voor haar'?
Risico van het spelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor de man van haar. Je kan in een 'what if' gesprek hele rationele dingen zeggen, maar als het je overkomt en je vrouw blijkt wel degelijk seks te hebben met anderen zonder je daarvan op de hoogte te brengen (zoals afgesproken) ...probeer dan nog maar rationeel te reageren.
True.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:33 schreef Isabeau het volgende:
Zelfde geldt voor de man van haar. Je kan in een 'what if' gesprek hele rationele dingen zeggen, maar als het je overkomt en je vrouw blijkt wel degelijk seks te hebben met anderen zonder je daarvan op de hoogte te brengen (zoals afgesproken) ...probeer dan nog maar rationeel te reageren.
Als het je toch niet kan schelen waarom ga je dan een relatie aan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:33 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Een belangrijke insteek bij het vreemdgaan is dat een ander dr gevoelens je niet zo veel kunnen schelen.
Djiez, dan zou ik daar wel heel slecht in zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:33 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Een belangrijke insteek bij het vreemdgaan is dat een ander dr gevoelens je niet zo veel kunnen schelen.
En net zei je nog dat je het niet lullig vond tegenover je man? Lijkt me dat dat is wat Marsenal bedoelde.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:36 schreef Susanne456 het volgende:
[..]
Djiez, dan zou ik daar wel heel slecht in zijn
Een relatie aangaan is zo gebeurd, voordat je het in de gaten hebt. En op dat moment kan het je misschien wel schelen. Maar things change.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Als het je toch niet kan schelen waarom ga je dan een relatie aan?
Mja ik vind het raar, en lullig voor de persoon, maar toch bedankt voor de uitlegquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:40 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Een relatie aangaan is zo gebeurd, voordat je het in de gaten hebt. En op dat moment kan het je misschien wel schelen. Maar things change.
En een relatie verbreken kan lastig zijn.
Geld, woonplek, familie, vrienden, kinderen.. Legio redenen om het niet te durven verbreken.
Als je erover gaat praten, verbreek je in principe jullie afspraak, want hij wil het niet weten. Dus als je gaat praten neem je al een risico...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:26 schreef Susanne456 het volgende:
[..]
Ik ben nog geen seksrelatie begonnen. Ik heb één keer seks gehad. En dat was ok, als ik dat verzwijg. (Dat is HEEL duidelijk afgesproken, twijfel ik niet over)
Jouw man geeft aan dit niet te willen, dus het mag niet. Klaar.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:48 schreef Susanne456 het volgende:
Hoe kunnen we dit het beste aanpakken?
kijkt meewarig naar buiten... kutregenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:30 schreef Copycat het volgende:
En gevoelens kunnen ratio als sneeuw voor de zon doen verdwijnen.
het andere koppel heeft het iig beter geregeld lijkt me, dat is wel zo, eerlijkheid is wel de fundering van een relatiequote:Op zondag 27 januari 2013 12:22 schreef Copycat het volgende:
Het eenmalige is een slippertje, dat kan gebeuren. Het stelselmatige getuigt imo van diepgaander bedrog. En ja, persoonlijk zou ik dat erger vinden.
Hoe TS' partner dat ziet, weet alleen hij. En TS, als ze het hem op de man af vraagt.
Volgens mij gaan relaties niet altijd uit bij vreemdgaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:40 schreef ikjijallebei het volgende:
Reken maar niet dat jouw vriend dat goedkeurt, TS'je.
Hopelijk komt hij erachter en zet hij je bij het vuil.
Ik zou er ook niet zo'n moreel bezwaar tegen hebben, vreemdgaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:26 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Wat een gelul. Ik ben tien jaar structureel vreemd gegaan, en ze had niet het minste vermoeden.
Vreemdgaan kan je prima onbestraft doen, zolang je scherp blijft.
Overigens kan je dit prima doorzetten, TS, maar ben je niet bang verliefd te worden?
Ten eerste:quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:35 schreef Susanne456 het volgende:
Maar post alsjeblieft je inzichten door; ze zetten me aan het denken.Dankje!
Er gaat wel altijd iets verloren. En dat is waar mensen minder vaak bij stil staan als ze vreemd gaan.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Volgens mij gaan relaties niet altijd uit bij vreemdgaan.
Ik word misselijk van die wijvenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:48 schreef Susanne456 het volgende:
Twijfel of dit onder Seks of R&P moet, maar gezien het feit dat onze relaties voorop staan toch maar hier:
Ik (vrouw, 27) moest twee weken geleden met mijn mannelijke collega een aantal dagen op een werkbezoek in het buitenland. We hebben de laatste nacht daar fantastische seks gehad. We hebben allebei een relatie, maar vonden dit eigenlijk zo'n succes dat we dat misschien wel wat vaker samen zouden willen. We weten allebei heel goed dat het hier puur om de seks gaat; er komen geen verliefde gevoelens bij kijken. We zijn ook allebei gelukkig in onze relaties, maar misschien is dit net dat beetje extra spanning wat het leuk maakt..
Op het werk is het helemaal niet ongemakkelijk overigens, sinds dit voorval.. Dat is in ieder geval fijn!
Zijn vriendin is akkoord met seksuele escapades buiten hun relatie, zolang hij haar daar maar van op de hoogte houdt. Ze zijn samen heel open-minded en praten hier ook gewoon over.
Mijn man zegt dat als ik ooit vreemd zou gaan, hij dat in ieder geval niet wil weten. Geen expliciet "OK" dus, maar het lijkt mij misschien wel ok bij absoluut stilzwijgen. Ik weet niet goed wat hij er van zou vinden als hij er achter zou komen.
De afspraken in onze en hun relatie spreken elkaar dus een beetje tegen. Zo nu en dan spreken collega+vriendin mijn man ook. Ingewikkeld dus.. Hoe kunnen we dit het beste aanpakken?
Je man heeft toch duidelijk aangegeven dat hij het helemaal oké vind zolang hij er niks van weet. Dus ik zou het gewoon doen zolang je maar je best doet om je dubbelleven echt goed geheim te houden. Misschien kun je bijvoorbeeld met een vriendin afspreken dat je zegt dat je daar slaapt tegen je man, zodat hij geen argwaan krijgt. Ik zie verder geen problemen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:48 schreef Susanne456 het volgende:
Mijn man zegt dat als ik ooit vreemd zou gaan, hij dat in ieder geval niet wil weten. Geen expliciet "OK" dus, maar het lijkt mij misschien wel ok bij absoluut stilzwijgen. Ik weet niet goed wat hij er van zou vinden als hij er achter zou komen.
De afspraken in onze en hun relatie spreken elkaar dus een beetje tegen. Zo nu en dan spreken collega+vriendin mijn man ook. Ingewikkeld dus.. Hoe kunnen we dit het beste aanpakken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |