abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 13 december 2012 @ 18:19:58 #201
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_120275902
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 10:42 schreef Individual het volgende:
Ik ben zo slim dat ik niet begrijp waarom niet iedereen slim is en daar stoor ik me aan.
ik ben zo slim dat ik dat wel begrijp maar er niet mee om kan gaan
  vrijdag 14 december 2012 @ 01:04:36 #202
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_120292392
Gewoon al die tokkies uit je Facebook-feed dumpen en je vooral niet storen aan dombo's.
Dan komt het vanzelf wel snor.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_120292648
Ik herken je OP niet, maar dat komt ook omdat ik enkel persoon omga met een HBO/WO/PhD-achtergrond en me afsluit van populaire cultuur (geen tv, luister geen top 40). Lageropgeleiden kijk ik absoluut niet op neer verder; iedereen heeft elkaar nodig om de maatschappij draaiende te houden (waarbij er nu eenmaal slimmere/talentvollere en minder slimme/talentvolle personen bestaan). Lageropgeleiden die proberen 'neer te kijken' op hogeropgeleiden op basis van suffe criteria bevestigen slechts hun gebrek aan intelligentie.

Verder vind ik je verhaal bijzonder warrig en een tikje ijdel overkomen. Maar goed, elke boerenlul denkt dat 'ie speciaal is dus dat verbaast me amper.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2012 01:29:44 ]
pi_120293225
Zou het geen saaie wereld zijn als uitsluitend de hoogopgeleide "domineert"?
pi_120305906
quote:
9s.gif Op donderdag 13 december 2012 18:19 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

ik ben zo slim dat ik dat wel begrijp maar er niet mee om kan gaan
Ha, bewust onbekwaam. Dat komt wel goed, ben ik ook ooit geweest :)

Inmiddels kan ik het, het heeft me lang gekost, maar zowel in de fabrike als door eht hoger management word ik geaccepteerd en gekend. EN alles ertussenin. Ik sta nog steeds wel bekend als die eigenwijze drol die zij werk wel goed doet, maar het zijn stappen.

Eerst ben je erg slim en heb je het zelf niet door. Daarna heb je door dat je heel slim bent, maar snap je niet dat anderen je niet snappen. Vervolgens snap je dat je slim ben, anderen niet, mar is het er moeilijk mee omgaan. Wat later leer je dat ook. Hierma moet er bij mij nog ee stap volgen; ze allemaal de baas zijn... letterlijk en figuurlijk... ik wil met 45 financieel onafhankelijk zijn.
Whatever...
pi_120332818
is waarschijnlijk al 100x gezegd maar wat is ts een denigrerende hypocriete stuk stront :r
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_120332823
vooral die misplaatste arrogantie :') :r
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_120333579
Volgens mij zit het echt tussen je oren.
pi_120333652
Ik kom TS vaker tegen op fok, en ik moet zeggen dat ik een beetje verliefd begin te worden :@
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_120333744
In mijn ervaring is het juist andersom. "Slimme mensen" die laatdunkend doen over "domme mensen". Domme mensen zijn vaak helemaal niet met dat soort dingen bezig in hun hoofd.

Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_120344629
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 10:27 schreef Ronald-Koeman het volgende:
sen". Domme mensen zijn vaak helemaal niet met dat soort dingen bezig in hun ho
Deze cartoon ken ik, echt geniaal. _O_
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 15 december 2012 @ 17:41:29 #212
224960 highender
Travellin' Light
pi_120344951
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 10:27 schreef Ronald-Koeman het volgende:
In mijn ervaring is het juist andersom. "Slimme mensen" die laatdunkend doen over "domme mensen". Domme mensen zijn vaak helemaal niet met dat soort dingen bezig in hun hoofd.

[ afbeelding ]
Zijn 'domme' mensen überhaupt wel met iets bezig in hun hoofd? :@
pi_120344965
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 17:29 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Deze cartoon ken ik, echt geniaal. _O_
Deze cartoon 'herken' ik ook op de werkvloer. Je hebt ook mensen die zich enorm irriteren aan koffiepraat tijdens de lunch als men in eens over Badr Hari begint, of over pietje die zijn kat kwijt was bij Hart Van Nederland.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_120344988
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 december 2012 17:41 schreef highender het volgende:

[..]

Zijn 'domme' mensen überhaupt wel met iets bezig in hun hoofd? :@
Ik denk dat domme mensen wel degelijk meer plezier in het leven hebben en minder stress hebben. Lekker pils, leuk meiske, 4 kids, tussen minimumloon en 1.5 keer modaal in. Top toch?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_120345092
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 17:41 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Deze cartoon 'herken' ik ook op de werkvloer. Je hebt ook mensen die zich enorm irriteren aan koffiepraat tijdens de lunch als men in eens over Badr Hari begint, of over pietje die zijn kat kwijt was bij Hart Van Nederland.
Ik negeer dat gewoon, heb er verder niet zo veel last van. :)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_120345124
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 17:46 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik negeer dat gewoon, heb er verder niet zo veel last van. :)
Dat doe ik (of probeer ik ook) maar als de helft of eigenlijk iedereen van je team of een team waar je bij op kantoor is zo in elkaar zit is dat soms wel plaatsvervangende schaamte :')

Helaas kan ik er gewoon echt slecht tegen. Wou dat het anders was! :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 16 december 2012 @ 03:49:25 #217
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_120364382
ligt er maar net aan hoe je je opstelt, ik zit zelf op de uni maar een hoop maten van mij doen mbo of zijn zelfs al aan het werk. toch gaat dat prima samen, alhoewel ik ook wel verschrikkelijk goed in slap lullen ben :')
  zondag 16 december 2012 @ 04:04:12 #218
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_120364484
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 december 2012 17:41 schreef highender het volgende:

[..]

Zijn 'domme' mensen überhaupt wel met iets bezig in hun hoofd? :@
pvv, bier, hart in actie of dat de kip bij de c1000 of de ah goedkoper is
  zondag 16 december 2012 @ 04:09:10 #219
379412 LuciferRising
Wake Bake Skate
pi_120364508
“My ambition is handicapped by laziness” (C.Bukowski)
pi_120364723
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 17:42 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik denk dat domme mensen wel degelijk meer plezier in het leven hebben en minder stress hebben. Lekker pils, leuk meiske, 4 kids, tussen minimumloon en 1.5 keer modaal in. Top toch?
Ik denk wel dat hoogbegaafden een andere prikkel hebben om dingen te leren. Ze zullen het leren veel meer doen omdat ze het interessant vinden of nieuwsgierig zijn naar het kennen ervan dan uit plicht. De reden om dingen te leren zal veel minder voortkomen uit een verplichting of om de kennis te gebruiken als een middel. Terwijl ik dit idee wel heb bij mensen die kennis an sich niet kunnen waarderen en daarom gemotiveerd worden door prikkels die tastbaarder zijn . Zoals het hebben van een boven modaal inkomen, huis, kinderen. Misschien komt het ook doordat kennis als ding veel belangrijker is dan de vergankelijke waarde van een tastbaar goed.
pi_120364756
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Ah, weer een totaal misplaatst ''kijk mij eens slim zijn'' topic van Mishu.

Meid, aan de hand van je topics en posts...
Je bent helemaal niet zo slim als je denkt.

Groetjes!
Inderdaad. Getuige de vrij onsamenhangende openingspost vol random frustratie lijkt TS mij nou niet echt bovengemiddeld intelligent.

Verder is het wel zo dat Nederland een beetje een maaiveld cultuur kent. Maar de ondertoon van de OP duidt meer op misplaatste verontwaardiging dat het succes niet komt aanwaaien voor TS. Ook proef ik de nodige afgunst tegenover dames die beter in de markt liggen bij mannen dan zij.

Veel tekenen van onmacht voor iemand die zichzelf zo hoog heeft zitten.

[ Bericht 29% gewijzigd door VacaLoca op 16-12-2012 04:54:36 ]
  zondag 16 december 2012 @ 10:12:10 #222
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_120365968
Helemaal eens met de OP ben ik het niet, maar dat ik af en toe wel merk in de media is dat het tegenwoordig bijna een crime is om bovenmodaal oid te verdienen, want dan ben je een graaier.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_120368895
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 10:12 schreef Finland. het volgende:
Helemaal eens met de OP ben ik het niet, maar dat ik af en toe wel merk in de media is dat het tegenwoordig bijna een crime is om bovenmodaal oid te verdienen, want dan ben je een graaier.
Het gaat niet om bovenmodaal verdienen an sich, maar meer of het in proportie is met het werk wat je doet en de prestaties die je levert. Mensen vinden het een crime als een bankier die werkt voor een bank die staatshulp gehad heeft een bonus opstrijkt na een slecht jaar. Of een topman in de zorg die zichzelf weer salarisverhoging geeft terwijl duizenden mensen in de zorg hun baan kwijtraken en de kwaliteit van de zorg slecht is. DAT zijn voorbeelden van salarissen die mensen buiten proportie of gewoonweg de omgekeerde wereld vinden en dat roept een negatieve reactie op. Maar een succesvolle ondernemer die veel verdient en ethisch handelt en z'n werknemers goed behandelt zal niet zo snel bekritiseerd worden.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_120369021
Hoe defineerd TS domme mensen? Mensen die domme dingen doen of mensen die wellicht een lager IQ hebben dan het gemiddelde (100 - 120)?

Zelfs al luisteren "domme" mensen naar pop top 40 en hebben denken ze dat ze "swag" zijn, betekend nog steeds niet dat deze mensen dom zijn.

TS, jij komt te arrogant over en waarschijnlijk erger je je aan jezelf.
pi_120369202
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 december 2012 08:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
is waarschijnlijk al 100x gezegd maar wat is ts een denigrerende hypocriete stuk stront :r
Is het niet hypocriet hoe denigrerend je je hier uit?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')