abonnement Unibet Coolblue
pi_119686146

De hardstyle liefhebbers onder ons O+
Eric_thumb.jpgStewie.gifTwitter_photol.jpgUntitled-2.gifUntitled-6.gifcartmanmisslopez.jpgfok_usericon1.gifenzyme2.jpgavatar.gifkrustyFok.jpgdj_party.gifbovendasboot.jpg2ecg8du.giffok.png
FOKApples.jpgsunshine.jpgWGAF.gif161372.gifq.jpgfok4.gifDSC00840.mini.jpg35085n7.jpg2hhdcup.pngrsz_baron.jpgbeardwarioklein.jpg29fcpr4.jpg.pngr.png1077788_small.gifAlphaverb.jpgavatar_2.JPGMW2Ss.gifre3s.jpg16gilvn.jpgimagesCAVI210J.jpguitje.pngThleinnno.jpg

Welkom! :W
Welkom in het FOK!-Hardstyle topic. Hét topic voor alle hardstyle liefhebbers onder ons. Discussiëren over de nieuwste platen, even vertellen wat je van die ene liveset vindt of gewoon lekker ouwehoeren over hardstyle en alles wat er bij komt kijken... hier is het aan de orde van de dag.

Newbies zijn altijd welkom en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hardstylers in dit topic te vinden dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft.

Wat is Hardstyle? :?
Hardstyle is een muziekgenre dat overeenkomsten vertoont met trance, hardcore en hardtrance. Hardstyle, ook wel hard dance, hard trance of hardbass in het buitenland genoemd, klinkt qua melodie en opbouw ongeveer als de moderne hardcore, maar is vaak ongeveer 30 BPM langzamer. Het gemiddelde tempo ligt tussen de 140 en de 160 beats per minuut. Vaak worden de nummers wel versneld afgespeeld door DJ's.

De sound is karakteristiek voor de stijl en kan omschreven worden als harde beats gecombineerd met erg aanwezige (in tegenstelling tot hardcore) melodielijnen. Veel hardcore-artiesten produceren ook hardstyle tracks, die vergelijkbaar klinken maar toegankelijker zijn. Hardstyle wordt in het Verenigd Koninkrijk vaak gecombineerd met hardhouse. In de rest van de wereld echter vindt men vaker de combinatie met hardtrance of hardcore.

Geschiedenis (8>
Hardstyle is ontstaan uit Duitse, Italiaanse, en Nederlandse hardhouse en Rave die zijn vermengd met invloeden van hardtrance en oldschool-hardcore rond 2000. De oorsprong vindt zijn plaats in Nederland, waar de eerste hardstyle evenementen werden gehouden op het einde van 1999, begin 2000.

Één van de sleutelfiguren in de ontwikkeling van de stijl is Dana van Dreven (met name onder Danamite), bekend onder haar hardstyle dj-alias Dana (Lady Dana voor hardcore). Later hielpen meer van haar collega's uit het hardcore-tijdperk, zoals Pavo, Darkraver, Luna (met name onder Straight On), Zany, DJ Isaac en The Prophet.

Bekende Feesten _O_


Bekende producers en DJ's~:)
*Abyss*Digital Punk*Noisecontrollers
*Activator*DJ Stephanie*Pavo
*Alpha Twins*DJ Thera*Philippe Rochard
*Alphaverb*Dj Titan*Pulse
*Alter Egosz*Donkey Rollers *Ran-D
*A-Lusion*Dozer (f.k.a. Tony)*Scope DJ
*Balistic*Dutch Master*Showtek
*Bass Modulators*Faistos (a.k.a. Frequencerz)*Slim Shore
*Beat Providers*Francesco Zeta*Southstylers
*Beholder*Frontliner (f.k.a. Abject)*Super Marco May
*B-Front*Geck-O*Tatanka
*Bioweapon*Gizmo*Technoboy
*Blutonium Boy*Grandmaster Q*The Machine
*Brainkicker*Hardstyle Masterz*The Partycrushers
*Brennan Heart*Headhunterz*The Pitcher
*Chris One*Intractable One*The Prophet
*Clive King*Isaac*The R3bels
*Crypsis*Jack of Sound*The Vision
*Da Tweekaz*Jones*Tuneboy
*Dana*Josh & Wesz*Toneshifterz
*Daniele Mondello*Kodex*Unloaders
*Davide Sonar*Kold Konexion*Wasted Penguinz
*D-Block & S-te-Fan*Luna*Wildstylez
*Deepack*Max B. Grant*Zany
*Degos & Re-Done*Max Enforcer*Zatox
*DHHD*Mind.Illusion*Zero Sanity

MC's ^O^
MC Da Syndrome
MC DV8
MC Jeff
MC Linez
MC Rems
MC Renegade
MC Ruffian
MC Villain

Hardstyle op Twitter oO<
DJ's & ProducersIsaacWildstylez
A-LusionJonesZany
Abyss & JudgeJosh & Wesz
Alpha TwinsJowan van KorvenMC's
B-FrontKutskiDa Syndrome
BioweaponLow-EDV8
CrypsisLuna
D-Block + S-Te-FanNoisecontrollersOverig
DeepackPavoB2S
Digital PunkProfylerFusion Records
FrontlinerScope DJHardstyle.com
ShowtekScantraxx Records
HeadhunterzThe PitcherQ-Dance

Links ^O^
Partyflock
Wiki

Downloads/Fora
0daymusic
HarderState
HardTraxx
LSDB (Liveset Database)
MusicInControl
Screamer Hardstyle

Organisaties
Art of Dance
B2S
Bass Events
ID&T
Multigroove
Q-dance
UDC

Platenlabels
AVIO-Records
Fusion
M!d!fy
Q-dance
Rytmic Records
Saifam
Scantraxx
Seismic
Theracords
Zanzatraxx
TiLLT Records

Luister NU! hardstyle *O*
Digitally Imported - winamp / Digitally Imported - wmp
FreshFM Alleen op de woens(Showtek-Bash)dag-avond
Q-Dance radio
Fear.FM
HardStation.FM
b2s Radio
hardstyle.nu

Oude topics :z
#1 - #100
#101 - #150
#151 - #200
Vanaf #200: Topicreeks: Hardstyle

[Hardstyle] Best of 2008
[Hardstyle] Best of 2009
[Hardstyle] Best of 2010

TT:



De OP

pi_119686532
Hahah klopt ja!





Manmanman ik wil terug. O+
Striving to be more than average.
pi_119686917
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:36 schreef Daniane het volgende:
Hahah klopt ja!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Manmanman ik wil terug. O+
Heb je een verslagje van de rest van je avond buiten dat deel wat je kwijt bent? :P
pi_119687439
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:36 schreef Daniane het volgende:
Hahah klopt ja!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Manmanman ik wil terug. O+
Schitterende foto's! Zijn altijd al mooi geweest natuurlijk, maar lijkt dit jaar gewoon nog net wat beter ^O^
  dinsdag 27 november 2012 @ 21:08:15 #5
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_119687897
Ik betrapte mezelf er net op dat ik echt zin heb aan HardClassics :9
The Outside Agency
pi_119687977
Ondanks alle haat op BH, toch ff:

Wanneer dat stukje van Timeless begint: +1 voor Villain _O_ Zijn echt hoogtepuntjes voor MC's!
Kan me voorstellen dat ik daar in de zaal echt wel met kippenvel had gestaan :9

Of eerder op de tribune waarschijnlijk bij deze set _O-
pi_119688084
* ReMcOrE klopt zichzelf op de schouders dat hij gelijk de TT herkende :7

quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 22:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe mij dan toch de Wildstylez-versie maar O-)

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:23 schreef Deeltjesversneller het volgende:
bij de breaks zong iedereen mee, daarna ging iedereen weer met elkaar ouwehoeren tot de volgende break :')
ze moeten gewoon een policy voor feesten maken, zodat je dit soort mensen direct naar buiten kunt mikken! :r :X :%
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119688192
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:09 schreef eQuaL het volgende:
Villain
was Villian de MC bij Qlimax dit jaar? :o of alleen bij deze set?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119688270
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:14 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

was Villian de MC bij Qlimax dit jaar? :o of alleen bij deze set?
MC: Ruffian & Villain
http://www.hardtraxx.nl/n(...)t-je-moet-weten.html
pi_119688296
wat blijft die Antifact-track toch heerlijk :D

quote:
t/m vorig jaar toch altijd maar 1 MC? (Ruffian?)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 27 november 2012 @ 21:17:46 #11
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_119688369
Deze kwam ik net weer tegen:


Alphaverb blijft toch echt wel een baas (L)

Hij treedt alleen bijna niet meer op?
The Outside Agency
pi_119688384
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:16 schreef ReMcOrE het volgende:
wat blijft die Antifact-track toch heerlijk :D

[..]

t/m vorig jaar toch altijd maar 1 MC? (Ruffian?)
Ja zou eigenlijk best kunnen. Misschien afgewisseld?
*Edit*
voorheen idd altijd 1 standaard MC: Ruffian...
pi_119688477
De TT zien en weten welke track het is _O_.
pi_119688666
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:17 schreef haakon het volgende:
Deze kwam ik net weer tegen:


Alphaverb blijft toch echt wel een baas (L)

Hij treedt alleen bijna niet meer op?
wereldplaat en one of my favorite DJ's!! O+ ^O^

laatste optreden volgens PF was 11 augustus dit jaar, verder niks gepland -O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119689947
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 17:44 schreef StM het volgende:
Hmm zaterdag naar AVIO en Thera of naar de Donkey's en Zany... AVIO en Thera zijn leuker maar wel achterlijk ver weg. Anderen die naar Schagen of Beesd gaan zaterdag?
Als je naar AVIO en Thera gaat wil ik wel met je mee(rijden)? :D AVIO live wil ik heel graag weer eens zien. _O_
gr gr
pi_119690332
ik mis de hardstylefeestjes ;( maar heb vaak een druk/vol weekend, hier in de buurt zijn weinig feestjes en ik krijg niemand van de kameraden mee want die houden van dubstep/house etc.

-O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119691314
quote:
Sowieso 1 van de beste tracks van headyhead en 1 van mijn persoonlijke favorieten van het hele genre...
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:36 schreef Daniane het volgende:
Hahah klopt ja!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Manmanman ik wil terug. O+
De show van Qlimax is altijd top, helaas draaien ze de laatste jaren steeds van die middelmatige muziek. Ik snap best dat het dagjesvolk dat wil horen, maar ik gruw er van.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:08 schreef haakon het volgende:
Ik betrapte mezelf er net op dat ik echt zin heb aan HardClassics :9
En terecht :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:17 schreef haakon het volgende:
Deze kwam ik net weer tegen:


Alphaverb blijft toch echt wel een baas (L)

Hij treedt alleen bijna niet meer op?
Toffe track, hoewel hij imo toch nog wel een flink aantal betere op zijn naam heeft staan. Ik spam ze regelmatig in het topic :+

En tja... sinds hij van boekingskantoor is gewisseld is het helemaal een drama qua optredens voor hem. Je weet iig wel zeker dat hij het niet voor het geld doet :') Diep diep respect voor hem dat hij toch door blijft gaan. Dat is gewoon liefde voor de muziek ipv liefde voor de Porsche op de oprit.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:23 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

wereldplaat en one of my favorite DJ's!! O+ ^O^

laatste optreden volgens PF was 11 augustus dit jaar, verder niks gepland -O-
Wel 2x AVIO Live waaronder aanstaande zaterdag in Schagen :D Hoewel hij ook meer dan prima kan draaien.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:43 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Als je naar AVIO en Thera gaat wil ik wel met je mee(rijden)? :D AVIO live wil ik heel graag weer eens zien. _O_
Waar kom je vandaan? ;) Ik had al wat mensen min of meer beloofd om naar de Rodenburg te gaan maar goed dat is al een paar weken niet meer ter spraken gekomen. Beesd is wel VEEL dichter bij. De lineup van Penoze veel beter want AVIO en Thera.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:49 schreef ReMcOrE het volgende:
ik mis de hardstylefeestjes ;( maar heb vaak een druk/vol weekend, hier in de buurt zijn weinig feestjes en ik krijg niemand van de kameraden mee want die houden van dubstep/house etc.

-O-
Als ik dat als excuus zou gebruiken zou ik nergens meer komen :P
pi_119691476
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:05 schreef StM het volgende:
[..]

Als ik dat als excuus zou gebruiken zou ik nergens meer komen :P
ik gebruik het niet persé als een excuus, deze dingen zorgen er bij mij gewoon voor dat het de laatste tijd niet meer tot bezoeken van een hardstylefeestje komt...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119691527
Wat ik bedoel van als je echt wilt, dan ga je toch gewoon? Alles moet dan gewoon wijken imo.
pi_119691569
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:05 schreef StM het volgende:

[..]

Waar kom je vandaan? ;) Ik had al wat mensen min of meer beloofd om naar de Rodenburg te gaan maar goed dat is al een paar weken niet meer ter spraken gekomen. Beesd is wel VEEL dichter bij. De lineup van Penoze veel beter want AVIO en Thera.
Eindhoven of Wijk bij Duustede. :+ Jij ergens onder Utrecht als ik het me goed herinner? Er valt wel iets te regelen hoop ik.
gr gr
pi_119691631
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:09 schreef StM het volgende:
Wat ik bedoel van als je echt wilt, dan ga je toch gewoon? Alles moet dan gewoon wijken imo.
dat is waar, deels zal het met een (licht) gebrek aan doorzettingsvermogen van mijn kant te maken hebben :@ :@
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119691705
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:10 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Eindhoven of Wijk bij Duustede. :+ Jij ergens onder Utrecht als ik het me goed herinner? Er valt wel iets te regelen hoop ik.
Oppikken in Houten lijkt me dan het makkelijkst als je daar kan komen. Maar goed als ik ga zal ik dat wss pas vrijdag ofzo beslissen.

Trouwens, ik zit te denken. Ik kan me echt geen gezicht meer voor de geest halen wie jij bent. Wanneer heb ik je voor het laatst gezien? (Heb ik je überhaupt ooit gezien :+ Je weet ongeveer waar ik woon dus dat zal wel...) Niks persoonlijks verder, dit probleem heb ik bij iedereen. Het wordt pas echt lullig als je namen van vrienden vergeet en op dat moment gewoon NIET op kan komen. Zelfs al ken je die al 10 jaar ofzo :{

[ Bericht 14% gewijzigd door StM op 27-11-2012 22:18:30 ]
pi_119692120
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:13 schreef StM het volgende:

[..]

Oppikken in Houten lijkt me dan het makkelijkst als je daar kan komen. Maar goed als ik ga zal ik dat wss pas vrijdag ofzo beslissen.

Trouwens, ik zit te denken. Ik kan me echt geen gezicht meer voor de geest halen wie jij bent. Wanneer heb ik je voor het laatst gezien? (Heb ik je überhaupt ooit gezien :+ Je weet ongeveer waar ik woon dus dat zal wel...) Niks persoonlijks verder, dit probleem heb ik bij iedereen. Het wordt pas echt lullig als je namen van vrienden vergeet en op dat moment gewoon NIET op kan komen. Zelfs al ken je die al 10 jaar ofzo :{
Haha, np. Ik was ook op Alcatrazz afgelopen zomer bij de TC-stage en ik ben zelfs matties met jou op Facebook! :P Begint er iets te dagen?

Laat vrijdag (of eerder) maar weten of het wat wordt. Zou wel vet zijn. :D
gr gr
pi_119692164
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:11 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

dat is waar, deels zal het met een (licht) gebrek aan doorzettingsvermogen van mijn kant te maken hebben :@ :@
Ik ga ook gewoon alleen. Zit redelijk in hetzelfde schuitje, sinds ik van voetbal af ben ga ik niet meer om met hardstyle/hardcore liefhebbers :P en sinds het uit is met m'n ex gaat die ook niet meer met mij mee.

Zoals sc0tty in vorig topic al zei, je komt vanzelf mensen tegen en bovendien kan je gaan en staan waar je wil. Het heeft zo z'n charmes wel.
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_119692297
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:20 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Haha, np. Ik was ook op Alcatrazz afgelopen zomer bij de TC-stage en ik ben zelfs matties met jou op Facebook! :P Begint er iets te dagen?

Laat vrijdag (of eerder) maar weten of het wat wordt. Zou wel vet zijn. :D
Hmm 1.90 lang, slank, festival hoedje op en een pretgezicht zonder dat je wat op had?
pi_119692305
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:13 schreef StM het volgende:
Het wordt pas echt lullig als je namen van vrienden vergeet en op dat moment gewoon NIET op kan komen. Zelfs al ken je die al 10 jaar ofzo :{
:D _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:21 schreef slvrbld het volgende:

[..]

Ik ga ook gewoon alleen. Zit redelijk in hetzelfde schuitje, sinds ik van voetbal af ben ga ik niet meer om met hardstyle/hardcore liefhebbers :P en sinds het uit is met m'n ex gaat die ook niet meer met mij mee.

Zoals sc0tty in vorig topic al zei, je komt vanzelf mensen tegen en bovendien kan je gaan en staan waar je wil. Het heeft zo z'n charmes wel.
daar wilde ik dus ook net nog wat over posten :P

ik denk dat alleen gaan toch een redelijk grote drempel is voor mij, ben dan veels te druk met of ik het wel leuk ga vinden, of ik niet voor lul loop als ik de hele avond alleen sta etc. :@ (terwijl ik alleen al van de muziek gek van geluk kan worden O+ )

:@ :@
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119692526
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:24 schreef StM het volgende:

[..]

Hmm 1.90 lang, slank, festival hoedje op en een pretgezicht zonder dat je wat op had?
Klopt allemaal, behalve dat ik naar mijn weten geen hoedje op had. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr gr
pi_119692596
Echt wel :D
pi_119692788
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:29 schreef StM het volgende:
Echt wel :D
Ah, dan heb ik je daar gemist of mijn herinnering laat mij in de steek. Was een mooie avond. _O_ Actiiii. _O_ _O_
gr gr
pi_119694044
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:24 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

:D _O-

[..]

daar wilde ik dus ook net nog wat over posten :P

ik denk dat alleen gaan toch een redelijk grote drempel is voor mij, ben dan veels te druk met of ik het wel leuk ga vinden, of ik niet voor lul loop als ik de hele avond alleen sta etc. :@ (terwijl ik alleen al van de muziek gek van geluk kan worden O+ )

:@ :@
Toen ik voor het eerst alleen ging dacht ik dat ook. Maar als je er eenmaal bent, paar biertjes op, dan is dat echt geen probleem meer. Althans, dat is mijn ervaring :)
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
  dinsdag 27 november 2012 @ 22:53:28 #31
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_119694151
Goede TT, beste track van heady.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  dinsdag 27 november 2012 @ 22:55:03 #32
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119694248
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:15 schreef Daniane het volgende:

[..]

Iedereen zong uit volle borst mee.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:23 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Dat viel me wel op ja... bij de breaks zong iedereen mee, daarna ging iedereen weer met elkaar ouwehoeren tot de volgende break :')
:r :r :r ik zou me daar zo kapot aan storen!

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:21 schreef slvrbld het volgende:

[..]

Ik ga ook gewoon alleen. Zit redelijk in hetzelfde schuitje, sinds ik van voetbal af ben ga ik niet meer om met hardstyle/hardcore liefhebbers :P en sinds het uit is met m'n ex gaat die ook niet meer met mij mee.

Zoals sc0tty in vorig topic al zei, je komt vanzelf mensen tegen en bovendien kan je gaan en staan waar je wil. Het heeft zo z'n charmes wel.
Naar Loudness ?
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_119695808
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:55 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

[..]

:r :r :r ik zou me daar zo kapot aan storen!

[..]

Naar Loudness ?
Loudness sowieso meeten met de FOK! brigade. Maar kan zijn dat 2 van mijn huisgenoten ook meegaan, die willen nu ook toch wel een kaartje scoren. :P
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_119706924

Dit nummer blijft kippenvel geven *;
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_119707673
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:43 schreef hoenselman het volgende:

Dit nummer blijft kippenvel geven *;
Zeker. Wat een knaller!
  woensdag 28 november 2012 @ 13:19:00 #37
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_119708092
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:43 schreef hoenselman het volgende:

Dit nummer blijft kippenvel geven *;
Goed nummer ja.
Die slechte remuxz van the prophet is bagger natuurlijk.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_119708148
quote:
6s.gif Op woensdag 28 november 2012 13:19 schreef mstx het volgende:

[..]

Goed nummer ja.
Die slechte remuxz van the prophet is bagger natuurlijk.
god wat word dat nummer verkracht zeg .... huilen
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_119708254
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 13:20 schreef hoenselman het volgende:

[..]

god wat word dat nummer verkracht zeg .... huilen
Je weet dat dat het origineel uit 2005 is? Of heb je het nu over deze laatste versie van The Prophet?

By the way, mijn oog viel eventjes hierop:

http://www.discogs.com/Tom-Sigmond-One-Moment/release/522010
Co-producer DJ Elkabas* :o
pi_119708753
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Heb je een verslagje van de rest van je avond buiten dat deel wat je kwijt bent? :P
Natuurlijk, zal er voor jou een maken. :*

Goed, we waren met een groep van 15 man en om half 10 namen we het treintje naar Arnhem. Om 22:05 aangekomen en we konden meteen de pendelbus in. Binnen een mum van tijd waren we er. Kaartje scannen, kluisje kopen, spullen dumpen, muntjes kopen en door naar het fouilleren. Toen kon het feestje beginnen. Rond 23:00 waren we echt de zaal binnen. De rest van de groep al snel gevonden. :)
Goed, Wildstylez opende de show. Ondanks dat het commerciële gehalte me goed vermaakt. :D Had er meteen nog meer zin in!
Daarna kwam de eerste locked card, dat was dus Frontliner! Had al op hem gehoopt dus was er blij mee. Een hele goede set gedraaid! Incl. zn nieuwe track Death of a Demon. Voor mij een van de beste van de avond.
Na Frontliner kwam Isaac. Ook echt een leuke set! DJ, Ease my mind, Lessons in Love, en No Cure kwamen bijv. voorbij. Gaf echt een goede sfeer. :) Lekker hard meegezongen.
Daarna kwam Technoboy. Voor mij ook een van de beste sets van de avond! Echt heerlijk :D Niets op aan te merken!
Na Technoboy kwam Zatox. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier weinig van heb meegekregen omdat ik toen met allerlei jongens aan de praat ben geraakt. Vanaf dat moment leek het ook wel alsof echt IEDEREEN strak stond..
Toen kwamen de Psyko Punkz, ik kan me echt alleen nog het intro herinneren en verder niets.... Ook Brennan Heart heb ik totaal niet meegekregen. Wel keek ik mijn vriendin blijkbaar dolblij aan toen Brennan Heart kwam.... :') B-Front ook weinig van meegekregen en bij Adaro kwam ik weer een beetje terug op aarde. Manmanman wat een set! Ook zeker een van de beste van de avond. :D Had wel heel graag Adaro ft. Digital Punk - Everyday gehoord, maar je kunt niet alles hebben natuurlijk.
Daarna nog een uurtje hardcore, maar toen hebben we op de tribune gezeten.
De lichtshows over de hele avond waren echt geweldig, en echt een fantastische sfeer! Heb me echt super vermaakt. *O* Echt geweldig om die menigte te zien losgaan.
Om 7 uur naar huis gegaan. Wat een drukte! En toen was ook nog eens onze entrance afgesloten. Gelukkig wel meteen de tweede bus naar het station kunnen pakken! Om 9 uur was ik thuis. *O*
Volgend jaar ga ik sowieso weer!

De afgelopen dagen ben ik alle live sets aan het luisteren O+ geweldig. En absoluut geen spijt dat ik A*S*Y*S niet heb gezien. Beetje David Guetta gehalte.
Striving to be more than average.
pi_119708857
Wat, ASYS was de enige in de lineup zonder David Guetta gehalte :')



sprekend idd!!!
  woensdag 28 november 2012 @ 13:42:02 #42
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119708859
w000t kan een auto van een maat regelen. Vanaaf kaartje voor STORM fixen :D
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_119708960
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 13:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat, ASYS was de enige in de lineup zonder David Guetta gehalte :')



sprekend idd!!!
Acid Nightmare is idd tof.

En nee niet sprekend :') maar ik vind het gewoon niets vergeleken met de andere sets van de avond.
Striving to be more than average.
  woensdag 28 november 2012 @ 13:54:41 #44
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_119709264
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 13:45 schreef Daniane het volgende:

[..]

Acid Nightmare is idd tof.

En nee niet sprekend :') maar ik vind het gewoon niets vergeleken met de andere sets van de avond.
Dat je het niets vindt, ok. Maar om hem dan te vergelijken met Guetta? Dat is de ergste verwensing die er bestaat in de dj-wereld. :( :r
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_119709405
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 13:54 schreef mstx het volgende:

[..]

Dat je het niets vindt, ok. Maar om hem dan te vergelijken met Guetta? Dat is de ergste verwensing die er bestaat in de dj-wereld. :( :r
Vergeef me :*
Striving to be more than average.
pi_119709630
ASYS _O_


(Organ Donors remix trouwens ook gruwelijk)




[ Bericht 16% gewijzigd door eQuaL op 28-11-2012 14:12:26 ]
pi_119710282
Nog meer mensen die een enquete van Q over Qlimax in de mail/spamfolder vonden?

Welke van de onderstaande eigenschappen vind je passen bij Qlimax? Kies er maximaal vijf.

• Zien en gezien worden Duister Innovatief
• Massaal Verrassend Commercieel
• Spannend Veilig Trendsettend
• Dynamisch Vrijheid Succesvol
• Hard Verbondenheid Ongedwongen
• Creatief Exclusief Uitgemolken
• Fantasierijk Underground Sympathiek
• Mainstream Stoer Energiek
:P

[ Bericht 60% gewijzigd door robuust89 op 28-11-2012 14:35:04 ]
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_119710522
Ja, na ieder Q en b2s feest. Ik vul altijd maar wat in, op de hoop gratis kaarten te krijgen...
pi_119711008
Haha jij ook al :)
  woensdag 28 november 2012 @ 15:00:39 #50
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119711408
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:34 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ja, na ieder Q en b2s feest. Ik vul altijd maar wat in, op de hoop gratis kaarten te krijgen...
*O*
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  woensdag 28 november 2012 @ 15:10:31 #51
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_119711728
quote:
5s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:26 schreef robuust89 het volgende:
Nog meer mensen die een enquete van Q over Qlimax in de mail/spamfolder vonden?

Welke van de onderstaande eigenschappen vind je passen bij Qlimax? Kies er maximaal vijf.

• Zien en gezien worden Duister Innovatief
• Massaal Verrassend Commercieel
• Spannend Veilig Trendsettend
• Dynamisch Vrijheid Succesvol
• Hard Verbondenheid Ongedwongen
• Creatief Exclusief Uitgemolken
• Fantasierijk Underground Sympathiek
• Mainstream Stoer Energiek
:P

Vorige keer had ik ingevuld: zien en gezien worden, massaal, commercieel, uitgemolken, mainstream. :Y
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_119711885
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:47 schreef StM het volgende:
Haha jij ook al :)
Ik denk bijna iedereen :)
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_119712473
quote:
En DV8 stond er ook nog, met B-Front
pi_119713239
http://www.facebook.com/events/370669909692407/

Eeuwige roem met alle FOK!ers! _O_
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  woensdag 28 november 2012 @ 15:54:45 #55
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_119713319
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 15:52 schreef robuust89 het volgende:
http://www.facebook.com/events/370669909692407/

Eeuwige roem met alle FOK!ers! _O_
:') :') :')
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_119713387
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 15:52 schreef robuust89 het volgende:
http://www.facebook.com/events/370669909692407/

Eeuwige roem met alle FOK!ers! _O_
Als dat geen hartjesfestijn wordt _O-
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_119713455
Natuurlijk niet!!! Dit is ekte RAWWWWWWWW Style voor de ekte stoere boyz. Dus doen alsof juh op elkaar schied enso.
pi_119714240
Year of summer! _O_ Eindelijk, zo lang niet gehoord! _O_ *O*
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_119715603
What the fuck.. Net twee mailtjes gehad van Qlimax bezoekers die kaartjes van mijn website hebben gekregen. Ik snap er geen zak meer van :X

Die line-up voor XQ: Wildstylez. Niks bijzonders.

Blackbox:
Wildstylez
Noisecontrollers
Headhunterz
Frontliner
Alpha Twins
Atmosfearz
F8trix
MC: Villain

Beatbox:
Bass Modulators
E-Force
Waverider
Adrenalize
Talent contest winner
MC: Axys (wie?!)

[ Bericht 21% gewijzigd door Levitas op 28-11-2012 16:58:48 ]
pi_119716423
Line up voor XQ is idd niet heel bijzonder. Was eigenlijk wel van plan te gaan maar dit brengt me toch weer aan het twijfelen.
  woensdag 28 november 2012 @ 17:13:25 #61
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_119716645
Prima, geen raw herrie gewoon hardstyle. Hopelijk niet teveel breaks
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  woensdag 28 november 2012 @ 17:32:56 #62
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_119717472
Goeden TT ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 21:15 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Nieuwe Acti's


Lekker lomp en ook wel een beetje simpel maar ik denk dat ik deze live wel echt heel vet vind!
Ik mag dit herfst-EP'tje wel
Let the bodies; lekker agressief (met die YT-knockouts en wetende dat USA-soldaten dit als soundtrack in hun tank afspeelden tijdens patrouilles in Iraq - Fahrenheit 9/11
Wesker; vrolijk doch beukend
Big Fat Pancake; keek eerst raar op toen ik Acti een NL-sample hoorde gebruiken .. maar nu hem een paar keer geluisterd te hebben is het imo DE plaat om een set of nog beter een feest mee af te sluiten!! *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 15:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[ afbeelding ]

Zaty had het koud? Italiaanse temperaturen gewend zeker.
Je verliest 80% van je lichaamswarmte via je hoofd, geen wonder dat hij het koud heeft zo zonder petje :9
serieus volgens mij de eerste keer dat ik hem zonder pet zie
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 18:28 schreef mstx het volgende:

[..]

Nee toen draaide hij in zn eentje. Die
liveset is wel baas. 8-)
Op defqon 2006 was het wel samen trouwens.
Toen heady een pil op had?
Wat je vindt, ...
pi_119717730
De nieuwe "Wake You From Your Boredom" is er ook weer :Y)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119717837
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:32 schreef Da_Ripper het volgende:
serieus volgens mij de eerste keer dat ik hem zonder pet zie

Qlimax 2011:

  woensdag 28 november 2012 @ 17:48:20 #65
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_119718012
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:32 schreef Da_Ripper het volgende:

Big Fat Pancake; keek eerst raar op toen ik Acti een NL-sample hoorde gebruiken
Trouwens, met Vet Hard deed hij dit ook al :)

quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Qlimax 2011:

[ afbeelding ]
Met dezelfde Mike Tyson-tattoo??
Wat je vindt, ...
pi_119718120
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 16:47 schreef Levitas het volgende:
What the fuck.. Net twee mailtjes gehad van Qlimax bezoekers die kaartjes van mijn website hebben gekregen. Ik snap er geen zak meer van :X

Die line-up voor XQ: Wildstylez. Niks bijzonders.

Blackbox:
Wildstylez
Noisecontrollers
Headhunterz
Frontliner
Alpha Twins
Atmosfearz
F8trix
MC: Villain

Beatbox:
Bass Modulators
E-Force
Waverider
Adrenalize
Talent contest winner
MC: Axys (wie?!)
Prima hoor, gewoon lekker knallen zonder al die RAW rommel. Hopelijk laten Wildstylez en HHZ een gedeelte Project One horen. Ik had eigenlijk ook niemand anders verwacht.
pi_119718408
Volgende editie van xxlerator raw staat ook op de 19e. Twijfel of ik daar heen ga, aangezien de vorige keer het ontzettend druk was :(
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_119723456
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:52 schreef slvrbld het volgende:

[..]

Toen ik voor het eerst alleen ging dacht ik dat ook. Maar als je er eenmaal bent, paar biertjes op, dan is dat echt geen probleem meer. Althans, dat is mijn ervaring :)
als ik een eindje moet rijden in m'n eentje, zit een paar biertjes er sowieso niet in :P plus dat in je eentje rijden ook niet super gezellig is :P

quote:
^O^ :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119724109
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 16:47 schreef Levitas het volgende:
What the fuck.. Net twee mailtjes gehad van Qlimax bezoekers die kaartjes van mijn website hebben gekregen. Ik snap er geen zak meer van :X
je hebt geen idee hoe die kaartjes bij hun komen? _O-
pi_119724447
Ik ben echt helemaal weg van B-fronts muziekstijl sinds Qlimax. Hij maakt de hardere platen op exact de manier wat het mij enorm aanspreekt _O_ wat een held
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 28 november 2012 @ 20:17:08 #71
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119724648
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_119724695
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 20:17 schreef Sc0tTy het volgende:
Voel me bijna een HD-nazi hier :P
valt me mee dat dit dan wel volledige versies zijn :{w
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119727250
quote:
10s.gif Op woensdag 28 november 2012 20:07 schreef eQuaL het volgende:

[..]

je hebt geen idee hoe die kaartjes bij hun komen? _O-
De enige die die kaartjes hebben zijn Claudia en ik. Ik geef ze sowieso nooit aan iemand, en Claudia geeft ze bij het fotograferen. Ik heb een foto gekregen en het kaartje is nog vrijwel helemaal heel (geen kreukels enzo), dus het lijkt me ook niet dat het van een paar feesten geleden is.

Blijkbaar heeft iemand dus een foto genomen van een groep/duo/whatever en vervolgens mijn kaartje gegeven.. Dat is het rare eraan :?
pi_119727997
Wie gaat er vrijdag nog meer tickets voor Emporium kopen? Tot 9 dec 8 euries goedkoper.
Striving to be more than average.
  woensdag 28 november 2012 @ 21:25:08 #75
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_119728110
quote:
heee das mijn ondertitel
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_119728358
quote:
14s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:23 schreef Daniane het volgende:
Wie gaat er vrijdag nog meer tickets voor Emporium kopen? Tot 9 dec 8 euries goedkoper.
Ikkuh, dat is echt de grootste tijd wedstrijd van het jaar! Vorig jaar was dat mijn eerste echte feestje.Ik was al 2x naar xxlerator geweest. Wat heb ik me vermaakt dit kan ik niet missen !
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_119728475
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:29 schreef hoenselman het volgende:

[..]

Ikkuh, dat is echt de grootste tijd wedstrijd van het jaar! Vorig jaar was dat mijn eerste echte feestje.Ik was al 2x naar xxlerator geweest. Wat heb ik me vermaakt dit kan ik niet missen !
Nice! Ik hoop dat ze niet snel uitverkocht zijn.
Striving to be more than average.
pi_119728840
Vorig jaar kocht ik mijn kaartjes pas in April dus het loopt nooit zo storm hoor !
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_119729031
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:39 schreef hoenselman het volgende:
Vorig jaar kocht ik mijn kaartjes pas in April dus het loopt nooit zo storm hoor !
Dit jaar zal alles anders zijn...
gr gr
pi_119729400
quote:
Meestal als ik een video met een toffe track hier neer gooi heb ik hem niet op YouTube beluistert maar kom ik hem tegen in een setje. En tja dan pak ik gewoon de eerste beste hit er voor op YT ;) :P
pi_119730706
quote:
9s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:43 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Dit jaar zal alles anders zijn...
De kaartverkopen gaan overal steeds sneller, helaas. Kon twee jaar geleden nog een Hard Bass ticket kopen in januari. Ben blij dat ik het nu op de eerste dag gedaan heb.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_119731544
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:31 schreef Daniane het volgende:

[..]

Nice! Ik hoop dat ze niet snel uitverkocht zijn.
8 december is ook al uitverkocht. Terwijl er helemaal niet veel op PF staan ingeschreven.
Geeft aan dat er toch veel dagjesmensen komen lijkt me... :{
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  woensdag 28 november 2012 @ 22:35:13 #83
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119731569
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:51 schreef StM het volgende:

[..]

Meestal als ik een video met een toffe track hier neer gooi heb ik hem niet op YouTube beluistert maar kom ik hem tegen in een setje. En tja dan pak ik gewoon de eerste beste hit er voor op YT ;) :P
:{w Even de hd filter aanzetten bij 't zoeken en zo behoud je je mede fokker van hoofdpijn
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_119731823
Dat zijn 2 extra klikjes :+
pi_119732002
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:35 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

:{w Even de hd filter aanzetten bij 't zoeken en zo behoud je je mede fokker van hoofdpijn
* ReMcOrE wist heul niet dat er zoiets is als een HD-filter, bij YouTube :@

en :* voor de hoofdpijn van een mede-FOK!ker :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119732020
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:40 schreef StM het volgende:
Dat zijn 2 extra klikjes :+
Gewoon niet doen. Dan doen anderen die klikjes wel voor je! :D

Maar indien mogelijk probeer ik ook altijd HD te plaatsen tegenwoordig!
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_119733040
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

8 december is ook al uitverkocht. Terwijl er helemaal niet veel op PF staan ingeschreven.
Geeft aan dat er toch veel dagjesmensen komen lijkt me... :{
Ik zit ook niet op PF maar beschouw mezelf niets als dagjesmens hoor :9
pi_119733914
PF als graadmeter nemen lijkt me sowieso geen goed idee. Heb er zelf ook een account, maar de ene keer zet ik er ver van tevoren een feest bij waar ik uiteindelijk niet heenga en de andere keer zet ik er achteraf nog een feest neer waar ik wel ben geweest. En ook op PF zitten dagjesmensen en buiten PF genoeg niet-dagjesmens mensen die ook gaan.

Welterusten! :*

What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
  donderdag 29 november 2012 @ 01:06:07 #89
296894 Xblister
Simply the best..
pi_119735834

Wat een sfeer in dit nummer :Y :Y :Y
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_119740974
Weet iemand waar ik microswitches kan halen voor Reloops? Diegene onder de play/cue knop zijn stukgegaan en ik kan die prima zelf solderen. Er zijn alleen vrij veel verschillende en ik heb geen idee waar ik ze zou moeten kopen.
Mixes onder de naam Khadber
pi_119741032
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 11:10 schreef ElDani het volgende:
Weet iemand waar ik microswitches kan halen voor Reloops? Diegene onder de play/cue knop zijn stukgegaan en ik kan die prima zelf solderen. Er zijn alleen vrij veel verschillende en ik heb geen idee waar ik ze zou moeten kopen.
Vraag het ook even hier -> UVT / DJ'ing #99 :)
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_119743282
kom deze net tegen:


herkenbare lyrics @ 2:00 :Y
pi_119745134
quote:
lekker tempo ja! Merk dat ik hier mijn dagelijkse dosis Hardstyle prima weet te fixen. hehe
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
  donderdag 29 november 2012 @ 14:17:02 #95
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119746660
Bah M.I. die nieuwe WYFYB is zooo lekker, dat ik em gewoon nog een keer op zet :9
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  donderdag 29 november 2012 @ 14:37:33 #96
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_119747287
quote:
Goede track mids ^O^

Is er hier geen DJ die voor de #300 viering geen only-mids-van-vette-platenmix wil maken? Ben weleens benieuwd hoe zo'n mix zou klinken voor een uur lang en een beetje innovatie in het draaien zelf kan ook geen kwaad gezien de schraalheid van de afgelopen jaren..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke DJ geeft zich op voor dit experiment? :+

M.I.?
T-Force?
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  donderdag 29 november 2012 @ 14:38:50 #97
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119747330
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 14:37 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Goede track mids ^O^

Is er hier geen DJ die voor de #300 viering geen only-mids-van-vette-platenmix wil maken? Ben weleens benieuwd hoe zo'n mix zou klinken voor een uur lang en een beetje innovatie in het draaien zelf kan ook geen kwaad gezien de schraalheid van de afgelopen jaren..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke DJ geeft zich op voor dit experiment? :+

M.I.?
T-Force?
Haha das opzich wel een tof idee.
Tom was/is bezig met z'n volgende 2007 mix
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_119747494
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 14:17 schreef Sc0tTy het volgende:
Bah M.I. die nieuwe WYFYB is zooo lekker, dat ik em gewoon nog een keer op zet :9
Vond ik ook! Lekker veel platen die ik al een tijdje niet meer gehoord heb maar tóch heel lekker zijn. :D

Quote van iemand op Facebook: :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr gr
pi_119747932
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 14:38 schreef Sc0tTy het volgende:
Haha das opzich wel een tof idee.
Tom was/is bezig met z'n volgende 2007 mix
Ja, dit gaat weer tegenvallen. Ik woon dus sinds kort met Krullie samen ( *O* ), maar nu heb ik mijn PC nog bij mijn ouders staan en mijn laptop hier. Ik kan wel opnemen maar dat is echt baggerkwaliteit kom ik net achter :( Volgens mij moet ik nu een externe geluidskaart ofzo kopen om aan te sluiten.

Als iemand daar meer van weet, advies gaarne! (Stm??)
  donderdag 29 november 2012 @ 15:07:20 #100
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119748149
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 14:59 schreef T-Force het volgende:

[..]

Ja, dit gaat weer tegenvallen. Ik woon dus sinds kort met Krullie samen ( *O* ), maar nu heb ik mijn PC nog bij mijn ouders staan en mijn laptop hier. Ik kan wel opnemen maar dat is echt baggerkwaliteit kom ik net achter :( Volgens mij moet ik nu een externe geluidskaart ofzo kopen om aan te sluiten.

Als iemand daar meer van weet, advies gaarne! (Stm??)
O rlly ? In dat kamertje van Claudia ??
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_119748201
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 15:07 schreef Sc0tTy het volgende:
O rlly ? In dat kamertje van Claudia ??
Jep, klein maar wel erg gezellig :D Maar ik kan nu dus geen setje opnemeng :(
pi_119748207
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 14:59 schreef T-Force het volgende:

[..]

Ja, dit gaat weer tegenvallen. Ik woon dus sinds kort met Krullie samen ( *O* ), maar nu heb ik mijn PC nog bij mijn ouders staan en mijn laptop hier. Ik kan wel opnemen maar dat is echt baggerkwaliteit kom ik net achter :( Volgens mij moet ik nu een externe geluidskaart ofzo kopen om aan te sluiten.

Als iemand daar meer van weet, advies gaarne! (Stm??)
Grats Tom! *O*
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  donderdag 29 november 2012 @ 15:13:00 #103
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119748292
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 15:09 schreef T-Force het volgende:

[..]

Jep, klein maar wel erg gezellig :D Maar ik kan nu dus geen setje opnemeng :(
Ik heb niets voorbij zien komen, hier of op Facebook :P
Gefeli idd *O* En Claudia ook natuurlijk :P
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_119748495
Grtz idd :) Maar audio opnemen is kut. Ik heb zelf een M-Audio Fasttrack maar die stopt onder Windows regelmatig er mee dus dat kan ik je niet bepaald aanraden :P Focusrite staat goed bekend maar is relatief duur. Dan kom je op iets uit als http://www.bax-shop.nl/us(...)product-details.html

Maar ik heb er zelf geen ervaring verder mee :)

Je kan ook iets pakken als dit: http://www.bax-shop.nl/us(...)product-details.html

Ik heb alleen geen flauw idee of dat een beetje kwaliteit oplevert, reviews zijn wel goed :P
  donderdag 29 november 2012 @ 15:23:15 #105
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119748601
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 14:17 schreef Sc0tTy het volgende:
Bah M.I. die nieuwe WYFYB is zooo lekker, dat ik em gewoon nog een keer op zet :9
12. Alphaverb – The Otherside (Extended Mix)

Hoor die echt niet voorbij komen :|
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_119748653
Nog meer Eindhovenaren nu dus! *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 15:23 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

12. Alphaverb – The Otherside (Extended Mix)

Hoor die echt niet voorbij komen :|
Mind.Illusion - Wake You From Your Boredom #55 by Mind.Illusion

42:45?
gr gr
  donderdag 29 november 2012 @ 15:36:19 #107
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119748949
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 15:25 schreef Quyxz_ het volgende:
Nog meer Eindhovenaren nu dus! *O*

[..]

Mind.Illusion - Wake You From Your Boredom #55 by Mind.Illusion

42:45?
Lol zit dus gewoon al twee keer in dromenland :+
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  donderdag 29 november 2012 @ 15:37:30 #108
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_119748991
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 15:19 schreef StM het volgende:
Ik heb zelf een M-Audio Fasttrack maar die stopt onder Windows regelmatig er mee dus dat kan ik je niet bepaald aanraden :P
Ik heb er zelf eigenlijk 0 problemen mee? Misschien je drivers een keer updaten. Welke versie van windows draai je?
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_119749057
Win 7 64 bit met de laatste drivers. Iemand die ik goed ken ook met Win 7 64 bit heeft hetzelfde issue. En ook op Fok is het volgens mij al een keer teruggekomen.

Onder 32 bit heb je er als het goed is geen last van maar dat is geen optie voor mij :) En 64 bits systemen zijn toch de toekomst.

*Edit*

WTF? Ik kan het hele ding niet meer vinden op de m-audio site. Een ook onder de legacy driver downloads staat niks. Is m-audio in ontkenning dat ze dat ding ooit geproduceerd hebben ofzo?

[ Bericht 6% gewijzigd door StM op 29-11-2012 16:06:31 ]
pi_119749135
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 15:19 schreef StM het volgende:
Grtz idd :) Maar audio opnemen is kut. Ik heb zelf een M-Audio Fasttrack maar die stopt onder Windows regelmatig er mee dus dat kan ik je niet bepaald aanraden :P Focusrite staat goed bekend maar is relatief duur. Dan kom je op iets uit als http://www.bax-shop.nl/us(...)product-details.html

Maar ik heb er zelf geen ervaring verder mee :)

Je kan ook iets pakken als dit: http://www.bax-shop.nl/us(...)product-details.html

Ik heb alleen geen flauw idee of dat een beetje kwaliteit oplevert, reviews zijn wel goed :P
Ok, thanks. Ik ben morgen jarig dus verwacht wel dat ik iets van geld krijg. Dan zal ik er eentje kopen en dan kunnen jullie binnenkort weer een setje verwachten :)
  donderdag 29 november 2012 @ 16:04:34 #111
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_119749809
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 15:39 schreef StM het volgende:
Win 7 64 bit met de laatste drivers. Iemand die ik goed ken ook met Win 7 64 bit heeft hetzelfde issue. En ook op Fok is het volgens mij al een keer teruggekomen.

Onder 32 bit heb je er als het goed is geen last van maar dat is geen optie voor mij :) En 64 bits systemen zijn toch de toekomst.

*Edit*

WTF? Ik kan het hele ding niet meer vinden op de m-audio site. Een ook onder de legacy driver downloads staat niks. Is m-audio is ontkenning dat ze dat ding ooit geproduceerd hebben ofzo?
Haha, mocht dat laatste het geval zijn zegt dat wel wat over de kwaliteit van het product :P Fast track Pro heb je ga ik vanuit?
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_119749844
uhu
pi_119750000
Ah ze zijn verplaatst naar de Avid merknaam. Dezelfde modellen maar ander naampje er op :')

En ook nog steeds dezelfde brakke drivers uit 2010.

http://avid.force.com/pkb(...)st-Track-USB-Drivers
pi_119755549
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 14:37 schreef NLS04 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo, dat is een oud plaatje! :D :+

quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 14:59 schreef T-Force het volgende:
Ik woon dus sinds kort met Krullie samen ( *O* )
jeuj, congratz both of you *O*
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119761212


Altijd leuk om alle hardstyle die je hebt in 1 playlist te mikken en op shuffle te zetten. :)
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_119761915
Oh jee een uur lang wild stylez op Slam Fm alleen nog maar van die blije nummertjes gehoord.
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_119762107
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 21:41 schreef hoenselman het volgende:
Oh jee een uur lang wild stylez op Slam Fm alleen nog maar van die blije nummertjes gehoord.
Hij is nog op lokatie ook. Zal wel lekker verdienen deze dagen, bookings royalties alles.
pi_119762388
Achja, dan krijgt hij nu indirect het geld wat ie verdiend heeft voor het maken van het Project1 album. :D (Heady krijgt nu ook wel genoeg)
gr gr
  donderdag 29 november 2012 @ 21:50:59 #119
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119762465
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 21:41 schreef hoenselman het volgende:
Oh jee een uur lang wild stylez op Slam Fm alleen nog maar van die blije nummertjes gehoord.
Wait wut?
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_119762580
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 21:41 schreef hoenselman het volgende:
Oh jee een uur lang wild stylez op Slam Fm alleen nog maar van die blije nummertjes gehoord.
Me vriendin kwam ook al met het nummer aanzetten, maar ze zei al gelijk dat vind jij zeker toch niks. Kijk ik voed haar wel goed op :D
  donderdag 29 november 2012 @ 21:57:35 #121
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119762853
quote:
X-Qlusive Wildstylez: De line-up

Q-Dance heeft vandaag de line-up van X-Qlusive Wildstylez vrijgegeven. Dit feest zal gehouden worden op 19 januari 2013 in de Heineken Music Hall.

Line-up:
Beatbox:
Wildstylez
Noisecontrollers
Headhunterz
Frontliner
Alpha Twins
Atmozfears
F8trix
Hosted by MC Villain

Beatbox:
Bass Modulators
E-Force
Waverider
Adrenalize
Talent Contest Winner
Hosted by MC Axys
F8trix Wie is dat ??
Owh en NC's die weer op een groot event staan :D
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_119763033
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 21:57 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

F8trix Wie is dat ??
Owh en NC's die weer op een groot event staan :D
Huis dj van de Timeout.

Niels G komt misschien live zingen bij XQ WS zegt ie *O*
pi_119763352
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 21:57 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

F8trix Wie is dat ??
Owh en NC's die weer op een groot event staan :D

Gerucht ging dat DBSTF voor hem produceden. ;)
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_119763977
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 21:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Hij is nog op lokatie ook. Zal wel lekker verdienen deze dagen, bookings royalties alles.
Idd das cashen voor die man
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_119765737
quote:
Kwam hier vandaag ook voorbij toen ik alle muziek die ik heb op shuffle gezet had ^O^ Vette plaat

En bedankt iedereen voor de felicitaties *O*
  donderdag 29 november 2012 @ 23:21:30 #126
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_119767014
F8trics is een side project van DBSTFN
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_119767904
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_119772575
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 14:59 schreef T-Force het volgende:

[..]

Ja, dit gaat weer tegenvallen. Ik woon dus sinds kort met Krullie samen ( *O* ),
Congrats *O*
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  vrijdag 30 november 2012 @ 11:21:59 #129
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119775479
quote:
Één van m'n favo tracks aller tijden (Kiss the Sound O+ O+ )

Orgineel (ekte early) is ook heerlijk :D
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_119777317
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 14:59 schreef T-Force het volgende:

[..]

Ja, dit gaat weer tegenvallen. Ik woon dus sinds kort met Krullie samen ( *O* ), maar nu heb ik mijn PC nog bij mijn ouders staan en mijn laptop hier. Ik kan wel opnemen maar dat is echt baggerkwaliteit kom ik net achter :( Volgens mij moet ik nu een externe geluidskaart ofzo kopen om aan te sluiten.

Als iemand daar meer van weet, advies gaarne! (Stm??)
Ik heb de meest verkochte gekocht van Behringer. Maar CD speler moet dus even gesoldeerd worden. Als ik wat opneem laat ik het je weten hoe hij bevalt :).
Mixes onder de naam Khadber
pi_119777377
Voor de liefhebber: Er komen morgen weer Loudness tickets beschikbaar. :)
pi_119781307
En trouwens nog een congrats aan Tom en Krullie :).
Mixes onder de naam Khadber
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:38:25 #133
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_119784720
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_119785560
En.... Year of Summer staat officieel in de top 40! :')
pi_119785823
quote:
Ik bedacht het me nog op Qlimax. Je vergeet expleration of space trouwens.
pi_119786273
Het top40 gehalte is er nu letterlijk :')
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:34:39 #139
334810 Knal_Erwt
Doet pang op de grond
pi_119786545
Oh my gawd mainstream
pi_119786676
Het wachten is op de gabber piet van de hardstyle...
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:47:42 #141
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_119786846
R.I.P. Hardstyle voor zover dat al niet was tot over een jaar of 3, wanneer je dutchtek heet
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  FOK!fotograaf vrijdag 30 november 2012 @ 17:51:04 #142
159915 -Menn0-
MNO
pi_119786952
Ben van plan een Hardstyle feest te organiseren hier in de buurt om te laten horen hoe het wel moet! Samen met een paar dj maatjes die ook niet zitten te wachten op de hardstyle van tegenwoordig :D
,,/
pi_119787074
Gisteren in de lokale studententoko werd Year of Summer ook gedraaid :')
pi_119787209
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:51 schreef -Menn0- het volgende:
Ben van plan een Hardstyle feest te organiseren hier in de buurt om te laten horen hoe het wel moet! Samen met een paar dj maatjes die ook niet zitten te wachten op de hardstyle van tegenwoordig :D
In de Praam?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  FOK!fotograaf vrijdag 30 november 2012 @ 18:08:34 #145
159915 -Menn0-
MNO
pi_119787359
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 november 2012 18:02 schreef robuust89 het volgende:

[..]

In de Praam?
Bon Ami ;)

Ik werk er en heb al met m'n baas/de eigenaar er over gehad. Hij was opzich wel positief, stond niet echt te springen ivm drugs in z'n tent. Maar als ik de zaal kan vullen met vrienden, bekenden enz dan verdient hij meer dan dat de zaal dicht is op een vrijdagavond :)
,,/
  vrijdag 30 november 2012 @ 18:17:39 #146
296894 Xblister
Simply the best..
pi_119787584
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
  vrijdag 30 november 2012 @ 18:27:33 #147
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119787860
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 18:08 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Bon Ami ;)

Ik werk er en heb al met m'n baas/de eigenaar er over gehad. Hij was opzich wel positief, stond niet echt te springen ivm drugs in z'n tent. Maar als ik de zaal kan vullen met vrienden, bekenden enz dan verdient hij meer dan dat de zaal dicht is op een vrijdagavond :)
Jammer dat je zo ver weg woont :P
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  vrijdag 30 november 2012 @ 18:31:33 #148
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_119787970
quote:
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

_________ ENJOY THE MUSIC ____________

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

jatog
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_119789349
I am horny...I am hot for you...I wanna get higher...higher...higher.... I control House.
Hardhouse Generation *O*
pi_119790532
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 19:13 schreef T-Force het volgende:
I am horny...I am hot for you...I wanna get higher...higher...higher.... I control House.
Hardhouse Generation *O*
^O^

Ondanks dat ik het nieuwe Crypsis album erg lekker vind wegluisteren, kan ik niet ontkennen dat z'n oudere tracks gewoon stuk voor stuk pareltjes waren. En dat zeg ik naar aanleiding van:
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_119790549
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_119791110
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 19:13 schreef T-Force het volgende:
I am horny...I am hot for you...I wanna get higher...higher...higher.... I control House.
Hardhouse Generation *O*
blijft ook een juweeltje eerste klas O+ _O_

en gefeliciteerd trouwens *O* (niet met dat samenwonen, dat heb ik al gedaan ;))
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119791333
trouwens, bij de Deeper Inside Remix ga ik pas echt hard los bij de 2e climax :D 8-) *;

03:33 in dat YT-filmpje, wat heerlijk droog klapt dat erop!!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119791406
Ah gefeliciteerd T-Feurce w/
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_119791597
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 20:18 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Ah gefeliciteerd T-Feurce w/
:Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 20:16 schreef ReMcOrE het volgende:
trouwens, bij de Deeper Inside Remix ga ik pas echt hard los bij de 2e climax :D 8-) *;

03:33 in dat YT-filmpje, wat heerlijk droog klapt dat erop!!
Ik vind die Zany & Noisecontrollers 2009 edit ook best lomp om eerlijk te zijn. Als je op YT zoekt, kom je ook nog een hele vrachtwagen aan andere remixes en bootlegs tegen. Zegt genoeg over de status van die plaat O+


Ook een leuk nummertje.
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_119791599
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 20:11 schreef ReMcOrE het volgende:

en gefeliciteerd trouwens *O* (niet met dat samenwonen, dat heb ik al gedaan ;))
pi_119791652
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 20:11 schreef ReMcOrE het volgende:
en gefeliciteerd trouwens *O* (ook met dat samenwonen ;))
pi_119792653
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:51 schreef -Menn0- het volgende:
Ben van plan een Hardstyle feest te organiseren hier in de buurt om te laten horen hoe het wel moet! Samen met een paar dj maatjes die ook niet zitten te wachten op de hardstyle van tegenwoordig :D
Count me in!
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_119793509
Gefeliciteerd Tommel!
pi_119793545
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:02 schreef Levitas het volgende:
Gefeliciteerd Tommel!
*O*

Eerst stiekem verborgen houden op FB he :o
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_119793587
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

*O*

Eerst stiekem verborgen houden op FB he :o
Huh? Wie? Wat?
  vrijdag 30 november 2012 @ 21:10:00 #162
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_119793840
Congrats Tom
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  FOK!fotograaf vrijdag 30 november 2012 @ 21:17:29 #163
159915 -Menn0-
MNO
pi_119794243
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 20:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Count me in!
Haha top! :D Eerste vette naam heeft zich al als beschikbaar gemeld *O*

De grote baas was positief, waarschijnlijk wordt t februari (januari is kut ivm Oud en Nieuw + QX) fingers crossed. 8-)
,,/
pi_119795227
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:04 schreef Levitas het volgende:

[..]

Huh? Wie? Wat?
Hij stond vanmorgen toch echt niet bij de jarige... of ik was totaal niet wakker... ;)
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_119795981
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Hij stond vanmorgen toch echt niet bij de jarige... of ik was totaal niet wakker... ;)
Was vanmiddag nogal teleurgesteld dat niemand behalve Thera me had gefeliciteerd :( bleek ik mijn verjaardag op onzichtbaar te hebben gezet :')
pi_119796063
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:54 schreef T-Force het volgende:

[..]

Was vanmiddag nogal teleurgesteld dat niemand behalve Thera me had gefeliciteerd :( bleek ik mijn verjaardag op onzichtbaar te hebben gezet :')
onze Tommel had aandacht tekort :D
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119796117
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:54 schreef T-Force het volgende:

[..]

Was vanmiddag nogal teleurgesteld dat niemand behalve Thera me had gefeliciteerd :( bleek ik mijn verjaardag op onzichtbaar te hebben gezet :')
:*
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_119797363
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:51 schreef -Menn0- het volgende:
Ben van plan een Hardstyle feest te organiseren hier in de buurt om te laten horen hoe het wel moet! Samen met een paar dj maatjes die ook niet zitten te wachten op de hardstyle van tegenwoordig :D
Doen ze hier een in Delft ook zo af en toe. Toevallig morgen de 3e editie:

http://www.facebook.com/events/127291604088281/?fref=ts
pi_119797450
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:23 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Doen ze hier een in Delft ook zo af en toe. Toevallig morgen de 3e editie:

http://www.facebook.com/events/127291604088281/?fref=ts
He, dat ziet er nog best wel ok uit. Misschien hop ik wel even langs :P
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_119797742
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:25 schreef slvrbld het volgende:

[..]

He, dat ziet er nog best wel ok uit. Misschien hop ik wel even langs :P
Je woont in de buurt? Ik hoop dat ik er ook nog heen kan, eerst surprises en shit bij de schoonfam :9
Vind het sowieso wel vet dat ze het organiseren, zijn best een hoop hardstyle liefhebbers in Delft. Volgende week ook weer met 2 bussen (=80 a 90 man??) richting de Maassilo :Y
pi_119797831
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:30 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Je woont in de buurt? Ik hoop dat ik er ook nog heen kan, eerst surprises en shit bij de schoonfam :9
Vind het sowieso wel vet dat ze het organiseren, zijn best een hoop hardstyle liefhebbers in Delft. Volgende week ook weer met 2 bussen (=80 a 90 man??) richting de Maassilo :Y
R'dam hier. Loudness ben ik volgende week ook te vinden!
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_119798297
Vanavond wss Rennan heart in de plaatselijke discotheek!

ENJOY THEE BEEAAATTZZZZZZ.CAUSSSE THEY WILL NEVER BREEAAAAAKKKKK UUSSSSSSS!!!
pi_119798467
Rennend hert is egt goed man!
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_119798664
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:45 schreef slvrbld het volgende:
Rennend hert is egt goed man!
toepasselijke naam, met de Kerst voor de deur _O_
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119800680
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:54 schreef T-Force het volgende:

[..]

Was vanmiddag nogal teleurgesteld dat niemand behalve Thera me had gefeliciteerd :( bleek ik mijn verjaardag op onzichtbaar te hebben gezet :')
Bij deze fijne verjaardag ;)
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
  vrijdag 30 november 2012 @ 23:45:40 #176
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119800979
Ik feliciteerd je morgen wel :6
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_119805740
en jah hoor psyko punkz met de nieuwe plaat op 3fm (freaknacht).
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_119807496
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Hij stond vanmorgen toch echt niet bij de jarige... of ik was totaal niet wakker... ;)
Oh, op die manier :)
pi_119808432
De nieuwe hard with style heeft toch wel een paar mooie nummertjes er tussen zitten!
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
  zaterdag 1 december 2012 @ 12:31:15 #180
362446 Massief
VI HOOLIGANS
pi_119809079
Iemand hier nog met een kaartje voor loudness over?
Koekoek
pi_119810253
hardstyle in de top 40 -O- over een (paar) jaar in de Top 2000? ;(
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119811315
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 11:55 schreef hoenselman het volgende:
De nieuwe hard with style heeft toch wel een paar mooie nummertjes er tussen zitten!
Ja nummer 2 wel. :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 13:27 schreef ReMcOrE het volgende:
hardstyle in de top 40 -O- over een (paar) jaar in de Top 2000? ;(
Daar hoef je niet bang voor te zijn denk ik. Er staat toch ook geen foute jumpstyle in? (en staat er überhaupt happy hardcore in?)
gr gr
pi_119811827
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 14:17 schreef Quyxz_ het volgende:
(en staat er überhaupt happy hardcore in?)
a.s. maandag wordt de lijst van dit jaar bekend, dan zullen we het zien :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119813154
Dan zou wonderfull days er in moeten staan
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_119813218
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:29 schreef hoenselman het volgende:
Dan zou wonderfull days er in moeten staan
dat was ook de eerste plaat waar ik aan dacht :Y
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119815751
die year of summer en 3fm discussie op fb :')
pi_119817234
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:30 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Je woont in de buurt? Ik hoop dat ik er ook nog heen kan, eerst surprises en shit bij de schoonfam :9
Vind het sowieso wel vet dat ze het organiseren, zijn best een hoop hardstyle liefhebbers in Delft. Volgende week ook weer met 2 bussen (=80 a 90 man??) richting de Maassilo :Y
Enige probleem waar ik op dit moment mee zit is dat het weer te slecht is om te fietsen en met het OV terug om 4 uur 's nachts is een groot drama...
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_119819564
Allen bedankt voor de felicitaties :)
pi_119820991
Vnaaf lekker naar Zak, Italian Night met Activator, tuneboy en the rebelz.

Ps heeft iemand nog de linkjes van de mixen gemaakt in de weken voor de Tijdmachine?
pi_119840800
Na WS heeft deze week Showtek de dancesmash op 538 met die Cannonball:
Vind die plaat overigens stukken beter dan YoS, ondanks de commercialiteit. :+

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 20:07 schreef KeesBromfiets het volgende:
Vnaaf lekker naar Zak, Italian Night met Activator, tuneboy en the rebelz.

Ps heeft iemand nog de linkjes van de mixen gemaakt in de weken voor de Tijdmachine?
http://lsdb.nl/search.html?qk=2-motion&s=y

Edit: Ah, volgens mij zijn ze allemaal verlopen. -O-

[ Bericht 7% gewijzigd door Quyxz_ op 02-12-2012 14:15:03 ]
gr gr
pi_119841397
Zo toch maar alvast een emporium kaartje gehaald. Heb het geld toch niet nodig en better to be save then sorry :)
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_119843587
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 14:30 schreef hoenselman het volgende:
Zo toch maar alvast een emporium kaartje gehaald. Heb het geld toch niet nodig en better to be save then sorry :)
Ik heb er ook een gehaald! :)

Guilty pleasure. :@
Striving to be more than average.
pi_119843985
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 14:08 schreef Quyxz_ het volgende:
Na WS heeft deze week Showtek de dancesmash op 538 met die Cannonball:
Vind die plaat overigens stukken beter dan YoS, ondanks de commercialiteit. :+
nope, doe mij YoS maar :Y
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119845953
Hij doet het toch weer:


2:50 _O_
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_119847819
year of summer... op 3fm *O*
pi_119847920
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119860189
Eerste namen Hardclassics
Straight on records: Luna , Trilok (DHHD), Pila -O-
Thera b2b Geck-o ,Silvio Aquila _O_

Ik hoop/verwacht dat Luna/Trilok/Pila samen gaan draaien als Straight On Records Live, dus dat is prima. Alle hitjes voor de hele avond gehad in 1 of 2 uurtjes :D
  zondag 2 december 2012 @ 22:31:59 #199
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119860395
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 22:27 schreef T-Force het volgende:
Eerste namen Hardclassics
Straight on records: Luna , Trilok (DHHD), Pila -O-
Thera b2b Geck-o ,Silvio Aquila _O_

Ik hoop/verwacht dat Luna/Trilok/Pila samen gaan draaien als Straight On Records Live, dus dat is prima. Alle hitjes voor de hele avond gehad in 1 of 2 uurtjes :D
Ik denk dat ik ook wel ga. Alleen Luna DHHD en Pila idd -O-
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_119860513
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 22:27 schreef T-Force het volgende:
Eerste namen Hardclassics
Straight on records: Luna , Trilok (DHHD), Pila -O-
Thera b2b Geck-o ,Silvio Aquila _O_

Ik hoop/verwacht dat Luna/Trilok/Pila samen gaan draaien als Straight On Records Live, dus dat is prima. Alle hitjes voor de hele avond gehad in 1 of 2 uurtjes :D
_O_ Wil ik sowieso heen!

CF postte op Partyflock 'Straight on dj-team: Luna , Trilok (DHHD), Pila,' dus ze zullen inderdaad wel als team draaien. :Y
gr gr
pi_119862877
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 17:48 schreef slvrbld het volgende:

[..]

Enige probleem waar ik op dit moment mee zit is dat het weer te slecht is om te fietsen en met het OV terug om 4 uur 's nachts is een groot drama...
Ach dan kan je lekker uitwaaien op de fiets toch? ;)
pi_119871150
Woensdag YEAR OF SUMMER LIVE op 3fm.
pi_119873066
Pranksters, studio gangsters, busters! <O)
Zijn beste track van het album ~:)
pi_119873410
Nog even en het is de 3fm megahit
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
  maandag 3 december 2012 @ 11:26:52 #205
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_119873600
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 10:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Woensdag YEAR OF SUMMER LIVE op 3fm.
bednakt voor de tip
lkkr knalle woensdag
helemaal uit me dak
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_119873936
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 10:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Woensdag YEAR OF SUMMER LIVE op 3fm.
Ben benieuwd hoe dat klinkt op een draaiorgel.
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  maandag 3 december 2012 @ 11:58:07 #207
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_119874527
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 11:37 schreef SjaakKlapkaak het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe dat klinkt op een draaiorgel.
SHUT UP AND ENJOY THE MUSIC!

╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  maandag 3 december 2012 @ 11:59:59 #208
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_119874586
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 14:08 schreef Quyxz_ het volgende:
Na WS heeft deze week Showtek de dancesmash op 538 met die Cannonball:
Vind die plaat overigens stukken beter dan YoS, ondanks de commercialiteit. :+

[..]

http://lsdb.nl/search.html?qk=2-motion&s=y

Edit: Ah, volgens mij zijn ze allemaal verlopen. -O-
verschrikkelijk
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_119878693
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 14:02 schreef Mind.Illusion het volgende:
God nondeju! *O* *O* *O* w/ w/ w/ w/ _O_ _O_ _O_
Net je boeking op dq.1 binnen gekregen? :+
gr gr
pi_119878753
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 14:04 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Net je boeking op dq.1 binnen gekregen? :+
Bizar vet weekeind gehad! Was begonnen aan klein verslagje erover... maar te moe. Na 1.5 zin maar gestopt.

Verder is het goede nieuws bijna niet aan te slepen! :P
pi_119878976
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 14:06 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Bizar vet weekeind gehad! Was begonnen aan klein verslagje erover... maar te moe. Na 1.5 zin maar gestopt.

Verder is het goede nieuws bijna niet aan te slepen! :P
Nou, klinkt veelbelovend! Gefeliciteerd ermee denk ik.
gr gr
pi_119879000
quote:
10s.gif Op maandag 3 december 2012 14:13 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Nou, klinkt veelbelovend! Gefeliciteerd ermee denk ik.
Zo eerst pitten, komt dan wel :P
  FOK!fotograaf maandag 3 december 2012 @ 14:19:10 #214
159915 -Menn0-
MNO
pi_119879182
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 14:06 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Verder is het goede nieuws bijna niet aan te slepen! :P
:D
,,/
pi_119879188
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 14:06 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Bizar vet weekeind gehad! Was begonnen aan klein verslagje erover... maar te moe. Na 1.5 zin maar gestopt.

Verder is het goede nieuws bijna niet aan te slepen! :P
Sorry dat ik er zaterdag niet bij kon zijn. Uiteindelijk pas 2 uur 's nachts bij de verjaardag weg kunnen gaan. :D

Maar genoeg in het verschiet ja :Y *O*
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_119879391
*O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_119879519
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 14:24 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
*O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat Phuture Noize & Phrantic openen! Nu wil ik er eigenlijk al om 22:00 zijn :P
  maandag 3 december 2012 @ 16:28:10 #218
362446 Massief
VI HOOLIGANS
pi_119883898
Iemand nog een loudness kaartje?
Koekoek
  maandag 3 december 2012 @ 17:39:00 #219
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_119886826
Ikke

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_119887415
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 14:24 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
*O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, daar valt wel een leuke TT mee te knutselen!

22:00 – 23:30 Phrantic
23:30 – 01:00 Alpha² / E-Force
01:00 – 02:30 B-Front vs High Voltage
02:30 – 03:00 The Machine LIVE
03:00 – 04:30 Delete
04:30 – 05:30 Wavolizer
05:30 – 06:00 Degos &­ Re-Done

Zoiets zal 't wel worden denk ik :)
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_119887793
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 23:27 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Ach dan kan je lekker uitwaaien op de fiets toch? ;)
Ook gedaan ja. Maar dan niet na Radical, maar na STORM :D
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_119888309
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 17:55 schreef slvrbld het volgende:

[..]

Zo, daar valt wel een leuke TT mee te knutselen!

22:00 – 23:30 Phrantic
23:30 – 01:00 Alpha² / E-Force
01:00 – 02:30 B-Front vs High Voltage
02:30 – 03:00 The Machine LIVE
03:00 – 04:30 Delete
04:30 – 05:30 Wavolizer
05:30 – 06:00 Degos &­ Re-Done

Zoiets zal 't wel worden denk ik :)
Bijna dezelfde planning hier. Twijfel nog tussen deetox en the machine, maar ik denk dat ik dat maar op het feest beslis :P
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_119888495
Ja, uiteindelijk doe ik ook bijna nooit wat ik gepland heb. Sowieso even kijken wat de rest van de FoK!'ers doet, maar ik ben vaak geneigd om te blijven hangen in een area terwijl ik eigenlijk naar een andere wil omdat het meeste me toch wel bevalt :@
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_119890131
vrijdag weer een hardstyle-feestje hier in de buurt ^O^ O+

22:00 - 23:00: Defector
23:00 - 00:00: Shockerz
00:00 - 01:00: Vamper
01:00 - 02:00: B-Front
02:00 - 04:00: Zany
04:00 - 05:00: Endymion
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119892794

Nieuwe Proffert. Die kick :') Ik heb 9 miljoen kicks van amateurs gehoord, waaronder die van mezelf, maar die zijn over het algemeen nog beter dan deze. Wat een drama..
De hele track is overigens kwalitatief gezien echt heeeeeeel slecht.
pi_119892858
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 20:07 schreef Levitas het volgende:

Nieuwe Proffert. Die kick :') Ik heb 9 miljoen kicks van amateurs gehoord, waaronder die van mezelf, maar die zijn over het algemeen nog beter dan deze. Wat een drama..
De hele track is overigens kwalitatief gezien echt heeeeeeel slecht.
ik had hem toevallig ook net gehoord, wat een draak van een plaat o|O :r
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 3 december 2012 @ 20:09:42 #228
220026 Treces
Hier had uw tekst kunnen staan
pi_119892908
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:06 schreef ReMcOrE het volgende:
vrijdag weer een hardstyle-feestje hier in de buurt ^O^ O+

22:00 - 23:00: Defector
23:00 - 00:00: Shockerz
00:00 - 01:00: Vamper
01:00 - 02:00: B-Front
02:00 - 04:00: Zany
04:00 - 05:00: Endymion
Ah, meneer gaat naar FOCUS!
pi_119892964
quote:
7s.gif Op maandag 3 december 2012 20:09 schreef Treces het volgende:

[..]

Ah, meneer gaat naar FOCUS!
ja zegels!! 8-)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119893922
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ja zegels!! 8-)
Je heb je kaartje gekocht met Douwe Egberts spaarzegels :?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_119893994
quote:
10s.gif Op maandag 3 december 2012 20:28 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Je heb je kaartje gekocht met Douwe Egberts spaarzegels :?
nee, met
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119894039
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 20:29 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

nee, met
[ afbeelding ]
Wow, bestaat dat nog? :D
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_119894109
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 20:30 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Wow, bestaat dat nog? :D
yup, nog genoeg plekken om te sparen volgens de website :P
http://www.rocks.nl/online-sparen/
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 3 december 2012 @ 20:56:05 #234
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_119895540
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 20:07 schreef Levitas het volgende:

Nieuwe Proffert. Die kick :') Ik heb 9 miljoen kicks van amateurs gehoord, waaronder die van mezelf, maar die zijn over het algemeen nog beter dan deze. Wat een drama..
De hele track is overigens kwalitatief gezien echt heeeeeeel slecht.
Om te janken. Maarja, die man heeft al 4 jaar niks boeiends geproduceerd dus heel verrassend is het niet.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_119895683
Mijn tweet geretweet door meneer The Prophet himself. Toch netjes van `m dat hij er zo sportief mee omgaat :P

Kevv1990 twitterde op maandag 03-12-2012 om 20:08:14 @djtheprophet Productie technisch één van de slechtste platen van 2012. Sorry... reageer retweet
pi_119895803
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 20:56 schreef mstx het volgende:

[..]

Om te janken. Maarja, die man heeft al 4 jaar niks boeiends geproduceerd dus heel verrassend is het niet.
produceert hij überhaupt zelf dan?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119898020
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:00 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

produceert hij überhaupt zelf dan?
Ik mag het hopen. Als je dan toch al iemand voor je laat produceren, kies dan iemand die het een stukje beter kan..
pi_119898796
Ik vrees eerder dat hij zelf denkt dat het een pareltje is...
pi_119901344
En HC ticket is ook weer binnen :D
pi_119901684
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:57 schreef StM het volgende:
Ik vrees eerder dat hij zelf denkt dat het een pareltje is...
Ja, door al die malloten die het helemaal geweldig vinden :')
pi_119902982
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 20:08 schreef ReMcOrE het volgende:
mensen, ik mis de 'oude' Dutch Master ;(

:9~
Typisch, want dit is de 'nieuwe' Dutch Master :P
pi_119903104
Wat was qlimax dit jaar zacht zeg :{
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.
pi_119910881
The proppert is weer lekker bezig idd
  dinsdag 4 december 2012 @ 11:28:37 #244
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_119912085
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 20:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Count me in!
Mij ook!
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_119916519
T-Force!
quote:
There's still an open spot in the line up for the 2nd area of X-Qlusive Wildstylez. Do you think you can fill that spot? Enter the X-Qlusive DJ contest!

How does it work?
- Mix a 30-minutes hardstyle set;
- Include a track you produced;
- Include a tracklist as a text file;
- Compose your filename as followed: Artistname.Surname.Age.Residence.Email
* E.g. "John.Doe.31.Amsterdam.johndoe@gmail.com"
- Upload to q-dance.wetransfer.com;
- Send your set to xqwildstylez@q-dance.com;
- The file needs to be in MP3 format;

Send in your application before the 14th of December. Wildstylez chooses the finalists on December 20, but it's the audience who decides the winner.

The voting will start on 21st of December 2012 and ends on the 4th of January 2013.

Use #XQWS on Twitter.
Join us on Facebook and invite your friends.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_119916697
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_119916905
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_119917010
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:53 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Kan je het nummer niet waarderen?
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_119917159
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:42 schreef robuust89 het volgende:
T-Force!

[..]

quote:
How does it work?

- Include a track you produced;
Voor zover ik weet heeft Tom nog geen tracks geproduceerd?
pi_119917171
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:57 schreef hoenselman het volgende:

[..]

Kan je het nummer niet waarderen?
:D

Nou m'n beste, ik ben nogal Gunz for hire-moe :P
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_119917185
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 14:01 schreef Levitas het volgende:

[..]

[..]

Voor zover ik weet heeft Tom nog geen tracks geproduceerd?

Klein detail over het hoofd gezien :+
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_119917227
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 14:02 schreef robuust89 het volgende:

[..]

:D

Nou m'n beste, ik ben nogal Gunz for hire-moe :P
Fan-boy guilty as charged :)
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
  dinsdag 4 december 2012 @ 16:07:14 #253
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_119921151
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 14:01 schreef Levitas het volgende:

[..]

[..]

Voor zover ik weet heeft Tom nog geen tracks geproduceerd?
Hij mag wel een track van mij "lenen" :P Longest road heeft wel een klein beetje wat weg van de wildstylez stijl. Enteren we samen.
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_119921545
DJ Tooltje maken met iets qua XQ? :P De Baron & Thera ft T-Force :P
pi_119925575
Striving to be more than average.
pi_119929315
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:42 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ik mag het hopen. Als je dan toch al iemand voor je laat produceren, kies dan iemand die het een stukje beter kan..
precies :D

quote:
10s.gif Op maandag 3 december 2012 23:19 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Typisch, want dit is de 'nieuwe' Dutch Master :P
de 'nieuwe' als in van deze track?
http://www.discogs.com/Du(...)Hour/release/3565849
http://www.discogs.com/Du(...)emix/release/3473271

maar punt blijf, ik mis de 'oude' :6
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119929692
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 14:04 schreef hoenselman het volgende:

[..]

Fan-boy guilty as charged :)
Och, ik ben ook G4H moe, maar Sorrow is en blijft een enorm vette plaat die al veel te lang op zich laat wachten.
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_119929888
Mensen die naar Loudness gaan?
  FOK!fotograaf dinsdag 4 december 2012 @ 19:58:15 #260
159915 -Menn0-
MNO
pi_119930089
Heb toestemming voor het hardstylefeest :D Halverwege Februari Tom! Hou em vrij ;)
,,/
pi_119930742
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 19:58 schreef -Menn0- het volgende:
Heb toestemming voor het hardstylefeest :D Halverwege Februari Tom! Hou em vrij ;)
Niet 16 feb. als het even kan, Hardclassics ticktet is al gekocht ;)
  FOK!fotograaf dinsdag 4 december 2012 @ 20:14:49 #262
159915 -Menn0-
MNO
pi_119930806
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:13 schreef T-Force het volgende:

[..]

Niet 16 feb. als het even kan, Hardclassics ticktet is al gekocht ;)
Datum staat nog niet vast dus komen we wel uit
,,/
pi_119931945
even deze hier posten, want te lang niet gehoord!! O+ :9~

(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119932845
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:39 schreef ReMcOrE het volgende:
even deze hier posten, want te lang niet gehoord!! O+ :9~

_O_
  dinsdag 4 december 2012 @ 21:16:06 #265
256829 Sokz
Livin' the life
pi_119934049
quote:
link werkt niet?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119934089
quote:
5 seconden googelen.
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_119934164
waarom kun jij wel wat met die link en ik niet? :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119934212
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 21:20 schreef ReMcOrE het volgende:
waarom kun jij wel wat met die link en ik niet? :+
mutual friends, ik kan hem ook zien (8>
  dinsdag 4 december 2012 @ 21:21:15 #270
256829 Sokz
Livin' the life
pi_119934218
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 21:19 schreef SjaakKlapkaak het volgende:

[..]

5 seconden googelen.
Ben serieus al ene tijdje aan het googlén, maar bedankt!
pi_119935280
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_119935437
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119935526
Zondag ;(
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_119935695
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 21:44 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Zondag ;(
ik vind de maandag altijd meer ;(

:Y)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119937960
quote:
Die blijft ook zo vet!

Nog mensen naar St8tment aanstaande zaterdag in de Effenaar in Eindhoven toevallig?
  dinsdag 4 december 2012 @ 22:47:27 #277
362446 Massief
VI HOOLIGANS
pi_119939356
Nog steeds kaartje loudness gekocht!
Koekoek
pi_119939812
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_119940245
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 19:58 schreef -Menn0- het volgende:
Heb toestemming voor het hardstylefeest :D Halverwege Februari Tom! Hou em vrij ;)
Ga je zelf feesies organiseren? :D
  FOK!fotograaf dinsdag 4 december 2012 @ 23:08:50 #280
159915 -Menn0-
MNO
pi_119940434
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:04 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Ga je zelf feesies organiseren? :D
Ja nou ja, in de lokale discotheek (max 600 man) dus heel klein hoor. Gewoon voor de lol, lekker avondje draaien met wat jongens uit de buurt :) (en enkeling van ver weg :D )
,,/
  FOK!fotograaf dinsdag 4 december 2012 @ 23:21:27 #281
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_119940961

Dit kreeg ik van een maatje toegestuurd. Ik moest wel lachen toen ik het nummer luisterde, wist niet dat de lyrics hier vandaan kwamen.

Zaterdag Loudness 8-) Eindelijk weer een feestje, Trillogy voelt alweer maanden geleden :') .
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  woensdag 5 december 2012 @ 07:28:24 #282
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_119945366
Wildstylez bij Giel straks
Wat je vindt, ...
  woensdag 5 december 2012 @ 10:20:35 #283
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119947947
quote:
Oeh, iemand anders die die plaat baas vind :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:08 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Ja nou ja, in de lokale discotheek (max 600 man) dus heel klein hoor. Gewoon voor de lol, lekker avondje draaien met wat jongens uit de buurt :) (en enkeling van ver weg :D )
Nou genoeg DJ tallent hier dusch!

Zijn er hier mensen die met OV naar Loudness gaan en dus 's ochtends moeten wachten ?
* Sc0tTy <---
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_119951033
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:39 schreef ReMcOrE het volgende:
even deze hier posten, want te lang niet gehoord!! O+ :9~

O+
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_119951230
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 07:28 schreef Da_Ripper het volgende:
Wildstylez bij Giel straks
Heeft Giel wederom zijn afschuw uitgesproken? Ik herinner mij van Serious Request in Eindhoven dat hij flink liep te zeiken op Nothing Else Matters van Zany&DV8 nadat hij deze plaat moest draaien. Als hij consequent is, zeikt ie nu ook op WS. :Y)
gr gr
pi_119951345
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 07:28 schreef Da_Ripper het volgende:
Wildstylez bij Giel straks
Weet niet wat ik er moest denken toen ik het in de auto hoorde.
Giel die lovend was over de eerste Qlimax in de HMH. Hij vond de track ook helemaal geweldig, maar toch ging hij heel snel over naar Niels wat hij daarna nog allemaal deed.
Ben benieuwd dan wat de 2e track van Wildstylez en Niels wordt en hoeverre deze de bekendheid krijgt.
Ze gaven wel toe dat Loose my mind te hard was voor de radio.
Live optreden sloeg nergens op. Stem kwam ver boven de muziek uit qua volume
http://giel.vara.nl/media/198340

quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:11 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Heeft Giel wederom zijn afschuw uitgesproken? Ik herinner mij van Serious Request in Eindhoven dat hij flink liep te zeiken op Nothing Else Matters van Zany&DV8 nadat hij deze plaat moest draaien. Als hij consequent is, zeikt ie nu ook op WS. :Y)
Ik denk dat dat meer was omdat het dus een bekende plaat was die in de remix is gegooid. En een zeer gewaardeerde plaat.
van WS is natuurlijk gewoon geheel zelf bedacht en dus origineel.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_119960749
Hardstyle hoort niet origineel te zijn. Vooral ook omdat er dan meestal niet meer dan pulp uit komt.
pi_119963568
year of summer op 3fm, voor de 2e keer vandaag

jippie
pi_119964884
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:20 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

Oeh, iemand anders die die plaat baas vind :D
Hoe kan je die plaat nou niet baas vinden? ;)
quote:
[..]

Nou genoeg DJ tallent hier dusch!

Zijn er hier mensen die met OV naar Loudness gaan en dus 's ochtends moeten wachten ?
* Sc0tTy <---
Laat ik afhangen van het weer. Grote kans dat ik ook met 't OV ga dus. Alleen wel dat probleem dat ik dan weer lastig thuiskom en het bovendien een stuk langer duurt.
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
  woensdag 5 december 2012 @ 19:32:37 #290
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_119967523
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:20 schreef Sc0tTy het volgende:

Zijn er hier mensen die met OV naar Loudness gaan en dus 's ochtends moeten wachten ?
* Sc0tTy <---
* NLS04 <----

Tenminste dat denk ik..

De randzaken van het loudnessweekend laat ik aan Da_Reisleider over :+


fijne track ^O^
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_119969994
quote:
Zijn er hier mensen die met OV naar Loudness gaan en dus 's ochtends moeten wachten ?
* Wut <--- +vriendin melden zich, partijtje zin in! :Y)
Hoelaat gaat de eerste tram weer naar het centraal station Rotterdam trouwens?
  woensdag 5 december 2012 @ 21:02:55 #292
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119971764
Aayt:) De metro gaat eerder afaik , rond 8 uur.

Ah NielsNLS04, jij en Rippert gaan ook? Nice :) Wordt nog een beetje gezellig dus tijdens 't wachten :P

Owh bedenk me net dat er twee Nielsen zijn :P

[ Bericht 10% gewijzigd door Sc0tTy op 05-12-2012 21:09:43 ]
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  woensdag 5 december 2012 @ 21:10:20 #293
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_119972199
Ik ga ook, ik denk dat wij een taxi naar CS pakken na Loudness. Vorige keer ook gedaan
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  woensdag 5 december 2012 @ 21:25:18 #294
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119973088
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:10 schreef T_Killer het volgende:
Ik ga ook, ik denk dat wij een taxi naar CS pakken na Loudness. Vorige keer ook gedaan
Jeej :D

Ah hehe, ja ik neem iig extra kleren mee. 'T wordt weer erg koud :(
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  woensdag 5 december 2012 @ 21:27:49 #295
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_119973244
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:25 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]
'T wordt weer erg koud :(
Daarom, taxi --> CS = c_/
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  woensdag 5 december 2012 @ 21:42:48 #296
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119974150
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:27 schreef T_Killer het volgende:

[..]

Daarom, taxi --> CS = c_/
Hehe mss wel idee, is niet zo duur en daar dan de eerste metro pakken :P
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  woensdag 5 december 2012 @ 21:44:55 #297
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_119974285
Wij zijn toch met z'n drieen, dus is wel plek vrij in de taxi.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  woensdag 5 december 2012 @ 21:50:24 #298
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119974615
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:44 schreef T_Killer het volgende:
Wij zijn toch met z'n drieen, dus is wel plek vrij in de taxi.
:) Hoelaat gaat jullie eerste trein ? Alhoewel Harm moet toch de andere kant op?
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_119975043
Misschien ga ik de terugweg wel lopen. Dik een uur wachten of dik een uur lopen, dat maakt niet eens zo heel veel verschil. :o
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_119975635
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:59 schreef slvrbld het volgende:
Misschien ga ik de terugweg wel lopen. Dik een uur wachten of dik een uur lopen, dat maakt niet eens zo heel veel verschil. :o
Doe ik ook wel eens, daarna ligt het bed extra lekker :9~
pi_119975689
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:10 schreef T_Killer het volgende:
Ik ga ook, ik denk dat wij een taxi naar CS pakken na Loudness. Vorige keer ook gedaan
Beter ja, ik herinner me de 1.5 uur wachten in de stervende kou in 2010 nog :'(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')