Ja nummer 2 wel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:55 schreef hoenselman het volgende:
De nieuwe hard with style heeft toch wel een paar mooie nummertjes er tussen zitten!
Daar hoef je niet bang voor te zijn denk ik. Er staat toch ook geen foute jumpstyle in? (en staat er überhaupt happy hardcore in?)quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:27 schreef ReMcOrE het volgende:
hardstyle in de top 40over een (paar) jaar in de Top 2000?
a.s. maandag wordt de lijst van dit jaar bekend, dan zullen we het zienquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:17 schreef Quyxz_ het volgende:
(en staat er überhaupt happy hardcore in?)
dat was ook de eerste plaat waar ik aan dachtquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:29 schreef hoenselman het volgende:
Dan zou wonderfull days er in moeten staan
Enige probleem waar ik op dit moment mee zit is dat het weer te slecht is om te fietsen en met het OV terug om 4 uur 's nachts is een groot drama...quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:30 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Je woont in de buurt? Ik hoop dat ik er ook nog heen kan, eerst surprises en shit bij de schoonfam
Vind het sowieso wel vet dat ze het organiseren, zijn best een hoop hardstyle liefhebbers in Delft. Volgende week ook weer met 2 bussen (=80 a 90 man??) richting de Maassilo
http://lsdb.nl/search.html?qk=2-motion&s=yquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:07 schreef KeesBromfiets het volgende:
Vnaaf lekker naar Zak, Italian Night met Activator, tuneboy en the rebelz.
Ps heeft iemand nog de linkjes van de mixen gemaakt in de weken voor de Tijdmachine?
Ik heb er ook een gehaald!quote:Op zondag 2 december 2012 14:30 schreef hoenselman het volgende:
Zo toch maar alvast een emporium kaartje gehaald. Heb het geld toch niet nodig en better to be save then sorry
nope, doe mij YoS maarquote:Op zondag 2 december 2012 14:08 schreef Quyxz_ het volgende:
Na WS heeft deze week Showtek de dancesmash op 538 met die Cannonball:
Vind die plaat overigens stukken beter dan YoS, ondanks de commercialiteit.
Ik denk dat ik ook wel ga. Alleen Luna DHHD en Pila iddquote:Op zondag 2 december 2012 22:27 schreef T-Force het volgende:
Eerste namen Hardclassics
Straight on records: Luna , Trilok (DHHD), Pila![]()
Thera b2b Geck-o ,Silvio Aquila![]()
Ik hoop/verwacht dat Luna/Trilok/Pila samen gaan draaien als Straight On Records Live, dus dat is prima. Alle hitjes voor de hele avond gehad in 1 of 2 uurtjes
quote:Op zondag 2 december 2012 22:27 schreef T-Force het volgende:
Eerste namen Hardclassics
Straight on records: Luna , Trilok (DHHD), Pila![]()
Thera b2b Geck-o ,Silvio Aquila![]()
Ik hoop/verwacht dat Luna/Trilok/Pila samen gaan draaien als Straight On Records Live, dus dat is prima. Alle hitjes voor de hele avond gehad in 1 of 2 uurtjes
Ach dan kan je lekker uitwaaien op de fiets toch?quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:48 schreef slvrbld het volgende:
[..]
Enige probleem waar ik op dit moment mee zit is dat het weer te slecht is om te fietsen en met het OV terug om 4 uur 's nachts is een groot drama...
bednakt voor de tipquote:Op maandag 3 december 2012 10:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Woensdag YEAR OF SUMMER LIVE op 3fm.
Ben benieuwd hoe dat klinkt op een draaiorgel.quote:Op maandag 3 december 2012 10:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Woensdag YEAR OF SUMMER LIVE op 3fm.
SHUT UP AND ENJOY THE MUSIC!quote:Op maandag 3 december 2012 11:37 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat klinkt op een draaiorgel.
verschrikkelijkquote:Op zondag 2 december 2012 14:08 schreef Quyxz_ het volgende:
Na WS heeft deze week Showtek de dancesmash op 538 met die Cannonball:
Vind die plaat overigens stukken beter dan YoS, ondanks de commercialiteit.
[..]
http://lsdb.nl/search.html?qk=2-motion&s=y
Edit: Ah, volgens mij zijn ze allemaal verlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |