quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:13 schreef StM het volgende:
Het wordt pas echt lullig als je namen van vrienden vergeet en op dat moment gewoon NIET op kan komen. Zelfs al ken je die al 10 jaar ofzo![]()
daar wilde ik dus ook net nog wat over postenquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:21 schreef slvrbld het volgende:
[..]
Ik ga ook gewoon alleen. Zit redelijk in hetzelfde schuitje, sinds ik van voetbal af ben ga ik niet meer om met hardstyle/hardcore liefhebbersen sinds het uit is met m'n ex gaat die ook niet meer met mij mee.
Zoals sc0tty in vorig topic al zei, je komt vanzelf mensen tegen en bovendien kan je gaan en staan waar je wil. Het heeft zo z'n charmes wel.
Klopt allemaal, behalve dat ik naar mijn weten geen hoedje op had.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:24 schreef StM het volgende:
[..]
Hmm 1.90 lang, slank, festival hoedje op en een pretgezicht zonder dat je wat op had?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
Ah, dan heb ik je daar gemist of mijn herinnering laat mij in de steek. Was een mooie avond.quote:
Toen ik voor het eerst alleen ging dacht ik dat ook. Maar als je er eenmaal bent, paar biertjes op, dan is dat echt geen probleem meer. Althans, dat is mijn ervaringquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
[..]
daar wilde ik dus ook net nog wat over posten
ik denk dat alleen gaan toch een redelijk grote drempel is voor mij, ben dan veels te druk met of ik het wel leuk ga vinden, of ik niet voor lul loop als ik de hele avond alleen sta etc.(terwijl ik alleen al van de muziek gek van geluk kan worden
)
![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:15 schreef Daniane het volgende:
[..]
Iedereen zong uit volle borst mee.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:23 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat viel me wel op ja... bij de breaks zong iedereen mee, daarna ging iedereen weer met elkaar ouwehoeren tot de volgende break
Naar Loudness ?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:21 schreef slvrbld het volgende:
[..]
Ik ga ook gewoon alleen. Zit redelijk in hetzelfde schuitje, sinds ik van voetbal af ben ga ik niet meer om met hardstyle/hardcore liefhebbersen sinds het uit is met m'n ex gaat die ook niet meer met mij mee.
Zoals sc0tty in vorig topic al zei, je komt vanzelf mensen tegen en bovendien kan je gaan en staan waar je wil. Het heeft zo z'n charmes wel.
Loudness sowieso meeten met de FOK! brigade. Maar kan zijn dat 2 van mijn huisgenoten ook meegaan, die willen nu ook toch wel een kaartje scoren.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:55 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
ik zou me daar zo kapot aan storen!
[..]
Naar Loudness ?
Zeker. Wat een knaller!quote:Op woensdag 28 november 2012 12:43 schreef hoenselman het volgende:
Dit nummer blijft kippenvel geven
Goed nummer ja.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:43 schreef hoenselman het volgende:
Dit nummer blijft kippenvel geven
god wat word dat nummer verkracht zeg .... huilenquote:Op woensdag 28 november 2012 13:19 schreef mstx het volgende:
[..]
Goed nummer ja.
Die slechte remuxz van the prophet is bagger natuurlijk.
Je weet dat dat het origineel uit 2005 is? Of heb je het nu over deze laatste versie van The Prophet?quote:Op woensdag 28 november 2012 13:20 schreef hoenselman het volgende:
[..]
god wat word dat nummer verkracht zeg .... huilen
Natuurlijk, zal er voor jou een maken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Heb je een verslagje van de rest van je avond buiten dat deel wat je kwijt bent?
Acid Nightmare is idd tof.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat, ASYS was de enige in de lineup zonder David Guetta gehalte
sprekend idd!!!
Dat je het niets vindt, ok. Maar om hem dan te vergelijken met Guetta? Dat is de ergste verwensing die er bestaat in de dj-wereld.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:45 schreef Daniane het volgende:
[..]
Acid Nightmare is idd tof.
En nee niet sprekendmaar ik vind het gewoon niets vergeleken met de andere sets van de avond.
Vergeef mequote:Op woensdag 28 november 2012 13:54 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat je het niets vindt, ok. Maar om hem dan te vergelijken met Guetta? Dat is de ergste verwensing die er bestaat in de dj-wereld.![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 14:34 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ja, na ieder Q en b2s feest. Ik vul altijd maar wat in, op de hoop gratis kaarten te krijgen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |