abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:55:34 #1
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118043853

Als je een jaar geleden had gezegd 'ik ga denk ik een Chinees mobieltje kopen', dan had iedereen je hard uitgelachen. Op dat moment waren Chinese mobieltjes nog voornamelijk hoogst irritante plastic dingen met slechte touchresponse, weinige werkgeheugen (RAM), een slome processor en vooral ook bar slechte ondersteuning/updates. Dat alles dan ook nog gebaseerd op een of andere vaag JAVA-aangestuurd besturingssysteem met afschuwelijke navigatie, of als ze al Android hadden een buggy versie van 2.2 of 2.3 zonder upgrademogelijkheden. Tegenwoordig als je van plan bent een Chinese smartphone te kopen, dan ben jij degene die lachen kan!

Op de Chinese markt zijn de laatste jaren een aantal heel succesvolle spelers op het gebied van mobile telecommunicatie voor de consument opgestaan. Zo heb je bijvoorbeeld Meizu met de M9 , Xiaomi met de MI-One en Huawei met verschillende provider telefoons en de Ascend D1 Quad XL.
Omdat deze merken door hun marketing, R&D en het richten op de westerse markt ondertussen hoge prijzen hanteren staan er in China op dit moment verschillende nieuwe spelers op de Smartphone markt op die voor kleine prijzen grote telefoons kunnen aanbieden.


Éen van deze telefoon fabrikanten die de laatste tijd redelijke successen boekt is Jiayu(Vertaling: Goede toestellen) . De telefoons die deze fabrikant aanbied kenmerkt zich door een hoge prijs/kwaliteit/spec verhouding.

Jiayu is het nieuwe succesverhaal voor mensen met een budget die veel bang-for-buck (waar voor hun geld) willen hebben. Wat bijvoorbeeld Ainol op tabletgebied is lijkt Jiayu te zijn op smartphone gebied.

Het bedrijf Jiayu is een bedrijf uit Shenzen dat is opgericht in April 2009. Sinds die tijd heeft het bedrijf zich gericht op het maken van R&D, productie en verkoop van mobile apparatuur. Het bedrijf heeft meer dan 800 mensen in dienst waaronder ruim 30 op de afdeling R&D. Er wordt door de R&D veel gelet op duurzaamheid .Het bedrijf heeft 2 productielocaties waar in totaal 10 productie lijnen zijn. Daarnaast zijn voor het testen en ontwikkelen 2 laboratoria in deze gebouwen aanwezig.


Jiayu G1:
De G1 was de eerste smartphone uit handen van Jiayu en had een singlecore Mediatek processor. Deze telefoon was vooral 13 in het dozijn maar had wel een degelijke kwaliteit en prijs voor dat moment.

Jiayu G2:
Na de komst van de G1 bracht Jiayu recentelijk de JY-G2, of kort: de G2 uit. Een dualSIM met dual-standby-principe 10.6mm slanke smartphone op Android 4.0 ICS.

SPOILER: Specificaties
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een review van deze telefoon kan je hier vinden
Deze telefoon heeft een redelijk grote (Chinese) fanbase opgebouwd door zijn concurrerende prijs en vele extra's die voor weinig te verkrijgen waren. Daarnaast bleek uit reviews van de G1 dat de service en ondersteuning vanuit Jiayu zeer goed waren.

Jiayu G2S:
Inmiddels heeft de G2 al een upgrade gekregen. Deze upgrade heeft twee telefoons opgeleverd namelijk de G2S enG2S plus. De G2S moet inleveren op gebied van de Camera en werkgeheugen (verlaagd naar resp. 5 MP en 512MB). Maar dit wordt goed gemaakt door een scherpe prijs en Dualcore processor. De G2S plus is alles wat de G2 ook is maar dan met een Dualcore processor.
SPOILER: Specificaties
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door gelijktijdige aankondiging met de G3 is deze telefoon niet zo populair als de G2. Aangezien de G2S plus ongeveer de zelfde prijs heeft als de G3 is de verwachting dat de G2S/G2S plus bij het uitkomen van de G3 een prijsdaling krijgt. Hoe groot het verschil met de G3 zal zijn is niet bekend.


Momenteel gaat echter alle belangstelling uit naar de Jiayu JY-G3, ofwel de G3, die binnenkort uit zou komt.
Het design van deze telefoon is vooral op de Chinese budget/mid-end markt vernieuwend te noemen. Hierdoor lijkt de belangstelling in de G3 nog veel groter als bij de G2.

De afgelopen tijd is er een actie geweest voor het regelen van een coupon/speciale prijs voor Nederlanders en Belgen die belang hadden bij deze telefoon. Deze actie liet maar weer eens zien wat voor een aandacht er is voor deze telefoon. Het feit was dat er bijna 200 aanmeldingen zijn gekomen voor aankoop van deze telefoon! Naast de vraag vanuit Nederland wordt er internationaal veel over deze telefoon gesproken.

Aangezien in het Chinese webshop topic 90% van de posts over deze telefoon ging is besloten om Jiayu en met name de G3 een eigen topic te geven.

Looks:

Zoals gezegd zijn de looks van deze telefoon redelijk uniek. Zeker niet gekopieerd van een nieuw/populair toestel. De Jiayu G3 is te krijgen in dire verschillende kleuren. En aangezien een foto meer verteld als duizend woorden:





Specificaties:

quote:
Snelle MTK6577 Cortex-A9 1Ghz ducalcore processor
PowerVR SGX 531 GPU
1GB RAM
4.5'' 1280x720px mutlitouch IPS scherm
Gorilla glass
8 Megapixel camera (met LED flash)
0.3 Megapixel front-facing camera
(A-)GPS
WIFI b/g/n
Bluetooth 2.0 (EDR & A2DP)
FM-radio
MicroUSB
MicroSD slot (tot 64GB)
2750mAh uccu
Senors: Accelerometer, magnetic sensor, proximity sensor, light sensor
Dual-sim (dual standby - 2 sims gelijktijdig actief)
WCDMA: 850/900/1900/2100MHz
GSM: 850/900/1800/1900MHz

Software: Android 4.0.x

Gewicht: 158 gram
LxBxH: 135x65x10.8mm
Video's:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jiayu G3 FAQ
SPOILER: Een Chinese telefoon in Nederland? werkt dat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Help, mijn paypal claim loopt af! wat nu?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzenden:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Officiële site Jiayu: www.ejiayu.com
Beste site om over updates te lezen: www.gizchina.com
Zie ook de laatste topics uit de Chinese Webshops-reeks.
Informatieve site van Kris Amora: Jiayu G2 // Jiayu G3
Speciale Korting voor Nederlanders/Belgen op pre-order G3 (afgelopen)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118043948
Geen G3 in m'n schoen dus ;(
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:58:14 #3
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118043959
Bespreek hier alles over de G3, maar probeer het enigszins ontopic te houden!
Anders ook een algemeen Chinees toestellen topic maken ;)!

"Het journaal van 16-10"

quote:
Since pre G3 machine the Alice screen problem, we have adopted a new assembly process to improve this problem. But the new assembly process, the operation more difficult, workers familiar also requires a process, temporary low production efficiency. Another problem is that the phone needs to do out put the warehouse a few days to be glue dry after observed effects, try to avoid the re-Alice screen after the factory.
User speculation accessories not to shipment is incorrect, G3 accessories basically complete. We will plan to send a number of mobile phone daily out to ensure Friday (7 days before the deadline) All shipments completed, everyone knows the! As a result you wait too anxious, can only say sorry!
"Vertraging" dus door het drogen van de lijm en het lastiger assembleren van het scherm.

quote:
The 1,106 batches popular version of the good domain G2 dual-core Weekend delivery is completed.
The 2,108 batches G3 has issued part of the rest of us will be finished within the agreed time. (October 8 - October 9, 2011, the time of payment, calculated from 10 October 7 working days, must be finished by this Friday) fails to agree to the time of delivery, our gift accessories will be compensation. The phone has been in place one after another shipment, some users need to wait for a new protective shell reaches issued, be understood.
3,1010 batch G2 dual-core version of the phone inventory already in place, processing orders, arrange for the issue later. By convention, the certificates must be issued before Saturday, please be supervised.
4, the delivery pressure, the best domain this week will adjust the frequency of mobile phone on sale, the delivery pressure relief, and then arrange the next batch Offering.
2.108 G3's klaar voor verzending deze week. 8000? zijn voor vrijdag (7e werkdag) dus blijkbaar klaar.
Daarna gaan de pre-orders vaker open.

quote:
G3 three colors, black, silver, iron gray. The front of the silver-white metal decorative piece is silver, gun color metal decorative iron gray and black front piece.
Gun color metal decorative chip suppliers long lead times, delivery quantity not keep up with the needs of production, so the best domain want front decorative piece color uniform adjustment of the silver metal decorative piece, in order to speed up production. About this adjustment, the good domain want to consult everyone's opinion, make a decision. Please cast your valuable vote!
Geneuzel over de kleur en een wijziging hier in... Iemand die het snapt? (link)

quote:
The benefit of the majority of users, to provide more personalized ROM selection! Good domain to spare no effort, Le Frog full assistance to support the development of good domain phone exclusive ROM.
Today to get the latest news, the the music frog good domain G3 exclusive ROM first edition will be released later this month. This is the first music frog development 720P resolution models of the ROM, put a lot of effort.
G3 users will be invited to participate in the closed beta, the related user attention!
Ze zijn dus al hard bezig met updates :P?!

Bron bovenstaande stukken tekst

quote:
Dear Valued Customer:
Thanks for your confidence in our store.

But it is regretful inform that for JiaYu G3 cell phone, there is no accurate release time
from supplier until now.

If you still want this phone, we will ship your order once it released, but you may wait long time.

If not, please contact: service@lightake.com to ask refund from us, we will
arrange it for you immediately.

You also can use following phones to make an exchange, there have Exclusive
Coupons for you, many customers did it.

Any ideas, pls keep us informed, we are always here to assist you !

Sincerely,
Er worden dus nu ook actief mailtjes vanuit Lightake gestuurd. Met 3 opties: Wachten, annuleren, wisselen.

[ Bericht 40% gewijzigd door RobertNL op 16-10-2012 17:03:42 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:06:00 #4
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_118044306
Ik blijf nog lekker even wachten :)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_118044592
2.108 G3's klaar voor verzending deze week. Dat 2.108 is de batch nummer denk ik. 2e batch en de overige getallenverwijzen naar gebruikte materialen enzo. Lijkt me logischer.
pi_118044713
Ik laat mijn bestelling gewoon nog ff staan :P verander pas als ik een goed alternatief heb.
pi_118046302
Oh oh oh jongens.. Het nieuws word positiever en positiever maar niet heus :') Uit alle verhalen die ik hier lees kan ik gewoon de 60 dagen afwachten en betaalt LT gewoon netjes het bedrag terug. Hopen dat ze het niet zover laten komen..
pi_118049428
En na 60 dagen betalen ze het bedrag - paypal fee terug toch? 3,5% zei iemand.
Op zich is dat op een bedrag van 165$ (~5,50$) ook niet zo erg. Als je maar je geld terug krijgt (mocht Jiayu het uitstellen naar december 2013..).
pi_118052236
21 december
Ja.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:09:32 #10
93767 Dom_Konijn
Drunken lullabie
pi_118055574
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:20 schreef FreaZ het volgende:
En na 60 dagen betalen ze het bedrag - paypal fee terug toch? 3,5% zei iemand.
Op zich is dat op een bedrag van 165$ (~5,50$) ook niet zo erg. Als je maar je geld terug krijgt (mocht Jiayu het uitstellen naar december 2013..).
En natuurlijk verschil door koers EUR<>Dollar..
Ik blijf nog even wachten.Wat iedereen al zegt, een beter alternatief is er nog niet.
pi_118055730
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:09 schreef Dom_Konijn het volgende:

[..]

En natuurlijk verschil door koers EUR<>Dollar..
Ik blijf nog even wachten.Wat iedereen al zegt, een beter alternatief is er nog niet.
Volgens mij nekt die koers ons nog erger :P Achja, ik wacht nog sws tot dag 55. Ga niet eerder annuleren dan nodig is. Zou er met Lightake eventueel een dealtje gemaakt kunnen worden dat ze op dag 59 refunden en dan die mensen die de coupon hebben gebruikt opnieuw te laten bestellen en dan gewoon weer die coupon doorberekenen? Zou wel zo aardig zijn.
pi_118055784
Ik ben vergeten wat de koers op moment van aankoop was. Iemand enig idee wat ons dat zou gaan kosten (op dit moment) ?
pi_118056108
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:13 schreef FreaZ het volgende:
Ik ben vergeten wat de koers op moment van aankoop was. Iemand enig idee wat ons dat zou gaan kosten (op dit moment) ?
Valt me nog aardig mee, volgens mij is het ook weer lichtjes gaan dalen ofzo, dacht dat die wel 1,30 had gepiekt.

1,27 USD (1 EUR = 1,27004 USD)

Op moment dat ik betaald was was die:
Wisselkoers:
1 euro = 1,24648 Amerikaanse dollars

1,27x133=168,91
1,24648x133= 165,78184
En dat van elkaar aftrekken= 3,12816
Dan weer naar euro= 2,468311811 euro verlies.

Bijna 2,50 dus. Valt me nog mee :)

EDIT: Heb trouwens geen mail gehad van Lightake vandaag.. Maar ik weet mijn antwoord al, wachten!
pi_118056190
Het hangt er maar net vanaf wanneer je besteld hebt. Ik bestelde hem op 21 september tegen een wisselkoers: 1 euro = 1,25831 Amerikaanse dollars. Terwijl het nu 1 euro = 1,30460 Amerikaanse dollars is. M.a.w. 165,77 dollar was toen 131,74 euro volgens Paypal en nu 127,06 euro volgens FD. Atm ga je er dus nu al 4,75 euro aan kwijt zijn en gezien de trend zal je er dus pak en beet 5 euro op verliezen met dank aan de wisselkoersen. Achja.. /care wisselkoersen, zolang er maar uitzicht blijft op een G3 voor 21 december en het liefst voor 5 dec :P
mag het weten
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:22:30 #15
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_118056223
Ik heb de mail ook ontvangen, maar moest die wel uit de spambox vissen. Dus wie 'm niet heeft ontvangen, kijk ook daar even in!
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:25:54 #16
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_118056406
Het liefst voor de kerst of anders het liefst voor mijn verjaardag :(
&lt;a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;WSDokkum Youtube&lt;/a&gt;
pi_118056410
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:21 schreef Joosie200 het volgende:
Het hangt er maar net vanaf wanneer je besteld hebt. Ik bestelde hem op 21 september tegen een wisselkoers: 1 euro = 1,25831 Amerikaanse dollars. Terwijl het nu 1 euro = 1,30460 Amerikaanse dollars is. M.a.w. 165,77 dollar was toen 131,74 euro volgens Paypal en nu 127,06 euro volgens FD. Atm ga je er dus nu al 4,75 euro aan kwijt zijn en gezien de trend zal je er dus pak en beet 5 euro op verliezen met dank aan de wisselkoersen. Achja.. /care wisselkoersen, zolang er maar uitzicht blijft op een G3 voor 21 december en het liefst voor 5 dec :P
Waar haal jij die 1,30460 vandaan? Ik krijg toch echt 1,27004.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:22 schreef ikbenik het volgende:
Ik heb de mail ook ontvangen, maar moest die wel uit de spambox vissen. Dus wie 'm niet heeft ontvangen, kijk ook daar even in!
Hoelaat heb je hem ontvangen? Heb namelijk niks, had spambox al gecheckt.
pi_118056673
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:22 schreef ikbenik het volgende:
Ik heb de mail ook ontvangen, maar moest die wel uit de spambox vissen. Dus wie 'm niet heeft ontvangen, kijk ook daar even in!
Same here, sippe hond :(
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:31:26 #19
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_118056676
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:25 schreef nodig het volgende:

[..]

Hoelaat heb je hem ontvangen? Heb namelijk niks, had spambox al gecheckt.
Ik heb die vanmiddag om 16:02 ontvangen
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_118056888
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:25 schreef nodig het volgende:

[..]

Waar haal jij die 1,30460 vandaan? Ik krijg toch echt 1,27004.
Ik check altijd FD en diens valuta pagina voor de calculator. Die zit vrijwel altijd goed in de buurt wat de bank zal noteren op mijn maandelijks overzicht voor de creditcard ;) Er zijn 1001 sites voor wisselkoersen, maar zodoende kom ik dus op dat getal :)
mag het weten
pi_118056998
Ook ik heb de mail van LT ontvangen, ik blijf lekker wachten :D Wel mooi dat ze nog een mail sturen met de stand van zaken
Ja.
pi_118057080
Over welke mail hebben jullie het?
pi_118057172
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:35 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik check altijd FD en diens valuta pagina voor de calculator. Die zit vrijwel altijd goed in de buurt wat de bank zal noteren op mijn maandelijks overzicht voor de creditcard ;) Er zijn 1001 sites voor wisselkoersen, maar zodoende kom ik dus op dat getal :)
Oke, ik heb iets verkeerd gerekend. Teveel in ons voordeel..

Nu voor real.

Je krijgt 122,601005 euros teruggestort.
ongeveer 133 betaald.

Is 11 euro verlies, godveredomme.
pi_118057192
Mijn G3 had ik besteld op 10 september. Ik heb vooral geannuleerd omdat de termijn van 45 dagen in de buurt komt en ik wel bescherming wil hebben mocht er iets fout gaan bij het verzenden.
pi_118057247
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:40 schreef Skiet het volgende:
Mijn G3 had ik besteld op 10 oktober. Ik heb vooral geannuleerd omdat de termijn van 45 dagen in de buurt komt en ik wel bescherming wil hebben mocht er iets fout gaan bij het verzenden.
Je hebt 45 dagen, niet 6?
pi_118057249
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Over welke mail hebben jullie het?
Over de mail die RobertNL citeert in dit stukje?

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:58 schreef RobertNL het volgende:
[..]

Er worden dus nu ook actief mailtjes vanuit Lightake gestuurd. Met 3 opties: Wachten, annuleren, wisselen.
mag het weten
pi_118057250
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:40 schreef nodig het volgende:

[..]

Oke, ik heb iets verkeerd gerekend. Teveel in ons voordeel..

Nu voor real.

Je krijgt 122,601005 euros teruggestort.
ongeveer 133 betaald.

Is 11 euro verlies, godveredomme.
Ik wacht wel rustig af wat ik verlies.
pi_118057292
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Over welke mail hebben jullie het?
Heb jij ook bij Lightake besteld? Ik heb namelijk ook geen mail gekregen..
pi_118057316
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef nodig het volgende:

[..]

Je hebt 45 dagen, niet 6?
Foutje uiteraard, bedoel september..
pi_118057332
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef nodig het volgende:

[..]

Je hebt 45 dagen, niet 6?
True, maar als Skiet net zoals ik voor registered mail gekozen heb zijn er dus 30 dagen voor verzending. Gaat daar iets mee fout, vertraagt of anderszins dan heb je dus 45-6=39-30=9 dagen speling over. Edit: nevermind, typo kan ook :P
mag het weten
pi_118057450
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:42 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

True, maar als Skiet net zoals ik voor registered mail gekozen heb zijn er dus 30 dagen voor verzending. Gaat daar iets mee fout, vertraagt of anderszins dan heb je dus 45-6=39-30=9 dagen speling over
Je kan geschil openen op dag 44 en dan heb je nog 15 dagen ofzoiets om het om te zetten in een claim. EDIT: Bovendien heb ik wel vertrouwen in Lightake dat als ik wil zij gewoon netjes mijn order annuleren en het geld terugboeken.
pi_118057555
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Over welke mail hebben jullie het?
pi_118057580
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:43 schreef nodig het volgende:

[..]

Je kan geschil openen op dag 44 en dan heb je nog 15 dagen ofzoiets om het om te zetten in een claim. EDIT: Bovendien heb ik wel vertrouwen in Lightake dat als ik wil zij gewoon netjes mijn order annuleren en het geld terugboeken.
Als ze hebben verzonden dan gaan ze natuurlijk niet annuleren. Dan ga je het hele proces van mailen en moeilijk doen in om gelijk te krijgen mocht je telefoon niet binnen komen.

Dat is wat ik bedoel. Ik geloof ook wel dat Lightake gewoon netjes het geld terugboekt wanneer de telefoon niet verzonden is.
pi_118057682
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:45 schreef Skiet het volgende:

[..]

Het gaat niet om vertrouwen in Lightake. Als ze hebben verzonden dan hoeven ze natuurlijk niet te annuleren. Dan ga je het hele proces van mailen en moeilijk doen in.
Het gaat wel een beetje om vertrouwen, ik verwacht van Lightake dat ze niet een fles water opsturen

EDIT: Ah je bedoeld dat die tijdens het postproces kwijtraakt ofzo. Tsja dat is inderdaad iets om zorgen over te maken, geen idee hoe het dan geregeld is, misschien dat je alsnog bij PayPal terecht kan, verzenden is altijd risico van de verzender.
pi_118057808
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:46 schreef nodig het volgende:

[..]

Het gaat wel een beetje om vertrouwen, ik verwacht van Lightake dat ze niet een fles water opsturen.
Lightake kan de telefoon wel opsturen, maar tussen China en jouw adres kan er veel fout gaan. Mocht je pakketje om wat voor reden dan ook niet aankomen dan heb je na 45 dagen geen poot om op te staan. Dat is mijn punt.

Ik vertrouw Lightake wel, ik bestel al zo lang bij Jack.

EDIT: De kopersbescherming is naar mijn weten JUIST voor het niet ontvangen van je bestelling. Na 45 dagen kan je niks meer doen en doet Paypal ook niks meer.

Nu duidelijk? :)
pi_118057990
3.1 Wat voor problemen vallen onder deze bescherming?

PayPal-kopersbescherming helpt u bij de volgende soorten problemen:
U heeft het met PayPal betaalde object niet ontvangen: niet-ontvangen object ("NOO")
U heeft een object ontvangen dat u op eBay heeft gekocht en via PayPal heeft betaald, maar het wijkt sterk af van omschrijving ("SAVO"). Meer informatie over wat we bedoelen met SAVO staat in artikel 13.8.
Als uw probleem een transactie betreft waarvoor u geen autorisatie heeft gegeven, wordt u verzocht de ongeautoriseerde transactie te melden door de link 'Veilig handelen' onder aan de website van PayPal te volgen.

Je kunt tot 45 dagen na je PayPal-betaling een geschil openen in het Klachtencentrum van PayPal.
pi_118058083
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:48 schreef Skiet het volgende:

[..]

Lightake kan de telefoon wel opsturen, maar tussen China en jouw adres kan er veel fout gaan. Mocht je pakketje om wat voor reden dan ook niet aankomen dan heb je na 45 dagen geen poot om op te staan. Dat is mijn punt.

Ik vertrouw Lightake wel, ik bestel al zo lang bij Jack.

EDIT: De kopersbescherming is naar mijn weten JUIST voor het niet ontvangen van je bestelling. Na 45 dagen kan je niks meer doen en doet Paypal ook niks meer.

Nu duidelijk? :)
Ja het was duidelijk nadat je de post voor de mijne had ge-edit.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:45 schreef Melkunie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Huh, heb je die mail via de site van Lightake gekregen? of in je gewone mailbox?
pi_118058122
Ik heb gewoon 149 euro terug gekregen. Wat ik heb betaald, waren alle Chinezen maar als de mensen van Lightake! ;)
pi_118058174
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:54 schreef Joerii90 het volgende:
Ik heb gewoon 149 euro terug gekregen. Wat ik heb betaald, waren alle Chinezen maar als de mensen van Lightake! ;)
Hoeveel tijd zat er tussen bestellen en annuleren? Krijgen we misschien toch gewoon al het geld terug :D
pi_118058370
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:55 schreef nodig het volgende:

[..]

Hoeveel tijd zat er tussen bestellen en annuleren? Krijgen we misschien toch gewoon al het geld terug :D
Ik heb gistere avond rond 7uur locale tijd geannuleerd en vandaag om 9:27 mijn refund ontvangen
met volgend bericht: Hi, Sorry for the inconvenience. For item you ordered is pre-order product, there is no accurate release time from supplier until now. Here is refund for your order Q120911231XXX , pls confirm it. and hope your understanding. Best regards. lightake.com
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:00:26 #41
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_118058432
Zo dat is netjes en vlot :) ^O^
&lt;a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;WSDokkum Youtube&lt;/a&gt;
pi_118058499
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:58 schreef Joerii90 het volgende:

[..]

Ik heb gistere avond rond 7uur locale tijd geannuleerd en vandaag om 9:27 mijn refund ontvangen
met volgend bericht: Hi, Sorry for the inconvenience. For item you ordered is pre-order product, there is no accurate release time from supplier until now. Here is refund for your order Q120911231XXX , pls confirm it. and hope your understanding. Best regards. lightake.com
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zo dat is netjes en vlot :) ^O^
Idd netjes en vlot! En op welke dag had je hem besteld :o ?
pi_118058528
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:02 schreef nodig het volgende:

[..]

[..]

Idd netjes en vlot! En op welke dag had je hem besteld :o ?
11 september
pi_118058530
Er staat geen verwachte levertijd bij nu toch? Heb zelf geen mail gehad en kom net van het werk. Wat is de status van de problemen nu dan?
pi_118058640
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:02 schreef Joerii90 het volgende:

[..]

11 september
Ah mooi, was daarna benieuwd omdat er weinig verschil in de koers tevinden is als je na 7 dagen al annuleert. Ik heb ook rond die tijd besteld, hoeven we dus mooi geen rekening te houden met die 11 euro verlies :D. Ben je alleen je coupon kwijt als je na dag 59 opnieuw besteld.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:06:53 #46
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_118058736
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:03 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Er staat geen verwachte levertijd bij nu toch? Heb zelf geen mail gehad en kom net van het werk. Wat is de status van de problemen nu dan?
Als je even de 3de post leest ben je gelijk bij :+
&lt;a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;WSDokkum Youtube&lt;/a&gt;
pi_118058934
Nja ik wacht ook nog wel eventjes :-) Hoop op verzending eind deze maand.
pi_118061670
Als ik nu al 11 euro heb verloren... dan laat maar lekker staan totdat die telefoon werkelijk wordt geleverd. Zou betekenen dat ik 22 euro kwijt ben aan iets wat dus niets is... (2x G3)

Uiteindelijk moeten ze een keer gaan leveren. Ook al wordt dat december.. dan nog is het een extreem goede deal! 130 euro! Aan al die mensen die geannuleerd hebben, succes met het vinden van een vervanger. Ben oprecht benieuwd wat jullie als alternatief gaan neerzetten.
pi_118061757
Ik wil ook geen andere. Vind het design ook gewoon geweldig.
pi_118061860
Newman N1, Amoi 820, ZTE V970,... zitten in dat prijs gebied en zijn nu leverbaar. Zijn niet van dezelfde kwaliteit maar komen wel goed in de buurt. De Newman N1 en Amoi 820 zou ik overwegen als je nu wat wilt hebben.
De Umi X1 is een zeer goed alternatief en als die eerder binnen komt dan de G3 ga ik die nemen. Mits ik dan nog geen alternatief heb genomen.
pi_118062449
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:52 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik wil ook geen andere. Vind het design ook gewoon geweldig.
Vind ik ook! Alle andere goedkope alternatieven vind ik lang niet zo mooi als de G3 :D
Ja.
pi_118062847
Ik heb geduld hoor :-) De Desire werkt nog redelijk, helaas wel Android 2.3...
pi_118065751
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Over welke mail hebben jullie het?
Dear Valued Customer:

Thanks for your confidence in our store.

But it is regretful inform that for JiaYu G3 cell phone, there is no accurate release time
from supplier until now.

If you still want this phone, we will ship your order once it released, but you may wait long time.

If not, please contact: service@lightake.com to ask refund from us, we will
arrange it for you immediately.

You also can use following phones to make an exchange, there have Exclusive
Coupons for you, many customers did it.

Any ideas, pls keep us informed, we are always here to assist you !
Sincerely,
Stoned ape theory
pi_118068685
Ik ga denk ik voor de G2+. Ken iemand deze shop?

1http://www.antelife.com
  woensdag 17 oktober 2012 @ 07:20:53 #55
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_118070025
Gizchina heeft 7 telefoons op een rij gezet met een 1280x720 scherm, dual-core, 1GB geheugen en dual-SIM. Natuurlijk zit de G3 daarbij :)

En wat natuurlijk dan heel interessant is, is:

quote:
Of course the G3 has been delayed more than any phone we have every encountered but it finally looks like they have everything sorted and phones will start arriving with customers again from this weekend onward.
Ik hoop dat Andi het juist heeft :Y

[ Bericht 20% gewijzigd door ikbenik op 17-10-2012 07:49:13 ]
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_118071151
Ik hoop het ook natuurlijk, vraag me alleen af waarop hij dat baseert :{
  woensdag 17 oktober 2012 @ 11:39:29 #57
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_118075059
Hopen hopen hopen, momenteel weinig aan te doen dan kijken naar de plaatjes en video's :) oja over dromen mag natuurlijk ook ;)
Baseert op? Euh eigen bron? Er wordt zoveel gezegd wat niet waar is ;)
&lt;a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;WSDokkum Youtube&lt;/a&gt;
pi_118075178
Geen idee, dat zet hij nergens neer inderdaad. Maar toch: hij zal wel een bron hebben neem ik aan...
pi_118075269
dus, zo te zien heb ik niks gemist
  woensdag 17 oktober 2012 @ 12:20:04 #60
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118076657
Het nieuws (tot nu toe) van vandaag (door WADE, met hulp van Google!)

De hoesjes van de G3 zijn binnen (bij Jiayu):
voor 68 Yuan te kopen:


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jiayu gaat vanaf nu 1 batch / 1 kleur produceren.
quote:
G3 since the beginning of the listing, due to the inexperience of ill-considered, our disposable intention of registered three colors, black, gray iron, silver! But the diversity of colors to carry out our work brings a very troubled increased complexity restore order, material procurement, production, shipments, delayed the progress of work.
Based on the consideration of the efficiency of the subsequent good domain for each batch only restore a color model orders, but may be based on the production week open multiple batch orders payments.
The next batch of scheduling silver white G3 payment orders. Advance notice above, please be understood, the relevant user aware of.
Volgende kleur: Zilver/Wit

''oud nieuws, maar met iets nieuws :D!?
quote:
Delivery last night to early morning today, will continue to arrange the shipment still remaining some fight Friday finished, waiting for friends hard. Since pre G3 machine the Alice screen problem, we have adopted a new assembly process to improve this problem. The new assembly process, the operation more difficult, the workers familiar also need a process, temporary low production efficiency. Another problem is that the phone needs to do out put the warehouse a few days to be glue dry after observed effects, try to avoid the re-Alice screen after the factory. Current daily G3 phone number of a warehouse temporarily less, please understand!

Open the next batch of payments, etc. the batch broadly after the mention on the agenda, the specific announcement about the weekend.
Zelfde bericht als gisteren met als toevoeging:
quote:
G3 accessories basically complete. We will plan to send a number of mobile phone daily out to ensure Friday (7 days before the deadline) All shipments completed, everyone knows the! As a result you wait too anxious, can only say sorry!
Bron van dit alles: http://bbs.ejiayu.com/hom(...)d&view=me&from=space
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118077830
Hmm jammer dat ze nu over gaan op zilvergrijs en dan naar wit.. duurt het wel weer 3 weken voordat de volgende partij zwarte gemaakt gaan worden..
pi_118077835
Nvm, beter lezen.

Wordt de volgende btw de grijze batch nu? Is me niet helemaal duidelijk.
pi_118077934
Ik begrijp ervan dat ze eerst nog een zwarte maken. Maar iig niet meer verschillende kleuren tegelijk doen. Een kleur per periode/batch
pi_118078026
Is een mooie manier van produceren maar betekent sowieso nog een aantal weken wachten. Dan kan ik beter voor een ander merk gaan.
pi_118078207
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 12:56 schreef Tsurany het volgende:
Is een mooie manier van produceren maar betekent sowieso nog een aantal weken wachten. Dan kan ik beter voor een ander merk gaan.
Tsja, er is weinig vergelijkbaars met de JiaYu G3... Ik wacht vooralsnog. Al kan het dus nu een kerstkado worden ipv kado in de schoen.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 13:04:53 #66
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118078351
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 12:50 schreef nodig het volgende:
Hmm jammer dat ze nu over gaan op zilvergrijs en dan naar wit.. duurt het wel weer 3 weken voordat de volgende partij zwarte gemaakt gaan worden..
Zilvergrijs = wit ;)

quote:
7s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 12:50 schreef R4m0n_46 het volgende:
Nvm, beter lezen.

Wordt de volgende btw de grijze batch nu? Is me niet helemaal duidelijk.
Deze week was nog een mengelbatch (Als ik eerdere berichten goed gelezen heb). De volgende batch die mag betalen = Zilver (de batch van deze week is al verkocht)
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 12:56 schreef Tsurany het volgende:
Is een mooie manier van produceren maar betekent sowieso nog een aantal weken wachten. Dan kan ik beter voor een ander merk gaan.
Ze willen nu meerdere batches per week gaan uitleveren. Het zal sowieso nog wel even duren voordat er iets binnenkomt. Ja het blijft helaas wachten.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118078509
Ik blijf er vertrouwen in hebben.
pi_118078903
Als ik serieus nog 3 weken moet wachten heb ik wel genoeg geld bijeen voor een s3/onex, dus ik kijk nog wel even maar ik denk dat er een cancel aan zit te komen van mijn kant. :P
pi_118079283
Ik heb mijn bestelling afgelopen Donderdag gecanceld en vandaag heb al het bedrag terug ontvangen. Ik heb via Paypal betaald . Ga nog voorlopig door met mijn LG Optimus 2X .
pi_118079374
Wat een ontzettend mooie hoesjes B-)

Volgende week ben ik een weekje weg, die week daarna mag DHL wel ff langs komen met de G3 :Y
pi_118081947
Ik heb het gehad met de g3 het is een grote blamage!
Is toch ook bespottelijk! denk je ff een telefoontje uit china te bestellen heb je na 2 maanden nog steeds niks.
en al die vage berichtjes van een of ander chinees forum.
Fok that shit!
Stoned ape theory
pi_118082079
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:42 schreef Spacetraveler het volgende:
Ik heb het gehad met de g3 het is een grote blamage!
Is toch ook bespottelijk! denk je ff een telefoontje uit china te bestellen heb je na 2 maanden nog steeds niks.
en al die vage berichtjes van een of ander chinees forum.
Fok that shit!
Dont fok with JiaYu!

Uiteindelijk zitten wij met kerst lekker te spelen op onze good phone.
pi_118082087
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:42 schreef Spacetraveler het volgende:
Ik heb het gehad met de g3 het is een grote blamage!
Is toch ook bespottelijk! denk je ff een telefoontje uit china te bestellen heb je na 2 maanden nog steeds niks.
en al die vage berichtjes van een of ander chinees forum.
Fok that shit!
:')
  woensdag 17 oktober 2012 @ 14:47:40 #74
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_118082146
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:42 schreef Spacetraveler het volgende:
Ik heb het gehad met de g3 het is een grote blamage!
Is toch ook bespottelijk! denk je ff een telefoontje uit china te bestellen heb je na 2 maanden nog steeds niks.
en al die vage berichtjes van een of ander chinees forum.
Fok that shit!
Haha en iedereen straks dit jaar met het foontje te spelen terwijl jij dan met slijm in je mond naar de monitor zit te staren en je TT naar de klote gaat omdat je kwijl op de TT is beland :')
&lt;a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;WSDokkum Youtube&lt;/a&gt;
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 17 oktober 2012 @ 14:52:15 #75
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118082356
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:42 schreef Spacetraveler het volgende:
Ik heb het gehad met de g3 het is een grote blamage!
Is toch ook bespottelijk! denk je ff een telefoontje uit china te bestellen heb je na 2 maanden nog steeds niks.
en al die vage berichtjes van een of ander chinees forum.
Fok that shit!
Kthnxbai.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 14:57:31 #76
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118082573
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:42 schreef Spacetraveler het volgende:
Ik heb het gehad met de g3 het is een grote blamage!
Is toch ook bespottelijk! denk je ff een telefoontje uit china te bestellen heb je na 2 maanden nog steeds niks.
en al die vage berichtjes van een of ander chinees forum.
Fok that shit!
Euh, het is een Chinese telefoon. Wat wil je? dat ze informatie met de postduif in het Frans komen brengen?

Dat het lang duurt is inderdaad raar, maarja China is wellicht soms wel een beetje raar voor westerlingen :P!
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:46 schreef nodig het volgende:

[..]

Dont fok with JiaYu!

Uiteindelijk zitten wij met kerst lekker te spelen op onze good phone.
Hmz, dan hebben we hem dus wellicht al voor de 21e :D!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118083468
Zal het veel weken uitmaken als ik mijn kleur van grijs omzet naar zwart? Of is dat nog teveel gissen?
pi_118083699
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 15:19 schreef FastFox91 het volgende:
Zal het veel weken uitmaken als ik mijn kleur van grijs omzet naar zwart? Of is dat nog teveel gissen?
Is denk ik puur gissen, ligt eraan hoeveel hun in iedere batch uitleveren, vraag en levering naar wholesalers.
pi_118083799
Je weet niet hoeveel in een batch zitten en waar deze batches heen gaan. Wat als jij nu grijs kiest en de eerste batch niet naar Lightake gaat maar de eerste zwarte batch over twee weken weer wel? Je kan het niet voorspellen en dat maakt het zeer lastig.
pi_118083873
Daarom zou ik gewoon bij de kleur blijven die je zelf het mooiste vind. Zwart voor mij, zie em wel verschijnen :)
pi_118084225
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 15:28 schreef Melkunie het volgende:
Daarom zou ik gewoon bij de kleur blijven die je zelf het mooiste vind. Zwart voor mij, zie em wel verschijnen :)
Dit is dus de conclusie, ga gewoon voor de kleur die jezelf wilt, krijg je er ook geen spijt van..
pi_118085828
quote:
Euh, het is een Chinese telefoon. Wat wil je? dat ze informatie met de postduif in het Frans komen brengen?

Dat slaat nergens op ballensnuiver !
Stoned ape theory
  woensdag 17 oktober 2012 @ 16:17:15 #83
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_118085852
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 16:16 schreef Spacetraveler het volgende:

[..]

Dat slaat nergens op ballensnuiver !
Nou, doe es lief tegen elkaar.
pi_118085898
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 16:16 schreef Spacetraveler het volgende:

[..]

Dat slaat nergens op ballensnuiver !
Als je geen geduld hebt moet je gewoon niet iets uit China bestellen, einde verhaal.
pi_118085932
Of zorgen dat het op voorraad is en met DHL bestellen, dan gaat het meestal wel goed. Maar idd, als het een sproedje is moet je lekker in Nederland blijven.
pi_118086224
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 16:16 schreef Spacetraveler het volgende:

[..]

Dat slaat nergens op ballensnuiver !
Doe gewoon even normaal en rot anders lekker op.. er zijn vast wel forums voor 14 jarigen, misschien dat zij alles beter weten. Voel je je vast thuis.
pi_118086353
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 16:16 schreef Spacetraveler het volgende:

[..]

Dat slaat nergens op ballensnuiver !
Je hebt je bestelling geannuleerd, prima. Laat ons dan lekker hier verder keuvelen over de telefoon met mensen die wel geïnteresseerd zijn.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_118088054
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:42 schreef Spacetraveler het volgende:
Ik heb het gehad met de g3 het is een grote blamage!
Is toch ook bespottelijk! denk je ff een telefoontje uit china te bestellen heb je na 2 maanden nog steeds niks.
en al die vage berichtjes van een of ander chinees forum.
Fok that shit!
Wat een kutleven ook inderdaad, bedankt voor deze informatieve mededeling. grgr
pi_118088496
http://www.youtube.com/re(...)earch_query=jiayu+g3

Even sorteren op alleen vandaag, 5 filmpjes van fastcardtech, wil ze jullie niet onthouden!
Ben nu halverwege het eerste filmpje, ze hebben dus 5 zwarte toestellen bemachtigd.

Ohja, 720p kwaliteit! Dit word genieten.

Tip! Bookmarken voor taal veranderen.
3.15, krijg je dat er standaard bij? Misschien hebben ze ook wel een westerse versie :D
AnTuTu 5282


[ Bericht 38% gewijzigd door nodig op 17-10-2012 18:26:08 ]
pi_118088781
Dat ziet er toch verdomd goed uit, of niet?!
pi_118088850
Dat eerste filmpje wel even bookmarken, anders zoek je je rot naar de selectie talen :P
pi_118088901
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:30 schreef FreaZ het volgende:
Dat eerste filmpje wel even bookmarken, anders zoek je je rot naar de selectie talen :P
Dacht ik ook al aan toen ik dat zag :P
pi_118089075
Had die benchmark precies toch wel beter verwacht :s Met mijn single core Galaxy S (wel overclocked naar 1.2ghz) Haal ik op het graphics en het IO gedeelte van de test in Antutu een hogere score... :s

Ik zag wel dat er in dat filmpje bij cpu speed 1001 mhz stond, zou dat niet 1200 moeten zijn?

Ben nieuw hier trouwens :) Ben dit topic al een tijdje aan het volgen toen ik toevallig ergens las over de G3, ben er dus niet op mijn bestelling aan het wachten zoals jullie maar als hij ooit beter beschikbaar wordt denk ik dat hem voor die prijs misschien ook wel wil kopen ^^
pi_118089292
Komende van een HTC Legend met een 600mhz single core en slechts 130 euro te hebben betaald...

GIVE ME THAT FREAKING PHONE!

Echt geweldige prijs/kwaliteit verhouding als je het mij vraagt. Ben bang dat dit de eerste van vele telefoons gaat worden die ik uit China ga halen ;)
pi_118089451
Hoe komt fastcardtech eraan dan? Gewoon als losse orders besteld of iets dergelijks?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_118090696
Ik heb het idee dat android zelf nog niet helemaal smooth loopt op die filmpjes....
of heb ik het mis?
pi_118091162
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:36 schreef Vincent_vd het volgende:
Had die benchmark precies toch wel beter verwacht :s Met mijn single core Galaxy S (wel overclocked naar 1.2ghz) Haal ik op het graphics en het IO gedeelte van de test in Antutu een hogere score... :s

Ik zag wel dat er in dat filmpje bij cpu speed 1001 mhz stond, zou dat niet 1200 moeten zijn?

Ben nieuw hier trouwens :) Ben dit topic al een tijdje aan het volgen toen ik toevallig ergens las over de G3, ben er dus niet op mijn bestelling aan het wachten zoals jullie maar als hij ooit beter beschikbaar wordt denk ik dat hem voor die prijs misschien ook wel wil kopen ^^
Denk het niet, oude benchmarks hadden er ook 1001mhz staan.
Benchmark filmpje: 5282
Andere benchmark: 5376
Nog een andere: 5310

Bron: http://www.gizchina.com/2012/08/30/jiayu-g3-gets-its-antutu/
pi_118091304
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:36 schreef Vincent_vd het volgende:
Had die benchmark precies toch wel beter verwacht :s Met mijn single core Galaxy S (wel overclocked naar 1.2ghz) Haal ik op het graphics en het IO gedeelte van de test in Antutu een hogere score... :s

Ik zag wel dat er in dat filmpje bij cpu speed 1001 mhz stond, zou dat niet 1200 moeten zijn?

Ben nieuw hier trouwens :) Ben dit topic al een tijdje aan het volgen toen ik toevallig ergens las over de G3, ben er dus niet op mijn bestelling aan het wachten zoals jullie maar als hij ooit beter beschikbaar wordt denk ik dat hem voor die prijs misschien ook wel wil kopen ^^
Volgens mij lees jij dan nog niet zo lang mee, maar dat is al eerder gezegd..
Let er wel op dat bijv graphics zoals je aangeeft minder word gescoord, maar dat er wel een resolutie van 1280x720 moet worden aan gestuurd he!

Die s van jou heeft een 480 x 800 pixels resolutie, die dus minder GPU vergt..

dus Benchmarks zeggen niet echt heelveel, daarnaast ben ik benieuwd hoeveel jou S haalt in totaal?

Die cpu loopt gewoon op 1 GHZ, hij zal vast tot 1,2 geklokt kunnen worden..
maar standaard is hij 1 GHZ

quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:47 schreef rene90 het volgende:
Hoe komt fastcardtech eraan dan? Gewoon als losse orders besteld of iets dergelijks?
Ze hebben er zo te zien ook maar 5 :P, en hebben 500 preorders staan :P..

ik denk dat ze destijds(5 september) gewoon ingeschreven hebben gestaan bij die eerste preorder batch, en dat ze dus zodoende nu via 5 verschillende adressen 5 g3s binnen hebben gekregen :P
pi_118091411
Om nog even terug te komen op de 5 JiaYu's in het filmpje van FastCardTech.

Ze bevestigen op de site dat ze ze inderdaad mondjesmaat binnen krijgen!
Kunnen we nog gelukkiger zijn met de mensen die hebben geannuleerd :P
Hopen dat Lightake volgt!

We have begin to receive JIAYU G3 now, but only few pcs every few days.
We will follow buyer payment time ship out one by one.
Thank you very much for our trust and patience
pi_118092054
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:36 schreef nodig het volgende:
Om nog even terug te komen op de 5 JiaYu's in het filmpje van FastCardTech.

Ze bevestigen op de site dat ze ze inderdaad mondjesmaat binnen krijgen!
Kunnen we nog gelukkiger zijn met de mensen die hebben geannuleerd :P
Hopen dat Lightake volgt!

We have begin to receive JIAYU G3 now, but only few pcs every few days.
We will follow buyer payment time ship out one by one.
Thank you very much for our trust and patience
als ze er zoals ze zelf zeggen elke dag wat binnen krijgen, zal dat ook niet uit die preorder batch zijn denk ik...

morgen lightake dr maar is over tippen!
pi_118092178
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:52 schreef Downstar het volgende:

[..]

als ze er zoals ze zelf zeggen elke dag wat binnen krijgen, zal dat ook niet uit die preorder batch zijn denk ik...

morgen lightake dr maar is over tippen!
Tjsa het is en blijft FastCardTech, zal me niet verbazen dat ze een beetje opscheppen omdat ze er 5 bemachtigd hebben. Alleen hun support antwoorden al :')
pi_118092443
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:34 schreef Downstar het volgende:

[..]

Volgens mij lees jij dan nog niet zo lang mee, maar dat is al eerder gezegd..
Let er wel op dat bijv graphics zoals je aangeeft minder word gescoord, maar dat er wel een resolutie van 1280x720 moet worden aan gestuurd he!

Die s van jou heeft een 480 x 800 pixels resolutie, die dus minder GPU vergt..

dus Benchmarks zeggen niet echt heelveel, daarnaast ben ik benieuwd hoeveel jou S haalt in totaal?

Die cpu loopt gewoon op 1 GHZ, hij zal vast tot 1,2 geklokt kunnen worden..
maar standaard is hij 1 GHZ

Ah ja makes sense dat de resolutie dat veroorzaakt inderdaad :)
En zat met die 1.2 ghz in mijn hoofd omdat fastcardtech dat zo aangeeft in het begin van hun filmpje ^^ Kijk maar op 30 seconden daar staat 1.2ghz :p

En in totaal haalt mijn Galaxy uiteraard wel minder :) haalde 3339
pi_118096260
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:00 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Ah ja makes sense dat de resolutie dat veroorzaakt inderdaad :)
En zat met die 1.2 ghz in mijn hoofd omdat fastcardtech dat zo aangeeft in het begin van hun filmpje ^^ Kijk maar op 30 seconden daar staat 1.2ghz :p

En in totaal haalt mijn Galaxy uiteraard wel minder :) haalde 3339
kijk dan haalt de JYG3 +- 2000 meer :P..

die 1.2 ghz word bij meer websites wel neer gezet, das bij tablets ook zo..
die Alwinner A10 word bijna overal op 1,5 Ghz gezet, terwijl hij maar op 1.0 draait.. :P
en zelfs met overclock haal je 1,2 nog maar net stabiel :P..
pi_118096612
Heeft niks met de G3 te maken maar in Japan word in December de HTC J Butterfly verkocht.

In zwart, wit en rood.

5 inch, 1080p scherm

Verders:
MDM9615 + APQ8064 (1.5GHz) Quad-Core
16GB of storage
2GB RAM
8MP rear shooter
2.1MP front camera
2020 mAh battery
Android 4.1 Jelly Bean

Kan je nog een micro-sd inmikken ;) Hij is trouwens ook nog waterbestendig.
De batterij is 2020 mah, dat is dus niet heel erg veel.

Zal natuurlijk wel een aardige duit kosten, vind de kleuren waarin die komt wel ontiegelijk lelijk. Doe mij maar gewoon helemaal zwart, niet een combinatie zwart/rood...

Bron:
http://www.engadget.com/2012/10/17/htc-j-butterfly-htl21-440ppi/
http://tweakers.net/nieuw(...)920x1080-pixels.html

Ook Asus heeft een intressante smartphone uitgebracht, de padfone 2, je steekt hem in een holle tablet en je kan hem dan ook als tablet gebruiken. High-end modelletje. Grappig dingetje. Prijs is 799 voor 32gb en 899 64gb, zit de holle tablet dan bij ;)

Bron: http://tweakers.net/video/6461/hands-on-asus-padfone-2.html

Sorry voor de offtopic, kon deze niet laten. Zijn jullie ook weer een beetje op de hoogte van de nieuwste smartphones van de bekendere (wou al bijna westerse zeggen) merken :P
pi_118096688
Ik laat mijn bestelling gewoon staan. Lighttake is wel dusdanig te vertrouwen dat ik wacht.
Al wordt het straks december :')
Love is in the air!
  woensdag 17 oktober 2012 @ 21:13:49 #106
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118099311
Ah joh, de aanhouder wint. :P

Op het moment dat er iets gelijkwaardigs of beter is, zal ik natuurlijk niet aarzelen om die dan maar te halen, maar tot die tijd gewoon een beetje geduld uitoefenen. :D Ik wil i.i.g. niet iets dat er exact uitziet als een iPhone of Samsung Galaxy SIII... moet wel dualSIM zijn. Dualcore en 1GB RAM, accu die goed lang meegaat... ik wacht nog wel ff wat langer. 't Is misschien een soap... maar dan kun je er net zo goed ook een bak popcorn bij pakken en naast je neerleggen dat je niks aan de situatie veranderen gaat kunnen.

The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118100353
HTC / Iphone en nieuwe Samsung wel erg mooi, maar ook ERG duur. Dat mijn grootste reden om voor deze Jiayu te gaan.

Laat met niet afzetten bij de telecomaanbieders....
Love is in the air!
pi_118100506
quote:
14s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:13 schreef shiznuts het volgende:
Ah joh, de aanhouder wint. :P

Op het moment dat er iets gelijkwaardigs of beter is, zal ik natuurlijk niet aarzelen om die dan maar te halen, maar tot die tijd gewoon een beetje geduld uitoefenen. :D Ik wil i.i.g. niet iets dat er exact uitziet als een iPhone of Samsung Galaxy SIII... moet wel dualSIM zijn. Dualcore en 1GB RAM, accu die goed lang meegaat... ik wacht nog wel ff wat langer. 't Is misschien een soap... maar dan kun je er net zo goed ook een bak popcorn bij pakken en naast je neerleggen dat je niks aan de situatie veranderen gaat kunnen.

[ afbeelding ]
Wil jij niet als je later met pensioen gaat in China gaan wonen, dat wij via jou alles kunnen bestellen ofzo? Zou wel ideaal zijn. Ze nemen je vast in dienst bij lightake :7
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 17 oktober 2012 @ 21:38:06 #109
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118100877
Behalve als eerste toegang tot goedkope/mooie gadgets hebben lijkt het leven me daar wel een cultureshock. :@ Zou daar niet m'n oude dag (die nog ver ver ver in het verschiet ligt) eigenlijk niet willen slijten. Dat wil ik stiekem wel niet heel ver daarvan op Bikini Atoll (Spongebob/Godzilla :7 )... een mooie duikschool beginnen daar als pensioenist. :D
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:32 schreef rene90 het volgende:

[..]

Wil jij niet als je later met pensioen gaat in China gaan wonen, dat wij via jou alles kunnen bestellen ofzo? Zou wel ideaal zijn. Ze nemen je vast in dienst bij lightake :7
We kunnen misschien wel wat zeuren bij de kribbige Static? :D
Hij zit wel al in de Telecom. ~O>
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118102976
quote:
Ook Asus heeft een intressante smartphone uitgebracht, de padfone 2, je steekt hem in een holle tablet en je kan hem dan ook als tablet gebruiken. High-end modelletje. Grappig dingetje. Prijs is 799 voor 32gb en 899 64gb, zit de holle tablet dan bij ;)

Bron: http://tweakers.net/video/6461/hands-on-asus-padfone-2.html

Sorry voor de offtopic, kon deze niet laten. Zijn jullie ook weer een beetje op de hoogte van de nieuwste smartphones van de bekendere (wou al bijna westerse zeggen) merken :P
Kansloos apparaat, veredelde galaxy note imo! alleen dan effe 799 of 899 neerlappen want de telefoon is niet eens los te koop..
  woensdag 17 oktober 2012 @ 22:20:23 #111
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118103216
Ik zag 'em gisteren bij de Saturn. ;( Zou ook niks voor mij zijn.
Ik hoef niet zonodig m'n telefoon in alles te docken.
Vind het wel prettig dat ik voor verschillende doeleinden verschillende apparaten met verschillende specs/mogelijkheden voor verschillende doeleinden heb.

En dan ook nog eens pleurisduur idd. Maar goed... off-topic. :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118110640
Slikt de G3 trouwens normaal formaat simkaartjes of van die micro dingen?
pi_118111039
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:51 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Slikt de G3 trouwens normaal formaat simkaartjes of van die micro dingen?
Normaal
pi_118111123
Mooi!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 01:27:58 #115
349273 jeezz
wat een ellende !
pi_118111693
Filmpjes genoeg en plaatjes zat, maaarrrrr GEEN telefoon en tis al bijna 1 januari... dus dat komt vast eerder... tsja het blijven wel Chineesjens...
Gizchina has the ridiculous excuse: http://www.gizchina.com/2(...)a-ridiculous-excuse/
slaapt wel allen !
pi_118113752
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 01:27 schreef jeezz het volgende:
Filmpjes genoeg en plaatjes zat, maaarrrrr GEEN telefoon en tis al bijna 1 januari... dus dat komt vast eerder... tsja het blijven wel Chineesjens...
Gizchina has the ridiculous excuse: http://www.gizchina.com/2(...)a-ridiculous-excuse/
slaapt wel allen !
Lol _O-
  donderdag 18 oktober 2012 @ 07:24:06 #117
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_118113879
En er is weer nieuws van Waden:

quote:
Wholesale sale notice under the popularization of dual-core version of the good domain the G3 and good domain G2

Basic can be completed the 108 batches G3 shipments, today and tomorrow to complete the 1010 batch G2 shipments. Phone finished the first two batches of the good domain will start the next batch of G3 and G2 dual-core popular version on sale.
Specific arrangements:

1, the first recovery the G3 intentions registration orders sale 5000 silver white G3 Payment time within 1 day. Has not reached the expected payment quantity will arrange for back orders supplementary payment.
About the G3 Accessories buy-in is no longer an order for the merger, it is recommended that the user through the STO optional accessories (Guangdong 8 yuan, 12 yuan of the rest of the country), we will arrange accessories separate mailing. Buy-in accessories order, whether you buy the accessories of the size of the best domain have presented a G3 high-grade anti-fingerprint film (worth $ 20) to compensate postage.

2, G2 popular version of the arrangements for the sale of 40 units, priced at 599 yuan. Offering time slightly later sale to the G3.

Above remind users to pay attention!
108 batches G3? Bedoelt hij nu echt maar 108 toestellen te leveren dit weekend? In dat tempo zal het wel kerst volgend jaar worden voordat we het hebben...

Er lijkt trouwens ook een hacker te zijn geweest die een poging heeft gedaan om aan gratis G2's te komen:

quote:
please hackers spare! The good domain still very weak, please let us know!

The good domain just want to do several high-cost smartphone civilians, we bother anyone? G2 has just released the price Forum ddos flow attack close 24 hours.
Someone constantly looking for good domain Mall loopholes to pay a penny to buy a mobile phone of the things you also did other friends order quantities cancel things have you done now bulk someone else to confirm receipt of orders Done! Do you really have not been idle.
wade intentioned thou real skills, good technology, like him to go to a black site in Japan, not to engage fellow citizens of the website. We do hard industrial, technology is not really the strengths, good domain is still weak, please let us know!

Another malicious canceled and completed orders for non-payment, we have restored soothing!
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_118113914
Duuus, alweer een uitstel. Meh, kijk 't aan tot dit weekend, als er dan nog gepruts is wordt 't een afstel van mijn kant.

Jammer wel, want had er wel zin in. Zo hoeft het van mij niet.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 07:41:53 #119
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_118113990
Waar haal je vandaan dat de productie is uitgesteld, dat zie ik nergens staan. Alleen gaat het gewoon traag. Toch verwacht/hoop ik dat ze op den duur sneller gaan produceren. In het begin gaat het altijd langzaam. Natuurlijk zijn 108 toestellen wel bar weinig, maar dat is wat ze dit weekend gaan versturen. Wie weet hoe snel het ineens kan gaan, als ze de productie helemaal geoptimaliseerd hebben!
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_118114111
Oud nieuws.... zie pagina 1 van dit topic.
Misschien zijn het 108 batches/paketten met daarin meerdere toestellen....
pi_118114296
Volgens mij snappen ze het verschil tussen losse toestellen en batches daar niet :')
  donderdag 18 oktober 2012 @ 08:26:54 #122
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118114400
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 08:18 schreef Tsurany het volgende:
Volgens mij snappen ze het verschil tussen losse toestellen en batches daar niet :')
Of Google Translate snapt dat verschil niet ;)!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118114481
Ik heb meer vertrouwen in Google Translate dan in JiaYu gek genoeg ;)
pi_118116103
108 telefoons... in 1 week? lolwut?! Hebben ze daar maar 2 Chineesjes aan 't werk? Regel eens snel dat een basisschool stage komt lopen!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 09:54:54 #125
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118116170
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 09:52 schreef FreaZ het volgende:
108 telefoons... in 1 week? lolwut?! Hebben ze daar maar 2 Chineesjes aan 't werk? Regel eens snel dat een basisschool stage komt lopen!
Gisteren begonnen en 108 op de post gedaan. Andere 1.000 vandaag of morgen.

Lang geen 10.000 :( ach ik kan me er ook al niet meer druk om maken... (of zal een batch 10 stuks zijn?)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118116954
Tempo waarin de batches verschijnen is wel om te huilen idd.
pi_118116981
Als ze nou eerst de Fok! batch doen.... :P
pi_118117994
hmmm toch gek, maar 108 toestellen lijken mij niet te kloppen..

van de week werd nog gerept over 10.000 toestellen klaar voor vrijdag..:P

dus zal wel fout begrepen/vertaald worden :P
  donderdag 18 oktober 2012 @ 10:56:30 #129
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_118118008
Laat maar posten op een chinatab is soms moeilijker dan je denkt.

[ Bericht 55% gewijzigd door Janesh op 18-10-2012 11:03:49 ]
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_118118133
Mooi ding ja, maar wel drie keer zo duur. Blijf een arme student dus geld wat ik spaar in die tijd gaat gewoon op aan m'n huur :P
pi_118118150
quote:
16s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 10:56 schreef Janesh het volgende:
Hoe langer het duurt des te meer tijd hebben jullie om te sparen voor [ [url=deze]afbeelding[/url] ], die ook eind dit jaar uitkomt.
ja dat word ook wel een ziekelijk toestel :P.. alleen wat te groot voor mij denk ik:P
( en wat boven mijn budget voor een smartphone.. :) )
  donderdag 18 oktober 2012 @ 11:01:21 #132
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118118171
quote:
16s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 10:56 schreef Janesh het volgende:
Hoe langer het duurt des te meer tijd hebben jullie om te sparen voor [ [url=deze]afbeelding[/url] ], die ook eind dit jaar uitkomt.
Ach elk nadeel heb zen voordeel :P!
Nu ik 2 van de 3 geannuleerd heb kan ik van dat geld op mijn paypal mooi een Ramos W30(HD)+ gps kopen ;)!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118118323
quote:
16s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 10:56 schreef Janesh het volgende:
Laat maar posten op een chinatab is soms moeilijker dan je denkt.


Zoiets wilde je plaatsen? :P
Wie niet dom is moet slim zijn!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 11:08:59 #134
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_118118438
Jullie zijn snel, dat wist ik, was een grapje, ging even niet goed op mijn teclast P85HD.
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_118119844
quote:
Dat is dus geen Galaxy S3, maar een kloon, mocht iemand in de war zijn.
Geen referral hier.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 11:53:46 #137
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_118119927
Wat ik nu dus niet begrijp, de G3 is als eerste klaar met de test en je kan ook tijdens het filmpje zien dat deze een fractie sneller is. Tot het moment dat de test is afgelopen, de G3 is dus klaar en dan is het nog enkele seconden wachten op de HDC. Conclusie volgens Antutu: de HDC is sneller :?
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_118119966
Die logica snap ik ook niet...
  donderdag 18 oktober 2012 @ 11:58:40 #139
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_118120120
Ik denk het te begrijpen: ze hebben in de HDC een SD kaart gestopt en in de JiaYu niet (zie rond 2:55). Er wordt getest als het aanwezig is. Ik ken Antutu verder niet, maar geven ze dan ook punten wanneer er meer componenten in zit (zoals nu die SD kaart)?
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_118120129
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:53 schreef ikbenik het volgende:
Wat ik nu dus niet begrijp, de G3 is als eerste klaar met de test en je kan ook tijdens het filmpje zien dat deze een fractie sneller is. Tot het moment dat de test is afgelopen, de G3 is dus klaar en dan is het nog enkele seconden wachten op de HDC. Conclusie volgens Antutu: de HDC is sneller :?
Vandaar dat er ook word gezegd dat benchmarks niet altijd even goed is om telefoons te vergelijken..
daarnaast hebben wij zelf ook wel screens van G3's die 5400 halen ofzo ..
pi_118120165
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:58 schreef Downstar het volgende:

[..]

Vandaar dat er ook word gezegd dat benchmarks niet altijd even goed is om telefoons te vergelijken..
daarnaast hebben wij zelf ook wel screens van G3's die 5400 halen ofzo ..
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:58 schreef ikbenik het volgende:
Ik snap het: ze hebben in de HDC een SD kaart gestopt en in de JiaYu niet (zie rond 2:55). Er wordt getest als het aanwezig is. Ik ken Antutu verder niet, maar geven ze dan ook punten wanneer er meer componenten in zit (zoals nu die SD kaart)?
volgens mij word er wel gekijken naar de snelheid hoesnel er geschreven/gelezen IO kan worden naar sd etc..
pi_118120233
Iedereen lekker snel z'n G3 annuleren en een HDC bestellen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 12:12:38 #143
93767 Dom_Konijn
Drunken lullabie
pi_118120645
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Dom_Konijn op 18-10-2012 12:13:42 (video al gepost) ]
pi_118120684
Lees dit topic nu al een tijdje mee want op 6 september heb ik de G2 Plus (1gb ram) besteld.

Ook deze kwam al een aantal keer voorbij bij de meldingen van vertraging en uitstel. Vreesde al dat dit ook lange termijn werk zou worden, maar afgelopen dinsdag heb ik mijne binnen gekregen. Fastcardtech wekte wel eerst de indruk dat ze de 1gb versie vanaf het begin op voorraad hadden, maar vorige week was deze pas daadwerkelijk in stock.

Toestel is erg fijn en ben er tot nu toe erg positief over (op de paar Chinese apps en bookmarks na (Baidu e.d.)). Ook maar gelijk even gecheckt en hij draait gewoon op de MT6577 dual core processor.

Voor de geïnteresseerden (zegt mij verder niet zoveel) hieronder de AnTuTu benchmark scores van mijn toestel.
Total score: 5220
CPU: 2454
RAM: 883
GPU: 1261
I/O: 622
  donderdag 18 oktober 2012 @ 12:41:25 #145
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118121671
Ah, good to know!

FCT zou ik dan weer niet bestellen, maar dat 'ie op voorraad is (zag ik ook bij Aliexpress-sellers, maar zeggen is wat anders dan dat het daadwerkelijk zo is) kan mensen misschien nog over laten swingen van de G3 naar de 1GB 8mpx G2 dualcore zodat ze sneller een telefoon hebben.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118121716
Wat heb je betaald voor de G2+?
  donderdag 18 oktober 2012 @ 12:59:17 #147
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118122228
Ja, het is ook zoveel moeite ff naar Fastcardtech te gaan hè... ;(
USD:168.00 als basis dus, met allerlei verzend- en transactiekosten die daar nog bovenop komen.

Haal ik er liever eentje van Aliexpress... :P Maar goed ik wacht gewoon op de G3, want ik had al een singlecore G2 en wil wel significant upgraden dan.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118122591
waarom kopiëren de chinezen de g3 nou niet :P maar wel 100x de S3
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:16:20 #149
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118122790
Om dezelfde reden dat headphones, kleding, schoenen e.d. wordt genept... er zijn genoeg sjonnies die voor duppie op eerste rang willen zitten. Maar i.p.v. VIP tickets voor een live concert, downloaden ze dan het live concert als rip en gaan ze voor de tv staan. ;( Copycats sell.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118123488
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:42 schreef FreaZ het volgende:
Wat heb je betaald voor de G2+?
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:59 schreef shiznuts het volgende:
Ja, het is ook zoveel moeite ff naar Fastcardtech te gaan hè... ;(
USD:168.00 als basis dus, met allerlei verzend- en transactiekosten die daar nog bovenop komen.

Haal ik er liever eentje van Aliexpress... :P Maar goed ik wacht gewoon op de G3, want ik had al een singlecore G2 en wil wel significant upgraden dan.
Uiteindelijk heeft ie in euro's ~¤170,- gekost. Zag ook pas later de coupons voor de G3, dus had al ietwat spijt. Nu toch erg tevreden er mee, ik kom van een heel basic smartphone en de prijs-kwaliteit-watjekrijgt verhouding is m.i. nog steeds vrij ok.

Maar als er geen haast bij is zou ik idd gewoon lekker blijven op wachten op de G3, helemaal voor de prijzen die hier voorbij kwamen.
pi_118124093
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:01 schreef FreaZ het volgende:
Iedereen lekker snel z'n G3 annuleren en een HDC bestellen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Done, Deze besteld HDC Galaxy S3 i9300 EX- MTK6577 Dual Core 1GB Ram 4.7 inch 720P IPS Screen 12M Android Phone

Maar wat een drama is die service team van Fastcardtech... ik vraag wanneer ze leveren ik krijg het antwoord: black terug... :%
Vervolgens weer een vraag gesteld, krijg ik een blanco template mail terug... 8)7

Back ontopic: Ze halen die 10.000 batches niet want ze proberen overal dezelfde CPU te krijgen, en die is nog al schaars.. ik verwacht dat productie dus puur afgestemd is op het aantal CPU's die ze per dag/week binnen krijgen.
pi_118128603
Dit schiet ook niet echt op zo..
Op welke pagina's lezen jullie dat nieuws bij jiayu? en is er nog iets dat vertaald moet worden?
Als ik links heb kan ik een aantal chinezen op mn studie wel om de vertaling/boodschap vragen..
pi_118129308
We hechten te veel waarde aan vage berichten die door zo'n waardeloze translate zijn gehaald. Gewoon geduld hebben ;)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 15:54:29 #154
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:39:33 #155
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_118131308
Er is toch een nieuwsbericht/verklaring van Waden over de vertraging van de G3:

quote:
This week G3 shipments slow, mainly the following reasons (objective reason, not an excuse):
A slow order consolidation. Accessories orders one by one to find the corresponding phone orders, and merge the contents of the accessories. Must each after the merger of the accessories orders to arrange shipments, or phone sent accessories missing not Send. So we had to follow-on offering to cancel the Accessories Orders merger. The arrange buy cheap STO accessories mailed separately, best domain gift accessories to compensate postage.

2, multi-color. With three colors on, the work is very confusing. Hit single, shipping, packing only the implementation of a unified color, or an error may be significant. Inexperienced big mistake, slow delivery, also cause individual user sent the wrong color. We deeply repent, after each batch only offer one color, the work and strive to simplify and improve the processing efficiency.

3, inventory and order reception of discrepancy. Was originally based on a variety of color inventory to an order for recovery, but the actual discovery order color because the receivables are not on the number of colors on a variety of reasons and inventory, the silver of a number of iron-gray-black a few hundred less had to be temporarily re-organization of production, detestable is the next batch of production plans or silver, iron gray and black excess inventory. Behind offering only offer one color, should not occur again out of stock the conflict between the quantity of various colors.

Eat a cutting wisdom, and look forward to all the criticism and encouragement, the good domain continue to accumulate experience, growth and progress! You all the way there, good domain is more exciting!
Om kort te zijn: vertragingen komen door de leveranciers, maar ook doordat ze een foute inschatting hebben gemaakt hoe lastig het is het toestel in 3 kleuren te maken. En daaruit komt weer dat ze dus de inkoop niet goed hebben afgestemd.

Toch begin ik er weer een wat beter gevoel over te krijgen. Liever een bedrijf dat laat weten dat het fouten heeft gemaakt en het wil oplossen, dan dat je niets hoort en niets (of iets verkeerds) krijgt.

En nog wat nieuws:

quote:
After the batch G3 and G2 shipments, open the next batch Offering. , On the the white G3 basis of the next batch of 5000 silver due to delays in work this week, next week will continue to increase the number of Offer G3 and try to shorten the delivery time required, so that the back of a friend as soon as possible to get your favorite mobile phone!
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_118131617
allemaal leuk en aardig maar ik snap niet zo goed dat dit maar allemaal normaal word gezien, stel je voor dat samsung of sony zo laks was met het releasen van haar producten en het uitstellen ervan.

en ja ik weet het is chinees en het is goedkoop, maar het heeft ook echt zn grenzen
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:50:07 #157
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118131768
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:39 schreef ikbenik het volgende:
Er is toch een nieuwsbericht/verklaring van Waden over de vertraging van de G3:

[..]

Om kort te zijn: vertragingen komen door de leveranciers, maar ook doordat ze een foute inschatting hebben gemaakt hoe lastig het is het toestel in 3 kleuren te maken. En daaruit komt weer dat ze dus de inkoop niet goed hebben afgestemd.

Toch begin ik er weer een wat beter gevoel over te krijgen. Liever een bedrijf dat laat weten dat het fouten heeft gemaakt en het wil oplossen, dan dat je niets hoort en niets (of iets verkeerds) krijgt.

En nog wat nieuws:

[..]

Eerste bericht is hier gisteren ook al (deels geplaatst).
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:46 schreef mtchel112 het volgende:
allemaal leuk en aardig maar ik snap niet zo goed dat dit maar allemaal normaal word gezien, stel je voor dat samsung of sony zo laks was met het releasen van haar producten en het uitstellen ervan.

en ja ik weet het is chinees en het is goedkoop, maar het heeft ook echt zn grenzen
De marge is 0 (of zelfs -) daarom steeds vertragingen. Als ze de onderdelen niet voor hun prijs kunnen krijgen dan wachten ze liever.

En ja dat is kut voor ons maar ook voor de rest van de Chinezen. Voor een groot deel zal de grens nu vast bereikt zijn maar zelf wacht ik nog wel een poos.

Zelf ga ik er maar van uit dat ik hem ergens half november op de tracking ga krijgen en dan zie ik wel wanneer hij binnen is.

Helaas is er niks meer aan te doen, kan moeilijk even heen gaan om een paar op te halen :D!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118131793
Het wordt als normaal gezien om dat het dat ook is. Inderdaad omdat het om een Chinees bedrijf gaat dat zich volledig op de nationale markt richt. Het is nou eenmaal een andere cultuur, ook met bedrijven en hoewel redelijk extreem in dit geval, dit kan dus gewoon. Ook al zijn de Chinese consumenten er natuurlijk ook niet echt heel blij mee.
pi_118133471
Betaling terug ontvangen.

Ik had betaald: ¤133,18 EUR

En heb terug gekregen

¤132,50 EUR
  donderdag 18 oktober 2012 @ 17:27:49 #160
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118133514
Paypal's a bitch (en wisselkoersen ook). ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118133526
Oh dat valt heel erg mee. Slechts 70 cent verlies :P
pi_118133701
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:27 schreef shiznuts het volgende:
Paypal's a bitch (en wisselkoersen ook). ;)
Ik bedoel het juist positief. En het heeft niks met Paypal te maken, maar gewoon met de wisselkoers natuurlijk. Dat ze daar altijd wat op verdienen door hem in hun voordeel uit te laten vallen daar doe je niks aan.

Ik las volgens mij dat mensen dachten dat ze 11 euro verlies zouden hebben bij annuleren.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 17:36:34 #163
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118133896
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:32 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ik bedoel het juist positief. En het heeft niks met Paypal te maken, maar gewoon met de wisselkoers natuurlijk. Dat ze daar altijd wat op verdienen door hem in hun voordeel uit te laten vallen daar doe je niks aan.

Ik las volgens mij dat mensen dachten dat ze 11 euro verlies zouden hebben bij annuleren.
Na 60 dagen (waarna de refund niet meer gratis is) is dat het geval.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118133928
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:36 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Na 60 dagen (waarna de refund niet meer gratis is) is dat het geval.
Weer wat geleerd :)
pi_118135481
Ik heb nog steeds goede hoop dat hij voor november verstuurd wordt :)
pi_118136852
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:16 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik heb nog steeds goede hoop dat hij voor november verstuurd wordt :)
ik denk dat mijn datum van 25 oktober niet behaald word :(

ik ga even in een hoekje huilen :'( ...
mensen op me heen worden ook steeds sceptischer, nog geen telefoon :P?
zie je nou wel... chinese telefoons zijn niks waard etc :P..

nu wil ik toch wel echt straks even showen met mijn G3 :P
pi_118137100
Heb ook maar even een mailtje gestuurd om te cancellen. Als het echt zo lang gaat duren dan koop ik hem wel buiten de pre-order en maakt die ene maand ook wel niet meer uit.

Niet dat ik sceptisch ben of zo, maar ik heb geen zin om mijn geld zo lang open te hebben staan. :P
pi_118138202
quote:
7s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:54 schreef Xetran het volgende:
Heb ook maar even een mailtje gestuurd om te cancellen. Als het echt zo lang gaat duren dan koop ik hem wel buiten de pre-order en maakt die ene maand ook wel niet meer uit.

Niet dat ik sceptisch ben of zo, maar ik heb geen zin om mijn geld zo lang open te hebben staan. :P
Uit de rij jij! ~O> *schuift plekje op* O-)
pi_118139303
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:36 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Na 60 dagen (waarna de refund niet meer gratis is) is dat het geval.
Ooh wacht, dus als ik over 120 dagen mijn bestelling annuleer dan verlies ik maar 11 euro? Of wordt dat steeds hoger? Dat verhoogt mijn geduld wel :)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 19:41:44 #170
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_118139356
Nou ja, je kan je afvragen wat het nut is iets in preorder te laten staan met zulke berichtgeving. Ik bedoel, stel, het duurt nog een half jaar. Na een half jaar op je geld gezeten te hebben zal ook Lightake niet al te happig zijn alles nog te refunden, kost hen immers ook tijd en moeite...

Zit zelf nog steeds te dubben, maar denk ook wel dat ik die van m'n vriendin cancel. In december loopt d'r huidige abo pas af, en huidige GSM is ietwat brak, maar doet ut nog wel. Dan liever later nogmaals bestellen en gebruik kunnen maken van buyers protection e.d.

Begrijp me niet verkeerd; Ik heb wel vertrouwen in Lightake, maar Jiayu zelf, tsjah. Stel, je krijgt je gsm erg laat, en er blijkt iets mis mee te zijn. Je bent al uit je paypal claim periode. Kan Lightake nog iets voor je proberen te betekenen, maar als Jiayu niet meewerkt, denk ik toch dat jij als gebruiker ver weg gewoon dikke pech hebt.
Dan heb ik het niet over een GSM die na een jaar stuk gaat, maar over een DOA of mankementen na een weekje of zo. Als je nog in je Paypal claim periode zit (dus bij een nieuwe bestelling als de phones eindelijk goed leverbaar zijn) dan kan je als eindgebruiker zelf iig nog IETS als je me begrijpt. ;)
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_118139764
Bij mijn ING creditcard krijg ik een verzekering. Tot 180 dagen na aankoop verzekerd. Geeft al wat meer speling.
edit: Ow lol, geldt dus niet voor mijn studenten creditcard. :')
pi_118140149
* Joosie200 weet wat ie gaat doen Laat die Jiayu G3 maar zitten. Hoe mooi ook (vind hem mooier dan de Amoi en ZTE), je kunt geheid nog zeker enkele maanden er op moeten wachten. Bovendien; wat is de kans dat er een custom rom voor verschijnt? Bedoel: ik maak nu dankbaar gebruik van Cyanogen Mod 10 ,variant: Konstakang voor mijn ZTE Blade. Daardoor draai ik nu Jelly Bean. :) Die ZTE V970 is prima qua prijs, lekker simpel qua design en er loopt nu al een topic op XDA voor een custom rom. Win-win! 8-)

Waar ik dan op inlever is: schermgrootte (4,5 vs 4,3), schermresolutie (1280x720 vs 960x540) en accu (2750mAh vs 1850mAh) Maargoed, omgerekend kost die ZTE mij 105 euro qua aanschaf + 5% fee voor een Taobao agent + verzendkosten. En dat is bij elkaar wss iets minder dan/gelijk aan 131,74 euro die ik betaalde voor de G3. Qua specs dus niet zo goed als een G3, maar ach: tis wel beter dan mijn huidige ZTE Blade. En die heb ik nu een jaar, kwam met Android 2.2 / Froyo, draait nu vrolijk Android 4.2 / Jelly Bean. Die ZTE V970 is dus niet gelijkwaardig aan een G3, lang niet zo mooi. Maar wel goedkoper en al een custom rom voor te krijgen op XDA. Kan ook voor de Amoi N820 gaan, maar die is gelijk aan de ZTE V970 op de accu na (2000mAh) Maar geen custom rom. Wat niet is kan nog komen, maar bij Android draait het om het kunnen draaien v/d laatste versie imho. Dus liever een toestel wat die custom rom support heeft op XDA en/of Modaco en die dus qua specs minder is, dan andersom :)
mag het weten
pi_118140408
Mooi weer een weg uit de rij :)
pi_118140516
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:00 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Mooi weer een weg uit de rij :)
Wie blijven nog over, Shiz, Down, jij, ik.. :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 18 oktober 2012 @ 20:04:15 #175
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_118140602
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:02 schreef rene90 het volgende:

[..]

Wie blijven nog over, Shiz, Down, jij, ik.. :')
Ik ook zeker nog! :(
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_118140610
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:02 schreef rene90 het volgende:

[..]

Wie blijven nog over, Shiz, Down, jij, ik.. :')
Ik ook nog, geef niet zo snel op xD
pi_118140622
lol
pi_118140753
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:02 schreef rene90 het volgende:

[..]

Wie blijven nog over, Shiz, Down, jij, ik.. :')
:o Vergeet mij niet!! :s)

Heb er zelfs 2 in bestelling staan ^O^
pi_118140841
Ja tuurlijk joh :+
pi_118140934
Heeheehee, deze man heeft zn pre-order ook nog staan hoor!
pi_118141161
Ik ook nog heurrrr
pi_118141345
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:08 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ja tuurlijk joh :+
-O- echt waar hooor! 2 zwerte :)
pi_118141913
Ooh dan hebben we toch nog iets van 10 G3's daar in bestelling staan. Ik heb er zelf ook twee in de bestelling dus gaat best hard nog. Kunnen we de Chinezen niet omkopen, dat we lightake 2 dollar extra geven en dat wij vooraan de lijst komen?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_118141963
Wie weet!
pi_118141991
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:29 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wie weet!
Ik ga ze wel mailen, wie weet :P Misschien kunnen ze wel kijken hoe hoog ik op de lijst sta :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_118142010
Hier nog een wachtende, 1 zwarte g3 in bestelling bij lightake...
  donderdag 18 oktober 2012 @ 20:31:54 #187
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118142115
Ik zal wel priority hebben, ik bedoel, ik ben 'Shiz'. _O-

Lol. Ik heb ook twee Oreo's, if not: zwarte besteld. Voor mezelf en voor m'n blackberry-zusje die een Android smartphone wil. Alleen beetje lullig dat het zo lang duurt. Misschien maar zeggen dat ik anders wel een G2+ kan bestellen voor d'r...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118142318
Voor m'n meisje inmiddels http://www.focalprice.com(...)th.html#.UIBLZ0PE3Ss besteld voor 136$. Hoop dat het iets is, ook gezien de twee batterijen die worden meegeleverd ;)

[ Bericht 22% gewijzigd door DeHeer op 18-10-2012 20:42:22 ]
  donderdag 18 oktober 2012 @ 20:43:18 #189
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118142787
Mja, ik zou me niet laten verleiden door zogenaamde tijdelijke kortingen. :P
Dan zou ik voor een echte Chinese merk telefoon gaan, niet voor een naamloze 'geïnspireerde' phone.
Dat is een singlecore 512MB RAM telefoon, voor rond die prijs heb je best een aardige dualcore 1GB RAM phone.
De accuduur is aan de gemiddelde kant, maar ook daar is er beter beschikbaar. :Y
Lees hier en hier op FOK! ook (lol, zie nu pas dat dit het Chinese webshoptopic niet is, maar het Jiayu-topic al) eens mee. ;)

Hier mijn guide to smartphones: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic

[ Bericht 1% gewijzigd door shiz op 18-10-2012 21:51:47 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118144737
Nodig wacht ook nog steeds op mijn JiaYu. Maar dat was inmiddels vast al wel duidelijk :P
  donderdag 18 oktober 2012 @ 21:20:11 #191
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_118144974
SpeedyGJ wacht ook :+ alleen gaat mij te langzaam :{
;)
&lt;a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;WSDokkum Youtube&lt;/a&gt;
pi_118145185
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
SpeedyGJ wacht ook :+ alleen gaat mij te langzaam :{
;)
Denk inderdaad dat je weinig personen hier gaat tegenkomen die het een tikkeltje te snel vinden gaan :P
pi_118145465
Misschien toch maar alvast een G2+ kopen, maar vind de prijzen van die telefoon (t.o.v. de G3) nog behoorlijk hoog.
pi_118145605
Ik ben d'r ook nog, wachtende op een zilveren G3 :P
pi_118147297
Ik denk dat mijn bestelling nog net binnen de komende batch valt en dus morgen en anders volgende week wel verzonden zal worden...
  donderdag 18 oktober 2012 @ 22:09:49 #196
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118148034
We blijven druk houden bij Lightake om gewoon losse toestellen proberen te bestellen als het moet zelfs op het adres van al het personeel, hun famillie en vrienden :P.

Zo kunnen we zeer snel toch wat leveringen te krijgen (zo doen de andere shops het ook getuige de aantallen die ze daar binnenkrijgen).
Of Lightake het wil/gaat doen is natuurlijk de vraag. Daarnaast hou ik momenteel ook Taobao en andere shops goed in de gaten om te kijken of er grotere batches vrij komen (evt voor iets meer geld).

Voor de mensen die 100 euro extra over hebben voor een G2+ achtige telefoon, zie de Aldi folder ;).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118149000
Is het nog wel verstandig nu nog een G3 te bestellen?
pi_118149353
De vraag is: Is het verstandig om de telefoon niet te bestellen?

Het antwoord is daarop denk Ja :P Of je moet een beetje stressbestendig zijn en vertrouwen hebben in de liever kindertjes die onze telefoontjes in elkaar aan het plakken en solderen zijn :')
pi_118152722
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:25 schreef davedavy het volgende:
Is het nog wel verstandig nu nog een G3 te bestellen?
Op dit moment zou ik wachten want je kan toch niet meer aan de actie meedoen volgens mij.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 18 oktober 2012 @ 23:39:06 #200
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118152984
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:33 schreef rene90 het volgende:

[..]

Op dit moment zou ik wachten want je kan toch niet meer aan de actie meedoen volgens mij.
:Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 02:47:32 #201
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118158038
Voor de mensen die 'em in zilver hebben besteld wat foto'tjes op: http://www.mtksj.com/html/MTKshoujitupian/1583.html ;)

De N821 is nu ook beschikbaar: http://www.360buy.com/product/741893.html
Niet in de normale webshop alleen dus. ;(

Briljant overzicht wel trouwens ook dit: http://www.mtksj.com/html/MTKshoujizixun/MT6577shouji/1076.html

[ Bericht 24% gewijzigd door shiz op 19-10-2012 02:53:18 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 07:09:00 #202
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_118159073
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 02:47 schreef shiznuts het volgende:
Briljant overzicht wel trouwens ook dit: http://www.mtksj.com/html/MTKshoujizixun/MT6577shouji/1076.html
Zeker mooi overzicht, daar is goed te zien hoe goed(koop) die G3 eigenlijk is :Y

En dan even wat kort nieuws van Waden over de G3:

quote:
Delivery last night to early morning, the batch preparation of nearly 10,000 units of inventory have all finished the 1010 batch of G2 also has finished, the logistics company has the goods to its outlets centralized scanning Internet logistics information updates will slightly lag this morning users should be able to after another logistics company website find their own logistics dynamic information.

The batch of silver white G3 all orders shipped finished iron gray and black are not yet out of the warehouse inventory gap is still about 400 units. The phone has been off the assembly line, and ongoing quality testing, aging test, the other will take some time to observe the Alice screen, Therefore fastest today evening before they can officially shipped, please aware of!

Het gaat daar nog niet op volle snelheid, maar het begint er wel op te lijken. Zou het dan toch lukken om de telefoon voor de kerst hier te hebben?

En wat lees ik hier, hebben ze toestellen over? :+
quote:
Confirmed by the quality department, silver and gray iron has been part of the phone surplus, in line with the conditions of a warehouse, you can arrange the shipment


[ Bericht 25% gewijzigd door ikbenik op 19-10-2012 07:23:10 ]
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 07:39:39 #203
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_118159216
Kijk dat begint zeker ergens op te lijken :)
Ik moet nog effe wachten, miss voor december :D
&lt;a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;WSDokkum Youtube&lt;/a&gt;
pi_118161938
Ik heb ook nog mijn bestelling voor de zilveren staan.
pi_118163223
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:41 schreef neo2000 het volgende:
Nou ja, je kan je afvragen wat het nut is iets in preorder te laten staan met zulke berichtgeving. Ik bedoel, stel, het duurt nog een half jaar. Na een half jaar op je geld gezeten te hebben zal ook Lightake niet al te happig zijn alles nog te refunden, kost hen immers ook tijd en moeite...

Zit zelf nog steeds te dubben, maar denk ook wel dat ik die van m'n vriendin cancel. In december loopt d'r huidige abo pas af, en huidige GSM is ietwat brak, maar doet ut nog wel. Dan liever later nogmaals bestellen en gebruik kunnen maken van buyers protection e.d.

Begrijp me niet verkeerd; Ik heb wel vertrouwen in Lightake, maar Jiayu zelf, tsjah. Stel, je krijgt je gsm erg laat, en er blijkt iets mis mee te zijn. Je bent al uit je paypal claim periode. Kan Lightake nog iets voor je proberen te betekenen, maar als Jiayu niet meewerkt, denk ik toch dat jij als gebruiker ver weg gewoon dikke pech hebt.
Dan heb ik het niet over een GSM die na een jaar stuk gaat, maar over een DOA of mankementen na een weekje of zo. Als je nog in je Paypal claim periode zit (dus bij een nieuwe bestelling als de phones eindelijk goed leverbaar zijn) dan kan je als eindgebruiker zelf iig nog IETS als je me begrijpt. ;)
klopt ook niet helemaal, want paypal vergoed geen producten die kapot aankomen/kapot gaan..
alleen nog maar producten die niet aan komen ;)
pi_118164017
Daarom CC :-)
pi_118164322
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:33 schreef rene90 het volgende:

[..]

Op dit moment zou ik wachten want je kan toch niet meer aan de actie meedoen volgens mij.
Ja het geld boeit me niet zo zeer, maar ik zie er alsnog maar van af :'(
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:33:18 #208
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118164444


Foto van Fastcardtech, hier lijkt het of ze er 5 tegelijk hebben ontvangen in 1 doos, of hebben ze gewoon alle dozen bij elkaar gelegd in 1 grote doos? Dozen zat daar natuurlijk.
pi_118164571
Hm dat laatste zouden ze toch nooit doen? Is niet voor niets jouw eerlijke vriend toch? ;)
pi_118164597
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:33 schreef nodig het volgende:
[ afbeelding ]

Foto van Fastcardtech, hier lijkt het of ze er 5 tegelijk hebben ontvangen in 1 doos, of hebben ze gewoon alle dozen bij elkaar gelegd in 1 grote doos? Dozen zat daar natuurlijk.
Dit zijn er toch veel meer dan 5?
pi_118164684
fastcardtech zei een week geleden dat ze er 19 in stock hadden
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:41:32 #212
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118164767
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:37 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Dit zijn er toch veel meer dan 5?
Ga daar maar eens niet vanuit ;) Rest zal wel hol zijn..
Op de video's waren er namelijk ook telkens maar 5 te zien, en waarom zou je als je er 10 hebt ze niet alle 10 op de video zetten, komt veel geloofwaardiger over!
pi_118164816
Maar... maar... Dat zou toch helemaal niet eerlijk zijn...? -O-
pi_118165717
knap.. hoe leggen ze dozen op een holle ruimte dan :P? laten ze die 5 doosjes zweven?
zo te zien zit er meer in die doos...
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:06:37 #215
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118165793
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:04 schreef Downstar het volgende:
knap.. hoe leggen ze dozen op een holle ruimte dan :P? laten ze die 5 doosjes zweven?
zo te zien zit er meer in die doos...
Nouja hol is het verkeerde woord, opgevuld met ''ander materiaal'' is beter op zn plek. Waarom zouden ze ze anders niet naast elkaar leggen/opstapelen en laten zien dat ze er daadwerkelijk meer hebben.
pi_118165828
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:06 schreef nodig het volgende:

[..]

Nouja hol is het verkeerde woord, opgevuld met ''ander materiaal'' is beter op zn plek. Waarom zouden ze ze anders niet naast elkaar leggen/opstapelen en laten zien dat ze er daadwerkelijk meer hebben.
wat heb je aan een foto met 20 jiayu G3..
en wat maakt het voor ons uit dan? wij hebben besteld bij LT :P
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:09:58 #217
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118165937
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:07 schreef Downstar het volgende:

[..]

wat heb je aan een foto met 20 jiayu G3..
en wat maakt het voor ons uit dan? wij hebben besteld bij LT :P
Wij krijgen dan het idee dat ze aardig wat binnenkrijgen en bestellen dan bij hun.
Voor ons is het een klein beetje relevant aangezien Fastcardtech ook een doorverkoper is netzo als Lightake, en Lightake heeft gemeld dat ze niet later leveren dan andere stores.
pi_118167424
En je kan bij Fastcardtech bestellen als zij wel voorraad hebben ;)
pi_118169696
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:50 schreef Tsurany het volgende:
En je kan bij Fastcardtech bestellen als zij wel voorraad hebben ;)
Aliexpress ook :P

tvtopic :9
pi_118169842
http://www.nu.nl/gadgets/(...)obleem-iphone-5.html XD ik weet niet maar ik vond het relevant genoeg om te delen
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:54:03 #221
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118169930
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:35 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik check altijd FD en diens valuta pagina voor de calculator. Die zit vrijwel altijd goed in de buurt wat de bank zal noteren op mijn maandelijks overzicht voor de creditcard ;) Er zijn 1001 sites voor wisselkoersen, maar zodoende kom ik dus op dat getal :)
Xe.com en xe app :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:53 schreef ebayaccountje het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)obleem-iphone-5.html XD ik weet niet maar ik vond het relevant genoeg om te delen
Beter voor China Android smartphone :P

quote:
lekker
pi_118172629
Hero 9300+ of toch Jiayu G3?? :'(
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:41:33 #224
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_118173878
Ik vind de Jiayu G3 toch wat mooier, die Hero heeft meer een Iphone/Samsung S look :{ ben er niet weg van.
&lt;a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;WSDokkum Youtube&lt;/a&gt;
pi_118174085
Meer een samsung look. Maar hero +9300 is wel beschikbaar. Zat er zelf ook naar te kijken en misschien doe ik die wel cadeau aan iemand :)
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:46:57 #226
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118174142
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hero 9300+ of toch Jiayu G3?? :'(
Hero heeft geen 1280*720 :( En ook 'maar' ( :+) 512mb RAM en een mindere accu.
pi_118174170
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik vind de Jiayu G3 toch wat mooier, die Hero heeft meer een Iphone/Samsung S look :{ ben er niet weg van.
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:45 schreef Majinster het volgende:
Meer een samsung look. Maar hero +9300 is wel beschikbaar. Zat er zelf ook naar te kijken en misschien doe ik die wel cadeau aan iemand :)
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:46 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Hero heeft geen 1280*720 :( En ook 'maar' (:+ ) 512mb RAM en een mindere accu.
Jiayu G3 dus!! :P

[ Bericht 11% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 19-10-2012 15:55:43 ]
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:48:17 #228
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_118174208
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 10:58 schreef Downstar het volgende:

[..]

klopt ook niet helemaal, want paypal vergoed geen producten die kapot aankomen/kapot gaan..
alleen nog maar producten die niet aan komen ;)
Tussen de regels doorlezen vriend. ;)
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_118174859
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 02:47 schreef shiznuts het volgende:
Voor de mensen die 'em in zilver hebben besteld wat foto'tjes op: http://www.mtksj.com/html/MTKshoujitupian/1583.html ;)

De N821 is nu ook beschikbaar: http://www.360buy.com/product/741893.html
Niet in de normale webshop alleen dus. ;(

Briljant overzicht wel trouwens ook dit: http://www.mtksj.com/html/MTKshoujizixun/MT6577shouji/1076.html
Mooie foto's, heb helemaal geen spijt van mijn kleurkeuze meer :D
Ja.
pi_118175062
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 16:05 schreef Xu het volgende:

[..]

Mooie foto's, heb helemaal geen spijt van mijn kleurkeuze meer :D
Ik eigenlijk wel. Ik heb een zwarte besteld :P
pi_118175092
Zilveren ziet er inderdaad ook mooi uit :) Hier ook de zwarte besteld, maar maakt me niet uit. Als hij goed bevalt dan wil mijn vriendin er ook een. En zij vindt zwart juist mooi :+
pi_118176796
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:37 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Dit zijn er toch veel meer dan 5?
Minimaal wel 12 denk ja.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_118176932
Wat doet Fastcardtech wat Lightake niet doet??
pi_118176964
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 16:54 schreef FreaZ het volgende:
Wat doet Fastcardtech wat Lightake niet doet??
Ik heb al een mailtje gestuurd met de vraag wat dat is want lightake roept wel dat zij niet later dan andere zullen leveren...
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_118177011
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 16:54 schreef FreaZ het volgende:
Wat doet Fastcardtech wat Lightake niet doet??
groter aanbod aan nieuwe gsm's dus misschien meer/betere connecties?
pi_118177357
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 16:54 schreef FreaZ het volgende:
Wat doet Fastcardtech wat Lightake niet doet??
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:09 schreef RobertNL het volgende:
We blijven druk houden bij Lightake om gewoon losse toestellen proberen te bestellen als het moet zelfs op het adres van al het personeel, hun famillie en vrienden :P.

Zo kunnen we zeer snel toch wat leveringen te krijgen (zo doen de andere shops het ook getuige de aantallen die ze daar binnenkrijgen).
Of Lightake het wil/gaat doen is natuurlijk de vraag. Daarnaast hou ik momenteel ook Taobao en andere shops goed in de gaten om te kijken of er grotere batches vrij komen (evt voor iets meer geld).
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:26:54 #238
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118178249
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:05 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

[..]

Om nog even op dat personeel bestellen terug te komen, ik snap ook wel dat Lightake dat niet graag wil, krijgen hun weer een hoop gezeur met het personeel die beweren niks ontvangen te hebben etc. Of dat ze de JiaYu zelf eerst even een weekje stiekem gebruiken :P
pi_118178377
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:26 schreef nodig het volgende:

[..]

Om nog even op dat personeel bestellen terug te komen, ik snap ook wel dat Lightake dat niet graag wil, krijgen hun weer een hoop gezeur met het personeel die beweren niks ontvangen te hebben etc. Of dat ze de JiaYu zelf eerst even een weekje stiekem gebruiken :P
Daar kan je wel iets op verzinnen. Baas tegen werknemer: "Bestel zelf een Jiayu G3 van je eigen geld en verkoop 'm door aan ons voor 5% fee." oid. Ik denk meer dat het op langer termijn geen nut heeft en op korte termijn werkt het ook niet ideaal.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:38:00 #240
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118178685
Die miep van de klantenservice wil er zelf ook graag een zei ze. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118178915
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:38 schreef shiznuts het volgende:
Die miep van de klantenservice wil er zelf ook graag een zei ze. :P
Waarom?? :P
pi_118178922
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:38 schreef shiznuts het volgende:
Die miep van de klantenservice wil er zelf ook graag een zei ze. :P
Haha. :P Hoop dat ze wel achteraan aansluit, klant blijft koning he.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:45:24 #243
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118178959
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:44 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Haha. :P Hoop dat ze wel achteraan aansluit, klant blijft koning he.
Denk dat ze even een keertje onder het bureau van de baas duikt :+
pi_118179140
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:45 schreef nodig het volgende:

[..]

Denk dat ze even een keertje onder het bureau van de baas duikt :+
"Die miep van de klanten baasservice"

Nog andere grijs liefhebbers overgebleven?
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:56:20 #245
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118179381
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:45 schreef nodig het volgende:

[..]

Denk dat ze even een keertje onder het bureau van de baas duikt :+
Ja, want ook zij wacht op de voorraad en bestelt er niet direct zelf eentje. :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118179536
Ik wil reviews en benchmarks van Fok!kers O-) o|O *O*
pi_118182809
Wij ook.. nog ff.... pfff hopelijk snel bericht...dat de foon onderweg is..
pi_118184443
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:36 schreef henkieve het volgende:
Wij ook.. nog ff.... pfff hopelijk snel bericht...dat de foon onderweg is..
Wel via DHL bestellen!! :P
pi_118184589
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:50 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

"Die miep van de klanten baasservice"

Nog andere grijs liefhebbers overgebleven?
:W
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:20:01 #250
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_118184810
Ja, hier nog een! Grijs is tha bom! :P
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:27:03 #251
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118185151
Ook wel benieuwd wat de Newman N2 mag gaan kosten :P
http://gizbeat.com/976/ne(...)d-announcement-date/

De 23e horen we meer over dit beestje.

OS:Android 4.0 CPU:Samsung Exynos 4412@1.4GHz
GPU:Mali-400MP LCD: 4.7"@1280×720 w/Gorilla Glass protection
RAM/ROM:1GB/8GB WCDMA:850/2100MHz or 900/1900MHz
GSM:850/900/1800/1900MHZ Bluetooth 2.1+EDR
Battery: 2500mA Camera: 2mp front – 13mp f/2.2 rear

Ohja, schatting is rond de 400 dollar. Denk dat dit nog weleens kan kloppen.
Hier zit dus die samsung quadcore en mail400 in. Holy shit :D

Opzich is dit natuurlijk echt een prijs waar je U tegen zegt. Maarja, toch leuk om even te volgen.

[ Bericht 5% gewijzigd door nodig op 19-10-2012 20:32:55 ]
pi_118185232
quote:
The presellers have this phone listed at more than $400. We will have to wait until October 23 to be sure.
pi_118185440
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 20:27 schreef nodig het volgende:
Ook wel benieuwd wat de Newman N2 mag gaan kosten :P
http://gizbeat.com/976/ne(...)d-announcement-date/

De 23e horen we meer over dit beestje.

OS:Android 4.0 CPU:Samsung Exynos 4412@1.4GHz
GPU:Mali-400MP LCD: 4.7"@1280×720 w/Gorilla Glass protection
RAM/ROM:1GB/8GB WCDMA:850/2100MHz or 900/1900MHz
GSM:850/900/1800/1900MHZ Bluetooth 2.1+EDR
Battery: 2500mA Camera: 2mp front – 13mp f/2.2 rear

Ohja, schatting is rond de 400 dollar. Denk dat dit nog weleens kan kloppen.
Hier zit dus die samsung quadcore en mail400 in. Holy shit :D

Opzich is dit natuurlijk echt een prijs waar je U tegen zegt. Maarja, toch leuk om even te volgen.
Haal dan gewoon een S3, geen geklooi bij eventuele defecten.
Geen referral hier.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:40:14 #254
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118185763
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 20:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Haal dan gewoon een S3, geen geklooi bij eventuele defecten.
Nah, dan wacht ik liever op de JiaYu ;) Heb het geld er niet voor over, zit ik over 1,5 jaar weer van, wow wat is dit ding sloom. Met de Jiayu kan je na 1,5 jaar gerust een nieuwe chinaphone halen, prijzen vallen toch vaak mee van een chinaphone.

Zit trouwens ook nog wel wat verschil tussen die S3 en die chinaphone. Die phone is 306 euro en de Slll is 470 euro. Maarja dan heb je idd garantie etc, wat toch wel een struikelblok word als je iets duurs uit China haalt.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:52:35 #255
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118186393
Laatste update:

Wade (admin/pr) heeft een link geplaatst waar je in kan loggen als chinees zijnde om de G3 te betalen.

Titel: g3 open Payment Notification (Draft)
Dus de volgende batch is in de maak!
pi_118186723
Iemand al iets gehoord van lightake? Zal wel na 't weekend worden..
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:59:19 #257
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118186750
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 20:58 schreef FreaZ het volgende:
Iemand al iets gehoord van lightake? Zal wel na 't weekend worden..
Ze werken zaterdag ook nog gewoon als ik het goed heb ;)

Trouwens zie nu ook dat PandaWill de orders op de JiaYu hebben dichtgegooid. Nu alleen nog maar te orderen bij Priceangels. Maar voor degene die nog niet besteld hebben, het best is waarschijnlijk om nog even te wachten maar dat moet iedereen voor zichzelf bepalen natuurlijk ;)
pi_118186936
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 20:27 schreef nodig het volgende:
Ook wel benieuwd wat de Newman N2 mag gaan kosten :P
http://gizbeat.com/976/ne(...)d-announcement-date/

De 23e horen we meer over dit beestje.

OS:Android 4.0 CPU:Samsung Exynos 4412@1.4GHz
GPU:Mali-400MP LCD: 4.7"@1280×720 w/Gorilla Glass protection
RAM/ROM:1GB/8GB WCDMA:850/2100MHz or 900/1900MHz
GSM:850/900/1800/1900MHZ Bluetooth 2.1+EDR
Battery: 2500mA Camera: 2mp front – 13mp f/2.2 rear

Ohja, schatting is rond de 400 dollar. Denk dat dit nog weleens kan kloppen.
Hier zit dus die samsung quadcore en mail400 in. Holy shit :D

Opzich is dit natuurlijk echt een prijs waar je U tegen zegt. Maarja, toch leuk om even te volgen.
Toch maar Jiayu G3 black :P
pi_118193170
Ik heb deze avond ook Chinees besteld. en morgen al in huis :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118193540
Hier ook nog steeds in de wachtrij voor een zwarte.

12/9 besteld, en vanaf dan (en waarschijnlijk ook 1 maand ervoren) elke dag deze topic 5-6x per dag openen om te volgen of er nieuws is!
pi_118196382
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 20:27 schreef nodig het volgende:
Ook wel benieuwd wat de Newman N2 mag gaan kosten :P
http://gizbeat.com/976/ne(...)d-announcement-date/

De 23e horen we meer over dit beestje.

OS:Android 4.0 CPU:Samsung Exynos 4412@1.4GHz
GPU:Mali-400MP LCD: 4.7"@1280×720 w/Gorilla Glass protection
RAM/ROM:1GB/8GB WCDMA:850/2100MHz or 900/1900MHz
GSM:850/900/1800/1900MHZ Bluetooth 2.1+EDR
Battery: 2500mA Camera: 2mp front – 13mp f/2.2 rear

Ohja, schatting is rond de 400 dollar. Denk dat dit nog weleens kan kloppen.
Hier zit dus die samsung quadcore en mail400 in. Holy shit :D

Opzich is dit natuurlijk echt een prijs waar je U tegen zegt. Maarja, toch leuk om even te volgen.
Kost $240
pi_118197009
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:20 schreef krullendhaar het volgende:

[..]

Kost $240
~185 euro dus :P
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 09:46:23 #263
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_118201563
Is nu trouwens al bekend of LT inmiddels heeft kunnen/mogen bestellen?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_118201622
Zeer nette prijs voor die N2 zeg!
pi_118201820
Als de N2 eerder beschikbaar is dan de G3..
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_118201851
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:04 schreef Meike26 het volgende:
Ik heb deze avond ook Chinees besteld. en morgen al in huis :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar besteld?
pi_118202664
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:20 schreef krullendhaar het volgende:

[..]

Kost $240
Lijkt me toch wel heel scherp geprijsd dan.. 400$ lijkt me realistischer.. Bron?
pi_118205041
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 10:55 schreef mathske1 het volgende:

[..]

Lijkt me toch wel heel scherp geprijsd dan.. 400$ lijkt me realistischer.. Bron?
400$ lijkt mij wel veel hoor, voor 'maar' 1 GB ram..

De Xiaomi M2 ( de S3 killer) kost 313$ vanuit de fabriek, laat zeggen 400$ door wholesalers..
Daar voor krijg je wel een Quadcore 1.5 Ghz 2 GB ram 4,3 inch display met HD resolutie

en nog extra functionaliteiten als cloud opslag etc :P..

http://www.gizchina.com/2(...)deos-price-hands-on/
pi_118205120
Net zoals vorige week, werkt Lightake vandaag niet, eens in de zoveel weken ofzo hebben ze op zaterdag vrij.. normaal werken ze wel op zaterdag idd ;)
pi_118205192
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 12:50 schreef Downstar het volgende:
Net zoals vorige week, werkt Lightake vandaag niet, eens in de zoveel weken ofzo hebben ze op zaterdag vrij.. normaal werken ze wel op zaterdag idd ;)
Verdomme zeg, die Chinezen worden ook steeds luier...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118206070
Toch nog maar een witte en zwarte G3 besteld bij PriceAngels, voor 193 dollar per stuk :(

[ Bericht 50% gewijzigd door DeHeer op 20-10-2012 13:38:26 ]
pi_118206712
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 13:30 schreef DeHeer het volgende:
Toch nog maar een witte en zwarte G3 besteld bij PriceAngels, voor 193 dollar per stuk :(
Haha! You got ripped off!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118207361
Klein beetje offtopic, maar de AWEI ES800M oordopjes zijn inmiddels binnen. Voelen prima aan , geluid is ook uitstekend voor 5 euro, beetje dof soms maar misschien moeten ze nog even goed inspelen. :)
pi_118207381
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 13:30 schreef DeHeer het volgende:
Toch nog maar een witte en zwarte G3 besteld bij PriceAngels, voor 193 dollar per stuk :(
Je dacht dat het dollars waren op de site? :P
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_118207448
We blijven gewoon wachten. Ik laat mijn order mooi staan.
Enig risico is dat er iets misgaat met verzenden en ik niet kan claimen bij Paypal. maar so be it.
Love is in the air!
pi_118207780
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 14:25 schreef Mandéra het volgende:
Klein beetje offtopic, maar de AWEI ES800M oordopjes zijn inmiddels binnen. Voelen prima aan , geluid is ook uitstekend voor 5 euro, beetje dof soms maar misschien moeten ze nog even goed inspelen. :)
Enig idee hoe ze zich verhouden tot Sennheiser CX300 ?
pi_118208115
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 14:43 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Enig idee hoe ze zich verhouden tot Sennheiser CX300 ?
Hoe toevallig, zijn mijn andere oortjes! :P

Ik kan er nu nog niet echt een oordeel over geven, mijn CX300 zijn wel al flink ingespeeld. Wellicht kan ik er binnen een korte tijd meer over zeggen. :)

Liever een eerlijk duidelijk oordeel dan een snel onvolledig oordeel. :P
pi_118208147
:o :s) Ik wacht je oordeel met smart af :Y
pi_118208176
Me to!
pi_118208346
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 10:05 schreef DeHeer het volgende:

[..]

Waar besteld?
Coolblue.

Wel apart, ik zat dus te twijfelen tussrn trendy wit of zakelijk zwart. De zwarte was niet op voorraad, de witte wel, keus snel gemaakt. Nadat ik mijn bestelling maakte was de witte uit voorraad en was er wel weer een zwarte :?

Zit nog steeds op telefoon te wachten. Zal je altijd zien, wil je aan eind van middag weg, zit ik hier dus al vanaf 14:00 te stressen : Legitimeren vereist, anders geen telefoon :(
pi_118208886
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 15:04 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Coolblue.

Wel apart, ik zat dus te twijfelen tussrn trendy wit of zakelijk zwart. De zwarte was niet op voorraad, de witte wel, keus snel gemaakt. Nadat ik mijn bestelling maakte was de witte uit voorraad en was er wel weer een zwarte :?

Zit nog steeds op telefoon te wachten. Zal je altijd zien, wil je aan eind van middag weg, zit ik hier dus al vanaf 14:00 te stressen : Legitimeren vereist, anders geen telefoon :(
Hoezo dan? :P
pi_118209338
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 15:04 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Coolblue.

Wel apart, ik zat dus te twijfelen tussrn trendy wit of zakelijk zwart. De zwarte was niet op voorraad, de witte wel, keus snel gemaakt. Nadat ik mijn bestelling maakte was de witte uit voorraad en was er wel weer een zwarte :?

Zit nog steeds op telefoon te wachten. Zal je altijd zien, wil je aan eind van middag weg, zit ik hier dus al vanaf 14:00 te stressen : Legitimeren vereist, anders geen telefoon :(
Mooie telefoon, maar met ¤399 natuurlijk natuurlijk geen alternatief voor de G3 die nog niet de helft kost. Ik hoopte dat je hem ergens voor een prikkie in China besteld had :)
pi_118209568
Ze zouden 2 uur vóór de levering ook smsen dat ze zouden komen. Het is nu 10 voor 4 en nog geen bericht.

*** zooi. Dit is nog erger dan wachten op een telefoon die ooit uit gaat komen. Ik weet dat ie komt, maar is er nog niet :(

En had om 16:00 met vriendin afgesproken. Door het legitimatie-proces moet ik nu dus thuisblijven.
pi_118209620
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 15:44 schreef DeHeer het volgende:

[..]

Mooie telefoon, maar met ¤399 natuurlijk natuurlijk geen alternatief voor de G3 die nog niet de helft kost. Ik hoopte dat je hem ergens voor een prikkie in China besteld had :)
Ik heb gewoon mijn Vodafone abbo verlengd met 2 jaar en dus is de telefoon soort van 'gratis' ;)
pi_118209738
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 15:52 schreef Meike26 het volgende:

Ik weet dat ie komt, maar is er nog niet :(

Dat heb ik nou met de G3! }:|
pi_118209909
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 15:54 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Ik heb gewoon mijn Vodafone abbo verlengd met 2 jaar en dus is de telefoon soort van 'gratis' ;)
Goede keuze is het iig wel :)
pi_118214592
Wat vinden jullie van de ZTE V970?

http://www.chinesesmartphones.nl/zte-v970/
pi_118214684
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 18:47 schreef AnimeFan het volgende:
Wat vinden jullie van de ZTE V970?

http://www.chinesesmartphones.nl/zte-v970/
Kleiner scherm, minder resolutie.
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 18:55:45 #289
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118214827
Zwakke accu (1600mAh VS 2750mAh). ;) Minder hip.
Nog altijd niet echt iets met de total package van de G3 out there...
(So it still kinda is worth the wait?)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118214972
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 18:55 schreef shiznuts het volgende:
Zwakke accu (1600mAh VS 2750mAh). ;) Minder hip.
Nog altijd niet echt iets met de total package van de G3 out there...
(So it still kinda is worth the wait?)
Yes sir! We wait till we drop!
pi_118214974
De OPPO Find 5 is toch ook een prachtding zo te lezen:

http://www.unwiredview.co(...)n=Feed:+UnwiredView+(Unwired+View)&utm_content=Google+Reader
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 19:04:10 #292
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118215141
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 18:59 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Yes sir! We wait till we drop!
We most certainly will, now won't we? :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 18:59 schreef Dutchguy het volgende:
De OPPO Find 5 is toch ook een prachtding zo te lezen:

http://www.unwiredview.co(...)n=Feed:+UnwiredView+(Unwired+View)&utm_content=Google+Reader
Is 'ie ook.
En is ook 3x zo duur en ook nog niet uit. :P
Punt is, de high-end smartphones hebben vrijwel allemaal geen dualSIM.
Voor aardig wat mensen maakt dat veel uit. Zeker als je de rest erbij optelt (dat de G3 dat wel is en stukken goedkoper en nog altijd _O_ ).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118217351
Het zit mij niet echt mee, eerst de G3 shit en nu deze.
Best lastig om een populaire telefoon uit china te verkrijgen (zonder problemen)

quote:
Dear buyer:
Thank you order from FCT,It is our pleasure for you order from us, We have a bad news, HDC

GALAXY S3 EX version white colour case have problem , it is uneven, This is a quality

problems.
We sorry for it, As a serious seller we not wish buyer get a quality problem phone, we have

to stop selling white one now.

We wish check with you if black color HDC EX will ok for you, if you agree we will ship

black one to you ASAP and give a free case+ screen guard for our SORRY.
if you not wish get black one We recommend the HDC galaxy S3 plus white right now this

phone is the top scores dual core mobile phone.We offer free case+ screen guard too.

Anyway if you not like black one also not wish exchange it we will give fully refund to

you.

We are very sorry for our mistakes
pi_118217935
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 18:55 schreef shiznuts het volgende:
Zwakke accu (1600mAh VS 2750mAh). ;) Minder hip.
Nog altijd niet echt iets met de total package van de G3 out there...
(So it still kinda is worth the wait?)
Idd. Ik wil ook liever de G3.
Helaas is de enige site waar je 'm op dit moment kan bestellen PriceAngels.
Is die betrouwbaar?
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 20:32:11 #295
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118218163
Ik heb weleens iets bij PriceAngels gekocht dat gewoon is aangekomen. 't Is zeker niet de beste, maar onbetrouwbaar is 'ie ook weer niet. Ik zou 'em echter nergens bestellen. Sowieso ben je nu toch al een hekkensluiter en wil je je niet verbinden aan iets, wat misschien sneller elders verkrijgbaar is (zoals Aliexpress of whatever).

Van Jiayu uit komt er weinig officiële info en de resellers weten al helemaal niet waar ze aan toe zijn. :P
Zou het even afwachten, dan weet jij ook waar je aan toe bent.
't Is nu ook veel vraag, weinig aanbod. En men drijft maar wat graag de prijs op.
Misschien komt er ook wel opeens een G3-killer om de hoek kijken en wil je die.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118220807
TVP :D

Damn, ik wil er ook eentje. Ik heb nu een telefoon van Alcatel, maar die zuigt echt enorm. _O-

Ik wil even de kat uit de boom kijken. Vraag me af of ze net zo kwalitatief zijn als smartphones van bijvoorbeeld Samsung.
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 21:45:41 #297
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118221352
Als je de prijs/kwaliteit-ladder volgt, wel ja.
Ga je ze direct als gelijken tegen elkaar opmeten, mja, da's een beetje onfair, niet? :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118221657
LT neemt wel rustig de tijd om terug te storten ;(
pi_118222059
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 21:53 schreef Xetran het volgende:
LT neemt wel rustig de tijd om terug te storten ;(
Die hebben weekend hé ;)
pi_118222062
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 21:53 schreef Xetran het volgende:
LT neemt wel rustig de tijd om terug te storten ;(
Wie weet mailen ze je maandag:

Hello fliend!

G3 is in stock now! You wish refund or still G3?
Please let us know asap!

Regards,
LT
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 22:04:08 #301
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_118222083
Hopelijk maandag wat meer nieuws :)
Misschien dat Lightake/PriceAngels dan wat kunnen zeggen over de 'zogenaamde' phones die Fastcardtech gekregen heeft. (Fastcardtech heeft er nógal een handje van foto's van anderen, info van anderen te gebruiken als eigen info..)

[Jiayu] G3 #9 - Waar de G3 er echt wel aan kom!
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')