Tjsa het is en blijft FastCardTech, zal me niet verbazen dat ze een beetje opscheppen omdat ze er 5 bemachtigd hebben. Alleen hun support antwoorden alquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:52 schreef Downstar het volgende:
[..]
als ze er zoals ze zelf zeggen elke dag wat binnen krijgen, zal dat ook niet uit die preorder batch zijn denk ik...
morgen lightake dr maar is over tippen!
Ah ja makes sense dat de resolutie dat veroorzaakt inderdaadquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:34 schreef Downstar het volgende:
[..]
Volgens mij lees jij dan nog niet zo lang mee, maar dat is al eerder gezegd..
Let er wel op dat bijv graphics zoals je aangeeft minder word gescoord, maar dat er wel een resolutie van 1280x720 moet worden aan gestuurd he!
Die s van jou heeft een 480 x 800 pixels resolutie, die dus minder GPU vergt..
dus Benchmarks zeggen niet echt heelveel, daarnaast ben ik benieuwd hoeveel jou S haalt in totaal?
Die cpu loopt gewoon op 1 GHZ, hij zal vast tot 1,2 geklokt kunnen worden..
maar standaard is hij 1 GHZ
kijk dan haalt de JYG3 +- 2000 meerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:00 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Ah ja makes sense dat de resolutie dat veroorzaakt inderdaad![]()
En zat met die 1.2 ghz in mijn hoofd omdat fastcardtech dat zo aangeeft in het begin van hun filmpje ^^ Kijk maar op 30 seconden daar staat 1.2ghz :p
En in totaal haalt mijn Galaxy uiteraard wel minderhaalde 3339
Wil jij niet als je later met pensioen gaat in China gaan wonen, dat wij via jou alles kunnen bestellen ofzo? Zou wel ideaal zijn. Ze nemen je vast in dienst bij lightakequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:13 schreef shiznuts het volgende:
Ah joh, de aanhouder wint.
Op het moment dat er iets gelijkwaardigs of beter is, zal ik natuurlijk niet aarzelen om die dan maar te halen, maar tot die tijd gewoon een beetje geduld uitoefenen.Ik wil i.i.g. niet iets dat er exact uitziet als een iPhone of Samsung Galaxy SIII... moet wel dualSIM zijn. Dualcore en 1GB RAM, accu die goed lang meegaat... ik wacht nog wel ff wat langer. 't Is misschien een soap... maar dan kun je er net zo goed ook een bak popcorn bij pakken en naast je neerleggen dat je niks aan de situatie veranderen gaat kunnen.
[ afbeelding ]
We kunnen misschien wel wat zeuren bij de kribbige Static?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:32 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wil jij niet als je later met pensioen gaat in China gaan wonen, dat wij via jou alles kunnen bestellen ofzo? Zou wel ideaal zijn. Ze nemen je vast in dienst bij lightake
Kansloos apparaat, veredelde galaxy note imo! alleen dan effe 799 of 899 neerlappen want de telefoon is niet eens los te koop..quote:Ook Asus heeft een intressante smartphone uitgebracht, de padfone 2, je steekt hem in een holle tablet en je kan hem dan ook als tablet gebruiken. High-end modelletje. Grappig dingetje. Prijs is 799 voor 32gb en 899 64gb, zit de holle tablet dan bij![]()
Bron: http://tweakers.net/video/6461/hands-on-asus-padfone-2.html
Sorry voor de offtopic, kon deze niet laten. Zijn jullie ook weer een beetje op de hoogte van de nieuwste smartphones van de bekendere (wou al bijna westerse zeggen) merken
Normaalquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:51 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Slikt de G3 trouwens normaal formaat simkaartjes of van die micro dingen?
Lolquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:27 schreef jeezz het volgende:
Filmpjes genoeg en plaatjes zat, maaarrrrr GEEN telefoon en tis al bijna 1 januari... dus dat komt vast eerder... tsja het blijven wel Chineesjens...
Gizchina has the ridiculous excuse: http://www.gizchina.com/2(...)a-ridiculous-excuse/
slaapt wel allen !
108 batches G3? Bedoelt hij nu echt maar 108 toestellen te leveren dit weekend? In dat tempo zal het wel kerst volgend jaar worden voordat we het hebben...quote:Wholesale sale notice under the popularization of dual-core version of the good domain the G3 and good domain G2
Basic can be completed the 108 batches G3 shipments, today and tomorrow to complete the 1010 batch G2 shipments. Phone finished the first two batches of the good domain will start the next batch of G3 and G2 dual-core popular version on sale.
Specific arrangements:
1, the first recovery the G3 intentions registration orders sale 5000 silver white G3 Payment time within 1 day. Has not reached the expected payment quantity will arrange for back orders supplementary payment.
About the G3 Accessories buy-in is no longer an order for the merger, it is recommended that the user through the STO optional accessories (Guangdong 8 yuan, 12 yuan of the rest of the country), we will arrange accessories separate mailing. Buy-in accessories order, whether you buy the accessories of the size of the best domain have presented a G3 high-grade anti-fingerprint film (worth $ 20) to compensate postage.
2, G2 popular version of the arrangements for the sale of 40 units, priced at 599 yuan. Offering time slightly later sale to the G3.
Above remind users to pay attention!
quote:please hackers spare! The good domain still very weak, please let us know!
The good domain just want to do several high-cost smartphone civilians, we bother anyone? G2 has just released the price Forum ddos flow attack close 24 hours.
Someone constantly looking for good domain Mall loopholes to pay a penny to buy a mobile phone of the things you also did other friends order quantities cancel things have you done now bulk someone else to confirm receipt of orders Done! Do you really have not been idle.
wade intentioned thou real skills, good technology, like him to go to a black site in Japan, not to engage fellow citizens of the website. We do hard industrial, technology is not really the strengths, good domain is still weak, please let us know!
Another malicious canceled and completed orders for non-payment, we have restored soothing!
Of Google Translate snapt dat verschil nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:18 schreef Tsurany het volgende:
Volgens mij snappen ze het verschil tussen losse toestellen en batches daar niet
Gisteren begonnen en 108 op de post gedaan. Andere 1.000 vandaag of morgen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:52 schreef FreaZ het volgende:
108 telefoons... in 1 week? lolwut?! Hebben ze daar maar 2 Chineesjes aan 't werk? Regel eens snel dat een basisschool stage komt lopen!
ja dat word ook wel een ziekelijk toestelquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:56 schreef Janesh het volgende:
Hoe langer het duurt des te meer tijd hebben jullie om te sparen voor [ [url=deze]afbeelding[/url] ], die ook eind dit jaar uitkomt.
Ach elk nadeel heb zen voordeelquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:56 schreef Janesh het volgende:
Hoe langer het duurt des te meer tijd hebben jullie om te sparen voor [ [url=deze]afbeelding[/url] ], die ook eind dit jaar uitkomt.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:56 schreef Janesh het volgende:
Laat maar posten op een chinatab is soms moeilijker dan je denkt.
Dat is dus geen Galaxy S3, maar een kloon, mocht iemand in de war zijn.quote:
Vandaar dat er ook word gezegd dat benchmarks niet altijd even goed is om telefoons te vergelijken..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:53 schreef ikbenik het volgende:
Wat ik nu dus niet begrijp, de G3 is als eerste klaar met de test en je kan ook tijdens het filmpje zien dat deze een fractie sneller is. Tot het moment dat de test is afgelopen, de G3 is dus klaar en dan is het nog enkele seconden wachten op de HDC. Conclusie volgens Antutu: de HDC is sneller
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:58 schreef Downstar het volgende:
[..]
Vandaar dat er ook word gezegd dat benchmarks niet altijd even goed is om telefoons te vergelijken..
daarnaast hebben wij zelf ook wel screens van G3's die 5400 halen ofzo ..
volgens mij word er wel gekijken naar de snelheid hoesnel er geschreven/gelezen IO kan worden naar sd etc..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:58 schreef ikbenik het volgende:
Ik snap het: ze hebben in de HDC een SD kaart gestopt en in de JiaYu niet (zie rond 2:55). Er wordt getest als het aanwezig is. Ik ken Antutu verder niet, maar geven ze dan ook punten wanneer er meer componenten in zit (zoals nu die SD kaart)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Uiteindelijk heeft ie in euro's ~¤170,- gekost. Zag ook pas later de coupons voor de G3, dus had al ietwat spijt. Nu toch erg tevreden er mee, ik kom van een heel basic smartphone en de prijs-kwaliteit-watjekrijgt verhouding is m.i. nog steeds vrij ok.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:59 schreef shiznuts het volgende:
Ja, het is ook zoveel moeite ff naar Fastcardtech te gaan hè...
USD:168.00 als basis dus, met allerlei verzend- en transactiekosten die daar nog bovenop komen.
Haal ik er liever eentje van Aliexpress...Maar goed ik wacht gewoon op de G3, want ik had al een singlecore G2 en wil wel significant upgraden dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |