abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118088850
Dat eerste filmpje wel even bookmarken, anders zoek je je rot naar de selectie talen :P
pi_118088901
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:30 schreef FreaZ het volgende:
Dat eerste filmpje wel even bookmarken, anders zoek je je rot naar de selectie talen :P
Dacht ik ook al aan toen ik dat zag :P
pi_118089075
Had die benchmark precies toch wel beter verwacht :s Met mijn single core Galaxy S (wel overclocked naar 1.2ghz) Haal ik op het graphics en het IO gedeelte van de test in Antutu een hogere score... :s

Ik zag wel dat er in dat filmpje bij cpu speed 1001 mhz stond, zou dat niet 1200 moeten zijn?

Ben nieuw hier trouwens :) Ben dit topic al een tijdje aan het volgen toen ik toevallig ergens las over de G3, ben er dus niet op mijn bestelling aan het wachten zoals jullie maar als hij ooit beter beschikbaar wordt denk ik dat hem voor die prijs misschien ook wel wil kopen ^^
pi_118089292
Komende van een HTC Legend met een 600mhz single core en slechts 130 euro te hebben betaald...

GIVE ME THAT FREAKING PHONE!

Echt geweldige prijs/kwaliteit verhouding als je het mij vraagt. Ben bang dat dit de eerste van vele telefoons gaat worden die ik uit China ga halen ;)
pi_118089451
Hoe komt fastcardtech eraan dan? Gewoon als losse orders besteld of iets dergelijks?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_118090696
Ik heb het idee dat android zelf nog niet helemaal smooth loopt op die filmpjes....
of heb ik het mis?
pi_118091162
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:36 schreef Vincent_vd het volgende:
Had die benchmark precies toch wel beter verwacht :s Met mijn single core Galaxy S (wel overclocked naar 1.2ghz) Haal ik op het graphics en het IO gedeelte van de test in Antutu een hogere score... :s

Ik zag wel dat er in dat filmpje bij cpu speed 1001 mhz stond, zou dat niet 1200 moeten zijn?

Ben nieuw hier trouwens :) Ben dit topic al een tijdje aan het volgen toen ik toevallig ergens las over de G3, ben er dus niet op mijn bestelling aan het wachten zoals jullie maar als hij ooit beter beschikbaar wordt denk ik dat hem voor die prijs misschien ook wel wil kopen ^^
Denk het niet, oude benchmarks hadden er ook 1001mhz staan.
Benchmark filmpje: 5282
Andere benchmark: 5376
Nog een andere: 5310

Bron: http://www.gizchina.com/2012/08/30/jiayu-g3-gets-its-antutu/
pi_118091304
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:36 schreef Vincent_vd het volgende:

Volgens mij lees jij dan nog niet zo lang mee, maar dat is al eerder gezegd..
Let er wel op dat bijv graphics zoals je aangeeft minder word gescoord, maar dat er wel een resolutie van 1280x720 moet worden aan gestuurd he!

Die s van jou heeft een 480 x 800 pixels resolutie, die dus minder GPU vergt..

dus Benchmarks zeggen niet echt heelveel, daarnaast ben ik benieuwd hoeveel jou S haalt in totaal?

Die cpu loopt gewoon op 1 GHZ, hij zal vast tot 1,2 geklokt kunnen worden..
maar standaard is hij 1 GHZ

quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:47 schreef rene90 het volgende:
Hoe komt fastcardtech eraan dan? Gewoon als losse orders besteld of iets dergelijks?
Ze hebben er zo te zien ook maar 5 :P, en hebben 500 preorders staan :P..

ik denk dat ze destijds(5 september) gewoon ingeschreven hebben gestaan bij die eerste preorder batch, en dat ze dus zodoende nu via 5 verschillende adressen 5 g3s binnen hebben gekregen :P
pi_118091411
Om nog even terug te komen op de 5 JiaYu's in het filmpje van FastCardTech.

Ze bevestigen op de site dat ze ze inderdaad mondjesmaat binnen krijgen!
Kunnen we nog gelukkiger zijn met de mensen die hebben geannuleerd :P
Hopen dat Lightake volgt!

We have begin to receive JIAYU G3 now, but only few pcs every few days.
We will follow buyer payment time ship out one by one.
Thank you very much for our trust and patience
pi_118092054
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:36 schreef nodig het volgende:
Om nog even terug te komen op de 5 JiaYu's in het filmpje van FastCardTech.

Ze bevestigen op de site dat ze ze inderdaad mondjesmaat binnen krijgen!
Kunnen we nog gelukkiger zijn met de mensen die hebben geannuleerd :P
Hopen dat Lightake volgt!

We have begin to receive JIAYU G3 now, but only few pcs every few days.
We will follow buyer payment time ship out one by one.
Thank you very much for our trust and patience
als ze er zoals ze zelf zeggen elke dag wat binnen krijgen, zal dat ook niet uit die preorder batch zijn denk ik...

morgen lightake dr maar is over tippen!
pi_118092178
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:52 schreef Downstar het volgende:

[..]

als ze er zoals ze zelf zeggen elke dag wat binnen krijgen, zal dat ook niet uit die preorder batch zijn denk ik...

morgen lightake dr maar is over tippen!
Tjsa het is en blijft FastCardTech, zal me niet verbazen dat ze een beetje opscheppen omdat ze er 5 bemachtigd hebben. Alleen hun support antwoorden al :')
pi_118092443
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:34 schreef Downstar het volgende:

[..]

Volgens mij lees jij dan nog niet zo lang mee, maar dat is al eerder gezegd..
Let er wel op dat bijv graphics zoals je aangeeft minder word gescoord, maar dat er wel een resolutie van 1280x720 moet worden aan gestuurd he!

Die s van jou heeft een 480 x 800 pixels resolutie, die dus minder GPU vergt..

dus Benchmarks zeggen niet echt heelveel, daarnaast ben ik benieuwd hoeveel jou S haalt in totaal?

Die cpu loopt gewoon op 1 GHZ, hij zal vast tot 1,2 geklokt kunnen worden..
maar standaard is hij 1 GHZ

Ah ja makes sense dat de resolutie dat veroorzaakt inderdaad :)
En zat met die 1.2 ghz in mijn hoofd omdat fastcardtech dat zo aangeeft in het begin van hun filmpje ^^ Kijk maar op 30 seconden daar staat 1.2ghz :p

En in totaal haalt mijn Galaxy uiteraard wel minder :) haalde 3339
pi_118096260
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:00 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Ah ja makes sense dat de resolutie dat veroorzaakt inderdaad :)
En zat met die 1.2 ghz in mijn hoofd omdat fastcardtech dat zo aangeeft in het begin van hun filmpje ^^ Kijk maar op 30 seconden daar staat 1.2ghz :p

En in totaal haalt mijn Galaxy uiteraard wel minder :) haalde 3339
kijk dan haalt de JYG3 +- 2000 meer :P..

die 1.2 ghz word bij meer websites wel neer gezet, das bij tablets ook zo..
die Alwinner A10 word bijna overal op 1,5 Ghz gezet, terwijl hij maar op 1.0 draait.. :P
en zelfs met overclock haal je 1,2 nog maar net stabiel :P..
pi_118096612
Heeft niks met de G3 te maken maar in Japan word in December de HTC J Butterfly verkocht.

In zwart, wit en rood.

5 inch, 1080p scherm

Verders:
MDM9615 + APQ8064 (1.5GHz) Quad-Core
16GB of storage
2GB RAM
8MP rear shooter
2.1MP front camera
2020 mAh battery
Android 4.1 Jelly Bean

Kan je nog een micro-sd inmikken ;) Hij is trouwens ook nog waterbestendig.
De batterij is 2020 mah, dat is dus niet heel erg veel.

Zal natuurlijk wel een aardige duit kosten, vind de kleuren waarin die komt wel ontiegelijk lelijk. Doe mij maar gewoon helemaal zwart, niet een combinatie zwart/rood...

Bron:
http://www.engadget.com/2012/10/17/htc-j-butterfly-htl21-440ppi/
http://tweakers.net/nieuw(...)920x1080-pixels.html

Ook Asus heeft een intressante smartphone uitgebracht, de padfone 2, je steekt hem in een holle tablet en je kan hem dan ook als tablet gebruiken. High-end modelletje. Grappig dingetje. Prijs is 799 voor 32gb en 899 64gb, zit de holle tablet dan bij ;)

Bron: http://tweakers.net/video/6461/hands-on-asus-padfone-2.html

Sorry voor de offtopic, kon deze niet laten. Zijn jullie ook weer een beetje op de hoogte van de nieuwste smartphones van de bekendere (wou al bijna westerse zeggen) merken :P
pi_118096688
Ik laat mijn bestelling gewoon staan. Lighttake is wel dusdanig te vertrouwen dat ik wacht.
Al wordt het straks december :')
Love is in the air!
  woensdag 17 oktober 2012 @ 21:13:49 #106
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118099311
Ah joh, de aanhouder wint. :P

Op het moment dat er iets gelijkwaardigs of beter is, zal ik natuurlijk niet aarzelen om die dan maar te halen, maar tot die tijd gewoon een beetje geduld uitoefenen. :D Ik wil i.i.g. niet iets dat er exact uitziet als een iPhone of Samsung Galaxy SIII... moet wel dualSIM zijn. Dualcore en 1GB RAM, accu die goed lang meegaat... ik wacht nog wel ff wat langer. 't Is misschien een soap... maar dan kun je er net zo goed ook een bak popcorn bij pakken en naast je neerleggen dat je niks aan de situatie veranderen gaat kunnen.

The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118100353
HTC / Iphone en nieuwe Samsung wel erg mooi, maar ook ERG duur. Dat mijn grootste reden om voor deze Jiayu te gaan.

Laat met niet afzetten bij de telecomaanbieders....
Love is in the air!
pi_118100506
quote:
14s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:13 schreef shiznuts het volgende:
Ah joh, de aanhouder wint. :P

Op het moment dat er iets gelijkwaardigs of beter is, zal ik natuurlijk niet aarzelen om die dan maar te halen, maar tot die tijd gewoon een beetje geduld uitoefenen. :D Ik wil i.i.g. niet iets dat er exact uitziet als een iPhone of Samsung Galaxy SIII... moet wel dualSIM zijn. Dualcore en 1GB RAM, accu die goed lang meegaat... ik wacht nog wel ff wat langer. 't Is misschien een soap... maar dan kun je er net zo goed ook een bak popcorn bij pakken en naast je neerleggen dat je niks aan de situatie veranderen gaat kunnen.

[ afbeelding ]
Wil jij niet als je later met pensioen gaat in China gaan wonen, dat wij via jou alles kunnen bestellen ofzo? Zou wel ideaal zijn. Ze nemen je vast in dienst bij lightake :7
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 17 oktober 2012 @ 21:38:06 #109
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118100877
Behalve als eerste toegang tot goedkope/mooie gadgets hebben lijkt het leven me daar wel een cultureshock. :@ Zou daar niet m'n oude dag (die nog ver ver ver in het verschiet ligt) eigenlijk niet willen slijten. Dat wil ik stiekem wel niet heel ver daarvan op Bikini Atoll (Spongebob/Godzilla :7 )... een mooie duikschool beginnen daar als pensioenist. :D
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:32 schreef rene90 het volgende:

[..]

Wil jij niet als je later met pensioen gaat in China gaan wonen, dat wij via jou alles kunnen bestellen ofzo? Zou wel ideaal zijn. Ze nemen je vast in dienst bij lightake :7
We kunnen misschien wel wat zeuren bij de kribbige Static? :D
Hij zit wel al in de Telecom. ~O>
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118102976
quote:
Ook Asus heeft een intressante smartphone uitgebracht, de padfone 2, je steekt hem in een holle tablet en je kan hem dan ook als tablet gebruiken. High-end modelletje. Grappig dingetje. Prijs is 799 voor 32gb en 899 64gb, zit de holle tablet dan bij ;)

Bron: http://tweakers.net/video/6461/hands-on-asus-padfone-2.html

Sorry voor de offtopic, kon deze niet laten. Zijn jullie ook weer een beetje op de hoogte van de nieuwste smartphones van de bekendere (wou al bijna westerse zeggen) merken :P
Kansloos apparaat, veredelde galaxy note imo! alleen dan effe 799 of 899 neerlappen want de telefoon is niet eens los te koop..
  woensdag 17 oktober 2012 @ 22:20:23 #111
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118103216
Ik zag 'em gisteren bij de Saturn. ;( Zou ook niks voor mij zijn.
Ik hoef niet zonodig m'n telefoon in alles te docken.
Vind het wel prettig dat ik voor verschillende doeleinden verschillende apparaten met verschillende specs/mogelijkheden voor verschillende doeleinden heb.

En dan ook nog eens pleurisduur idd. Maar goed... off-topic. :D
pi_118110640
Slikt de G3 trouwens normaal formaat simkaartjes of van die micro dingen?
pi_118111039
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:51 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Slikt de G3 trouwens normaal formaat simkaartjes of van die micro dingen?
Normaal
pi_118111123
Mooi!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 01:27:58 #115
349273 jeezz
wat een ellende !
pi_118111693
Filmpjes genoeg en plaatjes zat, maaarrrrr GEEN telefoon en tis al bijna 1 januari... dus dat komt vast eerder... tsja het blijven wel Chineesjens...
Gizchina has the ridiculous excuse: http://www.gizchina.com/2(...)a-ridiculous-excuse/
slaapt wel allen !
pi_118113752
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 01:27 schreef jeezz het volgende:
Filmpjes genoeg en plaatjes zat, maaarrrrr GEEN telefoon en tis al bijna 1 januari... dus dat komt vast eerder... tsja het blijven wel Chineesjens...
Gizchina has the ridiculous excuse: http://www.gizchina.com/2(...)a-ridiculous-excuse/
slaapt wel allen !
Lol _O-
  donderdag 18 oktober 2012 @ 07:24:06 #117
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_118113879
En er is weer nieuws van Waden:

quote:
Wholesale sale notice under the popularization of dual-core version of the good domain the G3 and good domain G2

Basic can be completed the 108 batches G3 shipments, today and tomorrow to complete the 1010 batch G2 shipments. Phone finished the first two batches of the good domain will start the next batch of G3 and G2 dual-core popular version on sale.
Specific arrangements:

1, the first recovery the G3 intentions registration orders sale 5000 silver white G3 Payment time within 1 day. Has not reached the expected payment quantity will arrange for back orders supplementary payment.
About the G3 Accessories buy-in is no longer an order for the merger, it is recommended that the user through the STO optional accessories (Guangdong 8 yuan, 12 yuan of the rest of the country), we will arrange accessories separate mailing. Buy-in accessories order, whether you buy the accessories of the size of the best domain have presented a G3 high-grade anti-fingerprint film (worth $ 20) to compensate postage.

2, G2 popular version of the arrangements for the sale of 40 units, priced at 599 yuan. Offering time slightly later sale to the G3.

Above remind users to pay attention!
108 batches G3? Bedoelt hij nu echt maar 108 toestellen te leveren dit weekend? In dat tempo zal het wel kerst volgend jaar worden voordat we het hebben...

Er lijkt trouwens ook een hacker te zijn geweest die een poging heeft gedaan om aan gratis G2's te komen:

quote:
please hackers spare! The good domain still very weak, please let us know!

The good domain just want to do several high-cost smartphone civilians, we bother anyone? G2 has just released the price Forum ddos flow attack close 24 hours.
Someone constantly looking for good domain Mall loopholes to pay a penny to buy a mobile phone of the things you also did other friends order quantities cancel things have you done now bulk someone else to confirm receipt of orders Done! Do you really have not been idle.
wade intentioned thou real skills, good technology, like him to go to a black site in Japan, not to engage fellow citizens of the website. We do hard industrial, technology is not really the strengths, good domain is still weak, please let us know!

Another malicious canceled and completed orders for non-payment, we have restored soothing!
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_118113914
Duuus, alweer een uitstel. Meh, kijk 't aan tot dit weekend, als er dan nog gepruts is wordt 't een afstel van mijn kant.

Jammer wel, want had er wel zin in. Zo hoeft het van mij niet.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 07:41:53 #119
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_118113990
Waar haal je vandaan dat de productie is uitgesteld, dat zie ik nergens staan. Alleen gaat het gewoon traag. Toch verwacht/hoop ik dat ze op den duur sneller gaan produceren. In het begin gaat het altijd langzaam. Natuurlijk zijn 108 toestellen wel bar weinig, maar dat is wat ze dit weekend gaan versturen. Wie weet hoe snel het ineens kan gaan, als ze de productie helemaal geoptimaliseerd hebben!
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_118114111
Oud nieuws.... zie pagina 1 van dit topic.
Misschien zijn het 108 batches/paketten met daarin meerdere toestellen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')