Zeker mooi overzicht, daar is goed te zien hoe goed(koop) die G3 eigenlijk isquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:47 schreef shiznuts het volgende:
Briljant overzicht wel trouwens ook dit: http://www.mtksj.com/html/MTKshoujizixun/MT6577shouji/1076.html
Het gaat daar nog niet op volle snelheid, maar het begint er wel op te lijken. Zou het dan toch lukken om de telefoon voor de kerst hier te hebben?quote:Delivery last night to early morning, the batch preparation of nearly 10,000 units of inventory have all finished the 1010 batch of G2 also has finished, the logistics company has the goods to its outlets centralized scanning Internet logistics information updates will slightly lag this morning users should be able to after another logistics company website find their own logistics dynamic information.
The batch of silver white G3 all orders shipped finished iron gray and black are not yet out of the warehouse inventory gap is still about 400 units. The phone has been off the assembly line, and ongoing quality testing, aging test, the other will take some time to observe the Alice screen, Therefore fastest today evening before they can officially shipped, please aware of!
quote:Confirmed by the quality department, silver and gray iron has been part of the phone surplus, in line with the conditions of a warehouse, you can arrange the shipment
klopt ook niet helemaal, want paypal vergoed geen producten die kapot aankomen/kapot gaan..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:41 schreef neo2000 het volgende:
Nou ja, je kan je afvragen wat het nut is iets in preorder te laten staan met zulke berichtgeving. Ik bedoel, stel, het duurt nog een half jaar. Na een half jaar op je geld gezeten te hebben zal ook Lightake niet al te happig zijn alles nog te refunden, kost hen immers ook tijd en moeite...
Zit zelf nog steeds te dubben, maar denk ook wel dat ik die van m'n vriendin cancel. In december loopt d'r huidige abo pas af, en huidige GSM is ietwat brak, maar doet ut nog wel. Dan liever later nogmaals bestellen en gebruik kunnen maken van buyers protection e.d.
Begrijp me niet verkeerd; Ik heb wel vertrouwen in Lightake, maar Jiayu zelf, tsjah. Stel, je krijgt je gsm erg laat, en er blijkt iets mis mee te zijn. Je bent al uit je paypal claim periode. Kan Lightake nog iets voor je proberen te betekenen, maar als Jiayu niet meewerkt, denk ik toch dat jij als gebruiker ver weg gewoon dikke pech hebt.
Dan heb ik het niet over een GSM die na een jaar stuk gaat, maar over een DOA of mankementen na een weekje of zo. Als je nog in je Paypal claim periode zit (dus bij een nieuwe bestelling als de phones eindelijk goed leverbaar zijn) dan kan je als eindgebruiker zelf iig nog IETS als je me begrijpt.
Ja het geld boeit me niet zo zeer, maar ik zie er alsnog maar van afquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
Op dit moment zou ik wachten want je kan toch niet meer aan de actie meedoen volgens mij.
Dit zijn er toch veel meer dan 5?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:33 schreef nodig het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van Fastcardtech, hier lijkt het of ze er 5 tegelijk hebben ontvangen in 1 doos, of hebben ze gewoon alle dozen bij elkaar gelegd in 1 grote doos? Dozen zat daar natuurlijk.
Ga daar maar eens niet vanuitquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:37 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Dit zijn er toch veel meer dan 5?
Nouja hol is het verkeerde woord, opgevuld met ''ander materiaal'' is beter op zn plek. Waarom zouden ze ze anders niet naast elkaar leggen/opstapelen en laten zien dat ze er daadwerkelijk meer hebben.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:04 schreef Downstar het volgende:
knap.. hoe leggen ze dozen op een holle ruimte dan? laten ze die 5 doosjes zweven?
zo te zien zit er meer in die doos...
wat heb je aan een foto met 20 jiayu G3..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:06 schreef nodig het volgende:
[..]
Nouja hol is het verkeerde woord, opgevuld met ''ander materiaal'' is beter op zn plek. Waarom zouden ze ze anders niet naast elkaar leggen/opstapelen en laten zien dat ze er daadwerkelijk meer hebben.
Wij krijgen dan het idee dat ze aardig wat binnenkrijgen en bestellen dan bij hun.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:07 schreef Downstar het volgende:
[..]
wat heb je aan een foto met 20 jiayu G3..
en wat maakt het voor ons uit dan? wij hebben besteld bij LT
Aliexpress ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:50 schreef Tsurany het volgende:
En je kan bij Fastcardtech bestellen als zij wel voorraad hebben
Xe.com en xe appquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik check altijd FD en diens valuta pagina voor de calculator. Die zit vrijwel altijd goed in de buurt wat de bank zal noteren op mijn maandelijks overzicht voor de creditcardEr zijn 1001 sites voor wisselkoersen, maar zodoende kom ik dus op dat getal
Beter voor China Android smartphonequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:53 schreef ebayaccountje het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)obleem-iphone-5.html XD ik weet niet maar ik vond het relevant genoeg om te delen
lekkerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:54 schreef nodig het volgende:
http://www.gizchina.com/2(...)ries-begin-arriving/
Hero heeft geen 1280*720quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hero 9300+ of toch Jiayu G3??![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik vind de Jiayu G3 toch wat mooier, die Hero heeft meer een Iphone/Samsung S lookben er niet weg van.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:45 schreef Majinster het volgende:
Meer een samsung look. Maar hero +9300 is wel beschikbaar. Zat er zelf ook naar te kijken en misschien doe ik die wel cadeau aan iemand
Jiayu G3 dus!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hero heeft geen 1280*720En ook 'maar' (:+ ) 512mb RAM en een mindere accu.
Tussen de regels doorlezen vriend.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:58 schreef Downstar het volgende:
[..]
klopt ook niet helemaal, want paypal vergoed geen producten die kapot aankomen/kapot gaan..
alleen nog maar producten die niet aan komen
Mooie foto's, heb helemaal geen spijt van mijn kleurkeuze meerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:47 schreef shiznuts het volgende:
Voor de mensen die 'em in zilver hebben besteld wat foto'tjes op: http://www.mtksj.com/html/MTKshoujitupian/1583.html
De N821 is nu ook beschikbaar: http://www.360buy.com/product/741893.html
Niet in de normale webshop alleen dus.
Briljant overzicht wel trouwens ook dit: http://www.mtksj.com/html/MTKshoujizixun/MT6577shouji/1076.html
Ik eigenlijk wel. Ik heb een zwarte besteldquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:05 schreef Xu het volgende:
[..]
Mooie foto's, heb helemaal geen spijt van mijn kleurkeuze meer
Minimaal wel 12 denk ja.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:37 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Dit zijn er toch veel meer dan 5?
Ik heb al een mailtje gestuurd met de vraag wat dat is want lightake roept wel dat zij niet later dan andere zullen leveren...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:54 schreef FreaZ het volgende:
Wat doet Fastcardtech wat Lightake niet doet??
groter aanbod aan nieuwe gsm's dus misschien meer/betere connecties?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:54 schreef FreaZ het volgende:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:54 schreef FreaZ het volgende:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:09 schreef RobertNL het volgende:
We blijven druk houden bij Lightake om gewoon losse toestellen proberen te bestellen als het moet zelfs op het adres van al het personeel, hun famillie en vrienden.
Zo kunnen we zeer snel toch wat leveringen te krijgen (zo doen de andere shops het ook getuige de aantallen die ze daar binnenkrijgen).
Of Lightake het wil/gaat doen is natuurlijk de vraag. Daarnaast hou ik momenteel ook Taobao en andere shops goed in de gaten om te kijken of er grotere batches vrij komen (evt voor iets meer geld).
Om nog even op dat personeel bestellen terug te komen, ik snap ook wel dat Lightake dat niet graag wil, krijgen hun weer een hoop gezeur met het personeel die beweren niks ontvangen te hebben etc. Of dat ze de JiaYu zelf eerst even een weekje stiekem gebruikenquote:
Daar kan je wel iets op verzinnen. Baas tegen werknemer: "Bestel zelf een Jiayu G3 van je eigen geld en verkoop 'm door aan ons voor 5% fee." oid. Ik denk meer dat het op langer termijn geen nut heeft en op korte termijn werkt het ook niet ideaal.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Om nog even op dat personeel bestellen terug te komen, ik snap ook wel dat Lightake dat niet graag wil, krijgen hun weer een hoop gezeur met het personeel die beweren niks ontvangen te hebben etc. Of dat ze de JiaYu zelf eerst even een weekje stiekem gebruiken
Waarom??quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:38 schreef shiznuts het volgende:
Die miep van de klantenservice wil er zelf ook graag een zei ze.
Haha.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:38 schreef shiznuts het volgende:
Die miep van de klantenservice wil er zelf ook graag een zei ze.
Denk dat ze even een keertje onder het bureau van de baas duiktquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:44 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Haha.Hoop dat ze wel achteraan aansluit, klant blijft koning he.
"Die miep van de klanten baasservice"quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Denk dat ze even een keertje onder het bureau van de baas duikt
Ja, want ook zij wacht op de voorraad en bestelt er niet direct zelf eentje.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Denk dat ze even een keertje onder het bureau van de baas duikt
Wel via DHL bestellen!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:36 schreef henkieve het volgende:
Wij ook.. nog ff.... pfff hopelijk snel bericht...dat de foon onderweg is..
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:50 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
"Die miep van de klanten baasservice"
Nog andere grijs liefhebbers overgebleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |