abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118124093
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:01 schreef FreaZ het volgende:
Iedereen lekker snel z'n G3 annuleren en een HDC bestellen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Done, Deze besteld HDC Galaxy S3 i9300 EX- MTK6577 Dual Core 1GB Ram 4.7 inch 720P IPS Screen 12M Android Phone

Maar wat een drama is die service team van Fastcardtech... ik vraag wanneer ze leveren ik krijg het antwoord: black terug... :%
Vervolgens weer een vraag gesteld, krijg ik een blanco template mail terug... 8)7

Back ontopic: Ze halen die 10.000 batches niet want ze proberen overal dezelfde CPU te krijgen, en die is nog al schaars.. ik verwacht dat productie dus puur afgestemd is op het aantal CPU's die ze per dag/week binnen krijgen.
pi_118128603
Dit schiet ook niet echt op zo..
Op welke pagina's lezen jullie dat nieuws bij jiayu? en is er nog iets dat vertaald moet worden?
Als ik links heb kan ik een aantal chinezen op mn studie wel om de vertaling/boodschap vragen..
pi_118129308
We hechten te veel waarde aan vage berichten die door zo'n waardeloze translate zijn gehaald. Gewoon geduld hebben ;)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 15:54:29 #154
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:39:33 #155
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_118131308
Er is toch een nieuwsbericht/verklaring van Waden over de vertraging van de G3:

quote:
This week G3 shipments slow, mainly the following reasons (objective reason, not an excuse):
A slow order consolidation. Accessories orders one by one to find the corresponding phone orders, and merge the contents of the accessories. Must each after the merger of the accessories orders to arrange shipments, or phone sent accessories missing not Send. So we had to follow-on offering to cancel the Accessories Orders merger. The arrange buy cheap STO accessories mailed separately, best domain gift accessories to compensate postage.

2, multi-color. With three colors on, the work is very confusing. Hit single, shipping, packing only the implementation of a unified color, or an error may be significant. Inexperienced big mistake, slow delivery, also cause individual user sent the wrong color. We deeply repent, after each batch only offer one color, the work and strive to simplify and improve the processing efficiency.

3, inventory and order reception of discrepancy. Was originally based on a variety of color inventory to an order for recovery, but the actual discovery order color because the receivables are not on the number of colors on a variety of reasons and inventory, the silver of a number of iron-gray-black a few hundred less had to be temporarily re-organization of production, detestable is the next batch of production plans or silver, iron gray and black excess inventory. Behind offering only offer one color, should not occur again out of stock the conflict between the quantity of various colors.

Eat a cutting wisdom, and look forward to all the criticism and encouragement, the good domain continue to accumulate experience, growth and progress! You all the way there, good domain is more exciting!
Om kort te zijn: vertragingen komen door de leveranciers, maar ook doordat ze een foute inschatting hebben gemaakt hoe lastig het is het toestel in 3 kleuren te maken. En daaruit komt weer dat ze dus de inkoop niet goed hebben afgestemd.

Toch begin ik er weer een wat beter gevoel over te krijgen. Liever een bedrijf dat laat weten dat het fouten heeft gemaakt en het wil oplossen, dan dat je niets hoort en niets (of iets verkeerds) krijgt.

En nog wat nieuws:

quote:
After the batch G3 and G2 shipments, open the next batch Offering. , On the the white G3 basis of the next batch of 5000 silver due to delays in work this week, next week will continue to increase the number of Offer G3 and try to shorten the delivery time required, so that the back of a friend as soon as possible to get your favorite mobile phone!
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_118131617
allemaal leuk en aardig maar ik snap niet zo goed dat dit maar allemaal normaal word gezien, stel je voor dat samsung of sony zo laks was met het releasen van haar producten en het uitstellen ervan.

en ja ik weet het is chinees en het is goedkoop, maar het heeft ook echt zn grenzen
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:50:07 #157
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118131768
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:39 schreef ikbenik het volgende:
Er is toch een nieuwsbericht/verklaring van Waden over de vertraging van de G3:

[..]

Om kort te zijn: vertragingen komen door de leveranciers, maar ook doordat ze een foute inschatting hebben gemaakt hoe lastig het is het toestel in 3 kleuren te maken. En daaruit komt weer dat ze dus de inkoop niet goed hebben afgestemd.

Toch begin ik er weer een wat beter gevoel over te krijgen. Liever een bedrijf dat laat weten dat het fouten heeft gemaakt en het wil oplossen, dan dat je niets hoort en niets (of iets verkeerds) krijgt.

En nog wat nieuws:

[..]

Eerste bericht is hier gisteren ook al (deels geplaatst).
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:46 schreef mtchel112 het volgende:
allemaal leuk en aardig maar ik snap niet zo goed dat dit maar allemaal normaal word gezien, stel je voor dat samsung of sony zo laks was met het releasen van haar producten en het uitstellen ervan.

en ja ik weet het is chinees en het is goedkoop, maar het heeft ook echt zn grenzen
De marge is 0 (of zelfs -) daarom steeds vertragingen. Als ze de onderdelen niet voor hun prijs kunnen krijgen dan wachten ze liever.

En ja dat is kut voor ons maar ook voor de rest van de Chinezen. Voor een groot deel zal de grens nu vast bereikt zijn maar zelf wacht ik nog wel een poos.

Zelf ga ik er maar van uit dat ik hem ergens half november op de tracking ga krijgen en dan zie ik wel wanneer hij binnen is.

Helaas is er niks meer aan te doen, kan moeilijk even heen gaan om een paar op te halen :D!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118131793
Het wordt als normaal gezien om dat het dat ook is. Inderdaad omdat het om een Chinees bedrijf gaat dat zich volledig op de nationale markt richt. Het is nou eenmaal een andere cultuur, ook met bedrijven en hoewel redelijk extreem in dit geval, dit kan dus gewoon. Ook al zijn de Chinese consumenten er natuurlijk ook niet echt heel blij mee.
pi_118133471
Betaling terug ontvangen.

Ik had betaald: ¤133,18 EUR

En heb terug gekregen

¤132,50 EUR
  donderdag 18 oktober 2012 @ 17:27:49 #160
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118133514
Paypal's a bitch (en wisselkoersen ook). ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118133526
Oh dat valt heel erg mee. Slechts 70 cent verlies :P
pi_118133701
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:27 schreef shiznuts het volgende:
Paypal's a bitch (en wisselkoersen ook). ;)
Ik bedoel het juist positief. En het heeft niks met Paypal te maken, maar gewoon met de wisselkoers natuurlijk. Dat ze daar altijd wat op verdienen door hem in hun voordeel uit te laten vallen daar doe je niks aan.

Ik las volgens mij dat mensen dachten dat ze 11 euro verlies zouden hebben bij annuleren.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 17:36:34 #163
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118133896
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:32 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ik bedoel het juist positief. En het heeft niks met Paypal te maken, maar gewoon met de wisselkoers natuurlijk. Dat ze daar altijd wat op verdienen door hem in hun voordeel uit te laten vallen daar doe je niks aan.

Ik las volgens mij dat mensen dachten dat ze 11 euro verlies zouden hebben bij annuleren.
Na 60 dagen (waarna de refund niet meer gratis is) is dat het geval.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118133928
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:36 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Weer wat geleerd :)
pi_118135481
Ik heb nog steeds goede hoop dat hij voor november verstuurd wordt :)
pi_118136852
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:16 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik heb nog steeds goede hoop dat hij voor november verstuurd wordt :)
ik denk dat mijn datum van 25 oktober niet behaald word :(

ik ga even in een hoekje huilen :'( ...
mensen op me heen worden ook steeds sceptischer, nog geen telefoon :P?
zie je nou wel... chinese telefoons zijn niks waard etc :P..

nu wil ik toch wel echt straks even showen met mijn G3 :P
pi_118137100
Heb ook maar even een mailtje gestuurd om te cancellen. Als het echt zo lang gaat duren dan koop ik hem wel buiten de pre-order en maakt die ene maand ook wel niet meer uit.

Niet dat ik sceptisch ben of zo, maar ik heb geen zin om mijn geld zo lang open te hebben staan. :P
pi_118138202
quote:
7s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:54 schreef Xetran het volgende:
Heb ook maar even een mailtje gestuurd om te cancellen. Als het echt zo lang gaat duren dan koop ik hem wel buiten de pre-order en maakt die ene maand ook wel niet meer uit.

Niet dat ik sceptisch ben of zo, maar ik heb geen zin om mijn geld zo lang open te hebben staan. :P
Uit de rij jij! ~O> *schuift plekje op* O-)
pi_118139303
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:36 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ooh wacht, dus als ik over 120 dagen mijn bestelling annuleer dan verlies ik maar 11 euro? Of wordt dat steeds hoger? Dat verhoogt mijn geduld wel :)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 19:41:44 #170
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_118139356
Nou ja, je kan je afvragen wat het nut is iets in preorder te laten staan met zulke berichtgeving. Ik bedoel, stel, het duurt nog een half jaar. Na een half jaar op je geld gezeten te hebben zal ook Lightake niet al te happig zijn alles nog te refunden, kost hen immers ook tijd en moeite...

Zit zelf nog steeds te dubben, maar denk ook wel dat ik die van m'n vriendin cancel. In december loopt d'r huidige abo pas af, en huidige GSM is ietwat brak, maar doet ut nog wel. Dan liever later nogmaals bestellen en gebruik kunnen maken van buyers protection e.d.

Begrijp me niet verkeerd; Ik heb wel vertrouwen in Lightake, maar Jiayu zelf, tsjah. Stel, je krijgt je gsm erg laat, en er blijkt iets mis mee te zijn. Je bent al uit je paypal claim periode. Kan Lightake nog iets voor je proberen te betekenen, maar als Jiayu niet meewerkt, denk ik toch dat jij als gebruiker ver weg gewoon dikke pech hebt.
Dan heb ik het niet over een GSM die na een jaar stuk gaat, maar over een DOA of mankementen na een weekje of zo. Als je nog in je Paypal claim periode zit (dus bij een nieuwe bestelling als de phones eindelijk goed leverbaar zijn) dan kan je als eindgebruiker zelf iig nog IETS als je me begrijpt. ;)
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_118139764
Bij mijn ING creditcard krijg ik een verzekering. Tot 180 dagen na aankoop verzekerd. Geeft al wat meer speling.
edit: Ow lol, geldt dus niet voor mijn studenten creditcard. :')
pi_118140149
* Joosie200 weet wat ie gaat doen Laat die Jiayu G3 maar zitten. Hoe mooi ook (vind hem mooier dan de Amoi en ZTE), je kunt geheid nog zeker enkele maanden er op moeten wachten. Bovendien; wat is de kans dat er een custom rom voor verschijnt? Bedoel: ik maak nu dankbaar gebruik van Cyanogen Mod 10 ,variant: Konstakang voor mijn ZTE Blade. Daardoor draai ik nu Jelly Bean. :) Die ZTE V970 is prima qua prijs, lekker simpel qua design en er loopt nu al een topic op XDA voor een custom rom. Win-win! 8-)

Waar ik dan op inlever is: schermgrootte (4,5 vs 4,3), schermresolutie (1280x720 vs 960x540) en accu (2750mAh vs 1850mAh) Maargoed, omgerekend kost die ZTE mij 105 euro qua aanschaf + 5% fee voor een Taobao agent + verzendkosten. En dat is bij elkaar wss iets minder dan/gelijk aan 131,74 euro die ik betaalde voor de G3. Qua specs dus niet zo goed als een G3, maar ach: tis wel beter dan mijn huidige ZTE Blade. En die heb ik nu een jaar, kwam met Android 2.2 / Froyo, draait nu vrolijk Android 4.2 / Jelly Bean. Die ZTE V970 is dus niet gelijkwaardig aan een G3, lang niet zo mooi. Maar wel goedkoper en al een custom rom voor te krijgen op XDA. Kan ook voor de Amoi N820 gaan, maar die is gelijk aan de ZTE V970 op de accu na (2000mAh) Maar geen custom rom. Wat niet is kan nog komen, maar bij Android draait het om het kunnen draaien v/d laatste versie imho. Dus liever een toestel wat die custom rom support heeft op XDA en/of Modaco en die dus qua specs minder is, dan andersom :)
mag het weten
pi_118140408
Mooi weer een weg uit de rij :)
pi_118140516
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:00 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Mooi weer een weg uit de rij :)
Wie blijven nog over, Shiz, Down, jij, ik.. :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 18 oktober 2012 @ 20:04:15 #175
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_118140602
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:02 schreef rene90 het volgende:

[..]

Wie blijven nog over, Shiz, Down, jij, ik.. :')
Ik ook zeker nog! :(
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')