Vind ik ook! Alle andere goedkope alternatieven vind ik lang niet zo mooi als de G3quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:52 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik wil ook geen andere. Vind het design ook gewoon geweldig.
Dear Valued Customer:quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Over welke mail hebben jullie het?
Ik hoop dat Andi het juist heeftquote:Of course the G3 has been delayed more than any phone we have every encountered but it finally looks like they have everything sorted and phones will start arriving with customers again from this weekend onward.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Jiayu gaat vanaf nu 1 batch / 1 kleur produceren.Volgende kleur: Zilver/Witquote:G3 since the beginning of the listing, due to the inexperience of ill-considered, our disposable intention of registered three colors, black, gray iron, silver! But the diversity of colors to carry out our work brings a very troubled increased complexity restore order, material procurement, production, shipments, delayed the progress of work.
Based on the consideration of the efficiency of the subsequent good domain for each batch only restore a color model orders, but may be based on the production week open multiple batch orders payments.
The next batch of scheduling silver white G3 payment orders. Advance notice above, please be understood, the relevant user aware of.
''oud nieuws, maar met iets nieuws!?
Zelfde bericht als gisteren met als toevoeging:quote:Delivery last night to early morning today, will continue to arrange the shipment still remaining some fight Friday finished, waiting for friends hard. Since pre G3 machine the Alice screen problem, we have adopted a new assembly process to improve this problem. The new assembly process, the operation more difficult, the workers familiar also need a process, temporary low production efficiency. Another problem is that the phone needs to do out put the warehouse a few days to be glue dry after observed effects, try to avoid the re-Alice screen after the factory. Current daily G3 phone number of a warehouse temporarily less, please understand!
Open the next batch of payments, etc. the batch broadly after the mention on the agenda, the specific announcement about the weekend.Bron van dit alles: http://bbs.ejiayu.com/hom(...)d&view=me&from=spacequote:G3 accessories basically complete. We will plan to send a number of mobile phone daily out to ensure Friday (7 days before the deadline) All shipments completed, everyone knows the! As a result you wait too anxious, can only say sorry!MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Tsja, er is weinig vergelijkbaars met de JiaYu G3... Ik wacht vooralsnog. Al kan het dus nu een kerstkado worden ipv kado in de schoen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:56 schreef Tsurany het volgende:
Is een mooie manier van produceren maar betekent sowieso nog een aantal weken wachten. Dan kan ik beter voor een ander merk gaan.
Zilvergrijs = witquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:50 schreef nodig het volgende:
Hmm jammer dat ze nu over gaan op zilvergrijs en dan naar wit.. duurt het wel weer 3 weken voordat de volgende partij zwarte gemaakt gaan worden..
Deze week was nog een mengelbatch (Als ik eerdere berichten goed gelezen heb). De volgende batch die mag betalen = Zilver (de batch van deze week is al verkocht)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:50 schreef R4m0n_46 het volgende:
Nvm, beter lezen.
Wordt de volgende btw de grijze batch nu? Is me niet helemaal duidelijk.
Ze willen nu meerdere batches per week gaan uitleveren. Het zal sowieso nog wel even duren voordat er iets binnenkomt. Ja het blijft helaas wachten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:56 schreef Tsurany het volgende:
Is een mooie manier van produceren maar betekent sowieso nog een aantal weken wachten. Dan kan ik beter voor een ander merk gaan.
Dont fok with JiaYu!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:42 schreef Spacetraveler het volgende:
Ik heb het gehad met de g3 het is een grote blamage!
Is toch ook bespottelijk! denk je ff een telefoontje uit china te bestellen heb je na 2 maanden nog steeds niks.
en al die vage berichtjes van een of ander chinees forum.
Fok that shit!
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:42 schreef Spacetraveler het volgende:
Is toch ook bespottelijk! denk je ff een telefoontje uit china te bestellen heb je na 2 maanden nog steeds niks.
Fok that shit!
Haha en iedereen straks dit jaar met het foontje te spelen terwijl jij dan met slijm in je mond naar de monitor zit te staren en je TT naar de klote gaat omdat je kwijl op de TT is belandquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:42 schreef Spacetraveler het volgende:
Fok that shit!
Kthnxbai.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:42 schreef Spacetraveler het volgende:
Fok that shit!
Euh, het is een Chinese telefoon. Wat wil je? dat ze informatie met de postduif in het Frans komen brengen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:42 schreef Spacetraveler het volgende:
Fok that shit!
Hmz, dan hebben we hem dus wellicht al voor de 21equote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Dont fok with JiaYu!
Uiteindelijk zitten wij met kerst lekker te spelen op onze good phone.
Is denk ik puur gissen, ligt eraan hoeveel hun in iedere batch uitleveren, vraag en levering naar wholesalers.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:19 schreef FastFox91 het volgende:
Zal het veel weken uitmaken als ik mijn kleur van grijs omzet naar zwart? Of is dat nog teveel gissen?
Dit is dus de conclusie, ga gewoon voor de kleur die jezelf wilt, krijg je er ook geen spijt van..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:28 schreef Melkunie het volgende:
Daarom zou ik gewoon bij de kleur blijven die je zelf het mooiste vind. Zwart voor mij, zie em wel verschijnen
Dat slaat nergens op ballensnuiver !quote:Euh, het is een Chinese telefoon. Wat wil je? dat ze informatie met de postduif in het Frans komen brengen?
Nou, doe es lief tegen elkaar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:16 schreef Spacetraveler het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op ballensnuiver !
Als je geen geduld hebt moet je gewoon niet iets uit China bestellen, einde verhaal.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:16 schreef Spacetraveler het volgende:
[..]
Doe gewoon even normaal en rot anders lekker op.. er zijn vast wel forums voor 14 jarigen, misschien dat zij alles beter weten. Voel je je vast thuis.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:16 schreef Spacetraveler het volgende:
[..]
Je hebt je bestelling geannuleerd, prima. Laat ons dan lekker hier verder keuvelen over de telefoon met mensen die wel geïnteresseerd zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:16 schreef Spacetraveler het volgende:
[..]
Wat een kutleven ook inderdaad, bedankt voor deze informatieve mededeling. grgrquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:42 schreef Spacetraveler het volgende:
Fok that shit!
Dacht ik ook al aan toen ik dat zagquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:30 schreef FreaZ het volgende:
Dat eerste filmpje wel even bookmarken, anders zoek je je rot naar de selectie talen
Denk het niet, oude benchmarks hadden er ook 1001mhz staan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:36 schreef Vincent_vd het volgende:
Had die benchmark precies toch wel beter verwacht :s Met mijn single core Galaxy S (wel overclocked naar 1.2ghz) Haal ik op het graphics en het IO gedeelte van de test in Antutu een hogere score... :s
Ik zag wel dat er in dat filmpje bij cpu speed 1001 mhz stond, zou dat niet 1200 moeten zijn?
Ben nieuw hier trouwensBen dit topic al een tijdje aan het volgen toen ik toevallig ergens las over de G3, ben er dus niet op mijn bestelling aan het wachten zoals jullie maar als hij ooit beter beschikbaar wordt denk ik dat hem voor die prijs misschien ook wel wil kopen ^^
Volgens mij lees jij dan nog niet zo lang mee, maar dat is al eerder gezegd..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:36 schreef Vincent_vd het volgende:
Had die benchmark precies toch wel beter verwacht :s Met mijn single core Galaxy S (wel overclocked naar 1.2ghz) Haal ik op het graphics en het IO gedeelte van de test in Antutu een hogere score... :s
Ik zag wel dat er in dat filmpje bij cpu speed 1001 mhz stond, zou dat niet 1200 moeten zijn?
Ben nieuw hier trouwensBen dit topic al een tijdje aan het volgen toen ik toevallig ergens las over de G3, ben er dus niet op mijn bestelling aan het wachten zoals jullie maar als hij ooit beter beschikbaar wordt denk ik dat hem voor die prijs misschien ook wel wil kopen ^^
Ze hebben er zo te zien ook maar 5quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:47 schreef rene90 het volgende:
Hoe komt fastcardtech eraan dan? Gewoon als losse orders besteld of iets dergelijks?
als ze er zoals ze zelf zeggen elke dag wat binnen krijgen, zal dat ook niet uit die preorder batch zijn denk ik...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:36 schreef nodig het volgende:
Om nog even terug te komen op de 5 JiaYu's in het filmpje van FastCardTech.
Ze bevestigen op de site dat ze ze inderdaad mondjesmaat binnen krijgen!
Kunnen we nog gelukkiger zijn met de mensen die hebben geannuleerd
Hopen dat Lightake volgt!
We have begin to receive JIAYU G3 now, but only few pcs every few days.
We will follow buyer payment time ship out one by one.
Thank you very much for our trust and patience
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |