abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118057249
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Over welke mail hebben jullie het?
Over de mail die RobertNL citeert in dit stukje?

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:58 schreef RobertNL het volgende:
[..]

Er worden dus nu ook actief mailtjes vanuit Lightake gestuurd. Met 3 opties: Wachten, annuleren, wisselen.
mag het weten
pi_118057250
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:40 schreef nodig het volgende:

[..]

Oke, ik heb iets verkeerd gerekend. Teveel in ons voordeel..

Nu voor real.

Je krijgt 122,601005 euros teruggestort.
ongeveer 133 betaald.

Is 11 euro verlies, godveredomme.
Ik wacht wel rustig af wat ik verlies.
pi_118057292
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Over welke mail hebben jullie het?
Heb jij ook bij Lightake besteld? Ik heb namelijk ook geen mail gekregen..
pi_118057316
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef nodig het volgende:

[..]

Je hebt 45 dagen, niet 6?
Foutje uiteraard, bedoel september..
pi_118057332
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef nodig het volgende:

[..]

Je hebt 45 dagen, niet 6?
True, maar als Skiet net zoals ik voor registered mail gekozen heb zijn er dus 30 dagen voor verzending. Gaat daar iets mee fout, vertraagt of anderszins dan heb je dus 45-6=39-30=9 dagen speling over. Edit: nevermind, typo kan ook :P
mag het weten
pi_118057450
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:42 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

True, maar als Skiet net zoals ik voor registered mail gekozen heb zijn er dus 30 dagen voor verzending. Gaat daar iets mee fout, vertraagt of anderszins dan heb je dus 45-6=39-30=9 dagen speling over
Je kan geschil openen op dag 44 en dan heb je nog 15 dagen ofzoiets om het om te zetten in een claim. EDIT: Bovendien heb ik wel vertrouwen in Lightake dat als ik wil zij gewoon netjes mijn order annuleren en het geld terugboeken.
pi_118057555
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Over welke mail hebben jullie het?
pi_118057580
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:43 schreef nodig het volgende:

[..]

Je kan geschil openen op dag 44 en dan heb je nog 15 dagen ofzoiets om het om te zetten in een claim. EDIT: Bovendien heb ik wel vertrouwen in Lightake dat als ik wil zij gewoon netjes mijn order annuleren en het geld terugboeken.
Als ze hebben verzonden dan gaan ze natuurlijk niet annuleren. Dan ga je het hele proces van mailen en moeilijk doen in om gelijk te krijgen mocht je telefoon niet binnen komen.

Dat is wat ik bedoel. Ik geloof ook wel dat Lightake gewoon netjes het geld terugboekt wanneer de telefoon niet verzonden is.
pi_118057682
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:45 schreef Skiet het volgende:

[..]

Het gaat niet om vertrouwen in Lightake. Als ze hebben verzonden dan hoeven ze natuurlijk niet te annuleren. Dan ga je het hele proces van mailen en moeilijk doen in.
Het gaat wel een beetje om vertrouwen, ik verwacht van Lightake dat ze niet een fles water opsturen

EDIT: Ah je bedoeld dat die tijdens het postproces kwijtraakt ofzo. Tsja dat is inderdaad iets om zorgen over te maken, geen idee hoe het dan geregeld is, misschien dat je alsnog bij PayPal terecht kan, verzenden is altijd risico van de verzender.
pi_118057808
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:46 schreef nodig het volgende:

[..]

Het gaat wel een beetje om vertrouwen, ik verwacht van Lightake dat ze niet een fles water opsturen.
Lightake kan de telefoon wel opsturen, maar tussen China en jouw adres kan er veel fout gaan. Mocht je pakketje om wat voor reden dan ook niet aankomen dan heb je na 45 dagen geen poot om op te staan. Dat is mijn punt.

Ik vertrouw Lightake wel, ik bestel al zo lang bij Jack.

EDIT: De kopersbescherming is naar mijn weten JUIST voor het niet ontvangen van je bestelling. Na 45 dagen kan je niks meer doen en doet Paypal ook niks meer.

Nu duidelijk? :)
pi_118057990
3.1 Wat voor problemen vallen onder deze bescherming?

PayPal-kopersbescherming helpt u bij de volgende soorten problemen:
U heeft het met PayPal betaalde object niet ontvangen: niet-ontvangen object ("NOO")
U heeft een object ontvangen dat u op eBay heeft gekocht en via PayPal heeft betaald, maar het wijkt sterk af van omschrijving ("SAVO"). Meer informatie over wat we bedoelen met SAVO staat in artikel 13.8.
Als uw probleem een transactie betreft waarvoor u geen autorisatie heeft gegeven, wordt u verzocht de ongeautoriseerde transactie te melden door de link 'Veilig handelen' onder aan de website van PayPal te volgen.

Je kunt tot 45 dagen na je PayPal-betaling een geschil openen in het Klachtencentrum van PayPal.
pi_118058083
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:48 schreef Skiet het volgende:

[..]

Lightake kan de telefoon wel opsturen, maar tussen China en jouw adres kan er veel fout gaan. Mocht je pakketje om wat voor reden dan ook niet aankomen dan heb je na 45 dagen geen poot om op te staan. Dat is mijn punt.

Ik vertrouw Lightake wel, ik bestel al zo lang bij Jack.

EDIT: De kopersbescherming is naar mijn weten JUIST voor het niet ontvangen van je bestelling. Na 45 dagen kan je niks meer doen en doet Paypal ook niks meer.

Nu duidelijk? :)
Ja het was duidelijk nadat je de post voor de mijne had ge-edit.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:45 schreef Melkunie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Huh, heb je die mail via de site van Lightake gekregen? of in je gewone mailbox?
pi_118058122
Ik heb gewoon 149 euro terug gekregen. Wat ik heb betaald, waren alle Chinezen maar als de mensen van Lightake! ;)
pi_118058174
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:54 schreef Joerii90 het volgende:
Ik heb gewoon 149 euro terug gekregen. Wat ik heb betaald, waren alle Chinezen maar als de mensen van Lightake! ;)
Hoeveel tijd zat er tussen bestellen en annuleren? Krijgen we misschien toch gewoon al het geld terug :D
pi_118058370
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:55 schreef nodig het volgende:

[..]

Hoeveel tijd zat er tussen bestellen en annuleren? Krijgen we misschien toch gewoon al het geld terug :D
Ik heb gistere avond rond 7uur locale tijd geannuleerd en vandaag om 9:27 mijn refund ontvangen
met volgend bericht: Hi, Sorry for the inconvenience. For item you ordered is pre-order product, there is no accurate release time from supplier until now. Here is refund for your order Q120911231XXX , pls confirm it. and hope your understanding. Best regards. lightake.com
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:00:26 #41
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_118058499
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:58 schreef Joerii90 het volgende:

[..]

Ik heb gistere avond rond 7uur locale tijd geannuleerd en vandaag om 9:27 mijn refund ontvangen
met volgend bericht: Hi, Sorry for the inconvenience. For item you ordered is pre-order product, there is no accurate release time from supplier until now. Here is refund for your order Q120911231XXX , pls confirm it. and hope your understanding. Best regards. lightake.com
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zo dat is netjes en vlot :) ^O^
Idd netjes en vlot! En op welke dag had je hem besteld :o ?
pi_118058528
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:02 schreef nodig het volgende:

[..]

[..]

Idd netjes en vlot! En op welke dag had je hem besteld :o ?
11 september
pi_118058530
Er staat geen verwachte levertijd bij nu toch? Heb zelf geen mail gehad en kom net van het werk. Wat is de status van de problemen nu dan?
pi_118058640
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:02 schreef Joerii90 het volgende:

[..]

11 september
Ah mooi, was daarna benieuwd omdat er weinig verschil in de koers tevinden is als je na 7 dagen al annuleert. Ik heb ook rond die tijd besteld, hoeven we dus mooi geen rekening te houden met die 11 euro verlies :D. Ben je alleen je coupon kwijt als je na dag 59 opnieuw besteld.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:06:53 #46
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_118058736
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:03 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Er staat geen verwachte levertijd bij nu toch? Heb zelf geen mail gehad en kom net van het werk. Wat is de status van de problemen nu dan?
Als je even de 3de post leest ben je gelijk bij :+
pi_118058934
Nja ik wacht ook nog wel eventjes :-) Hoop op verzending eind deze maand.
pi_118061670
Als ik nu al 11 euro heb verloren... dan laat maar lekker staan totdat die telefoon werkelijk wordt geleverd. Zou betekenen dat ik 22 euro kwijt ben aan iets wat dus niets is... (2x G3)

Uiteindelijk moeten ze een keer gaan leveren. Ook al wordt dat december.. dan nog is het een extreem goede deal! 130 euro! Aan al die mensen die geannuleerd hebben, succes met het vinden van een vervanger. Ben oprecht benieuwd wat jullie als alternatief gaan neerzetten.
pi_118061757
Ik wil ook geen andere. Vind het design ook gewoon geweldig.
pi_118061860
Newman N1, Amoi 820, ZTE V970,... zitten in dat prijs gebied en zijn nu leverbaar. Zijn niet van dezelfde kwaliteit maar komen wel goed in de buurt. De Newman N1 en Amoi 820 zou ik overwegen als je nu wat wilt hebben.
De Umi X1 is een zeer goed alternatief en als die eerder binnen komt dan de G3 ga ik die nemen. Mits ik dan nog geen alternatief heb genomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')