abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 13 september 2012 @ 20:31:37 #1
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_116754342
Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic.
Wanneer je net begint met proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Handige Linkjes
Freya
Foliumzuur
KI en IUI
IVF
PCOS

Vitamine info (van Isla)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
------------------------------------------------------------------

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Winterstormpje
Vanaf puberteit problemen rondom de voortplantingsorganen. Operatie eileider cyste - eileider verwijderd. Operatie verklevingen rondom verwijderd. Diagnose PCOS.
Juli 2008 miskraam rond 8 weken. Daarna onderzoeken na uitblijven menstruatie vanaf juli 2008 tot dec 2008/juli 2009 tot heden. Diagnose versterkt PCOS. Eind januari uitslagen onderzoeken en start medicatie waarschijnlijk clomid.

Droomvrouwtje
Januari 2010 en Juni 2011 opgenomen geweest vanwege ernstige buikklachten, men dacht aan een blinde darmontsteking, helaas bleek dit endometriose te zijn. MRI in juni 2010 bleek schoon, dus half jaar geprobeerd, Augustus 2011 weer MRI ernstige vorm van endometriose, beide kanten cysten. Ondertussen lopen we in azM. Sinds oktober 2011 gestart met Lucrin om de endometriose rustig te laten worden, operatie volgde in februari 2012: eileiders verwijderd, alles is nu ivf klaar, nu herstellen. 11 oktober start met decapeptyl en start van 1e ivf poging

_NIKKI_
Wij willen niet op de normale manier zwanger worden in verband met het eventuele doorgeven van een erfelijke ziekte. Daarom in 2009 de eerste PGD/ICSI behandeling gedaan met als resultaat een dochter. Sinds 1 juni 2012 bezig met de tweede PGD/ICSI behandeling in Brussel in de hoop een broertje of zusje voor onze dochter te mogen verwelkomen.
Be happy with the little things in life
  donderdag 13 september 2012 @ 20:32:16 #2
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_116754374
Dananana ik heb je uit de op gehaald.
Be happy with the little things in life
pi_116768832
Net echo gehad 10 follikels boven de 10mm en 18 einer dan dat. Gaat goed dus! dDe punctie is waarschijnlijk ergens halverwege volgende week. :)

Hoe gaat het met de andere dames hier?
pi_116770055
Goed om te horen dat het goed lijkt te gaan Nikki! Ik duim voor je volgende week :Y

Als je alleen naar de OP kijkt, lijkt het heel goed te gaan in dit topic! Helaas zijn er nog wat meer dames....
pi_116772146
Wat fijn dat je zo veel goede follikels hebt Nikki. Dat gaat de goede kant uit! ^O^

Sull, jij had vanmiddag de IUI toch? Spannend hoor! Succes *O*

Hier nog niets bijzonders. Het prikspul hebben we inmiddels binnen. En waarschijnlijk over ongeveer twee weken starten met prikken. Nu voor de laatste keer nog zelf ons best doen :9
  vrijdag 14 september 2012 @ 12:10:48 #6
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_116774250
Even bijgelezen :)

Poezebeest: hopelijk is je cyclus snel weer op orde!

Sull: Vanmiddag dus IUI lees ik *O* Spannend en fijn dat de eitjes nu toch nog een sprintje hebben getrokken! Ik duim ^O^

En ik denk dat de gyn bedoelde met dat het niet uitmaakt, dat het niet erg is als ik ipv op vrijdag (cd 3) op maandag op dinsdag start (cd 6 en 7). Wat ik in de gebruiksaanwijzing las is dat bij menstruerende vrouwen gestart wordt in de eerste week nadat de bloeding is gestart. Dus met dag 7 zat is sowieso nog goed en misschien is die marge zelfs nog wat ruimer als je niet echt menstureert, maar dat weet ik niet. Als ik de meds dinsdag niet had kunnen krijgen dan had ik moeten bellen voor overleg, maar goed het is goed gegaan.

Woensdag de gyn telefonisch gesproken en nog even wat onduidelijkheden uit de weg geruimd. Hij bood ook zijn excuses aan dat alles zo warrig verloopt. Dat de medicatie niet klopte, blijkt toch echt bij de apotheek te liggen omdat op het recept wel degelijk stond vermeld dat ik een voorgevulde pen moest krijgen. Ach ja :') Het prikken gaat in ieder geval goed, voel er niks van *O*

Nikki fijn dat je schoonvader stabiel is :* En dapper dat jullie toch gewoon doorgaan met de behandeling. Laat die eitjes maar lekker doorgroeien *O*

Rinn: prikspul was helemaal compleet? Sterkte met wachten :* Zou leuk zijn als jullie voor die tijd zelf raakschieten :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_116799564
@ DV dank!

Meiden ik lees nog regelmatig mee.. op de een of andere manier kan ik het maar slecht onthouden allemaal wat de status van iedereen is. Allemaal heeeeel veel succes ik duim mee en hoop dat dit topic snel mag verdwijnen! :*

Het is wel eens vaker ter sprake gekomen, maar heeft iemand nog een goed adres voor medicijnen die over zijn? Gelukkig heb ik geen pregnyl over, maar wel een portie gonal en wat decapeptyl enzo... Wellicht dat iemand connecties heeft die de vierde ronde zelf moet gaan bekostigen.. naja.. zijn er sugggesties dan hoor ik het graag!

Ik ^O^ met iedereen mee hier!!
pi_116800528
Morgen gaan we op weg naar Maastricht, eerst een paar daagjes lekker voor onszelf en dan maandag de intake. Ik zal wel zien hoe het gaat lopen, spannend, maar ik heb er ook zin in. Wordt het eindelijk wat 'echter' en hopelijk neemt het ook wat van mijn twijfels weg.

En een beetje nogal offtopic, maar ik ga trouwen! Gisteren heeft Lief me ten huwelijk gevraagd, volledig onverwachts, en ik zweef helemaal in de wolken nog. O+ We hebben al een datum en een lokatie, zelfs. Het geeft zoveel positieve energie, het moet allemaal wel goed komen nu. :D
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_116800653
*O* *O* Gefeliciteerd *O* *O*
^) en wat snel met de datum en locatie!
Lang leve positieve energie! *O*

Succes maandag!
  vrijdag 14 september 2012 @ 23:09:43 #10
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116800694
Ooooh Nanuke, wat leuk!!!

Gefeliciteerd!! ^)
pi_116808301
Geliciteerd Nanuke! *O*
En een heel fijn weekeind! Dat gaat vast wel lukken, mooi weer, Maastricht, en samen met je aanstaande echtgenoot!
Met een meidenkwartet
  zaterdag 15 september 2012 @ 09:49:36 #12
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_116808599
Nanunke wat tof *O* Gefeliciteerd :D Wanneer is dat datum?
Geniet van je weekendje Maastricht en succes maandag!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_116808649
Dankjulliewel! :D Ik ben echt nog niet helemaal weer op aarde geland. En iedereen reageert zo enthousiast en leuk en positief dat het me ook weer moed geeft om het PGD traject wat meer te delen met de naaste omgeving. O+ Datum in december volgend jaar (geen specifieke datum ivm herkenbaarheid ;)) dus dat is nog (voor mijn gevoel) behoorlijk snel ook. *O*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_116808705
Gefeliciteerd Nanuke! Wat leuk! O+
pi_116808820
Wat ontzettend leuk!!! Gefeliciteerd ^)
Ik hoop dat je snel het PGD traject in kan en een mooi bruidsmeisje of jonker in elkaar knutselt ;)
*O* *O* *O*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zaterdag 15 september 2012 @ 10:20:47 #16
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_116808883
*O* nanuke *O* ^) Gefeliciteerd.. Geniet van je weekend!! :*
Be happy with the little things in life
  zaterdag 15 september 2012 @ 11:16:23 #17
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_116809722
nanuke gefeliciteerd met je verloving! *O*
mss ben je wel een zwangere bruid! *O* (ik weet niet hoe lang hrt voortraject nog duurt.)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_116859991
Nanuke, heel veel succes morgen! :*
Gefeliciteerd met je verloving. *O*

Hier ook goed nieuws. Vanmorgen een echo gehad en genoeg follikels gezien. Vanavond om 21:05 uur de pregnyl erin en dan dinsdag om 9:05 uur de punctie in Brussel. Bij de punctie kunnen er waarschijnlijk wel 18 follikels aangeprikt worden. Ik ben benieuwd. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 16 september 2012 @ 20:36:04 #19
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_116863508
21.05 uur ook :D Komt dat allemaal zo nauw? Maar spannend, 18 stuks klinkt goed *O*

En alvast sterkte voor dinsdag. Gaat een lange dag voor jullie worden ;( Hopelijk verloopt alles goed en krijgen jullie positief nieuws :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_116864378
Nikki; dat klinkt goed, spannend hoor! En ook spannend wat betreft je schoonvader. Veel sterkte en succes dinsdag :*
  zondag 16 september 2012 @ 21:28:15 #21
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_116867651
Nikki alvast heel veel succes en sterkte voor dinsdag :*
Be happy with the little things in life
pi_116879313
Nanuke, succes vandaag! :*
De mensen in Maastricht zijn echt top, ik heb er nog steeds af en toe contact mee, ze regelen de aanvraag van de behandelihg bij de verzekering voor me bijvoorbeeld. Ze zijn heel betrokken en willen zelfs nu ik daar niet behandeld wordt op de hoogte gehouden worden. Die betrokkenheid, daar kunnen veel artsen wat van leren. Komt allemaal goed vandaag hoor!
pi_116879586
Veel succes NIKKI morgen. :*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_116891894
Dinsdag is het echt D-Day voor jullie, Nikki! Spannend... ik hoop voor alles het beste! :*

Nanuke, gefeliciteerd!! ^) O+
**Life is e@sier with your eyes closed**
  maandag 17 september 2012 @ 16:07:52 #25
384078 Rinn
wanna panda
pi_116893891
@Nanuke Gefeliciteerd met jullie verloving. Echt leuk zeg! *;
Hoe ging het met de intake in Maastricht? Ook nog genoten van een romantisch weekendje als nieuwe verloofden? :D

@_NIKKI_ Dat wordt een spannende dag morgen! Ik duim voor een goed-nieuws-dag voor je morgen, op alle fronten :Y

@Chanty Fijn dat je de gang van zaken hebt doorgesproken met de arts. En helemaal fijn dat het prikken zo goed gaat! Hier is het prikspul inderdaad ook compleet.

@dananana Ik ken zelf niemand die je overgebleven gonal en decapeptyl kan gebruiken. Toch zullen er zat mensen zijn die dat vanaf de 4e ronde zelf moeten gaan betalen -O-
Bij het ziekenhuis zeiden ze dat ze graag al de ongebruikte medicijnen willen hebben zodat ze deze weer aan mensen kunnen geven die met de 4e ronde (of meer) bezig zijn of in het weekend met een tekort aan medicijnen komen te zitten. Bij mijn ziekenhuis hebben ze namelijk geen apotheek.
Ze vertelden mij ook dat als de spullen retour worden gegeven aan de apotheek de medicijnen vaak in de afvalbak belanden 8)7
pi_116896132
Nanuke; ik heb je nog helemaal niet gefeliciteerd met je verloving, dus bij deze, gefeliciteerd! Gaan trouwen, trouwen en getrouwd zijn is zo leuk! Geniet van alle voorbereidingen! Hoe was het in het z'huis?
pi_116897487
@Nanunke gefeliciteerd! Wat gaaf *O* O+

@_NIKKI_ Succes morgen bij de punctie! 18 wat gaaf! Ik vind dat _NIKKI_-baby2 hier gewoon tussen hoort te zitten. Ik zal ook duimen voor de operatie van schoonvader. Spannend allemaal zo tegelijkertijd!

quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 16:07 schreef Rinn het volgende:
Bij het ziekenhuis zeiden ze dat ze graag al de ongebruikte medicijnen willen hebben zodat ze deze weer aan mensen kunnen geven die met de 4e ronde (of meer) bezig zijn of in het weekend met een tekort aan medicijnen komen te zitten. Bij mijn ziekenhuis hebben ze namelijk geen apotheek.
Ze vertelden mij ook dat als de spullen retour worden gegeven aan de apotheek de medicijnen vaak in de afvalbak belanden 8)7
Ja, dat klopt. De apotheken zijn min of meer verplicht om medicijnen die retour gaan te vernietigen. Omdat ze niet meer kunnen garanderen dat een middel 100% ok is. Zeker niet met middelen die bijvoorbeeld in de koeling hadden gemoeten. Stom, maar wel veilig.
  maandag 17 september 2012 @ 19:20:21 #28
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_116901642
Na lang twijfelen nu toch maar weer een oude gebruikersnaam van stal gehaald (heb er door de jaren heen een aantal gehad maar telkens het ww kwijt...) om me hier aan te melden.

Sinds september vorig jaar met de pil gestopt na ruim 15 jaar de prikpil te hebben gehad. In januari opgenomen met heel veel buikpijn en na onderzoek bleek ik een cyste te hebben aan de linker eierstok. Doorgestuurd naar de gyn en daaruit is naar voren gekomen dat ik geen eisprong heb en geen menstruatie. Wel ben ik de eigenaar van een hardnekkige cyste die komt en gaat wanneer hij wil. In april op de wachtlijst gezet voor de fertiliteitskliniek waar we 15 augustus onze eerste afspraak hadden.

Tussen het op de wachtlijst zetten en de afspraak bij de fk is het nog ff helemaal mis gegaan op vakantie. Een bloeding door de cyste die zo hevig was dat ik mij met spoed moest melden in het ziekenhuis en diverse medicatie heb gehad om e.e.a. Stop te zetten. Sindsdien is alles weer rustig...

Na gesprek bij fk is mijn man onderzocht en daar was alles ok. Bijna 80% actieve zwemmers waarvan 35% super actief.

Nu eerste ronde clomid erop zitten ondanks de aanwezigheid van de cyste. Vorige week dinsdag was er nog geen follikel te zien, vorige week vrijdag een follikel van 1 cm en morgenvroeg om half 9 wederom een echo om te zien hoe het er nu voor staat.

Vergeef mij als ik e.e.a door elkaar haal qua benamingen, er worden zulke mooie termen door de lucht gegooid dat ik het soms ook niet meer weet....
  maandag 17 september 2012 @ 19:27:59 #29
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_116902083
@dobbey, welkom. Ik vind je verhaal van buikpijn en cystes heel herkenbaar. Ik hoop dat de clomid je helpt en je snel zwanger bent

@nanuke hoe is het gegaan vandaag??
Be happy with the little things in life
pi_116903588
Daar ben ik weer! Ik heb een fantastisch lekker weekend gehad, we hadden er ook heel fijn weer bij dat helpt. ;) Vandaag in het ziekenhuis ging het gesprek vrij soepel. Ze had zich goed ingelezen mbt mijn ziekte, en ze was heel vriendelijk. Door de uitgebreide pm van Nikki wist ik eigenlijk alles wat ze vertelde al, dus dat gaf ook wel een goed gevoel. Ik vind het wel lastig dat het nu 'out of my hands' is, want ze gaan het nu eerst binnen het team bespreken en daarna moet de situatie door een landelijke commissie. Dat laatste omdat de ziekte erg zeldzaam is en er dus nog geen eerdere onderzoeken naar zijn gedaan. En tot slot moet er nog een test ontwikkelt worden, omdat ze aan de hand van 1/2 cellen mijn ziekte moeten kunnen vaststellen.
Er is veel gesproken over de moeilijkheid omdat mijn immuunsysteem dus zo slecht werkt en de impact die zo'n traject daarop heeft, moet goed in de gaten worden gehouden. Waarschijnlijk (als het allemaal een go heeft) moet ik dan ook in Maastricht blijven en moet ik daar ook tzt gesprekken gaan voeren met een hematoloog daar zodat ze goed op de hoogte zijn van de hele situatie en mijn dossier. Ze gaf ook aan dat het doordat het een dominante ziekte is, ze al blij zijn als er na stimulatie/bevruchting/selectie nog 1 goede eicel overblijft. Dat is wel even slikken, want dat maakt de kans dat onze grote familie er komt wel erg klein. Gelukkig zijn dat allemaal zorgen voor later, en is het voor nu gewoon eerst kijken hoe dit verloopt. Er zijn nog genoeg kleine stapjes te nemen, dus ik leef gewoon van stap naar stap. Stap 1 is het overleg in het team, en daar zou ik rond oktober wat over moeten horen. Ik heb gelijk een e-mailadres meegekregen zodat ik altijd informatie kan opvragen. Ik heb er wel een goed gevoel aan overgehouden, dus we wachten lekker af. :)

/lang verhaal :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_116922141
Top Nanuke!

Wij zitter inmiddels al een half uur in de auto. Op naar Brussel
  dinsdag 18 september 2012 @ 07:46:23 #32
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_116922613
-Nikki- veel succes vandaag!
  dinsdag 18 september 2012 @ 08:06:01 #33
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_116922769
Dobbey welkom :) Hopelijk slaat de chlomid aan bij je! Succes zo met je echo!

Nikki ik duim vandaag voor je dat alles goed mag gaan ^O^

Nanunke: fijn dat het gesprek goed ging :) Maar damn wat hebben jullie nog een traject voor je zeg! Gelukkig kun je in de tussentijd uitkijken naar je bruiloft. Denk dat het wel goed is dat je die afleiding hebt. En je insteek van stapje voor stapje lijkt me de beste, succes :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_116923842
Dobbey; welkom en hopelijk ben je snel weer weg!

Nanuke; fijn dat je een goed gesprek hebt gehad, nu afwachten maar, wel spannend allemaal!

Nikki; als het goed is heb je de punctie nu achter de rug, ik hoop dat alles goed is gegaan en er een mooi aantal eicellen zijn. Ik duim ook voor goed nieuws over je schoonvader. Iig een knuffel voor jou :*
  dinsdag 18 september 2012 @ 10:43:37 #35
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_116925652
Bedankt voor het welkom allemaal... Helaas niet zulk tof nieuws gehad alhoewel het nog niet echt tot me door dringt.

Bij de eerste afspraak half augustus heb ik bloed laten afnemen om te onderzoeken. Al die tijd niets van gehoord en intussen dus gestart met chlomid. Vanmorgen voor de echo toch maar eens gevraagd wat daar uit was gekomen omdat ik wel nieuwschierig was. Nu blijkt dat alles goed was behalve mijn eicelvoorraad. Deze stond op minder dan 1% wat ik zo gauw van het papiertje af kon lezen.

De gyn gaf aan dat dit slecht nieuws was en dat als ze hier eerder naar hadden gekeken ze waarschijnlijk een andere route hadden uitgestippeld dan op dit moment de chlomid omdat ik heel zuinig moet zijn op mijn eicellen.

We maken nu deze cyclus af. Er zat nog steeds 1 ei die mooi rond en helder was we moeten dus vanaf vandaag om de dag "het heel gezellig maken" zoals de arts dat zo mooi zegt.

Vrijdag moet ik weer bloed laten prikken en daar hebben we dan volgende week maandag of dinsdag een gesprek over en over welk traject we nu in gaan.
pi_116925755
Nikki, heel veel succes vandaag! Wat fijn dat er weer een nieuwe kans is en dat het voorspoedig gaat tot nu toe.

Dobbey, ik wilde je even succes wensen met de Clomid, maar lees je bericht. Wat een dobber (understatement) zeg. Ik hoop gewoon voor jullie dat het deze keer lukt. Er is 1 mooi ei, dus er is in ieder geval kans!
Met een meidenkwartet
pi_116927617
Chany; het is inderdaad een verschrikkelijk heftig traject nog, maar we komen er wel. Er zijn gelukkig nog genoeg dingen die de tijd tussen alle stapjes kleiner maken. Mijn bruiloft, een stage in het buitenland, een studie af te maken. Het is heftig, maar ik heb er vertrouwen in.

Nikki; ik hoop dat de punctie goed ging, en dat er een boel mooie geschikte eitjes uitkomen. Sterkte met de situatie met je schoonvader, ik hoop ook dat je daar snel goed nieuws over hebt. :*

Dobbey; welkom, maar wat jammer dat je hier moet zijn. En wat een naar bericht zeg, lijkt me een ontzettend lastige situatie. Ik hoop voor je dat deze ronde gewoon meteen lekker raak is. :)

Poezebeest; Het is inderdaad zo leuk. Alles is zo fantastisch. Denken aan een jurk, een locatie, de bloemen, aaaaah. O+ Soms is het wel even een keer slikken en bibberen, want pffff, je moet aan zoveel denken. Maar bibbers op een goede manier. :D

En dank voor alle felicitaties en reacties. Jullie zijn schatten, stuk voor stuk. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_116927752
Zo alles is weer achter de rug. Het was ditkeer weer een eitje gelukkig. ;)
Beetje over koetjes en kalfjes gepraat met de dokters terwijl ze bezig waren. Ik had er echt weinig last van en lag af en toe gewoon te lachen. Score was 17 eitjes, dus ik ben tevreden. Fingers crossed nu.
pi_116927786
Netjes Nikki ^O^ Ik hoop dat de rest van de dag evenveel goed nieuws brengt!
pi_116927897
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Zo alles is weer achter de rug. Het was ditkeer weer een eitje gelukkig. ;)
Beetje over koetjes en kalfjes gepraat met de dokters terwijl ze bezig waren. Ik had er echt weinig last van en lag af en toe gewoon te lachen. Score was 17 eitjes, dus ik ben tevreden. Fingers crossed nu.
^O^
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_116928099
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:57 schreef Tally het volgende:

[..]

^O^
+1
  dinsdag 18 september 2012 @ 12:18:27 #42
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_116928627
goed nieuws Nikki ^O^
pi_116928674
Super Nikki!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  dinsdag 18 september 2012 @ 12:32:17 #44
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_116929089
Dobbey dat is wel schrikken zeg ;( Hopelijk is dit eitje gewoon meteen raak.

Nikki goeie oogst :D

Ik ben ook weer terug uit het ziekenhuis.
Het goede nieuws: ik reageer op de gonal.
Het slechte nieuws: overstimulatie.

Had 8 eitjes tussen de 12 en 15mm en daarom wordt de cyclus afgebroken. De gyn zei dat ze niet verwacht hadden dat ik met zo kort spuiten al zo heftig zou reageren, omdat ik niet op de chlomid reageerde. Maar goed, ik zie het zelf als positief dat ik in ieder geval reageer. Nu nog de juiste dosering vinden.

Alleen... heb gister wel seks gehad en er is een kans dat de eitjes nog doorgroeien en springen. Dus als ik over twee weken niet ongesteld ben, moet ik een zwangerschapstest doen. Maar de kans lijkt me behoorlijk klein.

Volgende ronde wordt dan waarschijnlijk pas in november aangezien ik in oktober een week voor werk in het buitenland zit.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 18 september 2012 @ 12:45:06 #45
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_116929486
wauw nikki ^O^

Nanuke kleine stapjes vooruit is toch een stapje vooruit. Gelukkig heb je straks veel afleiding met de bruiloft. trouwen is zo leuk O+

Dobey pff dat is minder nieuws zeg :{ weet je al ongeveer wat voor traject ze nu in gedachten hebben?

chanty balen zeg dat je poging is afgebroken, wel fijn dat je lichaam goed reageerd, nu idd naar een juiste dosis zoeken die werkt
Be happy with the little things in life
pi_116929640
Spannend Chanty! heb je niks gekregen om een bloeding op te wekken?
Provera ofzo?
Dat schijnt de innestteling moeilijker te maken.
Niet dat het bij mij geholpen heeft :P want ik ben ook zwanger geworden toen ik de cyclus moest afbreken ivm overstimulatie
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  dinsdag 18 september 2012 @ 12:58:26 #47
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_116929982
sorry dat ik nog niet echt op iedereen reageer, moet eerst nog ff zien te achterhalen waar iedereen mee bezig is enz. komt vanzelf.

@droomvrouwtje ik heb geen flauw idee... Normaal krijg je dit ook niet te horen tijdens een echo controle van 3 minuten maar omdat ik er zelf om vroeg pakte hij de formulieren erbij en begon hardop op te lezen tot hij dus in ene stopte en mij verdwaasd aan keek.... Omdat ik vragend terug keek begon hij dus sumier uit te leggen wat er aan de hand was en dat ik dus nog maar heel weinig eicel voorraad had en we dus heel zuinig mee moesten zijn met hetgeen ik had... Ik ben vanmorgen aan het googlen gegaan wat het nou precies in houd en wat een eventueel vervolg zou kunnen zijn en voor zover ik zie is de meest voorkomende stap IVF
pi_116931537
@Dobbey, ik zou eerst eens navragen of je niet met IUI kunt beginnen.
Een lage waarde betekent volgens mijn eigen gyn niet dat je eitjes bijna op zijn, maar dat er minder voorraad is waardoor je moeilijk te stimuleren bent om meerdere tegelijk te laten groeien.

Elke maand liggen een vast aantal follikels klaar die mogelijk kunnen rijpen en anders "verdwijnen".
Als je ze niet laat groeien, blijven ze dus niet bewaard voor de volgende maand.
Het is dus niet zo dat je een vast aantal mogelijke eitjes en dus een vast aantal pogingen nog over hebt.

Je hormoonwaarde en dus de voorraad (en je kansen op grote hoeveelheden eicellen bij stimulatie) worden steeds lager, waardoor het resultaat van IVF als je het kwantitatief bekijkt steeds slechter zal worden.
Daarentegen heb je (cliché ja) maar één goed eitje nodig.
Ik zou me goed laten informeren als ik jou was want mogelijk is IUI bij jou zeker het proberen waard als ze het met hormonen voor elkaar krijgen om een of twee eitjes te laten groeien.

Vooral omdat IUI in principe onbeperkt kan en je met IVF na drie pogingen uitbehandeld bent.
Daarbij duurt een IUI-cyclus maar 1 maand en IVF zeker 3 en tijd is belangrijk als je hormoonwaarde daalt. Als je kansen met IUI net zo hoog zijn als met IVF zou ik zeker daar mee willen beginnen.
  dinsdag 18 september 2012 @ 13:44:00 #49
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_116931918
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:49 schreef klumsy het volgende:
Spannend Chanty! heb je niks gekregen om een bloeding op te wekken?
Provera ofzo?
Dat schijnt de innestteling moeilijker te maken.
Niet dat het bij mij geholpen heeft :P want ik ben ook zwanger geworden toen ik de cyclus moest afbreken ivm overstimulatie
Nope niks gekregen. Moest nu gewoon afwachten. Ze zei dat ik zeker een bloeding ga krijgen.
Ben benieuwd, het zou natuurlijk super zijn als ik gewoon zwanger ben van een of twee O+ Maar als t er meer zijn, moet de zwangerschap worden afgebroken. Daar moet ik nou niet aan denken :{ Maar goed, kleine kans.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_116932087
Nou, zeker spannend Chanty. Meer dan afwachten kun je niet doen. Ik duim toch een beetje voor je hoor!

En Dobbey, ik zou ook denken IUI. Eens kijken waar ze mee komen volgende week.
Met een meidenkwartet
pi_116932118
Ik had 4 eitjes, 2 van 14 1 van 16 en 1 van 18 :) maar ben nu zwanger van 1 ondanks de provera kuur... Was ook wel spannend of het er geen 4 waren
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  dinsdag 18 september 2012 @ 14:11:58 #52
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_116933187
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:48 schreef klumsy het volgende:
Ik had 4 eitjes, 2 van 14 1 van 16 en 1 van 18 :) maar ben nu zwanger van 1 ondanks de provera kuur... Was ook wel spannend of het er geen 4 waren
Ik had er 3 of 4 van 15, dat zijn de grootsten. Dus dan moeten ze nog wel flink doorgroeien om te springen. Dat duurt dan nog 2 a 3 dagen dus dan is het zaad al redelijk oud :+ Maar het zou wel een wondertje zijn O+

Wanneer konden ze zien hoeveel het er waren?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_116933327
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:11 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik had er 3 of 4 van 15, dat zijn de grootsten. Dus dan moeten ze nog wel flink doorgroeien om te springen. Dat duurt dan nog 2 a 3 dagen dus dan is het zaad al redelijk oud :+ Maar het zou wel een wondertje zijn O+

Wanneer konden ze zien hoeveel het er waren?
Bij de eerste echo tussen de 6 en 7 weken kan je zien hoeveel zakjes er zijn "blijven plakken" :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 18 september 2012 @ 14:22:24 #54
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_116933562
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:36 schreef Kolonia het volgende:
@Dobbey, ik zou eerst eens navragen of je niet met IUI kunt beginnen.
Een lage waarde betekent volgens mijn eigen gyn niet dat je eitjes bijna op zijn, maar dat er minder voorraad is waardoor je moeilijk te stimuleren bent om meerdere tegelijk te laten groeien.

Elke maand liggen een vast aantal follikels klaar die mogelijk kunnen rijpen en anders "verdwijnen".
Als je ze niet laat groeien, blijven ze dus niet bewaard voor de volgende maand.
Het is dus niet zo dat je een vast aantal mogelijke eitjes en dus een vast aantal pogingen nog over hebt.

Je hormoonwaarde en dus de voorraad (en je kansen op grote hoeveelheden eicellen bij stimulatie) worden steeds lager, waardoor het resultaat van IVF als je het kwantitatief bekijkt steeds slechter zal worden.
Daarentegen heb je (cliché ja) maar één goed eitje nodig.
Ik zou me goed laten informeren als ik jou was want mogelijk is IUI bij jou zeker het proberen waard als ze het met hormonen voor elkaar krijgen om een of twee eitjes te laten groeien.

Vooral omdat IUI in principe onbeperkt kan en je met IVF na drie pogingen uitbehandeld bent.
Daarbij duurt een IUI-cyclus maar 1 maand en IVF zeker 3 en tijd is belangrijk als je hormoonwaarde daalt. Als je kansen met IUI net zo hoog zijn als met IVF zou ik zeker daar mee willen beginnen.
Dank voor je antwoord. Ik ga volgende week sowieso met veel vragen het gesprek in omdat mij totaal onduidelijk is wat er nu precies aan de hand is. Het enige wat ik op google naar voren krijg heeft o.a. te maken met een te vroege overgang.. :X Zucht... waarom was ik nou zo nieuwschierig en was mijn man niet mee :|W
pi_116934178
ik begreep altijd dat een eitje ongeveer 2 mm per dag groeit, en vanaf 18 mm kan springen :)
Maargoed er zit niks anders op dan afwachten! ( en stiekem hopen dat er 1 ( of 2 ) klein wondertje ontstaat )
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  dinsdag 18 september 2012 @ 14:39:56 #56
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_116934303
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:37 schreef klumsy het volgende:
ik begreep altijd dat een eitje ongeveer 2 mm per dag groeit, en vanaf 18 mm kan springen :)
Maargoed er zit niks anders op dan afwachten! ( en stiekem hopen dat er 1 ( of 2 ) klein wondertje ontstaat )
Ah ik begreep altijd vanaf 20, maar inderdaad: we wachten het rustig af :D

Dobbey kun je anders niet even bellen om nog wat uitleg te vragen? Lijkt me fijner dan je nog een hele week zitten opvreten.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_116934307
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:37 schreef klumsy het volgende:
ik begreep altijd dat een eitje ongeveer 2 mm per dag groeit, en vanaf 18 mm kan springen :)
Maargoed er zit niks anders op dan afwachten! ( en stiekem hopen dat er 1 ( of 2 ) klein wondertje ontstaat )
Alleen is dat bij iemand die hormonen spuit weer anders :P
Want ja je maakt zelf geen hormonen aan (of te weinig) en je moet nu stoppen met spuiten want overstimulatie. Dus groeit het eitje dan nog wel 1 tot 2 mm per dag?
Dat is dan weer de vraag. :D Daarom kon ze bij mij niet zeggen wanneer de folikel (van 19,5mm) ging springen. Later bleek hij allang gesprongen te zijn :+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 18 september 2012 @ 15:09:36 #58
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_116935566
@Chanty ik heb je advies opgevolgd en zojuist gebeld met de kliniek. Ik word vanmiddag en anders uiterlijk morgen teruggebeld door de gyn of de verpleegkundige.


De gyneacoloog heeft me net gebeld en het blijkt dat mijn amh waarden zo laag zijn dat ik nu in de overgang zou zitten. Hij heeft nog de hoop dat er een fout is gemaakt bij het laboratorium vandaar dus dat ik vrijdag weer bloed moet laten prikken en daar volgende week de uitslag van krijg.

[ Bericht 49% gewijzigd door dobbey op 18-09-2012 15:46:25 (wijziging na telefonisch contact) ]
  dinsdag 18 september 2012 @ 20:02:56 #59
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_116949294
Even een vraagje aan de meiden die al eens ivf hebben gehad, weten jullie waarom sommigen eerst moeten stoppen met de pil en dan op CD3 beginnen met decapeptyl en waarom ik moet beginnen met decapeptyl en na 3dgn spuiten moet stoppen met de pil? Ik vraag me echt af waarom dat verschil er is
Be happy with the little things in life
pi_116949562
@dobbey, jeetje wat een spannende tijden en vooral wat een rotnieuws. Laten we hopen dat ze een fout hebben gemaakt!

@Chanty, balen dat je nu al overstimulatie hebt. Wat gebruikte je ook al weer?

@Nanuke, wat spannend het ligt nu in handen van de medici! Wanneer krijg je nu meer te horen? En gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!

@Nikki, 17 eitjes goede scoren, hopen dat er veel overblijven!

Ik heb vrijdag een goede IUI gehad. De arts had het over een topscore van (8>, hij was erg lovend. Nu nog even 1,5 week afwachten... pfffh Gelukkig volgende week lekker vrij en thuis aan het aanrommelen.
pi_116949628
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 20:02 schreef droomvrouwtje het volgende:
Even een vraagje aan de meiden die al eens ivf hebben gehad, weten jullie waarom sommigen eerst moeten stoppen met de pil en dan op CD3 beginnen met decapeptyl en waarom ik moet beginnen met decapeptyl en na 3dgn spuiten moet stoppen met de pil? Ik vraag me echt af waarom dat verschil er is
Verschilt gewoon per kliniek. Ik spoot vanaf dag 1 met deca en vanaf dag 3 met menopur tot ongeveer dag 10 ofzo?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 18 september 2012 @ 20:45:54 #62
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_116951977
Ah oke,soms best raar die verschillen. Ik dacht dat er misschien een logica achter zat. hier puregon, maar eerst echo en bloedprikken en dan krijg ik te horen hoeveel eenheden ik moet gaan spuiten, echo op dag 13
Be happy with the little things in life
pi_116952860
Dv; hier ook eerst de pil, dan combi pil en deca en 3 dagen later alleen deca en stoppen met de pil. De reden weet ik ook niet meer.
pi_116953877
Ik had helemaal geen pil.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_116955621
Tico; dat kan ook, de 1e keer had ik ook geen pil, de 2e keer wel, je cyclus komt dan niet op gang, dus je bent makkelijker in te plannen ipv dat je moet wachten op je eigen cyclus. De 1e keer begin ik op dag 21 met deca, 2e keer volgens mij al op dag 14, dat had in mijn eigen cyclus niet gekund.

Ik weet trouwens nog niet of ik bij een hele nieuwe poging aan de pil ga, wat een rotzooi is dat zeg.
pi_116981605
Sull, spannend!

Ik heb vanmorgen alweer even gewerkt. Ik zit op kantoor, dus was goed te doen. Ik merkte wel dat ik een beetje rustig aan moet doen toen ik vanmorgen met Lisa bezig was (aankleden etc.). Verder heb ik als ik gewoon loop of zit geen pijn. Echt een mega verschil met vorige keer.

Ik hoefde trouwens ook geen pil dit keer. Ik moest op cd 21 bloedprikken en mocht toen beginnen met dec spuiten. Dat heb ik dik 2,5 week gedaan en toen kwam de menopur erbij.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116982061
Nikki wat fijn van je schoonvader en dat je je lichamelijk vrij goed voelt. Wanneer weet jij meer?
pi_116982310
Nikki; wat fijn van je schoonvader! En ik duim voor goed nieuws uit België.
pi_116982345
Ik weet zondag pas meer. Tussen 10 en 12 uur worden we gebeld of er die middag een terugplaatsing is.
pi_116983227
Spannend Nikki! Fijn ook van je schoonvader en dat je e nu zoveel beter voelt.

Wij zijn vanmiddag in het ziekenhuis geweest en hele vragenriedel op ons afgevuurd. Ik kreeg ook meteen een echo (en hoera voor plastic eendebekken, veel beter te hebben dan die oude units!) en zover ze kon zien zag het er prima uit. Genoeg eitjes/blaasjes wat er in elk geval op wijst dat er nog geen overgang of iets aan zit te komen (was wel een zorg bij me, mijn moeder en oma zijn erg vroeg in de overgang gekomen, maar weet niet precies hoevroeg)... Ook meteen bloed laten prikken en man mag ook een potje inleveren. En dan over 4 weken terug voor uitslagen en hoe nu verder. Ze gaf wel aan dat als er uit bloed/zaad niks geks kwam ze wel nog 3-4 maanden wil wachten voor nieuwe onderzoeken of trajecten. Nou ja, er is in elk geval actie en nu dus verder!
pi_116990948
Fijn dat er actie is Lijn! Overgang is bij mij ook iets wat door mijn hoofd spookt, maar ben wel regelmatig ongesteld en ook geen andere symptomen die daar op wijzen. Ik steek mijn kop nog even in het zand ;)

Onderzoeken hebben wij voor Daan ook gehad en daar kwam eigenlijk niets uit. Maar toen waren we wel redelijk snel daarna toch zwanger. Dus hopelijk bij jullie ook!
  woensdag 19 september 2012 @ 19:12:18 #72
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_116993262
Jeetje Dobbey dat is wel heftig om te horen :{ Hopelijk hebben ze een fout gemaakt, nog even in spanning zitten dus :*

Sull wat spannend :D *Zet duimen aan voor twee streepjes*
Ik spuit Gonal-F.

Nikki fijn om te horen dat de operatie geslaagd is. Moet hij nog meer operaties ondergaan of is het kritische gedeelte nu achter de rug en kan hij gaan herstellen?

Lijnloos fijn dat er nu in ieder geval actie is. Weet nou niet of ik voor je moet hopen dat ze iets vinden (en iets kunnen doen) of dat ze niks vinden (en jullie weer verder moeten aanrommelen), maar ik hoop dan maar dat het snel raak is :) Tenminste een geruststelling dat het geen overgang is.

Ik heb sinds eergisteren een trekkend gevoel in mijn onderbuik en een hoop lucht in mijn darmen :X Ook zijn mijn tepels pijnlijk en groter geworden. Apart wat hormonen zoals met je doen :') Dat moet wat worden als ik zwanger ben :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_117001427
Lijnloos, wat fijn dat het onderzoek er goed uitzag. Goed dat er gelijk dingen gecheckt worden nu. Over een paar weekjes weer wat meer duidelijkheid. En wie weet is het in de tussentijd gewoon raak hè, je weet maar nooit.

Chanty, dat kan allemaal heel goed hoor. Hormonen doen soms rare dingen met je.
pi_117005177
Nikki, wat fijn...! Wat zal dit een opluchting voor jullie zijn.... pppffffffff.... O+ :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
  vrijdag 21 september 2012 @ 10:22:07 #75
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_117055859
Nikki ik heb even terug gelezen wat er met je schoonvader was gebeurt, wat een schok zal dat geweest zijn. Fijn dat de operatie in ieder geval goed is verlopen.

Hier gieren de zenuwen me door de keel. Vanmiddag bloed laten prikken en dan is het erop of eronder.... De afgelopen dagen zijn heel dubbel geweest.. Aan de ene kant de volle overtuiging dat het lab een fout heeft gemaakt en aan de andere kant toch heel onzeker met de vraag wat als.... Heel veel dingen al uitgezocht om te zien wat er eventueel aan mogelijkheden zijn mocht het dan toch mis zijn.
pi_117056493
Ik hoop dat het lab een fout heeft gemaakt Dobbey. :*
Zenuwachtig zijn heeft nu nog even geen zin, de uitslag van AMH-bepaling duurt een week of twee.
(Dat is je toch wel verteld hoop ik?)

Mijn AMH was ook te laag, maar bij de antale follikeltelling bleken voldoende eicellen klaar te liggen voor IVF.
Het AMH-gehalte alleen zegt dus niet per se alles.
  vrijdag 21 september 2012 @ 10:54:48 #77
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_117056710
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 10:46 schreef Kolonia het volgende:
Ik hoop dat het lab een fout heeft gemaakt Dobbey. :*
Zenuwachtig zijn heeft nu nog even geen zin, de uitslag van AMH-bepaling duurt een week of twee.
(Dat is je toch wel verteld hoop ik?)

Mijn AMH was ook te laag, maar bij de antale follikeltelling bleken voldoende eicellen klaar te liggen voor IVF.
Het AMH-gehalte alleen zegt dus niet per se alles.
De gyn heeft gezegd dat we een afspraak moesten maken vanmiddag voor dinsdag of woensdag voor de uitslag..... Maar dat kan dus helemaal niet -O- Hmm hij over die antale follikeltelling niets gezegd, alleen dat als de waarde zo laag bleef het einde oefening was.
Mijn man en ik hebben sowieso al tegen elkaar gezegd dat als we hier niet verder kunnen we sowieso nog richting Dusseldorf willen om te zien wat zij eventueel nog kunnen.
  vrijdag 21 september 2012 @ 11:00:38 #78
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_117056900
Lijnloos, fijn dat er actie is :* Ik hoop dat je nu snel zwanger bent

Dobbey, ik denk dat het goed is als je idd nog naar een ander ziekenhuis gaat. Een second opinion is nooit weg. Ik vind het wel raar dat ze aan de hand van die uitslag kunnen zeggen dat het dan einde oefening is, ti's wat Kolonia al zegt, het gaat ook om je voorraad en niet alleen de waarde van het amh.

Nikki helemaal vergeten, wat fijn dat de operatie goed is gegaan
Be happy with the little things in life
pi_117056909
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 10:54 schreef dobbey het volgende:

[..]

De gyn heeft gezegd dat we een afspraak moesten maken vanmiddag voor dinsdag of woensdag voor de uitslag..... Maar dat kan dus helemaal niet
De test wordt in Rotterdam gedaan, misschien krijg je wel voorrang als je in het ziekenhuis zelf loopt?
quote:
-O- Hmm hij over die antale follikeltelling niets gezegd, alleen dat als de waarde zo laag bleef het einde oefening was.
Mijn man en ik hebben sowieso al tegen elkaar gezegd dat als we hier niet verder kunnen we sowieso nog richting Dusseldorf willen om te zien wat zij eventueel nog kunnen.
Mijn ziekenhuis wilde de derde IVf ook niet meer doen vanwege de lage AMH, maar omdat de antale follikeltelling wel goed genoeg was kreeg ik nog een laatste poging.
Daaruit kwamen 8 eitjes en 3 prima embryo's.

In Dusseldorf zijn sowieso de eisen wat lager dan in Nederland, dus daar willen ze je vast wel helpen. ;)

Maar als jij zo goed op de hormonen reageert dat je een mooi eitje hebt, is IVF (of zelfs IUI) toch niet nodig?
Alleen een hormoonbehandeling zou voor jullie dan misschien gewoon Dé truc kunnen zijn.
  vrijdag 21 september 2012 @ 11:14:11 #80
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_117057337
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 11:00 schreef Kolonia het volgende:

[..]

De test wordt in Rotterdam gedaan, misschien krijg je wel voorrang als je in het ziekenhuis zelf loopt?

[..]


Mijn ziekenhuis wilde de derde IVf ook niet meer doen vanwege de lage AMH, maar omdat de antale follikeltelling wel goed genoeg was kreeg ik nog een laatste poging.
Daaruit kwamen 8 eitjes en 3 prima embryo's.

In Dusseldorf zijn sowieso de eisen wat lager dan in Nederland, dus daar willen ze je vast wel helpen. ;)

Maar als jij zo goed op de hormonen reageert dat je een mooi eitje hebt, is IVF (of zelfs IUI) toch niet nodig?
Alleen een hormoonbehandeling zou voor jullie dan misschien gewoon Dé truc kunnen zijn.
Dat is dus 1 van de dingen die ik wil proberen door te zetten dat ik sowieso nog een ronde krijg met hormonen al dan wel of niet met behulp van extra andere hormonen.


Wat ik heb begrepen heeft de kliniek een eigen lab... (Hengelo) maar goed dat kan ik vanmiddag navragen

[ Bericht 7% gewijzigd door dobbey op 21-09-2012 11:14:46 (quote ging nie helemaal goed) ]
  vrijdag 21 september 2012 @ 11:16:06 #81
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_117057396
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 11:00 schreef droomvrouwtje het volgende:
Lijnloos, fijn dat er actie is :* Ik hoop dat je nu snel zwanger bent

Dobbey, ik denk dat het goed is als je idd nog naar een ander ziekenhuis gaat. Een second opinion is nooit weg. Ik vind het wel raar dat ze aan de hand van die uitslag kunnen zeggen dat het dan einde oefening is, ti's wat Kolonia al zegt, het gaat ook om je voorraad en niet alleen de waarde van het amh.
Achteraf gezien is het ook best wel horkerig gegaan.. s'morgens binnen 3 minuten echo, bloeduitslag en handje met de mededeling tot volgende week en s'middags aan de telefoon ook weer 2 of 3 minuten
pi_117057710
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 11:14 schreef dobbey het volgende:
Wat ik heb begrepen heeft de kliniek een eigen lab... (Hengelo) maar goed dat kan ik vanmiddag navragen
Mij is verteld dat deze test in Nederland alleen in Rotterdam kan, maar Google leert me dat het sinds kort ook in het VUMC kan.
Je kunt het ook in Düsseldorf laten testen (kan ook zonder dat je daar verdere behandeling volgt).
Daar wordt een andere methode gebruikt waardoor de uitkomst kan verschillen.
  vrijdag 21 september 2012 @ 11:30:21 #83
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_117057881
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 11:24 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Mij is verteld dat deze test in Nederland alleen in Rotterdam kan, maar Google leert me dat het sinds kort ook in het VUMC kan.
Je kunt het ook in Düsseldorf laten testen (kan ook zonder dat je daar verdere behandeling volgt).
Daar wordt een andere methode gebruikt waardoor de uitkomst kan verschillen.
Hmm ok... Ik vraag het vanmiddag wel even na. In ieder geval bedankt voor alle info.
pi_117057982
Graag gedaan en succes.
  vrijdag 21 september 2012 @ 14:51:56 #85
384078 Rinn
wanna panda
pi_117065252
@dobbey Beetje laat van mij.. maar.. Welkom! :)
Ik hoop dat je snel een positief bericht zal krijgen van het zh en dat Dusseldorf niet nodig blijkt te zijn!

@Sull Fijn dat de IUI zo goed ging! Nog een weekje in spanning *duimt mee*

@Nanuke Goed dat het ziekenhuis zo duidelijk was en jullie er een goed gevoel van over hebben gehouden. Hopelijk krijgen jullie snel goed nieuws van het ziekenhuis.

@_NIKKi_ Wat goed zo je zo weinig last had van de punctie. Was het echt zo akelig vorige keer? Wel apart dat het per keer zo kan verschillen. Hopelijk blijft alles zo gladjes gaan en bellen ze zondag met mooie resultaten voor de TP :Y

@Chanty Oei, overstimulatie :{ Van het ene uiterste naar het andere uiterste. Zouden ze dan volgende keer je dosis moeten verlagen ofzo? Maar hopelijk is 'een volgende keer' niet van toepassing.. je weet maar nooit :s)

@Lijnloos Dat was dus een positief bezoekje aan het zh :) Welke behandeling hebben jullie voor jullie eerste kindje ook al weer gehad?
  vrijdag 21 september 2012 @ 17:34:42 #86
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_117073125
@rinn dank je

Bloed laten prikken en dinsdagsmiddag om 12 uur de uitslag. Het bloed gat naar een lab in Enschede dus ze zullen daar ook wel op amh kunnen testen.


Edit ik heb net even opgezocht waar ik nu precies op geprikt ben en dat is dus niet de amh maar op mijn progesteron dus is dat de Lh en de fsh waarde toch?

Dan denk ik dat dat de reden is waarom ik zo snel de uitslag heb...

[ Bericht 42% gewijzigd door dobbey op 21-09-2012 18:58:47 ]
pi_117077136
@rinn: geen... minke is spontaan gemaakt zeg maar, ook al moesten we toen ook een jaar na pil wachten. Vanmiddag ook met mijn moeder ff gepraat en verteld dat het allemaal wat stroef verliep en naar het ziekenhuis zijn geweest. Zij is met 38 jaar idd al in de overgang gekomen. Maar verder niemand in de familie zo vroeg dus wellicht is dat geen probleem. Ze vertelde ook dat ze van mij na de eerste maand zonder pil al zwanger was maar daarna (na spiraaltje) der eierstokken helemaal verkleefd waren en dat dat nog al problemen gaf. Daardoor ook 2x buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad waarbij bij de laatste allebei de eierstokken zijn verwijderd. Al met al niet heel tof en ze zei ook al dat ze toen misschien wel ivf hadden kunnen gaan proberen maar dat was toen allemaal een groter mysterie en ze hadden mij al dus laten zitten. Maar goed, voor ons is het nog lang niet zover, eerst maar eens kijken of er wat uit de eerste onderzoeken komt en wat het vervolg is.

Dobbey, moeilijke berichten zo zeg... Bah! Misschien is een second opinion nog niet zo gek... Succes/sterkte in elk geval.
pi_117084142
Dobbey, hopelijk heb je snel meer duidelijkheid. :*

Lijnloos, wat fijn dat je het verhaal met je moeder hebt kunnen delen. Hopelijk is het hele mmm gedoe uiteindelijk gewoon niet nodig. :*

Rinn, mijn eerste punctie was een eitje, de tweede deed veel pijn. Je hoort me niet klagen verder, en ik heb ook tijdens de punctie geen kik gegeven, maar het waren 26 eitjes,dus heel veel en de punctietafel was na afloop helemaal nat van mijn pijnzweet. Pff geen pretje, maar die keer had ik het idee dat er elke keer opnieuw in m'n eierstok geprikt werd en dit keer, de derde keer was het een prik door m'n eierstok heen en dan een voor een de blaasjes. En dit keer geen zweterige punctietafel, maar gewoon een ontspannen punctie. Het ligt misschien zelfs aan de arts die de punctie uitvoert, misschien is de ene wat horkeriger dan de ander. :')
  vrijdag 21 september 2012 @ 22:10:48 #89
384078 Rinn
wanna panda
pi_117089630
@ Lijnloos. Ah sorry, dan heb ik de verkeerde assumptie gemaakt :)
Het is inderdaad fijn dat je er goed met je moeder over hebt kunnen praten. Gelukkig zijn er nu zo veel meer medische mogelijkheden dan vroeger. Of in ieder geval zijn de mogelijkheden nu beter bekend.
Maar even afwachten nu dan. Wel goed dat jullie de stap naar het zh hebben gezet in elk geval :Y

@_NIKKI_ Oef. Dan kan ik me voorstellen dat je misschien wel tegen deze punctie op hebt gezien. Heel fijn dat deze zo mee viel :D (Echt.. mij lijkt het doodeng zo'n punctie en ik heb echt /respect voor alle meiden die dit hebben ondergaan _O_ ).
pi_117093986
Lijnloos, fijn dat uit de eerste dingetjes toch geen vreemde oorzaken gevonden zijn! Vanwaar wacht de arts eigenlijk nog 3-4 maanden voordat er verdere aktie volgt? Jullie zijn toch al meer dan een jaar bezig?
Hopelijk is dat allemaal sowieso niet nodig en ben je nog zonder hulp zwanger, ik gun het je zo! Moest nog aan je denken van de week, wist ong nog wanneer je gesprek zou hebben in het zh
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_117094340
PJ, ze wilde wachten omdat we nu effectief nog geen 1,5 jaar bezig zijn (aangezien we even een paar maanden tussendoor niet hebben geprobeerd ivm mijn nieuwe werk, die maanden telde ze eraf). Da's op zich wel jammer, maar ach dat komen we ook wel door. We doen gewoon weer ons best en blijven het op eigen kracht proberen tot we meer weten. Volgende afspraak is ook pas na komende NOD... hopelijk.... nou ja, vul maar in :+
  zaterdag 22 september 2012 @ 00:34:39 #92
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_117101210
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 23:08 schreef Lijnloos het volgende:
PJ, ze wilde wachten omdat we nu effectief nog geen 1,5 jaar bezig zijn (aangezien we even een paar maanden tussendoor niet hebben geprobeerd ivm mijn nieuwe werk, die maanden telde ze eraf). Da's op zich wel jammer, maar ach dat komen we ook wel door. We doen gewoon weer ons best en blijven het op eigen kracht proberen tot we meer weten. Volgende afspraak is ook pas na komende NOD... hopelijk.... nou ja, vul maar in :+
Zo zie je maar dat overal de regels anders zijn... Wij zijn pas sinds september vorig jaar gestopt met de pil en in mei dit jaar al doorgestuurd door de gyn in het ziekenhuis? Aan de ene kant hopen dat je nod snel komt aan de andere kant natuurlijk niet en dat er snel positief nieuws is.
pi_117106782
Nou inderdaad... maar misschien telt het ook mee dat Minke er al is en ook zonder "hulp" is gekomen.
pi_117140548
Wij zouden vandaag tussen 10 en 12 gebeld worden, zitten we om 8:30 uur lekker warme broodjes en vers geperste jus door m'n lief O+ te eten gaat m'n telefoon en is het Brussel. Ik dacht gelijk: mislukt. Maar nee, we hebben een terugplaatsing en moeten er rond 11 uur zijn.Tot zover het lekkere ontbijt dus. Ik heb nog nooit zo snel gedoucht en m'm spullen bij elkaar gezocht. Gelukkig was m'n zusje al wakker en die stond binnen 5 minuten in pyjama bij ons op de stoep om Lisa op te halen. O+

Ik ben erg benieuwd naar het aantal enzo maar dat horen we ter plaatse pas.
Vanmiddag ben ik gewoon pupo. *O*
  zondag 23 september 2012 @ 09:37:36 #95
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117140579
Spannend Nikki, veel succes & hopelijk een mooie score! :)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117140657
Nikki spannend weer! Succes!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_117140670
Nikki spannend! *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  zondag 23 september 2012 @ 09:49:09 #98
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_117140676
Spannend *O*
Be happy with the little things in life
pi_117140711
Woei Nikki! Wat een verrassing op de vroege zondag! *O* PUPO! *O*
  zondag 23 september 2012 @ 10:19:01 #100
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_117141023
Succes Nikki!
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 23 september 2012 @ 10:20:57 #101
171422 LadyBlack
paint it black
pi_117141054
Nikki, heel veel succes!!! *O*

Ik kom later op de laptop even uitgebreider reageren op de andere dames :*
  zondag 23 september 2012 @ 10:34:52 #102
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_117141250
Nikki heel veel succe!
  zondag 23 september 2012 @ 12:00:29 #103
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_117143066
Nikki wat spannend :D Heel veel succes *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_117143941
Nikki! *O* Succes, en ik duim voor jullie!
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_117144509
Nikki inmiddels pupo? Heel veel succes! *O*
pi_117145040
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 09:33 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wij zouden vandaag tussen 10 en 12 gebeld worden, zitten we om 8:30 uur lekker warme broodjes en vers geperste jus door m'n lief O+ te eten gaat m'n telefoon en is het Brussel. Ik dacht gelijk: mislukt. Maar nee, we hebben een terugplaatsing en moeten er rond 11 uur zijn.Tot zover het lekkere ontbijt dus. Ik heb nog nooit zo snel gedoucht en m'm spullen bij elkaar gezocht. Gelukkig was m'n zusje al wakker en die stond binnen 5 minuten in pyjama bij ons op de stoep om Lisa op te halen. O+

Ik ben erg benieuwd naar het aantal enzo maar dat horen we ter plaatse pas.
Vanmiddag ben ik gewoon pupo. *O*
*O*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_117146652
Nikki; wat een goed nieuws! Je bent als het goed is nu gewoon pupo! You go girl!
  zondag 23 september 2012 @ 13:38:58 #108
384078 Rinn
wanna panda
pi_117146790
*O* Nikki Pupo! *O*

Hoe is het gegaan? :D
pi_117149258
Nikki PUPO *O* *O*

Sorry dames, voel me niet zo lekker dus niet teruggelezen verder.
pi_117150044
Yeeey PUPO *O*

We zijn net Nederland weer binnengereden dus ik kan weer internetten. :) Er waren uiteindelijk 2 embryo's van voldoende kwaliteit en zonder ziekte over. Een van de emmy's was goed en eentje radelijk. omdat ze degene van redelijke kwaliteit toch niet in konden vriezen hebben we die ook teruggeplaatst.

Now we wait.
pi_117150111
Ohw NIKKI, wat fijn PUPO!

Van 2 emmy's dus?! Wow!
  zondag 23 september 2012 @ 14:56:17 #112
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_117150122
Wat spannend! Pupo! Ik ga duimen voor weer een mooi blijvertje voor jullie!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_117150751
Nikki, wat goed! Succes met afwachten...!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zondag 23 september 2012 @ 15:25:08 #114
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_117151424
Twee in 1 klap zou ook wel heel erg leuk zijn. Ik ga duimen!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_117151730
Spannend Nikki!
pi_117152758
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Twee in 1 klap zou ook wel heel erg leuk zijn. Ik ga duimen!
Nou liever eentje hoor. ;)
Twee lijkt me erg heftig. Alleen toen we Lisa vroegen of ze een broertje of een zusje wilde zei ze: jaaah, twee. :')
pi_117153356
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 14:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Yeeey PUPO *O*

We zijn net Nederland weer binnengereden dus ik kan weer internetten. :) Er waren uiteindelijk 2 embryo's van voldoende kwaliteit en zonder ziekte over. Een van de emmy's was goed en eentje radelijk. omdat ze degene van redelijke kwaliteit toch niet in konden vriezen hebben we die ook teruggeplaatst.

Now we wait.
wow! De laatste terugplaatsibgen van 2 in dit topic zijn bijna allemaal blijven plakken he :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zondag 23 september 2012 @ 20:46:10 #118
384078 Rinn
wanna panda
pi_117167786
WoopWoopWoop! Spannend Nikki!!! *gaat in duimstand* ^O^
pi_117168457
Spannend Nikki, kans op een tweeling; nu lekker broeden!
pi_117168899
Spannende dagen weer Nikki. Fijn dat het goed gegaan is! Ik duim mee!
Met een meidenkwartet
pi_117169765
Mooi zo Nikki! Superspannend zo met 2 mini's in je. Hopelijk blijft er 1 plakken! :* ^O^
  dinsdag 25 september 2012 @ 11:23:37 #122
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_117227085
Pfff d-day.... Zodadelijk om 12 uur de uitslag van het bloedonderzoek.. Ben heel benieuwd wat er uitkomt.
pi_117227191
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 11:23 schreef dobbey het volgende:
Pfff d-day.... Zodadelijk om 12 uur de uitslag van het bloedonderzoek.. Ben heel benieuwd wat er uitkomt.
Is inderdaad spannend! Ik duim op een goede uitslag (in ieder geval een uitslag waar je iets mee kan).
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_117227242
Nikki pupo *O* Nu lekker uitbroeden die hap ;)

Succes dobbey!
pi_117230163
Dobbey, spannend, ik zal voor je duimen.

Voor mezelf hoef ik niet meer te duimen. Ik ben nog eerder dan normaal vandaag ongesteld geworden. -O- Dag 11 na IUI, de andere keren was steeds dag 12. Weten jullie of dat te vroeg is??

Vanaf vrijdagavond was ik al bang dat het mis was, mijn humeur zakte zo hard, naar beneden nul. Manlief hoopte nog dat het raak was, zeker toen goede vrienden van ons gister wel kwamen vertellen dat ze zwanger zijn...
Ik vond het toch wel lastig, zelf in een tweestrijd zou het dan wel of toch niet... en het derde stel van onze vriendenkring is ook al in een poep en een zucht zwanger. Ik gun het ze allemaal heel erg, maar mezelf inmiddels ook wel een beetje boel... :{
pi_117230197
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 13:13 schreef Sull het volgende:
Dobbey, spannend, ik zal voor je duimen.

Voor mezelf hoef ik niet meer te duimen. Ik ben nog eerder dan normaal vandaag ongesteld geworden. -O- Dag 11 na IUI, de andere keren was steeds dag 12. Weten jullie of dat te vroeg is??

Vanaf vrijdagavond was ik al bang dat het mis was, mijn humeur zakte zo hard, naar beneden nul. Manlief hoopte nog dat het raak was, zeker toen goede vrienden van ons gister wel kwamen vertellen dat ze zwanger zijn...
Ik vond het toch wel lastig, zelf in een tweestrijd zou het dan wel of toch niet... en het derde stel van onze vriendenkring is ook al in een poep en een zucht zwanger. Ik gun het ze allemaal heel erg, maar mezelf inmiddels ook wel een beetje boel... :{
Ik geloof dat als je minder dan 10 dagen na de IUI ongesteld word dat te vroeg is in de ogen van de gyn. 10 en daarboven kan.
Ik kan namelijk een aantal keer hetzelfde en heb het toen gevraagd. :)

:*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 25 september 2012 @ 13:26:16 #127
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_117230510
Dobbey sterkte vandaag :*

Och Sull :* wat ongelofelijk k*t zeg. Misschien toch even navragen, heb zelf niet zo verstand van of het wel of niet kan, het lijkt me wat vroeg. Of heb je ook een korte cyclus?? Dikke knuf voor jou
Be happy with the little things in life
  dinsdag 25 september 2012 @ 13:41:08 #128
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_117230953
Hè shit sull.... Helaas kan ik je ook niet vertellen of het goed of fout is... Succes in ieder geval!


Hier net terug van de kliniek... Het is niet goed, alles wijst er op dat mijn eierstokken in de overgang zitten en ik dus onvruchtbaar ben... Wat wel raar is is dat ik op de clomid reageer, gister ongesteld ben geworden terwijl ik volgens het bloedonderzoek geen eisprong heb gehad. De gyn weet het nu ook ff niet meer door al die factoren en ze gaan me bespreken in het team.

Ik heb gevraagd wat we kunnen met eventuele eicel donatie en hij gaf aan dat dat, mochten hun niets meer kunnen, een goede optie is omdat mijn baarmoeder nog wel gewoon goed werkt. Voor nu afgesproken dat hij zijn huiswerk doet en me gaat bespreken in het team en ik mijn huiswerk ga doen met betrekking tot eicel donatie.

16 oktober hebben we weer een gesprek en horen we hoe en wat.
pi_117231071
Dat is klote nieuws. Maar ze hebben de vorige keer toch wel een follikel gezien?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 25 september 2012 @ 13:55:30 #130
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_117231487
Dat is klote nieuws idd. En wat tally zegt, er was toch een follikel te zien?? Dan zou je toch ook niet op de clomid kunnen reageren??
Be happy with the little things in life
pi_117232189
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 13:14 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik geloof dat als je minder dan 10 dagen na de IUI ongesteld word dat te vroeg is in de ogen van de gyn. 10 en daarboven kan.
Ik kan namelijk een aantal keer hetzelfde en heb het toen gevraagd. :)

:*
Dank je, fijn om te weten. Misschien is een kleinere baarmoeder gewoon iets sneller ;) Ik moest nog even bellen voor een receptje en toen zeiden ze ook dat het binnen de grenzen zat.

@dobbey, wat een rot nieuws! En wat een onduidelijkheid nog, vervelend zeg! Heel veel sterkte in elk geval!
pi_117232287
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 13:41 schreef dobbey het volgende:
Hè shit sull.... Helaas kan ik je ook niet vertellen of het goed of fout is... Succes in ieder geval!

Hier net terug van de kliniek... Het is niet goed, alles wijst er op dat mijn eierstokken in de overgang zitten en ik dus onvruchtbaar ben... Wat wel raar is is dat ik op de clomid reageer, gister ongesteld ben geworden terwijl ik volgens het bloedonderzoek geen eisprong heb gehad. De gyn weet het nu ook ff niet meer door al die factoren en ze gaan me bespreken in het team.

Ik heb gevraagd wat we kunnen met eventuele eicel donatie en hij gaf aan dat dat, mochten hun niets meer kunnen, een goede optie is omdat mijn baarmoeder nog wel gewoon goed werkt. Voor nu afgesproken dat hij zijn huiswerk doet en me gaat bespreken in het team en ik mijn huiswerk ga doen met betrekking tot eicel donatie.

16 oktober hebben we weer een gesprek en horen we hoe en wat.
Hoe oud ben je? Wat een klote nieuws zeg.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_117232556
dobbey, wat een naar nieuws!
Zit je bij een fertiliteitscentrum of een gewone gyneacoloog?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_117234008
Dobbey, dat is inderdaad klote nieuws zeg! Vrienden van ons hebben hetzelfde gehad. Zij was 21 en zat al in de overgang. Haar beste vriendin heeft toen een eicel afgestaan en ze was de eerste poging gelukkig zwanger (behandeling gehad in het UMC, Utrecht)... Tegen haar is gezegd dat ze een grotere kans hadden op het winnen van de loterij dan op een spontane zwangerschap... en je gaat het vast niet geloven, maar totaal tegen alle verwachtingen in, is ze nu 16 weken zwanger van haar 'eigen' kindje!

Ik wens je heel veel succes! :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
  dinsdag 25 september 2012 @ 16:44:54 #135
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_117237785
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 13:43 schreef Tally het volgende:
Dat is klote nieuws. Maar ze hebben de vorige keer toch wel een follikel gezien?
Die zat er inderdaad (en idd mbv de clomid) maar is dus weg zonder eisprong... Daarom snapt de gyn het ook niet (omdat ik ook gewoon ongesteld word) en neemt ie me mee in de team besprekingen.
  dinsdag 25 september 2012 @ 16:45:33 #136
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_117237821
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 14:30 schreef miss_sly het volgende:
dobbey, wat een naar nieuws!
Zit je bij een fertiliteitscentrum of een gewone gyneacoloog?
Ik zit bij het nieuwe centrum in Hengelo
  dinsdag 25 september 2012 @ 16:47:03 #137
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_117237899
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 14:21 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hoe oud ben je? Wat een klote nieuws zeg.
32......
  dinsdag 25 september 2012 @ 16:50:44 #138
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_117238078
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:09 schreef Jose81 het volgende:
Dobbey, dat is inderdaad klote nieuws zeg! Vrienden van ons hebben hetzelfde gehad. Zij was 21 en zat al in de overgang. Haar beste vriendin heeft toen een eicel afgestaan en ze was de eerste poging gelukkig zwanger (behandeling gehad in het UMC, Utrecht)... Tegen haar is gezegd dat ze een grotere kans hadden op het winnen van de loterij dan op een spontane zwangerschap... en je gaat het vast niet geloven, maar totaal tegen alle verwachtingen in, is ze nu 16 weken zwanger van haar 'eigen' kindje!

Ik wens je heel veel succes! :*
Kijk dat zijn de betere berichten... Voor nu hebben we veel om over na te denken. Ik sta 4kant achter een donor maar mijn man heeft er ietwat moeite mee wat ik ook wel kan begrijpen.


Oh en sorry maar mijn emoticons zijn foetsie op de iPad dus kan ze niet gebruiken
pi_117238150
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2012 16:44 schreef dobbey het volgende:

[..]

Die zat er inderdaad (en idd mbv de clomid) maar is dus weg zonder eisprong... Daarom snapt de gyn het ook niet (omdat ik ook gewoon ongesteld word) en neemt ie me mee in de team besprekingen.
Je kan ongesteld worden zonder eisprong. Alleen snap ik niet dat als je in de overgang zit je een follikel heb die wel groeit. Want aan die eisprong kan met medicijnen ook wat gedaan worden.

Het blijft natuurlijk klote nieuws.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 25 september 2012 @ 17:16:54 #140
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_117239217
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 16:52 schreef Tally het volgende:

[..]

Je kan ongesteld worden zonder eisprong. Alleen snap ik niet dat als je in de overgang zit je een follikel heb die wel groeit. Want aan die eisprong kan met medicijnen ook wat gedaan worden.

Het blijft natuurlijk klote nieuws.
Daarom wil hij me dus ook bespreken in het team omdat mijn bloeduitslagen niet overeen komen met wat mijn lichaam doet. Hij heeft ook heel eerlijk gezegd dat hij er niets van snapte en ons moest gaan bespreken met zijn collega's

En heel eerlijk gezegd word het er voor ons ook niet duidelijker op....
pi_117239829
Sjees dobbey wat een klotenieuws. :* Hopelijk komt er toch nog iets positiefs uit het overleg van de gyns. En zo niet, gelukkig is donatie een optie. Heel veel sterkte komende tijd. :*

Sull sjit! :*
pi_117240868
Sull; gewoonweg stom! :*

Dobbey; wat een ontzettend vervelend nieuws, is een avond opinion nog een optie? Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt en je weet welke stappen je moet ondernemen om toch zwanger te worden :*

Hier wachtende op mijn menstruatie, heb besloten om gelijk door te gaan met de cryo. Medicatie is binnen, dus nu de rest nog. Verwacht komend weekend, volgende week ergens ongesteld te worden, heb al een paar dagen buikpijn, heel vervelend dus hoop dat het snel doorzet. Ik vind het wel heel spannend, vooral of de cryo het ontdooien overleeft.
pi_117262334
He shit Sull, wat snel ook al, maar goed ik ben ook geen expert in die dingen... :* voor jullie!

Dobbey, wat hard en raar om te moetne horen zeg. Succes met het vervolgtraject, wat dat ook mogen zijn, want da's kennelijk nog lang niet duidelijk. :*
  woensdag 26 september 2012 @ 08:59:34 #144
384078 Rinn
wanna panda
pi_117263235
Dobbey en Sull -O-

Sull, gaan jullie meteen door met de volgende IUI? Hadden jullie al eerdere pogingen gedaan?

Dobbey, ik hoop echt dat er nog behandelingen mogelijk zijn met eigen eicellen, want dat is nog niet uitgesloten toch? Eiceldonatie is natuurlijk ook een goede optie. Het is heel begrijpbaar dat je man moeite heeft met een eiceldonor. Maar misschien heeft hij gewoon even wat tijd nodig om aan het idee te wennen :)

@Poezebeest Wat spannend! Go ijsbeertje go! ^O^
  woensdag 26 september 2012 @ 11:00:42 #145
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_117266227
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 08:59 schreef Rinn het volgende:
Dobbey en Sull -O-

Dobbey, ik hoop echt dat er nog behandelingen mogelijk zijn met eigen eicellen, want dat is nog niet uitgesloten toch? Eiceldonatie is natuurlijk ook een goede optie. Het is heel begrijpbaar dat je man moeite heeft met een eiceldonor. Maar misschien heeft hij gewoon even wat tijd nodig om aan het idee te wennen :)

Er is inderdaad nog een kans op een behandeling met eicellen maar die is zo minimaal dat we daar niet meer vanuit gaan. -O- Mocht het wel zo zijn dan valt het altijd mee...

Dat mijn man moet wennen aan een donor is ook logisch. Wel heb ik hem voorgesteld om een gesprek aan te gaan met onze eventuele donor. Zij heeft zelf 2 donorkinderen maar dan van de mannelijke variant en heeft in het begin ook heel erg veel moeite gehad met de beslissing om er voor te gaan terwijl haar man eigenlijk al om was, net als ik dus... Maar goed, we zien wel.. we hebben nog 3 weken te gaan dus tijd "zat" om ons er verder in te verdiepen, gesprekken aan te gaan enz. :Y
  woensdag 26 september 2012 @ 11:22:39 #146
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_117266790
@dobbey ga je nog voor een second opinion of niet?? Niet dat ik je van iets af wil brengen, maar in dit geval zou het misschien niet geheel onverstandig zijn. Als daar blijkt dat het eiceldonatie moet worden kun je er alsnog voor gaan. Wie weet helpt dat ook om zo de twijfels bij je man weg te halen.
Ik vind het namelijk nog al raar dat je nu ineens in de overgang zou zijn en dat daar gedurende het traject nooit eerder naar gekeken is of opgevallen is.
Hoe dan ook hoop ik dat op welke manier dat ook word, jullie wens in vervulling word gebracht. :*
Ik hoop dat je 16 oktober ook wat meer duidelijkheid krijgt, maak voor jezelf dan ook een lijstje met vragen.

@poezebeest ik hoop dat je gauw ongesteld word en je cryo ook goed ontdooit *duimerdeduimt*

Hier niks te melden, heb er nu bijna 2wkn vakantie op zitten en kom eindelijk tot rust, ineens merkte ik dat het afgelopen jaar toch veel is gebeurt en mijn lijf veel te verduren heeft gehad, afgelopen 2wkn was het ook flink te merken, veel hoofdpijn en lamlendigheid met af en toe een goede dag. Sinds gisteren merk ik echt vooruitgang. En nu kan ik aftellen, morgen over 2 wkn mag ik dan eindelijk beginnen met spuiten.

Voor alle meiden die het nodig hebben even een dikke knuffel voor jullie :*
Be happy with the little things in life
  woensdag 26 september 2012 @ 11:41:37 #147
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_117267331
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:22 schreef droomvrouwtje het volgende:
@dobbey ga je nog voor een second opinion of niet?? Niet dat ik je van iets af wil brengen, maar in dit geval zou het misschien niet geheel onverstandig zijn. Als daar blijkt dat het eiceldonatie moet worden kun je er alsnog voor gaan. Wie weet helpt dat ook om zo de twijfels bij je man weg te halen.
Ik vind het namelijk nog al raar dat je nu ineens in de overgang zou zijn en dat daar gedurende het traject nooit eerder naar gekeken is of opgevallen is.
Hoe dan ook hoop ik dat op welke manier dat ook word, jullie wens in vervulling word gebracht. :*
Ik hoop dat je 16 oktober ook wat meer duidelijkheid krijgt, maak voor jezelf dan ook een lijstje met vragen.

Dat is wel de bedoeling, ik moet alleen nog even informeren hoe dat in zijn werk gaat en of we dan moeten wachten tot na de 16e of dat we al eerder terecht kunnen. Sorry als dat nog niet eerder in mijn verhaal duidelijk is geworden maar het is allemaal nogal warrig daar boven in mijn hoofd :@

Qua vragen hebben we nu een kladblok op tafel liggen zodat als er ons iets te binnen schiet we dat direct kunnen noteren.
pi_117267484
Ik snap dat het voor jullie ook niet helemaal duidelijk is. Want het komt over alsof de gynaecoloog het zelf allemaal niet weet. Dus hoe zouden jullie het wel moeten weten.

Volgens mij kan je best een ander ziekenhuis bellen en uitleggen dat het voor een second opinion is hoor. Dan hoef je daar ook niet al te lang op uitslag te wachten. Ik denk dat de afspraak zelf al een tijd op zich laat wachten :) En van het andere ziekenhuis krijg je vast wel te horen wat je nodig hebt om te mogen komen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 26 september 2012 @ 11:55:51 #149
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_117267779
Dat wat Tally zegt, gewoon bellen naar een ander ziekenhuis en uitleggen dat je een second opinion wilt, het enige wat zij dan nog vragen is dat je dossier opvraagt in het oude ziekenhuis, volgens mij kun je zelfs het nieuwe ziekenhuis machtigen dat zij dat voor je doen, alleen duurt het langer voordat je terecht kan. Tenminste dat was hier zo.

En dat het niet duidelijk is, logisch toch, wat Tally zegt, ik heb het idee dat de gyn het zelf ook niet helemaal weet, dan weten jullie het helemaal niet :* Laat het even allemaal bezinken het is best veel informatie wat je nu ineens allemaal binnenkrijgt
Be happy with the little things in life
  woensdag 26 september 2012 @ 22:15:32 #150
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_117293853
Nikki 2 *O* Wat spannend! Hopen een een plakkert!

Dobbey en Sull -O- Sull hopelijk kun je snel door met de volgende ronde en Dobbey, lijkt me heel moeilijk deze onzekere tijd. Dus hopelijk snel nieuws waar jullie iets mee kunnen :*

Poezebeest en Droomvrouwtje voor jullie gaat het de komende tijd weer spannend worden *O* Duim duim dan maar!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 28 september 2012 @ 11:48:00 #151
384078 Rinn
wanna panda
pi_117346470
Hmz...
Vandaag is het mijn 'dag 1'.
Dus zondag, 'dag 3' ga ik de eerste injectie menopur zetten.

Aan de ene kant is het erg fijn dat we nu eindelijk gaan beginnen met een behandeling (IUI).
Aan de andere kant is het -O- dat we het echt niet zelf hebben kunnen doen en dat het echt nu zo ver is dat we vol te gaan mee draaien in de MMM.
Ik heb altijd stiekem de hoop gehad dat we het voor die tijd nog zelf voor elkaar zouden boksen.. maar niet dus...

De 1e echo staat voor volgende week vrijdag gepland ('dag 8'). Omdat 'dag 10' op zondag valt. Dus eens kijken wat die menopur gaat doen.

Hopelijk is die ongi snel voorbij want het maakt me alleen maar emo :')
pi_117347008
Bedankt voor alle lieve reacties, inmiddels zitten we alweer op dag 4 en zitten er alweer 2 spuiten menopur in. Dus we gaan lekker door en zien wel wat deze cyclus ons brengt

@Rinn, het is ook gewoon balen, dat het zelf niet is gelukt en dat je nu toe bent aan IUI. Maar het biedt gelukkig ook veel kansen, laten we hopen dat je goed reageert op de menopur en snel zwanger bent!

@Tally hoe is het eigenlijk met jou, voel je je goed? Mag ik vragen of er nog behandelplan is voor je zwangerschap ivm de unicornis uterus?

@NIKKI hoe voel je je?
pi_117348043
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 12:03 schreef Sull het volgende:

@Tally hoe is het eigenlijk met jou, voel je je goed? Mag ik vragen of er nog behandelplan is voor je zwangerschap ivm de unicornis uterus?

Ik voel me zwanger ;) Ochtendziek de hele dag door. Maar nog even volhouden (houd ik mezelf voor).
Het behandelplan is na de 20 weken meer groeiecho's, meer afspraken dan normaal gesproken en ik loop bij een klinisch verloskundige/gynaecoloog i.p.v. de gewone verloskundige.
Omdat veel vrouwen met ons probleem vaak niet de 40 weken vol maken willen ze dat dus in de gaten houden. De vorige keer heb ik 39 weken vol weten te maken dus de gynaecoloog denkt dat ik het dit keer ook wel zo ver schopt. Maar omdat mijn dochtertje de vorige keer weinig ruimte had sinds het begin eigenlijk al in stuit lag en met haar hoofdje tegen de placenta lag, wil hij dit keer veel echo's maken om dat in de gaten te houden.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_117349600
Ahhh fijn, Tally dat je je zwanger voelt. Ik heb veel gelezen over een preventieve cerclage, maar dat is dus bij jou niet aan de orde?
pi_117350258
Nee dat is niet aan de orde omdat ik het de vorige keer 39 weken heb gehaald.
Want toen geloofde ze me niet over mijn baarmoeder :') Daarom hielden ze me de vorige keer niet in de gaten.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_117370516
Sull en Rinn, heel veel succes met jullie behandelingen, spannend weer! :*

Ik doe aan kop-in-het-zand politiek. Ik voel vanalles, steekjes, prikjes, dingetjes, maar ik weet dat het allemaal niets zegt op dit moment. Vorige keer werd ik op de 13e dag na de punctie ongesteld. Dat zou dus nu a.s. maandag zijn, tot die tijd doe ii m'n best om met andere dingen bezig te zijn. Ik heb dit keer zelfs nog geen zwangerschapstesten in huis. Vorige keer had ik de eerste nu al gedaan. ;) Kortom, ik ben zen en probeer dat nog even zo te houden. :)
pi_117381847
NIKKI, goed bezig, druk zijn helpt! Laten we hopen dat je ons dinsdag kunt verassen!

Tally, hoezo geloofde ze je niet dan? Was het toen nog niet aangetoond?
  zaterdag 29 september 2012 @ 09:58:19 #158
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_117382078
Rinn en Sull veel succes, dat er maar snel steepjes mogen komen O+

Nikki spannend *O* Wordt een lang weekend voor je ;)

Ik weet zelf niet goed meer wat ik moet denken. Dinsdagmiddag kreeg ik bruinverlies (een week nadat de cyclus is afgebroken). Maar sinds donderdagochtend is het bijna niks meer, laat staat rood bloed. Begin nu toch wel nerveus te worden. En vanochtend werd ik voor de derde dag op een rij om zes uur wakker (en ik ben echt geen ochtendmens). Weet uit het andere topic dat daar verschillende dames waren die vroeg wakker werden ineens en zwanger bleken te zijn. Maar goed, ik probeer nuchter te blijven :) Het kan ook gewoon wat langer duren met die spuiten. Heb natuurlijk geen idee hoe mijn lichaam daarop reageert. Benieuwd of er vandaag misschien rood bloed komt. Woensdag kan ik een test doen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_117382681
Chanty succes met wachten. Wachten, de onzekerheid etc. is echt NIET leuk. :*

Ik word wel onrustiger naarmate de maandag dichterbij komt. Als ik deze poging qua dagen zou vergelijken met die van Lisa 3 jaar geleden, dan zou ik aanstaande woensdag pas een positieve test hebben. Toen heb ik ook op dinsdag getest en die was nog negatief. Dat was wel zo'n normale zwangerschapstest van kruidvat en nu heb ik die el cheapo tests van 2 voor 5 euro net gehaald. 't Schijnt dat die gevoeliger zijn, dus hopelijk weet ik het ditkeer eerder dan woensdag (als het feest maandag niet al begint). *** fingers crossed ***
pi_117387135
Benen en vingers gekruisd hier Dames!

Sull: Ik had zelf 5 jaar er voor een kijkoperatie gehad. Daaruit bleek dat ik links geen eileider heb en maar 1 schelp (zoals de gynaecoloog dat vorige week zei). Dat van die eileider wisten ze allemaal wel maar van mn baarmoeder waren ze 'ff' vergeten. En toen ik het zei werd er gezegd: nou dat kunnen we nergens terugvinden hoor. Toen stonden mijn man en ik met de bek vol tanden omdat het ons 5 jaar lang verteld was. En ook deels was gezegd dat het waarschijnlijk ook de reden was waarom het niet lukte. Pas met de nabespreking van de keizersnede kreeg ik meteen te horen: U had gelijk. Ja daar had ik op dat moment niets meer aan hé.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_117388112
Nikki; wat ontzettend spannend weer. De ww zijn echt het meest vreselijk van het hele traject. Ik ga voor je duimen!

Chanty; voor jou ook veel succes, wachten is niet fijn en al helemaal niet als je allerlei klachten heb die mogelijk zouden kunnen wijzen op. Succes en ik duim ook voor jou!

Rinn & Sull; veel succes!
  zaterdag 29 september 2012 @ 16:31:42 #162
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_117392262
Dames ook hier is zo'n beetje alles gekruisd wat je maar kruizen kunt... Hoop op veel positief nieuws deze week! :Y
  zaterdag 29 september 2012 @ 19:47:01 #163
384078 Rinn
wanna panda
pi_117399089
Spannend Nikki en Chanty!!!
Hopelijk komen jullie komende week goed nieuws vertellen hiero :D
pi_117415368
Dames, ik zoek ervaren 'el cheapo' testers. Ik heb vanmorgen een test gedaan en er kwam na een minuut of 5 dit in beeld (zie spoiler). Op de foto lastig te zien, maar er is dus een heul lichtroze streepje denk ik (en hubbie ook). Als er dus geen hcg in je urine zit, zie je daar dan echt echt echt helemaal niets, dus ook niet een lichte verkleuring van het streepje omdat ie nat is ofzo? Ik heb geen ervaring met deze test, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117415382
Is dat een kruidvat test, die blijven spierwit als hij negatief is, dus een licht streepje is volgens mij gewoon zwanger!

Voorzichtig vast *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_117415392
Ja klums kruidvat.
pi_117415397
Oh en het is pas 7 dagen na tp (wel op dag 5 de tp gehad natuurlijk) en de punctie was op de 18e. Het is dus echt nog heul vroeg.
pi_117415407
Nou volgens mij is hij dat gewoon positief! *O*
zal eens kijken of ik nog een foto heb van zo een test
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_117415431
Ja hoor, die is positief! Zo licht was mijn eerste test ook :)

Gefeliciteerd!!! *O*
pi_117415434
dit was mijn test

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iets donkerder ( of misschien betere foto? ), maar dat was op dag 14 of 15 na eisprong..
weet niet precies hoe ze rekenen met tp

Deze test was een dag later, dus morgen gewoon lekker weer testen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  zondag 30 september 2012 @ 08:48:36 #171
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117415552
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2012 08:12 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dames, ik zoek ervaren 'el cheapo' testers. Ik heb vanmorgen een test gedaan en er kwam na een minuut of 5 dit in beeld (zie spoiler). Op de foto lastig te zien, maar er is dus een heul lichtroze streepje denk ik (en hubbie ook). Als er dus geen hcg in je urine zit, zie je daar dan echt echt echt helemaal niets, dus ook niet een lichte verkleuring van het streepje omdat ie nat is ofzo? Ik heb geen ervaring met deze test, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie op mijn mobiel zelfs een heul licht streepje!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 30 september 2012 @ 08:52:11 #172
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_117415579
Ik zie een streepje!
pi_117415615
Een hele voorzichtige danalvast *O* Wauw Nikki!
pi_117415626
Ik zie het ook hoor!
*poef* nu is het weg
pi_117415630
Pfff ik kan niet wachten tot morgen, dan gooi ik er nog een tegenaan.En de dag daarna weer en weer en weer. :')

Ik hou nog even een slag om de arm in ieder geval. :)
  zondag 30 september 2012 @ 09:08:29 #176
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_117415721
Ik zie ook een heeeeel lichte streep! Spannend maar ik ga alvast heeeel voorzichtig *O* doen voor je ;)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_117416049
OOOO Nikki!! Snap dat je een dikke vette streep wil zien, maar ik zie'em hoor!!
Met een meidenkwartet
  zondag 30 september 2012 @ 10:14:12 #178
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_117416448
Ik zie zelfs op mijn mobiel een lichte streep!! Spannend!!! Ik duim nog even lekker verder voor je en doen een voorzichtige jompel *O*
Be happy with the little things in life
  zondag 30 september 2012 @ 10:21:52 #179
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_117416589
jaaaaa!!! we mogen weer jompelen! *O* *O*
alvast voorzichtig gefeliciteerd!!! *O*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_117416648
Wat een positief nieuws op de vroege ochtend, ook van mij af alvast een voorzichtige gefeliciteerd-jompel! *O*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  zondag 30 september 2012 @ 10:26:07 #181
35189 Troel
scherp en bot
pi_117416672
Dat is een streep! Gefeliciteerd :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 30 september 2012 @ 15:10:12 #182
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117424165
Jaaa, wat spannend!!! Een licht streepje is ook een streep!!! *O*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117430638
Oh Nikki, wat spannend! *O*
pi_117434570
Nikki; woehoe! Ik ga keihard duimen dat dit streepje dikker wordt!
pi_117437467
Nikki, dat ziet er toch wel hoopvol uit hoor!! *O*
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zondag 30 september 2012 @ 20:55:37 #186
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_117438460
ja hoor; die is echt echt echt positief!! jeeeeej *O*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 30 september 2012 @ 21:21:20 #187
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_117440190
Ohhhh Wat spannend Nikki!!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_117440223
Thanks voor alle jompels dames. :*

Ik blijf het erg spannend vinden hoor. Zometeen lekker naar bed en dan gooi ik er morgen weer een test tegenaan. :) In ieder geval tot nu toe geen enkel teken dat er een ongesteldheid aan zit te komen, dat geeft de burger moed. Vorige keer had ik echt een hele nacht zo'n zeurende pijn in m'n onderrug en toen barstte het volgens mij een dag na die pijn los. Normaal heb ik daar nooit last van, dus dat had vast met alle hormonen die ik spoot te maken ofzo.
Ik heb sinds gisteren wel weer meer pijn in m'n onderbuik, voornamelijk m'n eierstokken als ik bijvoorbeeld vanuit liggende positie op wil staan of wil draaien terwijl ik lig. Dan moet ik echt m'n buik even vasthouden en niet meer bewegen omdat het zo'n stekende pijn is.
pi_117441034
Die stekende pijn was voor mij een duidelijk teken. Ik ben zwanger ;)
Net als jij :+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zondag 30 september 2012 @ 21:38:55 #190
384078 Rinn
wanna panda
pi_117441436
Wow Nikki wat goeehoeeedd!
Hopelijk morgen een dikkere streep voor jullie *O*

Hier zit de 1e spuit er ook in :)
pi_117441732
Tally, ik denk het ook, maar doe nog even m'n kop in het zand. ;)

Rinn, spannend! Ging het spuiten goed?
  zondag 30 september 2012 @ 21:57:32 #192
384078 Rinn
wanna panda
pi_117442773
Niet te lang met je kop in het zand hé Nikki ;)
Ben benieuwd naar je volgende dubbelstreepjes test foto!
Liefst één met twee super dikke strepen die je zelfs met je kop onder het zand niet kan missen :P

Het spuiten ging goed.
Voor mij dan tenminste.. mijn man wilde heel lief bij me staan en meehelpen/kijken. Maar toen die dunne naald erop ging zag ik hem al nerveus kijken en ik heb toen gezegd dat hij op de bank mocht gaan zitten aan de andere kant van de kamer. Hij is als-de-dood voor naalden en ik zag het niet zo zitten om hem van de vloer af te moeten rapen ;)
Wat wel mis ging is dat het bovenstuk van die stomme glazen zout-oplossing ampul-dinges in stukken brak :{ Wat een rotdingen zijn dat (ik denk dat ik misschien van me af heb gebroken in plaats van naar me toe.. maar dat weet ik niet zeker :P).
Verder viel het alles mee :Y
pi_117443994
Nikki een streepje!! *O* gefeliciteerd!!!
Dat ze maar snel donkerder mogen worden!
  zondag 30 september 2012 @ 22:20:02 #194
171422 LadyBlack
paint it black
pi_117444290
OMG Nikki!! Ik zie m ook hoor! *O*

Die is morgen vast duidelijker O+
pi_117453547
Rinn, ik heb dat ook gehad de eerste keer. Overal glas en toen ik dacht dat ik alles had opgeruimd zat er toch ineens een stukje in m'n voet. :X
Ik draaide m'n hand zodat m'n duim aan de onderkant zat, dan legde ik mijn wijsvinger over het stippeltje en zette met mijn duim aan de achterkant kracht en met mijn wijsvinger aan de voorkant. Met de andere hand zette ik dan weer kracht op het onderstuk van het flesje. werkte als een trein, er is er nooit meer één kapotgegaan. :)

Ik was vanmorgen om 5:40 uur wakker, en wat kun je op dat tijdstip beter doen dan een test. O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 1 oktober 2012 @ 06:54:21 #196
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_117453671
Nikki, jaha, da's wel duidelijk!! *O* gefeliciteerd, wat goed!! *O*
3!
pi_117453679
Op die eerste test zag ik op mobiel niks maar die van vandaag is duidelijk hoor *O*
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  maandag 1 oktober 2012 @ 07:27:29 #198
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_117453836
Nou die is duidelijk hoor Nikki *O*
  maandag 1 oktober 2012 @ 07:44:13 #199
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_117453938
Overduidelijk nikki *O* Gefeliciteeeerd :D *O* *G* *O* *G*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 1 oktober 2012 @ 07:52:32 #200
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117453990
Nice!!!!!
*O*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117454218
Nikki *O* Gefeliciteerd.
  maandag 1 oktober 2012 @ 08:36:36 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_117454354
Niet te missen hoor! *O*
Gefeliciteerd Nikki!
***
pi_117454394
Dat zijn er echt wel twee :Y , Nikki gefeliciteerd *O*
pi_117454455
NIKKI Gefeliciteerd!! *O* *O*
pi_117454488
Yesss!! *O* Gefeliciteerd!!
  maandag 1 oktober 2012 @ 08:46:14 #206
384078 Rinn
wanna panda
pi_117454507
Dat is een hele duidelijke streep hoor!
Gefeliciteerd Nikki! *O*

En bedankt voor de tip :)
pi_117454534
*O* Nikki, Gefeliciteerd *O*

Alle andere dames hier, veel succes en hopelijk ook snel twee prachtige strepen voor jullie :*
pi_117454547
Zeker wel dat jij ontzettend zwanger bent! *O* Van harte!!!
pi_117454864
*O* Een dubbele streep voor nikky *O*
pi_117454936
Gefeliciteerd Nikki *O* *O* *O* Nu nog afwachten of het er één of twee zijn of niet?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_117455290
Nikki, een broertje of zusje voor Lisa O+
Gefeliciteerd *O*
pi_117455351
Duidelijk! Gefeliciteerd!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 1 oktober 2012 @ 10:19:01 #213
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_117456262
jaaaa Nikki wat tof! Gefeliciteerd!
pi_117456505
Whoot Whoot! Gefeliciteerd Nikki!!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_117456554
*O*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_117457994
Nikki *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_117459478
Nog even juichen voor Nikki *O* *G*
Super fijn voor jullie!!!
Met een meidenkwartet
pi_117460947
Ik ben echt aan het stuiteren hier op m'n werk. Er komt weinig nuttigs uit m'n handen. ;) Vrijdag mag ik bloedprikken in het ziekenhuis.
  maandag 1 oktober 2012 @ 13:07:08 #219
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_117461420
Geloof je het zelf al een beetje Nikki?? :D
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_117466370
Nikki wat tof!! Van harte vrouw!! O+ *O*
pi_117466396
Droomvrouwtje, hoe is het bij jou nu?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_117469134
Nikki; ik heb geen idee hoe ik voor een jompel zorg via mijn gsm, dus jompel ik zonder, dit worden mooie streepjes! You go girl!

Dv; ben jij hard aan het genieten van je laatste week zonder poespas en het hele circus?
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:56:20 #223
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_117472169
nikki, van harte gefeliciteerd! *O*
  maandag 1 oktober 2012 @ 19:02:53 #224
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_117474543
*O* jaaa Nikki die is gewoon al duidelijk!! Gefeliciteerd :*

Eigenlijk heb ik teveel stress en andere dingen aan mijn hoofd waardoor ik niet zo bezig ben, in zoverre dat ik er eerder aan denk om het IVF traject in de koelkast te zetten voor een tijdje. Anderzijds heb ik hier zo naar toegeleefd dat uitstel ook niet de beste oplossing is.
Be happy with the little things in life
pi_117481456
Dv; dat klinkt allemaal niet fijn. Geen idee wat er aan de hand is, maar een dikke knuffel voor jou. En doe waar jij je goed bij voelt wat betreft de ivf, als dat een maand of wat uitstellen is, dan is dat zo. Hoewel ik ook je gevoel begrijp dat je hier al zo lang op wacht. Moeilijke beslissing hoor! Hoop dat je een beslissing kunt nemen waar je zelf helemaal achter staat. Veel sterkte meis :*
  maandag 1 oktober 2012 @ 21:12:50 #226
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_117482103
Het nadeel van uitstellen is dat we dan weer onderaan op de wachtlijst komen en die is nu al weer aan het oplopen. Ik wil ergens die eerste poging achter de rug hebben en dan hopen dat ik een mooie opbrengst heb en cryo's zodat als het niet meteen lukt ik een tp kan doen als de boel weer rustiger is. Ti's gewoon ontzettend dubbel op dit moment. En diep van binnen heb ik de keuze al gemaakt en ga ik er gewoon voor, maar toch door de situatie twijfel ik heel erg.

Ik zit nu mobiel, ik leg morgen ff onder een spoiler ff uit hoe en wat
Be happy with the little things in life
pi_117482349
DV, wat ontzettend klote. Dat je juist dát waar je al weken/maanden zo naartoe leeft nu misschien wil uitstellen. Ik snap echter heel goed dat je twijfelt, juist omdat je stress hebt en een poging natuurlijk zo goed mogelijk wilt benutten. :*

Wij kwamen tijdens de poging in een mega stressvolle situatie terecht door het ongeval van mijn schoonvader. Echt nachten met heel weinig slaap, de hele dag malen etc. Ik heb serieus getwijfeld of we het wel door moesten zetten en uiteindelijk was mijn punctie ook nog op de meest kritieke dag van allemaal, de dag dat m'n schoonvader geopereerd werd, een operatie die behoorlijke risico's met zich meebracht. Ik heb de keuze uiteindelijk meer bij mijn man neergelegd omdat hij de meest emotionele en gevoelige van ons twee is. Het kan goed en slecht uitpakken, helaas zul je achteraf nooit weten of een niet gelukte poging aan de stress te wijten is. Heel veel sterkte bij het maken van deze moeilijke en moedige beslissing. :*
  maandag 1 oktober 2012 @ 21:18:02 #228
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_117482455
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 21:12 schreef droomvrouwtje het volgende:
Het nadeel van uitstellen is dat we dan weer onderaan op de wachtlijst komen en die is nu al weer aan het oplopen. Ik wil ergens die eerste poging achter de rug hebben en dan hopen dat ik een mooie opbrengst heb en cryo's zodat als het niet meteen lukt ik een tp kan doen als de boel weer rustiger is. Ti's gewoon ontzettend dubbel op dit moment. En diep van binnen heb ik de keuze al gemaakt en ga ik er gewoon voor, maar toch door de situatie twijfel ik heel erg.

Ik zit nu mobiel, ik leg morgen ff onder een spoiler ff uit hoe en wat
DV even een knuffel :* Lijkt me echt moeilijk als je er al zo lang naar uitkijkt en dan is het bijna zover en heb je het gevoel dat de timing totaal niet past. Maar om weer helemaal onderaan de wachtlijst te moeten beginnen :N Maar ik begrijp dat je eerst zou kunnen oogsten en dan later terug laten plaatsen? Dat is dan misschien wel de prettigste optie.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 1 oktober 2012 @ 21:39:52 #229
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_117483936
Geen idee of dat kan. Het was meer lukt de eerste tp niet dan doen we de rest als we in rustiger vaarwater zitten.

@nikki ik heb de keuze ook bij mijn man neergelegd juist omdat hij minder snel emotioneel is en hij veel meer de voordelen tegen de nadelen kan laten opwegen en rationeel kan denken. Dus we gaan er gewoon voor en hopen dat de rest ook gewoon goedkomt
Be happy with the little things in life
pi_117486465
Ja, that's the other wat around DV. Ik was er meer bang voor dat hij het niet zou kunnen "handelen" allemaal. Alleen... nu het wel gelukt lijkt te zijn allemaal is hij alweer helemaal in streskipstemming. Ik kwam vandaag uit m'n werk en de blik in z'n ogen/gezicht spreekt alweer boekdelen. Hij had gelezen over zwangerschappen, de symptomen etc. en ik werd onderworpen aan een kruisverhoor om te achterhalen welke symptomen ik allemaal wel/niet had. Pffff. Ik denk dat het weer 40 weken stress wordt voor 't arme kereltje. Vorige keer was hij echt op van de zenuwen en helemaal aan het begin en aan het eind. Aan de ene kant heel schattig, liever zo dan geen interesse, maar aan de andere kant ook iets om gek van te worden. Ik mag geen thee met cafeïne meer van hem, want dat is niet goed dus heeft ie rooibosthee gekocht, ik mag geen halfzachte eitjes meer, geen bifi worst en er gaat vast nog een hoop volgen. O+ Tis wel een schat verder hoor. O+

Oh en bedankt voor alle felicitaties dames. *O* O+ :*
pi_117494315
Vandaag was het streepje weer een stukje duidelijker en ik begin het nu een beetje te bevatten. Ik vind het net als bij de zwangerschap van Lisa weer megaspannend. :X

*O* *O* *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanmiddag even een clearblue test doen, die gaan we morgen doen. :D
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 07:28:54 #232
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117494342
Ziet er goed uit Nikki!!

*O*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 07:36:07 #233
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_117494386
Onmisbaar die streep! *O*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 08:09:59 #234
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_117494646
Ja hoor Nikkie, nu zie ik hem ook!!! *O* *O* *O*

ZWANGER!!! ^O^

En droomvrouwtje :* :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_117494698
O+ Nikki O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 08:29:25 #236
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_117494820
Ziet er echt goed uit die streepjes *O* Nikki je wordt gewoon weer mama *O*
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 08:29:28 #237
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_117494821
*O* Nikki *O*
Be happy with the little things in life
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 08:39:31 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_117494957
Wat is dat toch een gaaf gezicht, zo'n streep die donkerder en donkerder wordt! O+ *O*
***
pi_117495213
Die is heel duidelijk Nikki O+ *O*
pi_117495362
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 08:39 schreef Brighteyes het volgende:
Wat is dat toch een gaaf gezicht, zo'n streep die donkerder en donkerder wordt! O+ *O*
Dat dus!!! *O* Van harte NIkki!!!!
pi_117495429
Nikki; echt wel zwanger! Gefeliciteerd!
pi_117495446
Ja, nu zie ik 'm ook.
Gefeliciteerd Nikki! *O* *O* *O*
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 09:15:36 #243
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_117495498
Dat worden twee dikke strepen *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_117535614
Ladies, ik sluip weg naar Z&G, al zal ik hier ook nog blijven posten natuurlijk. :)
Hopelijk volgen jullie allemaal snel, het is jullie zo gegund! :*

Nog een laatste (crosspost uit Z&G), deze deed ik vanmorgen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117536083
En van mij ook nog even: NIKKI, gefeliciteerd! *jompel*
Home is where the O+ is...
  woensdag 3 oktober 2012 @ 09:54:05 #246
384078 Rinn
wanna panda
pi_117537457
Gaaf toch zo'n clearblue test!

* Rinn zwaait _NIKKI_ uit naar Z&G*

Veel plezier in Z&G de komende 9 maanden *O*
  woensdag 3 oktober 2012 @ 11:42:25 #247
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_117540413
*O* wauw zo is het wel heel erg echt *O* geniet ervan!!!
Be happy with the little things in life
pi_117543607
Nikki; nu kun je er echt niet meer omheen, je bent gewoon zwanger! Ben heel benieuwd of je 1 of 2 plakkers hebt.

Hier even een baaldag, sinds afgelopen weekend Aan het wachten op mijn menstruatie, wel buikpijn, maar er is nog niks te bekennen. Blergh, ik wil gewoon aan de gang kunnen met de cryo. Heb mezelf maar op truffelpepernoten getrakteerd, voor straks als mini op bed ligt met een kop thee, mmmmmmm.

Chanty; hoe is het met jou?

En met de 2 dames die net van start waren? Rinn & Sull als ik het goed heb.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 14:26:39 #249
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_117546217
Oeh truffelpepernoten :9 t is dat ik van mezelf pas sinterklaasspul mag kopen als de sint in het land is maar anders... :9 Geniet er maar van, echt heel irritant als dat bloed maar niet komt :(

Ik ben ook nog altijd bezig met hetgeen waar iedereen hier de meeste tijd aan spendeert: wachten :')
Weet niet of je meeleest in het tweede-streepjes-topic. Bruinverlies is na vier dagen gestopt en heb geen druppel bloed gezien. Gisteren getest, maar negatief. Misschien was het te vroeg, misschien komt er gewoon geen menstruatie, ik weet het niet. Morgenochtend test ik nog een keer en dan bel ik het ziekenhuis om te vragen hoe verder. Voel me verder normaal. Vannacht eindelijk weer eens doorgeslapen dus denk dat mijn lichaam gewoon weer eens niet meewerkt.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_117546660
Dat is ook niet fijn Chanty. Zo half werk en dan niet duidelijk wel of niet. Voor jou dus ook onzekerheid en wachten. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Ik lees btw niet mee in 2e streepjestopic. En ik vind het ieder jaar belachelijk dat de sintartikelen zo vroeg in de winkel liggen en ieder jaar neem ik me voor om niets te kopen. En ieder jaar faal ik weer en heb ik in september al de eerste pepernoot op :')
  woensdag 3 oktober 2012 @ 14:45:17 #251
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_117547001
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:36 schreef Poezebeest het volgende:
Dat is ook niet fijn Chanty. Zo half werk en dan niet duidelijk wel of niet. Voor jou dus ook onzekerheid en wachten. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Ik lees btw niet mee in 2e streepjestopic. En ik vind het ieder jaar belachelijk dat de sintartikelen zo vroeg in de winkel liggen en ieder jaar neem ik me voor om niets te kopen.
Ik ga er maar van uit dat ik niet zwanger ben, kan het alleen maar meevallen :D

quote:
En ieder jaar faal ik weer en heb ik in september al de eerste pepernoot op :')
En precies daarom liggen ze elk jaar zo vroeg in de winkel >:) You're not alone :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_117547127
Ookal ga je er vanuit dat je niet zwanger bent, wachten is niet leuk, maar helaas bestaat de mmm veelal uit wachten, wachten en nog eens wachten. Als je nog niet geduldig was, dan word je het zo wel :')
  woensdag 3 oktober 2012 @ 14:50:57 #253
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_117547216
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:48 schreef Poezebeest het volgende:
Ookal ga je er vanuit dat je niet zwanger bent, wachten is niet leuk, maar helaas bestaat de mmm veelal uit wachten, wachten en nog eens wachten. Als je nog niet geduldig was, dan word je het zo wel :')
Ik denk dat ik nog eerder gelovig zou worden dan geduldig :+ Maar er zit weinig anders op dan wachten inderdaad -O-
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_117547263
Haha, gelovig word ik echt never nooit niet, geduldig trouwens ook niet. Succes met wachten voor jou :*
  woensdag 3 oktober 2012 @ 15:03:05 #255
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_117547631
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:52 schreef Poezebeest het volgende:
Haha, gelovig word ik echt never nooit niet, geduldig trouwens ook niet. Succes met wachten voor jou :*
jij ook :* Gedeelde smart...
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 4 oktober 2012 @ 09:47:49 #256
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_117578900
Negatieve test weer, dus gebeld. Volgende week donderdag een afspraak voor een echo. Dan gaan ze uitzoeken waarom er geen menstruatie op gang komt.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_117581274
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:47 schreef Chanty het volgende:
Negatieve test weer, dus gebeld. Volgende week donderdag een afspraak voor een echo. Dan gaan ze uitzoeken waarom er geen menstruatie op gang komt.
Balen! Hopelijk is de afspraak volgende week niet meer nodig en komt het alsnog vanzelf. :* voor jou.
pi_117597609
Hè verdorie Chanty. :( :*
pi_117599559
Chanty; misschien toch maar aan de truffelpepernoten, hier heeft het namelijk geholpen ;) Vanavond de eerste progynova en morgen aanmelden, spannend hoor!
  donderdag 4 oktober 2012 @ 20:01:18 #260
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_117599829
Een paar dagen afwezig geweest om voor ons zelf het een en ander op rij te zetten..

In tussen tijd zag ik een mooie streep voorbij komen van Nikki *insertjompelsmile*


En balen nieuws van Chanty.....

Sorry als ik nog wat gemist heb.

En lees ik zomaar over het laatste berichtje boven mij heen..

Ook goed nieuws voor poezebeest dus... Jammer dat ik geen truffels lust :P
pi_117601553
Poezebeest, spannend hoor!

Hier heb ik twee dagen from hell achter de rug. Gistermiddag begon het met dat ik wat lichtbruinig/rozig bloed in m'n maandverband vond. Die maandverband gebruik ik ivm de utrogestan pillen. Sindsdien nog een paar keer bloederig slijm/bruinig/rozig bloed verloren, ook vandaag weer. Het is niet onwijs veel, maar het zit me ook niet lekker. Daarbij komt dat ik ook nog een soort van ongesteldheidspijn heb en de onzekerheid is compleet. Morgen moet ik bloedprikken in het ziekenhuis om hcg waarde te bepalen. Ik ben echt zo bang dat het mis gaat en dan heb ik nog maar één poging over. :( Ik probeer nog enigszins positief te blijven maar dat is verdomd lastig. Ik ben ook echt bezig met elk krampje en pijntje, moet ik eigenlijk niet doen, maar ik maak me zo'n zorgen ik kan m'n gedachten niet meer verzetten. Nouja, hopelijk mag ik maandag nog een bloedafname doen als er dan nog geen rode zee is losgebarsten en dan hoop ik wat meer rust te vinden. Voorlopig is er hier dus even mineurstemming in huis.
pi_117601590
Kan het niet zijn dat je het ene vruchtje nu aan het verliezen bent, maar dat de andere wel blijft plakken? Of is dat een heel gek idee? :o
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_117601706
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 20:33 schreef Nanuke het volgende:
Kan het niet zijn dat je het ene vruchtje nu aan het verliezen bent, maar dat de andere wel blijft plakken? Of is dat een heel gek idee? :o
dat kan heel goed hoor. Dat heb ik 2 jaar geleden gehad.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_117601736
NIKKI er is nog niets verloren maar ik snap heel goed wat je bedoelt :*
Sterkte!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_117602023
Ik heb geen idee dames. Veel meer dan wachten kan ik nu toch niet doen. Ik heb ook het ziekenhuis nog niet gebeld, die kunnen nu toch ook nog niets zien en ik moet morgen toch om bloed te prikken. Ik hoop maar dat er een verpleegster is waar ik toch even m'n verhaal aan kwijtkan. Van mij mag zwanger zijn echt beginnen bij de 20 weken ofzo. :X
pi_117603483
NIKKI_, wat vervelend en griezelig zeg! Heel veel succes en sterkte morgen :).
Home is where the O+ is...
pi_117603828
Nikki; wat ontzettend naar zeg, de schrik, de onzekerheid die er is. Ik weet helemaal hoe je je voelt. Ik ga ontzettend hard voor je duimen dat dit een innestelingsbloeding is en niet de voorbode van een mk. Sterkte meis :*
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:39:36 #268
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_117605399
Oh nikki :* wat een stress zeg. Ik hoop en duim voor je dat het een innesteling was
Be happy with the little things in life
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:59:18 #269
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_117606369
Nikki..... Ik hoop en duim voor je dat er niets aan de hand is!
pi_117610727
Bah Nikki.
Ik snap dat je je vreselijk zorgen maakt en ik hoop heel hard dat het voor niets is.

Wat bedoel je met dat je nog maar een poging hebt trouwens? In mijn beleving ben je pas net bezig met gezinsuitbreiding (maar ik lees dan ook niet meer alles bij).

Sterkte en veel geruststelling morgen!
pi_117616634
Koloon, dit was als PGD poging 2. Dus volgende keer zou poging 3 worden en tevens de laatste poging, vandaar.
pi_117617460
Nikki, wat een vervelende spannende periode. Ik heb je nog niet eens kunnen feliciteren met je 2 streepjes en dan is het nu al zo spannend. Ik hoop dat het allemaal loos alarm is en dat er gewoon nog een (of 2) vruchtje(s) lekker warm in je baarmoeder zijn blijven plakken. Succes, meid!

Chanty, volgens mij heb ik bij jou iets gemist, ik dacht dat jouw poging was afgebroken ivm teveel follikels, ik kreeg dan altijd een coïtus verbod en een kuur provera, maar jij niet begrijp ik?

Ik heb gister de CD10 echo gehad en er was nog niets te zien, helaas, dus woensdag weer terug komen
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 09:29:08 #273
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_117618384
Oh Nikki wat irritant ;( Hopelijk is het niks en heb je snel rust en mag je genieten van je zwangerschap. Ik duim voor je door :*

@Sull: Ik had inderdaad overstimulatie en moest daarom afbreken. Ze zei inderdaad dat we geen onbeschermde seks mochten hebben (verder geen medicatie gekregen want er zou zeker een bloeding optreden zei ze). MAAR: we hadden de dag vóór de controle dus wel seks gehad. Ze hebben toen niet gezegd dat het vanaf een bepaalde dag niet meer mocht omdat ze niet hadden verwacht dat ik in zo korte tijd zo heftig op de medicatie zou reageren (7 dagen spuiten). De grootste follikels waren 15 mm en zouden mogelijk nog door kunnen groeien en springen. Daarom zei de gyn dat als ik over twee weken niet ongesteld zou zijn ik maar een zwangerschapstest moest doen.

Heb wel vier dagen licht bruinverlies gehad, maar er is geen menstruatie doorgebroken en ben ook niet zwanger. Dus het gaat weer eens niet volgens het boekje bij mij :P

Balen dat er bij jou nog niks te zien was :( :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_117620901
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 09:29 schreef Chanty het volgende:
Oh Nikki wat irritant ;( Hopelijk is het niks en heb je snel rust en mag je genieten van je zwangerschap. Ik duim voor je door :*

@Sull: Ik had inderdaad overstimulatie en moest daarom afbreken. Ze zei inderdaad dat we geen onbeschermde seks mochten hebben (verder geen medicatie gekregen want er zou zeker een bloeding optreden zei ze). MAAR: we hadden de dag vóór de controle dus wel seks gehad. Ze hebben toen niet gezegd dat het vanaf een bepaalde dag niet meer mocht omdat ze niet hadden verwacht dat ik in zo korte tijd zo heftig op de medicatie zou reageren (7 dagen spuiten). De grootste follikels waren 15 mm en zouden mogelijk nog door kunnen groeien en springen. Daarom zei de gyn dat als ik over twee weken niet ongesteld zou zijn ik maar een zwangerschapstest moest doen.

Heb wel vier dagen licht bruinverlies gehad, maar er is geen menstruatie doorgebroken en ben ook niet zwanger. Dus het gaat weer eens niet volgens het boekje bij mij :P

Balen dat er bij jou nog niks te zien was :( :*
Een follikel van 15 mm heeft toch al gauw nog 2 dagen nodig voor hij gaat springen, als je dan stopt met de medicatie is het niet gezegd dat dat gaat gebeuren natuurlijk. En als je geen eisprong hebt gehad dan wordt je ook niet ongesteld. Ik denk dat je dan eerst weer aan de provera oid moet om dat weer op te wekken.
Maar aan de andere kant, stel dat hij wel gesprongen is en dat is inderdaad 1 of 2 dagen later geweest, dan moet je ook vanaf dat moment 14 dagen aanhouden om te testen... (hoelang is dat nu geleden?)
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 11:19:56 #275
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_117621097
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:12 schreef Sull het volgende:

[..]

Een follikel van 15 mm heeft toch al gauw nog 2 dagen nodig voor hij gaat springen, als je dan stopt met de medicatie is het niet gezegd dat dat gaat gebeuren natuurlijk. En als je geen eisprong hebt gehad dan wordt je ook niet ongesteld. Ik denk dat je dan eerst weer aan de provera oid moet om dat weer op te wekken.
Maar aan de andere kant, stel dat hij wel gesprongen is en dat is inderdaad 1 of 2 dagen later geweest, dan moet je ook vanaf dat moment 14 dagen aanhouden om te testen... (hoelang is dat nu geleden?)
Dat was gisteren 14 dagen geleden uitgaande van dat hij de donderdag gesprongen zou zijn (en daarna begint het zaad ook al wat oud te worden :P). En de gyn zei dus dat ik zeker een bloeding zou gaan krijgen, waarschijnlijk doelde ze op het afstoten van het baarmoederslijmvlies wat al aardig dik was. Want een eisprong was juist niet de bedoeling.

En heb wel eens gelezen dat vrouwen wel degelijk een bloeding kunnen krijgen zonder dat er een eisprong was. Officieel is dat dan natuurlijk geen menstruatie.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_117621283
Ja das waar chanty, dat zaad heeft ook een houdbaarheidsdatum natuurlijk.
Maar telt het oude bloed dan niet als menstruatie (zonder eisprong) of was het daar echt te weinig voor?
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 12:01:52 #277
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_117622308
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:27 schreef Sull het volgende:
Ja das waar chanty, dat zaad heeft ook een houdbaarheidsdatum natuurlijk.
Maar telt het oude bloed dan niet als menstruatie (zonder eisprong) of was het daar echt te weinig voor?
Nee ze zei duidelijk dat het rood bloed moest zijn, dat had ik nog nagevraagd.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_117624998
Ik heb vanmorgen bloed geprikt en werd net gebeld voor de uitslag. De hcg waarde was 187. Ze zei 's morgens dat tussen de 100 en 400 mooi is. Ik mag maandag weer langskomen voor een volgende meting, dat geeft me toch een iets zekerder idee. Ik heb vandaag nog steeds een klein beetje lichtbruinig bloed/slijmverlies maar het lijkt wel wat minder dan gisteren. Ik heb wel veel minder buikpijn vandaag, dus dat is wel prettig, maar gerust ben ik er nog niet op. Fingers crossed tot maandag weer.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 13:41:07 #279
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_117625425
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 13:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb vanmorgen bloed geprikt en werd net gebeld voor de uitslag. De hcg waarde was 187. Ze zei 's morgens dat tussen de 100 en 400 mooi is. Ik mag maandag weer langskomen voor een volgende meting, dat geeft me toch een iets zekerder idee. Ik heb vandaag nog steeds een klein beetje lichtbruinig bloed/slijmverlies maar het lijkt wel wat minder dan gisteren. Ik heb wel veel minder buikpijn vandaag, dus dat is wel prettig, maar gerust ben ik er nog niet op. Fingers crossed tot maandag weer.
Nou dat is in ieder geval goed nieuws :) Maar snap goed dat je er nog niet gerust op bent, hopelijk stopt al die narigheid snel.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_117626002
Van die kutpillen kun je ook doorbraakbloedingen krijgen hè? Staat ook op de bijsluiter.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 13:58:07 #281
384078 Rinn
wanna panda
pi_117626021
@ _Nikki_: Kijk, dat is weer goed nieuws van de hcg waarde :) Ik lees ook wel eens over innestelingsbloeding ofzo.. zou dat het niet geweest kunnen zijn? Dus hebben ze misschien een nestje gemaakt in je buik O+

@ Chanty: Wat een onduidelijkheid zo.. Negatieve test en geen bloed :{ Hopelijk krijg je snel duidelijkheid!

@ Poezebeest: Fijn dat die truffelpepernoten hebben geholpen en je bent begonnen! ^O^

@ Sull: Vorige keer ging het ook niet zo hard toch? Hopelijk krijgt je ei het weekend een groeispurt :)

@ Droomvrouwtje: Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie al een knoop kunnen doorhakken om door te gaan? Anders zouden jullie over een weekje van start gaan met de behandeling toch? :*

@ Nanuke: Hebben jullie al enig idee wanneer jullie reactie zouden krijgen van het ziekenhuis? :)

Vanochtend heb ik de voortgangsecho gehad (dag 8, na 5x menopur injectie).
Ik heb links één ei van 13 mm, jeejj :)
Maandag moet ik nog een keertje langskomen en dan waarschijnlijk woensdag de IUI *O*
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 14:42:05 #282
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_117627654
Nikki, ik duim met je mee! In ieder geval wel een mooie HCG score!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_117631530
Nikki, dat is goed nieuws, ik hoop dat het gewoon de utrogestan is geweest en je maandag weer een topscore hebt!

Chanty, heb je al gebeld dan om te vragen hoe en wat?

Rinn goede score al zo vroeg!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 17:06:17 #284
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_117632776
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 16:30 schreef Sull het volgende:
Nikki, dat is goed nieuws, ik hoop dat het gewoon de utrogestan is geweest en je maandag weer een topscore hebt!

Chanty, heb je al gebeld dan om te vragen hoe en wat?

Rinn goede score al zo vroeg!
Ik heb gisteren meteen gebeld en alles uitgelegd en heb donderdag een afspraak in het ziekenhuis voor een echo. Dan gaan ze kijken wat er aan de hand is.

Rinn fijn dat het zo goed groeit :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_117641500
Rinn, mooie score zeg, woensdag is al best snel! Ik duim voor je. :D
Dinsdag wordt ik tussen half 2 en half 3 gebeld door het ziekenhuis over wat ze in het ziekenhuisteam besloten hebben. Als zij groen licht geven, gaat het door de landelijke commissie. Ik heb gisteren gedroomd dat ze het onverantwoord vonden met mijn ziekenhuis geschiedenis, dus ik ben best zenuwachtig. :X Stom, ja ik weet het.

Nikki, toch nog goede waarde op het ziekenhuis, ik hoop dat hij maandag nog veel hoger is en dat je dan nog meer gerustgesteld bent. Ik duim gewoon voor je verder. :) :*

Chanty, wat een nare onzekerheid zeg. Vind dat je je er nog wel redelijk rustig onder bent, knap hoor. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 23:02:48 #286
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_117646390
@rinn we gaan er gewoon voor, sowieso omdat ik anders weer onderaan de wachtlijst kom en omdat onze situatie ook zomaar kan veranderen. Ik heb te lang moeten vechten en knokken om eindelijk aan de slag te kunnen, dus we gaan er gewoon voor en zien wel waar het schip strandt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be happy with the little things in life
pi_117651732
DV over een paardaagjes mag je gewoon beginnen. O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117652003
Pffff Nikki, ik schrok van je vroege post, was bang dat je slecht nieuws kwam vertellen. Gelukkig niks van dat alles en blijf ik doorduimen voor je :*

Dv; heel logisch, die twijfels en onzekerheid, maar eigenlijk alles wat Nikki ook zegt. Je kunt het zo duur maken als je zelf wil en een kleintje heeft nog niet zo veel nodig. Komt vast wel goed allemaal :*
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 12:29:41 #289
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_117655410
@nikki je hebt groot gelijk hoor, maar het gaat hier verder dan geen geld hebben voor spulletjes

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is de onzekerheid ook die niet helpt, maar ja dat hele ivf is ook zo onzeker als maar wat. Voor het zelfde geldt duurt het nog een jaar voordat het lukt, dan zou het zonde zijn als ik dat jaar nu vooruit ga schuiven omdat het nu even niet mee zit. Daar zou ik dan echt heel veel spijt van krijgen
Be happy with the little things in life
pi_117658244
DV het is gewoon een klotesituatie, maar zoals je zegt het kan ook zomaar een hele tijd duren. En echt echt echt, het is vooral liefde wat een kindje nodig heeft. Er zijn waarschijnlijk inderdaad zat mensen die ook kinderen hebben en in de bijstand etc. of erger zitten. Het komt vast goed met jullie hoor. En sowieso hebben jullie nog 9 maanden de tijd om alles weer op de rit te krijgen.
En maak je geen zorgen over stress en het eventueel mislukken van de poging daardoor. Ik stond echt stijf van de stress door het hele gebeuren met m'n schoonvader en toch nu zwanger. Het scheelt al een berg als je een positieve instelling hebt, dus kop op en jullie gaan er gewoon voor. :*
pi_117661925
DV :* Wat een vervelende situatie, ik kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt. Doe wat je hart je ingeeft dan komt het vast goed! En ik hoop dat er snel betere tijden voor jullie aanbreken.
pi_117662485
Hier even een crosspost uit z&g van mij (ik weet nl. niet of jullie daar ook meelezen...) ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117680622
Nikki; fijn dat het lijkt gestopt. De vk zei bij mij toen ook dat het een innestelingsbloeding kon zijn en ik was al bijna 8 weken. Volgens mij wordt alles waar geen oorzaak bekend van is benoemd tot innestelingsbloeding. Ik hoop dat het weg blijft en je maandag gestegen bent in je hcg!
pi_117682663
Helaas nu toch weer een klein beetje, maar het is echt geen noemenswaardig bloed, echt wat lichtbruin verlies. Waarschijnlijk had ik het nieteens gemerkt als ik geen imlegkruisje in had ivm de utrogestan bolletjes, maar pfoeh, hier wordt je echt onzeker van. Nouja, nog een dagje wachten en dan weten we hopelijk weer iets meer.
  zondag 7 oktober 2012 @ 09:26:09 #295
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_117682989
NIKKI ik gebruik ook Utrogestan en heb ik week6 en 7 ook wat bruinverlies gehad. Verschrikkelijk onzeker word je ervan! De echo's die ik daarna kreeg waren allebei helemaal goed, dat was zo'n opluchting. (Tot wanneer in de zwangerschap schrijven ze het jou eigenlijk voor? Hier tot 13 weken de vorige x).

Dinsdag de eerste controle (zijn overgedragen door fert.poli) en hopefully weer een echo. Ben vandaag 9 weken zwanger volgens de laatste echo. Ik heb nog steeds grote moeite met geloven dat het allemaal goed zit en komt. Hopelijk komt het vertrouwen snel wat meer.

Ik duim ervoor dat alles bij jou ook goed zit en dat je morgen zult zien dat het HCG mooi doorgestegen is! :*
pi_117683780
TM, fijn om te lezen, het kan inderdaad best van de utrogestan komen. Ik moet ze denk tot de 9e week ofzo gebruiken. Kan het me van vorige keer niet helemaal meer herinneren. Ik ga me wel steeds zwangerder voelen en moet echt al regelmatig kokhalzen om dingen. Laten we hopen dat dat een goed teken is. :)
pi_117683817
Nikki, ik hoop dat je een beetje gerustgesteld wordt door de posts van de andere meiden. Ik duim voor je morgen!

Ik kom me toch maar voorzichtig melden hier... Vanwege een onregelmatige ongesteldheid ben ik doorverwezen naar de gynaecoloog.. Daar ben ik 25 september geweest en hij heeft mij Clomid voorgeschreven, dit heb ik vorige week 5 dagen geslikt. Aanstaande dinsdag heb ik weer een afspraak en dan gaat hij kijken of er een ei is gegroeid.. Ik ben erg benieuwd, want ik merk eigenlijk helemaal niks van die pillen.. Ik vind het superfijn dat dit forum er is en dat je zo ervaringen van anderen kan lezen... Ik post niet heel veel, omdat ik ook probeer om er niet al teveel mee bezig te zijn, maar ik lees en leef wel mee!
  maandag 8 oktober 2012 @ 13:48:02 #298
384078 Rinn
wanna panda
pi_117729857
Welkom hier Babbel1 :)
Je kan gewoon posten wanneer je wilt natuurlijk. Heel spannend morgen! Ik hoop dat je een mooi ei hebt door de Clomid!

Het is deze week voor zowat iedereen een spannende week hé.
_Nikki_ vandaag voor 2e x bloed laten prikken. Hopelijk weer een hogere HCG waarde! :D
Droomvrouwtje gaat ook deze week beginnen met de behandeling. En wat Nikki al zei.. een kindje heeft vooral liefde nodig en er is toch altijd wel een mouw aan te passen. Misschien is jullie situatie over een half jaar ofzo weer heel anders :)
Voor Nanuke morgen de reactie van het zh team! :o
Twentemeisje ook controle deze week! Hopelijk krijg je er snel meer vertrouwen in en kan je er heerlijk van gaan genieten :Y
En voor Chanty hopelijk meer duidelijkheid over de situatie!
Sull en Poezebeest zijn ondertussen ook druk bezig!!
En misschien nog meer meiden?

Laten we er deze week een goed-nieuws-week van maken! ^O^

Ik trap vast af met de goed-nieuws-week:
Vandaag controle gehad en ei was nu 17 mm.
Vanavond de ovitrelle zetten en woensdag onze eerste IUI *O*
pi_117740580
De hcg was goed gestegen. *O*
Vrijdag weer terug voor volgende hcg bepaling en 22 oktober een echo als alles tot die tijd goed blijft gaan. Ik ben er nog lang niet gerust op, want blijf toch wat bruinig verlies houden, maar het is weer een stapje in de goede richtigng. :)
  maandag 8 oktober 2012 @ 18:14:56 #300
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_117740677
*O* wat fijn dat het hcg gestegen is, ik hoop dat je gauw vertrouwen krijgt in je lijf :* Maar kan het bruinverlies niet ook van die bollen komen??? *ff de naam kwijt is
Be happy with the little things in life
  maandag 8 oktober 2012 @ 18:15:06 #301
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_117740684
Dicht
Be happy with the little things in life
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')