quote:Op zondag 23 september 2012 09:33 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wij zouden vandaag tussen 10 en 12 gebeld worden, zitten we om 8:30 uur lekker warme broodjes en vers geperste jus door m'n liefte eten gaat m'n telefoon en is het Brussel. Ik dacht gelijk: mislukt. Maar nee, we hebben een terugplaatsing en moeten er rond 11 uur zijn.Tot zover het lekkere ontbijt dus. Ik heb nog nooit zo snel gedoucht en m'm spullen bij elkaar gezocht. Gelukkig was m'n zusje al wakker en die stond binnen 5 minuten in pyjama bij ons op de stoep om Lisa op te halen.
Ik ben erg benieuwd naar het aantal enzo maar dat horen we ter plaatse pas.
Vanmiddag ben ik gewoon pupo.
Nou liever eentje hoor.quote:Op zondag 23 september 2012 15:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Twee in 1 klap zou ook wel heel erg leuk zijn. Ik ga duimen!
wow! De laatste terugplaatsibgen van 2 in dit topic zijn bijna allemaal blijven plakken hequote:Op zondag 23 september 2012 14:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Yeeey PUPO
We zijn net Nederland weer binnengereden dus ik kan weer internetten.Er waren uiteindelijk 2 embryo's van voldoende kwaliteit en zonder ziekte over. Een van de emmy's was goed en eentje radelijk. omdat ze degene van redelijke kwaliteit toch niet in konden vriezen hebben we die ook teruggeplaatst.
Now we wait.
Is inderdaad spannend! Ik duim op een goede uitslag (in ieder geval een uitslag waar je iets mee kan).quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:23 schreef dobbey het volgende:
Pfff d-day.... Zodadelijk om 12 uur de uitslag van het bloedonderzoek.. Ben heel benieuwd wat er uitkomt.
Ik geloof dat als je minder dan 10 dagen na de IUI ongesteld word dat te vroeg is in de ogen van de gyn. 10 en daarboven kan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:13 schreef Sull het volgende:
Dobbey, spannend, ik zal voor je duimen.
Voor mezelf hoef ik niet meer te duimen. Ik ben nog eerder dan normaal vandaag ongesteld geworden.Dag 11 na IUI, de andere keren was steeds dag 12. Weten jullie of dat te vroeg is??
Vanaf vrijdagavond was ik al bang dat het mis was, mijn humeur zakte zo hard, naar beneden nul. Manlief hoopte nog dat het raak was, zeker toen goede vrienden van ons gister wel kwamen vertellen dat ze zwanger zijn...
Ik vond het toch wel lastig, zelf in een tweestrijd zou het dan wel of toch niet... en het derde stel van onze vriendenkring is ook al in een poep en een zucht zwanger. Ik gun het ze allemaal heel erg, maar mezelf inmiddels ook wel een beetje boel...
Dank je, fijn om te weten. Misschien is een kleinere baarmoeder gewoon iets snellerquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik geloof dat als je minder dan 10 dagen na de IUI ongesteld word dat te vroeg is in de ogen van de gyn. 10 en daarboven kan.
Ik kan namelijk een aantal keer hetzelfde en heb het toen gevraagd.
Hoe oud ben je? Wat een klote nieuws zeg.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:41 schreef dobbey het volgende:
Hè shit sull.... Helaas kan ik je ook niet vertellen of het goed of fout is... Succes in ieder geval!
Hier net terug van de kliniek... Het is niet goed, alles wijst er op dat mijn eierstokken in de overgang zitten en ik dus onvruchtbaar ben... Wat wel raar is is dat ik op de clomid reageer, gister ongesteld ben geworden terwijl ik volgens het bloedonderzoek geen eisprong heb gehad. De gyn weet het nu ook ff niet meer door al die factoren en ze gaan me bespreken in het team.
Ik heb gevraagd wat we kunnen met eventuele eicel donatie en hij gaf aan dat dat, mochten hun niets meer kunnen, een goede optie is omdat mijn baarmoeder nog wel gewoon goed werkt. Voor nu afgesproken dat hij zijn huiswerk doet en me gaat bespreken in het team en ik mijn huiswerk ga doen met betrekking tot eicel donatie.
16 oktober hebben we weer een gesprek en horen we hoe en wat.
Die zat er inderdaad (en idd mbv de clomid) maar is dus weg zonder eisprong... Daarom snapt de gyn het ook niet (omdat ik ook gewoon ongesteld word) en neemt ie me mee in de team besprekingen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:43 schreef Tally het volgende:
Dat is klote nieuws. Maar ze hebben de vorige keer toch wel een follikel gezien?
Ik zit bij het nieuwe centrum in Hengeloquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:30 schreef miss_sly het volgende:
dobbey, wat een naar nieuws!
Zit je bij een fertiliteitscentrum of een gewone gyneacoloog?
32......quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Wat een klote nieuws zeg.
Kijk dat zijn de betere berichten... Voor nu hebben we veel om over na te denken. Ik sta 4kant achter een donor maar mijn man heeft er ietwat moeite mee wat ik ook wel kan begrijpen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:09 schreef Jose81 het volgende:
Dobbey, dat is inderdaad klote nieuws zeg! Vrienden van ons hebben hetzelfde gehad. Zij was 21 en zat al in de overgang. Haar beste vriendin heeft toen een eicel afgestaan en ze was de eerste poging gelukkig zwanger (behandeling gehad in het UMC, Utrecht)... Tegen haar is gezegd dat ze een grotere kans hadden op het winnen van de loterij dan op een spontane zwangerschap... en je gaat het vast niet geloven, maar totaal tegen alle verwachtingen in, is ze nu 16 weken zwanger van haar 'eigen' kindje!
Ik wens je heel veel succes!
Je kan ongesteld worden zonder eisprong. Alleen snap ik niet dat als je in de overgang zit je een follikel heb die wel groeit. Want aan die eisprong kan met medicijnen ook wat gedaan worden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:44 schreef dobbey het volgende:
[..]
Die zat er inderdaad (en idd mbv de clomid) maar is dus weg zonder eisprong... Daarom snapt de gyn het ook niet (omdat ik ook gewoon ongesteld word) en neemt ie me mee in de team besprekingen.
Daarom wil hij me dus ook bespreken in het team omdat mijn bloeduitslagen niet overeen komen met wat mijn lichaam doet. Hij heeft ook heel eerlijk gezegd dat hij er niets van snapte en ons moest gaan bespreken met zijn collega'squote:Op dinsdag 25 september 2012 16:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Je kan ongesteld worden zonder eisprong. Alleen snap ik niet dat als je in de overgang zit je een follikel heb die wel groeit. Want aan die eisprong kan met medicijnen ook wat gedaan worden.
Het blijft natuurlijk klote nieuws.
Er is inderdaad nog een kans op een behandeling met eicellen maar die is zo minimaal dat we daar niet meer vanuit gaan.quote:Op woensdag 26 september 2012 08:59 schreef Rinn het volgende:
Dobbey en Sull![]()
Dobbey, ik hoop echt dat er nog behandelingen mogelijk zijn met eigen eicellen, want dat is nog niet uitgesloten toch? Eiceldonatie is natuurlijk ook een goede optie. Het is heel begrijpbaar dat je man moeite heeft met een eiceldonor. Maar misschien heeft hij gewoon even wat tijd nodig om aan het idee te wennen
Dat is wel de bedoeling, ik moet alleen nog even informeren hoe dat in zijn werk gaat en of we dan moeten wachten tot na de 16e of dat we al eerder terecht kunnen. Sorry als dat nog niet eerder in mijn verhaal duidelijk is geworden maar het is allemaal nogal warrig daar boven in mijn hoofdquote:Op woensdag 26 september 2012 11:22 schreef droomvrouwtje het volgende:
@dobbey ga je nog voor een second opinion of niet?? Niet dat ik je van iets af wil brengen, maar in dit geval zou het misschien niet geheel onverstandig zijn. Als daar blijkt dat het eiceldonatie moet worden kun je er alsnog voor gaan. Wie weet helpt dat ook om zo de twijfels bij je man weg te halen.
Ik vind het namelijk nog al raar dat je nu ineens in de overgang zou zijn en dat daar gedurende het traject nooit eerder naar gekeken is of opgevallen is.
Hoe dan ook hoop ik dat op welke manier dat ook word, jullie wens in vervulling word gebracht.![]()
Ik hoop dat je 16 oktober ook wat meer duidelijkheid krijgt, maak voor jezelf dan ook een lijstje met vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |