abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 september 2012 @ 10:20:57 #101
171422 LadyBlack
paint it black
pi_117141054
Nikki, heel veel succes!!! *O*

Ik kom later op de laptop even uitgebreider reageren op de andere dames :*
  zondag 23 september 2012 @ 10:34:52 #102
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_117141250
Nikki heel veel succe!
  zondag 23 september 2012 @ 12:00:29 #103
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_117143066
Nikki wat spannend :D Heel veel succes *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_117143941
Nikki! *O* Succes, en ik duim voor jullie!
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_117144509
Nikki inmiddels pupo? Heel veel succes! *O*
pi_117145040
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 09:33 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wij zouden vandaag tussen 10 en 12 gebeld worden, zitten we om 8:30 uur lekker warme broodjes en vers geperste jus door m'n lief O+ te eten gaat m'n telefoon en is het Brussel. Ik dacht gelijk: mislukt. Maar nee, we hebben een terugplaatsing en moeten er rond 11 uur zijn.Tot zover het lekkere ontbijt dus. Ik heb nog nooit zo snel gedoucht en m'm spullen bij elkaar gezocht. Gelukkig was m'n zusje al wakker en die stond binnen 5 minuten in pyjama bij ons op de stoep om Lisa op te halen. O+

Ik ben erg benieuwd naar het aantal enzo maar dat horen we ter plaatse pas.
Vanmiddag ben ik gewoon pupo. *O*
*O*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_117146652
Nikki; wat een goed nieuws! Je bent als het goed is nu gewoon pupo! You go girl!
  zondag 23 september 2012 @ 13:38:58 #108
384078 Rinn
wanna panda
pi_117146790
*O* Nikki Pupo! *O*

Hoe is het gegaan? :D
pi_117149258
Nikki PUPO *O* *O*

Sorry dames, voel me niet zo lekker dus niet teruggelezen verder.
pi_117150044
Yeeey PUPO *O*

We zijn net Nederland weer binnengereden dus ik kan weer internetten. :) Er waren uiteindelijk 2 embryo's van voldoende kwaliteit en zonder ziekte over. Een van de emmy's was goed en eentje radelijk. omdat ze degene van redelijke kwaliteit toch niet in konden vriezen hebben we die ook teruggeplaatst.

Now we wait.
pi_117150111
Ohw NIKKI, wat fijn PUPO!

Van 2 emmy's dus?! Wow!
  zondag 23 september 2012 @ 14:56:17 #112
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_117150122
Wat spannend! Pupo! Ik ga duimen voor weer een mooi blijvertje voor jullie!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_117150751
Nikki, wat goed! Succes met afwachten...!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zondag 23 september 2012 @ 15:25:08 #114
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_117151424
Twee in 1 klap zou ook wel heel erg leuk zijn. Ik ga duimen!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_117151730
Spannend Nikki!
pi_117152758
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Twee in 1 klap zou ook wel heel erg leuk zijn. Ik ga duimen!
Nou liever eentje hoor. ;)
Twee lijkt me erg heftig. Alleen toen we Lisa vroegen of ze een broertje of een zusje wilde zei ze: jaaah, twee. :')
pi_117153356
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 14:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Yeeey PUPO *O*

We zijn net Nederland weer binnengereden dus ik kan weer internetten. :) Er waren uiteindelijk 2 embryo's van voldoende kwaliteit en zonder ziekte over. Een van de emmy's was goed en eentje radelijk. omdat ze degene van redelijke kwaliteit toch niet in konden vriezen hebben we die ook teruggeplaatst.

Now we wait.
wow! De laatste terugplaatsibgen van 2 in dit topic zijn bijna allemaal blijven plakken he :P
  zondag 23 september 2012 @ 20:46:10 #118
384078 Rinn
wanna panda
pi_117167786
WoopWoopWoop! Spannend Nikki!!! *gaat in duimstand* ^O^
pi_117168457
Spannend Nikki, kans op een tweeling; nu lekker broeden!
pi_117168899
Spannende dagen weer Nikki. Fijn dat het goed gegaan is! Ik duim mee!
Met een meidenkwartet
pi_117169765
Mooi zo Nikki! Superspannend zo met 2 mini's in je. Hopelijk blijft er 1 plakken! :* ^O^
  dinsdag 25 september 2012 @ 11:23:37 #122
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_117227085
Pfff d-day.... Zodadelijk om 12 uur de uitslag van het bloedonderzoek.. Ben heel benieuwd wat er uitkomt.
pi_117227191
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 11:23 schreef dobbey het volgende:
Pfff d-day.... Zodadelijk om 12 uur de uitslag van het bloedonderzoek.. Ben heel benieuwd wat er uitkomt.
Is inderdaad spannend! Ik duim op een goede uitslag (in ieder geval een uitslag waar je iets mee kan).
pi_117227242
Nikki pupo *O* Nu lekker uitbroeden die hap ;)

Succes dobbey!
pi_117230163
Dobbey, spannend, ik zal voor je duimen.

Voor mezelf hoef ik niet meer te duimen. Ik ben nog eerder dan normaal vandaag ongesteld geworden. -O- Dag 11 na IUI, de andere keren was steeds dag 12. Weten jullie of dat te vroeg is??

Vanaf vrijdagavond was ik al bang dat het mis was, mijn humeur zakte zo hard, naar beneden nul. Manlief hoopte nog dat het raak was, zeker toen goede vrienden van ons gister wel kwamen vertellen dat ze zwanger zijn...
Ik vond het toch wel lastig, zelf in een tweestrijd zou het dan wel of toch niet... en het derde stel van onze vriendenkring is ook al in een poep en een zucht zwanger. Ik gun het ze allemaal heel erg, maar mezelf inmiddels ook wel een beetje boel... :{
pi_117230197
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 13:13 schreef Sull het volgende:
Dobbey, spannend, ik zal voor je duimen.

Voor mezelf hoef ik niet meer te duimen. Ik ben nog eerder dan normaal vandaag ongesteld geworden. -O- Dag 11 na IUI, de andere keren was steeds dag 12. Weten jullie of dat te vroeg is??

Vanaf vrijdagavond was ik al bang dat het mis was, mijn humeur zakte zo hard, naar beneden nul. Manlief hoopte nog dat het raak was, zeker toen goede vrienden van ons gister wel kwamen vertellen dat ze zwanger zijn...
Ik vond het toch wel lastig, zelf in een tweestrijd zou het dan wel of toch niet... en het derde stel van onze vriendenkring is ook al in een poep en een zucht zwanger. Ik gun het ze allemaal heel erg, maar mezelf inmiddels ook wel een beetje boel... :{
Ik geloof dat als je minder dan 10 dagen na de IUI ongesteld word dat te vroeg is in de ogen van de gyn. 10 en daarboven kan.
Ik kan namelijk een aantal keer hetzelfde en heb het toen gevraagd. :)

:*
  dinsdag 25 september 2012 @ 13:26:16 #127
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_117230510
Dobbey sterkte vandaag :*

Och Sull :* wat ongelofelijk k*t zeg. Misschien toch even navragen, heb zelf niet zo verstand van of het wel of niet kan, het lijkt me wat vroeg. Of heb je ook een korte cyclus?? Dikke knuf voor jou
Be happy with the little things in life
  dinsdag 25 september 2012 @ 13:41:08 #128
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_117230953
Hè shit sull.... Helaas kan ik je ook niet vertellen of het goed of fout is... Succes in ieder geval!

Hier net terug van de kliniek... Het is niet goed, alles wijst er op dat mijn eierstokken in de overgang zitten en ik dus onvruchtbaar ben... Wat wel raar is is dat ik op de clomid reageer, gister ongesteld ben geworden terwijl ik volgens het bloedonderzoek geen eisprong heb gehad. De gyn weet het nu ook ff niet meer door al die factoren en ze gaan me bespreken in het team.

Ik heb gevraagd wat we kunnen met eventuele eicel donatie en hij gaf aan dat dat, mochten hun niets meer kunnen, een goede optie is omdat mijn baarmoeder nog wel gewoon goed werkt. Voor nu afgesproken dat hij zijn huiswerk doet en me gaat bespreken in het team en ik mijn huiswerk ga doen met betrekking tot eicel donatie.

16 oktober hebben we weer een gesprek en horen we hoe en wat.
pi_117231071
Dat is klote nieuws. Maar ze hebben de vorige keer toch wel een follikel gezien?
  dinsdag 25 september 2012 @ 13:55:30 #130
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_117231487
Dat is klote nieuws idd. En wat tally zegt, er was toch een follikel te zien?? Dan zou je toch ook niet op de clomid kunnen reageren??
pi_117232189
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 13:14 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik geloof dat als je minder dan 10 dagen na de IUI ongesteld word dat te vroeg is in de ogen van de gyn. 10 en daarboven kan.
Ik kan namelijk een aantal keer hetzelfde en heb het toen gevraagd. :)

:*
Dank je, fijn om te weten. Misschien is een kleinere baarmoeder gewoon iets sneller ;) Ik moest nog even bellen voor een receptje en toen zeiden ze ook dat het binnen de grenzen zat.

@dobbey, wat een rot nieuws! En wat een onduidelijkheid nog, vervelend zeg! Heel veel sterkte in elk geval!
pi_117232287
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 13:41 schreef dobbey het volgende:
Hè shit sull.... Helaas kan ik je ook niet vertellen of het goed of fout is... Succes in ieder geval!

Hier net terug van de kliniek... Het is niet goed, alles wijst er op dat mijn eierstokken in de overgang zitten en ik dus onvruchtbaar ben... Wat wel raar is is dat ik op de clomid reageer, gister ongesteld ben geworden terwijl ik volgens het bloedonderzoek geen eisprong heb gehad. De gyn weet het nu ook ff niet meer door al die factoren en ze gaan me bespreken in het team.

Ik heb gevraagd wat we kunnen met eventuele eicel donatie en hij gaf aan dat dat, mochten hun niets meer kunnen, een goede optie is omdat mijn baarmoeder nog wel gewoon goed werkt. Voor nu afgesproken dat hij zijn huiswerk doet en me gaat bespreken in het team en ik mijn huiswerk ga doen met betrekking tot eicel donatie.

16 oktober hebben we weer een gesprek en horen we hoe en wat.
Hoe oud ben je? Wat een klote nieuws zeg.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_117232556
dobbey, wat een naar nieuws!
Zit je bij een fertiliteitscentrum of een gewone gyneacoloog?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_117234008
Dobbey, dat is inderdaad klote nieuws zeg! Vrienden van ons hebben hetzelfde gehad. Zij was 21 en zat al in de overgang. Haar beste vriendin heeft toen een eicel afgestaan en ze was de eerste poging gelukkig zwanger (behandeling gehad in het UMC, Utrecht)... Tegen haar is gezegd dat ze een grotere kans hadden op het winnen van de loterij dan op een spontane zwangerschap... en je gaat het vast niet geloven, maar totaal tegen alle verwachtingen in, is ze nu 16 weken zwanger van haar 'eigen' kindje!

Ik wens je heel veel succes! :*
  dinsdag 25 september 2012 @ 16:44:54 #135
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_117237785
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 13:43 schreef Tally het volgende:
Dat is klote nieuws. Maar ze hebben de vorige keer toch wel een follikel gezien?
Die zat er inderdaad (en idd mbv de clomid) maar is dus weg zonder eisprong... Daarom snapt de gyn het ook niet (omdat ik ook gewoon ongesteld word) en neemt ie me mee in de team besprekingen.
  dinsdag 25 september 2012 @ 16:45:33 #136
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_117237821
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 14:30 schreef miss_sly het volgende:
dobbey, wat een naar nieuws!
Zit je bij een fertiliteitscentrum of een gewone gyneacoloog?
Ik zit bij het nieuwe centrum in Hengelo
  dinsdag 25 september 2012 @ 16:47:03 #137
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_117237899
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 14:21 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hoe oud ben je? Wat een klote nieuws zeg.
32......
  dinsdag 25 september 2012 @ 16:50:44 #138
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_117238078
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:09 schreef Jose81 het volgende:
Dobbey, dat is inderdaad klote nieuws zeg! Vrienden van ons hebben hetzelfde gehad. Zij was 21 en zat al in de overgang. Haar beste vriendin heeft toen een eicel afgestaan en ze was de eerste poging gelukkig zwanger (behandeling gehad in het UMC, Utrecht)... Tegen haar is gezegd dat ze een grotere kans hadden op het winnen van de loterij dan op een spontane zwangerschap... en je gaat het vast niet geloven, maar totaal tegen alle verwachtingen in, is ze nu 16 weken zwanger van haar 'eigen' kindje!

Ik wens je heel veel succes! :*
Kijk dat zijn de betere berichten... Voor nu hebben we veel om over na te denken. Ik sta 4kant achter een donor maar mijn man heeft er ietwat moeite mee wat ik ook wel kan begrijpen.

Oh en sorry maar mijn emoticons zijn foetsie op de iPad dus kan ze niet gebruiken
pi_117238150
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2012 16:44 schreef dobbey het volgende:

[..]

Die zat er inderdaad (en idd mbv de clomid) maar is dus weg zonder eisprong... Daarom snapt de gyn het ook niet (omdat ik ook gewoon ongesteld word) en neemt ie me mee in de team besprekingen.
Je kan ongesteld worden zonder eisprong. Alleen snap ik niet dat als je in de overgang zit je een follikel heb die wel groeit. Want aan die eisprong kan met medicijnen ook wat gedaan worden.

Het blijft natuurlijk klote nieuws.
  dinsdag 25 september 2012 @ 17:16:54 #140
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_117239217
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 16:52 schreef Tally het volgende:

[..]

Je kan ongesteld worden zonder eisprong. Alleen snap ik niet dat als je in de overgang zit je een follikel heb die wel groeit. Want aan die eisprong kan met medicijnen ook wat gedaan worden.

Het blijft natuurlijk klote nieuws.
Daarom wil hij me dus ook bespreken in het team omdat mijn bloeduitslagen niet overeen komen met wat mijn lichaam doet. Hij heeft ook heel eerlijk gezegd dat hij er niets van snapte en ons moest gaan bespreken met zijn collega's

En heel eerlijk gezegd word het er voor ons ook niet duidelijker op....
pi_117239829
Sjees dobbey wat een klotenieuws. :* Hopelijk komt er toch nog iets positiefs uit het overleg van de gyns. En zo niet, gelukkig is donatie een optie. Heel veel sterkte komende tijd. :*

Sull sjit! :*
pi_117240868
Sull; gewoonweg stom! :*

Dobbey; wat een ontzettend vervelend nieuws, is een avond opinion nog een optie? Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt en je weet welke stappen je moet ondernemen om toch zwanger te worden :*

Hier wachtende op mijn menstruatie, heb besloten om gelijk door te gaan met de cryo. Medicatie is binnen, dus nu de rest nog. Verwacht komend weekend, volgende week ergens ongesteld te worden, heb al een paar dagen buikpijn, heel vervelend dus hoop dat het snel doorzet. Ik vind het wel heel spannend, vooral of de cryo het ontdooien overleeft.
pi_117262334
He shit Sull, wat snel ook al, maar goed ik ben ook geen expert in die dingen... :* voor jullie!

Dobbey, wat hard en raar om te moetne horen zeg. Succes met het vervolgtraject, wat dat ook mogen zijn, want da's kennelijk nog lang niet duidelijk. :*
  woensdag 26 september 2012 @ 08:59:34 #144
384078 Rinn
wanna panda
pi_117263235
Dobbey en Sull -O-

Sull, gaan jullie meteen door met de volgende IUI? Hadden jullie al eerdere pogingen gedaan?

Dobbey, ik hoop echt dat er nog behandelingen mogelijk zijn met eigen eicellen, want dat is nog niet uitgesloten toch? Eiceldonatie is natuurlijk ook een goede optie. Het is heel begrijpbaar dat je man moeite heeft met een eiceldonor. Maar misschien heeft hij gewoon even wat tijd nodig om aan het idee te wennen :)

@Poezebeest Wat spannend! Go ijsbeertje go! ^O^
  woensdag 26 september 2012 @ 11:00:42 #145
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_117266227
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 08:59 schreef Rinn het volgende:
Dobbey en Sull -O-

Dobbey, ik hoop echt dat er nog behandelingen mogelijk zijn met eigen eicellen, want dat is nog niet uitgesloten toch? Eiceldonatie is natuurlijk ook een goede optie. Het is heel begrijpbaar dat je man moeite heeft met een eiceldonor. Maar misschien heeft hij gewoon even wat tijd nodig om aan het idee te wennen :)

Er is inderdaad nog een kans op een behandeling met eicellen maar die is zo minimaal dat we daar niet meer vanuit gaan. -O- Mocht het wel zo zijn dan valt het altijd mee...

Dat mijn man moet wennen aan een donor is ook logisch. Wel heb ik hem voorgesteld om een gesprek aan te gaan met onze eventuele donor. Zij heeft zelf 2 donorkinderen maar dan van de mannelijke variant en heeft in het begin ook heel erg veel moeite gehad met de beslissing om er voor te gaan terwijl haar man eigenlijk al om was, net als ik dus... Maar goed, we zien wel.. we hebben nog 3 weken te gaan dus tijd "zat" om ons er verder in te verdiepen, gesprekken aan te gaan enz. :Y
  woensdag 26 september 2012 @ 11:22:39 #146
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_117266790
@dobbey ga je nog voor een second opinion of niet?? Niet dat ik je van iets af wil brengen, maar in dit geval zou het misschien niet geheel onverstandig zijn. Als daar blijkt dat het eiceldonatie moet worden kun je er alsnog voor gaan. Wie weet helpt dat ook om zo de twijfels bij je man weg te halen.
Ik vind het namelijk nog al raar dat je nu ineens in de overgang zou zijn en dat daar gedurende het traject nooit eerder naar gekeken is of opgevallen is.
Hoe dan ook hoop ik dat op welke manier dat ook word, jullie wens in vervulling word gebracht. :*
Ik hoop dat je 16 oktober ook wat meer duidelijkheid krijgt, maak voor jezelf dan ook een lijstje met vragen.

@poezebeest ik hoop dat je gauw ongesteld word en je cryo ook goed ontdooit *duimerdeduimt*

Hier niks te melden, heb er nu bijna 2wkn vakantie op zitten en kom eindelijk tot rust, ineens merkte ik dat het afgelopen jaar toch veel is gebeurt en mijn lijf veel te verduren heeft gehad, afgelopen 2wkn was het ook flink te merken, veel hoofdpijn en lamlendigheid met af en toe een goede dag. Sinds gisteren merk ik echt vooruitgang. En nu kan ik aftellen, morgen over 2 wkn mag ik dan eindelijk beginnen met spuiten.

Voor alle meiden die het nodig hebben even een dikke knuffel voor jullie :*
  woensdag 26 september 2012 @ 11:41:37 #147
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_117267331
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:22 schreef droomvrouwtje het volgende:
@dobbey ga je nog voor een second opinion of niet?? Niet dat ik je van iets af wil brengen, maar in dit geval zou het misschien niet geheel onverstandig zijn. Als daar blijkt dat het eiceldonatie moet worden kun je er alsnog voor gaan. Wie weet helpt dat ook om zo de twijfels bij je man weg te halen.
Ik vind het namelijk nog al raar dat je nu ineens in de overgang zou zijn en dat daar gedurende het traject nooit eerder naar gekeken is of opgevallen is.
Hoe dan ook hoop ik dat op welke manier dat ook word, jullie wens in vervulling word gebracht. :*
Ik hoop dat je 16 oktober ook wat meer duidelijkheid krijgt, maak voor jezelf dan ook een lijstje met vragen.

Dat is wel de bedoeling, ik moet alleen nog even informeren hoe dat in zijn werk gaat en of we dan moeten wachten tot na de 16e of dat we al eerder terecht kunnen. Sorry als dat nog niet eerder in mijn verhaal duidelijk is geworden maar het is allemaal nogal warrig daar boven in mijn hoofd :@

Qua vragen hebben we nu een kladblok op tafel liggen zodat als er ons iets te binnen schiet we dat direct kunnen noteren.
pi_117267484
Ik snap dat het voor jullie ook niet helemaal duidelijk is. Want het komt over alsof de gynaecoloog het zelf allemaal niet weet. Dus hoe zouden jullie het wel moeten weten.

Volgens mij kan je best een ander ziekenhuis bellen en uitleggen dat het voor een second opinion is hoor. Dan hoef je daar ook niet al te lang op uitslag te wachten. Ik denk dat de afspraak zelf al een tijd op zich laat wachten :) En van het andere ziekenhuis krijg je vast wel te horen wat je nodig hebt om te mogen komen.
  woensdag 26 september 2012 @ 11:55:51 #149
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_117267779
Dat wat Tally zegt, gewoon bellen naar een ander ziekenhuis en uitleggen dat je een second opinion wilt, het enige wat zij dan nog vragen is dat je dossier opvraagt in het oude ziekenhuis, volgens mij kun je zelfs het nieuwe ziekenhuis machtigen dat zij dat voor je doen, alleen duurt het langer voordat je terecht kan. Tenminste dat was hier zo.

En dat het niet duidelijk is, logisch toch, wat Tally zegt, ik heb het idee dat de gyn het zelf ook niet helemaal weet, dan weten jullie het helemaal niet :* Laat het even allemaal bezinken het is best veel informatie wat je nu ineens allemaal binnenkrijgt
  woensdag 26 september 2012 @ 22:15:32 #150
52229 Chanty
pi_117293853
Nikki 2 *O* Wat spannend! Hopen een een plakkert!

Dobbey en Sull -O- Sull hopelijk kun je snel door met de volgende ronde en Dobbey, lijkt me heel moeilijk deze onzekere tijd. Dus hopelijk snel nieuws waar jullie iets mee kunnen :*

Poezebeest en Droomvrouwtje voor jullie gaat het de komende tijd weer spannend worden *O* Duim duim dan maar!
  vrijdag 28 september 2012 @ 11:48:00 #151
384078 Rinn
wanna panda
pi_117346470
Hmz...
Vandaag is het mijn 'dag 1'.
Dus zondag, 'dag 3' ga ik de eerste injectie menopur zetten.

Aan de ene kant is het erg fijn dat we nu eindelijk gaan beginnen met een behandeling (IUI).
Aan de andere kant is het -O- dat we het echt niet zelf hebben kunnen doen en dat het echt nu zo ver is dat we vol te gaan mee draaien in de MMM.
Ik heb altijd stiekem de hoop gehad dat we het voor die tijd nog zelf voor elkaar zouden boksen.. maar niet dus...

De 1e echo staat voor volgende week vrijdag gepland ('dag 8'). Omdat 'dag 10' op zondag valt. Dus eens kijken wat die menopur gaat doen.

Hopelijk is die ongi snel voorbij want het maakt me alleen maar emo :')
pi_117347008
Bedankt voor alle lieve reacties, inmiddels zitten we alweer op dag 4 en zitten er alweer 2 spuiten menopur in. Dus we gaan lekker door en zien wel wat deze cyclus ons brengt

@Rinn, het is ook gewoon balen, dat het zelf niet is gelukt en dat je nu toe bent aan IUI. Maar het biedt gelukkig ook veel kansen, laten we hopen dat je goed reageert op de menopur en snel zwanger bent!

@Tally hoe is het eigenlijk met jou, voel je je goed? Mag ik vragen of er nog behandelplan is voor je zwangerschap ivm de unicornis uterus?

@NIKKI hoe voel je je?
pi_117348043
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 12:03 schreef Sull het volgende:

@Tally hoe is het eigenlijk met jou, voel je je goed? Mag ik vragen of er nog behandelplan is voor je zwangerschap ivm de unicornis uterus?

Ik voel me zwanger ;) Ochtendziek de hele dag door. Maar nog even volhouden (houd ik mezelf voor).
Het behandelplan is na de 20 weken meer groeiecho's, meer afspraken dan normaal gesproken en ik loop bij een klinisch verloskundige/gynaecoloog i.p.v. de gewone verloskundige.
Omdat veel vrouwen met ons probleem vaak niet de 40 weken vol maken willen ze dat dus in de gaten houden. De vorige keer heb ik 39 weken vol weten te maken dus de gynaecoloog denkt dat ik het dit keer ook wel zo ver schopt. Maar omdat mijn dochtertje de vorige keer weinig ruimte had sinds het begin eigenlijk al in stuit lag en met haar hoofdje tegen de placenta lag, wil hij dit keer veel echo's maken om dat in de gaten te houden.
pi_117349600
Ahhh fijn, Tally dat je je zwanger voelt. Ik heb veel gelezen over een preventieve cerclage, maar dat is dus bij jou niet aan de orde?
pi_117350258
Nee dat is niet aan de orde omdat ik het de vorige keer 39 weken heb gehaald.
Want toen geloofde ze me niet over mijn baarmoeder :') Daarom hielden ze me de vorige keer niet in de gaten.
pi_117370516
Sull en Rinn, heel veel succes met jullie behandelingen, spannend weer! :*

Ik doe aan kop-in-het-zand politiek. Ik voel vanalles, steekjes, prikjes, dingetjes, maar ik weet dat het allemaal niets zegt op dit moment. Vorige keer werd ik op de 13e dag na de punctie ongesteld. Dat zou dus nu a.s. maandag zijn, tot die tijd doe ii m'n best om met andere dingen bezig te zijn. Ik heb dit keer zelfs nog geen zwangerschapstesten in huis. Vorige keer had ik de eerste nu al gedaan. ;) Kortom, ik ben zen en probeer dat nog even zo te houden. :)
pi_117381847
NIKKI, goed bezig, druk zijn helpt! Laten we hopen dat je ons dinsdag kunt verassen!

Tally, hoezo geloofde ze je niet dan? Was het toen nog niet aangetoond?
  zaterdag 29 september 2012 @ 09:58:19 #158
52229 Chanty
pi_117382078
Rinn en Sull veel succes, dat er maar snel steepjes mogen komen O+

Nikki spannend *O* Wordt een lang weekend voor je ;)

Ik weet zelf niet goed meer wat ik moet denken. Dinsdagmiddag kreeg ik bruinverlies (een week nadat de cyclus is afgebroken). Maar sinds donderdagochtend is het bijna niks meer, laat staat rood bloed. Begin nu toch wel nerveus te worden. En vanochtend werd ik voor de derde dag op een rij om zes uur wakker (en ik ben echt geen ochtendmens). Weet uit het andere topic dat daar verschillende dames waren die vroeg wakker werden ineens en zwanger bleken te zijn. Maar goed, ik probeer nuchter te blijven :) Het kan ook gewoon wat langer duren met die spuiten. Heb natuurlijk geen idee hoe mijn lichaam daarop reageert. Benieuwd of er vandaag misschien rood bloed komt. Woensdag kan ik een test doen.
pi_117382681
Chanty succes met wachten. Wachten, de onzekerheid etc. is echt NIET leuk. :*

Ik word wel onrustiger naarmate de maandag dichterbij komt. Als ik deze poging qua dagen zou vergelijken met die van Lisa 3 jaar geleden, dan zou ik aanstaande woensdag pas een positieve test hebben. Toen heb ik ook op dinsdag getest en die was nog negatief. Dat was wel zo'n normale zwangerschapstest van kruidvat en nu heb ik die el cheapo tests van 2 voor 5 euro net gehaald. 't Schijnt dat die gevoeliger zijn, dus hopelijk weet ik het ditkeer eerder dan woensdag (als het feest maandag niet al begint). *** fingers crossed ***
pi_117387135
Benen en vingers gekruisd hier Dames!

Sull: Ik had zelf 5 jaar er voor een kijkoperatie gehad. Daaruit bleek dat ik links geen eileider heb en maar 1 schelp (zoals de gynaecoloog dat vorige week zei). Dat van die eileider wisten ze allemaal wel maar van mn baarmoeder waren ze 'ff' vergeten. En toen ik het zei werd er gezegd: nou dat kunnen we nergens terugvinden hoor. Toen stonden mijn man en ik met de bek vol tanden omdat het ons 5 jaar lang verteld was. En ook deels was gezegd dat het waarschijnlijk ook de reden was waarom het niet lukte. Pas met de nabespreking van de keizersnede kreeg ik meteen te horen: U had gelijk. Ja daar had ik op dat moment niets meer aan hé.
pi_117388112
Nikki; wat ontzettend spannend weer. De ww zijn echt het meest vreselijk van het hele traject. Ik ga voor je duimen!

Chanty; voor jou ook veel succes, wachten is niet fijn en al helemaal niet als je allerlei klachten heb die mogelijk zouden kunnen wijzen op. Succes en ik duim ook voor jou!

Rinn & Sull; veel succes!
  zaterdag 29 september 2012 @ 16:31:42 #162
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_117392262
Dames ook hier is zo'n beetje alles gekruisd wat je maar kruizen kunt... Hoop op veel positief nieuws deze week! :Y
  zaterdag 29 september 2012 @ 19:47:01 #163
384078 Rinn
wanna panda
pi_117399089
Spannend Nikki en Chanty!!!
Hopelijk komen jullie komende week goed nieuws vertellen hiero :D
pi_117415368
Dames, ik zoek ervaren 'el cheapo' testers. Ik heb vanmorgen een test gedaan en er kwam na een minuut of 5 dit in beeld (zie spoiler). Op de foto lastig te zien, maar er is dus een heul lichtroze streepje denk ik (en hubbie ook). Als er dus geen hcg in je urine zit, zie je daar dan echt echt echt helemaal niets, dus ook niet een lichte verkleuring van het streepje omdat ie nat is ofzo? Ik heb geen ervaring met deze test, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117415382
Is dat een kruidvat test, die blijven spierwit als hij negatief is, dus een licht streepje is volgens mij gewoon zwanger!

Voorzichtig vast *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_117415392
Ja klums kruidvat.
pi_117415397
Oh en het is pas 7 dagen na tp (wel op dag 5 de tp gehad natuurlijk) en de punctie was op de 18e. Het is dus echt nog heul vroeg.
pi_117415407
Nou volgens mij is hij dat gewoon positief! *O*
zal eens kijken of ik nog een foto heb van zo een test
pi_117415431
Ja hoor, die is positief! Zo licht was mijn eerste test ook :)

Gefeliciteerd!!! *O*
pi_117415434
dit was mijn test

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iets donkerder ( of misschien betere foto? ), maar dat was op dag 14 of 15 na eisprong..
weet niet precies hoe ze rekenen met tp

Deze test was een dag later, dus morgen gewoon lekker weer testen!

SPOILER
  zondag 30 september 2012 @ 08:48:36 #171
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117415552
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2012 08:12 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dames, ik zoek ervaren 'el cheapo' testers. Ik heb vanmorgen een test gedaan en er kwam na een minuut of 5 dit in beeld (zie spoiler). Op de foto lastig te zien, maar er is dus een heul lichtroze streepje denk ik (en hubbie ook). Als er dus geen hcg in je urine zit, zie je daar dan echt echt echt helemaal niets, dus ook niet een lichte verkleuring van het streepje omdat ie nat is ofzo? Ik heb geen ervaring met deze test, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal.

SPOILER
Ik zie op mijn mobiel zelfs een heul licht streepje!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 30 september 2012 @ 08:52:11 #172
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_117415579
Ik zie een streepje!
pi_117415615
Een hele voorzichtige danalvast *O* Wauw Nikki!
pi_117415626
Ik zie het ook hoor!
*poef* nu is het weg
pi_117415630
Pfff ik kan niet wachten tot morgen, dan gooi ik er nog een tegenaan.En de dag daarna weer en weer en weer. :')

Ik hou nog even een slag om de arm in ieder geval. :)
  zondag 30 september 2012 @ 09:08:29 #176
52229 Chanty
pi_117415721
Ik zie ook een heeeeel lichte streep! Spannend maar ik ga alvast heeeel voorzichtig *O* doen voor je ;)
pi_117416049
OOOO Nikki!! Snap dat je een dikke vette streep wil zien, maar ik zie'em hoor!!
Met een meidenkwartet
  zondag 30 september 2012 @ 10:14:12 #178
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_117416448
Ik zie zelfs op mijn mobiel een lichte streep!! Spannend!!! Ik duim nog even lekker verder voor je en doen een voorzichtige jompel *O*
  zondag 30 september 2012 @ 10:21:52 #179
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_117416589
jaaaaa!!! we mogen weer jompelen! *O* *O*
alvast voorzichtig gefeliciteerd!!! *O*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_117416648
Wat een positief nieuws op de vroege ochtend, ook van mij af alvast een voorzichtige gefeliciteerd-jompel! *O*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  zondag 30 september 2012 @ 10:26:07 #181
35189 Troel
scherp en bot
pi_117416672
Dat is een streep! Gefeliciteerd :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 30 september 2012 @ 15:10:12 #182
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117424165
Jaaa, wat spannend!!! Een licht streepje is ook een streep!!! *O*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117430638
Oh Nikki, wat spannend! *O*
pi_117434570
Nikki; woehoe! Ik ga keihard duimen dat dit streepje dikker wordt!
pi_117437467
Nikki, dat ziet er toch wel hoopvol uit hoor!! *O*
  zondag 30 september 2012 @ 20:55:37 #186
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_117438460
ja hoor; die is echt echt echt positief!! jeeeeej *O*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 30 september 2012 @ 21:21:20 #187
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_117440190
Ohhhh Wat spannend Nikki!!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_117440223
Thanks voor alle jompels dames. :*

Ik blijf het erg spannend vinden hoor. Zometeen lekker naar bed en dan gooi ik er morgen weer een test tegenaan. :) In ieder geval tot nu toe geen enkel teken dat er een ongesteldheid aan zit te komen, dat geeft de burger moed. Vorige keer had ik echt een hele nacht zo'n zeurende pijn in m'n onderrug en toen barstte het volgens mij een dag na die pijn los. Normaal heb ik daar nooit last van, dus dat had vast met alle hormonen die ik spoot te maken ofzo.
Ik heb sinds gisteren wel weer meer pijn in m'n onderbuik, voornamelijk m'n eierstokken als ik bijvoorbeeld vanuit liggende positie op wil staan of wil draaien terwijl ik lig. Dan moet ik echt m'n buik even vasthouden en niet meer bewegen omdat het zo'n stekende pijn is.
pi_117441034
Die stekende pijn was voor mij een duidelijk teken. Ik ben zwanger ;)
Net als jij :+
  zondag 30 september 2012 @ 21:38:55 #190
384078 Rinn
wanna panda
pi_117441436
Wow Nikki wat goeehoeeedd!
Hopelijk morgen een dikkere streep voor jullie *O*

Hier zit de 1e spuit er ook in :)
pi_117441732
Tally, ik denk het ook, maar doe nog even m'n kop in het zand. ;)

Rinn, spannend! Ging het spuiten goed?
  zondag 30 september 2012 @ 21:57:32 #192
384078 Rinn
wanna panda
pi_117442773
Niet te lang met je kop in het zand hé Nikki ;)
Ben benieuwd naar je volgende dubbelstreepjes test foto!
Liefst één met twee super dikke strepen die je zelfs met je kop onder het zand niet kan missen :P

Het spuiten ging goed.
Voor mij dan tenminste.. mijn man wilde heel lief bij me staan en meehelpen/kijken. Maar toen die dunne naald erop ging zag ik hem al nerveus kijken en ik heb toen gezegd dat hij op de bank mocht gaan zitten aan de andere kant van de kamer. Hij is als-de-dood voor naalden en ik zag het niet zo zitten om hem van de vloer af te moeten rapen ;)
Wat wel mis ging is dat het bovenstuk van die stomme glazen zout-oplossing ampul-dinges in stukken brak :{ Wat een rotdingen zijn dat (ik denk dat ik misschien van me af heb gebroken in plaats van naar me toe.. maar dat weet ik niet zeker :P).
Verder viel het alles mee :Y
pi_117443994
Nikki een streepje!! *O* gefeliciteerd!!!
Dat ze maar snel donkerder mogen worden!
  zondag 30 september 2012 @ 22:20:02 #194
171422 LadyBlack
paint it black
pi_117444290
OMG Nikki!! Ik zie m ook hoor! *O*

Die is morgen vast duidelijker O+
pi_117453547
Rinn, ik heb dat ook gehad de eerste keer. Overal glas en toen ik dacht dat ik alles had opgeruimd zat er toch ineens een stukje in m'n voet. :X
Ik draaide m'n hand zodat m'n duim aan de onderkant zat, dan legde ik mijn wijsvinger over het stippeltje en zette met mijn duim aan de achterkant kracht en met mijn wijsvinger aan de voorkant. Met de andere hand zette ik dan weer kracht op het onderstuk van het flesje. werkte als een trein, er is er nooit meer één kapotgegaan. :)

Ik was vanmorgen om 5:40 uur wakker, en wat kun je op dat tijdstip beter doen dan een test. O+
SPOILER
  maandag 1 oktober 2012 @ 06:54:21 #196
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_117453671
Nikki, jaha, da's wel duidelijk!! *O* gefeliciteerd, wat goed!! *O*
3!
pi_117453679
Op die eerste test zag ik op mobiel niks maar die van vandaag is duidelijk hoor *O*
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  maandag 1 oktober 2012 @ 07:27:29 #198
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_117453836
Nou die is duidelijk hoor Nikki *O*
  maandag 1 oktober 2012 @ 07:44:13 #199
52229 Chanty
pi_117453938
Overduidelijk nikki *O* Gefeliciteeeerd :D *O* *G* *O* *G*
  maandag 1 oktober 2012 @ 07:52:32 #200